Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53

Crusader

Arc Nature

wd200 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:09:
aah :S ..

vanmorgen gaat wekker van 6230 af trilt heel raar :S.

ik bel me zelf en ja hoor, je hoort en motortje trillen maar hij trilt amper :S
ik denk dat motortje los in me gsm ligt of kapot is:(
ik voel hem BIJNA niet meer trillen.

wat zou zo reperatie kosten ?
denk nieuw motortje ofzo
Hmm, ik kom net kijken in dit topic omdat ik een probleem heb dat mijn toestel steeds in handsfree schiet zodra ik gebeld wordt en opneem. Is dan ook niet meer van de handsfree af te krijgen.

Jouw probleem had ik twee weken geleden ook. Gewoon via TelecomTelecom een nieuw motortje besteld, 12,95 euro en geplaatst. Doet het weer uitstekend. Is iets dat je zelf kunt trouwens, motortje zit niet gesoldeerd maar is gewoon los met twee kontaktstripjes.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Crusader schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:33:
[...]

Hmm, ik kom net kijken in dit topic omdat ik een probleem heb dat mijn toestel steeds in handsfree schiet zodra ik gebeld wordt en opneem. Is dan ook niet meer van de handsfree af te krijgen.

Jouw probleem had ik twee weken geleden ook. Gewoon via TelecomTelecom een nieuw motortje besteld, 12,95 euro en geplaatst. Doet het weer uitstekend. Is iets dat je zelf kunt trouwens, motortje zit niet gesoldeerd maar is gewoon los met twee kontaktstripjes.
is dat gewoon ee simpel klik systeem of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Anoniem: 8888 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:46:
dat had ik er vergeten bij te zetten :P

6230i valt mij het meest in de smaak ja.. maar kon zijn dat andere users een nieuwe moeten aanschaffen ;)
Klopt, ik mag binnenkort ook weer een nieuwe uitzoeken! Ik wil alleen iets totaal anders dan de 6230, niet meer het standaard mobieltje. Ik zat zelf te denken aan de Nokia N92 of de Mio A701. De aankomende N93 vind ik lelijker dan de N92 trouwens ;). Maar weet het nog niet zeker hoor, aan de ene kant wil ik een MDA, met wifi, bluetooth e.d. en aan de andere kant een wat normalere telefoon, zoals de N92.

Nokia 6230 is me goed bevallen, maar heb het er nou wel mee gezien! Wil toch iets meer met m'n telefoon gaan kunnen/doen. Dus dan zou 1 van die 2 goed zijn.
offtopic:
Of weet iemand hier nog een goede MDA? (Afgezien van die dingen van T-Mobile).

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

wd200 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:59:
[...]

is dat gewoon ee simpel klik systeem of wat?
Zodra je de cover er af hebt moet je 6 schroefjes losdraaien (erg klein torx formaat, maar met een kleine schroevendraaier pruts je het ook los) waarna de printplaat loskomt.
Aan de achterzijde zit het trilmotortje in de behuizing, die wip je er zo uit.
Hele vervanging kostte mij nog geen 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 00:41
Pe Nis schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:16:
[...]

Fabrieksinstellingen terugzetten: 12345
die code werkt bij mij niet :? de telefoon geeft aan dat het een foute code is.
Wel hinderlijk, aangezien ik de telefoon wil verkopen. Heeft iemand enig idee waar het aan ligt? (ik heb 1234, 0000, 12345 en mn eigen telefoon-pin al geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

iemand die weet hoe ik java games op mijn mmc krijg? wanneer ik ze met nokia suite over wil zetten kan dit alleen naar de telefoon zelf. op deze manier kan ik maar een paar 100kb overzetten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Ik heb nu ook een nokia 6230, samen met een Jabra250v. Handig, die bluetooth, toch heb ik ee probleempje, waarvoor ik geen oplossing vind op het internet of in dit forum.

Ik wil graag naar de radio luisteren via de bluetooth headset. Er komt echter altijd de foutmelding dat er geen audioapparaat is aangesloten. Wanneer ik dan naar de mediaplayer wil luisteren, wordt dit wel correct gestreamd naar mijn Jabra Headset.

Is het mogelijk om radio te luisteren via de headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
bartgabriels schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:11:
Ik heb nu ook een nokia 6230, samen met een Jabra250v. Handig, die bluetooth, toch heb ik ee probleempje, waarvoor ik geen oplossing vind op het internet of in dit forum.

Ik wil graag naar de radio luisteren via de bluetooth headset. Er komt echter altijd de foutmelding dat er geen audioapparaat is aangesloten. Wanneer ik dan naar de mediaplayer wil luisteren, wordt dit wel correct gestreamd naar mijn Jabra Headset.

Is het mogelijk om radio te luisteren via de headset?
je headset wordt gebruikt als antenne :+

bleutooth is geen antenne, nog niet getenst maar miss mogelijk, headset aansluiten en miss verbinding maken met je BT ding.

kleine kans eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Na jaren trouwe dienst begon mijn 7650 toch wat kuren te vertonen. Nu de oude 6230 van mijn vriendin overgenomen. Gister in bed al southpark afleveringen gekeken. Werkt allemaal prima. Eerst maar eens even alle adresboeken doorschuiven: 7650>6230 en 6230>Samsung E530
Vroegah.. toen die nog op SIM kaarten stonden. Wat een ellende.. Moet nu PC suite voor 7650, PC Suite 6.7 en Samsung stuff installeren :(

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Maar wat is je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Anoniem: 131484 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:46:
iemand die weet hoe ik java games op mijn mmc krijg? wanneer ik ze met nokia suite over wil zetten kan dit alleen naar de telefoon zelf. op deze manier kan ik maar een paar 100kb overzetten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Volgens mij kun je gewoon browsen naar je telefoon (Windows Explorer) zodra ie is aangesloten. Dan zal er toch wel een mapje zijn die genoemd is naar je geheugenkaart?
Dit was een bug twee jaar terug, als je de MMC geen naam had gegeven, dan zag je 'm ook niet vanaf de pc. Moet toch lukken lijkt me, het is mij op die manier gelukt om foto's vanaf de MMC op m'n pc te krijgen, dus die kaart was wel zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166664

ik heb een mmc van 1gb erin zitten en nu wilde ik er nieuwe muziek opzetten maar toen ik hem in mijn cardreader stopte kreeg die er geentoegang tot. ik heb toen de mmc kaart in mijn telefoon geformateerd maar nu doet die mmc kaart niets meer elke keer als ik hem wil bekijken via mn mobiel gaat die hem opnieuw formateren. ik kan er niets meer mee heeft iemand dit vaker gehad of weet iemand wat ik eraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27668

ik heb sinds een paar dagen dat mn telefoon vraagt om: SIM-kaart plaatsen

zo had ik dat gisteren in de kroeg weer, net binnen... echt niets gebeurd en hij vraagt erom.

Sim dr uit, beetje schoonmaken enzo helpt niet... iemand dit probleem ook gehad?? En nog belangrijker wat moet ik er tegen doen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
Probeer eens een andere sim in je telefoon en/of je sim in een andere telefoon. Even het probleem isoleren. ;)

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vbmot schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:04:
Probeer eens een andere sim in je telefoon en/of je sim in een andere telefoon. Even het probleem isoleren. ;)
Andere SIM gaf dezelfde melding.. op mn werk ff geprobeerd.

En heb de contactjes goed schoon gemaakt a/d hand van aanstekergas, maar helpt ook niet... :(

edit: apart geval die foon van mij.. hij deed het zomaar
zal morgen wel weer uitvallen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 27668 op 31-03-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
wd200 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:20:
[...]

je headset wordt gebruikt als antenne :+

bleutooth is geen antenne, nog niet getenst maar miss mogelijk, headset aansluiten en miss verbinding maken met je BT ding.

kleine kans eerlijk gezegd.
Gaat NIET lukken... Je kunt óf je BT headset, óf je normale headset gebruiken... Als je de wired headset er in plugt, zegt de foon als je de Radio opent: "Disconnect Bluetooth First...". Dus NEE, dat gaat niet werken. Helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:40
Sorry, verkeerde topic

[ Voor 94% gewijzigd door Ora et Labora op 11-04-2006 10:00 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb ook een vraagje. Heb al een beetje gezocht in de voorgaande delen maar is er ook een alternatieve 3gp player. Een die wel geroteerd full screen kan? Ik kijk best vaak southpark eps etc op mijn 6230 maar op het toch al kleine scherm is de helft ook nog bezet door omschrijvingen van de knoppen. Ook het geluid kan niet echt zacht. Als ik in bed lig is op de zachtste stand nog kans dat mijn vriendin wakker wordt door een schreeuwende Cartman ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
Alternatieve players zijn alleen mogelijk als het filmpje wordt gestreamed. Midlets kunnen in de 6230 namelijk niet bij het geheugen komen. En, volgens mij zijn er geen midlet players voor 3gp.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ok, duidelijk verhaal. Dan wat anders. Mijn standaard mmc kaartje van 32mb zou 20mb gevuld zijn.. dit is echter 13mb als ik het check. En ja ik check ook op hidden files enzo..
waar is die 7mb? durf hem niet te formatteren ivm misschien belangrijke dingen enzo. Any clue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104319

Heeft iemand voor mij een link of een tip voor een site waar je handige applicaties en leuke spelletjes kan downen voor de 6230?

In de openingstopic staat ook al wat maar tis nie zo heel veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 06:21
lange tijd niet meer geweest hier.. maar ik heb een vraagje.. nadat mijn headset 2x kapot is gegaan..! wil ik deze x een goede kopen.. en bluetooth zou mooi zijn..
werkt bluetooth nou als je MP3 gaat luisteren?? :P en zijn er bleutooth headsets met 2 oortjes?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ja, je kan MP3's luisteren over bluetooth. Alleen is de geluidskwaliteit erg slecht vanwege de lage bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 22:02
Ik heb een probleem met mijn 6230, Hij denkt dat er een headset inzit en zodoende kan ik geen gesprekken doen omdat de telefoon het geluid en de microfoon doorstuurt naar de headset zeg maar, ik kan nu alleen bellen op de luidspreker :o. Ook kan ik gewoon de radio aanzetten zonder dat er daadwerkelijk een headset in zit. Ik heb al gereset naar factory defaults en dat werkt niet, ook heb ik alle stof uit de aansluiting onder gespoten maar dat mag ook niet baten. Weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit op kan lossen want ik kan nu eigenlijk gewoon niet normaal bellen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

unex schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:29:
Ik heb een probleem met mijn 6230, Hij denkt dat er een headset inzit en zodoende kan ik geen gesprekken doen omdat de telefoon het geluid en de microfoon doorstuurt naar de headset zeg maar, ik kan nu alleen bellen op de luidspreker :o. Ook kan ik gewoon de radio aanzetten zonder dat er daadwerkelijk een headset in zit. Ik heb al gereset naar factory defaults en dat werkt niet, ook heb ik alle stof uit de aansluiting onder gespoten maar dat mag ook niet baten. Weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit op kan lossen want ik kan nu eigenlijk gewoon niet normaal bellen :(.
Moet je langs service punt gaan en hem laten nakijke, das de enige oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75597

Jazzper schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:00:
ik heb ook een vraagje. Heb al een beetje gezocht in de voorgaande delen maar is er ook een alternatieve 3gp player. Een die wel geroteerd full screen kan? Ik kijk best vaak southpark eps etc op mijn 6230 maar op het toch al kleine scherm is de helft ook nog bezet door omschrijvingen van de knoppen. Ook het geluid kan niet echt zacht. Als ik in bed lig is op de zachtste stand nog kans dat mijn vriendin wakker wordt door een schreeuwende Cartman ;)
Helaasch, die zijn er niet... Je kunt namelijk (los van java- applets) geen software installeren op een 6230. Maar als ik een tip mag geven: stap over op een smartphone, zoals een Motorola MPX-200, of een Qtec of iets dergelijks. Daar kun je namelijk het programma TCPMP op installeren, waarmee je wel je southparkfilmpjes fullscreen mee kunt bekijken. Daarnaast is het geluid veel beter in te stellen. Worked for me! M'n geheugenkaartje staat vol met Southpark eps (zeker nu het seizoen weer begonnen is... :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52342

Ik heb ook een paar probleempjes met mijn 6230:
- als ik naar galerij ga en erop druk staat er een halve seconde: map wordt geopend, maar hij gaat vervolgens naar het menu terug (alsof hij het niet kan openen)
- als ik naar mijn camera ga dan zeg hij bewerking mislukt --> camera op standby --> dan activeer --> onvoldoende telefoon geheugen opslaan op de geheugenkaart? --> dan ja en dan geeft hij: selecteer map.. (en dan valt de telefoon uit, het berichtje is dus langer maar dat kan ik niet lezen) dan valt hij of uit of hij valt uit en komt naar een paar seconden weer terug

Ik kan dus nergens op mijn geheugen kaart komen lijkt het wel.. Iemand ervaringen?
Verder doet hij soms ook lang over het opstarten en gaat hij soms niet aan, dan moet ik echt een paar keer drukken. De firmware is de 3.15, dus misschien is het handig om hem opnieuw te laten flashen (heet dat zo?) naar de nieuwste firmware? Kan ik dat ook zelf of moet ik naar een service point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
unex schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:29:
Wat gebeurt er als je er even ECHT een headset opzet en die vervolgens weer loshaalt? Dat heeft bij mij ook gewerkt... Die was voor de zoveelste keer gevallen en dacht dat er een headset was aangesloten (ook na uitschakelen/resetten e.d.) Toen maar eens echt een headset in z'n kont gedouwd... Daarna losgehaald en nergens meer last van... Blijkbaar was er een of ander contactpuntje in de war...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52473

Enig idee of het opstart scherm van T-mobile is te verwijderen? Staat zo maf met me nieuwe Vodafone kaart. Het mag natuurlijk geen geld kosten :9

Bedankt,
Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Anoniem: 52473 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:07:
Enig idee of het opstart scherm van T-mobile is te verwijderen? Staat zo maf met me nieuwe Vodafone kaart. Het mag natuurlijk geen geld kosten :9

Bedankt,
Rick
De enige oplossing die ik daarvoor weet, ligt bij je dichtstbijzijnde Nokia service center. Die kan je firmware upgraden. Sommige centers willen daarvoor wel betaald worden, andere niet. Bij mijn service center kost dat €15 :o Dus ik heb er maar van afgezien.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Laatst online: 17-06 09:15

pim

Ik heb wat 1GB MMC kaartjes van de mycom geprobeerd, maar of ze werden niet gevonden, of het kaartje stond er tussen met maar 160mb ruimte..

Ligt dat aan die kaartjes, of kan ik het probleem misschien verhelpen door mijn firmware te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 20:19
Met een nieuwe firmware klopt het aantal mb's wel gewoon, dus inderdaad upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Moet je bij de 6230 eerst op accepteren oid klikken, voordat iemand een visitekaartje naar je stuurt? Ik heb opeens 3 vreemde MSN-adressen in m'n telefoonboek, en ik heb geen idee hoe ze daar terecht gekomen zijn.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Hoe kom ik aan een luidspreker kapje voor me 6230.
dat kleine stukje plastic over de luidspreker aan de zijkant, deze ben ik kwijt :(

//edit
gevonden bij telecom telecom

[ Voor 13% gewijzigd door wd200 op 16-05-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
sjesus.. ik zit nou al de hele tijd te kloten met die 3GP filmpjes.. ik krijg de geluidskwaliteit niet op stereo en niet boven 8000Hz :? iemand idee hoe te verhelpen... heb al heel veel progsels gebruikt.. waaronder IMTOO,Magicbit, Xilisoft, Nokia MMC (classic en 2) en nog een paar.. please help me.. ::(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:19

Haan

dotnetter

Topicstarter
Geen idee over de 3gp filmpjes, maar ik zit met een ander probleem. Ik wou weer eens wat nieuwe nummers voor op m'n geheugenkaart, voorheen had ik aac bestanden gemaakt van de liedjes die ik erop wilde ivm met ruimte besparing (met Xilisoft converter), dit werkte prima.
Maar nu.. alle bestanden die ik op de geheugenkaart zet, weigeren af te spelen. Op verschillende computers spelen ze prima af, ik heb met 2 verschillende kaartlezers en via bluetooth de bestanden op de geheugenkaart gezet, geformatteerd, maar nog altijd geen succes :(
Iemand die dit herkent en/of een oplossing heeft?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb met nokia mmc 2 dat mijn filmpjes in 3gp het geluid zo hard hebben. Als ik in bed lig met volume op zijn zachtst dan nog knalt het uit de koptelefoontjes --> vriendin geirriteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk zijn de 3gp filmpjes die we schieten met onze 6230 van dikke bagger kwaliteit als je ze vergelijkt met de telefoontjes van nu.... Maar in de tijd dat ie net uit was, waren we onze tijd ver vooruit 8)

In november moet ik mijn abo verlengen, heeft iemand een aanrader qua telefoon? (wel Nokia uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
mijn 6230 trilt heel zwakjes..
hij trilt wel maar zacht.

Nu heb ik het motortje eruit gehaald waar bij ik niks raars kan opmerken.
omdat die nog wel trilt maar niet hard genoeg, is me motortje nog wel goed, waar kan het anders aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

wd200 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 21:49:
mijn 6230 trilt heel zwakjes..
hij trilt wel maar zacht.

Nu heb ik het motortje eruit gehaald waar bij ik niks raars kan opmerken.
omdat die nog wel trilt maar niet hard genoeg, is me motortje nog wel goed, waar kan het anders aan liggen.
Ga gewoon even bij een Nokia Service Point langs, die kunnen tegen een kleine vergoeding (als hij buiten de garantie valt) je trilmotor gewoon vervangen....

Garantie achterhaal je hier

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Giox schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:00:
[...]

Ga gewoon even bij een Nokia Service Point langs, die kunnen tegen een kleine vergoeding (als hij buiten de garantie valt) je trilmotor gewoon vervangen....

Garantie achterhaal je hier
trilmotor kan ik zelf wel vervangen heb hem namelijk al los gehaald.
maar het probleem is hij trilt nog wel maar te zacht en voor in een nieuw motortje koop wil ik weten of het daar wel aan licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

wd200 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:03:
[...]

trilmotor kan ik zelf wel vervangen heb hem namelijk al los gehaald.
maar het probleem is hij trilt nog wel maar te zacht en voor in een nieuw motortje koop wil ik weten of het daar wel aan licht
Het is goed mogelijk dat de buitenkant er nog goeg uitziet, maar dat hij gewoon niet meer functioneerd. Een trilmotortje zal toch niet zoveel kosten? Gewoon proberen... Ik heb `t een paar keer eerder gehad en meestal was de klacht verholpen na het vervangen van de trilmotor...

Zorg er wel voor dat je de juiste trilmotor koop? er zijn er meerder die in de 6230 passen, maar die toch niet de juiste zijn...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Giox schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:08:
[...]

Het is goed mogelijk dat de buitenkant er nog goeg uitziet, maar dat hij gewoon niet meer functioneerd. Een trilmotortje zal toch niet zoveel kosten? Gewoon proberen... Ik heb `t een paar keer eerder gehad en meestal was de klacht verholpen na het vervangen van de trilmotor...

Zorg er wel voor dat je de juiste trilmotor koop? er zijn er meerder die in de 6230 passen, maar die toch niet de juiste zijn...
dacht aan deze
http://telecomtelecom.nl/?p=30&id=25&gid=2

Klik hier voor een grote afbeelding

Vibramotor Nokia 6610/6610i Origineel
Artikelnummer: 5167 voeg dit artikel toe aan uw winkelwagen

TelecomTelecom prijs: € 12,95

Originele Nokia Vibramotor
Geschikt voor: Nokia 2650, Nokia 2652, Nokia 3200, Nokia 3650, Nokia 3660, Nokia 6020, Nokia 6021, Nokia 6100, Nokia 6170, Nokia 6220, Nokia 6230, Nokia 6230i, Nokia 6610, Nokia 6610i, Nokia 7210, Nokia 7250/7250i, Nokia 7270 en Nokia N-Gage

moet dan toch haast goed zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, lijkt me ook....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
wil dus een groter kaartje er in proppen.
nu heb ik hier gelezen
http://6230.emos2.nl/viewtopic.php?t=15.

welke kaartjes werken, is dit ook met Fw 4.28 ?

wat is het verschil tussen
mmc mobile
mmc plus
mmc rc
mmc RS
mmc DV
mmc RS DV
mmc Xtreme

wat kan ik er het beste instoppen icm met FW 4.28
liefst 512 maar 256 ook goed :S topic wel doorlezen maar ja komen te veel soorten voorbij
http://tweakers.net/pricewatch/cat/302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
heeft iemand hier ervaringen met 2GB MMC kaartjes voor 6230..?? en met die site "mobymemory"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Weet iemand of je bij deze telefoon ook je smsjes en/of je mmsjes kunt beveiligen met een wachtwoord? Of bij de nokia 6230i mss?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Niemand :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uuuh ik heb em ruim 2 jaar en deze optie zegt me nix... Denk het niet dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:24
Zo, heb hem nu bijna twee jaar, maar vorige week ging die niet meer aan. Het aan-knopje werkt niet meer :(

Weet iemand waar je zo'n schroevendraaier kan kopen, waarmee je hem kan openschroeven? Ik wil hem namelijk nog proberen te maken :P

Alvast bedankt :)

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:15
www.gsmpunt.nl is wel een goeie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:24
Thanks, Ik heb een schroevendraaier en een nieuwe aan en uit knopje besteld. Ik ben benieuwd :)

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664

Ik snapte eerst niet hoe het zat met dat verwijderen van operatorlogo maar nu wel en hij is weer weg... Ik ben diegene dankbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Laatst online: 19-06 15:04

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ik mis nog steeds een antwoord op een eerder gestelde vraag:
Kun je java applets dmv de Nokia suite ook op de MMC installen?
Nu komen ze default in het fone geheugen terecht, achter omdat ze daar in staan heb ik minder geheugen over voor mijn contacts, kan ik minder grote bestanden over BT ontvangen etc. etc....

Wat te doen?

Een andere issue, die enigszins gelierd is, is: kan ik bestanden die ik via BT binnenkrijg ook rechtstreeks naar de MMC sturen? Eerst laad hij ze namelijk in het fonegeheugen, vanwaar ik kan zeggen, sla ze maar op op de MMC.
Echter, als het fonegeheugen beperkt is, dan kan ik dus maar beperkte bestanden over BT ontvangen.

Iemand daar een oplossing voor?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180599

hoe kan ik het mapje veranderen waar bestanden inkomen die via bluetooth worden verstuurd? Vroeger kwamen deze op mn MMC..nu op mn tel geheugen.en zegt ie dus altijd " onvoldoende geheugen" ..
heb het hele menu nagelopen, kan het gewoon nie vinden! 8)7

wie weet dit wel???? _/-\o_ voor diegene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Anoniem: 180599 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:39:
hoe kan ik het mapje veranderen waar bestanden inkomen die via bluetooth worden verstuurd? Vroeger kwamen deze op mn MMC..nu op mn tel geheugen.en zegt ie dus altijd " onvoldoende geheugen" ..
heb het hele menu nagelopen, kan het gewoon nie vinden! 8)7

wie weet dit wel???? _/-\o_ voor diegene
volgens mij kan dit niet.

Als je iets over BT verstuurt slaat die dit eerst op je telefoon op, daarna kan je hem opslaan(eigenlijk verplaatsen) naar je mmc kaart.

oplossing hier voor is meer vrije ruimte op je interne geheugen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

wd200 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:08:
[...]

Als je iets over BT verstuurt slaat die dit eerst op je telefoon op, daarna kan je hem opslaan(eigenlijk verplaatsen) naar je mmc kaart.

Okee, goed, lijkt me goed idee.
Maar hoe maak ik vrije ruimte in mijn telefoon. Die wordt nu voornemelijk ingenomen door midlets, java applicatietjes etc. De vraag is dan, hoe kan ik DIE op de MMC installeren? Dan bespaar ik in ieder geval een bonk ruimte. Of kun je bijvoorbeeld je contacts op de MMC zetten?
Het kan toch niet zo zijn dat als je veel contacts op je telefoon hebt, of veel programmaatjes, voor extra functionaliteit van de telefoon je dan maar kleinere bestanden via BT kunt ontvangen? Dat zou ik heel erg vreemd vinden, en een groot tekort aan deze telefoon.

Waarom steek ik er dan in 512 MB kaartje in? Alleen voor de MP3's die ik er dan op kan zetten, die dan vervolgens alleen met omwegen af te spelen zijn op de MP3 speler van de telefoon...

beperkingen, beperkingen... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik ben een beetje bang dat het wel precies is zoals jij zegt..
AFAIK kan je alleen dingen installeren op het telefoongeheugen zelf, op de mmc card kan je alleen data zetten. Foto's zet je wel op de mmc kaart neem ik aan?

Enige manier om via bluetooth rechtstreeks naar de mmc te schrijven is via een computer denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Haan schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:41:
Ik ben een beetje bang dat het wel precies is zoals jij zegt..
AFAIK kan je alleen dingen installeren op het telefoongeheugen zelf, op de mmc card kan je alleen data zetten. Foto's zet je wel op de mmc kaart neem ik aan?

Enige manier om via bluetooth rechtstreeks naar de mmc te schrijven is via een computer denk ik..
Potverkoffiekaatje... :(

Dat is dan wel een serieus tekort. Ik merk het nu pas eigenlijk, omdat ik sinds kort wat meer appjes op mijn foon aan het zetten ben. Dan komt dat inderdaad snel in het gedrang.

Ohw well, so be it. Weet iemand van fones die dit wel kunnen?

Ohw, editje: Ja, foto's kan ik er op zetten, ook die zijn gemaakt met de cam. Dat is dan nog iets.

Wat is die tweak ook weer om langere filmpjes op te nemen??

[ Voor 12% gewijzigd door ElCondor op 30-06-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43366

Sinds kort gaat mijn veelgebruikte wekker niet altijd meer af. Alleen het schermpje licht op. Geen trilling, geen geluid. Kan dit toevallig aan een lange bestandsnaam van een mp3'tje liggen? Ik heb al zoveel mp3s als wekker gebruikt, ging altijd goed. Of ligt het misschien aan een bepaalde instelling? Ik ben in ieder geval mijn hele telefoon nagelopen, alles lijkt te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wd200 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:08:
[...]

oke..dan moeten er maar wat filmpies verwijderd worden. Maar volgens mij als je je tel naar fabrieksinstellingen terugzet. Dan vraagt hij de eerste keer waar je ej inkomende BT bestanden wilt hebben..maja dan ben je weer al je instellingen kwijt..ook weer zo iets..

gewoon een k*t nokia haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Anoniem: 180599 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:24:
[...]

oke..dan moeten er maar wat filmpies verwijderd worden. Maar volgens mij als je je tel naar fabrieksinstellingen terugzet. Dan vraagt hij de eerste keer waar je ej inkomende BT bestanden wilt hebben..maja dan ben je weer al je instellingen kwijt..ook weer zo iets..

gewoon een k*t nokia haha
Dat met die Fab Inst kan ik mij niet herinneren... Toch eens proberen. Je kunt altijd nog een backup terug zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe doe je een back up terugzetten..via nokia suite :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Anoniem: 180599 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:21:
hoe doe je een back up terugzetten..via nokia suite :?
Jep, daar zit een backup en restore functionaliteit in, maar die is voornamelijk voor de data. Niet de settings, meen ik.
Je kunt kiezen voor phone=>PC, PC=>phone en nog twee opties, die weet ik alleen niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Ik heb een Nokia 6230, firmware V04.28 (24-06-04)
Als ik wil internetten op mijn laptop m.b.v. GPRS op mijn 6230, kan ik een site oproepen en na zo'n 30 seconden heb ik geen GPRS verbinding meer (over Bluetooth). Op mijn PDA heb ik hetzelfde probleem, dus ik ga er vanuit dat het aan mijn telefoon ligt. Voor GPRS gebruik ik Orange World WAP m.b.v. het bekende proxytrucje. Stel dat ik mijn firmware laat upgraden, is dit probleem dan opgelost? Is er iemand die het probleem ook gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm mn foon begint steeds brakker te worden....
Van de 'navigatietoets' zijn links en rechts nu stuk :(

En ik heb net een maandje geleden een sim-only genomen, en om weer 400,- uit te geven aan een nieuwe heb ik niet zoveel zin an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 jvvianen: is een nieuw keypad een optie of is het plaatje, waarop die keypad ligt, defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:29:
2 jvvianen: is een nieuw keypad een optie of is het plaatje, waarop die keypad ligt, defect?
Echt de knoppen zijn stuk... keypad gaat niet helpen, was het maar waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104319

weet iemand hoe je nummers kunt blokkeren met de 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 11:56

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

De + volume knop aan de zijkant werkt bij mij niet meer (- volume werkt wel nog). De telefoon is 1.5 jaar oud, heeft het zin deze te laten repareren?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zonoskar schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:56:
De + volume knop aan de zijkant werkt bij mij niet meer (- volume werkt wel nog). De telefoon is 1.5 jaar oud, heeft het zin deze te laten repareren?
Als je wil dat hij weer werkt... dan wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14762

Ik heb 'n 6210 met firmware v 03.15; dd 17-3-4; rh-12; gsm p1.1.
In de winkel wilde ik het uitbreiden met een groter geheugenkaartje van sandisk.
(niet dynabyte, maar die andere die ook van de vendex groep is :? )
Helaas werden de twee verschillende kaartjes niet herkend.

Welke mcc's word wel door m'n gsm ondersteund?
Ik zou graag > 512mb of meer ram erin willen hebben, voor mp3's ea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 14762 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:56:
Ik heb 'n 6210 met firmware v 03.15; dd 17-3-4; rh-12; gsm p1.1.
In de winkel wilde ik het uitbreiden met een groter geheugenkaartje van sandisk.
(niet dynabyte, maar die andere die ook van de vendex groep is :? )
Helaas werden de twee verschillende kaartjes niet herkend.

Welke mcc's word wel door m'n gsm ondersteund?
Ik zou graag > 512mb of meer ram erin willen hebben, voor mp3's ea.
Geen idee. Je hebt het over een 6210 in een 6230 topic, of is dat een typo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14762

Het is een tikfout. Ik heb het over een 6230.
zie: http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2004/08/31/805.jpg
Zo ziet die van mij er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijst met kaarten:
http://6230.emos2.nl/viewtopic.php?t=15

Voortaan ff de beginpost lezen, staat veel inoformatie in ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 123244 op 06-08-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb sinds kort een Belkin Bluetooth USB-stick. Nu kan ik wel gewoon een verbinding krijgen tussen de PC - Nokia 6230. Ik kan vanuit het bestanden overbreng menu van het bluetooth programma gewoon data tussen mijn PC en nokia 6230 uitwisselen. Echter als ik PC suite wil gebruiken om bijv. toepassingen te installeren geef PC suite de melding: "Er zijn geen telefoons aangesloten". Als ik dan op "verbinding maken" klik krijg ik nadat ik op volgende heb geklikt de melding dat er geen beschikbare verbindingstypen zijn en dat ik PC suite opnieuw moet installeren. (dit heb ik al gedaan en gaf geen resultaat.)

Bij het bluetooth verbindings venster heb ik de service "Nokia PC Suite op Tom Nokia" (Tom Nokia is de opgegeven naam van mijn telefoon.) aangezet. Ook na dit gedaan te hebben werkt nokia pc suite niet.

verduidelijkende screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/691/naamloosnv1.th.jpg

Ik hoop dat iemand mij met mijn probleem kan helpen. ;)

PS. PC Suite heeft wel gewerkt, via bluetooth op dezelfde PC, ik heb geen idee waarom het nu niet meer werkt. 8)7 (Het is trouwens PC Suite versie 6.81)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8827

Heeft iemand enig idee of je geinstalleerde games kunt backuppen? Ga morgen de telefoon laten updaten met de nieuwste firmware. Zou graag m'n highscores bewaren... :o
Heb ge-google'd en GoT doorzocht maar kan er niks over vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Ik gebruik al een tijdje naast mijn 6233 een oude 6230. Echter vanmiddag hield dit toestel er spontaan mee op. Hij lag gewoon stil op tafel, ging uit en was ook niet meer aan te krijgen. Accu was nog vol. Ik heb de accu en simkaart er even uitgehaald en weer opnieuw geplaatst, maar dit heeft niet geholpen. Tevens wil het toestel niet meer opladen :?

Geen enkel teken van leven dus... Komt iemand dit bekend voor, kan ik hier misschien zelf nog iets aan doen, of is dit toestel definitief overleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vraag is al eerder gesteld hier, maar geen antwoord: is het mogelijk om te internetten op je 6230i via bluetooth, dus niet via GPRS o.i.d.?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Anoniem: 154916

Ik heb volgend probleem gehad met de PC-Suite v 6.81 !

Ik wilde via PC-Suite mijn smsjes (ingekomen en verzonden) verplaatsen naar een eigen aangemaakte map onder "Mijn Mappen" op de foon. De ingekomen smsen werden verplaatst, de verzonden smsen gingen verloren! Ik kon die verloren verzonden smsen met behulp van een file-recovery-prog nog redden op mijnen pc, maar ze zijn niet terug te plaatsen naar de foon.

Iemand die hiervoor een reden kent?

Foon is twee jaar oud (één van die eerste, firmware 4.44) en al redelijk wa problemen mee gehad (rebooten wegens firmware, verlies geluid in musicplayer, ...). Mijnen eerste nokia en nie echt overtuigd van de kunde van nokia :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 08:04

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Heb nu al bijna 2 jaar mijn 6230 en nu is een week gelden het licht van mijn scherm stuk gegaan, hoe? nou ik zal het vertellen:
Heb mijn telefoon aan gelaten s'nachts met de oplader in me telefoon zo dat hij kon opladen, ik bne rustig gaan slapen.
Toen ik wakker werd en mijn telefoon pakte knipperde(schokken) het licht van mijn scherm dat heeft hij maar een dag gedaan en is daarna helemaal uitgegaan het licht van mijn toetsenbord doet het nog gewoon.
Weet iemand hoe dit te ver helpen is?
Ik wil me telefoon graag open maken aangezien ik toch volgende week een Samsung D900 krijg 8), weet iemand wat de beste schroevendraaier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191866

ik heb ook zo`n 6230 met oude firmware (v3.15) en ik wil m graag laten updaten.. wat kost zo iets ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Anoniem: 191866 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:16:
ik heb ook zo`n 6230 met oude firmware (v3.15) en ik wil m graag laten updaten.. wat kost zo iets ? :?
is het niet mogelijk om dat zelf te met nokia software updater...
als je hem aansluit met een datakabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Nee, dat is niet mogelijk, de data kabel is alleen te gebruiken voor PIM data etc.
De kabel om de firmware te doen, is erg duur en moet aangesloten worden op vier puntjes die onder de batterij toegangkelijk zijn. Dus, de batterij eruit halen, dan zie je de print zitten met vier koperen puntjes. Daarop moet de kabel, dacht ik, aangesloten worden.

Die kabel kun je wel kopen, maar is, zoals ik al zei, erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
@volvoboy: je hebt eigenlijk een speciale 'nokia' schroevendraaier nodig, anders moet je voorzichtig proberen met een dunne platte schroevendraaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 11:56

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Welnee, het zijn gewone Torx schroefjes, maar wel erg kleine. Je hebt volgens mij T6 nodig.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
ElCondor schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:54:
Nee, dat is niet mogelijk, de data kabel is alleen te gebruiken voor PIM data etc.
De kabel om de firmware te doen, is erg duur en moet aangesloten worden op vier puntjes die onder de batterij toegangkelijk zijn. Dus, de batterij eruit halen, dan zie je de print zitten met vier koperen puntjes. Daarop moet de kabel, dacht ik, aangesloten worden.

Die kabel kun je wel kopen, maar is, zoals ik al zei, erg duur.
Jongens toch... NSU werkt gewoon met dezelfde Nokia kabel (DKU-5) als PIM en data-overdracht hoor... Probleem hier is: NSU werkt NIET voor Series 40 Phones. Dáárom hebben ze bij de NSP's een andere kabel (en niet-publiekelijk te verkrijgen software, die bij nokia aan te vragen is voor dealers en tegen een hele grote geldsom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

En nu even uitleggen wat NSU is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 20:56

-ET-

Phone Home

ik gok op Nokia Software Update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehmm laten updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

btw , ik las ook wat over een LD-3W (GPS module) is deze comatible met de 6230 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Heeft iemand een Dualsim in deze telefoon geprobeerd? Ik wil er namelijk een aanschaffen maar hier hoor je dat het voor geen meter werkt en daar wordt gezegd dat het perfect is. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:35

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Pak 'm vanmorgen van de lader... telefoon is uit. Zet 'm aan en krijg alleen een wit scherm, geen pin code invoeren, alleen fel wit. Daarna niets, de enige functionaliteit die ik nog heb is aan/uit. Iemand eerder zoiets gehad? Ik moet er nog een maand mee toe eigenlijk, dan gaat m'n nieuwe abbo met nieuw toestel pas in :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

volgens mij wel eens gehad naar ik me herinner. Beetje frutten met accu eruit erin etc. Nog langer opladen of juist niet etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
-ET- schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:56:
ik gok op Nokia Software Update?
Correct! :D
Alleen werkt dat (nu nog) alleen maar bij Series 60-producten. Nokia heeft geen plannen om het geschikt te maken voor S40, helaas... Zou ook voor mij handig zijn, want ik heb naast m'n Nokia N73 ook m'n 6230 (zonder i) nog steeds in dienst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is er trouwens zo duur aan een flash kabel ???JAF kabel (8dollar 50)

alleen het kastje wat je er voor moet hebben kost 229 dollar

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 191866 op 18-11-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
*schop*

Ik ben van plan om een MMC van 1gb voor Sinterklaas te vragen, uiteraard voor in mijn Nokia 6230. Nu heb ik wat gegoogled en rond gegekeken op GoT. Ik vind wel lijsten met compatible MMC-kaarten van 1gb, maar ik weet niet of die betrouwbaar zijn. Op de site van nokia is niks te vinden. Ook vind ik reacties van mensen over dat het ook aan de firmware van de telefoon zou liggen wat voor kaarten je in je telefoon kan stoppen? Ik gebruik zelf firmware versie 4.44, kan ik met deze firmware 1gb kaartjes gebruiken?

Verder heb ik nog de vraag of het goed werkt zo'n 1gb kaartje. Met goed werken bedoel ik dus (redelijk) snel, niet buggy enz. ;) En verder; hebben jullie misschien nog tips voor me waar ik op moet letten als ik er 1'tje vraag? :>

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik heb zelf geen ervaring met 1GB, alleen met 512MB. Als ik me goed herinner zijn er hier wel mensen die gewoon 1GB in gebruik hebben. Het enige 'nadeel' dat ik zo snel kan bedenken, is dat het laden van de music player vrij lang kan duren als je je kaartje helemaal vol mp3's stouwt ;) Bij mij staan er iets over de 100 nummers op en dat duurt zo'n 30 seconden als de playlist opnieuw geladen moet worden.

O ja een card reader of usb datakabel is geen overbodige luxe ;)
En trouwens wat is er mis met een bluetooth dongle? :P
probeer het uit zou ik zeggen >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Haan op 22-11-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Haan schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:37:
Ik heb zelf geen ervaring met 1GB, alleen met 512MB. Als ik me goed herinner zijn er hier wel mensen die gewoon 1GB in gebruik hebben. Het enige 'nadeel' dat ik zo snel kan bedenken, is dat het laden van de music player vrij lang kan duren als je je kaartje helemaal vol mp3's stouwt ;) Bij mij staan er iets over de 100 nummers op en dat duurt zo'n 30 seconden als de playlist opnieuw geladen moet worden.

O ja een card reader of usb datakabel is geen overbodige luxe ;)
Oke, dan vertrouw ik gewoon in de 1gb lijst in de TS.

En trouwens wat is er mis met een bluetooth dongle? :P
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste