Het Nintendo DS topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.159 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:06:
Voor het spoiler gedeelte, dat zal hier over iets meer dan 2 weken ook te krijgen zijn.
Ok thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

amd187 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:15:
over krassen gesproken, dit is mijn DS na ongeveer 6 maanden gebruik:
[afbeelding]
:/
Ik denk dat ik hem maar aan m'n zusje geef ofzo, en een witte koop als die hier eindelijk es komen. en dan maar toch wel een screen protector er op doen voor ik hem gebruik ;)
Hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn DS van 4 maanden oud heeft in de eerste week 4 hele kleine krasjes opgelopen die je bijna niet ziet, tenzij je het scherm direct onder een lamp houdt. Sindsdien is er geen enkel krasje bijgekomen en er wordt behoorlijk veel op gespeeld. Weet je zeker dat dit niet van die "nep-krassen" zijn die je met een doekje kan wegvegen?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

MetroidPrime schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:15:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn DS van 4 maanden oud heeft in de eerste week 4 hele kleine krasjes opgelopen die je bijna niet ziet, tenzij je het scherm direct onder een lamp houdt. Sindsdien is er geen enkel krasje bijgekomen en er wordt behoorlijk veel op gespeeld. Weet je zeker dat dit niet van die "nep-krassen" zijn die je met een doekje kan wegvegen?
Veel yoshi touch and go gespeeld, sinds dat spel zitten ze er... ik weet zeker dat het geen nep krassen zijn, omdat ik flink heb zitten poetsen met een brillendoekje, maar ze gaan niet weg. overigens is dit wel in het zonlicht zoals je mischien al door had, als ik gewoon in de kamer zit en er een game op het scherm verschijnt, zie je er nauwlijks iets van... maar toch is een screenprotector de eerst volgende aankoop als ik een nieuwe heb. Ben er voor de rest gewoon erg voorzichtig mee, zoals bij elk technisch snufje wat ik koop hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me toch af hoe je krassen krijgt als je er met de stylus overgaat, het is een glad object over iets anders glads dan hoor je opzich toch niet van zulke krassen te krijgen (tenzij je door je scherm probeert te duwen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:05:
Ik vraag me toch af hoe je krassen krijgt als je er met de stylus overgaat, het is een glad object over iets anders glads dan hoor je opzich toch niet van zulke krassen te krijgen (tenzij je door je scherm probeert te duwen :P)
Ik gebruik hem gewoon zoals het hoort, zo zacht drukken dat ie hem gewoon pakt. met iets glads over een glad oppervlak is niet echt een goede manier van er tegenaan kijken imo, want dan zou je in princiepe nooit krassen krijgen. wat het hele protector princiepe tegenspreekt. Ook is er zoiets als slijtage, mischien dat mijn stylus gewoon aan vervanging toe is en niet meer glad is door het gebruik. hoe dan ook, ik wilde het iedereen maar even laten zien, ik koop gewoon een nieuwe (witte) zodra ze uit zijn hier in nederland :) En voor die tijd heb ik nog wel genoeg te doen op m'n psp O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

wario zorgt ook voor krassen hoor >:)
alleen ben ik er gelukkig nog wel wat voorzichtig neer (8>
(bij 1 spelletje voelde ik dat ik het scherm op 1 punt echt veel warmer had gevreven :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 03-06-2005 16:19 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
Ik heb hier last van 1 kras. Zat blijkbaar een korrel zand op mijn stylus en die heeft geresulteerd in een kras die ik ook voel als ik speel! minder dus :'( .

De games die ik in ieder geval nog haal zijn:

-another code
-Kirby
-Nintendogs

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
En als je speelt, is het scherm dan gewoon 'glad' of niet? Ik heb soms wel eens iets 'ruws', maar als ik dan even met m'n shirt stevig afveeg, is het scherm weer gewoon glad en speelt het als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan toch maar even een screenprotectortje bestellen, nu ik het zo lees. Eerste keer dat er een koop (GBA & GBA SP zijn altijd onbeschermd geweest :Y) )

Iemand ervaring met deze of deze protector? Ik wil er een hebben waarbij ik geen last meer heb van de zon - of iig minder - . Hebben ze dat allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
ze lijken me allebei wel oke, ik heb iig protectors van piranha gehad, en na die walgelijke ervaring lijkt met het feit dat je hij opnieuw te gebruiken is na hem erafgehaald te hebben toch wel heel erg handig. Die van piranha liggen hier iig in de prullenbak, hij was gewoon een mm te klein, en toen ik probeerde er een klein stofje eronderuit te halen ging het helemaal fout.

ff ander ondewerp, zit te twijfelen, zal ik electroplankton kopen bij liksang? hij is ong 40 euro, en ik verwacht dat ALS hij hier of in de us ooit nog uitkomt dat ie dan niet goedkoper zal zijn. Het is toch zo dat je in dit geval geen problemen met de taal hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:25:
enne als hij uit is...Mariokart DS versus Surrounded here i come ;)
Okee maar ik heb Bowser! Eerste!! ;)
Man ik hoop echt dat ze deze MarioKart niet verknallen. Geen gimmicks, geen innovaties... gewoon oldschool mariokart. :D Kom op Nintendo, ik weet dat jullie het kunnen! Alleen als het net zo leuk is als de snes-versie zal ik er genoeg tijd in willen steken om MaxBurn ooit te kunnen verslaan. ;)

Ik zie nu trouwens overal in bushokjes posters van T-mobile hangen, over hun hotspots. Maar betekent dat nu dat als ik straks met m'n DS in de McDonalds ga zitten, dat ik dan gratis online kan spelen? :p Of werkt het alleen op telefoons met een T-Mobile abbo?
ff ander ondewerp, zit te twijfelen, zal ik electroplankton kopen bij liksang? hij is ong 40 euro, en ik verwacht dat ALS hij hier of in de us ooit nog uitkomt dat ie dan niet goedkoper zal zijn. Het is toch zo dat je in dit geval geen problemen met de taal hebt?
Klopt, er zit überhaupt bijna geen tekst in het spel. En datgene wat echt belangrijk is staat er in het engels.
Het enige dat je mist is de handleiding. Die er trouwens wel erg leuk uitziet! Gedrukt op wat mooier papier dan de gemiddelde gameshandleiding. Wat grover zal ik maar zeggen, meer zoals een gewoon boek. Veel dikker ook, en ook echt mooi en zorgvuldig vormgegeven. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat ik hem nu niet kan lezen, maar het is maar net hoeveel waarde je hecht aan handleidingen natuurlijk. Het "spel" zelf is prima te doen.
Ik kon me er de eerste paar dagen echt niet van lospeuteren. Mateloos fascinerend en boeiend en heel verslavend. Maar daarna had ik het ook wel weer snel gezien eerlijk gezegd. Nu doe ik het gewoon af en toe nog eens als ik me verveel. Gek genoeg is Sun-Animalcule nu mijn favoriet geworden... terwijl ik dat eerst één van de saaiste vond. :p Je hoeft gewoon alleen maar ergens op het scherm te tikken en dan verschijnt er een klein beestje dat om de zoveel seconden een geluidje maakt. Langzaam groeit hij steeds groter, totdat hij na anderhalve minuut ofzo weer uit elkaar spat. (Ondertussen verandert het ook langzaam van dag naar nacht en weer terug, en overdag verschijnen er andere beestjes dan 's nachts). En dat is alles. Je klikt gewoon het scherm aan op een paar willekeurige punten, en die beestjes maken dan kalmerende geluidjes. Maar het levert vaak zulke mooie muziek op! (vind ik dan)... ik kan er echt urenlang (nouja, minstens een half uur ofzo) naar luisteren. :) Lumiloop is ook mooi. Alleen maar 4 rondjes die je met de stylus rond kan draaien, die dan een langgerekte toon produceren. Hoe sneller ze draaien, hoe intenser de toon wordt. Het is echt bijna een muziekinstrument geworden, om prachtige ambient muziek te maken. SAW II is er niks bij. :p

In het begin vond ik Rec-Rec en Volvoice het leukste (de spelletjes met de mic), maar die gaan juiste het snelste vervelen, omdat je er niet echt mooie muziek mee kunt maken.
De moeite waard als je een avontuurlijke koper bent, zoniet dan zou ik er nog eens een nachtje over slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Xrenity schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:26:
[...]

En als je speelt, is het scherm dan gewoon 'glad' of niet? Ik heb soms wel eens iets 'ruws', maar als ik dan even met m'n shirt stevig afveeg, is het scherm weer gewoon glad en speelt het als een zonnetje :)
Je voelt bijna niks van die krassen als je speelt, tis alleen dat ze er zitten... heb er ook niet echt last van, maar kan er gewoon niet tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:14

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:19:
[...]

Ik zie nu trouwens overal in bushokjes posters van T-mobile hangen, over hun hotspots. Maar betekent dat nu dat als ik straks met m'n DS in de McDonalds ga zitten, dat ik dan gratis online kan spelen? :p Of werkt het alleen op telefoons met een T-Mobile abbo?

[...]
Wat ze bij de Mac aan het invoeren zijn is in ieder geval gratis, m'n collegae willen er tenminste eens in de lunch gaan zitten doorwerken. Het is maar waar je zin in hebt trouwens, met je laptop zonder extra scherm onder het 'genot' van een McD-hamburger/bak frietjes code pielen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tarin op 04-06-2005 11:24 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Tarin schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:24:
[...]

Wat ze bij de Mac aan het invoeren zijn is in ieder geval gratis, m'n collegae willen er tenminste eens in de lunch gaan zitten doorwerken. Het is maar waar je zin in hebt trouwens, met je laptop zonder extra scherm onder het 'genot' van een McD-hamburger/bak frietjes code pielen.
Ik was er gister zelf nog, en ik had mijn 9500 ( met wifi dus ) bij me, en ik probeerde op het draadloze netwerk te komen wat niet lukte. Bij navraag aan de manager bleek dat je er voor moet betalen ( 1 uur is ongeveer 6 euro ), dus helaas maar gelukkig kan ik gratis gprs-en dus kon ik gewoon mijn email viewen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
hmm dat play asia is echt heel goedkoop, nog een heel stuk goedkoper dan lik-sang, mario of yoshi voor maar 30 dollar, wat ongeveer 25 euro is, iemand hier al ervaring mee?

the sims gaat voor 16.47 EUR over de toonbank, maar dat is verder niet echt boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Tiger Woods PGA Tour ontvangen :D !! Prachtig spel. Wil alleen m'n speler renamen, alleen lukt dit niet via het menu! Iemand een tip?

Je kan het iid er lang spelen (3 , 9 , 18 , custom holes) of heel kort, prachtig spel imo. _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig ervaring met Madden 2005?

Ik twijfel tussen bovengenoemde en Need for speed underground II om samen met Mario 64 DS te kopen bij mijn aankomende DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

die komt pas later uit voor de ds dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat is nu een echt goede screen protector? Hoe is die op Nedgame.nl ? Reviews zijn erg wisselend over die protector maar soms heb ik eerder het idee dat de reviewer achterlijk is dan dat de protectors slecht zijn :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:40

Aidix

Geluidspietlut

Ik ben bekeerd :P
Nu er eindelijk een beetje goede releases aan gaan komen heb ik een DS gehaald (Yoshi T&G erbij).
Ik hoop dat over 2 weken another code ook echt in de winkel te vinden is... Daar heb ik het ding eigenlijk voor gekocht.
Ik heb ook Kirby maar ff besteld bij play-asia.

Yoshi is best een geinig spel... als het 10 euro kost i.p.v. 40 euro. Het spel typeert eigenlijk het probleem van de DS, de machine is mooi en tot veel in staat... maar zolang developers geen stuiver willen uitgeven aan development voor portable spellen dan houd je dit dus.
Het voelt een beetje alsof je alleen de 1e twee levels van Yoshi's Island van de SNES aan het spelen bent met touch bediening. Meer staat er simpelweg niet op de cart :/
Al met al kan ik dit spel niet aanraden zolang het niet voor 10 euro in de bargain bin ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
klein vraagje ivm die E3 demo's

ik dus een N DS

belkin wireless G router ( http://catalog.belkin.com...11gdr%2E%2E%2Eetwerken%2F)

en een acer aspire 1500 ([rml][ Ervaringen] Acer Aspire 150x notebook[/rml])

kan ik hier iets mee aanvangen

of moet ik nog andere bijkopen

8)7

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
lukaso schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:56:
hmm dat play asia is echt heel goedkoop, nog een heel stuk goedkoper dan lik-sang, mario of yoshi voor maar 30 dollar, wat ongeveer 25 euro is, iemand hier al ervaring mee?
Ik ben best tevreden over Play-Asia. Ik heb deze week nog Guru Guru Nagetto voor € 13 daar gekocht. Soms hebben ze erg scherpe aanbiedingen, ook voor andere consoles.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Aidix schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:42:
Het voelt een beetje alsof je alleen de 1e twee levels van Yoshi's Island van de SNES aan het spelen bent met touch bediening. Meer staat er simpelweg niet op de cart :/
Al met al kan ik dit spel niet aanraden zolang het niet voor 10 euro in de bargain bin ligt.
Het hangt er natuurlijk vanaf hoe je het bekijkt. Je hebt uiteraard gelijk wanneer je zegt dat er enorm weinig op de cassette staat. Langs de andere kant is dit wel de game de tot nu toe het meest in mijn DS gestoken heeft omdat de gameplay eigenlijk nooit gaat vervelen. Yoshi biedt echt een gameplay waarbij je constant jezelf wil verbeteren. Of je zelf die drang hebt is natuurlijk wel iets subjectief.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou ik heb ook maar eens een DS besteld.

- NDS
- NDS Screen protectors
- Zoo Keeper
- Warioware Touched!
- Polarium

Heb wel weer zin in simpel vermaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Veel plezier ermee! (Online besteld?)
Enne ik waarschuw je alvast, Polarium en Zookeeper staan (imho) garant voor verslavend vermaak :P

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ben ik trouwens de enige hier die uitkijkt naar titels zoals Trauma Center en Phoenix Wright: Ace Attorney? Deze typisch Japanse spellen doen me denken aan de dagen van de point-and-click adventures. :9

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

MetroidPrime schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:13:
Ben ik trouwens de enige hier die uitkijkt naar titels zoals Trauma Center en Phoenix Wright: Ace Attorney? Deze typisch Japanse spellen doen me denken aan de dagen van de point-and-click adventures. :9
Trauma center is erg geinig :D Dat is er een die wel in mijn collectie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

als ie in het engels ergens verkrijgbaar is wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

djmantri schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:19:
als ie in het engels ergens verkrijgbaar is wel ja
Van beide spellen die ik genoemd heb is er een Engelstalige versie aangekondigd. Of ze in Europa zullen uitkomen is nog niet duidelijk, maar importeren is altijd nog mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:00:
Ik heb net Tiger Woods PGA Tour ontvangen :D !! Prachtig spel. Wil alleen m'n speler renamen, alleen lukt dit niet via het menu! Iemand een tip?
Je kan het iid er lang spelen (3 , 9 , 18 , custom holes) of heel kort, prachtig spel imo. _/-\o_
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

My Profile> My Player> Name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al geprobeert, maar ik kan nergens iets zien wat ik intoets? Kijk ik erover heen ofzo?

Als ik het gewoon "blind" intypt, houd ik "New Player"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:40

Aidix

Geluidspietlut

Little Bear schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:26:
[...]

Het hangt er natuurlijk vanaf hoe je het bekijkt. Je hebt uiteraard gelijk wanneer je zegt dat er enorm weinig op de cassette staat. Langs de andere kant is dit wel de game de tot nu toe het meest in mijn DS gestoken heeft omdat de gameplay eigenlijk nooit gaat vervelen. Yoshi biedt echt een gameplay waarbij je constant jezelf wil verbeteren. Of je zelf die drang hebt is natuurlijk wel iets subjectief.
Het spel idee is leuk, het is ook een van de weinige spellen die je kan spelen als je 3 minuten over hebt. Maar het gaat me puur om de 40 a 45 euro die het moet opbrengen. 20 euro is leuk (zoals op play-asia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

-Daniël- schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:07:
Al geprobeert, maar ik kan nergens iets zien wat ik intoets? Kijk ik erover heen ofzo?

Als ik het gewoon "blind" intypt, houd ik "New Player"..
HINT: Je kijkt naar het verkeerde scherm.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
is die Japanse yoshi een beetje te spelen? en de Japanse mario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt yoshi touch n go en mario64DS? Ik denk dat je de eerste zonder problemen kan spelen (zit volgens mij niet echt text in die je zou moeten kunnen lezen). Mario zal ook wel makkelijk gaan behalve dat je dan bv de hints van waar een ster zit niet kan lezen en nog een paar andere dingen maar het zal opzich niet zo'n enorm groot probleem zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Chokkan Hitofude (Polarium) binnen van Play-asia (na ongeveer een week, erg netjes), en ik weet nu vrijwel van alle dingen waar ze voor zijn (in het menu). Ik heb alleen nog vraagtekens bij:
De twee vakjes in het puzzelmenu die je kunt tappen, eentje met een lijntje en eentje met twee zwarte ruitjes
De 4e optie in het menu rechtsonder, waar ook verzend-functies en opties in zit. Deze is grijs bij mij. Wat zou ik er mee kunnen?
De 4e optie in het Opties-menu, de 3e van het menu rechtsonder. Dit ziet eruit als "wis alle data", maar dit probeer ik liever niet (Ik ben ondertussen met de puzzels op level 48 en ik heb er al een aantal zelf gemaakt en ingevoerd)

Verder vind ik het een heel leuk, maar wel heeeeel moeilijk spel. Is er een handige manier om de 2e set lijnen te doen in de challenge-mode? Die waarbij er telkens heel snel een enkele lijn valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:48:
Ik heb Chokkan Hitofude (Polarium) binnen van Play-asia (na ongeveer een week, erg netjes), en ik weet nu vrijwel van alle dingen waar ze voor zijn (in het menu). Ik heb alleen nog vraagtekens bij:
De twee vakjes in het puzzelmenu die je kunt tappen, eentje met een lijntje en eentje met twee zwarte ruitjes
Dat zijn hint-opties: bij de eerste zie je (ik geloof alleen in het uitkiesscherm) de route die je de vorige keer hebt geprobeerd, de tweede laat na verloop van tijd een eind en/of beginpunt zien.
De 4e optie in het menu rechtsonder, waar ook verzend-functies en opties in zit. Deze is grijs bij mij. Wat zou ik er mee kunnen?
Is uitgegrijsd als je nog niet alle puzzels opgelost hebt. Je ziet vanzelf wel wat het daarna wordt :P.
De 4e optie in het Opties-menu, de 3e van het menu rechtsonder. Dit ziet eruit als "wis alle data", maar dit probeer ik liever niet (Ik ben ondertussen met de puzzels op level 48 en ik heb er al een aantal zelf gemaakt en ingevoerd)
Jep, is inderdaad Erase Data.
Verder vind ik het een heel leuk, maar wel heeeeel moeilijk spel. Is er een handige manier om de 2e set lijnen te doen in de challenge-mode? Die waarbij er telkens heel snel een enkele lijn valt...
Er komen nieuwe Practice-modi bij zodra je daar bent gekomen in de Challenge-mode (of hem uit hebt gespeeld, dat weet ik even niet helemaal zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx :)

Ik heb samen met polarium ook de hori screenprotectors besteld. Het is even wat werk, maar dan heb je ook wat. Je moet heel goed zorgen dat er geen stof tussen de protector en het scherm zit, anders krijg je echt een bubbel eronder. Het "plakkende" stuk is heel glad en zuigt meteen vacuüm, zodoende. De vermindering van spiegeling kan ik vrij weinig over zeggen, ik heb er niet echt op gelet hoe het eerst was. De gladheid/krasvrijheid van het touchscreen is echt heel veel beter nu. De krassen die ik er eerst op gemaakt had zijn nu amper meer zichtbaar (zolang de DS aan staat) en ik heb bij dit nieuwe oppervlak nog geen enkele keer zo'n kras-geluid gehad, zo dat je hem voelt schuren. Ik heb wel even opnieuw moeten kalibreren, want het scherm is nu wat dikker dus ik drukte meer naar rechts volgens het apparaat. Top-product, volgens mij nog officially licensed ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:51
iemand ervaring met die screen protectors van de bart smit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

zoeperman schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:42:
iemand ervaring met die screen protectors van de bart smit ?
Die zijn toch van Piranha? Daar was lukaso groot fan van:
lukaso schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:29:
ze (de protectors van Play-Asia, red.) lijken me allebei wel oke, ik heb iig protectors van piranha gehad, en na die walgelijke ervaring lijkt met het feit dat je hij opnieuw te gebruiken is na hem erafgehaald te hebben toch wel heel erg handig. Die van piranha liggen hier iig in de prullenbak, hij was gewoon een mm te klein, en toen ik probeerde er een klein stofje eronderuit te halen ging het helemaal fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik vraag het nog maar eens, die screen protectors bij nedgame, is dat wat? :| DS Screen Safe ofzo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:30:
ik vraag het nog maar eens, die screen protectors bij nedgame, is dat wat? :| DS Screen Safe ofzo ...
ik heb ze erop zitten, tjsa de stylus/thumbstrap laten krassen achter op de sp die er niet vanaf kan vegen oid, maar je ziet het alleen als de ds uitstaat. tijdens het spelen merk je er niks van. al voelt het touchscreen wel wat glad en glijerig aan. ik denk dat er betere zijn te vinden dan die dingen die nedgame heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Later maar eens die van hori bestellen dus :)
Ik denk dat ik alleen het touchscreen ga beschermen..de ander blijft toch wel heel (mezelf kennende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb die Hori dingen erop zitten, perfect imho.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
zijn die protectors van hori, niet zoals die van piranha(lees lukaso in "Het Nintendo DS topic deel 7 mijn review), net iets te klein zodat er een kiertje ontstaat tussen de protector en de rand ontstaat(richel) waar je stylus in blijft hangen?

[ Voor 52% gewijzigd door lukaso op 06-06-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
zuiderpark-computers.nl

koopjes corner:

Mr. Diller - Drill Spirits (NDS) €24,99
Need for Speed - Underground 2 (NDS) €30,00
Polarium (NDS) €24,99
Project Rub (NDS) €24,99
Sprung - The Dating Game (NDS) €24,99
Star Wars - Episode 3 - Revenge of the Sith (NDS) €30,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

lukaso schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:47:
zijn die protectors van hori, niet zoals die van piranha(lees lukaso in "Het Nintendo DS topic deel 7 mijn review), net iets te klein zodat er een kiertje ontstaat tussen de protector en de rand ontstaat(richel) waar je stylus in blijft hangen?
Ik heb er geen last van tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:28:
zuiderpark-computers.nl

koopjes corner:

Mr. Diller - Drill Spirits (NDS) €24,99
Need for Speed - Underground 2 (NDS) €30,00
Polarium (NDS) €24,99
Project Rub (NDS) €24,99
Sprung - The Dating Game (NDS) €24,99
Star Wars - Episode 3 - Revenge of the Sith (NDS) €30,00
Bedankt voor de prijzen. Voordat je Zuiderpark gaat emailen (Je krijgt trouwens erg snel antwoord, klasse!)
quote: Zuiderpark
Hallo Daniel,

Het gaat gewoon om de Nederlandse versies.

Met vriendelijke groet,

Hans de Jonge

Zuiderpark Computers & Games
www.zuiderpark-computers.nl

----- Original Message -----
To: Zuiderpark Computers + Games
Sent: Monday, June 06, 2005 4:58 PM
Subject: Vraag over Zuiderpark Computers & Games

Hallo,

Zijn de Nintendo DS games in de koopjes corner ( http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=961 ) met oa Polarium en Need For Speed Europees of Amerikaans (import)?

Alvast Bedankt,
Oja, inmiddels is de naam veranderen in Tiger Woods nog steeds niet gelukt. :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Mario Kart DS: Retro Cup
* SNES Mario Circuit 1
* N64 Moo Moo Farm
* GBA Peach Circuit
* GCN Luigi Circuit

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:29:
Mario Kart DS: Retro Cup
* SNES Mario Circuit 1
* N64 Moo Moo Farm
* GBA Peach Circuit
* GCN Luigi Circuit
Pffff. Nou als ik had mogen kiezen had die retro cup er HÉÉL anders uitgezien. Heel heel héél erg anders. ;) Mario Circuit 1 valt nog wel wat voor te zeggen. Dat is toch een beetje de oer-mariokart baan. Maar Moo Moo Farm? Luigi Circuit? Twee van de saaiste banen uit die 2 spellen als je het mij vraagt. Laten we hopen dat de andere cups met nieuwe banen dit een beetje compenseren.

Plus ook boe-geroep van mijn kant omdat een cup in MarioKart DS blijkbaar weer bestaat uit maar 4 banen. Waarom Nintendo? Waarom? Ik zat dit weekend nog MarioKart64 te spelen tegen m'n broer... 4 potjes, en allevier de potjes eindigden we op een gedeelde eerste plaats. Allebei 2x eerste geworden, allebei 2x tweede geworden. :/ De enige reden dat ik dan won was omdat ik player1 was. Een oneven aantal banen is veel eerlijker!
offtopic:
@Little Bear, Tetris Attack is binnen. :D Ik ga hem nu uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je bent gestoord Surrounded. Luigi Circuit GCN is juist echt goed.

edit: het aantal banen maakt geen bal uit Surrounded :)

5 banen:

Player 1: 10, 10, 8, 4, 4 punten
Player 2: 4, 4, 10, 8, 10 punten

DOH :)

[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 07-06-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 06:15:
Je bent gestoord Surrounded. Luigi Circuit GCN is juist echt goed.
Weet je wel zeker dat we het over dezelfde baan hebben? :p
In mijn versie van het spel is Luigi Circuit een baan met maar 2 bochten, die allebei overdreven wijd en stomvervelend zijn. Het enige dat ik er leuk aan vind is dat je 2x over hetzelfde rechte stuk heen rijdt tijdens een lap. Leuk gevonden wel. Maar de baan zelf wordt er niet bepaald spannender door.

Ik dacht trouwens dat Yoshi Circuit in MK:DS zou komen? :?
Daar hebben we al meerdere malen beelden van gezien. Zelfs al tijdens de allereerste DS presentatie volgens mij. Waarom hebben ze die in godsnaam geschrapt? (Of zouden er meerdere retro cups zijn?). Yoshi Circuit is op bijna elke denkbare manier beter als Luigi Circuit. :p
edit: het aantal banen maakt geen bal uit Surrounded :)

5 banen:

Player 1: 10, 10, 8, 4, 4 punten
Player 2: 4, 4, 10, 8, 10 punten

DOH :)
Lol, ja. Het kan voorkomen. Maar gisteren waren we eigenlijk allebei goed genoeg om telkens als 1e of 2e te finishen. En met 4 banen komt het dan gewoon best vaak voor dat je allebei evenveel punten verdient. Met vijf banen wordt dat probleem automatisch opgelost. :)
offtopic:
Tetris Attack is echt fantastisch! Het gaat alleen veel te snel. ;) Superfrustrerend, maar toch kan ik er amper mee ophouden, wat verslavend. :D Ik vind het eigenlijk beter dan Meteos. De blokken weer omhoog schieten (zoals in meteos) is een leuke gimmick. Maar nu ik Tetris Attack heb gespeeld is het spel eigenlijk beter zonder dat je je daar druk om hoeft te maken. Wel speelt Meteos 20x beter door de stylus. De cursor van tetris attack werkt verder prima hoor, maar tegen een stylus kan het echt niet op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Eventjes over de GBA movieplayer, wat denken jullie?
is dit een hoax? : http://www.first-touch.nl/text/text.php?id=517

ik heb nl me paypal account net bijgevuld om de movieplayer 2 bij lik sang te kopen voor 25 euro, maar als deze ook uit gaat komen wacht ik liever nog ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:23:

offtopic:
Tetris Attack is echt fantastisch! Het gaat alleen veel te snel. ;) Superfrustrerend, maar toch kan ik er amper mee ophouden, wat verslavend. :D Ik vind het eigenlijk beter dan Meteos. De blokken weer omhoog schieten (zoals in meteos) is een leuke gimmick. Maar nu ik Tetris Attack heb gespeeld is het spel eigenlijk beter zonder dat je je daar druk om hoeft te maken. Wel speelt Meteos 20x beter door de stylus. De cursor van tetris attack werkt verder prima hoor, maar tegen een stylus kan het echt niet op. :)
lol we hebben je gewaarschuwd!!!! Die snelheid daar wen je wel aan. Ik ga je even een spoiler geven.

spoiler:
Wanneer je in versus mode speelt, ga dan op de hard modus staan. Druk nu op L, pijltje naar boven en dan op A. Je komt nu in een extra hard modus, daar wordt het spel pas echt fijn. Dit werkt overigen alleen bij versus mode

Het lollige is dat TA na al die jaren nu nog altijd een van de beste puzzle games is. De cursor werkt ook prima, maar ten tijde dat het spel uit was waren er amper pda's laat staan stylussen voor consoles :*)

In elk geval nog veel fun met TA, en stop met erover in te zitten dat je dit spel geen jaren eerder had, je haalt de tijd wel terug in B)

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Die DS game prijzen van 25 a 30 euro zijn gevaarlijk voor me. Heb me DS nog geeneens binnen en heb al 6 games besteld :|

Nu totaal al in bestelling..Een NDS, Screen protectors, Zoo Keeper, Polarium, Wario Ware Touched!, Project Rub, Star Wars 3, NFSU2 (tja voor 30 euri..)..

aaargh :)

[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 07-06-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MaxBurn schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:28:
Die DS game prijzen van 25 a 30 euro zijn gevaarlijk voor me. Heb me DS nog geeneens binnen en heb al 6 games besteld :|

Nu totaal al in bestelling..Een NDS, Screen protectors, Zoo Keeper, Polarium, Wario Ware Touched!, Project Rub, Star Wars 3, NFSU2 (tja voor 30 euri..)..

Waar heb je Star Wars voor die prijs vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zie Daniel's bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow.

De E3 demo's kan je downloaden op je DS. lees dit maar want ik suck met uitleggen :p

http://www.gamer.nl/nieuws/26576

Nu heb ik al die proggies gedownload maar ik druf niks te doen : P ik wacht maar tot me broer wakker is^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:07:
Wow.

De E3 demo's kan je downloaden op je DS. lees dit maar want ik suck met uitleggen :p

http://www.gamer.nl/nieuws/26576

Nu heb ik al die proggies gedownload maar ik druf niks te doen : P ik wacht maar tot me broer wakker is^^
Was al bekend en...je kan hooguit je internetverbinding (tijdelijk) slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

heb ff in de reacties gepost met wat handige info

anders kunnen ze nog bijna nix omdat ze er nix van snappen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

MaxBurn schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:28:

WW:T, waar is die 30 euro? :o ( iig niet bij zuiderpark)

[ Voor 4% gewijzigd door Spypiet op 07-06-2005 16:09 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spypiet schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:08:
[...]

WW:T, waar is die 30 euro? :o ( iig niet bij zuiderpark)
Jawel, klik maar eens op de koopjescorner ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

WW:T... Hmm. Damn. Is heel goed betaalbaar ineens... Hmm.

EDIT: Voor de leifhebbers ;)

http://games.fok.nl/news.php?newsid=4859

[ Voor 40% gewijzigd door Willybubba op 07-06-2005 16:38 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Zeer gevaarlijk die koopjes, dat wel. Ik heb de afgelopen maanden zowat elke maand een DS game gehaald. Ik hou me in ;) Alhoewel ik wel uitkijk naar een goede skate/snowboard game op de ds. Ik zou bijna een PSP halen om THUG2 remix te spelen (ik weet het, het is heiligschennis :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

-Daniël- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:34:
[...]

Jawel, klik maar eens op de koopjescorner ;) .
Afbeeldingslocatie: http://img300.echo.cx/img300/2770/naamloos9rr.jpg

Ben ik zo scheel of....

@DoctorV64

Voor skate/snowboard games moet je nog wel even wachten op snowboard kids en tony hawk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img18.echo.cx/img18/4122/hallo7de.jpg

Deze bedoelde je toch? 8)7
Psst..

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

WW;T is wario ware: touched!
Dus niet NFSU2 :P

:D

[ Voor 22% gewijzigd door Spypiet op 07-06-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Heb me DS maar jezus..die screen protectors is een waste of geld. Ik heb duidelijk de uitleg gevolgd, de boel zat er ook redelijk op..staat er als laatste stap, (vrij vertaald) "haal de toplaag van de lens." Dus ik dacht al..huh..zit er nog een laagje over... Ik dacht naja dat zal misschien een laagje zijn die je er af haal nadat alles bevestigd is. Nou mooi niet dus..na exreem voorzichtig pielen kwam gewoon de hele zaak er weer af. Ik dacht toen..nou ja nu is het toch al verneukt..dus ik probeerde het laagje eraf te splitsen..tot ik er achter kwam dat er helemaal geen "top"laagje meer over was en ik het dus al goed had zitten. Heerlijk zo'n engrish handleiding...

stap 1, peel of the protective film from both sides of the lens (both sides????? lens??? het is toch een filter/beschermlaag geen LENS?!?!) - check
stap 2 , position the adhesive (plak) side - check
stap 3, secure the film, bladiebla, luchtbellen verwijderen bladiebla - check
stap 4, remove the clear protective film (JA ME AARS DUS, die IS ER NIET) - fuck it

ps: dit alles was voor de touchscreen lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
ik heb ook goede ervaring met screenprotectors ;) mischien dat ik het nog eens ga proberen met protectors die je ook opnieuw kunt gebruiken, kun je ze tenminste niet meteen verneuken.

ff ander onderwerp, ik heb nu doekoe op me paypal staan, maar nu wil ik dat dus overmaken naar lik-sang en zegt ie ineens dat ik een cc moet registreren :? ???? het idee was juist dat dat niet hoefde? wtf moet ik nou weer?

[ Voor 4% gewijzigd door lukaso op 07-06-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spypiet schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:30:
WW;T is wario ware: touched!
Dus niet NFSU2 :P

:D
Hmm, was dus iemand anders die erna vroeg ofzo. Of halucuneer ik nu?

Was een beetje moe :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:26:
ff ander onderwerp, ik heb nu doekoe op me paypal staan, maar nu wil ik dat dus overmaken naar lik-sang en zegt ie ineens dat ik een cc moet registreren :? ???? het idee was juist dat dat niet hoefde? wtf moet ik nou weer?
Dat is vreemd. Heb ik nog nooit last van gehad.

Doe je wel, dat als je gewoon een bestelling bij Lik-Sang plaatst, en de procedure aldaar volgt (pay now, etc), dat je automatisch terecht komt op een paypal-pagina? Daar hoef je dan alleen nog maar je wachtwoord in te vullen, en het geld wordt overgemaakt. Zo heb ik het al meerdere keren gedaan, en nog nooit gezeur over een creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

He bah ik heb me eerste kras al..en ik kan hem voelen met de stylus ik zag zelfs geen stofje dus misschien dat de (nieuwe) stylus zelf een scherp randje had :|

Vanavond maar de hori protector zooi bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Heb je wel genoeg geld op je Paypal staan? Paypal rekent iets anders om dat XE.com he ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:41:
[...]

Dat is vreemd. Heb ik nog nooit last van gehad.

Doe je wel, dat als je gewoon een bestelling bij Lik-Sang plaatst, en de procedure aldaar volgt (pay now, etc), dat je automatisch terecht komt op een paypal-pagina? Daar hoef je dan alleen nog maar je wachtwoord in te vullen, en het geld wordt overgemaakt. Zo heb ik het al meerdere keren gedaan, en nog nooit gezeur over een creditcard.
ja ik heb precies hetzelfde als jij hier beschrijft, en ik heb ook genoeg geld op mijn rekening staan...

KUT, ik vrees dat jullie gelijk hebben en ik gewoon een noob ben, paar weken geleden had ik berekend hoeveel deze order zou gaan kosten en dat exacte bedrag(op de cent precies) over gemaakt naar me paypal, wat 4 dagen duurt, de order was 30.90 USD, mijn paypal:

€25.37 EUR = $30.45 USD

:P ach ja, van je fouten leren he ;)

maar wat denken jullie, yoshie t&go voor 25 euro?(jap)
laat maar, ik wacht wel ff op de betere games.
ik wil eigenlijk ook niet teveel van hetzelfde hebben, ik denk ik liever kirby dan yoshi, liever wario dan project rub. Als ik een racegame zou kopen, dan zou ik denkik het liefst nfsu2 kopen, maar ik wil zeker ook al mario kart en snowboard kids halen dus zie ik ook maar van nfsu2 af.

Denken jullie dat electroplankton uitgebracht gaat worden buiten japan? en zal die nog in prijs dalen? Ik heb toch maar besloten er ff mee te wachten. Telkens games kopen als ze net uit zn is volgensmij best een dure hobby...
In plaats daarvan een gba movieplayer en een sweex WLAN kaart, kan ik me denkik ook heel goed mee vermaken ;)

[ Voor 53% gewijzigd door lukaso op 08-06-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:59:
[...]

ja ik heb precies hetzelfde als jij hier beschrijft, en ik heb ook genoeg geld op mijn rekening staan...

KUT, ik vrees dat jullie gelijk hebben en ik gewoon een noob ben, paar weken geleden had ik berekend hoeveel deze order zou gaan kosten en dat exacte bedrag(op de cent precies) over gemaakt naar me paypal, wat 4 dagen duurt, de order was 30.90 USD, mijn paypal:

€25.37 EUR = $30.45 USD

:P ach ja, van je fouten leren he ;)

maar wat denken jullie, yoshie t&go voor 25 euro?(jap)
laat maar, ik wacht wel ff op de betere games.
ik wil eigenlijk ook niet teveel van hetzelfde hebben, ik denk ik liever kirby dan yoshi, liever wario dan project rub. Als ik een racegame zou kopen, dan zou ik denkik het liefst nfsu2 kopen, maar ik wil zeker ook al mario kart en snowboard kids halen dus zie ik ook maar van nfsu2 af.

Denken jullie dat electroplankton uitgebracht gaat worden buiten japan? en zal die nog in prijs dalen? Ik heb toch maar besloten er ff mee te wachten. Telkens games kopen als ze net uit zn is volgensmij best een dure hobby...
In plaats daarvan een gba movieplayer en een sweex WLAN kaart, kan ik me denkik ook heel goed mee vermaken ;)
Toch wel een die compatible is met WifiMe he?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

-Daniël- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:25:
[...]

Toch wel een die compatible is met WifiMe he?!
Met Sweex moet je inderdaad goed op het typenummer letten: ze hebben meerdere 54mbit-kaartjes, en slechts enkele daarvan zijn compatible met de aangepaste driver (lees: hebben zo'n Ralink-chipsetje).
Ik ga zelf morgen even een E-tech dingetje regelen (is de goedkoopste die op de chipsetcontroleersite staat en die onze favoriete dozenschuivers van Alternate op voorraad hebben (m'n werkgever krijgt er korting :P)).

[ Voor 24% gewijzigd door Tarin op 08-06-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb een half jaar geleden een Ralink in me vaders laptop gedouwd. Ik begrijp alleen absoluut niet waarom het truuckje alleen io de ralinks werkt...wifi is wifi zou je zeggen..maar ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:53:
Ik heb een half jaar geleden een Ralink in me vaders laptop gedouwd. Ik begrijp alleen absoluut niet waarom het truuckje alleen io de ralinks werkt...wifi is wifi zou je zeggen..maar ja :)
Nee, er zit een chipset in die de maker (Tim) heeft gebruikt toen hij de driver maakte. Voor hetzelfde geld is het een driver voor - Merk X - , en zal je die moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

doh..dat was me punt helemaal niet. Punt is meer; Waarom kan dit alleen via een vage driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Omdat het Nintendo download protocol totaal anders is dan standaard WiFi. Dus is er een low-level driver + tooltje geknutseld door die Tim. En hij had toevallig die kaart liggen om mee te werken, en daar ging het mee. Of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
wario ware touched:
spoiler:
ik heb nu van alle chars alle zilveren kroontjes en van de eerste 2 ook al een gouden, maar heb ik daar ook wat aan? volgensmij krijg ik er geen nieuwe toys van, heeft het uberhaupt nog nut om iedereen een goud kroontje te geven?

walkthrough: "Get all Golden Crowns" en dan zou ik nog een toy moeten krijgen, leuk werk!

[ Voor 15% gewijzigd door lukaso op 08-06-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

sebastius schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:16:
Omdat het Nintendo download protocol totaal anders is dan standaard WiFi. Dus is er een low-level driver + tooltje geknutseld door die Tim. En hij had toevallig die kaart liggen om mee te werken, en daar ging het mee. Of iets dergelijks.
Euh...en toch is het standaard wifi want hoe hang je het anders aan de router :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
MaxBurn schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 06:25:
[...]
Euh...en toch is het standaard wifi want hoe hang je het anders aan de router :+
Eerst even een beetje lezen voordat je met dit soort opmerkingen begint: Nintendo gebruikt voor de DS twée verschillende protocollen: standaard WiFi en en eigen, aangepaste peer-to-peer achtige versie. Dat laatste wordt gebruikt voor multiboot en de huidige wireless multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er was voor mij geen reden om aan te nemen dat er 2 protocollen worden gebruikt hoor :)
Maar goed..nu je het zegt kan ik me zoiets herinneren uit een oud bericht. Het is me weer duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saftaplan
  • Laatst online: 06-05 10:45
spoiler:
Je krijgt geen nieuwe toys door enkele gouden crowns, je moet ze echt alemaal hebben en dan krijg je nog een (imho stomme) toy. Ze hadden er wel een leukere in mogen stoppen als je er zoveel moeite voor moet doen om het te krijgen. Maar goed, het geeft je toch nog een (laatste) doel. Eén advies: probeer niet alle crowns te halen op één avond, dan word je ziek (spreekt uit ervaring) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:26:
ik heb ook goede ervaring met screenprotectors ;) mischien dat ik het nog eens ga proberen met protectors die je ook opnieuw kunt gebruiken, kun je ze tenminste niet meteen verneuken.

Dan of je paypal balans is niet toereikend, of liksang vraagt om paypal met daaraan cc gekoppeld.
Of het is een onnuttige melding die nergens op slaat (paypal vraagt nog weleens om cc terwijl dat niet nodig is, zoals bij de aanmelding).

Bij play-asia heb je zowieso geen cc nodig voor paypal weet ik iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
saftaplan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:46:
[...]

spoiler:
Je krijgt geen nieuwe toys door enkele gouden crowns, je moet ze echt alemaal hebben en dan krijg je nog een (imho stomme) toy. Ze hadden er wel een leukere in mogen stoppen als je er zoveel moeite voor moet doen om het te krijgen. Maar goed, het geeft je toch nog een (laatste) doel. Eén advies: probeer niet alle crowns te halen op één avond, dan word je ziek (spreekt uit ervaring) :+
hoeveel moet je hebben om een gouden kroon te halen /?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

zoeperman schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:17:
[...]

hoeveel moet je hebben om een gouden kroon te halen /?
spoiler:
Je moet dan voor alle minigames van een bepaald persoon genoeg punten hebben gehaald. Als je genoeg punten voor een spel hebt zie je er een rode bloem op verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik moet zeggen dat ik inmiddels flink zin heb in Another Code :)

Hopelijk is het wat ik ervan verwacht.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Net terug van (strand) vakantie en heb toch een heel groot voordeel van de NDS tov de PSP: geen bewegende delen!
Ik heb lekker met mijn NDS op het strand Zelda MC uitgespeeld en de NDS zat onder het zand. Maar gewoon spelen. Dat zie ik met een PSP niet zo snel gebeuren!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ervoor zorgt dat de UMD drive niet onder het zand komt zal het wel meevallen. Het soort mensen wat ik met een PSP zie lopen gaat volgens mij ook niet zitten gamen op het strand maar dat terzijde. Ik vind het wel knap dat je uberhaubt wat hebben kunnen zien op je DS, als ik in de bus zit zie ik al geen drol meer als er een beetje zon op het scherm schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

volgens mij werkt een ds ook niet als je het spel-slot helemaal volstouwt met zand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel als je game er nog inzit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo...

ik heb de start post even bekeken...

staat met dodepixel...

HELP! Mijn DS heeft een dode pixel!
Als je last hebt van een dode pixel kan je je DS kosteloos laten omruilen voor een nieuwe

Wil hier vragen.. laten om ruilen voor een nieuwe??
waar moet ik dat doen naar nintendo bedrijf van EUROPA? of winkel??

En als ik Import een Ds ga kopen mag ik dan die europa service gebruiken?

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

naar winkel waar je hem gekocht hebt met de bon erbij (en dan hopen dat er niet zo'n blonde muts achter de kassa staat die er weer nix van snapt/nix van wil begrijpen/denkt dat ze het al weet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Jay, ik heb inmiddels een C- als score bij Polarium. Na het een tijd niet gespeeld te hebben (M&L: Superstar Saga \o/) begin ik het nu weer een beetje door te krijgen :).
Wel frustrerend was het feit dat ik game over ging op het moment dat ik op het laatste blokje voor een roze lijn wilde tappen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

offtopic:
ik krijg serieus de kriebels bij het idee van een DS onder het zand.. de krassen .... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
MetroidPrime schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:58:
[...]

spoiler:
Je moet dan voor alle minigames van een bepaald persoon genoeg punten hebben gehaald. Als je genoeg punten voor een spel hebt zie je er een rode bloem op verschijnen.
spoiler:
hoeveel is genoeg punten, 30 ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, welke wireless pcmcia kaart gebruiken jullie voor de wifi passme?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.