Hoho, ik beweer niets.Yokozuna schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:32:
Weet ik niet, dat beweert Gaurdian Angel.
ARME AOW’er
Hoho, ik beweer niets.Yokozuna schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:32:
Weet ik niet, dat beweert Gaurdian Angel.
ARME AOW’er
Verwijderd
ja het lijkt er idd op dat ze een beetje teveel haast hebben gemaakt met backproductie bijwerken, slordigheden alomluckyjan schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:55:
[...]
Geen stofje te zien achter de glasplaat bij mij. Ding staat in de huiskamer waardoor er veel stof ontwikkeling is (goed te zien aan mijn pc). Maar achter de xerox glasplaat geen stofje. Denk dat degene die dit heeft een slecht geplakte glasplaat heeft.
[ Voor 97% gewijzigd door PromoX op 22-05-2005 22:10 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
ja ik had hem net opgezochtPromoX schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:07:
[...]
Als je naar de site gaat en het scherm opzoekt zie je het wel:
[...]
Vanwege die defecte pixel dus. Zo staan er nog goedkope schermen op, misschien dat ze die ergens opkopen ofzo.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 22:11 ]
http://www.gamepc.com/lab...id=vp912b&cookie%5Ftest=1One of the more interesting new features of this particular LCD panel is its screen coating. Generally, LCD monitors are coated with a matte / anti-glare finish on the screen itself so that it does not reflect light and create "hot spots". This new LCD panel is finished with a surface called "Glare, 2H". This new screen surface looks much more similar to a flat-screen CRT monitor than normal LCD monitors.
The new screen finish is reflective, and when you're looking at a pure black screen, (tegen:) you can see yourself in the reflection. In addition, (tegen:) this new screen technology does pick up glare spots and is not extremely kind to typical office lighting environments, and can indeed pick up hot-spots when reflecting overhead lights. In addition, (tegen:) the new finish picks up dust much easier, and also shows fingerprints much more visibly. Typical LCD monitor cleaning cloths may not even work properly on this new finish, it’s quite a bit different in terms of screen texture.
There is a plus side to this new finish, though. (voor:) The Glare 2H finish makes the onscreen image appear much smoother and colors do appear to be much more vibrant in comparison to similar LCD screens without this coating. While it takes a bit of getting used to, if we were offered the same LCD panel with and without the coating, we would have to take it with the coating. It's hard to describe, but the overall LCD screen image just appears better. We've also seen this screen technology used by high-end notebook manufacturers, and the end results can be really breathtaking in the correct environment.
[ Voor 168% gewijzigd door Yokozuna op 23-05-2005 00:03 ]
Verwijderd
Ik heb daar mijn hyundai gekocht voor die prijs en gratis aan huis gebracht, die man bleef erbij tijdens het testen.Werkt perfekt maar zoals aangegeven met een dooie pixel...al was het in mijn geval een hotpixel.Is wel te zien met donkere achtergrond maar echt niet storend.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:57:
[...]
hoeveel 'slechter' is het beeld van zo'n TN in praktijk t.o.v. een MVA? is het beeld korreliger of waziger, of gaat het voornamelijk om de kwaliteit van 6-bits kleuren?
hoe zit het trouwens met:
QSupp (Quality Supplies) € 339,-
in de pricewatch voor die hyundai, is dat een fluke of oud model oid?
edit:
van de site lijkt af te leiden dat het om één monitor gaat, met een dode pixel
Leeg
Gaat dus niet de goede kant op met Xerox zo.Goedemorgen,
Op dit moment kan helaas niet zeggen welke versie wij zullen leveren.
Onze leverancier van Xerox is vorige week failliet gegaan en wij op dit
moment druk aan het zoeken naar een nieuwe leverancier.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
R. Klink
Azerty Hardware
Er is een verschil tussen xerox en de leverancier.RonaldMade schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:21:
Ik had van het weekend Azerty gemaild over welke versie van de Xerox hun leveren, en ik kreeg vanmorgen een e-mail waarover ik vrij verbaasd was:
[...]
Gaat dus niet de goede kant op met Xerox zo.
[ Voor 20% gewijzigd door Thyzz op 23-05-2005 09:56 ]
Verwijderd
ik heb hetzelfde mailtje gehad, ik heb Azerty gevraagd de bestelling te annuleren.RonaldMade schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:21:
Ik had van het weekend Azerty gemaild over welke versie van de Xerox hun leveren, en ik kreeg vanmorgen een e-mail waarover ik vrij verbaasd was:
Gaat dus niet de goede kant op met Xerox zo.
Xerox leverde de leverancier te weinig opCrash_neo schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:53:
Er is een verschil tussen xerox en de leverancier.
Azerty koopt waarschijnlijk niet rechtstreeks in bij xerox, maar via een tussenhandelaar (groothandel). Die groot handelaar heeft waarschijnlijk nog wel meer producten dan alleen xerox.
Dit inkopen via een tussenhandelaar doen de meeste shops waarschijnlijk. Want die tussen handelaren kopen grote partijen en krijgen daarvoor korting. Een deel van die korting kunnen ze doorbereken aan de shops, en van de rest leven ze zelf.
En nu is dus die tussenhandelaar failliet.
Dat zegt dus niks over xerox
[ Voor 9% gewijzigd door Yokozuna op 23-05-2005 11:44 ]
Klopt, dat doe ik nu ook! Maar wachten op leuke speeltjes is altijd moeilijk en ik vond de Xerox qua design ook erg fraai. Dat moet ik bij de Belinea maar weer afwachten.Yokozuna schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:42:
[...]
Xerox leverde de leverancier te weinig op
Robje en Crash, dat wordt wachten op de Belinea, ik hoop echt dat dit een betrouwbaar scherm wordt.
Leeg
[ Voor 50% gewijzigd door Cmdr_Satan op 23-05-2005 15:12 ]
Wat dacht je van de startpost lezen en/of de rest van het topicSaNATaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:10:
Iemand reviews/commentaar van iiyama ProLite E480S-W ?
iiyama url
pricewatch
Je moet kijken HOE GOED de TFT geschikt is voor die functiesGebruiksmogelijkheden:
DTP
CAD/CAM
Office
Games/Video
[ Voor 100% gewijzigd door Yokozuna op 23-05-2005 20:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
Leeg
Daar wacht ik ook wel op maar ik kijk ondertussen wel verder naar andere schermen. Precieze datum voor Nederland is nog niet bekend toch?Yokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:48:
Van de 191020 komt binnenkort dus de overdrive versie uit, waarom zou je daar niet op wachten?
Leeg
[ Voor 251% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 18:26 ]
Dat ga ik zeker doen. Hier een link waar men ook praat over 25ms:n00bs schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:38:
ernstblaauw> http://www.viewsonic.com/...isplays/proseries/vp191b/
Volgens mij is er maar 1 model van, maar als je slim bent wijs je de winkel op de specs.
Vanaf eind juni zou die verkrijgbaar moeten zijn en de beide nummers (101920 ref. 111919) zouden op de doos moeten staan, waaraan je dus meteen zou moeten kunnen zien of je het goede scherm hebt.reskobon schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:51:
[...]
Daar wacht ik ook wel op maar ik kijk ondertussen wel verder naar andere schermen. Precieze datum voor Nederland is nog niet bekend toch?
[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 24-05-2005 12:18 ]
[ Voor 22% gewijzigd door ernstblaauw op 24-05-2005 12:23 ]
Het is zeker een leuk scherm, maar nog wel altijd 100 euro meer dan de aankomende Belinea. En eerlijk gezegd vind ik 400 al een behoorlijk bedrag voor een tft.n00bs schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:20:
Yoko> dat scherm klinkt ook zeker interessant. Ik hoop maar dat er review sites zijn die deze schermen gaan testen, want er komen echt ZEER mager reviews uit van overdrived schermen.
Leeg
Bovendien ziet de Samsung 193P er geweldig uit, als hier ook zo'n soort paneel in zit, dan moet AU Optronics wel met een extreem goede prestatie komen (heb de VP191b nog niet gezien).35 euro goedkoper dan de Viewsonic, en wel een Samsung PVA panel, mooi alternatief en een serieuze kandidaat voor mensen die net wat meer dan 400-420 euro overhebben voor een top TFT.
[ Voor 171% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 12:30 ]
Je verwacht dus dat de Fujitsu-Siemens P19-2 een betere beeldkwalitiet heeft dan de Viewsonic VP191b?Yokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:26:
Ja, maar dat zei ik al:
[...]
Bovendien ziet de Samsung 193P er geweldig uit, als hier ook zo'n soort paneel in zit, dan moet AU Optronics wel met een extreem goede prestatie komen (heb de VP191b nog niet gezien).
[ Voor 62% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 12:35 ]
Nou ja, ik ga dan toch gewoon voor de Fujitsu-Siemens T19-2. Dat lijkt mij een prima scherm en ook goedkoper dan de Viewsonic. Ik ga hem denk ik bestellen bij 4launch.Yokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:31:
Niet persé, want ik heb de VP191b nog niet gezien, maar AU Optronics moet iig wel behoorlijk zijn best hebben gedaan willen ze een Samsung PVA panel bijbenen. Een beter beeld dan dat van de 193P heb ik nog niet gezien.
[ Voor 154% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 12:40 ]
Winkel is ook aan te raden, heb er goede ervaringen mee! Damn het is echt een mooi schermernstblaauw schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:35:
[...]
Nou ja, ik ga dan toch gewoon voor de Fujitsu-Siemens T19-2. Dat lijkt mij een prima scherm en ook goedkoper dan de Viewsonic. Ik ga hem denk ik bestellen bij 4launch.
Leeg
En dit:6.2. Spiele
Wie gesagt spiele ich selbst nicht und mit einer Matrox G550 will in modernen 3D-Spielen auch kein rechter Spass aufkommen. Da ich auch keine Spiele besitze, habe ich mir das frei erhältliche Open Quartz besorgt, ein Quake-ähnliches Spiel. Ich habe mich gedreht und gewendet, bin wie ein Irrer herumgesprungen, aber Schlieren konnte ich beim besten Willen nicht ausmachen. Die typische Schlierenbildung kenne ich ja auch schon von meinen ehemaligen TFT, aber hier kann ich beim besten Willen nichts erkennen. Es mag sein, dass Umsteiger vom CRT noch Unterschiede sehen, aber denen kann ich nur sagen, dass dies das beste ist, was ich je gesehen habe.
[ Voor 18% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 12:48 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 12:59 ]
Verwijderd
Yoko, heb ik iets gemist of staat hier nog niet eerder uitgelegd wat het verschil is tussen een pva en mva paneel?Yokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:57:
Jup, zo denk ik er ook precies over.
Heb even startpost aangepast, Fujitsu-Siemens P19-2 specs verbeterd (PVA ipv. MVA),
opmerkingen, pricewatch link en userreview toegevoegd.
Verwijderd
Zou je die foto van die Belinea ook aan kunnen passen?Yokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:57:
Jup, zo denk ik er ook precies over.
Heb even startpost aangepast, Fujitsu-Siemens P19-2 specs verbeterd (PVA ipv. MVA),
opmerkingen, pricewatch link en userreview toegevoegd.
[ Voor 24% gewijzigd door PromoX op 24-05-2005 13:22 ]
PVA panels hebben voor het grootste deel dezelfde kenmerken als MVA panels, alleen kan ik bij de Fujitsu-Siemens, die een PVA panel gebruikt, geen gele gloed zien als je er meer vanaf de zijkant naar kijkt. Volgens mij had ik dat bij de Viewsonic VP191b foto's op prad.de ook niet gezien, terwijl dat een MVA panel is. Dus dat verschil zou ik niet direct aannemen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:09:
[...]Yoko, heb ik iets gemist of staat hier nog niet eerder uitgelegd wat het verschil is tussen een pva en mva paneel?
Ja, behalve soms de Xerox, want daar is niets meer bij zeker. Zal foto even aanpassen.En is het nu zo dat de Fujitsu Siemens het paneel gebrukt van Samsung en dat de Xerox, Belinea en de Viewsonic elk een paneel gebruiken van AU Optronics?
[ Voor 34% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 13:26 ]
Verwijderd
Moest ge alle rare dingen in de informatica-wereld hier willen posten, zult ge nog wat werk voor de boeg hebben hoorn00bs schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:49:
Wat trouwens zeer vreemd is dat Fujitsu kiest voor een PVA paneel en niet MVA. De MVA technologie komt namelijk van oorsprong van Fujitsu-Siemens.
Surfin' paradise!
Leeg
[ Voor 6% gewijzigd door Darth Punk op 24-05-2005 14:20 ]
i want LART!
Verwijderd
Aan de pic zelf te zien zou ik gokken op www.prad.deDarth_Punk schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:18:
edit: @Yoko: hoe kom je aan die pic met de P19-2? dies vet mooi(panel dan)?
Verwijderd
Hoe verhoudt deze zich eigenlijk tot de Samsung 193P?Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:00:
Heb het niet kunnen laten verder te zoeken naar andere 19" schermen met goede reviews op het het
deze kwam er ook heel goed uit. In deel 2 van deze reeks staat er trouwens iemand die hem gekocht heeft :
De 910T Samsung (~450-500 euro)
Wel niet, aha
Verwijderd
dit paneel geeft kleuren heel mooi weer en heeft daarom een surplus bij grafici en filmfanatici.We Are Borg schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:31:
[...]
Wel niet, aha? Als je bedoelt niet: waarom niet? Niet vanwege die 25ms, want dat is onzin, maar waarom dan precies niet voor gamers
?
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:36:
Aan de pic zelf te zien zou ik gokken op www.prad.de
Voor dat geld heb je inderdaad bijna een 193P ook met PVA paneel, en dat design vind ik veel mooier + betere ergonomie (instellingen). Het contrast is iets lager, 800:1, maarja, zoveel maakt dat waarschijnlijk niet uit t.o.v. 1000:1.Hoe verhoudt deze zich eigenlijk tot de Samsung 193P?
Bekend ala Vobis, It's, Dynabyte, Dixons etc.? Dat lijkt me algemeen bekend, dat is niet alleen bij TFT's zoMisschien is het handig om duidelijk aan te geven ergens dat de schermen die je in de startpost ziet moeilijk bij de bekende winkelketens te krijgen zijn.
Danku.Heb van de Belinea trouwens nog een afbeelding gemaakt zonder die zwarte lijn aan de linkerkant...staat wel wat mooier in de startpost:
http://img286.echo.cx/img286/9125/belinea1ji1uq.jpg
[ Voor 158% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 17:50 ]
Tenkjoe, ook toegevoegd.nog een duitse review van de viewsonic VP191 8ms: http://www.spielesuechtig...4f4bf8387d802b8fd11cca937 met veel pics van de monitor!
[ Voor 70% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 18:46 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 18:54 ]
Verwijderd
ik vind dat scherm van siemens best heel knap, ik stond nochtans ook heel pessimistisch tegenover speakers in het scherm (see before)Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:51:
maar ben ik nou de enige die dat rooster onderop de P19-2 niet mooi vind?
[afbeelding]
en zo is die viewsonic voet ook nog wel te pruimen eigenlijk:
[afbeelding]
Surfin' paradise!
Verwijderd
Proficiat met de aankoop, ben al benieuwd naar je review en een paar pics en je mening natuurlijk.Snappie88 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:35:
Zojuist stiekem de ViewSonic VP191b met Overdrive gekocht![]()
Ervaring komt nog. Tot nu toe goed bevallen, geen Ghosting gezien nog (goh). Inkijkhoek is gigantisch in ieder geval. Het scherm ziet er ook erg goed uit, staat flink mooi te wezen op m'n bureau.
Als ik wat meer tijd met Veronica (jaaah, ik heb haar al een naam gegeven) zal ik jullie wat meer vertellen over haar rondingen en eigenschappen
Juist, kun je meteen kijken of het beeld een gele gloed vertoont als je er vanaf de zijkant naar kijkt Snappie!Proficiat met de aankoop, ben al benieuwd naar je review en een paar pics en ne mening naturlijk.
[ Voor 46% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 20:02 ]
Verwijderd
Wat een zever...dus als er een monitor in de aldi aan 150 euro staat die er duur uitziet met 30ms response, 300:1, enz...dan ben je wel geinteresseerd ofzo?Mlancee schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:17:
Wat ik jammer vind aan de Fujitsu-Siemens Scenicview P19-2 is dat ik in die reviews meerdere malen lees dat hij er goedkoop uit ziet (vanwege het materiaalgebruik). Ik vind dit toch wel een redelijk nadeel. Ik betaal voor kwaliteit, en ik vind dat de behuizing dit ook wel mag accentueren.
HIj zegt alleen dat als je een dik bedrag betaald voor zo'n monitor je ook een mooie buitenkant mag verwachten. Je zit er toch een paar jaar lang tegen aan te kijken. En die vergelijking van jouw slaat nergens op. Dan kan ik jouw ook een monitor verkopen die roze met witte stippen is geverft en allemaal scheuren in de behuizing heeft: want het gaat toch om het paneel volgens jouw??Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:21:
[...]
Wat een zever...dus als er een monitor in de aldi aan 150 euro staat die er duur uitziet met 30ms response, 300:1, enz...dan ben je wel geinteresseerd ofzo?
Je kan niet verwachten dat men overal metaal gebruikt, het is trouwens het paneel dat kwaliteitsvol moet zijn, niet de behuizing....
Ik zeg toch ook accentueren, niet dat dit het belangrijkste aspect is van het beeldscherm. Jij trekt meteen de conclusie dat ik een slecht en mooi beeldscherm beter vind dat een goed en lelijk beeldscherm. Denk voortaan eerder na voordat je zoiets zegt. Ik geef gewoon mijn mening, en ik geloof dat meer mensen wel een beetje waarde hechten aan hoe hun monitor eruitziet. Hij staat toch een paar jaar in je kamer en je zal er vaak genoeg naar kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:21:
[...]
Wat een zever...dus als er een monitor in de aldi aan 150 euro staat die er duur uitziet met 30ms response, 300:1, enz...dan ben je wel geinteresseerd ofzo?
Je kan niet verwachten dat men overal metaal gebruikt, het is trouwens het paneel dat kwaliteitsvol moet zijn, niet de behuizing....
Verwijderd
Roze met witte stippen is niet men genre, wit met roze stippen zou ik dan wel weer onmiddellijk kopenMetal schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:26:
[...]
HIj zegt alleen dat als je een dik bedrag betaald voor zo'n monitor je ook een mooie buitenkant mag verwachten. Je zit er toch een paar jaar lang tegen aan te kijken. En die vergelijking van jouw slaat nergens op. Dan kan ik jouw ook een monitor verkopen die roze met witte stippen is geverft en allemaal scheuren in de behuizing heeft: want het gaat toch om het paneel volgens jouw??
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 20:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
ahh, de gang colours van de upper south side huppelposse, am i right?Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:33:
[...]
wit met roze stippen zou ik dan wel weer onmiddellijk kopen
Verwijderd
Zou idd wel een gay gang zijnVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:35:
[...]
ahh, de gang colours van de upper south side huppelposse, am i right?
14 ipv 8Yokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:52:
De Fujitsu-Siemens P19-2 wordt steeds interessanter.
477 euro (OBCS), Samsung overdrive PVA panel (!), 1000:1 contrast 280nits, 8ms grey-grey-grey, 13ms black-white-black,
[blablabla]
Er is trouwens ook een 17" versie van, maar daarbij is de black-white-black schakeltijd 14ms i.p.v. 8ms. De grey-grey is wel 8. Maarja. De 19-2 moet iig niet over het hoofd gezien worden!
Verwijderd
Dit zou betekenen dat ie zelfs sneller is dan de viewsonic!! De viewsonic is 20ms black-white-black.Yokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:52:
De Fujitsu-Siemens P19-2 wordt steeds interessanter.
477 euro (OBCS), Samsung overdrive PVA panel (!), 1000:1 contrast 280nits, 8ms grey-grey-grey, 13ms black-white-black
Neen xerox is een proviewpaneel en proview is producent van schermen voor grootwarenhuisketens...je mag zelf je conclusies trekken, volgens mij kunnen zulke producenten best goede produkten maken maar ik verwacht niet dat ze voorlopen op de rest. Trouwens ik heb nog steeds mijn twijfels of de xerox wel echt een overdrivepaneel heeft.PromoX schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:17:
En is het nu zo dat de Fujitsu Siemens het paneel gebrukt van Samsung en dat de Xerox, Belinea en de Viewsonic elk een paneel gebruiken van AU Optronics?
.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 22:09 ]
Verwijderd
pure bagger zal wel sterk overdreven zijn, 12ms kan zo traag niet zijn heairliner schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:11:
de sony hs95p schijnt pure bagger te zijn qua ghosting volgens meerdere mensen
Foto's waarbij ik dacht 'hm, beetje goedkoop/slecht afgewerkt' heb ik nog niet gezien. Jij wel?Mlancee schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:17:
Wat ik jammer vind aan de Fujitsu-Siemens Scenicview P19-2 is dat ik in die reviews meerdere malen lees dat hij er goedkoop uit ziet (vanwege het materiaalgebruik). Ik vind dit toch wel een redelijk nadeel. Ik betaal voor kwaliteit, en ik vind dat de behuizing dit ook wel mag accentueren.
Je hebt duidelijk de startpost niet-helemaal gelezen. Niet zoveel waarde hechten aan responsetijden van de fabrikanten! Ook niet bij overdrive VA panelen. De gemiddelde reactietijd is wat telt. Die 8ms van de Philips 6 serie zal in de praktijk waarschijnlijk hoger dan 20ms gemiddeld liggen. Kijk eens naar het tomshardware grafiekje van de reactietijd van de VP191b (zie tomshardware.fr review in startpost bij dit scherm) daar zie je dat de gemiddelde reactietijd rond de 14ms ligt, en dat de reactietijd maar op een heel klein deel van de kleurschakelingen stijgt en dat is bij de black-white-black schakelingen (bij 255 helemaal rechts in de grafiek). Dat is de 20ms die Viewsonic aangeeft, dat is dus niet representatief voor de gemiddelde reactietijd en daar gaat het wel om. Je hecht echt teveel waarde aan die getallen.it zou betekenen dat ie zelfs sneller is dan de viewsonic!! De viewsonic is 20ms black-white-black.
Wou je de officiele site van Fujitsu-Siemens ontkennen?14 ipv 88/13 en 8/14
Dat werd tijd ook dat Benq mee ging doen8ms, 1000:1, 170/170 overdrive panel. Gezien de kijkhoeken en het contrast denk ik dat het een MVA overdive moet zijn.
[ Voor 103% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 23:13 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Magnolia op 24-05-2005 22:59 ]
Ontspan.
Verwijderd
kweet niet hoe jouw Engels is, maar van heel die thread is maar 1 persoon ontevreden over de ghosting, de rest klaagt helemaal niet over ghosting en men denkt dat er iets mis is met
Verwijderd
en hij ziet er toch wel ontzettend slick uit niet?Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:00:
[...]
kweet niet hoe jouw Engels is, maar van heel die thread is maar 1 persoon ontevreden over de ghosting, de rest klaagt helemaal niet over ghosting en men denkt dat er iets mis is met
zijn scherm. Dus om daaruit te concluderen dat "volgens meerdere mensen" dit scherm bagger is om op te gamen vind ik toch wel straf. Mss deugt zijn videokaart of zijn driver niet eens. Als je je op 1 negatieve review blindstaart zul je nooit een scherm moeten kopen vrees ik. Trouwens een half jaar geleden zaten we op onze knieen te kwijlenvoor een 12ms scherm. We worden wat zindelijk vrees ik
[ Voor 25% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 23:18 ]
Verwijderd
het is toch niet waar he, weer enen die hetzelfde nummer gebruikt. Er bestond al een 25ms versie van de FP91EGhost81 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:36:
Oke mensen... Benq doet ook weer mee...
http://www.benq.nl/Products/LCD/index.cfm?product=487 (lijkt alleen in IE te werken)
FP91E
8ms, 1000:1, 170/170 overdrive panel. Gezien de kijkhoeken en het contrast denk ik dat het een MVA overdive moet zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 23:23 ]
Ik snap ook totaal het nut niet van die dingenMagnolia schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:58:
ze moeten echt die speakers verbieden, leuk scherm maar weer van die lelijke kutdingen erin waardoor die rand eronder dikker wordt
Leeg
Verwijderd
het is in ieder geval gewaagd, dus misschien idd niet zo geschikt voor grijze muizenYokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:14:
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die de Sony HS95P er schreeuw lelijk uit vinden zien
Dit is echt zo'n hate it or love it design.
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 23:22 ]
Dat ziet er meteen al een stuk beter/volwassener uit. Maarja, hij blijft mij te duur en Sony kennende zakt de prijs van hun TFT's veel trager dan die van de rest.met zwarte onderlijning vind ik hem het mooist:
[ Voor 42% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 23:24 ]
Tja met dat gelig kan je natuurlijk wel spelen. Als ik even met de brightnes, contrast en kleuren speel kan ik dat gelige bijna helemaal weghalen voor de kijkhoek. Ziet er dan wel niet uit als je er recht voor zitYokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:34:
De Viewsonic VP191b heeft volgens deze foto ook geen last van geligheid bij een grote kijkhoek:
[afbeelding]
Dat vind ik een beetje vreemd, want de VP191b gebruikt het AU Optronics paneel en de Xerox (soms) ook, en sommigen van dit forum zagen daar wel een gele gloed op.
[...]
Tenkjoe, ook toegevoegd.
Sorry?Als je naar die site gaat op de foto heeft ie toch hele andere kleuren als de tft op de foto.
[ Voor 41% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 23:34 ]
Verwijderd
die foto in de startpost is trouwens van de HS95 zonder P
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 23:39 ]
Hij bedoelt denk ik dat hun site bij 'ons' andere kleuren heeft dan hoe hun site eruitziet op dat scherm op die foto. Het scherm lijkt me ook wel heel erg helder ingesteld, als ik bv kijk naar de groene startknop.
[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 24-05-2005 23:44 ]
Ja, maar ik kan dus ook niet zoveel foto's van de VP191b vinden die vanaf de zijkant genomen zijn, ik neem niet graag iets aan op basis van 1 foto. Snappie88, lukt het met je VP191b?Het scherm lijkt me ook wel heel erg helder ingesteld, als ik bv kijk naar de groene startknop.
[ Voor 74% gewijzigd door Yokozuna op 24-05-2005 23:46 ]
Verwijderd
ik shop hem wel even danYokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:43:
[...]
Ja, maar ik kan dus ook niet zoveel foto's van de VP191b vinden die vanaf de zijkant genomen zijn, ik neem niet graag iets aan op basis van 1 foto. Snappie88, lukt het met je VP191b?
Zal die Sony foto verbeteren, moet er alleen een hebben van rond de 400x400 met een witte achtergrond.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 23:51 ]
[ Voor 255% gewijzigd door PromoX op 25-05-2005 00:05 ]
Hehe.These birds have become a symbol of ViewSonic and we have a special affinity for them. We have become sponsors of Lady gouldian.com's adopt a bird program. To adopt one of these wonderful birds or learn more, click here.
[ Voor 139% gewijzigd door Yokozuna op 25-05-2005 00:08 ]
Verwijderd
nah, die foto is een beetje overbelicht - dat wit is eigenlijk zilverPromoX schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:49:
Er is er trouwens ook eentje met een witte rand:
[afbeelding]
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 00:07 ]
Heb m'n post inmiddels ook alweer weggeëditVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:03:
[...]
nah, die foto's zijn allebei een beetje overbelicht - dat wit is eigenlijk zilver
[ Voor 8% gewijzigd door PromoX op 25-05-2005 00:10 ]
Verwijderd
nog eentje (wel iets kleiner - 800x600)Yokozuna schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:55:
Voor degene die de Viewsonic vogeltjes zo mooi vinden heb ik wat zitten zoeken+croppen en er 1024x768 en 1280x1024 pics van gemaakt.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 00:18 ]
Inderdaad, heb ze even bij opmerkingen van de VP191b en VX924 in startpost gezet.Die Viewsonic vogels kunnen misschien nog gebruikt worden door mensen die userreviews gaan schrijven en foto's van het scherm erbij plaatsen met dus die vogels als background? Dan is wel heel goed te zien hoe de kleuren zijn denk ik..
[ Voor 5% gewijzigd door Yokozuna op 25-05-2005 00:25 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq