Als je de datakabel alleen wilt gebruiken voor het overzetten van muziekbestanden zou ik er geen aanschaffen als ik jou was. Ik zou gewoon een cardreader kopen, die zijn er al vanaf ongeveer 15 euro. Dan heb je ook geen geklooi met drivers en Nokia Suite, en dat werkt het snelst. En je telefoon even uitzetten om het kaartje er uit te halen is voor mij in ieder geval geen probleem. Maar om even antwoord te geven op jou vraag: de snelheid van de datakabel zal bijna hetzelfde (of iets lager) zijn als die van de cardreader.wd200 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:38:
ik gebruik telefoon af en toe als mp3 op de scooter alleen over een BT verbinding schiet het echt neit op...
ik wil nu data kabel kopen maar is de data overdracht van een data kabel vergelijkbaar aan die van een cardreader?
Anoniem: 8622
Ik heb de 6230 nou een half jaartje, maar hij is er zomaar mee opgehouden. Hij gaat niet meer aan en hij laad niet meer op. Nu kan ik hem laten repareren via telfort. Maar ze vragen bij het formuliertje wat ik moet invullen om de IMEI code. Ik kan op de *#06# manier niet meer achter de IMEI code komen want mn telefoon is dus compleet overleden, maar als ik de telefoon openhaal en de batterij eruit haal zou de IMEI code er onder moeten staan. Ik zie een aantal codes staan maar het is me niet helemaal duidelijk welke nou de IMEI code is. Zou iemand me dat kunnen vertellen? Als ik de code namelijk verkeerd opgeef kan me dat 39 euro gaan kosten en dat is natuurlijk niet de bedoeling! 
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Bron: Telfort.nl:Anoniem: 8622 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:24:
Ik heb de 6230 nou een half jaartje, maar hij is er zomaar mee opgehouden. Hij gaat niet meer aan en hij laad niet meer op. Nu kan ik hem laten repareren via telfort. Maar ze vragen bij het formuliertje wat ik moet invullen om de IMEI code. Ik kan op de *#06# manier niet meer achter de IMEI code komen want mn telefoon is dus compleet overleden, maar als ik de telefoon openhaal en de batterij eruit haal zou de IMEI code er onder moeten staan. Ik zie een aantal codes staan maar het is me niet helemaal duidelijk welke nou de IMEI code is. Zou iemand me dat kunnen vertellen? Als ik de code namelijk verkeerd opgeef kan me dat 39 euro gaan kosten en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
alvast bedankt!
Er staat maar 1 nummer onder je MMC wat 15 cijfers heeft volgens mij en dat is het nummer wat helemaal onderaan staat:Mocht u hiervan geen gebruik kunnen maken, bijvoorbeeld omdat uw toestel defect is, dan kunt u het IMEI nummer vinden op een sticker in de telefoon. Verwijder hiervoor de batterij van het toestel. Het (15-cijferige) IMEI-nummer is ook te vinden bij de informatie die u bij aanschaf van de telefoon krijgt, bijvoorbeeld op een sticker op de verpakking van de telefoon.

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Anoniem: 123244
Probeer deze eens:SS2 Harem schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:45:
Ik heb nu wap settings van de orange site maar nu geeft hij steeds aan na het proberen van inbellen: 'inbel verbinding mislukt' terwijl hij t voor de nieuwe software altijd deed.. Iemand enig idee?
[menu] - [web] - [instellingen] - [instelling verbindingen] - [active webinstelling bewerken]
naam set instellingen: orange wap
homepage: http://wap.orange.nl
proxy's: inschakelen
primaire proxy: 10.250.255.188 poort: 5080
secundaire proxy: 10.250.255.188 poort: 9201
gegevensdrager: gsm gegevens
instellingen drager
inbelnumer: +31628500666
verificatie: normaal
type gegevensoproep: isdn
snelheid gegevensoproep: 9600
login type: automatisch
gebruikersnaam: +31628000000
wachtwoord: PASSWORD PASSWORD
terminalvenstertonen: nee
Misschien is dit iets voor in de startpost, want dit zijn andere instellingen dan Orange World. Dit is puur wap van Orange
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123244 op 06-07-2005 08:37 ]
Iemand enig idee waar je het goedkoopst aan een nieuw LCD scherm voor nokia 6230 kan komen? Heb wel al dit gevonden: http://www.eu-gsm.nl/nokia-6230-display_lcd_scherm.html, dus het lijkt me dat het wel mogelijk moet zijn... maar geen idee of dit goedkoop is. Iemand hier ervaring mee?
Niemand een werkende Notes configuratie?

Anoniem: 140254
Kijk hier maar eens: http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=25&gid=2Morgoth schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:37:
Iemand enig idee waar je het goedkoopst aan een nieuw LCD scherm voor nokia 6230 kan komen? Heb wel al dit gevonden: http://www.eu-gsm.nl/nokia-6230-display_lcd_scherm.html, dus het lijkt me dat het wel mogelijk moet zijn... maar geen idee of dit goedkoop is. Iemand hier ervaring mee?
90 euro dus.
Ik zit een beetje met een probleempje.. Ik kan m'n bluetooth dongle nergens meer vinden
Ik heb nu wel een cardreader om foto's van m'n telefoon te halen en om mp3's op de kaart te pompen (wat trouwens veeel beter gaat dan via bluetooth
), maar ik kan dus geen nieuwe playlists meer op de telefoon zetten omdat die op het telefoon geheugen moeten staan blijkbaar
Nu hoop ik eigenlijk dat iemand gaat zeggen dat het wél kan via een cardreader
Ik heb al wel geprobeerd om een playlist in m3u formaat in de root van m'n geheugenkaartje te zetten, maar dat slikt de telefoon niet.
Nu hoop ik eigenlijk dat iemand gaat zeggen dat het wél kan via een cardreader

Kater? Eerst water, de rest komt later
Anoniem: 114502
Ik heb ook een probleem, ik heb mijn bt usb dongle nog wel maar ik krijg hem niet meer werkende. Ik heb win xp opnieuw erop gezet en met de juiste drivers vraagt hij toch steeds naar de licentie. Als ik hem die dan geen doet tie t nog niet. Ik heb sp2 eraf gegooit want dat maakte me pc alleen maar slomer. Kan iemand me helpen?
Ik heb trouwens een msi btoes dongle.
Ik heb trouwens een msi btoes dongle.
Ik heb ook een probleem met een dongle van trust. Als ik alles instel en hij vind mijn telefoon ook gewoon en ik wil een bestand verzenden dmv rechtermuisknop en kopieren naar bt apperaat dan lukt dat niet en krijg ik de melding met iets van OBEX object push. Iemand enig idee wat daarmee bedoeld word?
bvd
bvd
©2004
Card reader gaat niet lukken (helaas), maar datakabel wel. Maar wat bedoel je dat je je bluetooth nergens meer kan vinden? Gewoon dat je de dongle kwijt bent in de fysieke zin??Haan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:03:
Ik zit een beetje met een probleempje.. Ik kan m'n bluetooth dongle nergens meer vindenIk heb nu wel een cardreader om foto's van m'n telefoon te halen en om mp3's op de kaart te pompen (wat trouwens veeel beter gaat dan via bluetooth
), maar ik kan dus geen nieuwe playlists meer op de telefoon zetten omdat die op het telefoon geheugen moeten staan blijkbaar
![]()
Nu hoop ik eigenlijk dat iemand gaat zeggen dat het wél kan via een cardreaderIk heb al wel geprobeerd om een playlist in m3u formaat in de root van m'n geheugenkaartje te zetten, maar dat slikt de telefoon niet.
@csteelooper:
), nergens goeie drivers te vinden voor die krengen alleen.
@SS2 Harem: je kan beter bestanden verzenden via de PC-Suite, want dan kan je aangeven waar het bestand moet komen te staan.
@Twanzel: met SP2 heb je in principe geen drivers nodig, want die zitten daarin. Misschien toch maar ff proberen, het lijkt mij ook sterk dat je pc merkbaar trager wordt als je SP2 hebt geïnstalleerd trouwens.
zo heten die dingen, maar ik kan er van m'n werk wel een keer eentje meenemen, we hebben nog een paar Uniwill dingen (Ik kan m'n bluetooth dongle nergens meer vinden

@SS2 Harem: je kan beter bestanden verzenden via de PC-Suite, want dan kan je aangeven waar het bestand moet komen te staan.
@Twanzel: met SP2 heb je in principe geen drivers nodig, want die zitten daarin. Misschien toch maar ff proberen, het lijkt mij ook sterk dat je pc merkbaar trager wordt als je SP2 hebt geïnstalleerd trouwens.
Uh Oh... Ik heeft brilletje nodig...Haan schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:13:
@csteelooper:
[...]
zo heten die dingen, maar ik kan er van m'n werk wel een keer eentje meenemen, we hebben nog een paar Uniwill dingen (), nergens goeie drivers te vinden voor die krengen alleen.
Nou, dat wil nogal eens gebeuren hoor... Maar daar is heel makkelijk wat aan te doen, door services die je niet nodig hebt uit te schakelen. Bijvoorbeeld: heb je geen Wireless LAN kaart in je pc en ben je niet van plan er een aan te schaffen, schakel dan Wireless LAN Zero Configuration uit. En zo zijn er nog een hele hoop...[...]het lijkt mij ook sterk dat je pc merkbaar trager wordt als je SP2 hebt geïnstalleerd trouwens.
Anoniem: 132743
Vandaag firmware ge-update naar V5.40
Maar kan nergens een changelog oid vinden, rara wat hebben ze nu weer verbeterd
Tering jantje... nu al V5.40? Sjeej dat gaat érg snel... Ik zit er nu bijna een major version onder (4.44). Zal waarschijnlijk nu wel veelal onder den motorkap zijn. Bij de Nokia 6150 hield iedere firmware upgrade wel in dat de netlijst netjes aangepast was. Bij de 6110 is er op een zeker moment een firmware upgrade gekomen die het SIM Service Menu toegankelijk maakte. Verder hielden firmware upgrades in die tijd weinig in. Da's bij de 6230 wel anders. Maar denk dus dat V5.40 veelal veranderingen onder de motorkap heeft, zoals bijvoorbeeld ondersteuning voor nieuwe accessoires.Anoniem: 132743 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:37:
Vandaag firmware ge-update naar V5.40Maar kan nergens een changelog oid vinden, rara wat hebben ze nu weer verbeterd
Lees net op http://mobile.box.sk dat er een nieuwe versie van Nokia PC Suite is, versie 6.6. Iemand ervaring? Volgens Nokia is het een hele verandering, want zelfs de Model Specific Versions zijn vervangen door deze grote jongen. De 6230(i) is volledig compatible met alle standaard bijgeleverde apps.
Ik heb momenteel weinig aan PC Suite omdat ik er toch geen verbinding mee kan maken
Ik zal binnenkort toch maar een nieuwe bluetooth stick gaan denk ik..
Toevallig heb ik Nokia PC Suite 6.6 geinstalleerd en kreeg met het maken van een back-up van mijn telefoon (een 6230i met usb kabel) de foutmelding:csteelooper schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:34:
Lees net op http://mobile.box.sk dat er een nieuwe versie van Nokia PC Suite is, versie 6.6. Iemand ervaring? Volgens Nokia is het een hele verandering, want zelfs de Model Specific Versions zijn vervangen door deze grote jongen. De 6230(i) is volledig compatible met alle standaard bijgeleverde apps.
"er is een ernstige fout opgetreden tijdens de gegevensoverdracht. De bewerking kan niet worden voltooid. Probeer het opnieuw."
toen heb ik 6.6 er weer af gehaald en 6.5 erop gezet. Toen had ik geen probleem met het maken van een back-up.
Hmz... sja dit geneuk had me pa dus met zijn N6230 icm 6.0 (hij had de een of andere 5.x versie erbij). Hij moest een software-update laten doen om 6.0 aan de praat te krijgen. Niet dat ik me kan voorstellen dat het met de 6230i ook daaraan kan liggen...
Changelog 5.35 --> 5.40
- EDGE:
- When switching off the phone during EDGE transfer, a detach request
is sent to the network
- XHTML:
- Alignment improvement in Hebrew xHTML pages. Texts containing
mixture of Latin and Hebrew characters as well as tables with Hebrew
characters are presented correctly. On xHTML pages it is possible to
focus on Hebrew links.
- When listening to the Music Player using HDS-3 or HS-3 headsets, remote
button can be used to stop the music
- The radio is muted until the call is ended when using voice dialling in
conjunction with car kit Carkit-126
- Improvement when adjusting the volume while playing certain types of
video
- Improvement when streaming from emblaze server
- Timing improvement in Java MIDP 2.0 downloading
- Operator name list updated:
New names
“ANT” (362/951)
“UMNIAH” (416/03)
“NAWRAS” (422/03)
“SKT” (450/05)
“SUNDAY” (454/19)
“PCS” (704/01) GSM1900
“OLA” (732/111) GSM1900
Name changed
“MOVISTAR” “movistar” (214/02)
“MOVISTAR” “movistar” (214/07)
“EUROTEL-SK” “T-Mobile SK” (231/02)
“N NetCom GSM” “N Netcom” (242/02)
“RLE” “EE elisa” (248/02)
“RUS Di-ex” “Di-ex” (250/14)
“Bee Line” “Beeline” (250/99)
“UA ASTELIT” “UA life” (255/06)
“L-VOX.mobile” “L VOX.LU” (270/99)
“FL GSM” “SwisscomFL” (295/01)
“PK WARID” “WaridTel” (410/07)
“3-DUALBAND” “3(2G)” (454/04)
“TMTOUCH” “MY CELCOM 3G” (502/13)
“3 AUS” “3TELSTRA” (505/06)
“AMN” “ALG Mobilis” (603/01)
“DZA-WTA” “DZA NEDJMA” (603/03)
Niet echt boeiende update dus (niet voor mij in ieder geval
True... Maar ik ga me foon sowieso laten uppen vanaf 4.44, want nokia heeft me verteld dat dat nodig is. Ik heb een batch die met 4.44 problemen had, dus ik wil daar vanaf.
gelukkig wel ja, want anders blijven we updaten... zou het moment bereikt zijn dat ik niet hoef te verlangen naar een betere firmware....? (ik denk van wel, ik ben dik tevreden over 5.35)
Ik heb sinds kort een probleem met mijn 6230.
Elke keer als mijn telefoon nu verbinding maakt met het Telfort netwerk krijg ik de melding: "Controleer verbindingsinstellingen" vervolgens krijg ik wel gewoon verbinding met het mobiele netwerk van Telfort. Ik heb alleen nu moeite met het gebruik van GRPS en het versturen van MMS, ook over het GPRS netwerk. Ik krijg dan vaak: "GPRS verbinding mislukt". De oplossing is dan om eerst even een nummer te bellen en dan op te hangen, dan werkt mijn GPRS weer.
Hoe kan dit zo ineens? Zou een firmware update dit kunnen oplossen? Mijn versie zit nog op 4.28!
Elke keer als mijn telefoon nu verbinding maakt met het Telfort netwerk krijg ik de melding: "Controleer verbindingsinstellingen" vervolgens krijg ik wel gewoon verbinding met het mobiele netwerk van Telfort. Ik heb alleen nu moeite met het gebruik van GRPS en het versturen van MMS, ook over het GPRS netwerk. Ik krijg dan vaak: "GPRS verbinding mislukt". De oplossing is dan om eerst even een nummer te bellen en dan op te hangen, dan werkt mijn GPRS weer.

Hoe kan dit zo ineens? Zou een firmware update dit kunnen oplossen? Mijn versie zit nog op 4.28!
Ik heb een Nokia 6230 en nu is hij stuk 
Hij geeft geen geluid meer... Dus als ik gebelt word lijkt hij gewoon op stil te staan. Alleen komen er nog wel piepjes van het drukken op de toetsen uit. Dus dat is dan weer jammer, waarschijnlijk die speaker aan de zijkant kapot.
Hij geeft geen geluid meer... Dus als ik gebelt word lijkt hij gewoon op stil te staan. Alleen komen er nog wel piepjes van het drukken op de toetsen uit. Dus dat is dan weer jammer, waarschijnlijk die speaker aan de zijkant kapot.
Zijn er al drivers voor de nokia datakabel voor de nokia 6230 voor windows xp 64bit? Dit is eigenlijk het enige punt wat mij er nog van weerhoudt om over te stappen op windows x64. Wil toch blijven kunnen synchroniseren tussen de 6230 en Outlook.
Niet veel bijzonders, maar ik ga 'm toch maar laten upgraden omdat m'n garantie over 6 dagen verloopt. Iemand enig idee of ze 'm bij Ricom in Schiedam al hebben?
Ik dacht trouwens dat je nog 2 of 3 maanden garantie krijgt op de FW na een upgrade. Zou je dus, als binnen die periode weer een upgrade uitkomt, opnieuw gratis kunnen laten flashen?
Ook maar dat ik dat weet!
Weet iemand hoe je in de lijst met opnames in je telefoon zo'n m3u bestand kan verwijderen? Zo'n afspeellijst dus..
bvd
bvd
©2004
Anoniem: 114502
Dat kun je doen met pc suiteSS2 Harem schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 19:11:
Weet iemand hoe je in de lijst met opnames in je telefoon zo'n m3u bestand kan verwijderen? Zo'n afspeellijst dus..
bvd
in het menu muziek overbrengen
Ik heb die startpost toch niet voor niets gemaakt..SS2 Harem schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:56:
Hoe dan want daar heb ik geen id van..
Kijk hier eens: Nokia 6230 - Deel 15, is wel een ander geval, maar met de info daar zou je er prima uit moeten komen.
meestal loopt je garantie langer door dan je factuurdatum (aangezien ze het via het serienummer doen)vbmot schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:19:
[...]
Niet veel bijzonders, maar ik ga 'm toch maar laten upgraden omdat m'n garantie over 6 dagen verloopt. Iemand enig idee of ze 'm bij Ricom in Schiedam al hebben?
Ik dacht trouwens dat je nog 2 of 3 maanden garantie krijgt op de FW na een upgrade. Zou je dus, als binnen die periode weer een upgrade uitkomt, opnieuw gratis kunnen laten flashen?
Anoniem: 51964
ik heb dit ook, is dit ding weer op te laden op de 1 of andere manier?Anoniem: 137316 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:22:
[...]
Hoelang heb je je tel al?
Er zit in je toestel namelijk nog een klein batterij´tje, die er voor zorgt dat tijd en datum in t geheugen blijft, waarschijnlijk is die batterij leeg..
Anoniem: 142292
Weet iemand of het mogelijk is om je SMSjes naar Outlook te kopieren? Speciaal proggie?
was tot gister erg tevrede over me 6230 maar nu heeft die een probleem,
hij slaat regelmatig vast dan heb ik een verlichtdisplay met mijn achtergrond te zien .
de tijd loopt wel door, spraak herkening en de tijd doen het gewoon.
maar ik kan geen knopjes meer in drukken telefoon reageert er niet op.
en de aan en uit knop is dood.
nu heb ik deze telefoon mee de tent in genomen dus kan zijn dat er iets vocht in is gekomen ik heb deze nu uit elkaar liggen ..
ik dacht ik ga morgen terug na de winkel voor garantie .. .maar ja aankoop datum 24-07 dus tja net te laat... stel me telefoon haalt het niet is er een mogelijkheid om iets met nokia te regelen het is toch erg dat zo duur ding het na een jaar begeef terwijl ik er altijd goed en netjes mee om gaat.
hij slaat regelmatig vast dan heb ik een verlichtdisplay met mijn achtergrond te zien .
de tijd loopt wel door, spraak herkening en de tijd doen het gewoon.
maar ik kan geen knopjes meer in drukken telefoon reageert er niet op.
en de aan en uit knop is dood.
nu heb ik deze telefoon mee de tent in genomen dus kan zijn dat er iets vocht in is gekomen ik heb deze nu uit elkaar liggen ..
ik dacht ik ga morgen terug na de winkel voor garantie .. .maar ja aankoop datum 24-07 dus tja net te laat... stel me telefoon haalt het niet is er een mogelijkheid om iets met nokia te regelen het is toch erg dat zo duur ding het na een jaar begeef terwijl ik er altijd goed en netjes mee om gaat.
Al eens geprobeerd het ding 24uur aan de lader te leggen, waarbij de telefoon UIT staat? Dat wilde zowel voor mijn 6610, mijn 6210 en mijn 6150 wonderen doen...Daarvoor moest ik de klok steeds opneiuw setten...Anoniem: 51964 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:11:
[...]
ik heb dit ook, is dit ding weer op te laden op de 1 of andere manier?
In Nokia Audio Manager (die wordt geopend als je klikt op Muziek Overbrengen in het hoofdvenster van de Data Suite) zie je twee delen. Het bovenste gedeelte is je comp, het onderste je foon. Die twee delen zijn alletwee weer opgesplitst in een linker- en een rechterdeel, waarbij links de mapstructuur toont en rechts (in het geval van de foon) de aanwezige bestanden. Als je nou in het onderste gedeelte naar de map Playlists toe gaat, zie je je afspeellijsten staan in het gedeelte rechtsonder. Daar selecteer je de gewenste afspeellijst en dan klik je rechts en kies je Remove. Of je ramt de del van het toetsenbord (ofwel de Delete toets). Dat zou ook moeten lukken...SS2 Harem schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 19:11:
bvd
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn irritante 'T-Mobile' operator-logo weg.
Een tijdje geleden was het wel gelukt via WAP met de link in de FAQ.
Alleen heb ik vandaag een nieuwe SIM gekregen, en nu gaat die irritante operator-logo niet weg.
Ik sla hem op, vervang de operator-logo, maar vervolgens staat er nog gewoon doodleuk T-Mobile op mijn achtergrond
.
De picture-editor van T-mobile kon ik ook niet meer vinden op de site (weggehaald blijkbaar, of ik ben zeer blind). Bluetooth-dongle is ook naar de hemel, dus dat gaat ook niet werken.
Wie heeft er tips
.
Een tijdje geleden was het wel gelukt via WAP met de link in de FAQ.
Alleen heb ik vandaag een nieuwe SIM gekregen, en nu gaat die irritante operator-logo niet weg.
Ik sla hem op, vervang de operator-logo, maar vervolgens staat er nog gewoon doodleuk T-Mobile op mijn achtergrond

De picture-editor van T-mobile kon ik ook niet meer vinden op de site (weggehaald blijkbaar, of ik ben zeer blind). Bluetooth-dongle is ook naar de hemel, dus dat gaat ook niet werken.
Wie heeft er tips
Ja dat zou goed kunnen, want de medewerker van Ricom zag ook al dat ik nog enkele dagen garantie had. De bon heeft hij helemaal niet gezien. Overigens was ik wel op tijd dus heb nu ook de nieuwste FW (5.40). Geen verschil te merken in vergelijking met de vorige (5.35).StanTheMan schreef op maandag 25 juli 2005 @ 00:15:
[...]
meestal loopt je garantie langer door dan je factuurdatum (aangezien ze het via het serienummer doen)
Erg goeie zaak trouwens dat Ricom. Een wereld van verschil met die ongeïnteresseerde lui van de meeste Nokia stores.
ik heb pc suite 6.6 er op nu, maar dat ding start steeds automatisch op, weet iemand waar je dat kan instellen?
start->uitvoeren->msconfig /6
ah dankHaan schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:10:
start->uitvoeren->msconfig /6
toch apart dit, het werkt nu wel, alleen als ik het dus eenmaal alsnog manueel opstart, hoe kan je het dan weer uitdoen, behalve door een reset
Basic computerkennis... ctrl+alt+delete en processen killen. (weet zo ff niet de precieze namen ervan, maar het zijn er een aantal en ze vreten redelijk wat geheugen, met even uitproberen vind je ze wel)Anoniem: 51964 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:45:
[...]
ah dank
toch apart dit, het werkt nu wel, alleen als ik het dus eenmaal alsnog manueel opstart, hoe kan je het dan weer uitdoen, behalve door een reset
ja basis computer kennis, ik weet ook wel dat dat op die manier kan, maar het is toch raar dat dat programma niet afsluitbaar is???
tja, je telefoon laat je meestal ook aanstaan is misschien de gedachtengang erachter....?
Anoniem: 63923
Het is eindelijk zo ver gekomen, ik heb mijn headset eens op een hele andere wijze gemod. Vond het altijd schurftig irritant dat ik met koptelefoon op mn microfoon niet fatsoenlijk kon gebruiken omdat daar dan een lang snoer naar mn koptelefoon uitkomt. Na deze mod is mn koptelefoon helemaal vrij, ik moet er alleen nog een klipje op lijmen ofzo.

wie kan bevestigen dattie via pcsuit 6.6.16 icm windows xp sp2 via bluetooth zijn nokia 6230 fw 5.26 de contacten kan synchroniseren, ik krijg dit niet voor elkaar!
help!
help!
Er zit volgens mij een bug in de firmware. Als je mp3 files hebt die langer zijn dan 100 minuten treedt het volgende op:
tijd => tijd modulo 100 minuten.
Als je dan de music player beeindigt, en weer terugkeert, mag je x maal 100 minuten doorspoelen voordat je op het punt komt waarop je uit de music player ging.
Handig!
Als je dan de music player beeindigt, en weer terugkeert, mag je x maal 100 minuten doorspoelen voordat je op het punt komt waarop je uit de music player ging.
Handig!
Welke FW versie?hansdegit schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:57:
Er zit volgens mij een bug in de firmware. Als je mp3 files hebt die langer zijn dan 100 minuten treedt het volgende op:
Handig!
Hoe zat het nou, tot wanneer is flashen van je firmware gratis? Want ik hoor meerdere tegenstrijdige berichten hierover!
als je nog garantie heb dan is het gratis anders niet..
Anoniem: 62046
Ik heb even 2 vragen:
* Hoe krijgen jullie in vredesnaam die knop van je headset los geschroeft?
We hebben wel zo'n horlogeset-schroevendraaier maar daarmee draai ik de schroefjes kapot.
* Er staat nu de hele tijd heel klein "vergadering" op mijn ''bureaublad". Waarschijnlijk heb ik dat ergens in mijn agenda gezet. Maar nu ben ik mijn hele agenda afgegaan maar nergens staat ergens 'vergadering'. Iemand enig idee hoe ik dat weg krijg?
* Hoe krijgen jullie in vredesnaam die knop van je headset los geschroeft?
* Er staat nu de hele tijd heel klein "vergadering" op mijn ''bureaublad". Waarschijnlijk heb ik dat ergens in mijn agenda gezet. Maar nu ben ik mijn hele agenda afgegaan maar nergens staat ergens 'vergadering'. Iemand enig idee hoe ik dat weg krijg?
Draai je wel linksom?...Anoniem: 62046 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:37:
Ik heb even 2 vragen:
* Hoe krijgen jullie in vredesnaam die knop van je headset los geschroeft?We hebben wel zo'n horlogeset-schroevendraaier maar daarmee draai ik de schroefjes kapot.
Dat is je profielAnoniem: 62046 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:37:
Anoniem: 97369
Je hebt een TORX, type 6, nodig, te halen bij de betere bouwmarkt, dat zeg ik: bouwmarktAnoniem: 62046 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:37:
Ik heb even 2 vragen:
* Hoe krijgen jullie in vredesnaam die knop van je headset los geschroeft?We hebben wel zo'n horlogeset-schroevendraaier maar daarmee draai ik de schroefjes kapot.

Vergadering is een profiel, enkel bij profiel Normaal staat er geen tekst, oplossing: Profiel aanpassen naar Normaal
Ik ben vandaag naar Multicom in A'dam geweest en mijn firmware versie staat nu op 5.40!!!
Heel mooi allemaal, maar nu nog even een vraagje, want nu bewegen de animated gifjes ook als je ze als achtergrond zet. Alleen herhaalt deze zich maar een bepaald aantal keer!?
Is dat ergens in te stellen of is dat nog steeds een bug?
Heel mooi allemaal, maar nu nog even een vraagje, want nu bewegen de animated gifjes ook als je ze als achtergrond zet. Alleen herhaalt deze zich maar een bepaald aantal keer!?
Is dat ergens in te stellen of is dat nog steeds een bug?
dat heb ik ook.. en ik heb 5.35.. maar dat hoort volgens mij.. en is geen bug..
Jammer, terwijl het net zo leuk is als je daar een animated smilie o.i.d. hebt staan! Is ook niet veel info over te vinden..jimbojansen90 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:46:
dat heb ik ook.. en ik heb 5.35.. maar dat hoort volgens mij.. en is geen bug..
Om precies te zijn zo'n gifje herhaalt zich 13 keer, daarna staat i stil. Hij loopt pas weer na het uit- en weer aanzetten van je foon, weer 13 keer dus.vegterb schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:22:
[...]
Jammer, terwijl het net zo leuk is als je daar een animated smilie o.i.d. hebt staan! Is ook niet veel info over te vinden..
Hoe die Nokia leu bij 13 komen...?????? erg vaag

Anoniem: 97369
Met een aantal programma's (freeware, ff zoeken) kun je de loop instellen op continu of oneindig, Nokia heeft de loop ingesteld op 13xMaPzel schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:38:
[...]
Om precies te zijn zo'n gifje herhaalt zich 13 keer, daarna staat i stil. Hij loopt pas weer na het uit- en weer aanzetten van je foon, weer 13 keer dus.
Hoe die Nokia leu bij 13 komen...?????? erg vaag
Anoniem: 151823
heb je misschien een link van dat freeware proggie, ik kan het nergens vindenAnoniem: 97369 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:18:
[...]
Met een aantal programma's (freeware, ff zoeken) kun je de loop instellen op continu of oneindig, Nokia heeft de loop ingesteld op 13x
thnx.
olieroe
Anoniem: 133744
Ik krijg weer eens een mailtje van club nokia en je kon gratis een nieuw programmatje downloaden. Leek me wel een leuk programma want het was nokia sensor. Het is vreemd genoeg niet beschikbaar voor de nokia 6230
Is deze niet geschikt voor symbian ofzo ?
Ik heb vorige maand mijn firmware laten updaten, en nu wou ik mijn voicemail weer instellen onder de (snel)toets 1. Nu drukte ik per ongeluk daar een verkeerd nummer in, toen er om gevraagd werd. 
ik snap ook niet waarom ik dat deed, maar feit is nu wel dat ik niet weet hoe ik dat nummer moet veranderen naar 1233 onder het knopje 1..
Wie o wie kan mij helpen?

ik snap ook niet waarom ik dat deed, maar feit is nu wel dat ik niet weet hoe ik dat nummer moet veranderen naar 1233 onder het knopje 1..
Wie o wie kan mij helpen?
Gewoon kwestie van alle opties uitproberen
Ik heb het gevonden onder Contacten->dienstnummers. Daar kan je het nummer van de voicemail instellen 
Gaat toch niet zó makkelijk, ook vervolgens kiezen voor 'nummer kopiëren', (dan staat het tussen de gewone telefoonnummers,) heeft geen zin, want als je het nummer daar aanpast, verandert het niet bij de 'dienstnummers'. Hmm, ik weet het ook niet helaas.
Gaat toch niet zó makkelijk, ook vervolgens kiezen voor 'nummer kopiëren', (dan staat het tussen de gewone telefoonnummers,) heeft geen zin, want als je het nummer daar aanpast, verandert het niet bij de 'dienstnummers'. Hmm, ik weet het ook niet helaas.
[ Voor 48% gewijzigd door Haan op 11-08-2005 23:45 ]
heel simpel
Berichten > Spraakberichten > Nummer voicemailbox
die wijzig je gewoon simpel naar t voicemailnummer (vodafone 1233)
[ Voor 85% gewijzigd door HyperTrophy op 11-08-2005 23:52 ]
Ok super bedankt!!HyperTrophy schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:50:
heel simpel
lol dus je denkt dat er symbian op de 6230 zit?... Niet dus! 't apparaat werkt nog gewoon met series 40 softwareAnoniem: 133744 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:14:
Ik krijg weer eens een mailtje van club nokia en je kon gratis een nieuw programmatje downloaden. Leek me wel een leuk programma want het was nokia sensor. Het is vreemd genoeg niet beschikbaar voor de nokia 6230Is deze niet geschikt voor symbian ofzo ?
Dat progje heb ik verder nog niet eerder van gehoord. Maar t zal dus wel alleen voor de symbian foons zijn, ofwel daar hebbe wij geen klootn aan.

Anoniem: 32558
jammer trouwens, lijkt mij wel een geinig programmaMaPzel schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:58:
[...]
lol dus je denkt dat er symbian op de 6230 zit?... Niet dus! 't apparaat werkt nog gewoon met series 40 software![]()
Dat progje heb ik verder nog niet eerder van gehoord. Maar t zal dus wel alleen voor de symbian foons zijn, ofwel daar hebbe wij geen klootn aan.
Overigens heb ik nu toch wel een klein probleempje met mijn covertje.
Bij het terug opsteken van mijn covertje heb ik de haakjes van het voorkantje afgebroken( de haakjes helemaal bovenaan, die het achterplaatje vasthoudt aan het voorplaatje) , niet wetende hoe het sluitsysteem precies werkte.
Nuja, val ik nog eens in de kosten voor een covertje
eigen schuld natuurlijk
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 32558 op 12-08-2005 14:18 ]
Ik heb verschillende 6230's vastgehad van vrienden e.d, maar deze hebben allemaal een veel fellere backlight dan die van mij (veel witter). Mijn telefoon is ongeveer een jaar oud nu. Is dit softwarematig (ik heb er nog 1 met versie 3.15), of gewoon "ouderdom"?
[ Voor 4% gewijzigd door zandpaddo op 12-08-2005 16:18 ]
Zie jij een knop? nee? ik ook niet!Spits schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:42:
Weet iemand of de Nokia AD 15 een knop heeft om nummers te skippen?
Deze dus:
[afbeelding]
Keb hetzelfde probleem, maar bij mij is maar aan één kant zo'n haakje dr af. AChja zo'n cover zal ook wel niet de hele wereld kostenAnoniem: 32558 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:15:
[...]
jammer trouwens, lijkt mij wel een geinig programma
Bij het terug opsteken van mijn covertje heb ik de haakjes van het voorkantje afgebroken( de haakjes helemaal bovenaan, die het achterplaatje vasthoudt aan het voorplaatje) , niet wetende hoe het sluitsysteem precies werkte.
eigen schuld natuurlijk
Anoniem: 32558
25€, toch niet weinig vind ik.MaPzel schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:32:
[...]
Keb hetzelfde probleem, maar bij mij is maar aan één kant zo'n haakje dr af. AChja zo'n cover zal ook wel niet de hele wereld kosten. En nu blijft i trouwens ook nog wel zitten. T rammelt alleen een beetje
hehe.
Ik heb zo'n adapter besteld via Ebay, maar hij werkt bij mij dus niet goed. De telefoon herkend het niet als een goed toebehoren. Als ik de Music Player wil starten dan zegt mijn telefoon "Fout Music Player". Als ik radio wil luisteren zegt ie: "Sluit toebehoren aan (bijv. hoofdtelefoon)", en als ik een mp3 luister via mijn gallerij kan dat wel, maar dan kan ik het volume niet aanpassen, hij zegt dan:vegterb schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:16:
Ik was nog ff opzoek naar die Nokia AD-15 en vond uiteindelijk deze voor 15 euro:
[afbeelding]
Bron:Telecomwinkel.nl
Is dit nou hetzelfde idee als die op Ebay?
[afbeelding]
Bedoel, daar kan ik dus gewoon elke koptelefoon op aansluiten!?
"Volumeregelaar niet beschikbaar v. toebehoren". Ik kan zowieso helemaal niet meer het volumeaanpassen met die adapter in mijn telefoon.
Heeft iemand dit ook ondervonden, en misschien een oplossing?
[ Voor 6% gewijzigd door Spits op 13-08-2005 14:31 ]
Ik wil met mijn laptop, via mijn mobiel, op internet. Dat kan natuurlijk via het GSM-Internet, maar ik wil dat het via GPRS gaat. Dus ik naar www.telfort.nl:
User: telfortnl
Pass: password
Of moet ik het nog anders doen?
Maar als ik dan verbinding probeer te maken, dat begint goed. Mijn telefoon begint met het maken van een GPRS-verbinding, maar bij 'bezig met controleren van gebruikersnaam en wachtwoord' meld de telefoon: 'Meld u aan bij GPRS'. Maar ik hoef me daar toch verder niet bij aan te melden? Ik kan toch deze inlog-gegevens gebruiken?* Zet een inbelverbinding op via GPRS/EDGE
o connectionname b.v Telfort internet
* next
o phonenumber *99#
* next
o anyone use
* next
o username telfortnl
o password password
o confirm password
* finish
User: telfortnl
Pass: password
Of moet ik het nog anders doen?
hmhz, das niet erg laag ofzo nee... Voor zo'n klein, dun pruts plastic kapje wat met een maand ofzo toch weer afbreekt oid. Mja das Nokia, ze zorgen gewoon door dat soort dingen dat ze flink geld kunnen verdienen. Zoals versschillende kleuren covers, mmc kaartjes en zeggen dat alleen die van hen werken. Dr zijn altijd wel mensen die daar intrappen... Behalve de mensen die got bezoeken natuurlijk
Anoniem: 133744
Leek mijh nouh ook zo'n leuk programmatjeAnoniem: 32558 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:15:
[...]
jammer trouwens, lijkt mij wel een geinig programma
eigen schuld natuurlijk
Is het nu ook mogelijk met die nieuwste firmware d.m.v. een datakabel hem als een verwisselbare schijf aan te maken in Windows (net als een fotocamera) en dus NIET via Nokia Suite.
Mijn broertje heeft namelijk een 6230i die dat dus wel standaard kan. Dit is een ideale optie om bv. bestanden mee te nemen en dus dan niet die Nokia Suite eerst moet installeren.
Indien dit met die nieuwe firmware dit wel mogelijk is, moet ik maar snel updaten en snel een MMC kaart kopen.
Mijn broertje heeft namelijk een 6230i die dat dus wel standaard kan. Dit is een ideale optie om bv. bestanden mee te nemen en dus dan niet die Nokia Suite eerst moet installeren.
Indien dit met die nieuwe firmware dit wel mogelijk is, moet ik maar snel updaten en snel een MMC kaart kopen.
Anoniem: 139611
ik heb hem nog goedkoper gevondenvegterb schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:16:
Ik was nog ff opzoek naar die Nokia AD-15 en vond uiteindelijk deze voor 15 euro:
[afbeelding]
Bron:Telecomwinkel.nl
Is dit nou hetzelfde idee als die op Ebay?
[afbeelding]
Bedoel, daar kan ik dus gewoon elke koptelefoon op aansluiten!?
Anoniem: 75597
Helaas, ik heb die nieuwe firmware en het kan nog steeds niet.... Als alternatief kun je natuurlijk een mmc- reader gebruiken, maar dan moet je de batterij er steeds uithalen, dus ook niet echt handig.thespeed schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:26:
Is het nu ook mogelijk met die nieuwste firmware d.m.v. een datakabel hem als een verwisselbare schijf aan te maken in Windows (net als een fotocamera) en dus NIET via Nokia Suite.

Is het moeilijk om een display te vervangen van een 6230?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Niemand die hetzelfde is opgevallen?zandpaddo schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:18:
Ik heb verschillende 6230's vastgehad van vrienden e.d, maar deze hebben allemaal een veel fellere backlight dan die van mij (veel witter). Mijn telefoon is ongeveer een jaar oud nu. Is dit softwarematig (ik heb er nog 1 met versie 3.15), of gewoon "ouderdom"?
Anoniem: 24752
Zeker wel, heb exact hetzelfde mijn display is een stuk minder helder als alle andere 6230's die ik heb gezien. Ik heb hem ook iets van een jaar geleden gekocht. Moet zeggen dat dit in combinatie met een snel bekrasbaar raampje en een slecht afgesloten frontje (er komt constant stof op het display te zitten) me er wel van zal weerhouden volgende keer een nokia te kopen (dit was m'n eerste).
welke softwareversie gebruik jij? (tik in op telefoon *#0000# om het te zien)Anoniem: 24752 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:04:
Zeker wel, heb exact hetzelfde mijn display is een stuk minder helder als alle andere 6230's die ik heb gezien. Ik heb hem ook iets van een jaar geleden gekocht. Moet zeggen dat dit in combinatie met een snel bekrasbaar raampje en een slecht afgesloten frontje (er komt constant stof op het display te zitten) me er wel van zal weerhouden volgende keer een nokia te kopen (dit was m'n eerste).
Anoniem: 24752
v04.44, heb een keer half jaar geleden ofzo mijn telefoon laten updaten bij nokia service center in Amsterdam. Maar ik neem aan dat het toch gewoon een hardware iets is, een ander display zeg maar, of denk je van niet?
Anoniem: 137316
Ik denk van niet, in de nieuwe firmware´s is de helderheid en contrast aangepast, en dat is zoals je weet, geen hardware-issueAnoniem: 24752 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:22:
v04.44, heb een keer half jaar geleden ofzo mijn telefoon laten updaten bij nokia service center in Amsterdam. Maar ik neem aan dat het toch gewoon een hardware iets is, een ander display zeg maar, of denk je van niet?
Sorry dat ik mijzelf quote maar ik wil hier graag een antwoord op, dus misschien dat iemand een ideetje heeft 
Spits schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:30:
[...]
Ik heb zo'n adapter besteld via Ebay, maar hij werkt bij mij dus niet goed. De telefoon herkend het niet als een goed toebehoren. Als ik de Music Player wil starten dan zegt mijn telefoon "Fout Music Player". Als ik radio wil luisteren zegt ie: "Sluit toebehoren aan (bijv. hoofdtelefoon)", en als ik een mp3 luister via mijn gallerij kan dat wel, maar dan kan ik het volume niet aanpassen, hij zegt dan:
"Volumeregelaar niet beschikbaar v. toebehoren". Ik kan zowieso helemaal niet meer het volumeaanpassen met die adapter in mijn telefoon.
ik de'enk....., dat je gewoon bent opgelicht met dat ding... Hij werkt gewoon niet klaarSpits schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:23:
Sorry dat ik mijzelf quote maar ik wil hier graag een antwoord op, dus misschien dat iemand een ideetje heeft![]()
[...]

[ Voor 3% gewijzigd door MaPzel op 19-08-2005 13:37 ]
misschien heb je hier wat aanSpits schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:30:
[...]
Ik heb zo'n adapter besteld via Ebay, maar hij werkt bij mij dus niet goed. De telefoon herkend het niet als een goed toebehoren. Als ik de Music Player wil starten dan zegt mijn telefoon "Fout Music Player". Als ik radio wil luisteren zegt ie: "Sluit toebehoren aan (bijv. hoofdtelefoon)", en als ik een mp3 luister via mijn gallerij kan dat wel, maar dan kan ik het volume niet aanpassen, hij zegt dan:
aansluiting van de DKU-2 datakabel
met de aansluitingen van de audio!!
misschien is het mogelijk via de Insertion & removal detection
weet niet hoe het bij nokia zit. maar kun je niet 2 draden met elkaar verbinden?
Zo te zien word de ACI (Insertion & removal detection) aan de ground verbonden via een diode
misschien het prutsen waard, tenzij je de tel sloopt

[ Voor 12% gewijzigd door thespeed op 20-08-2005 17:49 ]
Hey hallo mensen. Na heel lang gezocht te hebben heb ik een vraagje over mijn Nokia 6230. Ik wil namelijk via BlueTooth de Nokia software met mijn telefoon laten communiceren. Alleen krijg ik dat niet voor mekaar.
Wat ik heb voor BlueTooth is mijn Logitech Cordless Desktop MX (BlueTooth). Heeft iemand dit aan de praat kunnen krijgen? Ik helaas niet. Als ik verbinding wil maken komt ie met de melding dat het verbindingstype niet kan worden gebruikt. Het lijkt alsof de standaard BlueTooth niet mijn Logitech station kan pakken.
Als iemand mij kan helpen, bedankt!
Wat ik heb voor BlueTooth is mijn Logitech Cordless Desktop MX (BlueTooth). Heeft iemand dit aan de praat kunnen krijgen? Ik helaas niet. Als ik verbinding wil maken komt ie met de melding dat het verbindingstype niet kan worden gebruikt. Het lijkt alsof de standaard BlueTooth niet mijn Logitech station kan pakken.
Als iemand mij kan helpen, bedankt!
Ok ik heb nu een heel groot probleem... om mijn telefoon te beveiligen heb ik op de toetsenblokkering een extra code gezet de zogenaamde beveiligingscode... op een of andere manier werkt deze niet meer.
Ik kan dus niet meer bellen maar alleen maar gebeld worden. Hoe los ik dit op?
Is er een mogelijkheid om die code te omzeilen doormiddel van de puk?
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Dit is niet via de puk code mogelijk!airwalker_nl schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:40:
Ok ik heb nu een heel groot probleem... om mijn telefoon te beveiligen heb ik op de toetsenblokkering een extra code gezet de zogenaamde beveiligingscode... op een of andere manier werkt deze niet meer.
de puk code word alleen gebruikt als je de PIN code van je sim kaart kwijt bent.
Dit is dus een beveiliging van de telefoon.
Ik weet niet of je de beveiligingscode gewijzigd hebt.
maar de standaard code van Nokia bij mijn toestel is:
12345
misschien heb je er wat aan.
als het echt niet lukt, zou ik naar een nokia service point gaan met een bewijs dat het toestel van jou is. Daar kunnen ze hem er vast wel uithalen via de firmware.
veel suc6
NIEUWE SOFTWARE!!!!!
Versie 5.50
Changes/improvements made from MCU SW v 5.40 to v 5.50:
- When pairing 6230 with HP IPAQ 2210 the phone resets after entering
pass code
- Reset when saving an authority certificate while WIM memory is full
- 6230 not reachable in T-Mobile network
- SEND DTMF (normal) failed. Phone writes “Sending” instead of not
showing any notification, in seq 1.3.5.49
- Repeating SMS text characters with “0” improved
- Timed profile was deactivated when charging 6230
Bron: Nokia
Is niet echt veel maar toch weer iets.
don't worry, be happy...
Firmware update gehad van 4.40 naar 5.40.
Eindelijk het gezeik over met het spontaan rebooten bij bijv. het maken van smsjes.
Eindelijk het gezeik over met het spontaan rebooten bij bijv. het maken van smsjes.
Andere mogelijkheid: pluk je batterij uit je foon en zet hem er weer in. Ga vervolgens naar Settings>Phone Settings>key Guard en selecteer Off... één keer je beveiligingscode er in donderen en klaar. Tip: ben je de beveiligingscode kwijt, sluit dan een data-kabel aan met een SERIËLE connectie en gebruik een non-Nokia programma zoals SmartSMS om je beveiligingscode uit te lezen. Dit laatste werkt in ieder geval voor Nokia6230 telefoons met softwareversie 3.15airwalker_nl schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:40:
Mijn phone ligt thans bij DynaFix met het verzoek om een update. Hij zit nog in de wachtrij en meestal is Dynafix erg snel met het aannemen van nieuwe S/W releases. De kans is dus behoorlijk groot dat ik van 04.44 naar 05.50 ga. Ben errug benieuwd. Dynafix doet ook swaps, maar tegenwoordig kun je bij Orange aangeven of je een swap wil, of je eigen telefoon terug. In dat laatste geval gaat je telefoon in een queue en wordt er aan gedaan wat er aan gedaan moet worden. Daarna krijg je 'm gewoon terug.Raimon schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:20:
NIEUWE SOFTWARE!!!!!
Versie 5.50
Changes/improvements made from MCU SW v 5.40 to v 5.50:
- When pairing 6230 with HP IPAQ 2210 the phone resets after entering
pass code
- Reset when saving an authority certificate while WIM memory is full
- 6230 not reachable in T-Mobile network
- SEND DTMF (normal) failed. Phone writes “Sending” instead of not
showing any notification, in seq 1.3.5.49
- Repeating SMS text characters with “0” improved
- Timed profile was deactivated when charging 6230
Bron: Nokia
Is niet echt veel maar toch weer iets.
[ Voor 27% gewijzigd door csteelooper op 24-08-2005 10:08 ]
Dat klopt. Dynafix heeft ook de nieuwste software al en je toestel zal deze dan ook hebben wanneer deze terug komt. En anders kun je altijd nog naar een service-point toe.
don't worry, be happy...
Anoniem: 118082
Heb eindelijk deze telefoon van iemand geërft. Ben der wel blij mee!
Heeft iemand nog in het kort tips voor gebruik enzo? Morgen maar eens de firmware updaten..
(ja ik het de (heeeel uitgebreide
) topicstart gelezen)
Heeft iemand nog in het kort tips voor gebruik enzo? Morgen maar eens de firmware updaten..
(ja ik het de (heeeel uitgebreide
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 118082 op 24-08-2005 15:07 ]
Niet meedoen aan het wk mobieltjes werpen, en niet in het water laten valllenAnoniem: 118082 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:07:
Heb eindelijk deze telefoon van iemand geërft. Ben der wel blij mee!
(ja ik het de (heeeel uitgebreide) topicstart gelezen)