Ik ben op het moment met mn human warrior aan het spelen, ik ben volledig defensive ingesteld. Zelfs als ik aan het solo'en ben doe ik dat in defensive stance. Ook bijna al mn talentpoints gaan de defensive tree in. Nu vroeg ik me echter af, strength wordt als belangrijkste gezien voor warriors, is dit echter ook het geval bij een defensive warrior? Mij lijkt eigenlijk stamina dan het belangrijkst, en misschien zijn spirit en agility ook nog wel belangrijker dan strength aagezien ik volledig voor de defense ga. Iemand die weet hoe dat zit?
.
Dat is iets dat je toch echt zelf zal moeten beslissen. Iedereen heeft zijn eigen favoriet. Toen ik WoW aanschafte stond voor mij al vast dat ik Night Elf hunter zou gaan spelen. Die leek me gewoon het allertofste (na de site uitgepluisd te hebben). Hij is ook heel kick, ik heb nu ook nog een Human Warrior en dat is ook heel leuk om mee te spelen. Toen ik echter met de Night Elf druid begon viel me dat zwaar tegen. Anderen vinden de druid juist weer het leukste. Het is dus echt persoonsgebonden. Succes met je keuzeAnoniem: 61797 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:12:
ik ga (hopenlijk) deze week ook beginnen met WoW, en nu vroeg ik me af wat het vetst is om te doen. Dat ik als night elf ga beginnen staat wel vast maar waar zal ik voor kiezen ? Hunter druid warrior priest roque ik weet het echt niet![]()