LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
maar ik schiet en schiet; maar niemadn gaat dood
bedoel schiet van close range op poppetjes met shotgun ... ik ga altijd dood en hun lopen door
wat is preceis de hitbox? met die standaard machien gun legt niemand 't lootje zo lijkt hooguit dmv de chainsaw
i is interlaced en p is progressive. Hij gaat bij i als het goed upscalen. Correct me if i'm wrong.Astennu schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:57:
[...]
Ik zal het proberen. 480p zag er igg wel slechter uit. Wat is het verschil tussen 1080p en 1080i ?
Als ik jou was zou ik het gewoon op 720P zetten, heb je kans dat dat er wel goed uitziet.
Okeey ik zal dat proberen. Echter merk ik bij filmpjes dat de Xbox het niet meer aan kan en het schokkeriger wordt. ( Gears of war ). Het lijkt op een FPS Drop zoals je die ook bij PC's ziet. Ik zal nog wel het een en ander gaan testen. Maar de PC blijft toch scherper als je een X1900 XTX of zo hebt met 4x AA. Toch wat minder karteltjes. Ik zal em ook eens op de TV proberen maar dat is geen HD scherm dus denk niet dat dat veel beter wordt.PcManiaxx schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:22:
[...]
i is interlaced en p is progressive. Hij gaat bij i als het goed upscalen. Correct me if i'm wrong.
Als ik jou was zou ik het gewoon op 720P zetten, heb je kans dat dat er wel goed uitziet.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Op een tv zal het in ieder geval niet mooier gaan worden nee. Gewoon chill blijven spelen op je dell schermpje.Astennu schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:32:
[...]
Okeey ik zal dat proberen. Echter merk ik bij filmpjes dat de Xbox het niet meer aan kan en het schokkeriger wordt. ( Gears of war ). Het lijkt op een FPS Drop zoals je die ook bij PC's ziet. Ik zal nog wel het een en ander gaan testen. Maar de PC blijft toch scherper als je een X1900 XTX of zo hebt met 4x AA. Toch wat minder karteltjes. Ik zal em ook eens op de TV proberen maar dat is geen HD scherm dus denk niet dat dat veel beter wordt.
Dat over die filmpjes; ik heb daar nog nooit last van gehad. Misschien eens kijken of je harde schijf een beetje vol zit? Wil nog weleens helpen als je wat weggooit.
En natuurlijk is het op een pc met een 1900XT altijd scherper, maar het is maar wat je mooi vindt
Edit; als ik op m'n hdtv thuis speel zie ik geen kartels of wat dan ook. Alles lijkt goed ge-antialiased.
[ Voor 5% gewijzigd door PcManiaxx op 26-11-2006 15:39 ]
Ik ben ook bezig op insane. Hardcore en Casual al gedaan. Ik moet act 3 en 5 nog op insane (vraag me niet waarom ik eerst act 4 op insane gedaan heb ipv act 3Muthas schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:51:
Zo, Hardcore mode done, nu Insane nog evenHeb eventjes Act 5 geprobeerd, het kan in principe wel lukken, vooral waar je met 3 teammaten speelt, maar als je alleen met Dom bent gaat het wel moeilijker worden, aangezien je eigenlijk niet zoveel aan hem hebt.
Dus, is er iemand die Hardcore ook redelijk makkelijk heeft gehaald, en zin heeft om Insane te gaan proberen, add meAngeloonie, jij nog zin?

Gelukkig al wel die klote run gehaald op het einde van act 4

Zolang je co-op doet is het nog best te doen op insane maar in je ééntje....

[ Voor 9% gewijzigd door Kaasje123 op 26-11-2006 17:11 ]
Koop anders eens een VGA kabel en speel op 1080p dan speel je echt op 1900x1200!Astennu schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:57:
[...]
Ik zal het proberen. 480p zag er igg wel slechter uit. Wat is het verschil tussen 1080p en 1080i ?
als je het dan nog niet mooi vind mankeert er wat aan je oogjes
Verwijderd
Klote run op het einde bij act 4? Die haalde ik op Hardcore in 1 keer, zal wel aan jou liggenKaasje123 schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:08:
[...]
Ik ben ook bezig op insane. Hardcore en Casual al gedaan. Ik moet act 3 en 5 nog op insane (vraag me niet waarom ik eerst act 4 op insane gedaan heb ipv act 3)
Gelukkig al wel die klote run gehaald op het einde van act 4in 1 keer zelfs dankzij mijn medespeler. In mijn ééntje was dat nooit gaan lukken.
![]()
Zolang je co-op doet is het nog best te doen op insane maar in je ééntje....
Voor de mensen die problemen hebben daarmee:
Met de shotgun heb ik gemerkt dat je op closerange vaak headshot, dus op het hoofd mikken. Daarnaast stond volgens mij in de handleiding dat Locust op hun knieën kunnen komen door die vol te schieten met lood, maar volgens mij gebeurd dat ook met de Gears, dus benen of hoofdhimlims_ schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:04:
ik speel eigenlijk alleen online MP (dat deathmatch stuff)
maar ik schiet en schiet; maar niemadn gaat dood
bedoel schiet van close range op poppetjes met shotgun ... ik ga altijd dood en hun lopen door
wat is preceis de hitbox? met die standaard machien gun legt niemand 't lootje zo lijkt hooguit dmv de chainsaw
[ Voor 27% gewijzigd door Muthas op 26-11-2006 17:43 ]
Ik heb het wel over insane he? Die op hardcore was me inderdaad nog wel gelukt na een aantal keer maar ik ben daar nooit voorbij gekomen met insane. Altijd die pokke boomers. Wel jammer dat je dat giga beest in het filmpje na die run niet meer tegenkomt. Zou gaaf zijn geweest als een soort tussenbaas ofzo.Muthas schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:40:
[...]
Klote run op het einde bij act 4? Die haalde ik op Hardcore in 1 keer, zal wel aan jou liggen(of ik ben te goed
)
Ze moeten de volgende 2 delen natuurlijk ook nog vullenKaasje123 schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:46: Wel jammer dat je dat giga beest in het filmpje na die run niet meer tegenkomt. Zou gaaf zijn geweest als een soort tussenbaas
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Het is een 1920-1200 monitor. ( Dell 24" 2405 ).Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:39:
@ astennu op dit forum was er iemand die van tv -> LCD monitor -> LCD tv ging en die zei dat hij het verschil tussen tv en lcd monitor niet zo groot vond. De stap van LCD monitor naar LCD tv vond hij veel groter. Zou dus aan je monitor kunnen liggen. Of dat hij het enorm upscaled of downscaled. Geen idee wat de native resolutie van je monitor is.
[ Voor 3% gewijzigd door darkphoenix op 26-11-2006 22:40 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
dat kan niet?BlowFish schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:15:
[...]
Koop anders eens een VGA kabel en speel op 1080p dan speel je echt op 1900x1200!
als je het dan nog niet mooi vind mankeert er wat aan je oogjes
360 ondersteund maar tot 1080i
en je moet er ook niet een halve meter vanaf gaan zitten he
fuck yeah ... lutk echt 10x beter ik haal killsMuthas schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:40:
[...]
Met de shotgun heb ik gemerkt dat je op closerange vaak headshot, dus op het hoofd mikken. Daarnaast stond volgens mij in de handleiding dat Locust op hun knieën kunnen komen door die vol te schieten met lood, maar volgens mij gebeurd dat ook met de Gears, dus benen of hoofd
hopelijk gaan ze dmv toekomstige patches ook nog ctf introduceren dan is deze game qua MP in mijn ogen compleet
Sinds de "Fall'' update ondersteund de Xbox 360 ook 1080p, en als het goed is upscaled de 360 ook standaard dvd's. Maar even iets anders. Ik heb het idee dat mijn 360 te warm wordt bij het spelen van Gears of War want ik zie vaak artifacts op de gezichten en ook in veel schaduwen. Ook zie ik de textures bewegen terwijl ik stilsta. Heeft iemand anders hier ook last van?Tomino schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:45:
[...]
dat kan niet?
360 ondersteund maar tot 1080i
en je moet er ook niet een halve meter vanaf gaan zitten hemetertje of 2 is wel zo netjes!
Ik kan bij deze bevestigen dat GoW geupscaled naar 1080p perfect draait! Bij iedereen aan wie ik deze game laat zien valt de mond open van verbazing. "Euh, dit is geen cutscene, zoek dekking man !".
Blijft leuk
Verwijderd
He verdomme!! Nu je het zegt!darkphoenix schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:40:
haha het word steeds leuker ik had GOW gekocht en nu blijkt dat me dvd niet alleen al is beschadigd maar ook de 48 xboxlive trial zit er niet bij! en mediamarkt nam heel de dag niet op! lijers
Ik heb dit weekend van Wehkamp mijn xbox gekregen i.c.m. GoW! En ik merkte op dat het plastic wat garant staat voor een nieuw spel (had het zelf nog nooit eerder gezien, maar zit aan de zijkant van het doosje, waar je hem dus open maakt) als geopent was.
Dat houdt dus in dat deze er vanuit de fabriek uit is gejat?!
Mijn Xbox is van 23-8-2006 dus misschien heeft hij die update nog niet. Ik heb die fouten in het beeld ook gezien. Ik vroeg me al af wat het was. Maar je kunt het denk ik testen door en koud te starten en meteen dat spel starten + act 1 chapter 2 daar zie ik het altijd. Maar als i net aan staat zou je het niet moeten zien. Ik zal dat ook eens testen of het er dan ook is.TheDukemaster schreef op maandag 27 november 2006 @ 01:22:
[...]
Sinds de "Fall'' update ondersteund de Xbox 360 ook 1080p, en als het goed is upscaled de 360 ook standaard dvd's. Maar even iets anders. Ik heb het idee dat mijn 360 te warm wordt bij het spelen van Gears of War want ik zie vaak artifacts op de gezichten en ook in veel schaduwen. Ook zie ik de textures bewegen terwijl ik stilsta. Heeft iemand anders hier ook last van?
Maar ik zit ook dicht op me pc scherm als ik op me pc speel en daar zijn alle randen mooi zonder kartels ( 1900 XTX kaartje ). Had verwacht dat die Xbox met de ATi Xenos chip hetzelfde zou kunnen omdat i standaard 4x AA zou doen.
Moet je trouwens Xbox live hebben om em te updaten ? Of kun je dat ook zonder Xbox live ? Ik wil eerst een beetje beter worden voordat ik dat ga gebruiken. Heb namelijk altijd op de PC games gespeeld en ik bak er nog niets van
Bij mij was i nog wel dicht. Ik neem aan dat games altijd geseald moeten zijn. Anders zou i al gebruikt kunnen zijn.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:04:
[...]
He verdomme!! Nu je het zegt!
Ik heb dit weekend van Wehkamp mijn xbox gekregen i.c.m. GoW! En ik merkte op dat het plastic wat garant staat voor een nieuw spel (had het zelf nog nooit eerder gezien, maar zit aan de zijkant van het doosje, waar je hem dus open maakt) als geopent was.
[ Voor 17% gewijzigd door Astennu op 27-11-2006 11:00 ]
Raam verslagen (na 30x) met wel een van de coolste kill's die ik ooit heb meegemaakt.
Ik had mijn hele boog leeg geschoten op hem, met daarbij een flink aantal headschots (te horen aan het commentaar van Dom/Marcus als je er een maakt), en mijn vriend had zijn hele snipergun op hem geleegd. Daarna een berg granaten over het muurtje gewipt, en op het moment dat Raam om het muurtje komt spring ik er overheen en hoor ik mijn vriend zeggen "Oh what the hell?..." en zie ik hem op Raam aflopen. Tegelijk word het beeld rood omdat we beiden dood zijn , om meteen een achievement unlocked the geven en het eindfilmpje te laten zien. Blijkt dus dat hij RAAM op het allerlaatste moment een Granate-tag had gegeven.
Wel grappig om hem in een keer op insane te eindigen zonder de andere nivo's te spelen. Je 360 blijft maar "achievement unlocked" berichten geven.
Ik heb de singleplayer dus uit, maar ik heb nog genoeg te spelen. Ik ben alleen nog maar co-ops aan het doen met vrienden.
Helaas is de MP helemaal verneukt door het granate - taggen. Degene die als eerste bij de granaten is wint de game......
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Soms zie je inderdaad texturs verspringen maar dat is niks wereldschokkends. VOoral in filmpjes gebeurd dat. Ik vind het verder niet storend.Astennu schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:59:
[...]
Mijn Xbox is van 23-8-2006 dus misschien heeft hij die update nog niet. Ik heb die fouten in het beeld ook gezien. Ik vroeg me al af wat het was. Maar je kunt het denk ik testen door en koud te starten en meteen dat spel starten + act 1 chapter 2 daar zie ik het altijd. Maar als i net aan staat zou je het niet moeten zien. Ik zal dat ook eens testen of het er dan ook is.
Niceyzf1kr schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:04:
Tegelijk word het beeld rood omdat we beiden dood zijn , om meteen een achievement unlocked the geven en het eindfilmpje te laten zien. Blijkt dus dat hij RAAM op het allerlaatste moment een Granate-tag had gegeven.
Ik merk wel dat dat spel soms niet soepel loopt vooral tijdens die filmpjes. Lijkt echt sprekend op een FPS drop die je ook bij PC's ziet. Ook wel eens in zware gevechten.Kaasje123 schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:05:
[...]
Soms zie je inderdaad texturs verspringen maar dat is niks wereldschokkends. VOoral in filmpjes gebeurd dat. Ik vind het verder niet storend.
[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 27-11-2006 11:11 ]
Hij loopt wel eens vast bij mij tijdens een filmpje en geeft dan inene de error dat de disc vies zou zijn en keert dan terug naar de dashboard. Schijnt dat sommige kopieen niet goed geperst zijn van GOW en dat de xbox moeite heeft ze te lezen (heb ik ook maar gehoord overigens). Maar een fps drop heb ik niet bemerkt en al helemaal niet tijdens spelen alleen dus haperingen tijdens filmpjes (heel af en toe) en je hoort de dvd dan ook terugspinnen naar een minimale snelheid todat hij er helemaal mee stopt en die error geeft.Astennu schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:11:
[...]
Ik merk wel dat dat spel soms niet soepel loopt vooral tijdens die filmpjes. Lijkt echt sprekend op een FPS drop die je ook bij PC's ziet. Ook wel eens in zware gevechten.
Ik merk echt FPS drops op drukke momenten. Mja ik kon op me pc ook het verschil merken tussen 50 en 60 fpsKaasje123 schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:14:
[...]
Hij loopt wel eens vast bij mij tijdens een filmpje en geeft dan inene de error dat de disc vies zou zijn en keert dan terug naar de dashboard. Schijnt dat sommige kopieen niet goed geperst zijn van GOW en dat de xbox moeite heeft ze te lezen (heb ik ook maar gehoord overigens). Maar een fps drop heb ik niet bemerkt en al helemaal niet tijdens spelen alleen dus haperingen tijdens filmpjes (heel af en toe) en je hoort de dvd dan ook terugspinnen naar een minimale snelheid todat hij er helemaal mee stopt en die error geeft.
Ik ben nog niet ver bij dat spel. Ik zal deze week eens wat meer spelen. Ik vind die DVD drive wel veel herrie maken. Ook de Voeding maar veel herrie door die fan die er in zit. En als je GOW speelt en hij warm wordt hoor je die fans ook nog eens. ( zitten delta fans in die zullen wel lomp hard kunnen
Van mij had i best iets groter en dan dus stiller mogen zijn. Ik ga deze week ook eens meten hoeveel stroom dat ding verbruikt.
Verwijderd
Je weet ook wel dat je in je dashboard je instellingen zoals 50 hz.. 60 hz... 720/1080P in kan stellen e.d.?Astennu schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:34:
[...]
Ik merk echt FPS drops op drukke momenten. Mja ik kon op me pc ook het verschil merken tussen 50 en 60 fpsben nogal kieskeurig in dat op zich ook over je image quality zoals die kartel randjes.
Ik ben nog niet ver bij dat spel. Ik zal deze week eens wat meer spelen. Ik vind die DVD drive wel veel herrie maken. Ook de Voeding maar veel herrie door die fan die er in zit. En als je GOW speelt en hij warm wordt hoor je die fans ook nog eens. ( zitten delta fans in die zullen wel lomp hard kunnenheb een 120 MM delta die haalt 4000 RPM is een echte tornado )
Van mij had i best iets groter en dan dus stiller mogen zijn. Ik ga deze week ook eens meten hoeveel stroom dat ding verbruikt.
Dit scheelt namelijk ontzettend veel.
ik ben namelijk net als jij een graphics hoer.. eruit halen wat erin zit zeg ik altijd maar
Maar ik heb totaal niet het idee dat ik kartel randjes zie e.d.
Voor die wretches heb ik maar 3 tips:Kaasje123 schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:09:
[...]
NiceIk zie er tegen op om raam te killen op insane... Ik ben van plan om vanavond te beginnen met insane act 5 maar zie er eigenlijk tegenop. Vooral dat stuk in de trein waar de explosieve wretches blijven komen. Ik had er al moeite mee op hardcore dus dat wordt nog wat...
1. Gebruik de locust gun, dus die met die rode kogels en niet die normale met de zaag.
2. Tellen: De wretches komen in een vaste volgorde, en op een vaste plek Als je de sequence kent, weet je op welk moment ze van achter komen, dan moet je zorgen dat je aan de overkant bent.
3. Laad op de juiste momenten: Wacht to je gun zo ver mogelijk leeg is en doe een perfect reload. Dan heb je daarna een magazijn vol met kogels die 2x sterk zijn.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dank voor de tips Aan de ene kant wel jammer dat alle enemies allemaal op een van te voren bepaalde plek komen (welke act of moelijkheid dan ook overigens) maar aan de andere kant maakt dit het wel makkelijker met je andere tips erbijyzf1kr schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:49:
[...]
Voor die wretches heb ik maar 3 tips:
1. Gebruik de locust gun, dus die met die rode kogels en niet die normale met de zaag.
2. Tellen: De wretches komen in een vaste volgorde, en op een vaste plek Als je de sequence kent, weet je op welk moment ze van achter komen, dan moet je zorgen dat je aan de overkant bent.
3. Laad op de juiste momenten: Wacht to je gun zo ver mogelijk leeg is en doe een perfect reload. Dan heb je daarna een magazijn vol met kogels die 2x sterk zijn.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Niet alles is hetzelfde, heb al meegemaakt dat in casual één enkele enemy door een deur heen komt rammen op het moment dat ik hem open wil doen en op Insane moest ik hem toch echt zelf openen en kwam ik niets tegen aan de andere kant.Kaasje123 schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:19:
[...]
Dank voor de tips Aan de ene kant wel jammer dat alle enemies allemaal op een van te voren bepaalde plek komen (welke act of moelijkheid dan ook overigens) maar aan de andere kant maakt dit het wel makkelijker met je andere tips erbij
Ik geloof dat de Unreal Engine FSAA ondersteunde, of in ieder geval niet het type dat de Xbox 360 gebruikt. Vandaar de kartels, wel jammer opzich.Astennu schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:59:
[...]Maar ik zit ook dicht op me pc scherm als ik op me pc speel en daar zijn alle randen mooi zonder kartels ( 1900 XTX kaartje ). Had verwacht dat die Xbox met de ATi Xenos chip hetzelfde zou kunnen omdat i standaard 4x AA zou doen.
Als je de GoW-set koopt, dan zit die code er inderdaad niet bij.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:04:
[...]
He verdomme!! Nu je het zegt!
Die zit alleen bij de retailversie.
Wel slecht dat die lui ook niet gewoon ff kunnen mailen als ie terug wordt gestuurd; en het ging nog wel allemaal zo netjes (het opsturen).
Ik zou hier NO-WAY mee akkoord gaan, je heb geen gebruik kunnen maken van je 1maand gratis live ? Ik zou een nieuwe maand claimen..BaT schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:37:
Bel net naar de reparatie dienst... m'n xbox is nl al 3 weken weg... Blijkt dat ie allang klaar was; maar gewoon daar lekker stond! Had dat ding al weken eerder terug kunnen hebben! Heb ook al eerder gebeld; maar die mensen die zeiden allemaal doodleuk dat ik maar eerst 3 weken maximaal moest wachten! Stelletje fokkers : m'n gratis xboxlive maand is al op nu en ik wordt gek van die GoW DVD die hier naast me ligtGellukig zit er een 2daagse xboxlive kraskaart bij; dat ik iig meteen aan de slag kan.
Wel slecht dat die lui ook niet gewoon ff kunnen mailen als ie terug wordt gestuurd; en het ging nog wel allemaal zo netjes (het opsturen).
Verwijderd
Perfect reloads geven maar 10% Damage Boosts hoor, niet 2x zoveel. Dan zou het wel heel erg makkelijk zijn.yzf1kr schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:49:
[...]
Voor die wretches heb ik maar 3 tips:
Ik heb gemerkt dat het aantal vijanden en de soorten voor een zelfde stuk op de zelde moeilijkheidsgraad het zelfde is.Kaasje123 schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:19:
[...]
Dank voor de tips Aan de ene kant wel jammer dat alle enemies allemaal op een van te voren bepaalde plek komen (welke act of moelijkheid dan ook overigens) maar aan de andere kant maakt dit het wel makkelijker met je andere tips erbij
Echter de "spawnpoints" verschillen soms, ook afhankelijk van je postie op het moment dat de spawn getriggert wordt verandert hun plaats.
Zo is het stuk met de treintjes een goed voorbeeld. De critter (of hoe het mogen heten) die links aan het begin staat en zelf ontploft kan voor of achter de boog staan.
Afhankelijk hiervan heb ik gemerkt dat verderop in het laaste stuk er een vroege of een late spawn kan plaatsvinden. Als hij vroeg is ben je al op voorhand gezien.
(Heeft me op insane 21x gekost om er doorheen te komen. Vriend zat stiekum te turven want hij wist al dat dat mijn zwakste plek in het spel was.)
Zo heb ik ook keren meegemaakt dat mijn partner doorrende en dat er vijanden naast mij spawnden die pas vererop hadden moeten zitten.
Of dat er bij hem vijanden spawnden die op mijn deel van het pad (split) hadden moeten verschijnen.
Zo heb ik vlak voor dat grote spinneding een hele vreemde spawn gezien, ik zag boven tegen het plafond 3 critters spawnen en zette een stap achteruit, op dat moment "vlogen" ze over me heen en stonden ze achter me op de grond.
Maar over het algemeen zijn de bewegingen en de paden de eerste seconden vrij voorspelbaar. Het is dan ook de kunst om op insane hiervan gebruik te maken.
Bijvoorbeeld je partner klaar laten staan met granaat terwijl jij "emergence een hole" triggert.
Daar heb ik dan gister ook dankbaar gebruik van gemaakt. Als je namelijk in act 4 het huis binnenloopt komt daar hoe dan ook op links altijd een emergence hole. Meteen granaat in geflikkert en klaar.yzf1kr schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:21:
[...]
Maar over het algemeen zijn de bewegingen en de paden de eerste seconden vrij voorspelbaar. Het is dan ook de kunst om op insane hiervan gebruik te maken.
Bijvoorbeeld je partner klaar laten staan met granaat terwijl jij "emergence een hole" triggert.
Wel is het zo dat op veel plekken inderdaad op random volgorde een emergence hole tevoorschijnkomt. Een goed voor beeld hiervan is op dat plein in act 1 met het ronde muurtje om een standbeeld heen.
[ Voor 14% gewijzigd door Kaasje123 op 27-11-2006 16:54 ]
Verwijderd
http://db.gamefaqs.com/co...ile/gears_of_war_boss.txtcurry684 schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:59:
Enige bron voor die 10%? Ik meen namelijk dat het 25 of 50% was. Verdubbeling zou zwaar cheater zijn, maar 10% is ook wel erg weinig.
Fast Reloading Bonus:
With some testing, I came to the conclusion that the damage bonus is the
FIRING POWER PER BULLET multiplied by either 10% or .10%.
Basically:
20 x.10 = 22 HP per shot, instead of 20.
30 x.10 = 33 HP per shot, instead of 30.
Verwijderd
JaVerwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:03:
Maar als je het nou uitspeelt op insane krijg je dan ook gelijk die van hardcore ? de achievements?
Het is dus eigenlijk ook maar een gok.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:35:
[...]
http://db.gamefaqs.com/co...ile/gears_of_war_boss.txt
Fast Reloading Bonus:
With some testing, I came to the conclusion that the damage bonus is the
FIRING POWER PER BULLET multiplied by either 10% or .10%.
Basically:
20 x.10 = 22 HP per shot, instead of 20.
30 x.10 = 33 HP per shot, instead of 30.
Uit ervaring kan ik zeggen dat een locust met een locust gun normaal 8 of 9 bursts nodig heeft, na een perfect reload nog maar 4 of 5. Dat is een flink verschil.
Zo ook met wretches (oh ja, nu weet ik het weer), normaal 5 bursts, na perfect 3.
Nee hoor? Ik had samen met jou een act op Insane gecomplete, maar de Hardcore achievement kreeg ik niet...
* Angeloonie wacht op z'n xbox live abbo
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik had GOW al gekocht en ik stop het spel erin, menu, start, cannot read disk.

Ik dacht dat ik gek werd. ik media markt bellen en hij vertelde me dat ze niet spelen die via internet kunnen spelen kunnen terug nemen, maar ik moet met ze baas morgen spreken.
Ik ben naar een andere MM gegaan en had binnen 5 min een nieuwe.
Wat een hel.
Maar eerlijk is eerlijk het is een plaatje van een spel! wow! eat that ps3!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Dat ligt dan toch echt aan jou hoor want een collega van me had GoW gehaald en ik ben toen meteen samen met hem coop via live gaan spelen op insane. Nadat we hem hadden uitgespeeld had hij alle campaign archievements unlocked.Angeloonie schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:07:
[...]
Nee hoor? Ik had samen met jou een act op Insane gecomplete, maar de Hardcore achievement kreeg ik niet...
* Angeloonie wacht op z'n xbox live abboCo-op FTW
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik vind het overigens ruk dat meestal de helft van de achievements voor multi-player is, en aangezien ik nooit multiplayer speel, zal ik bij veel games nooit alle achievements halen
GoW is dan wel weer een uitzondering met Co-op. Maar die andere multi-player achievements zijn echt niet leuk meer.. 100 kills met de Lancer Chainsaw?
Verwijderd
Nou, die persoon heeft het getest en naar mijn ervaring is het ook zo (met de Lancer dan, kgebruik nooit de HammerBurst). Maar ik schiet meestal gewoon een hele mag leeg voordat ik Perfect Reload en niet in snelle salvo's reloaden. Misschien is dat wel handiger om sneller Damage Boosts te krijgen.yzf1kr schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:01:
[...]
Het is dus eigenlijk ook maar een gok.
Uit ervaring kan ik zeggen dat een locust met een locust gun normaal 8 of 9 bursts nodig heeft, na een perfect reload nog maar 4 of 5. Dat is een flink verschil.
Zo ook met wretches (oh ja, nu weet ik het weer), normaal 5 bursts, na perfect 3.
P.S: Je zei nog bij de 3 voorgaande post Wretches
Duz het lag aan de Disc en niet aan je 360 ?? Wat frustrerend zeg om na je gerepareerde 360 nog een kapotte game te krijgendarkphoenix schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:43:
oke ik had vandaag me xbox na 2 weken terug nadat ie stuk ging!
Ik had GOW al gekocht en ik stop het spel erin, menu, start, cannot read disk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ik gek werd. ik media markt bellen en hij vertelde me dat ze niet spelen die via internet kunnen spelen kunnen terug nemen, maar ik moet met ze baas morgen spreken.
Ik ben naar een andere MM gegaan en had binnen 5 min een nieuwe.
Wat een hel.
Maar eerlijk is eerlijk het is een plaatje van een spel! wow! eat that ps3!
BTW, Uchiha Itachi owned
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 23:21 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Kaasje123 op 28-11-2006 00:23 ]
Ja was echt balen jaVerwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:16:
[...]
Nou, die persoon heeft het getest en naar mijn ervaring is het ook zo (met de Lancer dan, kgebruik nooit de HammerBurst). Maar ik schiet meestal gewoon een hele mag leeg voordat ik Perfect Reload en niet in snelle salvo's reloaden. Misschien is dat wel handiger om sneller Damage Boosts te krijgen.
P.S: Je zei nog bij de 3 voorgaande post Wretches
En idd uchiha is tha bomb
Verwijderd
ik heb ook het idee dat een perfect reload meer damage doet. Met een sniper rifle bijvoorbeeld heb je normaal gesproken twee schoten nodig, na een perfect nog maar 1.yzf1kr schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:01:
[...]
Het is dus eigenlijk ook maar een gok.
daarvoor werd ik laatst ook gekicked trouwens. Ik heb redelijk vaak een perfect reload, het ging zeer lekker dat potje. Op een gegeven moment zit de host achter een muurtje verstopt. Maar ik kon hem met gemak nog raken, dus ik met de perfect reload op hem schieten. Hij dood ik gekicked, echt te triest.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 09:33 ]
Geloof me, als je serieus MP gaat doen heb je die 100 chainsaw kills waarschijnlijk eerder dan de 100 shotgun, longshot of torque bow killsAngeloonie schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:49:
GoW is dan wel weer een uitzondering met Co-op. Maar die andere multi-player achievements zijn echt niet leuk meer.. 100 kills met de Lancer Chainsaw?
Gewooon zelf hosten dan heb je dat probleem ook niet meer en daarnaastr krijg je gamerspoints als je 50 ranked matches host en afmaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:30:
[...]
ik heb ook het idee dat een perfect reload meer damage doet. Met een sniper rifle bijvoorbeeld heb je normaal gesproken twee schoten nodig, na een perfect nog maar 1.
daarvoor werd ik laatst ook gekicked trouwens. Ik heb redelijk vaak een perfect reload, het ging zeer lekker dat potje. Op een gegeven moment zit de host achter een muurtje verstopt. Maar ik kon hem met gemak nog raken, dus ik met de perfect reload op hem schieten. Hij dood ik gekicked, echt te triest.
Verwijderd
Ik heb me gister aangemeld voor de gratis Silver editie.
Nu kan ik in gears of wars gewoon spellen hosten.. en zoeken. Bij joinen krijg ik dan telkens een connection time out enz.. maar dat is wat anders.
Ik dacht dat je alleen online kon spelen met een Gold abo?
Verwijderd
dus inplaats van een bericht zoals "this option is not possible with a silver account", doet het spel net alsof ik lekker mee doet.. en kan ik ook gewoon servers vinden.himlims_ schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:58:
daarvoor heb je een gold account nodig
Raarrr..
Heb je toevallig een maand gratis gold abonnement omdat je zojuist aangaf dat je je pas net aangemeld hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:27:
[...]
dus inplaats van een bericht zoals "this option is not possible with a silver account", doet het spel net alsof ik lekker mee doet.. en kan ik ook gewoon servers vinden.
Raarrr..
Verwijderd
Ik heb wel m'n xbox pas sinds zaterdag, en gister op live gegaan. En daar ben ik een xbox live silver abo aangegaan.
Had trouwens wel verwacht dat er een week gratis gold bij zat ofzo.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
dat bedoel ikD4V3 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:37:
Je hebt als nieuw Silver member 1 maand gratis live gold
Anyway. Raam op insane is best pittig. Gelukkig had ik een goede medespeler. We hebben het 8 keer geprobeerd en bij de 9de keer hadden we mazzel omdat Raam ver weg bleef staan achter kisten. Daardoor schoot mijn medespeler met de torque bow en ik de hele tijd met de sniper perfect reloads op zijn hoofd. En dan gaat het snel
Verwijderd
geil, maar willen ze dat geheim houden ofzo? Ik kreeg dat namelijk nergens te lezen!D4V3 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:37:
Je hebt als nieuw Silver member 1 maand gratis live gold
en als dat dus echt zo is... wat zijn die servers dan klote.. 4x proberen.. 4x eraf gegooit
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 13:48 ]
Ik heb zaterdag mijn Xbox gekocht maar heb ook silver. Ik dacht ook dat er gold bij zat.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:32:
Nee.. niet dat ik weet.
Ik heb wel m'n xbox pas sinds zaterdag, en gister op live gegaan. En daar ben ik een xbox live silver abo aangegaan.
Had trouwens wel verwacht dat er een week gratis gold bij zat ofzo.
Zien wij wat over het hoofd?
Gears of War bevalt steeds beter. Ga nog wel snel dood. Teveel aan het genieten van de omgeving
Verwijderd
Je moet als je ranked match doet zo snel mogelijk op A blijven drukken. Ik heb dit probleem gehad en dit loste het bij mij ook op (na een tip van hier)Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:46:
[...]
geil, maar willen ze dat geheim houden ofzo? Ik kreeg dat namelijk nergens te lezen!
edit:
en als dat dus echt zo is... wat zijn die servers dan klote.. 4x proberen.. 4x eraf gegooit
ja als je xbox premium heb moet je gewoon silver selecteren dan wordt het vanzrlf gold als je daar recht op hebt. Is ook al vaker verteld in het xbox360 topic zelf aangezien dit het gears of war topic is.Bbfreak schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:51:
[...]
Ik heb zaterdag mijn Xbox gekocht maar heb ook silver. Ik dacht ook dat er gold bij zat.
Zien wij wat over het hoofd?
Gears of War bevalt steeds beter. Ga nog wel snel dood. Teveel aan het genieten van de omgeving
Shotgun niet close quarter combat? Ik denk dat die bij mij als eerste komt, gevolgt door de grenade tag kill (curry684 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:54:
[...]
Geloof me, als je serieus MP gaat doen heb je die 100 chainsaw kills waarschijnlijk eerder dan de 100 shotgun, longshot of torque bow killsGears draait om close quarter combat.
wat nou nade taggen? op epic forums werd er heel veel over geklaagd, vaak heb je tijd genoeg om te switchen naar je SG om 'm overhoop te blazenMuthas schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:57:
[...]
Shotgun niet close quarter combat? Ik denk dat die bij mij als eerste komt, gevolgt door de grenade tag kill () en daarna de chainsaw.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
In het licht blijvenspaceboy schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:30:
Ik zit nu vast in een stuk waar je alle propaangasflessen kapot moet schieten (we need the light!), maar ik snap 't niet helemaal, heb waarschijnlijk niet goed opgelet. In dat veld ga ik heel vaak heel snel dood. Komen die beestjes op duisternis af? What's the deal?
Hmm ja ok. Maar wat is het verhaal? Zijn het enge vliegende beestjes die op de duisternis afkomen? In dat introfilmpje zag je ze wel vliegen in de nacht, dus 't zal zoiets zijn? Ben niet zo sterk in verhaallijnen...
Wel moddervet spel trouwens.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Coldjuh NL is m'n gamertag. De reden? Geen zin in kiddies
Er is niet echt een verhaallijn voor ze. Het zijn gewoon beesten die alleen tegen duisternis kunnen. Lijkt op de film Pitch Black met Vin Diesel in de hoofdrol. Anyway gewoon in het licht blijven dan gebeurt je niksspaceboy schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:38:
[...]
Hmm ja ok. Maar wat is het verhaal? Zijn het enge vliegende beestjes die op de duisternis afkomen? In dat introfilmpje zag je ze wel vliegen in de nacht, dus 't zal zoiets zijn? Ben niet zo sterk in verhaallijnen...
Wel moddervet spel trouwens.
Als je dit trouwens er al mooi uit vind zien dan zal je mond helemaal openvallen bij act 3
MWoah afgelopen week met een paar nederlanders online gespeeld. En er werd goed samengespeeld. Met 3 man op 1 ventje schieten van 3 kanten is best effectief.Muthas schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:40:
[...]
Klote run op het einde bij act 4? Die haalde ik op Hardcore in 1 keer, zal wel aan jou liggen(of ik ben te goed
)
Voor de mensen die problemen hebben daarmee:
spoiler:Ik had nog een torque bow, zag die 2 boomers, 1 shot kill, doorrennen, zie je weer 2 boomers, ik heb er nog eentje afgeknald omdat die aardig dichtbij mijn looppad stond, die ander liet voor ik wat ie was, en gewoon hard langs gerend.
[...]
Met de shotgun heb ik gemerkt dat je op closerange vaak headshot, dus op het hoofd mikken. Daarnaast stond volgens mij in de handleiding dat Locust op hun knieën kunnen komen door die vol te schieten met lood, maar volgens mij gebeurd dat ook met de Gears, dus benen of hoofd
heb dit stuk nu dus all 4x!!! op normal geprobeert heb sniper en chainsaw gun..The - DDD schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:23:
[...]
MWoah afgelopen week met een paar nederlanders online gespeeld. En er werd goed samengespeeld. Met 3 man op 1 ventje schieten van 3 kanten is best effectief.Liepen door het leven in tweetallen. En dan tussen de tweetallen vollop communicatie waar wat gezien werd en welke flankerende handelingen uitgevoerd, het best geacht werden. Keer op keer, foutloze overwinningen, en de tegenstanders waren best goed. Viel mij hard mee in ieder geval. Maar ja, mijn 48 uur trial zit er weer op. En ik heb iets te weinig tijd om een full gold abbo te nemen.
ik ga steeds als ik er 1 neerknal en doorloop..
of mn APC gaat naar de klote.. .
wie o wie heeft er nog tips ?
angel00008 gaat naar poging nummer 5
edit : poging nummer 6 en 7 was ook niet echt suc6 dit is gewoon probleem van verkeerde wapens denk ik..
duurt gewoon 3/4 sniper kogels tot 1 boomer neer gaat..
lijkt wel alsof deze sterker zijn oid
[ Voor 10% gewijzigd door AjDuLion op 29-11-2006 12:18 ]
Zorg iig dat je een perfect reload telkens doet .. dan is je schot 2x zo krachtigangel00008 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:14:
[...]
heb dit stuk nu dus all 4x!!! op normal geprobeert heb sniper en chainsaw gun..
edit : poging nummer 6 en 7 was ook niet echt suc6 dit is gewoon probleem van verkeerde wapens denk ik..
sniper shots waren perfect zelfs dan ben ik gewoon te laat als ik ze allenmaal dood wil hebben..Pixxa schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:24:
[...]
Zorg iig dat je een perfect reload telkens doet .. dan is je schot 2x zo krachtig
hoe zit dat trouwens met dat co-op ? kan je nu zeggen van ik ga nu on-line en zoek iemand die dat stuk met mij doet inplaats van die achterlijke dom als AI ? of moet je dan vanaf het begin spelen ?
Je moet gewoon zorgen dat je de Torque Bow hebt, 1 schot = dode Boomer.angel00008 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:25:
[...]
hoe zit dat trouwens met dat co-op ? kan je nu zeggen van ik ga nu on-line en zoek iemand die dat stuk met mij doet inplaats van die achterlijke dom als AI ? of moet je dan vanaf het begin spelen ?
In co-op start je gewoon een spel in het chapter wat jij wilt, dan kan een ander gewoon joinen.
enig idee waar ik die kan vinden ? want ik begin op het punt waar ik de deur moet open maken en dan krijg je niets..Angeloonie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:30:
[...]
Je moet gewoon zorgen dat je de Torque Bow hebt, 1 schot = dode Boomer.
In co-op start je gewoon een spel in het chapter wat jij wilt, dan kan een ander gewoon joinen.
Een stukje eerder in het level waar je de voorkant van het huis moet verdedigen hebben de Theron Guards er 1. Dus je zult dat stuk opnieuw moeten doen.angel00008 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:41:
[...]
enig idee waar ik die kan vinden ? want ik begin op het punt waar ik de deur moet open maken en dan krijg je niets..
Over welk stuk gaat het hier?angel00008 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:14:
[...]
Boomers? APC?
Einde van act 4 bedoel je zeker?
Je had binnen de pijl en boog moeten oprapen, daarmee neem je beide boomers binnen 20 seconden uit. (Eerst boog spannen, en dan pas richten je hebt tijd genoeg, en boomers zijn langzaam) Na de 2e boomer gaat de teller voor de tijd pas lopen.
Daarna is het gewoon een kwestie van omlaag sprinten (en dus niet lopen).
Dit is gewoon een van de twee stukken in de game die je moet rushen. Je hoeft geen boomer neer te leggen. Gewoon even rustig wachten, met je Lancer op ze schieten zodat ze beide één kant kiezen. Je kunt dan een roadierun maken langs de andere kant. Dan even opletten voor een stelletje grubs en meer boomers.angel00008 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:14:
Gisteren op hardcore (in 1x) op deze manier gedaan en dat ging best, liep bijna recht tegen de laatste boomer op, maar dat is ook al 'de finish'
Nu maar kijken hoe insane is en hopen dat ik daar voor volgende week vrijdag mee klaar ben
[add] Ik was ook vergeten de torcbow op te pakken, maar zonder lukt 't best.
[ Voor 5% gewijzigd door dizzytal op 29-11-2006 13:09 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
geluktdizzytal schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:06:
[...]
Dit is gewoon een van de twee stukken in de game die je moet rushen. Je hoeft geen boomer neer te leggen. Gewoon even rustig wachten, met je Lancer op ze schieten zodat ze beide één kant kiezen. Je kunt dan een roadierun maken langs de andere kant. Dan even opletten voor een stelletje grubs en meer boomers.
Gisteren op hardcore (in 1x) op deze manier gedaan en dat ging best, liep bijna recht tegen de laatste boomer op, maar dat is ook al 'de finish'
Nu maar kijken hoe insane is en hopen dat ik daar voor volgende week vrijdag mee klaar ben
[add] Ik was ook vergeten de torcbow op te pakken, maar zonder lukt 't best.
idd naar 1 kant lokken dan lopen alsof de duivel achter je reet aanzit..
zit nu bij RAAM iemand nog tips ?
(bte raam is laatste level toch ?)
wel jammer heb echt het gevoel alsof je pas op de helft van de verhaallijn zit..
Gewoon in het licht blijven, en zorgen dat je de Longshot + Torque Bow hebt, of een Torque Bow + Lancer, maar Longshot is toch wat slimmerangel00008 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:22:
[...]
gelukt
idd naar 1 kant lokken dan lopen alsof de duivel achter je reet aanzit..
zit nu bij RAAM iemand nog tips ?
(bte raam is laatste level toch ?)
wel jammer heb echt het gevoel alsof je pas op de helft van de verhaallijn zit..
kan uit beide kiezen maar hoe de fuck werkt dit..Angeloonie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:23:
[...]
Gewoon in het licht blijven, en zorgen dat je de Longshot + Torque Bow hebt, of een Torque Bow + Lancer, maar Longshot is toch wat slimmer
schiet met mn torque bow op hem en dan met de longshot een headshot maken ?
Yupangel00008 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:31:
[...]
kan uit beide kiezen maar hoe de fuck werkt dit..
let er wel dus even op dat de krylls hem niet beschermene als ze dat namelijk wel doen is hij niet te raken. Of met je torque bow de kryll rondom hem wegjagen of wachten tot hij ze zelf op je afstuurt en in het licht blijven dan is er niks aan de hand.angel00008 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:31:
[...]
kan uit beide kiezen maar hoe de fuck werkt dit..
Alleen ff letten op de kryll en Dom moet je telkens laten schuilen, die houd RAAM wel een beetje bezig als je langs hem sneakt
.
en dom heb ik ook niets aan die gozer rent naar voren en is binnen 5 tellen dood
edit :
net dus minstens 7 torque arrows op hem geknalt die raak waren en 5 om die kryll van hem af te slaan en nog niet dood...
sigh..
angel0008 kan wel gamen maar dit is gewoon te gek voor woorden...
had ook de troika maar de kryll lijken wel imuum voor die kogels..
[ Voor 39% gewijzigd door AjDuLion op 29-11-2006 16:37 ]
Maar ik vind het inderdaad raar dat ie zoveel kogels kan hebben. Oke hij ziet er sterk uit, maar zn hoofd niet.
Anyways, iemand een schatting van het aantal sniper kogels ie in zn bol wil hebben?
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 29-11-2006 17:04 ]
Dit houd in dat hij ergens rond de 16 normale snipershots op het lichaam nodig heeft.
7 of 8 headshots in je eentje is onmogelijk, dan moet je echt met 2 man zijn, eentje shiet met de boog op zijn kop en de ander met de sniper.
Er langs sluipen kan je op insane echt vergeten (of je moet heel erg veel geluk hebben), op casual kan je er nog mee wegkomen.

Waar krijg je trouwens de Torquebow wanneer je op de trein ben? Ik wou het daar mee proberen namelijk, maar kon dat kreng nergens krijgen dus moest ik maar Lancer + Longshot + granaten (zijn ook erg handig, vooral als je geen Torquebow hebt!) gebruiken.
Demo? Ik kan me vergissen maar volgens mij is er helemaal geen demo hoor.Civic519 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:19:
klopt het dat de demo van GoW offline is? Ik heb namelijk net mn 360 weer terug en dacht ff de demo te gaan checken naar al dat lof wat er over te lezen is
In het hokje voordat je naar RAAM gaat kan je allemaal ammo en wapens pakken, daar ligt die boog ook.Wekko306 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:02:
Waar krijg je trouwens de Torquebow wanneer je op de trein ben? Ik wou het daar mee proberen namelijk, maar kon dat kreng nergens krijgen dus moest ik maar Lancer + Longshot + granaten (zijn ook erg handig, vooral als je geen Torquebow hebt!) gebruiken.
Ehm, ik heb hem op Insane in m'n eentje verslagen, met 7 of 8 headshotsyzf1kr schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:23:
Hij heeft op insne 7 of 8 headschots nodig, ofwel met de torquebow ofwel met de sniper.
Dit houd in dat hij ergens rond de 16 normale snipershots op het lichaam nodig heeft.
7 of 8 headshots in je eentje is onmogelijk, dan moet je echt met 2 man zijn, eentje shiet met de boog op zijn kop en de ander met de sniper.
Er langs sluipen kan je op insane echt vergeten (of je moet heel erg veel geluk hebben), op casual kan je er nog mee wegkomen.
Dat zou misschien ook kunnen verklaren waarom ik hem niet kon vindenWekko306 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:25:
[...]
Demo? Ik kan me vergissen maar volgens mij is er helemaal geen demo hoor.

damn ik kom die boomers echt niet voorbij; op 1 pogin na, gerushed als een dolle kip waarbij 't ei klem zit ... ben bij apc teller nog neit begonnen en komt dat 'beestje' wat 'm apc sloopt
krijg 't maar niet voor elkaar
nu echt laatste poging voor vandaag ;-)
Om iets preciezer te zijn:Angeloonie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:30:
[...]
In het hokje voordat je naar RAAM gaat kan je allemaal ammo en wapens pakken, daar ligt die boog ook.
Als je tegenover de sniperrifle kijkt, dan ligt ie rechts naast een pilaar. (sniper ligt aan rechtse kant voordat je de deur binnen stapt).
Ik heb er trouwens nog steeds moeite mee (toch echt meer Headshots gegeven en dat is dan nog op casual!!)