Het Nintendo DS topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.156 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacPix is een leuk spel, mensen die er mee spelen hebben allemaal zo iets van dat de interactie van wat je tekend ook daadwerkelijk daarna over het beeld voortbeweegt. Ook moet je op een bepaald moment pijlen tekenen en bommen om de boel op te blazen, al met al een heel leuk spel.
Spel is wel helemaal 2D maar dat boeit niet het is gewoon apart en DS waardig.

Ik heb de levels 1-7 zonder problemen gedaan en met veel plezier en bij 8, 9 wordt het al wat moeilijker en bij level 10 nog moeilijker maar wel te doen, maar die tijd tikt wel snel weg.

Spel heeft 12 levels, hoop dat als je deze allemaal gehaald hebt dat er een bonus vrij komt :)

Al met al een leuk en vermakelijk spel om even tijdens een pauze te doen of gewoon voordat je weggaat omdat je op iemand moet wachten. cijfer 7,5 omdat het zo verslavend is .

Ik had de USA editie en had twijfels over dit spel, maar als je 40 euro ove hebt kopen en geniet ervan, want het is een goed interactief spel en het zorgt vanaf level 7 wat frustraties op. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

ligt het aan mij of is dit maar heel weinig (12 levels?? :|)
of moet je meer doen in 1 level, hoe lang duurt het dan, en als je het uitgespeeld hebt, heb je dan nog een modus om te doen??
ben best wel benieuwd eigenlijk :o

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou je moet die 12 levels zien als 12 hoofdstukken van een boek.

Elke hoofdstuk heeft 6 of meer pagina's en je tijd (90 of 120 sec ) tikt weg per 2 pagina,s

Heb je twee pagina's gedaan dan worden deze eruit gescheurt en ga je verder met de volgende 2 pagina,s tot je bij het volgende hoofdstuk uitkomt.

level 2 en 6 hebben een eindbaas als ik me niet vergis.

Kweenie als er een bonus aanwezig is al je alle hoofdstukken hebt gedaan, maar hoop het wel in de vorm van een 2D pacman game , retro man :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al sinds bekend is dat er een Zelda game voor de DS zou verschijnen, werd aangenomen dat deze Zelda in de trend van Zelda: Four Swords op de Gamecube zou verschijnen. Zoals bekend richtte deze game zich vooral op het multiplayer aspect, een behoorlijke verandering ten opzichte van de singleplayer Zelda games die tot dan toe waren uitgebracht.

Nu echter blijkt uit een interview van Eiji Aonuma,regisseur van zowel The Legend of Zelda: Majora's Mask (Nintendo 64) als The Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube), dat de Zelda game die voor de DS in ontwikkeling is geen Four Swords game zal worden.

Daarnaast wist hij ook te melden dat Zelda voor de DS in ontwikkeling is bij Nintendo's interne ontwikkelstudio EAD, in plaats van Capcom, die verscheidene Zelda games hebben gemaakt voor de Game Boy.

Wat voor gevolgen dit zal hebben voor de grafische stijl en multiplayer mogelijkheden zullen we moeten afwachten. Zodra we meer nieuws hebben rondom Zelda voor de DS, dan lees je dat natuurlijk hier.
Bron: cubezone.nl
Interessant nieuws. Four Swords is erg leuk, maar een echt avontuur met een doorlopende verhaallijn is nog leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

En er is een nieuw item, een bom die je voor je uit kan gooien, en met de explosie meerdere tegenstanders tegelijk uitschakelen. :/ Neehoor, dat lijkt me helemaal niet irritant...
Dat had je dus ook in MKDD :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
S2S schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:13:
[...]

Yeah zal morgen wat tekst kloppen.
Lukt het een beetje met je NFSU reviewtje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

NFSU lijkt mij ook een goeie aanschaf. Ben alleen benieuwd naar de besturing en de manier waarop de NDS mogelijkheden worden gebruikt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

over die nds mogelijkheden moet je niet te veel gaan fantaseren want ik vermoed dat behalve menubesturing en de nos er niet veel mee gebeurd...

maar desalniettemin, ik heb het een paar vrienden gemeld dat ik hem ga halen en die gaan miss ook een ds kopen dus dat wordt miss nog es wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:59:
over die nds mogelijkheden moet je niet te veel gaan fantaseren want ik vermoed dat behalve menubesturing en de nos er niet veel mee gebeurd...

maar desalniettemin, ik heb het een paar vrienden gemeld dat ik hem ga halen en die gaan miss ook een ds kopen dus dat wordt miss nog es wat :D
kon je niet ook je eigen vynils tekenen/apart inkleuren ofzo? Dat was juist wat mij zo tof leek eraan, dan zie je tenminste nooit iemand die ook jouw auto heeft gebouwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

maar das dan ook het enigste wat er appart aan is denk ik (wat wel leuk is overigens) maar ik vind het vierkantje wel n beetje klein
je kunt niet je hele naam over de zijkant uitsmeren :o :(
naja zoiezo wel goede game denk ik
aanradertje dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

[quote]eswa schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:05:
[...]

Niet echt...ik verzuip echt in ander werk............................ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHH....maar ff snel..imo is het de leukste racer op de ds...geluiden zijn vet...engine/koppeling...muziek wel aardig/rock/techno.
Gameplay goed.....en modden is vet...oja grfx zeker sweet...wel wat popup maar dat verschilt per level. Mini games die je kan unlocken grappig en wel aardig pittig, dat geld voor heel het spel eigenlijk

Wil je meer weten vraag maar raak....

Je eigen vinyl..is wel aardig maar beperkt...je kunt volgens mij maar een kleine pixie maken..Je kan bv niet je hele hood doen etc...of zijkant. De vinyl die in de game zitten zijn erg vet, het modden van je auto is erg leuk hierdoor blijf ik spelen zodat ik meer onderdelen vrij speel.

Voor de mini games gebruik je je stylus, de game bestuur je met de dpad. Op het onderste scherm is je map te zien en als je die aanraakt onder het rijden komen je nitro bottles daar te staan....kun je kiezen voor 1 bottle of 2 tegelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door S2S op 23-05-2005 21:35 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:39
Ik speelde laatst de Metroid Prime: Hunters demo in multiplayer, maar dit vond ik erg saai met zijn tweeen. Kan iemand me vertellen of er ook bots in het volledige spel komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Grote Smurf schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:38:
Ik speelde laatst de Metroid Prime: Hunters demo in multiplayer, maar dit vond ik erg saai met zijn tweeen. Kan iemand me vertellen of er ook bots in het volledige spel komen?
De single-player mode wordt een soort kruising tussen Metroid Prime en Unreal Tournament. Je moet dus wel werelden verkennen, maar je krijgt er wel botmatches in.

Aangezien het spel niet online ga ik hem zelf maar overslaan. Ik vind het trouwens wel vreemd dat twee spellen die GameInformer van Nintendo had opgekregen om op de E3 te verschijnen ontbraken, namelijk Metroid Dread en Nintendo Tetris(andere nieuwe spellen op hetzelfde lijstje waren wel te zien). Dit waren de twee DS-spellen waar ik me toch nog het meest op verheugde van de E3.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:15:
[...]
Dat had je dus ook in MKDD :)
Ja hè hè, maar dan is het alleen maar een special attack van 2 personages. In MKDS kan iedereen ze gebruiken, dat gaat een veel grotere impact op de gameplay hebben.

Verdorie. :p Ik had echt zo gehoopt op een terugkeer naar de snes-glorie dagen.
Alle tegenstanders alleen maar ene special attack. Wat imo het spel veel beter in balans brengt.
En als je eenmaal één keer over een vraagtekenblok heen was gereden, dan verdwenen ze ook voorgoed. Toen moest je nog echt je best doen om een item te pakken te krijgen. Als je mistte dan zat je gedurende dat lap gewoon zonder item. Dat echte oldschool gevoel. ;) Heerlijk.
Nu wordt je ongetwijfeld weer 5x per lap overspoeld met itemboxes die haast onmiddellijk opnieuw verschijnen als je ze eenmaal hebt opgeraapt.
Een terugkeer van de muntjes kan ik ook wel vergeten.

Maar goed, evengoed ga ik het natuurlijk toch kopen.

In een interview over Animal Crossing DS las ik trouwens dit weekend dat er waarschijnlijk geen NES-spelletjes meer in zouden zitten. (En voordat je het vraagt, nee óók geen SNES-spelletjes.) Ze vonden dat in het originele AC de NES-spellettjes de spelers teveel uit de AC-wereld haalde. Pffff... ik vind het nogal wat, één van de leukste features van AC zomaar opofferen.
Het zou ze sieren als ze in plaats daarvan dan wat spelletjes maakten die je echt in je village kan spelen met de andere bewoners (bijna elke bestaande sport lijkt me een mogelijkheid). Dan heb je toch nog je minigames, maar wordt je niet uit de AC-wereld getrokken.

Maar eigenlijk wil ik gewoon ook weer NES-spelletjes kunnen spelen en verzamelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

voor de gba zijn wat klassiekers uitgekomen...
vult het meteen dat gat onderin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik weet niet of jullie het weten maar op de site van replay (www.replay.nl) staat dat ze nfs al binnen hebben, ik ga er vanmiddag wel ff langs, het zou nl wel vet zijn :D (toch nog een leuke dag dan :D)

en nou niet allemaal naar replay in den bosch gaan want dan kan ik hem niet meer halen :o

op site van replay:
23-05-2005
NIEUW BINNEN:
Need for Speed2 DS
Pac-Pix DS
Yoshi Touch & Go DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:59:
[...]
Heel Mario Kart glorie verhaal...
Man kan jij niet gewoon even je bek houden? Nu ga ik strax weer de hele tijd achter dit spel zitten omdat jij me hier even volledig melancholisch maakt met je nostalgie geleuter. Op zich geen probleem, maar ik heb een serieus deadline voor een thesis voor de boeg.

Zal wel uitstel worden tot morgen, eerst Mario Karten op de snes strax. Man het is echt spijgig dat ze die goddelijke gameplay niet gehouden hebben en zo verneukt hebben in de nieuwere versies...

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 20:20
kheb naruto ds en kvind hem vet.. kheb alleen nog wat vraagjes

wat doe je met de bovenste knoppen?
hoe doe je met het char dat je speelt je eigen special attack?

dat was het voor nu

kijk me japans is niet zo goed xD dus er zullen nog wat vragen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op gamefaqs voor een guide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoshi Touch en GO, Japanse versie 18 dollar via Play-asia.com

is geen geld en dit spel kun je zonder handleiding wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
warchaser schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:22:
kheb naruto ds en kvind hem vet.. kheb alleen nog wat vraagjes
Waar heb je die vandaan?
Misschien kan die me, net als de serie, tot de vroege uurtjes wakkerhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:12

RayNbow

Kirika <3

SH4D3H schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:13:
[...]

Waar heb je die vandaan?
Misschien kan die me, net als de serie, tot de vroege uurtjes wakkerhouden ;)
Lik Sang al geprobeerd?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 20:20
kheb hem van lik sang idd

Donderdag -- bestelling geplaatst
vrijdag -- bestelling in plane _/-\o_
volgende week dinsdag erna binne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

replay heeft als het goed is nfs al binnen, net als ezplaza en intertoys (schijnt), ik heb hem iig al gekocht en het spel is echt vet

1e indruk...
positief:
-ziet er erg mooi uit
-rijd er goed (vooral op hoge snelheid)
-pittig en dus goede replay
-geinige minigames
-duidelijk aandacht aan besteed
-beter cameraview (in vergelijking met asphalt bv)
-redelijke ai (ze proberen je wel van de weg te drukken als je er dichtbij rijd
-geinige stats (je ziet je rijstijl staan, hoeveel meter je geschaaft hebt, hoeveel rubber verbrand en -hoeveel je in totaal gereden hebt)

negatief:
-je kunt helaas niet in een stad rondreiden en je moet gewoon losse races rijden
-af en toe wel te pittig
-je hebt als je begint niets om te tunen, maar een gewone losse auto (kunt kiezen tussen nissan z240 en een golfje
-als je net gecrashed bent is de handling erg lastig
-highscores die je moet verbeteren bij minigames zijn erg hoog en lastig
-beetje last van clipping (maar niet storend aanwezig)
-helaas maar 1 profiel (reset wel mogelijk maar dan ben je dus alles kwijt)

ik zou dit cijfer (van wat ik tot nu toe gespeeld heb) een 9 geven denk ik, want het rijden is wel ubervet :D
je kunt dit spel vergelijken met asphalt maar het ziet er nog beter uit, je kunt tunen, en het speelt iets beter (door camera en iets realistischere controls)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:28

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:05:
Yoshi Touch en GO, Japanse versie 18 dollar via Play-asia.com

is geen geld en dit spel kun je zonder handleiding wel spelen.
Weet iemand of de schermteksten Engels zijn? Dan is het wel te doen inderdaad.. het spel (concept) leek me erg tof, de negatieve reviews (spelduur) hebben me alleen laten wachten op een flinke aanbieding.. En $20.50 (inclusief worldwide shipping), da's €17.00 oid.. da's niks.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 08:24:
[...]

Weet iemand of de schermteksten Engels zijn? Dan is het wel te doen inderdaad.. het spel (concept) leek me erg tof, de negatieve reviews (spelduur) hebben me alleen laten wachten op een flinke aanbieding.. En $20.50 (inclusief worldwide shipping), da's €17.00 oid.. da's niks.
Ik heb de japanse versie alles in in japanse maar niks mis mee dat spel heeft geen uitleg nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:01:
[...]
Man kan jij niet gewoon even je bek houden? Nu ga ik strax weer de hele tijd achter dit spel zitten omdat jij me hier even volledig melancholisch maakt met je nostalgie geleuter. Op zich geen probleem, maar ik heb een serieus deadline voor een thesis voor de boeg.
Het spijt me. :p
Zal wel uitstel worden tot morgen, eerst Mario Karten op de snes strax. Man het is echt spijgig dat ze die goddelijke gameplay niet gehouden hebben en zo verneukt hebben in de nieuwere versies...
Ah, eindelijk eens iemand die het met me eens is! :)
Ik heb het gisteren ook weer zitten spelen. Echt zoveel beter dan al z'n opvolgers. De besturing is bijna niet te vergelijken.
Je hebt natuurlijk wel kans dat de DS-versie wat dat betreft wel weer een beetje die kant op zal gaan, vanwege het ontbreken van een analoge stick. Zolang ze niet weer de touchscreen voor de controls gaan gebruiken, zal het wel gewoon spelen met de D-pad. Hopelijk voelt het daardoor weer wat meer aan zoals de SNES en de GBA versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:37:

Je hebt natuurlijk wel kans dat de DS-versie wat dat betreft wel weer een beetje die kant op zal gaan, vanwege het ontbreken van een analoge stick. Zolang ze niet weer de touchscreen voor de controls gaan gebruiken, zal het wel gewoon spelen met de D-pad. Hopelijk voelt het daardoor weer wat meer aan zoals de SNES en de GBA versies.
Ik bid met je mee, maar ik durf het bijna niet te hopen sinds ik in de trailers die rottige VVVVVV weer heb gezien in de bochten...

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het touchscreen word al gebruikt voor de map dus het lijkt mij sterk dat je het touchscreen moet gebruiken om te sturen. Sturen met het touchscreen lijkt mij trouwens toch niet echt lekker racen.

Kost nfs eigelijk 45 euro? ja dus.

Weet iemand of ze op schiphol DS games goedkoop verkopen? ik ga van de zomer voor het eerst vliegen ( 8) ) en het zou wel mooi zijn als ik meteen wat games zou kunnen kopen met wat euries korting.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:45:
Het touchscreen word al gebruikt voor de map dus het lijkt mij sterk dat je het touchscreen moet gebruiken om te sturen. Sturen met het touchscreen lijkt mij trouwens toch niet echt lekker racen.

Kost nfs eigelijk 45 euro? ja dus.

Weet iemand of ze op schiphol DS games goedkoop verkopen? ik ga van de zomer voor het eerst vliegen ( 8) ) en het zou wel mooi zijn als ik meteen wat games zou kunnen kopen met wat euries korting.
Gewoon NFSU importen.....ik heb hem nu 1,5 week voor 37 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het touchscreen word al gebruikt voor de map dus het lijkt mij sterk dat je het touchscreen moet gebruiken om te sturen.
In Mario64 ds is het onderste scherm ook kaartscherm en analoge besturing tegelijkertijd.
Sturen met het touchscreen lijkt mij trouwens toch niet echt lekker racen.
Nee mij ook niet. Maar er zijn mensen die het besturen van platformgames met de touchscreen ook helemaal niks vinden. ;) En toch maakt Mario64 daar gebruik van. Het zou me niks verbazen als nintendo het ook weer toepast in mario kart, om toch vooral het unieke karakter van de DS nog eens te benadrukken. Maar ik hoop echt van niet. De demo op E3 bestuurde in ieder geval gewoon met de D-pad, laat ze het alsjeblieft zo houden.
Ik bid met je mee, maar ik durf het bijna niet te hopen sinds ik in de trailers die rottige VVVVVV weer heb gezien in de bochten...
Tsja.
Het staat voor mij eigenlijk al vast dat het niet zo goed zal worden als de SNES versie. Die miniboosts opbouwen zit ik ook helemaal niet op te wachten. Maar in combinatie met de D-pad zou het in ieder geval toch een wat betere Mariokart kunnen worden als Double Dash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:46:
[...]

In Mario64 ds is het onderste scherm ook kaartscherm en analoge besturing tegelijkertijd.

[...]

Nee mij ook niet. Maar er zijn mensen die het besturen van platformgames met de touchscreen ook helemaal niks vinden. ;) En toch maakt Mario64 daar gebruik van. Het zou me niks verbazen als nintendo het ook weer toepast in mario kart, om toch vooral het unieke karakter van de DS nog eens te benadrukken. Maar ik hoop echt van niet. De demo op E3 bestuurde in ieder geval gewoon met de D-pad, laat ze het alsjeblieft zo houden.
Ik ken eigelijk niemand die mario64 met het touchscreen lekker vind spelen :p Ze zullen vast wel de mogelijkheid laten om ook met de d-pad te sturen. Mariokart komt toch pas eind van het jaar uit?

Ik ga denk toch nfs maar kopen dan deze week, eigelijk wil ik zoveel mogelijk geld sparen voor mijn rijbewijs mjah dan ga ik maar een week extra werken in de vakantie ofzo, ik heb over 2 weken toch al vakantie.

heeft nfs eigelijk download play? en hoeveel verschillende tracks zijn er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Schiphol is nauwelijks goedkoper (en sommige spellen vaak duurder).
Import is meestal goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

bij nfs zijn er voor circuit een stuk of 10 banen ofzo, en die moet je dan soms ook andersom rijden, voor drag zijn het er 5 geloof ik, die je heen en terug een keer moet rijden, en bij own the zone zijn het er dacht ik ook 10 (dezelfde als de racebanen maar dan moet je gewoon een snelle tijd in een zone zetten (vink op zich ook wel leuk want dan maakt een crash niet zo veel uit)

en dan zijn er nog 4 verschillende soorten minigames waarbij je dan een hogere score moet halen (4x) waarbij de eerste al amper goed te halen is :/ maar ach het racen zelf is wel vet

mp is geen downloadplay geloof ik, maar je kunt wel gewoon hosten en joinen, dus het zit er iig wel in (ik vermoed dat dit niet kan omdat net als mario er een hoop geladen moet worden enzo)

als dr nog meer vragen zijn, gewoon stellen

wat trouwens het grote verschil is met de pc versie is dat je geen free ride hebt, maar je moet perse dus op een baan rijden, de minigames zijn nieuw, en menubesturing gaat nog iets fijner dan op de pc en consoles door middel van de touchpad, al is het niet meer dan de knoppen indrukken op het scherm
bij de pc versie heb je ook dat je nitro weer oplaad, dat is dus bij de ds versie NIET, wel kun je na een tijde racen en onderdelen sparen kiezen voor 4 cilinders, waarbij je er tegelijk 2 af kunt laten gaan
al merk ik tijdens drag enzo dat het verschil tussen nitro en gewoon gassen erg weinig is, vooral op hoge snelheid vervormt het beeld alleen ff maar de overige autos gaan niet veel langzamer (soms word ik zelfs ingehaald :| )

ik zit nu op een punt dat ik ff niet weet wat ik moet halen want ik red sommige races niet goed, maar ik kom er wel doorheen (was ook met die stukjes met dat star wars spel, dat je ff niet wist wat je nu moest doen om jezelf te verbeteren maar opeens heb je het (je word pro-gamer :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:07:
[...]
Ik ken eigelijk niemand die mario64 met het touchscreen lekker vind spelen :p
Ik ;)
Super relaxed met de stylus, en na wat oefenen nog erg precies ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al kukel ik af en toe nog wel van een platform af, omdat het spel net niet doet wat je wilt als je je duim op het touchscreen zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zostraks PacPix gekocht, echt geweldig leuk spel zo wil ik er meer op de DS zien origineel invetief en verslavend..helaas net zoals yoshi touch&go aan de korte kant heb 20 minuten gespeeld en nu al 2 van de 10 chapters uitgespeeld maar erg leuk spel voor herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

is het je geld waard?

btw op inside gamer staat recentie van yoshi touch and go
(link: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=6506
cijfer: 4,5)

edit:
weet iemand trouwens nog een wireless usb geval waarmee ik dan kan connecten met mn ds?? en waar verkopen ze die dan?? (bv bij mycom ofzo zou handig zijn)

[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 25-05-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
ik heb PUYO POP FEVER ontvangen vandaag

het is de US versie gekocht op lik-sang en ik vind het een tof tetris achtig spel
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filip.massie1/DSCN5472.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/filip.massie1/DSCN5473.JPG

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
djmantri schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:23:
is het je geld waard?

btw op inside gamer staat recentie van yoshi touch and go
(link: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=6506
cijfer: 4,5)

edit:
weet iemand trouwens nog een wireless usb geval waarmee ik dan kan connecten met mn ds?? en waar verkopen ze die dan?? (bv bij mycom ofzo zou handig zijn)
Die drivers werken alleen met PCMCIA en PCI wlan adapters... zover ik begrijp niet voor usb adapters (dat chipset is er gewoon niet in usb).
kloon schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:25:
ik heb PUYO POP FEVER ontvangen vandaag

het is de US versie gekocht op lik-sang en ik vind het een tof tetris achtig spel
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil dit spel ook nog een keer aanschaffen.
Wat vind jij van dit spel (geluid, grafisch, gebruik touch-screen, enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook nfs :) het is best een vet spel, iig een stuk beter dan de pc versie (in een relative vergelijking dan tenminste). Tenminste nog 1 leuk iets nu pczaak zo leuk is geweest om een mobo op te sturen wat 3 hard disks heeft gesloopt en misschien ook nog mijn x800 (en wie weet mijn cpu) :(

NFS ziet er zeker wel goed uit, al zijn sommige dingen af en toe wat onduidelijk omdat ze te donker zijn. popup is wel aanwezig maar helemaal niet storend vind ik omdat het voor 99% van de tijd de achtergrond is en daar heb je toch niet echt veel tijd om op te letten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:58:

[...]

Ik wil dit spel ook nog een keer aanschaffen.
Wat vind jij van dit spel (geluid, grafisch, gebruik touch-screen, enz)
Ik heb et spel ook (van lik-sang wel de japanse versie maar die is gewoon engels) Imo is het echt een van de beste spellen tot nu toe op de DS.
-Touch screen KAN gebruikt worden tijdens het spelen maar dat werkt niet zo fijn als met de D-Pad.
-Grafisch is het niets speciaals gewoon net als alle andere puyo pop versies eigk. ;)
-Geluid is wel leuk kan maar soms leiden tot lichte irritatie :P
Maar voor de rest is het echt een geweldig spel. Je kan met 8 mensen tegelijk wireless samen spelen (single cartridge download play) Het spel heeft ook talloze opties en characters om uit te kiezne met elk hun eigen voor en nadelen. Single player is ook erg leuk alleen wel erg moeilijk. Dan heb je ook nog mission mode waarin je allerlei missie moet volbrengen om je timer niet te laten expireren (bv. 5 puyo's tegelijk weghalen, 2kleuren tegelijk wegspelen, een chain van 3 puyos te maken etc.) Er zijn ook nog andere spelmodi waaronder Fever mode, Endless mode, Free Battle, 8 player battle (met of zonder cpu enemy). IMO is puyo leuker/verslavender dan bv wario of mario ds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:36:
[...]

Ik heb et spel ook (van lik-sang wel de japanse versie maar die is gewoon engels) Imo is het echt een van de beste spellen tot nu toe op de DS.
-Touch screen KAN gebruikt worden tijdens het spelen maar dat werkt niet zo fijn als met de D-Pad.
-Grafisch is het niets speciaals gewoon net als alle andere puyo pop versies eigk. ;)
-Geluid is wel leuk kan maar soms leiden tot lichte irritatie :P
Maar voor de rest is het echt een geweldig spel. Je kan met 8 mensen tegelijk wireless samen spelen (single cartridge download play) Het spel heeft ook talloze opties en characters om uit te kiezne met elk hun eigen voor en nadelen. Single player is ook erg leuk alleen wel erg moeilijk. Dan heb je ook nog mission mode waarin je allerlei missie moet volbrengen om je timer niet te laten expireren (bv. 5 puyo's tegelijk weghalen, 2kleuren tegelijk wegspelen, een chain van 3 puyos te maken etc.) Er zijn ook nog andere spelmodi waaronder Fever mode, Endless mode, Free Battle, 8 player battle (met of zonder cpu enemy). IMO is puyo leuker/verslavender dan bv wario of mario ds :P
voila
hier hoef ik niets aan toe te voegen

ik ben een puzzel fan op de ds dus ik vind het zo wie zo goed

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
maar puyo pop? dat is toch gewoon maar die tetris kloon??

ik heb niks tegen puzzel spellen, maar is dit niet een beetje erg rip-off? waarom koop je niet gewoon een GBA versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:20:
ik heb niks tegen puzzel spellen, maar is dit niet een beetje erg rip-off?
Het lijkt niet heel erg op tetris vind ik. (Ik heb het dan over Mean Bean Machine uit de sonic collection, maar dat is volgens mij hetzelfde spel met iets andere graphics). Vooral de combo's die je kunt maken voegen echt heel veel toe. In het begin heb je dat nog niet zo door, maar als je er goed in wordt kun je echt een paar zetten vooruit denken en enorme kettingreacties veroorzaken.

