Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.898 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben op het moment met mn human warrior aan het spelen, ik ben volledig defensive ingesteld. Zelfs als ik aan het solo'en ben doe ik dat in defensive stance. Ook bijna al mn talentpoints gaan de defensive tree in. Nu vroeg ik me echter af, strength wordt als belangrijkste gezien voor warriors, is dit echter ook het geval bij een defensive warrior? Mij lijkt eigenlijk stamina dan het belangrijkst, en misschien zijn spirit en agility ook nog wel belangrijker dan strength aagezien ik volledig voor de defense ga. Iemand die weet hoe dat zit?
Anoniem: 61797 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:12:
ik ga (hopenlijk) deze week ook beginnen met WoW, en nu vroeg ik me af wat het vetst is om te doen. Dat ik als night elf ga beginnen staat wel vast maar waar zal ik voor kiezen ? Hunter druid warrior priest roque ik weet het echt niet :'( :?
Dat is iets dat je toch echt zelf zal moeten beslissen. Iedereen heeft zijn eigen favoriet. Toen ik WoW aanschafte stond voor mij al vast dat ik Night Elf hunter zou gaan spelen. Die leek me gewoon het allertofste (na de site uitgepluisd te hebben). Hij is ook heel kick, ik heb nu ook nog een Human Warrior en dat is ook heel leuk om mee te spelen. Toen ik echter met de Night Elf druid begon viel me dat zwaar tegen. Anderen vinden de druid juist weer het leukste. Het is dus echt persoonsgebonden. Succes met je keuze :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
UltraR-pc schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:03:
Ik ben op het moment met mn human warrior aan het spelen, ik ben volledig defensive ingesteld. Zelfs als ik aan het solo'en ben doe ik dat in defensive stance. Ook bijna al mn talentpoints gaan de defensive tree in. Nu vroeg ik me echter af, strength wordt als belangrijkste gezien voor warriors, is dit echter ook het geval bij een defensive warrior? Mij lijkt eigenlijk stamina dan het belangrijkst, en misschien zijn spirit en agility ook nog wel belangrijker dan strength aagezien ik volledig voor de defense ga. Iemand die weet hoe dat zit?
Strength is voor defensive warriors ook belangrijk, het definieert namelijk hoeveel damage je kan blokkeren met een shield. Nou weet ik niet in hoeverre je daar waarde aan hecht, en hoe vaak je die shield block skill gebruikt, maar het kan je leven in ieder geval langer maken. :) Waar je het meeste in moet stoppen, sta of str, is moeilijk te zeggen. Het zijn beide primary attributes van de warrior, en de meeste warrior gear heeft dan ook zowel +sta als +str. Als je toch moet kiezen tussen str en sta voor bepaalde gear zou ik als defensive denk ik toch eerder voor sta gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 11:21
Anoniem: 61797 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:12:
ik ga (hopenlijk) deze week ook beginnen met WoW, en nu vroeg ik me af wat het vetst is om te doen. Dat ik als night elf ga beginnen staat wel vast maar waar zal ik voor kiezen ? Hunter druid warrior priest roque ik weet het echt niet :'( :?
Je kan in 1 avond lvl 10 zijn met een class, dus je kan zo elke class uitproberen om te kijken welke het leukste is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 15:36

Ace

Happy Happy Joy Joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 11:11
DeepSeven schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:48:
Wat vinden jullie van high lvl enchants? Icy chill mag er dan stoer uit zien, volgens thottbot proct (chance on hit) hij erg weinig. Lifestealing, fiery en crusader proccen wel veel vaker en zijn dan ook echt hun geld waard volgens hun. Is dit waar?
Ja, heb ik ook gelezen, maar is niet waar of bij gesteld.

Bijna elke mob word wel geproct door mijn enchant icy chill. 4 uit 5 schat ik zo. Dat is zijn kattenpis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.