Op Duitse Fora lees je weleens dat mensen problemen hebben dat de PC ff blijft hangen indien je muziek afspeelt. Je hoort een soort van BRRRRRRRRRRRR en je muis bevriest eventjes. Had er zelf nog geen last van gehad totdat ik een usenet CD afspeelde (MP3 320).
Ik heb het opgelost door de volledige versie van winamp te gebruiken ipv de lite. Bij lite had ik het probleem en bij Full niet. Ik gebruikte altijd Lite, maar moest de Full hebben, vanwege OGG ondersteuning. Toen was het probleem over :-))
Heb trouwens heel af en toe last van het feit dat mijn beeld begint te flikkeren en speakers knetteren. Dan valt de pc na ongeveer 10 sec uit of reboot hij. Kan niks in windows foutmeldingen vinden.
Het vage is dat gewoon voorkomt zonder na te kunnen bootsen. (beetje word of firefox) Heb 'm ook getest door 3dmark05 te draaien en prime 95 en een dvdtje naar me hdd kopieren (tegelijkertijd) en dan gebeurt er niks. Das toch maximale belasting. Heb ook home video's opgenomen en met nero naar dvd gebrand. pas was dan ook ruim 1,5 uur op 100% cpu bezig. Verder haal ik gewoon 8800 punten in 3dmark03 en 3800 in 3dmark05. dat hebben de anderen ook. 2 uur bf2 spelen doet 'm ook niks. De lucht die dan uit dat ding komt is dan best warm ;-)
Heb het twee dagen geleden 2 keer gehad en 3 keer toen ik van vakantie terug kwam een paar weken geleden. Maar nu staat me lappie ook gerust >12 uur aan en gebeurt er niks. (Misschien kan ie er niet tegen >1 dag uit te staan. Het enige wat ik als overeenkomst heb kunnen vinden.
Dacht dat het aan me voeding licht. Dat ding wordt best warm indien je je pc goed belast. maar das heel normaal. Weet alleen niet of het normaal is dat je je voeding kunt horen.
Omdat ik er verder geen last van heb heb ik geen zin om me er druk over te maken. maar dat ding moet natuurlijk wel een jaar of drie mee en is nu nog garantie.
[
Voor 11% gewijzigd door
svdvlist2 op 17-09-2005 17:04
]