[advies] Hercules DJ Console of Mixman DM2?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.682 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

offtopic:
Ik denk dat alles wat jij hier zegt Reind echt totale onzin is, maar goed dat is andere koek. Lekkere reviewsite dat aboutdj...

Ik heb zojuist beide machines naast elkaar kunnen vergelijken en alles heeft zo z'n voor en nadelen. Grootste minpunt is voor mij nog altijd het totale gebrek aan macintosh ondersteuning, erg prutserig eigenlijk...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 23:11
KeeZ schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:22:
Ik heb zojuist beide machines naast elkaar kunnen vergelijken en alles heeft zo z'n voor en nadelen. Grootste minpunt is voor mij nog altijd het totale gebrek aan macintosh ondersteuning, erg prutserig eigenlijk...
En wat voor zinnigs kan je, op dat punt na, vertellen over je bevindingen met beide apparaten? Er zijn immers mensen die geen Mac hebben (ze bestaan!) en die het toch best interessant vinden ;) . Wat voor software heb je gebruikt bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Om goed te vergelijken heb ik een PC geleend waarop ik traktor 2.6 heb geinstalleerd en wat vooral opviel is dat de hercules meteen werkt, waar ik voor de BCD wat meer tijd nodig had de boel in te stellen.

Beide machines werken overigens wel oké, na een uurtje configureren met alle knoppen. Groot voordeel van de hercules is zn ingebouwde geluidskaart, met dubbele output kon ik die mooi aan een externe mixer hangen, de BCD is behoorlijk breekbaar voor het betere fadermepwerk.

De bediening van de BCD is wel wat ruimer van opzet, mits goed ingesteld kan je traktor er eigenlijk helemaal op kwijt. Ik prefereer nog wel altijd muis > knopjes op zon apparaat, hetzelfde geldt voor de hercules.

Al met al ben ik er nog steeds niet uit, zometeen nog maar ff een uurtje knallen

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ reind: de hercules was je toch iets positiever over.. maar misschien was dat omdat je die met meer software hebt getest... is misschien ook beter om dat te doen met de bcd

maargoed die software van de bcd is indd redelijk waardeloos maar in vdj vind ik m wel aardig werken desondanks die geen native support heeft.

----------

ik ben wel een keer nieuwsgierig inderdaad in een BCD vs Hercules in meerdere programma's, is er iemand die zo'n review kan maken (dus dat hij beide consoles tot z'n beschikking heeft ofzo??)

zoals de man hierboven al zei: beide apparaten hebben voor en nadelen tegen overelkaar en dat zal niet meer dan logisch zijn maar ik ben erg nieuwsgierig welke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
KeeZ schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:22:
offtopic:
Ik denk dat alles wat jij hier zegt Reind echt totale onzin is, maar goed dat is andere koek. Lekkere reviewsite dat aboutdj...
Dan zou ik graag zien waar..... via de mail aub. En als jij het beter denkt te kunnen dan AboutDJ moet je mischien eens zelf zo'n site op gaan zetten en als je dan net als AboutDJ meer dan 1000 unieke bezoekers per dag trekt en alle fabrikanten achter je hebt staan lullen we wel weer een keer verder over wie het beter doet oké?

Wat betreft de hercules vs de BCD, BCD is veel vriendelijker in het gebruik, je hebt meer ruimte en daardoor werkt alles net ff wat makkelijker.

Als je dus een ander stukje software zou pakken voor de BCD schiet je al een heel eind op, ik krijg momenteel de BCD niet lekker werkend met de huidige software, random lockups en allemaal dingen die de BCD vanuit zichzelf aan het doen is. Zal straks alles eens even deinstaleren en opnieuw instaleren want ik denk dat het gewoon een driver issue is.

Heb net ook djDecks weer ff gedownload want er is zowel uit de DJ Console als met de BCD veel meer uit te halen dan met de standaard software mogelijk is, meeste klachten die er zijn over beide apparaten zijn namelijk zo goed als altijd software gerelateerd.

Qua stevigheid ontlopen ze elkaar ook niets, het zijn beiden plastic broodtrommeltjes gericht op de budget markt en leuke opties om de basics onder de knie te krijgen om vervolgens door te stromen naar de "echte" midi controllers.
[b][message=25923353,noline]Grootste minpunt is voor mij nog altijd het totale gebrek aan macintosh ondersteuning, erg prutserig eigenlijk...
Trek 150€ meer uit en je zit EN een klasse hoger EN je hebt je mac ondersteuning. KontrolDJ is en blijft een veel mooiere optie dan de 2 controllers waar het hier over gaat... bcd + hercules.

Daarnaast is een mac gebruiken zo af en toe vergelijkbaar met het jezelf aanmeten van een handicap, ik merk het zelf met mijn iBook.... ik had namelijk ook best graag een programma als djDecks of virtual dj willen hebben op de iBook als backup wanneer Traktor dienst zou weigeren maar dat kan dus helaas niet.

[ Voor 18% gewijzigd door R2D2 op 11-06-2006 18:59 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Mja ik vind t ook een beetje een loze reply van Keez maargoed :/
Ik vind dat Reind/aboutdj goed bezig is heb er al meerdere malen relaxde reviews en info vandaan gehaald.

Ik heb dus vorige week ook de bcd besteld bij Thomann, nu maar afwachten wanneer ik m binnenkrijg ;) .

Toch wel een slechte zaak dat het software matig nog niet zo goed wordt ondersteund mbt de verschillende software programma's, ik hoop dat daar snel verandering in komt.

Maar voor die prijs kun je ook niet echt een hoogstaand kwalitatief product verwachten, wel vind ik de behringer een stuk netter en degelijker ogen dan de hercules maar dat is allemaal op foto's en mening gebasseerd (heb de beide apparaten nog niet eens vastgehad 8) )

Hoe zit het trouwens met de master out van de behringer, kun je daar nog wat aan toonregeling of volume niveau doen of komt t allemaal direct uit de 2 kanaal faders?

Al met al heb ik behringer altijd erg sterk gevonden op gebied van kwaliteit vs prijs dus ik hoop dat dat met dit apparaatje hetzelfde geval is.
Als ik m binnen heb zal ik mijn mening hierover nog hier neerzetten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Pendaco schreef op zondag 11 juni 2006 @ 18:46:
Toch wel een slechte zaak dat het software matig nog niet zo goed wordt ondersteund mbt de verschillende software programma's, ik hoop dat daar snel verandering in komt.
Dat ligt er maar net aan hoe men met bugs om gaat (of het slecht is of niet bedoel ik dan), er zijn bedrijven die er boven op zitten zoals een virtual dj, er zijn ook bedrijven die het op een grote hoop gooien en er pas bij een volgende versie iets aan doen. Onder die laatste noemer begint Traktor de laatste tijd steeds meer te vallen, bug reports worden wel aangenomen maar er gebeurd weinig mee heb ik soms het idee.

Ik denk dat Traktor ook langzaam maar zeker terrein gaat verliezen aan virtual dj, virtual dj word steeds meer verkocht in combinatie met een stukje hardware terwijl traktor eigenlijk zijn naam heeft verbonden aan Stanton in dat opzicht. Numark gaat binnenkort gebruik maken van Virtual DJ met hun virtual vinyl, hercules levert het al bij de controller vanaf moment nummer 1 en je ziet de naam virtual dj steeds meer opduiken, ze zijn ook altijd razend rap met het ondersteunen van nieuwe producten. Tis alleen te hopen voor virtual dj dat ze niet alles TE snel willen maar vooral zorgen dat alles stabiel blijft, dat is namelijk de fout die Traktor heeft gemaakt met versie 3.

Dat behringer een stukje mindere software mee levert is volgens mij niets anders als het drukken van de kosten, willen ze competatief blijven in de budget markt dan zul je meer controller moeten bieden voor minder geld dan de rest en software is iets waarin iedereen een persoonlijke vorkeur heeft en men uiteindelijk toch wel gebruikt wat men zelf wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reind schreef op zondag 11 juni 2006 @ 18:05:
[...]

Als je dus een ander stukje software zou pakken voor de BCD schiet je al een heel eind op, ik krijg momenteel de BCD niet lekker werkend met de huidige software, random lockups en allemaal dingen die de BCD vanuit zichzelf aan het doen is. Zal straks alles eens even deinstaleren en opnieuw instaleren want ik denk dat het gewoon een driver issue is.
met die link die ik eerder postte om hem met vdj "goed" werkend te krijgen heb ik wel een paar dingen uit de shortcut list gehaald o.a. Automix +1 en -1 omdat als je soms op een knop ramt die maar gewoon gaat automixen (en soms doet ie ook je pitch spontaan aanpassen, maar dat komt allemaal omdat er geen native support is)

ook is het een goed idee om advanced te gebruiken in de driver optie ipv basic (iig icm VDJ)

B-dj is gewoon naar mijn mening een programma die ze thuis hadden kunnen laten. in mijn eerdere post had ik gezegd dat ik het wel mee vond vallen, maar nu na 2 uur met b-dj mixen was ik toch wel moe van het programma.... hulde aan VDJ en DJ Decks.

edit:

reind postte: Tis alleen te hopen voor virtual dj dat ze niet alles TE snel willen maar vooral zorgen dat alles stabiel blijft, dat is namelijk de fout die Traktor heeft gemaakt met versie 3

ik heb heel wat op dat forum gelezen etc, en het is gebleken door user ervaringen dat VDJ niet werkt met release datums maar het is klaar wanneer het klaar is. ze zijn nu 4.0 aan het testen (al een paar live gebruikers (bevestigd door het development team van VDJ)) die waarschijnlijk al de BCD zou moeten supporten (deveelopment team had het er over dat ze dat ding toch graag zouden willen supporten :D)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Laten we het dan binnen de nederlands sprekende grenzen houden en Adion een beetje supporten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reind schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:11:
[...]

Laten we het dan binnen de nederlands sprekende grenzen houden en Adion een beetje supporten ;)
had mijn post alweer eits aangepast.. en maar het accent gelegd op dj decks...

heb je trouwens in dj decks alles handmatig moeten mappen?? zo ja kan je miss die mapping mailen oid (ik ben wel nieuwsgierig naar dj decks icm de bcd maar heb geen tijd om alles te mappen, en als je het toch al hebt... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 09:24
Als je de laatste beta download van djDecks (hier) dan staat er bij de opties gewoon een optie bcd2000 bij, die je gewoon kan aanvinken.
Daarna werken alle leds/knopjes/... die de bcd2000 te bieden heeft.
Bovendien kan je hier een klein stukje lezen over hoe de bcd in djDecks gebruikt kan worden (meer bepaald hoe looping en effecten werken)

Thanks voor jullie support trouwens!

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
Adion schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:06:
Daarna werken alle leds/knopjes/... die de bcd2000 te bieden heeft.
Ook de wheels :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook die jah :) net als met de b-dj software wel eerst ff de scratch functie aanzetten (wat heel erg goed is want als je enthousiast bezig ben kom ik wel eens spontaan tegen een wheel aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Nog even door op de bcd :)

Wat is nu een 'goed' programma om mee te beginnen en waar de bcd ook aardig mee overweg kan?

Ik lees al veel goed dingen over virtual dj maar bpm studio wordt dacht ik nog niet goed ondersteund, en over Traktor lees ik ook weer wisselende dingen.

En dat djDecks is dat een freeware programma, en werkt dat een beetje (ik zie hierboven al dat hij support voor de bcd biedt), want dan zou dat wel interessant zijn.

Ik ken geen van bovenstaande programma's op bpm studio na dan, miss leuk (als iemand te veel tijd over heeft) om een schema/overzicht van de verschillende programma's te maken; voordelen, nadelen gebruik met de bcd en/of hercules ofzo. :Y)

Je moet in zoiets maar net zin hebben zeker met dit weer ;) maar ik denk wel dat veel mensen hier wat aan zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:00:
Nog even door op de bcd :)

Wat is nu een 'goed' programma om mee te beginnen en waar de bcd ook aardig mee overweg kan?

Ik lees al veel goed dingen over virtual dj maar bpm studio wordt dacht ik nog niet goed ondersteund, en over Traktor lees ik ook weer wisselende dingen.

En dat djDecks is dat een freeware programma, en werkt dat een beetje (ik zie hierboven al dat hij support voor de bcd biedt), want dan zou dat wel interessant zijn.

Ik ken geen van bovenstaande programma's op bpm studio na dan, miss leuk (als iemand te veel tijd over heeft) om een schema/overzicht van de verschillende programma's te maken; voordelen, nadelen gebruik met de bcd en/of hercules ofzo. :Y)

Je moet in zoiets maar net zin hebben zeker met dit weer ;) maar ik denk wel dat veel mensen hier wat aan zullen hebben.
BCD2000

B-DJ -> Ruk!! slechte bpm counters, software crashed makkelijk en is dus ook totaal niet stabiel

VDJ-> Werkt goed afgezien het feit dat er geen native support (nog is voor de bcd dus het kan alleen maar beter worden... (als je de bcd hiermee aan het werk wil krijgen lees wat posts terug naar de handleiding die ik ergens gevonden had inc de tooltjes die nodig zijn)

DJ-Decks-> Werkt goed, zit zover ik heb kunnen ontdekken alleen geen auto beatmatching in (voor de luie mensen) is de eerste 3e partij software met native support... zullen nog wel wat dingen verbeterd worden denk ik.

met andere programma's heb ik nog niks geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Voor zover ik na een paar uurtjes BCD mee kan praten is djDecks HET programma om mee te werken. Het enige wat mij nog steeds steekt bij djDecks is het grafische gebeuren en dan vooral het gebrek aan eye candy ;) (ik vind Traktor en Mixmeister nog altijd de mooiste programma's om tegen aan te kijken)

Maar het werkt prima, het werkt zelfs zo prima dat ik mijn final scratch even aan de kant geschoven heb en de BCD daar nu voor heel even mag staan.

Ik ben nog steeds geen grote fan van die cheap ass midi controllers maar het werkt, het werkt zelfs goed en als je net begint is dit gewoon DE manier om de basics onder de knie te krijgen (geld ook voor de dj console van hercules overigens). Ik ben wat dat betreft gewoon een verwend nest met alle gear die hier staat maar ik heb me met beide controllers toch prima een paar uur kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:21
Vandaag maar eens gebeld met feedback ehv.
mijn BCD eigenlijk sinds ik ermee terug ben geweest niet meer gebruikt.
mag hem terugbrengen en mijn geld terugkrijgen aangezien ze nog steeds niet weten waneer de vervangende komt.

Kan mijn geld nu wel beter gebruiken voor de ombouw van een motor :P

[ Voor 14% gewijzigd door harley op 14-06-2006 22:55 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ja hoor hij is binnen :9

Vorige week dond besteld bij Thomann, vrijdag het geld overgemaakt, dinsdag een bevestingsmailtje
en nu dond om half 4 op de deurmat _/-\o_

1ste indruk;

Ik had m wel plasticker verwacht na alle verhalen hier, knoppen voelen wel lekker, maar eq wel wat gevoelig.
Jog wieltjes zijn ook wat losser dan ik had verwacht, maargoed dat kun je ook niet echt verwachten van deze prijs < en ik heb m ook nog niet eens uitgeprobeerd :D

Ik had al even lopen rotzooien met virtual dj, dat werkt wel erg lekker. Was daar nu een mapper voor? (even een paar blz terugbladeren).

Ik zal eerst eens beginnen met t standaardprogramma, kijken wat ie doet.

Laterrrr meerrrr :P

edit:
mmm ik heb die .xml mapper van een paar blz terug voor virtual dj ingeladen maar hij doet niets.

- Ik heb allereerst de driver update geinstalleerd
- daarna opnieuw opgestart
- daarna in virtual dj die xml ingeladen, en de output op bcd gezet
- vervolgens programma weer gesloten
- bcd2000 aan
- in het control panel op advanced gezet
- vervolgens virtual dj weer opgestart

Ik kan de knoppen op de bcd wel gewoon aanzetten maar verder gebeurt in het programma niets :?
Ook hoor ik wel het geluid via de koptelefoon op de bcd.

Wat me wel opvalt is dat er in die xml alle knoppen op midi 1 staan, doe ik soms iets fout, blijkbaar wel hehe :P

[ Voor 33% gewijzigd door Pendaco op 15-06-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
Over die knoppen en faders van de BCD2000, "klikken" ze in hun center/default positie?

maw, voel je het als ze in de goede positie staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Jep dat voel je;
van de schuiven hebben alleen de pitch schuiven een 'voelbaar' midden (ook alleen voor die schuiven nodig)

En van de knoppen hebben alle knoppen met 2 uiterste waardes (zoals eq) een voelbaar midden.
Bij sommige knoppen wel vrij minimaal maar t is nog wel te voelen.

Ik moet zeggen dat ik het standaard programma wat er bij zit wel mooi vind overkomen, ook dat alles hierbij realtime werkt is mooi om te zien.
Nog geen last gehad van crashes maar een paar vraagjes;

- sommige mp3's die ik inlaad worden helemaal verkr$%cht, het wordt 1 grote piep/ruis, enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Een aantal nrs die het hadden waren van 256 en hoger, zonder oplossing zou dat wel erg kut zijn.

- zit er maar 1 effect bij? En is die flanger ook op 1 van de draaiknoppen te zetten?

Ik heb een andere methode voor virtual dj geprobeerd maar dat wil nog niet echt lukken, mbv bome en midiyoke. Probleem is dat die xml die daarbij zat niet voor mijn virtualdj versie klopt. Ik heb v3.1 maar alle toetsen op de bcd worden verwisseld.

Zo maar is kijken of ik Traktor ergens kan 'lenen' O-) , ik had gelezen dat t daar nog wel vrij goed mee werkte.

edit:
miss handig om in de startpost op te nemen;

bcd2000 met virtual dj:
Virtual Dj forum - how to setup bcd and virtualdj
BDC2000 Dj Solution for VDJ v1.0beta

bcd2000 met Traktor (iig v3):
http://www.nativeinstruments.de/forum_us/showthread.php?t=34513

[ Voor 26% gewijzigd door Pendaco op 15-06-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
VirtualDJ 4 komt deze zomer en zal oa voorzien zijn van een betere audio-engine, EQ en timestretch en zal stabieler draaien. En zal native support hebben voor de BCD2000 :D .

Zo staat te lezen in deze officiele reactie :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ickeicke schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:59:
VirtualDJ 4 komt deze zomer en zal oa voorzien zijn van een betere audio-engine, EQ en timestretch en zal stabieler draaien. En zal native support hebben voor de BCD2000 :D .

Zo staat te lezen in deze officiele reactie :) .
ahaaight :D dat is echt rlx.. duurde wel echt lang voordat het dev team een officieel antwoord gaf maar eindelijk.

het is inderdaad wel nodig dat ze die audio engine verbeteren aangezien die soms erg raar kan doen... mbt vervorming van geluid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook de BCD aangekregen ... erg snel eigenlijk , woensdag besteld + betaalt en deze morgen gelevert en dit voor 162 EURO (incl. verzending naar dit Belgenlandje)

Het was gepland dat ik hem zou aansluiten op men oude pc omdat daar de harde schijf met de mp3's inzit, maar blijkbaar kon deze het net niet aan. Ik had wel gezien dat men minstens 900MHz vroeg , maar ik wou toch eens proberen met men P3 - 533MHz want bpm studio werkte daar tenslotte toch prima op ...

Helaas stopte hij verscheidene keer in een liedje (enkel nog maar getest met B-dj), maar de faders enz reageerden nochthans direct ...

Ik heb nu mijn laptop maar aangesloten en daar werkt nu alles naar behoren ... Morgen eens een ander programma proberen om te kijken of hij echt niet draait op men oude pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:24:
Heb nu ook de BCD aangekregen ... erg snel eigenlijk , woensdag besteld + betaalt en deze morgen gelevert en dit voor 162 EURO (incl. verzending naar dit Belgenlandje)
Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht ?
Moet ook naar het belgenlandje komen ;)

Grtzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht ?
Moet ook naar het belgenlandje komen ;)

Grtzzz
tuurlijk, ik heb de mijne gekocht bij Jacobs Breda Electronics (http://www.jacobsbredaelectronics.nl)

Laat ik dit er ook maar bij zeggen, ze zijn zeer schaars met mails sturen. Ik heb namelijk besteld en betaald dezelfde dag , en ze hebben hem gisteren gebracht zonder dat ik ook maar iets van bevestiging ofzo ontvangen had. Nu ja , als ze hem zo snel leveren, voor mij geen probleem hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:09:
[...]

tuurlijk, ik heb de mijne gekocht bij Jacobs Breda Electronics (http://www.jacobsbredaelectronics.nl)

Laat ik dit er ook maar bij zeggen, ze zijn zeer schaars met mails sturen. Ik heb namelijk besteld en betaald dezelfde dag , en ze hebben hem gisteren gebracht zonder dat ik ook maar iets van bevestiging ofzo ontvangen had. Nu ja , als ze hem zo snel leveren, voor mij geen probleem hoor ;)
Dat is ff goed nieuws, weet jij toevallig of hij ze nog op voorraad heeft en hoe ze daar zijn met garantie enzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:22:
[...]

Dat is ff goed nieuws, weet jij toevallig of hij ze nog op voorraad heeft en hoe ze daar zijn met garantie enzo???
Wel, vorige week konden ze hem nog zonder probleem uit voorraad leveren, dus ik denk dat het nu ook nog wel mogelijk is (om zeker te zijn zou ik eerst eens even bellen).

Het is de eerste keer dat ik bij deze winkel gekocht heb, dus ik weet niet hoe goed de dienst na verkoop werkt. Maar in principe is er op het toestel 1 jaar garantie dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook besteld vandaag de BCD-2000.

Hopelijk heb ik hem gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
En jawel, ook ik heb em maar even gereserveerd bij Jacobs electronics in breda. Als het goed is hebben ze er nog 1. Ook bij hun is alles weg.

[ Voor 13% gewijzigd door Ronwiel op 23-06-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:00:
En jawel, ook ik heb em maar even gereserveerd bij Jacobs electronics in breda. Als het goed is hebben ze er nog 1. Ook bij hun is alles weg.
LOL , mijn procentje mag je storten op ... :P

Nee, veel plezier ermee !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag een trance mix gemaakt met het ding icm vdj en die midi translator enz... maar ik mag leien dat het niet lang meer duurd voordat het pakket native support heeft want je merkt door die translator toch een echte "lag"

mogt je intresse hebben in de mix:

tracklist:

tracklist:

01 Oceanlab ft. Justine Suissa - Sirens of the Sea (Kyau vs. Albert Vocal Mix).mp3
02 Kenneth Thomas & Mike Skye - Varekai (main Mix).mp3
03 Anthony Dean and Starlett - Moonchild (darren Round Mix).mp3
04 Satellite - Remembrance (original Mix).mp3
05 Lowell Hales - Move me (Kaste Remix).mp3
06 N2O - Waterfall (N2O Mix).mp3
07 Ronald van Gelderen - This Way (rank 1 Remix).mp3
08 Above and Beyond - Can't Sleep (Maori Remix).mp3
09 MIKE - Voices from the inside (Proggresiva Mix).mp3
10 Jussi Soro - Backslash (A98s Electromagnetic Remix).mp3
11 CJ Stone feat. Tamara Rhodes - City Lights (Original Mix).mp3
12 Above and Beyond vs Andy Moor - Air For Life (original Mix).mp3
13 Tracy Chapman - Fast Car (White Label Club Remix).mp3

link: http://www.megaupload.com/?d=YG6UTZ12

ik ben geen dj tiesto, draai geen drive in shows, alleen thuis af en toe wat met de bcd2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik heb de BCD2000 nu een middag kunnen checken en ik ben over het algemeen toch wel erg positief, ondanks wat kleine nadeeltjes maar ik vindt voor €150 mag je niet klagen.

Op mijn exemplaar zijn er 1 of 2 knopjes dit net ff anders aan voelen als de rest, door een lichtere klik en een lichte schuur. Je kan het natuurlijk mierenneukerij noemen, maarja ik heb graag wat te zeiken :X .

Dan de software, met de bijgeleverde programma kreeg ik er geen geluid uit dus die lag al na 5 minuten van m'n pc af. Djdecks werkt goed moet ik zeggen, het is alleen ff wennen als je altijd met traktor hebt loopen klooien ivm beatmatch en layout enz.

Al me al met ben ik echt wel tevreden, het is gewoon tof om zo de basics te leren en af en toe een setje in elkaar te draaien. Daarnaast zijn de looks van het apparaat gewoon echt heel tof. Ik hoop alleen dat we snel native support krijgen voor traktor (weet iemand of dit er aan zit komen??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 23:49:
Ik heb de BCD2000 nu een middag kunnen checken en ik ben over het algemeen toch wel erg positief, ondanks wat kleine nadeeltjes maar ik vindt voor €150 mag je niet klagen.

Op mijn exemplaar zijn er 1 of 2 knopjes dit net ff anders aan voelen als de rest, door een lichtere klik en een lichte schuur. Je kan het natuurlijk mierenneukerij noemen, maarja ik heb graag wat te zeiken :X .

Dan de software, met de bijgeleverde programma kreeg ik er geen geluid uit dus die lag al na 5 minuten van m'n pc af. Djdecks werkt goed moet ik zeggen, het is alleen ff wennen als je altijd met traktor hebt loopen klooien ivm beatmatch en layout enz.

Al me al met ben ik echt wel tevreden, het is gewoon tof om zo de basics te leren en af en toe een setje in elkaar te draaien. Daarnaast zijn de looks van het apparaat gewoon echt heel tof. Ik hoop alleen dat we snel native support krijgen voor traktor (weet iemand of dit er aan zit komen??)
indd sommige knopjes voelen anders aan (ik heb 2 eq knoppen die zwaarder draaien dan de rest (gewoon veel gebruiken :P)

maargoed ik denk toch (inschatting) dat er over een half jaartje de grotere namen: Virtual DJ, Traktor etc wel uitgekomen zijn met een versie met native support. ik merk toch wel dat er best veel mensen (die een midi console) zijn die voor de bcd kiezen (wat ik positief vind want hij werkt gewoon lekker, ziet er tof uit etc)en dat is ook voor hun niet te negeren

VDJ heeft al aangegeven dat er in 4,0 deze zomer native support zit (alleen ik hoop dat ze iets doen aan hun audio engine aangezien ik die soms erg vervelend vind doen, is ook te horen in m'n mixje van een paar posts terug)

traktor zal daar heus niet op achter blijven (je kan m al aan de praat krijgen maar dan moet je ff die tutorial opsnorren).

op dit moment vind ik Dj Decks heel fijn werken. (moet nog even mijn kopie registreren een half uurtje is niet zolang, enigste nadeel ervan vind ik dat je niet netzoals met andere proggies op sync drukt en het loopt "redelijk" gelijk, en de layout)

maaruh laat is een mixje horen binnenkort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 01:56:
op dit moment vind ik Dj Decks heel fijn werken. (moet nog even mijn kopie registreren een half uurtje is niet zolang, enigste nadeel ervan vind ik dat je niet netzoals met andere proggies op sync drukt en het loopt "redelijk" gelijk, en de layout)

maaruh laat is een mixje horen binnenkort ;)
Djdecks is idd erg goed en ik denk dat je daar gewoon ff wat tijd in moet steken om alle functies goed te leren kennen. En aan de ene kant mis ik ook de sync knop, maar ik moet eerlijk zeggen dat deze in traktor ook niet altijd helemaal werkt. Vaak loopt de beat dan na twee seconde al weer helemaal uit de maat zeg maar. Maar ik ga van de week wel eens ff er goed zitten voor een mixje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Heb het topic doorgelezen en de reviews van Reind gelezen maar ik zou toch nog graag wat advies willen.

Ik ben op zoek naar een DJ Console om te gaan gebruiken icm. Traktror. Ik heb al 2 geluidskaarten aangesloten op een versterker. Daarnaast heb ik een koptelefoontje liggen als monitor.

Ik heb een tijdje gebruik gemaakt van een DM2 Mixman gemod naar midicontroller. Echter zijn de knoppen en jogwheels zo ontzettend brak dat ik hem nooit meer gebruik. Ik wil graag wat beters.

Ik geef natuurlijk het liefst zo min mogelijk geld uit dus wat zou voor mij een verstandige keuze zijn zo rond de 150 euro? (suggesties onder dat bedrag zijn ook zeer welkom ;) )

Na nog wat meer gelezen te hebben is mijn vraag eigenlijk:
Waarom voor een MKII gaan ipv. de DJ control MP3 als je al genoeg geluidsuitgangen hebt?

[ Voor 11% gewijzigd door DoubleJ op 26-06-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde vraag. Wie helpt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik heb zelf geen ervaring met de hercules console, ik heb er alleen wat reviews van gelezen. Maar als ik die vergelijk met de reviews/ervaring met de bcd2000, zou ik toch zeker voor de bcd2000 gaan.

Probleem is alleen op dit moment dat de console niet echt goed leverbaar is in Nederland (Duitsland wel) en de software is nog niet optimaal op DJdecks na. Maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
Als je geluidskaart al goed geschikt is voor de software die je wil gebruiken en je wilt 'm later ook niet met een laptop of op een andere pc gebruiken ofzo, dan is er niet echt een reden om voor de Mk2 te kiezen.
Ik heb zowel de Mk2 als de MP3, en qua controller is er (op het uitzicht en de iets hogere jog wheels) eigenlijk geen verschil tussen de 2.

Voor de keuze tussen de behringer en de hercules controller zou ik denk ik eerder voor de behringer kiezen.
Deze heeft meer controls en ziet er iets professioneler uit. Daartegenover vind ik de hercules wel iets duidelijker qua plaatsing en zichtbaarheid van de knoppen.
Zo'n hele rij zwarte knoppen op de bcd vindt ik niet helemaal ideaal, en de positie van de draaiknoppen is in het donker ook totaal niet te zien. Met wat plakkertjes of verf ofzo kan je deze problemen echter vrij gemakkelijk verhelpen.

Indien je er ooit nog een externe mixer bij wil gebruiken is de hercules mk2 waarschijnlijk wel aan te raden, omdat deze ook 2 line uitgangen heeft, daar waar de behringer slechts 1 line uitgang en 1 hoofdtelefoon uitgang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Moet zeggen dat ik nu wel erg twijfel. De Behringer klinkt aantrekkelijk
Probleem is alleen op dit moment dat de console niet echt goed leverbaar is in Nederland (Duitsland wel) en de software is nog niet optimaal op DJdecks na. Maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd.
Wat is niet optimaal?
Werkt de behringer wel met traktor?

[ Voor 13% gewijzigd door DoubleJ op 26-06-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
DoubleJ schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:45:
Moet zeggen dat ik nu wel erg twijfel. De Behringer klinkt aantrekkelijk

[...]

Wat is niet optimaal?
Werkt de behringer wel met traktor?
De djdecks heeft native support voor de bcd2000, wat inhoudt dat de leds het doen en alles wat je op de console doet ook op je scherm gebeurt, kortom ideaal. Met traktor zul je eerst alles zelf moeten instellen, je kunt uiteraard ook iemand anders ze presets overnemen wat een stuk sneller gaat. Ik neem aan dat traktor ook met native support komt, maar het is alleen de vraag hoe lang dat nog duurt. (Ik heb overigens geen idee welke programma's native support hebben voor de hercules)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:41:
[...]

De djdecks heeft native support voor de bcd2000, wat inhoudt dat de leds het doen en alles wat je op de console doet ook op je scherm gebeurt, kortom ideaal. Met traktor zul je eerst alles zelf moeten instellen, je kunt uiteraard ook iemand anders ze presets overnemen wat een stuk sneller gaat. Ik neem aan dat traktor ook met native support komt, maar het is alleen de vraag hoe lang dat nog duurt. (Ik heb overigens geen idee welke programma's native support hebben voor de hercules)
native support bcd:

Virtual dj -> is een officiele melding dat dat komt in 4.0 DEZE zomer
Traktor -> zal wel komen, maar heb ik geen bewijs van gelezen
B-DJ -> tjah dit ruk programma word erbij geleverd
DJ-Decks -> na mijn weten het 1e 3th party product die native support bied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
kan iemand checken hoe de BCD2000 werkt met bijvoorbeeld Ableton Live (5)?

Ben benieuwd of die controls gewoon goed herkent worden, dat je synths kan tweaken met die knoppen en dat bepaalde samples kan prelistenen enzo. Alvast heel erg bedankt!

(tis gewoon een kwestie van op de mid-learn knop drukken (zit ergens rechtsboven), of de knop klikken die je bedient wil hebben en dan een knop op je BCD2000 draaien)

[ Voor 82% gewijzigd door ickeicke op 26-06-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ickeicke schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:03:
kan iemand checken hoe de BCD2000 werkt met bijvoorbeeld Ableton Live (5)?

Ben benieuwd of die controls gewoon goed herkent worden, dat je synths kan tweaken met die knoppen en dat bepaalde samples kan prelistenen enzo. Alvast heel erg bedankt!

(tis gewoon een kwestie van op de mid-learn knop drukken (zit ergens rechtsboven), of de knop klikken die je bedient wil hebben en dan een knop op je BCD2000 draaien)
ben m aan het downloaden.. keep u posted

na het instaleren en openen lijkt het erop dat ik iets meer tijd nodig ga hebben dan dat ik dacht met dit programma

mijn 1e gedacht: WTF IS DIT! }:O

maar ik zal eens kijken of ik er iets van kan gaan begrijpen, maar doe mij maar gewoon 2 decks :P is toch makkelijker (oogt al makkelijker)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik vraag me af hoe jullie je headphones hebben aangesloten op de bcd2000. Ik gebruik nu djdecks en ik heb via een verloopstukje m'n mp3 oordopjes in de bcd2000 gedaan. Probleem is alleen dat er geen geluid uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:21:
[...]

ben m aan het downloaden.. keep u posted

na het instaleren en openen lijkt het erop dat ik iets meer tijd nodig ga hebben dan dat ik dacht met dit programma

mijn 1e gedacht: WTF IS DIT! }:O

maar ik zal eens kijken of ik er iets van kan gaan begrijpen, maar doe mij maar gewoon 2 decks :P is toch makkelijker (oogt al makkelijker)
Ableton Live is ook geen programma om mee te DJ'en (al kan dat met enige voorbereiding wel) maar meer voor live shows. Je kan dus bijvoorbeeld drumloops en baslijntjes op bepaalde knoppen zetten en ze dan live en in willekeurige volgorde samen laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Nou als ik de instellingen overneem van het Djdecks forum krijg ik wel geluid uit mijn headphones (driver bcd2000 asio). Maarja via de boxen komst er alleen als ik via me geluidskaart doe. Is er een oplossing misschien??? Want zo heb ik er nog geen zak aan :P (Alles is met usb btw)

[ Voor 71% gewijzigd door Ronwiel op 27-06-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:06:
Nou als ik de instellingen overneem van het Djdecks forum krijg ik wel geluid uit mijn headphones (driver bcd2000 asio). Maarja via de boxen komst er alleen als ik via me geluidskaart doe. Is er een oplossing misschien??? Want zo heb ik er nog geen zak aan :P (Alles is met usb btw)
bij mij staat ie zo:

en alles werkt perfect ;)

je moet natuurlijk wel de line van de bcd aansluiten op de stereo maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel :D

Afbeeldingslocatie: http://www.g-lan.nl/kevin/djDecks.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ola!
ik heb een vraagje over de dj console van hercules..is de mac versie het best te vergelijken met de mk2 of met de mk1?

thanks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:59:
ola!
ik heb een vraagje over de dj console van hercules..is de mac versie het best te vergelijken met de mk2 of met de mk1?

thanks 8)
Is de aangepaste MKI versie, MKII heeft namelijk meer uitgangen, betere jogs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik neem aan dat de master out ook op mijn creative geluidskaart kan worden aangesloten zodat ik via m'n pc het geluid naar de boxen doe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
ronwiel schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:02:
Ik neem aan dat de master out ook op mijn creative geluidskaart kan worden aangesloten zodat ik via m'n pc het geluid naar de boxen doe???
Met djDecks gaat dat, en vermoedelijk met de meeste andere software ook.
Met de meegeleverde B-DJ software ben je verplicht de BCD als geluidskaart te gebruiken.

Overigens, voor al degenen die de BCD met djDecks willen gebruiken heb ik ondertussen een handleiding geschreven zodat je kan zien welke functies allemaal mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
Ook ik ben aan het rondkijken naar een stuk hardware, want van mixen met de muis en wat keyboard shortcuts wordt je natuurlijk knetter na een tijdje.. Gisteravond op Denon cd-spelers en mixer kunnen draaien. Dat was leuk, maar ik werk toch liever met mp3 (en iets grafisch aan timeline, wat dat betreft). Mijn neiging ging erg uit naar de BCD2000. Ik gebruik nu Virtual DJ 3 (Met custom pioneer skin), aangezien ik hier net lees dat versie 4 native BCD2000 ondersteuning krijgt, is mijn beslissing eigenlijk wel gemaakt.

Maar ik had nog een vraag over de problemen met de audio engine van Virtual DJ die er schijnen te zijn. Ik heb wel vage dingen gehoord in mijn mixes, maar ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat dat mijn fout was.. :+ Kan iemand ophelderen waar het precies om gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
geez schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:29:
Ook ik ben aan het rondkijken naar een stuk hardware, want van mixen met de muis en wat keyboard shortcuts wordt je natuurlijk knetter na een tijdje.. Gisteravond op Denon cd-spelers en mixer kunnen draaien. Dat was leuk, maar ik werk toch liever met mp3 (en iets grafisch aan timeline, wat dat betreft). Mijn neiging ging erg uit naar de BCD2000. Ik gebruik nu Virtual DJ 3 (Met custom pioneer skin), aangezien ik hier net lees dat versie 4 native BCD2000 ondersteuning krijgt, is mijn beslissing eigenlijk wel gemaakt.

Maar ik had nog een vraag over de problemen met de audio engine van Virtual DJ die er schijnen te zijn. Ik heb wel vage dingen gehoord in mijn mixes, maar ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat dat mijn fout was.. :+ Kan iemand ophelderen waar het precies om gaat ?
Ik heb verschillende mixes gehoord die zijn gemaakt met virtual dj en daar is echt niet aan te horen dat je dj software werk is, ik denk dat dat eigenlijk meer te maken heeft met sommige hardware/software configuraties. (correct me if iam wrong ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:59:
ola!

thanks 8)
Ik heb 3 van die Mac versies (vraag me niet waarom) en draai er nu 2 jaar intensief mee soms feesten van +24 uur en nooit problemen gehad op mijn PB 15" 1.67Ghz.
Enige waar je heel goed op moet letten is als je de software installeert van Hercules dat je absoluut niet moet vergeten de update te installeren onder dezelfde user als dat je de Hercules software hebt geinstalleerd anders krijg je klappers (en dat staat niet zo stoer als je voor een paar duizend man staat te raggen :+)

Enige nadeel wat ik tot nu toe heb met deze console is de play / cue knoppen; die beginnen minder te reageren maar hard erop rammen werkt perfect!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
geez schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:29:Maar ik had nog een vraag over de problemen met de audio engine van Virtual DJ die er schijnen te zijn. Ik heb wel vage dingen gehoord in mijn mixes, maar ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat dat mijn fout was.. :+ Kan iemand ophelderen waar het precies om gaat ?
Draai zelf ook wat met VDJ (3.4) en soms merk ik het soms niet, maar als ik het merk is het echt storend. Dan klinkt het "gewoon" niet goed, vooral (alleen?) als de pitch niet op 100% staat, dan lijkt de beat licht onregelmatig te zijn. Ik weet niet of dat is wat er bedoeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ickeicke schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:17:
[...]

Draai zelf ook wat met VDJ (3.4) en soms merk ik het soms niet, maar als ik het merk is het echt storend. Dan klinkt het "gewoon" niet goed, vooral (alleen?) als de pitch niet op 100% staat, dan lijkt de beat licht onregelmatig te zijn. Ik weet niet of dat is wat er bedoeld wordt.
dat is precies wat hij bedoeld, het liedje en het gevoel erbij kloppen niet... ik denk indd ook de beat, alsof de beatcounter een misberekening maakt (ben overgestapt naar dj decks en heb daar ook een keer ruzie gehad met de beatcounter en dan kan het allemaal raar lopen want zo'n programma probeert zich aan de uitgerekende beat te houden (denk ik)) dus draai nu niet zoveel meer met vdj dus of het vaak of weinig gebeurde weet ik niet, gewoon w88 tot 4.0 :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
Dan was het dus niet mijn fout.. dat is mooi om te weten :+ Inderdaad maar even wachten tot 4.0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Nou was ik laatst beetje aan het klooien met me BCD2000 en toen kwam ik er achter dat de linker jogwheel wel heel erg anders aan voelt als de rechter. Alsof ie over een hele rij ijzeren kogels loopt (je voelt het echt duidelijk, niet soepel dus).

Heeft iemand anders ook last van dit probleem? Of moet ik gewoon terug naar de winkel en gebruik maken van me garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:51:
Nou was ik laatst beetje aan het klooien met me BCD2000 en toen kwam ik er achter dat de linker jogwheel wel heel erg anders aan voelt als de rechter. Alsof ie over een hele rij ijzeren kogels loopt (je voelt het echt duidelijk, niet soepel dus).

Heeft iemand anders ook last van dit probleem? Of moet ik gewoon terug naar de winkel en gebruik maken van me garantie?
bij mij voelen ze ook anders, dat wist ik in het begin al, maarja wat heb ik nou voor het ding betaald.... shit happends, slijt vanzelf wel goed joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Traktor 3.1 gereleased: http://www.aboutdj.nl/content/view/396/2/

Iemand een idee of er BCD2000 support is? Het staat niet in de lijst, maar je weet maar nooit he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 19:39:
Traktor 3.1 gereleased: http://www.aboutdj.nl/content/view/396/2/

Iemand een idee of er BCD2000 support is? Het staat niet in de lijst, maar je weet maar nooit he ;)
ik geloof het niet hoor...

btw hier nog een nieuwe mix dj decks icm bcd2000

http://www.megaupload.com/?d=0L2OD0OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze mixtechnisch al beter? De vorige schoot in dat opzicht een beetje tekort ;) (Overigens wel een fijne tracklist ;))

In ieder geval. Ik heb net na een zoveelste bezoek aan de winkel waar mijn BCD2000 in bestelling stond m'n geld terug gekregen, ze zagen het niet meer zitten dat ze er binnenkort een binnen krijgen. Lichtelijk vervelend, maar het werd wel eens tijd. Bovendien kan ik dat geld nu goed voor m'n vakantie gebruiken, kijk ik daarna wel over het opnieuw bestellen van zo'n ding ;) (Wellicht in Duitsland, daar zijn ze nog steeds goed te verkrijgen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:17:
[...]

Is deze mixtechnisch al beter? De vorige schoot in dat opzicht een beetje tekort ;) (Overigens wel een fijne tracklist ;))

In ieder geval. Ik heb net na een zoveelste bezoek aan de winkel waar mijn BCD2000 in bestelling stond m'n geld terug gekregen, ze zagen het niet meer zitten dat ze er binnenkort een binnen krijgen. Lichtelijk vervelend, maar het werd wel eens tijd. Bovendien kan ik dat geld nu goed voor m'n vakantie gebruiken, kijk ik daarna wel over het opnieuw bestellen van zo'n ding ;) (Wellicht in Duitsland, daar zijn ze nog steeds goed te verkrijgen?)
hmm wel rot dat ze ze nog steeds niet hebben.. als je terug ben en je hebt nog geld zou je ff bij thomann kunnen kijken...

nja mixtechnisch is het beter geworden (verschilt ook per dag hoor :P)

heb nu wekelijks een uurtje op een internet radio station dus word nu ook "gedwongen" door mezelf om er echt iets mee te doen ipv wanneer ik een keer in de buurt ben. nu neem ik er ook tijd voor :P

iig laat maar weten wat er beter kan ik leer graag. en als je een keer m'n weekelijkse mix wil checken -> www.radiogfm.nl dan elke zaterdag avond tussen 20:00 en 21:00 vanaf morgen begint het :D (weet niet of ik wel reclame mag maken maarja anders haal ik het weer snel weg :P

en prettige vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, die vakantie gaat wel goed komen denk ik zo ;)

Als ik er aan denk zal ik binnenkort wel eens luisteren, tot nu toe heb ik je trackselectie aardig goed gevonden dus ik zal er sowieso wel van kunnen genieten. Erg veel tips zal ik trouwens niet voor je hebben, behalve blijven oefenen, ik ben zelf ook maar een amateur en bovendien heb ik (nog steeds) geen console :p

Maarja, na m'n vakantie check ik inderdaad thomann wel ff, ik blijf toch geinteresseerd in zo'n apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:48:
Thanks, die vakantie gaat wel goed komen denk ik zo ;)

Als ik er aan denk zal ik binnenkort wel eens luisteren, tot nu toe heb ik je trackselectie aardig goed gevonden dus ik zal er sowieso wel van kunnen genieten. Erg veel tips zal ik trouwens niet voor je hebben, behalve blijven oefenen, ik ben zelf ook maar een amateur en bovendien heb ik (nog steeds) geen console :p

Maarja, na m'n vakantie check ik inderdaad thomann wel ff, ik blijf toch geinteresseerd in zo'n apparaat
ik weet niet welk programma je wil gebruiken.. maar wanneer je met virtual dj kan je beter nog ff wachten totdat 4.0 er is.. en anders raad ik je dj decks aan :) voor 32 euro was het ofzo een prachtig mix programma dat perfect werkt met de bcd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mix nu al tijden met Traktor, alleen met de muis en keyboard, en ben niet echt van plan over te stappen. Ik heb verschillende andere software geprobeerd maar fijner dan Traktor ben ik nog niets tegen gekomen ;)
Mocht ik binnenkort alsnog een console scoren dan zou ik met de settings / progjes van dat Native Instruments forum alles inclusief de jogwheels goed werkend kunnen krijgen, dus dat zit wel snor. ;)

• Ronwiel
  • Niet online
http://www.aboutdj.nl/content/view/417/2/

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds geen zin heb om b-dj uit te proberen, ik wacht liever nog ff op vdj.

Verwijderd

ik ga het wel proberen... je weet maar nooit.. misschien leren ze van hun fouten.

ik heb nu wel een nieuw probleem. ik gebruik dj decks en de BCD2000

op mijn normale pc (mid tower amd 64 3700+ bla bla werkt het apparaat zonder enkele problemen..

alleen heb ik vorige week m'n nieuwe laptop binnen gekregen, (dell inspiron 6400)

en dat werkt voor geen kl*te.. elke 20 seconden loopt het geluid vast, de herkenning van de bpm is niet goed etc.

ik dacht eerst dat dit een probleem was van dj decks... maar dat blijkt van niet, het is het probleem van de bcd2000 (drivers) want het midi gedeelte blijft het perfect doen (dus de schuifjes en de knopjes) alleen wil die geen geluid meer ophoesten (wanneer ik dus draai via de geluidskaart in de laptop is er totaal geen probleem).

iemand nog iedeen??

of zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de driver van de cd online te zetten of naar mij te sturen.. aangezien ik de driver cd kwijt ben en ik wil expirimenteren met de dirvers (dus ik wil met de 1.0 beginnen)

mail/msn: g-spot@bia-clan.nl

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:03:

of zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de driver van de cd online te zetten of naar mij te sturen.. aangezien ik de driver cd kwijt ben en ik wil expirimenteren met de dirvers (dus ik wil met de 1.0 beginnen)
Ik heb hier de cd liggen, maar er staat 1.0.0.6 op. Scheelt neit veel maar goed genoeg. Laat maar ff weten als ik em moet uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:56:
[...]

Ik heb hier de cd liggen, maar er staat 1.0.0.6 op. Scheelt neit veel maar goed genoeg. Laat maar ff weten als ik em moet uppen.
hardstikke bedankt maar er is al iemand zo aardig geweest het te mailen :D.

maarja het helpt nog niet :(. ik kom er wel uit (een keer) maarja... het begint wel irritant te worden
dat ie het niet wil doen op de kleptop

edit:

mailingmet behringer aan de gang maar die denken dat windows te zwaar is voor een laptop oid want het enigste waarmee ze komen is: kill je mooie kleurtjes etc voor windows xp :|

nja dat gaat dus echt niet helpen.... ik ga maar van de week een herinstall doen maar dan met de officiele dell cd.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:03:
http://www.aboutdj.nl/content/view/417/2/

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds geen zin heb om b-dj uit te proberen, ik wacht liever nog ff op vdj.
Sinds ik de update van BDJ heb krijg ik vaak veel gekraak, hebben andere mensen daar ook last van?
Bij de eerdere versie nooit last van gehad, maar nu lijkt het alsof het geluid teveel wordt.
Gezeik ook altijd met die computers...*zucht* |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:45:
[...]

Sinds ik de update van BDJ heb krijg ik vaak veel gekraak, hebben andere mensen daar ook last van?
Bij de eerdere versie nooit last van gehad, maar nu lijkt het alsof het geluid teveel wordt.
Gezeik ook altijd met die computers...*zucht* |:(
al gekeken of je output volume niet op 100% staat.. bij mij staat ie namelijk in het midden ;) want als ik m totaal opendraai gaat het geluid over z'n nek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:20:
[...]

al gekeken of je output volume niet op 100% staat.. bij mij staat ie namelijk in het midden ;) want als ik m totaal opendraai gaat het geluid over z'n nek
Waar kan ik dat instellen? Want ik zie het nergens bij configuration staan. Of bedoel je gewoon via windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:23:
[...]

Waar kan ik dat instellen? Want ik zie het nergens bij configuration staan. Of bedoel je gewoon via windows?
rechts bovenin op de console zelf.. daar zit ook volume regeling voor de main output...

aangezien ik zelf geen bdj gebruik zou ik niet weten of het geluid slechter is geworden.. maar dat is het enigste waar ik problemen mee heb gehad dat ik dat knopje vol open draaide

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:58:
[...]

rechts bovenin op de console zelf.. daar zit ook volume regeling voor de main output...

aangezien ik zelf geen bdj gebruik zou ik niet weten of het geluid slechter is geworden.. maar dat is het enigste waar ik problemen mee heb gehad dat ik dat knopje vol open draaide
Dat heeft niet echt geholpen helaas.... Daarnaast heb ik er nu nog een probleem bij. Van het ene op het andere moment werken de knoppen alleen als je ze 2 keer indrukt. Om een nummer te spelen druk je dus 2 keer op play en te stoppen weer 2 keer. Dat geldt voor alle knoppen en heb geen idee waar je dat kan instellen. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ergens iets heb aangepast. Opnieuw installeren van drivers en programma heeft geen effect. Iemand enig idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:55:
[...]

Dat heeft niet echt geholpen helaas.... Daarnaast heb ik er nu nog een probleem bij. Van het ene op het andere moment werken de knoppen alleen als je ze 2 keer indrukt. Om een nummer te spelen druk je dus 2 keer op play en te stoppen weer 2 keer. Dat geldt voor alle knoppen en heb geen idee waar je dat kan instellen. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ergens iets heb aangepast. Opnieuw installeren van drivers en programma heeft geen effect. Iemand enig idee?
aan je geluid probleem kan ik je niet meer helpen dan te zeggen: probeer een ander programma like dj decks (ff trial en kijk of het daarmee ook is)

de knopjes: ff naar de behringer console (je weet wel als het ding aangesloten is kan je bij de tijd op zo'n pictogram klikken en) daar ff bdj aanklikken ipv advanced

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:01:
[...]

aan je geluid probleem kan ik je niet meer helpen dan te zeggen: probeer een ander programma like dj decks (ff trial en kijk of het daarmee ook is)

de knopjes: ff naar de behringer console (je weet wel als het ding aangesloten is kan je bij de tijd op zo'n pictogram klikken en) daar ff bdj aanklikken ipv advanced
Bedankt man! Snapte er al niks van. Vreemde functie voor advanced, snap er het nut niet echt van maar het werkt nu iig weer :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:18:
[...]

Bedankt man! Snapte er al niks van. Vreemde functie voor advanced, snap er het nut niet echt van maar het werkt nu iig weer :-)
die functie is voor b.v. midi translators ;).

als je vdj met de workaround wil gebruiken moet je op advanced zetten want anders stuurt het apparaat 2 signalen achter elkaar en dan snapt het programma er niks meer van, dat is met BDJ niet die weet precies wat ie moet doen als die 2 signalen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Voor de fans, virtual dj 4.0 wordt blijkbaar begin volgende week verwacht. Op hun forums raden ze aan om de volgende files (als je 3.4 gebruikt) ff te back-uppen.
VirtualDJ Database.xml
mp3database.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:44:
Voor de fans, virtual dj 4.0 wordt blijkbaar begin volgende week verwacht. Op hun forums raden ze aan om de volgende files (als je 3.4 gebruikt) ff te back-uppen.

[...]
cool ga ik zeker in de gaten houden... vandaag traktor geprobeerd met de BCD ging ook wel aardig maar toch nog liever dj decks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die graag snel met de BCD2000 willen spelen ondanks de schaarte... ik heb er nog een liggen in ongeopende doos voor 199 euro (vast prijs).

reactie's naar: mike at miketimmer punt nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:07:
Als er nog mensen zijn die graag snel met de BCD2000 willen spelen ondanks de schaarte... ik heb er nog een liggen in ongeopende doos voor 199 euro (vast prijs).

reactie's naar: mike at miketimmer punt nl
IKBEN SUPER GEINTERESSEERD. HOE GAAN WE DIT REGELEN? THANX

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:38:
[...]

IKBEN SUPER GEINTERESSEERD. HOE GAAN WE DIT REGELEN? THANX
Door me even te emailen, dan wisselen we details uit en kun je dit weekend wellicht nog spelen.

• Ronwiel
  • Niet online
Een mixje onlangs gemaakt met de bcd2000... (let niet op de naam :+ )
http://rapidshare.de/files/30366477/BARRYGOESTOOOST.mp3
Grootste misser: Just Trippin

Ik wil niet lullig doen, maar ik vindt het raar dat de prijs 20 euro naar boven gaat voor een 2ehands apparaatje. Blijkbaar is de bcd2000 nog steeds niet te krijgen, maar ik vindt em zeker niet meer waard dan 150 euro die ik er (bij de winkel) voor heb betaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Ronwiel op 24-08-2006 15:34 ]

Verwijderd

ronwiel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:30:
Een mixje onlangs gemaakt met de bcd2000... (let niet op de naam :+ )
http://rapidshare.de/files/30366477/BARRYGOESTOOOST.mp3
Grootste misser: Just Trippin

Ik wil niet lullig doen, maar ik vindt het raar dat de prijs 20 euro naar boven gaat voor een 2ehands apparaatje. Blijkbaar is de bcd2000 nog steeds niet te krijgen, maar ik vindt em zeker niet meer waard dan 150 euro die ik er (bij de winkel) voor heb betaald.
*download* ben erg benieuwd :)

zow ff naar je overgangen geluisterd, is goed toch... moet wel zeggen dat het na just tripping iets minder werd maarja ik doe het niet beter ;)

grappige playlist trouwens, niet helemaal mijn ding maar wel lekker om ff op te hebben :)

zal er ook weer eens een opzetten van mij (maak elke week een mix voor die online radio :))

ga zo door!! :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 16:16 ]

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:00:
[...]

cool ga ik zeker in de gaten houden... vandaag traktor geprobeerd met de BCD ging ook wel aardig maar toch nog liever dj decks
Heb jij miss een tutorial liggen om de bcd met traktor samen te laten werken.
Ik heb dat topic op het traktor forum wel doorgelopen maar daar staat echt alles door elkaar heen, en het uitzoeken daarvan zag ik niet echt zitten ;)

• ickeicke
Virtual DJ 4 is uit
Ben erg benieuwd naar reacties op de samenwerking met de BCD2000 :) . Als dat goed zit ga ik em zo snel mogelijk kopen.

• Ronwiel
  • Niet online
ickeicke schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:32:
Virtual DJ 4 is uit
Ben erg benieuwd naar reacties op de samenwerking met de BCD2000 :) . Als dat goed zit ga ik em zo snel mogelijk kopen.
Had het idd ook al gezien, jammer dat ze de demo nog niet gaan updaten de komende dagen. Voorlopig dus alleen ondersteuning voor de pro users :(.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:00:
[...]

hebben jullie ervaring met een Traktor in combinatie met een Hercules DJ console MK2, ben namelijk op zoek naar iemand die de juiste instellingen kent.... (zie nieuw topic in forum)

een radeloze Belg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:38:
Ik mix nu al tijden met Traktor, alleen met de muis en keyboard, en ben niet echt van plan over te stappen. Ik heb verschillende andere software geprobeerd maar fijner dan Traktor ben ik nog niets tegen gekomen ;)
Mocht ik binnenkort alsnog een console scoren dan zou ik met de settings / progjes van dat Native Instruments forum alles inclusief de jogwheels goed werkend kunnen krijgen, dus dat zit wel snor. ;)
Heb je toevallig kennis van de instellingen bij Traktor om een Hercules MK2 te laten functioneren ???

txs en grtz van een radeloze Belg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:14:
[...]

Heb jij miss een tutorial liggen om de bcd met traktor samen te laten werken.
Ik heb dat topic op het traktor forum wel doorgelopen maar daar staat echt alles door elkaar heen, en het uitzoeken daarvan zag ik niet echt zitten ;)
ik heb je msn toegevoegd ;)

@ mutskes

erm zover ik weet is die toch native supported door traktor?? en anders staat er vast een makkelijke oplossing op het forum daar :) als ik een keer tijd te veel heb zal ik ff kijken ;) maar hou me er niet aan vast m'n vriendin is morgen weer terug en die heeft graag aandacht :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
ronwiel schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:50:
[...]

Had het idd ook al gezien, jammer dat ze de demo nog niet gaan updaten de komende dagen. Voorlopig dus alleen ondersteuning voor de pro users :(.
Volgens mij heb ik de 4.0 demo kunnen downen (gewoon via die download.com link) en heb em gister ook gebruikt, maar nu start hij 3.4 als ik op de vdj4 trail shortcut klik :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer heeft al 'n tijdje een Hercules DJ console (1ste generatie). Nu wil ik hem zelf eens op mijn pc proberen maar hij is de installatie CD kwijt. Ik heb al de installer van de site van hercules geinstalleerd en ook het DJ programma MixVibes 5, maar het lukt me niet om m'n Creative Inspire P380 als master in te stellen en de koptelefoon uitgang van de console als monitor. Meestal hoor ik helemaal niets, en als ik iets hoor gaat de master via de koptelefoon. Ik weet eigenljk niet wat ik juist moet doen: ik heb de twee boxen al aangesloten op de console zelf, de subwoofer met de boxen erop aan mijn ingebouwde geluidskaart... Niets helpt. Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:03:
ik ga het wel proberen... je weet maar nooit.. misschien leren ze van hun fouten.

ik heb nu wel een nieuw probleem. ik gebruik dj decks en de BCD2000

op mijn normale pc (mid tower amd 64 3700+ bla bla werkt het apparaat zonder enkele problemen..

alleen heb ik vorige week m'n nieuwe laptop binnen gekregen, (dell inspiron 6400)

en dat werkt voor geen kl*te.. elke 20 seconden loopt het geluid vast, de herkenning van de bpm is niet goed etc.

ik dacht eerst dat dit een probleem was van dj decks... maar dat blijkt van niet, het is het probleem van de bcd2000 (drivers) want het midi gedeelte blijft het perfect doen (dus de schuifjes en de knopjes) alleen wil die geen geluid meer ophoesten (wanneer ik dus draai via de geluidskaart in de laptop is er totaal geen probleem).

iemand nog iedeen??

mail/msn: g-spot@bia-clan.nl

alvast bedankt
Probleem is bekend! Zie deze Quote hij het Dell topic!
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26006249

Zonet hebben ze mijn 1 maand oude Dell kosteloos opgehaald. Na wekenlang vruchteloos zoeken naar een oplossing voor het kraken en ticken van muziek via een extern USB apparaat blijkt er geen te zijn. Het is een bug in Intel Dual Core of in de chipset, dus geen oplossing. Na paar telefoontjes kwam ook Dell tot de conclusie dat ze geen oplossing konden bieden.

Aangezien de notebook enkel maar voor dit ene doel aangekocht is zat ik dus met een 'waardeloze' notebook. Dell is bereid om de notebook, kosteloos (!!!), terug te nemen. Vandaag kwam een koerierdienst de notebook oppikken om terug naar Dell in Hampshire te sturen. Daar zal de notebook ontmanteld worden en de onderdelen op de tweedehands markt verkocht worden.

Ik moet zeggen: zeer puike prestatie van Dell. Ik ben aangenaam verrast dat ze begrip hadden voor mijn situatie en bereid waren om de notebook terug te nemen. Ik moet wel zeggen dat ik binnen de 10 dagen reeds melding gemaakt had van de problemen die ik tegen kwam. En de wet op aankopen via internet vermeldt dit trouwens.

Dell adviseerde mij zelfs om even bij andere merken te kijken omdat zij op dit ogenblik geen oplossing konden bieden. Wel, ik kan enkel zeggen dat ze mij overtuigd hebben van hun professionalisme en dat ik toekomstige aankopen zeker en vast bij hen ga doen. Ik heb een zeer goeie prijs gekregen voor mijn notebook configuratie en nu ook een goeie oplossing (ik krijg mijn aankoopprijs integraal terug). Als de volgende chipset eraan komt, ik gok op Intel Dual 2 Core, dan koop zeker en vast terug een DELL.

Dit even om mee te geven dat er ook positieve verhalen zijn over Dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunnik schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:52:
[...]

Probleem is bekend! Zie deze Quote hij het Dell topic!

[...]
ohh crap...

tis weer eens geweldig vliegen ze niet in de brand doen ze andere dingen die je niet verwacht.

nou is het bij mij niet de hoofdreden dat ik deze laptop gekocht heb :P en ik steek er wel een usb kaartje bij, prolly heb ik er dan geen last meer van via de expresscardbus (als er al kaarten te vinden zijn wat ook niet echt wil lukken)

hardstikke bedankt voor de tip man, en zo zie je maar dat dell toch aardig bezig is z'n reputatie op te krikken, hardstikke mooi :D

Verwijderd

Hey!

Terug van vakantie, ondertussen een lekker kleurtje en zelfs nog wat geld over ;) Nou is alleen dat ding nergens meer te vinden (op de thomann website staat 'ie niet eens meer) Heeft iemand nog ergens een idee'tje waar die bcd2000 nog wel hebben, dan hoor ik het graag, anders moet ik maar wat van die duitse onbekende webwinkels gaan mailen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:34:
Hey!

Terug van vakantie, ondertussen een lekker kleurtje en zelfs nog wat geld over ;) Nou is alleen dat ding nergens meer te vinden (op de thomann website staat 'ie niet eens meer) Heeft iemand nog ergens een idee'tje waar die bcd2000 nog wel hebben, dan hoor ik het graag, anders moet ik maar wat van die duitse onbekende webwinkels gaan mailen.
lol weinig kans... behringer wil die van mij vervangen omdat ie niet werkt op m'n laptop (lees hierboven waarom, maar ik zeg niks ik wil toch wel een nieuwe)

maar die hebben zelf niet eens een exemplaar liggen :s, ze verwachten ze deze maand

Verwijderd

Ai. Nee, dan zit het er niet in dat een van de winkels die ik tot nu toe gemailed heb er nog een heeft liggen. In de paar reacties die ik terug heb werd me ook medegedeeld dat ze eind september verwacht worden. Helaas, dan nog maar een maandje wachten. Ach, na al die tijd kan nog een maandje er ook wel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:18:
Ai. Nee, dan zit het er niet in dat een van de winkels die ik tot nu toe gemailed heb er nog een heeft liggen. In de paar reacties die ik terug heb werd me ook medegedeeld dat ze eind september verwacht worden. Helaas, dan nog maar een maandje wachten. Ach, na al die tijd kan nog een maandje er ook wel bij ;)
laten we wel hopen dat het daarbij blijft ;) en niet weer 4 maanden bij geplakt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Nou net ff de nieuwe virtual dj uitgetest en de conclusie is voorlopig: niet aan beginnen.

Op zich is het een mooi programma (vooral de eq werkt wat fijner qua kills) maar verder is het voorlopig nog neit veel wat betreft bcd2000 support. Zo is er geen mogelijkheid om je headphones te gebruiken en dan vraag ik me toch af welke idioot brengt die zooi dan uit :S... Maar goed er is een filmpje waarin iemand em dan weer wel gebruikt dus misschien kan het wel. Voorlopig dus nog ff djdecks ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste