Een vriend van me klaagde laatst over zijn nintendo DS.
Hij kon pokemon geel niet meer spelen, en hij had geen zin om 2 gameboys mee te slepen op vakantie.
Ik zeg, laat de DS thuis, en neem pokemon geel mee als je dat zo geweldig vindt, maar dat mocht niet baten.
Hij wilde ook zijn Ninteno, en Super Nintendo meenemen, de zeur!
Ik vroeg hem waarom hij uberhaubt op vakantie ging, als hij niet zonder zijn nintendo consoles kon.
Uiteindelijk had ik hem de Nintendo en Super Nintendo uit zijn hoofd gepraat, maar nu was het nog steeds de keus tussen de DS en GBC. Hij mocht van zijn ouders echt maar 1 apperaat meenemen..
Ineens kreeg ik een idee! Ik zei: "ah! ik weet het, je neemt ze gewoon allebei mee!!"
"huh, maar mijn moeder zei toch echt dat er maar 1 apperaat mee mag, weet je zeker wat je zegt"
Ik vervolgde: "Jep, en nu we toch bezig zijn, we nemen ook je Super Nintendo, Nintendo, je Sega Megadrive, je GameGear, je Mastersystem, je Neo Geo CD, en je Amiga 500 mee!!!"
"Huh? Ben je gek geworden?" vroeg hij verbaasd, en gehypnotiseerd.
Ik liet hem het volgende zien.. En zijn oogjes begonnen ineens te fonkelen...
www.pspdomain.net ( < nfi, dit is echt een super ontwikkeling, de beste games van beiden systemen op 1 universeel systeem (ik wil feel the magic graag spelen, maar heb geen zin om er een DS bij te moeten kopen (beetje zonde voor 1 spel, niet?)))
[
Voor 12% gewijzigd door
Faust op 20-07-2005 13:28
]