Ik heb een nokia 6230 en heb een heel raar probleem, eerst even uitleg over wat er gebeurd is:
Mijn oom die zweet erg als hij uit bad komt, toen is hij gaan bellen en deden de knopjes het niet meer

verrassing!
Toen zei ik: "geef mij die telefoon maar, ik krijg em nog wel aan de praat" Nou ik mocht em hebben en heb even het frontje ervan afgehaald en een soort stikkervelletje wat dan op de toetssensoren zit. Daar zat allemaal roest op. Die roest heb ik er van afgehaald en toen deed ie het weer

. Ik blij, ik telefoon erbij.
Echter, nu, paar maanden later, doen sommige toetsen heel raar: de 4 doet het niet en de 5 die geeft hij weer zodra ik hem indruk én wanneer ik hem los laat.Ik denk dat er weer wat mis is met die toetsjes, dus ik heb hem weer ff opengemaakt, alleen zie ik verder niet bijzonders. Weet iemand precies hoe die contactjes werken, dan kan ik eens kijken wat er nou precies aan de hand is. Of hebben jullie misschien nog een idee (naast flikker em weg en koop een nieuwe natuurlijk

)
EDIT: Probleem opgelost, was een stukje roest tussen één van de sensoren gekomen, waardoor hij constant contact maakte en alles raar ging doen
[
Voor 7% gewijzigd door
Wapster op 28-01-2007 00:43
]