Het Nintendo DS topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.075 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Met al die positieve geluiden over Kirby ben ik toch geinteresseerd geraakt. Is Kirby wel een volwaardige game en niet zoals Yoshi touch 'n go, die ik te beperkt vind.

Zeker aangezien mijn vriendin net Mario heeft uitgespeeld, wil haar wel NDS hooked houden!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
S2S schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:10:
Ik zou zeggen Kirby of Nanostray ;) en oja kirby heeft ook een 6.5 gekregen van een mag.....ik zou niet teveel aan reviews trekken. Ik heb Kirby al dus die kan ik je aanraden, Nanostray heb ik besteld.
Ik ben er toch nog niet helemaal uit. Nanostray lijkt me toffer, de video's die ik ervan heb gezien, zien er echt vet uit. Kirby krijgt echter zeer hoge cijfers, dus dat het geen slechte game is, daar ben ik wel zeker van.

Ik wil echter een game waar ik gewoon lang mee kan doen, inclusief een sterke multiplayer optie. Games als Advance Wars DS, Castlevania DS en Metroid Prime Hunters kan ik bijna blindelings halen, omdat echt mijn type games zijn en de gameplay vrijwel zeker ijzerksterk zal zijn. Maar ja... nu zijn er niet echt topgames nog IMO, behalve Meteos. En die heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Een vriend van me klaagde laatst over zijn nintendo DS.

Hij kon pokemon geel niet meer spelen, en hij had geen zin om 2 gameboys mee te slepen op vakantie.
Ik zeg, laat de DS thuis, en neem pokemon geel mee als je dat zo geweldig vindt, maar dat mocht niet baten.

Hij wilde ook zijn Ninteno, en Super Nintendo meenemen, de zeur!

Ik vroeg hem waarom hij uberhaubt op vakantie ging, als hij niet zonder zijn nintendo consoles kon.

Uiteindelijk had ik hem de Nintendo en Super Nintendo uit zijn hoofd gepraat, maar nu was het nog steeds de keus tussen de DS en GBC. Hij mocht van zijn ouders echt maar 1 apperaat meenemen.. ;(

Ineens kreeg ik een idee! Ik zei: "ah! ik weet het, je neemt ze gewoon allebei mee!!"
"huh, maar mijn moeder zei toch echt dat er maar 1 apperaat mee mag, weet je zeker wat je zegt"

Ik vervolgde: "Jep, en nu we toch bezig zijn, we nemen ook je Super Nintendo, Nintendo, je Sega Megadrive, je GameGear, je Mastersystem, je Neo Geo CD, en je Amiga 500 mee!!!"

"Huh? Ben je gek geworden?" vroeg hij verbaasd, en gehypnotiseerd.

Ik liet hem het volgende zien.. En zijn oogjes begonnen ineens te fonkelen...

www.pspdomain.net ( < nfi, dit is echt een super ontwikkeling, de beste games van beiden systemen op 1 universeel systeem (ik wil feel the magic graag spelen, maar heb geen zin om er een DS bij te moeten kopen (beetje zonde voor 1 spel, niet?)))

[ Voor 12% gewijzigd door Faust op 20-07-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 15:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Iemand die toevallig nog bomberman DS wilt hebben, heb 'm hier, geheel in plastic, nooit aangeraakt! 30 euro...
handig, die PSP.. zonder enige touchmogelijkheid, terwijl elke DSgame daar toch tot op heden gebruik van maakt ;)

[ Voor 54% gewijzigd door apNia op 20-07-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
apNia schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:43:
Iemand die toevallig nog bomberman DS wilt hebben, heb 'm hier, geheel in plastic, nooit aangeraakt! 30 euro...

[...]
handig, die PSP.. zonder enige touchmogelijkheid, terwijl elke DSgame daar toch tot op heden gebruik van maakt ;)
ach ja. Het gaat om het principe. Het zou Idd beter werken als de DS de krachtigste was, en deze ook de PSP kon emuleren, dan kon je pas echt de allerbeste games op 1 machine spelen.
Hehe, misschien zou je zelfs op het ene scherm een SNES en op het andere tegelijk een PSP kunnen draaien. Maar we weten eigelijk allemaal dat dit nooit zou kunnen :'( :'( :'(
Misschien een cool idee voor de DS2!!

Ik moet eerlijk zijn over de PSP, het beste spel wat ik tot nu toe erop gespeeld heb, is FF VI... Dat is een spel van de Super Nintendo. PSP bezitters kunnen ook Nintendo Fans zijn hoor. ;)

hier, bewijs dat ik niet sony-only ben
http://www.wavemetrix.com..._DS_outplays_Sony_PSP.pdf
lees het eens.

[ Voor 8% gewijzigd door Faust op 20-07-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 20:08

Martinspire

Awesomeness

ik heb trouwens meteos en kirby en ik vind ze allebei erg goed
ik vraag me alleen af of meteos door de touchscreen besturen een 9 heeft gekregen? want zo megaubergoed is ie nou ook weer niet, zou ze eerder bijde een 7,5 of misschien een 8 geven...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 15:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik zie echt niet in ook waarom ik de PSP en de SNES tegelijk zou willen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 11:40

Richard

Kuru Kuru Kururin

[...]
Nieuw overal te verkrijgen voor E29,95, dus Nee, dankje. E20 is mijn bod waar je me per e-mail over lastig mag vallen, verder moet je natuurlijk gewoon op de frontpage zijn voor vraag_en_aanbod.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

[...]
Richard schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:12:
[...]

Nieuw overal te verkrijgen voor E29,95, dus Nee, dankje. E20 is mijn bod waar je me per e-mail over lastig mag vallen, verder moet je natuurlijk gewoon op de frontpage zijn voor vraag_en_aanbod.
grr heb hem net gekocht in de winkel voor 39,99
mag ik je misschien vragen welke winkel(s) precies hem voor 30 euro hebben?

op bijv. liksang is hij 41.46 EUR voor de japanse. Dus..
of was het een 'truukje' om de prijs van apnia omlaag te krijgen? B) :P

[ Voor 50% gewijzigd door randje op 20-07-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 23:22
ik heb hem voor dertig gehaald, maar dit is nog lager: http://zuiderpark-computers.nl/shopping_cart.php?sort=2a

[ Voor 71% gewijzigd door lukaso op 20-07-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 13:55

Spypiet

Lit

Dan ben jij behoorlijk stom geweest :o

Free record shop: 30 euro
http://www.freerecordshop...actions.asp?actionid=3602

Zuiderpark 21 euro:
http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=870_778_780

En bij de replay en mediamarkt is hij ook 29.95

Alhoewel ik die 21 euro bij zuiderpark wel lullig vind, 2 dagen nadat ik hem voor 27 euro had binnen gekregen (pre order) ging hij in de aanbieding voor 21 euro :(

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

heb gisteren ook een nintendo ds gekocht met mario 64 :*) mooi apperaatje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Spypiet schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:49:
Dan ben jij behoorlijk stom geweest :o

Free record shop: 30 euro
http://www.freerecordshop...actions.asp?actionid=3602

Zuiderpark 21 euro:
http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=870_778_780

En bij de replay en mediamarkt is hij ook 29.95

Alhoewel ik die 21 euro bij zuiderpark wel lullig vind, 2 dagen nadat ik hem voor 27 euro had binnen gekregen (pre order) ging hij in de aanbieding voor 21 euro :(
pff ja ok, ik ga vragen of ik hem mag ruilen, maar hoe wis je de savegame? want je ziet dat iemand (ik dus) al een savegame heb aangemaakt bij file a
volgens mij kan je niet wissen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 23:22
Heeft er iemand hier ook damassoi band of brothers? kan je aub beetje vertellen hoe het is? en maybe verkoop je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ok net terug en heb hem geruild voor rayman DS. het is een import versie. ik heb nog niemand in dit topic gezien die rayman heeft, maar ik heb hem veels te kort om nog iets nuttigs erover te zeggen.
de camerapositie wijzigen is in ieder geval even wennen, zeker als je eigenlijk alleen maar mario64 speelt. :D (ik speel het, maar kom niet vooruit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:53
pff ja ok, ik ga vragen of ik hem mag ruilen, maar hoe wis je de savegame? want je ziet dat iemand (ik dus) al een savegame heb aangemaakt bij file a
volgens mij kan je niet wissen he?
Ik geloof dat daar het vuilnisbak icoontje voor was... denk ik...

B)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dupe ?
Of heb je ’m gekocht en durf je ’t niet aan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens hoe wil je in vredesnaam een DS game gaan spelen op de PSP met 4 fps en geen touchscreen besturing? :P

Leuk dat het kan idd maarja lijkt mij nou niet echt de bedoeling.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wie kan mij zonder dat ik een account aan hoef te maken bij zuiderpark aangeven hoeveel de verzendkosten bedragen? Is het een USA of EUR game?

Ik heb het dus over Bomberman.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

trouwens wie van jullie speelt welleens multiplayer met iemand anders? ik ken gewoon niemand anders die ook een nintendo DS heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

pokeran schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:07:
trouwens wie van jullie speelt welleens multiplayer met iemand anders? ik ken gewoon niemand anders die ook een nintendo DS heeft :(
Ik speel ook nooit multiplayer, wilde een 2e voor mijn vriendin kopen, toch maar niet gedaan, we hebben het geld "later" misschien nog hard nodig.

Hiero in Bergen op Zoom is enkele weken geleden een Nintendo DS WLan Party geweest. Was door een clubje mensen opgericht en in de lokale krantjes gezet en zo, best een leuk ID. Ik ben niet geweest vanwege de extreme hitte die dag. Daarna nooit meer iets er over gehoord, maar er zal wel een leuk stukje over de dag zelf via google te vinden moeten zijn, het was in de blokstallen.

Bomberman is inmiddels besteld. (ben een beetje ongeduldig). Verzendkosten waren dus €2,- wat neerkomt op €23 totaal. Is altijd nog €7 goedkoper. Kan iemand nog bevestigen of het een EUR, JAP of USA is? Paypal betalen is ook wel lekker, weet ik zeker dat het geld er snel is ;)

Edit:
NDS Party: Te vroeg, maar wel geslaagd

Zaterdag 25 juni j.l. vond de NintendoDS Link Party plaats in CKB Underground. Het was duidelijk te vroeg voor de dergelijke party. De meest interessante multi-player games moeten nog uitkomen (o.a. Mario Kart DS) voor de nieuwe Nintendo handheld wat toch aardig wat mensen ervan weerhield de trip naar Bergen op Zoom te maken.

Dit was al op te maken uit de reacties die vooraf gingen aan deze party. Desondanks was het een geslaagde middag. De 17 deelnemers gingen o.a. op sterrenjacht in Super Mario 64 DS, reden elkaar van de weg in Need for Speed: Underground 2, schoten op elkaar in de Metroid Prime: First Hunt demo en speelden Yoshi: Touch and Go tegen elkaar. Tussendoor deed men zich tegoed aan één van de 13 displays met daarin PS2, Xbox en Gamecube consoles.

Het hoogtepunt van de middag speelde zich echter niet af op de DS, maar op drie Gamecubes die in een LAN met elkaar in verbinding stonden.

Diverse keren gingen meerdere spelers de strijd met elkaar aan in een potje Mario Kart: Double Dash! Wellicht had dit spel voor de deelnemers de multi-player elementen waar men voor de DS nog steeds op wacht…….

[ Voor 38% gewijzigd door Richard op 20-07-2005 20:27 . Reden: stukje blokstallen erbij ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
de 'gamersdag' is mischien wel leuk om heen te gaan, voor DS en GBA. Helaas ken ik net zoals sommigge anderen helemaal geen andere DS-ers, dus zal ik er ook alleen heen moeten, maarja, wel een goede manier om eens met wat nieuwe spellen kennis te maken, en hans van zuiderpark gaat er ook staan met een standje met goedkopere games...

zaterdag 10 september te Utrecht

http://gamersdag.web-log.nl/

[ Voor 14% gewijzigd door lukaso op 20-07-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat mijn nintendo ds een keer is terug gebracht ofzo omdat de doos er nogal beschadigd uitziet en de vip code is ook al gebruikt. weet iemand toevalig of ik hem dan kan omruilen?? ik heb hem bij dixons gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 136845 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:37:
ik denk dat mijn nintendo ds een keer is terug gebracht ofzo omdat de doos er nogal beschadigd uitziet en de vip code is ook al gebruikt. weet iemand toevalig of ik hem dan kan omruilen?? ik heb hem bij dixons gekocht
Dat hoort echt niet!, ik zou terug gaan en een goede eisen.
reden: vip code, beschadigde doos, gebruikssporen op de DS (miniscule krasjes?)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:55:
[...]

Dat hoort echt niet!, ik zou terug gaan en een goede eisen.
reden: vip code, beschadigde doos, gebruikssporen op de DS (miniscule krasjes?)
nee geen gebruikssporen (wel al meteen wat stof in de hoekje van het touchpad) hoord de doos trouwens dicht tezijn gemaakt met een plakbandje ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 136845 op 21-07-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:37

S2S

Anoniem: 136845 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:02:
[...]

nee geen gebruikssporen (wel al meteen wat stof in de hoekje van het touchpad) hoord de doos trouwens dicht tezijn gemaakt met een plakbandje ofzo?
Een ronde transparante Nintendo sticker als ik me niet vergis. De jouwe lijkt gebruikt.....terug gaan.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:09:
[...]

Een ronde transparante Nintendo sticker als ik me niet vergis. De jouwe lijkt gebruikt.....terug gaan.
bedank voor de info. ga hem strax omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens hun is mijn nintendo ds gewoon nieuw. dus ik kreeg geen nieuwe. ik kreeg wel een nieuwe code die het wel doed. er stonden daar trouwens geen dozen met een stickertje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

102 7 9 berichten, zal ik een nieuw topicje openen?

Net trouwens Mario 64 DS binnen! _/-\o_

Wat loop je trouwens ontzettend langzaam met de normale pad :\..

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 21-07-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Tja, je hebt ook geen poot om op te staan als je het thuis pas controleert. Voor hetzelfde geld heb je zelf die code al gebruikt, en die doos een klap gegeven...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

-Daniël- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:09:
102 7 9 berichten, zal ik een nieuw topicje openen?

Net trouwens Mario 64 DS binnen! _/-\o_

Wat loop je trouwens ontzettend langzaam met de normale pad :\..
probeer het eens terwijl je y ingedrukt houdt ;)

linkse knop van de vier actiebuttons dus

edit: ik ben de snes knoppenlay-out niet gewend ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131484 op 21-07-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-05 10:43
Anoniem: 131484 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:35:
[...]

probeer het eens terwijl je x ingedrukt houdt ;)

linkse knop van de vier actiebuttons dus
Dat is toch Y? ;)
pokeran schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:07:
Heb weleens een paar keer Mario 64 DS gedaan met een paar anderen. Werkt perfect hoor. Lekker mekaar jennen met die sterren.

[ Voor 45% gewijzigd door InZane op 21-07-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja, ik weet wel van die knoppen, maar had toch verwacht dat je wat sneller loopt.. -_-..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 136845 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:07:
volgens hun is mijn nintendo ds gewoon nieuw. dus ik kreeg geen nieuwe. ik kreeg wel een nieuwe code die het wel doed. er stonden daar trouwens geen dozen met een stickertje ofzo.
Erg vreemd dat ze zomaar een nieuwe code hebben, daar moeten ze dus weer een doos van iemand anders voor open maken. |:(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of er Mario 64 DS screenshot tutorials zijn? Volgens mij had IGN/Gamespot er laatst een van Battlefield 2.

Nee, ik zit nog niet vast. :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:49:
[...]

Erg vreemd dat ze zomaar een nieuwe code hebben, daar moeten ze dus weer een doos van iemand anders voor open maken. |:(
ze pakte ook gewoon een nieuwe doos. kaartje eruit, doosje dicht en weer terug in de vitrine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
idd tijd voor een nieuwe topique, ik wel wel ff helpen met een nieuwe OP, deze is redelijk outdated imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 13:43
snel deze info posten

Iedereen die hulp nodig heeft M64
download deze file:

www.spikedhumor.com/media/238/smb64.wmv

deze kerel speelt M64 (voor n64, maar is zelfde als ds versie) uit op 20minuten.
Nu weet je dus hoe alles moet

let op je ziet veel trukjes en het einde van het spel
dus wie dit niet wil weten ook niet downloaden aub

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kloon schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:36:
snel deze info posten

Iedereen die hulp nodig heeft M64
download deze file:

www.spikedhumor.com/media/238/smb64.wmv

deze kerel speelt M64 (voor n64, maar is zelfde als ds versie) uit op 20minuten.
Nu weet je dus hoe alles moet

let op je ziet veel trukjes en het einde van het spel
dus wie dit niet wil weten ook niet downloaden aub
Pff, staat onderhand al 2 dagen op Gbaparty/Dsparty.. Is al ouder dan twee dagen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Daniël- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:56:
[...]

Pff, staat onderhand al 2 dagen op Gbaparty/Dsparty.. Is al ouder dan twee dagen trouwens.
lekker belangrijk :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

-Daniël- schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:56:
De DS ligt ook al meer dan 2 dagen in de winkel. Zeuren is ook een vak. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
haha wat een tjappie!!111!1

maar wie gaat het nieuwe topique starten? ik help morgen wel ff met de OP, maar weet zelf niet precies hoe het moet duss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:40

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste