Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:54

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Misschien dat de suite wel prettig werkt met zo'n kabel hoor.. ik ben het gewend met bluetooth en dan is dat echt niet vooruit te branden. Niet alleen dat, maar alles stopt dan ook gewoon met werken omdat meneer zo nodig alles af moet scannen naar bluetooth-vriendjes :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd bleuthooth is best traag en zie je 512mb of Gig kaartje maar eens redelijk snel vol te krijgen met bleutooth :(
Kabel is iig een stuk sneller, alhoewel het nog steeds stukken langzamer is dan het kaartje uit de foon halen en in een kaart-lezer duwen. Doe ik meestal als ik het kaartje leeg gooi en opnieuw vul, kabel gebruik ik om enkele nummers te verwijderen en om dan een x aantal nieuwe drop te zetten.
En natuurlijk voor de playlists.

Heb nu wel dankzij jou de phone in de verkenner ontdekt, gebruikte eerst die audio manager van de pc suite maar die is echt irri, nu heb ik m alleen nog maar nodig voor de playlists :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Ik heb sinds vandaag een 1Gb Transcend MMC. Werkt goed kan er mp3'tjes van luisteren. Maar als ik playlists wil maken lukt dat niet:

Ik volg precies de aanwijzingen van de startpost. Maar als ik dan musicplayer open, zie ik netjes de playlists staan en kan ik er uit kiezen, maar zodra ik er eentje kies krijg ik:

"Invalid Track List"

En soms valt mijn hele gsm uit. Ik heb nog V3.15, kan het daaraan liggen? Of is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

hier heeft m'n broer een 6230, als hij hem aan zet met of zonder mmc kaart dan begint het hele toestel te flippen, knoppen werken niet, hij gaat automatisch in een menu etc. dit gebeurde na bluetooth te hebben uit gezet, niets helpt, een factory reset is onmogelijk omdat de 4 en de 5 (voor het wacht woord) niet meer werken iemand tips, onderzoeken laten kost namelijk 45 euro, als het aan de firmware ligt word er nieuwe dan wel 'gratis' op gezet, en ander weet je alleen het mankement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Spits schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:38:
Ik heb sinds vandaag een 1Gb Transcend MMC. Werkt goed kan er mp3'tjes van luisteren. Maar als ik playlists wil maken lukt dat niet:

Ik volg precies de aanwijzingen van de startpost. Maar als ik dan musicplayer open, zie ik netjes de playlists staan en kan ik er uit kiezen, maar zodra ik er eentje kies krijg ik:

"Invalid Track List"

En soms valt mijn hele gsm uit. Ik heb nog V3.15, kan het daaraan liggen? Of is er een andere oplossing?
Hmz... Ik gebruik voor alle kaartgebonden acties de cardreader. Voor playlist gebruik ik Nokia Audio Manager (NAM) i.c.m. bluetooth. Werkt retegoed zo (verder gebruik ik PCSuite nie vaak). Met dank aan Halil.

Ik maak playlists als volgt:
• pleur MP3's op je kaartje
• frot je kaart in je foon
• open NAM
• klik met rechts in bovenste deel en kies Nieuwe afspeellijst maken
• geef de playlist een naam
de playlist verschijnt in bovenste gedeelte
• selecteer playlist en klik Naar Telefoon Overbrengen
Playlist staat nu (ook) in onderste gedeelte
• klik rechts op playlist in onderste gedeelte en selecteer Toevoegen
Er verschijnt een lijst met álle MP3's op je foon
• Selecteer de gewenste tracks en klik Toevoegen

Klaar... Als je telefoon nu nóg zegt dat-ie nie wil, dan kan het zijn dat 3.15 een probleem heeft met de lengte van je playlist (afh. van hoeveel tracks), maar hier heb ik weinig ervaring mee. Ik weet iig dat deze manier voor mij werkt...
Makkie80 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:13:
[...]

@Makkie80
Bij KPN is het voldoende om *0# voor in het bericht te plaatsen om een statusbericht te ontvangen bij SMS, dit neemt dus maar 3 tekens in beslag...
TNX, dat wist ik niet meer zekers... maarja, iig weird dat ze 'm wel zo aanbieden maar niet op de standaard manier... Kweenie of dit een geldkwestie is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
csteelooper schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:24:
[...]

Hmz... Ik gebruik voor alle kaartgebonden acties de cardreader. Voor playlist gebruik ik Nokia Audio Manager (NAM) i.c.m. bluetooth. Werkt retegoed zo (verder gebruik ik PCSuite nie vaak). Met dank aan Halil.

Ik maak playlists als volgt:
• pleur MP3's op je kaartje
• frot je kaart in je foon
• open NAM
• klik met rechts in bovenste deel en kies Nieuwe afspeellijst maken
• geef de playlist een naam
de playlist verschijnt in bovenste gedeelte
• selecteer playlist en klik Naar Telefoon Overbrengen
Playlist staat nu (ook) in onderste gedeelte
• klik rechts op playlist in onderste gedeelte en selecteer Toevoegen
Er verschijnt een lijst met álle MP3's op je foon
• Selecteer de gewenste tracks en klik Toevoegen

Klaar... Als je telefoon nu nóg zegt dat-ie nie wil, dan kan het zijn dat 3.15 een probleem heeft met de lengte van je playlist (afh. van hoeveel tracks), maar hier heb ik weinig ervaring mee. Ik weet iig dat deze manier voor mij werkt...

[...]

Dat heb ik idd gedaan, maar dat lukt niet. Waarschijnlijk moet ik dan mijn firmware laten upgraden.

Edit:

Kom er net achter dat ik mijn 6230 een jaar en 1 week heb |:(
Dat wordt dus betalen voor de upgrade. Weet iemand hoeveel dat ongv kost?

[ Voor 7% gewijzigd door Spits op 03-06-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@spits:

Als je fw 3.15 hebt met nokia pc suite boven 6.2 (of de Nl 5.8)
dan werkt playlists maken niet meer.
Als je dan de oude pc suite erop zet of de firmware update werkt het wel.
Heb dat zelf ook gehad.

Kosten waren hier in de buurt 22,50 maar was gratis omdat ik binnen het jaar zat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Ok bedankt ik ga ff de oude proberen. Hopelijk gaat dat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens ik weet niet of 6.3 of 6.4 playlists kunnen maken, van 6.1 en 6.2 weet ik zeker.
Ben van 6.2 over gegaan naar 6.5 en toen werkten playlists maken niet meer.
Na firmware update van 3.14 naar 5.35 werkte alles weer gewoon.

Zou leuk zijn als iemand kon bevestigen of de 6.3/6.4 ook playlists kunnen maken met 3.14/3.15 :)
Misschien wat voor in de start-post van t volgende deel om dat firmware-playlist gedoe en de versies erin onder te brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

GoldenSample schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:17:
hier heeft m'n broer een 6230, als hij hem aan zet met of zonder mmc kaart dan begint het hele toestel te flippen, knoppen werken niet, hij gaat automatisch in een menu etc. dit gebeurde na bluetooth te hebben uit gezet, niets helpt, een factory reset is onmogelijk omdat de 4 en de 5 (voor het wacht woord) niet meer werken iemand tips, onderzoeken laten kost namelijk 45 euro, als het aan de firmware ligt word er nieuwe dan wel 'gratis' op gezet, en ander weet je alleen het mankement
dit probleem is nu wat veranderd, nu is het opeens alleen zo dat het toestel niet meer reageerd op de favorieten knop, heeft iemand dit al eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Vulcano schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:12:
Heeft iemand nog de template die hier een jaar geleden ook op het forum heeft gestaan om van je wallpaper een theme te maken? Die kon je zo in photoshop over je wallpaper plakken.

Een voorbeeld
[afbeelding]
Ik heb zelf een template gemaakt ooit. Klik de link voor het Photoshop bestand in lagen:

Afbeeldingslocatie: http://www.dennuz666.com/mobile/nokia6230_128x128_template.gif
http://www.dennuz666.com/...6230_128x128_template.psd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:17:
@spits:

Als je fw 3.15 hebt met nokia pc suite boven 6.2 (of de Nl 5.8)
dan werkt playlists maken niet meer.
Als je dan de oude pc suite erop zet of de firmware update werkt het wel.
Heb dat zelf ook gehad.

Kosten waren hier in de buurt 22,50 maar was gratis omdat ik binnen het jaar zat :D
He bedankt, 6.2 werkt :) Kon 6.3 of 6.4 niet vinden, dus weet niet of die werken. Misschien dat ik ooit nog wel eens probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikw
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:41
Kan ik mijn 6230 als webcam gebruiken?

Jorik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorikw schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:35:
Kan ik mijn 6230 als webcam gebruiken?
Nopes, dat kan niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

Ff een vraagje over sms'jes. Waarom geeft mn telefoon steeds aan dat er te weinig geheugen vrij is, terwijl ik nog een MB vrij heb aan telefoongeheugen?

In totaal heb ik in mn inbox en verzonden berichtjes niet meer als 130 berichtjes staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpb schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:49:
Ff een vraagje over sms'jes. Waarom geeft mn telefoon steeds aan dat er te weinig geheugen vrij is, terwijl ik nog een MB vrij heb aan telefoongeheugen?

In totaal heb ik in mn inbox en verzonden berichtjes niet meer als 130 berichtjes staan...
sms´jes en telefoonnummers maken gebruik van een gereserveerde stukje van je telefoongeheugen.. Die 6mb wat je dus kan gebruiken, staat los van het aantal nummers en sms´jes op je telefoon.. Ook al was je telefoongeheugen helemaal vol, dan nog kan je 160 smsjes ontvangen en 500 nummers opslaan. Ook als je telgeheugen helemaal leeg is, kan je maar 160 sms en 500 nummers opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik zit met een probleempje, het gaat hierom:

http://www.logomanager.co...nter.php?x=&mod_id=2&id=2

Elke keer als ik met logomanager een verbinding wil maken, doet ie het heel even, maar direct erna valt de verbinding weg. Ik dacht eerst dat het een firmware probleem was dus heb ik vanmiddag de firmware laten upgraden naar 5.35, maar hetzelfde probleem blijft. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik gebruik de standaard xp Bluetooth drivers, heb namelijk veel problemen met de widdcomm drivers.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:06:
Mensen, ik zit met een probleempje, het gaat hierom:

http://www.logomanager.co...nter.php?x=&mod_id=2&id=2

Elke keer als ik met logomanager een verbinding wil maken, doet ie het heel even, maar direct erna valt de verbinding weg. Ik dacht eerst dat het een firmware probleem was dus heb ik vanmiddag de firmware laten upgraden naar 5.35, maar hetzelfde probleem blijft. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik gebruik de standaard xp Bluetooth drivers, heb namelijk veel problemen met de widdcomm drivers.
Misschien dat je net zoals bij puppetmaster geen andere bt-verbindingen actief mag hebben? Dus let er ff op dat er geen andere applicaties gebruik maken van de bt. (bijv pc suite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spits schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:28:
[...]

Misschien dat je net zoals bij puppetmaster geen andere bt-verbindingen actief mag hebben? Dus let er ff op dat er geen andere applicaties gebruik maken van de bt. (bijv pc suite)
Excuses, ik vergeet erbij te vermelden dat ik alle verbindingen met pc-suite heb uitgeschakeld en zelfs pc suite uitgezet. En het probleem blijft toch bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb nu de laatste firmware voor mijn 6230. En maar meteen Nokia Suite 6.5 geinstalleerd.
Zooitje mappen op mijn 1Gb MMC gedauwd en daarna playlisten gemaakt.

Maar als ik die muziekspeler start dan laad hij eerst ALLE liedjes. En met 1Gb is dat nogal veel....
Hoe kan ik het installen dat hij dat niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:09:
Maar als ik die muziekspeler start dan laad hij eerst ALLE liedjes. En met 1Gb is dat nogal veel....
Hoe kan ik het installen dat hij dat niet doet?
Na een keertje dat gedaan te hebben, gaat je muziekspeler de volgende keer dat ie gestart wordt, gelijk naar de m3u lijst die je de laatste keer had gekozen.. Tenzij je je tel uitzet en aanzet, dan begint ie weer van voor af aan alles in te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
En mijn telefoon gaat elke nacht uit...
Das niet echt een oplossing dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:51:
En mijn telefoon gaat elke nacht uit...
Das niet echt een oplossing dus.
Dan zet je je telefoon toch op een ander profiel s´nachts, waarbij je alle geluiden uit hebt staan, alsmede de trilfunctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
En dan mag ik hem nog vaker opladen. Er zijn meerdere wegen naar rome. En deze afslag ga ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Spits schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:26:
[...]

Dat heb ik idd gedaan, maar dat lukt niet. Waarschijnlijk moet ik dan mijn firmware laten upgraden.

Edit:

Kom er net achter dat ik mijn 6230 een jaar en 1 week heb |:(
Dat wordt dus betalen voor de upgrade. Weet iemand hoeveel dat ongv kost?
Dacht 25€, maar soms heb je geluk als je snel bent en hoef je nog niet te betalen... ff haast maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
csteelooper schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 01:06:
[...]

Dacht 25€, maar soms heb je geluk als je snel bent en hoef je nog niet te betalen... ff haast maken dus.
Heb beetje druk met studie, maar wilde toevallig vandaag gaan. Hopelijk hoef ik er niets voor te betalen. :)
In die lijst op Howardforums staat trouwens de Transcend 1gB niet in de compatible lijst, en op www.nokia6230forum.tk staat dat ie alleen compatible is icm firmware 5.24. Maar ik heb nog 3.14 en het werkt gewoon goed. Alleen wordt de grootte niet goed aangegeven, maar das niet zo erg. Misschien handig om te weten voor anderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022

damasterman

student TU/e;

Hallo

gebruik al lang de 6230. Nu wil ik met pc suite 6.5 via bluetooth (wind. xp sp2 pro) mijn contacten inlezen en synchronizeren, maar dat lukt niet echt, krijgt er maar 3 ofzo van de 100 te zien. Terwijl de rest het allemaal wel doet in pcsuite. Ik heb versie 5.26 iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een *** telefoon, krijg het frontje er met geen mogenlijkheid af.. dat zilveren knopje op de achterkant is er ook half in.. iemand tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
Gepast geweld gebruiken dan lukt het wel :+ En als het frontje er een paar af is geweest gaat t vanzelf beter :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het met een mes geprobeerd en nu zitten er allemaal gaten in :')
Heb dus maar even een nieuwe besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:20:
Wat een *** telefoon, krijg het frontje er met geen mogenlijkheid af.. dat zilveren knopje op de achterkant is er ook half in.. iemand tips
Jazeker,

de handleiding lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman

damasterman

student TU/e;

damasterman schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:12:
Hallo

gebruik al lang de 6230. Nu wil ik met pc suite 6.5 via bluetooth (wind. xp sp2 pro) mijn contacten inlezen en synchronizeren, maar dat lukt niet echt, krijgt er maar 3 ofzo van de 100 te zien. Terwijl de rest het allemaal wel doet in pcsuite. Ik heb versie 5.26 iemand suggesties?
nobody to rescue me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 20:49
ik heb een vraagje... kan je ook theme's downloaden ergens voor de Nokia 6230 en hoe maak je die wallpapers waarmee je WEL de tijd kan zien enzow....

[ Voor 35% gewijzigd door jimbojansen op 15-06-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
jimbojansen90 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:10:
Kan je ook theme's downloaden ergens voor de Nokia 6230?....
Nee, alleen een paar standaard kleuren zijn in te stellen op je telefoon zelf. (Daarononder valt kleur van menu balkje en de bereik- en batterijmeter.

[quote]jimbojansen90 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:10:
en hoe maak je die wallpapers waarmee je WEL de tijd kan zien enzowquote]

All you need is Adobe Photoshop. Oke je moet ff doorhebben hoe t werk (als je paint ofzo bent gewent...), maar je kunt er heel wat mee. Zoek ook eens op t web?! of zelfs op dit forum! voor een paar goede voorbeelden. Je kunt daarin zelfs je eigen achtergrond 'achter' plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg niet de smsjes van mijn inbox op mijn pc gezet. Van alle andere mappen kan ik ze naar mijn compu halen behalve van mijn inbox. Als ik mijn inbox verken vanaf mijn pc dan is ie leeg!? Het enige wat ik kan doen is ze per stuk verplaatsen op men tel. naar een andere map en dan naar de pc halen maar dat is ook een beetje veel werk met 140 smsjes. Iemand een idee/oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:54

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik heb nu die Nokia Media Converter gedownload en geinstalleerd. Daar een filmpje in gezet (avi bestand) en geconverteerd naar het 3gp formaat. Dat bestand is ongeveer 90Mb en deze staat op m'n telefoon. Het afspelen ervan gaat qua beeld gewoon goed, alleen krijg ik er met geen mogelijkheid geluid bij.

Niet over de gewone telefoon speaker, ook niet als ik de headset er in plug. In de Media Convertor gaf hij bij het afspelen van de verkleinde versie wel gewoon geluid weer. Hoe werkt dit?

[ Voor 1% gewijzigd door Kaastosti op 16-06-2005 16:11 . Reden: gp3 -> 3gp :) ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Kaastosti schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:10:
Ik heb nu die Nokia Media Converter gedownload en geinstalleerd. Daar een filmpje in gezet (avi bestand) en geconverteerd naar het 3gp formaat. Dat bestand is ongeveer 90Mb en deze staat op m'n telefoon. Het afspelen ervan gaat qua beeld gewoon goed, alleen krijg ik er met geen mogelijkheid geluid bij.

Niet over de gewone telefoon speaker, ook niet als ik de headset er in plug. In de Media Convertor gaf hij bij het afspelen van de verkleinde versie wel gewoon geluid weer. Hoe werkt dit?
heb je wel de goede PC-suite ik heb dit probleem ook gehad.. ik moest alleen ff de nieuwe PCsuite installeren en hij deed het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een jaar geleden eens een oplader gezien waar je de bl5-c accu in kon duwen om op te laden (voor als je dus 2 of meer accus hebt en dat niet altijd in de foon wil doen.

Nou kan ik geen sjop vinden die die dingen nog verkoopt, iemand die er 1 weet?
En verder wou ik vragen of je daar ook een bl-6c accu mee kan laden?

Oohja kom ook al niet wijs uit de carkits die er te krijgen zijn,
ben op de nokia site geweest maar begrijp niet echt wat overal bedoeld word.
Ik wil eigenlijk een houder waar ik de foon in zet en waarmee ik op 1 of andere manier gewoon kan telefoneren. (lader via sigarettenaansteker kan ik zelf wel regelen, headset--->autoradio mod heb ik al gemaakt.)

Ik kan dus nu gewoon opnemen en hoor dan de mensen over de speakers,
krijg alleen een piep erin en de mensen horen mij slecht omdat dat via de microfoon van de headset gaat (en die ligt op de grond)

Wat ik zou willen is:
Of dat ik de mensen door de boxen hoor en terug kan praten (zonder piep of slecht verstaanbaar)
Of dat ik kan opnemen, nix door de boxen hoor maar via een headset ofzo kan praten enzo.
Via de headset-mod heb ik nu dus dat ik met de foon de mp3's afspeel over de boxen in de auto.

Wat ik me afvraag is of ik een bleutooth headset kan gebruiken terwijl ik mp3's afspeel over de autoboxen en hoe zoiets dan werkt. (moet ik dan de autoboxen zachter zetten terwijl ik opneem of gaat dat automatisch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enkele vraagjes :

- ben ik de enigste die vindt dat hij zo moeilijk opengaat ? in de handleiding staat gewoon dat je op de zilverkleurige knop moet duwen (indrukken) en dan naar voren schuiven , maar dit gaat echt heel moeilijk hier en ik heb geen zin om iets stuk te maken doordat ik te ruw ben...

-zijn er veel mensen die hem als volwaardige mp3speler gebruiken ? hoelang gaat de batterij dan mee ? skipt hij nergens iets ? kan je ook een liedje 'doorspoelen' zoals bij een 'echte' mp3speler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat schuiven is een kwesti van tijd,
eerste paar keren gaat flink stroef (gepast geweld is de oplossing)
Daarna gaat makkelijker. (tenminste hier)

Ik gebruik hem als mp3 speler
Denk dat ik tussen de 4 en 6 uur zit (aan 1 stuk door) voor mn accu leeg is.
Daarom ook mijn vorige vraag over extra accu's en acculader.

Ik gebruik hem graag maar wil niet elke avond mijn telefoon opladen,
bovendien is hij soms nog half vol en gaat dan gedurende de dag als ik niet thuis ben leeg.
Daarom mn intresse in een extra/reserve accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 20:14:
enkele vraagjes :

- ben ik de enigste die vindt dat hij zo moeilijk opengaat ? in de handleiding staat gewoon dat je op de zilverkleurige knop moet duwen (indrukken) en dan naar voren schuiven , maar dit gaat echt heel moeilijk hier en ik heb geen zin om iets stuk te maken doordat ik te ruw ben...

-zijn er veel mensen die hem als volwaardige mp3speler gebruiken ? hoelang gaat de batterij dan mee ? skipt hij nergens iets ? kan je ook een liedje 'doorspoelen' zoals bij een 'echte' mp3speler ?
jah je kan hem doorspoelen bij music player, dan moet je gewoon de bovenste of onderste knop ingedrukt houden.... en soms doet ie bij mij wel eens raar bijv... als ik een half uur afspeel en dan ff stoppen (zonder uit te doen) en dan weer spelen hetzelfde liedje enzow begint heel ergens anders.. en hoelang die door gaat weet ik niet precies check de post boven mij...

[ Voor 9% gewijzigd door jimbojansen op 19-06-2005 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik gebruik mijn telefoon ook als mp3 speler. Alleen geen uren per dag ofzo, alleen als ik ergens heen moet. Batterij gaat dan zo'n 2-3 dagen mee.
Nummers doorspoelen kan ja, maar misschien ook handig om te zeggen hóe (jimbojansen ;) ) dat kan alleen met nummers die je via Music Player afspeelt (dus niet via gallery). En dat doe je gewoon door de 'naar beneden' knop.
Wat ik bij sommige nummers heb, is dat ze niet helemaal goed zijn overgezet op de telefoon, dus dan is er ergens in een nummer een stukje dat bijv een seconde mist. Maar dat ligt verder niet aan de telefoon, want dat is met mp3's die er via bluetooth zijn opgezet en ook via cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Haan schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:55:
Ik gebruik mijn telefoon ook als mp3 speler. Alleen geen uren per dag ofzo, alleen als ik ergens heen moet. Batterij gaat dan zo'n 2-3 dagen mee.
Nummers doorspoelen kan ja, maar misschien ook handig om te zeggen hóe (jimbojansen ;) ) dat kan alleen met nummers die je via Music Player afspeelt (dus niet via gallery). En dat doe je gewoon door de 'naar beneden' knop.
Wat ik bij sommige nummers heb, is dat ze niet helemaal goed zijn overgezet op de telefoon, dus dan is er ergens in een nummer een stukje dat bijv een seconde mist. Maar dat ligt verder niet aan de telefoon, want dat is met mp3's die er via bluetooth zijn opgezet en ook via cardreader.
done..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Zijn er inmiddels al andere headsets uitgebracht die ook werken met de radio functie ? of moet je dan zelf modden (zie eerdere draadjes) om een andere koptelefoon erop te zetten ?
Vind die standaard koptelefoon namelijk wel erg brak in me oren 8)7
Werkt zo'n Bluetooth headset van Nokia met de mp3-speler functie ?

[ Voor 13% gewijzigd door TheBoneCollector op 19-06-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:19:
[afbeelding]

prijs: 9.99 € en 3.10 € verzendkosten = 13.09€

Werkt uitstekend, zelf net in de bus gekregen.

Ebay url: klik
een beetje zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman

damasterman

student TU/e;

ik wil graag een mmc kaartje aanschaffen tbv mp3 op vakantie

mijn vragen
1.werken rs-mmc kaartjes ook?
2.welke beter aanschafftn rs of normaal
3.ik heb firmware 5.26 welk merk (die compatible zijn volgens de lijst) zal ik het beste nemen?

ATP 128, 256, 512, 1GB
KINGMAX 128, 256, 512, 1GB
MOBYMEMORY 128, 256, 512, 1GB
PRETEC 128, 256, 512, 1GB
RITEK RIDATA 64, 128, 256, 512, 1GB
TAKEMS 64, 128, 256, 1GB
TRANSCEND 64, 128, 256, 512, 1GB & firmware 5.24
TRAXDATA 256, 512, 1GB & firmware 5.24
TWINMOS 32, 64, 128, 256, 512, 1GB

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS werkt zover ik weet (heb zelf een 512 RS van transend erin zitten heb fw 5.35) maar je moet geen DV pakken.
Bij de RS van Transcent zit een verloopstukje erbij zodat het past.
Werkt hier perfect dus zou je de transcent aanraden.
Als je iets anders pakt moet je ff kijken dat je er zeker een verloopstuk bij krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
ik zag op tv reclame van maak van je gsm een zaklantaarn ofzo.. dan gaan alle ledjes gewoon brande..
kan handig zijn maar kan dit ook op 6230 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
damasterman schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:41:
ik wil graag een mmc kaartje aanschaffen tbv mp3 op vakantie

mijn vragen
1.werken rs-mmc kaartjes ook?
2.welke beter aanschafftn rs of normaal
3.ik heb firmware 5.26 welk merk (die compatible zijn volgens de lijst) zal ik het beste nemen?

ATP 128, 256, 512, 1GB
KINGMAX 128, 256, 512, 1GB
MOBYMEMORY 128, 256, 512, 1GB
PRETEC 128, 256, 512, 1GB
RITEK RIDATA 64, 128, 256, 512, 1GB
TAKEMS 64, 128, 256, 1GB
TRANSCEND 64, 128, 256, 512, 1GB & firmware 5.24
TRAXDATA 256, 512, 1GB & firmware 5.24
TWINMOS 32, 64, 128, 256, 512, 1GB

bedankt!
ik zou de goedkoopste nemen :7 als ze toch allemaal compatible zijn... :)

btw. ik heb een trancend van 256 mb, werkt goed, nooit problemen, en anders ligt t aan de foon.

[ Voor 7% gewijzigd door MaPzel op 21-06-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Ik heb een 512 mb kaartje gekocht en deze heb ik erin gedaan ... maar sindsdien kan ik niet meer geluid opnemen. Als ik hem aan heb op laat nemen blijft hij op 0:00 staan en vervolgens word het scherm steeds vager en gaat hij uit. Daarna zet ik hem weer aan en is er niks aan de hand, zolang ik niks opneem. Alle andere functies doen het wel !! Is dit een firmware - probleem ?? Ik heb versie 4.28.

Verder kan ik de nieuwste PC-suite ook niet installeren (6.5), terwijl ik 6.41 wel kan installeren. Hij geeft een rare windows installer fout aan ... iemand enig idee hoe dit komt ?

Alvast bedankt!! Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
The_ReVenger schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:15:
Ik heb een 512 mb kaartje gekocht en deze heb ik erin gedaan ... maar sindsdien kan ik niet meer geluid opnemen. Als ik hem aan heb op laat nemen blijft hij op 0:00 staan en vervolgens word het scherm steeds vager en gaat hij uit. Daarna zet ik hem weer aan en is er niks aan de hand, zolang ik niks opneem. Alle andere functies doen het wel !! Is dit een firmware - probleem ?? Ik heb versie 4.28.

Verder kan ik de nieuwste PC-suite ook niet installeren (6.5), terwijl ik 6.41 wel kan installeren. Hij geeft een rare windows installer fout aan ... iemand enig idee hoe dit komt ?

Alvast bedankt!! Groeten
en als je kaartje er wel uit is dan doet ie het wel?! als dat wel zo is dan zal het vast aan het kaartje liggen.. en als het niet zo is.. dan ligt het vast aan je telefoon.. firmware/telefoon gewoon stuk.. moet je anders even naar een Nokia Service Point gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig al het CC-222D Beige frontje? Ben benieuwd hoe die er int echt uit ziet. Die foto's op internet geven soms niet de echt kleur weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het programma oxygen maar nu probeer ik verbinding te maken via bluetooth alleen werkt het nog niet helemaal. Ik krijg maar geen verbinding. Zijn er ook mensen die er wel ervaring mee hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:26:
Ik heb het programma oxygen maar nu probeer ik verbinding te maken via bluetooth alleen werkt het nog niet helemaal. Ik krijg maar geen verbinding. Zijn er ook mensen die er wel ervaring mee hebben ?
Ja, zet ff je verbinding met Pc suite uit.. Dan zal je merken dat je wel kan connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk niks.. :'( Ik zat al met de com poorten te prutsen maar het wil nog steeds niet. Iemand die me kan helpen.. ?? 8)7 Ik heb altijd wel goeie verbinding met Pc Suite en nog steeds. Maar oxygen doet het niet. O-)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
de link naar de "games installer" doet het niet meer :( kan iemand mij de nieuwe geven..

[ Voor 85% gewijzigd door jimbojansen op 26-06-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jimbojansen90, pas op jongen wat je zegt hier hoor. Ook ik heb hier een keer games aangeboden, nou de wereld was te klein. Men vind het niet leuk hier dat je op deze manier centjes van de auteurs afpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
srry IE doet raar... :?

[ Voor 141% gewijzigd door jimbojansen op 26-06-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:03:
@jimbojansen90, pas op jongen wat je zegt hier hoor. Ook ik heb hier een keer games aangeboden, nou de wereld was te klein. Men vind het niet leuk hier dat je op deze manier centjes van de auteurs afpakt.
wat bedoel je dan?! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Laatst online: 10-09 14:09
http://www.8ung.at/nokiagamesinstaller/

Dit is de link voor de Nokia Games Installer...

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb mijn Nokia 6230 nu sinds September 2004. Nog nooit grote problemen mee gehad. _/-\o_ Vandaar dat ik ook nooit heb gepost hier op dit forum. Afgelopen weekend deed hij "raar"... Om te beginnen ben ik mijn Blank operator logo kwijt, kreeg er het gele vraagteken voor in de plaats. Nu heb ik ff de fabriekinstellingen opnieuw geactiveerd, en dus staat er weer het Orange logo. En die wil ik weer weg hebben! :P Nu heb ik gewapt naar dat adres waar je het blank operator logo kunt opslaan, maar dat doet ie niet meer. En ook bij andere wap-adressen met blank operator logo's wil hij niets meer opslaan. Ik heb ook:
- Group-Graphic Editor
- Operator-Logo Uploader
gedownload, maar die doen het niet bij mij. Tevens kan ik geen mp3's meer versturen [bluetooth] van telefoon naar telefoon. Dan valt hij op een gegeven moment gewoon uit. Ik heb versie 4.28, is het dan beter om deze te laten updaten? Wie heeft er advies voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de blank logo te willen ben je volgens mij gprs nodig. Tenminste het is mij wel gelukt met Orange World. Er staat ook op de beginpagina :

Mocht je je operator logo willen wissen maar je hebt geen GPRS dan heeft
Bandicoot hier de oplossing:
Maak een transparant gifje van 1x1 pixel.
Download/koop het programmatje SmartSMS
Stuur met SmartSMS het gifje als operator logo naar je phone.

Verder is het wel verstandig om je telefoon update uit te voeren zodat veel bugs weg gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:43:
Om de blank logo te willen ben je volgens mij gprs nodig. Tenminste het is mij wel gelukt met Orange World. Er staat ook op de beginpagina :

Verder is het wel verstandig om je telefoon update uit te voeren zodat veel bugs weg gaan.
Ja ik heb dus geen Orange World :p, vandaar dus wap. En bij die SmartSMS moet je met een modem werken en een telefoonlijn [zo kwam het bij mij over??] EN die heb ik niet meer. Ik zal komende week ff kijken bij een nokia service center in de buurt. En daarna wap ik wel weer eens even, en kijken wat ie dan doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:03:
Die kun je hier gewoon kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
lkkre site zeg.. heb ik me aangemeld.. moet ik een activation key krijgen... waar blijft ie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:43:

Hmz... Een Blank Operator Logo interesseert me geen r**t, maar verder heeb ik wel last van dezelfde ongein als Siezze. Echter, bij mij vinden dit soort maffe gebeurtenissen niet alleen plaats bij gebruik van Bluetooth voor het verzenden van MP3s, maar met name bij Bluetotoh in het algemeen en dan weer vooral als ik met m'n headset voice dialing trigger. Ik druk dan op de knop voor voice dialing op mijn headset en ik krijg de 'spreek na de toon' toon te horen. Als ik daarna spreek dan gebeurt er nix (normaal krijg je dan een herhaling van de naam die je sprak) en dan is m'n telefoon gaan hanggen op 'Speak Now'. Een druk op de rode knop brengt 'm dan terug naar het standby-scherm, maar na een paar minuten pleurt de telefoon dan hééél langzaam uit. Eerst gaat dan het backlight aan en daarna het hele display langzaam uit... En dan mag ik 'm weer normaal resetten. Ik heb inmidddels al zekerheid dat het in dezen geen spannings- of ander hardwareprobleem betreft, dus een update van de software lijkt mij onvermeidelijk... Heb 4.44, en Nokia wist me te vertellen dat het na die versie opgelost was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Versie 4.44 staat er om bekend dat het toestel zonder reden zichzelf kan rebooten. Overigens zijn er tal van andere verbeteringen doorgevoerd in de opvolgers, zoals het accepteren van meer simkaarten. Niet onbelangrijk als je straks na je contract wil overstappen naar een andere aanbieder.
De nieuwste firmware is 5.35, en kun je indien binnen de garantietermijn kosteloos laten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07

-ET-

Phone Home

Ik heb al even de topics doorgezocht op pad en toetsen pad. Maar wat ik niet kan vinden is of er voor de 6230 ook toetsen padjes te verkrijgen zijn, met in de "menu direction toets" een appart knopje in het midden. Vergelijkbaar met de 6230i. Want dat vind ik eigenlijk wel een groot nadeel van de 6230 tov de 6230i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt gewoon een 6230i keyboard aanschaffen. Dit past en werkt feilloos!
Ik heb 'em nu een paar weken en hij bevalt al een stuk beter dan het afgelopen jaar zonder dat toetsje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Oke thnx....

mooi dat dat past. Zijn die keyboardjes eigenlijk los te verkrijgen of moet ik dan een complete cover aanschaffen?? Kan namelijk alleen covers vinden en geen losse keypads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Héél lang geleden heb ik hier eens een post gezien over wat sites of winkels waar ze POP-Port to 3.5mm female jack-plugjes verkopen... Mijn originele headset doet het nog prima, en ik ben niet van plan om daar aan te gaan solderen :) Dus zou ik graag gewoon een opzetstukje kopen, zodat ik zelf mijn eigen oordopjes met een 3.5mm male jack erin kan doen.
Ik heb al gezocht, maar ik kon niets specifieks vinden qua posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jes, die is zeker te koop.
Je kan m zelfs officieel van nokia krijgen, het artikel heet Nokia AD-15 (audio adapter;)).
Ik heb m een week geleden besteld bij gsmgratis.nl en ik hoop 'm snel te ontvangen. 15 euri, dat is 't me wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:31:
jes, die is zeker te koop.
Je kan m zelfs officieel van nokia krijgen, het artikel heet Nokia AD-15 (audio adapter;)).
Ik heb m een week geleden besteld bij gsmgratis.nl en ik hoop 'm snel te ontvangen. 15 euri, dat is 't me wel waard.
19 eurie is het geworden.. :S
klik hier maar voor goedkopere en mooiere is mss niet officieel maar tog.. 13 euro trouwes (met verzendskosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:51
Hallo,
Ik heb gister met succes met telefoon laten upgraden naar versie 5.35 In alkmaar. Ik had namelijk wat probleempjes met bluetooth. Alleen is hierdoor me hele telefoon gereset (wat ik overigens wel verwacht had) Nu wil ik graag weer kunnen wappen en heb hiervoor met de link uit de startpost de instellingen van orange door nokia naar me op laten sturen. Alleen als ik nu wil wappen krijg ik de melding: 'Meld u aan bij GPRS' iemand enig idee wat ik hieraan moet doen?

En weet iemand hoe ik de helderheid van mijn display kan veranderen? Ik kan t niet meer vinden nml.. :)

Bvd

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Nou kan ik een 1100mAh accu halen voor 6230, zal dit veel schelen qua standby tijd ?

De spreektijd is met een orginele batterij 3-5uur en standby tijd van 150-300 u en de batterij heeft een capaciteit van 850mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
SS2 Harem schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:43:

En weet iemand hoe ik de helderheid van mijn display kan veranderen? Ik kan t niet meer vinden nml.. :)

Bvd
kon dat bij de andere firmware wel dan!?... ik heb het iig niet.. iig niet kunnen vinden, kheb trouwes 5.35

[ Voor 43% gewijzigd door jimbojansen op 30-06-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb een klein probleempje met het syncen van mijn 6230 met Lotus Notes 6.5.3. De sync met mijn locale adresboek gaat goed. Maar als hij verbinding zoekt met de Notes server, zet hij tussen de servernaam en het path naar de mailfile twee uitroeptekens en kan hij de server/mailfile niet vinden. Ik heb de juiste gegevens ingevoerd. Dus in Calendar: server: de DNS naam, maar ook de volledige Notes naam in alle combinaties en in mail file de path naar de file vanaf de root van de server (met en zonder trailing slash). Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet.

Heeft iemand een werkende config hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
jimbojansen90 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:39:
[...]

kon dat bij de andere firmware wel dan!?... ik heb het iig niet.. iig niet kunnen vinden, kheb trouwes 5.35
Ow dan zal het waarschijnlijk wel niet kunnen.. Dan heb ik me vergist.. Maar ik wou het toch alleen weten echt nodig was het niet.. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik heb nu wap settings van de orange site maar nu geeft hij steeds aan na het proberen van inbellen: 'inbel verbinding mislukt' terwijl hij t voor de nieuwe software altijd deed.. Iemand enig idee?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:36:
Je kunt gewoon een 6230i keyboard aanschaffen. Dit past en werkt feilloos!
Ik heb 'em nu een paar weken en hij bevalt al een stuk beter dan het afgelopen jaar zonder dat toetsje!!
Waar heb je zo'n keyboard gekocht dan? Ik kan die namelijk nergens vinden, niet los en ook niet met 6230i frontje. Ben driftig op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:05:
[...]
Waar heb je zo'n keyboard gekocht dan? Ik kan die namelijk nergens vinden, niet los en ook niet met 6230i frontje. Ben driftig op zoek :)
gewoon op de markt... een namaak 6230i frontje kopen zitten meestal toetsen bij ..
op die stands hebben ze vast ook wel alleen toetsen..
iig phonehouse heeft ze wel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb die lijst gevonden met welke kaarjte compatible zijn met 6230 alleen niet bij welke FW..
zelf gebruik ik FW 4.28 en welke kaartjes zouden daar ZONDER fw upgrade in kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:05:
[...]
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=406&gid=10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Heel mooi.. :D Heb er meteen 1tje besteld

p.s. iemand al een oplossing voor mijn wap probleem? B)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
iemand ervaring met deze accu

Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/2532.jpg

ccu Nokia 1100/3100/3650/6600 1000 mAh Li-ion
Artikelnummer: 2532 voeg dit artikel toe aan uw winkelwagen

TelecomTelecom prijs: € 14,95

Accu snel leeg, of wilt u het gemak van een extra accu. Deze batterij levert toereikende gespreks- en standby-tijden.
Geschikt voor: Nokia 1100, Nokia 2300, Nokia 2600, Nokia 3100, Nokia 3120, Nokia 3650, Nokia 3660, Nokia 6030, Nokia 6230, Nokia 6230i, Nokia 6600, Nokia 6630, Nokia 6670, Nokia 6680, Nokia 6681, Nokia 6820, Nokia 6822, Nokia 7600, Nokia 7610, Nokia N-Gage en Nokia N91

en dit headset

Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/1357-1.jpg

zit dat een beetje onder een helm ? ik zoek een goed headset door voornamelijk lekker in me oor zit voor op de scooter die std. nokia ding zit voor geen meter

[ Voor 17% gewijzigd door wd200 op 30-06-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag werd onlangs ook al gesteld; transcend biedt een 1GB HS-MMC kaartje aan, die maar 3 euro duurder is dan de 'gewone' 1GB MMC. Die gewone staat in compatibiliteitslijst; heeft iemand al ervaring met die HS versie? Wat merk je trouwens van die HS (high speed), ik ben van plan de kaart vol te gooien met een cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Ik heb al ruim een jaar m'n nokia 6230, maar gister pas een Dane Elec 512mb geheugenkaartje gekocht :D
Werkt prima! Heb nog steeds firmware 3.15. Gooi hem nu vol met muziek en kleine filmpjes :) voor de vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SS2 Harem schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:10:
[...]
Heel mooi.. :D Heb er meteen 1tje besteld
Ik ook. Hartelijk dank voor de link, Siezze ! Ik neem aan dat de site betrouwbaar is, en dat het keyboard over enkele dagen op mijn deurmat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:54:
[...]

Ik ook. Hartelijk dank voor de link, Siezze ! Ik neem aan dat de site betrouwbaar is, en dat het keyboard over enkele dagen op mijn deurmat ligt.
bij mij was dat wel t geval.... suc6 ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:54:
[...]

Met hierboven,

vanavond ook eentje besteld. Hopelijk in de loop van volgende week binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartijn
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 18:19
Heeft iemand al geprobeerd om de camera van de 6230i in de 6230 te stoppen?
Als je hier kijkt:

http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=406&gid=2

dan staat dat de camera van de 6230i ook werkt in de 6230. :9~

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
djmartijn schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:52:
Als je hier kijkt:

Ik ben benieuwd!
tjah.. als jouw het lukt mag je het ook bij mij doen... 8)7 beetje gevaarlijk verneuk je je hele telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Ik was nog ff opzoek naar die Nokia AD-15 en vond uiteindelijk deze voor 15 euro:
Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwinkel.nl/b_784.jpg
Bron:Telecomwinkel.nl

Is dit nou hetzelfde idee als die op Ebay?
Afbeeldingslocatie: http://i11.ebayimg.com/02/i/04/15/bc/8d_1_b.JPG

Bedoel, daar kan ik dus gewoon elke koptelefoon op aansluiten!?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een backup terugzetten met Nokia PC Suite, dan zegt 'ie dat het bestand niet wordt ondersteund! Het is gewoon een backup voor de 6230!! Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmartijn schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:52:
Als je hier kijkt:

Ik ben benieuwd!
Bij de "Originele Nokia Camera module" staat dat ie geschikt is voor 6230i en 3230, 6230 wordt niet genoemd. En als ie er al bij zou staan lijkt het me niet dat dat werkt, als je dat ding er al ingepriegeld krijgt. Er zijn volgens mij teveel belemmeringen door andere hardware en de software van de telefoon om de camera goed te laten werken. Dus ik zou zeggen koop een 6230i of wees blij met de camerakwaliteit van de 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
vegterb schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:16:
Ik was nog ff opzoek naar die Nokia AD-15 en vond uiteindelijk deze voor 15 euro:
[afbeelding]
Bron:Telecomwinkel.nl

Is dit nou hetzelfde idee als die op Ebay?
[afbeelding]

Bedoel, daar kan ik dus gewoon elke koptelefoon op aansluiten!?
zien er niet hetzelfde uit :P maar zijn wel hetzelfde volgens mij.. allebei jack plug dusz zou alles opkunnen.. en die van ebay is goedkoper en mooier (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Ik heb me eigen 6230 oplader op dit moment niet thuis liggen dus heb gister mijn telefoon opgeladen met een oude 3210 lader omdat ik de telefoon nodig had.

maar kan dit kwaad als het vaker gebeurt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Volgens de handleiding niet, ik doe het ook weleens. Alleen duurt het laden veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik gebruik telefoon af en toe als mp3 op de scooter alleen over een BT verbinding schiet het echt neit op :X...
ik wil nu data kabel kopen maar is de data overdracht van een data kabel vergelijkbaar aan die van een cardreader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn firmware nu ook laten flashen naar 5.35 Alles werkt tot nu toe goed, alleen ik ben mijn persoonlijke beveiligingscode kwijt. Die accepteerd hij niet meer, dus ook weer de standaardcode 12345 geprobeerd (uit handleiding) maar die accepteerd hij ook niet. Iemand hier ervaring mee of de oplossing voor?

INMIDDELS OPGELOST!! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 15:48 ]

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste