Anoniem: 118082

Oke, das handig ;) Hehe.. dat zijn meer de algemene tips voor mobieltjes he :)

Had btw nog een vraagje, in het 6230i topic zag ik dat je themes kon maken.
Kan dat ook met deze? En met welk programma?

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 118082 op 25-08-2005 14:18 ]

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06 21:16
Anoniem: 118082 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:52:

nee kan niet, alleen achtergrondjes, screensavers, en de kleur van de menubalkjes (met de telefoon zelf in te stellen ergens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:50
Anoniem: 118082 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:52:

Deze toevallig?

http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,034-601,00.html

maar volgens mij kun je deze maar een bepaald aantal dagen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neej alleen de 6230i, nou ja dan gaat het over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
thespeed schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:07:
[...]

Deze toevallig?

http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,034-601,00.html

maar volgens mij kun je deze maar een bepaald aantal dagen gebruiken
The Nokia Series 40 Theme Studio 1.2 is compatible with following phones. Please refer to Handsert Guidelines for detailed information:
Nokia 3220, Nokia 3155, Nokia 5140i, Nokia 6020, Nokia 6021, Nokia 6030, Nokia 6101, Nokia 6102, Nokia 6170, Nokia 6230i, Nokia 7260, Nokia 7270, Nokia 7280, Nokia 8800

zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153361

Hallo,

na het synchroniseren van de 6230 met Nokia PC Suite (momenteel versie 6.6 NL) moet ik na elke synchronisatie OK klikken in het samenvattingsscherm dat na synchronisatie verschijnt op de telefoon.
Is dit te omzeilen, want als ik met de software instel dat ik bijvoorbeeld elke 30 minuten wil synchroniseren doet hij alleen de eerste synchronisatie goed en meldt de PC Suite bij de volgende synchronisaties De mobiele telefoon heeft niet gereageerd en Zorg dat uw telefoon zich in de stand-bymodus bevindt en start de synchronisatie opnieuw, alleen maar omdat ik de melding op de 6230 nog moet wegklikken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79087

Zag net dat de nieuwste firmware alweer 5.50 was...
Aangezien ik nog steeds op 5.24 zit is het wellicht wel weer eens tijd om te updaten.

Alleen kan ik (behalve van de laatste stap 5.4->5.5) niet veel terugvinden wat er nou anders aan is (en/of het wel handig is om daar weer een dag je telefoon voor kwijt te zijn)....

Is dat nou nog ergens terug te vinden? (Bij siemens staat het altijd gewoon lekker op de site die firmwares, maar bij nokia kan ik maar niets vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het nou niet mogelijk om een 6230i covertje te zetten op een 6230?

Hij is toch helemaal hetzelfde, behalve dat knopje op het joystickje? Dan zou hij het toch beter doen? Met dat knopje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137316

Anoniem: 118082 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:28:
Is het nou niet mogelijk om een 6230i covertje te zetten op een 6230?

Hij is toch helemaal hetzelfde, behalve dat knopje op het joystickje? Dan zou hij het toch beter doen? Met dat knopje? :)
Ik ben de gelukkige eigenaar van beide toestellen en ik kan je verzekeren dat het allemaal prima past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

Anoniem: 137316 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:11:
[...]

Ik ben de gelukkige eigenaar van beide toestellen en ik kan je verzekeren dat het allemaal prima past.
Het kan wel allemaal fijn passen, maar het beeldscherm formaat verschilt toch omdat die van de 6230i groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
MaPzel schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:37:
[...]

ik de'enk....., dat je gewoon bent opgelicht met dat ding... Hij werkt gewoon niet klaar 8)7
Ik heb gemaild met de ebayer, en hij zegt dat hij al honderden heeft verkocht en allemaal werkten. Maar dat ik het mag retourneren en dat ik dan mijn geld terugkrijg. Dus ik niet dat hij een oplichter is.
thespeed schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:04:
[...]

misschien heb je hier wat aan
aansluiting van de DKU-2 datakabel
met de aansluitingen van de audio!!

misschien is het mogelijk via de Insertion & removal detection
weet niet hoe het bij nokia zit. maar kun je niet 2 draden met elkaar verbinden?
Zo te zien word de ACI (Insertion & removal detection) aan de ground verbonden via een diode
misschien het prutsen waard, tenzij je de tel sloopt ;)

[afbeelding]
Dit ga ik eens goed bekijken, dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Heb me telefoon terug met de nieuwe software. Versie 5.40. Versie-info:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Nokia 6230
V 05.40
18-04-2005
RH-12
GSM P1.1
(C) NMP.

Language:

V 05.40
18-04-2005
RH12_28_-
GSM P1.1
C

Dit laatste deel (vanaf Language:) heb ik nog nooit in de versie-info van een Nokia gezien... Waar duidt dit op?
Nog iets wat me opvalt: in het *#war0anty# (*#92702689#)-menu staat alles op een reeks 0-en. Dus niet alleen de life timer, maar ook het Serial Number en de fabricagedatum ('Made'). Hebben meer mensen hier last van, en zo ja, is dit normaal na een update? Een vriend van me had het in ieder geval ook na een update van 04.44 naar 05.40 bij een officiële Nokia dealer. Die van mij is naar Dynafix geweest. Dat schijnt ook een officiële Nokia-reparateur te zijn, aldus Nokia.

Verder doet de foon het hartstikke goed, ben alleen benieuwd of dit toekomstige gevolgen kan hebben voor bijvoorbeeld de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-03-2023
Volgens mij heeft T-Mobile de Picture editor van hun site afgehaald. Ik kan hem nergens meer vinden, terwijl ik hem al wel eerder gebruikt heb.

Ik had alles weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen en wilde het logo weer weghalen. Heb het nu met de wap link gedaan.

Problem Exists Between Chair And Keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csteelooper schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:48:
Heb me telefoon terug met de nieuwe software. Versie 5.40. Versie-info:

Nog iets wat me opvalt: in het *#war0anty# (*#92702689#)-menu staat alles op een reeks 0-en. Dus niet alleen de life timer, maar ook het Serial Number en de fabricagedatum ('Made'). Hebben meer mensen hier last van, en zo ja, is dit normaal na een update? Een vriend van me had het in ieder geval ook na een update van 04.44 naar 05.40 bij een officiële Nokia dealer. Die van mij is naar Dynafix geweest. Dat schijnt ook een officiële Nokia-reparateur te zijn, aldus Nokia.

Verder doet de foon het hartstikke goed, ben alleen benieuwd of dit toekomstige gevolgen kan hebben voor bijvoorbeeld de garantie.
Ja, dat klopt van de *#war0anty# gedeelte. Neej, dat heeft geen gevolgen, aangezien jij kan aantonen met je bon wanneer je hem hebt gekocht. *#war0anty# is leuk om te weten, maar daar kijken ze bij NSP nooit naar

• csteelooper
Anoniem: 137316 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:26:
[...]

Ja, dat klopt van de *#war0anty# gedeelte. Neej, dat heeft geen gevolgen, aangezien jij kan aantonen met je bon wanneer je hem hebt gekocht. *#war0anty# is leuk om te weten, maar daar kijken ze bij NSP nooit naar
mooiz... Dan weet ik dat weer... Maar wat met dat *#0000#-gedeelte vanaf Language??

csteelooper schreef op donderdag 01 september 2005 @ 08:52:
[...]

mooiz... Dan weet ik dat weer... Maar wat met dat *#0000#-gedeelte vanaf Language??
Zal wel info over de taal-instellingen van de telefoon zijn, bijvoorbeeld firmware 5.40 met regio instelling 28 oid.

• csteelooper
Anoniem: 137316 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:43:
[...]

Zal wel info over de taal-instellingen van de telefoon zijn, bijvoorbeeld firmware 5.40 met regio instelling 28 oid.
Schijnbaar dan idd iets met regio 28. Maar het viel me op omdat ik dat in geen enkele eerdere versie heb gezien. Daar kreeg je gewoon één scherm met software-info.

Troost je, ook in de 6230i heb je dat.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Nokia 6230i
V 03.40
23-05-05
RM-72
GSM P1.1
(c)NMP.

Language:
V 03.40
23-05-05
RM-72_73_-
GSM P1.1
(c)NMP.
c

• csteelooper
Anoniem: 137316 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:30:
Troost je, ook in de 6230i heb je dat.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Nokia 6230i
V 03.40
23-05-05
RM-72
GSM P1.1
(c)NMP.

Language:
V 03.40
23-05-05
RM-72_73_-
GSM P1.1
(c)NMP.
c
heehh... Naja ik had dit gewoon nog nooit gezien enzow... Ik zei al dat er verder nix met de foon aan de hand is ofzow, behalve war0anty dan, maar daar heb ik al antwoord op heheheheh :P
Overigens valt me op dat de foon véél sneller is geworden na de update van 4.44 naar 5.40. Is dat iemand anders ook opgevallen? Kan geen verschil zijn in data die erop staat, want das nu eerder meer dan minder.

csteelooper schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:49:
[...]
Overigens valt me op dat de foon véél sneller is geworden na de update van 4.44 naar 5.40. Is dat iemand anders ook opgevallen? Kan geen verschil zijn in data die erop staat, want das nu eerder meer dan minder.
Ik heb niet zo heel veel verschil gemerkt in snelheidsverschil tussen 5.24 en 5.35.

Dit moet ik toch wel ff kwijt:
Afgelopen maandag ging ik naar The PhoneHouse Haarlem om mijn firmware te laten updaten van 5.35 naar 5.50. Hij zei echter dat hij die nog niet had en dat die ook niet op de site van Nokia stond.

Maakte mij verder niet uit, dus heb hem afgegeven om dan maar de 5.40 er op te zetten. Half uurtje later zou ik het toestel ophalen. In de tussentijd heb ik mijn abbonnement verlengd en de 6230i genomen in de T-Mobile winkel (Ow wat ben ik blij met die 512 MMC kaartje :P).

Toen ik terug kwam om mijn 6230 te halen van de update kwam die met de mededeling dat zijn computer was gecrashed. Mijn telefoon was wel helemaal leeg, maar bij het uploaden van de firmware ging er iets mis waardoor hij het niet meer doet. Goed, hij zou het doorsturen naar Nokia en over twee weken zou ik mijn toestel terug krijgen. Dat wordt dus nog even wachten :'(.

• Erwin.MvdB
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
csteelooper schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:49:
[...]
Ik ben van 4.28 naar 5.40 gegaan. Ik vind ook dat het geheel sneller reageert. Ik heb echter nu wel een probleem gekregen. Als ik voor email kies (via messages (ja ik heb de phone op het engels staan) gaat het scherm uit (vervaagt gewoon) en komt na enkele seconden weer terug, maar dan wel in het beginscherm (dus niet in het message menu). Binnenkort maar weer terug naar het servicepoint. Tot die tijd zoek ik nog naar een pop3 email viewer. Iemand ?

• GF
  • Laatst online: 20:19

GF

Weet iemand waarom ik met pcsync het maar niet voor elkaar krijg om deze te laten syncen. Hij deed het eerst wel maar toen ik enkele contacten via de pc heb toegevoegd krijg ik na de connectie opgezet is een timeout.

Sms en files kan die wel via explorer van de phone lezen. Alleen dus contacten wil niet en dan de outlook sync.

Heb de versies 6.41 en 6.6 geprobeert.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-05 16:09

Kirpeknots

Wazzup!

Hoi mensen. Ik heb nu net een 3620 (zonder i) gekocht van mijn werkgever. Ik heb mijn Siemens S55 verloren en probeer het nu met deze.

Hij is ouder dan 1 jaar en hij heeft een prohistorische firmware 3.15

Ik heb af en toe bluetooth disconnects met mijn PC. MP3's afspelen loopt niet lekker. Op mijn bluetoooth carkit (Siemens HKW-600) worden de telefoonnummers uit het telefoonboek niet weergegeven.

Volgens mijn moet ik op zoek naar iemand die er een nieuwere firmware in kan zetten. Heeft iemand ervaring met deze Nokia en een bluetooth carkit met display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 06:21
Kirpeknots schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:46:
Hoi mensen. Ik heb nu net een 3620 (zonder i) gekocht van mijn werkgever. Ik heb mijn Siemens S55 verloren en probeer het nu met deze.

Hij is ouder dan 1 jaar en hij heeft een prohistorische firmware 3.15

Ik heb af en toe bluetooth disconnects met mijn PC. MP3's afspelen loopt niet lekker. Op mijn bluetoooth carkit (Siemens HKW-600) worden de telefoonnummers uit het telefoonboek niet weergegeven.

Volgens mijn moet ik op zoek naar iemand die er een nieuwere firmware in kan zetten. Heeft iemand ervaring met deze Nokia en een bluetooth carkit met display?
ten 1st.. dit is het 6230 topic.. mss typfout maar tog.. en ten 2e... firmware kan je gratis laten updaten bij nokia service point.. (mits je nog garantie heb) zoniet dan moet je iets betalen.. kweet niet hoeveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jimbojansen90 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:33:
[...]

ten 1st.. dit is het 6230 topic.. mss typfout maar tog.. en ten 2e... firmware kan je gratis laten updaten bij nokia service point.. (mits je nog garantie heb) zoniet dan moet je iets betalen.. kweet niet hoeveel..
Ten 1ste, dat is duidelijk een typefout. Ten tweede, garantie is na een jaar verstreken, wat hij al in zijn tekst aangeeft. Geef of helemaal geen reactie of geef goede informatie :S

@TS. Je kan aan je baas vragen of hij de aankoopbon nog ergens heeft liggen, misschien dat ze bij de Service Point van Nokia wat coulance kunnen tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
volgens mij kan garantie altijd langer dan een jaar?? of denk ik dat nou verkeerd |:( en als het een typfout is.. wrm vraagt hij dan of we ervaring hebben met dit toestel.. dat is dan wel een beetje domme vraag (no offense) aangezien dit een nokia 6230 topic is :P en je hoeft niet zo vijandig te reageren hoor... :?
edit: srry my bad.. ik las verkeerd.. de vraag was heeft iemand met dit toestel EN bluetooth...
srry... dusz ik ging op onderzoek uit.. en kwam op deze site.. waar staat dat hij compatibel is dusz het lijkt mij dat hij het gewoon moet doen.. ff FW update doen denk ik..

[ Voor 98% gewijzigd door jimbojansen op 02-09-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Oeps my bad. Ik heb inderdaad een 6230 zonder i.

Gisteren een ander covertje er op gekocht en hij ziet er nu weer als een nieuwe uit. :)

Wat hij nu wel doet met de carkit is volume, bellen, opnemen. Laatste gesprek functie kan ik wel kiezen maar hij laat geen laatst gekozen nummer lijst zijn zoals bij de S55.

Meest irritante is wel dat je niet door het telefoonboek kan lopen. Dat is toch wel erg händig op deze carkit.

Iemand ervaring met een parrot of een nokia carkit met display?

Mijn toestel is te oud voor een gratis software update helaas. Heb geen zin om mijn baas lastig te vallen om een bon omdat ik toch zeker weet dat hij te oud is. Ik hbe er trouwens 75 euri voor betaald. Volgens mij best een schappelijke prijs.

Ik heb nu de oxygen phone manager die ik er mee gebruik. (2.7) Wat een fijn pakket is dat om je telefoon in te stellen. Ik vind het prettiger werken dan de nokia PC suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136888

ik heb een vraagje over de accu..
neemt de levensduur van de batterij (BL-5C) af, wanneer je hem oplaad, wanneer die niet helemaal leeg is? of maakt het niet uit...

ik heb gehoord dat het niet uitmaakte omdat het een Li-lon battery is, maar ik weet het niet zeker...

wie o wie kan mij hier op een antwoord geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
Anoniem: 136888 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:01:
ik heb een vraagje over de accu..
neemt de levensduur van de batterij (BL-5C) af, wanneer je hem oplaad, wanneer die niet helemaal leeg is? of maakt het niet uit...

ik heb gehoord dat het niet uitmaakte omdat het een Li-lon battery is, maar ik weet het niet zeker...

wie o wie kan mij hier op een antwoord geven..
Volgens mij is het voor zo'n Li-Ion accu juist goed om 'm zo vol mogelijk te hebben/houden.

Ook maar dat ik dat weet!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:14
Iemand al eens een Poweraccu vanaf deze site http://www.accuplus.nl/ geprobeerd.
1200mah, kan de 6230 daarwel tegen?
Beetje visioenen van een ontploffende 6230 :'(
Ben namelijk een beetje aan het rond kijken voor een batterij, de huidige is tegenwoordig binnen 2 dagen leeg. Doe geen gekke dingen, maar bel wel veel.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

xxxx mAh is xxxx milli-ampère dat hij in één uur levert, waarna hij op is. Het is gewoon een indicatie van hoeveel stroom de batterij 'opslaat'. Geen voltage of iets dergelijks :) Hoe meer mAh, hoe langer je met de batterij kan doen eerdat je hem op moet laden. Mocht je 6230 toch ontploffen, dan zou ik de fabrikant van die batterij aansprakelijk houden 8)

NOSIG

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:14
bigchristiaan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:31:
xxxx mAh is xxxx milli-ampère dat hij in één uur levert, waarna hij op is. Het is gewoon een indicatie van hoeveel stroom de batterij 'opslaat'. Geen voltage of iets dergelijks :) Hoe meer mAh, hoe langer je met de batterij kan doen eerdat je hem op moet laden. Mocht je 6230 toch ontploffen, dan zou ik de fabrikant van die batterij aansprakelijk houden 8)
Txs voor de vlotte reply, weet je of er ook nog verschil zit in Li-Polymer of Li-Ion batterijen?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• pascalheister
  • Laatst online: 11-05 15:04
Anoniem: 137316 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:22:
[...]

Hoelang heb je je tel al?

Er zit in je toestel namelijk nog een klein batterij´tje, die er voor zorgt dat tijd en datum in t geheugen blijft, waarschijnlijk is die batterij leeg..
heb dat ook als ik de accu eruit haal en er weer in doe, overigens al vanaf het begin

• pascalheister
trouwens nog iets over puppetmaster, na alles te hebben geinstalleerd op de pc en telefoon en probeer te verbinden krijg ik steeds een error connecting en dan wordt de verbinding weer verbroken :/

• MaPzel
pascalheister schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:04:
[...]

heb dat ook als ik de accu eruit haal en er weer in doe, overigens al vanaf het begin
ik heb t zelfde 'probleem', tis gewoon klote. Telkens als ik t mmc (en dus ook de accu) kaartje dr uit haal om er muziek op te drukken, moek dus elke keer tijd ed. shit weer instellen. aaaargh, grmbl.... :S
Ik heb ook al een keer de tip van laatst op dit forum getest, nmlk de telefoon 24 uur aan de lader hanger terwijl hij uit is. Hielp dus geen zier, toch bedankt... :( Mja je leert er mee leven hé.

pascalheister schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:11:
trouwens nog iets over puppetmaster, na alles te hebben geinstalleerd op de pc en telefoon en probeer te verbinden krijg ik steeds een error connecting en dan wordt de verbinding weer verbroken :/
Wel ff verbinding verbreken in PC Suite, onder verbindingen beheren, vinkje bij bluetooth weghalen. Volgende keer ook ff search gebruiken lieve schat, is al tigduizend maal genoemd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 17:06
He allemaal, de tijd voor mij, om mijn 6230 te verkopen is aangekomen. Echter nu wil ik dus de hele boel resetten, en nu vraagt de tel om een code. Ik kan mij in godsnaam niet herinneren wat die is. Volgens mij heb ik er ook nooit eentje ingesteld.
Heb het geprobeerd via het menu, en via de code. Is er een manier om de hele teringzooi te formateren, en em weer terug te brengen in originele staat??

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
TafkaP schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:13:
He allemaal, de tijd voor mij, om mijn 6230 te verkopen is aangekomen. Echter nu wil ik dus de hele boel resetten, en nu vraagt de tel om een code. Ik kan mij in godsnaam niet herinneren wat die is. Volgens mij heb ik er ook nooit eentje ingesteld.
Heb het geprobeerd via het menu, en via de code. Is er een manier om de hele teringzooi te formateren, en em weer terug te brengen in originele staat??
standaard code is tog 12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 17:06
Niet bij mij, helaas.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

security code is toch 12345

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
BN schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:32:
[...]

security code is toch 12345
srry foutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Anoniem: 137316 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:25:
[...]

Wel ff verbinding verbreken in PC Suite, onder verbindingen beheren, vinkje bij bluetooth weghalen. Volgende keer ook ff search gebruiken lieve schat, is al tigduizend maal genoemd :>
pc suite heb ik er niet opstaan lieverd, kun je me nu ook nog helpen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Rhodan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:58:
[...]

Txs voor de vlotte reply, weet je of er ook nog verschil zit in Li-Polymer of Li-Ion batterijen?
Pfft geen idee. Misschien ff google proberen.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pascalheister schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:57:
[...]

pc suite heb ik er niet opstaan lieverd, kun je me nu ook nog helpen? :>
Alleen als je de microsoft drivers hebt geinstalleerd.

Bij de andere drivers kan ik je alleen adviseren om je poorten te checken, misschien dat het daaraan ligt.

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
Rhodan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:58:
[...]

Li-Poly wordt ook wel 'kneedbare batterij' genoemd. Verdere toelichting is waarschijnlijk niet nodig ;)

Ook maar dat ik dat weet!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

vbmot schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:59:
[...]

Li-Poly wordt ook wel 'kneedbare batterij' genoemd. Verdere toelichting is waarschijnlijk niet nodig ;)
Waarom doet mij dit denken aan C4? :D

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127060

het display van mijn 6230 is na een val kapot, :'(

het toestel werkt nog, maar nu wil ik via bluetooth alle contacten e.d veilig stellen,

echter mijn bluetooth staat uit !!!

wie wil even zijn bluetooth aanzetten en even de stapjes posten,

als ik de stapjes dan precies zo doe, kan ik mijn data eraf halen !!!

ik heb het menu met roosterweergave,

alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:00

Remi

Moo!

Anoniem: 127060 schreef op zondag 11 september 2005 @ 09:11:
het display van mijn 6230 is na een val kapot, :'(

het toestel werkt nog, maar nu wil ik via bluetooth alle contacten e.d veilig stellen,

echter mijn bluetooth staat uit !!!

wie wil even zijn bluetooth aanzetten en even de stapjes posten,

als ik de stapjes dan precies zo doe, kan ik mijn data eraf halen !!!

ik heb het menu met roosterweergave,

alvast bedankt !
Toetsenblokkering er af halen. (mocht die er op zitten)
Nu zit je in main menu (duh)
Enter knop
46111

Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127060

ja dat is em !!!

bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Ik heb echt fokking mazzel. Ik naar de nokiashop voor een andere firmware.... denk nog... ik moet betalen. Nee!!! Je hebt 15 maanden voor nieuwe firmware!!!! En de mijne was op een paar dagen na net geen 15 maandjes oud! Woeiii

ik heb er nu 5.50 in zitten i.p.v. 3.15

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-06 05:11

@r!k

It is I, Leclerq

Weet iemand toevallig waar hardware matig in deze telefoon het trilalarm zit. Ik wou mijn telefoon op de bank gooien maar gooide mis (ja stom ik weet het) en nu doet het trilalarm het niet meer.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• SeeniX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-10-2009
Sorry dat dit een c/p actie wordt, maar had deel 15 niet gezien, dus per ongeluk in deel 14 geplaatst... wat wel als uitwerking had dat deel 14 werd gesloten. Wie o wie heeft een idee of suggestie voor mij...

Mijn post uit deel 14:
Ik heb een nachtje in een te vochtige tent gelegen en nu doet mijn speaker het niet meer. Het gaat om de polyfoon speaker, waarlangs je de ringtone hoort en de mp3'tjes kan luisteren.
Je hoort wel wat geluid, soort gekraak (ook als er geen geluid uit zou moeten komen), maar geen muziek oid.

Het ligt niet aan de speaker zelf (heb een nieuwe besteld en geplaatst, zelfde resultaat) , maar aan iets op het 'moederbord' (sorry ben computernerd).
Hoeveel kans maak ik bij een service centre, dat ze deze willen repareren? Iemand nog een idee, wat het zou kunnen zijn? Wat zou het kosten zo'n nieuw mobo? (ofwel is het duurder dan een tweedehands kopen?)

Hoop ondanks dat het topic niet zo active is er toch iemand kan helpen.... heb het probleem in de andere topics nog niet gezien

d-Media || web development & more;

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:14

Haan

dotnetter

Topicstarter
Het lijkt erop dat er iets kortsluiting heeft gemaakt toen het vochtig is geworden ofzo. Maar ik denk dat de enige die daar een nuttig antwoord op kan geven zo'n service center is. Dus stel je vraag aan hun zou ik zeggen :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09
He hallo allemaal, mijn zusje heeft een 6230 maar een van haar toetsen werkt niet meer, het is de toets links boven. Is dit een bekend probleem met de 6230? Of kan dit van stof oid komen?

Hail to the king baby!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:47

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Heb zelf inmiddels een 6230i en m´n 6230 krijgt iemand anders van mij, maar na 'Restore factory settings' blijft er best nog wel veel info achter op de telefoon. Hoe zorg ik dat alles in één keer leeg/weg is zonder dat ik alles apart hoef te verwijderen en na te kijken?

TNX. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132540

Ik heb gisteren mijn 6230 teruggekregen na reparatie. Firmware 5.50 erop en alles lijkt te werken. Behalve synchroniseren via Bluetooth wat voorheen vlekkeloos ging. Zodra PC Suite verbinding met de 6230 wil maken lijkt die even te resetten. Tekst verdwijnt van het scherm, scherm gaat even uit en komt vervolgens weer terug alsof er niets is gebeurd. PC Suite geeft (uiteraard) de melding dat de telefoon niet reageert.

Upgraden van PC Suite 6.5x naar 6.6 maakt geen verschil.

Heeft iemand een idee of ook zoiets gehad?... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik had vannacht m'n telefoon op de grond laten kletteren en ik kwam er vanmorgen achter dat de speaker het niet meer deed :( Maar ik heb net even de frontjes er af gehaald en het klepje waar het kleine batterijtje en de camera achter zitten. Flink geblazen, en hij doet het weer :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 18-09-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Kirpeknots schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 01:26:
Ik heb echt fokking mazzel. Ik naar de nokiashop voor een andere firmware.... denk nog... ik moet betalen. Nee!!! Je hebt 15 maanden voor nieuwe firmware!!!! En de mijne was op een paar dagen na net geen 15 maandjes oud! Woeiii

ik heb er nu 5.50 in zitten i.p.v. 3.15
Dat is raar! Beter natuurlijk, maar toen ik in A'dam was bij een nokiaservicepoint wisten ze mij te vertellen dat ik net op tijd was omdat mijn garantie van 12 maanden bijna was afgelopen. Maar dat zou wel mooi zijn dat er 15 maanden op zou zitten.

Meer mensen ervaring mee? Of mensen die het ergens hebben zien staan dat er 15 maanden tussen aankoop en firmware update mogen zitten!? (Zodat het gratis is ;))

Even wat anders, is er iets van een profieltimer of zo? Zodat als ik begin met werken dat mijn telefoon automatisch op stil gaat? Of dat ik begin met school ook op stil gaat? Want ik had net weer zo'n moment dat mijn telefoon af ging terwijl ik op werk zat, en daar zijn ze hier nooit zo blij mee! Maar ik vergeet het 9 van de 10x :X vandaar!

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkbus
  • Laatst online: 18-06 21:12
Anoniem: 137316 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:10:
[...]
Dit moet ik toch wel ff kwijt:
Afgelopen maandag ging ik naar The PhoneHouse Haarlem om mijn firmware te laten updaten van 5.35 naar 5.50. Hij zei echter dat hij die nog niet had en dat die ook niet op de site van Nokia stond.
...
Toen ik terug kwam om mijn 6230 te halen van de update kwam die met de mededeling dat zijn computer was gecrashed. Mijn telefoon was wel helemaal leeg, maar bij het uploaden van de firmware ging er iets mis waardoor hij het niet meer doet. Goed, hij zou het doorsturen naar Nokia en over twee weken zou ik mijn toestel terug krijgen. Dat wordt dus nog even wachten :'(.
Ik had precies hetzelfde probleem, ook bij The PhoneHouse in Haarlem. Helemaal dood, m'n telefoon ging niet meer aan :'( Alleen bij mij ging de reparateur toevallig vandaag naar Amsterdam (daar had ie een nieuwer systeem oid, hij heeft m'n 6230 meegenomen), dus ik krijg 'm morgen weer terug... Hopen dat ie 't weer doet! Maar toch, veel problemen daar bij The PhoneHouse...

strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Melkbus schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:05:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem, ook bij The PhoneHouse in Haarlem. Helemaal dood, m'n telefoon ging niet meer aan :'( Alleen bij mij ging de reparateur toevallig vandaag naar Amsterdam (daar had ie een nieuwer systeem oid, hij heeft m'n 6230 meegenomen), dus ik krijg 'm morgen weer terug... Hopen dat ie 't weer doet! Maar toch, veel problemen daar bij The PhoneHouse...
Ik had m trouwens binnen 7 dagen weer retour. Was dus binnen de 2 weken.

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-04 19:21
vegterb schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:29:
[...]
Even wat anders, is er iets van een profieltimer of zo? Zodat als ik begin met werken dat mijn telefoon automatisch op stil gaat? Of dat ik begin met school ook op stil gaat? Want ik had net weer zo'n moment dat mijn telefoon af ging terwijl ik op werk zat, en daar zijn ze hier nooit zo blij mee! Maar ik vergeet het 9 van de 10x :X vandaar!
Hij kan een 'Timed profile' (de nederlandse term weet ik zo niet); dan kun je instellen dat je profiel na een poosje vervalt. Wat je dus zou kunnen doen is hem op stil zetten, 's avonds om 18.00u een Timed profile met geluid instellen wat om 08:00u 's morgens weer vervalt, etc.

Je kunt dit vinden via Menu -> Profielen -> eentje selecteren -> Timed :)

Anoniem: 154916

Beste mensen,
Ik heb volgende probs met mijn Nokia6230:
1. Wanneer ik heb gebeld en mijn correspondent verbreekt het gesprek eerder dan ik, dan ben ik mijn geluid van bvb mijn music-player of de toetsen kwijt. Door m'n gsm uit- en aan te zetten heb ik het geluid terug. Verdraaid onhandig.

2. Als ik verschillende lange smsen op m'n toestel heb staan, dan gebeurt het dat een tweede deel van de éne lange sms achteraan het eerste deel van een andere lange wordt geplakt. Mijn correspondent krijgt (gelukkig) de juiste delen doorgesmsed maar op mijn toestel worden die stukken "leuk" door elkaar gepuzzeld. Knap lastig om later na te zien wat je eigenlijk hebt doorgezonden, niewaar.

Iemand met soortgelijke klachten? Oplossingen???

Mijnen firmware is 4.44.

P.

Anoniem: 154446

K heb dit nog niet meegemaakt.. hoop het ook niet mee te maken.. want dan ligt ie in de prullenbak :7

Je moet denk ik even naar the nokia center gaan.. volgens mij is dit echt een firmware fout heb je hem mssn xtje geupdate?

Gewoon ff langs nokia center gaan in ieder geval

• jimbojansen
Anoniem: 154916 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:27:
Beste mensen,

2. Als ik verschillende lange smsen op m'n toestel heb staan, dan gebeurt het dat een tweede deel van de éne lange sms achteraan het eerste deel van een andere lange wordt geplakt. Mijn correspondent krijgt (gelukkig) de juiste delen doorgesmsed maar op mijn toestel worden die stukken "leuk" door elkaar gepuzzeld. Knap lastig om later na te zien wat je eigenlijk hebt doorgezonden, niewaar.

Iemand met soortgelijke klachten? Oplossingen???

Mijnen firmware is 4.44.

P.
Dit hoort zo, want een SMS kan maar een bepaald aantal tekens bevatten (staat rechtsboven in bij een sms bericht)...

Anoniem: 87260

* Push-to-talk via cellulair netwerk (PoC) om je telefoon te gebruiken als een walkietalkie

heeft iemand dit al gebruikt dit is zeker dat dvs moet je gewoon voor betalen dan is het toch geen walkietalkie ?

• MaPzel
Dannr schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:31:
[...]
Hij kan een 'Timed profile' (de nederlandse term weet ik zo niet); dan kun je instellen dat je profiel na een poosje vervalt. Wat je dus zou kunnen doen is hem op stil zetten, 's avonds om 18.00u een Timed profile met geluid instellen wat om 08:00u 's morgens weer vervalt, etc.

Je kunt dit vinden via Menu -> Profielen -> eentje selecteren -> Timed :)
aanvulling, voor de blondjes hier. Het profielen menu staat onder het instellingen menu :P

Anoniem: 87260 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:11:
* Push-to-talk via cellulair netwerk (PoC) om je telefoon te gebruiken als een walkietalkie

heeft iemand dit al gebruikt dit is zeker dat dvs moet je gewoon voor betalen dan is het toch geen walkietalkie ?
Dit is nog niet beschikbaar in Nederland. :r
Het is DVS, push = Druk, to = voor, talk = spraak. :+
Je moet je abonneren bij je provider, dus t is een betaalde vorm van walkie talkie. ;(

Maar, nu komt de doodssteek: Je zit in de verkeerde topic 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 137316 op 21-09-2005 21:51 ]

Anoniem: 87260

ach ja ik heb me antwoord wel bedankt

ik wist niet dat een i zo veel scheelde

Anoniem: 136100

Klein vraagje; ik heb een 6230. Aangeschaft met vodafone live destijds, dus er zit een logo-tje achterop en wat branded software. Nu is mijn vraag; als ik hem laat flashen bij een NSP naar een nieuwere software versie, gaat dan die branded vodafone zooi er ook uit?

Anoniem: 136100 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:22:
Klein vraagje; ik heb een 6230. Aangeschaft met vodafone live destijds, dus er zit een logo-tje achterop en wat branded software. Nu is mijn vraag; als ik hem laat flashen bij een NSP naar een nieuwere software versie, gaat dan die branded vodafone zooi er ook uit?
Nopes, die zetten er de vernieuwde branded software op 8)7 echt jammer

Anoniem: 136100

@halilyuksel, thnx voor je snelle reply. Dat is idd erg jammer, ik wil er wel graag van af namelijk...

Anoniem: 136100 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:20:
@halilyuksel, thnx voor je snelle reply. Dat is idd erg jammer, ik wil er wel graag van af namelijk...
Omdat dat niet onder garantie valt, schijnt dat je daarvoor de normale tarief voor een firmware flash moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47640

Is het mogelijk om de sms berichten op de geheugenkaart op te laten slaan?

vind het apart dat ik een telefoon heb met 512mb geheugen, en totaal ongeveer 200 smsjes max kan opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Nee dat kan helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47640 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:45:
Is het mogelijk om de sms berichten op de geheugenkaart op te laten slaan?

vind het apart dat ik een telefoon heb met 512mb geheugen, en totaal ongeveer 200 smsjes max kan opslaan
Wel via een omweggetje.. Je kan via PC Suite door middel van knippen/plakken de inhoud van je inbox naar je MMC kaart verplaatsen. Vervolgens kan je die later gewoon bekijken via PC Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155962

Mbv de search heb ik al gevonden dat ik niet de enige ben met het berichtenvolume-probleem.
Maar is dat al bij iemand opgelost?
Dus de berichtentoon die muisstil is, zelfs al staat die niet op oplopend, en op het hoogste volume.
Ik ken nog 3 mensen met een 6230 en we hebben allen hetzelfde probleem.
Als we hem heropstarten is het probleem soms tijdelijk verholpen.
We hebben firmware versie 4.28

Anoniem: 155962 schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:02:
Mbv de search heb ik al gevonden dat ik niet de enige ben met het berichtenvolume-probleem.
Dus de berichtentoon die muisstil is, zelfs al staat die niet op oplopend, en op het hoogste volume.
tel ff langzaam tot 3, en leg je probleem eens duidelijker uit zodat iedereen het snapt..

Anoniem: 123244 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:48:
[...]

tel ff langzaam tot 3, en leg je probleem eens duidelijker uit zodat iedereen het snapt..
lelijk antwoord kan jij geven :r

@driesvdh: Dat is voor zover ik weet met de volgende firmware's niet meer het geval.. Een update is het wel waard overigens, omdat je een vrij oude firmware hebt.

Goed nieuws dan. Ik ga hem morgen laten updaten. Ik laat weten als het probleem opgelost is.
Hopelijk is het gratis bij dat Nokia Service Point. Hij is bijna een jaar oud, maar wel nieuw op eBay gekocht. (Manufacturing date 09/2004. Purchasing date 12/2004.)
We'll see :)

Ik kon er geen touw aanvast knopen :?

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Anoniem: 123244 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:13:
[...]

Ik kon er geen touw aanvast knopen :?
Veel duidelijker dan dat zou ik het ook niet kunnen verwoorden hoor..

offtopic:
(laten we trouwens niet gaan flamen en :r smileys op elkaar gebruiken, daar zit niemand op te wachten

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Anoniem: 155962 schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:02:
Ik heb het probleem ook wel eens, ik doe dan mijn telefoon aan en uit en het probleem is verholpen...
Tevens heb ik ook firmware 4.28, misschien is het tijd deze eens te updaten!

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Anoniem: 155347

Ik zit met een probleempje: ik heb laatst een backup (een tijd geleden gemaakt) teruggezet op mijn 6230 m.b.v. Nokia Phone Suite.
Dat is allemaal gelukt, maar nu zie ik dat alle berichten die al in mijn telefoon stonden, gewist zijn! :'(

Klopt het dat bestaande data door het terugzetten van een backup automatisch gewist wordt, en zo ja, is het mogelijk om die gegevens weer boven water te halen? het gaat mij vooral om de sms'jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155347 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:37:
Ik zit met een probleempje: ik heb laatst een backup (een tijd geleden gemaakt) teruggezet op mijn 6230 m.b.v. Nokia Phone Suite.
Dat is allemaal gelukt, maar nu zie ik dat alle berichten die al in mijn telefoon stonden, gewist zijn! :'(

Klopt het dat bestaande data door het terugzetten van een backup automatisch gewist wordt, en zo ja, is het mogelijk om die gegevens weer boven water te halen? het gaat mij vooral om de sms'jes.
Dit is naar mijn weten niet mogelijk.. maar mssn staan ze op je pc? Als je versie 6,2 hebt van Nokia Suite.. kan dit nog wel eens het geval zijn.. Naar mijn weten is dat de laatste versie waar je berichten mee kon opslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155347

Ik heb de laatste versie, 6.6 geloof ik. Kun je daar geen berichten meer mee opslaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156344

Ik heb sinds kort een bluetooth dongle, namelijk de Cellink Bluetooth Dongle 1.2 gekocht bij de belcompany voor 25 eu.
Nou zou ik deze graag willen gebruiken om b.v. mp3's van mijn pc naar mijn telefoon (nokia 6230) over te zetten alleen ik kan geen verbinding maken. Bestanden verzenden van telefoon naar computer wil wel, maar wanneer ik bestanden van de computer naar mijn telefoon wil zenden wordt de verbinding meteen weer verbroken...

-Ik heb de nieuwste versie van nokia suite geinstalleerd
-Ik heb windows xp service pack 2
-heb tevens de software geinstalleerd die bij de bluetooth dongle geleverd is geinstalleerd

Wie o wie kan mij helpen
bvd

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 156344 op 01-10-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133744

Heb je wel op je telefoon goed ingesteld dat de computer zonder dat hij om toestemming op je mobiel verbinding mag maken ? En dat hij alles van de computer mag accepteren ? Misschien dat het daar aan ligt. Anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9178

Ik gebruik het standaard 32Mb kaartje in m'n 6230. Als ik deze in de card-reader van m'n PC doe krijg ik de melding dat het kaartje tegen schrijven beveiligd is, iemand enig idee hoe ik dat fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Anoniem: 9178 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:56:
Ik gebruik het standaard 32Mb kaartje in m'n 6230. Als ik deze in de card-reader van m'n PC doe krijg ik de melding dat het kaartje tegen schrijven beveiligd is, iemand enig idee hoe ik dat fix?
nope, tis gewoon een klote kaartje. Bij mij doet i t ook al niet meer in de card reader. Maar bij mij leest hij hem helemaal niet meer... Mijn tip, koop gewoon een nieuw kaartje, met een fatsoenlijke hoeveelheid ruimte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Hoi allemaal. Weet iemand toevallig of het geheugen-kaartje van 2GB MMC op www.geheugen.com goed werkt?? Ik ben benieuwd heb nog niet genoeg aan 1GB blijkbaar :P
Ik hoorde van sommigen dat het goed werkte maar ik geloof niemand zo snel meer... moet zekerheid hebben. Iemand?

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

merk is Transcend volgens mij... kan niet verkeerd zijn. 2GB lijkt me gaaf.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Darkace schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:34:
Hoi allemaal. Weet iemand toevallig of het geheugen-kaartje van 2GB MMC op www.geheugen.com goed werkt?? Ik ben benieuwd heb nog niet genoeg aan 1GB blijkbaar :P
Ik hoorde van sommigen dat het goed werkte maar ik geloof niemand zo snel meer... moet zekerheid hebben. Iemand?
2GB High-Speed MMC
2GB HS-MMC CARD[4V] FOR DSC, PDA, MobilePhone and Digital Media Player
[Partnr: / Transcend: TS2GMMC4]

is dit degene die je bedoeld?

check die gegevens, het is geen standaard MMC'tje maar een high speed versie (HS). Deze vraagt ook meer stroom. Ofwel werkt niet. Of een standaard 2 gig kaartje werkt kan ik je niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155347 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:04:
Ik heb de laatste versie, 6.6 geloof ik. Kun je daar geen berichten meer mee opslaan dan?
Volgens mij niet meer... tenminste dit probleem had ik met 6,6.. vandaar dat ik de oude versie ging gebruiken, daar kon het naar mijn weten nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155962 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:54:
Goed nieuws dan. Ik ga hem morgen laten updaten. Ik laat weten als het probleem opgelost is.
Hopelijk is het gratis bij dat Nokia Service Point. Hij is bijna een jaar oud, maar wel nieuw op eBay gekocht. (Manufacturing date 09/2004. Purchasing date 12/2004.)
We'll see :)
Probleem is dus opgelost met nieuwe firmware 5.50. Gratis in Nokia service point.
Zelfs nog een hele hoop andere verbeteringen. Zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

MaPzel schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:01:
[...]

2GB High-Speed MMC
2GB HS-MMC CARD[4V] FOR DSC, PDA, MobilePhone and Digital Media Player
[Partnr: / Transcend: TS2GMMC4]

is dit degene die je bedoeld?

check die gegevens, het is geen standaard MMC'tje maar een high speed versie (HS). Deze vraagt ook meer stroom. Ofwel werkt niet. Of een standaard 2 gig kaartje werkt kan ik je niet vertellen.
Ja die bedoelde ik... waar kan ik achterhalen welke voltages goed werken met deze 6230? Volgens iemand die ik ken werkte het wel met deze 2GB maar ik heb geen bewijs dus zekerheid heb ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Darkace schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:32:
[...]

Ja die bedoelde ik... waar kan ik achterhalen welke voltages goed werken met deze 6230? Volgens iemand die ik ken werkte het wel met deze 2GB maar ik heb geen bewijs dus zekerheid heb ik niet...
voor zover als ik weet kan de 6230 alleen overweg met de standaard mmc'tjes. Dus geen HighSpeed, ReducedSize enz enz. Welke merken en welke grotes geheugen werken, kun je vinden in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157731

he jongens, hoe kan het dat mijn tijd weg is gevallen bovenin het scherm. heb mijn tel al teruggezet naar de fabriekswaarden (moest alles weer instellen :'( ) maar de tijd kwam niet terug. enig id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Anoniem: 157731 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:41:
he jongens, hoe kan het dat mijn tijd weg is gevallen bovenin het scherm. heb mijn tel al teruggezet naar de fabriekswaarden (moest alles weer instellen :'( ) maar de tijd kwam niet terug. enig id?
instellingen -> instellingen tijd en datum -> klok -> klok afbeelden... en klik daarop.. en klaar is kees :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanx. wel vreemd dat dat echt ineens weg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trouwens, is er ook een mogelijkheid om de kleur van het lettertype aan te passen?
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste