Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.704 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-04 22:00

Binno

. .. ... ....

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:18:
NE : Do that again and you'll pull back a stump!

Orc : Stop rocking the boat! You're making me seasick!

Ogre : *burp* He did it! No, he did it! Hehehehehe.

Peon : O'what! Leave me alone!

:')
U no take Candle !!

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:47

Rmg

Anoniem: 140610 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:26:
raz ik begrijp je antwoord niet kan je plz er een uitleg bij geven??? :?
Daar stat de client voor het test realm als je patch voor de test realms hebt geinstalleerd..

Of ben je van plan zelf een realm te starten? ( waar blizz niet blij van word )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:13:
[...]

Die shards zijn nu ook niet direct een probleem toch? Het zijn wel leuk burst damage spells maar ik zie warlocks genoeg damage doen zonder shards op lvl 50 t/m 55. Misschien is dat op 60 anders ivm elites.
Ik kan met een half uur shards farmen (inventory helemaal vol) ongeveer een uur pvp'en.

Tenzij ik de helft van mn class skills over boord gooi.. dan doe ik er iets langer mee... Maar dan ben ik vervolgens een halve warlock.

Dus ja.. shards zijn een heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:02

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Bosmonster schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:45:
[...]

Ik kan met een half uur shards farmen (inventory helemaal vol) ongeveer een uur pvp'en.

Tenzij ik de helft van mn class skills over boord gooi.. dan doe ik er iets langer mee... Maar dan ben ik vervolgens een halve warlock.

Dus ja.. shards zijn een heel groot probleem.
Damn! Ik koop voor 10 silver 40 flash powders, en daar doe ik dan 2 a 3 dagen mee. Als ik veel pvp 1 dag max. De poisons gaan net zo hard, maar zijn iets duurder. Gemiddeld 1 silver voor 30 minuten instant poison, bv. Ik heb meestal 30 instant bij, 10 MN, 20 crippling en 20 deadly. Nog iets van 8 blinds (moet nog fadeleaf farmen) en natuurlijk altijd wat eten en een stuk of wat potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:57:
[...]

Damn! Ik koop voor 10 silver 40 flash powders, en daar doe ik dan 2 a 3 dagen mee. Als ik veel pvp 1 dag max. De poisons gaan net zo hard, maar zijn iets duurder. Gemiddeld 1 silver voor 30 minuten instant poison, bv. Ik heb meestal 30 instant bij, 10 MN, 20 crippling en 20 deadly. Nog iets van 8 blinds (moet nog fadeleaf farmen) en natuurlijk altijd wat eten en een stuk of wat potions.
Damn dan verbrand je er veel onnodig vanish doorheen moet ik zeggen dan!
Ik gebruik eigen altijd restealth door out of combat te gaan.. werkt eigenlijk net zo goed...
Poisons.. gebruik in normaal gebruik eigenlijk nooit, alleen in instances en endbosses of als ik echt op PvP tour ga.. vind het niet leuk om Crystal Vials te kopen en dan nog eens 3x Deathweed of 3x Dust of Det. voor 1 poisons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:57:
[...]

Wat wil je hier precies mee zeggen? Want het is nogal onvergelijkbaar met de hele shard-issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bosmonster schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:06:
[...]

Wat wil je hier precies mee zeggen? Want het is nogal onvergelijkbaar met de hele shard-issue.
Juist dat wilde hij er mee zeggen...dat zijn ingredientenprobleem vrijwel non-existent is vergeleken het shard probleem ;)

Druids hebben overigens een gear probleem. Mijn str,agi,spi,sta,int moeten zo hoog mogelijk zijn om zowel in feral als in castervorm een potje te kunnen breken.

Ik loop dus altijd rond met 2 volledige uitrustingen. Eentje str/int/sta en eentje int/spi/sta. Kost ook ruimte, waar ik al te kort van heb door mijn Engineering profession (dus mijn inv vol met trinkets)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Bosmonster schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:06:
[...]

Punt is dat ik misschien wel veel verbruik, en dus ook veel bagspace kwijt ben, maar ik kan mijn items gewoon halen bij een vendor, hoef er niet voor te farmen en ook niet op AH te kopen. Dus ondanks dat warlock en rogue blijkbaar beiden veel reagents verbruiken is de rogue wat dat betreft toch beter af.

en @ Rasarian

Zelfs als ik tegen mobs vecht, is die damage die instant doet altijd mooi meegenomen, hoe sneller dood hoe beter, dus ik gebruik ze zo goed als altijd. En tegen humanoid mobs en pvp is crippling for teh win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:11:
[...]

Punt is dat ik misschien wel veel verbruik, en dus ook veel bagspace kwijt ben, maar ik kan mijn items gewoon halen bij een vendor, hoef er niet voor te farmen en ook niet op AH te kopen. Dus ondanks dat warlock en rogue blijkbaar beiden veel reagents verbruiken is de rogue wat dat betreft toch beter af.

en @ Rasarian

Zelfs als ik tegen mobs vecht, is die damage die instant doet altijd mooi meegenomen, hoe sneller dood hoe beter, dus ik gebruik ze zo goed als altijd. En tegen humanoid mobs en pvp is crippling for teh win!
Het kost je een berg S en als je hogere poisons hebt G's om constant met poisons te lopen.. je leert vanzelf wel wanneer je beste poisons kan gebruiken om zo het maximale uit eruit te halen. Ik weet als ik nu poisons toevoeg dat ik NOG meer damage kan gaan doen en nog beter kan gaan presteren met mn rogue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:16:
[...]

Het kost je een berg S en als je hogere poisons hebt G's om constant met poisons te lopen.. je leert vanzelf wel wanneer je beste poisons kan gebruiken om zo het maximale uit eruit te halen. Ik weet als ik nu poisons toevoeg dat ik NOG meer damage kan gaan doen en nog beter kan gaan presteren met mn rogue..
Das waar, op een gegeven moment blijft het maar geld kosten. Ik zat op 10g, ben nu weer teruggezakt naar 1g50 sinds level 36, vanwege aanschaf skills en nieuwe poisons/flash powders. Owja, een nieuwe stukje chest armor, was ook hard nodig. En die 2 Tigerbane's. En die helm.

Damn! Ik heb een gat in mijn hand! :D

Elke keer als ik flink wat geld bij elkaar gegrind heb zie ik weer iets vets dat beter is dan wat ik had, en dan moet ik het gewoon hebben :P

Maar ik ga vanavond die arathi quests eens even snel allemaal afmaken, dan schiet het wel op denk ik. En daarna gewoon spullen farmen in STV. Vooral de bristly walkers die de beesten daar droppen verkopen goed, 7s nog wat per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Ik vind de kosten voor mijn rogue nogal meevallen. Met een slot van 10 poisons doe je +/- 2.5 uur (twee zwaardjes, 30 minuten per potion)

Voor een warlock zijn shards zwaar vervelend omdat ze niet stacken (waarom Blizz, waarom???)

Een vraag: crit poison ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 139886 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:26:
Ik vind de kosten voor mijn rogue nogal meevallen. Met een slot van 10 poisons doe je +/- 2.5 uur (twee zwaardjes, 30 minuten per potion)

Voor een warlock zijn shards zwaar vervelend omdat ze niet stacken (waarom Blizz, waarom???)

Nou, je vergeet de charges. Instant poison duurt idd 30 minuten, maar lvl1 instant heeft 44 charges, lvl2 heeft iets van 60 charges en lvl3 (wat k nu heb) 70 charges per keer. Weet ik binnen dat half uur meer dan 70 keer instant aan te brengen, ben ik hem kwijt, en als ik doodga natuurlijk ook.

Ze critten wel, al gebeurt het misschien minder vaak dan een gewone crit. Ik heb soms 5 dmg getallen in beeld, 3 boven elkaar, en nog 2 ernaast, gebeurt vaak op momenten dat je met 2 messen met 2x poison 2 keer hit + crit. Klinkt lastig, maar het is een beetje kruisvorm zeg maar:

____23
34__87__29
____60

Zoiets zie ik dan zeg maar. (niet op de streepjes letten)

[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-05-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 139886 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:26:

Shards stackten vroeger wel in beta, maar dat hebben ze dus weggehaald omdat het het idee achter de shards weghaalde (waar ik ze gelijk in geef). Stacking van shards is dus ook niet de oplossing. Je moet ze dan nog steeds farmen en ze zijn nog steeds niet te krijgen in PvP. Aan dit laatste gaan ze wat doen de volgende patch, maar is een ondoenlijke oplossing. Souldrain in PvP werkt nu eenmaal niet.

Het aantal shards moeten ze dus niks aan doen imho, simpelweg aan het vergaren/gebruik ervan. Ze moeten makkelijker/sneller te krijgen zijn en/of minder gebruikt.

Ze zijn bezig met een speciale shardbag. Hieraan komen speciale features te hangen waar we alleen nog naar kunnen gissen. Maar ik hoop op iets dergelijks als x % kans op het niet verbruiken van een soulshard bij spells bijvoorbeeld. En/of de mogelijkheid meer dan 1 shard per kill te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:32:
[...]

Nou, je vergeet de charges. Instant poison duurt idd 30 minuten, maar lvl1 instant heeft 44 charges, lvl2 heeft iets van 60 charges en lvl3 (wat k nu heb) 70 charges per keer. Weet ik binnen dat half uur meer dan 70 keer instant aan te brengen, ben ik hem kwijt, en als ik doodga natuurlijk ook.
Mijn insta poison lvl VI duurt heeft bijna dubbel aantal charges, maar daar ga je idd hard door heen (proc +/-25%). Aan de andere kant heb je even zo goed rustige (travel) periodes waarin je dus zowiezo niet vecht. Dus ongeveer 2.5 uur blijf ik wel bij:)

Dit is absoluut niet te vergelijken met de shards van een warlock die elk één slot innemen. Bovendien is een rogue zonder poison nog altijd sterk. Een warlock zonder shards is veel kwetsbaarder.

Ik zou wat beter op die damage getallen moeten letten. Ik zie wel dat een deel wit is en een deel geel (off hand???) en dat crits natuurlijk veel groter lettertype hebben. Ik heb nooit opgelet of crits al dan niet precies in het midden staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Bosmonster schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:39:
[...]

Shards stackten vroeger wel in beta, maar dat hebben ze dus weggehaald omdat het het idee achter de shards weghaalde (waar ik ze gelijk in geef). Stacking van shards is dus ook niet de oplossing. Je moet ze dan nog steeds farmen en ze zijn nog steeds niet te krijgen in PvP. Aan dit laatste gaan ze wat doen de volgende patch, maar is een ondoenlijke oplossing. Souldrain in PvP werkt nu eenmaal niet.

Het aantal shards moeten ze dus niks aan doen imho, simpelweg aan het vergaren/gebruik ervan. Ze moeten makkelijker/sneller te krijgen zijn en/of minder gebruikt.

Ze zijn bezig met een speciale shardbag. Hieraan komen speciale features te hangen waar we alleen nog naar kunnen gissen. Maar ik hoop op iets dergelijks als x % kans op het niet verbruiken van een soulshard bij spells bijvoorbeeld. En/of de mogelijkheid meer dan 1 shard per kill te krijgen.
Tja soulshards vind ik zelf overbodig omdat de spell's die soulshards gebruiken toch even sterk zijn als die van een mage of andere class. Onze pet kost op lv 48 al gauw 1k mana en 10 seconden om te casten daarbij komt ook nog een soulshard. Ik loop het meest rond met een imp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Bosmonster schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:39:
[...]
Misschien is het een leuk idee om shards niet te vernietigen, maar een soul te geven. Je moet dan de soul van een creep absorben in die shard, en afhankelijk van de grootte van de shard kun je er een beest van bepaalde level op sterkte in storen. Na gebruik issie leeg en moet ie weer gevuld worden. Hoe groter de shard, hoe groter de soul is die erin kan, en hoe krachtiger de spell word waar hij voor gebruikt word.

- edit - op die manier ben je niet verplicht 5 tassen met stones te vullen en is het misschien makkelijker om ze te 'farmen'. Je kunt naargelang de behoefte meer of minder souls tegelijk meenemen, en maak dan sommige van die shards gewoon quest rewards, en soulbound.

[ Voor 15% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-05-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 56386 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:48:
[...]

Tja soulshards vind ik zelf overbodig omdat de spell's die soulshards gebruiken toch even sterk zijn als die van een mage of andere class. Onze pet kost op lv 48 al gauw 1k mana en 10 seconden om te casten daarbij komt ook nog een soulshard. Ik loop het meest rond met een imp.
Ja.. maar we zijn geen mages ;)

Mages hebben geen pets, bergen DoT's, drains, etc

Weghalen van shards zal dus ook nooit gebeuren. Dan is de Warlock direct overpowered. En ook gelijk de uitdaging en uniekheid weg.

In PvP gebruik ik ook bijna altijd Imp, net als in raid instances. Daar ruled de imp gewoon.

Solo PvE gebruik ik bijna altijd felhunter met paranoia spam.. al gaat dat dus gefixed worden :( /cry

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:48:
[...]

Misschien is het een leuk idee om shards niet te vernietigen, maar een soul te geven. Je moet dan de soul van een creep absorben in die shard, en afhankelijk van de grootte van de shard kun je er een beest van bepaalde level op sterkte in storen. Na gebruik issie leeg en moet ie weer gevuld worden. Hoe groter de shard, hoe groter de soul is die erin kan, en hoe krachtiger de spell word waar hij voor gebruikt word.

- edit - op die manier ben je niet verplicht 5 tassen met stones te vullen en is het misschien makkelijker om ze te 'farmen'. Je kunt naargelang de behoefte meer of minder souls tegelijk meenemen, en maak dan sommige van die shards gewoon quest rewards, en soulbound.
Dit werkt niet. Je moet nog steeds die dingen vullen. Bovendien heb je geen controle over welke soulshard er gebruikt wordt. Het is een reagent, geen usable item.

Ik zie niet in hoe deze oplossing er voor zou zorgen dat ik niet 40 soulshards hoef te farmen? Moet die dingen nog steeds vullen om te kunnen gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Bosmonster schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:00:
[...]

Dit werkt niet. Je moet nog steeds die dingen vullen. Bovendien heb je geen controle over welke soulshard er gebruikt wordt. Het is een reagent, geen usable item.

Ik zie niet in hoe deze oplossing er voor zou zorgen dat ik niet 40 soulshards hoef te farmen? Moet die dingen nog steeds vullen om te kunnen gebruiken.
Nou, mijn poisons zijn ook geen reagents, maar ze staan klaar en ready op mijn balk om aan te brengen. Ik moet ze dus van te voren aanbrengen als ik in gevecht ga.

Een warlock zou op die manier misschien zijn shards op zijn actionbar kunnen 'arrangen' en er een bepaalde spell of skills aan kunnen hangen. Ik weet het anders ook niet, mijn warlock is nog maar level 1 dus ik kan niet zeggen dat ik er ervaren mee ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Ja, maar je hoeft de creeps niet meer eerst te killen en dan te looten. Spaart dus wel tijd, het beest word instant geabsorbeerd. Plus dat je zelf tot in zekere mate bepaald welke soul erin gestored word. Omdat elke creep weer een ander effect geeft kun je je uitrusting een bepaalde draai geven.

Lijkt me vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

[...]

Op de USA forum's van wow was er een geweldig idee om warlocks een 'soul gage' meter te geven. Deze liep dan tot 100 en een x aantal dmg was dan een x aantal 'soul gage'.

Soul gage uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 56386 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:08:
[...]

Op de USA forum's van wow was er een geweldig idee om warlocks een 'soul gage' meter te geven. Deze liep dan tot 100 en een x aantal dmg was dan een x aantal 'soul gage'.

Soul gage uitleg
Dus soulshards maar dan in een meter.. dat is geen oplossing, maar een verschuiving van het probleem.

Ipv dat je shards verzameld, mag je dan je soulbar vol farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 12:01

Upke dupke

Oompa Loompa

Nee, want zoals daar al staat, als je dan een X aantal dmg deed, kreeg je automatisch een x aantal soul gage. Dus als je dan damage doet dan krijg je automatisch die bar vol. (ik heb het stuk tekst maar half gelezen btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Bosmonster schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:12:
[...]

Dus soulshards maar dan in een meter.. dat is geen oplossing, maar een verschuiving van het probleem.

Ipv dat je shards verzameld, mag je dan je soulbar vol farmen.
Maar het scheelt je wel inventory ruimte! :)

Als je shards zou verwijderen bij bijv PvP kan dat nog best wel eens unbalanced werken, om maar te zwijgen over de imlplementatie ervan. Bovendien is het toch een eigenschap van de Warlock in WoW.
Upke dupke schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:21:
Nee, want zoals daar al staat, als je dan een X aantal dmg deed, kreeg je automatisch een x aantal soul gage. Dus als je dan damage doet dan krijg je automatisch die bar vol. (ik heb het stuk tekst maar half gelezen btw)
Een soort Rage bar dus....

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 20-05-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:45:
[...]

Het komt erop neer dat elke dodge die ik doe, me een extra mep op mn harsens oplevert. En aangezien ik een compleet agil-specced rogue heb, met alles punten in crits en dodges, kan ik die 50% extra dodge al helemaal niet gebruiken :D

Nee, ik heb nu 2 zware, langzame dps daggers (51dmg, 1,90 spd) en met een constante stunlock heeft de warrior geen kans. Zeker niet als ik er een rupture doorheen gooi, 350 dmg dwars door zijn plate heen.

CS-BS-(ss)-KS-SS-BS-Blind-Restealth-CS-BS-SS-KS enz. Tot ie dood is :P
Gaat je nog vies tegenvallen....als je eindelijk groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Upke dupke schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:21:
Maar goed.. wat er gaat komen is al bevestigd door Blizzard.. de shardbag :)

Hoop alleen op een goede implementatie, maar ik verwacht niet anders van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 13:08
Wat me wel opvalt, HTT-Thalan, is dat jij wel een expert bent in theorycraft. Je zegt wel zo makkelijk stun hier, stun daar, maar in de praktijk is het anders dan op papier, zelfs met je rupture er door heen.

Aangezien jij alleen daggers gebruikt doe jij sowieso minder damage dan SS-sword rogue's dus dat valt allemaal ook nog wel mee. :Y)

EDIT: gebruik je trouwnes geen evisc./ cold blood? :|

[ Voor 9% gewijzigd door Down op 20-05-2005 17:58 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:05:
[...]

Ja, maar je hoeft de creeps niet meer eerst te killen en dan te looten. Spaart dus wel tijd, het beest word instant geabsorbeerd. Plus dat je zelf tot in zekere mate bepaald welke soul erin gestored word. Omdat elke creep weer een ander effect geeft kun je je uitrusting een bepaalde draai geven.

Lijkt me vet :P
je loot geen shards, je gooit je drain soul channel spell er op en dan krijg je een shard als het beest dood gaat terwijl jij staat te channelen :P
en kan alleen bij creeps waar je exp van krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:24:
[...]

Maar het scheelt je wel inventory ruimte! :)

Als je shards zou verwijderen bij bijv PvP kan dat nog best wel eens unbalanced werken, om maar te zwijgen over de imlplementatie ervan. Bovendien is het toch een eigenschap van de Warlock in WoW.

[...]

Een soort Rage bar dus....
En toch blijf ik je naam als Zonnesteek lezen :(
(jaja oud CB irc en forum gebruiker :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 12:21

chromeeh

the Gnome

Hmmm ik doe of iets niet goed of het is een bug maar ik heb het volgende:
Op het moment dat ik met m'n mage Arcane Missiles ga channellen dan raak ik altijd me zelf i.p.v de vijand :? :?
Kan me niet helemaal voorstellen dat dat de bedoeling is?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Sjongejonge... :(

Niet dat ze even van te voren aangeven dat ik nog 2 dagen of zo te spelen heb,
komen ze met de melding dat ik eerst ff moet payen.
Geen enkel probleem denk ik dan, want ik heb nog 2 gc's liggen.
MAAR, nu ik mijn account wil managen, komt ik weer eens op een site met een internal error, na #%(& 1u proberen :(

En bedankt weer.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
ik heb nog 3 dagen te spelen (ga volgende week op vakantie :)), 4 dagen geleden stond er keurig dat ik nog een week te gaan had, en vanaf 3 dagen krijg je ook nog een message in-game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Maegrim schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:32:
ik heb nog 3 dagen te spelen (ga volgende week op vakantie :)), 4 dagen geleden stond er keurig dat ik nog een week te gaan had, en vanaf 3 dagen krijg je ook nog een message in-game :)
Ik dus niet, en ik heb al die tijd gewoon gespeeld.
of kan iemand anders hier wel bij?

https://www.wow-europe.com/account/

[ Voor 10% gewijzigd door FragNeck op 20-05-2005 20:19 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

wie heeft nog meer problemen met inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 02-05 06:38

t3q

Say yes to teq

Zenedar is net down gegaan :(

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:56

m0nk

16-09-2003 15.15

ze zijn servers aan het rebooten..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Who loves the server-restart?
Everyone loves the server-restart.
Nobody hates the server-restart.
Cause everyone loves the server-restart.

:/

Ah well :P Het ging er best wazig aan toe. Een paar van m'n groepleden konden zich niet meer verroeren, maar 1 min later renden ze inene alle kanten op :D Gelukkig geen mobs gepulled :) Nja, zo maar eens zien of we gewoon in de instance verder kunnen :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Ah, gelukkig. Ik dacht al, waarom blijft m'n healing hangen want t zag niet echt normaal uit zo met gloeiende handen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Hoop niet dat ik naar ogrimar geteleporteert word, was net in een instance bij een bos, kan ik opeens geen spells meer casten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Restart van 20 min ? Hier betaal ik niet voor! En dat dit gebeurd op de vrijdag avond mag al helemaal niet.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
t3q schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:27:
Restart van 20 min ? Hier betaal ik niet voor! En dat dit gebeurd op de vrijdag avond mag al helemaal niet.
Tja, leuk is het niet, maar aangezien jij het eens bent met de Terms of Use (TOU) betaal je hier wel voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Vandaag ook iets wazig gehad... van Menethil bay de boot naar theramore isle gepakt... we varen weg... stukje de zee op en ineens stopt de boot zonder reden...een vijf minuten ofzo gewacht, zag je even heel kort de kaart en vervolgens weer op de boot die terug nara menethil ging.
Was opzich wel humor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Imodium schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:31:
[...]

Tja, leuk is het niet, maar aangezien jij het eens bent met de Terms of Use (TOU) betaal je hier wel voor :)
Ja i know maar tis zo klote joh.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Starchild, dat had ik eerder ook. Stapte op de boot van Auberdine naar Menethil. Varen we net weg, staat ie stil op de map. Ik ff naar benede..kom ik terug, sta ik veilig in wil op de boot in Menethil. :Y)

En tjah, dat die servers down zijn is niet zo leuk nee. Ben voor de lol maar een UD mage begonnen op een andere server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Wat hou ik toch van de saamhorigheid van de horde 8)

Ik was smiddags aan het questen op de shimmering flats. Terwijl ik met een mob bezig ben krijg ik een mage in mn nek van vijf levels hoger. Later begint er iemand in chat te klagen over allience. Ik zeg dat ik ook aangevallen was. Iedereen wilde meteen weten waar dat was. Daarna heeft een rogue die mage vier keer achter elkaar gekilled _/-\o_

Een kwartier later kreeg ik een priest van vijf lvls hoger op mn nek terwijl ik met een mob bezig ben (trek ik dat aan ofzo?). Ik meld dat ook even in de chat. Komt er een lvl 60 rogue van de andere kant van het veld aanlopen om mij te helpen. Ik zei al drie keer dat ze al weg is maar hij ging gewoon naar haar op zoek. Vijf minuten later zegt hij dat hij haar gevonden heeft en dat ik moest komen. Zat hij daar sneaky in stealth achter haar. Hij liet mij haar slopen en telkens als ze wat terug wilde doen stunde hij haar. Geweldig spel is dit toch! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Ik merk dat er maar weinig mensen op de BloodFeather server zitten. Daar is één hord clan genaamd SARS die de boel beetje verziekt. Ze zijn al een tijdje lvl 60 (nieuw realm) en in de allience zijn er pas 3 lvl 60. Wat doen die SARS dus nu? Gaan ze heel plague lands plat lopen op zoek naar 50+ allience en als je gevonden hebben corpse campen ze je gewoon 3 uur. Terwijl een paar andere SARS in de graveyards aan het kampen zijn. Maar ach dat is nog maar even zo want eindelijk komt allience op lvl 60 en iedereen gaat SARS hunten dan :)

Grappige is dat die SARS pvp alleen winnen op lvl. Ze zijn er verder erg slecht in. Laatst nog 2 lvl 60 gesloopt met een andere gast terwijl wij beide lvl 54 waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

eindelijk lvl60 geworden vanavond in lbrs :D in 1/2 run 75k gehaald die ik nodig had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Wat wil je dan? nog 3 uur spelen met lagstoten, lootbugs etc..
Wees juist blij dat ze het e.e.a. fixen waardoor jij na 20 min weer fijn verder kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 09:57
Imodium schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:54:
Aangezien jij alleen daggers gebruikt doe jij sowieso minder damage dan SS-sword rogue's dus dat valt allemaal ook nog wel mee. :Y)
PvP? PvE? Heb nog geen sword rogue gezien die m'n backstabdamage bij weet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

RaseriaN schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:44:
[...]

En toch blijf ik je naam als Zonnesteek lezen :(
(jaja oud CB irc en forum gebruiker :))
Daarom speel ik in-game ook maar als Rak. Als iemand DAT nog verkeerd leest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:45:
[...]

Het komt erop neer dat elke dodge die ik doe, me een extra mep op mn harsens oplevert. En aangezien ik een compleet agil-specced rogue heb, met alles punten in crits en dodges, kan ik die 50% extra dodge al helemaal niet gebruiken :D

Nee, ik heb nu 2 zware, langzame dps daggers (51dmg, 1,90 spd) en met een constante stunlock heeft de warrior geen kans. Zeker niet als ik er een rupture doorheen gooi, 350 dmg dwars door zijn plate heen.

CS-BS-(ss)-KS-SS-BS-Blind-Restealth-CS-BS-SS-KS enz. Tot ie dood is :P
je weet ook dat wanneer je stealth gaat je cp's op die persoon verliest..? zelfde geld voor pala's als ze hun lame *kuch* divine shield gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 114195 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 02:38:Daarom speel ik in-game ook maar als Rak. Als iemand DAT nog verkeerd leest...
Wat??? Je heet ingame Ruk? :D :D :D OMFG :D :D lol!!!
[/flauw]

Mhm, bijna al mijn nicks in WoW zijn namen uit boeken eik... Mhm, niet eens bijna allemaal, maar ECHT allemaal volgens mij :D

//Nog steeds maar 4 stukken van de LF-set :/ Die schouder-dingen willen maar niet droppen en bijna niemand wil BRD of scarlet strat doen, dus de handschoenen of schoenen zitten er ook nog niet echt in ;( Nja, scholo farmen voor de helm dan maar? Maar scholo duurt weer zo lang :P Toch maar wat meer UBRS voor de schouders dan maar ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Okyah op 21-05-2005 02:46 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Poe poe, wel 20 minuten...

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Ook zo mooi net, in STV. Ben net klaar met een mob killen, ineens hunters mark. Hmm, klote. Draai me om, en achter me staan een level 39 hunter, een ?? priest, en een ?? mage (ben zelf 38) dus ik had al zoiets van naja, kill me maar. Alleen die hunter viel echter aan, dus naja toch maar ff kijken wat er gebeurt. Ik ren op de hunter af en begin te slaan. De priest wordt aangevallen door een mob en de mage kijkt toe. Ik had al snel 5 cp's, dus cold blood + evisc, 650 dmg op die hunter die nog ~50 hp over had. Dat mage vriendje van em frost nova mij vervolgens en die hunter loopt weg om te healen, denkt dat ie veilig is. Ik pak dus mijn gun en hoppa, kill die hunter ook nog :Y)

Waar die priest was weet ik niet, maar die mage staat daar en kijkt me aan. Dus ik sprint ervandoor, hij blinkt achter me aan dus ik denk..aah shit, pakt ie me alsnog. Doet hij een frost blast op een lvl 42 mob die mij net aanvalt en laat ie me gaan. Hij vond het gun incident zeker wel grappig, dat was dus allemaal best komisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
men! als ik dit hoor... doet me denken aan die 4 maanden beta testen (het schijnt winter geweest te zijn, ik weet van nix :+)
wat een leuk verhaal Imodium! }:O zit je niet in een guild ofso? zovan "help!" en dan komen wat high levels die schoffies ganken :o
echt jammer dat het zo duur is om te spelen... had liever gezien dat de game bijvoorbeeld gewoon 80 euro koste en dan forevah speule dus,,, maarja (guildwars schijnt ook best heftig te zijn)

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben een n00b met WoW. Ik heb de final Beta gespeeld als Warrior tot lvl 28.
Nu ben ik begonnen met een Human Warlock. Ben nu lvl10 en kan een Voidwalker maken.
Maar voordat ik verder ga wil ik wat dingen weten.
Ik kan nu tailoring maar wat kan ik er het beste bij doen? Skinning?
Zal ik er zwaard vechten bij leren? Want op melee afstand zuig ik nu echt zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Okyah schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 02:42:
[...]
Wat??? Je heet ingame Ruk? :D :D :D OMFG :D :D lol!!!
[/flauw]

Mhm, bijna al mijn nicks in WoW zijn namen uit boeken eik... Mhm, niet eens bijna allemaal, maar ECHT allemaal volgens mij :D

//Nog steeds maar 4 stukken van de LF-set :/ Die schouder-dingen willen maar niet droppen en bijna niemand wil BRD of scarlet strat doen, dus de handschoenen of schoenen zitten er ook nog niet echt in ;( Nja, scholo farmen voor de helm dan maar? Maar scholo duurt weer zo lang :P Toch maar wat meer UBRS voor de schouders dan maar ;)
Ik moet alleen die helm en gloves nog. Niemand wil ooit BRD doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:28
Purechaos schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 01:30:
[...]

PvP? PvE? Heb nog geen sword rogue gezien die m'n backstabdamage bij weet te houden.
Een goeie rogue gebruikt backstab/ambush en een sword voor SS. Weaponswitchmacro FTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 18:37
Xavier schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 09:16:
Ik ben een n00b met WoW. Ik heb de final Beta gespeeld als Warrior tot lvl 28.
Nu ben ik begonnen met een Human Warlock. Ben nu lvl10 en kan een Voidwalker maken.
Maar voordat ik verder ga wil ik wat dingen weten.
Ik kan nu tailoring maar wat kan ik er het beste bij doen? Skinning?
Zal ik er zwaard vechten bij leren? Want op melee afstand zuig ik nu echt zwaar.
Op melee afstand zal je zowie zo zuigen. Maar je hebt genoeg zwaarden met mooie stats voor warlocks, dus de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 09:56:
[...]
Een goeie rogue gebruikt backstab/ambush en een sword voor SS. Weaponswitchmacro FTW.
Ik heb een mod die je laat switchen zodra je in stealth gaat.. opzich wel handig dat het automatisch gaat maar soms wil je ook uit stealth backstabben.. en die macro heb ik nog niet gevonden maarja komt vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Trouwens ben gister LvL 47 geworden eindelijk, was al een paar dagen op 46 blijven steken (stond 45 in sig, foutje!) gebeurde gister eindelijk in de Zul'Farrak instance..

Trouwens iemand een idee hoeveel quests daar zijn? heb/had er maar 4 daar dus dat lijkt me ietwat magertjes voor een instance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31

spaceboy

Op grote hoogte

RaseriaN schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:16:
Trouwens ben gister LvL 47 geworden eindelijk, was al een paar dagen op 46 blijven steken (stond 45 in sig, foutje!) gebeurde gister eindelijk in de Zul'Farrak instance..

Trouwens iemand een idee hoeveel quests daar zijn? heb/had er maar 4 daar dus dat lijkt me ietwat magertjes voor een instance!
Ben gisteren level 50 geworden (Orc Warlock) en ben nu ook al paar keer door Zul'Farrak gewandeld, er zijn minstens 5 quests volgens mij, als je in Hinterlands bent geweest krijg je ook nog wat. En ik ben er nog steeds niet uit wat je voor de Gah'zrilla quest moet doen, schijn je een mallet te moeten halen in Hinterlands, maar waar? :)
Vragen vragen vragen... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 18:37
Trouwens die warrior op de test server is echt nie meer leuk, je hebt alles dood in 4 klappen behalve een andere warrior of pala :P. Arcanite Reaper For The Win......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
spaceboy schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:28:
[...]

Ben gisteren level 50 geworden (Orc Warlock) en ben nu ook al paar keer door Zul'Farrak gewandeld, er zijn minstens 5 quests volgens mij, als je in Hinterlands bent geweest krijg je ook nog wat. En ik ben er nog steeds niet uit wat je voor de Gah'zrilla quest moet doen, schijn je een mallet te moeten halen in Hinterlands, maar waar? :)
Vragen vragen vragen... :)
Dat heb ik gister gedaan. Je moet in hinterlands naar een tempel. En helemaal boven in staan 2 lvl50 elite mobs. Als je die killed droppen ze een mallet. Vervolgens moet je dan een stuk verder naar hinterlands een altar zoeken. Lopen ook een paar elite mobs rond en je moet dan met hamer op het altaar slaan en dan heb je die zulfarak mallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88473

PacinoAllstars schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 11:02:
[...]

Dat heb ik gister gedaan. Je moet in hinterlands naar een tempel. En helemaal boven in staan 2 lvl50 elite mobs. Als je die killed droppen ze een mallet. Vervolgens moet je dan een stuk verder naar hinterlands een altar zoeken. Lopen ook een paar elite mobs rond en je moet dan met hamer op het altaar slaan en dan heb je die zulfarak mallet.
Precies, als je Zul'Farrak speelt droppen er af en toe ook Ancient Tablets. Deze kun je lezen en hier staat precies in beschreven hoe je de mallet kun maken/krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Met dank aan mijn guild heb ik 'm. :)

Afbeeldingslocatie: http://img267.echo.cx/img267/2265/infernalq8dq.th.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Anoniem: 143011 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 09:24:
[...]

Ik moet alleen die helm en gloves nog. Niemand wil ooit BRD doen :'(
Bij Element Zero wordt het nog redelijk vaak gedaan :) Moet je Ganthorm (Ryceck) even ingame mailen of /w en. Mag je zo mee :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Mojo schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:17:
[...]

Bij Element Zero wordt het nog redelijk vaak gedaan :) Moet je Ganthorm (Ryceck) even ingame mailen of /w en. Mag je zo mee :P
Is dat op bloodscalp?

de naam komt me wel bekend voor opzich...

Ik zoek ook party om die te gaan doen.
Voor de drops/XP en paar quests.

Als iemand dus nog party zoekt, /w Gaharay, als ik tijd heb, ga ik zeker mee :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 18:46

scim

Nani?

RaseriaN schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:13:
[...]

Ik heb een mod die je laat switchen zodra je in stealth gaat.. opzich wel handig dat het automatisch gaat maar soms wil je ook uit stealth backstabben.. en die macro heb ik nog niet gevonden maarja komt vanzelf wel :)
Ik heb een Widowmaker in main hand en een Trash Blade in offhand. Zat laatst in zul'farrak samen met een andere 48 rogue die phantom en sword of omen gebruikt. Volgens mij had ik op damagemeters bijna 10k meer damage gedaan aan het einde van de instance. En dan gebruik ik backstab nog niet eens veel omdat ik dat simpelweg niet kan omdat de war de aggro niet kon houden (mage + 2 rogues + slechte war imo).
Zoals ik al eens gezegd heb maakt het niet zo denderend veel uit of je nu sword of daggers gebruikt, beide heeft voro en nadelen.

- Sword dikke SS criticals (350+ op lvl 47 ofzo)
- Dagger ambush opening (700+ crits) of backstabs (500+ crits)

Daggers is hogere damage waarde met een langere cooldown (opladen van energy, stealth required bijv.) terwijl een sword constant een damage over 50-100 meer doet. Evisc is altijd hetzelfde of je nu unarmed of de vetste 2-hand in de game hebt, damage blijft gelijk en is puur afhankelijk van armor van je enemy en nog wat andere dingen (geen idee wat, maar het wapen dat je equiped boeit geen drol, daarom ook het lompe voorbeeld). Dus ik open in instances met een goede war met ambush en ga daarna verder met SS/BS, en als er geen warrior is met CS en daarna SS. een 5 cp evisc crit op lvl49 is iig 900-1400 dmg. Het doet allemaal pijn, maar daggers is een kloppende pijn, zoals een zwerende vinger, en swords zijn een constante pijn, zoals een dikke snee. Als je het allemaal optelt kom je bijna op hetzelfde uit iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Purechaos schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 01:30:
[...]

Zoals kaap al zegt..ik heb stancesets. Bij stealth switch ie naar men dagger voor ambush, zou ik dat willen. Gewoon heb ik mijn zwaard. Dan een macro, doe ik backstab, pakt ie eerst automatisch mijn dagger, dan pas backstab. Bij sinister strike pakt ie automatisch mijn sword voor de beste damage output. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:20
Er wordt overal gesproken over 'critical effect' maar ik kan nergens vinden wat het nu precies betekent (ook niet in de manual). Wie legt mij dit uit?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61811

wat was die site van de realm statistics ook alweer. dat je kan zien voor welke server bijvoorbeeld welk % een bepaalde class speelt etc.

iets met wowrealms ofzoiets meen ik me te herinneren, maar kan er niet opkomen en het ook niet vinden met google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

TepelStreeltje schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:19:
[...]

Is dat op bloodscalp?

Helaas, Stormrage. :( Ik kan zelf ook nog niet mee :( Mijn warrior is pas 53 en mijn mage 46 :?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-04 11:48
posttoast schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 15:13:
Er wordt overal gesproken over 'critical effect' maar ik kan nergens vinden wat het nu precies betekent (ook niet in de manual). Wie legt mij dit uit?
Een crit is een voltreffer, je doet ongeveer 150% dmg (dacht ik). crit is een afkorting van critical hit. Afhankelijk van je equipment en dus je stats, heb je een bepaald percentage kans op een crit.

[ Voor 13% gewijzigd door Jaded op 21-05-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Anoniem: 61811 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 15:42:
wat was die site van de realm statistics ook alweer. dat je kan zien voor welke server bijvoorbeeld welk % een bepaalde class speelt etc.

iets met wowrealms ofzoiets meen ik me te herinneren, maar kan er niet opkomen en het ook niet vinden met google...
bijna goed, http://warcraftrealms.com/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:20
Jaded schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:23:
[...]

Een crit is een voltreffer, je doet ongeveer 150% dmg (dacht ik). crit is een afkorting van critical hit. Afhankelijk van je equipment en dus je stats, heb je een bepaald percentage kans op een crit.
Okay, maar wat betekent dit dan:
Gives your next flash of light or holy light spell a 100% critical effect chance
Houdt dat in dat de volgende keer dat ik één van deze spells cast deze 150% effect hebben (ofwel 150% healen van wat ze normaal doen)?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

posttoast schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:56:
[...]

Okay, maar wat betekent dit dan:

[...]

Houdt dat in dat de volgende keer dat ik één van deze spells cast deze 150% effect hebben (ofwel 150% healen van wat ze normaal doen)?
Volgens mij betekent dat, dat je volgende flash of holy light spell 100% zeker een crit is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

On_E schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:01:
[...]

Volgens mij betekent dat, dat je volgende flash of holy light spell 100% zeker een crit is.
Jep, en dus doe je 150% (extra?) van je healing spell. Extra veel HP voor je target dat je healed.

Maar is het 150% EXTRA (dus 250%) of is het gewoon 50% boven op wat je normaal doet??

[edit]
Nog een vraagje voor men medehunters :)
Improved scorpid sting, is dat de talents points waard?

Heb men build beetje verneukt, dus moet ff respeccen, ben beetje aant kijken naar nieuwe build, Goed voor PVP en voor PVE.
Zowiezo een marksmanship build denk ik. (dus ranged spec, volly, lethal shots, mortal shots, hawk eye, Impr. Mark, impr concussive shot en barrage (misschien effiency derbij..)
Impr hawk natuurlijk ook, maar dan de rest (zon 15 punten over ongeveer)

Iemand tips/hints/builds :)

[ Voor 41% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-05-2005 18:15 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mojo schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:17:
[...]

Zal ik doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45379

Niet crossposten

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-05-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

crits zijn 200% totaal in mijn ervaring, dus de uiteindelijke dmg/healing van je ability plus talents en enchants en al, en dat keer 2.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
melee crits zijn 200%, dus twee keer zoveel damage.
spell crits zijn 150%, dus anderhalf keer zoveel schade/healing.

ik ga volgende week naar spanje op vakantie en morgenavond loopt mn abbo af, dus heb ik net mn account gecanceled :)
nu maar hopen dat ik als ik terug ben gewoon een gamecardje toe kan voegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Imodium schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:31:
[...]

Zoals kaap al zegt..ik heb stancesets. Bij stealth switch ie naar men dagger voor ambush, zou ik dat willen. Gewoon heb ik mijn zwaard. Dan een macro, doe ik backstab, pakt ie eerst automatisch mijn dagger, dan pas backstab. Bij sinister strike pakt ie automatisch mijn sword voor de beste damage output. :)
Wat doe jij dan op een gemiddelde mage unbuffed met SS? Die macro's ken ik, maar nog zie ik het nut niet in van SS, tenzij ik rooted ben (vrijwel nooit, dus). BS doet met de juiste talentbuild véél meer damage, zéker in PvP, in PvE in iets mindere mate (seal fate geeft me 2 combopoints per crit van abilities, BS crit ligt rond de 53% (18% base, +30% imp BS, +5% van malice). 30/8/13 is echt een must-have als je daggers wilt gebruiken, anders zijn swords/SS vrijwel net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Uh het nut van SS? Ja het kan wel zo zijn dat je meer damage doet en lekker vaak crit met backstab, dit kost echter ook meer energy, EN ik heb geen seal fate build. Wat voor build ik precies ga maken weet ik nog niet. Of het wordt 21/8/22 of 21/5/25 (dus wel of geen imp. backstab..). Er bestaat namelijk ook nog zoiets als stunlock, mocht ik dat willen. :) (CS/SS/Gouge/cb+evisc/blind/vanish etc.)

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden :Y)

EDIT: snelle daggers zijn ook praktisch voor poisons, en ja soms wil ik gewoon een ambush doen ipv CS.

[ Voor 11% gewijzigd door Down op 22-05-2005 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rogue-taal, 't zijn net vrouwen die over make-up lullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:45

Ryceck

Constants and Variables

Mojo schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:01:
[...]

Helaas, Stormrage. :( Ik kan zelf ook nog niet mee :( Mijn warrior is pas 53 en mijn mage 46 :?
Jij moet gewoon doorspelen met die zoutwarrior van je :P Ken wel een goede warrior gebruiken in Strat e.d. want die zoutzakken die er nou af en toe mee zijn... :/
Tis gewoon niet te filmen hoe lomp sommige warriors zijn joh :) Dual wielding of gewoon een 2H axe/sword en daarmee hopen dat je General Drakkisath in UBRS kan tanken ofzo... en dan tegen mij gaan zitten janken alsik hem niet geheald krijg. :(

Maar iig :P schiet s op :P
Anoniem: 143011 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 08:34:
Rogue-taal, 't zijn net vrouwen die over make-up lullen ;)
idd :P die lippenstift euuhhh.... vanishpowders van tegenwoordig ook :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-01 16:58
even wat humor tussendoor ,

dit was gisteravond in de Orgi AH , de niet zo slimme rogue :

http://members.home.nl/optical/Wow/dooielowlander.jpg

en hadden jullie deze gast al gezien ? : :P

http://members.home.nl/optical/Wow/shizzle.jpg

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Imodium schreef op zondag 22 mei 2005 @ 02:57:
Er bestaat namelijk ook nog zoiets als stunlock, mocht ik dat willen. :) (CS/SS/Gouge/cb+evisc/blind/vanish etc.)

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden :Y)
Jazeker, ik open op een warrior toch ook echt niet met ambsuh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

TepelStreeltje schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:19:
[...]

Is dat op bloodscalp?

Hoi Gaharay laat je niet zo op de kop zitten door de horde he :P Ik moet BRD ook nog doen :)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Optical schreef op zondag 22 mei 2005 @ 10:54:
even wat humor tussendoor ,

dit was gisteravond in de Orgi AH , de niet zo slimme rogue :

http://members.home.nl/optical/Wow/dooielowlander.jpg

en hadden jullie deze gast al gezien ? : :P

http://members.home.nl/optical/Wow/shizzle.jpg
Mag ik ff vragen met welke addon je je xp-bar er zo laat uit zien?

Ik heb al ff gezocht maar ik kan em niet echt vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119856

Anoniem: 41820 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 11:48:
[...]

Mag ik ff vragen met welke addon je je xp-bar er zo laat uit zien?

Ik heb al ff gezocht maar ik kan em niet echt vinden :)
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=418 alstu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Danku ;)

edit:

Nu heb ik die bar maar hoe laat ik em al die gegevens op de bar zelf zien ipv in een venster als je erboven zweeft? Vind het niet :x

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 22-05-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:47

Rmg

Maegrim schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 19:56:
melee crits zijn 200%, dus twee keer zoveel damage.
spell crits zijn 150%, dus anderhalf keer zoveel schade/healing.

ik ga volgende week naar spanje op vakantie en morgenavond loopt mn abbo af, dus heb ik net mn account gecanceled :)
nu maar hopen dat ik als ik terug ben gewoon een gamecardje toe kan voegen :/
waarom heb je hem eigenlijk gecancelled? je hoeft niet meteen een gamecard in te voeren.. als je daar een maand mee wacht maakt dat niets uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

ik ga (hopenlijk) deze week ook beginnen met WoW, en nu vroeg ik me af wat het vetst is om te doen. Dat ik als night elf ga beginnen staat wel vast maar waar zal ik voor kiezen ? Hunter druid warrior priest roque ik weet het echt niet :'( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Zucht schreef op zondag 22 mei 2005 @ 11:25:
[...]

Hoi Gaharay laat je niet zo op de kop zitten door de horde he :P Ik moet BRD ook nog doen :)
ghehee, goed om te weten ;)
ik neem wel ff contact met je op ingame als ik wil gaan :)

Vond nog een leuke screenie :)

Afbeeldingslocatie: http://img261.echo.cx/img261/6600/wow20050427213831512ug.th.jpg

De vredige (kuch) tijd dat er nog geen CP en HK's waren, en je nog regelmatig even kon dansen met de horde ^^

[ Voor 3% gewijzigd door TepelStreeltje op 22-05-2005 12:13 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Anoniem: 41820 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 11:53:
[...]

Danku ;)

edit:

Nu heb ik die bar maar hoe laat ik em al die gegevens op de bar zelf zien ipv in een venster als je erboven zweeft? Vind het niet :x

Added some new /slashCommands -
# /avgxp hide - hides it
# /avgxp show - shows it
# /avgxp move - allows moving
# /avgxp lock - prevents moving
# /avgxp dock - replaces xp bar

Denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
NEt een icy chill gehaald op mijn thrash blade. Ziet er kicke uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Wat vinden jullie van high lvl enchants? Icy chill mag er dan stoer uit zien, volgens thottbot proct (chance on hit) hij erg weinig. Lifestealing, fiery en crusader proccen wel veel vaker en zijn dan ook echt hun geld waard volgens hun. Is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:55

Xeo

Ligt het aan mij of is de server weer brak? Ik krijg me chars niet geladen :s
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.