[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 15.285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:18
Ik heb bij RAAM gewoon me maat erbij geroepen, en hem de besturing van DOM laten doen, hij had nog nooit een controler in zijn hand gehad maar deed het in ieder geval beter dan de computer gestuurde DOM. Zo kreeg ik hem neer. Alleen lukte me het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
jammer dat de game zo kort is, ik wil meer van dit soort games op de xbox360, pure topkwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Welke muziek luisteren jullie tijdens een potje multiplayer, als je al muziek luistert...?

Ik meestal Limp Bizkit - Greatest Hits, past perfect onder een potje Gears... maakt het allemaal net iets ruiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
vind de ingame muziek wel ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
iemand zin om laatste stuk samen met mij te doen kom er gewoon echt niet uit :(

gamertag is Demon0007

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik begin gewoon op Hardcore. Krijg ik dan ook de Casual achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
PWM schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:51:
Ik begin gewoon op Hardcore. Krijg ik dan ook de Casual achievements?
ja die krijg je erbij

edit :

zit nu dus met een gozer op hardcore all zeker poging nummer 15..

nu is het helemaal niet meer te doen :S

alleen kan hij me niet horen denk ik.. maar hij schiet alleen met chainsaw gun en niet met sniper en torque

wie of wie gaat me helpen

[ Voor 39% gewijzigd door AjDuLion op 01-12-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:24:
Welke muziek luisteren jullie tijdens een potje multiplayer, als je al muziek luistert...?

Ik meestal Limp Bizkit - Greatest Hits, past perfect onder een potje Gears... maakt het allemaal net iets ruiger ;)
Het eerste wat ik doe als ik een game heb? De muziek uitzetten :)

Ontploffingen, gierende banden, schoten, dat wil ik horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
woehoe eindelijk gehaald :D

hoe vet dat eind stukje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

PWM schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:15:
[...]
Het eerste wat ik doe als ik een game heb? De muziek uitzetten :)

Ontploffingen, gierende banden, schoten, dat wil ik horen :)
Zo veel muziek hoor je anders niet. Is alleen bedoelt als ondersteuning en om spanning op te bouwen. Moet zeggen dat het meer naar de filmische muziek heen gaat en dat is helemaal niet erg.
Maar tijdens MP mis ik het altijd wel :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag ik ben gisternacht lekker begonnen met gow samen met een vriend.

Nu loopt hij zeker 1 op de 2 keer vast bij het stuk waar je die berzerker tegenkomt die je door die deuren moet laten rennen om hem buiten te slopen met je hammer.

Hebben hier meer mensen last van of is mijn xbox naar zijn grootje aan het gaan.
Het is trouwens het enige stuk waar het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb echt het idee dat ik met verkeerde wapens rondloop (ACT 1 nog).

Hoe kan ik een wapen wegleggen, zodat ik een ander kan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PWM schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:21:
Ik heb echt het idee dat ik met verkeerde wapens rondloop (ACT 1 nog).

Hoe kan ik een wapen wegleggen, zodat ik een ander kan pakken?
op een wapen staan? Je ziet dan onderin een plaatje met wapen wisselen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Als je een ander wapen vindt, kan je met een druk op de X knop hem omwisselen met het huidige wapen (tenminste, je kan maximaal 1 pistol hebben, 1 throwing iets, en 2 grotere guns).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Iemand nu even tijd om me te helpen met ACT5? PM me in-game.
Done... :P

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 02-12-2006 16:06 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit je met co-op op een groot scherm te spelen of gewoon in tweeen gedeeld scherm?\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:14:
Zit je met co-op op een groot scherm te spelen of gewoon in tweeen gedeeld scherm?\
Dat ligt eraan op wat voor manier je Co-op Mode speelt, als je duz thuis met een vriend ofzow op 1 Console (2 Controllers) speelt is het duz een split-screen. Als je via XBL Co-op doet is het natuurlijk 1 volle scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die naam van dom is trouwens wel toepasselijk, want hij is echt fokking dom. Ik vind GOW heel vet maar ik moet het echt eens op co op gaan proberen want die npc's zijn echt te dom voor woorden en maken het alleen maar irritanter omdat je ze steeds moet reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:15:
die naam van dom is trouwens wel toepasselijk, want hij is echt fokking dom. Ik vind GOW heel vet maar ik moet het echt eens op co op gaan proberen want die npc's zijn echt te dom voor woorden en maken het alleen maar irritanter omdat je ze steeds moet reviven.
Je moet ze gewoon nooit reviven, want als je gewoon de area hebt gecleared reviven ze zelf automatisch. Laat ze lekker liggen, kill de enemies en ze kunnen weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Het spel co-op (splitscreen) uitgespeeld, maar WAT makkelijk... echt beetje tegenvallend zo kort. RAAM in 1x dood, duurde geen 2 minuten.

Maar goed, toch errrug gaaf.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

spaceboy schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:57:
Het spel co-op (splitscreen) uitgespeeld, maar WAT makkelijk... echt beetje tegenvallend zo kort. RAAM in 1x dood, duurde geen 2 minuten.

Maar goed, toch errrug gaaf.
Op welk difficulty-level? Want ik heb alleen de laatste scene coop moeten doen en de rest alleen (Casual) maar als je nog een uitdaging zoekt, dan ben je van harte welkom om de komende 10-15 uur mee te doen met Hardcore en Insane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

MAX3400 schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:47:
[...]

Op welk difficulty-level? Want ik heb alleen de laatste scene coop moeten doen en de rest alleen (Casual) maar als je nog een uitdaging zoekt, dan ben je van harte welkom om de komende 10-15 uur mee te doen met Hardcore en Insane.
Neuj, nu effe niet, we hebben gewoon casual gedaan. Maar da's echt met een uurtje of 6 wel gebeurd volgens mij. Viel me tegen. Co-op is wel erg leuk, zeker meerwaarde!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

spaceboy schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:53:
[...]

Neuj, nu effe niet, we hebben gewoon casual gedaan. Maar da's echt met een uurtje of 6 wel gebeurd volgens mij. Viel me tegen. Co-op is wel erg leuk, zeker meerwaarde!
Wat verwachtte je dan op Casual 8)7

Ga maar eens op Insane spelen, dan piep je wel anders ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

spaceboy schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:53:
[...]

Ga anders ff klagen dat een spel simpel is op "Easy" 8)7

Maar feli, je hebt Insane unlocked door 'm uit te spelen. Succes ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
curry684 schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:40:
[...]

Ga anders ff klagen dat een spel simpel is op "Easy" 8)7

Maar feli, je hebt Insane unlocked door 'm uit te spelen. Succes ;)
insane is ook goed te doen. Nu ik hem een keer op insane heb uitgespeeld met co-op over xbox live ben ik hem nog een keer aan het doorlopen op insane maar nu in mijn eentje. Blijkbaar baart oefening kunst want ik kom er vrij goed doorheen. 8) Ik ga nog wel eens dood hier en daar maar gestaag loop ik van act naar act.

Blijft een machtig mooi spel en beloofd nog heel wat goeds voor de xbox360 spellen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben begonnen op Hardcore, en dat biedt mij in ieder geval even genoeg tegenstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
ik ben nu halverwege op casual, en wil het daarna nog een keer op hardcore doen..
mensen die willen co-op'n ad me ;-)
gamertag darkchylde360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voeg mij toe kunnen we samenspelen wie ook maar wilt......

gametrag is Geforcy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Mijn gamertag is Cpt Raptor voor de geintresseerden :)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook op hardcore vind ik hem niet al te moeilijk in een middagje met mijn neef doorlopen

uur of 11 begonnen en begin van de avond klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Zoooo...dat eindgevecht van Act 3 op hardcore is best pittig! Met alleen een Lancer en een Torque Bow vind ik het al pittig genoeg iig. Vorige keer lukte het me wel met een Longshot maar die heb ik nu helaas niet. :( Ik heb hem al geprobeerd met een gast on-line maar die speelde dat stukje voor de eerste keer dus dat heb ik maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Goed, ik heb een aantal tags toegevoegd... Wie het nodig vindt, mag mij ook aan zijn friends-list toevoegen. Voorlopig zit ik na Act1 op Hardcore maar als mensen zin hebben, wil ik ook best een invite krijgen voor jullie game (nog ff geen multiplayer-ranked-meuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vette game is dit zeg! Online is ook echt heel tof, al is het wel even wennen moet ik zeggen. Wat is trouwens het verschil tussen de drie online gametypes? En dan met name het verschil tussen Warzone en execution. Ik heb wel de beschrijving ingame gelezen maar daar ben ik volgens mij niet veel wijzer van geworden.

En in assassination, hoe kan de leader wapens unlocken dan? En is hij vervolgens de enige die zo'n wapen ook echt kan gebruiken of is hij dan voor iedereen 'unlocked'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het max van een co-op game? Zou gek zijn als je met z'n 4'en samen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:34:
Wat is het max van een co-op game? Zou gek zijn als je met z'n 4'en samen speelt.
2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:51:
Wat een vette game is dit zeg! Online is ook echt heel tof, al is het wel even wennen moet ik zeggen. Wat is trouwens het verschil tussen de drie online gametypes? En dan met name het verschil tussen Warzone en execution. Ik heb wel de beschrijving ingame gelezen maar daar ben ik volgens mij niet veel wijzer van geworden.

En in assassination, hoe kan de leader wapens unlocken dan? En is hij vervolgens de enige die zo'n wapen ook echt kan gebruiken of is hij dan voor iedereen 'unlocked'?
De leader kan de betreffende wapens in het begin oppakken, als hij ze daarna laat vallen zijn ze geunlocked.

Het verschil tussen Warzone en Execution is dat je in het eerst als je knock out gaat je langzaam doodbloed, in Execution gebeurt dit niet, daar moet je door middel van een "curb stomp" permanenet worden doodgemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Haijo op 06-12-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:45:
even een vraag ik ben gisternacht lekker begonnen met gow samen met een vriend.

Nu loopt hij zeker 1 op de 2 keer vast bij het stuk waar je die berzerker tegenkomt die je door die deuren moet laten rennen om hem buiten te slopen met je hammer.

Hebben hier meer mensen last van of is mijn xbox naar zijn grootje aan het gaan.
Het is trouwens het enige stuk waar het gebeurt.
Was iemand anders in het topic waar dit ook gebeurde. Werd het scherm zwart? Dan is het wss een bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Ik weet niet of het al een keer voorbij gekomen is maar ik wil graag met een maat van samen op een ranked server spelen. Probleem is dat hij niet dezelfde servers ziet die ik dan wel weer zie terwijl de filters bij ons beide hetzelfde ingesteld zijn. Iemand enig idee of dit uberhaupt mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 12:50

Spooksel

Spooksel!

Lol, wat een tering vette game :D supersweet...

Ben samen met een vriend atm bezig Insane act 4/5 te doen. Solo net ff met een cogtag guide door casual mode heen gedenderd... hoi hoi 30 tags :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PhuSioN schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:05:
Ik weet niet of het al een keer voorbij gekomen is maar ik wil graag met een maat van samen op een ranked server spelen. Probleem is dat hij niet dezelfde servers ziet die ik dan wel weer zie terwijl de filters bij ons beide hetzelfde ingesteld zijn. Iemand enig idee of dit uberhaupt mogelijk is?
zelf game hosten; en hem dan invite vanuit je friends list?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoei in easy mode uitgespeeld :D Is insane zoveel leuker en online ook? Dit ging me te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:37:
Whoei in easy mode uitgespeeld :D Is insane zoveel leuker en online ook? Dit ging me te snel.
Probeer eerst maar eens op Hardcore in je eentje... Dan krijg je vast een voorproefje dat je op Insane nog eens 3x zo goed je best moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
himlims_ schreef op maandag 11 december 2006 @ 01:33:
[...]

zelf game hosten; en hem dan invite vanuit je friends list?
Invite is niet mogelijk met Ranked Matches. Ik heb het probleem zelf ook dat ik andere games zie als mijn vrienden, maar vind Player Matches toch leuker, omdat die na een mapcycle gewoon doorgaat...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:43
ik vind GOW echt super gaaf alleen die RAAM wat een rot eindbaas. die gast die met je mee loopt (dom geloof ik) is echt DOM. ik pak die sniper schiet die RAAM een paar keer door ze hoofd en dan staat hij bij me :( en dan ga ik dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe moet ik dat co-op zien? Kan je dan levels spelen die anderen al gespeeld hebben o.i.d?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

LeVortex schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:00:
ik vind GOW echt super gaaf alleen die RAAM wat een rot eindbaas. die gast die met je mee loopt (dom geloof ik) is echt DOM. ik pak die sniper schiet die RAAM een paar keer door ze hoofd en dan staat hij bij me :( en dan ga ik dood :(
Nou, neem ff een biertje en nodig me vanavond ff uit voor een coop. 2 weten meer dan 1.
Gunner schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:09:
Hoe moet ik dat co-op zien? Kan je dan levels spelen die anderen al gespeeld hebben o.i.d?
Ja & nee... Je kan iemand uitnodigen (via Live of splitscreen) om samen het level te spelen waar jij nu bezig bent in je campagin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MAX3400 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:14:
Ja & nee... Je kan iemand uitnodigen (via Live of splitscreen) om samen het level te spelen waar jij nu bezig bent in je campagin.
Duidelijk. Ik voeg je eerdaags ff toe.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Gunner schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:15:
[...]

Duidelijk. Ik voeg je eerdaags ff toe.
Altijd handig; soms loop je zo in je eentje langs een aantal checkpoints en soms zit je uren te kl#%$% op hetzelfde punt. En dan is het best lekker om een human-player toe te voegen aan je game om ff verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Mijn gamertag is snakmasterflex

Ik zal wat mensen hier toevoegen, het spel is super, maar om nu 99,99 % van de tijd met amerikanen te spelen die verbaast zijn om te horen dat er ook xbox live buiten de "States" is...beetje vermoeiend.

Voeg mij a.u.b. toe, dan kunnen wij gezamelijk een ranked match draaien. Via voice chat bespreken wie de server is en op welke gamemode en hoeveel ronden die server staat. Op die manier kan je gemakkelijk een bepaalde server opzoeken en ook op een ranked server samen spelen. (achievements kuch kuch)

Wat ik wel heb gemerkt, is dat de moeilijke gedeelten van Insane de gedeelten zijn waar je opsplitst. De gezamenlijke gedeelten zijn juist gemakkelijk. Vooral als je casual en hardcore daarvoor al gedaan hebt, en weet waar de emergence holes tevoorschijn komen.

Zaadlose anekdote:
In chapter 1 (volgens mij) kom je na een turret een pleintje tegen met in het midden een droog staande fontein, daarin moet je dan zitten en wat grenades oppakken. Vervolgens komen er vier emergence gaten te voorschijn, op casual duurde dat stuk rond de 15 minuten. Op Hardcore ging ik 2 tot 3 keer dood en op Insane duurde het niet langer dan 1 minuut. Vier handgrananten, in één lijn langs de emergence holes gelopen en ze allemaal direct dichtgegooid.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/1/1c/Unreal3engine-berserker.jpg/250px-Unreal3engine-berserker.jpg

Coop geleerd:
- emergence holes gaan dicht met grenates, torkbow, hamer of dawn
- beserkers (zie boven) zijn gevoelig voor andere aanvallen dan de hamer of dawn zolang ze nog rood nagloeien van de hamer of dawn aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
PhuSioN schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:05:
Je moet een vreemde hoeveelheid rounds selecteren (beide dezelfde hoeveelheid), de kans dat je dan elk een helehoop servers en dus ook verschillende servers vindt is dan kleiner. Voormij werkt dat vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die een potje gears of war willen spelen ;)

Gamertag: Daapstaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij de mode versus regelmatig mensen in een server komen die dezelfde naam hebben muv een (1) achter de naam. Ik ging er vanuit dat dit mensen zijn die op dezelfde xbox spelen en dus met 2 controllers online gaan.

Toen ik gister samen met een vriend op m'n xbox het online wilde gaan spelen, kreeg ik de mededeling dat er voor profile 2 een account met xbox live toegang nodig is.... Een hele account aanmaken, lijkt me echter in strijd met wat ik in die servers zie.

Maw hoe kom ik met 2 controllers op 1 xbox toch online in de versus-mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Volgens mij moet je dan juist de server zelf opzetten zodat die 2e speler eigenlijk via de xbox speelt en niet via live...
Kan me vergissen overigens...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Heb nu laatst ook een X360 gekocht 8) en gelijk helemaal verslaafd aan GoW.

Na singleplayer op casual ook op hardcore uitgespeelt en heb nu toch ook wel wat zin in wat Mulitplayer potjes :9~

Invite me vanaaf maar voor een paar potjes als jullie tijd hebben.

Gamertag = Verxillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:31:
Volgens mij moet je dan juist de server zelf opzetten zodat die 2e speler eigenlijk via de xbox speelt en niet via live...
Kan me vergissen overigens...
Helaas werkt dit niet, want je komt live .... match niet in zonder 2 profiles met xbox live activatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verxx schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:24:
Heb nu laatst ook een X360 gekocht 8) en gelijk helemaal verslaafd aan GoW.

Na singleplayer op casual ook op hardcore uitgespeelt en heb nu toch ook wel wat zin in wat Mulitplayer potjes :9~

Invite me vanaaf maar voor een paar potjes als jullie tijd hebben.

Gamertag = Verxillion
Als je hem op hardcore hebt uitgespeeld... hoe kun je dan slechts 100 punten hebben? >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
rally schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:33:
[...]

Als je hem op hardcore hebt uitgespeeld... hoe kun je dan slechts 100 punten hebben? >:) :+
Geen idee, maar ik heb na casual campaign completed(ja ik voelde me goed, Raam 2e try down :P ) 1 potje online gedaan maar dat was nogal een drama :'(. Aangezien ik maar 1 netwerkaansluiting op me kamer heb moet ik kiezen tussen pc en xbox360. En op me PC heb ik WoW en dat was deze week nogal free items scoren >:) Heb alleen's avonds relaxt op me bed liggen spelen.

Hij updat zodra je online komt neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verxx schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:55:
[...]

Geen idee, maar ik heb na casual campaign completed(ja ik voelde me goed, Raam 2e try down :P ) 1 potje online gedaan maar dat was nogal een drama :'(. Aangezien ik maar 1 netwerkaansluiting op me kamer heb moet ik kiezen tussen pc en xbox360. En op me PC heb ik WoW en dat was deze week nogal free items scoren >:) Heb alleen's avonds relaxt op me bed liggen spelen.

Ik hoop het voor je.... Vooral omdat je maandag pas alles op Casual hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verxx schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:55:
[...]

Neem een router voor €10,- Ik heb op me kamer 2 pc`s + xbox erop aangesloten en het werkt perfect :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

speel nu tijdje gow en heb er veel plezier mee, maar heb toch paar vragen.

Hoe weet ik nou of ik een ranked match speel, laatst 'm stats bekeken maar daar stond echt super weinig vicotries en kills etc. waarvan ik weet dat ik d'r meer geslacht heb. Als je zelf host is dat ook een ranked match? of moet ik zoeken via custom? of alleen via quick server find?

Als je een game host staat er links onderin de hoek "Left Button" server/hosting option .. als ik dat doe gebeurd er niets. game is afgelopen en iedereen gaat weg omdat er geen 'vervolg' map komt. wtf? of kan ik dat niet doen?

heb sinds paar dagen een headset, maar ik hoor heel veel mensen slecht of niet. kan dit een defect headset zijn? hoewel ik andere weer perfect kan verstaan, net alsof 't via mobiele telefoon is. heb mijn nat settings al gecontroleerd en deze staat op 'open nat' dus dat kan 't denk ik ook niet zijn.

vind 't erg toffe game, hoop alleen dat er nog wel een patch oid komt om kleine dingen te fixen of te adden. zo lijkt me both MP ook erg leuk om maps te oefenen enzo.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Marco
  • Laatst online: 09:53
himlims_ schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:02:
Hoe weet ik nou of ik een ranked match speel, laatst 'm stats bekeken maar daar stond echt super weinig vicotries en kills etc. waarvan ik weet dat ik d'r meer geslacht heb. Als je zelf host is dat ook een ranked match? of moet ik zoeken via custom? of alleen via quick server find?
Voordat je online gaat spelen moet je kiezen tussen 'Player Match' of 'Ranked Match', dus dat lijkt me wel duidelijk... ;)

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Eindelijk zowel Casual en Hardcore uitgespeeld. Als er nog mensen zijn die samen met mij Insane willen spelen vanaf begin voeg me maar toe gamertag: SekerOglan

Dammm wat een gruwelijk spel zeg......

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

sekeroglan schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:47:
Eindelijk zowel Casual en Hardcore uitgespeeld. Als er nog mensen zijn die samen met mij Insane willen spelen vanaf begin voeg me maar toe gamertag: SekerOglan

Dammm wat een gruwelijk spel zeg......
Insane is redelijk goed te doen. Als je al een paar keer op Hardcore hebt gespeeld valt het best mee. In je eentje is het trouwens wel erg moeilijk, want Dom is ECHT DOM af en toe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
rally schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:59:
[...]

Insane is redelijk goed te doen. Als je al een paar keer op Hardcore hebt gespeeld valt het best mee. In je eentje is het trouwens wel erg moeilijk, want Dom is ECHT DOM af en toe 8)7
Inderdaad gisteravond samen met SekerOglan Insane gedaan, in het begin van Act 1 was het wel even lastig. Dat gedeelte met die lege fontein hebben we een paar keer opnieuw moeten proberen maar daarna gingen we er vrij soepel doorheen. Wij zijn nu bij Act 2 met die knakker die de lichten moet regelen in die kamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
rally schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:59:
[...]

Heb je insane al gedaan :o
en dat zonder mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

DarkChylde schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:18:
[...]

Heb je insane al gedaan :o
en dat zonder mij :P
LOL... ik wil hem heeeel graag doorlopen op Insane.
Snakmaster gaat me volgende week helpen, maar alle hulp is natuurlijk welkom (moet ook nog 12 dogtags vinden :()
Gisteravond vroeg een vriend van me wat hulp met RAAM (op casual) en toen zijn we daarna meteen "even" Act 1 gaan doen op Insane.
Viel inderdaad wel mee. Die tip van Snakmaster bij die fontein was echt briljant! _/-\o_ (meteen die immerse holes met een granaat dichtgooien. Dan ben je in 40-50 seconden door die scene)
Volgende week heb ik twee weken vrij, dus dan kan ik alle hulp gebruiken om door Insane te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen de GOW pack en ik moet zeggen dat dit spel echt te bruut is. Het valt me wel op dat je vaak textures ziet die van low-res naar high-res schieten, vooral na het laden van een checkpoint, hoort dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Handel is niet toegestaan op GoT. Crossposten ook niet

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

191

Ja heb ik ook
dan zie gewoon low detail en dan binnen paar mili sec zie je high details .

Komt omdat de spel zoveel details moet laden in 1 keer dat het even tijd nodig hebt
het is een zeer zware spel
jammer dat hij niet voor de pc uitkwam dan zaggen we pas echt hoe zwaar hij is .

Ohja ik heb hem bijna uitgespeeld op de hardcore alleen de laatse eindbaas wil niet lukken wie heeft er zien om een potje meet te spelen :P ?

en mij gamertag is arabic force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 03:11:
191

Ja heb ik ook
dan zie gewoon low detail en dan binnen paar mili sec zie je high details .

Komt omdat de spel zoveel details moet laden in 1 keer dat het even tijd nodig hebt
het is een zeer zware spel
jammer dat hij niet voor de pc uitkwam dan zaggen we pas echt hoe zwaar hij is .

Ohja ik heb hem bijna uitgespeeld op de hardcore alleen de laatse eindbaas wil niet lukken wie heeft er zien om een potje meet te spelen :P ?

en mij gamertag is arabic force
Voeg me maar toe wil je wel helpen.( ben nu op werk :( )
Hij is best makkelijk te verslaan.

Gamertag: SekerOglan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Zooo...dit spel ook even online uitgespeeld op Insane. Wat is die eindbaas vet als je hem goed doet zeg. Damn! JE moet gewoon allebei een Torque Bow hebben en dan in sequene afknallen. Is ie met een paar pijlen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
Haijo schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:26:
Zooo...dit spel ook even online uitgespeeld op Insane. Wat is die eindbaas vet als je hem goed doet zeg. Damn! JE moet gewoon allebei een Torque Bow hebben en dan in sequene afknallen. Is ie met een paar pijlen dood.
spoiler:
Mwa ik ben gewoon naar de Troika gerend toen ie dichtbij kwam en toen was ie zo plat hoor...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Maar zodra je die troika gebruikt krijg je volgens mij niet de archievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Sensei_D schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:03:
[...]

spoiler:
Mwa ik ben gewoon naar de Troika gerend toen ie dichtbij kwam en toen was ie zo plat hoor...
Ik zie die hele Troika niet. Kan in principe mogelijk zijn maar staat die niet in het donker? Dat lijkt me het gewoon een gok of dat die Kryll je niet doodmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Troika staat idd in het donker en is overbodig om te gebruiken, gewoon je TorqueBow gebruiken met FastAim (alvast aimen vanuit schuilhoekje en dan vervolgens vanuit FPS View), altijd Headshots maken en Perfect Reloads hebben. Als je dit perfect en snel doet heb je hem binnen no-time dood. Als hij toch te dichtbij komt, gooi dan al je grenades vlak voor je, dat zou genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Sensei_D schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:03:
[...]

spoiler:
spoiler:
Ik wachte gewoon tot die helemaal naar voren was gekomen en toen die voor het muurtje stond, en toen gewoon met zijn 2en blind over het muurtje geschoten tot hij erbij neer viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:05:
Die Troika staat idd in het donker en is overbodig om te gebruiken, gewoon je TorqueBow gebruiken met FastAim (alvast aimen vanuit schuilhoekje en dan vervolgens vanuit FPS View), altijd Headshots maken en Perfect Reloads hebben. Als je dit perfect en snel doet heb je hem binnen no-time dood. Als hij toch te dichtbij komt, gooi dan al je grenades vlak voor je, dat zou genoeg moeten zijn.
Hoe doe je FastAim? ik ken alleen de metode waarbij je gewoon de schietknop inhoud en daarna A drukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:09:
Ik zie bij de mode versus regelmatig mensen in een server komen die dezelfde naam hebben muv een (1) achter de naam. Ik ging er vanuit dat dit mensen zijn die op dezelfde xbox spelen en dus met 2 controllers online gaan.

Toen ik gister samen met een vriend op m'n xbox het online wilde gaan spelen, kreeg ik de mededeling dat er voor profile 2 een account met xbox live toegang nodig is.... Een hele account aanmaken, lijkt me echter in strijd met wat ik in die servers zie.

Maw hoe kom ik met 2 controllers op 1 xbox toch online in de versus-mode?
Dat gaat als volgt;

- Versus
- Xbox live Player match (bij Ranked match kan het volgens mij niet)
- (Y) Guest sign-in
- dan Guest selecteren

Zo moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Iemand die met mij Act 3 Hardcore het gedeelte waar Marcus in het huis zit en Dom buiten staat bij dat grote beest wil halen ;( het lukt me steeds niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TwyLight schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:07:
Iemand die met mij Act 3 Hardcore het gedeelte waar Marcus in het huis zit en Dom buiten staat bij dat grote beest wil halen ;( het lukt me steeds niet :'(
Om 15:00? Moet eerst ff lunchen. Stuur me dan maar een invite.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 17-12-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:23:
[...]

Om 15:00? Moet eerst ff lunchen. Stuur me dan maar een invite.
Komt voor elkaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je in cop-op speelt tellen de archievements dan ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:36:
als je in cop-op speelt tellen de archievements dan ook mee?
Yup...

Net met Twylight360 eventjes Act 4 & 5 op Hardcore uitgespeeld... Vanavond Insane beginnen; vrijwilligers om 22:30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:51:
Yup...

Net met Twylight360 eventjes Act 4 & 5 op Hardcore uitgespeeld... Vanavond Insane beginnen; vrijwilligers om 22:30?
Wij gingen toch? :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die het hele spel op hardcore willen uitspelen ? :9~

name: Daapstaaf

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik was in de war... Sorry... Ja, wij gingen spelen maar ik dacht dat je coop ook met 4 man kon doen.

Blijkbaar niet; zie je om 22:30 dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ok, tof d:)b

-
Trouwens, toen we net RAAM verslagen hadden heb ik niet de bijbehorende achievement gekregen.
Denk dat jij dat de final kill had en dat we dan niet beide een achievement krijgen, want jij hebt hem wel.
Dat is best kut eigenlijk, want dat betekend dat ik nu nóg een keer act 5 op hardcore uit moet spelen.

[ Voor 92% gewijzigd door jmxd op 17-12-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TwyLight schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:09:
Ok, tof d:)b

-
Trouwens, toen we net RAAM verslagen hadden heb ik niet de bijbehorende achievement gekregen.
Denk dat jij dat de final kill had en dat we dan niet beide een achievement krijgen, want jij hebt hem wel.
Dat is best kut eigenlijk, want dat betekend dat ik nu nóg een keer act 5 op hardcore uit moet spelen.
Volgens mij maakt het niet uit wie hem vermoord, je speelt samen dus dan krijg je het allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nou ik heb hem toch echt niet gekregen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TwyLight schreef op maandag 18 december 2006 @ 01:10:
Nou ik heb hem toch echt niet gekregen :'(
Misschien dat we morgen allebei wel/niet de Insane RAAM krijgen... Het is lekker spelen zo; gaat toch best rap met 2 human players op Insane... _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
spoiler: title
voor de mensen die moeite hebben met RAAM er staan filmpjes op internet samen met een bug waar RAAM ergens vast kan komen te zitten dan is het alleen nog een kwestie van achter het muurtje naast hem gaan zitten en blind vuren
mischien niet zo heel erg leuk maar na 20X proberen en 3 keer getest te hebben of de controller ook als frisbee gebruikt kon worden hielp dat mij heel erg (ter bevesteging nee een 360 controller vliegend door je kamer is geen slim idee vooral een draadloze)
(heb helaas geen gold meer en vindt het zonde om alleen voor GoW paar achievments gold te gaan kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 02:14:
Misschien dat we morgen allebei wel/niet de Insane RAAM krijgen... Het is lekker spelen zo; gaat toch best rap met 2 human players op Insane... _/-\o_ _/-\o_
Zeker d:)b
HADES2001 schreef op maandag 18 december 2006 @ 02:30:
spoiler: title
voor de mensen die moeite hebben met RAAM er staan filmpjes op internet samen met een bug waar RAAM ergens vast kan komen te zitten dan is het alleen nog een kwestie van achter het muurtje naast hem gaan zitten en blind vuren
mischien niet zo heel erg leuk maar na 20X proberen en 3 keer getest te hebben of de controller ook als frisbee gebruikt kon worden hielp dat mij heel erg (ter bevesteging nee een 360 controller vliegend door je kamer is geen slim idee vooral een draadloze)
(heb helaas geen gold meer en vindt het zonde om alleen voor GoW paar achievments gold te gaan kopen)
Dat was mij de eerste keer overkomen, op casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey waar zijn al jullie gamer tags dan?
LETS BUILD A CLAN!!!!!
ik heb gehoord van mijn andere clan leden dat er een speciale clan site aan zit te komen.
misschien onderwerp voor nieuw topic?GEARS OF WAR: MEMBER REQUITMENT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 03:22:
hey waar zijn al jullie gamer tags dan?
LETS BUILD A CLAN!!!!!
ik heb gehoord van mijn andere clan leden dat er een speciale clan site aan zit te komen.
misschien onderwerp voor nieuw topic?GEARS OF WAR: MEMBER REQUITMENT!
Waar heb je het in godsnaam over :? :{
En het is Recruit niet Requit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Het meest irritante van co-op vind ik toch die stukken dat je moet opsplitsen :X. Zeker een uur of anderhalf beziggeweest met dat stuk in Act 3 waar je moet opsplitsen |:(
MEMBER REQUITMENT!
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb de hele tijd de Hammer of Dawn op zak,

Hierdoor kan ik geen ander wapen op die plek hangen, wat af en toe toch wel heel erg jammer is,

Als ik de Hammer wegleg, spawned die dan weer op plekken dat ik hem nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verxx schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:25:
Het meest irritante van co-op vind ik toch die stukken dat je moet opsplitsen :X. Zeker een uur of anderhalf beziggeweest met dat stuk in Act 3 waar je moet opsplitsen |:(
Zal het vanavond wel merken, he TwyLight?
PWM schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:45:
Ik heb de hele tijd de Hammer of Dawn op zak,

Hierdoor kan ik geen ander wapen op die plek hangen, wat af en toe toch wel heel erg jammer is,

Als ik de Hammer wegleg, spawned die dan weer op plekken dat ik hem nodig heb?
Ja...

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verxx schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:25:

[...]

8)7
Dat soort stukken moet je gewoon hoe vervelend ook in je eentje doen omdat wanneer je mede speler slecht is jij ook af gaat als hij afgaat met co-op. In je eentje heb je daar geen last van omdat je daar zelf alle controle uitoefent.

Zelfde gaat bijvoorbeeld op voor het stuk dat je de junker rijdt tegen het einde van act2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:08:
Zal het vanavond wel merken, he TwyLight?
Jep, ik vind die stukken ook het moeilijkst hoor.
Daarom had ik in eerste instantie ook je hulp nodig, op dat stuk waar jij beneden zat en ik boven :P

Ik zag trouwens dat jij, als je de insane levels uitspeelt, ook de achievements van hardcore en casual krijgt...
Dus dan denk ik dat als we RAAM verslaan op insane dat ik dat misschien ook gewoon die achievement die ik niet had gekregen.

Nja, we zien wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Hmm, ik doe het samen met SekerOglan en dat stuk met die Junker gingen we soepel doorheen :).

Maar we zijn nu bij Act 4, komen geen opsplitsingen meer tegen >:) ik denk dat we bij de volgende keer dat we samen spelen toch wel tot Raam/uitgespeelt op insane moeten kunnen komen 8)

Edit: Typo's

[ Voor 3% gewijzigd door Verxx op 18-12-2006 16:33 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste