[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 15.304 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het spel doet ma kwa sfeer en setting erg denken aan een combinatie van Aliens/FF:Spirits Within/Starship troopers.

erg kewl :)

Badass commandos met droge one-liners en oversized aliens, gotta love it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56

Martinspire

Awesomeness

Ik speel hem nu nog ff op casual (game verkennen) en moet zeggen dat er meer dan voldoende ammo ligt. Wel fijn moet ik zeggen :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:47:
Het spel doet ma kwa sfeer en setting erg denken aan een combinatie van Aliens/FF:Spirits Within/Starship troopers.

erg kewl :)

Badass commandos met droge one-liners en oversized aliens, gotta love it :P
Er is ook zo'n BGM wat op zo'n theme lijkt van StarShipTroopers lol. Dat hoor je vooral in Act 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
Ik heb hem net uitgespeeld, en begin het steeds beter te waarderen. De vorige shooters die ik echt veel gespeeld heb zijn DOC2 en GRAW, en dit is toch wel even heel iets anders. Ik vind het nog steeds jammer dat je teammaten echt oliedom zijn en je eigenlijk gewoon geen commando's aan ze kan geven, iets wat imho toch wel veel beter hoort in een tactical shooter. Dom is in ieder geval wel een toepasselijke naam voor je belangrijkste teammate. Soms als ik achter een pilaar in cover te wachten tot ik m'n vijanden kan beschieten, en gaat Dom precies aan de andere kant van de pilaar of een van de zijkanten van de pilaar in cover staan |:( Op die manier staat hij dus precies op een punt waarin hij zo doodgeschoten kan worden, waarna ik hem weer eens moet reviven. Prima spel, maar de AI van je teammates vind ik toch de grootste teleurstelling. Maar goed, Co-op doet dat er uiteraard niet toe netals het gebrek aan commando's die je dan gewoon via de headset geeft, dus dat minpunt is niet zo vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Je kunt met de linkerbutton 3 commando's geven, terugtrekken, aanvallen, hergrouperen, idd niet veel maar genoeg om leuk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Haijo schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:34:
Je kunt met de linkerbutton 3 commando's geven, terugtrekken, aanvallen, hergrouperen, idd niet veel maar genoeg om leuk te zijn.
Dat weet ik, maar dat vind ik toch nogal nutteloos.
Ik had het systeem liever gehad zoals in GRAW, waarbij je je teammaten ergens heen kan sturen, en ze ook kan laten aanvallen of juist alleen sluipen zonder te schieten. Zoals het nu in GOW is kan je eigenlijk kiezen uit zowat alles zelf doen (Dom op cease fire), of hem als afleiding gebruiken door op Attack te zetten waardoor je vijanden zich niet alleen op jou concentreren maar ook op Dom maar dan moet je hem wel reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Nou ja, in alle eerlijkheid is het nooit bedoeld geweest om GRAW na te doen en in GRAW mistte juist de optie om goed en makkelijk dekking te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist act3 @hardcore co-op gespeeld, wat is dat toch heerlijk zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat worden de system requirements voor de pc ongeveer?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
spoiler: title
voor de mensen die pitch black gezien hebben vinden jullie de nacht levels ook een beetje een rip off ? :)

[ Voor 48% gewijzigd door HADES2001 op 18-11-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
HADES2001 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:00:
<div><small>spoiler:
spoiler:
voor de mensen die de films pitch black hebben gezien krijgen jullie ook zon rip off gevoel met de nacht levels ? :)

</small><div class="spoiler"><br>
De code is:
code:
1
[spoiler]blablabla[/spoiler]

:)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 18-11-2006 20:03 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:54:
2.5 ghz procc.
DX 10

Zoiets denk ik.

Laat ik het zo zeggen.. een beetje hetzelfde als wat de specs van de aankomende top games ook zijn. En zoals Oblivion e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
HADES2001 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:00:
voor de mensen die pitch black gezien hebben vinden jullie de nacht levels ook een beetje een rip off ? :)
Gaaf gedaan he :)
Ik geloof dat Cliff zelf had aangegeven dat dat de bedoeling was.
Het ziet er erg gaaf uit vind ik. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Zijn de Kryll nou een deel van de Locust ?? Want ze vallen gewoon alles aan wat niet in het licht staat (inclusief de Locust) en het zijn er zoveel. Maar op het eind met RAAM, gebruikt hij ze als een shield. Hoe zit dat nou ?? :S

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:52:
spoiler:
Zijn de Kryll nou een deel van de Locust ?? Want ze vallen gewoon alles aan wat niet in het licht staat (inclusief de Locust) en het zijn er zoveel. Maar op het eind met RAAM, gebruikt hij ze als een shield. Hoe zit dat nou ?? :S
spoiler:
Ik denk dat Raam gewoon niks geeft om zijn Locust ofzo... Hij kan ze inderdaad commanderen en ze killen gewoon Locust die in het donker staan, dus dit lijkt me het meest logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik heb zojuist de singleplayer uitgespeeld op Hardcore.

Voor de Insane unlocks, moet ik dan volledig alle chapters weer spelen ? . Of kan ik de laatste chapter van iedere act laden en kiezen voor Insane mode (volgens mij is dat mogelijk, weet alleen niet of het telt voor unlocks) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Pff ik hoordde een hoop mensen zeggen dat Insane niet zo moeilijk is. Volgens mij zeiden ze dat alleen maar om stoer te zijn want insane is behoorlijk pittig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Gimbooze schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 22:14:
Pff ik hoordde een hoop mensen zeggen dat Insane niet zo moeilijk is. Volgens mij zeiden ze dat alleen maar om stoer te zijn want insane is behoorlijk pittig :P
Haha Insane is inderdaad 'behoorlijk' pittig. Ik heb Casual uitgespeeld (makkelijk, alleen even uitvogelen HOE je eindbazen moet verslaan) en ben nu met Hardcore bezig. Ik ben nu bezig met Act 1 op Hardcore en merk toch wel dat het moeilijker is. Vooral als je teammates dood zijn en ze op een punt liggen waar je ze niet veilig kan reviven kan het erg pittig worden. Het is nu wel te doen, al ga ik soms dood, maar als ik Insane ga doen wordt dat toch zeker Co-op, dat scheelt echt een heel stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Zit nu aan bij de eerste berserker, maar ik heb perongeluk de hammer gedropt, ik moet het nu dus opnieuw spelen?:P Weet iemand toevallig waar je precies die hammer kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
anandus schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:54:
Laten we het er op houden dat een Xbox 360 een heeeel stuk goedkoper zal zijn ;) Als de game uberhaupt al naar PC komt natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:47

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kan iemand me helpen?

spoiler:
Ik zit nu bij het stuk bij het huis van Fenix. Ik moet naar buiten naar een APC toe rennen binnen 30 seconden oid. Ik ga alleen telkens dood als ik er naar toe wil sprinten, door die Boomers.. Als ik die wil uitschakelen haal ik het niet qua tijd :'(

Wat moet ik doen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 23:11:
spoiler:
Zit nu aan bij de eerste berserker, maar ik heb perongeluk de hammer gedropt, ik moet het nu dus opnieuw spelen?:P Weet iemand toevallig waar je precies die hammer kreeg?
spoiler:
In het begin van de Level van de Boss Fight (nadat je Squad Leader Kim is gekilled door RAAM) ligt de Hammer of Dawn ergens vlakbij je op de grond, volgens mij naast Baird. Dan moet je vervolgens met Dom die Berserker naar buiten leiden en killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:56:
Kan iemand me helpen?

spoiler:
Ik zit nu bij het stuk bij het huis van Fenix. Ik moet naar buiten naar een APC toe rennen binnen 30 seconden oid. Ik ga alleen telkens dood als ik er naar toe wil sprinten, door die Boomers.. Als ik die wil uitschakelen haal ik het niet qua tijd :'(

Wat moet ik doen?
spoiler:
Ik raad je eerst aan om gewoon een roadie run te maken naar de APC, als dat niet kan baten en als je de Shotty nog hebt, moet je gewoon langs ze rennen en schieten tegelijk. Zo worden ze telkens geraakt en zijn dan tijdelijk ge-hurt door de blast van je Shotty. Ren dan vervolgens door, het is niet de bedoeling dat je de Emergence Hole sluit of de enemies killed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:13
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:52:
Zojuist act3 @hardcore co-op gespeeld, wat is dat toch heerlijk zeg!
ik zit muur vast in het allerlaatste gedeelte van act 3 op hardcore, nat dat rare beest verslagen en daarna die boog opgeraapt dan kom ik bij dat kasteel, waar die upgegrade monsters staan.
Enige tips voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
harryvos schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:44:
[...]

ik zit muur vast in het allerlaatste gedeelte van act 3 op hardcore, nat dat rare beest verslagen en daarna die boog opgeraapt dan kom ik bij dat kasteel, waar die upgegrade monsters staan.
Enige tips voor mij ?
spoiler:
Rustig aan doen. Eerst linksom over de brug gaan dan verschuilen achter de pilaar en vanuit cover die beesten dood maken. De lancer is in dit geval het beste, gewoon headshots geven. Moet alles goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 01:03:
[...]

spoiler:
Ik raad je eerst aan om gewoon een roadie run te maken naar de APC, als dat niet kan baten en als je de Shotty nog hebt, moet je gewoon langs ze rennen en schieten tegelijk. Zo worden ze telkens geraakt en zijn dan tijdelijk ge-hurt door de blast van je Shotty. Ren dan vervolgens door, het is niet de bedoeling dat je de Emergence Hole sluit of de enemies killed.
spoiler:
In coop kan je rustig die 2 boomers slopen als je allebij een longshot hebt hoor :P
Zo heb ik 't ook gedaan anders hadden we 't echt niet gered denk ik. Gewoon je active reloads niet missen dan is 't in 10 seconden gebeurd, waarvan 5 seconden niet eens op de timer staan.
Wel een van de leuker stukjes in 't spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoe heet die revolver? Dat normale pistooltje heet de Snub Pistol toch?

En heeft iemand toevallig een screenie met die revolver gezien ergens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik ben em nu opnieuw aan het spelen op hardcore: damn het is een stuk pittiger (vooral Dom is oliedom haha - gaat zo snel dood), maar goed nu zit ik vooral de dogtags de zoeken die ik de eerste keer gemist had.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:29
Hardcore is goed te doen vind ik, zeker in co-op. Had liever gezien dat ik meteen op Insane had kunnen spelen. Zal ook wel komen omdat ik toch wel veel shooters speel op consoles.
Ik vind dit toch echt wel stukken beter dan HALO. En zeker beter dan HALO2, die heb ik 1 keer uit gespeeld in co-op en daarna nooit meer aangeraakt. :P Zal met deze game niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Angeloonie schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:56:
Kan iemand me helpen?

spoiler:

Wat moet ik doen?
spoiler:
de teller gaat pas lopen zodra je de laatste Locust hebt afgemaakt... gewoon eentje laten leven dus, eind naar voren rennen en 'm vanaf daar neerschieten, vervolgens heb je 30 seconden voor 10 meter lopen ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

curry684 schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:23:
[...]

spoiler:
de teller gaat pas lopen zodra je de laatste Locust hebt afgemaakt... gewoon eentje laten leven dus, eind naar voren rennen en 'm vanaf daar neerschieten, vervolgens heb je 30 seconden voor 10 meter lopen ;)
Lol, net lukte het dus in 1x wel 8)7

Heb hem nu uitgespeeld op Casual d:)b Op naar Hard, en daarna Insane :)

Die eindbaas was eigenlijk best makkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:44:
[...]

Lol, net lukte het dus in 1x wel 8)7

Heb hem nu uitgespeeld op Casual d:)b Op naar Hard, en daarna Insane :)

Die eindbaas was eigenlijk best makkelijk..
Dat istie cker, maar w8 maar totdat je hem in Insane moet afmaken. Dat vereist perfecte gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 13:09
Heb GoW nog niet erg veel gespeeld (shame on me). Vanmorge kwam er een gaar geluid van de dvd drive af en kreeg ik de melding dat de disc vies was of beschadigd. Hoop niet dat dit vaker voor zal komen.

Ik speel het spel nog op casual en volgens mij ben ik de enige die hier niet 1..2..3 doorheen loopt. Aangezien je maat grotendeels dood zit te gaan en de AI van het spel best goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:42
Ik vind GoW echt vet. Ik had hem net uitgespeeld op Hardcore en ben nu halverwege met insane. Ik ben echt verslaafd aan deze game en het werd echt is tijd dat er weer is een uber goede game uitkwam op de consoles.

Nou, ik ga maar weer is verder :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
curry684 schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:23:
[...]

spoiler:
spoiler:
Volgens mij gaat de teller lopen als je de laatste (tweede) Boomer afmaakt. Niet de laatste Locust dus. Ik kies er voor om direct te gaan rennen, voordat de eerste emergence hole er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

StarWolf schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:58:
[...]

spoiler:
Volgens mij gaat de teller lopen als je de laatste (tweede) Boomer afmaakt. Niet de laatste Locust dus. Ik kies er voor om direct te gaan rennen, voordat de eerste emergence hole er is.
spoiler:
De teller ging bij mij lopen als ik een paar stappen vooruit zette de tuin in. Heb helemaal niemand afgemaakt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
spoiler:
ik had eerst de 2 boomers afgemaakt (ik bleef wel op de trap), geen idee of de teller al aan het lopen was, maar ik had tijd zat om naar de APC te rennen)

[ Voor 3% gewijzigd door Terryb47 op 19-11-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mulit player guide linkej ergens? of tips?
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Haijo schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:51:
[...]

spoiler:
Rustig aan doen. Eerst linksom over de brug gaan dan verschuilen achter de pilaar en vanuit cover die beesten dood maken. De lancer is in dit geval het beste, gewoon headshots geven. Moet alles goedkomen.
Op hardcore is dat anders een verdomd lastig stuk. Op casual kan je daar nog wel een fout veroorloven maar op hardcore 1 slip-up en je bent er geweest. Ik heb dat gedeelte gisteren co-op op internet gedaan en toen lukte het wel. Dat was echt zo bruut hoe we samen te werk gingen. 8)

Anyway Ik vind het wel raar dat je dat monster die je in de trailer zag van de e3 van vorig jaar niet tegen mag vechten.
spoiler:
die zie je wel aan het einde in het filmpje van act 4 maar schieten ho maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Super game!

Alleen erg jammer dat er hier en daar nog wat verdomde irritante bugs in zitten.

Gisteren GoW gekocht en meteen Co-op gaan spelen met een vriend vn me die hem al had en act 1 al gespeeld had.
Ergens moet je een bank kapot schieten om aan een dogtag te komen, ik heb de hele bank aan flarden geschoten maar bij mij bleef hij staan terwijl bij hem de bank verdwenen was.
Ik kon de tags dus niet pakken omdat ik er niet bij kon omdat de bank er nog stond, en hij kon ze niet pakken omdat hij ze al had.

Trouwens als je co-op speeld en een van beide pakt de tags, dan krijgt de ander ze ook, dus gelukkig geen geruzie.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
yzf1kr schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:54:
Super game!

Alleen erg jammer dat er hier en daar nog wat verdomde irritante bugs in zitten.

Gisteren GoW gekocht en meteen Co-op gaan spelen met een vriend vn me die hem al had en act 1 al gespeeld had.
Ergens moet je een bank kapot schieten om aan een dogtag te komen, ik heb de hele bank aan flarden geschoten maar bij mij bleef hij staan terwijl bij hem de bank verdwenen was.
Ik kon de tags dus niet pakken omdat ik er niet bij kon omdat de bank er nog stond, en hij kon ze niet pakken omdat hij ze al had.

Trouwens als je co-op speeld en een van beide pakt de tags, dan krijgt de ander ze ook, dus gelukkig geen geruzie.
Ìk hoor het al, ik moet GoW opnieuw gaan spelen, ik mis veel tags :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat is trouwens naast de achievement het nut van die tags?

En hoe zit het met die achievements voor acts? Ik ben op Casual begonnen omdat ik alle achievements wil per act, dus Casual, Hardcore en Insane. Krijg je telkens een nieuwe achievement, of wordt de oude opgewaardeerd naar een nieuwe (dus telkens 10 punten er bij?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:16:
[...]

Ìk hoor het al, ik moet GoW opnieuw gaan spelen, ik mis veel tags :D
hmmm dan kan ik dat ook gaan doen want ben in het hele verhaal nog geen tags tegengekomen

pffff waardeloze beserkers ik ken nie aan die dingen wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Je komt ook niet genoeg berserkers tegen om er aan te wennen ;)

Angeloonie: tags hebben geen nut behalve de achievements, en achievements 'upgraden' kan nooit. Als je een map dus op Insane uitspeelt heb je voor die act in totaal 10+20+30=60 punten gehad.

[ Voor 60% gewijzigd door curry684 op 20-11-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

curry684 schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:30:
Je komt ook niet genoeg berserkers tegen om er aan te wennen ;)

Angeloonie: tags hebben geen nut behalve de achievements, en achievements 'upgraden' kan nooit. Als je een map dus op Insane uitspeelt heb je voor die act in totaal 10+20+30=60 punten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
spoiler:
Hoe the fuck versla je Raam? Als die kutkrill op me afkomen kan ik er godver niets tegen doen, zelfs verschuilen helpt niet. En schieten - en ik moet wel wat als die Krill weg zijn is het je enige kans - lukt al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Haijo schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:56:
spoiler:
Hoe the fuck versla je Raam? Als die kutkrill op me afkomen kan ik er godver niets tegen doen, zelfs verschuilen helpt niet. En schieten - en ik moet wel wat als die Krill weg zijn is het je enige kans - lukt al helemaal niet.
spoiler:
Ik kon gewoon in het licht achter die eerste horizontale steen zitten, telkens schieten en die Kryll vlogen alleen maar langs me, en ik zat in het licht. Je moet dus echt in het licht zitten, en telkens met je Longshot op z'n hoofd schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Haijo schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:56:
spoiler:
spoiler:
Wachten in cover en geen kogel verspillen tot ie even een momentje zelf rust neemt. Sprintje trekken met de roadie run voorbij 'm, op het platform kruipen, Troika pakken, binnen 10 seconden (op casual) volledig aan puin rossen. Op casual iig echt te simpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Iemand zin om te co-oppen met me? Add me maar, gamertag hieronder. (ben vanavond vast wel online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
curry684 schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:11:
[...]

spoiler:
Wachten in cover en geen kogel verspillen tot ie even een momentje zelf rust neemt. Sprintje trekken met de roadie run voorbij 'm, op het platform kruipen, Troika pakken, binnen 10 seconden (op casual) volledig aan puin rossen. Op casual iig echt te simpel ;)
spoiler:
Wacht, er staat een Troika? Dat maakt het wel wat makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Haijo schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:18:
[...]

spoiler:
Wacht, er staat een Troika? Dat maakt het wel wat makkelijker...
spoiler:
Dat heeft bijna geen zin aangezien die in het donker staat zonder verlichting en als er dan een vlaag kryll overvliegt ben je er in 2 seconden geweest of wanneer Raam die "vleermuizen" op je afstuurt.. (ook al is dat HET moment om op Raam te vuren anders beschermen ze hem)

Wat ik gedaan heb is achter de eerste balk blijven staan. Dan vuren als zijn kryl weg zijn met sniper en als hij dichtbij staat gewoon blindfire met de chansaw bayonet. Daarbij kun je granaten gebuiken om de kryl weg te jagen rondon Raam. :)

Anyway top spel _/-\o_ heerlijke game en nu maar op hardcore! :9

[ Voor 32% gewijzigd door Kaasje123 op 20-11-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Kryll = vleermuizen
Reapers = grote vliegende dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Haijo schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:29:
Kryll = vleermuizen
I know maar die reapers kan je laten voor wat het zijn zeker op casual omdat je teamleden daar mee afrekenen. Alleen kryll zijn echt lastig en het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:37
Pixxa schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:14:
Iemand zin om te co-oppen met me? Add me maar, gamertag hieronder. (ben vanavond vast wel online)
Ik wil co-op wel eens proberen. Ik ben nu aan het begin van act 2 en speel op casual.
Ik ben helaas niet echt goed :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om General RAAM te killen hier :

spoiler:
RAAM is op Casual en Hardcore nog best easy te verslaan, je moet altijd een Torque Bow + Lancer (of Longshot) hebben ge-equipped. Als je in de battle komt, neem je gelijk cover bij de eerste verschuilingsmuurtje. Zo voorkom je dat je geraakt wordt door de Kryll (als ze komen). Het principe om RAAM te doden is heel gemakklijk. Schiet 1 Torque Arrow op RAAM af om de Kryll Shield van hem tijdelijk weg te halen, vervolgens equip je heel snel je Lancer (of Longshot) en probeer zoveel mogelijk op zijn hoofd area te schieten. Vervolgens komt de Kryll weer terug en pak je weer je Torque Bow enz enz. Dit moet je 3 keer herhalen om hem perfect dood te maken. De Troika of Grenades zijn totaal niet nodig in deze fight. Voor Insane Difficulty moet je meer geconcentreerd spelen. Je moet zowiezo je Torque Bow hebben + Longshot. Verschuil op dezelfde plek, en herhaal de cyclus van de hiervoorgaande strategie. Alleen moet je hier echt altijd headshots maken en perfect reloads hebben, anders kan je hem nooit op tijd killen en dan komt hij te dichtbij om jouw vervolgens af te maken.

-----------------------------------------------------------
Haijo schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:29:
Kryll = vleermuizen
Was het trouwens niet Reavers ??

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 18:47
Reavers, inderdaad.

Maar ik zit daar nu dus ook vast en gelukkig ben ik niet de enige die het er moeilijk mee heeft. Heel handig al die tactieken, maar ik heb die boog dus niet. Ik loop met die Lancer en de Longshoot. En krijg ik 'm gewoon niet dood voordat 'ie bij mij komt en als ik dan naar de andere kant ga rennen, ga ik toch wel weer dood...
Tips? Of is het handig om de act opnieuw te doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal echt, heb um net gekocht maar na 1,5 uur en een hoofdstuk later ben ik nog steeds niet onder de indruk :/ morgen ga ik hem ruilen voor CoD3 Kga vanavond nog wel ff met een vriend co-op maar xboxlive doet ook al kut met dit spel dus helaas valt het me allemaal erg tegen. ;(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesseh schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:43:
Reavers, inderdaad.

Maar ik zit daar nu dus ook vast en gelukkig ben ik niet de enige die het er moeilijk mee heeft. Heel handig al die tactieken, maar ik heb die boog dus niet. Ik loop met die Lancer en de Longshoot. En krijg ik 'm gewoon niet dood voordat 'ie bij mij komt en als ik dan naar de andere kant ga rennen, ga ik toch wel weer dood...
Tips? Of is het handig om de act opnieuw te doen? :P
spoiler:
Als je duz de laatste Checkpoint herlaad (Train Car net voor de showdown met RAAM) ligt de Torque Bow naast de Longshot bij zo'n pilaar. Dus rechts van de Longshot ligt de Torque Bow op de grond.

En als het niet lukt check dan nog mijn strategie voor tips en om hem perfect te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:53
Ik ben niet zo snel als de rest hier, ik heb net Act 1 uitgespeeld op casual. Ook nog niet zoveel tijd gehad sinds ik GoW donderdagavond had gekocht. Dit is de tweede keer dat ik het serieus speel.
Act 1 eindigt (als ik het goed heb) met het uitschakelen van de Berserker door hem naar buiten te lokken. Helaas vond ik dat ook meteen het sufste stuk van het spel tot nu toe. Voor de rest vind ik het erg tof. Je merkt echter wel dat het beter is om op hardcore te spelen, de levels bieden vaak meer ammo en beschutte plekken dan je nodig hebt op casual. Ik ga Act 1 nog eens overdoen, maar dan op hardcore...

Net ook even coop geprobeerd, maar dat moet je echt doen met iemand die je kent, want zo even een spel starten met een vreemde is niet zo'n succes. Twee keer verliet men mijn game en het joinen van een ander had ook weinig succes... :( Van mijn directe vriendenkring ben ik de enige met een xbox360, dus dat maakt het iets lastiger. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldieLox schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:39:
Ik ben niet zo snel als de rest hier, ik heb net Act 1 uitgespeeld op casual. Ook nog niet zoveel tijd gehad sinds ik GoW donderdagavond had gekocht. Dit is de tweede keer dat ik het serieus speel.
Act 1 eindigt (als ik het goed heb) met het uitschakelen van de Berserker door hem naar buiten te lokken. Helaas vond ik dat ook meteen het sufste stuk van het spel tot nu toe. Voor de rest vind ik het erg tof. Je merkt echter wel dat het beter is om op hardcore te spelen, de levels bieden vaak meer ammo en beschutte plekken dan je nodig hebt op casual. Ik ga Act 1 nog eens overdoen, maar dan op hardcore...
De Berserkers zijn females :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Wild, gevaarlijk, denken niet na...wat kunnen ze anders zijn... ;)

(gelukkig zitten er weinig vrouwen hier :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:52:
[...]

Wild, gevaarlijk, denken niet na...wat kunnen ze anders zijn... ;)

(gelukkig zitten er weinig vrouwen hier :') )
Whahaha, de Locust zouden haar ff wat dingen moeten leren zoals stofzuigen, schoonmaken etc.
Dan is hun "beschaving" gered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehmz, meer mensen het 'probleem' dat als je net zoals ik bijv. aan het eind van act2 de chainsaw wisselt voor de sniper, je geen tijd meer hebt om te wisselen en in act 2 nu met de chainsaw zit? Iemand een idee hoe ik die weer terug kan krijgen:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Een goede tip voor alle acts is, gooi nooit je lancer (machine geweer met chainsaw) weg. Je krijgt er altijd meer dan genoeg ammo voor en hij is in elke situatie bruikbaar. Ik weet dat het pijnlijk is om af en toe die sniper of shotgun weg te moeten doen ;), maar zonder lancer kom je soms echt in kutsituaties terecht, geloof me, ik kan het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo heb ik vandaag toch nog gow weten te halen voor 40 euro. Niet de 35 die eerder in dit topic of in het 360 topic vermeld werd. Maar dat leverde geen problemen op :9

Ik had een hoop van de multiplayer verwacht, maar die vind ik toch wat tegen vallen helaas. Ik weet niet hoe jullie hier over denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 15:10
leuk.. ik heb dus die beserker naar buiten gelokt..

maar ik heb geen laser straal meer.. waar de piep ligt dat ding ?

of gaan jullie me nu vertellen dat ik mn hele act opnieuw moet gaan doen ?

edit :

360 staat nu op pauz met 2:40 op de klok :P iemand die me kan helpen ? of kan ik dat ding de hele nacht aan laten staan :P

ga nu maar ff snel douchen en dan kijken of er iemand heeft gereageerd

[ Voor 34% gewijzigd door AjDuLion op 20-11-2006 21:41 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik heb hem nu bijna op Insane uitgespeeld!! (in me eentje)

Ik zit nu bij de laatste boss op die trein. Ben nu al 2 a 3 uur bezig om hem te killen aaargh!! Eerst van een afstand hem met de Bow beschieten zodra hij zijn vleermuizen weg heeft. Zodra hij te dichtbij is pak ik snel de shotgun om hem iedere keer vol te bekogelen zodra hij zijn shield af heeft. En als hij dan naar de andere kant van het muurtje loopt spring ik er snel overheen en schuil ik aan de andere kant waar ik dan mijn shotgun akties herhaal. Dit gaat zo een 3 a 4 keer goed en dan ineens lukt het hem om mij toch te raken van de andere kant van het muurtje en ben ik weer dood :/

Ik ga denk ik nu maar is die headshot taktiek van hierboven proberen. Ik wil het halen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gisteren voor het eerst gespeeld. Meteen in co-op en echt heerlijk onder het genot van een biertje en een hapje lekker een paar uur zitten spelen.

Ik moet zeggen: damn, heel verslavendm ziet er goed uit en ook flinke afwisseling in de co-op modus. Vanavond, als ik tijd/zin heb, nog maar even single-player bekijken maar ik vermoed een flink slijtageslag voor mijn bank met de visite de komende tijd.

Tof spel; reviews hadden gelijk! _/-\o_

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Net uitgespeeld op Insane, zaten echt pittige stukken tussen man, werd echt gek af en toe.
Die karretjes bv, en dat stuk in act 3 met die seeder.
Zag zwaar tegen die run op aan 't eind van act 4, haal ik em in 1 keer haha :P

Die speciale gamerpicture voor als je em op insane hebt uitgespeeld is ook cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gimbooze schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:09:
Net uitgespeeld op Insane, zaten echt pittige stukken tussen man, werd echt gek af en toe.
Die karretjes bv, en dat stuk in act 3 met die seeder.

Die speciale gamerpicture voor als je em op insane hebt uitgespeeld is ook cool :D
OMG :9 Ik was met dat stukje echt van lang bezig op insane en werd er echt goed ziek van! Steeds snel die 2 boomers neer knallen met de boog en dan maar rennen zo snel als ik kon maar iedere keer werd ik of gekilled of was ik te langzaam omdat ik te voorzichtig was. Uiteindelijk haalde ik hem met 10 sec left 8)

Maar er zaten idd echt een paar idioot moeilijke stukken tussen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 15:10
hmm die hammer of dawn was gewoon bij de deur met 1 min over gehaald gelukkig :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Sir_Hendro schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:13:
[...]

OMG :9 Ik was met dat stukje echt van lang bezig op insane en werd er echt goed ziek van! Steeds snel die 2 boomers neer knallen met de boog en dan maar rennen zo snel als ik kon maar iedere keer werd ik of gekilled of was ik te langzaam omdat ik te voorzichtig was. Uiteindelijk haalde ik hem met 10 sec left 8)

Maar er zaten idd echt een paar idioot moeilijke stukken tussen. :P
Man ik kwam niet eens van die boomers af op casual ren jij ertusseendoor met insane... :/ Ik moet toch nog maar ff beter worden.. :X Maar het speelt wel lekker in co-op, Ik had een amerikaan als mede speler waarmee ik heerlijk op kon schieten. Zo bruut gewoon om elkaars ass te coveren. Nu heb ik act 2 op insane gehaald met hem :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:05

Maximus

There is no substitute

welke gamerpicture krijg je als je de game uitspeeld op Insane?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
PeterPan schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:39:
[...]

Ik wil co-op wel eens proberen. Ik ben nu aan het begin van act 2 en speel op casual.
Ik ben helaas niet echt goed :|
Sure no prob, add me maar in live! (gamertag hieronder te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 14:48

jOzh

Sweet dude!

Vraagje over de multiplayer van GoW:
Kan je online multiplayeren met meerdere personen op 1 Xbox? Dus split-screen met een maat van me bij mij thuis via Xbox-live online spelen?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gisteren 2,5 uur zitten co-open. Is best wel dope man !!! 8)
Het lukte me (alleen) niet om voorbij die BESERKER te komen :( , maar met de co-op ging het lekker snel zeg.... Begin behoorlijk verslaafd te worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb geen Xbox Live Gold, en m'n wireless verbinding is niet helemaal stabiel, (valt af en toe weg = disconnected)

En ik heb geen vrienden die dit soort spellen leuk vinden :( Kutzooi :P Moet ik alles alleen doen.

Heb nog wel 2x 48 uur gratis Gold liggen :P _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:27:
Ik heb geen Xbox Live Gold, en m'n wireless verbinding is niet helemaal stabiel, (valt af en toe weg = disconnected)

En ik heb geen vrienden die dit soort spellen leuk vinden :( Kutzooi :P Moet ik alles alleen doen.

voor co -op in het weekend voeg me maar toe: Hollywood XL als je je verbinding op orde heb :+
Geldt trouwens voor iedereen die wil co-oppen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ThatsHollywood schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:34:
[...]

voor co -op in het weekend voeg me maar toe: Hollywood XL als je je verbinding op orde heb :+
Geldt trouwens voor iedereen die wil co-oppen :>
In het weekend?

Ik voeg je vanavond wel toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:27:

Kom op man, join de club :D
Als je online bent is iedereen je" vriend" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mr-Music schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:56:
[...]

Kom op man, join de club :D
Als je online bent is iedereen je" vriend" ;)
Mjah, ik hou niet echt van online gamen, maar co-oppen is wel vet :D

Alleen dat mijn verbinding niet helemaal lekker is is gewoon kut, zit je midden in een level, valt de verbinding ineens weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Gimbooze schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:09:
Daar kun je soms enorm geluk mee hebben lijkt het :D Ik zit nu op acts 1, 2 en 4 done op Insane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Als je een checkpoint laad dan kan je kiezen voor moeilijkheidsgraad. Is het dan ook niet mogelijk om gewoon voor de laatste checkpoint op Casual te spelen, en dan het spel laden en Insane kiezen om zo de achievement te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:45:
Als je een checkpoint laad dan kan je kiezen voor moeilijkheidsgraad. Is het dan ook niet mogelijk om gewoon voor de laatste checkpoint op Casual te spelen, en dan het spel laden en Insane kiezen om zo de achievement te halen?
Voor elke chapter zie je ook het logo'tje van op welke moeilijksheidsgraad je hem hebt gehaad. Volgens mij moet je dus het goude logo'tje met 3 sterren voor elke chapter in een act hebben staan voorat je de achievement krijgt. Denk ik hoor.. ik weet 't niet zeker, maar 't lijkt me wel zo logisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 21:13
Heb het spel uitgespeeld op casual, maar heb geen achievement voor 'completed act2 on casual :? Voor 1, 3, 4 en 5 wel. Daarnaast waren mn cog tags verdwenen toen ik verder ging bij act3, had er stuk of 8 en toen ik volgende dag verder ging stond ie weer op 1 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Gimbooze schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:48:
[...]

Voor elke chapter zie je ook het logo'tje van op welke moeilijksheidsgraad je hem hebt gehaad. Volgens mij moet je dus het goude logo'tje met 3 sterren voor elke chapter in een act hebben staan voorat je de achievement krijgt. Denk ik hoor.. ik weet 't niet zeker, maar 't lijkt me wel zo logisch :P
Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Woei, m'n Gears of War review staat online :) Wat vinden we er van?

Linkje: http://www.techzine.nl/reviews/281/Gears-of-War.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr-Music schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:25:
Gisteren 2,5 uur zitten co-open. Is best wel dope man !!! 8)
Het lukte me (alleen) niet om voorbij die BESERKER te komen :( , maar met de co-op ging het lekker snel zeg.... Begin behoorlijk verslaafd te worden 8)7
Eitje, laat hem op je afrennen als je voor een deur staat en spring net op tijd weg.

Piece of cake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Heb de game nu ook uitgespeeld. Opzich ben ik het wel eens met de review cijfers. Het is alleen dat de game voor mij niet het maximale cijfer zou kunnen scoren. De game is erg kort (wist het van te voren) het verhaal is splinterdun (stel de cijfers eens voor als het een halo niveau verhaal was). Ik heb gister ook de bonus dvd gezien en er is erg veel wat uiteindelijk niet in de game is gekomen.
Zal wel de marketing en deadlines zijn maar zoveel toffe scenes, ideeen en gevechten die missen, erg jammer.

Verder echt topspel, vette gameplay en gfx maar nooit geen 9,6 - 10 waard, wel 9,5 :P .
(multiplayer buiten beschouwing gelaten, dat speel ik nooit (geen gold))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Laatst online: 25-09 09:28

pjvandesande

GC.Collect(head);

jOzh schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:21:
Vraagje over de multiplayer van GoW:
Kan je online multiplayeren met meerdere personen op 1 Xbox? Dus split-screen met een maat van me bij mij thuis via Xbox-live online spelen?
Jazeker, gewoon even op start drukken bij de anderen controller en inloggen met een Gold Live abo enabled gamer tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de multiplayer variaties?
Kan je alleen co-op spelen? Of is er ook een deathmatch of capture the flag mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Niet echt verbazingwekkend nieuws, maar wel goed om te horen:

http://www.kotaku.com/gam...body-surprised-216258.php

Het wordt een trilogie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:05:
Woei, m'n Gears of War review staat online :) Wat vinden we er van?
Hmm, leuk.

[opbouwende kritiek]

Direct in het begin waar je het verhaal verteld een ongelovelijk lange regel en hij loopt ook nog eens niet :(
Na 14 jaar vastgezeten te hebben komt Dominic Santiago om Marcus Fenix te bevrijden uit zijn cel, om Marcus weer bij de Delta Squad (onder soldaten bekend als de Gears of War) van de COG te voegen, iedere hulp is welkom, al kan Marcus geen warm welkom verwachten
Verder vind ik de 'halen als... ' argumenten een beetje te direct overgenomen van andere reviews.

Je rept met geen woord over MP, maar ja gezien de problemen die je daarmee hebt... De MP actie van deze game is alleen al het kopen waard. Snel iemand toevoegen als vriend, vanavond even 'co-oppen' potje Warzone spelen en dan je review uitbreiden zou ik zeggen ;)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

dizzytal schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:56:
[...]

Hmm, leuk.

[opbouwende kritiek]

Direct in het begin waar je het verhaal verteld een ongelovelijk lange regel en hij loopt ook nog eens niet :(
Iets verbeterd :P
[...]

Verder vind ik de 'halen als... ' argumenten een beetje te direct overgenomen van andere reviews.
Hoezo? Dit is wat ik er van vindt.
Je rept met geen woord over MP, maar ja gezien de problemen die je daarmee hebt... De MP actie van deze game is alleen al het kopen waard. Snel iemand toevoegen als vriend, vanavond even 'co-oppen' potje Warzone spelen en dan je review uitbreiden zou ik zeggen ;)
Was ik eigenlijk al van plan, dus mensen die vanavond zin hebben om te co-oppen of tegen elkaar te spelen: AngeloonieNL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik voeg jou wel ff toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:41:

Hoezo? Dit is wat ik er van vindt.
Hmm, als ik de PU er even bij pak, zie ik toch argumenten staan met dezelfde strekking;

Halen als....:
je een xbox360 hebt.
je dit jaar één game wil kopen

Niet dat ik me er niet in kan vinden, maar het lijkt gewoon erg op elkaar. Als niets vermoedende lezer denk je dan als snel dat je inspriratie ergens anders opgedaan hebt :)

Succes met de rest van de review in ieder geval en misschien komen we elkaar vanavond on-line tegen ;)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

dizzytal schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:30:
[...]

Hmm, als ik de PU er even bij pak, zie ik toch argumenten staan met dezelfde strekking;

Halen als....:
je een xbox360 hebt.
je dit jaar één game wil kopen

Niet dat ik me er niet in kan vinden, maar het lijkt gewoon erg op elkaar. Als niets vermoedende lezer denk je dan als snel dat je inspriratie ergens anders opgedaan hebt :)

Succes met de rest van de review in ieder geval en misschien komen we elkaar vanavond on-line tegen ;)
De review was al eerder klaar dan dat ik de PU had. En ja, die opmerkingen zijn gewoon heel algemeen natuurlijk. En ik heb herfst, niet jaar ;)

Overigens was ik al eerder begonnen met de Halen als... dingen dan de PU ze had (bij de restyling)

Moet je voor co-op trouwens je headset gebruiken? En hoe werkt dat, hoor je dan al het geluid door de headset of alleen de ander zijn stem? Heb dat ding nog nooit gebruikt :P

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 14:48

jOzh

Sweet dude!

pjvandesande schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:13:
[...]

Jazeker, gewoon even op start drukken bij de anderen controller en inloggen met een Gold Live abo enabled gamer tag.
Aangezien ik (nog) geen 360 heb is het Live gedoe nogal wazig voor me. Even voor de zekerheid: Moet ik hiervoor 2 Gold Live abo's hebben (tenslotte zou ik met 2 personen online gaan, hoewel slechts op 1 Xbox) of kan het al met 1 Live abo?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Walkman schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:45:
Niet echt verbazingwekkend nieuws, maar wel goed om te horen:

http://www.kotaku.com/gam...body-surprised-216258.php

Het wordt een trilogie...
heb em ook uitgespeeld afgelopen weekend, was te verwachten dat er sowieso een vervolg op kwam. MAAR ik hoop alleen dat het nog op de 360 komt en niet jaren stretchen en uitstellen dat ze het maar op de volgende machine gaan uitbrengen: daar heb ik echt pesthekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:33:
[...]

De review was al eerder klaar dan dat ik de PU had. En ja, die opmerkingen zijn gewoon heel algemeen natuurlijk. En ik heb herfst, niet jaar ;)

Overigens was ik al eerder begonnen met de Halen als... dingen dan de PU ze had (bij de restyling)

Moet je voor co-op trouwens je headset gebruiken? En hoe werkt dat, hoor je dan al het geluid door de headset of alleen de ander zijn stem? Heb dat ding nog nooit gebruikt :P
:X Voice door headset, rest door speakers |:(
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste