Dat is als je de batterij eruit haalt en dan de tijd niet instelt als hij dat op het begin vraagt...Anoniem: 157731 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:34:
thanx. wel vreemd dat dat echt ineens weg is...
Nee dat kan helaas nietAnoniem: 157731 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:35:
trouwens, is er ook een mogelijkheid om de kleur van het lettertype aan te passen?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Anoniem: 133744
Wat voor verbeteringen zijn er dan ??? Mijn garantie is afgelopen dus denk ik niet meer gratisAnoniem: 155962 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:52:
[...]
Probleem is dus opgelost met nieuwe firmware 5.50. Gratis in Nokia service point.
Zelfs nog een hele hoop andere verbeteringen. Zeker aan te raden.
Anoniem: 53476
Ik ben net in de Teleworld in Amsterdam geweest voor een firmware update, deze is nu geupdate naar versie 5.35 en niet 5.50.
Heeft iemand enig idee of dat firmware update ook met de USB data kabel kan en, zoja, waar die firmware te vinden is?
Update: Hebben er trouwens meer gebruikers ook problemen met het toetsenbord? Die van mij heeft regelmatig dat enkele toetsen, vooral die van de cursor knop (5 positie's knop) het niet doen.
Heeft iemand enig idee of dat firmware update ook met de USB data kabel kan en, zoja, waar die firmware te vinden is?
Update: Hebben er trouwens meer gebruikers ook problemen met het toetsenbord? Die van mij heeft regelmatig dat enkele toetsen, vooral die van de cursor knop (5 positie's knop) het niet doen.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 53476 op 19-10-2005 22:01 ]
SukkelsAnoniem: 53476 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:38:
Ik ben net in de Teleworld in Amsterdam geweest voor een firmware update, deze is nu geupdate naar versie 5.35 en niet 5.50.
Niet mogelijk. En als het wel mogelijk is, dan is het hier niet toegestaan om het te bespreken.Heeft iemand enig idee of dat firmware update ook met de USB data kabel kan en, zoja, waar die firmware te vinden is?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Anoniem: 155962
In de Nokia-shop zeiden ze wel dat er gratis firmware veranderd wordt tot 15 maanden na aankoop.Anoniem: 133744 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:37:
[...]
Wat voor verbeteringen zijn er dan ??? Mijn garantie is afgelopen dus denk ik niet meer gratis
Ik weet niet naar welke datum ze kijken want eigenlijk is alleen de fabricagedatum betrouwbaar. De aankoopdatum kon ik zelf invullen. Ik heb de mijne trouwens op eBay particulier gekocht.
De belangrijkste, direct merkbare verbeteringen vind ik:
- Batterij indicatie is nu juist: daarvoor kon ik met moeite nog één dag met volle batterij, nu gaat dat tot 4-5 dagen. Echt ongeloofelijk.
- Aan-button gaat sneller, en start iedere keer direct op.
- reactie na pin-code, vroeger een dikke second, nu onmiddellijk
- achtergrond wordt lichter om te kunnen lezen wie er je belt, idem voor berichten, agenda-alarm, ...
- als je tijdens toetsenblok de menu-button indrukt, gaat het licht 2 seconden branden, zonder toetsenblok uit te schakelen, ideaal om in het donker te zien of je berichtjes hebt.
- en natuurlijk mijn probleem van te stille berichtentoon is opgelost.
Nog een hoop technische verbeteringen natuurlijk, maar deze vind ik de belangrijkste, en zorgen ervoor dat het echt een aangenamere gsm geworden is.
Met een nieuw covertje erop heb ik weer een nieuwe gsm
ze kijken naar je imei nr?!Anoniem: 155962 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:38:
[...]
In de Nokia-shop zeiden ze wel dat er gratis firmware veranderd wordt tot 15 maanden na aankoop.
Ik weet niet naar welke datum ze kijken want eigenlijk is alleen de fabricagedatum betrouwbaar. De aankoopdatum kon ik zelf invullen. Ik heb de mijne trouwens op eBay particulier gekocht.
De belangrijkste, direct merkbare verbeteringen vind ik:
- Batterij indicatie is nu juist: daarvoor kon ik met moeite nog één dag met volle batterij, nu gaat dat tot 4-5 dagen. Echt ongeloofelijk.
- Aan-button gaat sneller, en start iedere keer direct op.
- reactie na pin-code, vroeger een dikke second, nu onmiddellijk
- achtergrond wordt lichter om te kunnen lezen wie er je belt, idem voor berichten, agenda-alarm, ...
- als je tijdens toetsenblok de menu-button indrukt, gaat het licht 2 seconden branden, zonder toetsenblok uit te schakelen, ideaal om in het donker te zien of je berichtjes hebt.
- en natuurlijk mijn probleem van te stille berichtentoon is opgelost.
Nog een hoop technische verbeteringen natuurlijk, maar deze vind ik de belangrijkste, en zorgen ervoor dat het echt een aangenamere gsm geworden is.
Met een nieuw covertje erop heb ik weer een nieuwe gsm
Anoniem: 155962
Gekoppeld aan de fabricagedatum dan?
Het zou toch eigenlijk evengoed kunnen dat je hem maar gekocht hebt 5 maand na fabricage.
ik ben een kleine maand geleden van 3.14 naar 5.35 gegaan en kan nu ineens nog maar 60 sms'jes kwijt in m'n geheugen ipv 150. Zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja is dit weer verholpen met de laatste firmware?
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
de redern hiervan zal zijn, dat deze nieuwere fw versie meer geheugen vd 9 mb intern geheugen in beslag neemt, = minder ruimte voor sms'jes ed. Ik weet het niet cker, maar ik denk dat je de oorzaak hierin moet zoeken. Verwacht dus niet dat je met een nieuwere fw versie, dit probleem oplost...Tabaqui schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:29:
ik ben een kleine maand geleden van 3.14 naar 5.35 gegaan en kan nu ineens nog maar 60 sms'jes kwijt in m'n geheugen ipv 150. Zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja is dit weer verholpen met de laatste firmware?
Anoniem: 114330
Heb nu ook een vaag probleem met mijn 6230.
De "6" toets doet het niet meer, en kan je vertellen dat dat vrij lastig is in het gebruik.... Ook zonder de cover doet deze toets het niet meer, dus het ligt niet aan de cover. Ook is de trilfunctie uitgevallen en is de batterij binnen 1 dag leeg i.t.t. ongeveer 4 dagen.
Dit alles gebeurde net voor het weekend toen mijn 6230 vastliep. Kon alleen nog maar de batterij eruithalen om hem opnieuw op te starten.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
De "6" toets doet het niet meer, en kan je vertellen dat dat vrij lastig is in het gebruik.... Ook zonder de cover doet deze toets het niet meer, dus het ligt niet aan de cover. Ook is de trilfunctie uitgevallen en is de batterij binnen 1 dag leeg i.t.t. ongeveer 4 dagen.
Dit alles gebeurde net voor het weekend toen mijn 6230 vastliep. Kon alleen nog maar de batterij eruithalen om hem opnieuw op te starten.
Weet iemand of er al navigatie software is of er aan komt?
[ Voor 66% gewijzigd door Spiller op 30-10-2005 14:31 ]
Ioniq 5 P45
Zover ik weet is de 6230 niet in staat om zulke aplicaties te draaien.Spiller schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:09:
nope dat is niet mogelijk er draait een eigen software op van nokia.. (en hij heeft maar limited mem)
trouwens mijn nokia 6230 z'n garantie is ook verlopen.. maar wil die laatste update toch wel even mee pikken.. ik heb namelijk fout aflezing van me batterij.. (beetje zwaar irritant) Nu zag ik op de website via hier dat nokia nu 2 jaar garantie geeft.. heeft dit dan ook betrekking op firmware enzo?) Anders vind ik die 22,50 excl btw nog al zonde
trouwens mijn nokia 6230 z'n garantie is ook verlopen.. maar wil die laatste update toch wel even mee pikken.. ik heb namelijk fout aflezing van me batterij.. (beetje zwaar irritant) Nu zag ik op de website via hier dat nokia nu 2 jaar garantie geeft.. heeft dit dan ook betrekking op firmware enzo?) Anders vind ik die 22,50 excl btw nog al zonde
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Bij mijn weten heeft alle electronica in NL 2 jaar garantie. Of je dit ook in het buitenland kunt clamen is iets anders, maar de winkel zou mee moeten werken.
Ioniq 5 P45
Je hebt 12 maanden garantie op je telefoon en 15 maanden voor je Firmware!Anoniem: 133744 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:37:
[...]
Wat voor verbeteringen zijn er dan ??? Mijn garantie is afgelopen dus denk ik niet meer gratis
Fabrieksinstellingen terugzetten of een firmware update laten doen is het enige wat je software matig kunt doen, anders moet je 'm wegbrengen voor reparatie.Anoniem: 114330 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:19:
Heb nu ook een vaag probleem met mijn 6230.
Tja, daar heb je volgens mij geen garantie op! Maar dat is wel extreem *piep*.Anoniem: 155286 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:21:
die van mij is gejat...
Abonnement zeker nog lang niet afgelopen voor een nieuwe telefoon?
[ Voor 65% gewijzigd door vegterb op 01-11-2005 11:49 ]
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Zoek maar eens op MobiTrack.Spiller schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:09:
Ook maar dat ik dat weet!
Hallo allemaal, mijn zusje heeft een 6230 maar die heeft problemen met het ding. De toetsen werken soms niet en soms wel. En zo ongeveer alle toetsen hebben dit probleem soms, bijvoorbeeld de menutoets links, de 3/6, de menuknop. Voor zover ik kan zien is er geen waterschade oid. Weet iemand van jullie wat er mee aan de hand kan zijn?
Hij ligt al bij een Service Punt om na te kijken, of nieuwe software erop. Dit kost trouwens 15 euri, is dat normaal?
Hij ligt al bij een Service Punt om na te kijken, of nieuwe software erop. Dit kost trouwens 15 euri, is dat normaal?
Hail to the king baby!
Is dat zo? dat zou erg mooi wezen eigenlijk want dan kan ik mijn 6230 updaten. Ik heb namelijk t-mobile en dat probleem is stront vervelend.. ik krijg ook geen smsjes meer als er iemand gebeld heeft, maar dat kan misschien ook een instelling wezen....vegterb schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:45:
[...]
Je hebt 12 maanden garantie op je telefoon en 15 maanden voor je Firmware!
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Jeps, dat is een instelling... Maar dan wel aan de kant van het netwerk. bel ff naar de CS en verifieer of je daar de instelling wellicht opnieuw moet veranderen. Ik heb dat ooit gehad met een vodafone abo van 'n vriend. Daar gaf men ook altijd zo'n call notification en ineens nie meer. Toen heb ik naar de CS gebeld (voor Vodafone: 1200 vanaf je mobiel) en die instelling eens opnieuw geactiveerd. Wat je ook ff moet doen is checken of je SMS Message Centre nummer goed staat:Ankh schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:18:
[...]maar dat kan misschien ook een instelling wezen....
Menu > Messages > Message Settings > Text Messages > Sending Profile > Default Profile > Message Centre Number.
(of in NL: Menu > Berichten > Berichtinstellingen > Tekstberichten > Verzendprofiel (spelling in 5.50) > Standaard profiel > Nr. Berichtcentrale)
Ik weet niet hoe oud het toestel is. Voor een toestel buiten garantie is onderzoekskosten a 15 euro heel normaal.urk_forever schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:18:
Hallo allemaal, mijn zusje heeft een 6230 maar die heeft problemen met het ding. De toetsen werken soms niet en soms wel. En zo ongeveer alle toetsen hebben dit probleem soms, bijvoorbeeld de menutoets links, de 3/6, de menuknop. Voor zover ik kan zien is er geen waterschade oid. Weet iemand van jullie wat er mee aan de hand kan zijn?
heb de nokia Display headset Hs-6 hier liggen, maar die wordt niet ondersteund door de 6230 wel door de 6230i. Waarom wel op de i versie en niet op de gewone, ze zijn toch grotendeels identiek? Weet iemand toevallig of dit met firmware te maken heeft?
Mensen hetvolgende; omdat het al 4x voorgekomen is dat ik de harde reset code gebruikt heb wil ik graag mijn sms woordenboek-lijst back-uppen. Anders moet ik continu alle opgeslagen woorden weer opnieuw toevoegen..
Enig idee in welk bestand dit opgeslagen wordt en/of dit makkelijk te kopieëeren en te vervangen is!?
Enig idee in welk bestand dit opgeslagen wordt en/of dit makkelijk te kopieëeren en te vervangen is!?
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Anoniem: 104319
vele topics doorgebladerd, maar heb een usb dongle gekocht en probeer via nokia pc suite verbinding te maken met mijn telefoon. dit wil helaas niet lukken.
verbinding met de dongle lukt wel. ondersteunt nokia dit niet? zo ja is hier een oplossing voor?
verbinding met de dongle lukt wel. ondersteunt nokia dit niet? zo ja is hier een oplossing voor?
Je hebt toch wel Bluetooth ingeschakeld op je Nokia?
Anoniem: 104319
zoals ik al zei verbinding met de dongle werkt perfect, alleen de software nokia suite kan ik nog niet gebruiken hiervoorRambo schreef op donderdag 10 november 2005 @ 03:33:
Je hebt toch wel Bluetooth ingeschakeld op je Nokia?
Anoniem: 160035
Vergeef het me als deze vraag al gesteld en beantwoord is. Ik kom hem echter nergens tegen.
Is het misschien mogelijk om de belgroepslogo's aan te passen?
Ik heb een nokia 6230 (firmware 05.24)
Alvast bedankt voor de moeite
Is het misschien mogelijk om de belgroepslogo's aan te passen?
Ik heb een nokia 6230 (firmware 05.24)
Alvast bedankt voor de moeite
Sinds kort kan ik via PC Suite niet meer op de geheugenkaart die in de 6230 zit browsen. Wel staat er nu ineens een lege map die, wanneer je er op klikt, looped naar de galerij. Als je de properties daarvan bekijkt, blijft hij oneindig mappen tellen.... ben bij 500+ mappen maar opgehouden.
Iemand een idee hoe ik weer op mijn geheugenkaart kan browsen en wat er aan de hand is met die map?
Iemand een idee hoe ik weer op mijn geheugenkaart kan browsen en wat er aan de hand is met die map?
Anoniem: 137316
Heb je misschien een wachtwoord op je geheugenkaart gezet, via je telefoon? Dan kan je namelijk ook niet meer je geheugenkaart benaderen, misschien is dat het wel. Dan moet je die wachtwoord er weer af halenReal_MaRsMaN schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:19:
Sinds kort kan ik via PC Suite niet meer op de geheugenkaart die in de 6230 zit browsen. Wel staat er nu ineens een lege map die, wanneer je er op klikt, looped naar de galerij. Als je de properties daarvan bekijkt, blijft hij oneindig mappen tellen.... ben bij 500+ mappen maar opgehouden.
Nou ik heb het toestel terug en een software update heeft geholpen, v5.50 staat er nu op en alle toetsen werken weer. Lekker spul dat Nokiaurk_forever schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:19:
He hallo allemaal, mijn zusje heeft een 6230 maar een van haar toetsen werkt niet meer, het is de toets links boven. Is dit een bekend probleem met de 6230? Of kan dit van stof oid komen?

Hail to the king baby!
Ik heb een vraagje.
Een klasgenoot heeft een Samsung D500, en daarmee kan hij via bluetooth in mijn mappen doorzoeken en files downloaden. Kan ik dat ook op de éen of andere manier met mijn 6230?
Een klasgenoot heeft een Samsung D500, en daarmee kan hij via bluetooth in mijn mappen doorzoeken en files downloaden. Kan ik dat ook op de éen of andere manier met mijn 6230?
NOSIG
Nee dat kan niet helaas met een nokia.
Zoek eens naar Java-apps die dit kunnen? schijnt er een te zijn, maar weet niet zeker. De Nokia's ondersteunen allemaal aansturing van BT via Java, dus wellicht dat zo'n app dat kan. In ieder geval kan de nokia het zelf niet (dus zonder zo'n app kan het niet).bigchristiaan schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:50:
Ik heb een vraagje.
die snap ik niet..StanTheMan schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:33:
wil je je laten stalken dan..??
of ik heb het stukje niet goed gelezen
Ik ben hier tegen een beetje raar probleem aangelopen..
Als ik mn Gallery open, staat bij mn geheugenkaart een mapje met een ? erin. Als ik hem dan open, krijg ik de melding "Operation Failed", en kom ik in het menu a:/predefgallery...nogwat. Daar staan wat foto's die ik heb gemaakt, maar die kan ik niet openen, want dan krijg ik weer de melding "Operation Failed". Ik kan wel terug bladeren tot in a:. Ow, ik kom er net achter dat ik sommige bestanden wel kan openen, maar daar staan de verkeerde plaatjes bij (een muziekmapje bij een plaatje etc). De hele bestandsstructuur is dus een beetje vern**kt. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Als ik mn Gallery open, staat bij mn geheugenkaart een mapje met een ? erin. Als ik hem dan open, krijg ik de melding "Operation Failed", en kom ik in het menu a:/predefgallery...nogwat. Daar staan wat foto's die ik heb gemaakt, maar die kan ik niet openen, want dan krijg ik weer de melding "Operation Failed". Ik kan wel terug bladeren tot in a:. Ow, ik kom er net achter dat ik sommige bestanden wel kan openen, maar daar staan de verkeerde plaatjes bij (een muziekmapje bij een plaatje etc). De hele bestandsstructuur is dus een beetje vern**kt. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Vraagje,
Ik had tot voor kort een Nokia 6310i en heb sinds een paar weken een Nokia 6230i . Ik heb inmiddels bij m'n autodealer m'n carkit laten ombouwen van 6310i naar 6230i met een officiele Nokia ombouwkit.
De CARK91 uit m'n hoofd.
Wanneer ik nu gebeld wordt of zelf ga bellen dan neemt m'n autoradio het telefoonsignaal niet meer over.
Als ik in m'n autoradio handmatig dit signaal hoog zet ( 12V ) dan hoor ik m'n telefoon wel. Alleen staat m'n radio dan permanent in TELEFOON IN stand.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Extra gegevens :
Firmware : 3.46
Autoradio : VDO Dayton MS4100
Ik had tot voor kort een Nokia 6310i en heb sinds een paar weken een Nokia 6230i . Ik heb inmiddels bij m'n autodealer m'n carkit laten ombouwen van 6310i naar 6230i met een officiele Nokia ombouwkit.
De CARK91 uit m'n hoofd.
Wanneer ik nu gebeld wordt of zelf ga bellen dan neemt m'n autoradio het telefoonsignaal niet meer over.
Als ik in m'n autoradio handmatig dit signaal hoog zet ( 12V ) dan hoor ik m'n telefoon wel. Alleen staat m'n radio dan permanent in TELEFOON IN stand.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Extra gegevens :
Firmware : 3.46
Autoradio : VDO Dayton MS4100
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Anoniem: 1933
op mijn jvc radio heb ik 3 standen, 1=off 2=mute1 3=mute2
verschil tussen mute1 en mute2 is of hij bij het detecteren of juist bij het wegvallen van een 12volt signaal op de mute draad in mute moet gaan voor de telefoon
weet niet of jij dat ook hebt? wel apart, want als je hem signaal geeft, werkt het wel
dus er ontbreekt niet een draad ofzo dat hij ineens geen telefoon meer kan muten
zelf heb ik mijn cark91 er helemaal uit gehaald en ben ik over gestapt op een nokia bluetooth carkit
werkt perfect... heb nu nog een 6310i maar binnenkort komt m'n 6230i en dan gaat er een nieuwe houder in en gaat hij via de popport naar de carkit zodat hij ook opgeladen wordt! want dat opladen mis ik nu heel erg via bluetooth en zo'n losse oplader in de auto vind ik 3x niks
en als m'n pa mijn auto gebruikt, kan hij mooi zijn eigen 6310i gebruiken via de bluetooth
verschil tussen mute1 en mute2 is of hij bij het detecteren of juist bij het wegvallen van een 12volt signaal op de mute draad in mute moet gaan voor de telefoon
weet niet of jij dat ook hebt? wel apart, want als je hem signaal geeft, werkt het wel
dus er ontbreekt niet een draad ofzo dat hij ineens geen telefoon meer kan muten
zelf heb ik mijn cark91 er helemaal uit gehaald en ben ik over gestapt op een nokia bluetooth carkit
werkt perfect... heb nu nog een 6310i maar binnenkort komt m'n 6230i en dan gaat er een nieuwe houder in en gaat hij via de popport naar de carkit zodat hij ook opgeladen wordt! want dat opladen mis ik nu heel erg via bluetooth en zo'n losse oplader in de auto vind ik 3x niks
en als m'n pa mijn auto gebruikt, kan hij mooi zijn eigen 6310i gebruiken via de bluetooth
[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 1933 op 12-12-2005 12:40 ]
Ik heb zelf twee opties in m'n radio zitten. Ik heb alle mogelijkheden al geprobeerd
1) MUTE signal 0V/12V ( bij 12V staat hij permanent via de telefoon ).
2) Carkit/Telephone type NONE, IN, nogiets.. Alle 3 geprobeerd. bij None wordt de bovenste optie uitgeschakeld.
Enige wat ik mij dus kan voorstellen is dat de mute draad vanaf m'n brainbox naar m'n radio niet goed werkt.
Binnenkort maar weer langs de dealer
1) MUTE signal 0V/12V ( bij 12V staat hij permanent via de telefoon ).
2) Carkit/Telephone type NONE, IN, nogiets.. Alle 3 geprobeerd. bij None wordt de bovenste optie uitgeschakeld.
Enige wat ik mij dus kan voorstellen is dat de mute draad vanaf m'n brainbox naar m'n radio niet goed werkt.
Binnenkort maar weer langs de dealer
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Anoniem: 114502
Laat maar, verkeerd gelezen, heb niks gezegdAnoniem: 114502 schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:32:
[...]
Volgens mij kan dit wel, ik heb msi bluetooth dongle plus software en ik kan zonder nokia software gewoon me telefoon verkennen.
Dit kan ik als ik ga naar: my bluetooth places, en dan klik ik op: (telefoonnaam) obex file transfer

Update : M'n carkit werkt weer. Bleek dat tijdens het ombouwen er een kabel van de Brainbox naar m'n radio was losgetrokken ( de mute kabel ).
Yep, bekend. Niet helemaal hetzelfde maar ik heb al een paar keer gehad (over een jaar gebruik) dat mijn geheugenkaartje is gecrasht. Meestal was hij dan gewoon verdwenen uit mijn gallery, even accu eruit, kaartje eruit en er weer in, opstarten en klaar. Een paar keer een kaart met allerlei van die ? icoontjes gehad. Dat duurde dan een halve minuut en daarna was hij niet meer leesbaar en verdwenen uit mijn gallery.Chriztiaan schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:54:
Ik ben hier tegen een beetje raar probleem aangelopen..
Oplossing: via een cardreader was de kaart meestal wel leesbaar. Daarna (alleen geopend en bekeken) deed hij het ook weer in de telefoon! Een keer gehad dat ik hem moest formatteren. Toen heb ik mijn files met een Data rescue programma er weer af gehaald.
Mijn MMC is een noname variant. Ik heb intussen een nieuwe besteld, kijken of dat beter werkt.
Hey mensen
Dit is misschien een veel gestelde vraag.. kep geen idee.
Ik heb een nokia 6230 ongeveer vanaf het begin.. dus ongeveer anderhalf jaar.
Ik heb nog nooit iets veranderd aan deze telefoon..
Nu is mijn vraag: Is het handig dat ik de firmware upgrade.. helpt andere firmware? Welke is vervolgens het beste en het betrouwbaarste? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Kan ik ook zien welke firmware ik heb?
greatz KappeNou
Dit is misschien een veel gestelde vraag.. kep geen idee.
Ik heb een nokia 6230 ongeveer vanaf het begin.. dus ongeveer anderhalf jaar.
Ik heb nog nooit iets veranderd aan deze telefoon..
Nu is mijn vraag: Is het handig dat ik de firmware upgrade.. helpt andere firmware? Welke is vervolgens het beste en het betrouwbaarste? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Kan ik ook zien welke firmware ik heb?
greatz KappeNou
[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 13-12-2005 10:38 ]
Nieuwe FW gaat altijd gepaard met nieuwe opties of zelfs met betere prestaties.. dat de reden voor de nieuwe FW. maar als je tevreden bent met je huidige FW zal ik hem niet weizigen aangezien je gehele toestel gereset word!!
A Soldiers manual and a pair of boots.
dat snap ik.. En ehrm gereset? moet ik dan denken aan alle gegevens die dan weg gaan, zoals telefoon nummers etc?To_Tall schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:47:
Nieuwe FW gaat altijd gepaard met nieuwe opties of zelfs met betere prestaties.. dat de reden voor de nieuwe FW. maar als je tevreden bent met je huidige FW zal ik hem niet weizigen aangezien je gehele toestel gereset word!!
Dan is mijn vraag welke firmware is het betrouwbaarste en het "beste"
Het enige wat ik wil is het beste uit mijn telefoon halen.. Van extra opties wordt ik niet heet, mits ze echt interresant zijn.
Ik ben hoofdzakelijk niet tevreden met de nachtmodus van de camera en de film optie.. Een vriend van me heeft die grote nokia met dat lange beeldscherm, ik kan ff niet op de naam komen. Maar die camera is het zelfde alleen de film kwaliteit is 10 keer beter dan die van mij en de nacht foto's ook.. terwijl de foto's overdag niet beter zijn
[ Voor 11% gewijzigd door KappeNou op 13-12-2005 10:56 ]
Kan iemand me maybe antwoord geven op me bovenstaande^ post
thnx
Ja die gaan inderdaad weg, als ik jou was zou ik ff alles op je simkaart opslaan of op de pc een back-up makenKappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:53:
[...]
dat snap ik.. En ehrm gereset? moet ik dan denken aan alle gegevens die dan weg gaan, zoals telefoon nummers etc?
Het komt wel eens voor dat een nieuwere firmware fouten bevat, die er in de vorige niet zaten, maar de fouten in de vorige firmware zijn er dan wel in ieder geval uit in de nieuwe. wat een zinDan is mijn vraag welke firmware is het betrouwbaarste en het "beste"
Dat zal niet snel gebeurenHet enige wat ik wil is het beste uit mijn telefoon halen.. Van extra opties wordt ik niet heet, mits ze echt interresant zijn.
Ik denk dat de camera er niet veel op vooruit zal gaan in een nieuwe firmware. Waar leid jij van af dat de camera's in beide toestellen hetzelfde zijn?Ik ben hoofdzakelijk niet tevreden met de nachtmodus van de camera en de film optie.. Een vriend van me heeft die grote nokia met dat lange beeldscherm, ik kan ff niet op de naam komen. Maar die camera is het zelfde alleen de film kwaliteit is 10 keer beter dan die van mij en de nacht foto's ook.. terwijl de foto's overdag niet beter zijnde foto's overdag lijken van mij zelfs ietsje mooier..
Hej,
ik heb een vreemd probleem met het ophalen van e-mail. hij zegt telkens gprs verificatie mislukt.
ik heb het bestand van de vodafone site in m'n telefoon geladen dus de instellingen moeten goed zijn.
hij zegt eerst verbinding vodafone live! daarna verificatie mislukt. daarna zegt hij natuurlijk ook ophalen mislukt.
heeft iemand enig idee wat dit kan weze? ik heb al een aantal topic doorgezocht maar kon het niet vinden.
firmware versie is 5.35
Alvast bedankt!
ps. wat is de smtp server van vodafone?
ik heb een vreemd probleem met het ophalen van e-mail. hij zegt telkens gprs verificatie mislukt.
ik heb het bestand van de vodafone site in m'n telefoon geladen dus de instellingen moeten goed zijn.
hij zegt eerst verbinding vodafone live! daarna verificatie mislukt. daarna zegt hij natuurlijk ook ophalen mislukt.
heeft iemand enig idee wat dit kan weze? ik heb al een aantal topic doorgezocht maar kon het niet vinden.
firmware versie is 5.35
Alvast bedankt!
ps. wat is de smtp server van vodafone?
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Ik heb firmware 5.50 er op laten zetten omdat ik het rare vraagteken icoontje kreeg nadat m'n telefoon was uitgevallen door stroomgebrek. Nu ben ik meteen af van m'n bluetooth bug en andere rarigheden.
Anoniem: 118354
Heb mijn 6230 verkocht. Nu wil ik alles dus leegmaken... naar fabrieksinstellingen terugzetten heeft geen zin (vond ik ook hier) notities, sms, telefoonboek etc blijft allemaal staan. Kortom: Hoe wis ik het hele geheugen?
Ik dacht zelf misschien aan deze code:
*#7370925538# - Delete all the content of the wallet and the wallet code
maar weet niet zo goed of dit wel de goede is.
Ik heb problemen met het unlocken van de telefoon. Ik krijg een melding dat ik een berperkingscode meot invoeren. En als ik de sim unlock code in tik lukt het niet
. Iemand iedeën?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Anoniem: 85511
Volgens mij is de 'wallet' een functie in de 6310, zou best kunnen dat die in de 6230 zit, maar dat is een functie die afaik je creditcardgegevens opslaat.Anoniem: 118354 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:34:
Heb mijn 6230 verkocht. Nu wil ik alles dus leegmaken... naar fabrieksinstellingen terugzetten heeft geen zin (vond ik ook hier) notities, sms, telefoonboek etc blijft allemaal staan. Kortom: Hoe wis ik het hele geheugen?
Aansluiten op een computer (kabel, bluetooth etc.). Nokia Phone Browser (of een ander programma waar je SMS en telefoonboek mee kunt bekijken, zie startpost). Selecteer alle contacten en SMS'jes en deleten maar. Stuk makkelijker iig dan alles handmatig op de telefoon zelf doen. Succes.Anoniem: 118354 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:34:
Ik heb inmiddels een nieuwe telefoon. Nu wil ik mijn oude 6230 (13mnd oud) dus verkopen, maar ik heb geen idee wat ervoor kan vragen. Hij is ietwat beschadigt, er is een stukje van de cover afgebroken, dus die is te vervangen. Nu staat die nieuw in de pricewatch voor €202,- euro. Nu zat ik er zelf aan te denken om hem te verkopen voor €75 / €80 te verkopen. Ik weet all1 niet of dat een redelijk prijs is met de bovengenoemde beschadigingen.
ik zou der 100 euro voor vragen.. ze kunnen een nieuw frontj voor 25 euro krijgen.. dus hebben ze een telefoon voor 125 euro..
Nah hoeft niet eens per se... Je kunt ook kiezen voor Namen > Instellingen > wissen > alles wissen (***: waar 'wissen' staat, kan ook 'verwijderen staan). Voilà: je hele telefoonboek leeg. Berichten wissen gaat wel iets minder makkelijk, want Nokia heeft geen optie geïmplementeerd om de berichten ineens te verwijderen. Dus je kunt daarvoor (voor SMS) inderdaad beter een pc gebruiken, net als voorde galerij...MaPzel schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:32:
[...]
Aansluiten op een computer (kabel, bluetooth etc.). Nokia Phone Browser (of een ander programma waar je SMS en telefoonboek mee kunt bekijken, zie startpost). Selecteer alle contacten en SMS'jes en deleten maar. Stuk makkelijker iig dan alles handmatig op de telefoon zelf doen. Succes.
zeg je nou dat je niet in 1 keer al je sms berichten kan verwijderen? want dat kan echt op elke nokia.. of je gehele inbox of je gehele outbox of je gehele verzonden berichten of alles.csteelooper schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:05:
[...]
Nah hoeft niet eens per se... Je kunt ook kiezen voor Namen > Instellingen > wissen > alles wissen (***: waar 'wissen' staat, kan ook 'verwijderen staan). Voilà: je hele telefoonboek leeg. Berichten wissen gaat wel iets minder makkelijk, want Nokia heeft geen optie geïmplementeerd om de berichten ineens te verwijderen. Dus je kunt daarvoor (voor SMS) inderdaad beter een pc gebruiken, net als voorde galerij...
Fabrieksinstellingen terugzetten: 12345FrankGuthrie schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:08:
Ik heb problemen met het unlocken van de telefoon. Ik krijg een melding dat ik een berperkingscode meot invoeren. En als ik de sim unlock code in tik lukt het niet. Iemand iedeën?
Nadat ik gisteren na de zoveelste keer mijn nokia 6230 op de grond liet kletteren krijg ik opeens de telefoon niet meer uit (uit knop). Ik durf hem nu niet uit te zetten, want als die knop echt defect is krijg ik mijn telefoon niet meer aan.
Ik heb wel vaker gekke vastlopers enzo gehad (firmware 3.14), maar ik vrees dat dit mechanisch is.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is het eventueel op te lossen door de telefoon open te schroeven en het contact te controlleren? Of zou simpel de batterij erin/eruit dit eventueel kunnen oplossen?
Nokia service centre opzoeken is echt een noodoplossing, aangezien er geeneen in noord nederland zit, en ik sowieso niet zolang zonder het toestel kan.
Alle tips zijn welkom dus!
Ik heb wel vaker gekke vastlopers enzo gehad (firmware 3.14), maar ik vrees dat dit mechanisch is.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is het eventueel op te lossen door de telefoon open te schroeven en het contact te controlleren? Of zou simpel de batterij erin/eruit dit eventueel kunnen oplossen?
Nokia service centre opzoeken is echt een noodoplossing, aangezien er geeneen in noord nederland zit, en ik sowieso niet zolang zonder het toestel kan.
Alle tips zijn welkom dus!
Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
Ik weet niet welke noord jij bedoel, maar in noord-west wel. En anders Heerenveen of Emmen
TBA B.V. in Alkmaar.
Zit je toestel nog in de garantie?
TBA B.V. in Alkmaar.
[ Voor 48% gewijzigd door Ginz op 10-01-2006 22:21 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Anoniem: 8888
Wat zou een goed vervangend mobieltje zijn voor de 6230? Ik ben op zoek naar een nieuwe..
6230iAnoniem: 8888 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:12:
Wat zou een goed vervangend mobieltje zijn voor de 6230? Ik ben op zoek naar een nieuwe..
[ Voor 7% gewijzigd door KappeNou op 11-01-2006 12:09 ]
Anoniem: 8888
dat had ik er vergeten bij te zetten 
6230i valt mij het meest in de smaak ja.. maar kon zijn dat andere users een nieuwe moeten aanschaffen
6230i valt mij het meest in de smaak ja.. maar kon zijn dat andere users een nieuwe moeten aanschaffen
Groningen zit ik. Het toestel zit niet meer binnen de garantie. 2.5 jaar oud.Ginz schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:20:
Ik weet niet welke noord jij bedoel, maar in noord-west wel. En anders Heerenveen of Emmen
TBA B.V. in Alkmaar.
Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
Ik heb de laatste tijd grote problemen met de "terug"-knop. Is een hel tijdens het sms'en 
Kan hier simpel wat aan gedaan worden?
Anoniem: 140651
sorry voor deze kick maar ik heb even een vraag en heb het niet kunnen vinden nog. kan je de bestemming waar je alle bestanden via bleutooth ontvangt selecteren? en zo ja hoe!
alvast bedankt!
Je bedoelt dat je een soort standaard map wilt instellen voor ontvangen bluetooth bestanden ipv steeds moeten aangeven waar ze moeten worden opgeslagen? Ik gelooof niet dat dat kan.
nee ik bedoel dat de bestanden die je via bluetooth ontvangt opgeslagen worden op mijn mmc kaartje....i.p.v. op het telefoongeheugen..Haan schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:40:
Je bedoelt dat je een soort standaard map wilt instellen voor ontvangen bluetooth bestanden ipv steeds moeten aangeven waar ze moeten worden opgeslagen? Ik gelooof niet dat dat kan.
Helaas is dit niet mogelijk.. Hierdoor heb je automatisch de beperking dat je geen bestanden groter dan 5 mb op je telefoon kan zitten via BT.Anoniem: 140651 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:25:
[...]
nee ik bedoel dat de bestanden die je via bluetooth ontvangt opgeslagen worden op mijn mmc kaartje....i.p.v. op het telefoongeheugen..
Niemand die dit ooit heeft gehad met zijn 6230?UltraSub schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:47:
Ik heb de laatste tijd grote problemen met de "terug"-knop. Is een hel tijdens het sms'en
ik krijg nu om de zoveel tijd een melding met: "controleer informatie dienst"wie weet hoe ik dit kan fixen?
Zet informatieberichten uit in je Berichten-menuAnoniem: 140651 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:58:
ik krijg nu om de zoveel tijd een melding met: "controleer informatie dienst"wie weet hoe ik dit kan fixen?
Zit waarschijnlijk een hoop stof onder het tobo. Had ik ook last van. Even langs het servicecenter om schoon te laten maken als het binnen een jaar is. Anders zelf ff voorzichtig openmaken.UltraSub schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:24:
[...]
Niemand die dit ooit heeft gehad met zijn 6230?
Tis dus niet binnen het jaar... Das dus jammer. Net zelf ff open gemaakt, maareeeeh... werkt wel iets minder als de knop aan de linkerkant, maar hij doet het wel. Als ik het toetsenbord er op zet, moet ik echt twee keer zo hard drukken. Helemaal schoon gemaakt, en nog het zelfde. Snapput nietBandicoot schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 01:39:
[...]
Zit waarschijnlijk een hoop stof onder het tobo. Had ik ook last van. Even langs het servicecenter om schoon te laten maken als het binnen een jaar is. Anders zelf ff voorzichtig openmaken.
Anoniem: 95122
Ik heb een probleempje met nieuwe playlists op m'n telefoon zetten. Ik heb altijd PC Suite 6.41 gebruikt. Ik heb m'n laptop geformateerd, en aangezien ik de 6.41 installer niet meer had, heb ik er nu 6.7 op gezet. Als ik in de Nokia Audio Manager nu een playlist aanmaak, en op "Transfer to Phone" klik, dan wordt hij gewoon niet overgezet. Er gebeurt gewoon helemaal niks. Ik heb PC Suite 6.7 gede-installeerd en PC Suite 6.1 erop gezet (die staat op de CD die bij m'n 6230 is gekomen). Daarmee kan ik wel Playlists over zetten. Alleen die versie herkent om de een of andere reden m'n geheugenkaartje niet. Daar staat al m'n muziek op. Dus dat schiet nog niet op
. Versie 6.41 en 6.7 herkennen het kaartje wel. Ik heb net met 6.1 de nieuwe playlists overgezet, toen 6.7 geinstallleerd en de playlists gevuld. Dit werkt voor 1x, maar voortaan zou ik toch alles met 6.7 doen
.
zo maak ik altijd nieuwe playlists aan:
Wie weet waar het aan kan liggen?
zo maak ik altijd nieuwe playlists aan:
- Hang de telefoon aan m'n laptop
- Start de Nokia Audio Manager
- Maak een nieuwe playlist aan op m'n schijf
- Zet die over naar m'n telefoon (in de Audio Manager heb ik het mapje playlists als geselecteerd)
- Selecteer de nieuwe playlist op m'n telefoon
- Klik op "Add" om nummers toe te voegen
- Sluit Nokia Audio Manager weer af
- Ontkoppel de telefoon van de computer
Wie weet waar het aan kan liggen?
Anoniem: 1631
FYI: Voor iedereen die problemen heeft met Rabobank mobielbankieren met een 6230: ik heb de rabobank vandaag gebeld en zij hebben inderdaad gemerkt dat er sinds een tijd (bij mij zo'n 2 maanden nu) problemen zijn met de 6230. De rabo-site vindt dat de mobiel niet over de juiste security beschikt. Daarvoor werkte (ook bij mij) alles naar begoren. Rabobank kijkt er nu naar en zal proberen een oplossing te vinden. Geen indicatie wanneer het opgelost zal zijn. Wat ik netjes vind is dat ze mijn gegegevens hebben opgeschreven en mij zullen informeren via telefoon of email als er een oplossing is. Puur ter info, wordt vervolgd.
weet iemand hoe je de beveiligingscode van de nokia 6230 kan resetten? ik heb op veel plaatsen op internet gezocht het boekje al een paar keer doorgelezen maar er staat nergens iets over in.
Firmware laten flashen of Oxygen Phone Manager kopen.. Daarmee kan je 'm uitlezenSpacejam schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:24:
weet iemand hoe je de beveiligingscode van de nokia 6230 kan resetten? ik heb op veel plaatsen op internet gezocht het boekje al een paar keer doorgelezen maar er staat nergens iets over in.
Anoniem: 9178
Ik wil m'n 6230 syncen met outlook, maar hij kopieert alleen de contacts van de SIM, ik wil juist de contacts van de Phone syncen. Ik sync via IRDA. Iemand een idee?
Medeliefhebbers van de 6230!
Ik heb de telefoon inmiddels zo'n twee jaar en bevalt me nog steeds prima. Echter wil ik een smartfone meer gaan gebruiken. Een handheldpc vind ik te groot gaat niet overal mee naar toe maar m'n tel wel. Ik zit er nu over te denken om bij het verlengen van mijn abbo nu de aankomende Nokia e60 telefoon te nemen. zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1077470/
Hoe zijn jullie meningen hierover???
Ik heb de telefoon inmiddels zo'n twee jaar en bevalt me nog steeds prima. Echter wil ik een smartfone meer gaan gebruiken. Een handheldpc vind ik te groot gaat niet overal mee naar toe maar m'n tel wel. Ik zit er nu over te denken om bij het verlengen van mijn abbo nu de aankomende Nokia e60 telefoon te nemen. zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1077470/
Hoe zijn jullie meningen hierover???
[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 11-02-2006 15:10 . Reden: Link nog steeds verkeerd :P ]
Anoniem: 9178 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:14:
Ik wil m'n 6230 syncen met outlook, maar hij kopieert alleen de contacts van de SIM, ik wil juist de contacts van de Phone syncen. Ik sync via IRDA. Iemand een idee?
Controleer ff de instellingen van Nokia PC sync. Je kunt daar instellen hoe die moet syncen. Misschien heb je ook wel de verkeerde map voor contacten geselecteerd.
Ik heb 't op een andere PC geprobeerd, via BlueTooth geprobeerd, oudere versie van PC Suite geinstalleerd (5.8) en hij blijft alleen de SIM contacts kopieeren. Kan dit een instelling in de GSM zijn ofzo? Kan in de instellingen van de PC Suite niks vinden.. ik snap er niks meer van nu.
Nu doet ie 2 contacts syncen terwijl de SIM leeg is. Er staan zo'n 250 contacts in m'n telefoon dus waarom hij alleen die 2 synced is me een raadsel
Ik had gelezen dat de 6230 niet compatible was met kingston 256mb, nou heb ik toch de gok gewaagt, alleen heb ik een 512mb genomen... Nu start de telefoon (3weken later) soms niet op of ziet de mem-kaart niet.
Dit ligt aan de mem-kaart toch? Misschien ook wel handig voor in de startpost?
Dit ligt aan de mem-kaart toch? Misschien ook wel handig voor in de startpost?
Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)
Ik heb een vraag met betrekking tot de spraaklabel functie.
Ik heb al mijn nummers in de sim staan omdat ik dan Zonder problemen van toestel kan switchen.
Bij een aantal nummers heb ik ook een spraaklabel toegevoegd.
Zodat ik makkelijk vanuit de carkit kan bellen.
Om een spraaklabel toe te voegen dient hij wel in het toestel te staan i.p.v. de sim.
Ik heb deze nummers nu dubbel in mijn toestel zowel sim als toestel staan.
Als er nu gebeld wordt zie ik alleen maar het nummer geen naam meer.
Wat kan ik hier aan doen.
[korte modus]
Als ik een nummer in sim zet en in het toestel (voor spraaklabel).
Dan laat de telefoon geen naam meer zien.
Hoe kan ik dit toch voor erlkaar krijgen zonder hem uit mijn sim te gooien.
[/]
Ik heb al mijn nummers in de sim staan omdat ik dan Zonder problemen van toestel kan switchen.
Bij een aantal nummers heb ik ook een spraaklabel toegevoegd.
Zodat ik makkelijk vanuit de carkit kan bellen.
Om een spraaklabel toe te voegen dient hij wel in het toestel te staan i.p.v. de sim.
Ik heb deze nummers nu dubbel in mijn toestel zowel sim als toestel staan.
Als er nu gebeld wordt zie ik alleen maar het nummer geen naam meer.
Wat kan ik hier aan doen.
[korte modus]
Als ik een nummer in sim zet en in het toestel (voor spraaklabel).
Dan laat de telefoon geen naam meer zien.
Hoe kan ik dit toch voor erlkaar krijgen zonder hem uit mijn sim te gooien.
[/]
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
contacten instellingen -> alleen van sim kaart ipv namen en nummer van sim en telefoon halen.
[hier stond iets doms]
Sorry ik heb een 6230i en ik had niet helemaal door dat dit het topic zonder i was
Sorry ik heb een 6230i en ik had niet helemaal door dat dit het topic zonder i was
[ Voor 86% gewijzigd door EdwinB op 07-03-2006 22:52 ]
aah
..
vanmorgen gaat wekker van 6230 af trilt heel raar
.
ik bel me zelf en ja hoor, je hoort en motortje trillen maar hij trilt amper
ik denk dat motortje los in me gsm ligt of kapot is:(
ik voel hem BIJNA niet meer trillen.
wat zou zo reperatie kosten ?
denk nieuw motortje ofzo
vanmorgen gaat wekker van 6230 af trilt heel raar
ik bel me zelf en ja hoor, je hoort en motortje trillen maar hij trilt amper
ik denk dat motortje los in me gsm ligt of kapot is:(
ik voel hem BIJNA niet meer trillen.
wat zou zo reperatie kosten ?
denk nieuw motortje ofzo
Heb mijne nu iets meer dan een jaar, soms valt motortje geheel uit, soms doet ie het veel zachter dan anders. Ook herstart ie soms wel eens uit zichzelf maar dat allemaal pas de laatste 3 maanden. Ik weet dat apparaten slijten maar dit is het eerste nokia toestel dat ik heb dat al na zo'n korte tijd dit soort gebreken begint te vertonen.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Anoniem: 94711
En de binnenkort te verwachten Nokia 6233KappeNou schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:09:
[...]
6230iwas dat nou voor een vraag? meer uitleg kan geen kwaat imo
Hmm ik zat eens te kijken en ik wil nu toch wel weer eens een andere wallpaper op mijn mobiel hebben. Alleen nou heb ik vroeger gebruitk gemaakt van de Wallpaper Wizard, uit de topicstart, waarmee je heel handig bepaalde delen van de achtergrond lichter kon maken zodat je ook je bereik/baterijstatus/menu/shortcuts op een donkere achtergrond kunt zien. Helaas werkt de link niet meer en met Google kom ik allerlei rotzooi tegen behalve het appje wat ik zoek. Dus ik vroeg me af iemand heel toevallig dit proggie nog heeft of weet waar hij te vinden is.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Anoniem: 94711 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:49:
[...]
En de binnenkort te verwachten Nokia 6233
De Nokia 6233 komt pas in Augustus op de markt.