[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 15.158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:15
Jongens jongens, een console vs pc discussie hier op tweakers? Geef elkaar de ruimte zonder allerlei subjectieve redenen naar elkaar te gooien...

Ik geef wel toe dat de PC versie een beetje brak werkte bij mij, maar als ik windowblinds + ati tray tools uitschakel dan werkt het hier perfect.
Ziet er hier ook heel erg goed uit. Alleen vereiste dat wel een aanpassing in de config file, namelijk "OnlyStreamInTextures=TRUE" in "WarEngineUserSettings.ini".
Te vinden in: \My Documents\My Games\Gears of War for Windows\WarGame\Config
Stond standaard op FALSE, alleen dan stotterde het heel erg bij mij met ook lage fps als gevolg.

Misschien dat iemand daar wat aan heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorRVL op 14-11-2007 23:20 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat dacht je van... volgend deeltje? ;)

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 10:11
RaptorRVL schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:18:
Jongens jongens, een console vs pc discussie hier op tweakers? Geef elkaar de ruimte zonder allerlei subjectieve redenen naar elkaar te gooien...

Ik geef wel toe dat de PC versie een beetje brak werkte bij mij, maar als ik windowblinds + ati tray tools uitschakel dan werkt het hier perfect.
Ziet er hier ook heel erg goed uit. Alleen vereiste dat wel een aanpassing in de config file, namelijk "OnlyStreamInTextures=TRUE" in "WarEngineUserSettings.ini".
Te vinden in: \My Documents\My Games\Gears of War for Windows\WarGame\Config
Stond standaard op FALSE, alleen dan stotterde het heel erg bij mij met ook lage fps als gevolg.

Misschien dat iemand daar wat aan heeft.
Ik wil wel de details op zijn hoogst hebben, heeft dit daar nog effect op?

http://axrotterdam.blogspot.nl

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
curry684 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:05:
[...]

[...]

Ik heb een laptop om op te werken. En een spelcomputer om op te spelen. Op 37" in 1920x1080, met 6.1 surround, lekker lam onderuit op de bank. Geloof me dat niemand hier een PC setup heeft die daar tegenop kan.
Ik zit liever stoned achter een bureau met een 37 inch voor me neus te spelen op een pc die daadwerkelijk op 1910x1080 draait ivp 720 ge-upscalled :)

Je zegt nutteloze discussie maar toch begin je erover. Kan GoW eindelijk relext spelen met muis. Eindelijk geen gekloot meer met dat kut stickie . Ja sorry maar die is gewoon duidelijk niet geschikt om precies mee te mikken, het is omdat de models van de vijanden over sized zijn anders raak je echt geen hol, laat staan als ze zich ook nog eens snel zouden bewegen. (mijn mening)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 10:11
Ojee, wat voor discussie ben ik nu weer begonnen :X

Laten we het er op houden dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft, en dat ieder platform zijn eigen voor en nadelen heeft. Die waarschijnlijk iedereen kent.

Maar als er hier niet meer mensen zijn die de crashes herkennen die ik beschrijf heeft het ook geen zin om er hier over te praten.

Dit topic gaat namelijk over de ervaringen met dit spel. Nu is mijn ervaring dat het onstabiel is. Maar dit is geen probleem oplos topic!

http://axrotterdam.blogspot.nl

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:15
Dekaasboer schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:43:
[...]

Ik wil wel de details op zijn hoogst hebben, heeft dit daar nog effect op?
Ligt er dus aan, als je constant wat last van stotteren hebt dan heeft dit een zeer gunstig effect op fps. Ik zou zeggen probeer het eens samen met FRAPS en kijk hoe dat is. De optie op TRUE zetten kan in ieder geval geen kwaad :)

Anoniem: 122319

RaptorRVL schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:56:
[...]

Ligt er dus aan, als je constant wat last van stotteren hebt dan heeft dit een zeer gunstig effect op fps. Ik zou zeggen probeer het eens samen met FRAPS en kijk hoe dat is. De optie op TRUE zetten kan in ieder geval geen kwaad :)
RaptorVL, harstikke bedankt voor deze magistrale tip, ik had ontzettend last van haperingen, na deze config te hebben aangepast, loopt de game vloeiend. En bovenal het ziet er nog steeds even goed uit, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

TIP: Systeemeisen in de volgende TS.

Verder wel kicken game, speel nu ook COD4/CrySis, dit is weer andere insteek. Zeker omdat je speelt zonder crosshair, is even wennen. Moet elke keer aimen met 2nd mouselclick. Je bent ook stuk sneller dood dus word ipv fraggen tijd voor wat meer taktiek :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52
Hoe mol je die grote spin in die grot? Ik weet niet precies welke act dat is maar je moet eerst een fabriek binnen gaan en dan naar beneden naar die grot toe waar die spin zit. Heb al redelijk vaak dat stuk opnieuw geprobeerd, maar kom niet verder bij die spin.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Timocos schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:21:
Hoe mol je die grote spin in die grot? Ik weet niet precies welke act dat is maar je moet eerst een fabriek binnen gaan en dan naar beneden naar die grot toe waar die spin zit. Heb al redelijk vaak dat stuk opnieuw geprobeerd, maar kom niet verder bij die spin.
Je moet in zn bek en op zn achterlijf proberen te schieten, zodra hij zn poten weghaalt moet je schieten.. doe dat totdat je een plot filmpje krijgt, Maar kijk uit, ondertussen komen er ook van die exploderende groene grubs op je af. Succes ermee

[ Voor 11% gewijzigd door Sqorpius op 19-11-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Laatst online: 30-09-2020
Sqorpius schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:25:
[...]

Je moet in zn bek en op zn achterlijf proberen te schieten, zodra hij zn poten weghaalt moet je schieten.. Succes ermee
Met "the hamer of dawn" heb je em ook zo dood

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Naresh schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:30:
[...]

Met "the hamer of dawn" heb je em ook zo dood
hammer of dawn kan je niet binnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Sqorpius schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:25:
[...]

Je moet in zn bek en op zn achterlijf proberen te schieten, zodra hij zn poten weghaalt moet je schieten.. doe dat totdat je een plot filmpje krijgt, Maar kijk uit, ondertussen komen er ook van die exploderende groene grubs op je af. Succes ermee
Thanks voor de uitleg, zal zo eens proberen :)

Vind het spel iig erg verslavend en de sfeer is echt geweldig. Vooral die factory met die bliksem enzo op de achtrgrond. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:29
Timocos schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:21:
Staat ongetwijfeld wel een walkthrough op www.gamefaqs.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik heb sinds afgelopen vrijdag ook Gears of War, voor de PC.

Ik vind het een superwijs spel, het loopt lekker en heb er weinig problemen mee.

Bij het spel zat ook een LIVE Gold kaartje, waarmee je een maand lang kunt profiteren van de voordelen die Gold biedt.
Dus ik volg de stappen op het kaartje en geef de code op die op het kaartje staat. Ik krijg de melding dat de code niet correct is en het nog eens moet proberen. Ik heb het elke dag zo'n drie keer geprobeerd, maar de subscription code wordt niet geaccepteerd.

Dat vind ik opzich niet eens zo heel erg, als ik ook maar multiplayer kan spelen. Gold-lidmaatschap biedt meer voordelen dan Silver-lidmaatschap, maar ik heb geen Gold-lidmaatschap nodig om online te spelen

In een review van de PC-versie staat namelijk het volgende:

"Ondanks dat de game valt onder Games for Windows, hoef je geen Gold Account of Windows Vista te hebben om co-op of multiplayer te spelen. Een Silver (dus gratis) Account is afdoende."

Is er iemand die ook de PC versie heeft en mij (goed) kan uitleggen hoe je multiplayer start/speelt.

Wat ik doe is het volgende:

1. Ik start Gears of War.
2. Ik druk op "Home" knop en ik meld mezelf aan met mijn profiel (heb ik nu op "automatisch aanmelden" gezet.
3. Ik ga in het hoofdmenu naar "Versus" en daar kun je wat kiezen wat voor multiplayer je wilt spelen.
4. Ik kies dan voor een optie i.c.m. LIVE
5. Dan krijg ik een melding dat ik LIVE moet hebben, dat heb ik, ik heb een Hotmail account, valt onder Windows LIVE.

Maar elke keer word ik verwezen naar een website buiten het spel om, daar kan ik me met succes aanmelden en m'n profiel bekijken, etc. Maar terugkeren naar het spel is er niet bij, want dan loopt de hele boel in feite vast.
Ik dacht dat je misschien eerst een internetbrowser moest openen, dan terugkeren naar het spel en dan daar iets doen. Maar het is toch niet de bedoeling dat je je telkens via de internetbrowser moet aanmelden bij LIVE, dit moet toch gewoon kunnen vanuit het spel zelf?

Als iemand dus kan uitleggen hoe het precies in z'n werk gaat, dan kan ik reageren wat ik dus allemaal probeer en reeds heb geprobeerd.
Hopen dat ik zo tot een oplossing kom, want dit slaat echt alles.

[ Voor 4% gewijzigd door McWolf82 op 26-11-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:43
Je kan wel een Live-account hebben, maar doordat die code niet werkt heb je dus geen enkele subscription, en kan je dus ook niet online spelen.
Kan je niet even een 48-uurs trial code van iemand anders 'lenen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Laatst online: 02-12-2022
Op de site om aan te melden heb je het keuzerondje voor Silver-lidmaatschap, die heb je standaard, kosten € 0,00.

Daarna bij m'n profiel aangekomen vulde ik de code in voor "Gold", lukte niet, logisch, want ik moest eerst 'Silver" activeren m.b.v. de "Gears of War Live Access key" op die oranje sticker in het doosje.
Dit moet dan weer gebeuren in het spel zelf en daar kwam ik bij toeval achter.

Nu kan ik dus online, maar "Gold" code wordt niet geaccepteerd. Beetje vreemd, maar goed, dat komt later wel.

I.i.g. bedankt voor je reactie, deze kan op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 10-06 23:22
Ik zit vast bij het level "close to home" op de pc. Ik ben nu in het gedeelte waar ik voor de 2e keer een berserker tegen kom maar ik heb geen idee hoe ik hem dood moet maken. Ook zit er een tijd bij van zo'n 5 min. Het level lijkt op een soort tuin in een gebouw en ik moet een plek zien te vinden waar ik doe hammer of dawn kan gebruiken (die ik niet meer heb).

EDIT: Heb het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:56
Klopt het dat je op medium een ander verhaal hebt dan met easy?
Ik ben namelijk nu op plekken met medium die ik niet gezien heb in easy... Het zou kunnen dat mijn broer verder heeft gespeeld op mijn account(op easy), maar vroeg het me toch af..
Dit gaat over de PC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Metalbuster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:30:
Ik zit vast bij het level "close to home" op de pc. Ik ben nu in het gedeelte waar ik voor de 2e keer een berserker tegen kom maar ik heb geen idee hoe ik hem dood moet maken. Ook zit er een tijd bij van zo'n 5 min. Het level lijkt op een soort tuin in een gebouw en ik moet een plek zien te vinden waar ik doe hammer of dawn kan gebruiken (die ik niet meer heb).

EDIT: Heb het al.
Zou je de oplossing mssn hier willen neerzetten ( wel in spoilers ), want ikzelf zit op hetzelfde stukje, maar nog niet geprobeerd. Maarja dan staat iig de oplossing hier al als ik toch niet verder kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:29
Timocos schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:39:
[...]

Zou je de oplossing mssn hier willen neerzetten ( wel in spoilers ), want ikzelf zit op hetzelfde stukje, maar nog niet geprobeerd. Maarja dan staat iig de oplossing hier al als ik toch niet verder kom :)
spoiler:
De beserker de pilaren omver laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Kweet niet of iemand dit al eens is overkomen, maar ik wilde net even gaan spelen en kreeg de volgende message: No checkpoint is saved on the curent storage device.

Ik heb in de map gekeken met checkpoints (moet ik daar kijken?) en daar staan er 35 in. Maar deze kan ik dus niet laden. Kheb echt geen zin om weer helemaal overnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2023
McWolf82 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:37:

Nu kan ik dus online, maar "Gold" code wordt niet geaccepteerd. Beetje vreemd, maar goed, dat komt later wel.
Ik heb precies hetzelfde, mijn code voor de gold trial wordt ook niet geaccepteerd. Ik had de live service gemailt hierover maar die gaan er niet over zeiden ze, volgens mij is die live service voor de 360 bedoelt. Iemand anders een oplossing hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cL_
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

cL_

Zat net halverwege de laatste act en startte vandaag op, geen savegames meer te vinden. Leuke bug :( Gelukkig heb ik ze kunnen terugzetten met de shadow copy van Vista. Savegames zitten in het mapje C:\Users\username\AppData\Local\Microsoft\XLive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Weet iemand ook waar deze zijn opgeslagen in xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
In de folder "WarGame" die in de Gears of War map staat.

Heb hem zojuist op de pc uitgespeeld, echt een zeer goede game vindt ik het. Ik heb niks te klagen gehad over de besturing het werkt gewoon goed met muis en toetsenbord. Ik vindt de actie briljant en er zijn leuke cut scenes die overigens wel wat langer mochten dan elke keer een seconde of 15. Verder ziet deze game er ook nog is heel erg mooi uit, persoonlijk vindt ik de maps er mooier uitzien als die van Unreal 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Ja daar staan dus bij mij nu 36 checkpoints, heb ik over moeten gooien vanuit "my games" folder. Daar stonden ze in namelijk. Maar werkt nog steeds niet. Kan ik niet handmatig die checkpoints laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Weet iemand een Hamachi server die LAN servers host?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kun je nergens de settings aanpassen, video/audio enzo ?
kan alleen bloed aan en uit zetten enzo...altijd jammer console > pc :(

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Kan wel staat gewoon in het options menu, als ik mij goed herinner staan daar ergens tabs waar je bij visuele options kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Sorry, heb niet goed gekeken...heb het nu inderdaad gevonden ! Tnx.
Stond er eerst bij, weet ik zeker maar zat in-game dus dan verdwijnt ie denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door NeoMe op 03-12-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Iemand die op de 360 samen wil spelen. (oefenen en gewoon lol hebben).
Voeg me toe op friends, gamertag Overmaze
(mss een idee om gamertags in topicstart te zetten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermaltaker
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 21:37

Thermaltaker

hardware enthusiast

ajampaniki schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:18:
Ja daar staan dus bij mij nu 36 checkpoints, heb ik over moeten gooien vanuit "my games" folder. Daar stonden ze in namelijk. Maar werkt nog steeds niet. Kan ik niet handmatig die checkpoints laden?
Ik vroeg me ook af of je die checkpoints niet handmatig kunt laden; mij is het in ieder geval nog niet gelukt :( Ik heb ook 35 checkpoints gehad. Het is nu twee keer gebeurd, dat ie geen saved games meer kan vinden. Dit ontmoedigt 't spelen van dit spel echt enorm. Ik ga danook niet meer spelen, totdat er een oplossing is voor deze bug.

Liquid cooled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timin8r
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 14:48
Ik heb hier GVD hetzelfde probleem, gisteravond in act 4 aangekomen, start net op en "no checkpoints in current storage device".
Er schijnt wel een hack te zijn om alle checkpoints te unlocken maar die heb ik nog niet gevonden.

i5-6600K - ASUS Z170 PRO GAMING - 16GB HyperX - XFX RX 570 4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248013

Als je (op xbox 360) de campaign begint op casual, ben je dan je progress op hardcore kwijt? Ik wou nl. graag de game eens volledig in coop doorlopen met mijn vriendin op casual, terwijl ik zelf gewoon verder speel op hardcore. (zo kan ik ondertussen ook de dom achievements halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 18:06

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Jongens, ik heb de PC versie, maar ik kom maar niet voorbij de 2e berserker.

Weet iemand hoe ik dit stukje over kan slaan, want na een keer of duizend heb ik er echt de pleuris over in en wil wel graag verder met het spel

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247590

Ik vind het zelf wel een vermakelijke game en wat ik vooral goddelijk vind is de overzetting van Console naar PC ik heb ( in tegenstelling to Rainbow six vegas xD ) niet echt gemerkt dat het een port is.

Alles speelt gewoon lekker heb hem op easy uitgespeelt maar speel hem nog steeds erg vaak met een paar vrienden over de hamachi ( makkelijker dan servertje zoeken online en betere verbinden want laatste keer dat ik het via het internet zelf probeerde leek het alsof ze aan het teleporteren waren.. )

Maar zeer vermakelijke game over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:38

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Volgens mij stond idt nog niet in de topic, maar GOW2 komt uit in november 2008!!
volgens mij alleen voor de xbox360, pc komt waarschijnlijk later!

Kan eerlijk gezegd niet wachten, na de geweldige 1e deel!

[ Voor 17% gewijzigd door XTREEMRaGE op 20-02-2008 22:49 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 09:32
Trailer voor GOW2

http://www.gametrailers.com/player/30802.html

Word er alleen nog niet heel veel wijzer van, wel een leuk truukje met de chainsaw though ;)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verxx schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:38:
Trailer voor GOW2

http://www.gametrailers.com/player/30802.html

Word er alleen nog niet heel veel wijzer van, wel een leuk truukje met de chainsaw though ;)
Kijk ook deze even, geeft een beetje aan wat je kan verwachten....dus waarschijnlijk meer tegenstanders en het kunnen vernietigen van zaken heeft ook potentie
http://www.gamersyde.com/stream_6268_en.html

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 09:32
_/-\o_ :9~ Bedankt voor de link, lig hier bijna te kwijlen op me bureau :P

Dat water effect is echt heel mooi gedaan.

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Mad-Matt schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:05:
Jongens, ik heb de PC versie, maar ik kom maar niet voorbij de 2e berserker.

Weet iemand hoe ik dit stukje over kan slaan, want na een keer of duizend heb ik er echt de pleuris over in en wil wel graag verder met het spel
Het is eigenlijk heel simpel.

spoiler:
Laat die beserker de pilaren omver lopen, en schiet vervolgens het glazen dak kapot. Nu kun je met de Hammer of Dawn werken, aangezien je in de open lucht staat.
Het is idd een lastig stukje maar als je weet hoe het werk, dan word het gelijk een stuk makkelijker

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Hoi,

Ik wil misschien de pc versie gaan kopen, maar hoe is die versie?
Op de 360 was iedereen laaiend enthousiast, dat is bekend.

Maar over de pc versie hoor je niemand, hoe zit het bijv, met de multiplayer, word die nog een beetje gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit topic is voor Gears of War (en gaat binnenkort op slot omdat het oud en vol is). Voor GoW2 zullen jullie toch een nieuw topic moeten maken, of natuurlijk een mooie combi. Uiteraard wel met een iets nieuwere startpost dan dit :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TheZeroorez schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:14:
[mbr]Dit topic is voor Gears of War (en gaat binnenkort op slot omdat het oud en vol is). Voor GoW2 zullen jullie toch een nieuw topic moeten maken, of natuurlijk een mooie combi. Uiteraard wel met een iets nieuwere startpost dan dit :o :D[/mbr]
En hier bij....

Deel 2

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202400

Hallo..

Ik heb problemen met mijn Pc versie van Gears of War...

Ik heb het speel deze week weer eens opgestart en krijg gelijk de foutmelding Runtime error met met iets vaags erbij van visueel c++ ofzo...(kan ook iets anders staan maar was te gefrustreerd om het op te schrijven)

Opnieuw geinstaleerd... windows live geupdate...

Maar het probleem blijft. wie o wie kan mij helpen :?
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste