[advies] Hercules DJ Console of Mixman DM2?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.678 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Wat is nou eigenlijk beter, de MK2 of de BCD2000?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwwhizz schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:43:
Wat is nou eigenlijk beter, de MK2 of de BCD2000?
Tsjah wat is lekkerder pindakaas of jam?

Denk dat je dat voor jezelf uit moet maken.. mijn keus is gegaan naar de bcd omdat het apparaat meer knoppen heeft en een mooiere vormgeving heeft naar mijn mening..

+ Het merk Behringer spreekt me meer aan dan Hercules..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 09:24
Volgens mij is de audio interface en de drivers van de mk2 op dit moment beter dan van de bcd. (Ik kon de ASIO buffer zonder problemen tot op 2 ms zetten bij de mk2 bijvoorbeeld)
Daar staat tegenover dat de behringer groter is en meer knoppen heeft, waardoor er qua controller wel fijner mee te werken valt.
Ik denk dat je inderdaad voor jezelf moet uitmaken welke je het liefst hebt. Het zijn beiden geen slechte aparaten en met beiden valt goed te mixen.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste lezers,

Ik begin er nu echt de pest erin te krijgen....wat is het geval en misschien kunnen jullie helpen.

Het probleem:

De bcd werkt bij mij niet op de laptops deze zijn beiden van HP type ZE4336ea en de ander is DV5000
De 4336 is een amd 2200+ en heeft 512 ram. de nieuwste drivers van berhinger en b-dj , virtual dj 4.1,djdecks als software maar niks loopt echt lekker hierop geluid hapert/stottert en loopt dan vast bij alle programma's ik heb alles uit staan wat niet nodig is en alle forum ideeen geprobeerd.

De 5000 is een intel duo core T2400 en 1 gigh ram bij deze geld hetzelfde probleem......

Vraag: Zijn er mensen die wel op een laptop werken en zo ja met wat
Vraag: Wat te doen????

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:38:
Beste lezers,

Ik begin er nu echt de pest erin te krijgen....wat is het geval en misschien kunnen jullie helpen.

Het probleem:

De bcd werkt bij mij niet op de laptops deze zijn beiden van HP type ZE4336ea en de ander is DV5000
De 4336 is een amd 2200+ en heeft 512 ram. de nieuwste drivers van berhinger en b-dj , virtual dj 4.1,djdecks als software maar niks loopt echt lekker hierop geluid hapert/stottert en loopt dan vast bij alle programma's ik heb alles uit staan wat niet nodig is en alle forum ideeen geprobeerd.

De 5000 is een intel duo core T2400 en 1 gigh ram bij deze geld hetzelfde probleem......

Vraag: Zijn er mensen die wel op een laptop werken en zo ja met wat
Vraag: Wat te doen????

Bedankt alvast
check dit anders even.. misschien werkt het..

http://www.xylio.com/site...hp?t=482&highlight=laptop

ow.. en vergeet master tempo niet uit te zetten.. is naar mijn mening toch een stomme functie die je tracks in de oorsrpnkelijke `key` houd..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Hij is mini maar er is weer een nieuwe midi controller, dit maal van M-Audio, http://www.aboutdj.nl/content/view/484/2/

Afbeeldingslocatie: http://www.aboutdj.nl/images/stories/gear_nieuws/m_audio_xsession_pro.jpg

En nog betaalbaar ook......

[ Voor 22% gewijzigd door R2D2 op 17-10-2006 23:43 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van een ander forum geplukt:

zet op je laptop energie beheer op altijd aan

bij de usb interfaces uitschakelen dat ze uit kunnen om energie te besparen..

knikker je cd-rom speler en modem uit en try again :)

werkt soms.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reind schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:42:
Hij is mini maar er is weer een nieuwe midi controller, dit maal van M-Audio, http://www.aboutdj.nl/content/view/484/2/

[afbeelding]

En nog betaalbaar ook......
beetje jammer dat er geen jogwheels op zitten..

die vestax ziet er wel netjes uit trouwens..

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~robhop/ves.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRad
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 16:09
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:24:
er zijn een hoop mensen die gezijk hebben met hun laptop icm bcd2000 (geluid stopt/stottert etc) (waaronder ik ook) en lopen aardig te pushen bij behringer om de drivers te herzien?? (mijn probleem is nu doorgespeeld naar Research and Development, waar ik dus ook contact mee heb).

ik vroeg mij af: hebben jullie er ook last van?? heb je een laptop maar nog niet geprobeerd?? dan sleep m ff uit de kast en test plz :P en laat ff weten ofie het bij jou wel doet of niet doet op de laptop (liefst met een klein stukje system specs erbij zoals usb host controller en wat voor laptop :D)
Yep Idem hiero. Het gaat niet goed op een DELL Latitude D800. Om de 5 tot 20 seconden slaat zelfs de gehele laptop zo vast als een huis, en dat voor een seconde of 4 lang. Ook al van alles geprobeerd, maar kom geen steek verder.
System Specs:
Dell Latitude D800
Mem 1Gb
USB Host Driver: Intel 8280

edit:
Na lang pielen heb ik inmiddels ontdekt waar het (bij mij) aan ligt: De Dell Wireless Tool / Wireless card veroorzaakt het probleem. Deze uitzetten en alles werkt perfect... ja behalve het internet dan }:O Ik zal eens op zoek gaan en zien of er nieuwe drivers zijn voor de WLan kaart van Dell.

[ Voor 13% gewijzigd door ErikRad op 19-10-2006 21:16 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellup, ik heb vandaag mijn bcd afgehaald . ik kon niet slapen en dacht ik sluit m ff aan .
daar ging het al de mist in .
ik krijg zelfs de driver niet geinstalleerd , laat staan dat ik kan mixen .
elke keer als ik opnieuw probeer is er blijkbaar een probleem met de usb bandbreedte .
heeft er nog iemand problemen mee gehad ???
als ik ga zoeken werken de usb poorten correct . ik heb de overbodige usb stekkers zoals joystick en printer eruitgehaald en nu lukt het nog steeds niet . alleen mijn muis en toetsenbord zitten nog aangesloten .
kan iemand me helpen ?

mvg lumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 05:22:
hellup, ik heb vandaag mijn bcd afgehaald . ik kon niet slapen en dacht ik sluit m ff aan .
daar ging het al de mist in .
ik krijg zelfs de driver niet geinstalleerd , laat staan dat ik kan mixen .
elke keer als ik opnieuw probeer is er blijkbaar een probleem met de usb bandbreedte .
heeft er nog iemand problemen mee gehad ???
als ik ga zoeken werken de usb poorten correct . ik heb de overbodige usb stekkers zoals joystick en printer eruitgehaald en nu lukt het nog steeds niet . alleen mijn muis en toetsenbord zitten nog aangesloten .
kan iemand me helpen ?

mvg lumi
toch wel xp hoop ik? want in 2000 krijg je m niet aan de praat..
drivers moeten gewoon werken in XP als je het doet volgens de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja , xp sp2.
pc is een amd x2 dual core 4400+ met 2 gig ram dus ik zie het probleem niet zo .

leg me de instructies anders eens uit voor de software en drivers te intalleren . misschien doe ik toch iets fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRad schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:47:
[...]

Yep Idem hiero. Het gaat niet goed op een DELL Latitude D800. Om de 5 tot 20 seconden slaat zelfs de gehele laptop zo vast als een huis, en dat voor een seconde of 4 lang. Ook al van alles geprobeerd, maar kom geen steek verder.
System Specs:
Dell Latitude D800
Mem 1Gb
USB Host Driver: Intel 8280

edit:
Na lang pielen heb ik inmiddels ontdekt waar het (bij mij) aan ligt: De Dell Wireless Tool / Wireless card veroorzaakt het probleem. Deze uitzetten en alles werkt perfect... ja behalve het internet dan }:O Ik zal eens op zoek gaan en zien of er nieuwe drivers zijn voor de WLan kaart van Dell.
dat is bij mij niet zo.. heb een inspiron ...

maargoed ik moet modem + cd-rom uitgooien en dan doet ie het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:47

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:57:
ja , xp sp2.
pc is een amd x2 dual core 4400+ met 2 gig ram dus ik zie het probleem niet zo .

leg me de instructies anders eens uit voor de software en drivers te intalleren . misschien doe ik toch iets fout
In t boekje staat ook, eerst de drivers installeren dan pas de BCD aan de usb hangen, geen idee of je dat ook zo hebt gedaan.

Als 2de; heb je wel de driver update gedownload? ;)
http://www.behringer.com/...bc_downloads.cfm?lang=eng

bovenste link :) (maar ook dan kun je beter de bcd even ontkoppelen, iig even de usb eruithalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRad
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:51:
[...]
dat is bij mij niet zo.. heb een inspiron ...
maargoed ik moet modem + cd-rom uitgooien en dan doet ie het....
Ik heb een incident aangemeld bij Behringer, en inmiddels antwoord gekregen:
There are no compatibility issues between your WLAN card driver and the BCD2000 driver.

The problems you expereince when activating your WLAN card are due to the fact, that everytime the WLAN card is searching for a network connection, the CPU performance will be affected and in this regard also any other activities that are simultaneously working (e.g. B-DJ, Traktor) - this might result in audio drop-outs when using the BCD2000.

Windows XP always grants the highest priority to the WLAN activities (there is no possibility to alter this).

When using your BCD2000: Please deactivate your WLAN card, your Anti Virus Software, MSN messanger, Winamp,... & all other things that are constanly active in the background in order to search for an internet connection.

Tips on how to modify your Windows XP system settings when using your computer for professional audio purposes can be found at: www.musicXP.net
Nog maar eens verder tweaken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja erik... daar ben ik ook geweest en nu heb ik een lijn met R&D afdeling....

ze gaan je eerst je laptop laten optimaliseren etc maar dat helpt geen f*ck

ze blijven zich ook erg focussen op het wlan verhaal wat bij mij aan kan blijven als ik gewoon m'n modem + cd-rom uitzet (en bij de usb hosts de energie management uitzet, en ook de energie managment van windows op altijd aan ros)

dat heb ik ze al gemeld maarja... blijkbaar luisteren ze niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:24:
[...]

In t boekje staat ook, eerst de drivers installeren dan pas de BCD aan de usb hangen, geen idee of je dat ook zo hebt gedaan.

Als 2de; heb je wel de driver update gedownload? ;)
http://www.behringer.com/...bc_downloads.cfm?lang=eng

bovenste link :) (maar ook dan kun je beter de bcd even ontkoppelen, iig even de usb eruithalen).
ik heb de bcd bij mn moeder op de pc aangesloten en geinstalleerd en daar lukte het zonder probleem . maar eens naar de usb poorten van mijn pc laten kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRad
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:19:ze gaan je eerst je laptop laten optimaliseren etc maar dat helpt geen f*ck
Mwah, ik moet zeggen dat het nu zonder actieve WLan kaarten prima draait. En om eerlijk te zijn sta ik nooit ergens te draaien MET een actieve WLan verbinding. Ik leg mij er voorlopig bij neer ;-)

Nu eerst nog even zien welk stukje software er het fijnste werkt. Heb eerder altijd met BPM-Studio gedraaid, maar die heeft (nog) geen ondersteuning voor de BCD. Ik twijfel nu tussen VirtualDJ, Traktor en djDecks. Maar om niet verder offtopic te geraken...... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Hoe heet dat toestel juist? Ik kan het niet goed lezen op de foto.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid-Man
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-08 02:39
Ik heb dus zojuist de BCD2000 aangeschaft en ben helemaal verliefd :D
Alleen, snap ik 1 ding niet hoe je dat werkend moet krijgen met virtual DJ:
Hoe krijg je je koptelefoonuitgang weer werkend (dus degene die op de BCD2000 zit)
Welke instellingen moet je dan gebruiken in Virtual DJ en in het BCD2000 Control Panel?

Alvast bedankt!

Edit: ik heb nou wat lopen kloten met de ASIO drivers, en ook nieuwe gedownload, maar steeds als ik wil opgeven over welke channels de master loopt en over welke de phone, dan zegt hij not enough channels...

[ Voor 23% gewijzigd door Liquid-Man op 23-10-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRad
Liquid-Man schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:20:
Ik heb dus zojuist de BCD2000 aangeschaft en ben helemaal verliefd :D
Alleen, snap ik 1 ding niet hoe je dat werkend moet krijgen met virtual DJ:
Hoe krijg je je koptelefoonuitgang weer werkend (dus degene die op de BCD2000 zit)
Welke instellingen moet je dan gebruiken in Virtual DJ en in het BCD2000 Control Panel?
Heb ik ook even mee zitten knoeien, maar zo werkt het:
Afbeeldingslocatie: http://www.isdib.nl/images/virtualDJ-BCD2000.png

En de BCD-2000 control panel kun je gewoon op de B-DJ instelling laten staan. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid-Man
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-08 02:39
ErikRad schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:37:
[...]

Heb ik ook even mee zitten knoeien, maar zo werkt het:
[afbeelding]

En de BCD-2000 control panel kun je gewoon op de B-DJ instelling laten staan. Werkt perfect!
Ga ik proberen, ik geef zo antwoord! Als het werkt ben ik je in ieder geval zeer dankbaar!

Edit: Ik zie op het moment alleen niet de BCD2000 staan bij soundcard...

Edit2: Ik zie nu dat dat komt omdat jij 4.1 gebruikt, daar had ik er 1 van (wel gedownload :+) maar die crashde steeds, en nu dus weer. Ik ga even een andere zoeken.

Edit3: Hij geeft met die instellingen bij het opstarten en afsluiten: Error in de the ASIO sound driver... (hij speelt ook gewoon niets af als je op play drukt...)

Zou jij misschien je email kunnen pm-en?

[ Voor 33% gewijzigd door Liquid-Man op 25-10-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRad
Liquid-Man schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:49:
[...]
Edit3: Hij geeft met die instellingen bij het opstarten en afsluiten: Error in de the ASIO sound driver... (hij speelt ook gewoon niets af als je op play drukt...)

Zou jij misschien je email kunnen pm-en?
Heb je je BCD-2000 dan wel aan staan? En is de BCD-control actief? Deze melding krijg ik namelijk ook wanneer het zaakie nog uit staat. Zijn je drivers verder up-to-date? Laatste versie is 1.1.1.0.

email is inmiddels bekend bij jou...

[ Voor 14% gewijzigd door ErikRad op 25-10-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Met die mixman kan je alleen voorgeprogrammeerd spul mixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRad
Omdat we hier de laatste tijd het meer over de BCD-2000 hebben en dus behoorlijk OT zijn heb ik voor de BCD-2000 maar een dedicated topic opgestart:

Behringer BCD-2000 DJ Control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de DJ Control MP3 van Hercules ook met Traktor..??? Ik wil gewoon lekker mixen met traktor, maar ik heb het een beetje gehad met die muis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niemand dit?? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Sorry voor de kick, maar ik heb een probleempje met de Hercules DJ Control MP3 + VirtualDJ

Als ik een nummer wil afspelen, dan wil ik met de jogs de plaat vasthouden zodat ie niet verder gaat.
Maar het werkt dus niet, want als ik mijn vinger er op houd, dan gaat het nummer gewoon verder.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Ik zoek namelijk al heel lang voor een oplossing :(

Gtz

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickySantoro schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 00:08:
Sorry voor de kick, maar ik heb een probleempje met de Hercules DJ Control MP3 + VirtualDJ

Als ik een nummer wil afspelen, dan wil ik met de jogs de plaat vasthouden zodat ie niet verder gaat.
Maar het werkt dus niet, want als ik mijn vinger er op houd, dan gaat het nummer gewoon verder.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Ik zoek namelijk al heel lang voor een oplossing :(

Gtz
je jogs zijn niet touch sensitive... voor zulke truukjes zul je toch echt draaitafels of cdj800 of cdj1000 cd-spelers moeten kopen.

je kan eraan draaien dan geeft ie een signaaltje maar gewoon aanraken zal niet genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 09:24
De EKS XP-10 is wel een controller die wel touch-sensitive jog wheels heeft, maar die is wel behoorlijk duur voor wat je uiteindelijk krijgt.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:38
Heeft iemand de mac versie al goed draaiend gekregen met traktor 3 op een intel mac ?
ik krijg het maar niet voor elkaar om geluid uit de koptelefoon te krijgen.
En ik vind traktor 2 niet erg stabiel om mee te draaien onder rosseta :(

iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:49

Freaked

..

Adion schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:39:
De EKS XP-10 is wel een controller die wel touch-sensitive jog wheels heeft, maar die is wel behoorlijk duur voor wat je uiteindelijk krijgt.
Volgens aboutdj kan er binnenkort een opvolger komen, maar er is nog niet echt veel info volgensmij, en er zijn alleen maar een paar vage pics.

Ik zie steeds gelukkig steeds meer controllers uitkomen, enkele voorbeelden:

M-Audio Torq Xponent
Afbeeldingslocatie: http://aycu31.webshots.com/image/9110/2006080774838737687_fs.jpg

top features:
  • integrated hardware/software DJ performance system > complete digital DJ package
  • includes Torq DJ software > professional performance and production
  • includes Xponent hardware > integrated DJ-style control surface and audio interface
  • cue, beat-match and mix digital audio files > MP3, AIFF, WAV, WMA, AAC and Apple Lossless
  • full-size, professional-grade controllers > durable, analog-feel tactile control
  • all hardware controls are pre-mapped to corresponding parameters in Torq > works instantly
Voor meer informatie: Klik!

Vestax VCI-100
Afbeeldingslocatie: http://aycu32.webshots.com/image/9271/2006066898276339108_fs.jpg
The VCI-100 is highly PROFESSIONAL with a JOG wheel built with sensor and control technology from our turntables. Also featured is a variable curve generator that controls the crossfader curve from the hardware with original faders. The VCI-100 is built with high quality mechanical parts and a PCB designed for accurate and stable operation.

Numark Total Control
Afbeeldingslocatie: http://www.numark.com/images/products/large/totalcontrol_large.jpg
Total Control's 31 buttons, 20 knobs and 5 faders send MIDI data from the controller to your DJ software of choice, making the inconvenience of mouse or glide–pad software control a thing of the past. No assignment of software parameters for the Total Control is necessary – simply connect the controller to a computer with a USB cable, enable it on the user's computer's "config" menu, and watch the virtual controls respond to Total Control's actions.

[ Voor 4% gewijzigd door Freaked op 22-01-2007 18:03 ]

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

De numark zal wel weer een tijdje duren... de m-audio staat op $ 749 maar de vestax zie ik nog niet staan... kost dat ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adion schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:39:
Misschien leuk te weten dat de EKS XP10 inmiddels "gewoon" bij oa Feedback en Informatique te verkrijgen is. En voor een veel betere prijs :)

Hier kan je een review vinden: http://forum.groovecollection.nl/portal.php?article=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmessias
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-08-2022
Voor de mensen onder ons die de Hercules DJ control mp3 hebben en hem met TRAKTOR samen gebruiken en de LED lightjes missen. is hier de oplossing.
Ik heb een utilitie geschreven waarmee je de midi uit signalen van traktor via midiox en midi-yoke naar
USB signalen kan vertalen die de DJ control mp3 kan gebruiken

check http://sourceforge.net/projects/herculeslighter/ voor het programma waar ook een uitgebreide setup guide mee te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De nieuwe Hercules console al gezien?

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetgarden.nl/beeld/Hercules_DJ_Console_Rmx_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetgarden.nl/beeld/Hercules_DJ_Console_Rmx_1.jpg

http://www.hercules.com/uk/DJ-Music/bdd/p/62/dj-console-rmx/

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey allemaal, kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe je de behringer bcd 2000 met traktor dj studio 3.0 instaleert?
en hetzelfde met bpm studio...
weet ook iemand waarom de muziek de hele tijd stopt bij virtual dj 5.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe je de behringer bcd2000 moet configueren met traktor dj studio 3 en bpm studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter post je gewoon 1 keer, en dan bij vookeur ook nog in het juiste topic(hier bijvoorbeeld: Behringer BCD-2000 DJ Control), in plaats van een topic van 2 jaar oud te kapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een Hercules DJ Console RMX aan te schaffen. Maar heb er een paar vraagjes over.

1. Is mijn laptop krachtig genoeg om de Console te gebruiken:

Windows XP

Platform Intel® Centrino® Duo mobiele technologie
Chipset Mobile Intel® 945 GM Express-chipsets

Intel® Core™ Duo-processor T2050, ondersteunt Enhanced Intel SpeedStep®-technologie
Snelheid van microprocessor (GHz) 1,60
L2-cache (kB) 2048,0
Frontside bus (MHz) 533,0
Aantal cores 2.0

Geheugen 1 GB DDR2
Snelheid geheugen 533 mhz

2. Wat voor boxen kan ik aansluiten op de console? (Of is het ook mogelijk om het geluid voor het publiek via mijn PC boxen (Logitech) te doen? (Is uiteraard niet voor echt publiek, maar voor mezelf als ik aan het oefenen/hobbyen ben)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste