[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.923 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

*O* Net bij de FRS geweest en ze hadden welgeteld 1 Collectors Edition liggen 8) Die was dus voor mij :Y)

Viel nog mee ook, ipv €59,99 bijbetalen hoefde ik maar €55 bij te betalen :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

curry684 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:25:
[...]

Uhm waar heb jij je Nederlands geleerd op school? ;) 1st/2nd/3rd = ik/jij/hij. Dus 1st = je kijkt als de speler zelf, 3rd = je kijkt als een "externe". Ik weet niet wat 2nd zou moeten zijn, maar het enige wat ik me voor kan stellen is dat je dan een camera hebt vanuit de Locust die je neerknalt of zo :D

Aimen is dus wel degelijk ook gewoon 3rd. De betreffende 3rd person die de camera vasthoudt komt alleen even wat dichterbij.
En dat heet 2nd person. Die term wordt amper gebruikt, omdat bijna geen spel zo richt, maar het is wel degelijk een game-term. 1st = vanuit jouw oogpunt, 2nd = vanuit het oogpunt van de persoon direct achter je (kijkt over je schouders mee) en 3rd = vanuit het oogpunt van een persoon verder achter je (de 3e persoon zoals jij zegt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:59
curry684 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:59:
[...]

Dus omdat jij vindt dat een 10 onmogelijk is mogen reviewers niet afronden?

Ik vertik het op Xboxic om zo idioot granulair te gaan dat je met tiende punten moet bekijken of een game beter is dan de ander, dus wij gebruiken gewoon afgeronde rapportcijfers. En toen ik op de middelbare school zat heb ik nog genoeg 10en voor proefwerken en overhoringen gehad met fouten, door afronding of compensatie.

De 10 die ikzelf heb gegeven betekent dan ook gewoon "Excellent", er staat nergens dat ik daarmee "Perfect" zou bedoelen en dat ga jij ook zeker niet voor mij besluiten.
10 betekent een perfecte score en perfectie kan niet in een game bereikt worden. Het kan ook niet betekenen dat het op het moment een perfecte game is, dat kan simpelweg niet. Er is altijd iets op aan te merken wat invloed gaat hebben op een bepaalde speler dus een 10 uitreiken kan niet.

Persoonlijk vind ik met decimalen werken veel nauwkeuriger dan afronden. Maar dat is ook logisch en in dit geval met games kan je zo gemakkelijk zien (mits duidelijk uitgelegd door de reviewer) welke aspecten van een game inlvoed op de lezer kan hebben wat hem wel of niet aanspreekt om tot aankoop te gaan.

De kans is nu supergroot dat GoW naar de PC komt voor Vista: http://pc.ign.com/articles/746/746486p1.html

[ Voor 28% gewijzigd door D. Ninjai op 17-11-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 17:07

curry684

left part of the evil twins

D. Ninjai schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:54:
[...]

10 betekent een perfecte score en perfectie kan niet in een game bereikt worden. Het kan ook niet betekenen dat het op het moment een perfecte game is, dat kan simpelweg niet. Er is altijd iets op aan te merken wat invloed gaat hebben op een bepaalde speler dus een 10 uitreiken kan niet.

Persoonlijk vind ik met decimalen werken veel nauwkeuriger dan afronden. Maar dat is ook logisch en in dit geval met games kan je zo gemakkelijk zien (mits duidelijk uitgelegd door de reviewer) welke aspecten van een game inlvoed op de lezer kan hebben wat hem wel of niet aanspreekt om tot aankoop te gaan.
Heb je wel een woord gelezen van wat ik schreef?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik vindt uberhaupt scores in bladen en websites niet relevant want het is maar net de vraag hoe die persoon het ervaren heeft
voorbeeld
kort geleden stond er in de PU die sensible soccer vaag spel me super grote hoofden zei gafen het een super goed cijfer terwijl de meeste mensen dat spel bagger vinden.

met gears of war is dit hetzelfde ik zou het denk ik een 7 geven omdat ik gewoon niet onder de indruk bent slecht afgewerkt verhaal (je snapt het pas als je ook het boekje lees of wikipedia) tevens vindt ik persoonlijk de tactiesche shooter maar wel 15 kogels in minimaal om wat te kunnen killen
persoonlijk kan ik me daar gewoon niet in vinden
enigste waar ik van onder de indruk ben zijn de graphics maar ik heb liever gameplay wat ik hier gewoon niet in terug vindt
dus zo gaat het met alles de 1 zal GoW super vinden de ander matig en er zullen ook vast mensen zijn die het helemaal niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:59
Je kunt het gewoon geen 10 geven. Een review is gebaseerd op ervaringen met andere games en als je na een tijdje terugkijkt naar GoW kun je het geen 10 meer geven. Zelf vind ik de review van gamer.nl uitstekend maar een 10 in combinatie met de gegeven minpunten... 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door D. Ninjai op 17-11-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
D. Ninjai schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:09:
Je kunt het gewoon geen 10 geven. Een review is gebaseerd op ervaringen met andere games en als je na een tijdje terugkijkt naar GoW kun je het geen 10 meer geven.
zoals je al aangeeft is het een mening, als iemand het super vet vindt wat ik me goed kan voorstellen en hij nog nooit zon vette game gespeelt heeft kan die best een 10 geven. Maar objectief is het natuurlijk niet, maar dan hoeveel % van de internet artikelen zijn objectief?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

D. Ninjai schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:54:
[...]

Lees deze review eens op www.1up.com , daarin legt de reviewer zeer goed uit waarom GoW een 10 krijgt ook al zijn er genoeg problemen met het spel waardoor een 10 eigenlijk niet gerechtvaardigd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-04 18:49
curry684 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:59:
[...]
En toen ik op de middelbare school zat heb ik nog genoeg 10en voor proefwerken en overhoringen gehad met fouten, door afronding of compensatie.
Dat is ook wel ff iets heel anders :P

Een game of een film kan je imo geen 10 geven omdat er zoals eerder gezegd altijd een aantal dingen op aan te merken zijn. Als je dat niet hebt ben je blijkbaar snel tevreden en niet kritisch genoeg.. Liever een kritische revieuwer dan eentje die tevreden is met alles :P.

Kijk op school krijg je wat geleerd en die stof moet je vervolgens omzetten in een test. Als je in alle vragen van die test goed antwoord hebt gegeven verdien je dus een 10.

Bij een game krijg je niet een aantal vragen, je moet een concept bedenken, verhaal, muziek, geluid, gameplay, grafisch, mogelijkheden, ga zo maar door. Eigelijk moet je als reviewer (lijkt mij dan..) al die aspecten los van elkaar bekijken en daar cijfers aan geven. Zo kan de gameplay bijvoorbeeld een 10 zijn maar grafisch een 6. Kan je ook nog zo bekijken dat de gameplay 2x zo zwaar telt dan het grafische omdat de meeste gamers er zo over denken, dus dan krijg je 2*10(+6)=26/3=8,7 (afgerond speciaal voor jou! :P)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het is ook wat voor betekenis je geeft aan een cijfer. Ik weet niet of er hier mensen zijn die Edge magazine lezen, maar als die een 10 geven hoeft dat geen perfectie te zijn. Bij dat magazine betekent dat revolutionair, ik weet dat daar alleen Super Mario 64, Zelda OoT, Gran Turismo, Half life 2 en Halo allemaal een 10 gescoord hebben. Ze hebben GOW nog niet gescoord, maar denk dat zij 'm een 8 (en heel misschien een 9 zullen geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

Net bericht van FRS dat mijn 'Limited Collector's Edition' klaar ligt !

Heb de wiki gelezen, dus het verhaal is me al een beetje duidelijk. Alleen even kijken wat er allemaal in de CE zit ( behalve de plaatjes in dit topic dan, heb ik daar nog niet veel over gehoord ). Vrienden hebben sinds gisteravond spel binnen, , dus dat word van het weekend veel co-op online spelen!

En dat gedoe over reviews en cijfers: het gaat er om wat je er zelf van vind, maar soms wil je gewaarschuwd worden als een game echt slecht is. Wanneer 9 van de 10 een cijfer boven de 9 geven op het moment dat de game uitkomt zitten ze of allemaal elkaar na te papegaaien, of vinden ze het echt goed. Het gaat er om wie je daarin vertrouwt.

Maar genoeg getikt. Afsluiten dus nu ... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 6153 op 17-11-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Co-op lijkt me erg leuk, ik heb zelden zoveel lol gehad als vroeger Doom (of Doom2, kan me niet herinneren) in co-op mode. Hoe werkt het? Moet je iemand uitnodigen of kan je gewoon met een willekeurig iemand een co-op potje gaan doen?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Superspel, net binnen gekregen:P!!!!!!!!!! maar even een vraagje: hoe praat ik in godsnaam?? is er button voor push 2 talk??? want ik zat lekker te schreeuwen en te blaffen maar niemand hoorde me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Wekko306 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:39:
[...]

Op de voorkant staat een tv'tje met daaronder groot 60Hz. Het is geen NTSC versie, gewoon de PAL versie maar kan alleen op 60Hz draaien net als DOA4. Ik dacht dat dit was wegens oneerlijk voordeel voor mensen met 60Hz tov mensen met 50Hz bij online games?
Moderne tv's ondersteunen sowieso wel 60Hz dus dat is geen probleem, oudere tv's ondersteunen dit soms niet en dan kan je het spel dus niet spelen.
Moet je dus je xbox instellen op 60Hz ? Want ik heb een 100Hz tv; en 60 doet ie wel; maar ik vond de beeldkwaliteit dan minder scherp als op 50Hz. Heb Saints Row gedaan; en de letters waren ietwat fuzzier als die xbox op 60Hz staat ingesteld, vandaar.

Moet ook noodgedongen op composite spelen... totdat die hdmi kabel uitkomt; die kan je toch omvormen naar DVI-digitaal ?

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Je kunt een hele opsomming maken van plus en min punten maar uiteindelijk gaat het om het spel plezier. Dat is bij GOW dik in orde. Vandaar de dikke 10 en terrecht.

GOW staat bij mij in het rijtje met spellen als halflife, dune, ufo en redalert. Een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

jongens ik ben een perfectionist. dit spel is niet perfect. het heeft mij niet een gevoel gegeven van ik ben in het spel fuck de echte wereld en fuck de tijd.

hij is goed zeer zeker. een afgeronde 9 is hij waard.

maar revolutionair is hij niet. op zowel de graphics of de gameplay.

graphics hl2 is mooier. gameplay zelfde als GRAW.

microsofts enigste hoop is een muis en keyboard campatiblle 360 maken die echt alles maar dan ook alles afspeelt. dan ben je in mijn ogen revolutionair. iedereen gaat delen komop bill laat zien dat je een fuckin humanist bent en geen vuile kapitalist. wees origineel nerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 75298 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:57:
microsofts enigste hoop is een muis en keyboard campatiblle 360 maken die echt alles maar dan ook alles afspeelt. dan ben je in mijn ogen revolutionair. iedereen gaat delen komop bill laat zien dat je een fuckin humanist bent en geen vuile kapitalist. wees origineel nerd.
Ik wilde een compleet onderbouwd verhaal hier neerplanten maar dat dringt waarschijnlijk toch niet tot je door, dus voor het gemak doe ik het even zo;

|:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Vandaag i.v.m. Nederlandse Launch is G.o.W. 44 euro bij de Media Markt (Rotterdam Centrum gechecked)! (morgen is hij weer 59!). Er liggen er nog > 100 dus doe er je voordeel mee!

Nice game overigens, en over dat cijfer 10 gezeur: Zeur minder, Game meer!

[ Voor 5% gewijzigd door D4V3 op 17-11-2006 18:04 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
hmmm ben zo benieuwt naar deze game, maar heb helaas geen xbox360. Eerst wintersport betalen dan xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

Ace schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:02:
[...]

Ik wilde een compleet onderbouwd verhaal hier neerplanten maar dat dringt waarschijnlijk toch niet tot je door, dus voor het gemak doe ik het even zo;

|:( |:( |:( |:( |:(
ja ace wou je een compleet onderbouwd verhaal plaatsen waarom dit spel net zovel punten kan krijgen als oot.

doe maar verbaas me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Maar is het ook mogelijk in dit spel om met twee man op 1 360 samen online te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Wat doe ik eigelijk hier? Ik ga weer GoW spelen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

jongens ik ben een perfectionist. dit spel is niet perfect. het heeft mij niet een gevoel gegeven van ik ben in het spel fuck de echte wereld en fuck de tijd.

I 8)7
Wat een idioot. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Betekend die 2003 achter je naam dat in je in dat jaar geboren bent :?

Wat een gekke dingen kan iemand zeggen in 1 post :+

Als je eens wat minder scheld, woorden en zinnen afmaakt en hoofdletters gebruikt, kan iemand je misschien begrijpen.

Ik ben niet iemand die spelvauten gaat verbeteren, maar een bericht leesbaar neerzetten is toch wel het minste wat je kan doen.

Oh, en als een spel dit gevoel wel geeft:
het heeft mij niet een gevoel gegeven van ik ben in het spel fuck de echte wereld
Is het misschien tijd om een therapeut in dienst te nemen, of eens in de buitenlucht een rondje te lopen.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 17-11-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Net gisteren gekocht. Leuk spel, heftige actiemomenten vooral tegen die Wretchers. Het gevecht met de Corpser vond ik wat minder alhoewel zijn sterfscene heerlijk spectaculair was! Ik zit nu net tegen die Guards te vechten maar die zijn wel pittig. (En een van die eikels kreeg met te pakken met zijn chainsaw :X ).

[ Voor 52% gewijzigd door Haijo op 17-11-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:o :o :o :o

Net 3-4 uurtjes gespeeld.. All I can say is:

OMFGWTFBBQ _O_ _O_ *O* *O* *O*

Wat een ongeloofelijk vet spel :9 Echt super gaaf 8)

Ff wat pics van m'n LE :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/7664/img2666iv5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img379.imageshack.us/img379/3593/img2667in2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/8731/img2668mr9.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Angeloonie op 17-11-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Hmmm WTF, dat ga je niet menen dat je HL2 mooier vind dan Gears of War, speel je op een 34cm tvtje in zwart en wit met composiet ofzo |:(.

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 17-11-2006 18:59 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128210

Gears of War is echt wel het mooiste spel tot nu toe, als je dit niet vind dan moet je echt naar de dokter. Om de graphics echt te waarderen moet je hem ook gewoon op een hd tv spelen, maar geen bullshit zegen over dat HL 2 mooier is dan GOW.

Ga lekker naar het PS3 topic denk ik dan weet je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Kan het gebash en geflame even stoppen? Als je het niet leuk vindt - fine, als je het wel leuk vindt - fijner. Laten we het daar maar op houden dan wordt iederen blij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 21:35
Waarom zeurt iedereen hier zo over dat dit spel veel 10en krijgt? Dit is by far het beste spel van dit jaar (samen met Zelda waarschijnlijk), dus imo is het meer dan terrecht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
bAdmuTs schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:58:
[...]

Hmmm WTF, dat ga je niet menen dat je HL2 mooier vind dan Gears of War, speel je op een 34cm tvtje in zwart en wit met composiet ofzo |:(.
hoezo wtf ? ik snap totaal niet wat er nou zo ongelofelijk mooi is aan gears of war ? graphics ? test drive unlimited ziet er naar mijn mening nog mooier uit, of cod 3 of prey of fear of of of .

tja je kan flamen wat je wilt maar het blijft een mening, klaar. GOW heeft mij niet kunnen pakken, lopen en monsters afschieten heeft mij niet kunnen pakken, de wapens worden misschien nog beter maar op dit moment heb ik een semi auto gun en tja tis maar wat je mooi vind. misschien dat de multiplayer beter is want het campaign boeit me niet zo.

ik snap het ook niet, ik vind games laatste tijd vaak niet zo mooi of speel ze niet lang, en dat iedreen zowat hier gow prachtig vind doet mij serieus denken of ik neit te vaak heb gegamed dat ik zo'n beetje alles gezien heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 21-04 16:17
BaT schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:04:
[...]

Moet je dus je xbox instellen op 60Hz ? Want ik heb een 100Hz tv; en 60 doet ie wel; maar ik vond de beeldkwaliteit dan minder scherp als op 50Hz. Heb Saints Row gedaan; en de letters waren ietwat fuzzier als die xbox op 60Hz staat ingesteld, vandaar.

