[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 15.273 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

The Legend schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:00:
Wat een waardeloze installer van Gears of War voor windows zeg. Je selecteert gewoon een andere partitie dan C:\Windows maar dat ding pleurt vervolgens alsnog 8Gig+ op m'n Windows partitie :? |:(
Je moet meteen bij de erste mogelijkheid je schijf veranderen. Ik deed het na een keer next gedrukt te hebben en toen wilde hij het ook op mijn C; schijf gooien......

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

voor de pc ligt hij trouwens al bij de freerecordshop op adam centraal in de schappen, dus neem aan ook wel elders. in plaats van 9 november pas. :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb em pas op de 360 uitgespeeld op het Casual Niveau. Wil iemand af en toe een Actje insane met me doen? Plus alle COGtags krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coensel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06-2021
Timocos schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:32:
En idd je hebt een Live-ID nodig voor dit spel om te spelen. Zelf heb ik dat niet hoeven aan te maken, omdat ie hem volgens mij nog van Halo 2 had.
Pardon? Dat is niet juist, zonder een Live ID kun je ook spelen, je kan een lokaal ID aanmaken of met Live ID spelen. Ik moet wel toegeven dat de gebruiksvriendelijkheid om het lokale ID aan te maken ver te zoeken was.

Ik heb er nu al twee dagen mee lopen spelen en moet zeggen dat het lekker wegknalt. Sfeervolle maar grauwe omgevingen met relatief weinig *kuch* geen *kuch* interactie, maar ik vermaak me er prima mee!! Enige probleem, als linkshandige muisgebruiker vind ik het wel zo fijn als ik de "Delete" en "Home" key ook kan mappen... Die worden nu lekker geblokkeerd door Gears zodat ik af en toe met mijn hand in de knoop lig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:37
Die installer is echt kloten ja.. En het duurt ook nog een keer een eeuwigheid, ben nu al een uur bezig met decompressing files..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, dat decompressen duurt echt te lang. Dacht ik eindelijk klaar te zijn om te gaan spelen....maar neehoor :P. Iemand een manier om AA te forcen? Niet dat het me echt boeit, maar ala. Ziet er voor de rest ook niet zo denderend uit. Leveldesign is erg karig op sommige stukken :'( . Ook is de AI echt te dom voor woorden af en toe (Al heeft je maat Dom nu wel een toepasselijke naam :D ). Einde van A4 begint het eindelijk wat lastiger te worden (hardcore).

Wat screens:
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/wargame-g4wlive%202007-11-07%2012-46-25-76_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/wargame-g4wlive%202007-11-07%2012-47-42-78_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/wargame-g4wlive%202007-11-07%2015-15-46-82_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/wargame-g4wlive%202007-11-07%2016-30-21-73_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/wargame-g4wlive%202007-11-07%2023-14-15-87_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/wargame-g4wlive%202007-11-07%2023-14-56-48_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/wargame-g4wlive%202007-11-07%2023-16-14-37_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/wargame-g4wlive%202007-11-07%2023-15-38-28_thumb.png

En toen zat ik vast op de lava of whatever. Het moet in ieder geval heet zijn.:
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/wargame-g4wlive%202007-11-07%2016-54-58-71_thumb.png
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:42:
Mja, dat decompressen duurt echt te lang. Dacht ik eindelijk klaar te zijn om te gaan spelen....maar neehoor :P. Iemand een manier om AA te forcen? Niet dat het me echt boeit, maar ala. Ziet er voor de rest ook niet zo denderend uit. Leveldesign is erg karig op sommige stukken :'( . Ook is de AI echt te dom voor woorden af en toe (Al heeft je maat Dom nu wel een toepasselijke naam :D ). Einde van A4 begint het eindelijk wat lastiger te worden (hardcore).
AARGH hoe kan je het leveldesign van Gears karig noemen? Ik denk dat ik me met een gerust hart een van de meest actieve GoWers van dit topic mag noemen. Ik heb GoW alleen maar gespeeld met m'n bek open van verbazing om het leveldesign. Multiplayer maps zijn goed gebalanced en de single player met z'n gigantische weet me keer op keer te verbazen. Vanuit perspectief van zowel developer als gamer vind ik dit een van de meest vette games ooit, laat staan karig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik moet wel mijn spaans bijspijkeren merk ik ;) Verder wel onwijs gave game, al voelt het wel raar aan om het opeens met het toetsenbord te spelen :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
apNia schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:28:
[...]

AARGH hoe kan je het leveldesign van Gears karig noemen? Ik denk dat ik me met een gerust hart een van de meest actieve GoWers van dit topic mag noemen. Ik heb GoW alleen maar gespeeld met m'n bek open van verbazing om het leveldesign. Multiplayer maps zijn goed gebalanced en de single player met z'n gigantische weet me keer op keer te verbazen. Vanuit perspectief van zowel developer als gamer vind ik dit een van de meest vette games ooit, laat staan karig ;)
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:28:
[...]

Op de levels die er altijd hetzelfde uitzien en de enorme leegte op de maps na is het wel aardig te noemen ja ;). Vooral Act 3 2de deel is echt extreem schraal kwa ontwerp. Het is allemaal zo enorm leeg en hetzelfde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
sodeju wat een verbetering ten opzichte de 360 kan eindelijk eens lekker knallen! ziet er ook nog beter uit en draait ook beter!

Alleen kut dat een live id moet hebben voor online play :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik denk dat GOW met mijn Wireless Xbox 360 controler voor windows ga spelen:

-Het spel is hier uiteindelijk voor ontworpen
-Force feedback

En niet het minst belangrijk
: met COD4 / Timeshif en Crysis is het ter voorkoming van RSI ook een goede afwisseling

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:49:
[...]

Op de levels die er altijd hetzelfde uitzien en de enorme leegte op de maps na is het wel aardig te noemen ja ;). Vooral Act 3 2de deel is echt extreem schraal kwa ontwerp. Het is allemaal zo enorm leeg en hetzelfde :/
Serieus ik heb het spel al 4 of 5 keer uitgespeeld op de xbox en zie echt niet wat jij ziet. Naar mijn idee is alles extreem sfeervol en helemaal niet kaal en hetzelfde. Ik heb bijna het idee een ander spel gespeeld te hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:17:
Ik denk dat GOW met mijn Wireless Xbox 360 controler voor windows ga spelen:

-Het spel is hier uiteindelijk voor ontworpen
-Force feedback

En niet het minst belangrijk
: met COD4 / Timeshif en Crysis is het ter voorkoming van RSI ook een goede afwisseling
Ik heb geprobeerd met mijn x360 controller te spelen, maar aimen is echt compleet hopeloos. Vooral met de sniperrifle is het onmogelijk om headshots te scoren op bewegende doelen. Als je een uitdaging wilt is de controller wel beter denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Koop het spel in de winkel. Dan heb je dit probleem niet :{

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 09-11-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kaasje123 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:21:
[...]

Serieus ik heb het spel al 4 of 5 keer uitgespeeld op de xbox en zie echt niet wat jij ziet. Naar mijn idee is alles extreem sfeervol en helemaal niet kaal en hetzelfde. Ik heb bijna het idee een ander spel gespeeld te hebben :?
Eens, super sfeervolle game op HD! Het wordt steeds beter en elk level ziet er weer compleet anders uit. Heb echt genoten van deze game en dan ook een stuk of 5 keer uitgespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 16:55
Sorry, hier wordt je niet geholpen met illegale versies. ( en ja ik weet dat het een illegale versie is omdat ie versie die op internet soms in het spaans is :P )

Ben nu weer een stuk opgeschoten ( nog steeds wel in act 1 :P ) maar wat een spel zeg. Adrenaline loopt echt door je lichaam als je heel intens aan het spelen bent ( dus volume lekker vol open enzo ).

Die Bezerkers zijn wel lastig ( althans eerste keer, maar daarna wist ik meteen wat ik moest doen ) en dan die Boomers nog. Wat een detail hebben die gasten zeg.

[ Voor 39% gewijzigd door Crash op 09-11-2007 14:24 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:58
Vraagje waarom moet ik nu ineens een Live ID hebben voor mijn single play save punten :(

Wat is dit nu weer voor vaag iets :(

Moet ik mijn game pc dus ook weer op het internet aansluiten omdat MS het weer eens lekker geregeld heb ......

denk dat ik dit spel maar snel terug gaat brengen , of is er een andere option om te saven?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ravw schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:56:
Vraagje waarom moet ik nu ineens een Live ID hebben voor mijn single play save punten :(

Wat is dit nu weer voor vaag iets :(

Moet ik mijn game pc dus ook weer op het internet aansluiten omdat MS het weer eens lekker geregeld heb ......

denk dat ik dit spel maar snel terug gaat brengen , of is er een andere option om te saven?
coensel schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:11:
[...]

Pardon? Dat is niet juist, zonder een Live ID kun je ook spelen, je kan een lokaal ID aanmaken of met Live ID spelen. Ik moet wel toegeven dat de gebruiksvriendelijkheid om het lokale ID aan te maken ver te zoeken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
kan iemand mij even uit leggen hoe ik zo'n lokaal id aan kan maken?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coensel
ravw schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:02:
[...]kan iemand mij even uit leggen hoe ik zo'n lokaal id aan kan maken?
Je gaat jezelf voor je kop slaan als ik het je vertel, vanuit het hoodmenu:
  1. F1 - Gamer Profiles
  2. (Y) - Create New Profile
  3. Vul je naam in druk op Submit
  4. Negeer alle Live informatie en klik op "Done"
Ik moet er wel even bij zeggen dat dit de eerste keer dat ik een profiel aanmaakte het allemaal even wat anders ging, ik leek wel "random" berichten te krijgen, moest plots mijn key invullen, etc. Misschien moest ik gewoon wennen aan het Live login screen.

[ Voor 23% gewijzigd door coensel op 08-11-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
coensel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:14:
[...]

Je gaat jezelf voor je kop slaan als ik het je vertel, vanuit het hoodmenu:
  1. F1 - Gamer Profiles
  2. (Y) - Create New Profile
  3. Vul je naam in druk op Submit
  4. Negeer alle Live informatie en klik op "Done"
Ik moet er wel even bij zeggen dat dit de eerste keer dat ik een profiel aanmaakte het allemaal even wat anders ging, ik leek wel "random" berichten te krijgen, moest plots mijn key invullen, etc. Misschien moest ik gewoon wennen aan het Live login screen.
Zal even kijken :)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Timocos schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:53:
[...]

Sorry, hier wordt je niet geholpen met illegale versies. ( en ja ik weet dat het een illegale versie is omdat ie versie die op internet soms in het spaans is :P )

Ben nu weer een stuk opgeschoten ( nog steeds wel in act 1 :P ) maar wat een spel zeg. Adrenaline loopt echt door je lichaam als je heel intens aan het spelen bent ( dus volume lekker vol open enzo ).

Die Bezerkers zijn wel lastig ( althans eerste keer, maar daarna wist ik meteen wat ik moest doen ) en dan die Boomers nog. Wat een detail hebben die gasten zeg.
Hoe kan jij in hemelsnaam nog steeds in act 1 zijn als je al Boomers tegengekomen bent... ;) Geloof me dan ben je op z'n minst al in act II :)
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:38:
[...]

Ik heb geprobeerd met mijn x360 controller te spelen, maar aimen is echt compleet hopeloos. Vooral met de sniperrifle is het onmogelijk om headshots te scoren op bewegende doelen. Als je een uitdaging wilt is de controller wel beter denk ik :)
Ik heb er totaal geen last van. Ik kan uitstekend spelen met de xbox controler op mijn pc en ook headshots kan prima. Misschien dus omdat ik dit spel altijd al met controler heb gedaan maar voor mij speelt het er heerlijk mee en hoef ik niet zo nodig met keyboard en muis. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Kaasje123 op 08-11-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin van A5 is wel vet zeg, gelijk wat grootschaliger. Ik denk dat ik bijna met die grote sufkip mag gaan vechten :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
Echt een heerlijk spel zeg!! Het draait als een tierelier, jaja 8800 GTX ;-) Alleen inderdaad wel een klein beetje jammer dat er weinig interactie is, maar dat is dan ook echt het enige minnetje.

Muziek en geluidseffecten zijn ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ik moet zeggen dat het net zo goed en lekker speelt op de pc als de xbox360. Totaal geen spijt dat ik dit spel een tweede keer heb aangeschaft en het ziet er nog eens mooier uit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:53

mendel129

Radioactivator

Mjah... Het spel blijft maar crashen hier...
En nu de minimum specificaties heb ik wel: c2D e6600, 7900gt met 256mb ram en 2gb ddr2 ram onder vista business

Ik heb een aantal nVidia-drivers geprobeerd,zowel beta als whql, tevergeefs...
De .exe uitvoeren als administrator heeft weinig zin, gebruikersaccountbeheer is uitgeschakeld.
Rechtstreeks "startup.exe" in de binaries folder uitvoeren haalt iets meer uit, dan kan ik al 2 minuten in-game blijven.
Compatibiliteitsmodus doet helemaal niets meer...

Nog iemand een ideetje, of die het zelfs opgelost heeft gekregen?

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coensel
mendel129 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:22:
En nu de minimum specificaties heb ik wel: c2D e6600, 7900gt met 256mb ram en 2gb ddr2 ram onder vista business

De .exe uitvoeren als administrator heeft weinig zin, gebruikersaccountbeheer is uitgeschakeld.
Rechtstreeks "startup.exe" in de binaries folder uitvoeren haalt iets meer uit, dan kan ik al 2 minuten in-game blijven.

Ik had voorheen ontzettend veel last van crashes and BSODs onder Vista64 tjidens het spelen van spellen en kon maar niet uitvinden wat het was, todat ik alle Vista eye candy had uitgeschakeld, was het probleem ineens opgelost, je kan het proberen maar ik garandeer niets natuurlijk ;)

Ook eens een vraagje, dat hele "duck-take-cover" systeem, werkt dat nou wel echt goed, ik heb al verschillende keren het idee gehad dat ik naar een pilaar aan de linkerkant stuur om weg te duiken en mijnheer lekker naar rechts loopt?? Vrijstaande pilaren blijken ook erg lastig, onze held wil nogal eens rechts of links van de pilaar staan inplaats van erachter? Is het oefening om die kerel te leren besturen?

[ Voor 17% gewijzigd door coensel op 09-11-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
mendel129 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:22:

Even voor de zekerheid. startup.exe moet je uitvoeren als administrator. Rechtermuis, uitvoeren als admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129

mendel129

Radioactivator

gaat dat een verschil maken met uac uitgeschakeld?

geen verschil dus...

[ Voor 20% gewijzigd door mendel129 op 09-11-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

ik heb de PC versie net binnen ik ben eens beniewd...
maar goed er zit een Live card in, betekent dit dat ik moet betalen om online te spelen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coensel schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:11:
[...]

Ook eens een vraagje, dat hele "duck-take-cover" systeem, werkt dat nou wel echt goed, ik heb al verschillende keren het idee gehad dat ik naar een pilaar aan de linkerkant stuur om weg te duiken en mijnheer lekker naar rechts loopt?? Vrijstaande pilaren blijken ook erg lastig, onze held wil nogal eens rechts of links van de pilaar staan inplaats van erachter? Is het oefening om die kerel te leren besturen?
Het is even wennen en af en toe doet hij ook niet wat jij wil of weigert hij wat te doen wat nogal erg basic lijkt (vierkante plantenbak en dan van kan wisselen zonder uit cover te komen....). Ik had zelf liever gewoon directe controls gehad, had je tenminste ook kunnen bukken zonder dat je in cover zit. Blindfire systeem is eigenlijk het enige dat wel wat toevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
NoTimeRemains schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:05:
maar goed er zit een Live card in, betekent dit dat ik moet betalen om online te spelen?
Ik weet niet Precies hoe het zit met de Live-ID. Ik weet alleen dat microsoft tegenwoordig ook een gamerprofiel gaat bijhouden op de PC en dat GoW 1 van de eerste spellen is die dit ondersteund. Opzich is zo'n gamer profiel een enorme toevoeging kan ik zeggen als pc gamer(heb een kaput doos staan ;-) ). Je hoeft geen internet verbinding te hebben. Betalen om online te spelen, euh zou kunnen bij de xdooos is dit zo( voor een whooping 5 euri per maand xD dus kost geen drol). Of dit bij de pc versie ook zo is.....Microsoft kennende vast wel :9

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Kaasje123 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:59:
[...]

Hoe kan jij in hemelsnaam nog steeds in act 1 zijn als je al Boomers tegengekomen bent... ;) Geloof me dan ben je op z'n minst al in act II :)

[...]
Oh dacht dat dat nog act 1 was ... stond ook geen act 2 in beeld volgens mij. Naja dan zit ik in act 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coensel
NoTimeRemains schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:05:
Nee, je hoeft niet te betalen om online te spelen:

Source: klikken maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Maar geen ranking enzo dus. Vind het Live systeem totaal niet op pc's passen eerlijk gezegd. Laat ze dan iets maken als Steam, waar je gewoon niet voor hoeft te lappen voor alle functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:45:
Ja. Maar geen ranking enzo dus. Vind het Live systeem totaal niet op pc's passen eerlijk gezegd. Laat ze dan iets maken als Steam, waar je gewoon niet voor hoeft te lappen voor alle functies.
Eensch al ben ik bang dat het niet bij Gears of War zal blijven :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
is dit nou een echte FPS shooter of is het thirdperson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Misanthrope schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:28:
is dit nou een echte FPS shooter of is het thirdperson?
Google is je vriend, en je had het natuurlijk ook zo vanaf Gearsofwar.com kunnen halen.
Emergence Day Is Coming!

Gears of War®—a third-person tactical action/horror game—is being developed by Epic Games exclusively for Microsoft Game Studios and the Xbox 360® video game system. As Marcus Fenix, you fight a war against the immense Locust Horde, which not only out powers but outnumbers you, your squad, and the entire force of the Coalition of Ordered Governments. Gears of War is the only game to blend a deep and disturbing story of human survival against an endless mass of nightmarish creatures, a next-generation tactical combat system, and unsurpassed visuals and special effects. The story unfolds as a ragtag group of soldiers use every last ounce of strength to survive the onslaught from the forces of evil, which begins on the historic Emergence Day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Iaat maar ben er al door heen :)

[ Voor 89% gewijzigd door ravw op 09-11-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 13:49
Even tussendoor, hoe werkt het health systeem in deze game? Is het auto healing zoals in Call of Duty (2) of moet je health packs oppikken? Zie ook nergens een meter waar de health wordt weergegeven, enkel een rood kruis ergens op je rug..

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

RAILGUNNER schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 02:24:
Even tussendoor, hoe werkt het health systeem in deze game? Is het auto healing zoals in Call of Duty (2) of moet je health packs oppikken? Zie ook nergens een meter waar de health wordt weergegeven, enkel een rood kruis ergens op je rug..
Als je geraakt wordt komt het Gears Of War logo in beeld en hoe donkerder en voller dit logo wordt hoe meer je geraakt ben en je health op is. Als het volledige donkere logo er staat ben je dood. Maar zodra dat logo donker begint te worden is het een kwestie van dekking zoeken en rustig aan doen. Het logo zal verzwakken in kleur en als het helemaal weg is is je health weer 100%. Net zoals in Call of Duty 4 in principe.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nou geweldig het spel blijft zich om de haver klap vast hangen.. zonder enige reden

AMD 3500+ / 2GB geheugen / 8600GT

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 13:49
NoTimeRemains schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:11:
nou geweldig het spel blijft zich om de haver klap vast hangen.. zonder enige reden

AMD 3500+ / 2GB geheugen / 8600GT
Misschien ligt het aan de AMD Processor Driver? Daar zeurt het spel bij mij ook elke keer over.
Je moet 1.3.2.16 hebben, terwijl ze zelf 1.3.2.0053 meeleveren, en de AMD site ook die .0053 heeft.
Ben benieuwd of ik daar nog een keer last van ga krijgen..

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja ik heb het ook, als ik de game boot krijg ik dus deze melding,

"To run Gears of War with your current hardware setup, you must install the following software update or updates:
+ AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16
If you do not install this software, at some point the game will stop and your progress will be lost."

En de volgende,

"To run Gears of War with your current hardware setup, you must either install the AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 Version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16 or get the latest driver for your brand of processor from the www.amd.com website. To install the update, click INSTALL.

If you do not install this driver or the latest driver from the website, at some point the game will stop and your progress will be lost."

Eerst dus update gedraaid die de game had, gereboot en nog steeds dezelfde melding. Daarna 1.3.2.16 geinstalleerd maar nog steeds dezelfde melding en een crash na 1 min.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
MrVegeta schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:26:
Ja ik heb het ook, als ik de game boot krijg ik dus deze melding,

"To run Gears of War with your current hardware setup, you must install the following software update or updates:
+ AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16
If you do not install this software, at some point the game will stop and your progress will be lost."

En de volgende,

"To run Gears of War with your current hardware setup, you must either install the AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 Version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16 or get the latest driver for your brand of processor from the www.amd.com website. To install the update, click INSTALL.

If you do not install this driver or the latest driver from the website, at some point the game will stop and your progress will be lost."

Eerst dus update gedraaid die de game had, gereboot en nog steeds dezelfde melding. Daarna 1.3.2.16 geinstalleerd maar nog steeds dezelfde melding en een crash na 1 min.
Heb je mssn een linkje naar die 1.3.2.16 driver? Want ik kan hem totaal niet vinden voor mijn processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Timocos schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:30:
[...]

Heb je mssn een linkje naar die 1.3.2.16 driver? Want ik kan hem totaal niet vinden voor mijn processor.
op google eerste linkje!
http://www.9down.com/AMD-...-Win-XP-Server-2003-7154/
(ik heb zelf een s939 4800+ en ga het straks testen, maar de installer luistert niet en installeert de game vrolijk op c:\.... :(

[ Voor 30% gewijzigd door Kurios op 10-11-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Kurios schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:33:
[...]

op google eerste linkje!
http://www.9down.com/AMD-...-Win-XP-Server-2003-7154/
(ik heb zelf een s939 4800+ en ga het straks testen, maar de installer luistert niet en installeert de game vrolijk op c:\.... :(
Oh naja die driver heb ik niet nodig aangezien ik geen dual core heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
Heeft iemand het al met logitech rumblepad 2 proberen te spelen?? Bij mij werkt namelijk alles prima behalve dat achteruit vooruit is en vooruit achteruit.. heel irritant.

Weet iemand of hier een toolie voor is om dit om te wisselen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
gebruikershaes schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:47:
Heeft iemand het al met logitech rumblepad 2 proberen te spelen?? Bij mij werkt namelijk alles prima behalve dat achteruit vooruit is en vooruit achteruit.. heel irritant.

Weet iemand of hier een toolie voor is om dit om te wisselen oid?
Kan je dat niet instellen onder spelbesturing in het configuratiescherm in windows? Ik speel zelf met de Xbox 360 controler en dat werkt automatisch al exact hetzelfde als op de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarom zou je in godsnaam met een controller een FPS willen doen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
MrVegeta schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:29:
Het is GEEN fps... een fps doe ik inderdaad veel liever met muis en toesenbord maar het is een THIRD person shooter. En sinds ik dit spel al vorig jaar al grijs gespeeld heb met een controler ben ik er nou eenmaal aan gewend/gehecht geraakt. Het speelt heerlijk met een xbox360 controler. Niks mis mee t'is alleen maar net wat je gewend bent en daarnaast kan ik het nu achterover vanuit een luie positie in bed spelen spelen in plaats van rechtop in de stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Het werkt eindelijk bij mij (voorlopig dan :) )

Game eindelijk op e partitie kunnen installeren, daarna drivers geinstalleerd die worden aangeboden door het spel. Na opnieuw op te starten geeft hij wel de foutmelding, maar heb ik op 'skip' gedrukt en toen deed de game het wel.

act1 gedaan. Vond het wel een aardig spel, alleen ben ik nog niet echt gewent aan de besturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik speel de game met de Wireless Xbox 360 controler for windows.

Ik vind het namelijk geen fps maar een third person shooter.

Waarom bij deze game met een controler ipv mouse en keyboard:

1. De game is hiervoor ontworpen (op de xbox 360)
2. Force feedback is fantastisch bij deze game
3. Het voelt gewoon vertrouwd aan
4. Met alle FPS die uit zijn en Crysis die nog uit komt voorkomt het spelen met de controler bij mij in iedergeval wat RSI klachten aan mijn rechter arm.

Even nog over de game:

Ik heb net een uurtje of 2 zitten gamen op mijn dell24" en mijn z5500 op hoog volume (niemand is thuis)

Ik kan maar 1 ding zeggen : WOW _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Henkus schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:14:

Ik heb net een uurtje of 2 zitten gamen op mijn dell24" en mijn z5500 op hoog volume (niemand is thuis)

Ik kan maar 1 ding zeggen : WOW _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
HAHA hetzelfde hier alleen thuis en geluid kanlhard open. :D

Ik heb zojuist act 1 op hardcore gedaan aangezien ik eigenlijk precies weet welk monster waar komt en casual dus te makkelijk is. Maar harcore bied prima tegestand zelfs als je weet wat je te wachten staat :) Hoe vaak ik het ook speel het spel ook speel het blijft meesterlijk en daarnaast ziet het er op mijn pc mooier uit dan op de tv 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 10-11-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 17:12
Gears of war is een leuk spel, maar Coop via lan lukt nog niet.
Vriend en ik hebben beide GoW maar via hamachi zien we elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik ben nu op de 360 bezig op hardcore en ik moet dat klote stuk doen waar ik de Junker en die lamp moet doen. Echt ik ga daar zo snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nou ja alle drivers voor mijn systeem geupdate maar ik blijf maar errors krijgen... ik weet niet wat hier fout gaat

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik denk dat ik even het punt heb gemist. Op een rijtje dan maar:
  • Er bestaat geen demo van GoW voor de PC.
  • Er bestaat geen demo van GoW voor de XBoX360.
Dus de mensen die hier posten over de pc-versie hebben hem:
  1. illegaal?
  2. in de winkel gekocht?
Ik heb er bij m'n plaatselijke MediaMarkt nog niks van opgepikt, dus zeg ik verlos me uit m'n lijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Grotendeels illegaal uiteraard maar je kan hem trouwens al wel bestellen hoor bij verschillende net winkels.

[ Voor 6% gewijzigd door Metalbuster op 10-11-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik denk toch dat grotendeels de legale versie heeft aangezien GoW al een tijdje verkrijgbaar is.

Naja, misschien dan in mijn omgeving.. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij nader inzien valt me dit spel toch erg tegen... ik dacht dat het om een fps a la unreal3 zou gaan, de besturing is echt belabberd helaas. ook had de interface wel wat uitgebreider gemogen (healthbar?).

shift-delete!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:16:
bij nader inzien valt me dit spel toch erg tegen... ik dacht dat het om een fps a la unreal3 zou gaan, de besturing is echt belabberd helaas. ook had de interface wel wat uitgebreider gemogen (healthbar?).

shift-delete!
Kom! Als je de bloedspetters op je beeldscherm ziet verschijnen dan weet je dat er iets niet goed zit :+

Enne... Shift-Delete? Geef em dan liever aan een tweaker in nood :P

Edit: Voeg me es toe op msn trouwens? Zie m'n profiel, ik had wat vragen over GoW :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jejking op 10-11-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Jejking schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:01:
Ik denk dat ik even het punt heb gemist. Op een rijtje dan maar:
  • Er bestaat geen demo van GoW voor de PC.
  • Er bestaat geen demo van GoW voor de XBoX360.
Dus de mensen die hier posten over de pc-versie hebben hem:
  1. illegaal?
  2. in de winkel gekocht?
Ik heb er bij m'n plaatselijke MediaMarkt nog niks van opgepikt, dus zeg ik verlos me uit m'n lijden :P
Hij ligt gewoon in de winkels hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Hier in Groningen ook, vanmiddag opgepikt bij de media markt. En wat een geweldig spel zeg!! zowel de graphics als de besturing. Wat een verademing es zoiets te doen ipv al die standaard fps moves.
Mooi scherpe textures ook.. veel mooier dan de UT3 demo dus ik verwacht nu ook heel wat van de full versie daarvan.

Wel een gedoe met dat windows live gebeuren. Moest de volgende aanpassing doen in windows xp om crashes/foutmeldingen op te lossen.
How to enable UPnP in Windows XP so that you can connect to Games for Windows LIVE

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:02:
[...]

Het is GEEN fps... een fps doe ik inderdaad veel liever met muis en toesenbord maar het is een THIRD person shooter. En sinds ik dit spel al vorig jaar al grijs gespeeld heb met een controler ben ik er nou eenmaal aan gewend/gehecht geraakt. Het speelt heerlijk met een xbox360 controler. Niks mis mee t'is alleen maar net wat je gewend bent en daarnaast kan ik het nu achterover vanuit een luie positie in bed spelen spelen in plaats van rechtop in de stoel.
Het is dan wel een 3rd persoon shooter maar aimen is nog steeds zo goed als first person. Sowieso kan je een stuk beter mikken met een muis ;). Hoewel dat ik deze game op zich niet zoveel boeit, het gaat allemaal niet zo snel en sniperrifle ammo is schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 09-09 13:11
J.E.T schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:33:
Gears of war is een leuk spel, maar Coop via lan lukt nog niet.
Vriend en ik hebben beide GoW maar via hamachi zien we elkaar niet.
Dit had ik ergens gelezen, maar nog niet zelf getest:

hamachi does work, gow detects your regular connection rather than your hamachi connection. The host should disconnect his connection, with hamachi on, then host the game FIRST. And afterwards enable his connection again. The joining player has to do this too.
I've got it working but my games wont save. so someone find a fix to save games.

http://forums.gametrailer...hread.php?t=223564&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
Kaasje123 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:27:
[...]

Kan je dat niet instellen onder spelbesturing in het configuratiescherm in windows? Ik speel zelf met de Xbox 360 controler en dat werkt automatisch al exact hetzelfde als op de xbox360.
Nee helaas.. In windows geeft die gewoon aan dat naar voren ook echt naar voren is bijvoorbeeld.. en ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen omdraaien :(. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Net ff gespeeld, draait met alles op hoogste met 50-60fps.

Maar dit is echt een console game, niet dat de besturing slecht is, maar je merkt gewoon gelijk dat het consolegame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Laatst online: 03-06 17:10
GoW is dan ook niets voor niets speciaal ontworpen voor de Xbox 360? :9 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
"Open up regedit, go to HKEY_CURRENT_USERS\Software\Classes\Software\Microsoft\XLive and make a new String Value named ConnectionOverride with a value of 'Hamachi' (or whatever the name of your Hamachi adapter is). This will now cause all Live games to use Hamachi as the primary adapter (which can be confirmed by hitting Home while in game, and going down to options->network. It should tell you what network the game is currently using)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb hem ook net, en als ik hem speel gaat het intro filmpje prima, maar als ik in het menu kom dan is het net 1 frame per 30 sec.

Ik heb alle Vista updates gedaan waar hij om vroeg, ook de videokaart driver veranderd.

C2DE6600
3 GB DDR2 667
7900GTO 512MB
Windows Vista Home P 32b.

Dit probleem had ik ook met de demo van COD4, aan de systeem specs moet het niet liggen want die zijn hoog genoeg. Ik kan het spel dus niet spelen zonder 2 uur te wachten voordat ik verder ben (bij wijze van)

Iemand?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 09-09 23:59
Waar bewaard de game de savegames?

Heb et over de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Je moet een profile aanmaken eerst, anders saved hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129

mendel129

Radioactivator

Kaasje123 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:37:
[...]
Hij ligt gewoon in de winkels hoor :/
Ik heb hem (in België) een dag voor de release gekocht in Saturn...
Ze zijn hem effectief wel in het magazijn gaan halen, maar ik had hem toch...

Mjah, het casht telkens opnieuw, dus veel plezier heb ik er nog niet aan gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

*knip*
Het is hier geen martkplaats ;)

[ Voor 120% gewijzigd door Crash op 13-11-2007 16:27 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-02 09:53
Ik had wel al van het spel gehoord, dat deze op de 360 uit was. Maar ik had het nog nooit gespeeld totdat hij op de PC uitkwam. Echt een super geslaagde game voor op de PC.Vanaf het moment dat ik hoorde dat hij uitkwam voor de PC, wilde ik de game hebben. Van de week kwam het spel uit.. Ik installeerde hem, starte het spel voor het eerst op, stelde alle instellingen naar wens in en begon te spelen.

Eerst brak het een beetje mn hart dat het een 3th person shooter bleek te zijn. Maar toen ik eenmaal gewent begon te raken aan de game play vond ik het steeds leuker en leuker worden.

Die zelfde dag sprak een vriend van me mij aan op msn en vertelde me over de co-op fucntie in het spel. Dus dat er met 2 personen door de campaign gewandelt kan worden als een team.

Dus ik ging vervolgens met mijn pc en alles naar die vriend van me toe en gingen via het local network de co-op campaign spelen. Zo geweldig vet! Zelfs zo gaaf en verslavend dan we aan 1 stuk door het spel hebben uitgespeeld! :|

In ff minder dan 12 uur achter elkaar met genoeg pauzes ertussen uit weten te spelen! :D

Call us crazy but it was worth it! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
J4cks0n schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:29:
Ik had wel al van het spel gehoord, dat deze op de 360 uit was. Maar ik had het nog nooit gespeeld totdat hij op de PC uitkwam. Echt een super geslaagde game voor op de PC.Vanaf het moment dat ik hoorde dat hij uitkwam voor de PC, wilde ik de game hebben. Van de week kwam het spel uit, naja gelijk gedownload natuurlijk. Ik installeerde hem, starte het spel voor het eerst op, stelde alle instellingen naar wens in en begon te spelen.

Eerst brak het een beetje mn hart dat het een 3th person shooter bleek te zijn. Maar toen ik eenmaal gewent begon te raken aan de game play vond ik het steeds leuker en leuker worden.

Die zelfde dag sprak een vriend van me mij aan op msn en vertelde me over de co-op fucntie in het spel. Dus dat er met 2 personen door de campaign gewandelt kan worden als een team.

Dus ik ging vervolgens met mijn pc en alles naar die vriend van me toe en gingen via het local network de co-op campaign spelen. Zo geweldig vet! Zelfs zo gaaf en verslavend dan we aan 1 stuk door het spel hebben uitgespeeld! :|

In ff minder dan 12 uur achter elkaar met enige pauzes ertussen uit weten te spelen! :D

Call us crazy but it was worth it! :D
Niks crazy aan hoor. Het spel speelt heerlijk weg en of dat nou in je eentje of met zijn tweeën is maakt niks uit alhoewel met z'n tweeën nog vetter is natuurlijk. :) Gisteren ook uitgespeeld. Alleen in de nieuwe acts hapert het hele spel enorm. Ik weet precies wat de mensen op de officiele forums van gears of war te klagen hebben want het haalt een hoop speelplezier weg als het telkens stottert en hapert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-02 09:53
Kaasje123 schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:42:
[...]

Niks crazy aan hoor. Het spel speelt heerlijk weg en of dat nou in je eentje of met zijn tweeën is maakt niks uit alhoewel met z'n tweeën nog vetter is natuurlijk. :) Gisteren ook uitgespeeld. Alleen in de nieuwe acts hapert het hele spel enorm. Ik weet precies wat de mensen op de officiele forums van gears of war te klagen hebben want het haalt een hoop speelplezier weg als het telkens stottert en hapert.
Het speelt inderdaad heerlijk weg. Vooral met zn 2tjes, echt geweldig. Maar omdat je met zn 2e speelt, maakt het ook een stuk makkelijker te spelen, want je kan goed met elkaar overleggen en des te makkelijker door de levels heen te komen :D

Ik weet ook precies wat je bedoeld met het stotteren en haperen, je ziet ook gelijk je fps droppen naar de 10 ongeveer. erg jammer, maar na een paar sec. is dat wel weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Ik had al een hele tijd geleden bij een vriend van me Gears of War op de xbox360 gespeeld en was toen al aardig onder de indruk van het spel.En nu ik hem op de pc heb gespeeld ben ik dat nog steeds.Het ziet er gewoon verschikkelijk mooi en gedetaileerd uit.Je hebt ook het idee, dat je niet alleen speeld, omdat er veel dialoog zit tussen de personen, waardoor je meer belevenis in het spel hebt.Wel jammer dat het best een kort spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Misschien is deze vraag allang beantwoord, maar ik vroeg me dus af of je een coop kan doen tussen een xbox speler en pc speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Nee kan niet, het ondersteunt helaas geen Live.

Verder draait deze game behoorlijk brak op mijn PC eigenlijk nog slechter als Crysis. Ik heb het idee dat de Unreal 3 engine meer gebruik maakt van de CPU als de Cryengine 2. Mijn 3700+ trekt Unreal 3 en nu Gears of War voor geen meter.

[ Voor 155% gewijzigd door Metalbuster op 12-11-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:02
Leuk spel alleen jammer dat ik geen co-op kan doen, vond het vroeger onzettend gaaf om bijv. Doom 2 met z'n 2'en te doen. Qua controls wel ff wennen, vooral met de special moves sta ik nog wel eens te hanessen maar dat ligt meer aan mijn eigen "beperking".
Ik heb de eerste eindbaas inmiddels gehad dus ben nog niet ver maar zit wel met iets vervelends. Heb een shotgun, pistool, granaten en dat ene speciale wapen bij me. Ik wil alleen af van dat pistool, dat heb ik per ongeluk opgepakt. Kan ik het niet meer omwisselen of ben ik gewoon zo suf vandaag dat ik iets over het hoofd zie? Zonder een machine geweer word het toch allemaal wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Paul Hewson schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:35:
Leuk spel alleen jammer dat ik geen co-op kan doen, vond het vroeger onzettend gaaf om bijv. Doom 2 met z'n 2'en te doen. Qua controls wel ff wennen, vooral met de special moves sta ik nog wel eens te hanessen maar dat ligt meer aan mijn eigen "beperking".
Ik heb de eerste eindbaas inmiddels gehad dus ben nog niet ver maar zit wel met iets vervelends. Heb een shotgun, pistool, granaten en dat ene speciale wapen bij me. Ik wil alleen af van dat pistool, dat heb ik per ongeluk opgepakt. Kan ik het niet meer omwisselen of ben ik gewoon zo suf vandaag dat ik iets over het hoofd zie? Zonder een machine geweer word het toch allemaal wat moeilijker.
Je kan geen wapens weg doen. De enige manier om van wapen te wisselen is door er één van de grond te rapen die de locust hebben nagelaten nadat je ze afgeslacht hebt. Het is even wennen maar dat went gauw genoeg. Overigens is elk wapen op zich best aardig maar voor lange afstanden (sniper rifle daargelaten) raad ik toch de alien gun aan en niet het standaard machinegeweer met chainsaw bayonet omdat de alien gun in burst van 3 schiet en dat mikt beter vind ik persoonlijk.

maarja aan de andere kant is er niks vetters dan zo'n locust doormidden te zagen met de chainsaw bayonetgun waarna Marcus Fenix dan zegt That was great... But I got something in my eye _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb dus last van het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.tahenlo.nl/GoT/Gears.jpg

WTF! :?

En ja het is een legale versie. Ik heb ook de wat minder legale versie gebruikt (ook een no-cd crack voor de makkelijkheid) maar tevergeefs.

Ik kan de startup.exe ook niet uitvoeren als administrator :P. Ben dit niet eerder tegengekomen ?

offtopic:
Of mag ik dit niet stiekum hier plaatsen en moet ik een eigen topiqueje aanmaken ? :>

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Notna schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 01:17:
Ik heb dus last van het volgende:

[afbeelding]

WTF! :?

En ja het is een legale versie. Ik heb ook de wat minder legale versie gebruikt (ook een no-cd crack voor de makkelijkheid) maar tevergeefs.

Ik kan de startup.exe ook niet uitvoeren als administrator :P. Ben dit niet eerder tegengekomen ?

offtopic:
Of mag ik dit niet stiekum hier plaatsen en moet ik een eigen topiqueje aanmaken ? :>
Dat wordt dan een eigen topic in Spielerij - Problemen & Vragen, want technische vragen horen hier niet thuis :>

Modbreak:Vanaf dit punt is het dus de bedoeling dat technische problemen of vragen niet in dit topic geplaatst worden! Hiervoor hebben we namelijk boven genoemd subforum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Het spel is vrij donker gemaakt vind ik, als je een beetje met de contrast en brightness speelt ziet het er een stuk mooier uit vind ik

standaard:
Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/3987/95890109js5.th.jpg
groter :Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/3987/95890109js5.th.jpg

meer contrast + brightness
Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/7430/34382375sj6.th.jpg
groter : Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/7430/34382375sj6.th.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door FlyEragon op 13-11-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
zo hehe eindelijk dit topic gevonden..
ik zat een beetje mijn beklag te doen bij een maat van me dat er nog geen topic was op tweakers voor deze game
hij zei van wel...
ik zei : nou, mooi niet want ik tik gears of war in de zoekfunctie van tweakers en dan komt dit topic niet naar boven..
wel veel andere dingen over metal gear solid e.d.
na goed de search functie hier is beneden maat.. en bewezen..
had ik bijna zelf helemaal een topic gestart zeg :9 ....

ik heb deze game voor de pc.. en ik zit in de basement van het huis van fenix ..
maar hoe moet ik daar verder??? kan geen uitgang vinden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Net ff een stukje gespeeld. Damn wat loopt en speelt dat lekker zeg. Vaak zijn spellen van de Xbox360 slechte ports die voor geen meter spelen, deze is dat gelukkig niet.

