Het Nintendo DS topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.162 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Icelus schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:47:
[...]
Heb ze zelf sinds december; zitten een paar krassen op (zeker geen honderden).
De twee filters zijn niet hetzelfde, een is speciaal voor het onderste scherm; heb je ze niet omgewisseld?
De bovenste is te groot voor onder he ;)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:14

TdV

Another code is verzonden door play.com en kirby verwacht ik eigenlijk nu ook wel op de mat van dvdboxoffice.com. Ik heb de afgelopen maand schandalig veel uitgegeven aan consoles; groot deel ook retro maar goed. Jammer ook dat verzenden soms wat lang duurt maar de prijzen die NL retailers rekenen zijn mij te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Wellicht redelijk laat om dit te realiseren maar ik bedenk me opeens iets wat als een (toch wel groot) voordeel van de NDS kan worden gezien. Door de unieke eigenschappen van het apparaat is het vrijwel nutteloos om het te gaan emuleren. Ok, je kunt het touchscreen met een muis oid emuleren maar snelle interactie tussen de controlpad/buttons en het touchscreen zijn dan erg moeilijk. Nu weet ik niet in hoeverre emulatie een probleem is voor Ninty maar voor GBA zijn er toch een heleboel.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah zeg nou zelf, hoe lekker speelt een emu op een pc? niet echt dus vind ik. Soms is het wel te doen zeker als de orgineele games moeilijk te krijgen zijn. Maar denk dat veel mensen liever een gba/ds kopen.

Denk dat nintendo zich een stuk meer zorgen maakt over roms die met flashcards worden gespeeld want daar lopen ze echt inkomsten op mis (al vind ik roms soms wel kunnen, bv met japanse games waarvan je geen idee heb of je het kunt spelen zonder de taal te kennen, of games die hier niet uitkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:43:
Mjah zeg nou zelf, hoe lekker speelt een emu op een pc? niet echt dus vind ik. Soms is het wel te doen zeker als de orgineele games moeilijk te krijgen zijn. Maar denk dat veel mensen liever een gba/ds kopen.

Denk dat nintendo zich een stuk meer zorgen maakt over roms die met flashcards worden gespeeld want daar lopen ze echt inkomsten op mis (al vind ik roms soms wel kunnen, bv met japanse games waarvan je geen idee heb of je het kunt spelen zonder de taal te kennen, of games die hier niet uitkomen).
Er is al een emulat*r voor de pc, en speelt de meeste E3 demo's en Goldeneye :). Speelt redelijk en je krijgt wel door of je het wat vind of niet.

Nintendo maakt zich wel zorgen denk ik, alleen de RSA is nog steeds niet gecrackt, en dat kan nog wel even duren. De roms doen het wel, op bv de NeoFlash, alleen saven niet, behalve als je een DS-cart als "Save-Slave" moet gebruiken. Of zoals eerder gezegd: Nintendogs of NFSU gebruiken het GBA-type, die moeten volgens mij wel saven.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
Wel leuk om overal weer bekende namen tegen te komen, ds-gamer, first-touch, en dan is dit meer een soort verzamelpunt: djmantri, Aidix ;)
zou je me ff kunnen maile over die emu daniel? luukvanderg(AT)gmail.com

[ Voor 24% gewijzigd door lukaso op 23-06-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:03:
[...]

Er is al een emulat*r voor de pc, en speelt de meeste E3 demo's en Goldeneye :). Speelt redelijk en je krijgt wel door of je het wat vind of niet.

Nintendo maakt zich wel zorgen denk ik, alleen de RSA is nog steeds niet gecrackt, en dat kan nog wel even duren. De roms doen het wel, op bv de NeoFlash, alleen saven niet, behalve als je een DS-cart als "Save-Slave" moet gebruiken. Of zoals eerder gezegd: Nintendogs of NFSU gebruiken het GBA-type, die moeten volgens mij wel saven.
kan je een link van die emu geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al speciale opbergaccesoires voor de DS?

Is er ook zo'n speciaal aan te brengen 'handvat' net als vij de GBA? Ik krijg toch al snel pijn in mijn klauwen bij gebruik van de R en L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:35:
[...]

kan je een link van die emu geven
Nee. Dit is illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

lukaso schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:43:
Wel leuk om overal weer bekende namen tegen te komen, ds-gamer, first-touch, en dan is dit meer een soort verzamelpunt: djmantri, Aidix ;)
lol ja klopt wel, al volg ik ds gamer niet zo veel meer

ben trouwens wel benieuwd naar another code en kriby die ik morgen ga halen denk k (zie alleen tegen het vervoer op, moet nl 5 km fietsen ofzo)

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2005 21:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5km fietsen? man wat ben jij voor een mietje! :P dat fiets je in minder dan 15 minuten.

Another code lijkt mij ook een cool spel, maar ik vraag me wel af hoe lang het spel nou eigelijk is want iedereen zegt dat het heel kort is. Maar nfsu en mario heb ik ook nog niet uit (mario niet meer gespeeld sinds nfsu) dus wat voor een ander kort is valt voor mij misschien nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

normaal doe ik er ook niet zo lang over maar met dit weer ga ik me niet uitsloven
bovendien heb ik morgen ook nog afgesproken om te gaan zwemmen en eindelijk mn ov ophalen (was ik kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Kirby? Is die ook morgen uit dan? Die schijnt wel meesterlijk te zijn :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Willybubba schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:02:
Kirby? Is die ook morgen uit dan? Die schijnt wel meesterlijk te zijn :)
Helaas komt die pas in november (!!!) naar Europa.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Fout. emu's zijn legaal, de roms alleen niet.
er is zelfs een groot emulator topic hier op got
dus posten die hap :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
TheEvilCuber schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:29:
[...]

Aangezien de NDS een soort van 'bios' heeft is het niet geheel ondenkbaar dat een emulator een dump van dat bios nodig heeft / gebruikt. In dat geval is een emulator of niet bruikbaar of illegaal ;)
(zie zo ook de PSX emulators)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:57

Aidix

Geluidspietlut

Ik zou de mensen die staan te trappelen om another code te gaan halen even willen waarschuwen:
Dit spel speel je in 5 uur uit als je niet te dom bent. Het verhaal is ongeveer even spannend als de sectie op een naaktslak, (niet spannend/grappig/interessant/meeslepend) en het word verteld op een manier die nog het meest lijkt op "Sesamstraat meets Baantjer". Als je normaal spellen als FinalFantasy of MetalGear speelt dan kan dit gewoon niet boeien. De puzzels zijn ook nogal eenvoudig.

De eenvoud en lengte van het spel zijn een logisch gevolg van hoe het spel werkt, je kan namelijk alleen maar dingen bekijken met je 'muis' en zaken uit je itemlist aanklikken. Klik je op de juiste plek dan gaat het eigenlijk allemaal vanzelf, en meestal word je enorm de juiste richting op gepusht.
Moet je echt iets byzonders doen dan ga je meteen naar een minigame scherm, waar je een puzzle op moet lossen. (Bijv. een puzzle uit 6 delen, of zo hard als je kan met de stylus over het scherm krassen)

Op de gamefaqs forums zie je ook dat mensen die het uit hebben gespeeld nogal zijn teleurgesteld over hoe kort, eenvoudig en saai het is. Ik ben dus niet de enige! Het spel maakt de hype dus niet waar, en beter wacht je tot het in de uitverkoop is. Voor 29 euro een goede deal, maar 39 of 45 is eigenlijk teveel voor zo'n kort en klein spel.

Positief puntje dan: de plaatjes zijn mooi. Maar zoek je mooie plaatjes én een leuk spel waar je langer plezier van hebt, haal dan Kirby bij LikSang.

[ Voor 48% gewijzigd door Aidix op 24-06-2005 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:25:
[...]
De bovenste is te groot voor onder he ;)
Ff voor de goede orde ..... filters?

Thnx voor de tip voor another code .... mooie plaatjes is leuk, maar ik hou wel van games met een iets langere houdbaarheid. Zelfs adventures. Goeie speel je niet in 5 uur uit. Ik heb het ding niet gekocht voor mooie plaatjes, het is leuk, maar ik hou van leuke gameplay.

Ik heb alleen mario DS nog, maar natuurlijk speel ik ook gewoon GBA games erop. Moet nog steeds de Mario reeks compleet hebben, maar koop het wel via marktplaats of zo, 45 euro voor oude games vind ik te veel.

Ik vind die minigames wel erg lachuh bij Mario, tot nu toe heb ik veel die minigames met die vallende mario's gespeeld.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Aidix schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:38:
Ik zou de mensen die staan te trappelen om another code te gaan halen even willen waarschuwen:
Dit spel speel je in 5 uur uit als je niet te dom bent. Het verhaal is ongeveer even spannend als de sectie op een naaktslak, (niet spannend/grappig/interessant/meeslepend) en het word verteld op een manier die nog het meest lijkt op "Sesamstraat meets Baantjer". Als je normaal spellen als FinalFantasy of MetalGear speelt dan kan dit gewoon niet boeien. De puzzels zijn ook nogal eenvoudig.

Het spel maakt de hype dus niet waar, en beter wacht je tot het in de uitverkoop is. Voor 29 euro een goede deal, maar 39 of 45 is eigenlijk teveel voor zo'n kort en klein spel.

Positief puntje dan: de plaatjes zijn mooi. Maar zoek je mooie plaatjes én een leuk spel waar je langer plezier van hebt, haal dan Kirby bij LikSang.
Ik denk dat je wel erg negatief bent; heb je hem zelf gespeeld? Er zijn nog weinig reviews maar alles lijkt er op te wijzen dat het wel een goed spel is:

http://www.gamestats.com/objects/707/707312/articles.html
http://www.metacritic.com/games/platforms/ds/anothercode

Kirby is overigens wel een topper; goede muziek, leuk leveldesign, goede gameplay. Je kan snel van begin naar eind maar de levels hebben allerlei plaatsen waar je kan komen om bonussen te halen waardoor je het jezelf een stuk moeilijker en leuker kan maken. Dit beloofd wat voor de toekomstige nintendo (of eigenlijk HAL) spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 22:35

Wekkie

Yeah

[...]

De emulator waar Daniël het over heeft is een leak uit de dev kit voor de DS, het is echter een oude versie dus hij speelt bijna niks/heel sloom. Deze is dus wél illegaal :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

replay schijnt kirby al binnen te hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Replay heeft hem zelf geïmporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Mag de emu nou wel of niet gepost worden :)
Want ik wil 'm wel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:22

Tarin

Just plain weird.

Hm.. als Another Code inderdaad zo kort is..
Ik denk dat ik hem toch maar gewoon koop, en dan zie ik het wel. Anders kan ik hem altijd weer inruilen voor €20 korting op Mario 64 DS met die aktie bij de frs, die ik eigenlijk ook wel wilde hebben :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Tarin op 24-06-2005 09:46 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:27

S2S

Ik hoor anders niets negatiefs.......over another code...zijn natuurlijk mensen met de Jap versie, die spelen vaak met een FAQ en zeggen dat dat de game makkelijk was...ik ken er zat ;)

Wat ik lees is dat mensen na 5 uur spelen hem nog niet hebben uitgepeeld. Of dat ze na 20 mins vast zitten, in een makkkelijk spel zit je niet na 20 mins vast ;)

Ik speel het liever zelf en oordeel dan wel. Wel vindt ik 40 euro wat te duur....weet iemand hem goedkoper?

[ Voor 45% gewijzigd door S2S op 24-06-2005 09:56 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

S2S schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:51:
Ik speel het liever zelf en oordeel dan wel. Wel vindt ik 40 euro wat te duur....weet iemand hem goedkoper?
Ik speel hem ook liever zelf. Goedkoper zal lastig worden aangezien hij eerst in europa uitkomt en dan pas in amerika. Ik heb hem voor 24.99 pond hetgeen toch 37/38 euro is, das inclusief verzenden vanaf play.com. In NL vanaf een euro of 39 plus verzend :http://www.budgetgaming.n...ry+(another+code)_DS.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

TdV schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:56:
[...]
Ik denk dat je wel erg negatief bent; heb je hem zelf gespeeld? Er zijn nog weinig reviews maar alles lijkt er op te wijzen dat het wel een goed spel is:

http://www.gamestats.com/objects/707/707312/articles.html
http://www.metacritic.com/games/platforms/ds/anothercode
Ik zie daar anders ook behoorlijk kritische noten tussen staan hoor, net als op de gamefaqs forums.
Ik heb hem zelf ja, net als Kirby. Ik snap niet waarom mensen zo'n spel als dit een hoge score geven 'omdat het een handheld game is'. Fout! Je moet dit spel beoordelen als een gewoon console spel. We zijn het 'gameboy is zwak en zielig' stadium nu allang ontgroeid, en wij hopen toch met zijn allen dat nintendo zich gaat ontdoen van het Kiddy imago? Wat er echter gebeurt is dat men het beoordeelt op een manier van "ja dit is wel erg mooi voor een gameboy/portable spel blablabla" en "ondanks dat de tekst en de puzzels kinderlijk eenvoudig zijn is het toch een goed spel". Zwak!

Op een DS (in feite een soort portable N64) cart past net zoveel data als op een N64 cart en 20x zoveel als een SNES cart (FinalFantasy / Chrono Trigger). Je mag dus wel verwachten dat er evenveel 'spel' op staat. Maar dat is hier gewoon niet het geval. 5 uur voor een adventure is belachelijk kort (als je de weg weet kan het in 2,5 uur zelfs). Het enige dat op de cart staat is een verzameling mooie plaatjes, maar het daadwerkelijke 'speelveld' waar je rondloopt en het verhaal zijn gewoon errug klein.

Ik speel al sinds 1985 spellen, heb al heel veel adventures en RPGs gespeeld op consoles en op de PC, ik heb daar erg veel plezier aan beleefd... Maar dit is als je het vergelijkt gewoon een matig spel. Te simpel, te kort. Het is gewoon een spel dat perfect voldoet aan hetgeen je kan verwachten van een Gameboy spel ontwikkeld door Nintendo dat voor 12 jarigen is bedoeld. En dat is dus erg jammer, want we hoopten met zijn allen dat dat nu juist eens niet het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

S2S schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:51:
Ik hoor anders niets negatiefs.......over another code...
Even een review van die site waar volgens een vorige post 'positief over het spel werd gesproken':
the designers decided to implement what must be the most frustrating adventure game model in the entire world. Another Code requires you to first encounter the puzzle and then backtrack your way through what is by all rights a fairly sizeable mansion to find the item or items which will solve it. I cannot possibly stress enough how irritating this game model is.Especially if you have ever played an adventure game before, you will be constantly annoyed when the game gives a dismissive description of some item in the game, making you completely overlook it when you first encounter it, only to require it later to solve a puzzle.When added to the fact that the puzzles are pathetically easy to solve once you've actually got the item you need, it really adds up to a pretty unsatisfying adventure game experience in my opinion. The "memory" sequences at the end of each chapter do tie in with the "memory" theme of the game, but otherwise they add very, very little.
En uit gamefaqs iemand die het spel heeft uitgespeeld:
This game is really, really, REALLY short. You could start the game and start jacking off at the same time, and you would finish the game first. Not only is the game short, it is incredibly easy too. There are two really clever puzzles, and they're both on chapter 3. I appreciated those, because they required a lot of lateral thinking, and that is rarely found in videogames. But, taking apart those, this game is really short and easy. Heck, it is even shorter than Loom (remember it?) but Loom was a lot harder. Famitsu went officially nuts by giving the game 35/40 ... now i'm starting to doubt the quality of nintendogs, which they scored 40/40 .
Even the story of the game, while it has some nice twists, is ultimately no big deal. I eventually searched for an alternate ending by replaying the game, but i wasn't lucky enough to find it .Now really... don't buy this game. Buy something like Myst 4 instead, i think it would be cheaper too. Rent it just to see the clever puzzles on chapter 3 if you want.
I'm out to play some Canvas Curse...
Volgens mij hebben veel mensen een selectief geheugen en herinneren ze alleen de positieve stukken uit reviews. En de mensen die super positief zijn, die hebben het spel gewoon nog niet en zitten zich op te geilen aan de screenshots :)
Wees liever blij dat er ook mensen zijn die op een serieuze manier hun eerlijke mening over dit spel geven. Fanboy geblaat hebben we al genoeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Aidix op 24-06-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Aidix schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:01:
[...]
knip
en wij hopen toch met zijn allen dat nintendo zich gaat ontdoen van het Kiddy imago?
knip
Nee; dat zie je verkeerd, in ieder geval niet met zijn allen dus. Kiddy rules!
(ben toch al weer 26...dan mag het weer?)

Verder heb je wel een goed punt; het spel zal ik inderdaad niet zo snel vergelijken met een goede pc adventure omdat het voor de DS is, dat is misschien wel raar maar zo werkt het wel. Overigens zal ik de discussie wel aangaan (of niet, als ik hetzelfde vind als jij) als ik het spel zelf heb gespeeld. Ik verheug me er nog steeds op en totdat hij binnen is vermaak ik me nog met die roze bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb liever een kort leuk spel dan een lang kut spel.....ZO

Ik bedoel, ik meet games niet meer aan de hand van hoe lang het duurd voordat je hem hebt uitgespeeld. Maar ik kijk altijd wat voor gevoel ik overhoudt aan het eind van het spel.
Vroeger deed ik dant niet....maar hij is wel wat duur IMO.

Neem Metroid Zero mission...kort... 3:45 voor mij eerste run....maar O wat een game....

BTW een fanboy van een ander merk kan ook extra negatief zijn ;)

PS: koop myst en sleep je laptop mee...UHUH

[ Voor 15% gewijzigd door S2S op 24-06-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

S2S, je hebt ook mega lang durende games die ook nog eens een gigantisch gevoel geven :) Die heb ik toch liever hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

S2S de bedoeling is dat het een lang leuk spel is... en kort leuk == kut en lang kut == kut :)

En Another Code is blijkbaar kort maar misschien for the time being leuk... vraag is dan of het de moeite waard is... ik denk voor de gemiddelde doelgroep hier dan niet.. we zijn allemaal gok ik zo aprox rond de 20...

offtopic:
Loom vond ik geen kort spel, ik vond 't een KAI CHAAV spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
the designers decided to implement what must be the most frustrating adventure game model in the entire world. Another Code requires you to first encounter the puzzle and then backtrack your way through what is by all rights a fairly sizeable mansion to find the item or items which will solve it. I cannot possibly stress enough how irritating this game model is.Especially if you have ever played an adventure game before, you will be constantly annoyed when the game gives a dismissive description of some item in the game, making you completely overlook it when you first encounter it, only to require it later to solve a puzzle.When added to the fact that the puzzles are pathetically easy to solve once you've actually got the item you need, it really adds up to a pretty unsatisfying adventure game experience in my opinion. The "memory" sequences at the end of each chapter do tie in with the "memory" theme of the game, but otherwise they add very, very little.
Klinkt als een (tekst) adventure uit de jaren '80. Hierbij vond je ook vaak voorwerpen die je pas veel later nodig had of moest je een gigantisch eind terug in het spel om informatie of voorwerpen te krijgen die je nodig had.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Nou neen zo werkt het niet. Het is meer dat je als een gek rondjes moet rennen door 6 kamers van een huis omdat je 1 voor 1 bepaalde dingen aan moet klikken.

Je kan wel iets zien liggen, maar zolang je het niet nodig hebt kan je iets dus niet oppakken. Soms is het OVERduidelijk dat je het betreffende item moet hebben maar kan je het nog niet pakken omdat je eerst nog iets anders moet bekijken.

Fictief voorbeeldje:

Stel je komt een keuken binnen en er ligt een plak kaas op de grond. Die plak kaas mag je alleen bekijken. "een interessante plak kaas" zegt het spel dan. Oppakken ho maar.
Dan moet je doorlopen naar de woonkamer en daar ligt een boterham die smeekt om beleg. Dan moet je uitdrukkelijk op de boterham gaan klikken met je cursor dan komt het spel met de briljante opmerking "goh misschien kunnen we die plak kaas die we 5 minuten geleden hebben gezien wel gebruiken". Nee echt, dat had ik nog niet door |:(
Dus moet jeweer terug om de kaas te halen, terug naar de boterham en uit je items list de plak kaas selecteren.

Je kan dus bijna niets he, je kan alleen maar klikken. Je hebt niet de keuze uit push/pull/take/talk/ask/eat etc.. zoals op de PC, het is alleen maar look. Je kan ook geen enorme verzameling items aanleggen, je hebt over het algemeen maar een stuk of 3 nuttige items bij je en zodra je iets oppakt heb je het ook meestal meteen nodig (desnoods in dezelfde kamer nog :O).
Helaas krijg je geen oplichtend handje als iets 'te klikken valt' zoals op de PC, dus je verspilt 95% van je tijd met het rucksichtlos overal alles maar aanklikken net zo lang tot er iets gebeurt. Vaak zijn belangrijke dingen zo onopvallend donker of piepklein dat je er 10x overheen kijkt, en zijn de dingen die groot in het beeld staan en waar een heel verhaal over verteld word gewoon niet te gebruiken in het spel.

[ Voor 25% gewijzigd door Aidix op 24-06-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm echt jammer :( ik had me verheugd op another code maar schijnbaar is het toch niet zo'n goede game en 45 euro vind ik veel teveel voor een korte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:19:
Replay heeft hem zelf geïmporteerd.
Dan ga ik vrijdag eens kijken of ze hem in Leiden hebben :) is die dan nog duurder en is ie wel engelstalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Kirby is daar dus 50 euro, ik raad je aan om hem gewoon te importeren via lik-sang ofzo. Scheelt je ook weer 10 euro :)

oohja, het is vandaag vrijdag dus je moet opschieten want hij is tot 6 uur open ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Spypiet op 24-06-2005 17:37 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah importeren is me teveel moeite en ik heb ook geen paypal of CC.

Komen er eigelijk nog meer leuke games uit in de zomer of komt alles pas aan het einde van het jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hij is op play ook gewoon 39,99 hoor ;)
edit: 32 euro bij DVDcrave

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 24-06-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

vandaag another code en kirby gekocht
allebei mn geld dubbel dik waard!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb another code ook hier liggen. Zo slecht als jullie het spel hier beschrijven is het echt helemaal niet. Ok het is geen 35/40 famitsu rating waard maar slecht is het ook gewoon niet. Het verhaal zelf is wel ok, graphics zijn goed, muziek wat vervelend af en toe maar bij gebrek aan beter kan je op dit moment gewoon geen beter spel kopen op je DS. Als ik het zelf een cijfer moest geven zou ik het tussen ene 7 en een 8 geven (waarbij 10 het hoogst is natuurlijk ;) ) Dat backtracken valt opzich ook weer mee omdat het geen uren lange wandelingen zijn die je moet maken anders zou ik me er wel aan gaan storen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

jezus die accu houdt het wel lang vol zeg. Ik kreeg dus die DS vorige week zaterdag, en zaterdagnacht heb ik hem helemaal vol geladen. Het is nu vrijdagnacht en dat ding heeft sidns die ene lading niet meer aan de lader gezeten.
(ok ik zit er niet 24/7 achter, maar echt weinig heb ik ook niet gespeeld)

btw, is er een mogelijkheid om te zien hoe vol je accu is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

pokeran schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 01:08:
jezus die accu houdt het wel lang vol zeg. Ik kreeg dus die DS vorige week zaterdag, en zaterdagnacht heb ik hem helemaal vol geladen. Het is nu vrijdagnacht en dat ding heeft sidns die ene lading niet meer aan de lader gezeten.
(ok ik zit er niet 24/7 achter, maar echt weinig heb ik ook niet gespeeld)

btw, is er een mogelijkheid om te zien hoe vol je accu is?
Kijk eens op je boveste scherm in het main DS menu ;)

Ik heb eindelijk vandaag mijn DS binnen _/-\o_

meteen een paar dingen die me opvallen:

Hij is groter dan ik dacht (breedte, dikte)
Hij is lichter dan ik dacht (vreemd he?)
De battereien gaan nog langer mee dan ik dacht _/-\o_
Hij is mooier dan ik dacht (vond het silver niet zo geslaagd op pics, maar met de zwarte onderkant is hij erg strak O+ .

Ik had al Yoshi Touch & GO binnen, en mario 64 DS en de metroid demo krijg ik morgen (/vandaag dus) binnen. Het er zin in 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 25-06-2005 01:37 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 00:16:
Ik heb another code ook hier liggen. Zo slecht als jullie het spel hier beschrijven is het echt helemaal niet. Ok het is geen 35/40 famitsu rating waard maar slecht is het ook gewoon niet. Het verhaal zelf is wel ok, graphics zijn goed, muziek wat vervelend af en toe maar bij gebrek aan beter kan je op dit moment gewoon geen beter spel kopen op je DS. Als ik het zelf een cijfer moest geven zou ik het tussen ene 7 en een 8 geven (waarbij 10 het hoogst is natuurlijk ;) ) Dat backtracken valt opzich ook weer mee omdat het geen uren lange wandelingen zijn die je moet maken anders zou ik me er wel aan gaan storen. :P
Helemaal mee eens, alleen heb ik hem na een paar uur al uitgespeeld en heeft het spel volgens mij totaal geen replay value...
Morgen mss maar ff inruilen tegen RE4 of Baaten Kaitos.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat wel illegaal is, maar wat ik niet heb gezegd, is dat hij bij het Officiele Nintendo SDK hoort. Ja, dan is hij inderdaad wel illegaal.

Voor een legale emulator, kijk je hier maar.

Lees deze post net pas:
Wekkie schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:02:
[...]

De emulator waar Daniël het over heeft is een leak uit de dev kit voor de DS, het is echter een oude versie dus hij speelt bijna niks/heel sloom. Deze is dus wél illegaal :P
Hij speelt wel degelijk Goldeneye hoor, en aardig ook. (Bijna) alle E3/tech demo's lukken er ook wel mee.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Stukje uit De Bergen op Zoomse Bode van Woensdag 22 Juni 2005 (week 25):
Nintendo DS Link Party bij CKB Underground, Blokstallen 3, Bergen op Zoom - aanvang 15.00 uur. (Zaterdag 25 Juni)
Kan ik daar nog tweakers verwachten? Ik zou graag willen, maar weet nog niet of ik wel ga, het weer vind ik nu niet echt geweldig om te gaan zitten gamen, het is natuurlijk wel erg vet om met zeer veel mensen de multiplayen of spellen uit te proberen d.m.v. trials te downloaden van een andermans DS naar de jouwe. Zeer leuk alternatief, jammer van het mooie weer.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnen kort ook een DS, maar daar gaat deze post niet over :P

Ik zag gisteren in de Bart Smit dat er twee verschillende Wario Ware doosjes zijn. Een oranje en een gele. Wat betekent dit???
Voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/julientheking/SP_A0149.jpg
Achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/julientheking/SP_A0150.jpg
Duidelijk verschil in dikte:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/julientheking/SP_A0151.jpg
offtopic:
By the way: Ik ben niet echt zo groot hoor, ik stond op een krukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
De zwartere dunnere doosjes zijn de Amerikaanse/Japanse verpakkingen lijkt me, ik vind ze zelf veel mooier. Of het spel ook anders is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

De dunne game case is een US spel. de dikke EU :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb die US, denk eraan: Geen VIP punten met de US versie. :) Doosje is wel beter.

edit: Meteos scoorde trouwens wel erg goed in de IGN review ! :) (een 9)
edit2: zelfs Edge gaf het een 8 !..damn ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Max|Burn op 25-06-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh heh, ik ben eindelijk weer een DS-bezitter. :)
Die europese DS voelt toch wel ietsje anders als de japanse, of misschien is het de nieuwigheid. Maar een heel duidelijk merkbaar verschil is wel dat bij de japanse versie de DS-cartridges en de stylus met een duidelijk voelbare *klik* op hun respectievelijke plaats gingen.
Bij m'n nieuwe DS voel je dat helemaal niet, het lijkt net alsof de stylus er gewoon los in ligt. (Maar hij valt er gelukkig niet echt uit). Ook heb ik nu zo'n "grainy" schermpje. Irritant zeg, je voelt dat patroon best wel nadrukkelijk, ik vond het gladde japanse schermpje fijner. (Hoewel het grainy schermpje wel wat steviger aanvoelt.)

-First Hunt Demo (kende ik dus nog niet :p): Vet! Ziet er echt goed uit, loopt soepel. En vooral; het bestuurt echt zalig. Ik zat me nou niet bepaald te verheugen op MP:Hunters, maar na het spelen van de demo heb ik er wel zin in gekregen.

-Another Code: Tsja... ik had beter dit forum in de gaten moeten houden de afgelopen dagen. ;) Ziet er goed uit, mooi afgewerkt, speelt lekker, verhaal begint goed. Maar als je het uit kan spelen in minder dan 5 uur... dat is wel heel erg kort voor een adventure.

-Goemon DS: Ik ben bang dat ik daar niet echt ver in ga komen zonder faq. Duidelijk meer een rpg dan een platformgame. Maar de kleine platform-stukjes zijn wel weer heel erg leuk. :) Het uit de filmpjes bekende stukje waar je met je vinger een touw moet spannen om Goemon te lanceren zit gelijk al aan het begin van het spel, en daarna komt een ander stukje waarbij je de vijanden omver moet duwen met de stylus, heel leuk gedaan. Niet revolutionair of super-vernieuwend, maar het voelt als een hele natuurlijke toevoeging aan het spel. Alleen zit ik dus nu al vast in het eerste level omdat ik niet weet waar ik heen moet lopen. :(

-Kirby Canvas Curse: Dat spel is echt voel moeilijker dan het eruit ziet. :p De tutorial ging nog wel, maar zodra het spel zelf begon fladderde ik weer alle kanten op. Zal wel een tijdje oefenen zijn voordat ik het een beetje in de vingers heb. Maar lijkt me verder wel een goed spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:55
Sijmen schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:38:
De zwartere dunnere doosjes zijn de Amerikaanse/Japanse verpakkingen lijkt me, ik vind ze zelf veel mooier. Of het spel ook anders is weet ik niet.
Net een DS gekocht bij Nedgame (Apeldoorn) en gelijk Mario 64 DS (ook zwart doosje) er maar bij genomen. Vreemd dat daar het grootste gedeelte van de spellen US is.

Heb ook nog ff zitten twijfelen tussen de zilveren en de blauwe versie (import), maar uiteindelijk toch maar de zilveren genomen :)

Mario is wel grappig tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik heb niet zo lang geleden een DS gehaald en heb bij LS Electroplakton besteld.
Ik heb wat met muziek games en EP is een leuk speeltje(geen game!) voor als je even niets te doen hebt.
Diegenen onder ons die muziek componeren kunnen hier in misschien een extra bron van inspiratie vinden.

Kort daarop heb ik Dai Gassou! Band Brothers besteld(Jam with the Band, US) en ik smul het spel echt helemaal op. Het is een Music Rhythm game, wat inhoud dat je een deuntje hoort en op de maat mee moet spelen. Beetje kruising tussen Dance Dance Revolution en Pop N music.
De japanse versie heeft een gruwelijk goeie muziekselectie, die je waarschijnlijk niet terug gaat zien in de US versie. Denk aan deuntjes uit anime series(Sailor moon, FMA), en Jpop(Glay, Ayumi).
Als je van muziekgames houdt, een absolute aanrader.

Verder heb ik een mogelijkheid gehad games cheapass te halen uit een "ander" land, en daartussen zat ook Kirby's Canvas Curse. Machtig mooi spelletje en behoorlijk pittig in de latere levels. Heel veel replay value in de vorm van time/line trials, unlockables, etc.
Absolute aanrader voor iedereen.

Verder wacht ik nu op Mariokart en Animal Crossing DS :)

Tenslotte heb ik gemerkt dat ook mijn touchscreen er een beetje "grainy" uitzien.
Is dit al bekend bij Nintendo?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:31:
Het is een Music Rhythm game, wat inhoud dat je een deuntje hoort en op de maat mee moet spelen. Beetje kruising tussen Dance Dance Revolution en Pop N music.
De japanse versie heeft een gruwelijk goeie muziekselectie, die je waarschijnlijk niet terug gaat zien in de US versie. Denk aan deuntjes uit anime series(Sailor moon, FMA), en Jpop(Glay, Ayumi).
Als je van muziekgames houdt, een absolute aanrader.
Nou, die moet ik toch nog maar eens overwegen dan. Uit de beschrijvingen leek het me altijd een soort Donkey Konga, alleen dan zonder de grappige bongo-besturing. Maar als het nu toch echt heel leuk is... :) Is die japanse versie (de menu's e.d.) verder een beetje goed te navigeren als je geen japans kunt lezen?
Tenslotte heb ik gemerkt dat ook mijn touchscreen er een beetje "grainy" uitzien.
Is dit al bekend bij Nintendo?
Ja, er zijn gewoon twee verschillende soorten schermen in omloop. Iedereen weet er vanaf, nintendo zelf ook. Ik vind het maar niks. Als het scherm zwart wordt in een spel, dan zie je die puntjes gewoon zitten. Duidelijk.
Maar ja... als ik gelijk een grainy versie gehad zou hebben had ik gewoon gedacht dat het zo hoort, en was het me waarschijnlijk geeneens opgevallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb nu al wat meer met kurby zitten spelen
en het is echt een aanrader (en dat ie bij replay de US versie geimporteerd hebben maakt nix uit want engels kun je toch wel)

btw leuke minigames :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook maar Kirby Canvas Curse besteld bij boxoffice voor volgens mij zo rond de 30 euro zonder verzendkosten (51 CAD = +/- 30 euro). Weet iemand misschien hoelang die freeshipping duurt ik neem aan net als bij lik-sang zo 14 dagen. Achja ik zie wel als het maar voor de 19e er is want dan ga ik op vakantie :P
Nog mensen met puyo pop fever hier btw? Ik heb dat spel (Japan import maar toch engelse tekst en vocals) hier nu al een maand ofzo liggen dat spel is toch ook wel erg leuk.
Ik zit btw stuck in Another Code. Ik weet niet of het wel of niet tussen spoiler tags moet maar ik doe et voor de zekerheid toch maar wel ;)
spoiler:
Ik heb de eerste 2 Clover keys gevonden ik moet nog 1 wit boek hebben maar de 2e deur in de gang wil niet open met de second clover key? Ik dacht dat ik misschien wat met die salt&peper poppetjes op de tafel moet doen omdat ze volgens ashley:"Kind of interesting zijn" :P maar ik heb misschien heb ik het ook helemaal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 19:58:
[...]
Nou, die moet ik toch nog maar eens overwegen dan. Uit de beschrijvingen leek het me altijd een soort Donkey Konga, alleen dan zonder de grappige bongo-besturing. Maar als het nu toch echt heel leuk is... :) Is die japanse versie (de menu's e.d.) verder een beetje goed te navigeren als je geen japans kunt lezen?
[...]
Het valt reuze mee en het is wellicht een duwtje in de rug om katakana te leren. Daarmee kun je de meeste instrumenten ontcijferen.
Op Gamefaqs zwerven ook een paar vertaal faqs rond dus het moet zeker wel lukken.

Het enige waar ik niet mee uit de voeten kan is de Score Editor Pro, waarmee je zelf deuntjes kan componeren. Nu ben ik niet ZO muzikaal aangelegd maar zelfs hiervoor is een FAQ in omloop.

Let wel, je kunt na een sessie intensief spelen wel een beetje last krijgen van je vingers, aangezien je in de PRO mode soms alle 10 knoppen nodig hebt(Dpad, XYAB, LR).

Verder kun je wireless met zn achten max. met 1 cartridge spelen, iedere speler neemt dan een instrument voor zn rekening.
Het heeft in de verte iets weg van Donkey Konga, het is hetzelfde idee. Alleen dan met de controller.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:59:
Ik heb net ook maar Kirby Canvas Curse besteld bij boxoffice voor volgens mij zo rond de 30 euro zonder verzendkosten (51 CAD = +/- 30 euro). Weet iemand misschien hoelang die freeshipping duurt ik neem aan net als bij lik-sang zo 14 dagen. Achja ik zie wel als het maar voor de 19e er is want dan ga ik op vakantie :P
Nog mensen met puyo pop fever hier btw? Ik heb dat spel (Japan import maar toch engelse tekst en vocals) hier nu al een maand ofzo liggen dat spel is toch ook wel erg leuk.
Ik zit btw stuck in Another Code. Ik weet niet of het wel of niet tussen spoiler tags moet maar ik doe et voor de zekerheid toch maar wel ;)
spoiler:
Ik heb de eerste 2 Clover keys gevonden ik moet nog 1 wit boek hebben maar de 2e deur in de gang wil niet open met de second clover key? Ik dacht dat ik misschien wat met die salt&peper poppetjes op de tafel moet doen omdat ze volgens ashley:"Kind of interesting zijn" :P maar ik heb misschien heb ik het ook helemaal mis.
De free shipping mode is ook zeer snel hoor. Meestal binnen een week heb je het spel al. :)

Mits het natuurlijk niet bij de douane terecht komt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Over je Another Code probleempje:

spoiler:
Als je die twee sleutels tegelijk gebruikt...

Ik heb het spel inmiddels alweer verkocht. Donderdagavond gekocht, vrijdagavond uitgespeeld, zondag meteen verkocht >:) Dat is een absoluut record, want normaal verkoop ik eigenlijk nooit games. Dit spel heeft echter 0,niets aan replay value, dus beter verkoop je het nu dan krijg je er nog wat geld voor. Ik had het uit in 6.5 uur, en de DS lag naast me terwijl ik op kantoor gewoon mijn werk deed! Dus er zaten ook nog wel wat 'pauzes' tussen.

Het laatste uur van het spel heeft wel een sterk verhaal, maar je voelt je achteraf gewoon redelijk genaaid als je 40-45 euro hebt betaald. Alleen al de eerste stad van een gemiddeld FinalFantasy spel is groter dan dit hele spel (qua loop oppervlak dus.) Daarom dus nogmaals mijn advies: zorg dat je er niet meer dan 20 a 25 euro aan uitgeeft.

[ Voor 83% gewijzigd door Aidix op 26-06-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Damn, en ik hield dit spel al vrij vroeg in de gaten.
Dat wordt dus niet kopen in de winkel :/

Weet iemand trouwens hoe het komt dat dit spel nog niet uit is in de VS ?
De titel is ook heel anders.....ze zouden toch geen uitgebreidere versie krijgen ofzo :?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb another code uitgespeeld (Zo rond de 8~9 uur ofzo deed ik erover :+ ) en ik vind het toch wel een erg goed spel! Verhaal is erg leuk alleen jammer dat je niet te weten komt wat er met D. gebeurd. Misschien dat je een alternative ending kan krijgen? Iemand die btw weet of er wat tijdens de credits gebeurd? ik zag dat de credits begonnen en toen ging ik even weg en kwam ik 10min later weer terug zag ik alleen zo een verjaardagstaart :P dus ik dacht dat ik misschien wat had gemist ofzo hehe ;)
Edit: Owja is was het btw de bedoeling om je nintendo ds uittezetten na die taart screen? dat had ik dus wel gedaan :o

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:45:
ik zag dat de credits begonnen en toen ging ik even weg en kwam ik 10min later weer terug zag ik alleen zo een verjaardagstaart :P
Fijn, weet ik dat ook weer... :X

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort another code terug brengen naar de winkel en een ander spel halen. Zoals vele zeggen het heeft helaas geen replay value.

spoiler:
ik vond 2-tal puzzels in chapter 3 van another code erg origineel. Iets wat alleen de DS kan! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nog niet uitgespeeld, maar je vliegt inderdaad wel zo door Another Code heen. Soms zit ik eventjes een paar minuten vast, maar de oplossing wordt je uiteindelijk bijna altijd door het spel aangereikt. Jammer hoor, want het is wel erg leuk verder. Het verhaal is misschien een beetje statisch, maar toch ben ik wel benieuwd geworden wat er uiteindelijk allemaal achter zal zitten.

De leukste puzzel vond ik totnutoe...
spoiler:
...die met dat fotolijstje, waar je de 2 schermpjes van de DS in elkaar moest laten spiegelen om de oplossing te zien. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als er nog mensen zijn die another code niet meer ingeruild krijgen....

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Als je het spel hebt uitgespeeld (bij die taart) dan moet je de ds dus NIET UITZETTEN!!
Wat doe je normaal met kaarsjes? ;)

Daarna krijg je een "restart plus" savegame o.i.d. Je begint dan opnieuw met het spel.
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 08:21:
De leukste puzzel vond ik totnutoe...
spoiler:
...die met dat fotolijstje, waar je de 2 schermpjes van de DS in elkaar moest laten spiegelen om de oplossing te zien. _/-\o_
Dat vond ik dus juist een klote puzzle, net als die andere... Als je een
spoiler:
screenprotector hebt dan werkt dat namelijk niet dankzij de anti spiegel werking. Ik heb de symbolen op een papiertje geschreven maar kreeg het niet voor elkaar om er iets leesbaars mee te maken. |:( Dat is bijna dezelfde logica als een PC spel dat je vraagt de PC of monitor uit te zetten zodat je weer verder kunt.

Staat in schril contrast met de overige 'puzzles', die zijn echt te makkelijk.

[ Voor 66% gewijzigd door Aidix op 27-06-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Yes!!!

Ik heb hem net in 1 uur en 50 minuten uitgespeeld 8)
Dat is inclusief de 'einddemo' praat die zowat 20 minuten duurt :)

[ Voor 87% gewijzigd door Aidix op 27-06-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jezus da’s rap :D
Duidelijk dus bij de FRS kopen dit spel. (ivm die 'uitgespeeld ? ruil ’m voor een ander spel'-actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Als iemand Another Code zat is en wil ruilen tegen Asphalt: Urban GT... daar heb ik er hier nog eentje van liggen... *hint* :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidix schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:01:
Als je het spel hebt uitgespeeld (bij die taart) dan moet je de ds dus NIET UITZETTEN!!

Daarna krijg je een "restart plus" savegame o.i.d. Je begint dan opnieuw met het spel.
Kut... :P
Achja ik speel em wel nog een keer door maar nu uitgebreider ik wil alle das cards etc vinden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

x KeN x schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:19:
Jezus da’s rap :D
Duidelijk dus bij de FRS kopen dit spel. (ivm die 'uitgespeeld ? ruil ’m voor een ander spel'-actie)
Daarvoor hoef je hem toch niet per se bij de FRS gekocht te hebben neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mja, ik doelde op hun "Played It? Trade it!"-actie:

http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/piti/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

27 Juni 2005 – Gamers in heel Europa hebben de Nintendo DS in hun harten gesloten. Sinds de lancering drie maanden geleden vlogen al meer dan één miljoen systemen over de toonbank.

Na de Europese lancering van de Nintendo DS op 11 maart 2005, heeft deze portable spelcomputer menig record gebroken – met alleen al in de eerste drie weken meer dan 500.000 verkochte exemplaren. Vervolgens bleven de hoge verkopen aanhouden, binnen drie maanden na de lancering is de grens van één miljoen al overschreden. Wereldwijd zijn al vijf miljoen consumenten gezwicht voor de Nintendo DS. Mede dankzij de innovatieve Touch Screen-technologie wordt de DS beschouwd als de meest stijlvolle en originele console van deze generatie.

Jim Merrick, Senior Director European Marketing, van Nintendo of Europe zegt: ‘De Europese lancering van de Nintendo DS is een groot succes, met verkopen die alle eerdere records al in het openingsweekend hadden gebroken, en vervolgens bleven aanhouden. Dit product is een toonbeeld van Nintendo’s toewijding aan innovatie en het vooruit helpen van het fenomeen videogames. De Nintendo DS levert nieuwe en opwindende manieren om games te spelen. Europese consumenten vertrouwen op Nintendo’s gevoel voor fun en innovatie, en steunen de Nintendo DS massaal.’
Valt me eigenlijk nog redelijk tegen..

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

...omdat ? (argumentatie gaarne ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang het de psp verkoop voor blijft vind ik et goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
dat is idd het belangrijkste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Spypiet schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:25:
[...]

Valt me eigenlijk nog redelijk tegen..
Tegen...? Volgens mij is dit belachelijk veel!. Nu nog ff de verkopen erbij van de mensen die zo'n ding halen voor in de vakantie, en we zijn klaar.

Dit had ik niet verwacht, hij is nog maar vanaf Maart te koop in de EU. Ik denk dat ze bij Sony wel een traantje weg pinken. Dit gaat de PSP volgens mij niet meer inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

1 miljoen in 3 maanden in europa is erg veel hoor. En pas nu komen de echte toptitels dus als Nintendo het slim aanpakt blijft een continue stroom van verkopen gegarandeerd.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:25:
[...]

Tegen...? Volgens mij is dit belachelijk veel!. Nu nog ff de verkopen erbij van de mensen die zo'n ding halen voor in de vakantie, en we zijn klaar.

Dit had ik niet verwacht, hij is nog maar vanaf Maart te koop in de EU. Ik denk dat ze bij Sony wel een traantje weg pinken. Dit gaat de PSP volgens mij niet meer inhalen.
Mwah denk dat de PSP opzich nog wel aardig zal verkopen (al zou ik er nooit 250 euro voor over hebben, zeker niet met de mentaliteit die sony er atm aan overhoud) maar de PSP moet het van de software verkopen hebben omdat sony verlies maakt op de console zelf. En daar zit het probleem denk ik, denk dat veel mensen geen zin gaan hebben om 60 euro voor een psp game te betalen die vaak een ''clone'' is van wat er ookal op de ps2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe staat het ondertussen met de GBA-verkopen vraag ik me dan af? Is de DS echt een derde pilaar geworden, of toch gewoon de vervanger van de GBA?

Another Code heb ik volgens mij nu bijna uitgespeeld. Moet zeggen dat het verhaal in het laatste gedeelte echt veel beter wordt. Echt spannend nu. :) In het middenstuk heb je wel heel erg veel gezeur over de stamboom van die hele familie. (Waar ik de draad ook volledig van ben kwijtgeraakt. 8)7). Maar nu komt het weer terug bij de hoofdplot, gelukkig.

Echt een paar briljante puzzels, waar ik een big smile van op m'n gezicht kreeg toen ik ze doorhad, zo leuk bedacht.
spoiler:
De DS een paar keer dichtklappen om een stempelkussen te gebruiken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcats.com/comics/images/050620.jpg

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik deze persoonlijk toch leuker:

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcats.com/comics/images/050307.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat je bij dvdboxoffice een mail krijgt waarin staat dat je ze een fax moet sturen met een copy van je credit card afschrift? Vind het eerlijk gezegd een erg lompe gang van zaken. Er is geneen internetshop (Lik-sang bv.) Die nog eens een copy vraagt van je afschrift om zeker te weten dat jij die persoon bent. :/ Wat gebeurd er als ik dit niet doe? Gaat mijn order dan niet door?
Ik hoop het dan bestel ik gewoon weer bij lik-sang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:07:
Is het normaal dat je bij dvdboxoffice een mail krijgt waarin staat dat je ze een fax moet sturen met een copy van je credit card afschrift? Vind het eerlijk gezegd een erg lompe gang van zaken. Er is geneen internetshop (Lik-sang bv.) Die nog eens een copy vraagt van je afschrift om zeker te weten dat jij die persoon bent. :/ Wat gebeurd er als ik dit niet doe? Gaat mijn order dan niet door?
Ze zijn wel te vertrouwen, je kunt het best doen IMO. Ik had er geen last van, mijn kaart werd zo geaccepteerd. En er zijn wel meer shops die om dit soort dingen vragen. Het is ook een stukje veiligheid voor hun en voor de klant. Er is nog al wat gefraudeerd met CC's de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidix schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:01:

[...]

Dat vond ik dus juist een klote puzzle, net als die andere... Als je een
spoiler:
screenprotector hebt dan werkt dat namelijk niet dankzij de anti spiegel werking. Ik heb de symbolen op een papiertje geschreven maar kreeg het niet voor elkaar om er iets leesbaars mee te maken. |:( Dat is bijna dezelfde logica als een PC spel dat je vraagt de PC of monitor uit te zetten zodat je weer verder kunt.

Staat in schril contrast met de overige 'puzzles', die zijn echt te makkelijk.
shit! heb em gewoon uitgezet.. is niet bij me opgekomen. Anyways is er nog enig replay value als je de restart plus doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:07:
denk dat het adres op je creditcard niet exact overeen komt met het adres dat jij hebt opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met another code? ik zit bij die poort met die 2 handen en nu moet ik vast die lege hand ook zo'n bol laten vasthouden gok ik en ik zie wel bollen in het hutje liggen maar hoe pak ik die op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Is er niet zo een Games-help forum hier naast ;)
Die 2 pics van VGcats zijn zo leuk.

Kirby's Canvas Curse wordt nu trouwens aardig pittig >_<
Ben in wereld 6 beland en merk dat ik steeds meer lig te vloeken.
Prima dus :D
Iedereen halen dat spel!(als ie uit is)

Dan: Polarium: heeft iemand nog leuke puzzels gemaakt?
Ik ben wel benieuwd, ik vind het een fijne puzzelaar, al had het iets uitgebreider gemogen.

Tenslotte: Mariokart DS/Animal Crossing DS:
Ik neem aan dat iedereen beide games gaat halen? :)
Misschien is het slim om alvast wat teams enzo te maken....voor straks.... :z

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
ShadyNetworker schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 02:12:
Tenslotte: Mariokart DS/Animal Crossing DS:
Ik neem aan dat iedereen beide games gaat halen? :)
Misschien is het slim om alvast wat teams enzo te maken....voor straks.... :z
Uiteraard :D bij deze meld ik mij dan ook aan voor een groep/team in beide games :Y)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik uiteraard ook.. B)
Maar laten we eerst eens rustig (voor zover mogelijk ;)) afwachten tot ze uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik speel wel in me eentje ;)
Team Mithrandir :P

neh...misschien kan ik wel samen met Surrounded en victenn gaan rijden :D
Bikkelteam wordt het dan eheheh

[ Voor 84% gewijzigd door Max|Burn op 28-06-2005 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Kart DS wel, Animal Crossing niet ;) (niet echt mijn gametype).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Zo, gisteravond ook Another Code uitgespeeld. Het is inderdaad jammer dat hij vrij kort is, maar op zich is het wel een geniaal spel. Er wordt wel leuk gebruik gemaakt van de mogelijkheden inderdaad, maar er hadden wat meer en uitgebreidere puzzels in mogen zitten. Met Broken Sword op de GBA was ik langer zoet ;).
* Tarin is blij dat hij ook Myst IV voor €15 uit de budgetbak heeft geplukt :).
Ik weet het, maar als je Another Code bij de FRS wil inruilen tegen korting op, zeg, Mario 64 DS, hoef je de eerste in principe niet bij de FRS gekocht te hebben. Ik bedoel, ze zeggen op die site dat ze de releasedatum van hun computer aan houden, dus je hoeft ook geen bonnetje te laten zien ofzo.
zouden ze een ontbrekende VIP24/7-code als incompleet beschouwen? :P
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:23:
Kan iemand mij helpen met another code? ik zit bij die poort met die 2 handen en nu moet ik vast die lege hand ook zo'n bol laten vasthouden gok ik en ik zie wel bollen in het hutje liggen maar hoe pak ik die op?
spoiler:
Als je op de lege hand 'klikt' en daarna opnieuw naar de bollen gaat kan je er meer mee

[ Voor 19% gewijzigd door Tarin op 28-06-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 08:43:
Ik speel wel in me eentje ;)
Team Mithrandir :P

neh...misschien kan ik wel samen met Surrounded en victenn gaan rijden :D
Bikkelteam wordt het dan eheheh
Wie is die victenn toch?
Ik denk dat ik vooral onverslaanbaar (kuch) zal zijn op de retrobanen. ;) Vooral die uit SMK, echt ik heb die al zovaak gespeeld ik kan het bijna met m'n ogen dicht.

Another Code uitgespeeld. Geweldige game. Qua speloppervlak vind ik het nog geeneens zo overdreven klein. Als de puzzels wat moeilijker zouden zijn en je af en toe eens vast kwam te zitten zou de lengte alleszins acceptabel zijn. Nu is het echt veel te snel voorbij.
Ik heb ook een beetje het idee dat sommige puzzels nogal overbodig waren? Een hoop dingen zijn gewoon niet echt gebruikt.
spoiler:
Zoals de schoenen van D, waarom kun je die oprapen? En eentje zit zelfs verstopt achter die "gooi de koffer van de kast af" minigame, maar het spel komt er nergens echt op terug. Of zoals die puzzel met de stamps, dat je een plaatje van de man met 1 arm te zien krijgt. Of die aantekeningen in het notebook die je tevoorschijn kunt krassen, of dat bord buiten de mansion wat je in elkaar kunt zetten... etc etc etc. Allemaal hele leuke puzzels, maar je kunt het spel ook prima uitspelen als je ze niet oplost. :? Ik heb ook nog een sleutel gevonden die ik nergens kon gebruiken. De verhaallijn met D. wordt sowieso nogal afgeraffeld in het eindfilmpje, ik zou wel willen weten hoe het nou precies met hem afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

victenn is iemand die, nadat ik gestopt ben met de mkdd compo ivm tijdgebrek (:() me ingehaald heeft met mkdd :)
Vooral die uit SMK, echt ik heb die al zovaak gespeeld ik kan het bijna met m'n ogen dicht.
Valt wel mee denk ik..het zal toch anders rijden..dus de nuances die jij hebt vallen weg :(

[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 28-06-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Daar heb je helemaal gelijk in, het spel is gewoon ingekort ofzo.. ik denk dat het niet meer op de cart paste of dat ze geen tijd meer hadden. Er zijn namelijk nog wel 30 dingen die verdacht zijn maar niet gebruikt worden.

spoiler:
zoals het servies dat je in diverse kamers ziet liggen en dat eigenlijk in de servieskast hoort, of de strik op het bed, of die schilderspullen in de kist, of die deur in het trappenhuis aan het eind van het spel, of die mijn waar je bijna niets kan doen maar wel vanalles kan bekijken (kapotte mijnkar en ernaast ligt een goed stel wielen), de begraafplaats en eigenlijk bijna het hele eiland dat nogal nutteloos is.

Misschien komt er later een PSP versie die wel 30uur duurt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt het hier niemand wat om oude (hele goede) adventures op DS te zien?
Liever nieuwe natuurlijk, maar aangezien de mensen die nieuwe adventures maken mij tegenwoordig wat teleurstellen, lijkt het mij ontzettend tof om Shivers of The 11th Hour of 3-monkey-islands-in-1-cart ofzo te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:23:
lijkt het hier niemand wat om oude (hele goede) adventures op DS te zien?
Liever nieuwe natuurlijk, maar aangezien de mensen die nieuwe adventures maken mij tegenwoordig wat teleurstellen, lijkt het mij ontzettend tof om Shivers of The 11th Hour of 3-monkey-islands-in-1-cart ofzo te spelen :)
Ja, dat lijkt me inderdaad een gaaf idee....

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:27:
[...]

spoiler:
Zoals de schoenen van D, waarom kun je die oprapen? En eentje zit zelfs verstopt achter die "gooi de koffer van de kast af" minigame, maar het spel komt er nergens echt op terug. Of zoals die puzzel met de stamps, dat je een plaatje van de man met 1 arm te zien krijgt. Of die aantekeningen in het notebook die je tevoorschijn kunt krassen, of dat bord buiten de mansion wat je in elkaar kunt zetten... etc etc etc. Allemaal hele leuke puzzels, maar je kunt het spel ook prima uitspelen als je ze niet oplost. :? Ik heb ook nog een sleutel gevonden die ik nergens kon gebruiken. De verhaallijn met D. wordt sowieso nogal afgeraffeld in het eindfilmpje, ik zou wel willen weten hoe het nou precies met hem afloopt.
spoiler:
Hij herinnerde zich weer wie hij was en hoe hij vermoord was enzo, dus kon hij de aarde verlaten? Of zijn er verschillende eindes ofzo? Welke sleutel kon jij nooit gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door Ecco op 28-06-2005 11:59 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.