Het Nintendo DS topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.167 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:22:
Ik neem aan dat ’ie denkt dat de graphics van de DS oerlelijk zijn ivm de PSP ;)

viper.. niks mis met de kwaliteit hoor.
Ik denk dat je daar nog aardig door verrast zult worden ;)
ik hoop het :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
idd niks mis mee imo, maar let gewoon vooral op spellen en prijs, imo is er atm nou niet zo'n hele spectaculaire line up voor de ds, maar de komende maanden gaan daar zeker verandering in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke spellen zijn echte aanraaders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou de topic even doorlezen en aan de hand van die reacties je conclusie trekken :)

Maar om je toch wel op weg te helpen:
Welk(e) genre(s) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het even nuttig

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 16:20:
Ik zou de topic even doorlezen en aan de hand van die reacties je conclusie trekken :)

Maar om je toch wel op weg te helpen:
Welk(e) genre(s) ?
ik ga het topic wel helemaal door lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gamerankings.com kan je zien wat de beste games zijn voor de DS. Cijferbased natuurlijk. Lees wat reviews en kijk wat je leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:41:
www.gamerankings.com kan je zien wat de beste games zijn voor de DS. Cijferbased natuurlijk. Lees wat reviews en kijk wat je leuk lijkt.
bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 16:17:
welke spellen zijn echte aanraaders?
Polarium
Yoshi Touch 'n Go
Project Rub
Wario Ware Touched

Dat zijn denk ik mijn favorieten van wat er in nederland is te krijgen. Maar ja het is inderdaad wel erg persoonlijk. Lastig om zo vanuit het niets advies te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

nou persoonlijk vind ik project rub geen zak aan. dat zijn minigames. Het idee is leuk, maar om nou voordat elk minigame begint, te moeten wachten omdat dat vage stripverhaaltje weer zichzelf moet laten zien..

marioDS is mijn favo nu :). ik heb dan ook nooit mario64 gespeeld, dus he is allemaal nog nieuw voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:11:
nou persoonlijk vind ik project rub geen zak aan. dat zijn minigames. Het idee is leuk, maar om nou voordat elk minigame begint, te moeten wachten omdat dat vage stripverhaaltje weer zichzelf moet laten zien..

marioDS is mijn favo nu :). ik heb dan ook nooit mario64 gespeeld, dus he is allemaal nog nieuw voor me
yup same here

project rub waardeloos spel imo, concept is leuk, maar het trekt gewoon niet

Mario64 is een echte topper, zeker als je de N64 versie niet hebt gespeeld. Er zit gevoel van progressie in en dat mis ik in veel, zo niet alle redelijke DS spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor marioDS en kirby canvas curse gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Misschien een goed idee om het hier (ook) te vragen.
Van de week heb ik NFSU2 DS gekocht en ben gaan spelen.
Ik ben nu bij een race aangekomen die failed als ik 1ste wordt, maar ook als ik 2/3/4e wordt :?

Het gaat om ( digicam weerspiegeld in het touchscreen, dus foto ging niet. ) :
event: own the zone
position: 1
time: 02.54.21
fastest lap time: 01.22.20

Zone 1 Boomboy
Zone 2 Dmac
Zone 3 SH4D3H
Zone 4 SH4D3H

In de keuze lijst is het 'own the zone 09', en nee dit is niet de eerste keer dit gebeurt vaker.
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
ratings van gamespot:
splinter cell 5.6
Goldeneye 6.3

dat valt tegen, van deze games werd beiden veel verwacht, nu moeten we onze hoop vestigen op metroid prime hunters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:46:
ratings van gamespot:
splinter cell 5.6
Goldeneye 6.3

dat valt tegen, van deze games werd beiden veel verwacht, nu moeten we onze hoop vestigen op metroid prime hunters...
Ja, op Gamerankings komen ze er ook niet goed vanaf. Voor Goldeneye geldt - denk ik - als je van FPS houdt, kun je 'm best kopen..

Metroid Prime wordt echt wel goed, ik hoop dat ze de demo nemen, en gewoon een paar levels (lees: veel, hopenlijk ;) ) erbij gooien, online erbij, en dan wordt dat echt DE verkoophit.

Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:46:
ratings van gamespot:
splinter cell 5.6
Goldeneye 6.3

ik vind splinter cell er wel erg goed uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:01:
[...]

Ja, op Gamerankings komen ze er ook niet goed vanaf. Voor Goldeneye geldt - denk ik - als je van FPS houdt, kun je 'm best kopen..

Metroid Prime wordt echt wel goed, ik hoop dat ze de demo nemen, en gewoon een paar levels (lees: veel, hopenlijk ;) ) erbij gooien, online erbij, en dan wordt dat echt DE verkoophit.

Denk ik.
wat is Metroid Prime heb ik nog nooit van gehoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg, onder een steen geleefd? :p

Metroid Prime is een action-adventure met een first-person look. Je kan rondlopen in een enorme wereld die weer is opgedeeld in verschillende kamers. Je verzameld upgrades voor je karakter waardoor je weer verder komt in het spel. Veel mensen vinden de reeks zeer tof. Ik vind het concept leuk, maar de uitwerking niet zo. <- My humple personal opinion. Laat je vooral niet leiden door mij. Verdiep je eens zou ik zeggen.

Gamespot zit altijd erg dicht bij de gemiddeldes van Gamerankings en de reviews leggen ook de vinger op de zere plekken in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 22:05:
omfg, onder een steen geleefd? :p

Metroid Prime is een action-adventure met een first-person look. Je kan rondlopen in een enorme wereld die weer is opgedeeld in verschillende kamers. Je verzameld upgrades voor je karakter waardoor je weer verder komt in het spel. Veel mensen vinden de reeks zeer tof. Ik vind het concept leuk, maar de uitwerking niet zo. <- My humple personal opinion. Laat je vooral niet leiden door mij. Verdiep je eens zou ik zeggen.

Gamespot zit altijd erg dicht bij de gemiddeldes van Gamerankings en de reviews leggen ook de vinger op de zere plekken in een game.
gamecube is mijn eerste nintendo consolen vandaar mischien? :P heb op google gekeken Metroid Prime is dat gassie die ook in melee zit die in zo'n balletje kan veranderen met z'n pistol arm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
ja, maar dan een vrouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o lol :P
ik w8 trouwens nog wel met kopen tot de black ds hier uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

...dan zou ik in de tussentijd voor je Cubey even de beide Metroid delen halen (Prime en Echoes) :P :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 02-07-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik ben een nintendo fanboy heb tot nu toe alle consoles gehad (staan ook nog allemaal in mn kamer aangesloten op de tv :P) maar ik ben ook niet echt weg van Metroid Prime zo side scrolling zoals op de gba enzo is het wel leuk maar de first person shooter style vind ik niet zo leuk. Mission base FPS is niet mijn gametype. Tactical shooters vind ik daarentegen wel erg leuk (Metal Gear, Splintercell rainbow six etc)
Maar atm vind ik de top games voor DS (In willekeurige volgorde):
1) Mario64 DS
2) Puyo Pop Fever
3) Wario (Maar als je alle minigames en bonusses hebt unlocked ga je dat niet meer spelen)
4) En toch wel Another Code vond het een meesterlijk spel alleen jammer dat het zo is afgeraffeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:17:
...dan zou ik in de tussentijd voor je Cubey even de beide Metroid delen halen (Prime en Echoes) :P :)
aangezien ik nog op school zit heb ik geen geldboom in me kamer staan :P :9
btw die mario 64DS is die hetzelfde als de mario 64 op de nintendo 64?? (die speelde ik vroeger altijd bij een vriendje, kan me nog herinderen dat ik dat mario spel erg leuk vond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:18:
Hmm ik ben een nintendo fanboy heb tot nu toe alle consoles gehad (staan ook nog allemaal in mn kamer aangesloten op de tv :P)
wat voor een tv heb jij dan wel niet? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:23:
btw die mario 64DS is die hetzelfde als de mario 64 op de nintendo 64?? (die speelde ik vroeger altijd bij een vriendje, kan me nog herinderen dat ik dat mario spel erg leuk vond)
Ja.. er zijn 30 nieuwe sterren bij, maar voor de rest is die vrijwel hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:25:
[...]

wat voor een tv heb jij dan wel niet? :>
NES en SNES op Antenne ingang. N64 op Video IN en Cube op scart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

sweet mother.. DSlinux begint vormen aan te nemen

Afbeeldingslocatie: http://czc.nerim.net/image/dslinux.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door apNia op 03-07-2005 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Mission base FPS is niet mijn gametype.
Het is geen FPS en het is niet mission based ;) Mission based is meer timesplitters ofzo.

edit:

offtopic:
i.v.m. de dump actie bij zuiderpark uit het vorig topic deel:

Me bestelling bij zuiderpark is wel in een erg zuur verhaal aan het verzanden. Het pakketje is verdwenen en Zuiderpark zou het uitzoeken. Daarna heb ik niets meer van ze vernomen. Na 2 mailtjes had ik nog steeds geen reactie (1,5 week later).

Nu heb ik gister een dreigmail gestuurd (o.a. proberen te storneren v/h bedrag, negatieve shop survey beoordeling) en kreeg ik meteen reactie.., het was niet hun fout dat het pakket verdwenen is (ik kan overigens niet eens zien of dit verzonden is..geen track/trace#) en er werd geimpliceerd dat ik het pakketje gewoon thuis heb liggen. Wat absoluut niet zo is..ik heb me moeders adres opgegeven aangezien daar altijd iemand thuis is (of broertje of zijzelf)..en die hebben gewoon niets binnen gehad.

Nu kan ik wel mijn betaling terug krijgen, dus dat is wel mooi, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom het bij zuiderpark ondanks de belofte TPG te bellen etc. ineens doodstil werd en er bij dreigen ineens wel een reactie komt.

[ Voor 80% gewijzigd door Max|Burn op 03-07-2005 10:16 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is trouwens Animal Crossing?? ziet er grappig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 11:16:
wat is trouwens Animal Crossing?? ziet er grappig uit
:/

Probeer zelfs eens wat op te zoeken? er zijn zat pre/review sites (gamerankings, ign)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

MaxBurn schreef op zondag 03 juli 2005 @ 09:12:
[...]
Het is geen FPS en het is niet mission based ;) Mission based is meer timesplitters ofzo.

edit:

offtopic:
i.v.m. de dump actie bij zuiderpark uit het vorig topic deel:

Me bestelling bij zuiderpark is wel in een erg zuur verhaal aan het verzanden. Het pakketje is verdwenen en Zuiderpark zou het uitzoeken. Daarna heb ik niets meer van ze vernomen. Na 2 mailtjes had ik nog steeds geen reactie (1,5 week later).

Nu heb ik gister een dreigmail gestuurd (o.a. proberen te storneren v/h bedrag, negatieve shop survey beoordeling) en kreeg ik meteen reactie.., het was niet hun fout dat het pakket verdwenen is (ik kan overigens niet eens zien of dit verzonden is..geen track/trace#) en er werd geimpliceerd dat ik het pakketje gewoon thuis heb liggen. Wat absoluut niet zo is..ik heb me moeders adres opgegeven aangezien daar altijd iemand thuis is (of broertje of zijzelf)..en die hebben gewoon niets binnen gehad.

Nu kan ik wel mijn betaling terug krijgen, dus dat is wel mooi, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom het bij zuiderpark ondanks de belofte TPG te bellen etc. ineens doodstil werd en er bij dreigen ineens wel een reactie komt.
Als je niet voor aangetekende verzending hebt gekozen heb je volgens mij geen poot om op te staan. Normale verzending is goedkoper, maar je loopt dus het risico dat het kwijt raakt in de post. En dat valt nooit te controleren inderdaad. (Tenzij het als pakketpost is opgestuurd, dan zouden ze een tracking nummer moeten hebben gekregen van de TPG. Dan weet je iig dat ze het opgestuurd hebben. Daarom kies ik daar ook altijd voor als ik in het buitenland iets koop.)
TheEvilCuber schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:05:
[...]

Probeer zelfs eens wat op te zoeken? er zijn zat pre/review sites (gamerankings, ign)
Inderdaad. Je bent hier niet geheel op het goede adres voor vragen als "Wat is Metroid, wat is Animal Crossing?". Typ in Google "Metroid" in en je krijgt 914.000 hits. Zit vast wel iets leuks voor je tussen. Hetzelfde geldt voor AC en andere superbekende games.

[ Voor 21% gewijzigd door Captain N op 03-07-2005 12:57 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:05:
[...]

best lol spel. als het online gaat word het toch een soort mmorpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:55:
[...]

best lol spel. als het online gaat word het toch een soort mmorpg?
Het spel is ten eerste al geen RPG. Bovendien kun je alleen naar het dorp van iemand anders, waarschijnlijk met een beperkt aantal mensen tegelijk, dus het is ook geen MMOG.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:07:
[...]

Het spel is ten eerste al geen RPG. Bovendien kun je alleen naar het dorp van iemand anders, waarschijnlijk met een beperkt aantal mensen tegelijk, dus het is ook geen MMOG.
o :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
probeer een beetje wat meer de regelementen van GoT door te hebben.. een reply als o :> en waar je vraagt wat een bepaald spel doet (terwijl er echt 10000en reviews van zijn) zijn niet zo gewenst... probeer wat vaker op google wat te vinden of uitgebreidere (of geen) replies te maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 03-07-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog steeds niks bekend wanneer de witte en de zwarte ds in europa uitkomen??
Afbeeldingslocatie: http://www.dsavenue.com/images/stories/News/blackwhiteDS.jpg
die witte is echt mooi :9~
zal vast op 1 september uitkomen gelijk met de release van de psp in europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
[quote]Als je niet voor aangetekende verzending hebt gekozen heb je volgens mij geen poot om op te staan. Normale verzending is goedkoper, maar je loopt dus het risico dat het kwijt raakt in de post[/quote]

Die keuze heb je bij veel winkels niet. Overigens win je zoiets dergelijks altijd, tot ontvangst ligt de verantwoordelijkheid bij de winkel, niet bij mij. Zij mogen dan namelijk aan mij bewijzen dat ze het verstuurd hebben. Overigens is Hans van Zuiderpark een hele sympathieke kerel, hij was gewoon vergeten te mailen. Er ligt een klacht bij TPG en hij stuurd de 2 games opnieuw op. Nadeel van zijn verzendmethode is dat zover ik kan zien de boel niet verzekerd is en ook niet traceerbaar.

Ik ben niet een onervaren online koper hoor :) Bestel alweer ~8 jaar online (over de honderd bestellingen ben ik wel) en dit is eigenlijk het derde geval met problemen. In alle gevallen waren de winkels bereid de boel te vergoeden of opnieuw te versturen. Wel is het zo dat ik een extreem lage dunk heb van TPG, alledrie de problemen waren ook met TPG post (lang niet al mijn bestellingen gingen via PTT/TPG namelijk) Naast de 3 verdwijningszaken heeft de TPG ook enkele malen mijn pakketjes op het verkeerde adres afgeleverd terwijl de pakketbon (bewezen) juist was...deze mensen waren dan zo braaf het naar mij te brengen..de TPG meld triomfantelijk dat ze mijn handtekening hebben terwijl het gewoon de handtekening is van degene waar het afgeleverd is.

Tweemaal heeft een huisgenoot voor een creditcard getekend die voor mij bestemd was en waar legitimatie vereist is, in dit soort gevallen horen ze de boel gewoon weer mee te nemen en niet aan een (feitelijk) vreemde af te geven. De persoon in kwestie is namelijk ooit zijn baan bij een BANK! verloren i.v.m. fraude en die kreeg dus tweemaal gewoon mijn creditcard in handen.. (en ja..soms loopt het zo in het leven dat je met zo'n persoon in 1 huis woont)

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 03-07-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

MaxBurn schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:21:Die keuze heb je bij veel winkels niet. Overigens win je zoiets dergelijks altijd, tot ontvangst ligt de verantwoordelijkheid bij de winkel, niet bij mij. Zij mogen dan namelijk aan mij bewijzen dat ze het verstuurd hebben. Overigens is Hans van Zuiderpark een hele sympathieke kerel, hij was gewoon vergeten te mailen. Er ligt een klacht bij TPG en hij stuurd de 2 games opnieuw op. Nadeel van zijn verzendmethode is dat zover ik kan zien de boel niet verzekerd is en ook niet traceerbaar.
Waarom bestaat er dan zoiets als aangetekende verzending? Ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, maar ik vraag het me gewoon af :) Ik heb zelf ook een keer gehad dat een pakketje dat ik had verstuurd na anderhalve week er nog niet was. Volgens de tracking lag 'ie nog op het postkantoor, maar daar lag 'ie niet volgens de lui op het postkantoor. Na zo'n formuliertje te hebben ingevuld was 'ie er wel ineens binnen twee dagen. :P

Ik ben nu trouwens bijna klaar met de puzzels in Polarium. Ik was lekker bezig, maar m'n batterij was op, en kon de oplader nergens vinden :P Maar inmiddels ligt 'ie weer op te laden. Ik vind het tot heden erg tof, alleen dat muziekje!!! :X

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Captain N schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:04:
[...]
Waarom bestaat er dan zoiets als aangetekende verzending? Ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, maar ik vraag het me gewoon af :)

Als je het zelf verstuurd ja :)
De meeste winkels bepalen zelf hoe ze versturen (sommigen geven je verschillende opties), feitelijk interreseert dat me verder niet zo erg, dat is hun pakkie an. Het produkt is van mij als ik het in mijn handen heb, alles ervoor is de verantwoordelijkheid van de winkel. Stel je koopt een bank en je wilt deze thuis geleverd hebben, zelf hebben ze geen koeriersdienst dus hier huren ze een derde voor in. Deze derde raakt de bank kwijt en vervolgens zegt de winkel, tja...kut joh..probeer het eens bij de koerier.
Ik stop nu echt met het offtopic verhaal :)

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 03-07-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

http://www.dsparty.nl/nieuws/item/15824/
Uitbreiding op Dai Gassou \o/

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:58:
is er nog steeds niks bekend wanneer de witte en de zwarte ds in europa uitkomen??
[afbeelding]
die witte is echt mooi :9~
zal vast op 1 september uitkomen gelijk met de release van de psp in europa
In Rotterdam bij die ene import games winkel staan een witte en een zwarte DS te koop, dus als je er nu al 1 wil kan dat al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Bianca schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:27:
[...]

In Rotterdam bij die ene import games winkel staan een witte en een zwarte DS te koop, dus als je er nu al 1 wil kan dat al.
In Amsterdam (noord) heeft een gameshop em ook staan (samen met de zwarte en roze) voor 164 euro.
Nette prijs lijkt me :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Is een GBA cart goedkoper om te produceren dan een DS cart eigenlijk dan?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:40:
[...]

In Amsterdam (noord) heeft een gameshop em ook staan (samen met de zwarte en roze) voor 164 euro.
Nette prijs lijkt me :)
Dat is zeker netjes, bij die winkel in rotterdam was de prijs geloof ik 179 euro. Ik wacht zelf nog maar even tot die winkels ook de blauwe gaan verkopen. Nedgame heeft de blauwe wel maar die verstuurt ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam dit tegen in het bol foldertje:

Hier online.. Link werkt niet. Even zoeken op "DS" bij bol..

Voor 179 euro een DS+een spel, als je Bomberman neemt, zelfs nog met een tasje. Mooie deal als je het mij vraagt. Op de pagina daarna staat zelfs nog een DS met de Metroid Prime demo voor 149 euro, wat zeker een aanrader is..

Je kan dus tot 15 euro besparen, minimaal 3 euro (als je Polarium neemt..)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"snik" Net 2 dagen me DS valt er een ijzer ding dus nu zit er bij de hoek een kras die je goed ziet :( Maar gelukkig was het de buitenkant.

Bij ons in de winkels hebben ze alleen de release games en de nieuwere lijken wel steeds uitverkocht ofzo want anders zou ik bomberman nog ef halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 04 juli 2005 @ 01:27:
[...]

Is een GBA cart goedkoper om te produceren dan een DS cart eigenlijk dan?
Volgens mij heeft nintendo gezegd dat ze goedkoper te maken waren en dat daarom ook de advies prijs omlaag kon ivm gba games.

Weet iemand nog een online NL shop waar je een auto oplader kunt kopen? zodat je je ds via de sigarettenaansteker kan opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:45:
[...]

Volgens mij heeft nintendo gezegd dat ze goedkoper te maken waren en dat daarom ook de advies prijs omlaag kon ivm gba games.

Weet iemand nog een online NL shop waar je een auto oplader kunt kopen? zodat je je ds via de sigarettenaansteker kan opladen?
hier http://www.gamersinc.nl/i...y=producten&page=101#1230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
alleen jammer dat we daar hier niets van zien :(
Waarom persé een webshop ? Iedere speelgoedzaak heeft dat spul ook liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Media Markt heeft zo’n hele set voor 9.99 zag ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Is er inmiddels een oplossing gevonden om gameboy 1 spellen op de DS te spelen?

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Faust schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:10:
Is er inmiddels een oplossing gevonden om gameboy 1 spellen op de DS te spelen?

bvd.
Nee en die zal er ook nooit komen. De DS heeft de CPU van de Game Boy simpelweg niet. Je kunt wel wat met emulatoren en flashcards doen, maar daar houdt het ook op.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
MetroidPrime schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:12:
[...]

Nee en die zal er ook nooit komen. De DS heeft de CPU van de Game Boy simpelweg niet. Je kunt wel wat met emulatoren en flashcards doen, maar daar houdt het ook op.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

het beste spel wat ooit gemaakt is voor een handheld...

:'( :'( :'(

tetris... ik zal het nooit meer kunnen spelen... jammer.

is er een opvolger van tetris voor de ds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Faust schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:55:
[...]

Nintendo schijnt Nintendo Tetris in ontwikkeling te hebben voor de DS, maar daar is erg weinig over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirby is zeker een aanrader, hoewel hij wel 50 euro kost bij Replay.

Dat wilde ik even kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die ervaring heeft met deze stickers?

Afbeeldingslocatie: http://www.vinzdecals.com/gfx/NintendoDS/WhiteCarbonO.jpg

http://www.vinzdecals.com/nintendods.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:55:
[...]

Gebruik een Passme/Wifime in combinatie met dit.

Er zijn trouwens genoeg GBA tetris games, die in een budgetbak liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Another Code

Ik heb het spel uitgepeeld en ik moet zeggen dat het verhaal goed is met een goed einde, daarnaast zijn de 3D graphics ook aardig goed maar de manga achtige tekeningen zijn erg mooi. Het verhaal zelf is niet erg lang maar ook weer niet erg kort. ik heb het spel dan ook in 12 uur uitgespeeld en ik moet zeggen dat een prijs van 29,95 redelijker zou zijn voor dit spel maar het spel ik zeker de moeite waard al zijn sommige puzzels zo simpel dat ik wel een uur nodig had om tot een oplossing te komen, terwijl het achteraf zo logisch was :) Ook het einde was geweldig , hoe men je toch probeert op het verkeerd voet eind te krijgen etc. heel cool. Ook de laatste opdracht spreekt voor zich en dat verklap ik lekker niet.

Ik geef dit spel dan ook een 7,5 , graphics gemiddeld een 8 , geluid een 7 en spelplezier en verhaal een 9 alleen de duur en replay geef ik een 6. Prijs vind in van Nintendo slecht, ze zouden voor dit spel 29,95 moeten vragen.

Trouwens het met wel van mijn hart dat de spellen op de DS vaak klein zijn en duur en tevens kort van duur. Ik denk aan Wario, Another Code, Yoshi touch en GO en PacPix ,dit zijn allemaal games die eigelijks 29,95 zouden moeten kosten. ik hoop dat er wat meer uitgebredie games komen want om heb nu steeds het gevoel dat ik uitgebreide demo's aan het kopen ben. Niet dat de spellen slecht zijn, maar had van Yoshi meer levels verwacht of meer een verhaal,zoals bij Kirby.

Ik hoop dan ook op meer en betere 3D games en niet zoals Ubisoft zijn naam weer eens te grabbel gooit met gameloft voor splintercell. Ik verwacht dan ook veel meer van games als total war en 3D RPG's. Ook verwacht ik meer van Nintendo dan derde partijen die alleen poorten op de DS en PSP, terwijl je gewoon meer verwacht van beide consoles, we wachten af. :X

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Is exact mijn probleem, ik heb geen zin om de volle mep te betalen voor een minigame. Helaas maar waar. Yoshi en pacPix lijken me echt leuk, maar niet 50 euro-leuk...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey allemaal,
mijn kleine broertje heeft net een nintendo ds gekregen.
alleen al zijn spaargeld ging op aan de ds.. geen ds spelletjes nu.
toen las ik dat je spelletjes via wifi kon spelen.. hoe werkt dat dan?
Heb een medion usb wifi ding in de pc en een linksys pcmcia in de laptop..

als iemand mij hiermee wilt helpen.. is mijn broertje je dankbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 3 posts naar boven leest vind je al een link... Maar waarom koopt je broertje in hemelsnaam een ds als ie geen geld heeft voor games? nu kan die alleen demo's spelen en die moet je ook iedere keer opnieuw downloaden als je je ds uitzet.

Over het gameverhaal, ik denk dat het gewoon even geduld hebben is. Als je de release lijst ziet dan zie je al dat de echt grotere games allemaal tegen het einde van het jaar uitkomen. Denk dat veel developers even hebben aangekeken hoe het zou gaan met de DS en nu blijkt dat er zat mensen zijn die zo'n ding kopen beginnen ze nu pas met ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:48:
hey allemaal,
mijn kleine broertje heeft net een nintendo ds gekregen.
alleen al zijn spaargeld ging op aan de ds.. geen ds spelletjes nu.
toen las ik dat je spelletjes via wifi kon spelen.. hoe werkt dat dan?
Heb een medion usb wifi ding in de pc en een linksys pcmcia in de laptop..

als iemand mij hiermee wilt helpen.. is mijn broertje je dankbaar ;)
Met de USB (stick) gaat het zowiezo niet lukken. Je zult nieuwe firmware in je PCMCIA laptop moeten zetten, dus je bent steeds aan het terugzetten (DS, Internet, DS, Internet) behalve als je je laptop niet gebruikt, alleen dan is het handig. Het goedkoopste nieuwe PCMCIA kaartje kost 30 euro, en die zijn te vinden bij de Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Niet firmware, maar de driver :P
Trouwens, kijk hier eens, daar staat precies uitgelegd hoe je het moet doen (wel eerst kijken of je kaartje goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Willybubba schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:43:
Is exact mijn probleem, ik heb geen zin om de volle mep te betalen voor een minigame. Helaas maar waar. Yoshi en pacPix lijken me echt leuk, maar niet 50 euro-leuk...
Yoshi is voor mij wel 45 euro-leuk.
Heb de game bij release gekocht (6 mei) en speel het nu nog steeds bijna elke dag :)
Another Code ga ik ook binnekort maar halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OppFox schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:45:
Niet firmware, maar de driver :P
Trouwens, kijk hier eens, daar staat precies uitgelegd hoe je het moet doen (wel eerst kijken of je kaartje goed is)
Die van mij staat er helaas niet bij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig uit zijn hoofd hoeveel sterren je voor je ds krijgt met een vip account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Net bomberman opgepickt bij FRS voor 30Euro (27euro met FreeID) niet veel geld, eindelijk een spel dat eindelijk verkocht word voor de advies prijs die NINTY heeft aangegeven, het enige andere spel dat in de buurt kwam was Polarium-> gemiddeld 30-33 euro.
Nu maar ff proberen die bomberman, is trouwens 2-8 multiplay met single card :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:37:
weet iemand toevallig uit zijn hoofd hoeveel sterren je voor je ds krijgt met een vip account?
500

Ik had bomberman nog besteld bij Zuiderpark, hebben ze daar problemen met verzenden ''we krijgen hem wat later binnen" :(

Had ik hem toch beter in de winkel kunnen kopen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Spypiet op 04-07-2005 19:26 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saftaplan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-05 10:45
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:37:
500 sterren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en per spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Volgens mij is het 400 sterren voor de DS. en GC. ?
250 per spel.
5 per visit per dag
etc.

is een lijstje van op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

iemand al splinter cell en goldeneye ??
en tijd voor een reviewtje?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de reviews zijn het allebei niet echt geweldige spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

Golden Eye lijkt me wel lachen voor multiplayer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 22:53 . Reden: We spreken hier Nederlands ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks to NGC magazine, in an interview with Capcom, a version of Resident Evil for DS is now planned.

From NGC Magazine:
""Capcom are working on a remake of Resident Evil for the DS, only this time using the same camera perspective and controls as the exceptionally brilliant Resident Evil 4 on Gamecube. That's right, a fully 3D version of the original survival horror, all in the palm of your hand.

Capcom explained that, the touch-screen would, in one instance, be used to attack, with the slashes of the stylus dictating the swipes of Chris Redfield or Jill Valentine's knife."

"Anyone who's played Resident Evil 4 (and that should be all of you by now) will testify to the difference a simple perspective change can make to the overall gameplay experience, and the chance to play through the original adventure with the added versatility of dual-screens and touch-screen control will certainly breath new life into an old game.

Hopefully Capcom will use the touch screen for full analogue aiming (giving extra depth to
the combat) as well as adding extra content, like puzzles, locations and situations to help keep things feeling nice and new.""
En doom op de DS: http://dual-soft.com/doomds/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Splinter Cell DS, hoe is dit spel .

Is het echt zo K#T spel met zijn frame rate, gameplay en fouten.

O ja hoe is bomberman en heeft iemand al meteos binnen en gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

REDS _/-\o_

Wordt dit dan een poort van de PlayStation of de GameCube versie van Resident Evil of wordt dit een compleet nieuwe remake(net zoals de GameCube versie dat was)?

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 05-07-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 00:10:
[...]

OMG! _/-\o_

Wordt dit dan een poort van de PlayStation of de GameCube versie of wordt dit een compleet nieuwe remake(net zoals de GameCube versie dat was)?
Het is een homebrew project. Iemand maakt het in zijn 1-tje. Ook staat bij de info dat hij sommige models en mappen van bv. doom64 gebruikt maar dat er ook een aantal nieuwe dingen in zullen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

MetroidPrime schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 00:10:
Wordt dit dan een poort van de PlayStation of de GameCube versie of wordt dit een compleet nieuwe remake(net zoals de GameCube versie dat was)?
Heb ik iets gemist? Zou wel tof zijn! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Doom DS ziet er veelbelovend uit!

Zal ik zeker gaan checken wanneer ik mijn DS heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:54:
[...]
een quote over resident evil op de DS met dezelfde camera perspectieven als R.E.4 op de cube...
juist vond ik de 'irritante' camerahoeken van bijvoorbeeld resident evil 1 zo spannend. r.e.4 vind ik (no offense hoor) gewoon een horror tombraider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horror op een handheld? Dat gaat nooit werken. Ik zeg niet dat het geen goed (speelbaar) spel kan worden, maar echt eng zal het niet zijn. Een zombie van 3 cm hoog is gewoon niet zo griezelig. :p Dat moet je op een tv-scherm zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Gisteren Meteos binnengekregen, vorige week woensdagavond besteld bij Videogamesplus met HotShot golf voor mijn PSP. Snelle service zoals we gewend zijn van onze Canadeze gamesshop :D

Meteos is verslavend en op een gegeven moment gaat het lekker snel en heb ik (althans) het gevoel alsof je in een soort van flow/trance terechtkomt met het spelen van dit spel. Echt een puzzler voor de DS!

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:52:
Horror op een handheld? Dat gaat nooit werken. Ik zeg niet dat het geen goed (speelbaar) spel kan worden, maar echt eng zal het niet zijn. Een zombie van 3 cm hoog is gewoon niet zo griezelig. :p Dat moet je op een tv-scherm zien.
Mjah het gaat ook niet echt erom om je te laten schrikken denk ik. Maar van die pixelbrij poppetjes op de psx werd je ook niet snel bang. Zolang het maar een goede game is maakt het mij niet uit of het eng is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:52:
Ik denk dat het wel degelijk eng kan zijn. Eng word het imo niet door de monsters (missch heel klein beetje natuurlijk) maar voor 95% door de sfeer die het spel heeft. Ook de muziek en soundeffects spelen hierbij een grote rol. Het moet gewoon een duistere setting hebben (uitgemoorde stad ofzo :P) een goed verhaal en goede sound effects dan vind ik het al snel eng worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Meteos is verslavend en op een gegeven moment gaat het lekker snel en heb ik (althans) het gevoel alsof je in een soort van flow/trance terechtkomt met het spelen van dit spel. Echt een puzzler voor de DS!
ik soms echt niet volgen in het spel
en dan beweeg ik luk raak over het touch screen
om de nodige blokken weg te krijgen

kan je geen tips geven
ben het momenteel al een uur aan het spelen

voor de rest vind ik hem verlpoig :9~ en 8)7

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Voor Wario Ware gebruikers >> wat moet ik doen bij zo'n level dat je een handje ziet op een stuk groente (vaak een wortel of een biet) en dat er staat chop.. Als ik iets beweeg over het scherm gaat ie de hele tijd stom trillen met z'n hand en vervolgens kan ik niks, waar ik ook klik (of blaas :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
Je moet over die wortel oid met de stylus bewegen (verticaal). Als het goed is hakt hij er dan doorheen en als je die hele wortel in stukjes hebt gehakt is het je gelukt.
Die Wario Ware minigames vind ik wel vaker verwarrend.

[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 05-07-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

apNia schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:45:
Voor Wario Ware gebruikers >> wat moet ik doen bij zo'n level dat je een handje ziet op een stuk groente (vaak een wortel of een biet) en dat er staat chop.. Als ik iets beweeg over het scherm gaat ie de hele tijd stom trillen met z'n hand en vervolgens kan ik niks, waar ik ook klik (of blaas :P)
Dat herken ik :P..Je moet links van z;n hand choppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Pff, die challenge mode in Polarium is behoorlijk pittig. Ben al een tijdje klaar met de puzzelmode, dus nu maar aan challenge begonnen. M'n record is nu 277 lijnen. Schiet nog niet echt op dus :P Het eerste level is een eitje, want daar krijg je zo'n blok heel snel weg. Maar later kan je minder met 1 lijn alles wegwerken (althans, ik zie de patronen nog niet :P).

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb net ff splinter cell en goldeneye gehaald bij e-plaza
dadelijk ff testen, morgen denk ik reviewtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb splinter cell gehaald voor de DS en ik moet zeggen het valt mee _/-\o_ . Ik heb de training doorlopen en dat was al redelijk standaard zoals bij andere splinter spellen. De 3D graphics zijn ook goed maar idd. bij somige objecten wat blokkerig,maar niet storend. Ook als je nachtkijker of warmtezoeker aanzet gaat het beeld wat langzamer maar niet super storend maar maakt het wel minder realistich, hoewel ik toen onder een laser doorging ik er eigelijks geen problemen mee had.

De besturing is ook goed te doen. Fisher beweegt met stapjes en dat lijkt mischien storend omdat het met stootjes gaat, tenzij je voorzichtig loopt/sluipt merk je er niks van ,maar ik zelf vond dat geen probleem voor het spel, kan me wel indenken dat mensen het storend vinden. Je merkt wel dat de game gepoort }:O is en dit doordat sommige dingen zoals fisher praat en zijn gezicht te voorschijn komt en die van zijn baas er een beetje raar eruit ziet, waarbij ik zoiets heb dat kan mooier.

Het geluid is ook goed en past echt bij het spel, geluiden zijn redelijk en ik vond de optie deur intrappen ook geinig, net als swat move en inzoomen op objecten.

Ook leuk is de touchscreen waarmee je alles kunt selecteren en om je heen kunt kijken is goed uitgewerkt en makkelijk als je om een muurtje of krat moet kijken . Als je de training doet heb je alle knoppen wel gehad.

Intro filmpje was ok,maar ik weet dat het op deDS beter kan, maar goed de game is geport. Ik denk dat als ubisoft :X (gameloft) een herkansing krijgt voor een vervolg dat het een een stuk beter is.

ik geef dit spel toch iets meer dan 7+ en ik denk als de levels goed in elkaar zitten dat een 8 er dan ook aan zit te komen :) mede doordat het bij de eerste reeks 3d games zit voor de DS.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

mooi zo, ik heb nog ff bf2 gespeeld voor mn rank maar ga nu naar beneden toe en dus ff gamen 8)
goldeneye lijkt me iig ook wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:22:
mooi zo, ik heb nog ff bf2 gespeeld voor mn rank maar ga nu naar beneden toe en dus ff gamen 8)
goldeneye lijkt me iig ook wel goed
Laat me weten wat je van Goldeneye vind! Jammer dat er geen demo van Goldeneye rondzwerft..

Is er een soort Survivor in Goldeneye, weet iemand dit? Dus niet mission based, gewoon knallend door een level lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
die is er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb er heel ff mee gespeeld (totdat mam begon te klagen dat ik maar es moest stoppen met staren naar een beeldscherm (andere helft van de dag gegamed :+ )
maar het ziet er iig wel goed uit
je beweegt erg vloeiend, en de toetsen reageren zoals WSAD.
bovendien gaat het heel gemakkelijk.
ben alleen niet heel ver gekomen dus maar als ik tot nu toe cijfer moet geven is dat wel een 8 hoor... vooral als je wat maten hebt die met je willen multiplayen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Goldeneye gekocht..ik vind het best een goede game, spelen met de stylus of thumbstarp gaat lekker nauwkeurig de graphics zijn soepel en zien er best aadig uit, echter de muziek is afschuwelijk slecht echt waar uitzetten en wel meteen.

Maar voor de 30e die ik ervoor betaald heb zeker geen slechte game.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.