Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.008 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:48:In booty bay is het ook lachen: Je pakt een willekeurige horde speler, ambusht hem, geeft hem nog wat tikken, en *poef* vanish. Als jij hem niet afmaakte, doen de bruisers het wel :')
Gelukkig gaan de bruisers vanaf volgende patch ook stealth checken. Het is IMO een exploit dat rogues ongestoord kunnen killen in neutral area's omdat de bruisers geen stealthcheck hebben.

/signed level 60 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:56

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Kaap schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:35:
[...]
Die zijn waardeloos, de bonus werkt alleen vs beasts. Tegen demons, undead en humanoid vecht je vaak genoeg en dan heb je 0,0 bonus.
True, maar mijn vorige daggers deden 35 en 29 damage, dus ik ga er wel op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:38:
[...]
Gelukkig gaan de bruisers vanaf volgende patch ook stealth checken. Het is IMO een exploit dat rogues ongestoord kunnen killen in neutral area's omdat de bruisers geen stealthcheck hebben.

/signed level 60 rogue
Klopt, ik ontdekte het ook nog maar gisteravond, en ik deed het omdat ik zelf vorige keer door een Horde Shaman werd aangevallen daaro.

Ik kan er echt niet mee zitten als het weggepatcht word, het was gewoon lollig om eens te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
haha gisteren ook zoiets meegemaakt. Ik stond bij de entrance naar BB bij de graveyard zo'n beetje. Zie ik daar een alliance dwarf aangepakt worden door 2 horde spelers. Ik denk, die help ik even dus ik healen...

Vallen die ##$!!@!@# bruisers mij aan omdat ik alléén maar die dwerg gehealed heb, verder niks! :(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Crashman schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:45:
haha gisteren ook zoiets meegemaakt. Ik stond bij de entrance naar BB bij de graveyard zo'n beetje. Zie ik daar een alliance dwarf aangepakt worden door 2 horde spelers. Ik denk, die help ik even dus ik healen...

Vallen die ##$!!@!@# bruisers mij aan omdat ik alléén maar die dwerg gehealed heb, verder niks! :(
je 'assist' iemand op dat moment neem je deel aan het 'gevecht' -> flagged

doel voor bruisers

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:48:
[...]

je 'assist' iemand op dat moment neem je deel aan het 'gevecht' -> flagged

doel voor bruisers
Zoiets had ik al wel door, maar waarom vallen ze die hordes niet aan dan :'(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Zeg, ik kan op de website niet terugvinden bij hoeveel punten je een bepaalde rang krijgt. Ik heb nu 190 CP's en ben daarmee nummer 410 in de ranking op mijn server, en heb dus de ranking Private gekregen.

Hoeveel CP's moet ik hebben voor de volgende rank, weet iemand dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:53:
Zeg, ik kan op de website niet terugvinden bij hoeveel punten je een bepaalde rang krijgt. Ik heb nu 190 CP's en ben daarmee nummer 410 in de ranking op mijn server, en heb dus de ranking Private gekregen.

Ik heb gisteren wel rank Corporal gekregen :D volgens mij had ik rond de 400/450 CP. Zal als ik thuiskom wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Crashman schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:52:
[...]

Zoiets had ik al wel door, maar waarom vallen ze die hordes niet aan dan :'(
daar ben ik zelf dus ook nog niet achter wat nou de trigger is wanneer ze je aanvallen

eerst dacht ik dat het een verband had met je reputation, maar na wat tests blijkt dat dus niet zo te zijn.

ik vermoed dat het te maken heeft met hate + aggro radius, zelfde als met mobs
maar zeker weten doe ik dat dus niet.

ben nog wel steeds op zoek welke factoren allemaal meespelen

btw all dat alliance slachten tijdens het devilsaur hunten heeft me nu grunt gemaakt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

is geen vast getal voor als er bij jou op de server niemand rvr'ed klim je snel in ranks , is et een hardcore rvr server dan duurt het ff iets langer.

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Zooooo heb ff geduurd maar voor diegenen die een goed werkende holy-specced priest ff willen begluren:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?117642

Ik vindt trouwens wel da Blizzard voor priests een fout heeft gemaakt hoor... De voordelen die je als holy-priest hebt (betere renew, hogere heals, snellere heals) zijn voor instances zeer belangrijk, maar je moet er dingen (mind-flay, shadowspecs) voor opgeven wat uiteindelijk het solo'en onmogelijk maakt :|
Als shadow-priest was ik in staat 2 tot 3 mobs tegelijk van eigen level af te maken. Als holy-priest moek uitkijken alsik er 2 pull van (eigen level -2 ). Met name holy-fire is een kansloze skill welke gewoon niet opweegt tegen mind-flay.
Wel is het zo dat ik in instances nu *veel* beter meedraai, healen en buffen gaat sneller en veel efficienter. Ik heb een manapool van 6k (unbuffed...) waar met arcane int en MotW het totaal wordt doorgetrapt naar een kleine 7k tot 7.5k, waar ik gewoon dik een half uur mee kan healen totdat ik moet resten voor mana.

Al met al is holy *de* spec voor instances, maar levelen e.d. gaat gewoon klote daarbuiten :(

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, na een paar dagen weer terug aan het front. Inmiddels lvl 51 (hikkend tegen de 52) en het lijkt alsof de horde af en toe weer met je omgaat zoals voor de pvp honor patches. In zones zoals Un'goro kun je je denk ik niet veroorloven dat je met een pvp duel o.i.d. bezig bent en er dan ineens een devilsaur in je nek zit te hijgen. Ik heb echter slechte verhalen over de Plaguelands gehoord, dus daar zal het wel weer precies andersom zijn.

Daarnaast ook battlegrounds flink aan de tand gevoeld. Ondanks de enorme latency op de testserver toch veel fun gehad. De sfeer doet wat UT-erig aan. (wat op zich niet negatief is :) Alleen mis ik instagib in dat geval wel een beetje :D) Ik heb alleen nog niet de kans gehad om de battlegrounds in Alterac Mountains te proberen. Iemand een idee of dit een beetje de multiplayer optie van C&C Renegade resembleert? Zou wel leuk zijn om een hele 'basis' zoals in Warcraft 1,2,3, te kunnen bouwen aan de hand van het minen en bomen hakken. Zo begreep ik dit gedeelte tenminste een beetje uit de Battlegrounds FAQ.

Ik zag in ieder geval meteen dat druids er een grote rol in spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Ryceck schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:08:
Zooooo heb ff geduurd maar voor diegenen die een goed werkende holy-specced priest ff willen begluren:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?117642

Ik vindt trouwens wel da Blizzard voor priests een fout heeft gemaakt hoor... De voordelen die je als holy-priest hebt (betere renew, hogere heals, snellere heals) zijn voor instances zeer belangrijk, maar je moet er dingen (mind-flay, shadowspecs) voor opgeven wat uiteindelijk het solo'en onmogelijk maakt :|
Als shadow-priest was ik in staat 2 tot 3 mobs tegelijk van eigen level af te maken. Als holy-priest moek uitkijken alsik er 2 pull van (eigen level -2 ). Met name holy-fire is een kansloze skill welke gewoon niet opweegt tegen mind-flay.
Wel is het zo dat ik in instances nu *veel* beter meedraai, healen en buffen gaat sneller en veel efficienter. Ik heb een manapool van 6k (unbuffed...) waar met arcane int en MotW het totaal wordt doorgetrapt naar een kleine 7k tot 7.5k, waar ik gewoon dik een half uur mee kan healen totdat ik moet resten voor mana.

Al met al is holy *de* spec voor instances, maar levelen e.d. gaat gewoon klote daarbuiten :(
http://wow.allakhazam.com/profile.html?22016

maat van me zen priest.. zen huidig spec werkt ook goed als een holy priest.. en heeft ff ietsje meer mana (ook in verhouding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Webgnome schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:33:
[...]

Had ik ook gelezen op thottbot. Er zullen dan natuurlijk ookj niet veel mensen zijn die alchemy gebruiken oftewel als ik ze heb, crystals, duurt het een jaar voordat ikz e kan gebruiken :+

p.. ik wist niet dat bronze bars nog zo goed verkochten .. dacht dat alle 'low' levels nu wel klaar waren met die meuk
Wij hebben 2 lvl 60 alchemists in de guild dus kan iedere dag iets om laten zetetn mocht het nodig zijn.

Verder kun je in de grote steden ook wel vaak mensen vinden die hun timers prostitueren voor een paar G :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Snappie88 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 06:37:
Goedemorgen :)

Zojuist m'n eerste dagje E3 erop zitten, en ik dacht 'laat ik m'n medetweakers maar vertellen hoe de Blizzard booth eruit ziet'. Groot is die helaas niet, alleen World of Warcraft en Starcraft Ghost werden getoond. Starcraft Ghost ga ik morgen of overmorgen wel aan de slag mee, maar World of Warcraft is gewoon _NIET_ boeiend! Niets geen uitbreiding ofzo, nee ze laten gewoon de aankomende patch draaien op de systemen (dus inclusief Battlegrounds) en ze draaien een mooie trailer (waaruit je wel kan opmaken dat er in de toekomst een uitbreiding komt). Niets boeiends helaas. Wat wel mooi is, is dat ik vanuit L.A. ook op de Europese servers kan inloggen, dus morgen weer eventjes m'n verslaving wat aandacht gunnen :P

Groeten uit L.A. :7
Bedankt voor de heads up. Wel jammer dat Blizzard zo weinig laat zien maar goed we kennen ze langzamerhand wel dus Ghost (en al helemaal SC2 of WC4) gaan nog heel lang duren. Enig idee wanneer Ghost nou uitkomt? Dit jaar nog?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Binno schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:20:
[...]

http://wow.allakhazam.com/profile.html?22016

maat van me zen priest.. zen huidig spec werkt ook goed als een holy priest.. en heeft ff ietsje meer mana (ook in verhouding)
Devout belt,
Devout robe,
Devout Crown,
*tot zover logisch*
Dreamist sandals, :/
Magisters mantle, :/
Magisters leggings, :/

Wat voor parties gaat die gast mee dattie mage/warlock stuff krijgt :) Klopt er ergens iets nie imho maarjah :) Had hij nou voor die dingen ook devout stuff gehad dan had ze spec nog wa beter geweest :)
Reden overigens dat zijn mana verhoudingsgewijs hoger is dan mij is dat ik me dus focus op de devout set en daarnaast spirit een klein beetje boven intellect zet. Zet zijn int/spir maar s naast de mijne dan zie je het verschil :)
Ook een van de redenen dattik zou weinig downtime heb iedere keer. Ik regen gemiddeld 85-90 mana per tick.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryceck op 19-05-2005 10:28 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

AAAARRRRGGG ik wordt knettergek hiero.

Elke keer als ik een quest complete, dat wordt ik gedisconnect :(. Ik druk dus Complete Quest, dat gaat goed, maar vervolgens kan ik met niemand meer praten of me quest bekijken en ja hoor Diconnected from server ......

Maja ik ga gewoon lkkr door met me PvP lvl 20 warrior Dwarf :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

elke dag MC wel zon beetje doet ie nu..
Notna schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:35:

Elke keer als ik een quest complete, dat wordt ik gedisconnect :(. Ik druk dus Complete Quest, dat gaat goed, maar vervolgens kan ik met niemand meer praten of me quest bekijken en ja hoor Diconnected from server ......

kan een bug zijn op de us server als ik een boss dichtbij de princess afmaak (in maraudon) dan kan ik wel looten maar daarna kan ik niet meer lopen , en dan sta ik daarna maar wat.. dat zuigt ook wel.. misschien reinstall of dat je interface voor dit probleem zorgt

[ Voor 91% gewijzigd door Binno op 19-05-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Gooi je WTF & WTB folder eens leeg. Je bent wel al je settings kwijt enzo, inclusief macros, maar ik heb een keer een gelijksoortig probleem gehad en toen was dit voor mij de oplossing :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Binno schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:36:
elke dag MC wel zon beetje doet ie nu..

[...]

kan een bug zijn op de us server als ik een boss dichtbij de princess afmaak (in maraudon) dan kan ik wel looten maar daarna kan ik niet meer lopen , en dan sta ik daarna maar wat.. dat zuigt ook wel.. misschien reinstall of dat je interface voor dit probleem zorgt
Landslide bug :P algemeen bekend

zodra die dood is, doe je logout -> terwijl timer loopt, druk je op cancel en kan je weer lopen
zeer irritant als je melee bent en de mage/healer trekt aggro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ah eindelijk ook een accountje hier, na 31 delen alleen maar lezen is het soms ook wel fijn om eens te reageren ;-)

Trouwens iemand nog tips qua wapens voor mij op dit lvl?
Loop nu met :

Mainhand : http://www.thottbot.com/?i=4632
Offhand : http://www.thottbot.com/?i=3934

En met een macro switch ik naar mainhand : http://www.thottbot.com/?i=12457 voor Ambush en backstabs..

Ik krijg morgen al een http://www.thottbot.com/?i=4664 van een guildmate.

Ook hoor ik goede woorden over een Thrash Blade, deze komt uit Zul Far'rak , maar welke quest dan ?

[ Voor 72% gewijzigd door RaseriaN op 19-05-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:51:
Ah eindelijk ook een accountje hier, na 31 delen alleen maar lezen is het soms ook wel fijn om eens te reageren ;-)
Vette Sig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Pff, ik moet nog een rogue zien, die door mijn plate heen stabbed.
http://www.wowrankings.co....htm?name=Vaughan&s_id=95

Server is nog aan het updaten..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat probleem had ik ook.
je moet op je netwerkkaart hardware checksum offload uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

FragNeck schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:07:
[...]

Mja, ik heb nog geen pvp tegenover een warrior van mijn level gehad, de meeste warriors die ik tegenkom zijn ?? en mounted, dus dat gevecht ga ik liever niet aan :')

Wel warriors level 24 enzo bij raids, maar die zijn natuurlijk een koekie :+

Het is waar dat wij onze gevechten uitkiezen, maar dat is juist de kracht van de rogue. Als ik weinig kans zie te winnen, begin ik er niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

FragNeck schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:07:
[...]

Gelukkig kunnen we je stunnen, coldblood, ambush, vanish, evt rupture (dat armor neglect)
Plate is taai klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:51:

Trouwens iemand nog tips qua wapens voor mij op dit lvl?
Loop nu met :

Mainhand : http://www.thottbot.com/?i=4632
Offhand : http://www.thottbot.com/?i=3934

En met een macro switch ik naar mainhand : http://www.thottbot.com/?i=12457 voor Ambush en backstabs..

Ik krijg morgen al een http://www.thottbot.com/?i=4664 van een guildmate.

Ook hoor ik goede woorden over een Thrash Blade, deze komt uit Zul Far'rak , maar welke quest dan ?
maraudon niet Zull , bij nijels point heb je dichtbij de gryphon master een questgiver die je naar de princess of maraudon stuurt en die je dan moet killen en das cker een goed zoniet heel erg goed zwaardje om te hebben

dropt ook een zwaard in zull farrak of was et een hamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:20:
[...]

Gelukkig kunnen we je stunnen, coldblood, ambush, vanish, evt rupture (dat armor neglect)
Plate is taai klopt ;)
Je vergeet blind en poisons enzo :*)

- edit - En expose armor :P

[ Voor 6% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-05-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:23:
[...]

Je vergeet blind en poisons enzo :*)

- edit - En expose armor :P
Hijs online :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Heeft iemand die quests al gehaald die als reward (Warblade of Caer Darrow) heeft?

Om die reward te halen moet je eerst een aantal quests doen, maar ik kan de questgiver niet vinden van de eerste quest. Weet iemand waar je deze rij quests begint?
Hopelijk snapt iemand wat ik bedoel, want ik zit hier op m'n werk en kan niet op thottbot om een aantal linkjes te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Starts and ends at:
Magistrate Marduke
Western Plaguelands

Step 1: The Human, Ras Frostwhisper [Level 62]

Step 2: The Dying, Ras Frostwhisper [Level 62]

Step 3: Menethil's Gift [Level 62]

Step 4: Menethil's Gift [Level 62]

Step 5: Soulbound Keepsake [Level 62]

Step 6: The Lich, Ras Frostwhisper [Level 63]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:20:
[...]

Plate is taai klopt ;)
als je dan ook nog eens zorgt dat je niet of nauwlijks dodged/evade dan win je het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Weet iemand dan ook waar die Magistrate te vinden valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=11286

Dit kan ik er van vinden, hij is dus of buiten Scholomance, of erin (kan niet echt zeggen dat ik daar een npc binnen heb zien zitten) staan wel 2 npc´s buiten. misschien is het 1 van die 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:58:
[...]

als je dan ook nog eens zorgt dat je niet of nauwlijks dodged/evade dan win je het wel :+
Vooral van Evasion aflbijven anders kun je maar beter meteen stoppen...
Cripple Poison erop en maar blijven hakken, het voordeel is dat wij telkens het gevecht opnieuw kunnen beginnen door stealth/vanish en dan een distract en weer een ambush...

Maarja met plate duurt het zo lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:03:
[...]

Vooral van Evasion aflbijven anders kun je maar beter meteen stoppen...
Cripple Poison erop en maar blijven hakken, het voordeel is dat wij telkens het gevecht opnieuw kunnen beginnen door stealth/vanish en dan een distract en weer een ambush...

Maarja met plate duurt het zo lang ;)
mja inderdaad, de vraag is wil je wel opnieuw beginnen als er een warrior tegenover je staat met 6K plate armor en een Arcanite reaper 8)7

denk dat je je vanish dan liever gebruikt om te ontsnappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vorige week tegen de 900 CP en stond daarmee op ranking 600 nog wat op de server Bladefist, verschrikkelijke laggy server zo af en toe btw. Je word rested terwijl je aan het aanvallen bent zeg maar!

Edit: FF gekeken wat ik deze week sta, had 443 CP en op ranking 1250... voorlopig nog maar ff scout.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Het valt mij op dat naarmate ik hoger in lvl wordt, ik steeds meer slechte spelers tegenkom.

Gisteravond in Felwood aan het questen met 51 Shaman, 51 Rogue, 54 Priest uit mijn guild, kwamen we een 53 Rogue, 54 Druid, 54 Hunter en 60 Paladin tegen.

Nou, ik heb nog nooit zulke slechte PvPers gezien, we wonnen met gemak, en alleen omdat er een Elite Infernal ons ineens vanachteren aanviel, kon die 60 pally shielden en wegrennen...

Ook aan Horde zijde trouwens hoor, in elke LFG group zit tegenwoordig wel iemand die totaal geen idee heeft waar ie mee bezig is, en volgens mij was het toen ik lower lvl was toch wel wat beter gesteld met de skills van anderen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:24:
Het valt mij op dat naarmate ik hoger in lvl wordt, ik steeds meer slechte spelers tegenkom.

Gisteravond in Felwood aan het questen met 51 Shaman, 51 Rogue, 54 Priest uit mijn guild, kwamen we een 53 Rogue, 54 Druid, 54 Hunter en 60 Paladin tegen.

Nou, ik heb nog nooit zulke slechte PvPers gezien, we wonnen met gemak, en alleen omdat er een Elite Infernal ons ineens vanachteren aanviel, kon die 60 pally shielden en wegrennen...

Ook aan Horde zijde trouwens hoor, in elke LFG group zit tegenwoordig wel iemand die totaal geen idee heeft waar ie mee bezig is, en volgens mij was het toen ik lower lvl was toch wel wat beter gesteld met de skills van anderen.
Op mijn server weten zelfs de low levels goed waar ze mee bezig zijn. Ik zie nooit iemand klungelen, behalve gisteravond. Bij dat Jungle Fighter Compound (lvl 32~35 mobs) stond een 36 Mage als een idioot te vechten tegen 3/4 mobs tegelijk, liet steeds bijna het leven. Tis dat ik daar ook aan het questen was dat ik hem steeds uit de brand kon helpen. Hij pulde steeds een hele groep tegelijk.

Een bedankje kwam er niet als ik hem hielp. Ik gaf nog een kleine hint, door te zeggen 'that was a close one there mate' en toen kwam er terug 'yeah, im a noob, playing with my sons char'

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:24:
[...]

Ik had vorige week tegen de 900 CP en stond daarmee op ranking 600 nog wat op de server Bladefist, verschrikkelijke laggy server zo af en toe btw. Je word rested terwijl je aan het aanvallen bent zeg maar!
ranking wordt per week vastgesteld
CP is altijd over je hele carreer

als jij in 1 week de meeste cp's haalt ben je die week ranked nr 1
dat wil niet zeggen dat je overall dehoogste cp's hebt, en dus de hoogste rang.

hoe hoger je komt, hoe meer cp's je nodig hebt voor volgende rank
tevens denk ik dat de hoeveelheid cp's die je nodig hebt voor de officiers rangen dynamisch veranderd, aangezien je anders op een gegeven moment alleen maar grand marshals etc hebt rondlopen.

bepalend voor je rang is dus de hoeveelheid CP's ten opzichten van de totale hoeveelheid CP's die er door iedereen verdiend zijn per rang

op een gegeven moment zul je dus ook redelijk je best moeten doen voor de lagere rangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:32:
[...]

Een bedankje kwam er niet als ik hem hielp. Ik gaf nog een kleine hint, door te zeggen 'that was a close one there mate' en toen kwam er terug 'yeah, im a noob, playing with my sons char'

:')
Kan zoonlief straks voor 10g z'n items repairen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:34:
[...]

ach zolang zoonlief thuis woont, de electriciteitsrekening niet hoeft te betalen, en achter de PC van pappa zit, moet zoonlief niet zeiken :P

damn heb zin om te spelen :/ wil lvl 60 halen
heb al vuurwerk en drank ingeslagen om het te vieren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:34:
[...]

Mja, maar ik ben er toch altijd bedacht op. Er is namelijk nog steeds dat bedrijf dat onder de naam IXMP (dacht ik?) diensten aanbied. Ze verkopen items en goud, en voor een X bedrag kun je je char binnen 1 maand naar level 60 laten spelen.

Hun dekmantel zou zijn dat ze met het char van een vriend spelen oid. Ik vind het een lame manier van spellen ruineren, en het zou moeten stoppen. Er lopen dus chars rond die met niemand teamen en niemand communiceren, als ik de verhalen mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:39:
[...]

ach zolang zoonlief thuis woont, de electriciteitsrekening niet hoeft te betalen, en achter de PC van pappa zit, moet zoonlief niet zeiken :P

damn heb zin om te spelen :/ wil lvl 60 halen
heb al vuurwerk en drank ingeslagen om het te vieren :P
Mijn vriendin feliciteerde me toen ik level 35 haalde :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:40:
[...]

Mijn vriendin feliciteerde me toen ik level 35 haalde :')
Zo daar bof je mee. De meeste gasten krijgen een stomp voor hun bek als ze weer zolang achter de pc zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

guild maat van mij word er soms afgekicked door zijn vriendin omdat zij ook even wil spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 23:38
Tpn schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:02:
http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=11286

Dit kan ik er van vinden, hij is dus of buiten Scholomance, of erin (kan niet echt zeggen dat ik daar een npc binnen heb zien zitten) staan wel 2 npc´s buiten. misschien is het 1 van die 2
Als je kijkt bij een van die comments op thott bij die quests zie je dat de questgiver een ghost is. Je moet dus dat trinket hebben van een andere quest in Scholomance om hem te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tpn schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:45:
guild maat van mij word er soms afgekicked door zijn vriendin omdat zij ook even wil spelen :D
M'n vriendin heeft haar eigen computer en eigen account :P

Lvl 47 hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Het is altijd wel grappig om die reacties van Thalan te lezen die toch wel erg pro-rogue is ;)

Ja, ik speel zelf ook rogue. :)

Ik heb de WeaponSwap/Stancesets mod. Ga ik in stealth, dan wordt de dagger naar mijn mainhand geswitched en sword naar off hand. Bij normaal draait dit weer om.

Dan heb ik een backstab macro, die is als volgt.

/script WeaponSwap('dagger', 'sword');
/castSpell Backstab(rank 4);

dat laatste regeltje ken ik niet precies uit mijn hoofd..zoiets was het, kan nu niet op WoW.

Heb ik een sword in mijn main, en spam ik de macro (4, 4, 4 ;) ) dan switch hij automatisch naar dagger en dan backstabben maar! (de 1e keer switched hij alleen, de volgende keren zal hij de weaponswap skippen en backstabben).

Bij sinister strike is dit omgedraaid, dus heb ik een dagger, pak dan mijn sword en SS maar!

Best of both worlds :)

Trouwens ook maar herbalism genomen als prof. Fadeleaf is echt gigantisch duur in de AH waardoor Blind niet echt een optie is die je vaak tot je beschikking hebt, toch is het wel fijn.

Heb trouwens ook maar eens wat modjes geinstalleerd. Geen pakketten zoals cosmos oid, maar MobHealth, MonkeyQuest etc. Stunwatch is ook fijn voor een rogue, kun je zien hoe lang je slachtoffer nog gestunned zal blijven. Spellalert is ook praktisch. Begint een priest fear te casten, dat verschijnt dat boven zijn hood, zodat ik sprint + gouge/kick kan doen ;)

Lvl 37 nu, denk dat ik die Stranglethorn Hill chapters eens ga afmaken, daar heb ik aardig wat van. Nou ja, zat te doen :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Imodium schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:16:
Het is altijd wel grappig om die reacties van Thalan te lezen die toch wel erg pro-rogue is ;)

Ja, ik speel zelf ook rogue. :)

Ik heb de WeaponSwap/Stancesets mod. Ga ik in stealth, dan wordt de dagger naar mijn mainhand geswitched en sword naar off hand. Bij normaal draait dit weer om.

Dan heb ik een backstab macro, die is als volgt.

/script WeaponSwap('dagger', 'sword');
/castSpell Backstab(rank 4);

dat laatste regeltje ken ik niet precies uit mijn hoofd..zoiets was het, kan nu niet op WoW.

Heb ik een sword in mijn main, en spam ik de macro (4, 4, 4 ;) ) dan switch hij automatisch naar dagger en dan backstabben maar! (de 1e keer switched hij alleen, de volgende keren zal hij de weaponswap skippen en backstabben).

Bij sinister strike is dit omgedraaid, dus heb ik een dagger, pak dan mijn sword en SS maar!

Best of both worlds :)

Trouwens ook maar herbalism genomen als prof. Fadeleaf is echt gigantisch duur in de AH waardoor Blind niet echt een optie is die je vaak tot je beschikking hebt, toch is het wel fijn.

Heb trouwens ook maar eens wat modjes geinstalleerd. Geen pakketten zoals cosmos oid, maar MobHealth, MonkeyQuest etc. Stunwatch is ook fijn voor een rogue, kun je zien hoe lang je slachtoffer nog gestunned zal blijven. Spellalert is ook praktisch. Begint een priest fear te casten, dat verschijnt dat boven zijn hood, zodat ik sprint + gouge/kick kan doen ;)

Lvl 37 nu, denk dat ik die Stranglethorn Hill chapters eens ga afmaken, daar heb ik aardig wat van. Nou ja, zat te doen :)
Daarom ben ik blij dat ik in een fatsoenlijke guild zit, heb zelf skinning en mining (ja beide gathering) maar we hebben guildcrafters en eventueel herbalism harvesters, dan kan ik gewoon gratis die Fadeleaf krijgen :)

En pro-rogue, ja welke rogue speler is dat nou niet? Je zult echt van niemand anders een complimentje krijgen hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hardware Checksum disablen in de properties van je NIC en dit probleem is opgelost.

http://forums-en.wow-euro...14289&p=1&tmp=1#post14289
Dan moet je dat wel verdomd goed timen want onze fear is een instant, ik moet de eerste nog mee maken die mijn Psychic Scream interrupt :)

[ Voor 31% gewijzigd door Ace op 19-05-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Imodium schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:16:
Spellalert is ook praktisch. Begint een priest fear te casten, dat verschijnt dat boven zijn hood, zodat ik sprint + gouge/kick kan doen ;)
De fear van een priest is instant dus je moet wel HEEL snel zijn :+.

Btw thalan, heb je nou de sig en ondertitel van Raserian overgenomen? 8)7 .

Edit: Spuit 11.

[ Voor 7% gewijzigd door QlimaX op 19-05-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
8)7

Mages en polymorph, huhuh. :Y)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

keldon schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:22:

Dan moet je dat wel verdomd goed timen want onze fear is een instant, ik moet de eerste nog mee maken die mijn Psychic Scream interrupt :)
Gelukkig zijn er Trinkets of the Alliance, die er lekker voor zorgen dat alle Stun/Charm/Fear effecten worden gecanceld... mits goed gedaan heeft clothwearer geen kans meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:18:
[...]

Daarom ben ik blij dat ik in een fatsoenlijke guild zit, heb zelf skinning en mining (ja beide gathering) maar we hebben guildcrafters en eventueel herbalism harvesters, dan kan ik gewoon gratis die Fadeleaf krijgen :)

En pro-rogue, ja welke rogue speler is dat nou niet? Je zult echt van niemand anders een complimentje krijgen hoor >:)
Ja hoor, ik zie het al voor me, ik ambush een Horde Mage en krijg na zijn ress een /clap en /bow zeker :P

Het is een selfsustainig race, solo, beetje rugged enzo. Tis dat ik geen RP speel, ik zou er heel erg geschikt voor zijn :')

En wat betreft fadeleaf: Je kan het gedropt krijgen van de Medicine men in het Kurzen Jungle Compound. 1 Fadeleaf is goed voor 3x blind, kreeg het 3x gedropt in 5 minuten daaro.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:31:
[...]

Gelukkig zijn er Trinkets of the Alliance, die er lekker voor zorgen dat alle Stun/Charm/Fear effecten worden gecanceld... mits goed gedaan heeft clothwearer geen kans meer :9
Nah, is er echt een trinket dat stun EN fear blokt? En is dat een constant effect of een instant met cooldown?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:41:
[...]

Nah, is er echt een trinket dat stun EN fear blokt? En is dat een constant effect of een instant met cooldown?
Tis niet blocken, tis cancelen.. en het is een PvP award als je corporal word (lees : je moet hem kopen) Het is eenmalig met een cooldown (die ik zo niet weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:45:
[...]

Tis niet blocken, tis cancelen.. en het is een PvP award als je corporal word (lees : je moet hem kopen) Het is eenmalig met een cooldown (die ik zo niet weet)
En corporal is rank 2, dus dat moet te doen zijn deze week. Wat kost dat ding?

[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-05-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:46:
[...]

En corporal is rank 2, dus dat moet te doen zijn deze week. Wat kost dat ding?
1gf 20s dacht ik

cooldown is 30 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:48:
[...]

1gf 20s dacht ik

cooldown is 30 sec
Snel rank 2 worden dus! Die fear komt me mn neus uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

cooldown op mijn trinket is 5 minuten hoor :) 30 seconden zou wel heel erg lam zijn voor mage´s/priests

en je kan hem gewoon in stormwind kopen voor alience dat is

als mage zou ik hem gewoon de 2e keer weer sheepen, dan maar een diminishing penalty duurt de polymorph nog steeds over 10 seconden, meer dan zat om wat te executen

[ Voor 34% gewijzigd door Tpn op 19-05-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tpn schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:53:
cooldown op mijn trinket is 5 minuten hoor :) 30 seconden zou wel heel erg lam zijn voor mage´s/priests

als mage zou ik hem gewoon de 2e keer weer sheepen, dan maar een diminishing penalty duurt de polymorph nog steeds over 10 seconden, meer dan zat om wat te executen
sjit jah, klopt, my bad, duration van trinket is 30 sec :P timeout is 5 mins
sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tpn schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:53:

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:56:
[...]

sorry
Al de duration 30 seconden is kun je direct nog een keer sheepen wel vergeten, ook al is het diminishing. Je kan 30 seconden lang niet stunnen, en 30 seconden daar legt de gemiddelde rogue wel 3 mages in om :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:02:
[...]

[...]

Al de duration 30 seconden is kun je direct nog een keer sheepen wel vergeten, ook al is het diminishing. Je kan 30 seconden lang niet stunnen, en 30 seconden daar legt de gemiddelde rogue wel 3 mages in om :D
Pas op, ze kunnen ook frost nova doen, pyroblast waardoor je niet kan stealthen waardoor je snel moet reageren anders zijn de 30 secs zo op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:03:
[...]

Pas op, ze kunnen ook frost nova doen, pyroblast waardoor je niet kan stealthen waardoor je snel moet reageren anders zijn de 30 secs zo op!
Das waar, zonder stealth word het lastig. Maar je hoeft er met je melee (crit) attack maar 2 om te leggen binnen die 30 seconden. De derde geef je een blind mee, en een ambush of backstab + evis, das meestal ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

die duratie was mij dan weer onbekend, maar mages hebben wel meer om rogue´s af te stoppen hoor.
Mana shield, fireball fireblast, iceball, blink damage dealen frost nova.. dan moet de rogue toch al behoorlijk wat van zijn health missen. mage trouwens ook groot gedeelte van zijn mana.
Mocht de mana tekort zijn dan zullen de 30 seconden wel aardig om zijn, sheep je de rogue -> evocation en let the games begin :)

Lol thalan,

tegen 3 mages begin je helemaal niks, de ene frostbolt je waardoor je amper vooruit komt de andere 2 nemen afstand en nuken je voordat je er maar bij 1 in de buurt komt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Tpn op 19-05-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Tpn schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:12:
die duratie was mij dan weer onbekend, maar mages hebben wel meer om rogue´s af te stoppen hoor.
Mana shield, fireball fireblast, iceball, blink damage dealen frost nova.. dan moet de rogue toch al behoorlijk wat van zijn health missen. mage trouwens ook groot gedeelte van zijn mana.
Mocht de mana tekort zijn dan zullen de 30 seconden wel aardig om zijn, sheep je de rogue -> evocation en let the games begin :)
Wil niet vervelend doen, maar een goede rogue houd die timer heus wel in de gaten hoor, want als die timer om is moet of de mage dood zijn of de rogue in stealth zijn / out of sight..

Sowieso zullen beide vraag laag zijn, maar een cheapshot / eviscrate verhelpt dat meestal wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

stealth helpt de rogue niet in zijn combat dit keer :)

Racial human skill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:14:
[...]

Wil niet vervelend doen, maar een goede rogue houd die timer heus wel in de gaten hoor, want als die timer om is moet of de mage dood zijn of de rogue in stealth zijn / out of sight..

Sowieso zullen beide vraag laag zijn, maar een cheapshot / eviscrate verhelpt dat meestal wel ;-)
In 30 seconden heb ik een rogue echt wel neer hoor.
Vooral als ik richting de execute kom.

Met 10.61% als crit is het helemaal relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

FragNeck schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:18:
[...]

In 30 seconden heb ik een rogue echt wel neer hoor.
Vooral als ik richting de execute kom.

Met 10.61% als crit is het helemaal relaxed.
lage critrate ;) ik zit gemiddeld met een 23% crit rate (ja ik heb absurd veel agi voor mn lvl)
Maar een Warrior heb ik die trinket niet zo heel erg hard nodig als tegen een mage/priest/warlock..
Warrior moet je heel anders bespelen maarja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Tpn schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:16:
stealth helpt de rogue niet in zijn combat dit keer :)

Racial human skill :P
Perception is inderdaad wel erg goed om mee te kijken ja, maarja let jij erop als een rogue je helemaal tot moes aan het rossen is? Nee, en tegen de tijd dat je eraan denkt zit ik aan de zijkant van je ipv voor je (waar de stealthdetection werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:31:
[...]

Tss, Alliance Rogues zijn een lachertje.... :+

Oh wacht, vandaar dat ik alleen maar aangevallen wordt als ik zit te drinken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ow jah ik denk dat je gelijk hebt, mages kunnen gewoon niks doen..

On_E shush met je WoTF :P ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Tpn op 19-05-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:24:
[...]

Oh wacht, vandaar dat ik alleen maar aangevallen wordt als ik zit te drinken....
Laat maar

[ Voor 27% gewijzigd door RaseriaN op 19-05-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:56:
[...]
sorry
Duration 30s ? Volgens mij niet hoor je kunt alleen 1 x dispellen en dan heb je een timeout van 5m. Dus een dubbele sheep bijvoorbeeld en je hebt er niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar klonk wel aannemelijk die 30 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:24:
[...]

Niet gaan zitten dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gelukkig begrepen jullie de smiley bij mijn post.

Moet trouwens zeggen dat het me wel steeds beter af gaat vs Rogues, vooral Curse of Exhaustion is zeer handig.

Zo kan ik blijven kiten, en als zijn evt. trinket dan over is, dan kan mijn succy beginnen met charmen, en mijn SB's beginnen met critten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Laat nou maar, ze haten je 'class' toch alleen maar.. alle rogues zijn fout |:(
Hun eigen class heeft geen rotte appels natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:33:
[...]

Laat nou maar, ze haten je 'class' toch alleen maar.. alle rogues zijn fout |:(
Hun eigen class heeft geen rotte appels natuurlijk
Jij begreep de smiley dus niet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:34:
[...]

Jij begreep de smiley dus niet... :P
Dan moet je zulke bullcrap niet posten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:02
ik poly hoe dan ook altijd 2 keer direct achter elkaar, tegen de tijd dat mijn tegenstander zijn trinket heeft gebruikt is hij meestal ongeveer een halve seconde later alweer schappievleesch

... tegen polymorph dus nogal zinloos die trinket, en 10 seconden in plaats van 15 is niets

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de test server geprobeerd?? is echt SUPER funny :P allemaal lvl 60 beetje dingen testen en tactieken bedenken iedereen duelled aleen de lag is jammer :( maarja dat krijg je met zoveel lui BG is ook stoer >:) beetje met de vlag rondjes rennen en doodgaan :P
moet je maar een keer proberen voor de afwisseling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QlimaX schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:27:
[...]

Duration 30s ? Volgens mij niet hoor je kunt alleen 1 x dispellen en dan heb je een timeout van 5m. Dus een dubbele sheep bijvoorbeeld en je hebt er niets meer aan.
Volgens mij is het inderdaad ook een dispel. Er staat immers ook 'removes all...' niet 'negates all...' of zo.

Anders zou het ook wel een erg grote invloed hebben op PvP

Oh en nog even eerder. Een rogue tegen 3 zelfde level mages? Zodra we het over boven de lvl 40 hebben, geef ik je 5 seconden zodra je uit stealth komt. Als het maar 2 mages zijn geef ik je 2 seconden extra. :) Ik ben van mening dat de 1 net zo gevaarlijk is voor de ander als andersom.

Als je gaat drinken/eten zet je mana shield op. Kans is groot dat als je health niet TE laag is, je de eerste aanvalt overleeft. Dan is het gewoon een kwestie van first aid gebruiken na een poly en je bent 'good to go'.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
QlimaX schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:27:
[...]

vaag mischien iets raars met mijn cooldowncount addon

als ik mijn shaman insignia of the horde gebruik, zie ik een cooldown van 30sec aftellen

zal vanavond even kijken hoe het precies zit, heb hem pas 1 dag :P en pas 3x gebruikt ofoz in een tijdspanne van 2 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:35:
[...]

Dan moet je zulke bullcrap niet posten :/
Bullcrap ?

Laat maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:33:
Gelukkig begrepen jullie de smiley bij mijn post.

Moet trouwens zeggen dat het me wel steeds beter af gaat vs Rogues, vooral Curse of Exhaustion is zeer handig.

Zo kan ik blijven kiten, en als zijn evt. trinket dan over is, dan kan mijn succy beginnen met charmen, en mijn SB's beginnen met critten. :P
Tja een goeie rogue houdt je in stunlock of killt je gewoon in 5 seconden..

Daar doe je echt 0,0 tegen helaas als cloth-drager...

Even ervanuit gaande dat ie je stealthed van achter neemt :+

Is het geen stealth aanval dan is er tegen een rogue nog aardig te doen... al is het met die anti-fear trinkets wel een stuk lastiger geworden voor Warlocks..

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 19-05-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:39:
[...]

Bullcrap ?

Laat maar....
Ik noem jouw class toch ook geen lachertje of wel dan?
Beetje flamen kan iedereen wel denk ik zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:41:
[...]

Ik noem jouw class toch ook geen lachertje of wel dan?
Beetje flamen kan iedereen wel denk ik zo 8)
Je voelt je iig wel snel aangesproken moet ik zeggen. :o

Ik reageerde sarcrastisch op iemand die over rogue vs clothwearers was begonnen.

Was niet als flame bedoeld iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:45:
[...]

Je voelt je iig wel snel aangesproken moet ik zeggen. :o

Ik reageerde sarcrastisch op iemand die over rogue vs clothwearers was begonnen.

Was niet als flame bedoeld iig.
Dat moet je wel in WoW ;)
nfi van mijn kant in elk geval, tis gewoon zo hoerig dat je constant als rogue class zijnde gedenigreerd word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ff relaxen heren, thread is al eens dicht geweest, zou zonde zijn als hij nu permanent dicht gaat.

Heb 2 chars op de testserver, maar ivm de lag en queue is het zowat onmogelijk om 'goed' te testen

Dus ik wacht wel op de volgende contentpatch, intussen Djengis naar 60 toe brengen en sparen voor epic mount
RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:46:
[...]

nfi van mijn kant in elk geval, tis gewoon zo hoerig dat je constant als rogue class zijnde gedenigreerd word :)
wees blijd dat je geen warlock of palladin bent :+

[ Voor 35% gewijzigd door Bokkie op 19-05-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:48:
ff relaxen heren, thread is al eens dicht geweest, zou zonde zijn als hij nu permanent dicht gaat.

Heb 2 chars op de testserver, maar ivm de lag en queue is het zowat onmogelijk om 'goed' te testen

Dus ik wacht wel op de volgende contentpatch, intussen Djengis naar 60 toe brengen en sparen voor epic mount

[...]

wees blijd dat je geen warlock of palladin bent :+
Na dat op de testserver eens geprobeerd te hebben wil ik ook wel een Epic Mount. Scheelt toch weer een flink stuk qua snelheid :)

Wat horde tegen paladins hebben kun je denk ik beter haat noemen. Ik heb zelf iig (als alliance) nog geen problemen met paladins. Dat naar warlocks vaak wat scheef gekeken wordt heeft misschien iets te maken met het feit dat ALS ze een pet gebruiken ze op de een of andere manier altijd wel een wipe kunnen veroorzaken. (misschien alleen mijn ervaring :) )

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:39:
... Als je gaat drinken/eten zet je mana shield op. ...
Euhmm.. even een vraag hier over; ik ben nog maar level 20, dus eigenlijk nog redelijk n00b, hehe.. Maar als je in gevecht bent, dan kun je toch helemaal niet eten en/of drinken? :?

// Edit:
Of bedoelde je, schild opzetten als je eet/drinkt om te voorkomen dat je aangevallen wordt? Dan snap ik het. :)

[ Voor 16% gewijzigd door OkkE op 19-05-2005 14:53 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoipoip schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:59:
Weet iemand dan ook waar die Magistrate te vinden valt?
Voor Warblade of Caer Darrow:

Eerst de Questline van Eva Sarkov helemaal doorlopen (das idd een van de twee die buiten staat). Dat is ongeveer 3x Scholo 5 man tot verschillende bosses (Theo the Butcher, Jandice Barov, dan Kirtonos the Herald). Dan krijg je van haar een trinket om de geesten van de mensen van Caer Darrow te zien. Marduk staat bovenaan de Scholomance en van hem krijg je de Lich questline. Die ook doen (nog es 3x Scholo of zo, en een keertje 5 man Strat Undead side) en dan mag je met je Warblade spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Ehm.. je kiest een dief-class en vindt het gek dat je 'gedenigreerd' wordt? :P

Je kiest er voor om een outcast te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Feit. Vooral op de Amerikaanse fora is het erg, daar zijn Rogue's bij voorbaat al uitgesloten van discussie want het 'zijn toch maar lamers'. En er worden 10tallen topics geopend met als TT 'NERF ROUGES' of 'NERF SHAMANS' , want shamans schijnen na rogues de meest irritante te zijn voor andere classes.

Het is gewoon een caster met mail, dus ik kan me voorstellen dat velen er niet mee om kunnen gaan.

Ik ga nog even verder met 'oneervol' killen dan vanavond, ik wil zsm corporal worden, dan heb ik die trinket lekker snel :D

Even in STV rondhangen is genoeg voor een kill of 10, en daarna met de boot naar Ratchet doet de rest. Je daagt een horde speler uit door voor zijn neus te dansen, of je neemt een lowlevel newbie mee als escorte om de aanval uit te lokken terwijl jij stealth blijft.

En dan *tjakkaaa* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
RaseriaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:18:En pro-rogue, ja welke rogue speler is dat nou niet?
Ikke. Er zijn gewoon te veel rogues. Voor elke BRD/LBRS/UBRS/STRAT/SCHOLO group zijn er zeker 10 rogues. Na level 55 werd ik me rogue echt kotsbeu. Anderhalf uur in Iron Forge staan bleren voor een instancegroup.

Een goede guild? Had ik, alleen in een strat raid group gaan echt maar 2 rogues mee, meer kunnen ze ook niet doen.

Nee het was mij duidelijk. Ik wil niet bij een overpopulatie horen. Zaterdag werd mijn rogue level 60 na 110.000 exp te grinden in 1 sessie en direct daarna retirede ik hem.

De overpopulatie van rogues zal uiteindelijk ook de reden zijn dat die populatie zal slinken want er zullen veel mensen zijn, net zoals mij, het spuugzat zullen zijn dat iedereen en zijn buren een rogue maken.

Ik was altijd pro-rogue, maar jongen, na level 50 begin je het wel te merken hoor dat er gewoon teveel rogues zijn en dat je kwa pve echt amper aan de bak komt. Ik ken 2 rogues die al meer dan een maand 60 zijn en zelfs die komen amper mee in instances ondanks dat veel mensen ze kennen.

Ik heb er echt spijt van dat ik hem gemaakt heb, 3 maanden weggegooid, ik had een vette level 60 priest kunnen hebben en zodra ik inlog dat men vraagt of ik mee ga naar whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:53:
[...]

Euhmm.. even een vraag hier over; ik ben nog maar level 20, dus eigenlijk nog redelijk n00b, hehe.. Maar als je in gevecht bent, dan kun je toch helemaal niet eten en/of drinken? :?

// Edit:
Of bedoelde je, schild opzetten als je eet/drinkt om te voorkomen dat je aangevallen wordt? Dan snap ik het. :)
Ja na het vechten van mobs:

- Heb ik mijn Ice/Frost Armor nog? Zo nee, reapply (mage armor is misschien niet altijd even slim in een contested area, maar het gebruik ervan hangt van je eigen perceptie af denk ik.
- Pop Mana Shield
- Zitten/Drinken
- wachten tot je gesapt wordt ( :P )
- Blink en Frost Nova spammen tot ze werken
- Polymorph casten op rogue
- First Aid gebruiken
- Eventuele 2e poly, zodat je kan beginnen met het voordeel (openen met fireball of pyro)
- Daarna gewoon blijven kiten en je frost spells gebruiken. Dan bij noodzaak Presence of Mind gebruiken, maar het liefst wel voor damage spells en niet voor poly.
- En blijven kiten met scorch, fireblast en AM terwijl je frost nova en CoC gebruikt.

Dit is overigens puur vanuit een Arcane/Fire mage. Maar je kunt er menig rogue wel mee verassen als je zo terugkomt :)

Gouden regel is in ieder geval, laat een rogue NOOIT meer dichtbij komen zodra ze de openingsmoves gedaan hebben. Dan is het meteen afgelopen. En casting/channel tijd = dood.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

en je kiest een class die sneaky is om je uit een stealth "ineens" te killen ja daar krijg je commentaar op maar gaat toch om jou plezier.
Veel mensen vinden de warrior ook maar lomp en inderdaad ik verlies vrij vaak in duel maar probeer maar eens een goeie end game raid te doen zonder een goeie warrior.
ik zit op een pve server en ben bijna 60 dus ik ga voor een volledige protection specced warrior das gewoon gaaf als je ziet wat je kan blocken en incasseren
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.