Ik ben vanavond online rond 8 uur. Als je me ziet gewoon inviten dan help ik jullie wel. Ik wil wel Dom zijn want ik heb met hem nog paar archievment open staanMiramarVTM schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:18:
[...]
[...]
Bij dezeIk heb jullie allebei toegevoegd.
Ik moet Act 2 laatste helft en dan 3 en 4 nog op insane / hardcore.
Ik vind het best. Dan kun jij Dom zijn, ik heb 2/3 van de COG tags, kunnen we die ook een paar vinden.
EINDELIJK!.
10.000 kills
Heb het spel nu echt veel te veel gespeeld. Denk dat ik het niet meer veel zal spelen in de nabije toekomst
Eerst nu Dead Rising en Rainbow Six.
10.000 kills
Heb het spel nu echt veel te veel gespeeld. Denk dat ik het niet meer veel zal spelen in de nabije toekomst
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Niemand anders op tweakers die ook de 10.000 kills heeft, of ben ik de enige die der veeeeeel te veel tijd in heeft gestoken
Ik ben iig blij dat ik er mee klaar ben. Het werd steeds irritanter om door alle glitchers en cheaters heen te shotgunnen. Vind het nog steeds jammer dat Epic het niet wat meer bulletproof heeft gemaakt.
Ik ben iig blij dat ik er mee klaar ben. Het werd steeds irritanter om door alle glitchers en cheaters heen te shotgunnen. Vind het nog steeds jammer dat Epic het niet wat meer bulletproof heeft gemaakt.
Verwijderd
uchiha tijntje: Zijn ze mee bezig, volgende update/content word alles opgelost incl lag! Ook zal er nieuwe shits komen zoals mappen etc. en nog iets wat Epic geheim houd

Had gehoord over nieuwe gamemodi. Zoals capture the flag ofzo. Weet alleen niet in hoeverre dat klopt.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:33:
uchiha tijntje: Zijn ze mee bezig, volgende update/content word alles opgelost incl lag! Ook zal er nieuwe shits komen zoals mappen etc. en nog iets wat Epic geheim houd
Verwijderd
Er komt wel een nieuwe speelmodus idd, maar geen CTF denk ik, CTF past gewoon niet in GoW, zal teveel op Unreal Tournament lijken, en bij CTF hoort respwnen, respwnen gaat zowiezo niet lukken, als je ff goed logisch nadenkt
Zit nu bij RAAM maar wat een b*tch is dat zeg.
Heb even gelezen hoe het zou moeten. Nade op z'n aarsch, daarna met de sniper headshots maken. Maar hoeveel moeten er raak zijn? Had straks een poging waarbij ik geen sniper kogels meer had (24) en hij/zij was nog niet dood. Ook lijkt het wel alsof Dom niet wil luisteren. Zeg ik cease fire en regroup, wat doet ie, loopt vrolijk naar RAAM toe...
Heb even gelezen hoe het zou moeten. Nade op z'n aarsch, daarna met de sniper headshots maken. Maar hoeveel moeten er raak zijn? Had straks een poging waarbij ik geen sniper kogels meer had (24) en hij/zij was nog niet dood. Ook lijkt het wel alsof Dom niet wil luisteren. Zeg ik cease fire en regroup, wat doet ie, loopt vrolijk naar RAAM toe...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Phydomir schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:44:
Zit nu bij RAAM maar wat een b*tch is dat zeg.
spoiler:
Probeer het is door met je boog op hem te schieten(volgt een explosie waardoor die vleermuisachtige beesten weggaan, ben hun naam ff vergeten sorry
) vervolgens met je sniper headshots maken. Dit gaat wat beter dan met nades gooien vind ik
. En Dom is dom
die moet je maar beetje rond laten lopen en niet echt op letten.

Kan ik hem uberhaupt wel raken als de kryll om hem heen zitten? Wat die boog heb ik niet meer en ik heb maar twee granatenVerxx schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:57:
[...]
spoiler:Probeer het is door met je boog op hem te schieten(volgt een explosie waardoor die vleermuisachtige beesten weggaan, ben hun naam ff vergeten sorry) vervolgens met je sniper headshots maken. Dit gaat wat beter dan met nades gooien vind ik
. En Dom is dom
die moet je maar beetje rond laten lopen en niet echt op letten.

Edit: woei.. gehaald. Het ging een stuk makkelijker toen ik door had dat je hem alleen kon raken als er geen kryll omheen zwermt
[ Voor 13% gewijzigd door Phydomir op 09-03-2007 17:11 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dei boog ligt de ruimte ervoor...
Vogeltjes kan je weg halen door een granaat te gooien bv
Vogeltjes kan je weg halen door een granaat te gooien bv
Laat maar wat horen zodra je het weet!! Ben zeer benieuwd...Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:02:
Deze week meer informatie over de aankomende patch/fix en content!
&
Verwijderd
Ik bedenk me zojuist.. dat bij de launch die nieuwe xbox elite, incl. een hd-dvd speler, ongeveer net zo duur is als de ps3.
Sorry, maar Microsoft neemt de boel weer in de maling, want nu maken zij veel meer winst dan Sony doet met de PS3.
Sorry, maar Microsoft neemt de boel weer in de maling, want nu maken zij veel meer winst dan Sony doet met de PS3.
Verwijderd
Ik snap niet waarom het hier zo d00d is, terwijl we het hier over een TOP-game hebben!
Kom op mensen, iemand zin in een potje 4vs4 vanavond? rond 20:00? Warzone
Xbox 360 Elite, is nog een sterk gerucht (niet officieel) dat ze een HD-DVD speler los verkopen vind is heel goed, bij de PS3 ben je verplicht om Blu-ray te kopen, mocht de blu-ray niet standaard worden ben je FLINK genaait (want je hebt dan niks ana Blu-ray) mocht het blu-ray worden is het heel mooi meegenomen maar dan heeft Microsoft nog de kans om een los Blu-ray speler LOS te verkopen.
Persoonlijk kies ik 360, vooral vanwege de games en Xbox Live.
Microsoft neemt niks in de maling, bij de launch va nde 360 kon simpelweg geen HDMI ingebouwd worden.. waarom? lees het hier: Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 32Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:48:
Ik bedenk me zojuist.. dat bij de launch die nieuwe xbox elite, incl. een hd-dvd speler, ongeveer net zo duur is als de ps3.
Xbox 360 Elite, is nog een sterk gerucht (niet officieel) dat ze een HD-DVD speler los verkopen vind is heel goed, bij de PS3 ben je verplicht om Blu-ray te kopen, mocht de blu-ray niet standaard worden ben je FLINK genaait (want je hebt dan niks ana Blu-ray) mocht het blu-ray worden is het heel mooi meegenomen maar dan heeft Microsoft nog de kans om een los Blu-ray speler LOS te verkopen.
Persoonlijk kies ik 360, vooral vanwege de games en Xbox Live.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 12:02 ]
Ehm is officieel bevestigd hoor?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:50:
[...]
Xbox 360 Elite, is nog een sterk gerucht...
&
http://www.nu.nl/news/102...luxe_versie_Xbox_360.html
http://www.gamespot.com/f....html?tag=topslot;title;1
nieuws: Xbox 360 Elite officieel aangekondigd
Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 32
Beetje zoeken kan geen kwaad hoor
[ Voor 30% gewijzigd door Notna op 28-03-2007 12:40 ]
alsof het verboden is om winst te maken. Microsoft heeft verlies geleden op zijn console en maakt nu winst op dat ding. Je hoeft hem niet te kopen.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:48:
Hoelang is dit spel onderhand uit? In de mediamarkt hier in groningen is die nog gewoon 55 euro. Best prijzig, als zal die het helemaal waard zijn natuurlijk.
Iemand ook zo ziek van alle glitches in deze game
. Vond het uiteindelijk steeds minder leuk worden, maar moest van mezelf nog die paar kills halen om de 10000 te halen. Een vriend van me is ook helemaal chagrijnig geworden van al die glitchers (hij heeft er nu 9500). Het is dat ie er nog zo weinig moet anders was ie gestopt. Ik hoop dat ze in die nieuwe patch dit allemaal oplossen zodat ik weer zonder gezeur kan GoWen
Verwijderd
De aankomende patch/fix/content zal ook einde aan de glitches maken, ook VGA-resolutie bug word gefixed en er komen nieuwe mappen bij. (Meer info binnenkort! )
Over welke glitches heb je het precies?uchiha tijntje schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:05:
Iemand ook zo ziek van alle glitches in deze game. Vond het uiteindelijk steeds minder leuk worden, maar moest van mezelf nog die paar kills halen om de 10000 te halen. Een vriend van me is ook helemaal chagrijnig geworden van al die glitchers (hij heeft er nu 9500). Het is dat ie er nog zo weinig moet anders was ie gestopt. Ik hoop dat ze in die nieuwe patch dit allemaal oplossen zodat ik weer zonder gezeur kan GoWen
&
En hoeveel matches moet je btw wel niet spelen om aan de 10.000 kills te komen? Met andere woorden, hoeveel kills maak je gemiddeld per match? Ik ben zelf trouwens echt nog nooit een glitcher tegen gekomen, maar ik ben dan ook echt een recreational speler
[ Voor 30% gewijzigd door SaN op 30-03-2007 13:48 ]
Verwijderd
Mark Rein
Trouwens het is GRATIS!!
Jullie zijn 1 van de eerste die dit hoortquote: Mark Rein;24833667The next title update for Gears of War is currently going through the certification process. We'll have more detail about the update next week but I can tell you that in addition to fixing a whole bunch of glitches, and providing 720p for VGA users running at 1280x1024, it will contain a brand new multiplayer gametype called Annex.
Some folks who got to play it a few weeks ago said they think it is our best multiplayer gametype yet but I'll leave it for you fans to decide what you think for yourself when it shows up soon on Xbox Live. More details next week.
Trouwens het is GRATIS!!
Heb vrij veel matches gespeeld, maar maakte ongeveer 1.5 kill per minuut. Ligt aan de map natuurlijksander-sp schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:33:
En hoeveel matches moet je btw wel niet spelen om aan de 10.000 kills te komen? Met andere woorden, hoeveel kills maak je gemiddeld per match? Ik ben zelf trouwens echt nog nooit een glitcher tegen gekomen, maar ik ben dan ook echt een recreational speler
-Roadierun en tegelijk kunnen schieten.
-Roadierun en tegelijk kunnen chainsawen
-1 of andere glitch met grenades (niet meer gebonden aan 2 grenades.. (heb ik gehoord van een vriend van me, heb het zelf nog nooit gezien)
-Bukkend schieten op de turret op war machine
-Etc.
Maar check dit maar
Verwijderd
Gears of war gobal toernooi!
http://www.insidegamer.nl...euws/14591/?&p=2#reacties
Je hoeft niet in een clan te zitten
http://www.insidegamer.nl...euws/14591/?&p=2#reacties
Je hoeft niet in een clan te zitten
Dat is ook Quake Wars, geen GoWNaresh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:22:
[...]
Correct me if i'm wrong maar
ik kan me niet herinneren dat ik deze enemy tegen kwam ik GoW.
Lama, afgaande op de voorgaand eplaatjes denk ik dat het Concept shots zijn. Dus dingen die uiteindelijk er niet in voor gekomen zijn
[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 04-04-2007 13:28 ]
Dat vond ik ook zo teleurstellend in het spel zelf...
Vlak na dat level waar je naar die APC moet vluchten komt er zon gigantisch beest achter je aan... die je vervolgens nooit meer terug ziet
Vlak na dat level waar je naar die APC moet vluchten komt er zon gigantisch beest achter je aan... die je vervolgens nooit meer terug ziet
Het was toch ook altijd al de bedoeling om er een trilogie van te maken? Dan is het toch veel vetter als je in deel 1 iets ziet wat in deel 2 uitgediept wordt, naar mijn mening dan.lowfi schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:48:
Stel dat je in deel 2 allemaal dingen krijgt te zien/gebruiken waarvan in deel 1 geen sprake is, dan is het ook niet echt dezelfde wereld meer zeg maar, dat zou ik jammer vinden.
&
Eens, ik vind het ook wel iets hebben als de developer je een beetje lekker maakt voor deel 2. En dan ook in deel 2 ons lekker maken voor deel 3
T'is wel een artwork van GoW, die vijand zit er wel in maar je vecht niet tegen hem (iets voor deel 2?Naresh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:22:
[...]
Correct me if i'm wrong maar
ik kan me niet herinneren dat ik deze enemy tegen kwam ik GoW.
Kan niet wachten tot m'n 360 terug is van garantie. ff volhouden nog
[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 04-04-2007 18:42 ]
yep die had ik graag ff willenbewerken met de hammer of dawnlowfi schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:48:
Verwijderd
Gears of War™ Gears Up With A New Game Type
What's old and new and red all over? That would be Gears of War, once a new multiplayer game type is released by way of a download from Xbox LIVE® on April 9. Read on to get the specs on the new way to enjoy a game you already love, and then hop online to experience multiplayer all over again!
Annex
Objective: Capture and hold key locations to collect enough points to win the round.
Description: In Annex, you win by keeping control over key map locations, or objectives, long enough to collect a winning number of points. Every map has two to five identified objectives available for capture, with one objective active at a time. Objectives are based on map weapon-spawn locations and have a potential value of 60 points toward either team’s score. Teams collect those points by maintaining ownership of an objective until all its 60 points have been distributed. Every second that a team controls an objective, the team gets one point. When an objective falls to zero points, the next objective is selected at random.
On the HUD, the current objective appears below the team scores at top left. This indicator contains several pieces of relevant information. The weapon icon inside the circle indicates which weapon-spawn location is being used as the objective. The compass along the outer edge of the circle shows the relative direction to the objective. The number inside the circle indicates how many points remain at that objective and the background icon color indicates which team currently controls it. No color means the objective awaits capture, a red icon means the Locust Horde hold the objective and a blue icon means the COG hold it. When the icon in the indicator circle fills, the corresponding team's score also changes color, the team begins collecting points from the objective, and the point value of the objective drops.
On the map, a projected ring marks the physical location and boundaries of the objective in the world. The ring's color indicates the current captor: White means neutral, blue COG, and red Locust. To capture an objective, players must stand inside the glowing ring uncontested for a short period of time. How long depends on how many teammates stand in the ring at once. One player can capture an objective in eight seconds, two players in four seconds, three players in two seconds, and four players in one second. Once a team takes an objective, they are not required to remain inside the ring to maintain ownership. The captured objective's points drain until an opposing team member enters the ring, or until its points fall to zero.
Round scores can be set as low as 120 points or as high as 480 points. The first team to reach the target score wins the round.
Respawns: Infinite, wave-based every 15 seconds.
Options:
Selected Map: Which map or series of maps to use.
Number of Rounds: Number of rounds required to win the match.
Bleed-out Duration: Amount of time before a player dies while DBNO.
Round Score: Number of points required to win a round.
Friendly Fire: In a player match, whether teammates can damage each other.
Private Slots: In a player match, number of player slots reserved for friend invites.
Weapons Swapped: In a player match, whether the person who sets up the match can determine whether weapons that appear in the maps are replaced or removed.
Updates:
Annex became available as a Gears of War multiplayer game mode in the April 9 update
What's old and new and red all over? That would be Gears of War, once a new multiplayer game type is released by way of a download from Xbox LIVE® on April 9. Read on to get the specs on the new way to enjoy a game you already love, and then hop online to experience multiplayer all over again!
Annex
Objective: Capture and hold key locations to collect enough points to win the round.
Description: In Annex, you win by keeping control over key map locations, or objectives, long enough to collect a winning number of points. Every map has two to five identified objectives available for capture, with one objective active at a time. Objectives are based on map weapon-spawn locations and have a potential value of 60 points toward either team’s score. Teams collect those points by maintaining ownership of an objective until all its 60 points have been distributed. Every second that a team controls an objective, the team gets one point. When an objective falls to zero points, the next objective is selected at random.
On the HUD, the current objective appears below the team scores at top left. This indicator contains several pieces of relevant information. The weapon icon inside the circle indicates which weapon-spawn location is being used as the objective. The compass along the outer edge of the circle shows the relative direction to the objective. The number inside the circle indicates how many points remain at that objective and the background icon color indicates which team currently controls it. No color means the objective awaits capture, a red icon means the Locust Horde hold the objective and a blue icon means the COG hold it. When the icon in the indicator circle fills, the corresponding team's score also changes color, the team begins collecting points from the objective, and the point value of the objective drops.
On the map, a projected ring marks the physical location and boundaries of the objective in the world. The ring's color indicates the current captor: White means neutral, blue COG, and red Locust. To capture an objective, players must stand inside the glowing ring uncontested for a short period of time. How long depends on how many teammates stand in the ring at once. One player can capture an objective in eight seconds, two players in four seconds, three players in two seconds, and four players in one second. Once a team takes an objective, they are not required to remain inside the ring to maintain ownership. The captured objective's points drain until an opposing team member enters the ring, or until its points fall to zero.
Round scores can be set as low as 120 points or as high as 480 points. The first team to reach the target score wins the round.
Respawns: Infinite, wave-based every 15 seconds.
Options:
Selected Map: Which map or series of maps to use.
Number of Rounds: Number of rounds required to win the match.
Bleed-out Duration: Amount of time before a player dies while DBNO.
Round Score: Number of points required to win a round.
Friendly Fire: In a player match, whether teammates can damage each other.
Private Slots: In a player match, number of player slots reserved for friend invites.
Weapons Swapped: In a player match, whether the person who sets up the match can determine whether weapons that appear in the maps are replaced or removed.
Updates:
Annex became available as a Gears of War multiplayer game mode in the April 9 update
Paar dagen geleden xbox gekocht en deze erbij, meteen GoW gaan spelen. Erg leuk, toen ik gister echter met een maat met co-op splitscreen bezig was werd het helemaal geweldig. Damn wat een vet spel!!!
Inderdaad, wat een game zeg. Heb alleen verschrikkelijke moeite met de gamepad controls (tov de mouse op pc), maar dat moet ik maar leren. Kwam ergens eind januari de eerste berserker tegen, kwam er toen niet meteen langs en spel tijdelijk in kast gegooid, en bezig gehouden met andere games. Gisteren toch maar weer eens langs die berserker komen, en na 2de keer natuurlijk ok. Verder met act 2, daaaahaamn wat issut een vette game 
Kortom, ik ben er ab-so-luut niet goed in, als ik online zou gaan zou ik volgens mij geen een kill scoren, maar deze game zuigt je zo naar binnen, dat heb ik nog nooit mee gemaakt in een shooter.
Kortom, ik ben er ab-so-luut niet goed in, als ik online zou gaan zou ik volgens mij geen een kill scoren, maar deze game zuigt je zo naar binnen, dat heb ik nog nooit mee gemaakt in een shooter.
Als het goed is is om 01.00 uur de update beschikbaar.
Verwijderd
How the new roadie run worksquote: Rod Fergusson;24847407Hey all,
You saw these in the press release but posting here to be all official and stuff.
[SIZE="4"]April 9th Auto Update Release Notes[/SIZE]
• New MP Gametype – Annex!: Territory-based multiplayer game with infinite respawns.
• Enhanced VGA Cable Support: Monitor resolution widths greater than or equal to 1280 now render as letterbox. In particular VGA users running at 1280x1024 will now see the game in full 720p (1280x720) resolution in letterboxed form.
• Adjusted Assassination MP Gametype: Leader no longer has to unlock weapons and now has to be executed to die.
• Adjusted Boomshot: Splash damage to be more effective rendering targets down-but-not-out
• Adjusted Hammer of Dawn: Aiming will be more forgiving of moving targets
• Adjusted Roadie Run: Reduced frequency of accidently grabbing cover while running
• Enhanced Kill Message Ticker: Kill messages can now be seen while down-but-not-out and spectating
• General: Addressed a number of possible exploits in multiplayer
Thanks,
Rod.
quote: fufu;24848339(dozens of complaining threads about this which I believe just from not understanding the change, so here you go...)
Before the update while roadie running the game would automatically check for cover acquisition every frame - looking a short distance wherever the player's character was facing.
Now with the update the game will perform the same check, *except* that it now looks which direction you're pushing on the left-stick (the one you're steering with) relative to the direction your character is facing. If you are pushing no direction on the stick it defaults to the original check. If you're getting sucked into cover *TRY PUSHING AWAY FROM WALLS WHEN ROADIE RUNNING*.
Ja, het is al uit.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:58:
en?is er al update geweest? of wordt het pas vanavond?
Wat vinden jullie van de nieuwe Rodie run? sommigen vinden het vervelend maar zoals fufu zegt het is een kwastie van weer wennen. Wat vinden jullie van Annex? Ik ben op school dus heb nog niet kunnen spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 09:13 ]
Net effe een potje ANNEX gespeeld en hij is super strak wel moeilijk we hadden net met 9 pnt verschil gewonnen.
En ik zit nu vast in de story mode bij RAAM op insane daar is RAAM echt INSANE kan iemand me vanavond effe helpen ??
En ik zit nu vast in de story mode bij RAAM op insane daar is RAAM echt INSANE kan iemand me vanavond effe helpen ??
Verwijderd
Voeg me maar toeNaresh schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:09:
Net effe een potje ANNEX gespeeld en hij is super strak wel moeilijk we hadden net met 9 pnt verschil gewonnen.![]()
Btw, gistere 2100 Microsoft punten gekocht, ik voer de key in en ik krijg een foutmelding van " Invalid key please try again or cancel" Ik dacht wtf! Wat kan ik nu hiermee? Hoe komt het dat hij een foutmelding geeft?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 10:36 ]
heb ik ook gehad, gwoon een aantal keren proberen bij mij deed ie t ook pas na een paar keer invoeren.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:22:
[...]
Voeg me maar toeGamertag: aightZz ben vanavond online rond acht uur.
Btw, gistere 2100 Microsoft punten gekocht, ik voer de key in en ik krijg een foutmelding van " Invalid key please try again or cancel" Ik dacht wtf! Wat kan ik nu hiermee? Hoe komt het dat hij een foutmelding geeft?
Ik zal je toevoegen, ik moet tot 9 uur werken dus je zal me wel na die tijd zien, thx
Verwijderd
Ik heb echt 100keer ofzo geprobeerd, echt heel raar gewoon. Ik snap niet waarom er nog fouten gemaakt kunnen worden met zulke dingen, (Microsoft punten, Xbox Live Gold membership) etc, dit soort dingen moeten gewoon vloeiend lopen. Ik ga vanavond weer eens proberen.Naresh schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:58:
[...]
heb ik ook gehad, gwoon een aantal keren proberen bij mij deed ie t ook pas na een paar keer invoeren.
Ik zal je toevoegen, ik moet tot 9 uur werken dus je zal me wel na die tijd zien, thx
Btw, iemand vanavond zin in een potje Annex? 4vs4. Voeg me toe (aightZz) en we maken wel een private servertje en dan invite ik jullie rond 9 uur.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 11:43 ]
Verwijderd
Ik heb wel zin om een potje met je te spelen. Ok?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 19:26 ]
Ey eeh.. vraagje.
Ik zie mensen hier melden dat ze nog maar een paar kills moeten voor die 10000 achievement. Niet dat ik dat ooit ga halen, of van plan ben, maar zijn er mogelijkheden in deze game om statistics te zien?
Ik zie mensen hier melden dat ze nog maar een paar kills moeten voor die 10000 achievement. Niet dat ik dat ooit ga halen, of van plan ben, maar zijn er mogelijkheden in deze game om statistics te zien?
Tof, we zitten nu annex te testen. Indrukwekkend, en levels werken ineens op een andere manier. Ik bedacht me dat het bijvoorbeeld voordelig was iemand op z'n knieeen te houden als die toch in de buurt van je cirkel ligt... Je ervaart de levels heel anders (ik speel uitsluitend warzone). Ga het vanavond met wat vrienden testen, dus dan zie ik het hopelijk goed in full effect.
Goed van dat rennen ook! Vond dat ergerlijk! Zeker als je gechased wordt.
Goed van dat rennen ook! Vond dat ergerlijk! Zeker als je gechased wordt.
Verwijderd
Als je in de GoW menu bent, ga naar Ranked matches -> Leaderbords de bovenste op "me" dan op "warzone" (of de gametype die je vaak speelt) en zet het op "all-time" als het goed is zie je je naam en punten, klikweer daarop doormiddel van X of A dan zie je je stats.UltraSub schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:31:
Ey eeh.. vraagje.
Net hele avond Annex zitten spelen. Ik speel nog niet zo lang GoW online, maar dit bevalt me zeker wel. Komt een extra stukje taktiek bij kijken of je al gokt op een nieuwe positie om te verdedigen of dat je de huidige aanvalt/verdedigd. Paar potjes gehad die echt telkens binnen 5 punten verschil lagen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Je merkt idd echt dat niemand nog weet hoe het te spelen (ikzelf daar bijgeteld). Het heeft geen zin er stuk voor stuk op af te rennen als 4 man dat punt verdedigen. Maar gezien bij elke respawnwave (dacht ik) de spawnpoints ruilen is het echt mega frustrerend.
Tot dusver heeft het me bizar veel scheldpartijen bezorgd en weinig plezier
Ik ben zo gewend aan Warzone dat dit compleet niet te peilen is. Ik twijfel ook serieus of ik dit leuk ga vinden, of ik moet de tactiek zien te snappen. Maar tot dusver was het chaos chaos chaos, waar men bij warzone veel georganiseerder te werk lijkt te gaan. Jullie het idee dat dit nog beter wordt?
Tot dusver heeft het me bizar veel scheldpartijen bezorgd en weinig plezier
Ik ben zo gewend aan Warzone dat dit compleet niet te peilen is. Ik twijfel ook serieus of ik dit leuk ga vinden, of ik moet de tactiek zien te snappen. Maar tot dusver was het chaos chaos chaos, waar men bij warzone veel georganiseerder te werk lijkt te gaan. Jullie het idee dat dit nog beter wordt?
Op zich is Annex best grappig, maar ik merk wel dat het erg snel gaat vervelen.
Verwijderd
No spang!Naresh schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:45:
Aight net eindelijk GoW uitgespeeld op insane mede dankzij mede tweaker aightZz
Gisteravond lang Ranked Annex gespeelt, echt leuk, vooral als je lang speelt, je gaat je echt niet vervelen, tussen die tijd ben je al bezig met het bedenken van Tactiek/Strategie die ik al gevonden heb bij Gridlock, vooral als je bezig bent met vrienden, kennissen.
Strategie op gridlock is, (ook andere mappen) maar op Gridlock werd dit echt heel erg goed uitgevoerd. We speelden 4 tegen 4 6 rounds
Terwijl de andere team bezig is om object te capture etc, ben jij bezig met je maten om de andere 2 tegen te houden met je sniper van verre af stand, dit lukt 8 van de 10 keer, is zeer frusterend voor de tegenstanders maar het is een strategie, als je iemand heb gedowned, laat je hem down, dood hem niet dus duurd nog langer + respawn tijd om te terug te komen in het spel.
Als de tegenstander de gebied verdedigen zie je vaak een rond cirkel, als ze met ze 3e of 4e zijn, gooi 2 granaten in de cirkel en zeker 1 gaat dood, de rest volgt. Dit is wel simpel maar wel een goed tactiek.
Het klinkt allemaal lame maar het is strategie, dit word ook zeker uitgevoerd in clans wars.
Owkeeeej.. Thanks!Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:05:
[...]
Als je in de GoW menu bent, ga naar Ranked matches -> Leaderbords de bovenste op "me" dan op "warzone" (of de gametype die je vaak speelt) en zet het op "all-time" als het goed is zie je je naam en punten, klikweer daarop doormiddel van X of A dan zie je je stats.
Gister avond de update binnengehaald om ff Annex te checken. Ik wist toen nog niet dat de vga-aansluiting ook een update zou krijgen. Ik speel op een 40" 1080-HD TV en ik dacht al meteen : is het nou iets scherper geworden of hoe zit dat. En idd; nu lees ik hier dat de vga-connectie een mooie update heeft gekregen. Goed werk. Ook had ik het idee af en toe; dat het spel zelf in z'n geheel ook wat 'vloeiender' liep; misschien dat meer mensen dat gemerkt hebben;or it's just me.
Toen ff een paar potjes Annex gespeeld. Conclusie : als je het host niet meer als 3 rondes per map; anders speel je waarschijnlijk 3 uur dezelfde map. De gamemode voegt wel echt iets toe; je hebt nu continu het idee dat je samenwerkt; ook al praat niemand door de head-set; iedereen rushed naar het desbetreffende punt.
Dit is dan ook meteen het nadeel van de nieuwe gamemode. Je bent continu bezig; en er is geen moment dat je ff rustig aan kan doen. Bij de andere gamemode's bv, vind ik het soms best prettig 'even dood' te zijn. Even wat drinken pakken, naar de WC etc. Dit blijft maar doorgaan, en je moet wel; want als je team je er niet bij heeft worden ze waarschijnlijk toch afgemaakt bij de ingebunkerde vijanden. Dikke actie invergelijking dus met de normale gamemodes; wat ook een positief punt is zeg maar.
Ook had ik liever gehad; dat als je gedowned werd; je net als in execution weer kan opstaan.
Nu nog wachten op die nieuwe maps en guns!
Toen ff een paar potjes Annex gespeeld. Conclusie : als je het host niet meer als 3 rondes per map; anders speel je waarschijnlijk 3 uur dezelfde map. De gamemode voegt wel echt iets toe; je hebt nu continu het idee dat je samenwerkt; ook al praat niemand door de head-set; iedereen rushed naar het desbetreffende punt.
Dit is dan ook meteen het nadeel van de nieuwe gamemode. Je bent continu bezig; en er is geen moment dat je ff rustig aan kan doen. Bij de andere gamemode's bv, vind ik het soms best prettig 'even dood' te zijn. Even wat drinken pakken, naar de WC etc. Dit blijft maar doorgaan, en je moet wel; want als je team je er niet bij heeft worden ze waarschijnlijk toch afgemaakt bij de ingebunkerde vijanden. Dikke actie invergelijking dus met de normale gamemodes; wat ook een positief punt is zeg maar.
Ook had ik liever gehad; dat als je gedowned werd; je net als in execution weer kan opstaan.
Nu nog wachten op die nieuwe maps en guns!
Verwijderd
Nieuwe mappen komen idd maar guns voor zo ver i kweet niet, wel in GoW2 maar denk niet dat er guns zullen komen.
Ik had graag wat SP content gezien, fps MP op de console is gewoon niks voor mij.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ja lees ook mijn post in het xbox360 topic...Marco schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:12:
Heeft iemand de nieuwe maps al gespeeld?
ik ben er niet echt positief over, in tegenstelling tot IGN, maar die vinden alles geweldig
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik vind de nieuwe maps wel een toevoeging; vooral Bullet Marsh en Subway. Als je nu dagelijks Gears of War speelt; zou ik ze sowieso halen; doe je dat niet; dan zou ik gewoon wachten tot ze gratis beschikbaar worden gesteld.
Bullet Marsh : Zeer sfeervolle map; als leuke toevoeging een generator die kapot kan worden geschoten en dat dan van die kyrill op bepaalde plekken komen, omdat dan sommige lichten voor een bepaalde tijd uitvallen.
Subway : Kleine map; ik vind hem ook zeer sfeervol overkomen; het speelt lekker weg. Ook leuk dat standaard de wapens 'verdeeld' zijn. Afhankelijk van welke kant je spawned kan je eerder bij de sniper/torque bow. Dat is een keer wat anders dan dat voor elk team elk wapen te krijgen is (dubbel in het level neergelegd zegmaar) bij de spawn.
Process : Grote map; maar ik vind die 'process' sfeer maar klote. Ziet er allemaal zo.. ja... saai/eentonig uit. Niet mijn favoriet; maar omdat ie groot is; wel veel verschillende tactieken toe te passen; wat het dan wel weer interresant maakt.
Garden : Gadverdamme, wat is dit een onzinnige en lelijke map. Ik vond die garden levels in single player ook al lelijk en my god; dit is gewoon triest. Met van die stomme 'gif' /broeikas-effect gaswolken. Ook nog eens symmetrisch; echt helemaal niks aan. Deze speel ik dan ook het liefst helemaal niet. Misschien als je dat 'kas-tuin level' in singleplayer wel leuk vond; je dit helemaal de bomb vind; maar mij kon het niet bekoren. Waarbij het in Bullet Marsh leuk is om de generator kapot te schieten zodat de lichten uitgaan; heeft men hier gekozen voor kamers waar gas in uit komt; die je met een lelijke vierkante knop bij een quake 1 style achtige console kan bedienen.... ik vind er iig niks aan.
Bullet Marsh : Zeer sfeervolle map; als leuke toevoeging een generator die kapot kan worden geschoten en dat dan van die kyrill op bepaalde plekken komen, omdat dan sommige lichten voor een bepaalde tijd uitvallen.
Subway : Kleine map; ik vind hem ook zeer sfeervol overkomen; het speelt lekker weg. Ook leuk dat standaard de wapens 'verdeeld' zijn. Afhankelijk van welke kant je spawned kan je eerder bij de sniper/torque bow. Dat is een keer wat anders dan dat voor elk team elk wapen te krijgen is (dubbel in het level neergelegd zegmaar) bij de spawn.
Process : Grote map; maar ik vind die 'process' sfeer maar klote. Ziet er allemaal zo.. ja... saai/eentonig uit. Niet mijn favoriet; maar omdat ie groot is; wel veel verschillende tactieken toe te passen; wat het dan wel weer interresant maakt.
Garden : Gadverdamme, wat is dit een onzinnige en lelijke map. Ik vond die garden levels in single player ook al lelijk en my god; dit is gewoon triest. Met van die stomme 'gif' /broeikas-effect gaswolken. Ook nog eens symmetrisch; echt helemaal niks aan. Deze speel ik dan ook het liefst helemaal niet. Misschien als je dat 'kas-tuin level' in singleplayer wel leuk vond; je dit helemaal de bomb vind; maar mij kon het niet bekoren. Waarbij het in Bullet Marsh leuk is om de generator kapot te schieten zodat de lichten uitgaan; heeft men hier gekozen voor kamers waar gas in uit komt; die je met een lelijke vierkante knop bij een quake 1 style achtige console kan bedienen.... ik vind er iig niks aan.
Ik heb het idee dat het spel nu niet zoveel meer gespeelt wordt?
Vroeger kreeg ik een hele lijst met Hosts nu nog maar weinig....
Echt jammer hoor, kom op guys ga dit top spel weer eens spelen;)
Vroeger kreeg ik een hele lijst met Hosts nu nog maar weinig....
Echt jammer hoor, kom op guys ga dit top spel weer eens spelen;)
PS5
Verwijderd
Heb hem vanmiddag aangeschaft, zodra ik de SP een keertje heb doorgenomen kom ik ook online knallen
Vind ik nou ook, ik ben gamer van het eerste uur, en heb jaren niet echt serieus gegamed. Sinds GoW doe ik dat weer helemaal.
Sinds GoW ben ik ook veel online met de 360 was daarvoor ook niet het geval!:)
Das toch een goed teken he. Geweldig die shotgun kills etc.;)
Das toch een goed teken he. Geweldig die shotgun kills etc.;)
PS5
Heb het al lang niet meer serieus gespeeld. Ik was na de 10.000 even gestopt omdat ik iets te veel speelde en wilde ook andere spellen proberen. 
Maar als ik het nu weer opstart moet ik er echt serieus weer inkomen. Het lopen gaat niet meer soepel, het richten ook niet, etc
. Toen ik het weer voor het eerst oppakte lachte mensen me ook uit en vroegen ze zich af hoe ik ooit die 10.000 had gehaald.. ik vroeg het me zelf eigenlijk ook af
De controls en de gameplay zijn wat dat betreft toch flink anders dan de overige games die ik na GoW heb gespeeld. 
Ik ga vast wel weer wat meer gamen als die nieuwe maps gratis worden
Maar als ik het nu weer opstart moet ik er echt serieus weer inkomen. Het lopen gaat niet meer soepel, het richten ook niet, etc
Ik ga vast wel weer wat meer gamen als die nieuwe maps gratis worden
Ik had het ook een tijdje niet gespeelt maar inkomen was niet echt nodig gelukkig:)
Die 10.000 kills zit ik nog lang niet op, ik heb ook een sociaal leven hehe;)
Wel heel veel uurtjes al in zitten in de multiplayer mode...
Die 10.000 kills zit ik nog lang niet op, ik heb ook een sociaal leven hehe;)
Wel heel veel uurtjes al in zitten in de multiplayer mode...
PS5
Waar kan je je kills zien?
Even denken, moeilijk om zo blind uit te leggen;)
Je gaat bij multiplayer naar leaderbords geloof ik? En daar kun je per spel onderdeel zien hoe je daar gepresteert hebt.
PS5
Heb het spel sinds dit weekend en ben voornamelijk aan het public server multiplayeren om wat te oefenen. Tot nu toe volgens mij de meeste kills met de chainsaw gemaakt
(sniper rifle als close second)
[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 12-06-2007 14:19 ]
Verwijderd
Ja ik speel nu ook online maar ik word alleen maar dood shotguns gedood
Ik ben serieus nog geen één keer door een ander wapen gedood. Zelf gebruik ik liever de lancer maar die is ook aardig waardeloos volgens mij, heb al meerdere keren iemand volgepompt met lood maar hij kon vrolijk cover zoeken om mij daarna te 1-shotten met die lamme shotgun
Met de chainsaw daarentegen heb ik al aardig wat lui om de hoek gecamped

Even doorbijten geloof me;)Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:23:
Ja ik speel nu ook online maar ik word alleen maar dood shotguns gedoodIk ben serieus nog geen één keer door een ander wapen gedood. Zelf gebruik ik liever de lancer maar die is ook aardig waardeloos volgens mij, heb al meerdere keren iemand volgepompt met lood maar hij kon vrolijk cover zoeken om mij daarna te 1-shotten met die lamme shotgun
![]()
Shotgun is in close-combat veel sterker dan de lancer.
Die is alleen op grote afstand handig.
Je wordt vanzelf beter en dan ownt het geloof me:9
PS5
Welke mode speel je? Warzone, execution of annex ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:23:
Ja ik speel nu ook online maar ik word alleen maar dood shotguns gedoodIk ben serieus nog geen één keer door een ander wapen gedood. Zelf gebruik ik liever de lancer maar die is ook aardig waardeloos volgens mij, heb al meerdere keren iemand volgepompt met lood maar hij kon vrolijk cover zoeken om mij daarna te 1-shotten met die lamme shotgun
![]()
In warzone vind ik de lancer wel degelijk nuttig, in execution is het gewoon niet zo handig op diverse maps, aangezien de meeste games de down time op 5 sec hebben staan ofzo. Dan is de afstand vaak te ver om met de lancer iemand echt te killen, of je moet je enemie in open gebied down schieten en dan perfect reloaden, dan kun je hem iig 3 keer downen en is ie dood
Vind warzone ook een stuk tactischer dan execution eigenlijk, alhoewel ik execution toch een stuk leuker vind
Shotgunkills FTW
Verwijderd
Ik heb ASAP hulp nodig: Ik ben nu bezig met co-op play op INSANE niveau maar we komen niet verder bij level2. We rijden in een buggie en we worden aangevallen door Kyryll. Wie heeft dit op INSANE behaald en hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of wil je door online co-op dit even voor ons halen? Alvast bedankt!
Wat is hier anders aan dan bij Hardcore dan, want heb hem wel op hardcore en casual gehaald, zonder enige problemen.. Komen ze van meerdere kanten ofzo?Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:59:
Ik heb ASAP hulp nodig: Ik ben nu bezig met co-op play op INSANE niveau maar we komen niet verder bij level2. We rijden in een buggie en we worden aangevallen door Kyryll. Wie heeft dit op INSANE behaald en hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of wil je door online co-op dit even voor ons halen? Alvast bedankt!
Verwijderd
Zojuist behaald na 100x proberen. Ze komen niet van meerdere kanten maar wanneer ze jou raken gaat je health bijzonder hard achteruit.zwAf schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:11:
[...]
Wat is hier anders aan dan bij Hardcore dan, want heb hem wel op hardcore en casual gehaald, zonder enige problemen.. Komen ze van meerdere kanten ofzo?
wil er hier iemand samen met mij hardcore uitspelen en daarna eventueel insane ?
Vandaag joinde er ineens ene Marcus in de online game in beide teams. Ik gok dat dit een of andere onderhoudsbot is, maar gasten begonnen te roepen dat het een glitch was etc. terwijl een vriend zei dat ie het al vaker had gezien, en dat het admins waren. Wat is het precies?
[ Voor 17% gewijzigd door apNia op 13-07-2007 00:01 ]
Vaak is het zo dat wanneer iemand joined, dat je eerst de naam 'Marcus' ziet staan, en even later pas de echte naam van die persoon.apNia schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 00:01:
Vandaag joinde er ineens ene Marcus in de online game in beide teams. Ik gok dat dit een of andere onderhoudsbot is, maar gasten begonnen te roepen dat het een glitch was etc. terwijl een vriend zei dat ie het al vaker had gezien, en dat het admins waren. Wat is het precies?
Of heb je die 'Marcus' ook echt zien spelen?
Nope helemaal niet, maar joinde in twee teams, wat ik dus nog het raarste vond 
Maar als 'Macrus' een placeholder is, waarom joined ie dan in 2 teams?
Maar als 'Macrus' een placeholder is, waarom joined ie dan in 2 teams?
Schaamteloze bump 
Ik ben zelf ook net met GoW bezig. Ook online maar daar word ik nog geowned vanzelf sprekend. Al merk ik wel dat nu ik de maps een beetje begin te kennen en weet waar de wapens liggen het al een stuk beter gaat. Al varieert het nog enorm. SOms sta ik een heel potje op 1 punt(gister avond...DOH). Om daarna volgend potje na 3 rondes bijna aan de 200 te zitten
. Moet nog even een goed gemiddelde uitkomen. Tis alleen lastig want ik zit allemaal tegen die 'Ardcore mensen te spelen en kom ik er als Xbox360 newb aan
Ik ben zelf ook net met GoW bezig. Ook online maar daar word ik nog geowned vanzelf sprekend. Al merk ik wel dat nu ik de maps een beetje begin te kennen en weet waar de wapens liggen het al een stuk beter gaat. Al varieert het nog enorm. SOms sta ik een heel potje op 1 punt(gister avond...DOH). Om daarna volgend potje na 3 rondes bijna aan de 200 te zitten
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
T'is een bump ik weet het maar is iemand van plan hem voor de PC te kopen ook als je de xbox versie al hebt? Ik wel namelijk. Temeer voor de extra levels alsmede de leveleditor.
Ja ik wacht eerst nog ff af op hoe de reviews zijn etc. Want aan een directe port heb ik niks aan, het moet wel speelbaar zijn op een pcKaasje123 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:35:
T'is een bump ik weet het maar is iemand van plan hem voor de PC te kopen ook als je de xbox versie al hebt? Ik wel namelijk. Temeer voor de extra levels alsmede de leveleditor.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Het spel komt binnenkort uit voor de PC maar er is nog geen demo en ook bijna geen informatie over te vinden. Hoop dat het geen rommel-port wordt zoals Lost Planet, anders moet ik wel een x360 kopen.
Verwijderd
Wanneer komt ie op de PC uit dan?
Ik zou eigelijk eerst wel graag een demo'tje spelen aangezien ik hem nooit heb gespeeld. En ga sowieso al Crysis kopen denk ik dus dat wordt een dure maand
Ik zou eigelijk eerst wel graag een demo'tje spelen aangezien ik hem nooit heb gespeeld. En ga sowieso al Crysis kopen denk ik dus dat wordt een dure maand
Verwijderd
IGN Preview
Deze ga ik zeker spelen. Dat ze ook daadwerkelijk de controls aanpassen voor pc gaming is dan ook dé reden voor mij om deze game aan te schaffen! Release in europa staat op 9 November.the PC version of Gears of War will feature loads of new exclusive content including five new single player chapters, three new multiplayer levels, a new game type, and the full-featured Unreal Editor. New tweaks for the PC controls and all the recent updates to Unreal Engine 3 will also be making their way into the new version of the game.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 11:35 ]
Gamespot geeft m een 9.
Ik wil m zeker ook hebben. Iemand nog een goedkoop import adresje of webshopje?
Ik wil m zeker ook hebben. Iemand nog een goedkoop import adresje of webshopje?
Deze week al. 9 november. Of we een demo kunnen verwachten, denk het nietVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:37:
Wanneer komt ie op de PC uit dan?
De PC versie is te vinden, en ik vind em zeker goed spelen... het voelt erg goed aan, en de graphics zijn gewoon nóg mooier!
Verwijderd
Ai, net wat nieuwe onderdelen aangeschaft en dit speelt alweer met haperingen.
Wel erg mooi en lekkere gameplay!
Wel erg mooi en lekkere gameplay!
Wellicht nieuw deel met [PC/X360] in title?
Jammer dat er voor de 360 niet een demo is van dit spel. Of ik moet enorm verkeerd kijken? Lijkt me opzich wel vet, maar wil toch wel ff de demo spelen voordat ik dit spel (eventueel 2dehands) ga halen.
Volgens mij is er idd geen demo van uit voor de 360 ( ook niet voor de pc trouwens ), maar je zal iig geen miskoop kopenpjlgt schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:43:
Jammer dat er voor de 360 niet een demo is van dit spel. Of ik moet enorm verkeerd kijken? Lijkt me opzich wel vet, maar wil toch wel ff de demo spelen voordat ik dit spel (eventueel 2dehands) ga halen.
Net ff op mijn pc dit spel gespeeld
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
ga zo ff de windows versie proberen want heb al best genoten van de xbox360 versie.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Heb de Windows versie even geprobeerd, maar het valt mij op hoe soepel het spel loopt. Bioshock en R6 vegas vragen nogal wat van mijn systeem, maa rik heb hier nog geen hapering gezien.
Verder nog niet echt onder de indruk van de gameplay.
En heb ik het nu goed gezien dat je alleen kan saven als je een Live-ID hebt aangemaakt?
En heb ik het nu goed gezien dat je alleen kan saven als je een Live-ID hebt aangemaakt?
Flickr PSN ID= cheironnl
Idd, het spel loopt bij mij ook iets soepeler dan Bioshock naar mijn gevoel. Net ff beetje zitten kloten met graphics en merk dat ik sommige dingen ook op high kan zetten. Echt geweldige graphics. Totaal niet verwacht dat ie goed zou lopen op mijn pc.cheiron schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:27:
Heb de Windows versie even geprobeerd, maar het valt mij op hoe soepel het spel loopt. Bioshock en R6 vegas vragen nogal wat van mijn systeem, maa rik heb hier nog geen hapering gezien.
En idd je hebt een Live-ID nodig voor dit spel om te spelen. Zelf heb ik dat niet hoeven aan te maken, omdat ie hem volgens mij nog van Halo 2 had.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Wat een waardeloze installer van Gears of War voor windows zeg. Je selecteert gewoon een andere partitie dan C:\Windows maar dat ding pleurt vervolgens alsnog 8Gig+ op m'n Windows partitie

Ik ben toch malle pietje niet!