Het Nintendo DS topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Anoniem: 5577 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:41:
Gister Goldeneye gekocht..ik vind het best een goede game, spelen met de stylus of thumbstarp gaat lekker nauwkeurig de graphics zijn soepel en zien er best aadig uit, echter de muziek is afschuwelijk slecht echt waar uitzetten en wel meteen.

Maar voor de 30e die ik ervoor betaald heb zeker geen slechte game.
:D

--

Ben je een FPS fan of niet? Ik best wel, en dan kan ik deze game toch wel nemen of niet? Ik denk dat Kirby mij toch niet zo ligt.. Heb je de Metroid Demo? Is het dezelfde besturing? (Ik bedoel de besturing dat je met je stylus over het touchscreen beweegt om je pistool/geweer te richten, en met L/R te schieten. Die modus dus waar ook de plattegrond op stond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
een vraagje tussendoor. Ik zie in de winkels verschillende prijzen voor de gameboy ds spelletjes, soms 19 euro en andere keren 49 euro. Wat is nu eigelijk de adviesprijs?

Ik wil niet afgezet worden in de winkel namelijk.
bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

:?

In neem aan dat je het over Nintendo DS games hebt. De adviesprijs verschilt. 29.95 voor een first party game, en tot 39.95 voor een 3rd party game... dacht ik. Maar de meeste winkels vragen er meer voor. Gewoon kijken waar het het goedkoopste is zou ik zeggen :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:37

S2S

Ik heb ook ff GoldenEye gescored voor 30 euro, nieuw bij nedgame USA versie.... geen geld.

Game is helemaal niet zo slecht als ze zeggen, muziek is minder maar zeker wel leuk voor op de achtergrond. Ik geef de game een 7.5 8.0. Mede omdat de controls instelbaar zijn, zelfs de sensitivity. Dus dat is lekker snel draaien op een klein vlak...ik hoop dat Metroid dit ook heeft.

Ik speel de game op normal...easy sla ik altijd over. Ik moet zeggen op normal is het best moeilijk.

KORTOM kun je deze game ook krijgen voor 30 euro en ben je een FPS gamer....geen slechte game.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:57:
Ik heb ook ff GoldenEye gescored voor 30 euro, nieuw bij nedgame USA versie.... geen geld.

Game is helemaal niet zo slecht als ze zeggen, muziek is minder maar zeker wel leuk voor op de achtergrond. Ik geef de game een 7.5 8.0. Mede omdat de controls instelbaar zijn, zelfs de sensitivity. Dus dat is lekker snel draaien op een klein vlak...ik hoop dat Metroid dit ook heeft.

Ik speel de game op normal...easy sla ik altijd over. Ik moet zeggen op normal is het best moeilijk.

KORTOM kun je deze game ook krijgen voor 30 euro en ben je een FPS gamer....geen slechte game.
Ik word steeds enthausiaster over deze game. Ik lees een paar reviews van GameRankings, en ze zijn best tevreden, alleen er komen zulke lage cijfers uit.

Bedankt trouwens voor de 30 euro tip! Ga 'm vanavond denk ik bestellen, als 'ie niet zo snel gaat, net zoals Zookeeper..

Edit: Zit er nou in de singleplayer wel een soort Deathmatch of niet? *Je start het level, schiet zoveel mogelijk mensen dood, en je gaat zelf dood. Game Over* - Zoiets.. Ala Survivor in Metroid Prime:First Hunt.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 06-07-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe ik ben ook om..
Gelijk even bestellen bij Nedgame.

Bedankt voor de tip.
Ik ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Heeft iemand enig idee waar je Meteos het voordeligste kunt halen?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

-Daniël- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:29:
[...]

Edit: Zit er nou in de singleplayer wel een soort Deathmatch of niet? *Je start het level, schiet zoveel mogelijk mensen dood, en je gaat zelf dood. Game Over* - Zoiets.. Ala Survivor in Metroid Prime:First Hunt.
Ik heb de MP ff gedaan, zoiets zit er wel in...Je unlocked meer MP modes in de SP. Je kan instellen normaal dat is death match kun je ook nog instellen hoeveel kills..5..10..15 dan heb je nog licence to kill, 1 shot kill, en een hele hoop meer....deze game is helemaal niet zo slecht...de MP is cool. Jammer dat er maar 1 level is in single cart mode...ff een paar vrienden over halen om hem ook te halen...is een must voor MP imo.

[ Voor 36% gewijzigd door S2S op 07-07-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:26:
[...]

Ik heb de MP ff gedaan, zoiets zit er wel in...Je unlocked meer MP modes in de SP. Je kan instellen normaal dat is death match kun je ook nog instellen hoeveel kills..5..10..15 dan heb je nog licence to kill, 1 shot kill, en een hele hoop meer....deze game is helemaal niet zo slecht...de MP is cool. Jammer dat er maar 1 level is in single cart mode...ff een paar vrienden over halen om hem ook te halen...is een must voor MP imo.
Ik bedoelde eigenlijk of er een soort Deathmatch in SinglePlayer zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

-Daniël- schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:40:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk of er een soort Deathmatch in SinglePlayer zit..
Ja..zoals beschreven hierboven....je kan in je eentje MP doen met bots.beetje saai zou het anders zijn in Singleplayer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn die bots niet erg dom?..

Ik zie dat er maar een singleplayer mode inderdaad is, als die bots echt zo dom zijn, koop ik 'm toch maar niet, denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

-Daniël- schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:46:
Zijn die bots niet erg dom?..

Ik zie dat er maar een singleplayer mode inderdaad is, als die bots echt zo dom zijn, koop ik 'm toch maar niet, denk ik..
Ik vind de bots helemaal niet dom....maar speel hem zelf zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

Puzzels voor Chokkan Hitofude/Polarium

Challenge mode is inderdaad erg leuk, in "level 2" moet je gewoon lijn voor lijn en daarna zit er weerl ogica in. Level 3 is daarna heel moeilijk, 4 en 5 vallen weer mee (al ging ik toch af in 5...)

hint-verhaal:
spoiler:
die roze lijn laten zitten werkt heel goed, alleen dan moet je ineens anders gaan zitten (ik wel iig) omdat ik anders niet goed bij het stuk kan waar ik nu moet "werken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 13:43
ShadyNetworker schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:01:
Heeft iemand enig idee waar je Meteos het voordeligste kunt halen?
ik heb hem hier gekocht

http://www.videogamesplus...=381_388&products_id=9419

schoon prijsje hé

en binne de week van canada naar belgie _/-\o_

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kloon schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:27:
[...]

ik heb hem hier gekocht

http://www.videogamesplus...=381_388&products_id=9419

schoon prijsje hé

en binne de week van canada naar belgie _/-\o_
Ja, is echt een goede site.. :7 . Eindelijk een shop met PayPal, en check het PSP topic maar, ik denk dat 60% een PSP van die site heeft gekocht :). Ze schrijven er ook Value 20$ op, als je het vraagt. Voor diegene die misschien een Electric Blue DS willen kopen, VG+ doet het dus wel. (Value 20$ bedoel ik dus..)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 07-07-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 23:22
waar doet het design van die 'in cart' knop mij aan denken....? :X
http://zuiderpark-compute...931_904&products_id=54526

maar waarom koop je em niet gewoon bij play-asia? is toch veel goedkoper? en zo schoon prijsje vind ik het eigenlijk niet, heb nu met mezelf afgesproken niet meer dan 30e voor een game neer te tellen...

[ Voor 3% gewijzigd door lukaso op 07-07-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
maar waarom koop je em niet gewoon bij play-asia? is toch veel goedkoper? en zo schoon prijsje vind ik het eigenlijk niet, heb nu met mezelf afgesproken niet meer dan 30e voor een game neer te tellen...
play-asia is nog steeds duurder als
http://www.videogamesplus..._388&products_id=9419

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Je hebt gelijk, ik zag het verschil tussen CDN en USD niet, inclusief shipping kom je dan op 35 euro uit, is idd een schoon prijsje ;)

play-asia 36e50

[ Voor 11% gewijzigd door lukaso op 07-07-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwam dit een uurtje geleden tegen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn zeg weer een compliment aan videogamesplus.ca

maandag heb ik Meteos besteld en vandaag lag hij al op de deurmat! _/-\o_

Overigens echt een zeer leuk spel. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
schnumi schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:37:
Damn zeg weer een compliment aan videogamesplus.ca

maandag heb ik Meteos besteld en vandaag lag hij al op de deurmat! _/-\o_

Overigens echt een zeer leuk spel. 8)
hoe gaat de betaling dan :? Moet dat dan achteraf, of had je dat gelijk met creditcard gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
addictive schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:48:
[...]

hoe gaat de betaling dan :? Moet dat dan achteraf, of had je dat gelijk met creditcard gedaan?
ik heb paypal gebrukt

snel en veilige betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd er zijn verschillende opties. Paypal of gewoon via creditcard. :)

Je kan bij preorders er ook voor kiezen om ze alvast te preorderen en pas bij de release van een spel te betalen etc. :)

Echt een hele goede online shop hoor.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
En wat vinden julie van dit nieuwtje

Afbeeldingslocatie: http://www.keysfactory.co.jp/toy2/dsimg/image03.jpg

alle verdere info is op de 8)7 japanse 8)7 site te vinden

http://www.keysfactory.co.jp/toy2/dsgoods/pad/index.html

kostprijs op liksang 12€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

Ziet er interessant uit. Al was het alleen maar om de SNES emulatie.
Klinkt wel allemaal een beetje "Too good to be true" in mijn oren, maar zeker iets dat ik in de gaten zal houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die M3 heeft mijn aandacht ook te pakken gekregen ja.
Lekker handig dat je ’m niet kan bestellen op die site alleen 8)7
kloon schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:01:
En wat vinden julie van dit nieuwtje

[afbeelding]

alle verdere info is op de 8)7 japanse 8)7 site te vinden

http://www.keysfactory.co.jp/toy2/dsgoods/pad/index.html

kostprijs op liksang 12€
Hmm.. ziet er nog best geinig uit eigenlijk.
Beetje een Transformers vibe krijg ik ervan hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x KeN x schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 00:09:
Die M3 heeft mijn aandacht ook te pakken gekregen ja.
Lekker handig dat je ’m niet kan bestellen op die site alleen 8)7
Ik heb het M3 team een mailtje gestuurd, en zal deze posten als ik antwoord hebt. (O.a. een vraag waarneer en voor hoeveel de M3 te koop is, alsmede of ik 'm ook op de M3 site zelf kan kopen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 00:28

Twhomp

Stayin' Alive

Wow, die site wint de Engrish-award :P
Afbeeldingslocatie: http://www.m3adapter.com/images/4.jpg
Never damage CF/SD Card, unlike other is not .

:+

Maar het is zeker een interessant ding voor als je een GBA hebt (gehad). Zijn er al ervaringen hiermee?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
-Daniël- schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:50:
Ze schrijven er ook Value 20$ op, als je het vraagt. Voor diegene die misschien een Electric Blue DS willen kopen, VG+ doet het dus wel. (Value 20$ bedoel ik dus..)
Dit is tevens de prijs waar het pakket voor verzekerd is (mits je een koeriersdienst hebt gekozen). Mocht het pakket beschadigd- of kwijtraken krijg je 20$ vergoeding.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

-Daniël- schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 07:29:
[...]

Ik heb het M3 team een mailtje gestuurd, en zal deze posten als ik antwoord hebt. (O.a. een vraag waarneer en voor hoeveel de M3 te koop is, alsmede of ik 'm ook op de M3 site zelf kan kopen..)
Graag.. ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
zo, net mn witte DS gekregen (gekocht ;)) erg vet 8)

Ik heb er een Japans spel bij, maar zou niet weten wat de engelse naam is, je moet iig beestjes over een parcour gooien, best grappig. Als ik straks terug ben van werken moet ik maar eens opzoeken wat de engelse naam is :)

ah, al gevonden het spel heet: 'Guru Guru Nagetto' link: http://dsparty.nl/games/info/2060/

[ Voor 15% gewijzigd door addictive op 08-07-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo.

Ik had Another Code geleend van een maat van me, en net uitgespeeld na 5:17. Das inderdaad wel heeeeeeeeeeeeeel kort he, voor 45 euro...

Maar was wel een coole game, met wat dingen die ik erg irritant vond, zoals dat je bepaalde voorwerpen echt tig keer moet bekijken voordat je er wat mee kunt, en dat je niet gewoon meteen alles moet oppakken maar eerst verder moet totdat je de puzzel tegenkomt en dan weer helemaal terug om het voorwerp waarmee je die kan oplossen op te halen.

Maar verder, qua verhaal wel cool :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Weer even over die m3, ik heb hun ook wel eens een mailtje gestuurd, via de engelse site: http://www.movieadvance.com maar helaas nooit antwoord gekregen.

Het is al bevestigd dat deze speler niet in europa of amerika uitgebracht gaat worden, en lik-sang gaat hem ook niet verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-05 15:43

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Mijn TPG/Zuiderpark drama gaat door. Zuiderpark heeft zeer netjes na de bij TPG verdwenen bestelling NFSU2 en Starwars 3 opnieuw verstuurd. Ik heb een pakketje binnen met alleen NFSU2...ik dacht dus gewoon dat er 2 pakketjes waren verstuurd. Ik mail zuiderpark....zegt Hans dat toch echt beide games erin zaten. Volgens mij zit er gewoon een gigantische klootzak bij het door Hans gebruikte postkantoor die zodra hij Zuiderpark op de envelop ziet staan er af en toe wat uit trekt of laat verdwijnen.

Hans gelooft me nu natuurlijk nooit meer (2x bij dezelfde persoon een pakket verdwenen of half verdwenen terwijl hij zegt dat het nog nooit gebeurt is..) terwijl ik toch ECHT de waarheid spreek. (Ik heb wel wat beters te doen dan diefstal)

ps: de tweede keer heb ik het naar een heel ander adres laten sturen en toch weer problemen..volgens mij zit het dus in het door ZP gebruikte postkantoor.

ZP draait al verlies op dit gelul en ik nu ook. ZP stuurt natuurlijk never nooit een derde pakket. NFSU2 voor 70 euro dus :| Het gaat allemaal zo moeizaam nu dat ik al voor mezelf bedacht heb dat het verlies nemen wordt. Dit valt in een rijtje van 5 giga TPG blunders in de laatste 5-6 jaar. Ik heb de andere blunders nooit gemeld maar ik heb me voorgenomen nu bij elke klacht ook een zware klachtenbrief te versturen.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 08-07-2005 19:48 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 01:35

Blaasvis

Cidora \o/

zuiderpark moet als verzender gewoon contact opnemen met de TPG.
Ik heb ooit ook eens een lading geheugen dat in eens weg leek te zijn. Het heeft wel 3 weken geduurt voordat ik eindelijk het spul binnen had ;)

Maar goed weer terug ontopic, Kriby is toch wel een heel lekker spel. Nu nog ff wachten op meteos die elk moment op de deurmat kan gaan vallen :P

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Vanmiddag ook Project Rub gekocht, lachen spel :D

en als iemand zich geroepen voelt, kom gerust eens lang in #nintendoDS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb vandaag Kirby en Bomberman binnengekregen van Play-Asia.
Allebei geweldige spellen.

Was net bij de boss stage van Kirby.
En mijn rode lampje was al een tijdje aan.
Ik dacht: "Och.. hij houdt het nog wel even.."
Lekker doorspelen, bijna bij de boss.... *p00f* DS uit hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Zoals bekend heeft Another Code in Europa een 7+ rating gekregen.
In Australië heeft AC blijkbaar een 15+ rating gekregen; behoorlijk verschil...?
http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=20900

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Icelus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:48:
Zoals bekend heeft Another Code in Europa een 7+ rating gekregen.
In Australië heeft AC blijkbaar een 15+ rating gekregen; behoorlijk verschil...?
http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=20900
das vaag ja... maarja

over het IRC channel. Dat is pas nieuw, dus verwacht geen top drukte. Ik zie al mensen binnenkomen, en wanneer ze zien dat er niemand is (alleen ik die aan het idlen is) gaan ze weer weg. Dan wordt het natuurlijk nooit druk he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb ook maar Kirby Canvas Curse besteld, verwacht hem maandag - dinsdag. Anders had ik geen adventure voor op vakantie. En dan in Augustus Nanostray, en voor de cube Geist.

Nog een paar weekjes en dan lekker 2,5 week weg....kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

S2S schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:18:
Ik heb ook maar Kirby Canvas Curse besteld, verwacht hem maandag - dinsdag. Anders had ik geen adventure voor op vakantie. En dan in Augustus Nanostray, en voor de cube Geist.

Nog een paar weekjes en dan lekker 2,5 week weg....kan niet wachten.
Ik had vorige week woensdag kirby canvas curse besteld bij lik-sang ik verwachtte hem vandaag.
Zit ik heel ongeduldig hele tijd te wachten belt de postbode eindelijk aan. Zegt hij: "EEN PAKKIE" Ik helemaal blij en ik nam het aan. Bleek het een verjaardagsfelicitatie pakje te zijn van T-Mobile voor mn zus :/ Nu dus wachten tot dinsdag want volgens mij is er geen post op maandag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Ik heb vandaag de volgende games binnen gekregen:
-Polarium
-The Urbz: Sims in the city
-Metroid: First Hunt DEMO

Polarium is echt vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

addictive schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:51:
Ik heb vandaag de volgende games binnen gekregen:
-Polarium
-The Urbz: Sims in the city
-Metroid: First Hunt DEMO

Polarium is echt vet :D
Metroid Prime: First Hunt ook :D

Heb nog geen mailtje terug van het M3, misschien is het ook "Too good to be true?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ben vanochtend voor het eerst voorbij level 3 gekomen. In een keer door naar 577 lijnen oid. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11
krijg je er eigenlijk nog steeds een Metroid Demo bij ? ik heb mijn DS bij de release in Europa gehaald en heb zo'n demo maar een vriend van mij wil er binnenkort ook een halen en het zou leuk zijn als we kunnen multiplayeren tegen elkaar.

Ik heb wat sites die de DS verkopen afgezocht maar kon niks vinden over het wel of niet leveren van de Metroid demo bij de huidige batch van de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-05 16:41

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik heb vanmiddag mijn DS gekocht, en bij mij zat hij er niet bij :(

Je moet op de verpakking letten of er linksonder op de doos een metroid logo staat. Ik kocht hem en vergat er op te letten of dat logo er op stond. pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

Bizzarro schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:17:

Je moet op de verpakking letten of er linksonder op de doos een metroid logo staat. Ik kocht hem en vergat er op te letten of dat logo er op stond. pech gehad.
IMO stelt die demo ook niet zo heel veel voor het geeft wel een aardig beeld wat de DS kan maar daar blijft et dan ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Bizzarro schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:17:

Scheelt ook minimaal 10 euro meestal. Overigens staat er met koeienletters op Metroid Hunters Demo hoor :) Ik heb bewust niet voor de demo gekozen. Ik koop toch het volle spel wel...een demo blijft een demo.

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 09-07-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik kan me echt lang vermaken met die demo hoor.
Alle drie de modes.. nee wacht.. die eerste had ik na een paar keer wel gezien.
Survivor en Morph Ball zijn echt leuk om eens in de zoveel tijd te spelen.
Ik had ’m ook niet bij mijn DS (Japanse versie, import) dus ik heb ’m via Marktplaats gekocht.
Heb er zeker geen spijt van.

Nu maar lekker verder met Kirby en Golden Eye die vandaag is bezorgd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dcell schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:36:
krijg je er eigenlijk nog steeds een Metroid Demo bij ? ik heb mijn DS bij de release in Europa gehaald en heb zo'n demo maar een vriend van mij wil er binnenkort ook een halen en het zou leuk zijn als we kunnen multiplayeren tegen elkaar.

Ik heb wat sites die de DS verkopen afgezocht maar kon niks vinden over het wel of niet leveren van de Metroid demo bij de huidige batch van de DS.
[url=]Misschien dat Zuiderpark er nog een paar heeft (volgens het plaatje zit Metroid erbij[/url]

of

Probeer bol!

Wel 193 euro :+ , 2 dagen geleden nog gewoon 149..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Wat een ratten bij Bol.com.

Je kunt die demo toch oon in de sterrencatalogus kopen voor 3000 (!) sterren?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:57:
Wat een ratten bij Bol.com.

Je kunt die demo toch oon in de sterrencatalogus kopen voor 3000 (!) sterren?
Dat kan wel, is wel erg duur trouwens. Je kan ook gewoon Marktplaats proberen natuurlijk, staan er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Ik heb die demo ook, en toen ik me ds net had, en mn andere games nog niet binnen had, heb ik het idd veel gespeeld, maar nadat ik men spellen binnen had gekregen heb ik het nooit meer aangeraakt. Ook als ik het huidige fps aanbod bekijk denk ik dat ik de volledige versie wel ga halen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door lukaso op 10-07-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aiii Goldeneye is echt crap zeg..
De graphics zijn erg matig en de muziek is om te huilen zo slecht.
Ik las dat jullie de muziek bij Polarium en Zoo Keeper irritant vonden.. nou, dit is dus die 2 games gecombineerd en dan keer drie.

Dat 'loading'-schermpje is ook echt irritant.. ik heb toch geen PSP gekocht ??

Ik ga ’m wel spelen, maar voorlopig heeft Kirby dikke voorrang, en daarna Bomberman.
Remind me -> In het vervolg gewoon weer lekker ÉÉN spel tegelijk bestellen ipv 3 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
voor de liefhebber: http://www.akkit.org/DS/E3/
ik zie 'Famicon wars demo (jap)' erbij staan

hij doet het hier iig, ik ga em ff proberen(te begrijpen)

@ x KeN x
wat vind je dan van de muziek van Bomberman? Ik vind hem wel oke, ik zou hem een 7 geven, maar ik mis wel een beetje de oude bomberman tunes.

/edit

volgensmij begin ik famicon wars een beetje door te krijgen. Het menu bestaat uit 5 opties:

makkelijk spel
medium spel
moeilijk spel
uitleg(:S)
multiplayer

het spel zelf is alleen helemaal niet meer turnbased, je kunt gewoon een unit pakken, daar met het d-pad mee rondlopen en schieten door op een bepaalde plaats op het touchscreen te drukken(gta 1 style alleen is het schieten dus geavanceerder). Verder kun je gebouwen op de kaart overnemen door er een tijdje op te blijven staan.

[ Voor 46% gewijzigd door lukaso op 10-07-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Weet iemand nog waar je binnen 1 week een carloader kan kopen voor de DS? iemand hier had gezegd dat ze bij de mediamarkt te koop waren maar er is hier helaas geen mediamarkt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 22:42

Zeror

Ik Henk 'm!

uh ook geen intertoys die ze heeft of een E-plaza ofzo

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Daar hebben ze soms idd ook van die accesoire-kitjes te koop.
Zie ook vaak dat het schap dan wel leeg is, dus succes ?

En lukaso:
Bomberman heb ik nog maar 1x even snel gespeeld toen ik ’m net had ontvangen.
Ben ’m inmiddels in de auto van mijn moeder vergeten en ik zie ’r donderdag pas weer.
Vrijdag dus een update. Ben benieuwd hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 14:24
lukaso schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:02:
voor de liefhebber: http://www.akkit.org/DS/E3/
ik zie 'Famicon wars demo (jap)' erbij staan

hij doet het hier iig, ik ga em ff proberen(te begrijpen)

@ x KeN x
wat vind je dan van de muziek van Bomberman? Ik vind hem wel oke, ik zou hem een 7 geven, maar ik mis wel een beetje de oude bomberman tunes.

/edit

volgensmij begin ik famicon wars een beetje door te krijgen. Het menu bestaat uit 5 opties:

makkelijk spel
medium spel
moeilijk spel
uitleg(:S)
multiplayer

het spel zelf is alleen helemaal niet meer turnbased, je kunt gewoon een unit pakken, daar met het d-pad mee rondlopen en schieten door op een bepaalde plaats op het touchscreen te drukken(gta 1 style alleen is het schieten dus geavanceerder). Verder kun je gebouwen op de kaart overnemen door er een tijdje op te blijven staan.
die had ik ook gezien ( van maat gekrege ) alleen kheb geen wireless lan hij trouwes ook nie :P

[ Voor 4% gewijzigd door warchaser op 10-07-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is inderdaad al wat oud, zoals ik hier al postte. Er staan ook ervaringen, misschien kun je er nog wat mee, lukaso/anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Vandaag al Kirby binnen VET VET VET....dit is de game voor de DS die laat zien wat een touchscreen wel allemaal niet kan doen.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn zeg zat net even naar de release dates te kijken maar de komende tijd word echt vetjes hoor voor de DS. 8) Deze titels komen sowieso in mijn collectie dus dat worden weer dure maandjes. :P

Dit is wel voor de US!! Maarja ik importeer ze liever als dat ik weer eeuwig moet wachten hier. :)

July:
Nanostray

Augustus:
Advance Wars: Dual Strike
Nintendogs (3 versies dan)
Pac'n Roll

September:
Lost in Blue
Lunar: Dragon Song

Oktober
Castlevania: Dawns of Sorrow
Metroid Prime: Hunters
Viewtiful Joe DS

En dan zitten er ook nog een paar andere titels tussen waarvan ik niet zoveel weet.

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 11-07-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 17:24
Wij bij de V&D in deventer hebben nog heel wat d'sen met metroid prime hunters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
ik zie mario ds en mario kart niet bij dat lijstje staan!

kirby is trouwens mega vet, maar op het einde enorm moeilijk. en dan heb ik het nog niet over de rainbow run challenges gehad. een dikke aanrader!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wanneer is de europese release van Kirby? Want ik ga over 3 weken op vakantie, zou leuk zijn als ik dan een coole DS game meehad voor in het vliegtuig :)

Anders ff importeren :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Willybubba schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:04:
Wanneer is de europese release van Kirby? Want ik ga over 3 weken op vakantie, zou leuk zijn als ik dan een coole DS game meehad voor in het vliegtuig :)

Anders ff importeren :)
tothegame.com heef 25 nov 2005 staan:

http://www.tothegame.com/game.asp?id=4112

play.com heeft 1 september staan:

http://www.play.com/play2...e=title&r=DS&title=667444

Volgens mij wordt dat importeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of bij replay kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 22:04
Ik heb ook maar 2 spellen voor de vakantie gekocht (marktplaats...er was haast bij ;) )
Meteos en Kirby...met zulke hoge reviewcijfers moet dat wel goed zitten.
Ik heb Meteos nog maar heel even gespeeld, en lijkt me erg leuk, lekker verslavend.
Kirby heb ik net even gespeeld, en die is heel erg leuk (onderscheid moet er zijn). Dus die 10 uur in dat vliegtuig die me donderdag te wachten staan, overleef ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

OK importeren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
schnumi schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:45:
Oktober
Castlevania: Dawns of Sorrow
Op de Europese Release van de PSP komt Nintendo met Castlevania 8-)
Het spel stond op 15 september, maar de precieze datum is eindelijk vrijgegeven. Kijk snel verder voor de datum.

Castlevania: Dawn of Sorrow is een opvolger van de GBA titel Castlevania: Aria of Sorrow. Het oude bekende 2D concept blijft behouden en nu zit er eindelijk, dankzij de twee schermen, een handige kaart in en zal het touch screen ook op vele leuke manieren gebruikt worden. Het belooft dus een mooie klassieke Castlevania titel te worden waar de fans op zaten te wachten.

Castlevania: Dawn of Sorrow stond eerst op 15 september voor Europa, maar Castlevania fans kunnen hun kleurkalender zelfs iets inkorten want het spel verschijnt twee weken eerder, want Castlevania: DoS staat nu op 1 september. Dat wordt de eerste van de maand rennen naar de winkels voor de Castlevania fans!
bron
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah vet :) als ik dan van vakantie terug kom hoef ik nog maar 2 a 3 weken te wachten. Kan ik mooi op vakantie al mijn ds games uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woot goed nieuws dan kan ik die game mooi hier halen in plaats van te importeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Lang leven de mediamarkt enschede bijna alle topgames voor de DS voor 34,99 sommigen zelfs 29,99 zoals bomberman..dus heb bomberman en NFSU maar gehaald..bomberman is erg erg leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Adviesprijs bomberman is 29,95 ;) Het valt me inderdaad wel op dat een hoop games stug 44,95 geprijsd worden terwijl de adviesprijs volgens mij echt niet hoger dan 39,95 is.

[ Voor 68% gewijzigd door Max|Burn op 13-07-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:06
wat zijn nou eigenlijk must have games voor de DS? kan er eentje voor 70 euro krijgen, maar ja, ik kan nog niet echt spellen ontdekken waarvan ik zeg: die MOET ik hebben...

de psp spreekt me momenteel meer aan, maar ja kheb iets tegen sony...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:50:
wat zijn nou eigenlijk must have games voor de DS? kan er eentje voor 70 euro krijgen, maar ja, ik kan nog niet echt spellen ontdekken waarvan ik zeg: die MOET ik hebben...

Kirby
Meteos
Pacpix
Yoshi touch&go
Warioware touched
Another code

zijn toch echt games die goed gebruik maken van de functies van de DS, en als je even wat maandjes wacht komen er toppertjes zoals mariokart,nanstry adavnce wars etc uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

games als Yoshi, Wario en Pac-Pix zijn van die typische demo spelletjes en rechtvaardigen imo niet de adviesprijs van €45

Ik zou zeggen Mario64 DS, als je de N64 versie niet hebt gespeeld helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Polarium als je Tetris leuk vindt :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 15:23:
games als Yoshi, Wario en Pac-Pix zijn van die typische demo spelletjes en rechtvaardigen imo niet de adviesprijs van €45

Ik zou zeggen Mario64 DS, als je de N64 versie niet hebt gespeeld helemaal
Het zijn toch het type games waarvan we er veel van zullen zien op de DS omdat ze zich toch richten op de mensen die af en toe even kort willen spelen en niet uren achter hun games door willen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik denk dat dat wel zal meevallen. Denk dat er wel genoeg games zullen komen die je snel kan spelen maar toch meer zijn dan een ''mini-game''. Meer zoals kirby dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

Phusebox schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:50:

sowieso kopen, mocht het je niet bevallen kun je hem altijd nog verkopen voor minstens 30 euro meer... (op voorwaarde dat er niets mis mee is natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Wat is het rustig hier ehehehhehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er btw veel mensen die uitkijken naar Nintendogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er raar aan? Er is voor 1 dag niet gepost, dat zijn we niet gewend in dit topic..
Een beetje, wat kun je nog meer dan dan je hond verzorgen? Klinkt wel leuk enzo, maar is 't niet een beetje kort/saai (of wordt het saai?!). Ik weet niet of er veel japans inzit, anders import ik 'm wel, ik ga namelijk twee dagen voor de Amerikaanse release (22 aug, volgens diverse sites) op vakantie.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 16-07-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die :? was als reactie op de reactie boven me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Zeker wordt nintendogs vet
maar ik moest kiezen tussen Kirby canvas curse en nintendogs, uit de US besteld en heb toch maar voor kirby gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:55
Nintendogs lijkt me wel leuk. Tot nu toe valt het me eigenlijk wel tegen allemaal, er zijn niet echt spellen die ik heel graag wil hebben of me blijven boeien. Wario Ware is natuurlijk wel grappig, maar na 3 dagen had ik dat ook wel weer gezien...
Hopelijk zal daar met Nintendogs en Animal Crossing verandering in komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met kirby en mario ben je iig wel ff bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Wekko schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:48:
... Tot nu toe valt het me eigenlijk wel tegen allemaal, er zijn niet echt spellen die ik heel graag wil hebben of me blijven boeien. Wario Ware is natuurlijk wel grappig, maar na 3 dagen had ik dat ook wel weer gezien...
Ben ik wel met je eens, ik heb nu, mario, wario, polarium, zoo-keeper, bbman, en alleen mario heeft me echt geboeid. In verhouding met PC spellen ben ik erg snel uitgekeken op DS spellen. Ik hoop dat mariokart en metroid nog wat gaan worden, daar heb ik zo'n beetje mijn hoop op gevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan moeten jullie duidelijk even snel Kirby gaan kopen..
Dat spel is zo goed en maakt echt perfect gebruik van de mogelijkheden van de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Mijn vriending is helemaal weg van Mario64. Mooi om te zien zij is nu al bij het einde van het verhaal en ik nog lange niet. Ik ben nog bezig met GBA games, maar wel koel dat zij er zo verslaafd aan is.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Lijkt er op dat Nanostray vet is.....

Play magazine score 8.5

Ik heb deze game gepreorderd voor import, nou maar hopen dat ik hem heb voordat ik op vakantie ga.

Stukje uit de review:

"I don't think people have any idea how great a shooter is waiting in the wings, or what the DS is capable of..."
+ A dazzling shooter in the vein of the best in the genre... that you can take with you. Now that's progress!
- It's short (but oh so sweet!)

"Nanostray becomes a spell-binding shooter accompanied by the kind of dreamy soundtrack this industry has all but forgotten. I order you to wear headphones (or ear buds if you're feeling sadistic) when you play Nanostray. The music obliterates 95 percent of what's out there on consoles."

W00t W00t

[ Voor 65% gewijzigd door S2S op 17-07-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb hem ook gepreorderd en hoop hem ook voor aanstaande zaterdag binnen te krijgen. Anders kan hij niet mee op vakantie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Anoniem: 131484 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:18:

* addictive meldt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 27-05 17:53

Nohead

PSN ID: Nohead

ik kijk ook wel uit naar nintendogs :P woof woof, sit boy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er hier iemand die 'm heeft?

Zitten er veel Japanse teksten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog een maandje en dan komt hij in US uit, lijkt me dat die versie iets handiger is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:19:
nog een maandje en dan komt hij in US uit, lijkt me dat die versie iets handiger is ;)
Zoals ik al eerder postte, ik ga op 20 augustus (dus twee dagen voor de USA-release) op vakantie. En nou net niet naar Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
Op lik-sang.com is nu een leuke actie: alle PSP en DS bestellingen worden gratis verzonden met UPS. _/-\o_

Er kleeft echter wel 1 nadeel aan: je moet minstens 1 game erbij nemen. :X Ik wil de DS halen en heb al Meteos in m'n bezit. Als extra game twijfel ik nog welke ik moet nemen:

- Kirby Canvas Curse --> lijkt me toch niet helemaal mijn ding, teveel platform elementen, wat ik vaak niet echt leuk vind

- Nintendogs --> niet echt mijn type spel, maar ik denk dat het toch vrij revolutionair vind en dat ik hte misschien stiekem toch erg tof vind om te spelen

- Elektroplankton --> lijkt me erg tof en origineel, is echter wel de Japanse versie. Volgens velen maakt dit niets uit voor de game zelf, maar toch twijfel ik

- Nanostray --> lijkt me zwaar cool, alleen schijnt de game toch niet een classic te zijn volgens IGN (8,0 rating) en 1UP (6.5 rating). Teveel irritante foutjes, zoals teveel touch-screen gebruik als je juist moet opletten wat er gebeurt etc.

Helaas kan ik van Lik-sang.com niet bv. Metroid Prime Hunters als bestellen, die komt pas 22 augustus uit, maar als ik van de gratis UPS verzending gebruik wil maken, kan het alleen dat de game en de DS tegelijk worden verzonden. En ik ben 15 augustus op vakantie, dus dat is qua timing erg verrot.

Help!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik zou zeggen Kirby of Nanostray ;) en oja kirby heeft ook een 6.5 gekregen van een mag.....ik zou niet teveel aan reviews trekken. Ik heb Kirby al dus die kan ik je aanraden, Nanostray heb ik besteld.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.