Mage is echt geen support class, op de arcane buf na is et enige wat ze doen is serious dmg maken. ok ze staan vaak 8er inde groep maar tja papiren armor dan doe je dat.HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:35:
[...]
De mages zijn vaak support class wanneer de horde aan het groep-ganken is, ze worden dus niet geraakt, verliezen alleen mana vanwege de spells die ze doen.
Mages zijn ideaal, omdat ze ook moeten zitten voor mana, ook al hebben ze vol HP. Ik scoor dus een crit op een zittende mage met vol hp en dus vol CP, die mana doet er volgens mij niet toe dan.
Zo zijn in principe alle managerelateerde mensen zoals druids en hunters in dit opzicht ideaal, ware het niet dat ik in STV alleen maar zittende mages tegenkom, het lijkt wel of hunters en shamans dit niet zo vaak nodig hebben.
hunters/ shaman en mage is ook niet met elkaar te vergelijken.
Hunter is meer melee dan spells casten.. + je hebt een pet die voor je mept ook nog
Shaman is we spells geralterd maar goed, mail armor, schildje en wapen en voila meer armor dan een mage van dromen.
mage heavy dmg maker met een papieren tenue alleen wat ze hebben i juist de dmg wat mana cost en waardoor ze eel moeten drinken.
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"