[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 15.288 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Muthas schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:32:
[...]

:X Voice door headset, rest door speakers |:(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:33:
Moet je voor co-op trouwens je headset gebruiken? En hoe werkt dat, hoor je dan al het geluid door de headset of alleen de ander zijn stem? Heb dat ding nog nooit gebruikt :P
Ik zou bijna zeggen ja, beter nog ik zeg JA. Het geluid (de explosies, geluid van je wapens e.d.) komt gewoon via de 'normale' speakers en de stem van de ander door de headset (dit is trouwens wel in te stellen, maar zo heb ik het) Als je de stemmen over de normale output laat gaan hoef je geen headset op en kun je wel mee luisteren naar de ingame chat (handig voor de verlegen gamers onder ons)

Zonder headset 'schiet' het imho niet op, bij co-op via live zit je niet bij elkaar op de bank, het wordt dus een stuk moeilijker (c.q. onmogelijk) om aan te geven wat jij wilt. Vooral bij deze game kun je co-op geweldig uitspelen. De een doet een active reload terwijl de andere gewoon door vuurt. Het dekking geven van je maat als hij naar een nieuwe cover rent... geweldig.

Ook voor de online modi is de headset eigenlijk verplichte kost (en dan ook gebruiken dames/heren) Doordat je meer mogelijkheden hebt om iemand aan te vallen, is het van belang te laten weten waar je bent of waar je een tegenspeler hebt gespot.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thanks voor de heldere uitleg :)

Ik ben zelf nogal verlegen aangelegd, maar ik zal het vanavond zeker proberen :P

Is er iemand die zin heeft om vanavond vanaf half 9 een uurtje of wat te co-oppen op Hardcore? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:25:
Wat zijn de multiplayer variaties?
Kan je alleen co-op spelen? Of is er ook een deathmatch of capture the flag mogelijkheid?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kan je dat zelf niet uitzoeken?

Oh nee, je wacht op de Wehkamp :+
Playing the 4 vs. 4 modes in Gears of War I noticed no slowdowns or cut down elements, the action just seems to have all the detail in there you know and love from the single player campaign. The 10 maps are also varied and detailed, which kind of makes up for the fact that only 3 multiplayer modes were included. Luckily, they’re well executed, with heaps of replayability, and Epic is working on DLC for the game already, and perhaps even a team ranking system. I did have regular problems getting into online games, but I’m fairly sure this had more to do with me being one of the few European players at the time than the game actually having problems. When I did get into games I didn’t have problems with lag or anything, despite my WiFi connection playing with American hosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Er zijn drie modi, allen gebasseerd op team deathmatch.

Warzone; standaard teamdeath match

Execution; zelfde als Warzone, alleen nu moet je de tegenstander 'afmaken' met
een specialmove (curb stomp, chainsaw, shotgun upclose, headshot of een granaat melee attack)

Assassination; een persoon is teamleader, bij dood van deze teamleader verliest dat team. Die speler die de teamleader van andere team afmaakt wordt in de nieuwe match teamleader van zijn team. Deze teamleader is de enige die special weapons op kan pakken (kunnen wel weer gedropt worden zodat anderen van zijn team deze op kunnen pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vet :D

Net 1,5 uur co-op gespeeld, en dat is echt wel tof!

Met z'n tweeën gaat zoveel beter dan alleen, dat stuk in het donker waar je een 'basis' moet verdedigen was op Casual redelijk lastig, maar op Hardcore echt te simpel dankzij mij eigenlijk alleen :P Die andere gast was niet echt slim, en ik had een Longshot waar ik iedereen op een headshot mee tracteerde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:01:
Vet :D

Net 1,5 uur co-op gespeeld, en dat is echt wel tof!

Met z'n tweeën gaat zoveel beter dan alleen, dat stuk in het donker waar je een 'basis' moet verdedigen was op Casual redelijk lastig, maar op Hardcore echt te simpel dankzij mij eigenlijk alleen :P Die andere gast was niet echt slim, en ik had een Longshot waar ik iedereen op een headshot mee tracteerde :D
Welke stuk in het donker waar je een basis moet verdedigen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:36:
[...]

Welke stuk in het donker waar je een basis moet verdedigen ??
8)7

spoiler:
Dat stuk nadat je met de Junker hebt gereden kom je bij die Stranded basis uit en kom je weer terug bij Baird en Cole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:37:
[...]

8)7

spoiler:
Dat stuk nadat je met de Junker hebt gereden kom je bij die Stranded basis uit en kom je weer terug bij Baird en Cole
Oow ok, jah kweet wat je nu bedoelt :D

Kben van plan om binnekort XBL te nemen en online te gaan vanwege GoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik weet dat dit te triest is voor woorden maar ik moet elke keer lachen als je voor het eerst boomers tegen komt (waar je zo'n boomer in een kort filmpje ook een muis ziet plat trappen) en als je ze dan neergehaald hebt komen Baird en Cole daaraan en zegt Baird: "Hey they are almost just as big as you Cole" waarop Cole zegt: "yeah almost". Ik weet niet waarom maar ik moet daar gewoon om lachen :X 8)7

Nog maar 2 chapters in act 5 op hardcore en dan op naar insane! :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kaasje123 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:37:
Ik weet dat dit te triest is voor woorden maar ik moet elke keer lachen als je voor het eerst boomers tegen komt (waar je zo'n boomer in een kort filmpje ook een muis ziet plat trappen) en als je ze dan neergehaald hebt komen Baird en Cole daaraan en zegt Baird: "Hey they are almost just as big as you Cole" waarop Cole zegt: "yeah almost". Ik weet niet waarom maar ik moet daar gewoon om lachen :X 8)7

Nog maar 2 chapters in act 5 op hardcore en dan op naar insane! :9 >:)
Dat stuk in het donker is leuker, als Baird zit te zeuren over dat iedereen Cole geweldig vind, vooral dat stemmetje bij "Hey Number 83, please sign my shirt" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:54

Spooksel

Spooksel!

Nog beter vond ik "There as some assholes up here with guns, and their trying to kill us!" :P

Wel jammer dat het spel zo snel uitgespeeld is zeg :( Maat van mij en ik zaten vanavond lekker onderuit op de bank... ineens "Kill Raam"...

Dus hij... "Ow, zal wel een tussenbaas zijn ofzo"... niet dus :( was gewoon end of the line :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooksel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:48:
Nog beter vond ik "There as some assholes up here with guns, and their trying to kill us!" :P

Wel jammer dat het spel zo snel uitgespeeld is zeg :( Maat van mij en ik zaten vanavond lekker onderuit op de bank... ineens "Kill Raam"...

Dus hij... "Ow, zal wel een tussenbaas zijn ofzo"... niet dus :( was gewoon end of the line :(
Dat d8 ik duz ook, kging Co-op doen met een maat van mij. Kwamen we zo bij RAAM, d8en we dat hij een gewone baas was en dat we ongeveer op zo'n 70% van de game zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker,

Net CoOp Act 1 en 2 op Insane gespeeld en wat denk je??

GEEN achievements unlocked!!! :(

Da's mooi schraal dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:33:
[...]

Moet je voor co-op trouwens je headset gebruiken?
Moet niets. Je hebt alleen geen schijn van kans op insane als je het niet doet :+

@hierboven: check eens in "select chapter" schermen of je wel alle chapters op Insane hebt afgemaakt? Kun je aan de kleur van het bolletje voor de naam zien.

[ Voor 23% gewijzigd door curry684 op 22-11-2006 02:32 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Of in die factory als je ze weer tegen komt onder de vloer in de sewers :P

'Hey Guys!"

"Hey, why don't you join us! There's room for 1 more, it's a fucking party down here! " :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Augustus Cole: "I always puke my guts out on one of those things"
Dominic Santiago: "I guess you're sitting next to Marcus then"

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 00:15:
Nou lekker,

Met welk character speel je, Marcus of Dom ? . Ik vraag me namelijk af, of je niet alleen de 'coop- Dom' unlocks krijgt zodra je met Dom speelt. Volgens mij moet je met Marcus spelen om de normale ACT unlocks te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Mijn favo quote was:

"We're not here to sell cookies, so I'm sure they know somethings up" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

StarWolf schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:43:
[...]

Met welk character speel je, Marcus of Dom ? . Ik vraag me namelijk af, of je niet alleen de 'coop- Dom' unlocks krijgt zodra je met Dom speelt. Volgens mij moet je met Marcus spelen om de normale ACT unlocks te krijgen ?
Nee. Heb gisteren in co-op met Dom gespeeld en ik kreeg een Hardcore Act 1 & 2 unlock. :)

Iemand vanavond zin om tussen 9:00 en 11:00 te co-oppen? :D AngeloonieNL is m'n gamertag :)

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Zonder de spoiler te lezen RAAM gekilled, was natuurlijk te verwachten, maar je kunt het ook zo doen, gaat wellicht wat sneller.

spoiler:
Torch-Bow en Lancer meenemen, de Longshot gewoon laten liggen (ging mij beter af). Vervolgens ga je achter het eerste muurtje liggen, lekker in het licht. Met de Torch-Bow schiet je het Kryll-schild weg van RAAM, vervolgens kunt je hem flink wat keren in zn gezicht knallen. RAAM komt op deze manier naar je toe. Als hij in het midden van het treinstel staat, ren jij rechts-om naar de andere kant van het treinstel. Daar staat eeen Troika (in het licht)... dag RAAM.

Ondanks dat ik natuurlijk wist dat het een korte game is, ik toch wel een beetje teleurgesteld ben het komt op mij toch allemaal wat afgeraffeld over. Nietzo de gameplay (die is geweldig), maar de single-player. Ik hoop ook niet dat ik na deel drie (over tig jaar ;) )het idee krijg dat alle drie de delen als één game bedoeld waren, maar dat de ontwikkelaar en uitgever gewoon even goed wilde cashen en ze daarom maar opgeslpits hebben. Want i.d.d RAAM is meer een tussenbaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 00:15:
Nou lekker,

jah das erg weird idd... nah lekker te hebben gehakt gister geen achievements voor (roh)violator. Terwijl we ook op hardcore hebben gespeelt en daar kreeg hij wel achievements voor |:( Volgens mij moet het ook geen hol uitmaken of je nou met Marcus of Dom speelt, thx M$ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
'Little bit of this? It's good for ya, builds your immune system!' terwijl ze in het riool lopen :P

Btw, d'r zijn al meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht o0
http://games.fok.nl/news.php?newsid=15044

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

jOzh schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:04:
[...]

Aangezien ik (nog) geen 360 heb is het Live gedoe nogal wazig voor me. Even voor de zekerheid: Moet ik hiervoor 2 Gold Live abo's hebben (tenslotte zou ik met 2 personen online gaan, hoewel slechts op 1 Xbox) of kan het al met 1 Live abo?
Weet iemand dit? Kun je met 1 Gold Live abo met 2 personen op 1 Xbox 360 online Gears of War (in splitscreen) spelen? Thanks alvast ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:55:
[...]

Weet iemand dit? Kun je met 1 Gold Live abo met 2 personen op 1 Xbox 360 online Gears of War (in splitscreen) spelen? Thanks alvast ;)
Ik heb ook nog geen Xdoos (kut wehkamp ;( )maar wat ik ervan gelezen heb (paar posts terug) is dat de 2e speler op start drukt op de 2e controller. En dan inderdaad inlogt met zijn Gold live account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
jOzh schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:55:
[...]

Edit: Nevermind wat hier eerst stond :P

Je moet inderdaad 2 Xbox Live Gold abo's hebben. Waarom er niet gewoon een Guest feature is zoals in PGR3 of PDZ verbaast me.

[ Voor 19% gewijzigd door Wekko306 op 22-11-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wekko306 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:08:
[...]

Edit: Nevermind wat hier eerst stond :P

Je moet inderdaad 2 Xbox Live Gold abo's hebben. Waarom er niet gewoon een Guest feature is zoals in PGR3 of PDZ verbaast me.
Huh.. volgens mij heb ik in GoW ook wel 2 mensen gezien die zo heetten: naam(1) naam(2) oid, dat duidt toch op een gast-speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Gimbooze schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:18:
[...]

Huh.. volgens mij heb ik in GoW ook wel 2 mensen gezien die zo heetten: naam(1) naam(2) oid, dat duidt toch op een gast-speler?
Dacht ik dus ook ja. Ik heb net echter even GOW opgestart om het te checken, en wanneer ik naar Versus ga en met m'n tweede controller inlog (een profiel zonder Gold) krijg ik het bericht dat voor beide profielen gold nodig is om te kunnen gamen over Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wekko306 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:31:
[...]

Dacht ik dus ook ja. Ik heb net echter even GOW opgestart om het te checken, en wanneer ik naar Versus ga en met m'n tweede controller inlog (een profiel zonder Gold) krijg ik het bericht dat voor beide profielen gold nodig is om te kunnen gamen over Live.
En je kan niet 2x inloggen met hetzelfde profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Je moet als je met ze 2en online wil op dezelfde 360 een iemand laten inloggen met het gold account en de 2de persoon moet inloggen onder het guest account ;). De 2de persoon kan pas inloggen als je in het multiplayer scherm zit.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe beat je die gast me die vervloekte bats op de trein?

met de kruisboo in zn kop knallen?

die klote bat swarm die van boven komt is zo irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:07:

Anders lees je dit topic (spoilers) even door, je bent al de ##e die dat vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:07:

in het licht blijven en flink knallen maar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Gears of War Hits 1 Million Units Sold and Shoots to #1 on Xbox Live

More than 85 Percent of Players Connect to Xbox Live, Driving New Gold Memberships by 50 Percent

As “Gears of War” continues to emerge throughout the world ahead of the holiday sales rush, the Xbox 360 juggernaut has sold an impressive 1 million copies world-wide in just its first two weeks of release—elevating the game to the fastest-selling title of 2006 and fastest-selling original Xbox game of all time.

The battle continues to rage on Xbox Live as well, as more than 850,000 unique gamers have engaged in 10 million gameplay sessions while unlocking an impressive 7 million Achievements. On top of being the #1 title on Xbox Live, “Gears of War” has also driven new members to the network, as paid registrations per day have skyrocketed more than 50 percent since the game’s launch.

Propelling its rise to popularity, Gears of War has been crowned the best next generation game of the year by over 45 publications, earning a 95 percent average review score as tracked by www.gamerankings.com. Critics everywhere overwhelmingly agree and have united to make “Gears of War” one of the best-reviewed games of all time.

“From the very beginning, we knew ‘Gears of War’ would be an industry-defining hit,” said Shane Kim, corporate vice president at Microsoft Game Studios. “As we watched both the game and its hype grow, it became obvious that ‘Gears of War’ was the rare title that could live up to such incredible anticipation, and judging from the reaction of critics and fans, it’s done just that.”
http://gamerscoreblog.com...ve/2006/11/21/539037.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

1 Miljoen keer verkocht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
En terecht! eigenlijk nog te weinig als je bedenkt dat er 6 miljoen xbox360 verkocht zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WooHoo!!! Die boog is echt een te vet wapen, daar kun je pas lol mee beleven :)

Op grote afstand, na een doodse stilte, locust zien ontploffen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzytal schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:55:
[...]

Zonder de spoiler te lezen RAAM gekilled, was natuurlijk te verwachten, maar je kunt het ook zo doen, gaat wellicht wat sneller.

spoiler:
Torch-Bow en Lancer meenemen, de Longshot gewoon laten liggen (ging mij beter af). Vervolgens ga je achter het eerste muurtje liggen, lekker in het licht. Met de Torch-Bow schiet je het Kryll-schild weg van RAAM, vervolgens kunt je hem flink wat keren in zn gezicht knallen. RAAM komt op deze manier naar je toe. Als hij in het midden van het treinstel staat, ren jij rechts-om naar de andere kant van het treinstel. Daar staat eeen Troika (in het licht)... dag RAAM.

Ondanks dat ik natuurlijk wist dat het een korte game is, ik toch wel een beetje teleurgesteld ben het komt op mij toch allemaal wat afgeraffeld over. Nietzo de gameplay (die is geweldig), maar de single-player. Ik hoop ook niet dat ik na deel drie (over tig jaar ;) )het idee krijg dat alle drie de delen als één game bedoeld waren, maar dat de ontwikkelaar en uitgever gewoon even goed wilde cashen en ze daarom maar opgeslpits hebben. Want i.d.d RAAM is meer een tussenbaas.
spoiler:
Ik kan je verzekeren dat je de Troika nooit hoeft te gebruike in Casual en Hardcore mode, dat duurt ook veel te lang. Op mijn manier heb je hem werkelijk binnen 10 seconden dood. Naar de Troika rennen en gebruik van maken duurt echt langer. Maar dat is de keuze aan de persoon hoe hij RAAM wilt killen. De makkelijke manier of op de snelle EN makkelijke manier :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Voor zover iemand hier nog hoopte op een PC-versie, helaas, het wordt toch gewoon een 360 halen :P

Gears of War toch niet naar PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heeft iemand hier ook problemen dat ie helemaal geen ranked matches kan joinen krijg constant dat connection lost to host gebeuren het gebeurd me soms ook in player matches maar meestal lukt dat wel. Maar ranked gewoon elke keer bij alles wat ik probeer. Me Xbox Live connectie is verder prima zit wel achter een router (livebox) maar NAT geeft ie als open dus dat is goed ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Als je en volle room joined geeft ie "Connection lost" oid, geen exacte error in ieder geval, dus probeer de rooms waar nog maar 1-3 man in zit te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 13:17
de singleplayer is niet echt geweldig ofsow, maar ga gewoon online of system linken en je zult niets anders meer willen spelen. Die zaag en al die roffe sjit is echt te mooi, en het werkt allemaal subliem, dat duiken en schuilen e.d.. Dit spel is voor de multiplayer _/-\o_ !

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
WeAreLegion schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:04:
Heeft iemand hier ook problemen dat ie helemaal geen ranked matches kan joinen krijg constant dat connection lost to host gebeuren .
Bekend probleem: http://forums.xbox.com/7982465/ShowPost.aspx

Werkt bij mij 6/10 keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Xardas schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:28:
de singleplayer is niet echt geweldig ofsow, maar ga gewoon online of system linken en je zult niets anders meer willen spelen. Die zaag en al die roffe sjit is echt te mooi, en het werkt allemaal subliem, dat duiken en schuilen e.d.. Dit spel is voor de multiplayer _/-\o_ !
Multiplayer is inderdaad heel erg vet, vooral co-op op 1 console vind ik geweldig. Je ziet dan ook stukken die je normaal niet ziet, wanneer Marcus en Dom opsplitsen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 15:29
devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:06:
Voor zover iemand hier nog hoopte op een PC-versie, helaas, het wordt toch gewoon een 360 halen :P

Gears of War toch niet naar PC
Maar op gamer.nl staat ook dit bericht alleen dat ze niet ontkennen dat er een pc versie komt. Hopelijk komt die wel want lijkt me echt super vet spel, mssn toch maar keer Xbox 360 kopen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:02:
[...]

Maar op gamer.nl staat ook dit bericht alleen dat ze niet ontkennen dat er een pc versie komt. Hopelijk komt die wel want lijkt me echt super vet spel, mssn toch maar keer Xbox 360 kopen.
Die komt wel hoor.. maar dit is net zoals met de grotere hdd en alle andere shit.. een martketing truuc om zo lang mogelijk te zorgen dat mensen hem op de xbox kopen.

Tegen de tijd dat ie uit komt is ie met extra content en mooier dan op de 360, en dan koopt iedereen hem ook nog eens op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:03:
[...]

Die komt wel hoor.. maar dit is net zoals met de grotere hdd en alle andere shit.. een martketing truuc om zo lang mogelijk te zorgen dat mensen hem op de xbox kopen.

Tegen de tijd dat ie uit komt is ie met extra content en mooier dan op de 360, en dan koopt iedereen hem ook nog eens op de pc.
Net als Halo zeker... Die was zooo slecht op PC en kwam bijna 2 jaar later. En dan heb je nog een high-end PC nodig ook. En dan nog is het maar de vraag of ie uberhaupt wel naar PC komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Timocos schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:02:
[...]

Ze ontkennen niet dat er OOIT een PC-versie komt maar zeggen wel dat er geen plannen zijn voor een PC-versie. Dat komt ongeveer op hetzelfde neer. Maar Gears of War is een typische console-shooter, op PC zou ie een hoop van z'n charme en het WOW-effect in moeten leveren... zou alleen maar een teleurstelling worden.

Voor Gears of War moet je gewoon een Xbox 360 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
*knip* :)

[ Voor 107% gewijzigd door StarWolfer op 22-11-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
argh. zit ik net vlak voor een auto-save point en pak ik een sniper op, per ongeluk in plaats van mijn std geweer(die met die chainsaw erop). Ik gooi die sniper weer weg en pak mijn normale gun weer op, en wissel mijn secundaire machine gun voor die sniper. Loop naar buiten, wordt doodgeknald, spel load, en als ik weer terug ben sta ik met die sniper in mijn hand en is mijn normale gun weg. En nu? Hoe krijg ik dat ding terug?

[ Voor 6% gewijzigd door zneek op 22-11-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
wat ik wel lelijk vind aan dit spel zijn de bugs. Ik heb er echt al een aantal tegen me gehad.

Ik speel co-op splitscreen op de beamer en heb er veel lol in. Maar bv. naar de beserker battle (chapter 1) is tot 2 keer toe een bug voorgekomen. Zodra de beserker dood is, wordt het beeld zwart en gebeurd er niks. Ik kan nog lopen en schieten (hoor je aan het geluid) maar er komt geen filmpje ofzo. Die beserker is echt heel lomp om 3 of 4 keer acherelkaar te doen.

Zoiets is me ook een keer gebeurd in chapter 2. Verder is het me ook al 2 keer gebeurd dat er dingen mis gaan tijdens een ingame ''cut-scene''. Bijvoorbeeld een robot die de deur open brandt en hier komt nooit een einde aan.
Ik heb echt al veel stukken van dit spel 2 of zelfs 3 keer moeten spelen. Toch wel raar.
En dit alles nadat ik meteen een update heb gedownload voor het spel.

Ik ben geen zeikerd voor met dit soort dingen, maar het valt me wel erg op deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
vrijdag eindelijk mijn xbox360 met gears of war :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 12-09 18:16
Jerox schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:17:
wat ik wel lelijk vind aan dit spel zijn de bugs. Ik heb er echt al een aantal tegen me gehad.

Ik speel co-op splitscreen op de beamer en heb er veel lol in. Maar bv. naar de beserker battle (chapter 1) is tot 2 keer toe een bug voorgekomen. Zodra de beserker dood is, wordt het beeld zwart en gebeurd er niks. Ik kan nog lopen en schieten (hoor je aan het geluid) maar er komt geen filmpje ofzo. Die beserker is echt heel lomp om 3 of 4 keer acherelkaar te doen.

Zoiets is me ook een keer gebeurd in chapter 2. Verder is het me ook al 2 keer gebeurd dat er dingen mis gaan tijdens een ingame ''cut-scene''. Bijvoorbeeld een robot die de deur open brandt en hier komt nooit een einde aan.
Ik heb echt al veel stukken van dit spel 2 of zelfs 3 keer moeten spelen. Toch wel raar.

Ik ben geen zeikerd voor met dit soort dingen, maar het valt me wel erg op deze keer.
Vreemd, heb het spel nu bijna 2x uitgespeeld en ben nog geen bugs tegengekomen........... oja, soms als je een kamertje ergens ingaat blijft een teammaat in de deuropening staan met als gevolg dat je er niet meer uit kan komen, gebeurde bij mij in die wijnkelder.

• dizzytal
  • Niet online
Vandaag mn eerste glitch gehad, staand op een trap keek ik naar beneden door muur heen en staarde naar een wit vlak, camera beetje bewegen, opgelost...

Enige 'probleem' tot nu toe. Ik vind het niet werken van de lobbysysteem veel ernstiger..

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

WeAreLegion schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:04:
Heeft iemand hier ook problemen dat ie helemaal geen ranked matches kan joinen krijg constant dat connection lost to host gebeuren het gebeurd me soms ook in player matches maar meestal lukt dat wel. Maar ranked gewoon elke keer bij alles wat ik probeer. Me Xbox Live connectie is verder prima zit wel achter een router (livebox) maar NAT geeft ie als open dus dat is goed ingesteld.
Gewoon op A rammen tijdens het searchen zodat je direct de eerst gevonden game joint. Werkt perfect, tis idd gewoon "room full" waar je tegenaan loopt als je eerst rustig gaat bladeren ;)

Professionele website nodig?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Extra pagina bij m'n review: http://www.techzine.nl/review/281/5

Helaas was die pagina nog niet af 8)7 (heb alleen de co-op nog maar gehad) Maargoed, ik vind het wel goed zo :P

Damn, ik wil een Xbox Live abbo :+ Co-oppen is tof :Y)

• Ikkuh84
  • Laatst online: 15:29
devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:42:
[...]

Net als Halo zeker... Die was zooo slecht op PC en kwam bijna 2 jaar later. En dan heb je nog een high-end PC nodig ook. En dan nog is het maar de vraag of ie uberhaupt wel naar PC komt.
Tja Halo op de pc vond ik echt super, maar kwam ook denk ik doordat ik er al zolang naar uit zat te kijken, net als deel 2 nu trouwens.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Jerox schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:17:

Kheb tot nu toe nog geen enkele bug of glitch gevonden in de game en ik ben nu bezig met Act 4 op Insane.

• WeAreLegion
  • Niet online
curry684 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 03:42:
[...]

Gewoon op A rammen tijdens het searchen zodat je direct de eerst gevonden game joint. Werkt perfect, tis idd gewoon "room full" waar je tegenaan loopt als je eerst rustig gaat bladeren ;)
Dat was hem inderdaad ik wacht te lang en dan zit ie al vol blijkbaar :D

Ben trouwens nog geen 1 bug tegen gekomen verder dus dat valt imho wel mee in dit spel .

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 23-11-2006 16:13 ]

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Lol ik krijg RAAM niet eens dood op casual. Ben naar die troika gegaan, schild van em weggeknald en heb hem helemaal vol lood gepompt, maar vervolgens schiet hij me heel leuk dood. Die Dom is zo achterlijk als het zijn kan en gaat de hele tijd dood.

• Kaasje123
rstyled schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:49:
Die Dom is zo achterlijk als het zijn kan en gaat de hele tijd dood.
daarom heet ie ook Dom ;)

Maar je hebt wel gelijk je hebt geen reet aan die knurft tegen Raam. Gewoon blijven prioberen want het is wel mogelijk om hem te verslaan ondanks dat Dom totaal geen hulp bied als de computer hem bestuurt.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:48
Kaasje123 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:52:
[...]

daarom heet ie ook Dom ;)

Maar je hebt wel gelijk je hebt geen reet aan die knurft tegen Raam. Gewoon blijven prioberen want het is wel mogelijk om hem te verslaan ondanks dat Dom totaal geen hulp bied als de computer hem bestuurt.
Tja wel een beetje vreemd, de ene keer is Dom echt dom en de andere keer gaat hij tekeer als een beest :>
Maar Dom is inderdaad best een beetje dom.. hoewel ik de AI in deze game uitermate goed vind.

Verwijderd

Snap niet dat mensen de single player niet vet vinden. Ben nu al aan me 4de keer ( insane ) en vind het echt geweldig :P.

Coop offcourse

• VeeGee
  • Laatst online: 13:07
Heeft iemand toevallig nog een 48uur gratis live code liggen waar hij/zij vanaf wil :) ?
Ik ben je man! Moet zelf namelijk nog ong 1week wachten voor ik weer een 3 maand abbo kan kopen. Wie o wie maakt mij blij :P

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-08 19:46
VeeGee schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:49:
Heeft iemand toevallig nog een 48uur gratis live code liggen waar hij/zij vanaf wil :) ?
Ik ben je man! Moet zelf namelijk nog ong 1week wachten voor ik weer een 3 maand abbo kan kopen. Wie o wie maakt mij blij :P
Heb net een jaar en GoW gehaald, je mag de mijne wel hebben...
Stuur ff mailtje naar jarno at xini punt org, stuur ik je code

[ Voor 6% gewijzigd door Optix op 23-11-2006 18:57 ]

.

• WeAreLegion
  • Niet online
VeeGee schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:49:
Stuur maar mailtje naar

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/61625/FFFFFF/000000

En dan stuur ik je mijn code ook wel. Als ik dat ding nog kan vinden volgens mij zat ie nog in doos van Limited Edition dus kijk vannavond / morgen wel even voor je.

Nee lag niet aan jou zag in eens dat ik hier geregistreerd heb met heel ander mail adres hehe

Ok code verstuurd have fun er mee :)

[ Voor 25% gewijzigd door WeAreLegion op 23-11-2006 20:26 ]

• VeeGee
  • Laatst online: 13:07
Ik denk dat het aan mijn PC ligt maar ik zie geen email, volgens mij moet er een afbeelding staan maar ik zie niks in firefox...

Edit: zie hem nu wel.

Mvg,

VeeGee

[ Voor 10% gewijzigd door VeeGee op 23-11-2006 19:15 ]

Verwijderd

rstyled schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:49:
Lol ik krijg RAAM niet eens dood op casual. Ben naar die troika gegaan, schild van em weggeknald en heb hem helemaal vol lood gepompt, maar vervolgens schiet hij me heel leuk dood. Die Dom is zo achterlijk als het zijn kan en gaat de hele tijd dood.
Check strategy op Page 15 Post 5.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zooooo :D

Vanavond vanaf 7 uur tot half 10 met StarWolf geco-opped :D

Was echt vet, hij had eerst hulp nodig met RAAM op Insane, en die was door ons teamwerk echt te simpel _O- hij was nog sneller dood dan ik hem in m'n eentje op Casual dood kreeg :+

Daarna weer wat missies gedaan op insane :) Hardcore lukt me in m'n eentje nog wel, maar Insane echt niet :P

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van dat de textures soms te laat komen.
Dat je al in het leven zit en dat de textures nog geladen moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:36:
Hebben jullie ook last van dat de textures soms te laat komen.
Dat je al in het leven zit en dat de textures nog geladen moeten worden.
Yup, maar alleen gezien bij Characters. Zelf geen problemen mee als het laden daardoor korter duurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:36:
Snap niet dat mensen de single player niet vet vinden. Ben nu al aan me 4de keer ( insane ) en vind het echt geweldig :P.

Coop offcourse
Ik denk niet dat het proleem zozeer is dat mensen het niet vet vinden maar eerder te kort. Ik ben gisteren ook begonnen aan insane en dit wordt ook mijn 4 de keer en blijf smullen van de graphics en en de bruutheid zoals het hoofd kapot trappen als een meloen of doormiddenzagen van je tegenstander. Het blijft gewoon bruut hoe vaak je het al gezien hebt.

Ik heb serieus in jaren niet meer zoveel lol beleefd aan een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Idd :D Co-op is gewoon vet :Y)

Ik denk er dan ook serieus aan om een Xbox Live abbo aan te schaffen :Y)

Heb net m'n 48-uurs trial er op zitten gisteravond, maar ik wil meer >:)

Mooi dat ik nog een 48-uurs trial heb liggen :P Kan ik dit weekend iig gamen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Angeloonie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:15:
Zooooo :D

Vanavond vanaf 7 uur tot half 10 met StarWolf geco-opped :D

Was echt vet, hij had eerst hulp nodig met RAAM op Insane, en die was door ons teamwerk echt te simpel _O- hij was nog sneller dood dan ik hem in m'n eentje op Casual dood kreeg :+

Daarna weer wat missies gedaan op insane :) Hardcore lukt me in m'n eentje nog wel, maar Insane echt niet :P
Ja, ik had het gezien. Donderdag een tijdje met hem bezig geweest. Maar we kregen RAAM niet (maar ben dan ook niet zo'n beste speler) Maar ik weet nu bij wie ik me moet melden als ik hulp nodig heb op insane.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stef-o schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:47:
vrijdag eindelijk mijn xbox360 met gears of war :D
en dan maar wachten totdat je chip eraf gefikt is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

yzf1kr schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:52:
[...]

Ja, ik had het gezien. Donderdag een tijdje met hem bezig geweest. Maar we kregen RAAM niet (maar ben dan ook niet zo'n beste speler) Maar ik weet nu bij wie ik me moet melden als ik hulp nodig heb op insane.
:Y) je bent altijd welkom om me te hulp te roepen :P

Voeg me maar toe op MSN ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Hmm, ja misschien moet ik ditweekend ook maar is die live trial van GOW erin proppen. Om wat online actie te ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
gisteren een 10 uur durende online sessie met een vriend gedaan (splitscreen), gewoon player matches, hoop nederlanders tegengekomen (GMR Solid (sniper!!! :D), Arch NL, Fireglide o.a.)
maar aan de ene kant irriteer ik me mateloos aan dit spel, in multiplayer modus dan, maar aan de andere kant blijf ik wel spelen...

het spel op zich is goed, maar ik zit altijd bij teamgenoten die de strekking van het spel niet snappen: samenwerken, elkaars ass coveren

dus meestal ben ik diegene die dan voorop loopt op weg naar de sniper/crossbow, met een paar man achter me, maar zodra er wat weerstand is draai ik me om, is iedereen weg en sta ik alleen tegenover 3-4 tegenstanders :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ik heb het pas zwaar want ik heb GOW hier liggen alleen me xbox komt pas maandag terug uit duitsland voor reparatie.

en wat ik nu net zie is dat me boekje een beetje beschadig is en er op de dvd al een soort ring zit van dat iets is aangelopen. en hij is nog nooit gebruikt.

[ Voor 40% gewijzigd door darkphoenix op 25-11-2006 09:35 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
darkphoenix schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:33:
Ik heb het pas zwaar want ik heb GOW hier liggen alleen me xbox komt pas maandag terug uit duitsland voor reparatie.

en wat ik nu net zie is dat me boekje een beetje beschadig is en er op de dvd al een soort ring zit van dat iets is aangelopen. en hij is nog nooit gebruikt.
bij de free record shop gekocht?

mij hebben ze ook een 2e hands TDU in de maag gesplitst met krassen, en ruilen ho maar

achterlijke winkel... koop ik dus nooit meer iets

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:28:
gisteren een 10 uur durende online sessie met een vriend gedaan (splitscreen), gewoon player matches, hoop nederlanders tegengekomen (GMR Solid (sniper!!! :D), Arch NL, Fireglide o.a.)
maar aan de ene kant irriteer ik me mateloos aan dit spel, in multiplayer modus dan, maar aan de andere kant blijf ik wel spelen...

het spel op zich is goed, maar ik zit altijd bij teamgenoten die de strekking van het spel niet snappen: samenwerken, elkaars ass coveren

dus meestal ben ik diegene die dan voorop loopt op weg naar de sniper/crossbow, met een paar man achter me, maar zodra er wat weerstand is draai ik me om, is iedereen weg en sta ik alleen tegenover 3-4 tegenstanders :S
Hehehe dit gebeurd best vaak inderdaad. Ik speel nu eigenlijk alleen nog private matches met wat mensen van me werk en vrienden van hun (ik heb niet zoveel mensen met GoW in me lijst) maar goed als je keer mee wil doen moet je Korumera maar even adden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Phusebox schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 10:56:
[...]

mij hebben ze ook een 2e hands TDU in de maag gesplitst met krassen, en ruilen ho maar

Mijn ervaring met FRS is juist dat ze totaal niet moeilijk doen over ruilen? Voor de rest een zuigwinkel, maar wat dat betreft juist relaxed. Waar je bij andere winkels tot max 24 uur na de aankoop een spel uit de sealing mag ruilen, mag je daar tot 2 weken gewoon ruilen.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Phusebox schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 10:56:
[...]

nee media markt

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat me opviel aan de game toen ik de filmpjes op DH zat te bekijken van de review daar, viel me met die geluiden op dat er héél veel sounds van Unreal Tournament 200x inzaten, echt lékker gewoon om dat te horen want het geeft wel een mooi sfeertje eraan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Voor de mensen die erover denken om bij PlayAsia te bestellen: ik vond zojuist mijn bestelling in de brievenbus, de standaard NTSC/J versie (dus niet limited/special/etc edition), en deze werkt prima op mijn PAL Xbox360. Kosten: 30 euro, en de bezorging heeft er precies een weekje over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehoutgast schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:05:
Voor de mensen die erover denken om bij PlayAsia te bestellen: ik vond zojuist mijn bestelling in de brievenbus, de standaard NTSC/J versie (dus niet limited/special/etc edition), en deze werkt prima op mijn PAL Xbox360. Kosten: 30 euro, en de bezorging heeft er precies een weekje over gedaan.
en over welk spel gaat het :p

@ hierboven: Dat heb ik dus ook bij de frs gehad. Toendertijd met dead rising. Kom ik een uur later weer terug om te zeggen dat er krassen op zitten. Zegt hij ruilen is mogelijk, maar op dit moment hebben we het spel niet meer op voorraad. Dus over ruilen doen ze niet moeilijk, maar het is wel bout dat ze spellen verkopen met krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Is er hier iemand die het eind van Act 3 een keer wil co-oppen op Hardcore?
Spoiler voor degene die daar nog niet zijn:
spoiler:
Ik ben nu op het eind waar je die Station moet veroveren. Dom en ik gaan links, en de 2 andere teammates rechts. Die eerste paar Theron Guards lukken nog wel (tenzij ik een Torque arrow in me geschoten krijg) maar steeds bij de laatste paar vijanden ga ik dood. Aan Dom heb ik helemaal NIKS behalve wat afleiding, en de andere 2 doen ook niet veel. De Torque Bow heb ik niet gepakt omdat ik daarmee niet echt vijanden dood kan schieten op een afstand, dus loop ik met de Longshot van een afstand de Theron Guards neer te schieten. Ik haal het alleen steeds net niet, omdat mijn teammates dan dood zijn en ik de vijanden dus niet meer kan afleiding met hun kansloze geschiet.

EDIT: Nevermind, ben er al langs :P Vanaf Act 4 ga ik toch maar co-oppen, het wordt nu toch wel lastiger.

[ Voor 6% gewijzigd door Wekko306 op 25-11-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Dat stuk vond ik anders het lastigste tot waar ik nu ben, Act 5 het einde, wat ik net een kwartiertje heb geprobeerd, maar even niet lukte :P
Ehmm, tja, even heel diep nadenken. Damn, wat was het ook alweer |:(

Hint; het begint met een G...

[ Voor 48% gewijzigd door Muthas op 25-11-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in welke draad zitten we nou ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:29:
Dat stuk vond ik anders het lastigste tot waar ik nu ben, Act 5 het einde, wat ik net een kwartiertje heb geprobeerd, maar even niet lukte :P

[...]

Ehmm, tja, even heel diep nadenken. Damn, wat was het ook alweer |:(

Hint; het begint met een G...
haha dom foutje dacht in het 360 topic te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Ik ga zo mijn 48 uur trial erin proppen... Als er mensen zijn die met mij willen coopen of battlen, PM me dan effe via GOT met je tag, dan voeg ik je toe.

Ben een team player en in staat om samen te werken. Lijkt me wel prettig om met een besloten serieuze samenspelers is een potje te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb gister een Xbox 360 met deze game gekocht. Alleen het aimen wil niet. Ben pc gewend. En ik vind de beelden kartelig.. Op die screens in de first post ziet het er veel mooier uit. Het lijkt wel op de AA van de Xbox bij mij niet werkt. Heb om via component kabels aan me Dell 24" hangen en ingesteld op 1080i.

Als i op de PC komt ga ik em zeker op de pc spelen veel makkelijker te bedienen en waarschijnlijk ook mooier. Wou toch al een R600 kaart gaan halen volgend jaar. Wel jammer want had de Xbox 360 gekocht omdat ik dacht dat die game daar alleen voor uit kwam. En wou ook Doa 4 kunnen doen. Nu blijkt gears of war niet xbox only.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Astennu schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:54:
Ik heb gister een Xbox 360 met deze game gekocht. Alleen het aimen wil niet. Ben pc gewend. En ik vind de beelden kartelig.. Op die screens in de first post ziet het er veel mooier uit. Het lijkt wel op de AA van de Xbox bij mij niet werkt. Heb om via component kabels aan me Dell 24" hangen en ingesteld op 1080i.

Als i op de PC komt ga ik em zeker op de pc spelen veel makkelijker te bedienen en waarschijnlijk ook mooier. Wou toch al een R600 kaart gaan halen volgend jaar. Wel jammer want had de Xbox 360 gekocht omdat ik dacht dat die game daar alleen voor uit kwam. En wou ook Doa 4 kunnen doen. Nu blijkt gears of war niet xbox only.
Als jij de beelden kartelig vindt, moet er iets mis zijn met je ogen. Of haal die stront uit je ogen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
PcManiaxx schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:59:
[...]

Als jij de beelden kartelig vindt, moet er iets mis zijn met je ogen. Of haal die stront uit je ogen }:O
Nja ik kan er niets aan doen :D En neeh het zijn me ogen niet want op me PC heb ik dat niet met 4x AA aan. Dus er zal wel iets verkeerd staan. Iemand misschien tips ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Astennu schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:54:

Wat voor standaard resolutie heeft die monitor van jouw?

Ik denk namelijk dat je je probleem in de scaler van je monitor moet zoeken en niet in je 360.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
yzf1kr schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:28:
[...]

Ik denk namelijk dat je je probleem in de scaler van je monitor moet zoeken en niet in je 360.
1920-1200. Voor VGA. Neem aan dat dat toch goed genoeg moet zijn. Dit lijkt eerder op 800x600 of zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
yzf1kr schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:28:
[...]

klopt, denk ik ook. Msshn dat de 720p mode wel beter werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Zo, Hardcore mode done, nu Insane nog even O-) Heb eventjes Act 5 geprobeerd, het kan in principe wel lukken, vooral waar je met 3 teammaten speelt, maar als je alleen met Dom bent gaat het wel moeilijker worden, aangezien je eigenlijk niet zoveel aan hem hebt.

Dus, is er iemand die Hardcore ook redelijk makkelijk heeft gehaald, en zin heeft om Insane te gaan proberen, add me :) Angeloonie, jij nog zin? :P
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste