Het Nintendo DS topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.161 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik wil another code ook! Lijkt me zo'n tof spel. Alleen beetje jammer dat ik nog geen DS heb :'( Ik weet inmiddels wel al welke kleur DS ik wil. Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/52720050419_153836_0_big.jpg

Ik moet alleen nog even de voor en nadelen van het importeren afwegen. Is hier toevallig iemand die zijn/ haar ds geimporteerd heeft? Ik vraag me namelijk af hoeveel je aan de douane moet betalen als ze het pakje open maken?

[ Voor 10% gewijzigd door Bianca op 16-06-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 22:19
Bianca schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:03:
Ik wil another code ook! Lijkt me zo'n tof spel. Alleen beetje jammer dat ik nog geen DS heb :'( Ik weet inmiddels wel al welke kleur DS ik wil. Deze dus:
[afbeelding]
Jammer dat de onderkant zwart is...

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:35

Wekkie

Yeah

Net bij Polarium 787 lines gehaald (B Rank)! Grappig, want mijn vorige high score was 256 lines. Als je dan eenmaal op dreef bent gaat het erg lekker :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
ik 380, vorige record was ook zo rond de 250, alleen staat ie niet in de highscore lijst....*zucht*

* lukaso blijft een hekel hebben aan 2 variabelen in een highscore lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Even over Mario64 he. Is de besturing te vergelijken met die van de N64?
Ik heb een poosje geleden voor het eerst Mario64 op de N64 gespeeld en persoonlijk vind ik de besturing van Sunshine voor de cube 2x beter. Op de N64 was het allemaal wat trager, en zelfs gras "voelt aan" alsof je op ijs loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

_Mon_ schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 01:15:
Op de N64 was het allemaal wat trager, en zelfs gras "voelt aan" alsof je op ijs loopt.
Das toch echt niet waar hoor.. (hij loopt wel wat trager maar de besturing is toch vrij precies) sowieso is het minder op de DS ivm missende analoge besturing.

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 17-06-2005 06:09 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:41

TdV

[afbeelding]

Ik moet alleen nog even de voor en nadelen van het importeren afwegen. Is hier toevallig iemand die zijn/ haar ds geimporteerd heeft? Ik vraag me namelijk af hoeveel je aan de douane moet betalen als ze het pakje open maken?
Ik heb mijn ds van videogamesplus.ca, daar hebben ze nu een preorder aanbieding met die blauwe ds met gratis mario64ds voor 199 cad, ongeveer 140 euro. De verzendkosten zijn 42 cad (+/-30 euro) met DHL. Ze zetten een lagere waarde op het pakket, bij mij en anderen in ieder geval wel, zodat je geen naheffingen krijgt. Ze leveren in een dag of 3 a 4 geloof ik. Volgens mij checken ze hem ook nog op dode pixels voor je, wat wil je nog meer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

MetroidPrime schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:48:
[...]

Je kunt via elk normaal WiFi netwerk online, het is alleen nog niet duidelijk of er ook ondersteuning voor de verschillende beveiligingsmethoden zal zijn. Er zal voor iedereen die geen WiFi netwerk thuis heeft een USB-dongle voor de PC worden uitgebracht die gebruikt kan worden om met de DS online te gaan en om van de Nintendo website gedownloade demo's naar de DS te kunnen versturen.
Niet met een speciale Nintendo dongle ;) maar iedere dongle zal werken, het is immmers een wi-fi standaard. Ik denk dan ook niet dat ze er 1 uit gaan brengen, heb ik ook niets over gehoord/gelezen. En hoe ze dat met de beveiligingen gaan doen weet ik ook niet. Mischien sluiten ze hier een deal met T-moblie, T-mobile is hotspots aan het plaatsen in Nederland. Dat MAC adressen die afkomstig zijn van een DS altijd op het netwerk mogen.
En thuis kun je zo ff het MAC adres van je DS toevoegen, als dat nodig is.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

ik denk wel dat tmobile zal proberen dssen op het netwerk te laten draaien ja
maar dan moet je wel eerst inloggen vermoed ik...
dat je daarna gaat surfen zal ze een bal zijn, maar ze willen wel geld vangen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

S2S schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:55:
[...]

Niet met een speciale Nintendo dongle ;) maar iedere dongle zal werken, het is immmers een wi-fi standaard. Ik denk dan ook niet dat ze er 1 uit gaan brengen, heb ik ook niets over gehoord/gelezen. En hoe ze dat met de beveiligingen gaan doen weet ik ook niet. Mischien sluiten ze hier een deal met T-moblie, T-mobile is hotspots aan het plaatsen in Nederland. Dat MAC adressen die afkomstig zijn van een DS altijd op het netwerk mogen.
En thuis kun je zo ff het MAC adres van je DS toevoegen, als dat nodig is.
Nintendo is also making things easier for gamers without wireless Internet connections at home. According to the latest issue of Famitsu, Nintendo will release a wireless USB network adapter that can be hooked up to the PC and act as an access point for the DS and Revolution. Specific details on the USB adapter haven't been disclosed.
Bron: Gamespot

MAC-adres beveiliging zou ik zelf afraden op je router thuis. Een MAC-adres is zo makkelijk af te luisteren en te spoofen dat je het een voor iemand die weet wat hij doet maar enkele minuten kost voordat hij op je netwerk zit. WPA is de enige beveiliging die goed genoeg is. Daarom zie ik T-mobile dat ook niet zo snel doen, als alle MAC-adressen die aan Nintendo zijn toegekend gratis online mogen bij zo'n hotspot, anders hebben alle laptops die op die T-Mobile hotspots gebruikt worden binnen enkele dagen allemaal het MAC-adres van een DS. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bij mij was ’ie onderschept en ik moest € 50 aan import-kosten betalen.
Dat was voor een DS + Mario via express post.
Alle dingen die ik daarna met regular mail heb besteld hadden een lager bedrag op de verpakking staan en kwamen gewoon aan zonder gezeik.

Bij play-asia.com overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet gewenst in dit topic ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 17-06-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Tof, maar ik denk dat dat een beetje teveel van het goede wordt op dit forum ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Erm.. ik denk idd niet dat dat hier zal worden gewaardeerd.
Zou ’t maar even weghalen dude.

EDIT: Hmm ik heb niet goed gekeken.
Dacht dat je ze daar kon downloaden... my bad ;)

En hoe VET is deze smilie !! Afbeeldingslocatie: http://gbatemp.net/style_emoticons/default/yaynds.gif

[ Voor 55% gewijzigd door Ken. op 17-06-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

F*cking h@ll, dat is een mooie smiley _/-\o_

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, het is toch echt een .nfo site, en geen roms waar je kan downloaden, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ja dat zag ik ook even anders ja (dacht ook dat het roms waren en je link impliceerde dat ook)..dan nog..het zijn .nfo's over illegale roms :) Nog steeds niet gewenst denk ik zo.

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 18-06-2005 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:09

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
even een vraagje, moet je nou van die 'speciale' oordopjes kopen voor de DS (als je geluid in je oren wilt :P)? of kan je er gewoon een willekeurige headphone inpluggen :P?\
en iemand nog tips met winkels (in NL graag :)) aanbiedingen ed?

[ Voor 20% gewijzigd door BiG-GuY op 18-06-2005 09:00 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

je kan er gewoon eigen oordopjes in proppen.

[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 18-06-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
ik heb die movieplayer nu, is leuk speelgoed. incl verzendkosten was ie 25 euro dus viel wel mee, ik had hier toch nog een cf kaartje liggen. Weet iemand hier of er nog een update was om de video op ds scherm grootte te laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op zich kan je dat zelf converteren toch. Wil je het echt over het hele scherm hebben dan is je beeld wel vervormd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 10:14:
ik heb die movieplayer nu, is leuk speelgoed. incl verzendkosten was ie 25 euro dus viel wel mee, ik had hier toch nog een cf kaartje liggen. Weet iemand hier of er nog een update was om de video op ds scherm grootte te laten draaien?
Heb je ook een Passme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
wat bedoel je Maxburn, gebruik jij andere software dan de meegeleverde dan? Die meegeleverde gaat imo maar tot 240*160

helaas daniel, maar wat zou ik daar in deze situatie aan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:05:
wat bedoel je Maxburn, gebruik jij andere software dan de meegeleverde dan? Die meegeleverde gaat imo maar tot 240*160

helaas daniel, maar wat zou ik daar in deze situatie aan hebben?
Dan zou je r*ms kunnen dumpen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
TdV schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:44:
[...]

Ik heb mijn ds van videogamesplus.ca, daar hebben ze nu een preorder aanbieding met die blauwe ds met gratis mario64ds voor 199 cad, ongeveer 140 euro. De verzendkosten zijn 42 cad (+/-30 euro) met DHL. Ze zetten een lagere waarde op het pakket, bij mij en anderen in ieder geval wel, zodat je geen naheffingen krijgt. Ze leveren in een dag of 3 a 4 geloof ik. Volgens mij checken ze hem ook nog op dode pixels voor je, wat wil je nog meer. _/-\o_
Kijk dat zocht ik nu. Ik had zelf al bij videogamesplus gekeken en zag dat alleen de blauwe ds daar 126 euro was dus 140 met mario ds erbij is natuurlijk niet verkeerd. Ik kon videogamesplus al wel maar ik had er nog nooit wat gekocht. Als ze een lagere waarde op het pakket zetten en hem checken op dode pixels dan ga ik hem daar kopen. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Op welke datum komt Another Code/Trace Memory eigenlijk uit? Wil wat te doen hebben in het vliegtuig/op vakantie (duurt nog een maand, mgoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Xrenity schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:10:
Op welke datum komt Another Code/Trace Memory eigenlijk uit? Wil wat te doen hebben in het vliegtuig/op vakantie (duurt nog een maand, mgoed)
Ik meen de 24e van deze maand gelezen te hebben :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep volgens mij ook 24 juni. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
ik heb een gba movieplayer, daar kun je alleen films muziek plaatjes ebooks en nes roms mee afspelen.
Ik heb geen ezcard of supercard(werkt ds r*ms daarmee ook?) ofziets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:51:
[...]

ik heb een gba movieplayer, daar kun je alleen films muziek plaatjes ebooks en nes roms mee afspelen.
Ik heb geen ezcard of supercard(werkt ds r*ms daarmee ook?) ofziets...
Nee, ik bedoel dat je je eigen DS games zou kunnen dumpen en verspreiden op het internet. Op dit moment zijn er al 30 propere r*ms gedownload, waar je (nog) niks mee kan, je moet wachten op een loader, maar dat terzijde. (De Movieplayer wordt misbruikt om DS roms te dumpen op een CF kaartje)
Ik weet niet hoe lang die vlucht/vakantie duurt, maar AC is wel erg kort (maar dat wist vast al wel..)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
-Daniël- schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:16:
Ik weet niet hoe lang die vlucht/vakantie duurt, maar AC is wel erg kort (maar dat wist vast al wel..)
Ach, ik wacht nog wel wat reviews af :) Wil gewoon wat te doen hebben.
Ben ook benieuwd naar Chaos Theory, maar hiervoor wacht ik ook nog wat reviews af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:01:
[...]

Ach, ik wacht nog wel wat reviews af :) Wil gewoon wat te doen hebben.
Ben ook benieuwd naar Chaos Theory, maar hiervoor wacht ik ook nog wat reviews af. :)
Mja, ben ook geintereseerd in Chaos Theory, maar heb je die filmpjes al gezien?

Ligt het aan mij of is het spel TE donker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
-Daniël- schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 17:58:
[...]

Mja, ben ook geintereseerd in Chaos Theory, maar heb je die filmpjes al gezien?

Ligt het aan mij of is het spel TE donker?
Ik heb de filmpjes gezien, en wat mij opviel was de ietwat lage framerate? Voor de donkere gebieden heb je toch NV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

haha mensen,
ik krijg zojuist een pakketje in mn handen geduwd van de buurman (wij waren niet thuis).
ik heb nix besteld, dus ik vol enthousiasme dat ding openmaken. zit er een nintendo DS in met het spelletje project rub. haha
dat pakketje is op MIJN naam met MIJN adres enz. en als afzender: NNL technische dienst.

volgens mij heb ik dat ding gewonnen bij een site ofzo ooit? maar GEEN IDEE welke site enz.
ook geen emails of brieven gehad dat ik dat ding heb gewonnen. haha :)
naja, dat wilde ik ff melden, een DS member erbij dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:07

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

pokeran schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 20:59:
haha mensen,
ik krijg zojuist een pakketje in mn handen geduwd van de buurman (wij waren niet thuis).
ik heb nix besteld, dus ik vol enthousiasme dat ding openmaken. zit er een nintendo DS in met het spelletje project rub. haha
dat pakketje is op MIJN naam met MIJN adres enz. en als afzender: NNL technische dienst.

volgens mij heb ik dat ding gewonnen bij een site ofzo ooit? maar GEEN IDEE welke site enz.
ook geen emails of brieven gehad dat ik dat ding heb gewonnen. haha :)
naja, dat wilde ik ff melden, een DS member erbij dus
Nee ik heb hem besteld op jouw naam, ik ben alleen even vergeten je erover in te lichten...

Ik zal je een emailtje sturen met mijn gegevens, dan kun je de DS doorsturen ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe gefeliciteerd. :) Dat is nog eens een leuk cadeautje.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 20:01:
[...]

Ik heb de filmpjes gezien, en wat mij opviel was de ietwat lage framerate? Voor de donkere gebieden heb je toch NV :)
Ja, maar toch.

Een spel zoals ik het wil zijn (kwa FPS) is er nog steeds niet, Half Life 2 achtig, rondlopen en alles neerschieten wat beweegt :). (Ala Metroid's Survivor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

naja als je ergens een rekening op ziet duiken zal dr wel iets mee zijn dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

nouuu, reken maar niet erop dat ik dan ga betalen :P
volgen mij heb ik hem gewonnen, maar ik weet het echt niet...

kijk op zn minst konden ze wel een berichtje bij doen (in de vorm van een brief ofzo, tis van de T.D. en bij reparatie doeleinden, doen ze toch meestal een formeel formuliertje erbij plus als je hem opstuurt voor reparatie, krijg je volgens mij geen spel erbij (project rub)
en grote kans dat je ook geen nieuwe DS krijg.

ik heb hem ook niet besteld ergens ofzo dus tja

[ Voor 6% gewijzigd door randje op 18-06-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

No offence, maar uh.... dat kan echt niet! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Nu ik het nog een keer lees zie ik het. Mijn excuses, ik heb heb dat stukje snel getypt voordat ik ging werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat in de openingsstuk dat je geen GBA titels MP kunt spelen .... maar kun je het apparaat wel gebruiken om Gamecube games als Final Fantasy de DS als controler 2 te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
Nee, er zit geen linkport op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Bianca schreef op zondag 19 juni 2005 @ 04:07:
Nu ik het nog een keer lees zie ik het. Mijn excuses, ik heb heb dat stukje snel getypt voordat ik ging werken :)
Lol! Plaats je met je dronken kop om 4 uur 's nachts een post, krijg je 6 minuten later al antwoord! :D En sorry, ik ben af en toe een zeikerd :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

TV op je DS :Y)
http://www.lik-sang.com/i...ory=252&products_id=6137&

Weten jullie misschien welke zenders je er allenmaal op kan bekijken? Zeker alleen Ned 1-2 en 3 :X

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
Helemaal niets, tenzij je in Japan bent :P
Japanese NTSC Version for Japanese TV reception

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Een maand geleden heb ik een Nintendo Dual Screen gekocht. Hij ligt al de gehele tijd in de kast. Wil iemand me er nog op wijzen waarom ik de DS gekocht heb? 8)7

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Tynos schreef op zondag 19 juni 2005 @ 19:32:
Een maand geleden heb ik een Nintendo Dual Screen gekocht. Hij ligt al de gehele tijd in de kast. Wil iemand me er nog op wijzen waarom ik de DS gekocht heb? 8)7
Dat is voor iedereen persoonlijk en kan niemand jou vertellen, zelfs al was het geen retorische vraag. Misschien zijn er (nog) geen spellen uit die je leuk vind waardoor hij in de kast ligt?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
ja denk het... Ik wacht wel gewoon op de volgende generatie spelle die er aan zitten te komen

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
Ik kan me niet voorstellen dat je in het vliegtuig met je DS mag spelen. Over een GBA doen ze al moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zartos schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:06:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je in het vliegtuig met je DS mag spelen. Over een GBA doen ze al moeilijk...
Dat is mij dan nieuw, ik heb in maart nog gevlogen en je moest enkel je gsm uitlaten verder mocht je na het opstiijgen alle soorten electronische dingen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:25:
[...]

Dat is mij dan nieuw, ik heb in maart nog gevlogen en je moest enkel je gsm uitlaten verder mocht je na het opstiijgen alle soorten electronische dingen gebruiken.
Inderaad, volgens mij is het nog steeds zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Waarschijnlijk mag je niet wireless met elkaar gaan DS'en :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

zolang je geen wireless gebruikt maakt het geen hond uit (dr komt nl geen straling oid vanaf)
maar als ze gaan lopen zeiken zou ik niet moeilijk gaan doen als ik jou was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Captain N schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:03:
Waarschijnlijk mag je niet wireless met elkaar gaan DS'en :P
Daar dacht ik idd ook aan :)
Als ze gaan zeiken zet ik hem uiteraard gewoon uit. Maar dat lijkt me stug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Laatst online: 10-09 14:32
In het vliegtuig mag inderdaad alle electronische apparatuur aan behalve een GSM, wat overigens ook weinig zin zou hebben. DS'en is dan ook geen enkel probleem.
En na net een retourtje Japan achter de rug te hebben met Lufthansa, kan ik jullie ook vertellen dat zelf multiplayer geen enkel probleem zou moeten zijn.

Zowel in de heen als terugvlucht was het vliegtuig via een satellietantenne uitgerust met WiFi, waarvoor je wel moest betalen. lufthansa is denk ik de eerste met deze service. Bijkbaar kan het dus absoluut geen kwaad dat een heel vliegtuig via WiFi op het internet zit.

offtopic
Nu ik er dan toch was, heb ik me ook maar meteen wat entertainment aangeschaft voor de terugvlucht. Het is echter een PSP geworden, maar de DS was een erg sterke contender.
De doorslag werd voor mij gegeven door het kunnen afspelen van video op dat lekker grote scherm via Memory Stick, alsook de waarschijnlijke release door Sony of homebrew van een internet browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Volgens mij was Singapore Airlines de eerste met een netwerkverbinding aan boord (net als bij veel andere feature altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zartos schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:06:
[...]

Bij Dutchbird werden er anders gewoon GBA's verhuurd :)

Is er al wat bekend over de release date van Lost in Blue? Nog steeds ergens in september? Voor mij 1 van de weinige spellen waar ik wel echt naar uitkijk.....

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Een pagina terug staat 3x 24 juni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Undeclinable schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:01:
Is er al wat bekend over de release date van Lost in Blue? Nog steeds ergens in september? Voor mij 1 van de weinige spellen waar ik wel echt naar uitkijk.....
Geen Europese datum bekend, Noord-Amerikaanse datum is September.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:19:
Een pagina terug staat 3x 24 juni ;)
Dat is voor another code ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

SurfHenk schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:25:
In het vliegtuig mag inderdaad alle electronische apparatuur aan behalve een GSM, wat overigens ook weinig zin zou hebben. DS'en is dan ook geen enkel probleem.
En na net een retourtje Japan achter de rug te hebben met Lufthansa, kan ik jullie ook vertellen dat zelf multiplayer geen enkel probleem zou moeten zijn.

Zowel in de heen als terugvlucht was het vliegtuig via een satellietantenne uitgerust met WiFi, waarvoor je wel moest betalen. lufthansa is denk ik de eerste met deze service. Bijkbaar kan het dus absoluut geen kwaad dat een heel vliegtuig via WiFi op het internet zit.

offtopic
Nu ik er dan toch was, heb ik me ook maar meteen wat entertainment aangeschaft voor de terugvlucht. Het is echter een PSP geworden, maar de DS was een erg sterke contender.
De doorslag werd voor mij gegeven door het kunnen afspelen van video op dat lekker grote scherm via Memory Stick, alsook de waarschijnlijke release door Sony of homebrew van een internet browser.
Niet als PSP bashen bedoelt maar is dat niet heel erg irritant op de PSP. Op de NDS heb je de stylus nog, maar ook daar zie ik niet echt de meerwaarde van het surfen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

hehehe ja .. prachtig hoe die touch en dualscreen benut wordt en de laatste weken de DS de PS2 en de PSP outselled in japan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
ey! goldeneye rogue agent is uit in us, $40!

en dit : http://www.first-touch.nl/text/text.php?id=584

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
Deddiekoel schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:30:
[...]

Niet als PSP bashen bedoelt maar is dat niet heel erg irritant op de PSP. Op de NDS heb je de stylus nog, maar ook daar zie ik niet echt de meerwaarde van het surfen...
Zolang er geen browser uit is voor de PSP valt die vraag eigenlijk niet te beantwoorden. Zal volledig afhangen van de implementatie.
Er is trouwens wel al een erg dun toetsenbord beschikbaar dat je onderaan de PSP bevestigt en naar boven kan klappen als een soort screen-protector, misschien dat met behulp hiervan browsen wel goed doenbaar is. En misschien dus ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja maar als je allemaal rand apparatuur eraan gaat hangen kan je net zo goed een laptop kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ding wat je in je DS moet stoppen nou zeg maar alleen een DS cartridge? Als ik zo lees wat je er allemaal mee kan denk ik dat dat ding behoorlijk goed gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
nej, je stopt hem in je gba slot, en hij steekt ong 3 cm uit. Ik verwacht dat je er wel een passme bij moet hebben, omdat hij ds mogelijkheden gebruikt.

Of mischien dat dit gebruik maakt van de 'option pack' functie van de DS. Daarmee kun je uitbreidingen aansluiten op je DS via je GBA poort zoals rumble packs.

Of het is gewoon een hoax.... nog op geen een andere plaats ook maar iets over een M3 gehoord, zelfs niet op de officiele site....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:45:
nej, je stopt hem in je gba slot, en hij steekt ong 3 cm uit. Ik verwacht dat je er wel een passme bij moet hebben, omdat hij ds mogelijkheden gebruikt.

Of mischien dat dit gebruik maakt van de 'option pack' functie van de DS. Daarmee kun je uitbreidingen aansluiten op je DS via je GBA poort zoals rumble packs.

Of het is gewoon een hoax.... nog op geen een andere plaats ook maar iets over een M3 gehoord, zelfs niet op de officiele site....
http://www.gbalpha.com/gbalpha/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen.. ik stond echt versteld te kijken van wat de ds allemaal in 3d kan.. echt netjes.. als ze er moeite voor doen kunnen ze echt superleuke games gaan maken op de ds.. icm de touchpad.

ik vind wel de knoppen een beetje rot aanvoelen en als ik 's avonds in bed lig te gamen draai ik hem de hele tijd te ver naar achteren waardoor ik niks meer kan zien op het beeldscherm.

dat komt waarschijnlijk omdat ik een joypad gewent ben en deze plat hou.

ohja.. ik heb ook dingen gelezen over de neoflash maar ik vind het zo omslachtig met die passme enz.. denk dat je beter gewoon een game kunt kopen.. lekker plug and play.. met de neo flash is het meer als.. plug and hope it will play.

maarjah. dat is mijn mening. ze hebben overigens vandaag de prijs van een psp game gegeven.. iets van 55 euro.. vind ik erg hoog als ik eerlijk moet zijn.. wat dat betreft zijn ds games echt goedkoper (met alle respect voor psp games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

OMG Tamagochi DS B)
http://www.ds-tamagoch.com/
Goed punt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel op m'n computer gespeeld, (JA, de ds versie, dus..) is echt NIETS aan.. Maarja, smaken verschillen. De AI is aardig kut, en lijken allemaal op elkaar :\..
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:20:
ohja.. ik heb ook dingen gelezen over de neoflash maar ik vind het zo omslachtig met die passme enz.. denk dat je beter gewoon een game kunt kopen.. lekker plug and play.. met de neo flash is het meer als.. plug and hope it will play..
De NeoFlash speelt alleen roms van GST, roms die niet "Proper" zijn, die gehackt zijn.

Ook kun je niet opslaan, hiervoor moet je een ander DS spel wat je hebt gekocht gebruiken, als "Save-Slave". Alleen NFSU en Nintendogs gebruiken het GBA-flashtype.

Ik geef het nog 3 weken, dan kun je roms spelen, wel icm met een passme. Ik weet niet WAT je er aan onhandig vind, het steekt een beetje uit. So what? Alles beter dan een modchip.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
daniel, zou ik je ff via email/msn kunnen spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat goed met de DS in zowel JAPAN, AMERIKA EN EUROPA.

Nintendo may manufacture over 20 million DS consoles this fiscal year, while in related news, Sony has cut PSP orders by a third.

Sony announced recently to its suppliers that 12 million units of the PSP are to be made this year, down 33.3 percent from the original projected total of 18 million units, which was a figure given to companies at the start of this year.

Nintendo on the other hand are said to be prepared to manufacture 20 million DS consoles - 8 million more units than the PSP this year.

Does this mean more good news for DS sales which, in Japan, are regularly beating the PSP? We'll have to wait and see.

PSP heeft zijn produktie met een derde naar beneden gebracht van 18 naar 12 miljoen en dat konden wel eens minder dan 12 miljoen worden door vertraagde leveringen van derden. Daarbij zijn er ook redelijk veel klachten over de PSP. In een laatste poll gericht aan PSP gebruikers zei 34% dat de PSP tegenviel aan de verwachtingen die men had.

Ook hadden veel PSP gebruikers hun psp de laatste tijd niet veel meer aangeraakt en was het gemiddelde 1,9 games per PSP. Ook vonden blijkbaar de gamers dat er te veel aandacht was voor Films ipv meer en betere games. Gadget gehaalte is blijkbaar hoog bij de PSP.

PSP in Nederland gaat 249,99 kosten en de games 55 euro, dus zal wel 59 worden, kijk DS.

Ik zelf vind de PSP wel cool en idd mooi om te zien, maar heb nu uiteindelijk besloten dat ik deze niet ga aanschaffen ,tenzij ik hem gratis krijg bij een mobiel abo in september/oktober :) .

Ik zelf persoonlijk wacht nu op nieuwe games voor de DS, vrijdag 24 komt another code en op 30 juni splinter cell. Ook zit ik te wachten of FIFA 2005/2006 die wel op de PSP is. Fout van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De meeste DS games hangen qua adviesprijzen tussen 32,50 en 39,95 hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik neem aan dat hij doelt op dat de DS games ook hoger uit vallen dan de adviesprijs van Nintendo, vandaar dat ook de PSP games wel voor meer in de winkel zullen komen te liggen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt rekent wel de gewone adviesprijs voor DS-spelletjes toch? Ik meen dat ik dat ergens had gelezen...
(Overmorgen opent mediamarkt een vestiging waar ik woon, vandaar. :D Is een DS zelf daar ook nog iets voordeliger of dat niet?)

Tamagotchi DS... kan leuk zijn, maar dan moet het wel véél meer opties hebben dan een "echte" tamagotchi. Ik wil echt het gevoel hebben dat zo'n beestje leeft, en dat zie ik eigenlijk nog niet zo snel gebeuren. De grafische stijl spreekt me wel heel erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:13:
Ik neem aan dat hij doelt op dat de DS games ook hoger uit vallen dan de adviesprijs van Nintendo, vandaar dat ook de PSP games wel voor meer in de winkel zullen komen te liggen.
De meeste winkels die ik ken zijn dus geprijsd tussen 32,50 en 39,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

MaxBurn schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 06:07:
[...]
De meeste winkels die ik ken zijn dus geprijsd tussen 32,50 en 39,99.
Dan mag jij me er een paar aanwijzen ;).

De winkels die ik hier zo in de buurt ken:

Bart Smit/Intertoys en aanverwanten: €39.95-€44.95
FRS: idem.
Dixons: idem.

Alleen Mediamarkt wil wel eens een aantal spellen betaalbaarder hebben, daar had ik tenminste Polarium voor €29.95 vandaan geloof ik.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dat maakt niet uit want polarium is zoiezo al goedkoper (is anders iets van 34 euro ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister toch maar een DS aangeschaft met Mario DS ;). Kon het niet laten. Scheelt een hoop dat je er ook GBA games op kan spelen, anders had ik het niet gedaan. Enige nadeeltje is dat je de DS niet net als een GBA aan de Cube kan koppelen, beetje een gemiste kans, maar ach, ik speel zowieso voornamelijk Single Player games .... het had alleen voor Final Fantasy wel leuk geweest ;).

Dus mijn N64 kan nu weg hehe ;). Ik bewaar ' em wel, maar Mario is beter speelbaar nu. Ik had dat ding tweedehands speciaal voor dit spel gekocht destijds .... samen met DK 64.

Ik denk toch wel dat ik Yoshi Touch n' Go wel tzt aanschaf ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:41:
[...]
Tja maar als je allemaal rand apparatuur eraan gaat hangen kan je net zo goed een laptop kopen.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:41:
[...]
Is het ding wat je in je DS moet stoppen nou zeg maar alleen een DS cartridge? Als ik zo lees wat je er allemaal mee kan denk ik dat dat ding behoorlijk goed gaat verkopen.
Zoals lukaso al vermelde, steekt de cartridge een stuk uit je DS. Ik vrees dus dat dit geen optie is voor jou en je maar beter een laptop kan kopen..

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind het wel leuk dat de NDS het blijkbaar zo goed doet. Erg knap aangezien er nog geen killer app voor is. Puzzel games zijn erg sterk maar verder heb ik nog geen 1 game voor NDS waarvan ik denk "die MOET ik hebben".

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
metroid prime hunters, mario kart
zien er imo allebei erg netjes uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de gameboy player had ik begrepen dat het beter is dat er altijd een cassette in de gleuf zat, is dat met de DS ook zo (dus beide cassettes)? Zal wel ivm stof ed te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
ik heb het iig altijd wel, als je ds dan een klap op de onderkant krijgt is het iig ook steviger dus ik zie niet waarom je er geen in zou laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb momenteel de hori screen protectors. Bovenste scherm zit prima, geen lucht eronder. De onderste heeft een paar kleine bubbeltje maar de boel reageert goed en de bubbels zijn klein genoeg (ik kan er dus niet me ds mee slopen door erop te drukken) Nu valt het me wel op dat de Hori heel snel heel veel krassen heeft. Niet echt erg aangezien hij wel goed reageert maar toch...hebben meer mensen dat?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
MaxBurn schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:08:
Ik heb momenteel de hori screen protectors. Bovenste scherm zit prima, geen lucht eronder. De onderste heeft een paar kleine bubbeltje maar de boel reageert goed en de bubbels zijn klein genoeg (ik kan er dus niet me ds mee slopen door erop te drukken) Nu valt het me wel op dat de Hori heel snel heel veel krassen heeft. Niet echt erg aangezien hij wel goed reageert maar toch...hebben meer mensen dat?..
Nope, mijn Hori protectors zijn echt nog perfect (sinds januari in gebruik).

edit:
zijn het geen weg te vegen krasjes?

[ Voor 5% gewijzigd door D3ft0n3 op 23-06-2005 01:00 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

nee het zijn honderden krasjes. Bij de eerste paar aanrakingen begon het al, terwijl ik geen krasjes op me scherm zelf heb in de 2 weken dat ik hem zonder hori gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bubbeltjes? Waar gaat het over, krasjes door het stikje te gebruiken, of gaat het over iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

krasjes door gebruik stylus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MaxBurn schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 06:56:
nee het zijn honderden krasjes. Bij de eerste paar aanrakingen begon het al, terwijl ik geen krasjes op me scherm zelf heb in de 2 weken dat ik hem zonder hori gebruikte.
Heb ze zelf sinds december; zitten een paar krassen op (zeker geen honderden).
De twee filters zijn niet hetzelfde, een is speciaal voor het onderste scherm; heb je ze niet omgewisseld?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
Ik heb een screenprotector die je kunt verwijderen, onder de kraan afspoelen/schoonmaken en opnieuw kunt aanbrengen. En ook nog ontspiegelend. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

Op mijn screen protectors zitten een aantal ronde krassen, heb volgens mij te veel YT&G gespeeld :D

Oohja, ik had deze: Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//170/nds-screen-protector-2004.jpg

Ik heb alleen de touchscreen beschermer gebruikt maar afgezien van de (zeer weinig) krassen die er op zijn gekomen is het een perfect ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zartos schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:40:
Ik heb een screenprotector die je kunt verwijderen, onder de kraan afspoelen/schoonmaken en opnieuw kunt aanbrengen. En ook nog ontspiegelend. Ideaal.
offtopic:
dit doet me denken aan de tijd dat m'n moeder m'n SNES Scope onder de kraan hield om 'm af te spoelen................................................. stuk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Zartos schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:40:
die van brando dus? of niet?
mag ik misschien weten hoeveel je ervoor heb betaald? en waar?

potverdorie, ik had de verkeerde gequote :P

[ Voor 51% gewijzigd door randje op 23-06-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

* apNia bomberman bij bol.com besteld trouwens :)
mensen die 'm al binnen hebben? if so, wat is de mening?

[ Voor 21% gewijzigd door apNia op 23-06-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

pokeran schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:45:
[...]

die van brando dus? of niet?
mag ik misschien weten hoeveel je ervoor heb betaald? en waar?
http://www.lik-sang.com/i...ory=252&products_id=6028&

Op lik-sang dus, hij is $4.95 + ongeveer $2.00 verzendkosten.

//edit ik dacht dat bomberman pas de 30e uitkwam :?

En hadden jullie de nieuwe metroid filmpjes al gezien? :9~

http://www.samus.co.uk/mo...ers/mp_hunters_ingame.zip (24 MB)
http://www.samus.co.uk/mo.../mp_hunters_new_large.mov (20 MB)

//edit ooh vandaar dat ik je vraag nogal vaag vond :9

[ Voor 35% gewijzigd door Spypiet op 23-06-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
pokeran schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:45:
[...]

1. die van brando dus?
2. of niet?
3. mag ik misschien weten hoeveel je ervoor heb betaald?
4. en waar?
5. potverdorie, ik had de verkeerde gequote :P
1. Ja.
2. Jawel.
3. Ja, hoor. Teveel. 15 euri.
4. Bij pdashop.nl
5. Maakt niet uit, ik zag 't toch net pas. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:57

Aidix

Geluidspietlut

Ik heb ook zo'n set TjapTjoy screenprotector besteld bij Liksang (geen Hori).
Ze hebben inmiddels beide het veld geruimd.

Het bovenste scherm kreeg meteen erg last van een irritant moiré effect en werd dus erg lelijk. Blijkbaar zit er een soort 'patroon' op de plastic film dat vreemde streep effecten geeft in combinatie met de LCD pixels. Hij is niet dus niet glad, zoals een gewoon stuk plastic folie.

Het onderste scherm heeft hetzelfde effect, maar minder sterk. Je beeld is dus lang niet zo scherp als eerst en er zit een doffe laag op. AnotherCode werd er zo donker/dof van dat je amper ziet wat je aan het doen bent.

Slecht dus.

Ze waren wel krasbestendig en makkelijk te monteren. Demonteren van de onderste was wat lastiger.

Wel beschamend overigens dat de LCD van mijn Nec N22i een factor 5 duidelijker/scherper/kleurrijker is dan die van de DS :X Kon die backlight nou echt niet wat feller?

[ Voor 12% gewijzigd door Aidix op 23-06-2005 16:14 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.