[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.922 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Even een debiele vraag, autosaved hij? Ik ben nu ~3uurtjes aan t spelen maar als ik nu op Start->Quit game doe dan zegt hij "Are you sure to quit, all unsaved data wil lbe lost" Maar ik heb nergens nog handmatig gesaved. Doet hij dit automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01 10:39
Yup, hij auto-saved bij iedere keer als je "check-point" ziet staan. Vanaf daar ga je de volgende keer weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44

Martinspire

Awesomeness

Grozno schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:20:
[...]
Het is natuurlijk Locust hè, dat zijn geen standaard mensjes zoals in G.R.A.W. of zo
Dat snap ik, maar echt veel info krijg je er niet van (of heb ik een game/film gemist ofzo?)
Locust of niet, alles gaat dood als je er 2 of 3 kogels in pompt, anders kun je net zo goed met een opblaas knuppel naar die gasten toerennen...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Grozno schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:02:
Ben net bij de Dimension Plus geweest...

Ik vroeg of ze GoW al binnen hadden, antwoord: "Nee."

Daarna vroeg ik:"Niet binnen of wel binnen maar niet in de verkoop?" Antwoord: "Ehm, ja..." (Tweede dus :P)

Toen de vraag gesteld of ik 'm toch al mee mocht hebben, want ik had berichten gehoord van Dixons etc, antwoord: "Nee, bij Dixons hebben ze inmiddels op hun lazer gekregen van Microsoft en dat de game daar uit de schappen is gehaald. Op z'n vroegst kun je 'm morgen krijgen."

Hij vertelde ook nog dat hij wist wat voor boete er op het te vroeg verkopen stond en keek daarbij niet blij. Waarschijnlijk is zo'n boete dus niet mals...

Naja nog ff wachte dus :(
Welke vestiging? Ik hoop Groningen, want daar woon ik vlak bij plus ik ben morgen vrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nou mensen ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben grafisch is het geweldig maar om dit spel nou HET spel voor de 360 te noemen van 2006 nee dat niet

ook vindt ik de combinatie van tactische shooter maar wel net zoveel kogels in een vijand schieten als met Quake 4 (20 kogels heb je hopelijk een vijand dood) een beetje rare combi

Online nog niet geprobeert daarvoor heb vorige week CoD 3 voor gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:11

Grozno

acts without consequence!

manzana schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:00:
[...]

Welke vestiging? Ik hoop Groningen, want daar woon ik vlak bij plus ik ben morgen vrij ;)
Jep, in Grunn city...

offtopic:
GRUNN ROCKS!!!

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:12
djmantri schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:03:
Ik heb hem ook eindelijk gehaald (Arnhem -> Bart Smit, alleen daar lag ie).

Best een redelijke game al moet ik nog maar zien of ik hem vaak ga doen. Moet namelijk zeggen dat ik het begin een beetje vaag vond. Had geen intro filmpje gezien (iig niet iets met een verhaal oid) dus kwam raar over. Daarna nog maar eens spel opnieuw opgestart en waar je (start) moet indrukken maar eventjes gewacht tot het verhaal.
Wat je merkt is dat het verhaal er niet echt toe doet. Ook de tegenstander is niet echt geloofwaardig. Ze komen uit de grond? Oke, tunnels e.d. snap ik wel, maar hoe plant je je voort zonder water oid ? Aangezien ze van diep komen.
Ook is het wat raar dat je echt 5 kogels of meer in een tegenstander moet pompen voordat ie neergaat. Voor je eigen ventje snap ik het nog wel (besturing), maar voor hun niet.

Ik heb hem ff uit gezet en ga ff wat anders doen, dan probeer ik het dadelijk nog eens (met een frisse blik).

Zo ver nog niet een mega indruk. Ziet er inderdaad wel aardig uit, maar de fps is niet altijd even gelijk in de tussenfilmpjes.
omg zo kijk je toch niet naar zo'n type spel man!
Ik heb hem ook en vind hem erg vet, het is een verhaal over een soldaat die tegen een schijnbaar onoverwinnelijke macht strijd. Verder gewoon de vetste gfx die op het moment bestaan met SUPERgoede gameplay.
Wat wil je dan?? realisme speelt geen hoogtij in deze game (ergens ook weer wel) de rest wel ;)
Tja mischien is het je type game niet maar het is wel een gamers game.

Gears of War = _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-04 19:47
HADES2001 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:43:
nou mensen ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben grafisch is het geweldig maar om dit spel nou HET spel voor de 360 te noemen van 2006 nee dat niet

ook vindt ik de combinatie van tactische shooter maar wel net zoveel kogels in een vijand schieten als met Quake 4 (20 kogels heb je hopelijk een vijand dood) een beetje rare combi

Online nog niet geprobeert daarvoor heb vorige week CoD 3 voor gekocht
Ik vond het eerste ook even onwennig spelen en vond inderdaad dat je veel kogels nodig had maar nu ik al verder ben in act1 heb ik echt het gevoel iets fantastisch te spelen en heb ik de besturing mijzelf inmiddels eigen gemaakt. Dit gevoel is voor mij lang geleden geweest bij een spel dat ik het zo tof vind om te spelen. :9

Ik ben nog steeds in act 1

spoiler: ik ben hier in act 1
Ik ben nu bij die blinde beserker die je naar buiten moet lokken. Dat is echt fucked up lol

Maar die ingame fimpjes.. :o Vroeger kon dat alleen maar prerendered maar als je dit ziet... en dan speel ik nog niet eens op een hdtv maar op een oud breedbeeld kreng :9~ Echt geweldig spel (vind ik dan) _/-\o_ En dat terwijl hij eigenlijk alleen nog maar tegenvallen kon. Die chainsaw bayonet is superb *O* Ik vind dit persoonlijk wel HET spel voor de 360 maar moet wel zeggen dat ik cod3 nog niet gedaan heb. Anyway zeg maar dag tegen FMV 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasje123 op 15-11-2006 23:46 . Reden: spelling correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kaasje123 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:31:
[...]

Ik ben nog steeds in act 1

spoiler: ik ben hier in act 1
Ik ben nu bij die blinde beserker die je naar buiten moet lokken. Dat is echt fucked up lol
Daar zit ik nu ook (hou het voor vandaag op dat punt maar even voor gezien), maar dat filmpje daarvoor was echt fantastisch, zoveel detail :)

• manzana
Grozno schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:54:
[...]
Jep, in Grunn city...

offtopic:
GRUNN ROCKS!!!
Kan niet wachten, hoewel ik er wel een klein beetje vanuit ga dat ze hem toch pas vrijdag willen verkopen, maargoed wie niet waagt...

• Kaasje123
Walkman schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:54:
[...]

Daar zit ik nu ook (hou het voor vandaag op dat punt maar even voor gezien), maar dat filmpje daarvoor was echt fantastisch, zoveel detail :)
Inderdaad daar houd ik er ook mee op voor vandaag en dat filmpje is inderdaad :9~ :9~ Mischien klinkt dit overdreven fanboy achtig maar ik had serieus soms het idee naar een prerenderd iets te kijken. :)

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Heb met een vriend (die em bij de dixons gehaald heeft) net de game coop op hardcore gedaan (splitscreen), zijn nu in act2 en de game roeleert zwaar :D. Coop is zo enorm goed uitgewerkt :D en verders is de game gewoon :9~ _/-\o_. Zelfs met ze 2en is hardcore aardig pittig, kan me voorstellen dat insane echt insane is >:)

[ Voor 17% gewijzigd door bAdmuTs op 16-11-2006 00:21 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
HADES2001 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:43:
Wat is hier zo raar aan dan? Vanaf het begin af aan was het al duidelijk dat het over the top actie zal worden. De hele grafische stijl straalt dit ook uit. Bovendien maakt het de vuurgevechten een stuk langer en intenser. Iets wat waarschijnlijk ook het doel van de makers is geweest.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 15:16
haha bij de gameshop worden ze volgens mij gek gebeld staat nu zelfs een bericht op hun site over GOW
Gears of Wars voor de Xbox 360 is vanaf a.s. vrijdag 17 november verkrijgbaar bij de Gameshop. Het spel is woensdag al bij ons afgeleverd, maar vanwege verkoopafspraken kunnen wij het spel pas a.s. vrijdagochtend gaan verkopen. Iedereen die het spel gereserveerd heeft kan vrijdag het spel komen ophalen!

• Kaasje123
Donnie Darko schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:26:
haha bij de gameshop worden ze volgens mij gek gebeld staat nu zelfs een bericht op hun site over GOW

[...]
Tja wat wil je. Het is ook een bruut spel en sinds gisteren spreek ik uit ervaring. Als je van shooters houd is dit het spel om te hebben. Je kan hier bijna niet mee fout gaan.

Ik ben alleen nu op mijn werk dus moet weer wachten tot half 6 -O- maar vanavond... 8)

• Walkman
  • Niet online
Baalde er trouwens gisteren wel van dat ik het verschil niet had gezien tussen de twee guns die je hebt...heb op een gegeven moment dat wapen met die cirkelzaag gewisseld voor de hammer.....en dan baal je toch wel een beetje als je op zo'n ding afloopt, op B drukt....en je wordt neergemaaid....

• Kaasje123
Walkman schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:36:
Baalde er trouwens gisteren wel van dat ik het verschil niet had gezien tussen de twee guns die je hebt...heb op een gegeven moment dat wapen met die cirkelzaag gewisseld voor de hammer.....en dan baal je toch wel een beetje als je op zo'n ding afloopt, op B drukt....en je wordt neergemaaid....
lol dat is minder inderdaad. Zoiezo vind ik het wapen wisselen nog even wennen omdat ik de hammer of dawn verwissled had met de shotgun maar nu stond de chainsaw bayonet op een andere plek in mijn inventory door mijn eigen geklooi omdat ik de chainsaw op rechts wil hebben.

• manzana
Grozno schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:54:
[...]
Jep, in Grunn city...

offtopic:
GRUNN ROCKS!!!
Ok hij is binnen, ga nu weer verder :P Ze hadden er aardig wat liggen trouwens. De CE is allang uitverkocht in de pre-order helaas.

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Heb Gears of War nu ook... alleen is m'n Xbox nog niet terug :(

Net weer een half uur in de wacht gestaan bij MS helpdesk... die konden ook niet veel zeggen over wanneer ie terug kwam.. Iig dat ik 2 weken zou moeten wachten; leuk is anders.

Creative Director - Connec2

• Donnie Darko
  • Laatst online: 17-04 15:16
relaxt net gebeld door de gameshop ze mogen hem toch vandaag verkopen ;)

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-04 22:40

lithiumangel

Tuurlijk !

consoleshop.nl heeft GoW ook op voorraad sinds gisternacht.

Hun webshop is zeer actueel kwa voorraad status .
Voor de mensen die de Consoleshop niet kennen , de shop valt onder dezelfde mensen die o.a pdashop.nl doen (cool blue ofzo ?)
Ik heb veel ervaring met het aanschaffen van spullen bij de pdashop.
Voor 19:30 bestelt is echt volgende dag in huis mits op voorraad , en super service.

De CE is daar ook helaas niet binnen maar de CE maakt mij niet zoveel uit eerlijk gezegt.
Morgen komt me GoW binnen , wordt van het weekend genieten !

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 09:16

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Donnie Darko schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:39:
relaxt net gebeld door de gameshop ze mogen hem toch vandaag verkopen ;)
same here, futurezone r'dam toevallig? :)

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:53

Maximus

There is no substitute

GOW vraagje - ACT 2
spoiler:
Weet iemand hoe ik het beste over die brug heen kan komen, rechtsboven is een turret met een locus en nog meer van dat gespuis. Echter mijn teammates wandelen zo de vuurlinie in en gaan dus dood.

help? :?

PhD i.o.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:01

Convoy

g44p

btw, als iemand nog een pre order kit voor GOW wil... heb er nog 1 over:) incl t-shirt ;)

• Wekko306
  • Laatst online: 21-04 16:17
Ik heb hem ook sinds gisteren, leuk spel inderdaad :)
Zelf ben ik niet zo van deze onrealistische games (Halo vond ik ook niet zo bijzonder...) maar hij bevalt me toch wel. COD3 heb ik nog niet dus daarmee kan ik het nog niet vergelijken. Ik heb nu net Act 2 uitgespeeld en 1 online game gedaan. Die online game echt gigantisch verloren, sowieso was mijn team slechter (ik ook) dan de tegenstanders, vooral als er dan nog 2 teammaten mee kappen..... Online kan ik trouwens amper iemand killen, hele magazijnen schiet ik leeg op vijanden (en zo vreselijk veel mis ik niet) maar ze willen maar niet dood. Ik heb in een game van 12 rondes 2 kills gemaakt, maar allebei met de Shotgun vanaf vlakbij, en dan pas na 4x m'n vijand de volle lading geven.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Maximus schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:08:
GOW vraagje - ACT 2
spoiler:
Weet iemand hoe ik het beste over die brug heen kan komen, rechtsboven is een turret met een locus en nog meer van dat gespuis. Echter mijn teammates wandelen zo de vuurlinie in en gaan dus dood.

Ik ben er zelf nog niet, maar ik vermoed dat je ze moet flanken ofzo?
Aangezien je dat toch best vaak moet doen?

• PhuSioN
  • Laatst online: 17:25
Maximus schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:08:
GOW vraagje - ACT 2
spoiler:

spoiler:
Auto duwen die voor de brug staat. Vervolgens aan het einde een granaat oid naar de turrent dude gooien en weer lekker verder gaan ;)

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Vanaf wanneer gaat de xbox360 bundel met gears of war in de verkoop? Iemand die al zien liggen?

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Hoeveel acts zijn er eigenlijk? Oftewel hoeveel levels.

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:19

GG85

.......

Topicstarter
5

Anoniem: 186250

DasHMauL schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:42:
Vanaf wanneer gaat de xbox360 bundel met gears of war in de verkoop? Iemand die al zien liggen?
24 november is de bundel te verkrijgen

• Kaasje123
waarvan de 5de geloof ik vrij kort zou zijn jammer genoeg. Maar acht daarna gewoon op insane ... ben je nog wel even zoet mee >:)

• MegamanXZero
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-04-2020

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Jeej, kheb hem :D
Ik ging eerst naar FRS toe, ze zeiden dat ze hem binnen hadden maar nog niet mochten verkopen. Ik liet mijn naam en telefoon nr. achter voor het geval ze hem opeens wel mochten verkopen. En dat gebeurde ook na een half uur, kga er zo mee aan de slag :)

[ Voor 5% gewijzigd door MegamanXZero op 16-11-2006 17:55 ]

• .GoO
  • Laatst online: 18-04 12:48
Hehe vind het wel leuk om te lezen die gekte rondom deze game. Ik heb 'm besteld via Play-Asia dus zal geduldig af moeten wachten, al wordt dat steeds moeilijker! Tot die tijd vermaak ik me wel met CoD3, Splinter Cell, FEAR, PES6, FIFA 07, etc :p

[ Voor 9% gewijzigd door .GoO op 16-11-2006 17:35 ]

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:11

Grozno

acts without consequence!

Ik heb sinds vanmiddag de Limited Collecter's Edition binnen...
Paar pics:
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/Net%20uit%20de%20tas.jpg
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/voorkant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/Achterkant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/Binnekant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/Inhoud.jpg
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/Discs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/Boekje.jpg

Nu weer spele :9

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

VET :9

Ook leuk: rechtsonder op de Destroyed Beauty: text by ... ... Eric Nylund

Die heeft boeken van Halo geschreven :9

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Anoniem: 128500

Ik heb em net gekocht bij de MediaMarkt in Groningen. Bij twee games zat een front panel. Ik heb er natuurlijk direct eentje meegenomen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/951BBD5A-745B-4E73-987E-6F9AA2C9B912/0/GOW_05.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/2762332C-6AC8-4824-93AC-57AF38549AD1/0/GOW_06.jpg

Nu maar hopen dat die game echt zo vet is als alle recensies doen geloven.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 128500 op 16-11-2006 18:32 ]

Anoniem: 108806

Damn, HEERLIJK spel, moe'k eerlijk zeggen =) uitgebreide reactie volgt nog... benieuwd ook naar jullie ervaringen! online speelt 't iig heerlijk weg!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 128500 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:31:
Ik heb em net gekocht bij de MediaMarkt in Groningen. Bij twee games zat een front panel. Ik heb er natuurlijk direct eentje meegenomen :P

[afbeelding][afbeelding]

Nu maar hopen dat die game echt zo vet is als alle recensies doen geloven.
Wat moet je voor die faceplate? :P

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik heb hem vanmiddag opgepikt bij de FRS, ik ga hem vanavond én morgenavond uitproberen. Nu trainen, dus ik moet nog even geduld hebben. :) Ik kan hem binnen 48u ruilen bij de FRS, dat vind ik altijd wel prettig. Heb ik al 1x gedaan; Dead Rising leek me heel gaaf, maar lag me echt niet. Destijds geruild voor Test Drive Unlimited. Ik vermoed dat ik Gears of War wél ga waarderen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Oke ik heb wat mensen nodig voor DM, wie wilt? :P

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Angeloonie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:40:
[...]

Wat moet je voor die faceplate? :P
19,95 in de winkel :)

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
Woei vandaag kwam ie binnen bij ons op t werk. Ik heb er meteen 1 gekocht. Ik zag ook de limited editons liggen maar die vond ik niet zo boeiend dus maar de normale genomen. Dit gaat een leuke avond worden.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Blegh, ze hebben hem nog niet binnen bij eplaza waar ik hem gepreorderd heb. Ik ben in staan om gewoon de gewone versie te kopen maar jah heb toch die 10 euro betaald al

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Waar is die het goedkoopst jongens?? ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Oke, multiplayer is echt niet normaal. De kans zit er dik in dat ik hier net zo verslaafd aan ga worden als q3 :P

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Oh wel heb besloten maar gewoon te wachten tot morgen :) ik heb het al gespeeld paar weken terug (vriend van me schrijft voor xbox bladen onderandere) dus ik weet al hoe het is. Maar dat maakt het aan andere kant alleen maar erger :D

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 00:56

Turfschipper

Hup NAC

curry684 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:31:
[...]

Dan krijg je een hectisch blastfestijn ja. Niet passend bij deze tactische shooter :)
Hehe, daar heb je waarschijnlijk gelijk in. Echter hoopte ik juist op een blastfestijn. En 4x4 omdat het een tactische shooter is? Mooi verhaal, maar als je na 2 kogels in de borst nog lang niet dood bent, verneukt dat deze hele zogenaamde tactische gameplay.

Bovendien, hoe tactisch een game ook gespeeld dient te worden. 99 van de 100 games online wordt daar toch niet tactisch gespeeld. Dan is het gewoon gaan met die banaan.

Nou, ik vind het wel jammer, 4x4 is gewoon niks voor mij. Als er 1 noob in het spel zit, is er al geen reet meer aan. (of 2 experts en 6 noobs, eigenlijk elk vb waar de 8 spelers niet aan elkaar gewaagd zijn).

Maar................ is er ook misschien een mogelijkheid dat dit (via bv een patch, wellicht een custom patch) spelersaantal wordt uitgebreid naar bv 16 spelers?

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

stalscu schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:00:
[...]
Hehe, daar heb je waarschijnlijk gelijk in. Echter hoopte ik juist op een blastfestijn. En 4x4 omdat het een tactische shooter is? Mooi verhaal, maar als je na 2 kogels in de borst nog lang niet dood bent, verneukt dat deze hele zogenaamde tactische gameplay.
Ik vind het persoonlijk juist wel een blastfestijn omdat je redelijk veel kogels nodig heb, als iemand met 2/3 kogels al ligt is het naar mijn inziens al geen blastfestijn meer :P. En deze game moet wel tactisch gespeelt worden want anders ben je erg snel dood hoor ondanks het feit dat je aardig wat kogels kan hebben.
stalscu schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:00:
[...]
Nou, ik vind het wel jammer, 4x4 is gewoon niks voor mij. Als er 1 noob in het spel zit, is er al geen reet meer aan. (of 2 experts en 6 noobs, eigenlijk elk vb waar de 8 spelers niet aan elkaar gewaagd zijn).
Je word automatisch geplaatst bij spelers met ong hetzelfde niveau ;)

[ Voor 46% gewijzigd door bAdmuTs op 16-11-2006 20:26 ]

• cvs79
  • Laatst online: 13:51
spoiler:
ik zit vast bij de eerste beseker, iemand een tactiek om daar voorbij te komen?

• Walkman
  • Niet online
cvs79 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:28:
spoiler:
ik zit vast bij de eerste beseker, iemand een tactiek om daar voorbij te komen?
spoiler:
Heb die net gedaan, gewoon die deur door rechts....heel de gang doorlopen en aan het einde is er een deur die je kan openen (heb ik met granaten gedaan)...daarna zijn er nog een paar....ik heb toen een moment moeten wachten tot hij buiten kwam en dan gewoon de hammer gebruiken

• Kaasje123
Walkman schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:02:
[...]

spoiler:
Heb die net gedaan, gewoon die deur door rechts....heel de gang doorlopen en aan het einde is er een deur die je kan openen (heb ik met granaten gedaan)...daarna zijn er nog een paar....ik heb toen een moment moeten wachten tot hij buiten kwam en dan gewoon de hammer gebruiken
spoiler:
Ik denk dat de bedoeling van de makers is geweest dat je voor de deur gat staan die beserker lokt en dan net op tijd weg rent zodat hij de deur eruit beukt. Dat is teminste hoe ik het 3x gedaan heb :) Ik ben nu overigens in act2 met die beesten die niet tegen licht kunnen)

Anyway het is en blijft een wreed spel _/-\o_

• Kaasje123
Walkman schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:02:
[...]

spoiler:
spoiler:
Ik denk dat de bedoeling van de makers is geweest dat je voor de deur gat staan die beserker lokt en dan net op tijd weg rent zodat hij de deur eruit beukt. Dat is teminste hoe ik het 3x gedaan heb :) Ik ben nu overigens in act2 met die beesten die niet tegen licht kunnen)

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Gaat dit een complete spoiler pagina worden ofzo :P

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:38

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Zo... vanmiddag gehaald bij MM arena. (49 euro.. blijf het vaag vinden dat er toch nog zulke prijsverschillen zijn bij de diverse MM's).

Net uur gespeeld. Ben onder de indruk van de graphics. Ben nog niet onder de indruk van de singleplayer game. AI van teammates is bagger. Draaien ineens om en gaan tegen een dichte deur aan staan rennen. Had er net 1 die bleef midden in line of fire staan en gaat dus dood. Waag ik mn leven om te reviven, staat hij op en blijft vervolgens weer open en bloot staan om weer neergemaaid te worden.

Tegenstander AI is stuk beter. Zelden zulke leuke tegenstand gezien. Heb een paar keer zelfde scene gespeeld en elke keer lopen en coveren ze anders. Schieten soms ook goed raak ;-)

Besturing met in en uit cover is ff wennen. Up close met de kettingzaag werkt niet zoals ik verwacht. 9 van de 10 keer doet hij het niet en krijg ik vervolgens 1 klap en ben dood. Ik zal wel iets verkeerds doen denk ik dan, maar fijn is het niet. (tis toch B en vervolgens trigger erbij?)

Mijn eerste indruk: Goede game. Vind het (nog) niet de gehypte topgame.

Sys Specs

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Danfoss schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:19:
(tis toch B en vervolgens trigger erbij?)
Volgens mij is het alleen B ingedrukt houden :P

[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 16-11-2006 21:28 ]

• Wekko306
B + Trigger is het dacht ik inderdaad, online heb ik een paar keer alleen B gedaan, maar vervolgens werd m'n gezicht eraf gemaaid met een shotgun.... B + Trigger werkt wel, dus doe ik dat dan maar.
Overigens vind ik 4x4 online nogal mager.... Imho is er weinig tactisch aan dit spel, zolang je niet echt kan sluipen (crouchen???) en iemand gauw kan neerschieten ga ik gewoon guns-blazing het gevecht in, en dit werkt tot nu toe beter dan achter een auto schuilen, en af en toe tevoorschijn komen om te schieten.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:12
Er zit best veel tactiek in. Ik dacht eerst ook van niet. Echt sluipen is er niet, soms wel maar tijdens het vechten kun je wel als je goed oplet van cover naar cover duiken en tactisch de vijand elimineren.
Beetje van.. die vijand beetje lam schieten, daarnaartoe laatste kogel in z'n kop. Naar die vijand sneaken en kapot zagen om daarna half rond de kamer te gaan en de restjes op te ruimen.
Tenminste zo gaat de singleplayer wel, je kunt niet echt op 1 plek blijven want je wordt dan vaak omsingelt.
Chainsaw is gewoon B indrukken en zaag maar raak. Shotgun kan inderdaad veel roet in het eten gooien.
>:)

[ Voor 52% gewijzigd door Mutatie op 16-11-2006 22:49 ]

Anoniem: 128210

Echt fockinggggggg erg spel gek.

Voor 42 euro bij Mediamarkt Zoetermeer gehaald >:)

• BaT

BaT

Ik heb vandaag bij de dixons Gears of War al preventief gehaald, me xbox is nl nog niet terug van repairs. Echter nu lees ik op het doosje, aan de achterkant bij alle specificaties (die witte blokjes met oranje en groende text) dat er staat '60 Hz only' ? Hoe zit dat ?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bAdmuTs schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:17:
Gaat dit een complete spoiler pagina worden ofzo :P
Gelukkig wel :)

Morgen toetsen maken en dan 's middags ophalen *O*

Oh, ik wou ook even kwijt dat de stelling dat GoW een 3rd Person Shooter is en bij het richten een FPS is niet klopt, bij het richten is het een 2nd Person Shooter (je kijkt immers over de schouder mee en je ziet niet alleen het wapen)

[ Voor 34% gewijzigd door Angeloonie op 16-11-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
ok spel nu bijna uitgespeelt blijf bij mijn standpunt de combinatie van tactische shooter maar wel 15 kogels in 1 vijand vindt ik persoonlijk nou niet zon goeie combi ik hou van tactische shooters zoals rainbow six en ook van standaart shooters zoals Prey maar een combi hiertussen kan ik mezelf niet zo snel vinden

morgen denk ik dat ik hem wel uitspeel vrije dag altans en dan eindigt hij in de kast iedereen zijn eigen mening maar ik vindt spel niks
(al geef ik toe graphics is hij gewoon momenteel de beste wel goed om te weten dat de 360 meer in zijn huis heeft zitten dan wat we tot nu toe zagen elder scrolls 4 en GOW bewijzen wat hij echt kan aangezien ik perfect dark Zero en Kameo nou niet echt het gevoel gaven van dit is wat de 360 kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

HADES2001 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 00:27:
ok spel nu bijna uitgespeelt blijf bij mijn standpunt de combinatie van tactische shooter maar wel 15 kogels in 1 vijand vindt ik persoonlijk nou niet zon goeie combi ik hou van tactische shooters zoals rainbow six en ook van standaart shooters zoals Prey maar een combi hiertussen kan ik mezelf niet zo snel vinden

morgen denk ik dat ik hem wel uitspeel vrije dag altans en dan eindigt hij in de kast iedereen zijn eigen mening maar ik vindt spel niks
(al geef ik toe graphics is hij gewoon momenteel de beste wel goed om te weten dat de 360 meer in zijn huis heeft zitten dan wat we tot nu toe zagen elder scrolls 4 en GOW bewijzen wat hij echt kan aangezien ik perfect dark Zero en Kameo nou niet echt het gevoel gaven van dit is wat de 360 kan)
Je moet toch zeker co-op over XBL nog proberen (dat is echt briljant) en Versus online is ook zeer de moeite waard.

En speel je hem zo snel uit op Casual of Hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

vind hem tot mu toe tegenvallen. heb nog niet onlien gespeeld. als dit niet heel vet is:
gaat mn 360 de deur uit.

pff een 10 op gamer.nl moet microsfot achterzitten.

verkopen dus wieeeeeeeeeeee! zelda

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 17-11-2006 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01 10:39
Anoniem: 75298 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 02:09:
vind hem tot mu toe tegenvallen. heb nog niet onlien gespeeld. als dit niet heel vet is:
gaat mn 360 de deur uit.

Wat lekker onderbouwd...

Wat vind je tegenvallen ?
Graphics : zet "Vibrant" eens aan in de opties :)
Gameplay: het is eerst ff wennen, maar vanaf act 2 speelt het echt lekker _/-\o_ .

Eerst moet je even een beetje 'over de hype heen' : Is dit het nou waar we zo lang op hebben zitten wachten. Maar toen ik eenmaal een paar Acts gespeeld had, en in coop door een paar levels hebt gerend met een vriend van me, was ik echt verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Yeah, het is de 17de :D. Ik hoop echt dat de frs de CE vandaag binnenkrijgt anders word ik :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 17:07

curry684

left part of the evil twins

gaat mn 360 de deur uit.
:w
Of jij bent een azijnpisser.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Kaasje123 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:10:
[...]

spoiler:

Hmm, die link had ik niet eens gemaakt om het op die manier te doen.....als ik jouw manier lees is die een stuk moeilijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Walkman schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:36:
[...]

Hmm, die link had ik niet eens gemaakt om het op die manier te doen.....als ik jouw manier lees is die een stuk moeilijker :)
spoiler:
Ik had de granaten ook nog niet bedacht als mogelijkheid nee, maar het is sowieso erg nuttig om te leren hoe je de berserker lokt door op 'm te schieten, en dan goed getimede rolls uit te voeren.... je komt ze meer tegen later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik bedoel van komop een 10? de enigste game die dit waard was zelda ocarina of time. is deze net zo goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 10:11
Je moet je wel realiseren dat hun niet met decimalen werken. Dus een 10 staat niet voor absolute perfectie, maar voor een zeer goede game die maar eens in de zoveel tijd uitkomt. En als je dan kijkt dat ze anno 1701 een 9 geven, wat ik trouwens terrecht vind, tja... wat moet je dan.
Zonder decimalen krijg je nu eenmaal veel games die verschillend zijn qua kwaliteit, maar toch het zelfde cijfer krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door DeepSeven op 17-11-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben benieuwd was ze de nieuwe zelda gaan geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:45
Gisteren gespeeld en tja in 1 woord........GEWELDIG!
Ben alleen geen topper in het onthouden van controls dus het is flink lang wennen geblazen voor mij.

Ook online gespeeld, maar van de 20 pogingen werd ik er bij 18 gedisconnected. blijkbaar was die patch niet voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Inderdaad snel verkopen, begrijp ook niet waarom je een xbox360 koopt als je Zelda wilt spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:56

On_E

Housemusic

Wekko306 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:45:
Imho is er weinig tactisch aan dit spel, zolang je niet echt kan sluipen (crouchen???) en iemand gauw kan neerschieten ga ik gewoon guns-blazing het gevecht in, en dit werkt tot nu toe beter dan achter een auto schuilen, en af en toe tevoorschijn komen om te schieten.
Ik was gister dood en dus spectator in een online game, 1 Locust Horde over tegen 4 Humans, die Locust ging achter een muurtje staan en bleef daar gewoon wachten tot 1 voor 1 die humans voorbij renden, *zaag*, en Locust won uiteindelijk dus nog ook.

Zeker wel tactiek dus, alleen denk ik dat het beter is als je met bekenden speelt en dus ook echt tactisch te werk gaat.

En die mensen die over Zelda praten, please..... :/

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 17-11-2006 10:42 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

DeepSeven schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:02:
Je moet je wel realiseren dat hun niet met decimalen werken. ...
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Jaaaaa, de frs heeft de CE binnen, me pa is em nu voor me aan het halen :D. Hoorde alleen dat de frs in huizen er al 3 te weinig heeft binnen gehad :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
gaat mn 360 de deur uit.

dan mag je hem aan mij verkopen, met gears of war erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:01

Convoy

g44p

ik heb hier nog een GOW CE over voor de mensen die nog interesse hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Anoniem: 75298 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:43:
ik bedoel van komop een 10? de enigste game die dit waard was zelda ocarina of time. is deze net zo goed??
Nou volgens tientallen critici dus wel :z
Angeloonie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 23:12:
[...]

Oh, ik wou ook even kwijt dat de stelling dat GoW een 3rd Person Shooter is en bij het richten een FPS is niet klopt, bij het richten is het een 2nd Person Shooter (je kijkt immers over de schouder mee en je ziet niet alleen het wapen)
Uhm waar heb jij je Nederlands geleerd op school? ;) 1st/2nd/3rd = ik/jij/hij. Dus 1st = je kijkt als de speler zelf, 3rd = je kijkt als een "externe". Ik weet niet wat 2nd zou moeten zijn, maar het enige wat ik me voor kan stellen is dat je dan een camera hebt vanuit de Locust die je neerknalt of zo :D

Aimen is dus wel degelijk ook gewoon 3rd. De betreffende 3rd person die de camera vasthoudt komt alleen even wat dichterbij.
Wekko306 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:45:
Imho is er weinig tactisch aan dit spel, zolang je niet echt kan sluipen (crouchen???) en iemand gauw kan neerschieten ga ik gewoon guns-blazing het gevecht in, en dit werkt tot nu toe beter dan achter een auto schuilen, en af en toe tevoorschijn komen om te schieten.
Succes gewenst op hardcore of insane in SP, of tegen *echte* tegenstanders in MP :w :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
als antwoord op ACE op de hoogste uiteraart mischien dat ik coop nog een poging wil geven

En ik voel me eigen zwaar knullig gisteravond een bericht getypt en toen gaan slapen terwijl ik letterlijk bij de laatste checkpoint was dus was een kort GOW vandaag
wel een leuke eindfilmpje was de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:48
curry684 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:25:
[...]

Een 10 is onmogelijk, zelfs als een site geen decimalen gebruikt. Er is altijd wel iets om op aan te merken want geen enkele spel is perfect. In deze review zijn er wel een paar puntjes waardoor 'ie geen 10 kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 10:11
:?
[...]

Uhm waar heb jij je Nederlands geleerd op school? ;) 1st/2nd/3rd = ik/jij/hij. Dus 1st = je kijkt als de speler zelf, 3rd = je kijkt als een "externe". Ik weet niet wat 2nd zou moeten zijn, maar het enige wat ik me voor kan stellen is dat je dan een camera hebt vanuit de Locust die je neerknalt of zo :D

Aimen is dus wel degelijk ook gewoon 3rd. De betreffende 3rd person die de camera vasthoudt komt alleen even wat dichterbij.
CliffyB noemde het zelf 2nd, vandaar dat hij het ook gebruikt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

D. Ninjai schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:42:
[...]

Een 10 is onmogelijk, zelfs als een site geen decimalen gebruikt. Er is altijd wel iets om op aan te merken want geen enkele spel is perfect.
Dus omdat jij vindt dat een 10 onmogelijk is mogen reviewers niet afronden?

Ik vertik het op Xboxic om zo idioot granulair te gaan dat je met tiende punten moet bekijken of een game beter is dan de ander, dus wij gebruiken gewoon afgeronde rapportcijfers. En toen ik op de middelbare school zat heb ik nog genoeg 10en voor proefwerken en overhoringen gehad met fouten, door afronding of compensatie.

De 10 die ikzelf heb gegeven betekent dan ook gewoon "Excellent", er staat nergens dat ik daarmee "Perfect" zou bedoelen en dat ga jij ook zeker niet voor mij besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Er stoorde me 1 ding aan de verhaallijn ik weet niet of het een spoiler is maar voor de zekerheid

spoiler: title
Waar ik me eigen nu zwaar aan geirriteert heb maar wou het niet bevestigen voor ik het zeker wist heb hem nu uitgespeelt dus kan nu
waarom zat je in de gevangenis ? iedereen heeft het erover bij de start
je komt zelfs een courtroom binnen en dan zeg je nog oh die rechtzaak was nep en dat weet jij ook

waar stond hij voor terecht dan wil ik het weten ook doe daar niet zo geheimzinnig over en kom er dan opeens nooit meer op terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

HADES2001: lees pagina 2 van de manual eens ;)

Wikipedia is ook behulpzaam, evenals de pagina over Marcus Fenix zelf. Al deze info komt gewoon uit de trailers, de CE booklet en andere openbare bronnen :)

[ Voor 88% gewijzigd door curry684 op 17-11-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Gister Gears of wars gespeeld.. ben er niet ondersteboven van moet ik zeggen.
Natuurlijk, het is verschrikkelijk mooi (alhoewel zelfs dat me iets tegenviel) Maar het speelt gewoon als de zoveelste rambo shooter maar dan met 2 dingen die ook in Ghost Recon AW zitten :z . Die 'vernieuwende' elementen ben je ook na 10 minuten al zat. En dan zit je weer met een verdomd eentonige rambo knaller. Online is ook weinig tactisch, de chainsaw kan je ook weinig mee als er iemand met een shotgun tegenover je staat wint die het toch altijd nog.
Oh en de controlls vind ik erg log aanvoelen, het gaat allemaal net wat te langzaam en te moeizaam.

[ Voor 8% gewijzigd door Collaborator op 17-11-2006 12:24 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

[...]

[...]

De over-the-shoulder look word al tijden 2'nd person genoemd. Net als bij Resident Evil 4 als je schiet.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 22-04 10:58

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

On_E schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:41:
[...]

Ik was gister dood en dus spectator in een online game, 1 Locust Horde over tegen 4 Humans, die Locust ging achter een muurtje staan en bleef daar gewoon wachten tot 1 voor 1 die humans voorbij renden, *zaag*, en Locust won uiteindelijk dus nog ook.

Zeker wel tactiek dus, alleen denk ik dat het beter is als je met bekenden speelt en dus ook echt tactisch te werk gaat.
Dat noem jij tactiek, ik vind het meer Campen!!! ;)

Verder een superspel online, singleplayer vind ik iets minder vet.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
SV3NNER schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:59:
[...]

Dat noem jij tactiek, ik vind het meer Campen!!! ;)

Verder een superspel online, singleplayer vind ik iets minder vet.
daarom speel ik deze game ook niet online :)
close combat is de engiste manier een tegenstander snel te downen, beter doen ze er gewoon zwaarden ivp wrede guns want die hebben toch geen effect.

Nee de sp coop is erg strak met een vriend maar voor het serieuse online schietwerk start ik lekker mijn pctje op :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
@curry ok bedankt vindt het dan alleen nog steeds jammer dat ze dat niet even in de verhaallijn hadden gestopt ik lees namelijk nooit boekjes over de verhaallijn maar zie het liever ingame (heb ook hele slechte ogen dus vindt lezen al een horror lang leve grote televisies :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik had het ook met dit spel, ik heb eigenlijk niets van deze game gevolgd, tot eigenlijk vorige week. Uit het spel komt ook totaal niet naar voren wat er allemaal gebeurd is, waar de locust vandaan komen etc. (misschien nog tijdens de game, ben nog niet zo ver). Het is dat ik nu lees hoe het zit met de hoofdpersoon waardoor een aantal opmerkingen ineens veel meer betekenen. Ik had aangenomen dat hij in de gevangenis gevangen zat omdat hij door de locust gevangen was.....moet maar eens naar het boekje gaan kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128210

Gaan ze nu Gears of War vergelijken met Zelda 8)7

Wat een stelletje naabs.

Gears of War vind ik een van de beste spellen ooit gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

gaat mn 360 de deur uit.

Misschien moet je het spel nog eens een kans geven wanneer je weer nuchter bent, zo aan je post te zien ben je stront lazarus...

19% van je post editen en nog is het onleesbaar gebrabbel van een klein kind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik ben het hier inderdaad met een aantal mensen eens. Het verhaal wordt niet goed uitgediept.
Oke, het mag vaag zijn in het begin, maar dan wil ik onderhand wel weten wat er is gebeurd. En niet er pas op wikipedia ofzo achter komen wat er is gebeurd.

Als je je er niet teveel aan gaat ergeren is de game echt top. Maar toch ben ik altijd wel benieuwd wat er gebeurd is. Desnoods met een mooie intro.

Heb gister ff coop gedaan en ik moet zeggen, stukken leuker dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
[...]

Succes gewenst op hardcore of insane in SP, of tegen *echte* tegenstanders in MP :w :D
Dank je :9 Ik ben er inderdaad wel achter dat er toch wel een beetje tactiec gebruikt moet worden (SP doe ik dat sowieso wel), maar toch vind ik de combinatie dan een beetje jammer. Ik hadliever gehad dat je óf je teammates echt goed opdrachten kon geven en een vijand killen sneller ging, óf dat het vooral online bijvoorbeeld 12 vs 12 ofzo was. Het spel bevalt me wel, maar dit vind ik toch een klein puntje waar ik zelf mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 15:57

Phydomir

Dennis

Zojuist de CE opgehaald bij Dynabyte. Op m'n gemakje in m'n pauze dat extra boekje zitten lezen, erg vermakkelijk. Straks als ik thuis ben maar eens rustig voor gaan zitten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

BaT schreef op donderdag 16 november 2006 @ 23:10:
Ik heb vandaag bij de dixons Gears of War al preventief gehaald, me xbox is nl nog niet terug van repairs. Echter nu lees ik op het doosje, aan de achterkant bij alle specificaties (die witte blokjes met oranje en groende text) dat er staat '60 Hz only' ? Hoe zit dat ?
Hoe zit het nou hiermee ? Staat op de voorkant van de doos ook een '60Hz tv plaatje' ? Hebben jullie die versie ook ? En werkt ie idd niet op 50 Hz tv's :S Is raar dat ze een NTSC versie verkopen bij Dixons :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
BaT schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:29:
[...]

Hoe zit het nou hiermee ? Staat op de voorkant van de doos ook een '60Hz tv plaatje' ? Hebben jullie die versie ook ? En werkt ie idd niet op 50 Hz tv's :S Is raar dat ze een NTSC versie verkopen bij Dixons :/
Op de voorkant staat een tv'tje met daaronder groot 60Hz. Het is geen NTSC versie, gewoon de PAL versie maar kan alleen op 60Hz draaien net als DOA4. Ik dacht dat dit was wegens oneerlijk voordeel voor mensen met 60Hz tov mensen met 50Hz bij online games?
Moderne tv's ondersteunen sowieso wel 60Hz dus dat is geen probleem, oudere tv's ondersteunen dit soms niet en dan kan je het spel dus niet spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Wekko306 op 17-11-2006 14:40 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste