Wow, dat met die demo's werkt echt cool! submarine is echt tof, evenals electroplankton.... ik ga de rest ook even proberen nu. Toevallig had ik net de goeie wifi kaart gekocht paar weken terug
Weet iemand of er nog meer van die demo's zijn? Nu heb ik iig weer wat te doen al is het maar even met m'n DS
Ik heb in totaal 10 titels (meteos in US en JAP) nu voor de WiFi stream. Erg amusant. Meteos is gewoon een ontieglijk bruut spel, en Electroplankton is erg bizar. Table Tennis is echt de Mother of all Pong's.
[ Voor 42% gewijzigd door sebastius op 29-05-2005 23:15 ]
Verwijderd
ik heb WEL een draadloos router maar me PC staat via kabel verbonden die dus geen draadloos netwerkkaart heeft. Kan ik dan nu wel of geen spellen sturen naar me ds?
Verwijderd
Was dit nog niet gepost dan :O!
Voor meer informatie (voor alle 10 demo's en polarium demo in multiboot) vind je hier, verdere uitleg op deze link. (Je ____MOET____ een PCI/PCMCIA WiFi kaartje heben met Ralink chipset.
Enja, dit is al oud
klikje (3e post)
Voor meer informatie (voor alle 10 demo's en polarium demo in multiboot) vind je hier, verdere uitleg op deze link. (Je ____MOET____ een PCI/PCMCIA WiFi kaartje heben met Ralink chipset.
Enja, dit is al oud
Zoek en gij zult vinden. Ook hier geldt dat je zelf onderzoek moet plegen om antwoorden te vinden.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 08:54 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ridge Racer is 100 keer zo moeilijk dan NFSU, en ook de gameplay is slechter. Ik ben erg tevreden met NFSU.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
nóg niet... Heb geduld, er komt vanzelf meer aan als de techniek uitgewerkt wordt.amd187 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:52:
Wow, dat met die demo's werkt echt cool! submarine is echt tof, evenals electroplankton.... ik ga de rest ook even proberen nu. Toevallig had ik net de goeie wifi kaart gekocht paar weken terugWeet iemand of er nog meer van die demo's zijn? Nu heb ik iig weer wat te doen al is het maar even met m'n DS
dat heb ik geprobeerd maar dat werkte hier niet (je hebt een gba flash card nodig !!!)-Daniël- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 07:33:
Was dit nog niet gepost dan :O!
Enja, dit is al oudklikje (3e post)
Ik heb dus een USB adapter met een Ralink chipset. Die staat wel op de lijst maar dat was voordat ze erbij zeiden dat het alleen voor PCI/PCMCIA gevallen gold...
Heb wel alle demos lokaal staan maar het wordt dus nog even wachten voor mij
Heb wel alle demos lokaal staan maar het wordt dus nog even wachten voor mij
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Het werkt perfect zonder GBA flash card!djmantri schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:55:
[...]
dat heb ik geprobeerd maar dat werkte hier niet (je hebt een gba flash card nodig !!!)
Dikke kans dat je gewoon iets niet goed hebt gedaan. je moet Wifime.zip in de data folder hebben staan, en als je wmb -data c:\nds\spel.nds kiest, moet het pad c:\nds\ etc wel kloppen. Laat je het pad weg, doet het ding het inderdaad niet.
Surrounded EINDELIJK heb je dan tetris attack gekocht, man je gaat niet weten wat je overkomt. Volgens mij gaat dat spel je polarium verslaving overnemen!
Voor de rest is het helemaal niet gek dat je DS't op het WC, ik doe bijna niets anders meer. Toch heerlijk, zo net een beetje verder geraken terwijl je een bruintje laat vallen
Voor de rest is het helemaal niet gek dat je DS't op het WC, ik doe bijna niets anders meer. Toch heerlijk, zo net een beetje verder geraken terwijl je een bruintje laat vallen
Life is simple, make choices, don't look back...
Argh, ik had nog een Sitecom wlan-kaartje liggen (vervangen door eentje van 3com in verband met die irritante uitstekende antenne die 99% van de PCMCIA-wlan-kaarten hebben), maar die is te oud (11 mbit, waarschijnlijk zit er een Ralink 2400-serie chipje in)
. En om nou voor 28 euro een nieuwe kaart te halen die ik nauwelijks ga gebruiken..
Nu ja, ik zie wel. Jammer trouwens dat ik ook de Japanse versie van Yoshi Touch & Go niet heb kunnen bestellen, hij was uitverkocht voordat het geld op m'n Paypal terecht gekomen was.

Nu ja, ik zie wel. Jammer trouwens dat ik ook de Japanse versie van Yoshi Touch & Go niet heb kunnen bestellen, hij was uitverkocht voordat het geld op m'n Paypal terecht gekomen was.
[ Voor 32% gewijzigd door Tarin op 30-05-2005 14:19 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
ik zal het nog es proberen maar eerst werkte het anders niet hoor...sebastius schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:39:
[...]
Het werkt perfect zonder GBA flash card!
Dikke kans dat je gewoon iets niet goed hebt gedaan. je moet Wifime.zip in de data folder hebben staan, en als je wmb -data c:\nds\spel.nds kiest, moet het pad c:\nds\ etc wel kloppen. Laat je het pad weg, doet het ding het inderdaad niet.
edit: bij versie 1.4 kan die header.bin niet vinden ??(terwijl ie wel in die dir staat)
en bij versie 1.1 blijft ie dus hangen met dat witte scherm
ik heb een goede kaart, de drivers wel goed geinstalled, en ik krijg ook te zien dat ie dan wil downloaden, dan krijg je zo'n nintendoscherm te zien en dan blijft ie wit hangen:?
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 30-05-2005 15:20 . Reden: omgwtf ]
Bij 1.4 moet je duidelijk het goede pad naar de .NDS file specificeren, dat probleem had ik namelijk ook.
verrek het werkt
dus het is
uitvoeren ->
cmd->
op enter rammen...->
in het msdos venster naar de map van je wmb gaan (bij mij heb ik het gezet in c:\wmb\ ) dus dan doe je
cd c:\wmb->enter drukken->
invullen: wmb.exe -data c:\wmb\table_hockey_tech_demo_e3_2005.nds->
enter rammen
en gaan met die banaan...
in die dir van wmb moet dus staan, het progje rt2560_app_wmb_1_4_beta_1.zip en de bin bestanden...
dus het is
uitvoeren ->
cmd->
op enter rammen...->
in het msdos venster naar de map van je wmb gaan (bij mij heb ik het gezet in c:\wmb\ ) dus dan doe je
enter rammen
in die dir van wmb moet dus staan, het progje rt2560_app_wmb_1_4_beta_1.zip en de bin bestanden...
Werkt perfect deze methode, bedankt voor de beschrijving, ik had de software en drivers al installed maar las iets over een proggy dat je op de NDS moest hebben, werkt dus ook probleemloos op deze manierdjmantri schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:13:
verrek het werkt
dus het is
uitvoeren ->
cmd->
op enter rammen...->
enter rammen
Geweldig dat trauma center. Die uitdrukkingen laten me echt denken dat ik dom was toen ik wilde beginnen met het opensnijden van iemands borst voordat ik hem verdoofd had
[ Voor 18% gewijzigd door aapelite op 30-05-2005 19:07 ]
Verwijderd
toevallig dat ik net weer een beetje up2date benaapelite schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:32:
[...]
Werkt perfect deze methode, bedankt voor de beschrijving, ik had de software en drivers al installed maar las iets over een proggy dat je op de NDS moest hebben, werkt dus ook probleemloos op deze manier
op www.maxconsole.net is ontzettend veel te vinden over homebrew development enzo.
Je hebt idd "een progje" nodig als je niet zo'n wifi-kaartje hebt. Dit "progje" is een firmware-update (ja, het kan en ja, er kan straks ontzettend veel met je DS, denk aan internetsurfen, chat, PDA, enz.) waarvoor je je batterypack er even uit moet halen omdat je tijdens de update 2 stukjes soldeersel verbonden moet houden met een schroevendraaier of iets dergelijks (natuurlijk kun je ook gewoon je hele DS uit elkaar halen en er een paperclip tegenaan houden, dan kun je meteen het WIFI-bereik vergroten door de interne antenne met de casing te verbinden en je boxen als speaker gebruiken voor andere audio-dingen die je er in de koptelefoonplug in stopt, maar waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan
Deze firmware krijg je op je DS door deze eerst op een GBA-flashcartridge te zetten en die vervolgens (terwijl je de schroevendraaier er tegenaan houdt) te runnen. Hiermee kun je vervolgens al de .nds-bestanden draaien vanaf dezelfde flashcartridge door tijdens het booten a+b+x+y ingedrukt te houden. In deze firmware is ook meteen het health&security-scherm verwijderd.
Voetnootje voor de mensen die een neoflash-kit willen aanschaffen: de Neoflash-cartridges zijn XGFlash XG2Turbo-flashcartridges, die op de meeste verkooppunten nog niet de helft kosten van een Neoflash-set. (90 dollar tegen 270 euro) De XG2Turbo sluit je aan op de pc nadat je de Neoflash-software hebt geïnstalleerd en voila, je pc herkent je XG2Turbo als een Neoflash-cartridge
Vraagje van mijn kant:
Hoe lang duurt het ongeveer voor jullie iets van Play-asia binnenhebben nadat je een emailtje hebt gekregen dat het opgestuurd is? Ik wacht met spanning op de japanse polarium...
excuses, idd maxconsole.net !
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 21:09 ]
Wow echt veel : Domain is for Sale!Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:19:
...op www.maxconsole.com is ontzettend veel te vinden over homebrew development enzo....
Thnx voor de tip
idd, domein bestaad niet meer??
ah ik snap, de link is niet goe
ik vis nu achter het NET
ah ik snap, de link is niet goe
[ Voor 51% gewijzigd door Martinspire op 30-05-2005 19:36 ]
Grrr, ik krijg de drivers niet geinstalleerd
voor mijn linksys. Hij geeft aan dat de huidige drivers de beste zijn en dat de driver gegevens geen informatie bevatten voor het apparaat
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Dan moet je kiezen : Ik wil zelf kiezen
Daarna naar de juiste map wijzen met de driver en dan moet het werken.
Daarna naar de juiste map wijzen met de driver en dan moet het werken.
DAt doe ik ook, maar helaas pindakaas. Zelfs als ik mijn linksys uninstall en met de drivers wil installeren. Foutmelding
"The specified location does not contain information about your hardware"
Misschien is het handig om te melden dat ik de kaart eerder al gebruikte voor mijn wlan. Ik heb 2 pc' s met de Linksys wmp54g en beide pakken de driver niet.
Misschien is het handig om te melden dat ik de kaart eerder al gebruikte voor mijn wlan. Ik heb 2 pc' s met de Linksys wmp54g en beide pakken de driver niet.

[ Voor 58% gewijzigd door DoctorV64 op 30-05-2005 20:06 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
miss wordt ie niet ondersteund?
btw staat wel sterretje bij, bij de lijst
en dat betekend : * - chipset depends on card revision/version (could be Accton, ADMtek, Agere, Atheros, Atmel, Broadcom, Conexant/GlobespanVirata/Intersil/Harris/PRISM, Inprocomm, Intel, Marvell, Texas Instruments, Realtek, SiS, VIA, ZyDAS or some other voodoo).
btw staat wel sterretje bij, bij de lijst
en dat betekend : * - chipset depends on card revision/version (could be Accton, ADMtek, Agere, Atheros, Atmel, Broadcom, Conexant/GlobespanVirata/Intersil/Harris/PRISM, Inprocomm, Intel, Marvell, Texas Instruments, Realtek, SiS, VIA, ZyDAS or some other voodoo).
[ Voor 84% gewijzigd door Martinspire op 30-05-2005 20:11 ]
De Linksys WMP54G staat op het lijstje. Damn, ik heb 2 maal de V2 ipv V4. Shooot....

[ Voor 40% gewijzigd door DoctorV64 op 30-05-2005 20:20 ]
Terwijl je je drivers update moet je je internetverbinding uitschakelen zodat ie niet de beste drivers van internet af haalt.
waar heb je de us versie van meteos op de kop kunnen tikkensebastius schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:01:
Ik heb in totaal 10 titels (meteos in US en JAP) nu voor de WiFi stream. Erg amusant. Meteos is gewoon een ontieglijk bruut spel, en Electroplankton is erg bizar. Table Tennis is echt de Mother of all Pong's.
deze wil ik ook wel
http://web.mac.com/kl00n
Hij heeft het over de E3 Demo van meteos, die dus US was..
jammer dat er niet meer zijn
polarium heb ik full al van dus die hoef ik niet eens
polarium heb ik full al van dus die hoef ik niet eens
[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 30-05-2005 22:54 ]
Ok, Submarine is echt cool! Gave muziek, goed geluid, prima uitgekiende controls. Enkel het is fucking moeilijk. Wat een onwijs onderschat spel!
Verwijderd
Demo's of roms?djmantri schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:54:
jammer dat er niet meer zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 07:02 ]
Da's inderdaad jammer, maar het zou toch wel leuk zijn als de eventuele demo's die in die spellen zitten ook te downloaden zouden zijn zodat je de spellen even thuis uit kan proberen qua controls enzo-Daniël- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 07:02:
[...]
Demo's of roms?Wat dacht je van: The Sims, Yoshi Touch & Go, Mario 64, Ridge Racer, Wario Ware Touched? Allemaal al ergens weg te halen.. werkt alleen niet met deze methode, je zal een XG2 Turbo of een NeoFlash moeten kopen
Kunnen we de discussie niet laten verzanden in de illegale roms? De demo's zijn tot daar aan toe, maar illegale games moeten we het maar niet over hebben. Overigens kosten volledige spellen bij dvdboxoffice maar 25 euro ofzo, dat moet toch te doen zijn?
Overigens komen er nog wel meer demo's aan (zowiezo twee nog zsm). Kan iemand mij vertellen welke spellen zoal een Demo ingebouwd hebben?
Overigens komen er nog wel meer demo's aan (zowiezo twee nog zsm). Kan iemand mij vertellen welke spellen zoal een Demo ingebouwd hebben?
Verwijderd
Ik vind het maar een rotding die ds!!!
Ik hoor de hele tijd op de achtergrond een gemormel, gevloek en gescheld, dan weet ik dat er een zeker iemand nfsu aan het spelen is.
Ik hoor savonds in bed leuke geluidjes van yoshi touch & go, maar krijg zelf niet de kans om me skills te verbeteren.
Ik zit nu al rond te kijken voor een ds voor mezelf, want als vriendje alleen nog maar oog voor de ds heeft, dan neem ik er ook toch eentje?
Maar wel de pink candy uitvoering.
Gelukkig heb ik paypal, en vriendje niet, dus kijken hoe snel die weer lief voor me is
(gelukkig accepteerd http://www.play-asia.com paypal! weet iemand nog meer leuke ds sites die paypal accepteren en niet te duur zijn en er bertrouwbaar uitzien?)
Maargoed, de spelletjes vallen tot nu toe een beetje raar, apart.
Vriendje heeft nfsu donderdag gehaald bij de dixons( beetje jammer van de dure prijs), en ik geloof dat het frustrerend is, hij loopt er iig lekker op los te mopperen, alhoewel dat gisteren wat is afgezakt omdat hij het door begon te krijgen.
Yoshi touch & go heb ik zelf ook geprobeerd, ik mag 10 minuutjes ofzow per dag op de ds
maar het heeft ff geduurd voor het kwartje viel qua het doel van het spel.
Beiden zijn iig geen makkelijk games die je zo ff op de automatische piloot speelt.
Mijn wenslijstje bestaat uit: Super Mario Bros. DS, Nintendogs, Super Mario 64 DS, Electroplankton
Verder lijkt me ook nog wel leuk: Animal Crossing DS, Super Princess Peach, Final Fantasy: Crystal Chronicles, A Boy and His Blob (dit laatste spel is denk de reden waarom mijn ouders ook de ds zullen aanschaffen, zowieso hebben ze al vrijwel iedere console in huis, stelletje gekken
)
Nog een opmerking over die DS vs wcpot
Ehmmm, ik heb zelf een keer zo'n soort ongelukje gehad zo'n 13 jaar geleden.
Ik had me gameboy op de stortbak gelegd, en toen ik doortrok gleed de gameboy netjes de wc in.
Ik dorst ook niets te zeggen tegen mijn ouders, maar we hebben hem netjes terug gebracht naar bart smit en die heeft hem terug gestuurd naar de fabriek.
Helaas viel ie niet binnen de garantie, hij was doorgebrand, maargoed, het proberen waard
ohw edit: een belangrijke vraag nog! Hoe zit het met uit het buitenland spellen bestellen en invoerbelasting?
Ik weet dat met de verzamelobjecten die ik spaar de douane nog wel eens moeilijk kan doen bij een waarde van 50 euro of hoger, hoe zijn ze op het gebied van spellen?
Ik hoor de hele tijd op de achtergrond een gemormel, gevloek en gescheld, dan weet ik dat er een zeker iemand nfsu aan het spelen is.
Ik hoor savonds in bed leuke geluidjes van yoshi touch & go, maar krijg zelf niet de kans om me skills te verbeteren.
Ik zit nu al rond te kijken voor een ds voor mezelf, want als vriendje alleen nog maar oog voor de ds heeft, dan neem ik er ook toch eentje?
Maar wel de pink candy uitvoering.
Gelukkig heb ik paypal, en vriendje niet, dus kijken hoe snel die weer lief voor me is
(gelukkig accepteerd http://www.play-asia.com paypal! weet iemand nog meer leuke ds sites die paypal accepteren en niet te duur zijn en er bertrouwbaar uitzien?)
Maargoed, de spelletjes vallen tot nu toe een beetje raar, apart.
Vriendje heeft nfsu donderdag gehaald bij de dixons( beetje jammer van de dure prijs), en ik geloof dat het frustrerend is, hij loopt er iig lekker op los te mopperen, alhoewel dat gisteren wat is afgezakt omdat hij het door begon te krijgen.
Yoshi touch & go heb ik zelf ook geprobeerd, ik mag 10 minuutjes ofzow per dag op de ds
Beiden zijn iig geen makkelijk games die je zo ff op de automatische piloot speelt.
Mijn wenslijstje bestaat uit: Super Mario Bros. DS, Nintendogs, Super Mario 64 DS, Electroplankton
Verder lijkt me ook nog wel leuk: Animal Crossing DS, Super Princess Peach, Final Fantasy: Crystal Chronicles, A Boy and His Blob (dit laatste spel is denk de reden waarom mijn ouders ook de ds zullen aanschaffen, zowieso hebben ze al vrijwel iedere console in huis, stelletje gekken
Nog een opmerking over die DS vs wcpot
Ehmmm, ik heb zelf een keer zo'n soort ongelukje gehad zo'n 13 jaar geleden.
Ik had me gameboy op de stortbak gelegd, en toen ik doortrok gleed de gameboy netjes de wc in.
Ik dorst ook niets te zeggen tegen mijn ouders, maar we hebben hem netjes terug gebracht naar bart smit en die heeft hem terug gestuurd naar de fabriek.
Helaas viel ie niet binnen de garantie, hij was doorgebrand, maargoed, het proberen waard
ohw edit: een belangrijke vraag nog! Hoe zit het met uit het buitenland spellen bestellen en invoerbelasting?
Ik weet dat met de verzamelobjecten die ik spaar de douane nog wel eens moeilijk kan doen bij een waarde van 50 euro of hoger, hoe zijn ze op het gebied van spellen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 12:46 ]
Ik kan je vertellen dat je bij Play-Asia gelijk aan het goede adres bent 
Ze schrijven (bij mij althans) een lager bedrag op dan het eigenlijke bedrag en vaak ook nog 'gift' of 'sample'.
Versturen gaat ook lekker Rap.
Ik bestel eigenlijk alleen nog maar al mijn DS zooi daar
Ze schrijven (bij mij althans) een lager bedrag op dan het eigenlijke bedrag en vaak ook nog 'gift' of 'sample'.
Versturen gaat ook lekker Rap.
Ik bestel eigenlijk alleen nog maar al mijn DS zooi daar
En je krijgt ook nog een "kortingsbonnen"van ze voor de volgende bestelling
www.play-asia.com en www.lik-sang.com zijn de enige websites (betrouwbare) die ik ken die PayPal accepteren. (Ik neem aan dat je geen credit card hebt maar direct geld stort?)
In principe mag je tot €22 (inclusief verzendkosten) invoeren. Play-asia en Lik-sang zetten vaak een lager bedrag erop en, als je voor normale post ipv koerier kiest, heb je een kleinere kans dat paketten eruit gepikt worden.
In principe mag je tot €22 (inclusief verzendkosten) invoeren. Play-asia en Lik-sang zetten vaak een lager bedrag erop en, als je voor normale post ipv koerier kiest, heb je een kleinere kans dat paketten eruit gepikt worden.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Op IGN staat bij de releasedates van juni ook Boktai!? Maar er zijn nog geen screens of iets dergelijks vrijgegeven...Weet iemand meer over Boktai voor de DS? Ik hoop dat ze Juni gaan halen, dit lijkt mij echt hét perfecte vakantie spel! 
En iemand ooit hiervan gehoord? Cocoto Kart Racer?
Schijnt al uit te zijn of zeer snel te komen.
http://www.cube-europe.com/screenshots.php?gid=cocotokr
Bij Lik sang betaal je op games zowieso NOOIT verzendkosten of importkosten. Gewoon de prijs die op de site zelf staat dus.
Zometeen nog eens kijken of er al meer info is over meteos.
Zometeen nog eens kijken of er al meer info is over meteos.
Hehe, wat dachten ze? Mariokart DS lijkt te weinig op MK:DD, dus doen wij maar een kartracer met regentonnen?[b][message=23492051,noline][...]
www.winsunx.com is ook een betrouwbare gameshop (en meer
), je moet alleen een beetje engrish kunnen
. Ze accepteren ook paypal. Heb er al 2x EZ-Flash 1GB vandaan. Ze doen ook niet moeilijk en zetten netjes sample, gift of $10 op het pakje.
hmm, kijk net voor de ds, niet erg goedkoop meer helaas...
hmm, kijk net voor de ds, niet erg goedkoop meer helaas...
Lik-sang:
En die prijzen vallen me ook wel tegen, bijna alles kost nog iets van 40e
hmmm, ik zie dat play-asia wel een stuk goedkoper is...
en ook pay-pal doet, nu nog ff aan de praat krijgen, ik heb al een pay-pal account, maar kun je die gewoon via mijnpostbank.nl bijvullen ofzow?
Shipping was toch gratis world-wide???Shipping Cost to Netherlands
Shipping via UPS: €2.00 or £1.37
Shipping via UPS C.O.D.: €18.00 or £12.31 (No additional charges)
Shipping via Priority Mail: €3.00 or £2.05
Shipping via PREMIUM International: €13.00 or £8.89 Recommended!
Delivery throughout Europe within just a few days.
en ook pay-pal doet, nu nog ff aan de praat krijgen, ik heb al een pay-pal account, maar kun je die gewoon via mijnpostbank.nl bijvullen ofzow?
[ Voor 22% gewijzigd door lukaso op 31-05-2005 16:35 ]
Ook goedkoop en met paypal betalen mogelijk: www.videogamesplus.ca
Verwijderd
Waneer komen nou eindelijk zwart en wit naar nederland? En als die er komen verkleurt wit dan niet uiteindelijk in dat vieze geel?
Zoniet dan koop ik er meteen eentje.
Zoniet dan koop ik er meteen eentje.
Verwijderd
Je kan gewoon via mijn postbank idd geld overmaken naar paypal.lukaso schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:29:
Lik-sang:
[...]
Shipping was toch gratis world-wide???
Zorg dat je je identieke code invult bij mededelingen, die kun je bij paypal vinden op add funds -> klik link nederlandse bankoverschrijving (3dgn).
Bij mij staat het er na anderhalve dag a 2 dagen op me paypal (tegenwoordig komt het op de 2e dag rond een uur of 22.00 al op paypal binnen).
Super handig, en ik ben te huiverig voor een cc.
Verwijderd
Lijkt me een opvolger van diddy kong racer? Een spel wat ik super vond op de n64!eswa schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:36:
Op IGN staat bij de releasedates van juni ook Boktai!? Maar er zijn nog geen screens of iets dergelijks vrijgegeven...Weet iemand meer over Boktai voor de DS? Ik hoop dat ze Juni gaan halen, dit lijkt mij echt hét perfecte vakantie spel!
Ik heb altijd al gehoopt op een opvolger van dat spel, ik hoop dat ze het ook een beetje waarmaken.
Verwijderd
Nee, heeft helemaal niks te maken met Diddy Kong Racing.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:51:
[...]
Lijkt me een opvolger van diddy kong racer? Een spel wat ik super vond op de n64!
Ik heb altijd al gehoopt op een opvolger van dat spel, ik hoop dat ze het ook een beetje waarmaken.
Verwijderd
Ik zie een aap en het ziet er cute uitVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:56:
[...]
Nee, heeft helemaal niks te maken met Diddy Kong Racing.
Alhoewel ik een echte opvolger van diddy kong racing nog leuker zou vinden ziet dit spel er ook al cute uit!
(Diddy kong racing is zo lang geleden voor mij, maar er begint me meer te dagen, hovercrafsts en vliegtuigjes erbij? dat was een super spel! vooral de geluidjes, ik kan de tunes nu al bijna weer horen
Die prijzen gelden niet voor games, enkel bij hardware. Liksang verstuurt alle games gratis op.
Offtopic modus, ik heb me vandaag eens op ebay laten gaan in navolging van Surrounded zijn Tetris attack inkoopactie en dit is er uit de bus gevallen: Een N64 met 2 controllers, memory cards, rumble packs en volgende games:
Fighters Destiny
Hybrid Heaven
1080 Snowboarding
Turok 2
F1 World Grand Prix
Topgear Rally
Star Wars Episode 1 Racer
Star Fox Lylat Wars
Fifa 64
Goldeneye 007
Zelda Occarina of Time
Extreme G
Mission Impossible
Killer Instinct Gold
Pilotwings
Mace The dark age
Mario Golf
Mario Tennis
Mario Kart 64
Mario 64
Perfect Dark
Zelda Majora's Mask
Yoshi's story
Star Wars Rogue Squadron
Star Wars Shadows of the empire
Tetrisphere
Banjoo Kazooie
Diddy Kong Racing
F-Zero 64
Pokemon Stadium
Wave Racer
Dit alles voor de prijs van 180 GBP inclusief verzending van een power seller, ik vond hem wel liev
Nu nog ergens Blast Corps, Robotron64 en Smash Bros Melee voor dat ding vinden, heb altijd al spijt gehad dat ik mijn oude N64 heb weg gedaan. Einde offtopic modus.
Offtopic modus, ik heb me vandaag eens op ebay laten gaan in navolging van Surrounded zijn Tetris attack inkoopactie en dit is er uit de bus gevallen: Een N64 met 2 controllers, memory cards, rumble packs en volgende games:
Fighters Destiny
Hybrid Heaven
1080 Snowboarding
Turok 2
F1 World Grand Prix
Topgear Rally
Star Fox Lylat Wars
Fifa 64
Goldeneye 007
Zelda Occarina of Time
Extreme G
Mission Impossible
Killer Instinct Gold
Pilotwings
Mace The dark age
Mario Golf
Mario Tennis
Mario Kart 64
Mario 64
Perfect Dark
Zelda Majora's Mask
Yoshi's story
Star Wars Rogue Squadron
Tetrisphere
Banjoo Kazooie
Diddy Kong Racing
F-Zero 64
Pokemon Stadium
Wave Racer
Dit alles voor de prijs van 180 GBP inclusief verzending van een power seller, ik vond hem wel liev
Nu nog ergens Blast Corps, Robotron64 en Smash Bros Melee voor dat ding vinden, heb altijd al spijt gehad dat ik mijn oude N64 heb weg gedaan. Einde offtopic modus.
Verwijderd
Ik heb ff een apparte vraag hier. Ik heb ook de DS vanaf dag 1 en ik moet zegen dat ik het een prachtig apparaat vindt maar dat ik op 1 of andere reden toch nooit zin heb om er iets mee te doen....
Hoeveel mensen met een DS hier hebben dat ook, dat ze het een geweldig apparaat vinden maar er toch haast geen ene *** meedoen? Kortom, is de DS geweldig of niet? Is het alleen maar inovatief, of in de praktijk ook echt veel meer fun en uiteindelijk dus meer game tijd? Ben gewoon ff benieuwd naar julie meningen hier..

heb ook zo men ups en downs gehad met dat ding, maar laatste week weer vollop aan het spelen 
HOE VET! little bear!!!, alleen F-zero al!!!, nu alleen hopen voor jou dat ze hiervan niet te veel gaan poorten...
HOE VET! little bear!!!, alleen F-zero al!!!, nu alleen hopen voor jou dat ze hiervan niet te veel gaan poorten...
[ Voor 44% gewijzigd door lukaso op 31-05-2005 20:06 ]
Laat ze maar poorten, ik zie momenteel nog geen mogelijkheid om mijn DS aan men beamer te hangen en vervolgens in 2,2 op 1,5 meter groot vanuit men bed te spelenlukaso schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:02:
heb ook zo men ups en downs gehad met dat ding, maar laatste week weer vollop aan het spelen
Ports hebben trouwens nooit dezelfde feel als de originele N64 feeling
grappig die games heb ik nagenoeg allemaal gehadLittle Bear schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:53:
Die prijzen gelden niet voor games, enkel bij hardware. Liksang verstuurt alle games gratis op.
Fighters Destiny
Hybrid Heaven
1080 Snowboarding
Turok 2
F1 World Grand Prix
Topgear Rally
Star Fox Lylat Wars
Fifa 64
Goldeneye 007
Zelda Occarina of Time
Extreme G
Mission Impossible
Killer Instinct Gold
Pilotwings
Mace The dark age
Mario Golf
Mario Tennis
Mario Kart 64
Mario 64
Perfect Dark
Zelda Majora's Mask
Yoshi's story
Star Wars Rogue Squadron
Tetrisphere
Banjoo Kazooie
Diddy Kong Racing
F-Zero 64
Pokemon Stadium
Wave Racer
Dit alles voor de prijs van 180 GBP inclusief verzending van een power seller, ik vond hem wel liev![]()
![]()
![]()
Ik kan het ding niet loslaten! Vind het heerlijk om hem te spelen in de trein en bus en als ik thuis niet achter de PC zit wil ik hem ook weer grijpen. Kortom: ik herken dat gevoel van jou niet echt. Wel jammer dat je blijkbaar de thrill niet echt ervaart - zonde van je centen dan?!Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:00:
Ik heb ff een apparte vraag hier. Ik heb ook de DS vanaf dag 1 en ik moet zegen dat ik het een prachtig apparaat vindt maar dat ik op 1 of andere reden toch nooit zin heb om er iets mee te doen....Hoeveel mensen met een DS hier hebben dat ook, dat ze het een geweldig apparaat vinden maar er toch haast geen ene *** meedoen? Kortom, is de DS geweldig of niet? Is het alleen maar inovatief, of in de praktijk ook echt veel meer fun en uiteindelijk dus meer game tijd? Ben gewoon ff benieuwd naar julie meningen hier..
nieuwste aanwinsten: Western Digital 2500JB, Samsung SyncMaster 930BF, SonyEricsson W800i, Nintendo DS, Leadtek A6600 GT AGP, NEC 3520 DVD-RW DL 16x
hey mensen die de demos op hun ds kunnen laden door wifime
check dit:
http://headkaze.webpal.info/
download dat en doe ff wat er voor nodig is om het te laten draaien (ofwel in dezelfde folder als wmb zetten en de demo's in de data folder)
vervolgens start je progje, selecteerd de demo's en zet de kiosk modus aan
en je kunt meerdere demo's laden op je ds
en door de kiosk modus aan te zetten blijft ie ze herladen, ofwel als je je ds uitzet, staan ze er weer
ff allemaal een
naar wifime en een
naar deze handige programmeur
check dit:
download dat en doe ff wat er voor nodig is om het te laten draaien (ofwel in dezelfde folder als wmb zetten en de demo's in de data folder)
en door de kiosk modus aan te zetten blijft ie ze herladen, ofwel als je je ds uitzet, staan ze er weer
ff allemaal een
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 31-05-2005 23:28 ]
jammer dat die DS demo's niet via een emu kunnen =(
Juh.. same here.
Die driver wil niet met mijn WLAN
Die driver wil niet met mijn WLAN
Argh, WAT flauw. Catch! Touch! Yoshi! was in de aanbieding bij Play-Asia, maar na 3 dagen ofzo uitverkocht. En nu issie ineens weer binnen
. Voor €29.90, dat wel (dus ook wel betaalbaar), maar ik zit nu toch te twijfelen. Pac Pix (JAP) is ook €29.90, weet iemand hoe speelbaar die is in het Japans?

[ Voor 36% gewijzigd door Tarin op 01-06-2005 08:43 ]
Voor wie zijn GB/GBC/GBA/GBA-SP niet weg kan doen omdat hun oude GB/GBC spellen het niet doen op de DS:
Deze mod zou het mogelijk moeten maken om ze toch op de DS te spelen.
heb het niet zelf getest, ben benieuwd of het echt werkt
Blijkbaar oude hoax, ik houd het wel bij mijn EZ-flash
Blijkbaar oude hoax, ik houd het wel bij mijn EZ-flash
[ Voor 10% gewijzigd door W1LL3M op 01-06-2005 11:17 ]
En van deze mod was het een half jaar terug al bekend dat het nep was. Hij heeft een GB-emulator op een GBA-flashcard gezet en op de DS opgestart en daarna de flash-cartridge omgewisseld met een originele Pokémon cartridge. Je kunt dit duidelijk zien omdat één van de schroeven die nodig is om de DS te openen achter de sticker op de achterkant zit, die nog duidelijk intact is op de foto's.W1LL3M schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:23:
Voor wie zijn GB/GBC/GBA/GBA-SP niet weg kan doen omdat hun oude GB/GBC spellen het niet doen op de DS:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
nfs is echt een vaag spel. Vraag me af of ze bij EA wel de moeite hebben genomen om zelf de game te spelen want het heeft niks met skill te maken bij de hogere races maar vooral met heel veel geluk. En die minigames slaan helemaal alles. Hoe de fuck kan je dat dyno tunning ooit doen. Je moet en kijken waar die dingentjes zijn, welke kleur ze hebben en dan moet je op het andere scherm ook nog eens kijken waar de goede knop zit (oke dat is oefenen voor een deel maar op een keer gaat het zo snel dat je af en toe wel moet kijken waar je zit en dan ga je de fout in want zodra je er 1 mist maakt je geen kans meer). Hetzelfde met dat engine tunning, sommige stukken kan je gewoon niet door.
Moeilijke spellen vind ik niet erg, zolang het dan maar met skills te maken heeft en niet of je toevallig het geluk heb dat die bus of auto nou eens niet ''toevallig'' voor jouw neus opduikt.
Moeilijke spellen vind ik niet erg, zolang het dan maar met skills te maken heeft en niet of je toevallig het geluk heb dat die bus of auto nou eens niet ''toevallig'' voor jouw neus opduikt.
Verwijderd
Meerdere demo's kon aldjmantri schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:28:
hey mensen die de demos op hun ds kunnen laden door wifime
check dit:
ff allemaal eennaar wifime en een
naar deze handige programmeur
't is gewoon dat je DS ze steeds weer 'ziet' wanneer je in download/play gaat-Daniël- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:03:
[...]
Meerdere demo's kon almet de multiboot loader van Darkain. Enfin, waar lees jij over die kiosk mode, en dat de demo's blijven staan? Zelf al getest?
Kan het zelf helaas niet testen. Wacht wel tot Nintendo officieel bekend maakt met welke USB stick-zooi je online kan enzo
[ Voor 8% gewijzigd door Xrenity op 01-06-2005 18:19 ]
Verwijderd
Mijn vriend heeft vandaag dat met die balletjes gehaald door het samen met een collega te doen (ik vraag me nu trouwens af of ze dat op hun beider ds-en hebben gedaanVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:51:
nfs is echt een vaag spel. Vraag me af of ze bij EA wel de moeite hebben genomen om zelf de game te spelen want het heeft niks met skill te maken bij de hogere races maar vooral met heel veel geluk. En die minigames slaan helemaal alles. Hoe de fuck kan je dat dyno tunning ooit doen. Je moet en kijken waar die dingentjes zijn, welke kleur ze hebben en dan moet je op het andere scherm ook nog eens kijken waar de goede knop zit (oke dat is oefenen voor een deel maar op een keer gaat het zo snel dat je af en toe wel moet kijken waar je zit en dan ga je de fout in want zodra je er 1 mist maakt je geen kans meer). Hetzelfde met dat engine tunning, sommige stukken kan je gewoon niet door.
(Mijn vriend kwam helemaal blij thuis
Ik heb overigens gister eindelijk eens scores neergezet in de time-attack van yoshi, zit nu ergens op 3:52 geloof ik.
Verwijderd
Moet je wel bij je computer blijven zitten of niet? Nee toch? Da's wel vet dan, alleen ik snap niet waarom je een netwerkkaartje hiervoor gaat kopen, koop dan een passme.. (Oh, behalve als je geen GBA Cart natuurlijk)Xrenity schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:19:
[...]
't is gewoon dat je DS ze steeds weer 'ziet' wanneer je in download/play gaat
Kan het zelf helaas niet testen. Wacht wel tot Nintendo officieel bekend maakt met welke USB stick-zooi je online kan enzo
Verwijderd
Me broer heeft de DS gekoht en nu ik hem zo zie ga ik hem dus ook kopen maar zou graag de zwarte of witte( indien hij niet verkleur ) kopen. Of duurt dat nog heel lang en kan ik net zo goed nu die zilveren kopen met yoshi touch and go
?
Verwijderd
EZ Flasher III - 1GB NEW
Ik heb wel zo'n bijna 60 GBA games waaronder een aantal favorieten, denk aan wario en Pokemon Pinball. Nu lijkt het me wel cool om een aantal topgamez op de ds te spelen, maar dan op een cartridge.
Nu zag ik de EZ Flasher III - 1GB met allerlei functie's etc. met adresboekje
.
Maar kan ik met de EZ flasher mijn games van de cartridge afhalen of moet ik ze toch downloaden
via P2P. hoe zit dat en zal dit ook werken op mijn DS,
http://www.winsunx.com/in...=productID_72#Description (is de link)
Ik heb wel zo'n bijna 60 GBA games waaronder een aantal favorieten, denk aan wario en Pokemon Pinball. Nu lijkt het me wel cool om een aantal topgamez op de ds te spelen, maar dan op een cartridge.
Nu zag ik de EZ Flasher III - 1GB met allerlei functie's etc. met adresboekje
Maar kan ik met de EZ flasher mijn games van de cartridge afhalen of moet ik ze toch downloaden
via P2P. hoe zit dat en zal dit ook werken op mijn DS,
http://www.winsunx.com/in...=productID_72#Description (is de link)
Verwijderd
EZ Flasher 2 werkte dacht ik 100% met de ds dus III zal het ook wel doen. Volgens mij moet je alleen wel zelf de roms downloaden en kan je ze niet van een cardridge halen (op internet zijn trouwens veel betere sites dan op P2P).
Moet ik voor het laden van die demo's nou een een flashkaart hebben? lees dit op de site
What You Need
* PCI or PCMCIA wireless network card with the RT2500 or RT2560 chipset (complete list here)
NOTE: USB version (RT2570) will not work
* Tim's modified driver and application (local mirror: driver, application)
* Gameboy Advance flashcart (more info here)
* A computer with Windows 2000 or Windows XP
ik heb de aangepaste driver's, en een goede netwerk kaart. zou ik met alleen dat in theorie de demo's kunnen laden?
alvast bedankt
What You Need
* PCI or PCMCIA wireless network card with the RT2500 or RT2560 chipset (complete list here)
NOTE: USB version (RT2570) will not work
* Tim's modified driver and application (local mirror: driver, application)
* Gameboy Advance flashcart (more info here)
* A computer with Windows 2000 or Windows XP
ik heb de aangepaste driver's, en een goede netwerk kaart. zou ik met alleen dat in theorie de demo's kunnen laden?
alvast bedankt
Als het goed is wel ja.......ik heb helaas een Realtek RTL8180-kaart dus dat gaat denk ik niet lukken.....toch maar eens een ander goedkoop WiFi-kaartje regelen
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Verwijderd
Als je hem binnen hebt moet je maar even zeggen wat je ervan vindt want als ik een ds heb ga ik hem dan zeker kopen. Lijkt me een erg leuk spel.
In Japan kun je nieuwe nummers voor Daigassou Band Brothers uit de lucht oppikken. Zijn deze freebies ook al op het net te vinden zodat we ze hier ook kunnen inladen?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Hey wellie,Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:57:
[...]
Mijn vriend heeft vandaag dat met die balletjes gehaald door het samen met een collega te doen (ik vraag me nu trouwens af of ze dat op hun beider ds-en hebben gedaan![]()
), dus de een de eerste helft, dan afgelost door de ander, moet te doen zijn dan
(Mijn vriend kwam helemaal blij thuis)
Ik heb overigens gister eindelijk eens scores neergezet in de time-attack van yoshi, zit nu ergens op 3:52 geloof ik.
Vandaag (donderdag) mag jij eindelijk ff DS-en
...nee we deden er ieder 3 (dus dan hoef je maar op de helft van de kleuren te letten).
Eerste keer 86 toen 146 (en dus gehaald), ik meende dat het test drive oid heette
Toen hetzelfde bij mij en allebei gehaald. Tis dan echt heel simpel.
Anywayz, misschien is het handig om al die importsites (met vermelding CC/Paypal e.d.) in de start post te plaatsen. Elke keer dat gezoek/gevraag. Zeker aangezien die winkeliers ZELF die prijzen hoog schijnen te houden en Paypal eigenlijk heel goed te doen is voor iedereen.
alvast beginnetje:
www.play-asia.com (Jap - CC, Paypal, bankoverschrijving via Duitsland)
www.liksang.com (hong kong - CC, Paypal - geen verzendkosten op spellen)
www.videogamesplus.ca (canada - CC + Paypal)
www.dvdboxoffice.com (canada - CC - geen verzendkosten)
www.dvdsoon.com (USA - CC - nogal onoverzichtelijk)
www.gamestop.com (USA - CC - ook retail winkels)
importmadness.co.uk (UK - CC)
kan je net zo goed alvast de shoplist van het GC topic overnemen
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 02-06-2005 05:59 ]
Ik heb het spel al enige tijd in bezig (japanse versie) en vind het zelf geweldig leuk verzonnen. Je kan het aan een stuk door spelen of af en toe een lvl maar opzich blijft het altijd wel leuk. Iig een aanrader in mijn ogen.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:40:
Als je hem binnen hebt moet je maar even zeggen wat je ervan vindt want als ik een ds heb ga ik hem dan zeker kopen. Lijkt me een erg leuk spel.
Verwijderd
Ik heb gister 3:18 gehaald op yoshi's time attack
Overigens die sites in de startpost is wel handig jah
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 08:16 ]
Time Attack is verschikkelijk; heb 2:44 gehaald en het wordt lastig om dat te verbeteren denk ik...Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 08:16:
[...]
Ik heb gister 3:18 gehaald op yoshi's time attackWat een rotspel!
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Ik kan denk niet wachten op de zwarte versie ( wat maakt de kleur eiglijk ook uit? ) dus koop hem binnekort met kirby of yoshi.
En dan even voor 50euro me gbasp verkopen.
En dan even voor 50euro me gbasp verkopen.
Wow, NFSU is frustrerend zeg! Het heeft inderdaad niet erg veel met racingskills te maken of je wint, meer of er een bus op een onmogelijke plek komt...
Ook is het wel jammer dat je zodra je de kant raakt (met enige snelheid), meteen met je neus de andere kant op (stil)staat. En waarom rem je ontzettend af bij een schouderduw-duel met een andere auto? (en komt hij meestal eerder los, en rijdt eerder weg?)
FRUSTRATIES FRUSTRATIES!
Ik kom echt niet ver! Zijn er cheats om alle banen ofzo te krijgen?
Voor de zoveelste keer die baan weer te moeten doen omdat ik niet verder kom, gaat vervelen...
Is dit met Ridge Racer ook zo erg?
Ook is het wel jammer dat je zodra je de kant raakt (met enige snelheid), meteen met je neus de andere kant op (stil)staat. En waarom rem je ontzettend af bij een schouderduw-duel met een andere auto? (en komt hij meestal eerder los, en rijdt eerder weg?)
FRUSTRATIES FRUSTRATIES!
Ik kom echt niet ver! Zijn er cheats om alle banen ofzo te krijgen?

Voor de zoveelste keer die baan weer te moeten doen omdat ik niet verder kom, gaat vervelen...
Is dit met Ridge Racer ook zo erg?
Verwijderd
Ridge Racer is volgens mij nog erger. Bij nfs krijg je gewoon telaat upgrades, ik zit bij drag op 58% en dat red ik nu gewoon niet meer omdat mijn auto gewoon langzamer is. Racen is idd ook een deel geluk maar dat slippen enzo is redelijk onder controle te krijgen als je erop oefent (afremmen en zacht bijsturen).
Waar wachten jullie nog op, qua ds aankopen?
ik ga strax ff een gba movieplayer bestellen, niet echt veel leuke games atm imo.
Ik heb nu:
Mario 64 DS
Polarium
Zoo-keeper
WarioWare Touched!
Ik wacht op:
Mario kart
Metroid prime
Snowboard kids
Goldeneye/splinter cell
Electroplankton( ik import eigenlijk liever alleen uit US)
Meteos
Bomberman
Mischien dat Touch! kirby ook wel leuk is, maar is het niet teveel sonic achtig dat je overal tegenop botst?
Verder wil ik eigenlijk ook niet te veel 2d games hebben, niet teveel minigames, en niet teveel korte games. Polarium, zoo keeper en warioware kan ik eigenlijk niet echt lang spelen, en ik ben bang dat dit bij yoshi ook het geval is.
ik ga strax ff een gba movieplayer bestellen, niet echt veel leuke games atm imo.
Ik heb nu:
Mario 64 DS
Polarium
Zoo-keeper
WarioWare Touched!
Ik wacht op:
Mario kart
Metroid prime
Snowboard kids
Goldeneye/splinter cell
Electroplankton( ik import eigenlijk liever alleen uit US)
Meteos
Bomberman
Mischien dat Touch! kirby ook wel leuk is, maar is het niet teveel sonic achtig dat je overal tegenop botst?
Verder wil ik eigenlijk ook niet te veel 2d games hebben, niet teveel minigames, en niet teveel korte games. Polarium, zoo keeper en warioware kan ik eigenlijk niet echt lang spelen, en ik ben bang dat dit bij yoshi ook het geval is.
[ Voor 6% gewijzigd door lukaso op 02-06-2005 16:30 ]
Verwijderd
ik wacht op:
lost in blue
mario kart
another code
zelda
final fantasy
snowboard kids
Meer goede RPG games
En red alert natuurlijk, maar of die ooit naar de ds komt...
lost in blue
mario kart
another code
zelda
final fantasy
snowboard kids
Meer goede RPG games
Vind je geen van de bovengenoemde spellen op zijn minst interesant?Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:23:
Ik wacht alleen op kirby touch
Ik ga zelf morgen een DS halen waarschijnlijk, en eigenlijk vind ik elk spel dat de touchscreen functie gebruikt al prachtig, als een spel dan ook nog eens heel goed is vind ik dat alleen maar beter
This space is occupied
Nieuwe aanbieding van Play-Asia deze week:
Guru Guru Nagetto voor maar $16 (ongeveer 13 euro). Goede deal lijkt me! Moet je snel bij zijn want de DS aanbieding van vorige week (Catch! Touch! Yoshi!) was ook snel uitverkocht!
Guru Guru Nagetto voor maar $16 (ongeveer 13 euro). Goede deal lijkt me! Moet je snel bij zijn want de DS aanbieding van vorige week (Catch! Touch! Yoshi!) was ook snel uitverkocht!
[ Voor 9% gewijzigd door ari3 op 02-06-2005 22:28 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:19:
ik wacht op:
lost in blue
mario kart
another code
zelda
final fantasy
snowboard kids
Meer goede RPG games
Hieraan zou ik alleen voor mezelf nog Shogun willen toevoegen, verder ga ik akkoord
Verwijderd
En wat is dat voor spel?ari3 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:59:
Nieuwe aanbieding van Play-Asia deze week:
Ik heb er echt nog nooit van gehoord.
Duur is het niet in ieder geval.
Oh, en spellen waar ik naar uitkijk:
Ganbare Goemon DS
...
...
...
en dan op gepaste afstand ook nog:
Mario Kart DS
Animal Crossing DS
New Super Mario Bros
Lost in Blue
Another Code
Kirby
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 19:41 ]
Verwijderd
Is Project Rub een leuk spel? Me broer heeft mario 64DS al gekocht dus het heeft denk ik geen zin om die nog een keer te kopen?
Welk van de verkrijgbare spellen zijn echte aanraders?
Welk van de verkrijgbare spellen zijn echte aanraders?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 18:46 ]
Verwijderd
Tja, kirby's touch lijkt mij het enige spel wat bijna even leuk zal zijn als Mario 64 DS (waar ik nu verslaafd aan ben)TheEvilCuber schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:36:
[...]
Vind je geen van de bovengenoemde spellen op zijn minst interesant?
Misschien mario kart..
Project rub is saai , ik heb hem voor 11 euro in beverwijk kunnen kopen. Ik kijk liever uit om nintendogz te halen
Verwijderd
11 euro waar???Stronkie schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:47:
Project rub is saai , ik heb hem voor 11 euro in beverwijk kunnen kopen. Ik kijk liever uit om nintendogz te halen
Verwijderd
Van de Nintendo-site, het promo-praatje over Ridge Racer DS:
Er zijn maar drie verschillende circuits. En van alledrie die circuits zijn dan 3 variaties gemaakt. Een kleine omleiding hier en daar, dat soort dingen. Vergelijk het met het originele F-Zero: Mute City I, Mute City II & Mute City III. Drie keer dezelfde baan, maar door een paar kleine wijzigingen telkens net ietsje anders.
Dan kom je dus op (3x3) 9 "verschillende" banen.
Als je die alle negen gehaald heb, mag je dezelfde banen nog een keer doen, maar dan achterstevoren. Dat is niet alleen irritant, maar je kunt het toch niet maken om dat als aparte circuits mee te rekenen?! Het is best een okee spel op zich. Ik hou niet van tunen en customizen, en ik heb er een hekel aan als je in race-spellen door het reguliere verkeer heen moet racen... dus NFSU is voor mij niet echt een optie. Ridge Racer is lekker simpel en heel erg arcade. Maar dat stukje op nintendo.nl schept echt valse verwachtingen.
Ik snap natuurlijk wel dat ze niet objectief zijn, en dat ze games sowieso aanprijzen, hoe slecht ze ook zouden zijn. Maar dit is gewoon een leugen.Niet minder dan 20 sensationele circuits liggen op je te wachten

Er zijn maar drie verschillende circuits. En van alledrie die circuits zijn dan 3 variaties gemaakt. Een kleine omleiding hier en daar, dat soort dingen. Vergelijk het met het originele F-Zero: Mute City I, Mute City II & Mute City III. Drie keer dezelfde baan, maar door een paar kleine wijzigingen telkens net ietsje anders.
Dan kom je dus op (3x3) 9 "verschillende" banen.
Als je die alle negen gehaald heb, mag je dezelfde banen nog een keer doen, maar dan achterstevoren. Dat is niet alleen irritant, maar je kunt het toch niet maken om dat als aparte circuits mee te rekenen?! Het is best een okee spel op zich. Ik hou niet van tunen en customizen, en ik heb er een hekel aan als je in race-spellen door het reguliere verkeer heen moet racen... dus NFSU is voor mij niet echt een optie. Ridge Racer is lekker simpel en heel erg arcade. Maar dat stukje op nintendo.nl schept echt valse verwachtingen.
Wanneer komen er echt boeiende RPG's uit?Als er enkele RPG's uit zijn stap ik ook maar eens de DS trein in. Een goeie strategy game lijkt me ook wreed mooi met stylus.
enne als hij uit is...Mariokart DS versus Surrounded here i come
enne als hij uit is...Mariokart DS versus Surrounded here i come
[ Voor 75% gewijzigd door Max|Burn op 03-06-2005 09:30 ]
Verwijderd
hmmm, japanse spellen zijn toch niet zo handig lijkt me?
Voor ik spellen ga bestellen bij play-asia, hoe vervelend is het om spellen in het japans te hebben terwijl je maar een paar kreten japans kent? (En ik ben niet van plan om op korte termijn het te leren
)
optie 2; amerikaanse spellen: hoe snel zal play asia het amerikaanse assortiment weer aanvullen?
(het spoiler gedeelte is verboden voor vriendje)
Voor ik spellen ga bestellen bij play-asia, hoe vervelend is het om spellen in het japans te hebben terwijl je maar een paar kreten japans kent? (En ik ben niet van plan om op korte termijn het te leren
optie 2; amerikaanse spellen: hoe snel zal play asia het amerikaanse assortiment weer aanvullen?
(het spoiler gedeelte is verboden voor vriendje)
spoiler:
Ik ben van plan spelletje voor vriendje voor zijn verjaardag te bestellen, dus wil op korte termijn gaan bestellen, hij heeft op nummer 1 another code staan, maar die is dus japans, ppfff moeilijk, denk maar ff wachten tot amerikaans assotiment is aangevuld.
Verwijderd
Ik heb een screenprotector op mijn touchscreen zitten, maar op de protector zitten wat 'krassen' door de thumbstrap. Als je speelt zie je het niet, maar er is toch een manier om ze weg te krijgen. Met een glazendoekje de boel glad proberen te vegen werkt niet. Ik las ergens iets over plakband? Of zijn er andere manieren?
over krassen gesproken, dit is mijn DS na ongeveer 6 maanden gebruik:

Ik denk dat ik hem maar aan m'n zusje geef ofzo, en een witte koop als die hier eindelijk es komen. en dan maar toch wel een screen protector er op doen voor ik hem gebruik

Ik denk dat ik hem maar aan m'n zusje geef ofzo, en een witte koop als die hier eindelijk es komen. en dan maar toch wel een screen protector er op doen voor ik hem gebruik
Dit topic is gesloten.