Ga me zeker nog wel wat uurtjes vermaken met dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:24:

ik heb deze game voor de pc.. en ik zit in de basement van het huis van fenix ..
Markus is een wijnliefhebber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Come on people... waarom hebben ze hier anders de spoilertags geïntroduceerd? Houd het leuk :/

@ ^^, die hint is wel mooi subtiel gedaan, m'n complimenten :)

[ Voor 25% gewijzigd door Jejking op 14-11-2007 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 22:37
Ik heb nu net het spel voor de pc.

Eerste indrukken :(

Gameplay is leuk, verfrissed. Graphics vind ik indrukwekkend.

Het is alleen meer een spelletje van ontwijk de bugs.

Wat ik tot nu toe heb geleerd:

-kijk niet naar de toren als die instort
-ren niet als de toren instort
-ga niet bij de 2e pilaar staan voordat de combat begint
-gooi geen granaat als ze de deur opblazen.

Als ik deze dingen niet doe kan ik de campaign gewoon spelen. Maar ik wordt er een beetje moe van om een bug te ontdekken, crash, spel opnieuw spelen... voorbij de bug komen totdat ik weer tegen de volgende aanloop.

*Edit,

Net alle craches in level 1 ontweken. Blijkt hij nu op de cinematic naar 2 te crachen. BAH! dit spel gaat waarschijnlijk terug naar de winkel.

[ Voor 11% gewijzigd door Dekaasboer op 14-11-2007 17:32 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:02
murky123 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:24:ik heb deze game voor de pc.. en ik zit in de basement van het huis van fenix ..
Staat wel een walkthrough op www.gamefaqs.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Dekaasboer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:18:
Ik heb nu net het spel voor de pc.

Eerste indrukken :(

Gameplay is leuk, verfrissed. Graphics vind ik indrukwekkend.

Het is alleen meer een spelletje van ontwijk de bugs.

Wat ik tot nu toe heb geleerd:

-kijk niet naar de toren als die instort
-ren niet als de toren instort
-ga niet bij de 2e pilaar staan voordat de combat begint
-gooi geen granaat als ze de deur opblazen.

Als ik deze dingen niet doe kan ik de campaign gewoon spelen. Maar ik wordt er een beetje moe van om een bug te ontdekken, crash, spel opnieuw spelen... voorbij de bug komen totdat ik weer tegen de volgende aanloop.

*Edit,

Net alle craches in level 1 ontweken. Blijkt hij nu op de cinematic naar 2 te crachen. BAH! dit spel gaat waarschijnlijk terug naar de winkel.
Vreemd, hier tot nu toe nog geeneen bug gehad ofzo. Ben nu in act 2 iig en act 1 zonder bugs doorgelopen. Vreemd dat jij ze dan wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Topicstarter
Overgeklokt systeem misschien? Onstabiele drivers? Dit zijn echt geen bugs hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
Hmm toch wel bugs.

Nieuwste drivers ATI (omega dan)
Alle updates

c2d 3,2ghz Tat en orthos stabiel.

Ik kan crysis, ut3 en bioshock stabiel spelen (laatste 3 zelfde engine) maar gow niet?

Daarnaast crashed hij alleen als ik een bepaalde actie onderneem. Daardoor kon ik uiteindelijk een level uitspelen, door bepaalde dingen wel of niet te doen (of niet naar te kijken)

Ga maar op het officiele forum kijken. Het staat bomvol met dezelfde klachen en ze weten niet waar het door komt.

Fijn, nu krijg ik een c++ runtime error. Nu kan het spel niet eens meer opstarten. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Dekaasboer op 14-11-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:16:

shift-delete!
Ja stel je voor dat je ook maar 1 regel over het spel had gelezen alvorens hem illegaal te downloaden, dan had je al minimaal geweten dat het stop&pop is ipv unreal-style run&gun :Z
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:42:
Als ik zo alle commentaren in dit topic lees over bugs, brakke installers en drivertrubbels, en dan ook nog jouw screenshots zie ben ik echt zo blij dat ik PC-gaming volledig heb opgegeven :X Op een 360 van 350 euro werkt het tenminste gewoon direct en ziet het er echt tig keer beter uit dan die (nofi) enorm brakke shots die jij hier post. Dit is toch hopelijk geen cutting-edge recente PC met een duurdere graphicscard dan een nieuwe 360? :X

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
curry684 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:51:
[...]

Ja stel je voor dat je ook maar 1 regel over het spel had gelezen alvorens hem illegaal te downloaden, dan had je al minimaal geweten dat het stop&pop is ipv unreal-style run&gun :Z

[...]

Als ik zo alle commentaren in dit topic lees over bugs, brakke installers en drivertrubbels, en dan ook nog jouw screenshots zie ben ik echt zo blij dat ik PC-gaming volledig heb opgegeven :X Op een 360 van 350 euro werkt het tenminste gewoon direct en ziet het er echt tig keer beter uit dan die (nofi) enorm brakke shots die jij hier post. Dit is toch hopelijk geen cutting-edge recente PC met een duurdere graphicscard dan een nieuwe 360? :X
Maar heb jij een muis en een toetsenbord? Nope, ik geen toch de voorkeur aan de pc. Kan je veel meer mee. En de xbox360 is nu ook niet zonder problemen :p

Misschien crashed het wel, maar ik krijg geen red ring of death :p

En je hebt ook extra maps op de pc. Niet dat ik uit het eerste level weet te geraken :(

[ Voor 7% gewijzigd door Dekaasboer op 14-11-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dekaasboer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:59:
[...]

Maar heb jij een muis en een toetsenbord? Nope, ik geen toch de voorkeur aan de pc.
Mjah da's zo'n eindeloze en nutteloze discussie, die me altijd weer verbaast omdat controllergamers wel snappen dat een muis ook goed kan werken en vice versa nooit totdat ze het feitelijk een keer een paar uur geprobeerd hebben.
Kan je veel meer mee.
Ik heb een laptop om op te werken. En een spelcomputer om op te spelen. Op 37" in 1920x1080, met 6.1 surround, lekker lam onderuit op de bank. Geloof me dat niemand hier een PC setup heeft die daar tegenop kan.

Professionele website nodig?

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste