[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 15.282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verxx schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:31:
Hmm, ik doe het samen met SekerOglan en dat stuk met die Junker gingen we soepel doorheen :).

Maar we zijn nu bij Act 4, komen geen opsplitsingen meer tegen >:) ik denk dat we bij de volgende keer dat we samen spelen toch wel tot Raam/uitgespeelt op insane moeten kunnen komen 8)

Edit: Typo's
Dat stuk met de Junker is inderdaad peanuts op Hardcore. Gisteren iets van een half uur met TwyLight bezig geweest op Insane. En over het algemeen in Act 1 & 2 ook flink wat vaker doodgegaan dan op Hardcore... Factor 4 ofzo... 8)7 |:( O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verxx schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:31:
Hmm, ik doe het samen met SekerOglan en dat stuk met die Junker gingen we soepel doorheen :).

Maar we zijn nu bij Act 4, komen geen opsplitsingen meer tegen >:) ik denk dat we bij de volgende keer dat we samen spelen toch wel tot Raam/uitgespeelt op insane moeten kunnen komen 8)

Edit: Typo's
Ik hoop het wel, want is best wel irritant om een stukje 40x te herhalen.
Maar we zijn er bijna.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:39:
[...]

Dat stuk met de Junker is inderdaad peanuts op Hardcore. Gisteren iets van een half uur met TwyLight bezig geweest op Insane. En over het algemeen in Act 1 & 2 ook flink wat vaker doodgegaan dan op Hardcore... Factor 4 ofzo... 8)7 |:( O-)
ik ken het |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Help mij aub met act 1 op insane vanavond.

Ik zit nu nog steeds @ act 5 op hardcore maar dit maak ik als het goed is zometeen af.

Nu wil ik graag insane co-op vanavond doen omdat ik denk dat ik het niet ga trekken @ insane :P

Coldjuh NL that is O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
PcManiaxx schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:49:
Help mij aub met act 1 op insane vanavond.

Ik zit nu nog steeds @ act 5 op hardcore maar dit maak ik als het goed is zometeen af.

Nu wil ik graag insane co-op vanavond doen omdat ik denk dat ik het niet ga trekken @ insane :P

Coldjuh NL that is O+
GL met Raam :)

als ik vanavond ff tijd heb stuur ik je wel een berichtje om het samen te doen :) (moet nog wat achievements halen met Dom :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verxx schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:54:
[...]

GL met Raam :)

als ik vanavond ff tijd heb stuur ik je wel een berichtje om het samen te doen :) (moet nog wat achievements halen met Dom :P )
Vanavond als je tijd heb weer verder spelen. We moeten hem gewoon halen op Insane >:) >:)

Coldjuh NL
OctagonQontrol
Twylight360

Jullie zijn ook toegevoegd.

[ Voor 9% gewijzigd door sekeroglan op 18-12-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sekeroglan schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:57:
[...]

Vanavond als je tijd heb weer verder spelen. We moeten hem gewoon halen op Insane >:) >:)

Coldjuh NL
OctagonQontrol
Twylight360

Voorlopig speel ik alleen met TwyLight360 maar vanavond zitten we een beetje te schipperen met tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:59:
[...]

Voorlopig speel ik alleen met TwyLight360 maar vanavond zitten we een beetje te schipperen met tijd.
En ik speel met Verxx, maar je weet nooit misschien met zijn alle een ranked match ofzo zou wel leuk zijn.
Er zijn ook genoeg andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
[...]

Coldjuh NL
OctagonQontrol
Twylight360

Moet toch wel lukken :P Act 5 is niet zo heel lang O-)

En ja een player match met ze alle zou ook wel lachuh zijn :D. Ranked match vind ik niet zo leuk, is altijd maar 1 match van zoveel ronde, geef mij maar lekker map switches op dezelfde host met steeds dezelfde mensen :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Verxx op 18-12-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HADES2001 schreef op maandag 18 december 2006 @ 02:30:
spoiler: title
voor de mensen die moeite hebben met RAAM er staan filmpjes op internet samen met een bug waar RAAM ergens vast kan komen te zitten dan is het alleen nog een kwestie van achter het muurtje naast hem gaan zitten en blind vuren
mischien niet zo heel erg leuk maar na 20X proberen en 3 keer getest te hebben of de controller ook als frisbee gebruikt kon worden hielp dat mij heel erg (ter bevesteging nee een 360 controller vliegend door je kamer is geen slim idee vooral een draadloze)
(heb helaas geen gold meer en vindt het zonde om alleen voor GoW paar achievments gold te gaan kopen)
Heb jij een url voor me waar ik de filmpjes kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:04:
[...]

Heb jij een url voor me waar ik de filmpjes kan vinden?
Ik denk hier

offtopic:
Zo moeilijk is het niet

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet 'waarmee' ik het kan vinden maar waar ze daadwerkelijk staan! |:(
Ik word zo moe van mensen die denken dat ze grappig zijn door een 'google-url' te versturen. 8)7 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:09:
[...]

Ik word zo moe van mensen die denken dat ze grappig zijn door een 'google-url' te versturen. 8)7 }:O
Ik heb net ff gekeken maar niet het filmpje kunnen vinden maar wel een handig info over hoe en wat

http://cheats.ign.com/ob2/068/747/747891.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:09:
[...]

Geen probleem; ik word wel eens moe van mensen die constant denken dat Tweakers een plek is waar je alles kan vinden en als je het niet kan vinden, dat anderen het in je schoot werpen.

*edit*
En volgens mij staan er in dit topic ondertussen al 3 mogelijkheden om RAAM te verslaan dus zoeken zou nog niet eens zo'n gek idee zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

[...]

Coldjuh NL
OctagonQontrol
Twylight360

Roger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:18:
[...]

Geen probleem; ik word wel eens moe van mensen die constant denken dat Tweakers een plek is waar je alles kan vinden en als je het niet kan vinden, dat anderen het in je schoot werpen.

*edit*
En volgens mij staan er in dit topic ondertussen al 3 mogelijkheden om RAAM te verslaan dus zoeken zou nog niet eens zo'n gek idee zijn?
Ik vroeg dit aan Hades2001 en jij kwam aan met een google url! :O
Dus je kon net zo goed je vingertjes afhouden van je toetsenbord! :X
Reageer voortaan wanneer ik iets persoonlijk aan jou vraag aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:45:
[...]

Ik vroeg dit aan Hades2001 en jij kwam aan met een google url! :O
Dus je kon net zo goed je vingertjes afhouden van je toetsenbord! :X
Reageer voortaan wanneer ik iets persoonlijk aan jou vraag aub!
Ach, misschien helpt [X360] Gears of War je iets verder... Kleine moeite, groot plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Samen met SekerOglan Insane uitgespeelt _/-\o_

Raam 3e try down >:)

Hadden wel wat technische problemen in het begin( disc error + xbox die vast liep), maar we zijn er goed doorheen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zit nat net in een player match met wat engelsen en ik zat aan de Locust side, en het was echt al gewoon 9 - 0 voor de Gears ofzo, en zo'n gast bij de Locust bleef maar strategieën bedenken, waar iedereen vervolgens ook telkens weer naar luisterde en telkens weer verloor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Gisteravond geweldige playermatches gehad iedereen iedereen was ongeveer even goed en teams werden elke map opnieuw gemaakt.

Toch een uurtje of 3 Execution gedaan >:)

Vind het echt een stuk beter dan Warzone want nu kan je uit je eigen nog opstaan als je op je knieen bent geschoten( geweldig om dan weer met een shotgun op te staan en een locust in 1 shot kapot te knallen :9~ )

En grenade taggen is echt makkelijk en lame. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Onderstaande is een vrij oude post, maar:
Angeloonie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:46:
[...]

En dat heet 2nd person. Die term wordt amper gebruikt, omdat bijna geen spel zo richt, maar het is wel degelijk een game-term. 1st = vanuit jouw oogpunt, 2nd = vanuit het oogpunt van de persoon direct achter je (kijkt over je schouders mee) en 3rd = vanuit het oogpunt van een persoon verder achter je (de 3e persoon zoals jij zegt).
Daar klopt dus geen zak van :). Ten eerste is er namelijk helemaal geen persoon vlak achter de hoofdpersoon. Ten tweede is het allesbehalve een game-term, net zoals 1st person en 3rd person komt het gewoon van de grammaticale personen uit de taalkunde; door wiens ogen iets verteld wordt.

In de eerste persoon vertelt de verteller zijn eigen verhaal. In een game of film vertaalt dat zich naar het oogpunt van de hoofdpersoon. In de derde persoon staat de verteller los van het verhaal, en vertelt hij een verhaal over iemand anders. De meeste films zijn in de derde persoon (de camera's staan gewoon ergens opgesteld zodat je overzicht hebt), en in games betekent dat over het algemeen dat de camera achter de hoofdrolspeler hangt. Hoe ver hij van de hoofdrolspeler af zit doet er niet toe (ik heb GoW nog niet gespeeld, maar aangaande de reacties hier is dus ook de richtmode in de derde persoon, hoewel je waarschijnlijk wel wat beter langs de loop van het geweer kunt kijken). Vrijwel alle 2d games zijn ook in de derde persoon, 't wordt wat lastig om vanuit iemands ogen te kijken zonder 3d graphics ;)

In de tweede persoon wordt het verhaal verteld van de geadresseerde (jij dus). Je ziet jezelf dus vanuit het oogpunt van iemand anders. Aangezien er in GoW niemand op de schouder van het hoofdpersoon zit is het dus geen tweede persoon. Over het algemeen betekent de tweede persoon in shooters dat je dus kijkt vanuit de ogen van de persoon die je overhoop aan het knallen bent. Een 2nd person shooter lijkt mij knap lastig te besturen, maar het is geen vreemd concept in games: veel textuele adventure games zijn in de tweede persoon ("you find yourself in a cave")

Als er mensen zijn die de tweede persoon in games op een andere manier hebben gedefinieerd dan bovenstaande dan hebben zij het simpelweg gewoon fout.

Tot slot nog wat leesvoer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Second_person
[google=second person shooter]

Ontopic: als ik m'n bonus eindelijk binnen heb ga ik me ook eens wagen aan een X360 + GoW + HD monitor :)

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2006 18:32 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik begin me wel steeds meer te irriteren aan de afstelling, of het gebrek er aan, van de wapens online.

Als ik met het standaard wapen (die met de Chainsaw) begin te schieten op iemands hoofd, heeft diegene de tijd om:
  • Een biertje te pakken
  • Een peuk te roken
  • Even naar de WC te gaan
Alvorens rustig zijn shotgun te pakken, naar mij toe te lopen (bloed spat overal van hem af) en mij met 1 Shotgun schot om te leggen. Natuurlijk werkt dit beide kanten op, dus ik kan hetzelfde doen.

Toch niet heel relaxed voor de speelbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja je hebt gelijk, maar om die lijst moest ik toch wel even lachen hoor _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat moet ik trouwens met die Corpser in Act 3?

Ik wordt er een beetje ziek van. Ik weet dat je hem in zijn buik moet schieten, en daarna in zijn bek/nek. Wordt er schijtziek van dat er dan steeds weer een Wretch van achter komt, en hup het is weer afgelopen.

Wat is de beste tactiek hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wretch afschieten en dan weer verder met de corpser...
daarna
spoiler:
als de corpser op het plateau-geval staat die 2 scharnieren kapot knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Yeah, net Insane gehaald samen met OctagonQontrol *O* Op zich alle acts makkelijk door gekomen, behalve het eind van Act 5 met RAAM. die hebben we zéker wel 50 keer gedaan.

En bovendien heb ik nu alsnog de RAAM achievement gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
PWM schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:43:
Ik begin me wel steeds meer te irriteren aan de afstelling, of het gebrek er aan, van de wapens online.

Als ik met het standaard wapen (die met de Chainsaw) begin te schieten op iemands hoofd, heeft diegene de tijd om:
  • Een biertje te pakken
  • Een peuk te roken
Alvorens rustig zijn shotgun te pakken, naar mij toe te lopen (bloed spat overal van hem af) en mij met 1 Shotgun schot om te leggen. Natuurlijk werkt dit beide kanten op, dus ik kan hetzelfde doen.

LOL _/-\o_ (zie het helemaal voor me ;))

Maar ik vind dat beide wapens hun voor en tegens hebben hoor. Shotgun is alleen close-range effectief dus met een redelijke afstand tussen jouw en je tegenstander kan je hem best verslaan hoor. Alleen zijn de mappen vaak zo opgezet dat je OF dicht bij elkaar zit OF erg ver van elkaar, waarbij de chaingun niet effectief is...

Toch heb ik vaak een Locust op zijn knieen gekregen welke met een shotgun op me af kwam.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

David2003 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:28:
ik wou alleen ff dit kwijt.

dit spel heb ik uitgespeeld ben best goed online. alleen nu het hetvolgende. ik heb de nieuwe zelda nu een dag. en het kakt op gow alsof het een wc is.
Is het boeiend om in het GoW-topic 2x achter elkaar, zonder edit-knop, te zeggen dat Zelda "pnwed" zonder enige motivatie en dus appels met peren vergelijken want Zelda valt, wat mij betreft, niet eens in dezelfde game-categorie als GoW.

@TwyLight: nou ja, dan zie ik je vanavond wel weer. Kunnen we rusten op onze Insane-achievements en nog een keer Casual doorheen fietsen.

offtopic:
@hieronder: never mind; hij is constant de 360 aan het afzeiken maar een gamer-tag posten is teveel gevraagd...

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 20-12-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
offtopic:
Volgens mij draagt dit soort gedoe weinig bij aan het topic...

Dit ook niet, laat het de volgende keer achterwege

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zin om zo of straks te coopen met mij op hardcore? Ik ben op bij act 2 geloof ik, maar ik wil ook wel overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:19:
Heeft iemand zin om zo of straks te coopen met mij op hardcore? Ik ben op bij act 2 geloof ik, maar ik wil ook wel overnieuw beginnen.
Het is 12:20; niet iedereen heeft vakantie.

* MAX3400 werkt gewoon stug 50 uur in de week door gedurende komende feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:20:
[...]

* MAX3400 werkt gewoon stug 50 uur in de week door gedurende komende feestdagen.
Zo of straks :P, ik heb tentamens dus ik ben vroeg uit :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MAX3400 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:20:
[...]

Ik heb ook geen vakantie maar wel net wakker >:) Lang leve de ploegedient, helaas moet ik wel tot 23:00 uur werken vanavond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
sekeroglan schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:29:
[...]

OMG ff Zelda met GOW vergelijken :X :X
Dat soort mensen heten: FanBoys en hun mening is kak waard want ze nu eenmaal fan en welke sugerlee hopper fan zou jouw ooit overhalen naar haar muziek te luisteren?...precies.

Ik zelf speel het niet online aangezien ik een dikke pc heb en ik echt voor geen meter kan aimen op de xbox, kijk echter graag hoe moe broertje altijd speelt. Echt een vet spel om een beetje goed iemand te zien spelen :)

@David2003
post dat dan in elke topic hier op got en niet alleen in het GoW topic want in andere topics vinden ze je mening even intressant als hier. Ik zie iig de verbinding GoW -Zelda niet? Misschien teveel bloed in GoW dat je naar wat vrowlijke games snakte?

[ Voor 18% gewijzigd door evilpin0 op 20-12-2006 13:03 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Marco, lowfi & sekeroglan: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif lijkt me de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Reageer hier dan ook niet op :/

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
sekeroglan schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:51:
[...]

Yep altijd, maar ben helaas pas om 23:00 thuis,daarna kan ik wel.
Ok :), btw we moeten ook nog ff Raam op casual doen he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verxx schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:00:
[...]

Ok :), btw we moeten ook nog ff Raam op casual doen he? :P
Denk je dat het ons lukt RAAM op casual, zal zeker moeilijker worden. >:)
Moet trouwens nog 1 Cog-tags.
Enne ik heb nog nagekeken voor 3 kills in 1 het schijnt dat we dat 10x moeten doen en niet 1 keer.

Hint - Cluster Kill Achievement
To get the achievement killing three enemies at once ten times, go to the stage Act 3 - Evolution and locate the area of the Imulsion plant where the guy gets killed when he falls through the rotten wood floor.

Take along at least one grenade and simply follow the dead guy down a hole (or any hole, if you step in the wrong spot). Run around the cellar until you think you have enough enemies following (meaning at least three running after you), tag one with a grenade melee attack.

If you die, that's perfect, since you restart right at the checkpoint of that room and do it again. Achievement progress are independent of game progress. If not, reload the checkpoint and do it again.

Lol komen wij met 1 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In Act 3 zit ik op het punt dat ik de Torque Bow krijg.

Vervolgens moet je in dat pompstation een aantal gasten met Torque Bows verslaan.

Ik heb maar munitie voor 6x, en het lukt me nooit om ze daarmee allemaal te pakken. Als ik 1 keer uit de dekking kom, heb ik weer zo'n bow in mijn kont, en ontplof.

Ligt er nog ergens om dat pompstation ammo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:14:

Vervolgens moet je in dat pompstation een aantal gasten met Torque Bows verslaan.

Ik heb maar munitie voor 6x, en het lukt me nooit om ze daarmee allemaal te pakken. Als ik 1 keer uit de dekking kom, heb ik weer zo'n bow in mijn kont, en ontplof.

Je ben nergens verplicht om een bepaald wapen te gebruiken. Ik gebruik daar eerst de sniper en als ze binnen komen de chainsaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:35:
[...]

Je ben nergens verplicht om een bepaald wapen te gebruiken. Ik gebruik daar eerst de sniper en als ze binnen komen de chainsaw.
Aha, Sniper was inderdaad wel erg handig geweest. Helaas, niet in bezit.

Ik weet dat je die Bow niet moet gebruiken. Echter, als je aankomt moet je er wel 1 of 2 op aftsnd pakken, en zoals gezegd, zonder Sniper bij de hand, erg lastig.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 20-12-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-07 16:58
PWM schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:37:
[...]

Aha, Sniper was inderdaad wel erg handig geweest. Helaas, niet in bezit.
zo heb ik het ook gisteren gedaan. je kunt natuurlijk wel eerst vanachter het rotsblok 3 of 4 poppetjes afschieten. dan naar voren, naar de trap toe lopen en weer schuilen op de hoek achter het lage wandje en dan wachten totdat er een paar de trap afkomen. 1 afschieten en dan zijn torgue bow pakken als je die nog wilt hebben

daarna naar boven en dan heb je die torguebow niet echt meer nodig

maar goed. sniper is het beste

[ Voor 7% gewijzigd door superlex op 20-12-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

PWM schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:43:

• Een biertje te pakken
  • Een peuk te roken

Precies, ik erger me ook aan die shotgun, tenminste, als ie tegen mij gebruikt wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Van de week hebben we het gered met 1 sniper en 1 gunner. Eigenlijk een hele tijd zitten "campen" bij de eerste twee rotsblokjes die je tegenkomt op weg naar het pompstation tot er een mannetje of 8 dood was. Daarna met getrokken machinegeweren het station binnengelopen en systematisch schuilen, elkaar dekken en schieten.
Muthas schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:58:
[...]

Precies, ik erger me ook aan die shotgun, tenminste, als ie tegen mij gebruikt wordt :+
Ik heb nog nooit een shotgun gebruikt in dit spel. Hij zal ongetwijfeld erg effectief zijn op bepaalde momenten maar er gaat niets boven een magazijn kogels wegsproeien met perfect reloads. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Shotgun en Torgue bow zijn super handig als je "Blind" moet schieten ;)

Met shotgun gewoon om een hoekje gaan staan en als ze naar je toe komen gewoon blijven knallen :) werkt altijd wel goed voor mij.

Torgue bow moet je eerst eerst naar achteren trekken terwijl je blind schiet en na een seconde of 3 je koppie boven de muur steken en mikken dit heeft wel wat oefening nodig moet ik zeggen.
sekeroglan schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:07:
[...]

Denk je dat het ons lukt RAAM op casual, zal zeker moeilijker worden. >:)
Moet trouwens nog 1 Cog-tags.
Enne ik heb nog nagekeken voor 3 kills in 1 het schijnt dat we dat 10x moeten doen en niet 1 keer.

Hint - Cluster Kill Achievement
To get the achievement killing three enemies at once ten times, go to the stage Act 3 - Evolution and locate the area of the Imulsion plant where the guy gets killed when he falls through the rotten wood floor.

Take along at least one grenade and simply follow the dead guy down a hole (or any hole, if you step in the wrong spot). Run around the cellar until you think you have enough enemies following (meaning at least three running after you), tag one with a grenade melee attack.

If you die, that's perfect, since you restart right at the checkpoint of that room and do it again. Achievement progress are independent of game progress. If not, reload the checkpoint and do it again.

Lol komen wij met 1 keer
Ja ik vond het al zo raar joh :P, had er 5 tegelijk en nog niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

Je moet gewoon goed kijken wanneer ze gaan schieten, als ze hun wapen gericht hebben om te gaan schieten branden die 2 oranje/gele lichtjes op de boog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Je kunt ook wachten tot het ding gerecharged is, en dan nog even wachten. Je kunt namelijk niet onbeperkt die Bow chargen, op een goed moment gaat hij af. Dan -als je het goed timed- heb jij je bow al volledig gecharged, schiet je omhoog en knal je die pijl in die kop van die gast voordat hij weg kan duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
En ik vind trouwens die gastem met de Torque Bow heel makkelijk uit te schakelen, want zodra ze hebben geschoten duurt het ff voor ze weer kunnen schieten en kan je dus makkelijk over een open stuk naar ze toe gaan en dan snel ergens achter hiden, en hem laten schieten op het stukje waar je achter zit (daar krijg je geen damage van) en dan vervolgens naar hem toe lopen en hem met de zaag killen. (je kan natuurlijk ook je gun in hem leeg pompen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Heeft iemand zin om in Co-Op om RAAM af te maken op hardcore? O-)

Daarna Insane :+

add me maar: Tequilazu

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Terryb47 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:57:
Heeft iemand zin om in Co-Op om RAAM af te maken op hardcore? O-)

Daarna Insane :+

add me maar: Tequilazu
Je weet dat als je Insane doet je ook de hardcore achievements krijgt? ;)
Tenzij je het met opzet langzaam opbouwt natuurlijk :)

Insane is best goed te doen hoor. Ik ben ook van Casual meteen naar Insane gegaan. Valt reuze mee, maar je moet het wel met een "friend" spelen, want Dom is echt TE dom |:(

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat is de 25ste keer dat ik deze grap lees in dit topic.

Wel waar trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik was volgens mij de allereerste die dat zei: Dom is oliedom ;)

anyway, ik was al op de trein, maar sommige stukken zijn echt pittig in je eentje, vandaar dat ik om "hulp" riep. Had een paar gasten die er niks van konden in Co-Op, heb het nu eindelijk uitgespeeld op Hardcore, aftiteling is bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Terryb47 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:28:
Ik was volgens mij de allereerste die dat zei: Dom is oliedom ;)
Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een keer in co-op helpen met al die kylls die je uit de lucht moet schieten met de junker? ik krijg het maar niet voor elkaar op insane.

gamertag: Daapstaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:00:
Kan iemand mij een keer in co-op helpen met al die kylls die je uit de lucht moet schieten met de junker? ik krijg het maar niet voor elkaar op insane.

gamertag: Daapstaaf
Ik ben over een uur online als je het nog niet heb gehaald, stuur maar een game invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:02:
[...]

Ik ben over een uur online als je het nog niet heb gehaald, stuur maar een game invite.
oke over een uurtje krijg je een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:23:
Ontopic: als ik m'n bonus eindelijk binnen heb ga ik me ook eens wagen aan een X360 + GoW + HD monitor :)
En da's nu zo ver. Na een jaar met een X360 op m'n bureau op m'n werk ben ik er thuis ook maar eens aan geraakt :+. De GoW pack gehaald tezamen met een Samsung SyncMaster 225BW (1680x1050), en het bevalt me zeer. Supervet spel!

Wat ik wel iets minder vind is dat ik jammer genoeg niet de native resolutie van m'n monitor kan kiezen. Het is of 1920x1050 of 1380x768, in beide gevallen gaat mijn monitor scalen, die daar lang niet zo goed in is als de X360 scaler. In game valt dit overigens reuze mee, maar met strakke tekst zoals in de dashboard zie je het wel duidelijk. Ik hoop dat ze de vga resoluties ooit wat gaan uitbreiden.

Nou nog even een xbox live gold en dan maar eens aan de coop :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Je hebt er toch een maandje gratis bij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja klopt, ik moet 'm nog even upgraden, maar ik wilde sowieso wel een abo :)

Ik had trouwens wel een irritante bug na het verslaan van die corpser in Act 3. Als ik naar m'n buddy wilde kijken of naar een bepaald event (dus met de Y button) dan keek de camera gewoon terug naar de plek waar ik de Corpser tegenkwam met als ondertitel "Soft belly". Dit bleef helemaal tot in Act 4 aanwezig en miste ik dus cruciale informatie. Een reload last checkpoint hielp niet, maar een quit en daarna weer verder spelen gelukkig wel :)

[ Voor 75% gewijzigd door .oisyn op 22-12-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
[b][message=27170085,noline].oisyn schreef op vrijdag 22 december 2006 @
Ik had trouwens wel een irritante bug na het verslaan van die corpser in Act 3. Als ik naar m'n buddy wilde kijken of naar een bepaald event (dus met de Y button) dan keek de camera gewoon terug naar de plek waar ik de Corpser tegenkwam met als ondertitel "Soft belly". Dit bleef helemaal tot in Act 4 aanwezig en miste ik dus cruciale informatie. Een reload last checkpoint hielp niet, maar een quit en daarna weer verder spelen gelukkig wel :)
Daar heb ik ook last van gehad. Was inderdaad best irritand |:( . Heb het ook alleen maar op dat punt gehad e verder in het spel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:23:
Ja klopt, ik moet 'm nog even upgraden, maar ik wilde sowieso wel een abo :)

wat ik trouwens raar vond bij dat stuk, is dat je het gevoel krijgt dat hij te verslaan is door hem in zn buik te raken... ze zeggen er niet bij dat het buik/hoofd/buik moet zijn.

Ach na 30 minuten schieten heb je zelf ook wel door dat er iets niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
@.oisyn, ben jij niet gamedeveloper? Speel maar veel GoW, we moeten meer games zoals deze hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:05:
[...]

wat ik trouwens raar vond bij dat stuk, is dat je het gevoel krijgt dat hij te verslaan is door hem in zn buik te raken... ze zeggen er niet bij dat het buik/hoofd/buik moet zijn.
Hoofd? Ik had het idee dat je hem als ie zat je op z'n buik moest schieten, en als ie omhoog kwam op z'n borst. Dat zag je ook wel wegens gebrek aan groene smurrie die eruit zou moeten komen :). Die wretches de hele tijd waren trouwens wel enorm irritant, en aan Dom heb je ook niet zoveel op dat moment (then again, wanneer wel 8)7).

Kon je die corpser nou eigenlijk ook gewoon doodschieten? Ik had namelijk het gevoel dat het niet echt zin meer had toen ik 'm eenmaal naar achteren gedreven had, en toen zag ik links op de grond iets glinsteren, en toen ik eroverheen liep stortte de boel in en flikkerde hij in de imulsion.
DarkShadow schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:14:
@.oisyn, ben jij niet gamedeveloper? Speel maar veel GoW, we moeten meer games zoals deze hebben :P
Onze upcoming games zien er ook niet verkeerd uit moet ik zeggen, en dat terwijl we er nog lang niet mee klaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
.oisyn schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:05:
[...]

Hoofd? Ik had het idee dat je hem als ie zat je op z'n buik moest schieten, en als ie omhoog kwam op z'n borst. Dat zag je ook wel wegens gebrek aan groene smurrie die eruit zou moeten komen :). Die wretches de hele tijd waren trouwens wel enorm irritant, en aan Dom heb je ook niet zoveel op dat moment (then again, wanneer wel 8)7).

Kon je die corpser nou eigenlijk ook gewoon doodschieten? Ik had namelijk het gevoel dat het niet echt zin meer had toen ik 'm eenmaal naar achteren gedreven had, en toen zag ik links op de grond iets glinsteren, en toen ik eroverheen liep stortte de boel in en flikkerde hij in de imulsion.
Dat is inderdaad de enige manier. Ik probeerde hem eerst normaal te killen, maar zodra hij achteraan staat kan je schieten wat je wil maar je krijgt hem niet dood.
Soms kan ik trouwens ook op zijn kin (?) schieten wat ik wil, maar komt er geen smurrie uit en ga ik dood. Beetje vreemd dat het soms wel werkt en soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 00:40

SaN

Kan iemand mij hier precies vertellen hoe ik een vriend uitnodig voor een player match? Bij mij is die optie namelijk altijd grijs, ook als er een slot open is in de server. Als ik zelf een game host lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

sander-sp schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:52:
Kan iemand mij hier precies vertellen hoe ik een vriend uitnodig voor een player match? Bij mij is die optie namelijk altijd grijs, ook als er een slot open is in de server. Als ik zelf een game host lukt het wel.
Volgens mij kan je bij ranked match geen vrienden uitnodigen. Althans dat had ik begrepen.
Omdat je anders heel makkelijk aan je archievments kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Wil er iemand co-oppen? ik weinig geluk met willekeurige partners. 9 uit 10 lopen maar te klooien :| het vervelendste is wanneer ik de game host en de ander ermee kapt het spel ook stopt :?

voeg me maar toe: Tequilazu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Terryb47 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 21:42:
Wil er iemand co-oppen? ik weinig geluk met willekeurige partners. 9 uit 10 lopen maar te klooien :| het vervelendste is wanneer ik de game host en de ander ermee kapt het spel ook stopt :?

Ik had je laats nog toegevoegd maar je hebt het nog niet geaccepteerd zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 21:42:

Mij heb je ook nog niet geaccepted. Als iemand anders mij wil toevoegen kan dat trouwens, ik ben ook wel regelmatig (lees: bijna dagelijks) in voor een coop of versus game. Je kan mij toevoegen op: Shadpro. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
SekerOglan: bedankt voor de hulp, heb nu eindelijk ook alles op Insane gehaald - ging niet zo soepeltjes haha, maar goed ik geef al het bier maar de schuld ;)

Merry Xmas iedereen

[ Voor 78% gewijzigd door Terryb47 op 25-12-2006 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Allejezus, ik ben nu bij Act 5 waar je die Reavers met de troika neer moet maaien, maar op Insane is dat echt gewoon niet te doen. Óf je bent in de eerste 3 seconde al dood, óf je bent lekker bezig en dan schiet zo'n ventje met de torque bow van mijlenver recht op je harses. Ik heb 'm echt al 248738x geprobeerd maar het wil maar niet lukken :(

.edit: he he eindelijk. De linker turret lijkt makkelijker, maar als je aan de rechter staat ga je nauwelijks dood. Nou Raam nog op insane :X

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 31-12-2006 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Heb het spel inmiddels driemaal uitgespeeld (casual, hardcore en daarna insane).

Ik vond insane eigenlijk niet zzo heel moeilijk. Soms vroeg ik me echt af of ik wel op Insane aan het spelen was. Dat stuk met die reavers kwam ik ook in 1 keer langs. De clue is gewoon weten wat er gaat komen.

spoiler:
De moeilijkste stukjes in de game zijn imho die waar je in een redelijk kleine ruimte ineens veel van die exploding wretches op je afkrijgt. Op insane is zo'n explosion echt dodelijk. In Act 3, voor de carts zit zo'n stuk en het allermoeilijkste is wel in Act 5 op de train, bijna tegen het einde.

Maar het is en blijft een van de beste SP shooters die er is en de co-op is echt super! Vooral de war grotere gevechten zijn heerlijk met zijn tweetjes (zoals bijvoorbeeld het einde van Act 3).

Ik kijk uit naar het volgende deel in de reeks!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

-SaveMe- schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:31:
Dat stuk met die reavers kwam ik ook in 1 keer langs. De clue is gewoon weten wat er gaat komen.
Onzin, want het is nogal random :). De clue is aan de juiste turret gaan staan. Aan de rechter lukte het mij idd ook in een keer, aan de linker was ik vaak al dood voordat ik de turrent ook maar had aangeraakt (en als je er niet meteen naartoe liep dan waren ze al te dichtbij)
De moeilijkste stukjes in de game zijn imho die waar je in een redelijk kleine ruimte ineens veel van die exploding wretches op je afkrijgt.
Mwoa vind ik niet. In Act3 kun je het beste terug die kamer in en zorgen dat je ze allemaal dood hebt voordat ze de kamer in komen. En in Act 5 is de clue deze keer juist wél weten wat er gaat komen :) : 2 door het raam, 5 door de opening voor, 6 door de opening achter, en dan eentje door beide openingen. Ze komen allemaal 1 voor 1 (behalve die laatste 2 dus) dus het is vrij simpel te doen.

Lastige stukken vond ik vooral het einde van Act 3 bij de pumping station (klote theron guards met hun torquebow - eventjes buiten cover en je hebt zo'n pijl in je mik. De torquebow laten liggen en met m'n longshot alle guards vanaf een grote afstand pluggen was het handigst imho) en vlak voor het einde van Act 4 waar je het huis moet verdedigen (duurt vrij lang, een miscalculatie en je moet het weer overnieuw doen). En Raam natuurlijk, die vind ik nog steeds niet te doen op Insane. Maar waarschijnlijk is dat ook een kwestie van een goed plekje vinden om achter te schuilen.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 31-12-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

.oisyn schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:18:
[...]

Onzin, want het is nogal random :). De clue is aan de juiste turret gaan staan. Aan de rechter lukte het mij idd ook in een keer, aan de linker was ik vaak al dood voordat ik de turrent ook maar had aangeraakt (en als je er niet meteen naartoe liep dan waren ze al te dichtbij)
Mwah, ik sta altijd aan de linker turret en zonder probleem. De meeste heb je al uitgeschakeld voor ze dichtbij zijn ...
in Act 5 is de clue deze keer juist wél weten wat er gaat komen :)[...] Ze komen allemaal 1 voor 1 (behalve die laatste 2 dus) dus het is vrij simpel te doen.
Probleem zit em in de redelijk grote blast radius en dat zo'n explosion bijna altijd instant killed
En Raam natuurlijk, die vind ik nog steeds niet te doen op Insane. Maar waarschijnlijk is dat ook een kwestie van een goed plekje vinden om achter te schuilen.
Raam vond ik klote op casual, toen wist ik niet wat ik moest doen en gebruikte ik, omdat ik dat hier had gelezen, de sniper. Sindsdien doe ik het gewoon op mijn manier, gewoon met de lancer clips op zijn kop legen. Zo nodig een sprintje richting de andere kant en repeat.
Als je een goede medespeler hebt dan is het echt binnen de minuut voorbij ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Je kan het best een shotgun gebruiken dan zijn ze in 1 keer dood.

Wat wij in de trein deden was 1 rent ernaar toe je slaat ze neer en springt achteruit en dan gaat de volgende. :+
.oisyn schreef op zondag 31 december 2006 @ 03:04:
Allejezus, ik ben nu bij Act 5 waar je die Reavers met de troika neer moet maaien, maar op Insane is dat echt gewoon niet te doen. Óf je bent in de eerste 3 seconde al dood, óf je bent lekker bezig en dan schiet zo'n ventje met de torque bow van mijlenver recht op je harses. Ik heb 'm echt al 248738x geprobeerd maar het wil maar niet lukken :(

.edit: he he eindelijk. De linker turret lijkt makkelijker, maar als je aan de rechter staat ga je nauwelijks dood. Nou Raam nog op insane :X
Mocht je hulp willen met RAAM, voeg me maar toe. Gamertag: SekerOglan.

Dan heb je tenminste wat aan de tweede man.

[ Voor 66% gewijzigd door sekeroglan op 01-01-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:04:
Wat wij in de trein deden was 1 rent ernaar toe je slaat ze neer en springt achteruit en dan gaat de volgende. :+
Ik wist dat het bij de NS niet best was, maar dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
PWM schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:50:
[...]

haha, dat was wat wij deden. Ik pakte m'n shotgun en knalde die beesten uitelkaar, toen zei sekeroglan: je kan ze ook wel slaan, niet mijn favoriete manier want je moet op de ander letten. Maar goed dat om en om bleek prima te werken. (mits je goed timed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Terryb47 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:53:
[...]

haha, dat was wat wij deden. Ik pakte m'n shotgun en knalde die beesten uitelkaar, toen zei sekeroglan: je kan ze ook wel slaan, niet mijn favoriete manier want je moet op de ander letten. Maar goed dat om en om bleek prima te werken. (mits je goed timed)
Ja was inderdaad grappig. We hadden al x aantal keer geprobeerd. Wat ook best goed werkte was toen jij 1 pakte met shotgun en ik met sniper.

Heb eindelijk alle archievments gehaald nu alleen de online gedeelte nog. Alleen daar schiet het niet echt op ben echt slecht :X heb nog maar een paar gehaald.
PWM schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:50:
[...]

Moet ook aan me conditie denken beter dan zitten :>

[ Voor 14% gewijzigd door sekeroglan op 01-01-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Uit hoeveel "Acts" bestaat het spel? :)

Iemand tips over hoe ik General RAAM kan verslaan in Desperation: Pale Horse, Act 5?

[ Voor 53% gewijzigd door Piels op 02-01-2007 09:08 ]

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Piels schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 09:05:
Uit hoeveel "Acts" bestaat het spel? :)

Iemand tips over hoe ik General RAAM kan verslaan in Desperation: Pale Horse, Act 5?
Acts: kijk in je Achievements?

Raam: Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 22:01

Spooksel

Spooksel!

Gister weer even een tijdje ranked matches zitten spelen. Ik moet zeggen dat ik me wel steeds meer begin te irriteren aan hoe sommige spelers zich gedragen daar zeg :(

Ik zoek altijd op Warzone games van 3-4 rondes, ik hou van snelle games. Kun je er namelijk meer spelen met meer verschillende mensen. Maar af en toe kom je er gewoon 1tje tegen die er op gemaakt is om niet snel door de massa gevonden te worden tijdens het zoeken =/

Dan zie je gewoon 4 gastjes in de lobby hangen, waarvan 1tje in de COG side. De overigen zitten dan gewoon keihard te wachten tot er mensen joinen die Locust worden. En als er dan per ongeluk iemand die niet bij het groepje van 4 hoort toch in de COG komt gaan ze gelijk allemaal als aapjes zitten schreeuwen dat ie naar de Locust over moet gaan.

Waarom gaan die aapjes niet gewoon lekker player matches spelen als ze zo graag samen willen gamen, ranked was volgens mij nog altijd bedoelt om (nagenoeg) random met andere mensen in een game terecht te komen. En zeker niet met mensen die in de eigen vriendenlijst staan en waar je dus overduidelijk mee aan het teamen bent.

Meestal heb ik al niet eens meer zin om mee te spelen als je weet dat je tegenover een team staat wat altijd al samenspeelt en dus 10x beter op elkaar reageerd/samenwerkt met elkaar. Natuurlijk is dat ook waar GoW online om gaat, maar op deze manier is het niet echt eerlijk voor de tegenstanders die al dan niet lekker eigenwijs allen hun eigen weg gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Spooksel op 03-01-2007 10:04 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik weet wat je bedoelt, word meestal door 2-3 man doormidden gezaagd terwijl al m'n "teammates" nergens te bekennen zijn. Vaak speel je dan ook met 3 tegen 4, ik vind het online gebeuren in GoW veel minder leuk dan bijvoorbeeld de Lost Planet multiplayerdemo (daar heb je tenminste gevoel dat je een team bent ook al loop je te klooien) in GoW multi heb je echt het gevoel dat mensen alleen maar online zijn om achievements te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja, ik ben ook wel actief bezig zeg maar om verschillende types kills te halen. Maargoed, daarbij probeer ik altijd nog wel een beetje actief te coordineren waar de verschillende teammembers heengaan.

Ik vraag dan ook altijd waar ze heengaan, als er bijv 3 direct naar de sniper stormen dan weet ik dat ik rustig naar de Boomshot kan gaan om die te defenden. Maar andersom zou ik het niet in mijn hoofd moeten halen om solo de sniper area (in Gridlock in dit geval) binnen te denderen, want dat is tenslotte toch al waar mensen 9 v/d 10 heen gaan.

Zoals jij zegt, ook zeer frusti is het als je team gewoon NIET samenwerkt. Ik heb ook wel eens gehad dat we met 2 op 1 over (wij dus met 2) die laatste aan het zoeken waren. Na een tijdje vond ik heb bij hun basis (standaard truuk, doen of je afk bent en dan last second je nietsvermoedende vijand een HS geven)... anyway, ik daar 1 on 1 met de shotgun over een week knallen, echt meerdere malen om backup vragen... komt gewoon niks dan hoor :( ik uiteindelijk dood, bleek mijn teammate gewoon aan de andere kant van de map een beetje aan het sightsee-en te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 17:54
Ik heb steeds het probleem dat als ik online speel, dat de laadtijd tussen de verschillende maps te lang duurt.
Normaal gesproken kom je dan in de 'room' waar je eventueel nog teams kan wisselen, maar als de host dan te snel de nieuwe map start, dan doe ik alleen nog mee als spectator.
Ik hoor dan tijdens het laden ook de dvd opspinnen, dan een beetje tikken, en dan weer opspinnen.
Dus vermoedelijk komt het daardoor, maar ligt dat dan aan de dvd of aan de console zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Maak de DVD eens schoon en kijk of er krasjes op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik ben blij dat ik de game op hardcore heb kunnen uitspelen, de eerste fps die ik op een beetje hoog niveau uitspeel op de console. Ik hoop dat er snel nieuwe single (coop) player missies komen want ik ben nog lang niet klaar met deze game, insane gaat me echter net teveel zweet en tranen kosten dan ik wil en mplayer vindt ik geen reet aan aangezien ik schietspellen alleen op de pc speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

hmm, dat is toch wel zonde dan. want imho ligt de hele kracht van GoW toch echt wel bij het online knallen... (ranked in my case :))!

De story mode is wel grappig, maar met 2 daagjes gamen heb je daar alles wel gezien (van casual tot insane). Ik heb nu dan ook echt werkelijk alle 'offline' achievements, das echt peanuts... het halen van de online achievements (oa de 100 kills per wapen dus)... das pas lastig, want online tref je toch wel tegenstanders aan die heel wat uitdagender zijn dan de AI van de story mode.

edit... d'r zitten natuurlijk ook wel retards tussen online die voor geen meter gow kunnen spelen... maargoed, het merendeel kan het je aardig moeilijk maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Spooksel op 05-01-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dat had ik inderdaad gemerkt dat sommige mensen behoorlijk bedreven zijn in dit spelletje online :) Echter als iemand weer eens leuk koprolletjes gaat maken en leeg weer magazijn zonder iets te raken start ik die zelfde minuut nog bf2 op de pc op... Eindelijk eens fatsoenlijk aimen :) Maar moet wel zeggen dat het al wat beter gaat, heb eigenlijk nog nooit fps spellen op een console gespeelt dus het zal ook wel lack of skills zijn :)

* evilpin0 gaat eens lekker een muis adaptor bestellen voor de xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:18:

Dat is oneerlijk voor de andere spelers, en ik hoop dat Microsoft die muisadapters zullen bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Marcus Fenix actiefiguur te koop op eBay

Waar we woensdag nog berichtten dat je zelf een Gears of War actiefiguur kon maken, kan je ze nu gewoon op eBay kopen. Een lezer van TeamXbox kwam het beeldje op eBay tegen.

Het beeldje krijgt de volgende beschrijving mee:
[...]
Het lijkt er dus op dat deze beeldjes weggegeven zijn bij een prijsvraag of wedstrijd. In ieder geval is hij niet de enige die het beeldje verkoopt. Het zou gaan om een gelimiteerde oplage, aangezien alle beeldjes genummerd zijn.

Mocht je interesse hebben, dan moet je flink in de buidel tasten: de beeldjes moeten op dit moment respectievelijk 65 en 31 Engelse ponden opbrengen, omgerekend ongeveer €96 en €46.
Vet _O_ Dat beeldje wil ik eigenlijk best hebben :P Hopelijk komen er binnenkort nog meer op eBay, dan zal de prijs wel zakken :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

evilpin0 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:18:
Dat had ik inderdaad gemerkt dat sommige mensen behoorlijk bedreven zijn in dit spelletje online :) Echter als iemand weer eens leuk koprolletjes gaat maken en leeg weer magazijn zonder iets te raken start ik die zelfde minuut nog bf2 op de pc op... Eindelijk eens fatsoenlijk aimen :) Maar moet wel zeggen dat het al wat beter gaat, heb eigenlijk nog nooit fps spellen op een console gespeelt dus het zal ook wel lack of skills zijn :)

Met muis een xbox shooter doen zou idd teveel voordeel geven tegenover controller gebruikers. Het is wat je net zelf zei, kwestie van oefenen.

Wat goed werkt is bijvoorbeeld een niveau als Hardcore een tijdje spelen met de shotgun en een pistool only. Op die manier leer je wel omgaan met close combat, probeer ook veel gebruik te maken van de melee eigenschappen van de guns. Bijv, 2x een tik op iemand zijn hoofd met het pistool en hij gaat al door de knieen.

De shotgun ook, hij heeft iets van 7 rounds ofzo? (misschien 8 ) Als je daar close combat mee om kunt gaan is het echt altijd feest. Een tip, nooit de aim knop indrukken met dat ding. Close combat kun je namelijk beter gewoon vanaf de heup schieten, het doet evenveel dmg en je kan nog sneller bewegen dan wanneer je aimed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dat "blind" schieten met de shotgun had ik al redelijk veel gebruikt maar voornamelijk tegen aan stormende ghouls, maar ff een puntje op tv plakken dan:D

Als iemand een keertje insane wil doorlopen met me graag,op hardcore ging alles me redelijk goed af, active reload ook perfect onder controle alleen de beschrijving van insane: you are master of headshots schrikt me een beetje af :P

gamertag: johnxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:34:
Dat "blind" schieten met de shotgun had ik al redelijk veel gebruikt maar voornamelijk tegen aan stormende ghouls, maar ff een puntje op tv plakken dan:D

Als iemand een keertje insane wil doorlopen met me graag,op hardcore ging alles me redelijk goed af, active reload ook perfect onder controle alleen de beschrijving van insane: you are master of headshots schrikt me een beetje af :P

gamertag: johnxy
Ik heb wel zin in om insane voor een 2e keer uit te spelen..
Maar ik heb je geprobeerd toe te voegen maar hij (xbox live :P) gaf aan dat je gamertag niet bestond :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help! Kan iemand me meehelpen om RAAM op insane te verslaan?
Gamertag: Ripwarez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

-SaveMe- schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:11:
Als je een goede medespeler hebt dan is het echt binnen de minuut voorbij ....
Dat is lame, ik wil het uiteraard wel in m'n eentje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nieuwe, gratis, maps volgende week:

http://www.xboxic.com/news/2202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 17:54
10 Januari is volgens mij niet volgende week, maar aanstaande woensdag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Marco schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:07:
[...]

10 Januari is volgens mij niet volgende week, maar aanstaande woensdag. ;)
Misschien ben ik prof. Barabas wel 7(8)7

Maar je hebt gelijk, ben de data allemaal even kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Nieuwe maps zijn altijd leuk :)

Gridlock blijft natuurlijk eindeloos tof om te spelen, maar iets nieuws af en toe is ook wel leuk.

Persoonlijk vind ik een aantal maps totaal niet aantrekkelijk om op te spelen. Met name Escalation, Mausoleum & Fuel depot vind ik erg lam. Hopelijk zijn deze beter.

Mijn persoonlijke multi player map top3 btw:
1. Gridlock
2. Canals
3. Mansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb Mausoleum zelfs maar 1 keer gespeeld, en dat enkel voor de achievement om op alle maps een keer te winnen. Fuel depot heb ik wel vaker gespeeld maar dat trekt me ook niet zo.

Heb in principe niet echt 1 favoriete map. Speel met name op mansion, rooftops, canals en natuurlijk gridlock. Met name canals vind ik echt een goede sfeer hebben en ook 2 snipers, en een torque bow! :9
Maar op gridlock heb ik toch echt de meeste uren zitten samen met een paar van men online friends :p. Die map is echt goed opgezet, lekker ruim, genoeg cover en genoeg overzicht. Enige wat deze map beter zou maken is een torque bow O+. Alleen weet ik niet of een torque bow op gridlock het evenwicht verstoord.

Wat betreft game type trekt assassination me totaal niet. Speelde in het begin altijd warzone, en nu vooral execution.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-01-2007 15:34 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste