Het Nintendo DS topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.165 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:15

Aidix

Geluidspietlut

Over D:
spoiler:
Je kan via het oppakken van alle clues de geschiedenis van D wel achterhalen ja. Maar het enige dat er aan de einddemo verandert is dat ze een iets ander praatje hebben. ipv 'nou bedankt en tot ziens' krijg je iets als 'wow nu weet ik weer wie ik ben!, nou bedankt en tot ziens'. Kortom niet de moeite waard.'

Kortom het spel is gewoon niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:56

Tarin

Just plain weird.

Zoals ik al zei, Broken Sword op de GBA was een goeie aktie. Jammer dat die geen touchscreen had, maar goed, dat kunnen ze nu wel inbouwen. Ik zit stiekem wel een beetje te wachten op deel 2 voor de DS.

Monkey Island zou helemaal gaaf zijn, zeker een multi-cardridge. Maar dat zien we allemaal wel..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een nederlandse winkel waar Kirby te koop is? Bij Nedgame is de game al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Weet je, ik zie Kirby's Canvas Curse op Nintendo's site niet eens staan :?
WTF is up with dat?

En over Another Code: In de VS heet het spel Trace Memory....en het is nog niet eens uit :/
Misschien krijgen ze een uitgebreidere versie? :X

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mil meteos of kirby deze week nog in mijn handen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:31:
Weet je, ik zie Kirby's Canvas Curse op Nintendo's site niet eens staan :?
WTF is up with dat?

En over Another Code: In de VS heet het spel Trace Memory....en het is nog niet eens uit :/
Misschien krijgen ze een uitgebreidere versie? :X
Ik heb gehoord dat ie bij replay te koop is.

Over another code, nintendo heeft voor de verandering eens europa voor laten gaan ipv amerika dus nu hebben wij een game eens een keer eerder. Natuurlijk krijgen de amerikanen geen grotere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00

TdV

Foregames.nl (tilburg) heeft kirby ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:23:
lijkt het hier niemand wat om oude (hele goede) adventures op DS te zien?
Nee, doe dan nieuwe goeie adventures (i wish.. :( ) De oude speel ik wel op de pc :) Ik betaal gewoon niet het volle pond voor oude games. 3 monkey island op 1 cart voor maximaal 30 euro...ja dat is wel ok..maar voor de rest..no thanks.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien als je in de game alle herinneringen van D. vindt en alle das cards ofzo dat je dan een andere ending krijgt? :?

Edit: Ow oops ik dat op de verkeerde page je krijgt dus wel een iets andere ending :P
Maar iig ik heb nog steeds geen antwoord gehad van boxoffice om mn order te cancelen :( nu moet ik nog langer wachten op kirby...

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:51:Maar iig ik heb nog steeds geen antwoord gehad van boxoffice om mn order te cancelen :( nu moet ik nog langer wachten op kirby...
Het is er nu 8 uur 's ochtends...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Dit gaat over het einde van Another Code)
spoiler:
Hij herinnerde zich weer wie hij was en hoe hij vermoord was enzo, dus kon hij de aarde verlaten? Of zijn er verschillende eindes ofzo?

spoiler:
Blijkbaar, bij mij herinnerde hij zich dat helemaal niet. Ashley vraagt: "Well what are you going to do now?"
En dan zegt ie: "I guess I'll find the rest of my memories on my own."
Ashley: "Oh D...." (dat zegt ze echt te vaak. :p)
En dan verdwijnt ie gewoon. Ik vond het nogal flauw, maar blijkbaar zijn er dus verschillende eindes.

spoiler:
Welke sleutel kon jij nooit gebruiken?

spoiler:
Ehm... iets van een "golden bird key" ofzo? Ik weet het niet meer precies. Die sleutel die in een boek verstopt zat.

@Aidix: Dat zij inderdaad intrigerende voorbeelden allemaal. Een paar daarvan was ik alweer vergeten. Maar als je alles zo bij elkaar bekijkt heb je inderdaad het idee dat ze op het laatst de deadline wat naar voren geschoven hebben om het sneller in de winkels te hebben. Zonde!

Edit:
Valt wel mee denk ik..het zal toch anders rijden..dus de nuances die jij hebt vallen weg
Hm, ik vrees dat je daar misschien wel gelijk in gaat krijgen. Ongetwijfeld gaat de powerslide heel anders aanvoelen en rij ik alsnog overal tegenaan. ;)
Maar ik verheug me er toch nog steeds heel erg op!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:12:
[...]

3e spoiler:
spoiler:
Ehm... iets van een "golden bird key" ofzo? Ik weet het niet meer precies. Die sleutel die in een boek verstopt zat.
spoiler:
De Golden Bird Key kan je gebruiken voor de la in het bureau in de kamer van de overgrootvader van D.

[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 28-06-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik zou inmiddels ff een los topic voor Another Code aanmaken en dikke spoilertags in de titel gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
en daarvan een link in de OP zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:40:
[...]
Nee, doe dan nieuwe goeie adventures (i wish.. :( ) De oude speel ik wel op de pc :) Ik betaal gewoon niet het volle pond voor oude games. 3 monkey island op 1 cart voor maximaal 30 euro...ja dat is wel ok..maar voor de rest..no thanks.
Budget-oldies "reloaded voor on-the-move" en (hele) nieuwe (dus geen myst 5 ofzo) voor een "normale" prijs...

helaas leven we niet in een perfecte wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heeft iemand Rakubiki Jiten DS (Easy Dictionary DS) al? Ik sta op het punt om hem te bestellen, maar moet eerst zeker weten dat het woordenboek kanji handschrift kan herkennen. Ik zie alleen maar voorbeelden van hiragana, katakana en eiji (engelse letter) herkenning. Ik heb zo'n vermoeden dat alleen uitspraakherkenning mogelijk is, maar wil dit graag bevestigd zien voordat ik het aanschaf... Weet iemand het?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
ari3 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:47:
Heeft iemand Rakubiki Jiten DS (Easy Dictionary DS) al? Ik sta op het punt om hem te bestellen, maar moet eerst zeker weten dat het woordenboek kanji handschrift kan herkennen. Ik zie alleen maar voorbeelden van hiragana, katakana en eiji (engelse letter) herkenning. Ik heb zo'n vermoeden dat alleen uitspraakherkenning mogelijk is, maar wil dit graag bevestigd zien voordat ik het aanschaf... Weet iemand het?
Hield dit zelf ook in de gaten.

Volgens NCSX:
Draw Japanese characters in katakana or hiragana and have the Rakubiki Jiten Japanese dictionary translate it to English and vice versa. For poor calligraphers, a keyboard may be summoned for virtual touch typing entry. The built-in dictionary is designed like a paper-based book where pages are flipped by dragging the NDS stylus from right to left to flip forward or from left to right to go back a page. Words in the dictionary are presented in both Japanese and English sections so one may perform translations from either direction and find the meanings of words quickly. If a fellow Rahubiki Jiten user is within range, character queries may be sent to and fro via the NDS' built-in Picto-chat software to share thoughts or juggle ideas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Persoonlijk denk ik dat noch kanji herkenning noch spraakherkenning erin zit.
Kanji zijn te complex om te herkennen. Dat de DS 'spraakherkenning' heeft is ook overdreven.
De DS kan onderscheid maken tussen woorden als "aap noot mies", kortom klanken die compleet van elkaar verschillen. Maar echt je zin dicteren dat kan hij niet. Degelijke spraakherkenning vergt een hoop rekenkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat woordenboek ook handig als je hiragana/katakana wil leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Nee, niet handig lijkt me.
Je hebt meer aan 'echte' leerboeken. Ik vind Kana for Busy People een hele goede, die is specifiek voor hiragana/katakana. Maar eigenlijk kan het ook gewoon van 2 velletjes papier waarop ze staan uitgeprint. Het nadeel is alleen dat je dan niets leert over de schrijfwijze.

Voor het echt vertalen van dingen blijven boeken ook onmisbaar. Ik werk met een (lees: dé) combo van:
Kanji Character dictionary van Nelson
4th edition Kenkyusha's New J-E Dictionary
Maarja dat kost dan ook 300 euro.

Het best ben je als beginner af met een boek als Japanese for Busy People 1, dan leer je alle kana, een aantal kanji, en de structuur van de taal in 1 boek dat geschikt is voor selfstudy, en het kost ongeveer 20 euro. Als je verder wilt kan je altijd nog meer delen (totaal 3) of woordenboeken kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goemon DS gaat nu toch wel aardig. Met een klein beetje hulp van de gamefaqs messageboards. ;) (er is nog geen faq geschreven). Ik zit nu in het tweede level, alleen ik ging af omdat ik perongeluk op de zelfvernietingsknop van Impact de robot drukte. (Waarom zit die er überhaupt op?! 8)7).
Ik heb ook al een vaas mogen maken in een pottenbakkerij minigame. :D Dat gaat ongeveer hetzelfde als in de carving-demo van nintendo zelf, erg grappig om te doen maar wel moeilijk.

Het touchscreen wordt doorlopend gebruikt. Soms is het noodzakelijk (zoals bij een wandelende kaars, de eindbaas van level 1, wiens vlammetje je moest doven door er met je vinger op te drukken. :p), maar het wordt ook gewoon gebruikt om het gebruiksgemak te verhogen. In een dorp kun je simpelweg iemand aanraken om er tegen te praten. Je hoeft niet eerst naar hem toe te lopen en dan pas op A te drukken. Ik moet zeggen dat dat me ook erg goed bevalt.

Er zitten ook nog twee klassieke konami-games in die rechtstreeks vanaf het titelscherm te bereiken zijn. Space Manbow en Quarth. Allebei wel leuk, maar ik moet zeggen dat ik het in de snes goemon-spellen leuker vond om zulke spellen daadwerkelijk in-game tegen te komen in een arcade-hal. En dat je er ook echt voor moest betalen met muntjes.

Al met al, toch best een goed speelbare game. Met gewoon rondlopen en tegen iedereen praten kom je al een heel eind. Hopelijk blijft dat later in het spel ook zo. Als er nog een echte fetch-quest komt waarin je voorwerpen van allerlei personen los moet peuteren dan wordt het lastiger... Ik zal nog wel laten weten of ik het hele spel door kom zonder al te grote problemen. Het speelt uiteraard weer fantastisch. In het simpele hack'n slash platformgenre blijft Goemon onovertroffen. _/-\o_ En er zijn ook weer lekker veel minigames deze keer, altijd leuk voor de variatie. En de graphics zijn ronduit prachtig. Een ouderwets japanse aquarel die helemaal tot leven komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat die ook naar europa komt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej bij de mediamarkt kosten ze nu 140 euro, zijn ze ergens anders goedkoper? dit is voor een ds zonder game!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:11:
Is dat woordenboek ook handig als je hiragana/katakana wil leren?
Volgens mij is juist dan handig...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

140 euro???
aanvalletje van nintendo op de PSP ??? ;)

off: Heej Ice ook al hier?! })

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:15

S2S

Uhm Cocoto Kart Racer lijkt wel een aardige game, niet al te duur ook.

http://ds-gamer.nl/article/1200p1.html

De reviewer is dik te spreken over de grfx en sound. Minpunt is volgens hem dat de game te moeilijk is....

Blijkt dat GoldenEye en Splinter Cell tegen vallen. En ik wil toch wat nieuws....en niet de duur.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Lekker intelligente review:

"Cocoto Kart Racer is de beste kartgame voor de DS op dit moment"

erg moeilijk als je het enige kartgame voor de DS op di tmoment bent.

of

"Al het racen zelf gebeurt in 3D, en dat 3D is van zulke hoge kwaliteit dat het op het eerste oog haast een GameCube spel lijkt."

Terwijl de auto's 6kantige wielen hebben. }:O

Achja, je bent fanboy of je bent het niet he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al het racen zelf gebeurt in 3D, en dat 3D is van zulke hoge kwaliteit dat het op het eerste oog haast een GameCube spel lijkt. Dit komt, heb ik me laten vertellen, door een speciale engine van Neko die spellen naadloos van GameCube naar DS kan overzetten.
lol. Als je dat zegt dan neem je jezelf als site toch ook niet serieus meer lijkt mij...

Zometeen ff anderhalf uur naar de stad op en neer fietsen om kirby canvas curse te kopen. Wou eerst eigelijk another code hebben maar omdat die zo kort is en kirby geimporteerd is door replay ga ik die wel kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:02
ff over Another Code: weten jullie hoe je die kaarsen aan moet steken in Chapter 3? Ik las ergens dat je hiervoor die foto's moet gebruiken die in de kist zitten. Maar wat zou je hier dan mee moeten doen? Ik kan ze niet oprapen en de foto's zijn eigenlijk zo licht, dat ik niet kan zien wat er op staat. Ik heb de lucifers uiteraard.

[ Voor 7% gewijzigd door mjax op 29-06-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

iemand die weet waar je bomberman DS al vandaag kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Op de foto's
spoiler:
staat de volgorde waarop je de kaarsen aan moet steken. Dit is 1-3 1-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

SPOILER tags A.U.B

Another Code is al kort...als het zo door gaat hoef ik het helemaal niet meer te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net kirby canvas curse gekocht bij replay :) Heb het nog niet echt lang gespeeld maar het ziet eruit als een leuke game waar je wel ff mee bezig bent, vooral omdat die levels niet alleen over de grond gaan maar je ook nog kirby naar boven kan laten gaan om daar muntjes enzo te vinden.

Als je nog een game wil hebben voor op vakantie dan denk ik dat kirby een goede keus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

MaxBurn schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:36:
SPOILER tags A.U.B

Another Code is al kort...als het zo door gaat hoef ik het helemaal niet meer te spelen :(
Zal ik ff de complete oplossing posten dan? Hij is amper 1 pagina lang. Bespaart je 39 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nee hoor..bespaart me ~20 euro. voor meer haal ik hem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:23:
Heej bij de mediamarkt kosten ze nu 140 euro, zijn ze ergens anders goedkoper? dit is voor een ds zonder game!!
Afgelopen zaterdag ook een DS gehaald voor 140 bij Nedgame. De blauwe (amerikaanse import) kost daar 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Die van 140 euro zijn meestal uit de nieuwe oplages. Oftewel: zonder first hunt demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Aidix schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:06:
Over D:
spoiler:
Je kan via het oppakken van alle clues de geschiedenis van D wel achterhalen ja. Maar het enige dat er aan de einddemo verandert is dat ze een iets ander praatje hebben. ipv 'nou bedankt en tot ziens' krijg je iets als 'wow nu weet ik weer wie ik ben!, nou bedankt en tot ziens'. Kortom niet de moeite waard.'

Kortom het spel is gewoon niet af.
Ja inderdaad, er hangen een hele hoop losse draadjes in dat spel. Ik snap het echt niet, ze hebben de hele engine van het spel af. Dan is het toch niet zoveel moeite om een grotere wereld dan dit te creeren? Als er niet genoeg ruimte op de cart zit is het wel heeeel triest gesteld met die dingen, dus dat lijkt me niet. Nu krijgen we zeker 'Another Code was geen succes dus gaan we geen point & click adventures meer maken'. Blijkbaar hadden ze een stuk meer verhaal dan dit en wat meer puzzels bedenken was ook geen punt geweest. Ontzettend gemiste kans zeg.
spoiler:
Waar wouden ze nou heen met dat teken op D's borstkas?

Nou ja, ben nu van RE4 aan het genieten en volgende maand maar eens Baten Kaitos. Voor ik het weet is het tijd voor Castlevania Dawn of Sorrow _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
InZane schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:04:
[...]

Afgelopen zaterdag ook een DS gehaald voor 140 bij Nedgame. De blauwe (amerikaanse import) kost daar 150.
Dat is wel interessant, want ik wil die blauwe hebben maar ik wou eerst zelf importeren maar ik zie dat toch eigenlijk niet zo zitten dus ik zocht al nederlandse winkels die een blauwe ds verkopen. thanks voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Ecco schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:10:
[...]
Ja inderdaad, er hangen een hele hoop losse draadjes in dat spel. Ik snap het echt niet, ze hebben de hele engine van het spel af. Dan is het toch niet zoveel moeite om een grotere wereld dan dit te creeren? Als er niet genoeg ruimte op de cart zit is het wel heeeel triest gesteld met die dingen, dus dat lijkt me niet.
Een cart heeft een vaste grootte, net als een flashkaart, dus wil je 'net dat 1e plaatje extra' erop dan kost het fiks meer geld want dan komt er meteen een 2x zo grote romchip op.
Carts zijn op dit moment 4/8 en hooguit 16 MByte. Ik denk dat ze met 8MB genoegen hebben genomen. Jammer, maar het is niet anders.

Overigens wordt er wel gedacht en/of gewerkt aan een 2e deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Beetje vreemd, de carts gaan tot 128mB hoor. De meeste games zijn momenteel 20 tot 50mB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

ff goed zoeken dan :)

Pokemon Dash 8.76 MB
Metroid Prime Hunters First Hunt (U) 16MB
Super Mario 64 DS 9MB
Kirby 26MB
Nintendogs 33MB
SpaceInvaders 8MB (hoe is het mogelijk???)
Yoshi touch/go 4mb (klein!!!)

Wel groter dan ik dacht :) Maar nog geen 128MB.

[ Voor 157% gewijzigd door Aidix op 30-06-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Waar de mensen die hoopten op een relaxte Japanse dictionary: Lees de user review op Lik-sang, en bedenk je nog eens of je hem wilt kopen. Jammer, ik zat er ook met smart op te wachten, maar dit klinkt niet heel positief :'(

http://www.lik-sang.com/i...ory=275&products_id=6620&

En nog eentje (die overigens hetzelfde meldt over Kanji, maar wel positiever is):
http://www.siliconera.com/ds/rakuhikijiten/050623.htm

Bah, lastig... wat te doen? Kopen / niet kopen? :P

[ Voor 29% gewijzigd door Captain N op 30-06-2005 13:11 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56

Kid Buu

Huh, Pietje?

Aidix schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:26:
Carts zijn 64 of 128 megabit, niet megabyte...

Laat maar zien die roms!

[...]

8 tot 16 MB dus.

Ze zijn even groot als GBA roms :) Zijn ook vaak 8MB en als het op je flashcart staat is het ineens 64megaBIT.

Dacht je werkelijk dat die spellen er zo gaar uitzagen als ze 60megabyte groot waren???
Kerel ik weet niet waar jij deze info vandaan hebt maar er zijn wel degelijk games groter dan 128mbit (dus ook de cartridges), neem bijv. naruto die is 512mbit zoals je hier kunt zien: http://releases.pockethea...&section=release&rel=0146

Hier kun je nog wat meer DS releases zien als je niet geloofd dat ze groter dan 128mbit kunnen zijn: http://releases.pocketheaven.com/

Zou overigens ook een beetje loos zijn als de DS cartridges niet verder gingen dan 128mbit, zelfs commerciele GBA cartridges gingen tot 256mbit (kingdom hearts o.a.) en GBA flashcarts zelfs een stuk groter nog.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Over Kirby's Canvas Curse, dit kreeg ik in mn mailbox.
Beste Nintendofan,
Hij komt waarschijnlijk pas in het laatste kwartaal van 2005 uit in
Nederland.
Misschien een kerststrategie?
Zou wel een hele slimme zet zijn, als niet iedereen em al massaal importeert :p

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9g-70-m7s.html

Zou dit de langste titel van een game zijn? Ik kan me zo'n geen langere titel voor de geest halen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Aidix schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:26:
ff goed zoeken dan :)

Wel groter dan ik dacht :) Maar nog geen 128MB.
De carts zijn max 1gbit oftewel 128mB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:59

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb mn DS ook binnen :D, gewoon in de winkel gekocht bij DigiFan in Haarlem Schalkwijk,
149,95: NDS
29,99: Mario DS (2e hands)
19,99: Dual Battery pack - 20 uur Gameplay NDS (ACNDS) (werkt niet :? morgen haal ik een nieuwe, waarschijnlijk 'maandag' exemplaar)
9,99: Carry Case Airform Pocket Zilver Zwart (ACNDS)

moet die accu nog vervangen dus, vind de standaard accu te zwak voor in de auto ;) :D
20-24 uur reizen is erg lang zonder DS ;) :P

[ Voor 6% gewijzigd door BiG-GuY op 30-06-2005 13:47 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

oplaadkitje voor in de auto kopen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:59

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
MaxBurn schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:47:
oplaadkitje voor in de auto kopen ..
het is niet alleen voor auto bedoeld :) gewoon over het algemeen, vind ik 10 uur te kort :), daarom vond ik met batterijen beter, van de GBA...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

10 uur is 2 dagen 5 uur spelen ..naja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal waarschijnlijk al aan bod gekomen zijn maar zijn de games van de DS regio vrij? Heb een beetje gezocht in het topic (maar heb niet veel tijd) en gekeken in de startpost (maar staat er niet in) en gezocht op 'regio' (maar niets gevonden). Ik ga misschien één dezer dagen toch eentje halen. Ik heb wel zin in de good ol' platform 2D games en zeker in kirby games want dat was één van mijn favo games vroeger op de NES. Feit is wel dat ik genoeg mensen ken die naar de VS en hong kong gaan op regelmatige basis, en het dus tof zou zijn indien de DS regio vrij is om meer en goedkoper te kunnen spelen. Ik heb er wel wat geld voor over, maar nu ook weer niet overdrijven. De PSP komt er immers ook nog aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
ja, hij is regiovrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Perfect_Cell schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:02:
[...]
Kerel ik weet niet waar jij deze info vandaan hebt maar er zijn wel degelijk games groter dan 128mbit (dus ook de cartridges), neem bijv. naruto die is 512mbit zoals je hier kunt zien: http://releases.pockethea...&section=release&rel=0146
Ze zijn inderdaad groter dan 16MB ja. Maar dan nog, het blijft er crap uitzien. Check die Yoshi T&G, 4MB en toch slechts 2 levels. Op de SNES kreeg je daar een compleet spel voor met iets van 50 levels.
Of nintendogs met 33MB. Zoveeel ruimte, en het enige dat je ziet zijn een paar honden die langs (dus niet DOOR) een grotendeels 2D achtergrond lopen.

Ruimte hebben is niet hetzelfde als ruimte effectief gebruiken.

Hoe kan je AnotherCode in vredesnaam zo klein maken als je meer dan 30MB tot je beschikking hebt. Dat is toch onvoorstelbaar? Een paar plaatjes en 20 kamertjes van een 3d huis, that's all!!!!

[ Voor 12% gewijzigd door Aidix op 30-06-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Volgens mij heeft het niet zoveel met geheugen te maken. Maar meer met de developer....iets te snel een spel gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Precies. Wat veel mensen vergeten is dat PSP en DS spellen portable zijn.
Dit is een soort toverwoord dat ervoor zorgt dat er kleine, onervaren developer teams worden gebruikt, die te weinig tijd en budget krijgen.

Een portable spel krijgt nooit dezelfde behandeling als een gewoon spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar een normaal spel heeft over het algemeen ook een stuk grotere doelgroep dus daar valt meer geld te halen.

Het lijkt er trouwens op dat intertoys alle DS games die niet van nintendo zelf zijn heeft verlaagd in prijs. Al die games zijn nu nog maar 39.95euro (op sommige na zoals bomberman die 30 euro is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Nou, als je ziet hoeveel miljoenen Gameboys er verkocht zijn... :)
Maar een ander obstakel is al de lage verkoopprijs per spel.

Je ziet mensen al moord en brand schreeuwen als ze 55 euro voor een PSP spel moeten betalen.
Terwijl de PSP een erg krachtig systeem is. Als je slechts een kinderachtige prijs wilt betalen kan je niet verwachten dat je een volwassen spel krijgt.

Dat is bij de DS nog erger. Een verkoopprijs van rond de €35 per spel is natuurlijk byzonder weinig, daar valt voor een developer geen droog brood aan te verdienen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mediamarkt Alphen aan den Rijn is de DS nu voor 133 euro te krijgen. Een hele stapel. Wie biedt lager? :p
offtopic:
En daarnaast ligt een hele stapel PStwo's voor 111 euro... prijsverschil met de cube wordt steeds kleiner. Misschien ga ik er toch ook maar eentje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Aidix schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:48:

Je ziet mensen al moord en brand schreeuwen als ze 55 euro voor een PSP spel moeten betalen.
Terwijl de PSP een erg krachtig systeem is. Als je slechts een kinderachtige prijs wilt betalen kan je niet verwachten dat je een volwassen spel krijgt.

Dat is bij de DS nog erger. Een verkoopprijs van rond de €35 per spel is natuurlijk byzonder weinig, daar valt voor een developer geen droog brood aan te verdienen :).
Ik denk dat ze er nog genoeg op verdienen.....in de USA zijn ze ook rond de 35 Euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidix schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:48:

Uhm 55 euro is ook veel. En het is onzin dat je voor 55 euro per spel geen goede game kan maken (psp games zullen hier trouwens wel 60 euro gaan kosten, net als bij de DS zullen de winkels er wel 5 euro bijdoen).

Volgens mij hoef je je echt niet druk te maken over de winstmarges, de muziek biz zegt ook dat ze o zo slecht verdienen maar toch kan elke prut artiest 80 auto's en een paar enorme villa's kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje over kirby, ik zit bij die eerste planeet in het 2e level en daarvan het 2e stuk, daar zit die munt achter een rode muur maar hoe sloop je die muur?

word het spel trouwens ook nog moeilijker? want ik vind het tot nu toe eigelijk wel simpel, die levels kan je zo uitspelen en die munten zijn ook niet zo moeilijk te vinden en dat rainbow run is helemaal simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

spoiler tags...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Wordt er iets gespoilt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, hoe lang doe je met Mario 64? Heb die nog steeds niet, en nee, ik heb Mario 64 op de N64 niet gespeeld. Ik zit te denken om Mario dus te halen, maar ook Need For Speed Underground 2 of Kirby. Ik ga ze zowiezo importeren, ik ken niemand die een DS heeft om te multiplayeren. Ik zoek eigenlijk games waar je het langste mee doet (vakantie..) , maar hoorde dat NFSU wel erg frustrerend is. Is er iemand die NFSU en Kirby die mij een twijfel weg kan nemen? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Om alle 150 sterren te halen ..2-3 weken regelmatig spelen (elke dag). Ik had binnen een week het meeste uitgespeeld maar dat was toendertijd wel ziekelijk veel spelen :) (op de n64 met 120 sterren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mario al sinds ik mijn DS heb en heb het spel nogsteeds niet uit (iets van 45 sterren ofzo) maar ik heb het dan ook al een tijdje niet meer gespeeld. NFSU ben ik ookal sinds de release mee bezig (drag 100% en race 33% en own the zone 50% oid) alleen dat is meer omdat de AI af en toe zo is geprogrammeerd dat het niet op skill aankomt. Kirby heb ik al 10% van uit na 1 uurtje spelen, hopelijk word dat nog ff een stuk moeilijker want nu is het wel te simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:21:
Ff een vraagje over kirby, ik zit bij die eerste planeet in het 2e level en daarvan het 2e stuk, daar zit die munt achter een rode muur maar hoe sloop je die muur?

word het spel trouwens ook nog moeilijker? want ik vind het tot nu toe eigelijk wel simpel, die levels kan je zo uitspelen en die munten zijn ook niet zo moeilijk te vinden en dat rainbow run is helemaal simpel.
Als je goed kijkt zie je dat de tekening van een switch staat agfebeeld op de muur.
Die kom je later tegen. Waar, dat mag je zelf uitzoeken want ik kan geen spoilertags vinden =)
Over je 2e vraag: JA het spel wordt moeilijker. Waar je nu nog door een level heen schiet is dat in wereld 5 en 6 allang niet meer het geval.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

kirby is zeker leuk om te doen
dit omdat het gewoon veel makkelijker wegspeelt dan nfsu
hoewel nfs er heel mooi uitziet is het racen toch op een gegeven moment saai (na uurtje of 10 / 20)
wat niet wil zeggen dat je je zult vervelen

maar ik vermaak me op het moment toch iets beter dan dat ik met nfs heb gedaan

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nfs word idd saai. Ik denk ook niet dat ik die game nog een keer zal gaan spelen als ik hem uitheb. Maar dat saaiheid komt ook omdat die AI af en toe zo enorm gaar is dat je gewoon geluk moet hebben om te winnen, dat gaat na een tijdje frustreren.

Mariokart word de ultime racegame imho, je word het nooit zat om die game te blijven spelen vind ik om een of andere reden blijft het gewoon leuk. Is de release date van de US versie eigelijk eerder dan die van europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alle posts! Ik had eigenlijk graag een racegame verwacht, maar ik zal nu wel een racegame zoeken (zijn er niet veel trouwens.., terwijl het bij de PSP stikt van de racegames). Asphalt Urban GT schijnt ook veel bugs te hebben, zo heb ik gelezen.

Toch maar voor Kirby gaan? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Eerste frame van het filmpje dacht ik dat er een bukkende *PIEP* bij een bed stond.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 19:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Richard schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 06:47:
[...]

Eerste frame van het filmpje dacht ik dat er een bukkende *PIEP* bij een bed stond.
Je mag best "lul" zeggen hoor ;)

Maar idd, het is twijfelachtig of het filmpje door de policy kan :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ahahaha damn wat een ehh.. aparte reclame idd :D
Lekker droog hehe.
Die vinger toont idd veel gelijkenis met een.. *PIEP* / leuter idd :p

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 01-07-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

hahaah ik vond 'm ook erg dubieus :)
vraag me af of ze zich daarvan bewust zijn geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Vooral als Kirby zo over die 'vinger' heen loopt ziet er heel apart uit. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalNerd
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-05 14:48

MetalNerd

Wake up and smell the ashes...

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:21:

Voor tips & trucs: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/game/925174.html

nieuwste aanwinsten: Western Digital 2500JB, Samsung SyncMaster 930BF, SonyEricsson W800i, Nintendo DS, Leadtek A6600 GT AGP, NEC 3520 DVD-RW DL 16x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Woei! Vandaag van m'n vriendin Polarium gekregen! :D Nu kan ik ook eindelijk meepraten B)

edit: Net begonnen, nu al t/m puzzel 30 klaar. Dat gaat hard :P Worden ze ook nog hersenkrakend, of...? :P

[ Voor 42% gewijzigd door Captain N op 01-07-2005 16:09 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Laatst online: 24-08 01:53
nogal... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik merk het al. Ze worden ineens een stuk moeilijker. Ik zit nu al te peinzen over puzzel 32... Op naar de 100! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Naja ik ben tot 80 of 90 gegaan ofzo..sommige waren zeker irritant maar hersenkrakend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zit nu op 50. De eerste waar ik echt goed over na moet denken. Mag ook wel, de eerste 49 in een uurtje gedaan ofzo.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Mja, ik denk Polarium niet echt SUPER hersenkrakend is.
Wellicht dat er later een uitgebreidere versie komt ofzo.
Ik ga binnenkort ens aan die editor beginnen, heeft iemand daar al iets leuks mee gemaakt?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Inmiddels bij 77. Die is behoorlijk lastig. Ik zie vast en zeker iets over het hoofd :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Tja, Polarium was ik ook vrij snel doorheen. Minst gespeelde DS game voor mij...

Terwijl ik Yoshi nu nog steeds vanaf de release bijna dagelijks speel (alweer bijna 2 maanden), daar was ik polarium zo zat. Achteraf best zonde van het geld, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Polarium is leuk.... voor een paar dagen.
Ik had de mazzel dat ik hem nog kwijt kon voor 25 euro :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om af en toe tussendoor te spelen vind ik het wel grappig. Het is idd geen game die je iedere dag gaat spelen maar dat lijkt mij er ook niet de bedoeling van? meer een game voor als je ff geen zin heb om te racen/vechten/lopen/whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net op ign dat er een combat flight(arcade)simulator word gemaakt. Met het verhaal van de film Top Gun als storyline. http://ds.ign.com/articles/630/630355p1.html
Lijkt me best wel een leuk idee als ze het maar goed uitwerken. DS heeft een beetje te weinig knoppen om het echt een simulator te maken.
Er staan ook een paar videos en plaatjes bij. Beetje saaie graphics maar het is nog maar een pre-alpha build. Achja we zien het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft iedereen toch met die puzzle mode van Polarium? Challenge Mode is where it's at. ;)
Die puzzels oplossen vind ik niet zo boeiend, maar de challenge mode heeft me al vanaf dag 1 bezig gehouden en ik speel het nu nog steeds. Meest gespeelde DS-game voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat Pilotwings nog verschijnt op de DS... Damn, dat was een cool spel op de N64. Het zou me alleszins geschikt lijken om gebruik te maken van de 2 schermen (3d-omgeving bovenaan en kaart onderaan), en met de touchscreen moet ook wel wat aan te vangen zijn. Ik vind dat er sowieso te weinig vliegsimulators uitgebracht worden op draagbare consoles. Hopelijk brengt de Nintendo DS hier verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik heb Another Code inmiddels ingewisseld voor Mario 64 DS. Die is toch wel erg leuk, en IMO met stylus en vierpuntsdruktoets heel aardig te spelen. Wel even wennen, maar na een kwartiertje had ik het wel onder de knie.

Het is wel aan te raden AC eventueel een tweede keer te spelen, zorgen dat D. zich alles herinnert.

spoiler:
Maar toch, helemaal af is het niet. Er zijn nog zoveel open eindjes.. ze hadden het spel makkelijk 4 keer zo groot kunnen maken. Mijn, tuin van huis, dat lab is ook maar aan de kleine kant, rest van eiland...

[ Voor 18% gewijzigd door Tarin op 01-07-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Nieuwe Amerikaanse box art waaronder Another Code:
Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/558/558353/nintendo-ds-us-box-art-20050630054132217-000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saftaplan
  • Laatst online: 06-05 10:45
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:07:
DS heeft een beetje te weinig knoppen om het echt een simulator te maken.
Ik vind het juist ideaal om een flightsim voor de DS uit te brengen. Alle functies kan je toch kwijt op het touch screen? Het lijkt me één van DE geknipte spellen voor een apparaat als de DS, spijtig dat er nog geen is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik twijfel al een tijdje om een ds of een psp te kopen. heeft er iemand goede argumenten waarom ik en ds zou kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saftaplan schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:11:
[...]

Ik vind het juist ideaal om een flightsim voor de DS uit te brengen. Alle functies kan je toch kwijt op het touch screen? Het lijkt me één van DE geknipte spellen voor een apparaat als de DS, spijtig dat er nog geen is uitgebracht.
Wel goed dat er een komt :), al is het maar een Combatflightsim. Als de gameplay goed is, importeer ik 'm wel. Las trouwens dat 4 Juli Spyro uitkwam, maar het blijkt 2D te zijn, en die games zijn nou niet zo geweldig.

Oja, op de site van Nanostray kun je je scores posten en vergelijken met de rest van de wereld, als het spel uitkomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:45:
ik twijfel al een tijdje om een ds of een psp te kopen. heeft er iemand goede argumenten waarom ik en ds zou kopen?
Omdat je de spellen op de DS leuker vind dan op de PSP? Dat is het enige goede argument om een handheld/console over een andere te kiezen en dat is puur persoonlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 02-07-2005 13:50 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:49:
[...]

Omdat je de spellen op de DS leuker vind dan op de PSP? Dat is het enige goede argument om een handheld/console over een andere te kiezen en dat is puur persoonlijk.
ik vind spellen zoals mario erg leuk maar is de kwaliteit niet storent ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:57:
[...]

ik vind spellen zoals mario erg leuk maar is de kwaliteit niet storent ofzo?
Wat bedoel je daarmee?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik neem aan dat ’ie denkt dat de graphics van de DS oerlelijk zijn ivm de PSP ;)

viper.. niks mis met de kwaliteit hoor.
Ik denk dat je daar nog aardig door verrast zult worden ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.