Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.006 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:56

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:25:
[...]

Zucht!

Als je goed kijkt, dan kun je zien dat de hunter zijn spel gebruikt voor remote vision en die precies op mijn lijk heeft zitten. Waarom zouden ze dat doen?

Helemaal aan de andere kant resurecten en weglopen? Je weet dan een hunter kan tracken en sneller is? Verder kun je de rogue hier op dit plaatje niet zien, waar zou die zitten denk je?

Mounten? Laat me niet lachen. Op level 25 mounten?

Hearthstonen? Dat zou net kunnen. Maar dan moet je mazzel hebben dat ze je niet meteen kunnen targetten en interrupten.

Deze personen zijn pas vertrokken nadat ze een andere horde voorbij zagen komen. Neem nou maar aan dat het gewoon corpse campende sukkels waren en ga er geen andere dingen in zoeken. Ik het het gewoon voor de lol gepost.
Mja, ik kies altijd een plek achter een boom oid uit en ram direct na mijn ress op stealth. Daarna zoek ik een plek waar ze logischerwijs niet zoeken (tussen 2 bomen recht voor ze bv) en wacht tot ik vol health ben. En daarna /3 <berichtje> en proberen de zwakste van het groepje met een ambush af te maken (als er een caster tussenzit iig) en anders volgen of vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:23:
Als ik een 16slots zak vul met 80 med en 80 heavy leather, reken maar uit :9
Een stack van 10 mithril ore levert zo'n 2 gold op, reken maar uit ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik zit te denken om een 2nd char aan te maken, een Hunter.
Maar ik begrijp dat wanneer je lvl10 bent, je een pet kan krijgen.

Kun je dan gewoon een mob als pet maken?
Dus een beer, of wolf, of ander beast, wat ergens loopt tot pet maken?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:40:
[...]

Een stack van 10 mithril ore levert zo'n 2 gold op, reken maar uit ;)
Op bloodscalp is een stack van 20 mithril bars nog maar 2g waard.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:49:
[...]

Op bloodscalp is een stack van 20 mithril bars nog maar 2g waard.... :o
Op bloodhoof 20 voor 6 gold buyout.
Bij ons is alles duurder.

Truesilver champion 30 gold, (2 weken terug nog 40)
Scatterer kost 20 gold buyout etc.

Ik heb gisteren nog een epic trinket gekocht voor 40 gold, hij staat niet op Thottbot, en ook niet op allakhazam, maar iets met frost was het.
Deze meteen weer verkocht voor 85 gold buyout.

Dat is ook een manier van geld verdienen vind ik :P

[ Voor 46% gewijzigd door FragNeck op 18-05-2005 13:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:48:

Op level 10 kijg je als hunter een quest. daarna kun je een beast "tamen"

Tot level 10 is het saai een hunter te zijn daarna kun je wel lekker "hunten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:51:
[...]

Op level 10 kijg je als hunter een quest. daarna kun je een beast "tamen"

Tot level 10 is het saai een hunter te zijn daarna kun je wel lekker "hunten"
Als je echter een beetje vlot speelt kun je level 10 in een middagje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
FragNeck schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:48:

Ja, met de restrictie dat je geen mobs kan tamen die hoger level dan jijzelf bent, en dat je een behoorlijke tijd bezig bent om te tamen (dus je niet in je eentje een elite kan tamen omdat je dan dood bent voordat je hem getamed hebt (omdat ze je hard proberen te slopen zolang ze nog niet getamed zijn en jij niks terug kunt doen))

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
damn had dtit topic op de US wow forums al een tijd terug gelezen, maar hij is nu dus lvl 17 :D en er zijn er een zooi meer bijgekomen die ook mee zijn gaan doen aan de WoW Ironman challeng

hmmz mischien iets om ook te gaan doen als Djengis lvl 60 is :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
zion schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:56:
[...]

Ja, met de restrictie dat je geen mobs kan tamen die hoger level dan jijzelf bent, en dat je een behoorlijke tijd bezig bent om te tamen (dus je niet in je eentje een elite kan tamen omdat je dan dood bent voordat je hem getamed hebt (omdat ze je hard proberen te slopen zolang ze nog niet getamed zijn en jij niks terug kunt doen))
Maar als je een elite in een group zou tamen, dan blijft hij toch niet elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Elites blijven sowieso niet elite, maar je kan prima een elite mob op jouw level tamen. Soms mislukt het tamen echter, dan ben je wel de sjaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
johnnyv.nl schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:58:
Elites blijven sowieso niet elite, maar je kan prima een elite mob op jouw level tamen. Soms mislukt het tamen echter, dan ben je wel de sjaak :P
Want? je raakt je vorige pet kwijt?
Wat gebeurt er eigenlijk wanneer je een nieuwe mob tamed, met je oude huidige pet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:58:
Gewoon zorgen dat je een priest of andere healer meneemt die niets anders doet dan jou healen.

Dan tame je alles wat je wil ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:00:
[...]

Wat gebeurt er eigenlijk wanneer je een nieuwe mob tamed, met je oude huidige pet?
Die zit in je stable slot die je gekocht hebt bij de stablemaster die bij iedere inn staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Nee blijven niet elite maar sommigen hielden voorheen wel hun intercept speed (e.g. king bangalesh), waardoor het interessant was, maar ik heb begrepen dat dit ondertussen generfed is. (hear say dus kan het niet 100% zeker zeggen)
FragNeck schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:00:
Als je gaat tamen moet je idd ervoor zorgen dat je vóór je op zoek gaat naar nieuwe pet, je je oude pet in de stable zet bij een stable master, zodat je geen pet bij je hebt.

Als je wel je pet bij je hebt en je ziet een pet die je persé wil hebben zul je eerst je oude pet moeten abandonnen, en ben je die dus permanent kwijt. Tussen pets bij de stablemaster kan je switchen (je kan max 2 pets bij stablemaster kwijt (at a price) + eentje bij je, dus je kan maximaal 3 pets hebben)

@Johnnyv: sorry, was mijn bericht net aan het editen om hetzelfde neer te zetten als jij, had jouw post dus nog niet gezien ;)

[ Voor 69% gewijzigd door zion op 18-05-2005 14:09 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
zion schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:02:
Nee blijven niet elite maar sommigen hielden voorheen wel hun intercept speed (e.g. king bangalesh), waardoor het interessant was, maar ik heb begrepen dat dit ondertussen generfed is. (hear say dus kan het niet 100% zeker zeggen)
Ik heb king bangalesh :D

Maar even:
Je kunt alleen een dier trainen als je géén actief dier hebt, dus óf al je dieren in de stable óf je actieve dier voordat je gaat tamen abandonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gisteravond was fun, we hadden net maraudon gedaan, met aantal guildies, ik 46 priest een 48 hunter, een 50 hunter en 2 x 60 druid en paladin, maar goed toen waren we klaar en ik en de 50 hunter moesten een quest inleveren in moonglade, wij dachten doen we wel ff.

Dus gaan via ashenvale, felwood in, begon al lekker met level49 en hogere beesten maar goed, dat was nog wel te doen op de mount, toen kwamen we bij de grot met een t splitsing, we wisten niet echt goed welke kant we op moesten dus gingen we rechtsaf. Ik zei nog tegen die level 50 het klinkt logischer om naar boven te blijven lopen, maar ja daar stonden een hoop beren voor de ingang van level 54, na dus een keer dood te gaan ik als level 46 aggro ze nog al snel komen we aan in winterspring, maar daar stuitte we op level 55 en hogere beesten, wij dachten we hebben dat hele stuk niet voor niks gelopen we zoeken eerst wel ff flightpath, flightpad gevonden.

Wij teruglopen naar grot, om toch nog naar moonglade te gaan, wij hadden toen wel een klein beetje mazzel, dat er een horde mage van level 54 die alle aggro van ons afhield, denk dat ie bang was om tegen ons te vechten, zodoende konden we veilig naar moonglade. Daar liepen we eerst naar de verkeerde flightpath toen, was voor druids, wij schelden op ventrilo tegen elkaar, shit hele eind voor een quest gelopen en nog geen flightpath om terug te vliegen, bleken er 2 flightpaths te zijn, maar die van alliance zat aan de andere kant van het meer. Eindelijk gevonden. Vraagt die hunter of er in felwood ook een flightpath zit, ik kijk ff op de kaart op internet, en zeg ja halverwege ongeveer. Dus wij vliegen naar winterspring terug omdat die kant van de grot wat makkelijker door te komen is. Was ondertussen al 2:30, we waren erg moe. Had alleen niet goed gekeken, want dat was die van horde die in het midden van felwood zat. En we werden weer gewiped met zijn 2en, toen ging ik voor de zekerheid nog maar is kijken op internet.

Ik zo Oeps, das horde flightpath we moeten net onder die grot waar we vandaan kwamen wezen. Hij mij natuurlijk uitlachen. Eindelijk daar, logde we gelijk maar uit. Wat we er mee bereikt hebben is toch zon 10k xp, en dat alleen voor die ene quest, en alle gebieden die we verkend hebben. DIt alles heeft zich in zon 3 uur afgespeeld van 00:00 tot 03:00

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Speedy55 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:05:
Gisteravond was fun, we hadden net maraudon gedaan, met aantal guildies, ik 46 priest een 48 hunter, een 50 hunter en 2 x 60 druid en paladin, maar goed toen waren we klaar en ik en de 50 hunter moesten een quest inleveren in moonglade, wij dachten doen we wel ff.

Dus gaan via ashenvale, felwood in, begon al lekker met level49 en hogere beesten maar goed, dat was nog wel te doen op de mount, toen kwamen we bij de grot met een t splitsing, we wisten niet echt goed welke kant we op moesten dus gingen we rechtsaf. Ik zei nog tegen die level 50 het klinkt logischer om naar boven te blijven lopen, maar ja daar stonden een hoop beren voor de ingang van level 54, na dus een keer dood te gaan ik als level 46 aggro ze nog al snel komen we aan in winterspring, maar daar stuitte we op level 55 en hogere beesten, wij dachten we hebben dat hele stuk niet voor niks gelopen we zoeken eerst wel ff flightpath, flightpad gevonden.

Wij teruglopen naar grot, om toch nog naar moonglade te gaan, wij hadden toen wel een klein beetje mazzel, dat er een horde mage van level 54 die alle aggro van ons afhield, denk dat ie bang was om tegen ons te vechten, zodoende konden we veilig naar moonglade. Daar liepen we eerst naar de verkeerde flightpath toen, was voor druids, wij schelden op ventrilo tegen elkaar, shit hele eind voor een quest gelopen en nog geen flightpath om terug te vliegen, bleken er 2 flightpaths te zijn, maar die van alliance zat aan de andere kant van het meer. Eindelijk gevonden. Vraagt die hunter of er in felwood ook een flightpath zit, ik kijk ff op de kaart op internet, en zeg ja halverwege ongeveer. Dus wij vliegen naar winterspring terug omdat die kant van de grot wat makkelijker door te komen is. Was ondertussen al 2:30, we waren erg moe. Had alleen niet goed gekeken, want dat was die van horde die in het midden van felwood zat. En we werden weer gewiped met zijn 2en, toen ging ik voor de zekerheid nog maar is kijken op internet.

Ik zo Oeps, das horde flightpath we moeten net onder die grot waar we vandaan kwamen wezen. Hij mij natuurlijk uitlachen. Eindelijk daar, logde we gelijk maar uit. Wat we er mee bereikt hebben is toch zon 10k xp, en dat alleen voor die ene quest, en alle gebieden die we verkend hebben. DIt alles heeft zich in zon 3 uur afgespeeld van 00:00 tot 03:00
lol, je kunt een quest doen voor reputatie, om door de grot heen te lopen, zonder dat ze je iets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
johnnyv.nl schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:05:
[...]

Maar even:
Je kunt alleen een dier trainen als je géén actief dier hebt, dus óf al je dieren in de stable óf je actieve dier voordat je gaat tamen abandonen.
Ik wil de beer van Rexxar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
johnnyv.nl schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:05:
[...]

Maar even:
Yeah wie heeft niet king B? :P

Die is dus gefixed en heeft niet meer de intercept speed waar die zo goed door was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Bosmonster schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:12:
[...]

Yeah wie heeft niet king B? :P

Die is dus gefixed en heeft niet meer de intercept speed waar die zo goed door was..
Oke, maar stel, je tamed zo'n zwarte panter, die invisible is, tot je dichtbij komt.
Blijft deze ook invisible? of wordt het gewoon een normale pet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:18:
[...]

Oke, maar stel, je tamed zo'n zwarte panter, die invisible is, tot je dichtbij komt.
Blijft deze ook invisible? of wordt het gewoon een normale pet...
Alle special skills vervallen als je tamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:14:
[...]

Had net een 6800GT gekocht, 3 mnd later WoW begonnen. Al snel een beetje spijt van mn aankoop, omdat ik opeens een stuk minder andere spellen speelde, maar na de eerste raids meegemaakt te hebben toch wel blij achteraf. Maar met een wat mindere videokaart wil het ook prima. Mn broertje speelt op een laptop (512mb met een 64mb nvidia kaartje (non shared)) totdat zn pc terug is van RMA, dat gaat nog net. Die 512 is wel een aanrader, en defragmenteer je hdd ook, want dat scheelt ook behoorlijk.
Speel hier ook op een laptop met een FX7500 go en 1024 mb... gaat prima, alleen soms in steden duurt het even voordat iedereen zichtbaar is enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

FragNeck schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:11:
[...]

lol, je kunt een quest doen voor reputatie, om door de grot heen te lopen, zonder dat ze je iets doen.
en deze is repeatable, ben nu unfriendly met ze (halverwege) n kan nu rustig door die gangen lopen.. en je hoeft trouwens niet perse die quest te doen om faction te krijgen als je de mobs molt die in de questlogstaan dan krijg je per mob 5 reputation erbij

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:25:
[...]

Ja dat had ik dus dit weekend met Astranaar, ik was op doorreis en zag op worlddefense dat het weer raak was daar. Leveltje 19~24, plus 1 35 priest, waren de newbies in astranaar aan het belagen.

Das was gewoon 'ambush - stealth' en dood. En dan zo verder het rijtje af :')

Na een tijdje begonnen ze steeds verder van astranaar te groeperen, in een poging mij daar weg te lokken, maar ik zorgde steeds dat ik of rugdekking had, of een vanish klaarstaan. Dus elke keer als ik mijn kans zag floepte er ineens iemand achteruit de groep tegen de grond, en tegen de tijd dat ze zich omdraaiden om te kijken wie er nu ineens dood neerviel was ik alweer gevanished 8)
Een paar guildgenoten, waaronder ik zijn tegenwoordig elke avond bezig met Astranaar op Bloodscalp een beetje veilig houden, met wisselend succes. Meestal zijn wij de hoogste lvls (lvl 56 warrior, lvl 54 pala en lvl 41 pala, ik dus)

Dit is trouwens het enige punt waar ik zelf pvp, hoe vaak ik ook geganked wordt, ik weiger me te verlagen en blijf dus gewoon horde helpen met monsters slachten en vecht alleen terug als ik aangevallen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik vind eigenlijk dat ze ook wel een stealthfunctie voor je pet mogen geven (die dan weer niet alle pets kunnen leren). Zo kan vooral eyes of the beast erg leuk worden :)

(en tegelijk een handige functie als je zelf feignd want nu word ik altijd verraden door m'n pet)

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 18-05-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 20 druid (nightelf).

Het valt me op dat veel missies die nu in het geel verschijnen bij een vriend van mij die ook level 20 nightelf druid is in het rood verschijnen. Hoe komt dit ? Is het voor een druid ook mogelijk om een wand te gebruiken ? Ik kan het wel nakijken op de site maar zit nu dus op mijn werk en die verschaft alleen toegang tot bepaalde sites.. Als dat niet zo is dan verkoop ik die wand die ik opgepikt heb namelijk weer.

Verder is dit het beste spel wat ik echt in tijden gespeeld heb. Ik was altijd een shooter fan. Desert combat, BF1942..CSS en dat soort dingen. Dit is het eerste spel wat mji echt voor veel uren achter elkaar weet te boeien. Onze hele clan (T3A) is overgestapt op dit spel. Ik ben wat later begonnen terwijl zij al allemaal 40+ zijn. Het voordeel is wel dat ik elke dag zo´n 10 G in mn mail gedropt krijg zodat ik snel weer verder kan. Onze guild heet The Third Alliance en we zijn te vinden op Bloodfeather. Net mijn shapshifts als Cat, Aquatic en Bear allemaal voorelkaar. (Aquatic mission was een bitch).

Nu reizen naar Stonetalon Peak. Ik heb het gevoel dat dat een te moeilijk gebied is voor een level 20 maar ik raak simpelweg out of quests in darkshore. Ik heb wat beginners in darnassus en omstreken even flink geholpen (ook om mijn staff, mace two handed mace skills te trainen). Al met al superspel. Iemand nog een goede suggestie voor hoe ik mijn talentpoints het beste in kan delen ? Would be much appreciated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zion schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:56:
Nee hoor, ik heb toen ik level 43 was in m'n eentje King B getamed. Lang leve freezing trap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

FragNeck schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:11:
[...]

Ik wil de beer van Rexxar :P
kdenk dat Rexxar dat niet toe laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:59:
Ik ben nu level 20 druid (nightelf).

Het valt me op dat veel missies die nu in het geel verschijnen bij een vriend van mij die ook level 20 nightelf druid is in het rood verschijnen. Hoe komt dit ? Is het voor een druid ook mogelijk om een wand te gebruiken ? Ik kan het wel nakijken op de site maar zit nu dus op mijn werk en die verschaft alleen toegang tot bepaalde sites.. Als dat niet zo is dan verkoop ik die wand die ik opgepikt heb namelijk weer.

Verder is dit het beste spel wat ik echt in tijden gespeeld heb. Ik was altijd een shooter fan. Desert combat, BF1942..CSS en dat soort dingen. Dit is het eerste spel wat mji echt voor veel uren achter elkaar weet te boeien. Onze hele clan (T3A) is overgestapt op dit spel. Ik ben wat later begonnen terwijl zij al allemaal 40+ zijn. Het voordeel is wel dat ik elke dag zo´n 10 G in mn mail gedropt krijg zodat ik snel weer verder kan. Onze guild heet The Third Alliance en we zijn te vinden op Bloodfeather. Net mijn shapshifts als Cat, Aquatic en Bear allemaal voorelkaar. (Aquatic mission was een bitch).

Nu reizen naar Stonetalon Peak. Ik heb het gevoel dat dat een te moeilijk gebied is voor een level 20 maar ik raak simpelweg out of quests in darkshore. Ik heb wat beginners in darnassus en omstreken even flink geholpen (ook om mijn staff, mace two handed mace skills te trainen). Al met al superspel. Iemand nog een goede suggestie voor hoe ik mijn talentpoints het beste in kan delen ? Would be much appreciated.
Mischien is het fijner voor je om ipv stonetalon (waar het vol met horde zit), naar duskwood of Wetlands te gaan. Wetlands ben je zo met de boot vanaf Auberdine.

http://www.kaldorei.com/worldmap/

Dit is een handige site om op te zoeken waar alles is, hoe je er kan komen en welk level je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:57:
Ik vind eigenlijk dat ze ook wel een stealthfunctie voor je pet mogen geven (die dan weer niet alle pets kunnen leren). Zo kan vooral eyes of the beast erg leuk worden :)

(en tegelijk een handige functie als je zelf feignd want nu word ik altijd verraden door m'n pet)
Dismiss je pet als je feign death doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Maku schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:07:
[...]

kdenk dat Rexxar dat niet toe laat :P
Ik vond de Bonus Campaign met Rexxar in TFT echt ge-wel-dig! :D

Ik heb hem nog even gauw afgemaakt voordat ik aan WoW begon, ik vond het verhaal prachtig mooi, en leuke missies. Het had veel meer magie dan andere missie in het normale spel, ook.

Helaas zal onze lieve rexxar, ook al heb ik hem door het avontuur heengeleid, avond na avond, mij niet vriendelijk gezind zijn nu ik ben overgelopen naar de alliance :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:11:
[...]

Dismiss je pet als je feign death doet.
Cast time toch... Je feigned niet aan het begin van een gevecht als je nog tijd hebt om te dismissen en als je eenmaal wil feignen heb je geen tijd meer voor dismiss :P

[ Voor 31% gewijzigd door pagani op 18-05-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

johnnyv.nl schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:57:

Wat dacht je van mij. Ik kwam er nog net op tijd achter dat mijn mechanical squirrel gewoon vrolijk heen en weer blijft huppelen als ik in stealth achter een boom zit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:13:
[...]

Wat dacht je van mij. Ik kwam er nog net op tijd achter dat mijn mechanical squirrel gewoon vrolijk heen en weer blijft huppelen als ik in stealth achter een boom zit :')
Rofl >:)
Stiekem met een andere account alle rogues aan alliance kant squirrels gaan verkopen, zullen er vast een hoop zijn die het niet doorhebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:08:
[...]

Mischien is het fijner voor je om ipv stonetalon (waar het vol met horde zit), naar duskwood of Wetlands te gaan. Wetlands ben je zo met de boot vanaf Auberdine.

http://www.kaldorei.com/worldmap/

Dit is een handige site om op te zoeken waar alles is, hoe je er kan komen en welk level je moet hebben.
Surf Control
http://www.kaldorei.com/worldmap
Access Denied
Access to the requested URL has been denied by Transcom Groningen

hehehe Ik kan nu dus nog niet kijken. Maar is dat voor een level 20 wel goed te doen ? Ik had daar een missie dat ik op raptors moest jagen maar dat is allemaal level 24 e.d. Is dat nog niet wat te hoog gegrepen voor mij ? Ik zou het absoluut niet er vinden om naar wetlands te gaan. De sfeer daar is een stuk leuker want ik word zo langzamerhand wel een beetje zat van die sombere omgevingen van darkshore sn stonetalon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Mijn nightelf is van Darkshore naar Stonetalon gegaan en toen heb ik eventjes de Defias quests in Westfall gedaan voordat ik naar Redrigde ging. Redridge is net een tikkeltje zwaarder dan Darkshore en Stonetalon, maar het zit nog onder de Darkshire qua lvl van de mobs.

Als lvl 20 kun je sowieso eerst gewoon de Deadmines (in Westfall doen) en daarna eventje Redridge leeg looten van goede quests. Die kun je lekker snel doen en het levert toch flink wat XP op, in Duskwood zelf gaan questen .... tja ik trek het niet als lvl 20 om daar in een lekkere quest groove te komen. Je kan een beetje halfquesten, maar je kan het een stuk efficienter doen als je lvl 24 / 26 bent, want dan kun je steeds meerdere quests in een doen op Ravenhill.... scheelt een boel heen en weer geloop daar.

Wetlands is zo'n beetje mijn minst favoriete quest plaats in de gehele wereld :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:15:
[...]

Surf Control
http://www.kaldorei.com/worldmap
Access Denied
Access to the requested URL has been denied by Transcom Groningen

hehehe Ik kan nu dus nog niet kijken. Maar is dat voor een level 20 wel goed te doen ? Ik had daar een missie dat ik op raptors moest jagen maar dat is allemaal level 24 e.d. Is dat nog niet wat te hoog gegrepen voor mij ? Ik zou het absoluut niet er vinden om naar wetlands te gaan. De sfeer daar is een stuk leuker want ik word zo langzamerhand wel een beetje zat van die sombere omgevingen van darkshore sn stonetalon.
Tja, ik heb van 19-22 spinnen lopen grinden in duskwood voor de centen en daarna ben ik er pas echt gaan questen. Ik moet zeggen dat ik vrij veel grind, omdat ik graag goede equip wil. Spinnen farmen in duskwood is een goudmijntje (net als de wolven net onder feathermoon trouwens)
Qua quests is het mischien verstandiger om zoals gezegd even de lvl 17+ quests in westfall te doen (de deadmines leveren lekkere drops/xp/quest rewards op)
Soms ontkom je echter gewoon niet aan zinllos xp's bij elkaar grinden om hoger te komen, omdat er even geen leuke/haalbare quests zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:53:
Mijn nightelf is van Darkshore naar Stonetalon gegaan en toen heb ik eventjes de Defias quests in Westfall gedaan voordat ik naar Redrigde ging. Redridge is net een tikkeltje zwaarder dan Darkshore en Stonetalon, maar het zit nog onder de Darkshire qua lvl van de mobs.

Als lvl 20 kun je sowieso eerst gewoon de Deadmines (in Westfall doen) en daarna eventje Redridge leeg looten van goede quests. Die kun je lekker snel doen en het levert toch flink wat XP op, in Duskwood zelf gaan questen .... tja ik trek het niet als lvl 20 om daar in een lekkere quest groove te komen. Je kan een beetje halfquesten, maar je kan het een stuk efficienter doen als je lvl 24 / 26 bent, want dan kun je steeds meerdere quests in een doen op Ravenhill.... scheelt een boel heen en weer geloop daar.

Wetlands is zo'n beetje mijn minst favoriete quest plaats in de gehele wereld :)
Westfall. Ligt dat in het stonetalon mountain gebied? Ik kan vanuit hier weinig bekijken. Alleen als het op een nederlandse internetprovidersite staat :P Maar daar zijn de missies als leven 20 druid wel te doen dus. Ik zal vanavond eens kijken. Zit me er elke dag op te verheugen om te spelen. Mijn vrienden die het ook spelen hebben me gewaarschuwd.. WoW is digitale heroine... Nou ik weet nu waarom ze dat hebben gezegd.. Ik raak er elke keer weer meer in verzeild....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Westfall ligt ten zuid westen van Stormwind. (vanuit elfjes land de boot nemen naar Menethil Harbour (Wetlands) dan lopen naar t zuiden en via Loch Modan naar Ironforge, vanaf hier de trein naar Stormwind nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol geestig filmpje dit, vooral voor de Wow fans ;D

http://www.wtfpeople.com/openlink.php?lid=10583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Al een weekje ofzo oud, hijs geweldig inderdaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow dat scheelt weer.. Mijn guildmaatjes hebben me al een rondleiding gegeven toen ik level 5 was door eastern kingdoms dus ik heb al een tiental flightpaths.. Dank je voor de tip ! Nog tips om mijn talentpoints goed in te delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:30:
[...]

Kan hem hier niet zien maar is dit : LEEEERRRROOOOOYYYY ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Binno schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:38:
[...]

en deze is repeatable, ben nu unfriendly met ze (halverwege) n kan nu rustig door die gangen lopen.. en je hoeft trouwens niet perse die quest te doen om faction te krijgen als je de mobs molt die in de questlogstaan dan krijg je per mob 5 reputation erbij
Ik ben honored met de Furbolgs inmiddels (en dat kost wat tijd).

Ze hebben namelijk wat quests voor tailoring die je pas krijgt als je friendly en honored bent.

Die quest moet je niet meer dan 1x doen trouwens imho. Is de moeite van het lopen niet waard. Je kunt beter win Winterspring of noord Felwood de bosses killen. Normale vijanden geven 5 rep, de boss 25. En die respawnen relatief snel.

Er is in Winterspring nog wel een furbolg rep quest die wat eenvoudiger te doen is, maar dan nog vond ik de boss-tactiek een stuk eenvoudiger.. kun je tenminste lekker door raggen.

De quests geven 75 rep overigens.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 18-05-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hidde schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:30:
[...]

Ik zie de lol niet helemaal, heb je geluid nodig om hem te snappen :?

Ik zie een hoop gasten die een kamer binnenstormen en afgemaakt worden door een overvloed aan vleermuizen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:38:
[...]

Ik zie de lol niet helemaal, heb je geluid nodig om hem te snappen :?

Ik zie een hoop gasten die een kamer binnenstormen en afgemaakt worden door een overvloed aan vleermuizen oid.
Heb je geluid nodig om hem te snappen :X

LEEEEEERRRRRRROOOOOOOYYYYYYYY!!!!!!!!!

Het hele filmpje is op spraak gebaseerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je hebt ECHT geluid nodig ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:40:
[...]

LEEEEEERRRRRRROOOOOOOYYYYYYYY!!!!!!!!!

..
Dit hoor ik nu op mijn telefoon als ik gebeld word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Westfall is waar je het tweede gedeelte van je aquatic form amulet dinges gehaald hebt. Het is het lvl 10 tot 20 gebied van de mensen (same same als Darkshore dus qua moeilijkheid).

De Deadmines is wel een leuke eerste instance voor je druid. Gewoon naar sentinal hill toelopen (je hebt het flightpath al) en daar met de baas praten over zijn issues met de defias gang. Dan krijg je eerst een quest waarin je de low lvls mag omleggen, daarna de medium defias goons, dan een rondloop quest naar redridge en dan nog een setje defias omleggen.

Ondertussen mag je ook nog gaan corpsecampen voor de defias messenger (je bent dan al lvl 21 of 22 gok ik) en dan kun je in de deadmines onze grote vriend van Cleef de pirate verslaan. Alles wat hier staat is nu wellicht niet logisch, maar zodra je thuis bent en in Westfall zit zul je het allemaal snappen :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Weet iemand wanneer Blizzard die bug met de skills gaat oplossen?

Ik kan niet zien welke patronen (tailor) nog skillpoints geven en welke niet (allemaal orange)...beetje jammer van de resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nika schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:52:

Ik kan niet zien welke patronen (tailor) nog skillpoints geven en welke niet (allemaal orange)...beetje jammer van de resources.
Wordt de aankomende patch verholpen. Waarneer die live gaat is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:48:

Uitleg westfall en deadmines...
Sweet ! Dank je :D Vanavond meteen proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nika schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:52:

Wil je het echt weten kun je het altijd nog opzoeken op http://wow.allakhazam.com/

Maar irri bug desalniettemin.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 18-05-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Alle servers hebben last van dit soort dingen. Al niet al te vaak persoonlijk. Lag en disconnects e.d. kan ook net zo goed aan je eigen kant liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand nog even zijn of haar mooiste screenshots posten ? En dan wel via de homepage van zijn of haar internetprovider ? Heb ik wat te kijken op mijn werk , :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:14

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:49:
Kan iemand nog even zijn of haar mooiste screenshots posten ? En dan wel via de homepage van zijn of haar internetprovider ? Heb ik wat te kijken op mijn werk , :>
http://www.tweakers.net/e...3366&format=full&ext=.jpg

werkt niet ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow ja dat werkt ook.. alles via tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu lvl 37 paladin en heb net 4lvls erg actief gequest. Ik wil eens een lvl wat langzamer gaan en op "geld" (dus ook geld van de items die ze droppen) grinden. Waar kan ik dit het best doen? (liefst een beetje specifiek op beesten, dus niet van: STV). Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:54:
Ik ben nu lvl 37 paladin en heb net 4lvls erg actief gequest. Ik wil eens een lvl wat langzamer gaan en op "geld" (dus ook geld van de items die ze droppen) grinden. Waar kan ik dit het best doen? (liefst een beetje specifiek op beesten, dus niet van: STV). Alvast bedankt :)
als je nou klein beetje hoger ben, kan je uldaman grinden.. lekker veel xp, en veel groene items.. paar blauwe, en mithril, gold, silver, iron en indurium.. je heb alleen wel een 43+ group nodig wil jíj het overleven..

iig goed te doen daar! (ligt in de badlands.. ff vliegen van IF naar Loch Modan, en dan ff lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:13:
[...]
Cast time toch... Je feigned niet aan het begin van een gevecht als je nog tijd hebt om te dismissen en als je eenmaal wil feignen heb je geen tijd meer voor dismiss :P
Ik stond er bij en keek er naar. Hunter viel op de grond, pet was weg. Ik draai me om en de hunter stond weer. Het is mogelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:28:
[...]

als je nou klein beetje hoger ben, kan je uldaman grinden.. lekker veel xp, en veel groene items.. paar blauwe, en mithril, gold, silver, iron en indurium.. je heb alleen wel een 43+ group nodig wil jíj het overleven..

iig goed te doen daar! (ligt in de badlands.. ff vliegen van IF naar Loch Modan, en dan ff lopen)
Trouwens met die grote monsters verlsaan, is dat een quest of moetje daar gewoon heengaan en flink killen ? :) zijn er trouwens ook monsters die je al kunt killen als je lvl 25 bent ? zoeen grote bedoel ik daarmee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:49:
heb hier aardig wat screenies staan:

http://62.212.89.67/~cu2moro/wowscreens/

edit: vind persoonlijk deze erg mooi: http://62.212.89.67/~cu2m...crnShot_050205_131859.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door CU2morO op 18-05-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:29:
[...]

Ik stond er bij en keek er naar. Hunter viel op de grond, pet was weg. Ik draai me om en de hunter stond weer. Het is mogelijk.
Lijkt me eerder dat ie dan z'n pet op een mob heeft afgestuurd en óf deze aldaar heeft laten vechten óf het stay commando gegeven heeft vóór aggro.

Dat Leeroy filmpje pwnd trouwens :P Leeeeeeeeeeeerooooooooooooooooooy! :P

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 18-05-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn collega´s keken net even raar op toen mijn telefoon ging...

LEEEERRRRROOOOOOYYYYY NNNBBBAAANNGGGGGIIINSSSS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:14:
Mijn collega´s keken net even raar op toen mijn telefoon ging...

LEEEERRRRROOOOOOYYYYY NNNBBBAAANNGGGGGIIINSSSS :D
Niet dat het veel uit maakt maar het is jenkins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noted...

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

Als je een 10 dagen trail hebt en je koop het spel en voert de key in gaan je 10 dagen dan ook verloren? Of worden deze bij je maand opgeteld?

Als die dagen verloren gaan wacht ik nog even met het invoeren van de key. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
nee hoor, ze blijven gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, ik ga nu idd wel voor de complete Lightforge set, maar houd wat "oude" gear achter de hand. Voor in de rondte rennen en PvPen is LF best handig, maar voor instances neem ik ook een set mee met veel armor+stamina en een met vooral veel int.

Ik zit nu alleen te denken of ik niet al goede oude spullen verkocht heb... :/ En veel is natuurlijk van drops en daar kun je (met wat gefarm :+) wel weer aan komen, maar een deel is quest-rewards en helaas kan je quests niet opnieuw doen :/ Imo zouden ze het zo moeten doen dat je elke quest opnieuw kan doen, maar dat je je items niet een 2e keer kan verkopen en dat je de 2e keer geen XP krijgt. Want ik vind het niets leuk dat ik sommige items gewoon nu niet meer krijgen kan :( Vooral met trinkets/rings enzo heb ik het idee dat ik er te veel verkocht/weggegooid heb. Nja, gelukkig zijn de meeste goede items farmable :D Maar sommige (zoals bijv. Sacred Protector) die echt wel tot de betere behoren (imo :P) zijn dat niet....
:'(
Wat zeur ik, he? :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Die screenshot die je hier post, welke boss is dat? :O
Die wil ik ook doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

The Beast in UBRS. Heeft nog geen een keer m'n shoulder-plates gedropt toen ik er bij was ;( Maarja, komt nog wel :P Met 15 man is UBRS echt makkelijk :D En veel goede drops!! :) Nja, voor mij zijn devout ed natuurlijk niet boeiend, maar voor priests ed wel ;)

//Jaja, smileys in de aanbieding :+

[ Voor 9% gewijzigd door Okyah op 18-05-2005 21:16 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow nog iets.. Op Zorma strand vond ik ineens wat vellen papier van een operating manual ofzo.. Weet iemand waar dat voor dient ? Als in.. moet ik dit goed bewaren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm werk is afgelopen.. going home... wowén :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:26:
Ow nog iets.. Op Zorma strand vond ik ineens wat vellen papier van een operating manual ofzo.. Weet iemand waar dat voor dient ? Als in.. moet ik dit goed bewaren ?
Quest in the horde post in ashenvale iig.
http://www.thottbot.com/?q=20523

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 18-05-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Laatst online: 08:15

xiD

12345

Ik ben nu sind een klein weekje weer een beetje begonnen met wow-en, toen ik stopte zo'n 3 maanden terug was ik level 40. Nu heb ik vanaf 40 STV gedaan. Daarna ben ik naar de badlands gegaan, wat ik geen succes vond omdat er bijna niemand meer is voor Uldaman en de quests zo klaar waren. Toen ben ik naar Feralas gegaan en heb daar nu de level 44 bereikt. Het is bekend dat de level in de 40 echt het saaist en voor je gevoel het langzaamst gaan en ik weet dus echt niet waar ik moet gaan levelen. Ik denk dat als ik 45 ben (40000xp) dat ik dan wel klaar ben in Feralas. Daarna weet ik echt niet waar ik heen moet gaan, Mauradon komt eraan rond 48 (als er mensen voor zijn) maar die drie leveltjes wil ik echt niet saai gaan grinden. Iemand tips voor goede gebieden waar Alliance en Horde een beetje in evenwicht zijn? (Ik ben Horde)

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x1dje schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:11:
Ik ben nu sind een klein weekje weer een beetje begonnen met wow-en, toen ik stopte zo'n 3 maanden terug was ik level 40. Nu heb ik vanaf 40 STV gedaan. Daarna ben ik naar de badlands gegaan, wat ik geen succes vond omdat er bijna niemand meer is voor Uldaman en de quests zo klaar waren. Toen ben ik naar Feralas gegaan en heb daar nu de level 44 bereikt. Het is bekend dat de level in de 40 echt het saaist en voor je gevoel het langzaamst gaan en ik weet dus echt niet waar ik moet gaan levelen. Ik denk dat als ik 45 ben (40000xp) dat ik dan wel klaar ben in Feralas. Daarna weet ik echt niet waar ik heen moet gaan, Mauradon komt eraan rond 48 (als er mensen voor zijn) maar die drie leveltjes wil ik echt niet saai gaan grinden. Iemand tips voor goede gebieden waar Alliance en Horde een beetje in evenwicht zijn? (Ik ben Horde)
http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/questlevels.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Laatst online: 08:15

xiD

12345

die had ik ook al gevonden hor, maar het ging mij om de leuke gebieden.. daar vroeg ik ook naar

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je tanaris en zul'farrak al gedaan(carrot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
Op 45 moet je echt eens die cave onder Feathermoon in Feralas checken, de perfecte plek als je op dat level flink wilt grinden. De golden pearls uit de clams leveren ook nog ~10g op (ze zijn wel zeldzaam ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:29:
Dismiss heeft een casttime van 5 seconden, dat kan dus niet. Ik denk eerder dat 'ie die pet op een mob afgestuurd heeft, of dat je 'em gewoon niet zag. Dat is een van de grootste 'bugs' van Hunters, dat Feign gewoon nutteloos is tegen PCs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:08

The Legend

*Plop*

Net voor de hopelijk laatste keer Uldaman gedaan.. :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net ook maar even Baron Geddon en Shazzrah op hun ruggetjes gelegd in MC.

Nu maar slapen :) Morgen Golemagg en Sulfuron!

Wel nog even leuk screenshotje delen ;x

Afbeeldingslocatie: http://www.davidjp.pwp.blueyonder.co.uk/goodrollandy.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Kon me wel prima vermaken in Uldaman, 5 keer gedaan ofzo. De dungeon waar ik zeker niet meer naar terug ga is Gnomeregan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
SouLmaN schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:51:
Kon me wel prima vermaken in Uldaman, 5 keer gedaan ofzo. De dungeon waar ik zeker niet meer naar terug ga is Gnomeregan :)
En daar sluit ik mij volledig bij aan. Wat is dat gnomeregan een ******** instance zeg. Ga er nooit meer heen.

Vond vandaag mijn rogue saai worden. Totdat ik een widow maker kocht en mijn thrash blade haalde :) Leuk is die nu weer.

Alleen zonde van me phantom blade. Maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Goedemorgen :)

Zojuist m'n eerste dagje E3 erop zitten, en ik dacht 'laat ik m'n medetweakers maar vertellen hoe de Blizzard booth eruit ziet'. Groot is die helaas niet, alleen World of Warcraft en Starcraft Ghost werden getoond. Starcraft Ghost ga ik morgen of overmorgen wel aan de slag mee, maar World of Warcraft is gewoon _NIET_ boeiend! Niets geen uitbreiding ofzo, nee ze laten gewoon de aankomende patch draaien op de systemen (dus inclusief Battlegrounds) en ze draaien een mooie trailer (waaruit je wel kan opmaken dat er in de toekomst een uitbreiding komt). Niets boeiends helaas. Wat wel mooi is, is dat ik vanuit L.A. ook op de Europese servers kan inloggen, dus morgen weer eventjes m'n verslaving wat aandacht gunnen :P

Groeten uit L.A. :7

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren wat dikke exp opgedaan tijdens questen in winterspring

nu op 60%, nog maar 80k exp te gaan tot level 60
ook even met 3 andere gasten in silithius even 2 Alliance gasten gemold, na 2x te zijn geganked door een paar Alliance bij aankomst in silithius

Hunter en pally,

komen ze een tijdje later terug terwijl ik samen met Treag silithidss aan het mollen ben, helaas voor zowel de hunter als de pally, kreeg ik wat hulp van de mobs :P

resultaat, 1 dode pally (na flink wat gepurge en ls) de hunter had maar 1 frost en 1 earthshock nodig, de rest werd gedaan door 2 silithid swarmers }>

Uldaman:
kut instance :/ heb hem 1x half gedaan, 2 uur instance drop, ALLEEN maar cloth en caster troep :/

2e keer wel volledig om een guildie te helpen. Nee dank je, enige jammere is dat ik hem voor mijn Mage alt wel moet doen, omdat de casterspul wat daar dropt gewoon TE goed is

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 19-05-2005 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
Gister de hele dag bezig geweest met het zoeken naar thorium. Dit omdat ik nu the gatherer mod draai waardoor er visueel op mijn map komt te staan wat waar ongeveer spawnd. Totale vangst 40 thorium. Niet superveel maar een aantal andere alliance hadden precies hetzelfde idee.

Per ongeluk ook een arcane crystal gevonden. Opgezocht @ thottbot waar die voor nodig was en volgens daar alleen voor 'alchemy' dus wat doen we dan >> AH ! . Heb hem voor 21 G kunnen verkopen.

Vanavond kan ik eindelijk mijn phantom blade maken, hoop ik. Ik mist alleen nog 1 BoW maar die staan ontzettend hoog in de AH dus dat wordt zoeken.

p.s. is het normaal dat je voor een lvl 44 purple item 500g vraagt? .. ik zag een axe gister in de AH liggen voor 500g. Purple en het had niet eens zo heel vette extra's ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Webgnome schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:22:
Gister de hele dag bezig geweest met het zoeken naar thorium. Dit omdat ik nu the gatherer mod draai waardoor er visueel op mijn map komt te staan wat waar ongeveer spawnd. Totale vangst 40 thorium. Niet superveel maar een aantal andere alliance hadden precies hetzelfde idee.

Per ongeluk ook een arcane crystal gevonden. Opgezocht @ thottbot waar die voor nodig was en volgens daar alleen voor 'alchemy' dus wat doen we dan >> AH ! . Heb hem voor 21 G kunnen verkopen.

Vanavond kan ik eindelijk mijn phantom blade maken, hoop ik. Ik mist alleen nog 1 BoW maar die staan ontzettend hoog in de AH dus dat wordt zoeken.

p.s. is het normaal dat je voor een lvl 44 purple item 500g vraagt? .. ik zag een axe gister in de AH liggen voor 500g. Purple en het had niet eens zo heel vette extra's ?
arcane crystal is niet voor alchemy hoor :P
Sure, alchemists kunnen 't naar arcanite bars transmuten, maar arcanite heb je dan weer nodig voor uber blacksmith items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Dus de crystal zelf is useless voor blacksmithers :Ok als je er een aantal hebt , wat vrij lastig wordt, dan kun je ze door een alchemist om laten zetten maar zelf heb je er in eerste instantie niks aan. Maar ja geld kon ik wel gebruiken, heb nu 92G en hoop vandaag/morgen 100G te hebben. Dan transfer ik een deel naar mijn NE-priest ( nu nog lvl 6 ) zodat die leuke spulletjes kan kopen als ie het zelf wil :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Gisteren in STV kwam ik een 34 Shaman en een 35 Mage tegen. Ze hadden me blijkbaar wel gezien, want ze begonnen te zoeken en totems neer te gooien. Ben net buiten bereik gebleven en gewacht tot de totems weg waren. Toen zag je ze even twijfelen over de richting die ze uit zouden gaan ...

En ze twijfelden iets te lang. De ambush maakte de 34 shaman al voor 90% af, dus een SS daarna was genoeg. De volgende SS was een crit op de Mage, hij begon ijs te spammen waardoor ik vast kwam te zitten, maar hij wou over me heen springen (hij zat min of meer in een hoekje) waardoor ik toch nog kans kreeg op een Gouge. En als je dat het geluk hebt dat je Evis weer crit .... :9

Terug in het campje bij het water liep ik tegen een 32 Hunter aan met pet, die dacht halverwege zijn health mij te slim af te zijn met een feign death. Helaas kende zijn tijger dit truukje nog niet :')

En vervolgens was hij nog zo dom om recht naast me te spawnen, ik was niet eens in stealth :')

In totaal 5 HK's (Ik vond onderweg nog een zittende Mage) in minder dan 5 minuten. Toch snel gedaan :D

In booty bay is het ook lachen: Je pakt een willekeurige horde speler, ambusht hem, geeft hem nog wat tikken, en *poef* vanish. Als jij hem niet afmaakte, doen de bruisers het wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

PacinoAllstars schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 03:57:
[...]

En daar sluit ik mij volledig bij aan. Wat is dat gnomeregan een ******** instance zeg. Ga er nooit meer heen.

Vond vandaag mijn rogue saai worden. Totdat ik een widow maker kocht en mijn thrash blade haalde :) Leuk is die nu weer.

Alleen zonde van me phantom blade. Maar goed :)
Ik heb nu 2 dezelfde daggers:

http://www.thottbot.com/?i=3443

Wel langzaam voor in je offhand, maar ik doe nu goede damage, en mijn crits liggen dus ook weer wat hoger. Ik vond ze op de AH voor 2 gold nog wat per stuk, en dat vond ik wel een goede deal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Webgnome schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:46:
Dus de crystal zelf is useless voor blacksmithers :Ok als je er een aantal hebt , wat vrij lastig wordt, dan kun je ze door een alchemist om laten zetten maar zelf heb je er in eerste instantie niks aan. Maar ja geld kon ik wel gebruiken, heb nu 92G en hoop vandaag/morgen 100G te hebben. Dan transfer ik een deel naar mijn NE-priest ( nu nog lvl 6 ) zodat die leuke spulletjes kan kopen als ie het zelf wil :)
Transmute is 1x per 2 dagen dus zo snel kun je dat niet om laten zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kheb gistere deze gekregen van een quest :P
http://www.thottbot.com/?i=3725

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:48:
In booty bay is het ook lachen: Je pakt een willekeurige horde speler, ambusht hem, geeft hem nog wat tikken, en *poef* vanish. Als jij hem niet afmaakte, doen de bruisers het wel :')
En dat vind ik ZO lame he ... spijt me zeer maar op Twilights hammer zijn Gadzet en Everlook en Booty bay niet meer te doen of ook maar iets te halen doordat Rogues gewoon altijd dit doen .. gewoon te kinderachtig ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Tanaris is een goede optie , kun je doorquesten tot 48 ongeveer ga je zull farrak in en uiteindelijk ungoro crater / maraudon

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Bosmonster schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:11:
[...]

Transmute is 1x per 2 dagen dus zo snel kun je dat niet om laten zetten :P
Had ik ook gelezen op thottbot. Er zullen dan natuurlijk ookj niet veel mensen zijn die alchemy gebruiken oftewel als ik ze heb, crystals, duurt het een jaar voordat ikz e kan gebruiken :+

p.. ik wist niet dat bronze bars nog zo goed verkochten .. dacht dat alle 'low' levels nu wel klaar waren met die meuk

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
HTT-Thalan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:50:
[...]

Ik heb nu 2 dezelfde daggers:

http://www.thottbot.com/?i=3443

Wel langzaam voor in je offhand, maar ik doe nu goede damage, en mijn crits liggen dus ook weer wat hoger. Ik vond ze op de AH voor 2 gold nog wat per stuk, en dat vond ik wel een goede deal :P
Die zijn waardeloos, de bonus werkt alleen vs beasts. Tegen demons, undead en humanoid vecht je vaak genoeg en dan heb je 0,0 bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:29:
[...]

En dat vind ik ZO lame he ... spijt me zeer maar op Twilights hammer zijn Gadzet en Everlook en Booty bay niet meer te doen of ook maar iets te halen doordat Rogues gewoon altijd dit doen .. gewoon te kinderachtig ..
mja, wat dat betreft vind ik de neutral places nogal bugged

hoewel er al veel verbetirngen zijn -> ze kunnen zwemmen en schieten

paar veranderingen die ik graag zou zien voor neutral city guards

- 62 elite }>
- detect stealth
- aanzienlijke rep loss for betreffende fraction voor de aanvaller
- vallen altijd alleen de aanvaller aan,
- de aangevallen partij wordt pas aangepakt op het moment dat hij wat terugdoet
- meer dikke skills om de orde te handhaven :P

gisteren ook in everlook

was een tauren hunter op een balkonnetje aan het schieten op alliance (rooftopcamping boeit niet meer sinds brusiers dikke guns hebben :P )

maar feign death en alle aggro is weg, beetje lame imo

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 19-05-2005 09:41 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.