Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik ben er toch nog niet helemaal uit. Nanostray lijkt me toffer, de video's die ik ervan heb gezien, zien er echt vet uit. Kirby krijgt echter zeer hoge cijfers, dus dat het geen slechte game is, daar ben ik wel zeker van.S2S schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:10:
Ik zou zeggen Kirby of Nanostrayen oja kirby heeft ook een 6.5 gekregen van een mag.....ik zou niet teveel aan reviews trekken. Ik heb Kirby al dus die kan ik je aanraden, Nanostray heb ik besteld.
Ik wil echter een game waar ik gewoon lang mee kan doen, inclusief een sterke multiplayer optie. Games als Advance Wars DS, Castlevania DS en Metroid Prime Hunters kan ik bijna blindelings halen, omdat echt mijn type games zijn en de gameplay vrijwel zeker ijzerksterk zal zijn. Maar ja... nu zijn er niet echt topgames nog IMO, behalve Meteos. En die heb ik al.
Hij kon pokemon geel niet meer spelen, en hij had geen zin om 2 gameboys mee te slepen op vakantie.
Ik zeg, laat de DS thuis, en neem pokemon geel mee als je dat zo geweldig vindt, maar dat mocht niet baten.
Hij wilde ook zijn Ninteno, en Super Nintendo meenemen, de zeur!
Ik vroeg hem waarom hij uberhaubt op vakantie ging, als hij niet zonder zijn nintendo consoles kon.
Uiteindelijk had ik hem de Nintendo en Super Nintendo uit zijn hoofd gepraat, maar nu was het nog steeds de keus tussen de DS en GBC. Hij mocht van zijn ouders echt maar 1 apperaat meenemen..
Ineens kreeg ik een idee! Ik zei: "ah! ik weet het, je neemt ze gewoon allebei mee!!"
"huh, maar mijn moeder zei toch echt dat er maar 1 apperaat mee mag, weet je zeker wat je zegt"
Ik vervolgde: "Jep, en nu we toch bezig zijn, we nemen ook je Super Nintendo, Nintendo, je Sega Megadrive, je GameGear, je Mastersystem, je Neo Geo CD, en je Amiga 500 mee!!!"
"Huh? Ben je gek geworden?" vroeg hij verbaasd, en gehypnotiseerd.
Ik liet hem het volgende zien.. En zijn oogjes begonnen ineens te fonkelen...
www.pspdomain.net ( < nfi, dit is echt een super ontwikkeling, de beste games van beiden systemen op 1 universeel systeem (ik wil feel the magic graag spelen, maar heb geen zin om er een DS bij te moeten kopen (beetje zonde voor 1 spel, niet?)))
[ Voor 12% gewijzigd door Faust op 20-07-2005 13:28 ]
handig, die PSP.. zonder enige touchmogelijkheid, terwijl elke DSgame daar toch tot op heden gebruik van maaktFaust schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:26:
<<<heel verhaal>>>
[ Voor 54% gewijzigd door apNia op 20-07-2005 13:45 ]
ach ja. Het gaat om het principe. Het zou Idd beter werken als de DS de krachtigste was, en deze ook de PSP kon emuleren, dan kon je pas echt de allerbeste games op 1 machine spelen.apNia schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:43:
Iemand die toevallig nog bomberman DS wilt hebben, heb 'm hier, geheel in plastic, nooit aangeraakt! 30 euro...
[...]
handig, die PSP.. zonder enige touchmogelijkheid, terwijl elke DSgame daar toch tot op heden gebruik van maakt
Hehe, misschien zou je zelfs op het ene scherm een SNES en op het andere tegelijk een PSP kunnen draaien. Maar we weten eigelijk allemaal dat dit nooit zou kunnen
Misschien een cool idee voor de DS2!!
Ik moet eerlijk zijn over de PSP, het beste spel wat ik tot nu toe erop gespeeld heb, is FF VI... Dat is een spel van de Super Nintendo. PSP bezitters kunnen ook Nintendo Fans zijn hoor.
hier, bewijs dat ik niet sony-only ben
http://www.wavemetrix.com..._DS_outplays_Sony_PSP.pdf
lees het eens.
[ Voor 8% gewijzigd door Faust op 20-07-2005 14:07 ]
Nieuw overal te verkrijgen voor E29,95, dus Nee, dankje. E20 is mijn bod waar je me per e-mail over lastig mag vallen, verder moet je natuurlijk gewoon op de frontpage zijn voor vraag_en_aanbod.apNia schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:43:
Iemand die toevallig nog bomberman DS wilt hebben, heb 'm hier, geheel in plastic, nooit aangeraakt! 30 euro...
[...]
handig, die PSP.. zonder enige touchmogelijkheid, terwijl elke DSgame daar toch tot op heden gebruik van maakt
20*350ZO45°
apNia schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:43:
[...]
grr heb hem net gekocht in de winkel voor 39,99Richard schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:12:
[...]
Nieuw overal te verkrijgen voor E29,95, dus Nee, dankje. E20 is mijn bod waar je me per e-mail over lastig mag vallen, verder moet je natuurlijk gewoon op de frontpage zijn voor vraag_en_aanbod.
mag ik je misschien vragen welke winkel(s) precies hem voor 30 euro hebben?
op bijv. liksang is hij 41.46 EUR voor de japanse. Dus..
of was het een 'truukje' om de prijs van apnia omlaag te krijgen?
[ Voor 50% gewijzigd door randje op 20-07-2005 15:44 ]
[ Voor 71% gewijzigd door lukaso op 20-07-2005 15:54 ]
Free record shop: 30 euro
http://www.freerecordshop...actions.asp?actionid=3602
Zuiderpark 21 euro:
http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=870_778_780
En bij de replay en mediamarkt is hij ook 29.95
Alhoewel ik die 21 euro bij zuiderpark wel lullig vind, 2 dagen nadat ik hem voor 27 euro had binnen gekregen (pre order) ging hij in de aanbieding voor 21 euro
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
pff ja ok, ik ga vragen of ik hem mag ruilen, maar hoe wis je de savegame? want je ziet dat iemand (ik dus) al een savegame heb aangemaakt bij file aSpypiet schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:49:
Dan ben jij behoorlijk stom geweest![]()
Free record shop: 30 euro
http://www.freerecordshop...actions.asp?actionid=3602
Zuiderpark 21 euro:
http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=870_778_780
En bij de replay en mediamarkt is hij ook 29.95
Alhoewel ik die 21 euro bij zuiderpark wel lullig vind, 2 dagen nadat ik hem voor 27 euro had binnen gekregen (pre order) ging hij in de aanbieding voor 21 euro![]()
volgens mij kan je niet wissen he?
de camerapositie wijzigen is in ieder geval even wennen, zeker als je eigenlijk alleen maar mario64 speelt.
Ik geloof dat daar het vuilnisbak icoontje voor was... denk ik...pff ja ok, ik ga vragen of ik hem mag ruilen, maar hoe wis je de savegame? want je ziet dat iemand (ik dus) al een savegame heb aangemaakt bij file a
volgens mij kan je niet wissen he?
Liege, liege, liegebeest!
Dupe ?apNia schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:43:
Of heb je ’m gekocht en durf je ’t niet aan ?
Leuk dat het kan idd maarja lijkt mij nou niet echt de bedoeling.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik heb het dus over Bomberman.
20*350ZO45°
Ik speel ook nooit multiplayer, wilde een 2e voor mijn vriendin kopen, toch maar niet gedaan, we hebben het geld "later" misschien nog hard nodig.pokeran schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:07:
trouwens wie van jullie speelt welleens multiplayer met iemand anders? ik ken gewoon niemand anders die ook een nintendo DS heeft
Hiero in Bergen op Zoom is enkele weken geleden een Nintendo DS WLan Party geweest. Was door een clubje mensen opgericht en in de lokale krantjes gezet en zo, best een leuk ID. Ik ben niet geweest vanwege de extreme hitte die dag. Daarna nooit meer iets er over gehoord, maar er zal wel een leuk stukje over de dag zelf via google te vinden moeten zijn, het was in de blokstallen.
Bomberman is inmiddels besteld. (ben een beetje ongeduldig). Verzendkosten waren dus €2,- wat neerkomt op €23 totaal. Is altijd nog €7 goedkoper. Kan iemand nog bevestigen of het een EUR, JAP of USA is? Paypal betalen is ook wel lekker, weet ik zeker dat het geld er snel is
Edit:
NDS Party: Te vroeg, maar wel geslaagd
Zaterdag 25 juni j.l. vond de NintendoDS Link Party plaats in CKB Underground. Het was duidelijk te vroeg voor de dergelijke party. De meest interessante multi-player games moeten nog uitkomen (o.a. Mario Kart DS) voor de nieuwe Nintendo handheld wat toch aardig wat mensen ervan weerhield de trip naar Bergen op Zoom te maken.
Dit was al op te maken uit de reacties die vooraf gingen aan deze party. Desondanks was het een geslaagde middag. De 17 deelnemers gingen o.a. op sterrenjacht in Super Mario 64 DS, reden elkaar van de weg in Need for Speed: Underground 2, schoten op elkaar in de Metroid Prime: First Hunt demo en speelden Yoshi: Touch and Go tegen elkaar. Tussendoor deed men zich tegoed aan één van de 13 displays met daarin PS2, Xbox en Gamecube consoles.
Het hoogtepunt van de middag speelde zich echter niet af op de DS, maar op drie Gamecubes die in een LAN met elkaar in verbinding stonden.
Diverse keren gingen meerdere spelers de strijd met elkaar aan in een potje Mario Kart: Double Dash! Wellicht had dit spel voor de deelnemers de multi-player elementen waar men voor de DS nog steeds op wacht…….
[ Voor 38% gewijzigd door Richard op 20-07-2005 20:27 . Reden: stukje blokstallen erbij ]
20*350ZO45°
zaterdag 10 september te Utrecht
http://gamersdag.web-log.nl/
[ Voor 14% gewijzigd door lukaso op 20-07-2005 21:38 ]
Anoniem: 136845
Dat hoort echt niet!, ik zou terug gaan en een goede eisen.Anoniem: 136845 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:37:
ik denk dat mijn nintendo ds een keer is terug gebracht ofzo omdat de doos er nogal beschadigd uitziet en de vip code is ook al gebruikt. weet iemand toevalig of ik hem dan kan omruilen?? ik heb hem bij dixons gekocht
reden: vip code, beschadigde doos, gebruikssporen op de DS (miniscule krasjes?)
This space is occupied
nee geen gebruikssporen (wel al meteen wat stof in de hoekje van het touchpad) hoord de doos trouwens dicht tezijn gemaakt met een plakbandje ofzo?TheEvilCuber schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:55:
[...]
Dat hoort echt niet!, ik zou terug gaan en een goede eisen.
reden: vip code, beschadigde doos, gebruikssporen op de DS (miniscule krasjes?)
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 136845 op 21-07-2005 13:05 ]
Een ronde transparante Nintendo sticker als ik me niet vergis. De jouwe lijkt gebruikt.....terug gaan.Anoniem: 136845 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:02:
[...]
nee geen gebruikssporen (wel al meteen wat stof in de hoekje van het touchpad) hoord de doos trouwens dicht tezijn gemaakt met een plakbandje ofzo?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
bedank voor de info. ga hem strax omruilenS2S schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:09:
[...]
Een ronde transparante Nintendo sticker als ik me niet vergis. De jouwe lijkt gebruikt.....terug gaan.
Anoniem: 126062
Net trouwens Mario 64 DS binnen!
Wat loop je trouwens ontzettend langzaam met de normale pad :\..
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 21-07-2005 14:23 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 131484
probeer het eens terwijl je y ingedrukt houdt-Daniël- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:09:
102 7 9 berichten, zal ik een nieuw topicje openen?
Net trouwens Mario 64 DS binnen!
Wat loop je trouwens ontzettend langzaam met de normale pad :\..
linkse knop van de vier actiebuttons dus
edit: ik ben de snes knoppenlay-out niet gewend
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131484 op 21-07-2005 14:51 ]
Dat is toch Y?Anoniem: 131484 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:35:
[...]
probeer het eens terwijl je x ingedrukt houdt
linkse knop van de vier actiebuttons dus
Heb weleens een paar keer Mario 64 DS gedaan met een paar anderen. Werkt perfect hoor. Lekker mekaar jennen met die sterren.pokeran schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:07:
trouwens wie van jullie speelt welleens multiplayer met iemand anders? ik ken gewoon niemand anders die ook een nintendo DS heeft
[ Voor 45% gewijzigd door InZane op 21-07-2005 14:49 ]
Erg vreemd dat ze zomaar een nieuwe code hebben, daar moeten ze dus weer een doos van iemand anders voor open maken.Anoniem: 136845 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:07:
volgens hun is mijn nintendo ds gewoon nieuw. dus ik kreeg geen nieuwe. ik kreeg wel een nieuwe code die het wel doed. er stonden daar trouwens geen dozen met een stickertje ofzo.

This space is occupied
Nee, ik zit nog niet vast.
ze pakte ook gewoon een nieuwe doos. kaartje eruit, doosje dicht en weer terug in de vitrineTheEvilCuber schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:49:
[...]
Erg vreemd dat ze zomaar een nieuwe code hebben, daar moeten ze dus weer een doos van iemand anders voor open maken.
Iedereen die hulp nodig heeft M64
download deze file:
www.spikedhumor.com/media/238/smb64.wmv
deze kerel speelt M64 (voor n64, maar is zelfde als ds versie) uit op 20minuten.
Nu weet je dus hoe alles moet
let op je ziet veel trukjes en het einde van het spel
dus wie dit niet wil weten ook niet downloaden aub
http://web.mac.com/kl00n
Pff, staat onderhand al 2 dagen op Gbaparty/Dsparty.. Is al ouder dan twee dagen trouwens.kloon schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:36:
snel deze info posten
Iedereen die hulp nodig heeft M64
download deze file:
www.spikedhumor.com/media/238/smb64.wmv
deze kerel speelt M64 (voor n64, maar is zelfde als ds versie) uit op 20minuten.
Nu weet je dus hoe alles moet
let op je ziet veel trukjes en het einde van het spel
dus wie dit niet wil weten ook niet downloaden aub
Anoniem: 131484
lekker belangrijk-Daniël- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:56:
[...]
Pff, staat onderhand al 2 dagen op Gbaparty/Dsparty.. Is al ouder dan twee dagen trouwens.

De DS ligt ook al meer dan 2 dagen in de winkel. Zeuren is ook een vak.-Daniël- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:56:
Pff, staat onderhand al 2 dagen op Gbaparty/Dsparty.. Is al ouder dan twee dagen trouwens.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
maar wie gaat het nieuwe topique starten? ik help morgen wel ff met de OP, maar weet zelf niet precies hoe het moet duss...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.