Ik wil hem eigenlijk ook nog een keer kopen voor de DS. (die sonic mega collection voor de cube is erg leuk, maar heeft wel erg lange laadtijden. "Even snel" een potje puyo puyo gaat niet echt. Okee misschien overdrijf ik een beetje, maar ik erger me altijd aan die omslachtige menu's, waar je na elke keuze weer een paar seconden moet wachten.)
Ik ken eigelijk niemand die mario64 met het touchscreen lekker vind spelen
Ja ik hoor ook bij die club. :) Ik breng er echt helemaal niks van terecht als ik het met de thumbstrap speel. In Ridge Racer kun je ook (optioneel) de auto besturen met de touchscreen, en dat is echt een nachtmerrie. Gewoon niet te doen. In race-spellen werkt het nog slechter dan in Mario64!
Maar ik ben gewoon bang dat Nintendo toch op een één of andere manier iets van touch-functionaliteit in mariokart zal willen bouwen. Laten we hopen dat ze zich kunnen beheersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ja ik vind ook dat het touch screen niet lekker bestuurd in spellen, ik krijg al na 5 min metroid spelen kramp in mijn hand omdat ik dat ding zo 'raar' vast houd.

Allemaal wel leuk en aardig dat touch-screen, maar ik heb liever gewoon goede spellen met goede gameplay ipv spellen die 'alle' specifieke functies van de ds 'gebruikt' :P
Touchscreen is leuk voor door de menu's te bladeren enzo, maar besturing laat maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik speel nu al ff nfs en ik moet zeggen dat het toch aardig moeilijk word
ik heb nu 80 procent van de dragraces gehaald (vraag me niet hoe) maar die baan op dat vliegveld (die ik nu voor de 4e keer moet doen) is echt niet meer te halen, die gasten rijden me er gewoon makkelijk uit, zelfs als ik nitro gebruik en goed shift dan nog halen ze me met (zichtbaar) gemak in :|

en die andere races kan ik ook niet echt goed winnen want ik mis gewoon snelheid of zei hebben mazzel dat ze nergens tegenaan vliegen :/

maar gelukkig zijn de single races wel leuk

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

djmantri schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:31:
ik speel nu al ff nfs en ik moet zeggen dat het toch aardig moeilijk word
ik heb nu 80 procent van de dragraces gehaald (vraag me niet hoe) maar die baan op dat vliegveld (die ik nu voor de 4e keer moet doen) is echt niet meer te halen, die gasten rijden me er gewoon makkelijk uit, zelfs als ik nitro gebruik en goed shift dan nog halen ze me met (zichtbaar) gemak in :|

en die andere races kan ik ook niet echt goed winnen want ik mis gewoon snelheid of zei hebben mazzel dat ze nergens tegenaan vliegen :/

maar gelukkig zijn de single races wel leuk
Het is inderdaad aardig moeilijk maar wel te doen imo...ik haal alles wel gewoon na een paar keer overdoen. Alleen de mini games zijn onmogelijk........man ik denk dat er nog wel eens een wrijvings-brandje onstaat op mijn touchscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm, ik denk dat ik vanavond NFS maar op ga pikken :)

Doet mijn DS ook eens wat :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 17:49
Volgens mij kwam Mean Bean Machine al uit op de Megadrive 2 met het combo-pak Sonic 1/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heeft iemand Bomberman voor de DS al? Dit lijkt me echt het multiplayer van het jaar te worden. Gewoon de klassieke Bomberman met acht spelers draadloos. Kan gewoon niet beter!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb nu zo'n correcte draadloze netwerk kaart ( die bij die lijst van die site staat ) maar ik weet niet wat ik nu moet doen om verbinding te maken met de ds om er dan die e3 demo's enzo op te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ik ga binnekort ook die NFSU halen (klinkt wel leuk allemaal, en niet te makkelijk, dus lache!)
Maar weet iemand wat ie bij de MediaMarkt gaat kosten?
Hier in de nabije omgeving kom ik niet lager dan €44,5...(BS, Dixons en FRS) Afzetters :(
Of weet iemand nog een andere goedkope winkel. (Utrecht/Amersfoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
eswa schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:04:
Ik ga binnekort ook die NFSU halen (klinkt wel leuk allemaal, en niet te makkelijk, dus lache!)
Maar weet iemand wat ie bij de MediaMarkt gaat kosten?
Hier in de nabije omgeving kom ik niet lager dan €44,5...(BS, Dixons en FRS) Afzetters :(
Of weet iemand nog een andere goedkope winkel. (Utrecht/Amersfoort)
www.gcshop.nl heeft 'm voor € 39,50 inclusief verzendkosten. Goedkopere winkel in Utrecht weet ik niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmmm ik ga zo duidelijk even Puyo en NFS bestellen bij Play-Asia ! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik zie dat ik dus zo'n gba flashkaart ervoor moet hebben
maar ik kwam toevallig deze site tegen met wat betere info: http://www.auby.no/
hopenlijk gaan ze door

edit: hmm ik zie dat het niet meer is dan wat er al bekend was hier: http://users.belgacom.net/bn967347/

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Captein schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:48:
Volgens mij kwam Mean Bean Machine al uit op de Megadrive 2 met het combo-pak Sonic 1/2.
Al op de Sega Master System ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

djmantri schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:43:
ik zie dat ik dus zo'n gba flashkaart ervoor moet hebben
maar ik kwam toevallig deze site tegen met wat betere info: http://www.auby.no/
hopenlijk gaan ze door

edit: hmm ik zie dat het niet meer is dan wat er al bekend was hier: http://users.belgacom.net/bn967347/
Ik heb ook even die demos binnen getrokken, hoop dat ze ook snel kan spelen. Techdemos lijken me stiekem het coolst.

Damn ik zie nu dat de USB versies van die WLAN chipset niet werken : :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 26-05-2005 20:50 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

NFS is wel cool, however is het weer een echte Underground. Ik irriteer me nu alweer dood aan het andere verkeer. ALTIJD op de verkeerde plaats op het verkeerde moment (dwz voor mijn auto in de laatste bocht ofzo)...

Maar, wel cool :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een DS gehaald, met demo, en dat nu nog :*) !

Alleen een vraagje, moet je WiFi ergens enablen? Wil eens kijken of ik mijn DS'je met een of ander programma kan bereiken (Alleen kijken hoe 'ie heet :P. Staat vast wel ergens op het Internet, maar wil eens voor de gein kijken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:28

Tarin

Just plain weird.

Zodra je Pictochat aan zet gaat je DS rondzoeken naar andere DS'en en zelf ook het een en ander uitzenden. Zet dan op je pc/laptop met WLAN-kaart Network Stumbler aan (let op, Netstumbler neemt je kaart over en verhindert dus je normale netwerkverkeer), dan zie je als het een beetje mee zit na korte tijd je DS verschijnen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, lijkt wel of ik een DS icoontje doorkrijg :D. Heb nog geen spelletje verder, maar vermaak me wel met Metroid. Mooie (tech)demo imo.

Ik zit te denken aan Tiger Woods, iemand hier met het spel? (Weet dat het in de N-Gamer (?) of PU stond, maar wil even een gebruikerservaring horen..)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

-Daniël- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:25:
Bedankt, lijkt wel of ik een DS icoontje doorkrijg :D. Heb nog geen spelletje verder, maar vermaak me wel met Metroid. Mooie (tech)demo imo.

Ik zit te denken aan Tiger Woods, iemand hier met het spel? (Weet dat het in de N-Gamer (?) of PU stond, maar wil even een gebruikerservaring horen..)
Tiger Woods begint op zich niet al te bijzonder. Vooral in het begin zul je bijna geen bal goed kunnen slaan. Pas na een tijdje kun je wat meer als je je character een aantal keer geüpgrade hebt en dan begint het spel pas leuk te worden. Het spel is dan bijna net zo goed als Links 2004.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Man man MAN wat zijn de expert banen @ Ridge Racer irriTANT !
Van die hele bochtige, smalle stukjes waar je met geen mogelijkheid normaal doorheen komt.
Erg frustrerend.

Ben jij daar al voorbij Surrounded ?
De banen bij nummer 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:26:
Man man MAN wat zijn de expert banen @ Ridge Racer irriTANT !
Van die hele bochtige, smalle stukjes waar je met geen mogelijkheid normaal doorheen komt.
Erg frustrerend.

Ben jij daar al voorbij Surrounded ?
De banen bij nummer 6.
Ik weet precies wat je bedoelt. :(
Ik snap niet hoe ik ze eerst wel gehaald heb... nummer 6 is in principe toch hetzelfde als nummer 3, alleen rij je dan achterstevoren? Maar bij 3 had ik er niet heel veel problemen mee. Maar nu... aaaaaaaaaaarghh!

Vooral die ene baan (weet de naam niet) waar blijkbaar wegwerkzaamheden bezig zijn. Je ziet allemaal graafmachines en dergelijke, en je rijdt dan door een soort omleiding heen. Dat is echt niet te doen, ik word er gek van.

Ik heb het nu al een tijdje niet meer geprobeerd vanwege m'n defecte DS. Kan ik straks weer helemaal opnieuw erin komen. :'( Het is me één keer gelukt om als 3e te finishen... maar de nummers 1 en 2 waren toen nog nergens te bekennen. Om te winnen zal ik echt nog een heel stuk sneller moeten zijn als dat. Ik vind het sowieso al irritant dat ze je achterstevoren over dezelfde baan laten racen alsof het een nieuwe is (programmeer dan gewoon wat meer banen, stelletje luilakken. :p), maar om het dan ook nog zo moeilijk te maken. Het is op een gegeven moment echt niet leuk meer.

(ik ben trouwens wel heel benieuwd wat je krijgt bij nummers 7 en 8... misschien toch nog één nieuwe originele baan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben gisteren dus met de Peach car (enige geschikte auto voor mij, aangezien je na een botsing snel weer op snelheid zit) 2e geworden bij die baan. Het is dus wel te doen, alleen hoe ?? :p

Ben ook erg benieuwd naar die 7 en 8 tracks.
Als ze nog moeilijker worden dan 6 zie ik het somber in hehe.
I’ll race ya ;) Wie er het eerst doorheen is (als je weer een werkende DS hebt dan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

bij die banen van nfs heb je ook al van die onmogelijke stukjes zitten

van die vernauwingen enzo waar dan ook nog verkeer doorheen gaat
en dan tref je het soms net zo dat je er niet voorbij kan

btw wat gaat je auto raar doen als je crashed en er vliegt een voor of achterkant omhoog, niet te houden gewoon
je verliest echt gewoon meer dan 10 seconden door zo'n voorval

maar ach
ik heb nu de drag gehaald
spoiler:
ik had eerst moeite om ervoorbij te komen maar nu lukte het me, dit is wat ik deed:
ik had eerst geprobeerd met een rx7 maar dat wilde maar niet, toen had ik ineens een circuitrace gehaald en kreeg rx8 en die heb ik getuned en nu kon ik er makkelijk winnen
watje dus moet doen is een snellere auto pakken want die andere gasten passen zich dus niet aan aan jouw auto geloof ik

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 27-05-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, bij een heeeeeel ielepielig crashje sta je al achterstevoren, dat is wel irri :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:13:
Ik ben gisteren dus met de Peach car (enige geschikte auto voor mij, aangezien je na een botsing snel weer op snelheid zit) 2e geworden bij die baan. Het is dus wel te doen, alleen hoe ?? :p
Tsja... ik ben eigenlijk bang dat het er toch op neer zal komen dat je niet moet crashen. ;) Het is inderdaad wel grappig dat die auto zo'n snelle acceleratie heeft, maar ik betwijfel of je op zo'n manier ook eerste kan worden...?
Volgens mij kun je toch beter eentje met een hoge topsnelheid nemen, en net zolang oefenen tot je het zonder (al teveel) crashes kunt halen. Maar het blijft heel vervelend. Het is ook wel een beetje een kwestie van geluk. Soms dan kom je de andere racers echt 1 voor 1 tegen, maar andere keren zie je er 3 tegelijk rijden, en kun je er dus ook heel eenvoudig 3 tegelijk inhalen.
De enige kans om die moeilijke banen te halen is als je de nummers 1 en 2 op het laatst tegelijkertijd kan inhalen denk ik...
I'll race ya ;) Wie er het eerst doorheen is (als je weer een werkende DS hebt dan..)
Haha, ik zal je op de hoogte houden. :p Zodra ik er weer eentje heb ga ik aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:19:
[...]

Tiger Woods begint op zich niet al te bijzonder. Vooral in het begin zul je bijna geen bal goed kunnen slaan. Pas na een tijdje kun je wat meer als je je character een aantal keer geüpgrade hebt en dan begint het spel pas leuk te worden. Het spel is dan bijna net zo goed als Links 2004.
Bedankt voor de informatie, aangezien ik toch nooit ga multiplayeren met de DS (Behalve online in Q4 2005 dan..) zal ik deze, met nog een paar uit Amerika over laten komen.

Heb je Tiger Woods zelf ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

-Daniël- schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:31:
[...]

Bedankt voor de informatie, aangezien ik toch nooit ga multiplayeren met de DS (Behalve online in Q4 2005 dan..) zal ik deze, met nog een paar uit Amerika over laten komen.

Heb je Tiger Woods zelf ook?
Ja, ik heb hem zelf ook. Het is niet echt een spel dat je uren achter elkaar kan spelen, maar meer iets voor tussendoor. Ik denk dat de multiplayer mode van Tiger Woods geen last heeft van versies uit verschillende regios omdat de Amerikaanse versie al de Europese talen ingebouwd heeft. De Amerikaanse en Europese versie zijn dus hoogstwaarschijnlijk juist hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:38:
Ik heb het nu al een tijdje niet meer geprobeerd vanwege m'n defecte DS.
Wat is er mee dan? :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij had een gekrakt scherm dacht ik? of was dat weer iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 19:18:
[...]

Hij had een gekrakt scherm dacht ik? of was dat weer iemand anders?
nee, dat was idd surrounded, en we mochten niet vragen hoe het kwam :P (maar ik gok op iets als "ik ben er perongeluk op gaan staan toen ik hem op de badkamervloer had gelegd zodat ik m'n reet kon afvegen"). Leukere manieren om je DS aan stukken te werken zijn natuurlijk welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
Hij had hem in zn broekzak zitten toen ie op de wc zat, toen ie zn broek op trok, gleed zn ds in de wcpot, helaas merkte hij het niet en trok gewoon door...

Vanmiddag lekker in het zonnetje zitten gamen, na een half uurtje had ik mn ds wel ff in de koelkast gelegd want de klep was echt gloeiend heet geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

In het zonnetje gamen lukt mij niet hoor, dat ding reflecteert veelsteveel waardoor ik alleen mijn eigen harses zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik zei dat ik een filmpje op TMF had gezien waarin iemand op de WC met z'n DS zat te spelen. :p Betekent niet dat ik hem zelf ook meeneem! Ik ben misschien wel games-verslaafd, maar zo erg is het ook weer (nog) niet. ;)

En zo schokkend is het verder niet, maar toen ik dat schreef baalde ik gewoon nogal (duh). Het was gewoon een stom ongeluk. Normaal gesproken ligt m'n DS altijd in z'n beschermhoesje als ik hem niet gebruik... behalve als hij aan het opladen is. Vanwege die stekker kan het hoesje dan niet dicht, dus lag hij maar gewoon los op de plank.

En op een één of andere manier heb ik het toen voor elkaar gekregen om met m'n arm achter die stekker te blijven haken en trok ik de DS van de plank af. :'(

Ik gelijk inspecteren natuurlijk, en ik was helemaal opgelucht omdat er aan de buitenkant geen krasje te zien was. "Ah, die oude vertrouwde Nintendo-kwaliteit!" dacht ik nog bij mezelf. Deed ik hem open, was het scherm gebarsten. :(

Inmiddels ben ik wel weer over de ergste schrik heen, maar ik mis hem wel. Vooral Polarium.
offtopic:
Overigens zal het Little Bear verheugen dat ik eindelijk Tetris Attack gekocht heb. Ik weet niet hoelang het duurt met "economy air" vanuit australie, maar zolang duurt het nog voordat ik hem binnenkrijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:13:
Lol, ik zei dat ik een filmpje op TMF had gezien waarin iemand op de WC met z'n DS zat te spelen. :p Betekent niet dat ik hem zelf ook meeneem! Ik ben misschien wel games-verslaafd, maar zo erg is het ook weer (nog) niet. ;)

En zo schokkend is het verder niet, maar toen ik dat schreef baalde ik gewoon nogal (duh). Het was gewoon een stom ongeluk. Normaal gesproken ligt m'n DS altijd in z'n beschermhoesje als ik hem niet gebruik... behalve als hij aan het opladen is. Vanwege die stekker kan het hoesje dan niet dicht, dus lag hij maar gewoon los op de plank.

En op een één of andere manier heb ik het toen voor elkaar gekregen om met m'n arm achter die stekker te blijven haken en trok ik de DS van de plank af. :'(

Ik gelijk inspecteren natuurlijk, en ik was helemaal opgelucht omdat er aan de buitenkant geen krasje te zien was. "Ah, die oude vertrouwde Nintendo-kwaliteit!" dacht ik nog bij mezelf. Deed ik hem open, was het scherm gebarsten. :(

Inmiddels ben ik wel weer over de ergste schrik heen, maar ik mis hem wel. Vooral Polarium.
offtopic:
Overigens zal het Little Bear verheugen dat ik eindelijk Tetris Attack gekocht heb. Ik weet niet hoelang het duurt met "economy air" vanuit australie, maar zolang duurt het nog voordat ik hem binnenkrijg. :)
Probeer het op de garantie te spelen. Misschien willen ze wel een staaltje goede service laten zien O-) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Milenco op 27-05-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:15:
[...]Probeer het op de garantie te spelen. Misschien willen ze wel een staaltje goede service laten zien O-) :P
Alleen ik heb hem uit Japan geïmporteerd. :) Anders had ik dat misschien inderdaad nog wel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:27:
[...]

Alleen ik heb hem uit Japan geïmporteerd. :) Anders had ik dat misschien inderdaad nog wel geprobeerd.
Waarom zou je dat niet proberen? Ik las van imand in Engeland die een Jap DS kapot had en dus Nintendo heeft gemailed...die kon hem zonder problemen opsturen naar Nintendo UK.....DS is DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

NFSU is MOEILIJK. TE moeilijk af en toe. Bij het minste crashje sta je achteruit, met de camera VOOR je zodat je niet ziet hoe je nou moet draaien, je raakt echt vet veel tijd kwijt en de AI rijdt binnen de kortste keren veel te ver voor je. Als je ze dan bijna hebt ingehaald krijgt mijn DS het voor elkaar om een grote autobus ofzo op een plekje te proppen waar die NOOIT zou passen en dus:

Crash.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NFSU is idd lastig, maar tot nu toe vind ik het wel ok. normaal loopt iedereen te flippen dat iets te makkelijk is. nu moet je sommige race's een paar keer proberen voordat je het haalt. de speelduur gaat in ieder geval wel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ja maar mijn bloeddruk ook :(

ach het is iig wel een uitdaging want ik wil wel alle onderdelen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft Chokkan Hitofude gekocht :P

Voor krap 20 euro kon ik hem niet laten liggen bij Play Asia. Daarnaast ook screenprotectors (eigenlijke reden voor een bezoekje aan PA :) ) en wat spulletjes voor m'n cube. Nou heb ik straks weer wat om me te vermaken na m'n examens tot Lost in Blue en Meteos en Castlevania en Animal Crossing en Trace Memory (hmm, toch best wel veel wannahaves uiteindelijk, DS is een betere aankoop gebleken dan ik verwachtte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik vermaak me al sinds donderdag met de demo van Metroid Prime :D. Echt geweldige (tech)demo.. Ga het spel zeker kopen, als Nintendo nou slim is, stoppen ze er online bij :).

Kun je trouwens bij Survivor geen rockets vinden? Ik vind het wel cool om met rockets rond te lopen.. ( ook geen cheat ofzo? O-).

Ik mag een DS game uitkiezen, en wil graag weten of Polarium niet gaat vervelen nadat je de 100 (?) puzzels hebt gedaan. Herken je ze niet voor de 2e keer? Ik denk dat ik maar voor Mario 64 ga ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De puzzels van Polarium zijn leuk maar daar blijf je geen weken mee zoet. De chellange mode vind ik persoonlijk wel leuk maar is echt zwaar moeilijk. daar moet je echt redelijk wat tijd en moeite in stoppen wil je verder als een D- rating komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt. Zal wel wachten op een DS flashcard/Passme kopen (Follarium, anyone?)

Iemand ervaring met dit tasje? Ik heb een tasje nodig voor:

- DS
- 2 GBA Carts
- 3 NDS Carts

Iemand anders nog een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

-Daniël- -> Rockets bij survivor mode liggen boven (2e verdieping technisch gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb dezelfde tas in het zwart erbij genomen toen ik mijn DS een paar maanden geleden bij Liksang gekocht heb. Leuk ding en praktisch, de DS past er perfect in.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

-Daniël- schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:25:
Ok, bedankt. Zal wel wachten op een DS flashcard/Passme kopen (Follarium, anyone?)

Iemand ervaring met dit tasje? Ik heb een tasje nodig voor:

- DS
- 2 GBA Carts
- 3 NDS Carts

Iemand anders nog een aanrader?
Loop eens bij dixons binnen, daar hebben ze voor 10 euro een perfect tasje imo. kunnen 6 NDS carts in, en 2 tot 4 GBA cardridges in als je goed propt :) De DS zelf zit en een super zacht compartement los van de spellen, zo veilig als maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties :).

x Ken x, zou jij even een beschrijving/foto kunnen posten hoe ik er kom? Heb al het hele level (denk ik dan he?) doorgelopen.. Al gevonden, beetje kut dat het level 2 dezelfde kanten heeft..
DoctorV64 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:03:
Ik heb dezelfde tas in het zwart erbij genomen toen ik mijn DS een paar maanden geleden bij Liksang gekocht heb. Leuk ding en praktisch, de DS past er perfect in.
Heb je cartridges van een GBA? Zou je eens kunnen posten hoeveel er in past?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Heeft iemand zowel Ridge Racer als NFSU al? (en kan zeggen welke hij/zij beter vindt?)
Reageert Ridge Racer net zo op crashes als NFSU?
Ik ga morgen denk ik NFSU halen...maar als dat al te frusterend is af en toe, is Ridge Racer ook nog een mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eswa schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:39:
Heeft iemand zowel Ridge Racer als NFSU al? (en kan zeggen welke hij/zij beter vindt?)
Reageert Ridge Racer net zo op crashes als NFSU?
Ik ga morgen denk ik NFSU halen...maar als dat al te frusterend is af en toe, is Ridge Racer ook nog een mogelijkheid...
Ridge Racers is nou ook niet echt makkelijk hoor.
Ik heb NFSU niet, dus ik kan geen vergelijking geven, maar Ridge Racers is af en toe gewoon zwaar frustrerend. Wees gewaarschuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens waarneer de rockets respawnen in Survivor bij de Metroid demo? Die rockets zijn echt kewl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Speel de E3 DS demo's thuis!
quote: liquid_raven
"Oke zo werkt het dus... eerst kijk je of je draadloze netwerkkaart compitable is door te kijken op een lijstje op die site. Als ie dat is, download je de drivers. Daarna ga je naar de eigenschappen van je draadloze netwerkkaart (staat meestal bij netwerkverbindingen en dan rechtermuisknop op je netwerkkaart, dan eigenschappen). Zoek dan de tab waar je de knop stuurprogramma bijwerken ziet en druk hierop. Kies nu ik wil de driver zelf installeren en selecteer de gedownloade driver. Je kan nu alleen niet meer het internet op tot je de oude driver weer terugzet. Download nu het programma wat ervoor zorgt dat de demo's naar je ds stuurt en zet dat ergens op je pc neer. Ga nu naar de opdrachtpromt (menu start, programma's, bureau-accesoires en dan opdrachtpromt) en ga naar de map van je het programma dat je net gedownload heb (wel eerst even uitpakken natuurlijk). toets nu het volgende in: wmb -data en dan de directory van waar de demo staat (ook eerst even downloaden dus), gevolgd door de demo zelf, dus als de demo in C:\program files staat dan type je in wmb -data C:\program files\naam van de demo.nds . Nu is het tijd om de ds aan te zetten en op download play te drukken, waarna de demo gedownload wordt."
http://www.powerweb.nl/ni...?rubriek=423263&id=628843

Zelf ga ik het maar niet proberen.. heb geen draadlooze verbinding/netwerk. Ben ook bang om m'n computer te slopen :P

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Spypiet schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:39:
Speel de E3 DS demo's thuis!

[...]

http://www.powerweb.nl/ni...?rubriek=423263&id=628843

Zelf ga ik het maar niet proberen.. heb geen draadlooze verbinding/netwerk. Ben ook bang om m'n computer te slopen :P
Je computer kun je daar echt niet mee slopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Maarja met drivers spelen laat ik aan iemand anders over ;) En zoals ik al zei, ik heb ook geen draadloos netwerk.

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.