Moet ook noodgedongen op composite spelen... totdat die hdmi kabel uitkomt; die kan je toch omvormen naar DVI-digitaal ?
Gewoon je Xbox instellen op 60Hz inderdaad, dan moet ie het prima doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Laatst online: 17-04 23:18
HADES2001 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:08:
met gears of war is dit hetzelfde ik zou het denk ik een 7 geven omdat ik gewoon niet onder de indruk bent slecht afgewerkt verhaal (je snapt het pas als je ook het boekje lees of wikipedia) tevens vindt ik persoonlijk de tactiesche shooter maar wel 15 kogels in minimaal om wat te kunnen killen
persoonlijk kan ik me daar gewoon niet in vinden
Ze hebben nooit geclaimed dat het een realistische tactische shooter zou worden. Het zou een tactische shooter zijn en dat klopt in essentie wel. Dat tactiek gepaart moet gaan met realisme is helemaal geen vanzelfsprekend iets.
:edit
Dit klinkt nu een beetje als zeggen dat Fifa niet tof is omdat je voetbal niet tof vind.

[ Voor 6% gewijzigd door Alabama_man op 17-11-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
fusion.fake schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:19:
[...]
hoezo wtf ? ik snap totaal niet wat er nou zo ongelofelijk mooi is aan gears of war ? graphics ? test drive unlimited ziet er naar mijn mening nog mooier uit, of cod 3 of prey of fear of of of .

tja je kan flamen wat je wilt maar het blijft een mening, klaar. GOW heeft mij niet kunnen pakken, lopen en monsters afschieten heeft mij niet kunnen pakken, de wapens worden misschien nog beter maar op dit moment heb ik een semi auto gun en tja tis maar wat je mooi vind. misschien dat de multiplayer beter is want het campaign boeit me niet zo.

ik snap het ook niet, ik vind games laatste tijd vaak niet zo mooi of speel ze niet lang, en dat iedreen zowat hier gow prachtig vind doet mij serieus denken of ik neit te vaak heb gegamed dat ik zo'n beetje alles gezien heb :/
Ok als je het zo gaat benaderen dan zou alles een kwestie van smaak zijn en dan kan super mario bros in iemands ogen zelfs nog mooier zijn dan een spel als Gears of War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Alabama_man schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:31:
[...]

Ok als je het zo gaat benaderen dan zou alles een kwestie van smaak zijn en dan kan super mario bros in iemands ogen zelfs nog mooier zijn dan een spel als Gears of War.
Die mensen heb je ook... :'(
;)

Serieus, als je voor realisme gaat zit je bij GoW fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:52
Ik begon een beetje bang te worden voor deze game aangezien sommige mensen het hadden over de toch wat teleurstellende graphics. Nu ik het spel vandaag zelf heb gespeeld, kan ik met zekerheid zeggen dat dit de mooiste graphics zijn die ik op mijn schermpie tevoorschijn heb getoverd. Ik geef toe dat de gameplay niet echt revolutionair is, maar de omgeving is werkelijk fantastisch. En eigenlijk is het spel precies zo als ik het verwacht had. Ik snap ook niet zo goed hoe mensen hier zwaar teleurgesteld over kunnen zijn, wat had je anders verwacht. Verwacht geen bf2 of cod2, nee dit is GOW!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

fusion.fake schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:19:
[...]

hoezo wtf ? ik snap totaal niet wat er nou zo ongelofelijk mooi is aan gears of war ? graphics ? test drive unlimited ziet er naar mijn mening nog mooier uit, of cod 3 of prey of fear of of of
Yeah right..... 8)7
De graphics worden trouwens steeds mooier naarmate je verder komt in het spel. Sommige gedeeltes zijn gewoon zo mooi gemaakt (regen level) daar komt gewoon niets bij in de buurt. Niets !
Hoe kan je zeggen dat de campaign je niet boeit als je hem nieteens hebt gespeeld. Je zegt zelf dat je alleen nog maar de semi auto gun hebt gehad. Dan heb je echt maar iets van 15 minuten gespeeld want je krijgt de automatic binnen no-time.
Jij vindt games de laatste tijd niet zo mooi :?
Graphics worden beter met de tijd. Nu ziet een gemiddelde game er beter uit dan 2 jaar terug. Dat is gewoon een feit. Het komt er op neer dat jou verwachtingen gewoon te hoog liggen op dit moment.

En kunnen mensen ook niet ophouden met dat eeuwige gezeik over de 10. Nee het spel is niet perfect. Geen 1 game of applicatie is perfect.

Als je de reviews van GOW leest i.p.v alleen naar het cijfer te staren, zul je zien dat dat nergens wordt beweerd. De 10 staat gewoon voor uitmuntend en dat is in het geval van GOW terecht. Er zullen altijd mensen zijn die het spel niets vinden maar blijf je altijd houden. Noem 1 game uit het verleden waarop geen kritiek is geuit,

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 17-11-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 21-04 16:17
Even voor mensen die het spel al hebben uitgespeeld:
spoiler:
Heeft iemand tips voor Raam? Ik krijg 'm maar niet dood... Ik heb dat gewone geweer (met kettingzaag) en de sniper, maar het lukt zo niet. Ik schiet elkens met het machine geweer op hem tot die vogeltjes weggaan, dan pak ik mijn sniper en schiet ik een paar keer op hem. Maar steeds komt hij op me af lopen en moet ik weg via de linker of rechter zijkant, en als ik dan wegren komen die vogels op me af, of Raam schiet me van achteren dood... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:59

Phydomir

Dennis

Net even een uurtje zitten spelen en WOW!!!.. Het ziet er echt heel erg vet uit. Vooral het detail wat er in de wereld is gestopt is waanzinnig.

Het is sinds HL2 geleden dat ik met een open mond voor de tv/monitor heb gezeten. Geweldig.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186404

Vandaag de game ook binnengekregen, graphics zijn om van te watertanden ook al heb ik geen HD tv, qua shooters op de xbox360 vind ik persoonlijk het verreweg het mooiste spel tot dusver. Qua gameplay kan ik ook niet goed voorstellen waarom mensen er opmerkingen op hebben, ik smul momenteel ontzettend van deze tactical shooter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
klein vraagje: hoelang duurt single player ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:39
ehm ik zit met een probleem.

Nadat ik de berserk heb verslagen.
Zegt hij ''it's all clear''. Mijn scherm wordt zwart, maar er gebeurt niks meer. Ik hoor mezelf nog wel lopen, reloaden etc, maar verder niks.
Ik heb de checkpoint met de berserk opnieuw gespeeld, maar nog steeds hetzelfde:|

iemand een idee?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Kurios schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:59:
klein vraagje: hoelang duurt single player ongeveer?
Ik zit met 5 uur spelen al in Act 3: The Belly of the Beast. Hij wordt wat pittiger(casual) maar ik denk niet dat er meer dan 10 uur in zit.

@keanu_: Cd toevallig smerig? Anders toch even de support lijn bellen van dan wel Xbox dan wel GoW zelf. (Xbox heeft zowiezo een aparte lijn in NL dus dat zou ik eerst proberen). Maar allereerst, Zoek Op Google!

[ Voor 25% gewijzigd door Haijo op 17-11-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Anoniem: 134612 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:52:
[...]

Yeah right..... 8)7
De graphics worden trouwens steeds mooier naarmate je verder komt in het spel. Sommige gedeeltes zijn gewoon zo mooi gemaakt (regen level) daar komt gewoon niets bij in de buurt. Niets !

[...]

Hoe kan je zeggen dat de campaign je niet boeit als je hem nieteens hebt gespeeld. Je zegt zelf dat je alleen nog maar de semi auto gun hebt gehad. Dan heb je echt maar iets van 15 minuten gespeeld want je krijgt de automatic binnen no-time.

[...]

Jij vindt games de laatste tijd niet zo mooi :?
Graphics worden beter met de tijd. Nu ziet een gemiddelde game er beter uit dan 2 jaar terug. Dat is gewoon een feit. Het komt er op neer dat jou verwachtingen gewoon te hoog liggen op dit moment.
a : campaign half uur gespeeld b : campaign tdu 5 min gespeeld en toch boeit het 2e mij meer ?
b : graphics is een feit, maar met andere games vind ik het mooier cod 3 is mooier dan gow naar mijn mening, tdu ook, en fear ook. als ik het campaign een half uur heb gespeeld en het boeit mij niet hoe lang moet ik het dan spelen tot ik iets leuk zie ? een game pakt je of pakt je niet. ik vind shooters prachtig heb jaren cs gespeeld (1,6) ook al zijn de graphics prut, het is de gameplay die telt en niet puur en alleen de graphics

en de verwachtingen die had ik totaal niet, 2 weken voordat hij uitkwam zag ik pas een item eroveri n gamekings/pu. mij verwachtingen zijn niet zeer hoog. zoals iemand eerder zei hl2 is mooier. ik raad je aan fear of iets dergelijks te spelen op 1600x1200 met 4xaa softshadows etc etc en dan te vergelijken hoe prachtig en innovatief gow wel niet is..

[ Voor 11% gewijzigd door fusion.fake op 17-11-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

fusion.fake schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:09:
ik vind shooters prachtig heb jaren cs gespeeld (1,6) ook al zijn de graphics prut, het is de gameplay die telt en niet puur en alleen de graphics
Ik heb heel erg zitten nadenken over hoe ik hier op kan reageren zonder te flamen, echter is het niet mogelijk....

Als je CS1.6 qua gameplay beter vind, raad ik je aan om gewoon te stoppen met het spelen van games...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
waarom ?

ik speel cod 3, dead rising, saints row, test drive unlimited maar gears of war niet ?
maakt dat mij gek ? er bestaat zoiets als smaak mocht je het niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
keanu_ schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:00:
ehm ik zit met een probleem.

Nadat ik de berserk heb verslagen.
Zegt hij ''it's all clear''. Mijn scherm wordt zwart, maar er gebeurt niks meer. Ik hoor mezelf nog wel lopen, reloaden etc, maar verder niks.
Ik heb de checkpoint met de berserk opnieuw gespeeld, maar nog steeds hetzelfde:|

iemand een idee?:S
hm na 5x spelen. Liep het eind ietsje anders af. En nu was die ''bug'' verdwenen.
Dus ik kan verder spelen. Blijf het toch wel vreemd vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

fusion.fake schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:09:
[...]
a : campaign half uur gespeeld b : campaign tdu 5 min gespeeld en toch boeit het 2e mij meer ?
b : graphics is een feit, maar met andere games vind ik het mooier cod 3 is mooier dan gow naar mijn mening, tdu ook, en fear ook. als ik het campaign een half uur heb gespeeld en het boeit mij niet hoe lang moet ik het dan spelen tot ik iets leuk zie ? een game pakt je of pakt je niet. ik vind shooters prachtig heb jaren cs gespeeld (1,6) ook al zijn de graphics prut, het is de gameplay die telt en niet puur en alleen de graphics
Ik kan een aardig eind met je meekomen maar FEAR mooier vinden dan GoW gaat toch wel weer erg ver. Ik heb alleen de demo gespeeld maar die vond ik er toch zeer standaard uit zien, een echte corridor shooter waarbij het lijkt alsof alles opgebouwd is met lego blokken,

Het lijkt trouwens wel of GoW op GoT (staat leuk) vanaf dag 1 meteen aan het Halo syndroom leidt, het is namelijk stoer om GoW overrated en overhyped te vinden lijkt het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Ace schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:42:
[...]

Ik kan een aardig eind met je meekomen maar FEAR mooier vinden dan GoW gaat toch wel weer erg ver. Ik heb alleen de demo gespeeld maar die vond ik er toch zeer standaard uit zien, een echte corridor shooter waarbij het lijkt alsof alles opgebouwd is met lego blokken,

Het lijkt trouwens wel of GoW op GoT (staat leuk) vanaf dag 1 meteen aan het Halo syndroom leidt, het is namelijk stoer om GoW overrated en overhyped te vinden lijkt het wel?
ik ging mss ook wel een beetje tever met fear maargoed je begrijpt mijn punt. ik snap die hype totaal niet. zijn hun niet veel gewend of ben ik teveel gewend ?

de graphics in het eerste level zijn niet echt dat ik van denk.. hopelijk komt dit nog en hopelijk komen nog mooiere wapens etc. dat het mij weer wat lol geeft het te spelen. time will tell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Dit is nergens voor nodig. Overigens worden screenshots nog erg vaak geedit om ze er leuker uit te laten zien, dus daar naar verwijzen heeft niet altijd even veel zin.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-11-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Kunnen we -nogmaals- kappen met de flames? Smaak is persoonlijk....persoonlijk vind ik GoW nog steeds geen Halo killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Aaargh! Die Berserker jaagt me letterlijk en figuurlijk de stuipen op het lijf. Ik vind em serieus eng :P

Ben maar even gestopt om tot rust te komen. Trouwens, die cutscene daarvoor buiten met die crashende heli; nice! Leek wel of ik naar een film zat te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Haijo schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:52:
Kunnen we -nogmaals- kappen met de flames? Smaak is persoonlijk....persoonlijk vind ik GoW nog steeds geen Halo killer.
amen

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-11-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101878

Vanmiddag om 2 uur opgehaald, nu al uitgespeeld, misschien had ik toch op hardcore moeten spelen :/

Maar ik ga hem zeker nog een keer op hardcore proberen, wat een TOP spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Alabama_man schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:31:
[...]

gears of war en test drive unlimited zitten ietsie pietsie andere verschillen in dan gow en mario vind je niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44

Martinspire

Awesomeness

Ik had in het begin ook van die momenten waarvan ik dacht: Is dit nou alles? Qua graphics en gameplay?

Maar als je eenmaal een stukje verder komt en je meer met verschillende belichtingen bezig bent dan merk je toch wel dat deze game er veel beter uit ziet dan F.E.A.R ofzo.

Niet alleen heeft de omgeving meer afwisseling:
De omgevingen lijken op elkaar maar zijn dat dus zeker niet! - In tegenstelling tot Fear.
Ook de karakters zijn veel gedetailleerder (voornamlijk hoofdpersonen, bijpersonen zijn niet echt mega, maar je crew en de tegenstanders zijn echt high detail!).

Wat ik voornamelijk een mega pluspunt vind: De kettingzaag op je gun, meesterlijk gewoon! Zonder daar mee te hebben rondgezaagd vind ik niet dat je uberhaupt tot een mening kunt komen :D

Bovendien vind ik dat er een vergelijking wordt gemaakt tussen 2 spellen die behalve gameplay en replay alleen al zwaar verschillen, er niet eens de moeite is genomen om in ieder geval de singleplayer uit te spelen (of zo goed als).

GoW is voornamlijk een game die je co-op doet of gewoon alleen om lekker te knallen.
TDU is lekker cruisen en af en toe een race doen. Lekker met je maten beuken of gewoon huisjes en auto's kopen.

Ga dan meteen GoW vergelijken met Sims2 ofzo :S .

Game is inderdaad niet bijster lang, maar door de vele achievements en de gehele game-ervaring die je ervan krijgt verlengt de speelbaarheid dusdanig dat het echt wel een klassieker is.

Wat ik niet wil ontkennen, TDU is ook een hele goede game en is ook erg verslavend maar na een tijdje kan ook die vervelen. Ik ben benieuwd hoe je erover te spreken bent als je ze beiden een maand hebt gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 17-11-2006 23:09 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
gaan we nu van iedereen te horen krijgen wat hij of zij vindt van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
Ik heb vandaag van 15:00 tot 22:00 GoW coop met me broer gespeeld. Dang! Deze game is echt zo mooi. We stonden ook regelmatig om ons heen te kijken naar de waanzinnig mooie graphics van het 'omg' factor. Ook het dat level in het bos met de regen. Zo super idioot mooi gewoon.

Ik vind Unreal Engine 3 echt veeeeel mooier dan de engine van HL2. Ik ben ook zeer benieuwd naar de volgende Unreal Engine 3 games.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
Anoniem: 101878 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:07:
Vanmiddag om 2 uur opgehaald, nu al uitgespeeld, misschien had ik toch op hardcore moeten spelen :/

Ben gelijk begonnen op hardcore, maar vraag mij nog steeds af dat een goede keuze was :+ Na 3 uur het eerste deel doorgekomen. Mooie entertainment na een werkweek! Het coversysteem moest ik wel even onder de knie krijgen, maar vervolgens kan je aardig vloeiend door de omgevingen heen werken.

De term "interactive entertainment", zoals dit blijkbaar nu genoemd moet worden, is hier zeker op zijn plaats. Beter dan passief kijken naar een actiefilm 8)

Trouwens, morgen maar eens een vga-kabeltje halen. Ik speel nu op 55cm bakbeest en ben benieuwd of het er echt mooier uitziet en ook fijner speelt op een 19 inch tft (resolutie 1280X1024). Iemand daar nog input over?

[ Voor 12% gewijzigd door Trenchdog op 17-11-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-04 19:47
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:14:

Ik vind Unreal Engine 3 echt veeeeel mooier dan de engine van HL2. Ik ben ook zeer benieuwd naar de volgende Unreal Engine 3 games.
Daar ben ik het persoonlijk helemaal mee eens. Deze engine is echt top notch qua graphics produceren. Brilliant gewoon.

En dat Dat bos level is inderdaad idioot mooi qua graphics :9~ Ik heb serieus in geen jaren meer zo zitten watertanden van graphics maar dit slaat alles. De beste regen-effecten ooit! Echt ongeloofelijk en ik speel niet eens op een hdtv _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:14:
Ik heb vandaag van 15:00 tot 22:00 GoW coop met me broer gespeeld. Dang! Deze game is echt zo mooi. We stonden ook regelmatig om ons heen te kijken naar de waanzinnig mooie graphics van het 'omg' factor. Ook het dat level in het bos met de regen. Zo super idioot mooi gewoon.

Joh, zou het?
Ik vind denk ik ook wel dat de Source engine mooier is dan de Unreal 1 engine....

Maar om even terug te gaan naar Gear of War. Ik heb zelf geen Xbox 360 en dus ook geen Gear of War.
Spel ook (nog) niet gespeeld. Maar ik heb 1 vraag; Is GoW grensverleggend op gebied van gameplay, graphics, of een combinatie van die 2. Als het gewoon leuk is om te spelen maar er fenomenaal uitziet is het toch geen klassieker? Dan krijg je net zoiets als Doom 3 destijds (wat gaat det tijd toch snel:P).
Word dit spel dus beoordeeld omwille van zijn graphics of gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Toch vallen de reakties me tegen, had veel meer het OMG effect "verwacht" eigenlijk. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar op of andere manier is die drang ook niet meer zo ontzettend groot.
Ik lees alleen maar over het mooie beeld, en het meest indrukwekkend: een zaag... Klinkt leuk, maar een echte klassieker had allang andere meningen los gelaten.
Een echte klassieker had allang vele paginas vol in dit forum, zoals HL2 (wel minder natuurlijk gekeken naar de user base van pc/360)

Ik wacht mooi op een demo, voordat ik weer het risico loop om een zogenaamde top game te kopen, waarbij het over een aantal maanden angstig stil zijn. Mischien is de game echt top, mischien niet, ik wacht op een demo. Een shooter moet wel heel bijzonder zijn om nog door mij gekocht te worden. :)
Hf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Is een wereld van verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-04 23:08
keanu_ schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:09:
gaan we nu van iedereen te horen krijgen wat hij of zij vindt van de game?
de rubriek waar dit topic in staat heet niet voor niets Games & Discussies
dis·cus·sie·groep (de ~)
1 groep van personen die van gedachten wisselt over een bepaald onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Deruxian schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:25:
[...]

Dan krijg je net zoiets als Doom 3 destijds (wat gaat det tijd toch snel:P).
Word dit spel dus beoordeeld omwille van zijn graphics of gameplay?
Beide. Doom 3 was alleen om de graphics maar de gameplay zoog in mijn ogen. In dit spel moet je gewoon echt tactisch bezig zijn anders kom je er niet. Het is moeilijk te beschrijven hoe het spel speelt. In het begin moet je er heel erg aan wennen maar naar mate je verder komt en beter wordt in cover zoeken wordt het echt vet om te spelen. en samen met de idioot geile graphics maakt dit voor mij toch wel een regelrechte topper :) In mijn ogen maakt het de hype volledig waar. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 17-11-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:52
Deze game is zeker wel een classic, er zijn alleen nog niet zoveel mensen met een xb360 als je het afzet tegen HL2. Ik vind de graphics echt super, maar het spel op zich ook zeker de moeite waard. Net het 1e gedeelte afgerond, het spel zuigt je wel op hoor. Deze game zou ook zeker geen 8 krijgen wanneer de graphics al een standaard waren geweest. Het is gewoon prachtig uitgewerkt. Niet voor nix krijgt deze game 10-en op reviewsites. Een echte next gen game wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
Shooters à la GoW zijn volgens mij vaak de eerste spellen die de lat een stuk hoger leggen op gebieden als graphics en geluid. Vanaf nu is het weer schaven en bijwerken, totdat er een game ligt met èn de technische kwaliteit van een spel als GoW èn verhaal/sfeer/gameplay van een nieuw niveau. Dat zijn de classics voor een breed publiek.

GoW is denk ik wel een classic: een classic op zijn gebied. Voor het brede publiek? Waarschijnlijk niet, maar de genen voor dat spel zijn in GoW te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O_

spoiler:
Ben net de mijnen uit waar je die enorme.. ehm... hoe heet ie :+ moest verslaan, dat spinachtige beest. _O_ Briljant gevecht. Ook dat wapen wat je daar vind, die Crossbow _O_ Geweldig verzonnen en echt een origineel wapen :). Vraag me alleen nu af hoe ver ik ben? Ik zit bij de voordeur van Fenix Mansion.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 10:11
Ik vind gow ook wat tegenvallen, maar ik had me wellicht ook teveel opgehyped. Begrijp me niet verkeerd, de sp is echt geweldig, zeker in co-op, en de graphics zien er zeer goed uit. Maar toch wordt ik er niet helemaal in gezogen, zoals ik dat bijv wel werd bij de lost planet en R6:vegas demo's. Ook vond ik de graphics van die 2 games beter, bij beide werd ik de 1ste keer weggeblazen (vooral bij vegas) hoe goed het eruit zag. Bij gow had ik dat veel minder. Heb ook geen idee waarom, wellicht de setting of misschien omdat ik er al zoveel filmpjes van heb gezien.
Het is een prima game, maar ik zie het me over een maand niet meer spelen. Ik denk ook dat veel review cijfers te veel gebaseerd zijn op de hype. Ik zie van erg veel mensen de reactie dat ze de game super vinden, maar toch net niet die topper waarop ze hoopte.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 18-11-2006 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 101878 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:07:

Als je hem dan toch nog een keer gaat spelen probeer dan vanaf Act 1-5 te co-oppen (via XBL of via de bank).

Net even uurtje of 4-5 Versus mode gedaan met wat vrienden over XBL, ge-wel-dig. De genoegdoening om iemand z'n kop eraf te schoppen gaat gewoon niet vervelen, ook niet de 20ste keer :P En als je goed samenwerkt kom je echt ver. Vanwege een vroege afhaker hebben we het grootste gedeelte 2 vs 3 man moeten spelen.

En toch bleven wij (2 man) bijna elke ronde winnen door gewoon rustig bij elkaar te blijven, elkaar dekking te geven en niet als kippen zonder kop in de rondte te gaan rennen. Raakte we elkaar kwijt in de melee of actie dan was het meestal snel gedaan als we outnumbered waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

Modbreak:Het is hier _niet_ de HK :{

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 18-11-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-04 20:23
omg !!

Dit spel is echt super ! vernieuwende gameplay (tov de unreal series) en het grafische werk is echt super, wat een detail ! cutscenes zijn ook heel mooi gedaan. Alles ademt voor mijn gevoel de juiste sfeer uit. Vanmiddag maar eens een beetje co-oppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:26:
Toch vallen de reakties me tegen, had veel meer het OMG effect "verwacht" eigenlijk. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar op of andere manier is die drang ook niet meer zo ontzettend groot.
:?
In het algemeen is iedereen juist laaiend over de game. Het zijn ook meer de notoire zeikerds die negatief over dit spel zijn. Dat soort gasten heb je altijd die het wel stoer vinden om kritiek te uiten als een spel zo populair is. Er wordt hier door een aantal mensen zelfs geklaagd over de graphics 8)7
Ik lees alleen maar over het mooie beeld, en het meest indrukwekkend: een zaag... Klinkt leuk, maar een echte klassieker had allang andere meningen los gelaten.
Een echte klassieker had allang vele paginas vol in dit forum, zoals HL2 (wel minder natuurlijk gekeken naar de user base van pc/360)
Die pagina's komen nog wel. Iedereen is nu aan het spelen ;)
Ik wacht mooi op een demo, voordat ik weer het risico loop om een zogenaamde top game te kopen, waarbij het over een aantal maanden angstig stil zijn. Mischien is de game echt top, mischien niet, ik wacht op een demo. Een shooter moet wel heel bijzonder zijn om nog door mij gekocht te worden. :)
Hf.
Dit is absuluut een top game. Qua graphics, qua gameplay, qua geluid, qua fun, qua sfeer, qua multiplayer. Dan heb je zo'n beetje wel alle punten die er toe boeien bij een aktie game. Ja, je kan gaan zeuren over het verhaal maar dat vind ik een beetje onzinnig bij een aktie game. Verhaal kan mij dan eigenlijk gestolen worden, ik wil gewoon een tof spel spelen.

Ik game al 20+ jaar en heb dus al behoorlijk veel gezien maar ik ben zeker van mening dat dit spel een classic is. Singleplayer heb je na verloop van tijd misschien wel gezien maar het spel is zoooo goed online. Speelt ook totaal anders dan andere FPS online. Het is echt een compleet nieuwe beleving.Mensen die de gameplay van GOW met GRAW vergelijken (omdat je in beide games kan coveren) weten ook niet waar ze het over hebben. Het speelt echt zoveel malen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
Anoniem: 134612 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 09:40:
[...]

Dit is absuluut een top game. Qua graphics, qua gameplay, qua geluid, qua fun, qua sfeer, qua multiplayer.
Juist en daarom heb ik de game gekocht, voor de FUN die ik eraan heb. ik vind het een superspel puur en alleen om de FUN, die graphs en geluid zijn bijzaak voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

vanmiddag komt een maat van mij hier co-op spelen maar is dat dan splitscreen? Daar heb ik op de een of andere manier namelijk een hekel aan :( Het wordt zo onoverzichtelijk en de framerate is vaak stukken minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-04 16:15
Ik zit nu bij het water.. waar ik die auto moet halen.. als ik verder loop komen er paar vleermuizen aan en ben ik er geweest.. Wat moet je hier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:29
kazuka schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:04:
vanmiddag komt een maat van mij hier co-op spelen maar is dat dan splitscreen? Daar heb ik op de een of andere manier namelijk een hekel aan :( Het wordt zo onoverzichtelijk en de framerate is vaak stukken minder.
co-op is splitscreen ja (hoe had je dat anders willen doen? een controller bestuurt de benen en de andere de armen :+ )

maar over de vraag hoe lang de game is; in casual mode heb ik em hier uitgespeeld in ongeveer 7 uurtjes, veel te kort dus
niets wat mij nog trekt om op hardcore te gaan spelen

multiplayer vind ik 3x niks, dus na 2 dagen kan deze de kast in

leuke experience, vette game... maar naar mijn idee te kort, veel te kort

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 18-11-2006 10:25 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:24:
Dat is wel jammer aan games van tegenwoordig. Als de multiplayer niet bevalt blijft er altijd een vrij kort spel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
djmantri schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:08:
Ik had in het begin ook van die momenten waarvan ik dacht: Is dit nou alles? Qua graphics en gameplay?

Maar als je eenmaal een stukje verder komt en je meer met verschillende belichtingen bezig bent dan merk je toch wel dat deze game er veel beter uit ziet dan F.E.A.R ofzo.

Niet alleen heeft de omgeving meer afwisseling:
De omgevingen lijken op elkaar maar zijn dat dus zeker niet! - In tegenstelling tot Fear.
Ook de karakters zijn veel gedetailleerder (voornamlijk hoofdpersonen, bijpersonen zijn niet echt mega, maar je crew en de tegenstanders zijn echt high detail!).

Wat ik voornamelijk een mega pluspunt vind: De kettingzaag op je gun, meesterlijk gewoon! Zonder daar mee te hebben rondgezaagd vind ik niet dat je uberhaupt tot een mening kunt komen :D

Bovendien vind ik dat er een vergelijking wordt gemaakt tussen 2 spellen die behalve gameplay en replay alleen al zwaar verschillen, er niet eens de moeite is genomen om in ieder geval de singleplayer uit te spelen (of zo goed als).

GoW is voornamlijk een game die je co-op doet of gewoon alleen om lekker te knallen.
TDU is lekker cruisen en af en toe een race doen. Lekker met je maten beuken of gewoon huisjes en auto's kopen.

Ga dan meteen GoW vergelijken met Sims2 ofzo :S .

Game is inderdaad niet bijster lang, maar door de vele achievements en de gehele game-ervaring die je ervan krijgt verlengt de speelbaarheid dusdanig dat het echt wel een klassieker is.

Wat ik niet wil ontkennen, TDU is ook een hele goede game en is ook erg verslavend maar na een tijdje kan ook die vervelen. Ik ben benieuwd hoe je erover te spreken bent als je ze beiden een maand hebt gehad.
ok al hebben we een andere mening, respect ;) ik vergeleek cod 3 er ook al mee dat is al wat beter dan tdu , maar ik doelde op de graphics daarmee en niet de gameplay want zoals je al zei een racing game en een shooter zijn nou niet eenmaal hetzelfde : )
Anoniem: 134612 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 09:40:
[...]

:?
In het algemeen is iedereen juist laaiend over de game. Het zijn ook meer de notoire zeikerds die negatief over dit spel zijn. Dat soort gasten heb je altijd die het wel stoer vinden om kritiek te uiten als een spel zo populair is. Er wordt hier door een aantal mensen zelfs geklaagd over de graphics 8)7

[...]

Die pagina's komen nog wel. Iedereen is nu aan het spelen ;)

[...]

Dit is absuluut een top game. Qua graphics, qua gameplay, qua geluid, qua fun, qua sfeer, qua multiplayer. Dan heb je zo'n beetje wel alle punten die er toe boeien bij een aktie game. Ja, je kan gaan zeuren over het verhaal maar dat vind ik een beetje onzinnig bij een aktie game. Verhaal kan mij dan eigenlijk gestolen worden, ik wil gewoon een tof spel spelen.

Ik game al 20+ jaar en heb dus al behoorlijk veel gezien maar ik ben zeker van mening dat dit spel een classic is. Singleplayer heb je na verloop van tijd misschien wel gezien maar het spel is zoooo goed online. Speelt ook totaal anders dan andere FPS online. Het is echt een compleet nieuwe beleving.Mensen die de gameplay van GOW met GRAW vergelijken (omdat je in beide games kan coveren) weten ook niet waar ze het over hebben. Het speelt echt zoveel malen anders.
ik begin zo naderhand te denken dat je voor epic werkt ofzo _O-
ThatsHollywood schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 09:45:
[...]

Juist en daarom heb ik de game gekocht, voor de FUN die ik eraan heb. ik vind het een superspel puur en alleen om de FUN, die graphs en geluid zijn bijzaak voor mij
kijk jij snapt het. het is de fun dat telt en niet de graphics / geluid. natuurlijk dragen die voor ee ngroot gedeelte mee, maar stel je voor je hebt levensechte graphics in een spel waarbij je pleintjes moet vegen. (ik zeg maar wat) dan heb je er toch ook geen fun mee ? dat beslist namelijk of je het spel doorspeelt of gauw "zapt" naar een andere spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
ilovetechno schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:24:
Ik zit nu bij het water.. waar ik die auto moet halen.. als ik verder loop komen er paar vleermuizen aan en ben ik er geweest.. Wat moet je hier doen?
spoiler:
je moet in het licht blijven, volgens mij staan er hier en daar gas tanks -je weet wel wat je dan moet doen ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Terryb47 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:34:
[...]

spoiler:
je moet in het licht blijven, volgens mij staan er hier en daar gas tanks -je weet wel wat je dan moet doen ;)
Of je moet een brandende auto voor je uit duwen. Die beesten zijn allergisch voor licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gisteravond met drie man alle MP maps door gespeeld, daarna nog even een stuk single player campaign gespeeld
spoiler:
tot aan het stuk met de beserker

Ik moet zeggen een ongelovelijk goede game tot nu toe. Ik was een beetje sceptisch, dus gistermiddag eerst bij een kameraad even een stukje gezien en gespeeld. Wel jammer dat splitscreen alleen horizontaal kan en niet verticaal (speelt imho lekkerder).

Direct 's middags naar de BS om 'em toch maar op te pikken.

Mijn MP ervaring tot nu toe:

4x4 lekker snelle actie, het zou leuk zijn als je bijv. ook zelf 2x2 of 3x3 zou kunnen kiezen. Het is toch wel lastig als je met zn drieën een headset op hebt en er komt 1 speler bij die dat niet krijg je soms k*t momenten. zoals 1 teammaat die in een deut blijft staan zodat er vervolgens 2 niet door kunnen :(

De maps zijn voldoende gevarieerd, wisseld van een urban situatie waar de hele match zich afspeeld in goed 1 straat tot aan een (jaja) fabrieksterrein of een oud herenhuis. De outdoor maps vond ik gisteravond wat fijner spelen (maar dat zat hem vast in het nog onbekend zijn met de maps)

Je begint in het begin van de map met je standaard COG wapen (met chainsaw :) ) je shotgun een proppenschieter en wat granaten Het wapenarsenaal is verder beperkt, in veel maps is er maar 1 van elk 'heavy' weapon, in sommige maps is er echter voor elk team een sniperrifle en hammer of dawn. Imho komt dit de gameplay ten goede, het campen met een sniperrifle is hierdoor (en door de kleine maps) moeilijk of soms niet eens interessant, lekker laten liggen dat sniper rifle :)

Het goed kunnen reviven van teammates is een must (of je moet gewoon niet dood/downgaan) heb je dit onder de knie sta je in een MP match al 1-0 voor. Het health systeem is niet storend in MP, afhankelijk van de tegenstand kun je wel een keer in de game even 'bij komen' maar vaak is de actie te hechtisch dat als je een maal flink beschoten wordt er teammates van je tegenstanders snel bij hem/haar zijn om het karwij af te maken.

Voor mij is GoW een beter MP ervaring dan vele andere online shooters, het heeft zijn eigen stijl wat mij wel bevalt. De snelheid van de matches, de compactheid van de matches en het beperkt kunnen campen in de maps... ideaal.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:24:
[...]

co-op is splitscreen ja (hoe had je dat anders willen doen? een controller bestuurt de benen en de andere de armen :+ )

maar over de vraag hoe lang de game is; in casual mode heb ik em hier uitgespeeld in ongeveer 7 uurtjes, veel te kort dus
niets wat mij nog trekt om op hardcore te gaan spelen

multiplayer vind ik 3x niks, dus na 2 dagen kan deze de kast in

Waarom speel je hem dan ook op Casual? Daar staat toch duidelijk bij 'kan je ademhalen zonder te kwijlen' of iets dergelijks? :P Bij Hardcore staat 'you know how to place a headshot' lijkt me dat dat de juiste moeilijkheids graad is. Als je Act 1 doorhobbelt zonder dood te gaan snap je zelf denk ik ook wel dat het een grotere uitdaging is om hem op Hardcore uit te spelen.

En voor de tiende keer, neem de moeite om hem co-op met een bekende/vriend/volslagen wildvreemde over XBL te spelen. Gegarandeerd dat je de game dan een stuk meer gaat waarderen.

GoW heeft co-op eens eindelijk goed op de kaart gezet (meestal was het maar een bijzaak). Maar nu met Rainbow Six die 4 player co-op gaat bieden (de complete campaign) en Army of Two die als basis co-op heeft breekt het eindelijk door als vereiste (zoals multiplayer deathmatch ook al een standaard is in fps-en).

En dat voegt een hele hoop fun en replay value met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:29
Ace schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:21:
[...]

Waarom speel je hem dan ook op Casual? Daar staat toch duidelijk bij 'kan je ademhalen zonder te kwijlen' of iets dergelijks? :P Bij Hardcore staat 'you know how to place a headshot' lijkt me dat dat de juiste moeilijkheids graad is. Als je Act 1 doorhobbelt zonder dood te gaan snap je zelf denk ik ook wel dat het een grotere uitdaging is om hem op Hardcore uit te spelen.

En voor de tiende keer, neem de moeite om hem co-op met een bekende/vriend/volslagen wildvreemde over XBL te spelen. Gegarandeerd dat je de game dan een stuk meer gaat waarderen.

GoW heeft co-op eens eindelijk goed op de kaart gezet (meestal was het maar een bijzaak). Maar nu met Rainbow Six die 4 player co-op gaat bieden (de complete campaign) en Army of Two die als basis co-op heeft breekt het eindelijk door als vereiste (zoals multiplayer deathmatch ook al een standaard is in fps-en).

En dat voegt een hele hoop fun en replay value met zich mee.
heb em coop splitscreen gedaan met iemand die weinig console ervaring heeft

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Eens met dizzytal. Gister het spel gekocht, en samen met een vriend coop op hardcore begonnen. In 3 uurtjes act 1 gehaald. Jammer dat splitscreen horizontaal is, ik heb een 19" breedbeeld scherm, dus dan houd je een breed, maar niet zo hoog scherm over.

Grahpics zijn echt super. GRAW was al goed, maar dit is nog beter, en met veel minder foutjes (popups etc.). Die tint, de sfeer, het is gewoon helemaal goed.

En vanochtend maar is de MP gedaan. Damn, wat goed. CoD2 met z'n 8-en is kut, dit is (again) super. Hier wil je echt geen 16 man. Heb overigens maar 2 verschillende maps gezien, beide outdoor, indoor lijkt me ook minder fijn. Eigenlijk nog nooit de kans had om iemand te reviven, vaak zijn het 1 op 1 confrontatie's waardoor degene die iemand als eerste down krijgt, ook gelijk het afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Man ik ben ondertussen echt verslaafd aan MP :(
Heb er al behoorlijk wat uurtjes opzitten haha. Echt een van de beste MP spellen die ik tot nu toe heb gespeeld. Lekker snelle actie, maar je kan 't ook heel rustig aanpakken en je vijanden er 1 voor 1 tussenuit pikken, op die manier heb ik al behoorlijk wat potjes gewonnen als ik in m'n eentje nog tegenover een vol team stond.

Echt een heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Muthas schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:46:
Eigenlijk nog nooit de kans had om iemand te reviven, vaak zijn het 1 op 1 confrontatie's waardoor degene die iemand als eerste down krijgt, ook gelijk het afmaakt.
Dat is eigenlijk ook een van de zaken mij wel aanspreekt.

In heel veel andere games kom je nog goed uit de voeten als je er alleen van doorgaat, bij GoW is het haast een must om 2 aan 2 te spelen, anders leg je zo het loodje. Je kunt als je 2 x 2 speelt elkaar ook goed dekken. Jij vuurt burst af en je maat rent snel daar de volgende steen/pilaar/auto :) Eenmaal daar, dekt hij jouw enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fusion.fake schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:14:
ik begin zo naderhand te denken dat je voor epic werkt ofzo _O-
Hoezo, omdat ik enthousiast ben over de game ? Ben niet de enige hoor...
kijk jij snapt het. het is de fun dat telt en niet de graphics / geluid. natuurlijk dragen die voor ee ngroot gedeelte mee, maar stel je voor je hebt levensechte graphics in een spel waarbij je pleintjes moet vegen. (ik zeg maar wat) dan heb je er toch ook geen fun mee ? dat beslist namelijk of je het spel doorspeelt of gauw "zapt" naar een andere spel
Grappig, jij begint namelijk zelf degene die het maar wat graag over graphics heeft.. Dat je COD3 FEAR en zelfs PREY mooier vond enzo. Als dat jou toch niet boeit begin er dan ook niet over.

Zoals al heel veel mensen hier melden is GOW qua graphics en gameplay/fun goed. Wij snappen allemaal waar het om gaat hoor.

nu jij nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Anoniem: 134612 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:50:
[...]

Hoezo, omdat ik enthousiast ben over de game ? Ben niet de enige hoor...

[...]

Grappig, jij begint namelijk zelf degene die het maar wat graag over graphics heeft.. Dat je COD3 FEAR en zelfs PREY mooier vond enzo. Als dat jou toch niet boeit begin er dan ook niet over.

Zoals al heel veel mensen hier melden is GOW qua graphics en gameplay/fun goed. Wij snappen allemaal waar het om gaat hoor.

nu jij nog ;)
ik zei dat graphics belangrijk zijn maar niet ALLES zijn

gezien je het bijna aanbid en misschien elke dag een welterusten kus geeft denk ik dat je a) gek bent, b) bij epic werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fusion.fake schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:52:
[...]
ik zei dat graphics belangrijk zijn maar niet ALLES zijn vriend.
kijk jij snapt het. het is de fun dat telt en niet de graphics / geluid
Welke van de 2 is het nou ? Als je zo post veroorzaak je alleen maar verwarring. Eerst focus jij op de graphics om vervolgens te zeggen dat die er niet toe doen.
gezien je het bijna aanbid en misschien elke dag een welterusten kus geeft denk ik dat je a) gek bent, b) bij epic werkt
Dan lopen er veel gekken en EPIC medewerkers rond op deze wereld. Man, doe niet zo kinderachtig...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 18-11-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Anoniem: 134612 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:03:
[...]

[...]

Welke van de 2 is het nou ? Als je zo post veroorzaak je alleen maar verwarring. Eerst focus jij op de graphics om vervolgens te zeggen dat die er niet toe doen.

[...]

Dan lopen er veel gekken en EPIC medewerkers rond op deze wereld. Man, doe niet zo kinderachtig...
moet je horen wie het zegt... ik zeg dat de fun niet puur alleen graphics is maar de rest ook telt, het lol percentage stijft als de graphics beter zijn, niet ? maar alleen graphics is het niet wat dacht je van gameplay / audio / controls / etc etc

je noemt mij kinderachtig maar kan het niet accepteren dat het spel mij gewoon niet zo boeit ? ik ben heus niet de enige hoor ken wel wat mensen die r ook zo over nadenken,

ik kap want dit is geen discussie, ga lekker de fanboy uithangen ofzo, kritiek moet je kunnen accepteren

[ Voor 6% gewijzigd door fusion.fake op 18-11-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fusion.fake schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:07:
[...]
moet je horen wie het zegt... ik zeg dat de fun niet puur alleen graphics is maar de rest ook telt, het lol percentage stijft als de graphics beter zijn, niet ? maar alleen graphics is het niet wat dacht je van gameplay / audio / controls / etc etc
Lees mijn posts een goed na. Ik geeft juist aan dat GOW veel meer is dan alleen mooie graphics.
je noemt mij kinderachtig maar kan het niet accepteren dat het spel mij gewoon niet zo boeit ? ik ben heus niet de enige hoor ken wel wat mensen die r ook zo over nadenken,

ik kap want dit is geen discussie, ga lekker de fanboy uithangen ofzo, kritiek moet je kunnen accepteren
En hoezo kan ik niet accepteren dat de game jou niet boeit ? Waar maak jij dat uit op ? Dat heb ik nergens gezegd. Moet ieder lekker voor zich weten. Je komt op mij een beetje gefrustreerd over.

Dat jij mij tot fanboy bombardeerd omdat ik enthousiast ben zegt meer over jezelf dan over mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Het lijkt me duidelijk dat jij (giropas) en jij (fusion.fake) het niet met elkaar eens zijn. Kunnen jullie je discussie onderling verplaatsen naar een ander medium zodat het topic ook nog interessant blijft voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Ben dan wel geen modje, maar kan nu weer een beetje inhoudelijk over de game gaan (dus niet het constante gezeur over graphics die wel of niet beter zijn dan..... )

Oh, zouden er misschien wat meer spoilers gebruikt kunnen worden? (pagina's vol hoeft ook weer niet)

Ik ben zelf net begonnen in single player en lees nu al dat ik een 'heleboel dingen' tegen ga komen, hoe die dingen dan precies dood gaan ;) (goh, wie had dat gedacht bij een shooter) Dat wil ik zelf bevelen.

Tuurlijk kan ik topic ook gewoon niet meer lezen, maar ben wel benieuwd naar de bevindingen van anderen, MP tactics die jij vindt werken dat soort dingen...

[add]
Modje was me voor, waarvoor dank :)

[ Voor 3% gewijzigd door dizzytal op 18-11-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
fusion.fake schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:13:
[...]

gears of war en test drive unlimited zitten ietsie pietsie andere verschillen in dan gow en mario vind je niet ?
Je begijpt m'n punt niet. Zodra je zegt dat iets mooi of niet mooi is en dat verdedigt met dat het gewoon je mening is dan zou dat voor alles gelden. En in zo'n geval zou je dus gewoon kunnen zeggen dat super mario mooier is omdat dat nu eenmaal je mening is.
In dat opzicht is de discussie misschien dan ook wat doelloos. Vergelijkbaar met iemand die jazz niet mooi vind ervan proberen te overtuigen dat het juist wel mooie muziek is. (bedoel er niks mee, is meer om het discussie niveau weer te geven).

Verder word er ook veel gezegt dat de gameplay echt revolutionair is. Tsja tis en blijft een shooter. En zo'n beetje alles is op dit gebied al eerder gedaan. Maar hoe deze game met het dekking zoeken en tevoorschijn komen en dan schieten omgaat heb ik in iedergeval nog niet eerder gezien in een game. Je kunt dit heel leuk vinden en het helemaal de hemel in prijzen, maar kan me goed voorstellen dat sommigen er snel op uitgekeken zijn. Dit is ook echt een kwestie van smaak denk ik. Bij HL2 was ikzelf bijv al vrij snel op dat gravity gun ding uitgekeken terwijl anderen er geen genoeg van konden krijgen.

Denk overigens wel dat het iets verhogen van de damage van de wapens in de mulitplayer dit aspect wat beter naar voren kan laten komen. Dit omdat je online, als je achter iets verscholen zit en je word beschoten, nog redelijk makkelijk weg kunt rennen zonder dood te gaan. Het verhogen van de damage zal denkik de "pinned down" situatie wat realistischer maken waardoor het tactische element van flanken sterker naar voren komt.

[ Voor 9% gewijzigd door Alabama_man op 18-11-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Ik vind juiste dat het dekking zoeken ervoor zorgt dat je heel snel kunt aanvallen met oppressive fire. Daardoor gaat juist de actie harder en sneller zonder over the top te moeten zijn. Als je juist de hele tijd wegduikt en rent word je onder de voet gelopen. Ik moet toegeven dat het dekking zoeken wel erg effectief is maar het pakt erg positief uit in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Haijo schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 15:07:
Ik vind juiste dat het dekking zoeken ervoor zorgt dat je heel snel kunt aanvallen met oppressive fire. Daardoor gaat juist de actie harder en sneller zonder over the top te moeten zijn. Als je juist de hele tijd wegduikt en rent word je onder de voet gelopen. Ik moet toegeven dat het dekking zoeken wel erg effectief is maar het pakt erg positief uit in mijn ogen.
Ja dat dekking zoeken is nou juist wat het zo tof maakt in mijn ogen. Eindelijk weer eens een vete shooter waar je niet doorheen kan raggen (mits je hem op hardcore speelt) maar gewoon geduld en taktiek moet uitoefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik kan trouwens (net als bij Cod) nog steeds niet goed connecten naar een ranked match. Connection lost zegt ie dan.

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
djmantri schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:24:
Ik kan trouwens (net als bij Cod) nog steeds niet goed connecten naar een ranked match. Connection lost zegt ie dan.

Iemand ideeën?
Kijkt u eens

Bij mij werkt 't iig, heb er bijna geen last meer van als ik 't op die manier doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-04-2020

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Vorige nacht ff GoW uitgespeeld met een maat in Co-op Mode, kmoet zeggen dat de game wel erg kort is. Toen we bij de eindbaas waren d8en we dat we pas op zo'n 70% van de game waren. Ook vond ik de bazen een beetje eentonig en easy. Maar de spectaculaire actie en gameplay maakte het eigenlijk wel weer goed. De difficulty modes vind ik ook zeer goed gebalanceerd, Casual voor de echte beginners. Hardcore iets moeilijker, maar dat is maar ietsje moeilijker dan Casual waarbij het nog geen echte challenge is en Insane voor de pro's. Daar moet je wel ff goed schieten omdat je niet zomaar zoals in de vorige modes random kan schieten want je hebt echt je ammo nodig. Voor de rest heb ik nog geen Online MP gedaan, dat ga ik vanavond maar es proberen. Ik vind GoW echt een top spel !!
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste