hebben ze bij de mediamarkt ook de goedkoopste versie?
van 1330?
van 1330?
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
[ Voor 25% gewijzigd door Dekaasboer op 04-08-2005 13:44 ]
Mediamarkt in zwolle heeft ze staan.Dekaasboer schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:39:
Heeft iemand een winkel gevonden waar ze er eentje met allles erop en eraan verkopen? Dus met 2.13ghz, 2gb, raid 60 of 80gb? Die bij computerpirates is wel een leuk ding. Maar die heeft een 2ghz processor.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
[ Voor 20% gewijzigd door 3p0x op 04-08-2005 21:30 ]
Ik ben ook geintereseerd in deze laptop, vandaar dan ook de keus om me hier te registreren.Nokko schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:25:
En het toetsenbord dan amd_at_primus, ik neem aan dat een laptop uit Duitsland een andere keyboard-layout heeft?
[ Voor 15% gewijzigd door .Alex op 05-08-2005 12:29 ]
tja ik kan met 10 vingers blind typen en een kennis van me heeft ook een duitse laptop en hij heeft er ook geen problemen mee..Nokko schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:25:
En het toetsenbord dan amd_at_primus, ik neem aan dat een laptop uit Duitsland een andere keyboard-layout heeft?
[ Voor 21% gewijzigd door .Alex op 07-08-2005 21:55 ]
Bij de Nederlandse zit ook windows xp home.Alex schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:41:
Zo, ben net ook even in Nordhorn geweest bij de MM.
De config die daar staat, heeft 1024MB DDR2 533Mhz, 2x80 S-ATA en een 2 GHz processor.
Kosten? 1699 eurootjes.
Even de verschillen naast elkaar:
D: 2,0 GHz, 1024MB RAM, Duits toetsenbord, Duitse Windows XP Home, 1699 euro
NL: 1,87 GHz, 2048MB RAM, NL toetsenbord, geen idee of er windows bij zit, 1899 euro
Oja, en na een gesprek met die Duitse knakker kreeg ik er nog een muis naar keuze bij
Verwijderd
En wat zijn precies de specs van die topversie? Ik wil namelijk het liefst een 2Ghz of meer. Begin nu ook zeer geinterseerd te raken in deze laptop.Dekaasboer schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:30:
In rotterdam is de topversie leverbaar. Je moer rekenen dat je hem binnen een week binnen heb als je hem daar besteld.
Verwijderd
Bij ComputerPirates geven ze bij de configuratie met 2GHz, 1 x 1024MB 533MHz, 2 x 80 GB 5400rpm een extra 17" Tas, Muis en Memorystick er gratis bij. Dus ik heb gevraagd wat de prijs zou zijn zonder "gratis" artikelen (niets is gratis); ze wilden me deze dan wel verkopen voor 1499,- excl BTW, dus ongeveer 1783 incl BTW. Jammer van de processor en de levertijd (verwacht 22 augustus), maar het is toch iets?Dekaasboer schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:39:
Heeft iemand een winkel gevonden waar ze er eentje met allles erop en eraan verkopen? Dus met 2.13ghz, 2gb, raid 60 of 80gb? Die bij computerpirates is wel een leuk ding. Maar die heeft een 2ghz processor.
Dat is jammer. Ik denk dat ik voor een alternatief ga met ongeveer dezelfde spec's (ide hd en een tragere videokaart helaas) maar kwa afmetingen schijnt het nog 1 cm te schelen.Alex schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:01:
De MM Hengelo/Enschede heeft 'm (die van 1899) nog steeds niet binnen...
[ Voor 74% gewijzigd door .Alex op 08-08-2005 18:23 ]
Bedoel je dat in enschede de laptops er zijn? Ook de 1699 model? Dan verwacht ik ook een telefoontje.Alex schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:14:
Ik kreeg net het verlossende telefoontje, morgen liggen ze sowieso in de shop
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Nee, die van mij is 1,87 GHz.cbr600f4i schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:32:
Ik heb de 2.0 versie ergens in bestelling staan en die hebben ctc opgenomen met FJ, schijnt pas in september geleverd te worden .. (?)
Heeft mediamarkt op voorhand een voorraadje gekregen ?
[ Voor 7% gewijzigd door .Alex op 09-08-2005 00:38 ]
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 12:50 ]
Verwijderd
AMILO M3438G MN 80705 PM740-1.7Nokko schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:03:
Dan kan je toch beter deze nemen? http://www.bestelict.nl/?...ig&sku=LKN:NDL-177200-002
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 14:30 ]
Geen idee, maar daar is toch ook een Mediamarkt?Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:24:
Weet iemand of deze ergens in België verkrijgbaar is?
Groningen wel, die heeft 1.86 Ghz (P-M 750), 160GB en 2048MB. Prijs is dus €1899,-.Alex schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:01:
De MM Hengelo/Enschede heeft 'm (die van 1899) nog steeds niet binnen...
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Als je mijn post erna had gelezen, dat had je geweten dat ik deze post op de desbetreffende laptop typRAILGUNNER schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:46:
[...]
Groningen wel, die heeft 1.86 Ghz (P-M 750), 160GB en 2048MB. Prijs is dus €1899,-
[ Voor 4% gewijzigd door .Alex op 10-08-2005 01:12 ]
Ik zie nergens Groningen staan, alleen Hengelo/Enschede, maar 't zal wel aan mij liggen.Alex schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 01:12:
Als je mijn post erna had gelezen, dat had je geweten dat ik deze post op de desbetreffende laptop typ
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Mja.Alex schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:03:
[...]
Geen idee, maar daar is toch ook een Mediamarkt?
Verwijderd
Tenzij deze persoon een Belg is natuurlijk. Mijn 3438 staat nu weer ingepakt en wel om retour te gaan. Na een verse win XP Pro installatie (ik bleek toch een legale te hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:56:
In belgie hebben ze naar mijn weten AZERTY toetsenborden, puntje om op te letten denk ik.
Verwijderd
Heb jij tijdens de installatie van XP geen problemen dat windows de sata hd's niet vind? Ik heb het kleine broertje ervan gekocht.Alex schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:23:
[...]
Tenzij deze persoon een Belg is natuurlijk. Mijn 3438 staat nu weer ingepakt en wel om retour te gaan. Na een verse win XP Pro installatie (ik bleek toch een legale te hebben) ging 'ie hangen als ik een USB apparaat aansloot. Prima, weer opnieuw geinstalleerd dan maar. Toen had 'ie het nog af en toe. Ok, nog een keer opnieuw geinstalleerd.. Toen werkte alles prima, en ging ik de RAID configureren. En sindsdien kom ik zelfs niet eens meer in de bios want dan hangt 'ie al. Ik krijg nu een mooi Fujitsu Siemens Computers-logo en meer niet.
Jup.amd_at_primus schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:08:
[...]
Heb jij tijdens de installatie van XP geen problemen dat windows de sata hd's niet vind? Ik heb het kleine broertje ervan gekocht(met 15.4" scherm, 1 gb ram, 80 gb hd en een 2 ghz proc
) maar met mijn minder legale cd vind windows me harde schijf niet
(oftewel: ik zit nog steeds met een brakke duitse windows instal
)
Ik heb gister de hele middag zitten klooien met de drivers maar uiteindelijk kon windows me hd toch niet vinden.Alex schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 04:06:
[...]
Jup.
Been there. Done that.
Je moet de RAID drivers bij je Windows XP cd inbakken, alleen dan kun je je eigen Windows installeren. Er staat wel ergens een handleiding hoe het moet op amilo-forum.de, mocht je die niet kunnen vinden of mocht het niet lukken, schreeuw dan even.
[ Voor 17% gewijzigd door 3p0x op 14-08-2005 13:28 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Frietsaus op 14-08-2005 12:01 ]
[ Voor 43% gewijzigd door svdvlist2 op 14-08-2005 17:26 ]
Omdat ik een duitse laptop heb zit er normaal een duitse windows op maar de verkoper kon regelen dat ik een nederlandse versie van xp home bij kreeg..alleen die is met sp1 en werkt dus ook nietsvdvlist2 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:02:
@AMD
Ik heb hetzelfde probleem. Wilde winxp pro sp2 installeren, maar kon geen hdd vinden. Heb alle drivers van de fj site gehaald en geïntegreerd met nlite, maar werkte helaas niet. Toen gewoon de standaard fj cd erin gedaan en geïnstalleerd (dacht trouwens dat xp home een groene balk had ipv blauwe met booten). Moest toen 'alleen' de nvidia drivers, intel wlan, muis, modem en audio installeren. (snap niet waarom die gasten van fj dat niet ff geïntegreerd hebben).
Maar geef het niet op, ga het binnenkort nog eens proberen.
EDIT: op http://www.fujitsu-siemen...cation.html?LNG=EN&ID=149 is een nieuwe bios versie te vinden. Klik op de link --> Amilo 3438g --> select all --> go --> download ' BIOS Flash (ISO CD-Image) - AMILO M3438 / M4438'. Pak de file/image uit en brand met nero --> restart de pc met cd/dvd als eerste boot device (standaard) --> je ziet dan "A:\" verschijnen, tik hierachter "flash.bat" en je bios wordt geupdate. (De info van fs zelf een uber brak, hebben ze het over een floppy terwijl de 3438's geeneens een floppydrive hebben)
EDIT2: er is tevens een nieuwe video kaart driver te vinden 72.50 --> 78.10
Siemens heeft er standaart sp2 op staan en de windows xp met sp1 vind de hd niet(de cd is legaal en van siemens) dus ga ik er vanuit dat ie ut wel zou moeten doen met de sp2 versie van windows xp (home) die siemens er bij levert normaal gesproken...svdvlist2 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:43:
Ik neem aan dat je bedoelt dat er geen drivers van de sata/raid bijzitten. Want indien sp1 kan je gewoon sp2 downen en installeren.
De 78.10 drivers zijn trouwens van half januari 2005 gedateerd.
[ Voor 3% gewijzigd door 3p0x op 14-08-2005 18:48 ]
Ik denk dat het dan een cd is voor een andere f-s laptop. Volgens mij zijn er nog maar weinig lappie's met sata EN raid. Ik ga het nog eens proberen en laat het wel weten.amd_at_primus schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:47:
[...]
Siemens heeft er standaart sp2 op staan en de windows xp met sp1 vind de hd niet(de cd is legaal en van siemens) dus ga ik er vanuit dat ie ut wel zou moeten doen met de sp2 versie van windows xp (home) die siemens er bij levert normaal gesproken...
[ Voor 60% gewijzigd door svdvlist2 op 14-08-2005 22:06 ]
[ Voor 23% gewijzigd door svdvlist2 op 19-08-2005 19:30 ]
Ik heb toen geen last gehad van de voeding, maar ok, mijn laptop was dan wel na 4 dagen kapot.svdvlist2 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:23:
Valt het trouwens iemand op dat de voeding een onwijs irritant geluidje maakt?
@dekaasboer: het is mij gelukt met de aangepaste 77.77 drivers en RivaTuner 2.0 RC 15.6. (4050 3d mark05) Maar ivm problemen Rivatuner verwijderd en gewoon weer op stock snelheid.
Nu draai ik de 78.10 drivers die (nog) niet door rivatuner worden ondersteund en toen lukt het overklokken idd niet. Je moet dan denk ik w88 op een nieuwe versie van rivatuner of een andere driver gebruiken (http://www.laptopvideo2go.com/)
Wat was d'r dan mee? Of deed ie het gewoon niet meer? Heb je al een nieuwe of moet ie gerepareerd worden (wat ik wel schandalig vind voor iets van 4 dagen oud).Alex schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 21:08:
[...]
Ik heb toen geen last gehad van de voeding, maar ok, mijn laptop was dan wel na 4 dagen kapot.
[ Voor 30% gewijzigd door svdvlist2 op 23-08-2005 11:51 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Dekaasboer op 23-08-2005 14:14 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Verwijderd
lache, ik had ook de laptop daar besteld, eerst was het 25 augustuscbr600f4i schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:56:
Is deze m3438G 2.0 al ergens te krijgen a la minute ? Hoor nu verhalen pas ergens in oktober? anyone? Computerpirates schuift de datum steeds verder weg overigens.. lachen als ze dat 2 maanden vol houden..
Twijfel aan deze of de Dell 9300, maar vindt de m3438g qua specificaties nogal wat interessanter.
alvast bedankt voor de reacties
Bears and Bulls
Ik heb voordat ik mijn lappie ging halen bij de mm in Rotterdam (Alexandrium) 's ochtends ff gebeld of ze 'm in voorraad hadden. Ze hadden er 2, 1 showmodel en 1 magazijn. Degene in het magazijn hebben ze ff apart voor me gelegd en ben 'm toen wezen ophalen. Betaalde gewoon de winkelprijs en dat lijkt mij niet meer dan normaal!!Dekaasboer schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:54:
Het kost bij de mm 100 euro om iets apart te laten leggen (wou ik ook een keer doen) Dat geld krijg je dan niet terug!!!
klopt, en het mooie was hij koste in Amsterdam 1999,- ik heb gezegd check ff met groningen want daar kost ie 1899,- heb em vor 1899 meegekregen,heb er metteen een goeie laptoptas van Targus bijgekocht (79 euro)svdvlist2 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:05:
[...]
Ik heb voordat ik mijn lappie ging halen bij de mm in Rotterdam (Alexandrium) 's ochtends ff gebeld of ze 'm in voorraad hadden. Ze hadden er 2, 1 showmodel en 1 magazijn. Degene in het magazijn hebben ze ff apart voor me gelegd en ben 'm toen wezen ophalen. Betaalde gewoon de winkelprijs en dat lijkt mij niet meer dan normaal!!
Bears and Bulls
Brand er naast je power-on led een blauw zendmastje? Zo nee --> schuif ff de knop aan de voorkant van de stixkers naar rechts. Je krijgt zonder het blauwe mastledje een melding dat er geen netwerken gevonden kunnen worden.mindcre8r schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:32:
[...]
klopt, en het mooie was hij koste in Amsterdam 1999,- ik heb gezegd check ff met groningen want daar kost ie 1899,- heb em vor 1899 meegekregen,heb er metteen een goeie laptoptas van Targus bijgekocht (79 euro)
ben hem nu ana het installeren maar vreemd genoeg wil het ding niet op het netwerk....heel vaag
ja wireless gaat wel aan,maar ik heb het over mn LAn cable...hij zegt steeds dat deze niet in ssngesloten maar het kabeltje werkt wel prima op mn desktop en op mn andere laptopsvdvlist2 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:37:
[...]
Brand er naast je power-on led een blauw zendmastje? Zo nee --> schuif ff de knop aan de voorkant van de stixkers naar rechts. Je krijgt zonder het blauwe mastledje een melding dat er geen netwerken gevonden kunnen worden.
[ Voor 22% gewijzigd door mindcre8r op 03-09-2005 15:17 ]
Bears and Bulls
Schiet idd allemaal niet op. Ik draai home omdat een xp pro voor mij weinig toevoegt. Bovendien is het niet zo eenvoudig, je moet namelijk drivers gaan integreren of een externe floppy drive hebben. Die heb ik dus niet en moest integreren. Dat doe ik al tijden met Nlite, maar nlite kan de drivers niet goed integreren en dus niet installeren (sata raid drivers). Wat wel werkt is XP-iso-builder (duits). Tijdens laden werden me hdd's gedetecteerd (:-)). Ben niet verder gegaan omdat net alles erop stond.mindcre8r schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:41:
[...]
ja wireless gaat wel aan,maar ik heb het over mn LAn cable...hij zegt steeds dat deze niet in ssngesloten maar het kabeltje werkt wel prima op mn desktop en op mn andere laptop
hoeren,heb ik weer een kapotte nic zal je net zien...wat ik jammer vindt is dat er geen lampjes op de nic poort zitten zo kan je niet zien of ie wel contact maakt..andere apparaten werken er wel gewoon op.
Welke windows heb je nu draaien? Home suckt!
en wireless wil ook niet aan...grr en dat gaat Got ook nog plat
Jah hij detecteerd wel..ziet ook mn wireless maar connect vervolgens niet.svdvlist2 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 15:26:
[...]
Schiet idd allemaal niet op. Ik draai home omdat een xp pro voor mij weinig toevoegt. Bovendien is het niet zo eenvoudig, je moet namelijk drivers gaan integreren of een externe floppy drive hebben. Die heb ik dus niet en moest integreren. Dat doe ik al tijden met Nlite, maar nlite kan de drivers niet goed integreren en dus niet installeren (sata raid drivers). Wat wel werkt is XP-iso-builder (duits). Tijdens laden werden me hdd's gedetecteerd (:-)). Ben niet verder gegaan omdat net alles erop stond.
Ik zal ff je nic verwijderen, rebooten en hopen dat ie het doet (download eerst ff de drivers bij f-s)
Detecteert wlan geen netwerken of wat? (staat je ssid wel aan zodat je 'm kan zien en vergeet vooral de schuif niet)
[ Voor 13% gewijzigd door mindcre8r op 03-09-2005 20:41 ]
Bears and Bulls
Bears and Bulls
:S:S Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Bij mij werden de SATA RAID Drivers niet goed geïntegreerd zodat windows geen hdd's kon detecteren. Of heb je een externe floppydrive gebruikt?mindcre8r schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:19:
oké ik heb nu Met Nlite Win XPpro SP2 geinstalleerd gekregen en voorzover ik nu kan zien werkt het prima.
nee gewoon gestored op mn disk..werkt heerlijk snel zo met dat xp pro moet ik zeggen...svdvlist2 schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:18:
[...]
:S:S Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Bij mij werden de SATA RAID Drivers niet goed geïntegreerd zodat windows geen hdd's kon detecteren. Of heb je een externe floppydrive gebruikt?
Bears and Bulls
Sorten op je disk --> is dat gewoon de drivers op de cd zetten. Dus niet integreren maar gewoon in een directory. Wat is voor jou de verlichting dat je Pro hebt ipv Home? Zelfde basis dus zelfde snelheid zou ik zeggen.mindcre8r schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:26:
[...]
nee gewoon gestored op mn disk..werkt heerlijk snel zo met dat xp pro moet ik zeggen...
probeerh het nogeens want hetg is echt een verlichting.
ik heb ook die instant boot kunnen installeren en dat werkt ook gewoon goed.
owowow wat een heerlijk apparaatje...ik ga em wel even verzekeren nog want hij is wel gewild denk ik.
[ Voor 15% gewijzigd door svdvlist2 op 06-09-2005 08:12 ]
In de eerste 14 dagen is de kans op een defecte pixel het grootst (heb ik me eens laten vertellen). Heb eigenlijk nog geen mensen gehoord over een dode pixel. Af en toe een subpixel die ze meestal wel weer wek kregen of gewoon wegging.BladePHQ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:40:
Zo, ben net terug van de MM Den Haag en gelukkig hadden ze nog 2 exemplaren
Volgens mij geen dode pixels, dus ik ben een gelukkig man
Verwijderd
Verwijderd
Nee werkt perfect hier. Installeer anders ff de nieuwste drivers (http://www.intel.com/support/wireless/wlan/sb/cs-010623.htm, 2200BG). Welke snelheid in Mbps krijg je zo'n beetje. (ik heb tussen 24 en 54)(verder gebruik in de windows wireless utility ipv intel) windows utility is standaard bij amilo, dan moet je alleen ff de driver updaten).BladePHQ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:19:
Hier hadden ze alleen de 1899 en de 1699 versie.
Hebben meer mensen trouwens last van disconnects via wireless lan ?
Soms wordt de verbinding ineens verbroken waarna hij meteen weer herstelt.
[ Voor 42% gewijzigd door BladePHQ op 07-09-2005 01:20 ]
nee ik bedoel dat ik de drivers gedownload had..uitgepakt (gestored) en vervolgens in Inlight ingebakken heb.svdvlist2 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:09:
[...]
Sorten op je disk --> is dat gewoon de drivers op de cd zetten. Dus niet integreren maar gewoon in een directory. Wat is voor jou de verlichting dat je Pro hebt ipv Home? Zelfde basis dus zelfde snelheid zou ik zeggen.
Verder neem ik aan dat je de nieuwe instant on hebt?
@cbr600f4i
Het is idd zo dat MM deze laptop eerder heeft dan andere winkels. MM is Duits en FS ook. Echter de standaard versie met 512MB is overal te verkrijgen. Echter de specialere versies met 1Gb en 2GB zijn naar mijn weten echt MM-types.
Bears and Bulls
Het klinkt misschien heel stom. Hoe heb je het in nlite ingebakken (versies?). Als ik namelijk deze drivers integreer werkt het niet. Ik heb echter gelezen dat indien je andere drivers dan windows drivers (sata/raid) anders moet integreren dan drivers die pas later met de installatie worden gebruik zoals wireless-lan, videokaart, modem, lan ed.mindcre8r schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:26:
[...]
nee ik bedoel dat ik de drivers gedownload had..uitgepakt (gestored) en vervolgens in Inlight ingebakken heb.
Pro werkt gewoon lekkerder,userlogon,advanced file sharing,mmc (microdoft management console) enz enz.. gewoon een boel pro's. en idd ik heb de nieuwe instant on.
heb nu ook een Externe usb disk gekochtjeuj mn oude 200GB Desktop disk drin..heb ik evensgoed 360 GB
[ Voor 12% gewijzigd door svdvlist2 op 07-09-2005 11:01 ]
ik heb de VIAMRAID.inf en .Sys erin gebakken. (gedowned van de Fujitsu site)svdvlist2 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:56:
[...]
Het klinkt misschien heel stom. Hoe heb je het in nlite ingebakken (versies?). Als ik namelijk deze drivers integreer werkt het niet. Ik heb echter gelezen dat indien je andere drivers dan windows drivers (sata/raid) anders moet integreren dan drivers die pas later met de installatie worden gebruik zoals wireless-lan, videokaart, modem, lan ed.
EDIT: je hebt zeker beta 6 gebruikt. mijn laatste poging was beta 5 en die deed het niet. Nu ik echter een driver integreer krijg ik een vraag te zien over PNP en textmode. Denk dus wel dat dit gaat werken.
Bears and Bulls
Op http://www.viaarena.com/d...1&CatID=1180&SubCatID=117 kan je de pas gereleaste 5.10A versie vinden. Ik draai er al bijna een week op en werkt prima.mindcre8r schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:33:
[...]
ik heb de VIAMRAID.inf en .Sys erin gebakken. (gedowned van de Fujitsu site)
Ik ben nu opzoek naar een speaker systeem voor op mn laptop met SPDIF maar dta zijn toch allemaal dure jongensZ5500 is niet goedkoop en de 7700 van Creative ook niet.
[ Voor 9% gewijzigd door svdvlist2 op 07-09-2005 12:09 ]
Verwijderd
Heb je de topic helemaal door gelezen, dan is het meeste denk wel aan bod geweest.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:03:
Heb een emailtje gestuurd naar het blad en ik kreeg terug dat ze van fujitsu-siemens verkeerde informatie hadden doorgekregen. Dus hij kost wel 1899 euro.
Bevalt deze notebook goed?
Dit zou ik graag willen weten van verschillende mensen, wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen. En is het het geld waard etc.
Ik zit er namelijk aan te denken om em te kopen, maar ben nog niet helemaal zeker.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Oh dat kan best, last van eigendunk. maar ik vind het alleen wel zielig dat mensen zich daarvan aantrekken, zoals jij dus.svdvlist2 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:50:
@ultimatexx.
Graag gedaan. Pa en ma willen idd vaak veel info voordat ze zo'n duur ding aanschaffen. Tip: laat ze het ding zien in bijvoorbeeld MM. Indien ze iets zien, zijn ze meestal beter te overtuigen. Verder hangt het grootste deel af van wat je er mee wilt gaan doen. Voor welke versie ga je eigenlijk (normaal, 1699 of 1899)? En idd, mijn lappie hangt toch ook voor de meeste tijd aan de netvoeding. Heb atm nog geen bt nodig, maar indien het zover komt gewoon ff een dongle van 25 euri kopen.
Extra nadeel: geen floppydrive. Moest vandaag ff iemands pc oplappen en had dus een floppy nodig. Moest ik eerst helemaal een andere pc aanzetten om ff een floppy te maken. Komt door ruimte gebrek en wordt tegenwoordig ook niet meer vaak gebruikt. Misschien toch ff een externe kopen.
@poontang
Last van te veel eigendunk? Omdat jij iets zegt wordt het gelijk hot?
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
Verwijderd
Oh erg leuk, het zou iedereen baten denk ik, dat je even je stappen opsomt, zodat je mede-tweakers ook zijn geholpen,,, alleen maar een idee hoor...mindcre8r schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:26:
[...]
nee gewoon gestored op mn disk..werkt heerlijk snel zo met dat xp pro moet ik zeggen...
probeerh het nogeens want hetg is echt een verlichting.
ik heb ook die instant boot kunnen installeren en dat werkt ook gewoon goed.
owowow wat een heerlijk apparaatje...ik ga em wel even verzekeren nog want hij is wel gewild denk ik.
Verwijderd
Normaal gezien kan het niet gefixd worden door fabrikanten, wel vervangen, maar dan bedoel ik ook het hele scherm. Alhoewel de fabrikanten in hun garantiebepalingen hebben opgenomen, dat pas vanaf een 3-4 dode pixels garantie geclaimd kan worden, maak je een kans, als deze in het midden zit. Gewoon ff proberen, maar heel waarschijnlijk is het niet! Veel succes!Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:04:
[...]
alleen wel jammer van een kleine dooie pixel in het midden, maar dat is echt niet op te merken. Ik heb nog niet besloten of ik het naar fujitsu siemens stuur om het te laten fixen, maar dat zie ik nog wel.
[ Voor 43% gewijzigd door RazorX4 op 13-09-2005 20:07 ]
Xbox Series X | Playstation 5
De 7.1 SPDIF is je koptelefoon uitgang. Indien je daar een speciale kabel indoet en dat aansluit op je 7.1 home cinema set kan je naar 7.1 geluid luisteren.Rapdef schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:55:
wat bedoelen ze met Azalia Codec (7.1 SPDIF)
betekent dit dat die laptop 3 uitgangen heeft voor 7.1 geluid speakerset (groen, zwart en geel)??
en waar zit de tv-tuner ?? je kan het als optie kiezen (bij computerpirates) maar waar komt die dan als je die later bij koopt (als dit al mogelijk is)
btw was nog niet leverbaar bij computerpirates die tv-tuner
S/PDIF (Sony/Philips Digital Interface) is a standard audio transfer file format. It is usually found on digital audio equipment such as a DAT (Digital Audio Tape) machine or audio processing device. It allows the transfer of audio from one file to another without the conversion to and from an analog format, which could degrade the signal quality.
The most common connector used with an S/PDIF interface is the RCA connector, the same one used for consumer audio products. An optical connector is also sometimes used
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
[ Voor 8% gewijzigd door RazorX4 op 14-09-2005 10:04 ]
Als jij kan lezen dan heb je geen Howto nodig want Enlite legt het heeeel duidelijk stap voor stap vast...je hebt het wel geprobeerd?anders moet je dit even lezen dan kom je er vast wel uit.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 02:14:
[...]
Oh erg leuk, het zou iedereen baten denk ik, dat je even je stappen opsomt, zodat je mede-tweakers ook zijn geholpen,,, alleen maar een idee hoor...
Bears and Bulls
De 6800Go maakt dan ook gehakt van een X600 GPU.Rapdef schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:52:
[knip]
Vergeleken met die HP is die wel erg snel
jah dat zijn "vuile" oplossingen,hetkomt niet in de buurt bij 5.1.Rapdef schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:09:
die amilo heeft tog een koptelefoon aansluiting met SPDIF 7.1 functie maar is er ook een verloopkabel voor stereojack(male) 3,5 >> 3 x female 3,5 jack(groen, zwart en geel) voor aan een 5.1 boxenset
ik kan hem ook aansluiten met alleen die groene van me boxenset maar dan heb ik geen echt 5.1 sound maar virtueel ofzo (probeert er dan een 5.1 sound van te maken )
Bears and Bulls
[ Voor 8% gewijzigd door RazorX4 op 14-09-2005 15:56 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq