Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.010 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:35:
[...]

De mages zijn vaak support class wanneer de horde aan het groep-ganken is, ze worden dus niet geraakt, verliezen alleen mana vanwege de spells die ze doen.
Mages zijn ideaal, omdat ze ook moeten zitten voor mana, ook al hebben ze vol HP. Ik scoor dus een crit op een zittende mage met vol hp en dus vol CP, die mana doet er volgens mij niet toe dan.

Zo zijn in principe alle managerelateerde mensen zoals druids en hunters in dit opzicht ideaal, ware het niet dat ik in STV alleen maar zittende mages tegenkom, het lijkt wel of hunters en shamans dit niet zo vaak nodig hebben.
Mage is echt geen support class, op de arcane buf na is et enige wat ze doen is serious dmg maken. ok ze staan vaak 8er inde groep maar tja papiren armor dan doe je dat.
hunters/ shaman en mage is ook niet met elkaar te vergelijken.

Hunter is meer melee dan spells casten.. + je hebt een pet die voor je mept ook nog
Shaman is we spells geralterd maar goed, mail armor, schildje en wapen en voila meer armor dan een mage van dromen.
mage heavy dmg maker met een papieren tenue alleen wat ze hebben i juist de dmg wat mana cost en waardoor ze eel moeten drinken.

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Binno schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:58:
[...]

Mage is echt geen support class, op de arcane buf na is et enige wat ze doen is serious dmg maken. ok ze staan vaak 8er inde groep maar tja papiren armor dan doe je dat.
hunters/ shaman en mage is ook niet met elkaar te vergelijken.

Hunter is meer melee dan spells casten.. + je hebt een pet die voor je mept ook nog
Shaman is we spells geralterd maar goed, mail armor, childje en wapen en voila meer armor dan een mage van dromen.
mage heavy dmg maker met een papieren tenue alleen wat ze hebben i juist de dmg wat mana cost en waardoor ze eel moeten drinken.
Jezelf dood drinken heeft een nieuwe betekenis gekregen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:59:
[...]

Jezelf dood drinken heeft een nieuwe betekenis gekregen :')
:P true , Qua mage is dat wel zo idd.. maar goed vanaaf toch maar ff een Nightelf Rogue aanmaken puur voor grinden en pvp (heb warrior voor instances e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo zijn in principe alle managerelateerde mensen zoals druids en hunters in dit opzicht ideaal, ware het niet dat ik in STV alleen maar zittende mages tegenkom, het lijkt wel of hunters en shamans dit niet zo vaak nodig hebben.
Ik balanceer het gebruik van de shots die mana nodig hebben zo dat ik in princiepe niet hoef te drinken. Dat heb ik eigenlijk alleen nodig na een bad pull / adds.

Ik weet niet helemaal wat jij 'managerelateerd' noemt, maar je zult Hunters niet vaak zien zitten drinken. We zijn hybrids, Druids zijn veel meer afhankelijk van hun mana dan wij.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De mages zijn vaak support class wanneer de horde aan het groep-ganken is, ze worden dus niet geraakt, verliezen alleen mana vanwege de spells die ze doen.
Mages zijn ideaal, omdat ze ook moeten zitten voor mana, ook al hebben ze vol HP. Ik scoor dus een crit op een zittende mage met vol hp en dus vol CP, die mana doet er volgens mij niet toe dan.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:41:
[...]

Hunters, shamans en druids kunnen zonder mana ook nog dmg doen, een mage niet :P
Ok nu zijn jullie allebei aan het zeveren. Een mage heeft een wand waarmee je nog redelijk wat damage kan doen. Daarnaast zijn mages juist omdat ze makkelijke kills zijn en enorme damage doen, het eerste doelwit in grote parties. Je hoeft als mage dus ook echt niet vooraan de linie te gaan staan want dan is het meteen afgelopen.

Ik weet verder niet wat je als support class beschouwd, maar iedere class draagt wel wat bij aan een party. Support zie ik dan zelf persoonlijk meer als healers en shield casters. Druids, Paladins en Priests dus vanwege o.a. divine intervention en power word: shield.

Een slimme mage heeft trouwens ook evocation. Niet altijd zitten dus...

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:07:
jij killed hem met een full raid = 100/40 per persoon
Nee. Alleen de groepen die damage doen op een persoon delen mee in de CPs. Als 1 persoon door 2 mensen afgemaakt wordt, die in 2 verschillende groups zitten, dan worden de CPs tussen die 2 groupen verdeeld naar ratio van damage.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:10:
[...]

[...]

Ok nu zijn jullie allebei aan het zeveren. Een mage heeft een wand waarmee je nog redelijk wat damage kan doen. Daarnaast zijn mages juist omdat ze makkelijke kills zijn en enorme damage doen, het eerste doelwit in grote parties. Je hoeft als mage dus ook echt niet vooraan de linie te gaan staan want dan is het meteen afgelopen.

Ik weet verder niet wat je als support class beschouwd, maar iedere class draagt wel wat bij aan een party. Support zie ik dan zelf persoonlijk meer als healers en shield casters. Druids, Paladins en Priests dus vanwege o.a. divine intervention en power word: shield.

Een slimme mage heeft trouwens ook evocation. Niet altijd zitten dus...
Hoezo zeveren? In constateer:

In STV lopen groepen rond van 4 a 5 horde spelers, die spotten een alliance member die aan het questen / grinden is. De mage zet hem vast met ijs, de warriors beuken erop in en de mage gooit er nog wat magisch bovenop. Binnen no time is de alliance speler dood. De warriors gaan vervolgens leuk /spit/laugh doen en de mage gaat (onaangeraakt, dus nog met al zijn hp) zitten om nieuwe mana bij te drinken.

Ik kruip erachter en ambush hem. Zo gaat het best vaak in STV, wat is daar raar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:10:
[...]

Nee. Alleen de groepen die damage doen op een persoon delen mee in de CPs. Als 1 persoon door 2 mensen afgemaakt wordt, die in 2 verschillende groups zitten, dan worden de CPs tussen die 2 groupen verdeeld naar ratio van damage.
Zover ik had gelezen word het wel degelijk door heel de raid verspreid ...
If you're in a 40 person raid, and your raid kills 1 person, each person will get 1/40th of the CPs for that kill, even though they will all log a kill (honourable or otherwise).
Update
There is no 50% reduction, like vs monsters, but there is also no group bonus. Raids are generally not a good idea, unless fighting other raids of similar sizes.
bron: http://forums-en.wow-euro...24040&p=1&tmp=1#post24040

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:18:
[...]
ja zeveren. Zolang je niet in de schoenen van een mage staat kun je daar IMO niet goed over oordelen.

Hoezo zeveren? In constateer:

In STV lopen groepen rond van 4 a 5 horde spelers, die spotten een alliance member die aan het questen / grinden is. De mage zet hem vast met ijs, de warriors beuken erop in en de mage gooit er nog wat magisch bovenop. Binnen no time is de alliance speler dood. De warriors gaan vervolgens leuk /spit/laugh doen en de mage gaat (onaangeraakt, dus nog met al zijn hp) zitten om nieuwe mana bij te drinken.

Ik kruip erachter en ambush hem. Zo gaat het best vaak in STV, wat is daar raar aan?
Kan aan mij liggen maar bij een gank van 5 tegen 1 komt iedereen van die vijf er vrijwel zonder kleerscheuren vanaf. Lijkt me dus niet echt een goed voorbeeld.

Druids gebruiken over het algemeen alleen minder mana als ze een feral/restoration spec build hebben. Omdat ze dan tijdens het vechten in bear-form en catform hun mana regennen en alleen rage/action gebruiken. Bij een balance/restoration zit je aan hetzelfde mana gebruik als een mage.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wordt dan je rank dan bepaald? Ik heb vorige week b.v. 1200 cp behaald en ben daarmee standing 97. Ik ben al 2 weken rank 3 terwijl ik gisteren een paar hogere spelers zag met rank 4 of 5 met standing 120, heeft dat nog iets met lvl te maken, hun waren allemaal 55+ terwijl ik maar 49 ben.

En ja ik vind pala niet echt fijn in raids, ik ga zelf bijna nooit dood maar krijg andere ook nooit dood. Of ja misschien na 10 minuten hakken, de enige die bij mij niet veel kans maken zijn rogue `s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister een d/c en toen kon ik niet meer inloggen, character was nog ingelogd.. Dus ben ik maar een Human Priest begonnen, lekker makkelijk; zelfde start gebied als mijn Human Mage, dus alle quests weet ik wel precies te vinden. Echt ideaal die healing van Priests! :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:28:
En ja ik vind pala niet echt fijn in raids, ik ga zelf bijna nooit dood maar krijg andere ook nooit dood. Of ja misschien na 10 minuten hakken, de enige die bij mij niet veel kans maken zijn rogue `s :P
Dat is nou typisch Paladin eigen. Verdediging is het sleutelwoord als je voor Paladin kiest. Wil je aanval, kies je Warrior

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:28:
Hoe wordt dan je rank dan bepaald? Ik heb vorige week b.v. 1200 cp behaald en ben daarmee standing 97. Ik ben al 2 weken rank 3 terwijl ik gisteren een paar hogere spelers zag met rank 4 of 5 met standing 120, heeft dat nog iets met lvl te maken, hun waren allemaal 55+ terwijl ik maar 49 ben.

er zijn 2 soorten ranks

Rank als in je rang in de "militairy ranks"
Rank als in plaats/standing in de Ranking list van top HK kills

de 1e wordt bepaald aan de hand van je CP's en die geld over je hele career
de 2e wordt bepaald aan de hand van je HK's of CP's dat weet ik niet zeker en deze wordt per week bepaald en gerest

standing 97 wil zeggen dat er 96 mensen waren die week die meer HK's/CP's hadden gemaakt/verzameld dan jij

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 20-05-2005 10:44 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:24:
[...]

Kan aan mij liggen maar bij een gank van 5 tegen 1 komt iedereen van die vijf er vrijwel zonder kleerscheuren vanaf. Lijkt me dus niet echt een goed voorbeeld.
Dat weet ik ook wel. Het ging mij om het zittende gedeelte. Normaal zitten ze om health te regennen. Zodoende is je kill niet de volle CP waard omdat hij al half dood was/is.

Een groep horde heeft idd veel kans iemand te killen zonder noemenswaardige schade, maar de mage raakt wel mana kwijt, waardoor hij vaak toch moet gaan zitten, mana drinken, en ik dus een sure crit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:03:
[...]
Een groep horde heeft idd veel kans iemand te killen zonder noemenswaardige schade, maar de mage raakt wel mana kwijt, waardoor hij vaak toch moet gaan zitten, mana drinken, en ik dus een sure crit kan halen.
en dat is dus een bug die je aan het exploiten bent :)
BAN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:31
[...]

Dat weet ik ook wel. Het ging mij om het zittende gedeelte. Normaal zitten ze om health te regennen. Zodoende is je kill niet de volle CP waard omdat hij al half dood was/is.

Als je in een groep iemand alleen pakt kan je als mage misschien 2 fireballs casten voordat ie dood is, en een mage heeft veel mana dus gaat echt niet meteen drinken als er 10% mana weg is. Ik ben zelf een 41 mage op Daggerspine en heb zo'n 3600 mana, dat zijn veel fireballs hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij dat ik me daar nog ff niet druk over hoef te maken. :D

Ben gisteren voor het eerst begonnen aan WoW, en tot nu toe (lvl 3 na een 3 kwartier, kreeg visite) :( is het nog allemaal leuk en aardig.

Is me eerste online multiplayer, maar wel de eerste waar ik erg nieuwsgierig naar was ivm de topic's (en de discussies daarin) hier op de site.

Ben begonnen als een Undead Warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

The Realone schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:11:
[...]

Als je in een groep iemand alleen pakt kan je als mage misschien 2 fireballs casten voordat ie dood is, en een mage heeft veel mana dus gaat echt niet meteen drinken als er 10% mana weg is. Ik ben zelf een 41 mage op Daggerspine en heb zo'n 3600 mana, dat zijn veel fireballs hoor. ;)
Klopt, maar die groep horde gankers gaat ook niet voor 1 kill de deur uit :P

Ze maken er meestal een hoop, waarbij ik meestal gewoon even toekijk.

Gisteren was er een 38 rogue de Cresting Exiles aan het uitmoorden in Arathi, en ik heb meerdere malen de kans gehad hem te pakken, maar ik deed niks, want nadat ik lang genoeg gewacht heb, had hij al de helft van de exiles dood, kon ik een stuk makkelijker bij die key komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tja dat ligt allemaal volkomen aan de situatie. Daar kun je je over dood discussieren. Als een mage PvP aan het raiden is val je die mage wellicht toch niet aan omdat je dan het onderspit delft aan de hand van de anderen in zijn groep.

Er zijn wel genoeg rogues die die gok wel wagen. Op bladefist is er een genaamd 'Zulu' die echt ontzettend goed is in het achter de linie uitschakelen van spelers. Daar heb ik dan ook best wel respect voor aangezien hij ook niet alleen de easy targets pakt, maar ook regelmatig bijv hunters e.d. aanpakt. Hij krijgt het dan ook nog voor elkaar na de kill weer te verdwijnen. Meneer heeft inmiddels dus ook een behoorlijke rank en de hele alliance wordt meteen pissig als hij op het slagveld verschijnt. Met een beetje organisatie schakel je hem wel uit, maar je moet hem nageven dat hij goed z'n best doet en zijn class goed verstaat.
[...]

daarbij komt nog dat je met scorch wel wat aardige crits kan halen en daardoor ook weer een stuk minder mana gebruikt. Ik denk dat je in een raid groep inderdaad best lang meekunt als mage zonder te hoeven regennen, tenzij je AoE spells gaat gebruiken, dan is binnen 3 a 4 flamestrikes je mana gewoon op.

Ik zeg dus al, maak daar niet teveel assumpties over want je kent de class niet goed genoeg om daar een oordeel over te vellen. (niet gericht naar TheRealOne overigens :)) In grote PvP raids gebruik je sowieso mage armor. Waardoor je dus een deel van je mana blijft regennen in combat. Als je dus hoge spirit hebt kun je ook weer langer mee en meer mana krijgen door evocation. Je kunt daar dus geen pijl op trekken.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

OkkE schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:37:
Gister een d/c en toen kon ik niet meer inloggen, character was nog ingelogd.. Dus ben ik maar een Human Priest begonnen, lekker makkelijk; zelfde start gebied als mijn Human Mage, dus alle quests weet ik wel precies te vinden. Echt ideaal die healing van Priests! :D
Moest jij niet nog wat hulp hebben met je mage? :D Want ik zit net als jij ook op Stormrage met 2 Characters. Moonsword (warrior) en Elyva (mage). Hoe heet jij, dan /w ik je even of jij mij ;)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ben als human Mage level 20 sinds woensdag aan het questen in night-elf gebied. Kom ik gister wat level 14 spelers tegen die nog al moeite hadden met een quest (met level 16 mobs), dus heb ik ze maar even geholpen. Ze waren me erg dankbaar. :)

@hierboven: ik heet Ayakura :)

[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 20-05-2005 11:21 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
[...]

Thalan is ook nog onder de level 50. Vanaf 48 begint zijn eigen hel als hij in de range van level 60 HK's komt. Groups worden zelf ook beter en men krijgt veel betere gear.

Een mage die niet afk zit in de volgende patch is gewoon een taaie kill. Cold Blood Ambush, blink, frost, bandage/healpot, nuke nuke frost, dot, frost nuke nuke frost dooie rogue.

Maar zoals ik zei, veel lui onder de 50 kunnen heel slecht pvpén. Dan kom je als rogue gewoon tot je recht als oppertunist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:17:
[...]

Ik zeg dus al, maak daar niet teveel assumpties over want je kent de class niet goed genoeg om daar een oordeel over te vellen. (niet gericht naar TheRealOne overigens :)) In grote PvP raids gebruik je sowieso mage armor. Waardoor je dus een deel van je mana blijft regennen in combat. Als je dus hoge spirit hebt kun je ook weer langer mee en meer mana krijgen door evocation. Je kunt daar dus geen pijl op trekken.
Ik maak ook geen assumpties, ik laat alleen zien dat dit de manier is waarop ik de laatste 2 dagen (deels) aan mijn HK's kom. De mage spammen hun reet eraf met alle fireballs en frost balls op alles wat ze tegenkomen, ze grinden tussen het killen door natuurlijk ook gewoon de mobs mee. Het is 1 groot killfeest voor de horde hiero. En sinds ik hoog genoeg ben om hier een beetje mee te kunnen, begin ik hier en daar wat horde neer te halen, voor de fun en om een signaal terug te geven :P

Ik kan wel naar SS vliegen maar dat heeft geen zin, ik overleef nog geen 10 seconden in die raids. Verder is astranaar ook leuk om te zijn, vooral omdat het vol zit met horde spelers die denken wel even gauw een kill te scoren daar. Dat denk ik dus ook altijd als ik daarheen vlieg, alleen mij lukt het iets vaker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Kaap schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:26:
[...]
Thalan is ook nog onder de level 50. Vanaf 48 begint zijn eigen hel als hij in de range van level 60 HK's komt. Groups worden zelf ook beter en men krijgt veel betere gear.

Een mage die niet afk zit in de volgende patch is gewoon een taaie kill. Cold Blood Ambush, blink, frost, bandage/healpot, nuke nuke frost, dot, frost nuke nuke frost dooie rogue.

Maar zoals ik zei, veel lui onder de 50 kunnen heel slecht pvpén. Dan kom je als rogue gewoon tot je recht als oppertunist.
Dan kan ik dus maar beter zorgen dat ik die HK's nu verdien, nu ik de kans nog heb :P

Ik kan niet wachten op level 40, dan kan ik tenminste sneller afreizen naar mijn favoriete gankplekjes en ben wat beter in staat de horde guards aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ain't that the truth. Ik maakt in Un'goro een paar dagen zelfs een horde rogue mee die gewoon zwaaide en me verder met rust liet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:29:
[...]

Dan kan ik dus maar beter zorgen dat ik die HK's nu verdien, nu ik de kans nog heb :P

Ik kan niet wachten op level 40, dan kan ik tenminste sneller afreizen naar mijn favoriete gankplekjes en ben wat beter in staat de horde guards aan te pakken.
Tja of je kiest alleen maar uitdagende targets tot je lvl 50 bent en ontwikkeld je skillz zover dat je net als de eerder genoemde 'zulu' de boel in SS heel erg onveilig kunt maken. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

[...]
Boven de 50 ook hoor, ben nog maar weinig mensen tegen gekomen die weten wat ze doen in PvP.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

hehe, thalan :) bedenk me net nog een uitspraak van je toen je nog wat minder over de game zelf wist

"Ik ga geen mount halen, want als ik dan stealth in de bosjes zit zien ze mijn mount"

:) moest er weer even door gniffelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:31:
[...]
Tja of je kiest alleen maar uitdagende targets tot je lvl 50 bent en ontwikkeld je skillz zover dat je net als de eerder genoemde 'zulu' de boel in SS heel erg onveilig kunt maken. :)
Graag zelfs, maar het probleem is dat ik óf alleen newbies tegenkom, óf horde in formaties van meer dan 2 of 3 man. pas geleden nam ik het wel op tegen een 35 Mage en 34 Shaman tegelijk, dat overleefde ik maar nét.

Ik duel wel tegen een goede vriend van me, welke warrior level 35 is, en dat gaat gelijk op, mede ook omdat hij weet dat ik eraan kom natuurlijk. Hij gebruikt zijn perception en zijn retaliation. Verder pak ik alles aan wat ik tegenkom, voor zover mogelijk. Ook als ze 1 of 2 levels hoger zijn. Iig nog niet als ze mounted zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:29:
[...]

om je rank te behouden moet je wel HK's blijven maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Tpn schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:35:
hehe, thalan :) bedenk me net nog een uitspraak van je toen je nog wat minder over de game zelf wist

"Ik ga geen mount halen, want als ik dan stealth in de bosjes zit zien ze mijn mount"

:) moest er weer even door gniffelen :P
Ja, ik had nog niet helemaal door dat die mount gewoon verdwijnt. Maar helemaal scheef was die opmerking niet, want mijn squirrel zien ze wel degelijk zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

hehe, snap je redenering wel, maar vond het nog even grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:38:
[...]

Graag zelfs, maar het probleem is dat ik óf alleen newbies tegenkom, óf horde in formaties van meer dan 2 of 3 man. pas geleden nam ik het wel op tegen een 35 Mage en 34 Shaman tegelijk, dat overleefde ik maar nét.

Ik duel wel tegen een goede vriend van me, welke warrior level 35 is, en dat gaat gelijk op, mede ook omdat hij weet dat ik eraan kom natuurlijk. Hij gebruikt zijn perception en zijn retaliation. Verder pak ik alles aan wat ik tegenkom, voor zover mogelijk. Ook als ze 1 of 2 levels hoger zijn. Iig nog niet als ze mounted zijn :P
Ik denk dat je gedurende de komende 10 levels het momentum wel zult zien verschuiven. Een rogue gaat het @ lvl 45+ namelijk echt niet meer winnen van een warrior solo. :) (uitzondering dat je niet weet wat je aan het doen bent daargelaten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
Ik als lvl 43 warrior heb dus echt geen moeite met lvl 49 rogues. Zelf als hun first hit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
gistereavond op weg naar felwood via astranaar stonden daar kleine lieve hordes lvl 30 ofzo kleine lieve alliances te ganken :P heb ze maar omgelegd :P alleen met 6 man deden ze redelijk wat dmg op me :P moet toch direbear gaan haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
gister met 3 man het statue gedeelte van sunken temple gedaan (1 warlock lvl55, warrior lvl52 en warrior lvl56 <-- me)

het inschakelen van die beelden was opzich niet zo moeilijk, eenmaal op de weg naar beneden om die guardian te meppen stuiten we op een patrol terwijl we nog aan het vechten waren met 2 mannetjes... eerst de warrior dood, daarna de warlock, ik heb het net optijd geredt om in leven te blijven, met nog 13 health over gaf ik het laatste mannetje een leuke critical execute van 1700 nogwat....

daarna zijn we bij het lower level aangekomen, maakt de warlock de fout om zijn minion het verkeerde poppetje aan te laten vallen, duurde dus niet lang voordat we een whipe-out hadden....

snel een corpserun gedaan en gelukkig was de instance nog leeg (hoe lang heb je de tijd voordat de instance reset bij een total whipe-out?)

daarna die guardian gepulled, na zware klappen te hebben gekregen en een leuke vlucht gemaakt te hebben moest ik er toch aan geloven. de 2de warrior kreeg daarna alle klappen en die moest het ook snel opgeven, de warlock kon zijn laatste shadowbolt nog schieten en JAAAAAA de guardian was dood (de warlock ook bijna)

nog wel een leuke riem gewonnen, daarna maar als een gek die steen in het midden aangeklikt en nog geprobeerd de 3 gastjes er omheen te killen, maar dat lukte helaas niet, maar wel quest complete.....

misschien was een healer toch wel handig geweest ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
Dat verschilt volgens mij per instance. Bij de deadmines gebeurt het volgens mij niet. En bij Zul'farrak reset de instance vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Zul'farrak blijft leuk, vooral als je bovenaan die trap staat en samen vecht met die gasten uit die kooien :) Is ook erg leuk voor je xp, 1x ZF per dag samen met wat quests kan je makkelijk elke dag een level omhoog gaan als je 45+ bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Eikeltje schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:46:
Ik als lvl 43 warrior heb dus echt geen moeite met lvl 49 rogues. Zelf als hun first hit hebben.
Tja.. dat soort dingen verschillen toch echt telkens gewoon..
Met m'n rogue toen ik lv43 was heb ik weleens een warrior gesloopt die 4 levels boven me zat (crippling+hit n run backstabs)
Met m'n warrior heb ik op lv45 een lv55 rogue verslagen met m'n retaliation

Maar dat soort dingen zeggen dus gewoon niets, omdat ik nu bv op lv52 zwaar ingemaakt wordt door een lv60 rogue uit de guild.

Er zijn gewoon een hoop mensen die niet weten wat ze doen met PvP, als jij als lv43 tegen een goede lv49 rogue staat heb je gewoon een probleem, hoe goed je ook bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackraid3r schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:52:
Dat verschilt volgens mij per instance. Bij de deadmines gebeurt het volgens mij niet. En bij Zul'farrak reset de instance vrij snel.
Bij ZF heb je een instant respawn van een aantal cruciale patrols. Verder respawned er op de een of andere manier vrij weinig volgens mij. Ik ben maximaal 2,5 uur aan 1 stuk in ZF geweest, maar wel 10+ keer. Na heel wat wipes leer je dus wel hoe het werkt :) Kan de muur 'exploits' om bij Gahz'rilla te komen dus ook wel dromen inmiddels :)

Het leukste van ZF is inderdaad wel de grote trap en het vechten met Gahz'rilla. Vooral als je gelanceerd wordt door Gahz. (dat je daarna over het algemeen dood bent is een klein detail :) )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Tot nu toe heb ik geleerd dat je bij warriors moet proberen stunlock aan te houden en geen evasion te gebruiken, want dan ga je eraan. Ik maakte in mijn laatste duel tegen een warrior de kritiek fout voor een evis te kiezen bij 5 cp, in plaats van een rupture. Daardoor verloor ik, hij had nog 50 hp over.

Dat plate spul is taai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm maken combat rogues nu een betere kans tegen een warrior @ lvl 60 dan een assassin rogue? Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:16:
Tot nu toe heb ik geleerd dat je bij warriors moet proberen stunlock aan te houden en geen evasion te gebruiken, want dan ga je eraan. Ik maakte in mijn laatste duel tegen een warrior de kritiek fout voor een evis te kiezen bij 5 cp, in plaats van een rupture. Daardoor verloor ik, hij had nog 50 hp over.

Dat plate spul is taai :P
Waarom geen evasion tegen warriors dan? Lijkt me opzich wel makkelijk vooral als ze dualwield spelen.

Mijn lvl 60 paladin begon een beetje saai te worden. Op lvl 60 doe je alleen maar instances op je set compleet te krijgen. Wordt na een tijdje echt saai. Pvp spelen met een paladin ben je ook zo op uit gekeken.
Dus ben ook maar een rogue begonnen, na 1 weekje al lvl 30. Gaat wel makkelijk als je guild mates je helpen met de elite quest's. Bevalt me tot nu toe zeer goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Janspj schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:28:
[...]

Waarom geen evasion tegen warriors dan? Lijkt me opzich wel makkelijk vooral als ze dualwield spelen.
Overpower
Instantly overpower the enemy, causing weapon damage plus 35. Only useable after the target dodges. The Overpower cannot be blocked, dodged or parried.

als een warior in PVP dual wield speeld, switch je naar lvl 1 dirks en slice en dice je em in mootjes
:P

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 20-05-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:32:
[...]

Overpower
Instantly overpower the enemy, causing weapon damage plus 35. Only useable after the target dodges. The Overpower cannot be blocked, dodged or parried.

als een warior in PVP dual wield speeld, switch je naar lvl 1 dirks en slice en dice je em in mootjes
Het komt erop neer dat elke dodge die ik doe, me een extra mep op mn harsens oplevert. En aangezien ik een compleet agil-specced rogue heb, met alles punten in crits en dodges, kan ik die 50% extra dodge al helemaal niet gebruiken :D

Nee, ik heb nu 2 zware, langzame dps daggers (51dmg, 1,90 spd) en met een constante stunlock heeft de warrior geen kans. Zeker niet als ik er een rupture doorheen gooi, 350 dmg dwars door zijn plate heen.

CS-BS-(ss)-KS-SS-BS-Blind-Restealth-CS-BS-SS-KS enz. Tot ie dood is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:27:
hmm maken combat rogues nu een betere kans tegen een warrior @ lvl 60 dan een assassin rogue? Iemand daar ervaring mee?
De rogues die stun gebruiken tegen een warrior maken iets meer kans ja. Maar op lvl60 heeft een warrior zo lomp veel armor en met t diminishing gebeuren, maakt t nog weinig verschil denk ik, mits de warrior weet waar ie mee bezig is.

Gisteren in Tanaris, was wat van die ogres bij Dunemaul aan het meppen, loopt er een 47 orc warlock langs (ik ben 46 dwarf warrior), ik val hem aan, was iets te overmoedig en legde het loodje omdat mr. warlock mijn execute absorbed... (k denk dat ie een harm prevention belt had). Ik een flink eind teruglopen, weer een keer proberen, 50 hp left...voor de warlock :P Daarna weer lopen vanaf spirit healer. Warlock loopt er natuurlijk nog...ik dacht 't is een orc, dat zijn meestal geen vervelende spelers...', ik wave, hij wave't, staan nog even naar me kijken te kijken, ik doe /bow en we gaan beide onze eigen weg. Echt cool...hebben op korte afstand van elkaar ogres staan meppen ... :D _/-\o_
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:32:
[...]

Overpower
En een beetje warrior heeft Improver Overpower, +50% chance op een crit, samen met de 10-15% die je als warrior al hebt, is dat al gauw 60+%, en dat doet au ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:49:
[...]

De rogues die stun gebruiken tegen een warrior maken iets meer kans ja. Maar op lvl60 heeft een warrior zo lomp veel armor en met t diminishing gebeuren, maakt t nog weinig verschil denk ik, mits de warrior weet waar ie mee bezig is.

Gisteren in Tanaris, was wat van die ogres bij Dunemaul aan het meppen, loopt er een 47 orc warlock langs (ik ben 46 dwarf warrior), ik val hem aan, was iets te overmoedig en legde het loodje omdat mr. warlock mijn execute absorbed... (k denk dat ie een harm prevention belt had).
Meer waarschijnlijk is dattie zijn Voidwalker ge-sacrificed had en dus een soort Priest Shield krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:01:
[...]

Meer waarschijnlijk is dattie zijn Voidwalker ge-sacrificed had en dus een soort Priest Shield krijgt :)
Die voidwalkers zijn echt geen hol waard. Er staat wel leuk een hoog level bij zijn naam, level 35 bv, maar binnen 4 meppen issie weg. Maarja, dat is voor de eigenaar meestal niet anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 20:11

t3q

Say yes to teq

(jarig!)
RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:42:
Eindelijk mn Phantom Blade kunnen ophalen, maar ook meteen een +3 Weapon DMG enchant erover laten gooien, anders voelt hij zich teleurgesteld tegenover mn andere wapen ;)
Slechts een +3 Weapon Damage ? Beetje matig op zo'n wapen.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

t3q schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:14:
[...]

Idd. Dan liever een (alhoewel maar met 20% hit chance) 50-70 extra damage van mijn instant poison :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zijn dan ook vooral bedoeld om casters te irriteren en daar kunnen ze op sommige momenten vrij goed in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:58
[...]

Ja inderdaad maar ja het werkt toch wel mee, niet veel maar wel wat, samen met de standaard armor decrease :p

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:18:
die zijn dan ook vooral bedoeld om casters te irriteren en daar kunnen ze op sommige momenten vrij goed in zijn.
Nee, daar is mind-numbing poison voor: + 40% casting time :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:22:
[...]

Nee, daar is mind-numbing poison voor: + 40% casting time :D
goh ik wist niet dat warlocks poison hadden 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:25:
[...]

goh ik wist niet dat warlocks poison hadden 8)7 :)
Ik dacht dat je het over mijn poisons had, maar je refereerde dus naar dat phantom blade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Kan iemand mij een goede plek vertellen waar een lvl 20 NE Rogue een beetje goed kan levelen?
Normaal speel ik samen met een vriend van mij maar die is niet zo vaak online, ik heb hem zelfs al ingehaald met een week speeltijd terwijl hij het spel al 3 weken heeft.
Ik heb wel een paar quests in Wetlands openstaan alleen het probleem is dat dat een contested area is en het daar zo vol horde zit dat ik er amper kan rondlopen als lvl 20.
Laat staan questen.
Iemand misschien tips/suggesties?

Alvast bedankt,
Demoterror.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Demoterror schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:29:
Kan iemand mij een goede plek vertellen waar een lvl 20 NE Rogue een beetje goed kan levelen?
Normaal speel ik samen met een vriend van mij maar die is niet zo vaak online, ik heb hem zelfs al ingehaald met een week speeltijd terwijl hij het spel al 3 weken heeft.
Ik heb wel een paar quests in Wetlands openstaan alleen het probleem is dat dat een contested area is en het daar zo vol horde zit dat ik er amper kan rondlopen als lvl 20.
Laat staan questen.

Alvast bedankt,
Demoterror.
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/questlevels.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

[...]

Moest ff een Large Glowing Shard ervoor halen en mn cashflow was niet groot genoeg om er meer op te halen :) Krengen kosten op Dragonmaw 3.5G @ Buyout :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:16:
[...]

Idd. Dan liever een (alhoewel maar met 20% hit chance) 50-70 extra damage van mijn instant poison :P
Wil niet vervelend doen, maar je kan altijd nog een poison apply'en op een enchanted wapen.
Dat canceld elkaar *gelukkig* niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:29:

Laat staan questen.
Probeer Redridge Mountains eens, da's een lvl15-25 gebied.

mapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Aah nice, precies wat ik zocht.
Bedankt jongens :)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 18:53

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:04:
[...]
Vooral als je gelanceerd wordt door Gahz. (dat je daarna over het algemeen dood bent is een klein detail :) )
truuk is dan om te vechten onder dat boogje/poortje :)
wordt je daar tegenaan gesmeten en kom je lang zo hoog niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
admiral schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:41:
[...]

of noggenfogger nemen en hopen dat je de slowfall krijgt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:26:
[...]

Ik dacht dat je het over mijn poisons had, maar je refereerde dus naar dat phantom blade :P
Nee :P Naar de voidwalker. (was idd misschien niet duidelijk :D ) Maar ik zou ook niet inzien waarom een Warlock een phantom blade zou willen gebruiken eigenlijk :)

Ik ga na vanavond trouwens de volgende combinatie in main hand - off hand gebruiken:

Inventor's Focal Sword: http://www.thottbot.com/?i=19595
Cloud Stone: http://www.thottbot.com/?i=19570

Het zwaard heb ik al, alleen de cloud stone nog niet. Maar die schijnt met niet al teveel moeite te droppen.

Loop nu nog met een eagle staff rond met +12 sta + 12 int.
Had ik me niet helemaal dood geirriteerd aan de parties in SM had ik nu waarschijnlijk wel illusionary rod gehad. Maar ik neem nu dus deze combinatie tot ik de Rod of the Ogre Magi kan krijgen.

Daarnaast wil ik in Maraudon nog halen:

http://www.thottbot.com/?i=19492
http://www.thottbot.com/?i=19569

Dus ik denk dat ik daar voorlopig wel even blijf hangen :) Daar kan ik dan toch zeker wel mee vooruit tot lvl 60 (if need be)
[...]

Ja ik heb toch slow fall als mage dus mij maakt het niet veel uit :)
Ik deed hem de laatste keer echter samen met een lvl 59 hunter (ikzelf was lvl 49) en ik stond er toch versteld van hoe snel zelfs een lvl 59 daarvan de pijp uitging :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:02:
[...]

Die voidwalkers zijn echt geen hol waard. Er staat wel leuk een hoog level bij zijn naam, level 35 bv, maar binnen 4 meppen issie weg. Maarja, dat is voor de eigenaar meestal niet anders :P
De voidwalker zou meer moeite moeten kosten dan de warlock die hem cast ;) De voidwalker heeft ongeveer 4x zoveel armor als de warlock.

In PvP de pet aanvallen is sowieso niet al te slim..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:50:
[...]

Nee :P Naar de voidwalker. (was idd misschien niet duidelijk :D ) Maar ik zou ook niet inzien waarom een Warlock een phantom blade zou willen gebruiken eigenlijk :)

Ik ga na vanavond trouwens de volgende combinatie in main hand - off hand gebruiken:

Inventor's Focal Sword: http://www.thottbot.com/?i=19595
Cloud Stone: http://www.thottbot.com/?i=19570

Het zwaard heb ik al, alleen de cloud stone nog niet. Maar die schijnt met niet al teveel moeite te droppen.
Als je al zo'n offhand item gebruikt, waarom dan niet Prophetic Cane?? http://www.thottbot.com/?i=4028

Makkelijk te krijgen en veel betere stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:04:
[...]

Als je al zo'n offhand item gebruikt, waarom dan niet Prophetic Cane?? http://www.thottbot.com/?i=4028

Makkelijk te krijgen en veel betere stats.
Ja prophetic cane zag ik inderdaad ook net. Dan zal ik misschien ook naar SM moeten om die te halen. Ondanks dat ik die instance nu mijd als de pest sinds mijn 20 slechte ervaringen met groepen daar.

Of ie daadwerkelijk beter is hangt denk ik wel van de rest van je troep af. Ik heb stamina genoeg, dus dat is het probleem niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
misschien is ie alliance :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:49:
En een beetje warrior heeft Improver Overpower, +50% chance op een crit, samen met de 10-15% die je als warrior al hebt, is dat al gauw 60+%, en dat doet au ;)
Ik heb 31% crit chance in m`n PvP outfit :P en die reaper doet behoorlijk pijn.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:07:
[...]

Ja prophetic cane zag ik inderdaad ook net. Dan zal ik misschien ook naar SM moeten om die te halen. Ondanks dat ik die instance nu mijd als de pest sinds mijn 20 slechte ervaringen met groepen daar.

Of ie daadwerkelijk beter is hangt denk ik wel van de rest van je troep af. Ik heb stamina genoeg, dus dat is het probleem niet.
Tja.. 10 int of 12 int +5 stam :P

aangezien de andere 2 stats op die orb zo goed als nutteloos zijn. 10 resistance is onmerkbaar en alleen interessant als je je complete gear hieraan wijdt om op 100+ te komen en zelfs dan is het nog lastig merkbaar. 10 spirit is ook nutteloos. Misschien leuk solo als je (wederom) je volledige gear hieraan wijdt.

En Warlock = stamina. Voor iedere warlock zou stamina bovenaan het lijstje moeten staan ;) Met lifetap toch geen mana problemen.

Ik gebruik zelf overigens op lvl 60 ook nog steeds de focal sword. Samen met spellstone voor totaal van +2% crit. Hoop dit ook nog te vervangen door ogre rod.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hoop het niet voor 'm.. maar ja.. niet alles kan meezitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja maar ik ben geen warlock :) En meer spirit betekent voor mij een effectievere evocation. En dat kan in instances wel handig zijn. +5 stamina is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven :)

Ik zie dat Leeroy steeds populairder wordt:

http://www.urbandictionar...efine.php?term=leeroy&r=f
http://pages.prodigy.net/lordt6/leeroy_techomix.MP3

:D

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:18:
tja maar ik ben geen warlock :) En meer spirit betekent voor mij een effectievere evocation. En dat kan in instances wel handig zijn. +5 stamina is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven :)

Ik zie dat Leeroy steeds populairder wordt:

http://www.urbandictionar...efine.php?term=leeroy&r=f
http://pages.prodigy.net/lordt6/leeroy_techomix.MP3

:D
Ah mage.. dat is zo'n beetje de enige spirit uitzondering ja :)

Dacht dat je warlock was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal ik zit op een test-realm en ik heb alles gedownload en ik heb een poppetje gekopieerd maar ik het progamma om de test realm op te starten niet vinden op de plaats waar ik het heb opgeslagen.Heeft 1 van jullie dat ook?? Of weten jullie hoe je dit moet oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:51

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

Ik was laatst nog in ZulFarak en tankte dat monster als Druid. En ja hoor, daar werd ik hoog de lucht ingesmeten en uit eerdere encounters als healer wist ik dat de warriors altijd meteen een flink stuk health kwijtraken als ze neerkomen.

Maar goed, je bent druid of je bent het niet.... dus ik shifte in de lucht naar human en vervolgens meteen door naar catform. En catform heeft de passive slowfall ability.

Kwam op de grond, geen schade, shift snel terug naar beer en verder hakken :D

Vond ik wel leuke actie van mezelf 8)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 17:38

BHQ

Doet Blizzard nou eens wat aan de Shamans? Zit er serieus over te denken met WoW te stoppen als deze class zo ongelofelijk overpowered blijft. Ze zijn goed op lange en korte afstand, hebben instant damage spells, etc :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Yapser schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:47:
Doet Blizzard nou eens wat aan de Shamans? Zit er serieus over te denken met WoW te stoppen als deze class zo ongelofelijk overpowered blijft. Ze zijn goed op lange en korte afstand, hebben instant damage spells, etc :r
Goh, hier heb ik een hoekje voor je _|, kun je verder in kotsen..
Geen 1 class is overpowered op dit moment en het ligt puur aan de speler of hij een class wel of niet aankan. Shamans zijn inderdaad goed, maar dat kan een rogue/mage/priest/warrior/hunter/warlock/paladin ook zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yapser schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:47:
Shamans zijn een goeie all round class.. niet meer dan dat. En goed gespeeld ook zeer sterk in PvP, zoals zo goed als iedere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:50:
[...]

Goh, hier heb ik een hoekje voor je _|, kun je verder in kotsen..
Geen 1 class is overpowered op dit moment en het ligt puur aan de speler of hij een class wel of niet aankan. Shamans zijn inderdaad goed, maar dat kan een rogue/mage/priest/warrior/hunter/warlock/paladin ook zijn!
Uh ik weet niet of je de vergelijking in DPS van paladins en shamans gevolgd hebt op de VS forums. (de 2 classes die dus min of meer gelijk aan elkaar zouden moeten zijn) maar een shaman verslaat zelfs een paladin op melee gebied zonder het gebruik van zijn ranged abilities.

Dus, of:

De paladin is underpowered

of:

De shaman is overpowered

Ik denk persoonlijk een beetje van allebei. Hoe ze dat verder aan moeten pakken laat ik in het midden, ik ben niet enorm in de shaman class thuis. Maar ze hebben in ieder geval mogelijkheden genoeg. Frost Shock schijnt men wel overpowered te vinden iig.

(geedit vanwege mijn ietwat beperkte knowledge van shamans)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:56:
[...]

Uh ik weet niet of je de vergelijking in DPS van paladins en shamans gevolgd hebt op de VS forums. (de 2 classes die dus min of meer gelijk aan elkaar zouden moeten zijn) maar een shaman verslaat zelfs een paladin op melee gebied zonder het gebruik van zijn ranged abilities.

Dus, of:

of:

De shaman is overpowered

Ik denk persoonlijk een beetje van allebei. Ik vind dat de damage van bijv frost shock spells wel wat achteruit mag. Zeker aangezien de shaman sowieso al een uitgebreide range van spells tot zijn mogelijkheden heeft. De paladin zou dan wel weer wat power kunnen gebruiken.
Sowieso heeft de Frost Shock diminishing returns dus dat spammen heeft al geen nut meer tegenwoordig. Tevens drained het mana als een gek dus daar word je ook niet vrolijk van. De kunst van een pala tegenover een Shaman is het oneindig overleven van zijn golf van aanvallen!

De pala is opzich underpowered qua aanval maar niet qua defensief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Wat een onzin discussie weer die echt al sinds begin gevoerd wordt, ook op de wow forums..
Paladins zijn defensive mayb een beetje overpowered, en een shaman offensive.

Naar mijn mening kan elke class van elke class winnen, soms moet je er alleen moeite voor doen :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:56:
[...]

Dus, of:

of:

De shaman is overpowered

Ik denk persoonlijk een beetje van allebei. Hoe ze dat verder aan moeten pakken laat ik in het midden, ik ben niet enorm in de shaman class thuis. Maar ze hebben in ieder geval mogelijkheden genoeg.
Ik vind de huidige paladin al net zo'n mietje als dat hij in TFT was, hele tijd zn shield opgooien als hij bijna dood is enzo :P

Shamans en Mages gebruikte ik in alle versies van Warcraft al vrij weinig, te weinig auto cast buttons. In wc3 was het wel beter, maar in wc 1 en 2 was het compleet waardeloos om te switchen tussen al die mages om een paar spells te kunnen gebruiken :P

De shaman is ook de enige class die eruit springt vind ik, als je naar de combinatie kijkt. Hij heeft echt alles, dik armor, melee, ranged, spells, snelheid, en looks.

Ik ben nog niet echt veel sterke shamans tegengekomen echter, dus heb nog niet echt reden gehad er iets slechts van te denken in de zin van overpowered oid. In mijn huidige beleving zijn de enige echt krachtige figuren de druids en de warriors.

Naarmate je langer speelt word je eigen character ook steeds makkelijker en intuitiever, ik heb veel minder moeite met killen en wegsneaken dan eerst. Ik erger me wel dood aan 2 dingen: Mijn uberlangzame stealth speed en gasten die blijven healen. Druids zijn dus irritant, en die medicine men bij kurzens encampment kunnen ook een potje healen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:58:
[...]

Sowieso heeft de Frost Shock diminishing returns dus dat spammen heeft al geen nut meer tegenwoordig. Tevens drained het mana als een gek dus daar word je ook niet vrolijk van. De kunst van een pala tegenover een Shaman is het oneindig overleven van zijn golf van aanvallen!

De pala is opzich underpowered qua aanval maar niet qua defensief...
ik zie 2 paladins in onze guild afdruipen (lees: een andere class rollen) omdat ze op lvl 59 & 60 bepaalde monsters gewoon niet efficient kunnen bevechten. Ze kunnen zich niet veroorloven de talents voor hun verdediging en healing in te leveren voor aanvalskracht omdat ze het gevecht dan helemaal met moeite afsluiten.
m0nk schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:02:
Wat een onzin discussie weer die echt al sinds begin gevoerd wordt, ook op de wow forums..
Paladins zijn defensive mayb een beetje overpowered, en een shaman offensive.

Naar mijn mening kan elke class van elke class winnen, soms moet je er alleen moeite voor doen :)
Ja je moet hier denk ik wel duidelijk onderscheid maken tussen PvP en PvE denk ik.

In PvE is Paladin spelen 'schijnbaar' vrij vervelend. In PvP houden ze het als 1 van de langsten uit maar zijn ze toch niet in balans met Shaman. Dat is volgens mij de conclusie kort samengevat.

@ Thalan: De ironie! Die healers in Kurzen's camp zijn een groot probleem voor druids. Je wil niet weten hoelang ik bezig ben met die healers te bevechten in bear form. En dan ben ik nog feral specced. Wellicht dat het met balance beter gaat.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:04:
[...]

ik zie 2 paladins in onze guild afdruipen (lees: een andere class rollen) omdat ze op lvl 59 & 60 bepaalde monsters gewoon niet efficient kunnen bevechten. Ze kunnen zich niet veroorloven de talents voor hun verdediging en healing in te leveren voor aanvalskracht omdat ze het gevecht dan helemaal met moeite afsluiten.
Ik zie ook warlocks afdruipen omdat ze de shards zat zijn. En shamans omdat ze het zat zijn na ieder gevecht zonder mana te zitten. Mages omdat ze het zat zijn met 1 crit agro te trekken en ge 2-hit te worden. Etc.

Check de class forums eens.. staan allemaal vol met 'ik ben het zat' topics.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:04:
[...]

Paladins kunnen die mobs nog bevechten, rogues worden als wcpapier gebruikt dan met hun papierenarmor (plate > leather ;)) sowieso zijn we ook instant dood als er een DoT of AoE gespammed word! Paladins moet het ook neit hebben van DPS maar van defensie.

De kracht van paladin is dat ze gewoon een lompe muur zijn, ze doen je amper pijn maar voordat ze gaan ben je wel ff onderweg.. (nfi, en ze doen wel pijn, was maar grapje :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Er is trouwens een class die ik gekozen had als hij aanwezig was! Die ene gast, kom, hoe heet hij, met zijn 2 blade/mes achtige handen, die night elf... Hij kan veranderen in een demon hunter enzo.

Zijn broertje is een boomknuffelaar en hij zat opgesloten in een grot bewaakt door zo'n feministe met pms, de warden geloof ik.

- edit -

ILLIDAN!

Dat was em :P

Die zou ik nóg liever spelen dan de rogue die ik nu heb :P

Die had in DOTA ook altijd al Life drain, blink en wind walk. Erg vet :P

[ Voor 23% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-05-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Bosmonster schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:06:
[...]

Ik zie ook warlocks afdruipen omdat ze de shards zat zijn. En shamans omdat ze het zat zijn na ieder gevecht zonder mana te zitten. Mages omdat ze het zat zijn met 1 crit agro te trekken en ge 2-hit te worden. Etc.

Check de class forums eens.. staan allemaal vol met 'ik ben het zat' topics.
Ja! En ik ben het beu om ....

eeh..

Telkens flash powder te moeten kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:06:
[...]

Dat is een ander verhaal. Met mages kun je iig altijd nog op een dergelijke manier speccen dat je zowel in PvE als PvP minstens tevreden bent. Bij paladins is dat schijnbaar niet zo. Die shards zijn nu ook niet direct een probleem toch? Het zijn wel leuk burst damage spells maar ik zie warlocks genoeg damage doen zonder shards op lvl 50 t/m 55. Misschien is dat op 60 anders ivm elites.

Ik begrijp wel dat iedere class zo z'n aspecten heeft waardoor je de class zou willen opgeven. Een caster wil tenslotte ook wel plate armor. Een paladin wil ook wel pyroblasts. Maar ik denk dat het bij een paladin op dit moment gewoon om te janken is qua damage.
==

Als ik trouwens een class graag zou zien in WoW zou het een toegewijde ranged class zijn zoals de Amazone in Diablo II of een Necromancer. De hunter is wel leuk enzo met bogen en guns, maar ik had graag die spells e.d. uit Diablo gezien. incl. Valkyrie :)

Necromancer zou ook leuk zijn ivm allerlei mini tanks die je van het kerkhof moet gaan halen oid. Alleen dat zal wegens server<>client data gebeuren wel minder makkelijk te doen zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:07:
[...]

Paladins kunnen die mobs nog bevechten, rogues worden als wcpapier gebruikt dan met hun papierenarmor (plate > leather ;)) sowieso zijn we ook instant dood als er een DoT of AoE gespammed word! Paladins moet het ook neit hebben van DPS maar van defensie.

De kracht van paladin is dat ze gewoon een lompe muur zijn, ze doen je amper pijn maar voordat ze gaan ben je wel ff onderweg.. (nfi, en ze doen wel pijn, was maar grapje :+ )
Tegen DoT's kun je wel wat doen hoor! De medicine men (daar zijn ze weer :P) in Kurzens Camp droppen heel vaak jungle remedy. Flink oppotten dat spul, want het geneest poisons e.d., heel handing als je niet kan stealthen. Helpt natuurlijk niet tegen rend enzo. Die moet je gewoon uitlopen/evasion gebruiken tot ze weg zijn en dan *poef* vanish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:08:
Er is trouwens een class die ik gekozen had als hij aanwezig was! Die ene gast, kom, hoe heet hij, met zijn 2 blade/mes achtige handen, die night elf... Hij kan veranderen in een demon hunter enzo.

Zijn broertje is een boomknuffelaar en hij zat opgesloten in een grot bewaakt door zo'n feministe met pms, de warden geloof ik.

- edit -

ILLIDAN!

Dat was em :P

Die zou ik nóg liever spelen dan de rogue die ik nu heb :P

Die had in DOTA ook altijd al Life drain, blink en wind walk. Erg vet :P
Er is in azshara een demon hunter te vinden op een eiland btw :D erg cool
zal em binnenkort wel ff opzoeken en screenshots maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

kEv4h schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:14:
[...]

Er is in azshara een demon hunter te vinden op een eiland btw :D erg cool
zal em binnenkort wel ff opzoeken en screenshots maken
Die ubervette stone mountain giants die we leerden kennen toen TFT uitkwam, die waren ook machtig origineel. Er loopt er eentje rond in Arathi highlands, heel gaaf om te zien.

Sowieso is de nostalgiewaarde heel hoog in WoW. Ik zag een vriend van me (warlock) met een Eye of killrogg spelen! En de 2 Hoofdige ogre's hebben bloodlust!

En: Jaja! Blijven rechtsklikken op bevriende figuren .. en ze worden weer heerlijk pissig, als vanouds! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:14:
[...]

Tegen DoT's kun je wel wat doen hoor! De medicine men (daar zijn ze weer :P) in Kurzens Camp droppen heel vaak jungle remedy. Flink oppotten dat spul, want het geneest poisons e.d., heel handing als je niet kan stealthen. Helpt natuurlijk niet tegen rend enzo. Die moet je gewoon uitlopen/evasion gebruiken tot ze weg zijn en dan *poef* vanish.
De dots in de end-game zijn wel iets krachtiger jammergenoeg. In Maraudon tikken ze al behoorlijk aan zag ik gisteren in de orange instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

NE : Do that again and you'll pull back a stump!

Orc : Stop rocking the boat! You're making me seasick!

Ogre : *burp* He did it! No, he did it! Hehehehehe.

Peon : O'what! Leave me alone!

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 19:27

Rmg

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:39:
Hoi allemaal ik zit op een test-realm en ik heb alles gedownload en ik heb een poppetje gekopieerd maar ik het progamma om de test realm op te starten niet vinden op de plaats waar ik het heb opgeslagen.Heeft 1 van jullie dat ook?? Of weten jullie hoe je dit moet oplossen??
Op de blizzard test realms?
X:\World of Warcraft\WoWTest\wow.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:18:
NE : Do that again and you'll pull back a stump!

Orc : Stop rocking the boat! You're making me seasick!

Ogre : *burp* He did it! No, he did it! Hehehehehe.

Peon : O'what! Leave me alone!

:')
Die 2e is volgens mij een human ship toch? :)

Ik vond die exploderende schapen altijd zo leuk. Jammer dat dat nu niet lukt als ik iemand polymorph :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raz ik begrijp je antwoord niet kan je plz er een uitleg bij geven??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:25:
[...]

Die 2e is volgens mij een human ship toch? :)

Ik vond die exploderende schapen altijd zo leuk. Jammer dat dat nu niet lukt als ik iemand polymorph :D
Met engineering kun je een boem-schaap maken >:)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.