Het is altijd wel grappig om die reacties van Thalan te lezen die toch wel erg pro-rogue is
Ja, ik speel zelf ook rogue.
Ik heb de WeaponSwap/Stancesets mod. Ga ik in stealth, dan wordt de dagger naar mijn mainhand geswitched en sword naar off hand. Bij normaal draait dit weer om.
Dan heb ik een backstab macro, die is als volgt.
/script WeaponSwap('dagger', 'sword');
/castSpell Backstab(rank 4);
dat laatste regeltje ken ik niet precies uit mijn hoofd..zoiets was het, kan nu niet op WoW.
Heb ik een sword in mijn main, en spam ik de macro (4, 4, 4

) dan switch hij automatisch naar dagger en dan backstabben maar! (de 1e keer switched hij alleen, de volgende keren zal hij de weaponswap skippen en backstabben).
Bij sinister strike is dit omgedraaid, dus heb ik een dagger, pak dan mijn sword en SS maar!
Best of both worlds
Trouwens ook maar herbalism genomen als prof. Fadeleaf is echt gigantisch duur in de AH waardoor Blind niet echt een optie is die je vaak tot je beschikking hebt, toch is het wel fijn.
Heb trouwens ook maar eens wat modjes geinstalleerd. Geen pakketten zoals cosmos oid, maar MobHealth, MonkeyQuest etc. Stunwatch is ook fijn voor een rogue, kun je zien hoe lang je slachtoffer nog gestunned zal blijven. Spellalert is ook praktisch. Begint een priest fear te casten, dat verschijnt dat boven zijn hood, zodat ik sprint + gouge/kick kan doen
Lvl 37 nu, denk dat ik die Stranglethorn Hill chapters eens ga afmaken, daar heb ik aardig wat van. Nou ja, zat te doen