ik wil een tauren op die mount zien ^^
voor taurens wordt die mount net als wapens geschaled naar size
Gisteren lvl 59 gedinged, zit nu al op 15% en heb de rest van het lvl rested bonus ^^
Ook BRD run geprobeerd, maar onze tank werd steeds disconnected en moest in queue wachten

uiteindelijk maar opgegeven. en inderdaad zijn er zelden mensen te vinden voor BRD runs
Ook nog SFK gedaan met me alt mage, verwoede poging om alsnog Robes of arugal te pakken te krijgen op lvl 36 (en om een guildie en wat bekenden van hem te helpen)
hij dropt, ik roll 44 de andere mage rollt 38, wat denk je? ROLLT EEN FUCKING DRUID GVD 77
echt unfucking believable

hij vraagt nog of ie ok zal rollen en ik iedereen zegt NEE, doet het alsnog
echt niet te geloven.
naja vanavond geen tijd om te gamen, alleen ff checken of ik grunt ben geworden (veel Devilsaurs gehunt met een guildmaat, en ook alle alliance die we tegenkwamen op onze weg maar omver gemaaid) dus hopelijk 1 rang omhoog
Begin trouwens steeds minder vriendelijk te worden tegenover alliance

Had van het weekend nog een lvl 48 alliance geholpen in badlands met die 2 elite draken
van het weekend in Eastern plaguelands vlakbij stratholm, was een beetje aan het grinden, zie ik een mage met 2 mobs op zich, bijna doodgaan, ik begin dus op 1 van die mobs te beuken, om hem van die mage af te halen, gaat ie doodleuk om mij beuken

trieste stakker, oh well hoop dat ie blij is met ze honour kill en ze 10% durability loss en corpse run vanaf lights hope want toen ik doodging was begon mijn mob meteen weer op hem te beuken en was ie na 2 tellen dood.