Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.958 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

RedruM schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:32:
[...]

Eergister: Trashmobs clearen in MC tot Majordomo Executus.. Majordomo submits -> Ragnaros geprobeerd.. aantal keer gewiped.. hebben em tot 9% gekregen.
Gisteren: Trashmobs clearen in MC tot Majordomo.. Majordomo submits (alleen geen chest deze keer dus :'( ) -> Ragnaros weer geprobeerd en uiteindelijk verslagen..
De andere bosses in Molten Core slopen we allemaal in 2 runs.
En vanavond gaat Garr eraan! :)

Hoeveel adds heeft die aap nou trouwens? 5?6?7?

Even sjekken hoeveel warriors we nodig hebben :) Wellicht kun je wat taktieken delen, want Conquest update het niet meer geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

SiLaTroN schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:02:
Gister net 7 uur op de BG rond gehangen met mijn die level 60 char die je daar krijgt, ik had ud priestje gekozen, het is zooooo makkelijk om aan HK's te komen... Gewoon SW:P spammen, en je krijgt of een HK, of een lekker aantal contribution points, erg lachen, en ik doe haast niks, behalve wat rond rennen, ondertussen SW:P spammend. Maar helaas, aan elke pret komt 'n eind, ik werd disconnected, en mocht weer lekker in rij gaan staan, na 4 (!!!!) uur wachten kon ik eindelijk spelen, maar dat was van korte duur, na 30 minuten kreeg ik weer een disconnect, en toen ben ik maar verder gaan spelen op de ' normale' server, en lekker gnomeregan gedaan met level 60 warlockje, erg leuk. En vandaag ga ik lekker plezier hebben, ik ga zo weer lekker naar huis, en weer wat SW:P spammen op wat alliance dudes in BG.

Nu hoop ik wel dat blizzard die wacht tijden heeft gefixed, anders word 't weer spelen op die normale server. Niet dat dat erg is, maar wel vervelend, ik vind level 60 shadow priest spelen VEEL leuker >:], ik had ook een paar mages de dood in gejaagd met silence, zij waren lekker bezig met die Arcane explosion, ik silence - zij dood in heel erg korte tijd :P.
I loooooove Battlegrounds. Very well done job Blizzard, bloody well done.

PS: 't Is nog wel ontiegelijk laggy, maar daar kijk je wel overheen.
Wat is jou naam? ik heb ook een ud priest met 200 hk's ofzo maar wel rond de 50 dk's vanwege astranaar :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:52:
[...]

En vanavond gaat Garr eraan! :)

Hoeveel adds heeft die aap nou trouwens? 5?6?7?

Even sjekken hoeveel warriors we nodig hebben :) Wellicht kun je wat taktieken delen, want Conquest update het niet meer geloof ik.
Hmm Garr.. wij deden geloof ik 3 adds banishen.. rest van de adds getanked door offtanks..
Rogues mollen eerst 1 add en beginnen dan al samen met de maintank DPS te doen op Garr.. dan molt gewoon ieder groepje een add en gaat uiteindelijk alle DPS op Garr.. weet de precieze strategie etc niet.. ben slechts een schakel in het geheel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
Phantom schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:33:
Level 48 warrior hier op Bloodscalp.

Gisteren met een level 48 rogue uit m'n guild in Maraudon bezig geweest. (de quests nog voor de instance) kwamen we op een gegeven moment een 50 Rogue en een 52 Shaman tegen die ons aanvielen.. maar wij wonnen toch mooi ;)
Daarna kwamen ze terug met een mage erbij (level 49 dacht ik), en toen gingen we wel neer :P.

Tijdje later met wat andere leden uit de guild (53 Priest, 60 rogue en 60 mage) in 50 minuten 3 bazen geslacht (Gizlock, Princess en Rotgrip).

Heb alleen de mage kwaad gemaakt.. bleek dat we het loot systeem hadden van 'iedereen rolled op Bind on Equipped items, iedereen passed op Bind on Pickup en daarna kijken we wel wie wat nodig heeft'.. maar dat had ik niet helemaal door en rollde op een casters dagger die de princess opboerde omdat de mage en priest 'pass' deden (niet nodig dacht ik) :X
Mwah het ging mij niet zo zeer om die dagger. Mijn Lorespinner is beter in alle opzichten, maar waar het mij om gaat is als ik het 2x nadrukkelijk uitleg, vervolgens vraag of iedereen het snapt, niemand iets zegt, en dan nog fouten gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:35
CU2morO schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:13:
[...]

Mwah het ging mij niet zo zeer om die dagger. Mijn Lorespinner is beter in alle opzichten, maar waar het mij om gaat is als ik het 2x nadrukkelijk uitleg, vervolgens vraag of iedereen het snapt, niemand iets zegt, en dan nog fouten gemaakt worden.
Euh.. CU2morO = Plipli?

In ieder geval, let ik er voortaan wel op.

Toen je weg was hebben we b.v. Rotgrip nog gedaan, dropte ook een BoP, en toen ging het wel goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Mior op 17-05-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Misschien een rare vraag, maar kun je je Char swappen naar een ander realm?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110563

FragNeck schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:21:
Misschien een rare vraag, maar kun je je Char swappen naar een ander realm?
Van een high Populated > Random lower populated

Is mogelijk dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 110563 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:27:
[...]

Van een high Populated > Random lower populated

Is mogelijk dus :)
Oke, maar ik kan dus niet kiezen begrijp ik hieruit.
Dus als ik van The Maelstrom (low) naar bloodhoof (low) wil, gaat dat niet.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 22:57
FragNeck schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:28:
[...]

Oke, maar ik kan dus niet kiezen begrijp ik hieruit.
Dus als ik van The Maelstrom (low) naar bloodhoof (low) wil, gaat dat niet.
Nope.. ze bieden af en toe fixed transfers aan van de ene server naar de andere. De enige keuze die je krijgt is: ja of nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nou ze kunnen het wel hoor :P Je moet gewoon veel zeuren.. het schijnt dat ze dat handmatig dan wel kunnen doen... :)
Ik had in het begin ook problemen (dacht ik), en toen kon degene daar ook ineens best veel.. Alleen was voor de USA versie...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Phantom schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:18:
[...]

Euh.. CU2morO = Plipli?

In ieder geval, let ik er voortaan wel op.

Toen je weg was hebben we b.v. Rotgrip nog gedaan, dropte ook een BoP, en toen ging het wel goed.
je hebt er iig van geleerd :>
Nog een keertje overdoen voor mijn Focal sword en whatever jij op hoopt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 13:35
CU2morO schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:07:
[...]

je hebt er iig van geleerd :>
Nog een keertje overdoen voor mijn Focal sword en whatever jij op hoopt? :)
Deal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand ooit opgevallen dat het tech forum word bestuurd door een automatisch script?
http://forums-en.wow-euro...88656&p=1&tmp=1#post88656
Check de andere threads ook maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
ik heb het spel vanmiddag gekocht!

kan ik het spel op 2 pc's installeren? en met 1 account inloggen? ik ben de wow n00b nog..

ik moet volgende 3 weken op de kater van mijn broer passen, en dan installeer ik de game gewoon bij hem, dan hoef ik mijn pc niet mee te nemen... want dat zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 08-07 20:03
(jarig!)
-Utopist- schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:06:
ik heb het spel vanmiddag gekocht!

kan ik het spel op 2 pc's installeren? en met 1 account inloggen? ik ben de wow n00b nog..

ik moet volgende 3 weken op de kater van mijn broer passen, en dan installeer ik de game gewoon bij hem, dan hoef ik mijn pc niet mee te nemen... want dat zuigt.
Het spel gaat eigenlijk niet om het spel zelf, maar om het account. Op welke pc je inlogd met de eu versie van WoW geinstalleerd kan je met je eigen character spelen, alleen mis je dan de macro's en sommige interface addons, als die niet zijn geinstalleerd of aan gezet.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
okay, dus ik kan hem dus op meerdere pc's installeren met dezelfde reg key, en inloggen met dezelfde account? dat zou wel erg handig zijn!

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 86561 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:29:
Iemand ooit opgevallen dat het tech forum word bestuurd door een automatisch script?
http://forums-en.wow-euro...88656&p=1&tmp=1#post88656
Check de andere threads ook maar eens
Mja, die guildnaam is gewoon gewijzigd omdat ebola niet voldoet aan de naming convention... Dat hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken.

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 17-05-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-07 15:54
de install zelf heeft geen key, de key die bij het spel zit gebruik je om een account te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:48:
[...]

Mja, die guildnaam is gewoon gewijzigd omdat ebola niet voldoet aan de naming convention... Dat hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken.
Maar dan toch al zo'n reply? Hij zegt duidelijk dat hij geen ? kan gebruiken
Afbeeldingslocatie: http://img269.echo.cx/img269/9342/spammer6kz.jpg
Ook alweer zo iets alles met dezelfde reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Is het verschil tussen Warrior en Paladin groot eigenlijk ? :?
De een heeft weinig keus in wapens
De ander weinig keus met armor etc

Maar verder toch best hetzelfde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke daar ben ik weer :P

ik kreeg dus teveel FPS drops door gypsy dus ik dacht waarom probeer ik insomaniax ofzo niet?
dus krijg ik weer error's
terwijl ik alles op goede plaats zet :(

screen
Afbeeldingslocatie: http://img271.echo.cx/img271/7300/wowerror38uu.th.jpg

help?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Pfff..eindelijk genoeg gespaard.. :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/finally.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

:D
To be honest, I don't even have Psychic Scream on my hotbar anymore. I replaced it with a /beg macro. There has been some debate as to which is more effective a survival tool. Some priests still argue that Psychic Scream is your best bet, but there is a growing movement toward the /beg macro. In both cases, the survival rate is about 5%. However, I went with /beg because it doesn't have a cooldown and costs slightly less mana. However, I am a little concerned that this new /beg tactic might be a bit overpowered. Perhaps you should consider making emotes trigger the global cooldown, or putting /beg on the same diminishing returns timer as Fear is. As it stands, Priests can chain together /beg with fear, and keep an enemy player immobilized with either fear or guilt for an almost indefinite period of time. This is of course, overpowered.
wahah meesterlijk
http://forums.worldofwarc...4675&p=1&tmp=1#post194675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Anoniem: 115890 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:55:

Zelfde soort armor ja.

Warrior kan véél makkelijker zorgen dat ventjes en monsters boos op je worden. Wat handig is in grote grotten. Want als ze op jou hakken (jij kan veel klappen vangen) kunnen de damage dealers (mages enzo) het monster snel en efficient doden.

Een paladin is een survivor. Doet nog minder damage dan een warrior, maar kan zichzelf healen. Heeft in feite 3 levens :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:12

Rmg

Anoniem: 115890 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:55:

Paladins kunnen healen en doen minder dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:25

m0nk

16-09-2003 15.15

net voor het eerst Strat gedaan, die Baron ziet er echt wreed uit! :D

Afbeeldingslocatie: http://www.3rd.nl/baron.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door m0nk op 17-05-2005 21:46 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:59

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

m0nk schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:42:
net voor het eerst Strat gedaan, die Baron ziet er echt wreed uit! :D

[afbeelding]
Vet plaatje

Weet iemand waar ik de recepie kan krijgen voor dense blasting powder? (misschien hele domme vraag, maar met 250 engineering (goblin) heb ik em nog steeds niet...)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AAAAAAAAH :/
Bijna bij de emperor in BRD, waar de LF-gloves kunnen droppen, gaat bloodscalp down ofzo :/
Ik zag hem ieg niet weer direct in de lijst terug....

En bijna niemand wil ooit BRD runnen (want low-lvl drops over het algemeen en duurt vrij lang voor weinig boeiends), dus bijv de belt, bracers, legplates & boots zijn een stuk makkelijker te krijgen :( Scarlet strat is btw ook niet zo populair, dus boots verkrijgen is ook lastiger dan de andere 3 eik :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Damn, aardig eindje afgereisd, maar geen start gevonden van waar ik mijn leatherworking af kan maken. Master LW in Hinterlands zegt niet, die paladin in Feathermoon niet. Ik weet wel dat ik Tribal LW wil en die gast weet ik te vinden, en hij geeft me de optie .... ik had alleen verwacht dat die keuze je gegeven zou worden via een quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:00:
Damn, aardig eindje afgereisd, maar geen start gevonden van waar ik mijn leatherworking af kan maken. Master LW in Hinterlands zegt niet, die paladin in Feathermoon niet. Ik weet wel dat ik Tribal LW wil en die gast weet ik te vinden, en hij geeft me de optie .... ik had alleen verwacht dat die keuze je gegeven zou worden via een quest.
Jij gaat Tribal doen en je bent Alliance? Want dat heb ik ook gedaan, dus ik kan je precies uitleggen wat je moet doen.

Eerst moet je naar Feathermoon in Ferelas. Vlak bij de windrider vind je een pilaar met daaronder een Male Human die je een aantal quests geeft. Er staat een quest bij die niets met Leatherworking te maken heeft, maar de Wild Leather quests moet je wel doen. Uit m'n hoofd krijg je er totaal vijf, waarbij je veel Turtle Scales moet farmen (als je rond de level 40 bent, kan je die farmen in Duskwallow Marsh, als je al bijna 50 bent kan je het beste naar Tanaris gaan) en tevens Wildvine moet hebben (circa tien stuks). De Wildvine kan je op de AH vinden, maar kosten een aardige duit, handig als je een vriend met Herbalism hebt of iets dergelijks.

Zodra je _alle vijf_ de quests hebt gedaan krijg je van de Male Human de opdracht naar Darnassus te reizen en een brief aan de Artissan Leatherworker daar te geven. Zodra je dat gedaan hebt kan je richting Thalanaar in Thousand Needles gaan. Spreek daar met die Night Elf Female en je kan daar simpelweg de Tribal Leatherworking onlocken. Ook kan je meteen twee recipies kopen (eentje die handig is voor Druid, andere weet ik niet).

Zo simpel is het :P Als je level 40-48 bent zal je vooral bezig zijn met Turtle Scale's farmen (koop ze zo nodig op de AH, want de droprates zijn erg slecht als je de lagere levels pakt), als je 48+ bent kan je ze relatief eenvoudig in Tanaris farmen (volgens mij droppen ze trouwens ook in het oosten van The Hinterlands).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Wat is het verschil tussen de Undead Epic mount en de mount van de Baron? Volgens mij is het gewoon hetzelfde model, alleen een andere skin toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Snappie88 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:27:
[...]

Jij gaat Tribal doen en je bent Alliance? Want dat heb ik ook gedaan, dus ik kan je precies uitleggen wat je moet doen.

Eerst moet je naar Feathermoon in Ferelas. Vlak bij de windrider vind je een pilaar met daaronder een Male Human die je een aantal quests geeft. Er staat een quest bij die niets met Leatherworking te maken heeft, maar de Wild Leather quests moet je wel doen. Uit m'n hoofd krijg je er totaal vijf, waarbij je veel Turtle Scales moet farmen (als je rond de level 40 bent, kan je die farmen in Duskwallow Marsh, als je al bijna 50 bent kan je het beste naar Tanaris gaan) en tevens Wildvine moet hebben (circa tien stuks). De Wildvine kan je op de AH vinden, maar kosten een aardige duit, handig als je een vriend met Herbalism hebt of iets dergelijks.

Zodra je _alle vijf_ de quests hebt gedaan krijg je van de Male Human de opdracht naar Darnassus te reizen en een brief aan de Artissan Leatherworker daar te geven. Zodra je dat gedaan hebt kan je richting Thalanaar in Thousand Needles gaan. Spreek daar met die Night Elf Female en je kan daar simpelweg de Tribal Leatherworking onlocken. Ook kan je meteen twee recipies kopen (eentje die handig is voor Druid, andere weet ik niet).

Zo simpel is het :P Als je level 40-48 bent zal je vooral bezig zijn met Turtle Scale's farmen (koop ze zo nodig op de AH, want de droprates zijn erg slecht als je de lagere levels pakt), als je 48+ bent kan je ze relatief eenvoudig in Tanaris farmen (volgens mij droppen ze trouwens ook in het oosten van The Hinterlands).
Thnx! Die Wild Leather quests had ik al gedaan .... ik heb net lvl 250 leatherwokring gehaald .... en ik kan inderdaad met die gast praten in Thalanaar .... ik krijg alleen nergens de optie te kiezen., Ik had verwacht dat 1 van de leatherworkers me zou zeggen dat ik naar 3 verschillende leatherworkers kon gaan. Maar Leatherworkers in Danrassus zeggen niets, Master LW in Hinterlands niet en die human ook niet. Dus .... moet je ze gewoon bij toeval tegengekomen zijn?

Ik heb die Scales redelijk simpel gefarmed (doe ik normaal nooit maar nu moest het wel, noem het voor de grap gewoon hunten). Inderdaad, lvl 48-50 Turtles in Tanaris, die droppen er ook vaak 2 ;).

Wildvine heb ik ook, genoeg, Trolls droppen ze redelijk vaak (voor rare dan) .... vooral die in the Hinterlands ruins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
nog even een n00bistisch vraagje voor de pro's

ik heb een Abit NF7s met athlonXP 2800+ en 512 Mb corsair XMS geheugen en een GForce 4, 64mb videokaart. De meest goedkope, was een tijdelijke oplossing, maar even geen geld voor een nieuwe kaart.

kan ik dit spel een fatsoendlijk spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
-Utopist- schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:24:
nog even een n00bistisch vraagje voor de pro's

ik heb een Abit NF7s met athlonXP 2800+ en 512 Mb corsair XMS geheugen en een GForce 4, 64mb videokaart. De meest goedkope, was een tijdelijke oplossing, maar even geen geld voor een nieuwe kaart.

kan ik dit spel een fatsoendlijk spelen?
Jahoor, alleen zul je wel een lagere resolutie moeten draaien... Het is overigens wel aan te raden om nog een reepje van 512mb erbij te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:42

Ace

Happy Happy Joy Joy

Heden avond gewonnen in MC, rollde 99 tegen 7 andere priests :D

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=26619

Me happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:03:
[...]

Thnx! Die Wild Leather quests had ik al gedaan .... ik heb net lvl 250 leatherwokring gehaald .... en ik kan inderdaad met die gast praten in Thalanaar .... ik krijg alleen nergens de optie te kiezen., Ik had verwacht dat 1 van de leatherworkers me zou zeggen dat ik naar 3 verschillende leatherworkers kon gaan. Maar Leatherworkers in Danrassus zeggen niets, Master LW in Hinterlands niet en die human ook niet. Dus .... moet je ze gewoon bij toeval tegengekomen zijn?

Ik heb die Scales redelijk simpel gefarmed (doe ik normaal nooit maar nu moest het wel, noem het voor de grap gewoon hunten). Inderdaad, lvl 48-50 Turtles in Tanaris, die droppen er ook vaak 2 ;).

Wildvine heb ik ook, genoeg, Trolls droppen ze redelijk vaak (voor rare dan) .... vooral die in the Hinterlands ruins!
6ng level omhoog gepompt, naar de 225-300, daarna meteen alle Wild Leather quests geaccepteerd en vervolgens veel gegrind. Was level 46 toen ik het uiteindelijk voor elkaar had. Op level 48+ is het een stuk makkelijker te doen. Maar ach, het houd je van de straat :)

En ik was ze niet bij toeval tegengekomen. Wist van tevoren al dat ik Tribal kant op zou gaan, en thottbot is je vriend. Je moet me ook niet vragen waar de Dragonscale en Elemental Leatherworkers zijn (al weet ik de horde Tribal ook wel te vinden, die zit in STV :)).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:47
CU2morO schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:00:
Wat is het verschil tussen de Undead Epic mount en de mount van de Baron? Volgens mij is het gewoon hetzelfde model, alleen een andere skin toch?
Geen verschil behalve dat die van de baron voor elk race geldig is. Op Burning Legion rijdt er een NE of human rogue op rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 06:19:
[...]
Geen verschil behalve dat die van de baron voor elk race geldig is. Op Burning Legion rijdt er een NE of human rogue op rond.
ik wil een tauren op die mount zien ^^

voor taurens wordt die mount net als wapens geschaled naar size :9~

Gisteren lvl 59 gedinged, zit nu al op 15% en heb de rest van het lvl rested bonus ^^

Ook BRD run geprobeerd, maar onze tank werd steeds disconnected en moest in queue wachten :/ uiteindelijk maar opgegeven. en inderdaad zijn er zelden mensen te vinden voor BRD runs ;(

Ook nog SFK gedaan met me alt mage, verwoede poging om alsnog Robes of arugal te pakken te krijgen op lvl 36 (en om een guildie en wat bekenden van hem te helpen)

hij dropt, ik roll 44 de andere mage rollt 38, wat denk je? ROLLT EEN FUCKING DRUID GVD 77

echt unfucking believable :( hij vraagt nog of ie ok zal rollen en ik iedereen zegt NEE, doet het alsnog
echt niet te geloven. :/

naja vanavond geen tijd om te gamen, alleen ff checken of ik grunt ben geworden (veel Devilsaurs gehunt met een guildmaat, en ook alle alliance die we tegenkwamen op onze weg maar omver gemaaid) dus hopelijk 1 rang omhoog

Begin trouwens steeds minder vriendelijk te worden tegenover alliance :/
Had van het weekend nog een lvl 48 alliance geholpen in badlands met die 2 elite draken

van het weekend in Eastern plaguelands vlakbij stratholm, was een beetje aan het grinden, zie ik een mage met 2 mobs op zich, bijna doodgaan, ik begin dus op 1 van die mobs te beuken, om hem van die mage af te halen, gaat ie doodleuk om mij beuken :O trieste stakker, oh well hoop dat ie blij is met ze honour kill en ze 10% durability loss en corpse run vanaf lights hope want toen ik doodging was begon mijn mob meteen weer op hem te beuken en was ie na 2 tellen dood.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00
misschien hoort het niet in dit topic thuis, maar dan merk ik het snel genoeg... ;)

wie van jullie speelt in Emerald Dream..? ik heb namelijk het gevoel dat deze server het vaakst kapot/down is.. vaak duurt het ook 5 sec. bijvoorbeeld, voordat ik mn char kan zien na het inloggen.. vaak lag, hangers, en soms elke 10 min *plop* disconnect. wie heeft dit ook, of weet iemand of dit aan mij ligt? (lijkt me sterk maar goed..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik ga maar niet meer aardig doen tegen de alliance, 10% van het volk is nog aardig terug, de rest killed je gewoon voor de punten... daarnaast zie ik veel te vaak hoog level alliance die low level gaan lopen helpen om je te killen.. doe dan maar eens iets terug...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
sOid schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:26:
[...]

Jahoor, alleen zul je wel een lagere resolutie moeten draaien... Het is overigens wel aan te raden om nog een reepje van 512mb erbij te gooien :)
thanks.

hoe krijg ik die resolutie hoger? puur afhankelijk van mijn video kaart? ik ben namelijk wel gecharmeerd van die gs6600 videokaart.

zou dat helpen? en 512 mb zat ook al in de planning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

KeeZ schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:00:
Ik ga maar niet meer aardig doen tegen de alliance, 10% van het volk is nog aardig terug, de rest killed je gewoon voor de punten... daarnaast zie ik veel te vaak hoog level alliance die low level gaan lopen helpen om je te killen.. doe dan maar eens iets terug...
Het is toch normaal als je iemand van je alliance een gevecht ziet verliezen dat je een handje toeschiet?

Wat ik vaak tegenkomen zijn horde players die met een groep van 4~5 man iemand in elkaar tremmen. Vooral in STV en Wetlands waar geen raids gehouden worden gebeurd dat veel. Ik werd eergister ook ge-cheapshot door een UD rogue 38, maar dat was voor hem een verloren zaak, sprint-vanish en ik was foetsie.

Ik stoor me dus vooral niet aan gekilld worden, maar ik stoor me er wel aan als ik door een groep in mekaar word getremd, want dan maak je sowieso geen kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:57
HTT-Thalan schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:15:
[...]

Het is toch normaal als je iemand van je alliance een gevecht ziet verliezen dat je een handje toeschiet?

Wat ik vaak tegenkomen zijn horde players die met een groep van 4~5 man iemand in elkaar tremmen. Vooral in STV en Wetlands waar geen raids gehouden worden gebeurd dat veel. Ik werd eergister ook ge-cheapshot door een UD rogue 38, maar dat was voor hem een verloren zaak, sprint-vanish en ik was foetsie.

Ik stoor me dus vooral niet aan gekilld worden, maar ik stoor me er wel aan als ik door een groep in mekaar word getremd, want dan maak je sowieso geen kans :)
inderdaad daar erger ik me ook rot aan. Maar iedere kant heeft dit probleem dus door de mensen dei het niet langer pikken wordt het alleen nog maar erger.

Gister een aantal hihg lvls' die dacht dat ze redridge wel is ffkes konden leegmoorden hadden ze dus ff geen rekening met ons gehouden ( 3x lvl 53 ). Wat een humor. Ze vluchten het water in en heel lakeshire ging achter ze aan.. Als vergelding zijn we maar het swamp in gegaan naar die basis aldaar echter was er niks te doen maar we hebben ons wel vermaakt >:)

een undeath vluchte het water in liep echter eerst langs mij .. en ik had nog een stun over ! ... haha stond ie stil aan de waterkant.. viel met zijn gezicht in het water..

[ Voor 8% gewijzigd door Webgnome op 18-05-2005 09:21 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

het gebeurt aan beide kanten... zo was ik gisteren nog bezig bij die baai vlak naast booty bay, waar die lvl42-44 humanoids rond lopen. Ik was lvl46, mounted en op zoek naar mines. Ik storm door dat kamp, krijg aggro van 3 mobs, stap af, loop hoekje in naast het water, en begin te meppen. Resultaat, 3 dode mobs en nog zo'n 100 life over ofzo. Ik ga zitten om wat te eten en direct achter me unstealthen 2 lvl38/39 ud rogues, kansloos natuurlijk, 2 meppen, weg was ik. Graveyard is gelukkig lekker dichtbij daar :)

Wat is eigenlijk een mooie plek om iron en mithril te vinden?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 18-05-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Webgnome schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:19:
[...]

inderdaad daar erger ik me ook rot aan. Maar iedere kant heeft dit probleem dus door de mensen dei het niet langer pikken wordt het alleen nog maar erger.

Gister een aantal hihg lvls' die dacht dat ze redridge wel is ffkes konden leegmoorden hadden ze dus ff geen rekening met ons gehouden ( 3x lvl 53 ). Wat een humor. Ze vluchten het water in en heel lakeshire ging achter ze aan.. Als vergelding zijn we maar het swamp in gegaan naar die basis aldaar echter was er niks te doen maar we hebben ons wel vermaakt >:)

een undeath vluchte het water in liep echter eerst langs mij .. en ik had nog een stun over ! ... haha stond ie stil aan de waterkant.. viel met zijn gezicht in het water..
Ja dat had ik dus dit weekend met Astranaar, ik was op doorreis en zag op worlddefense dat het weer raak was daar. Leveltje 19~24, plus 1 35 priest, waren de newbies in astranaar aan het belagen.

Das was gewoon 'ambush - stealth' en dood. En dan zo verder het rijtje af :')

Na een tijdje begonnen ze steeds verder van astranaar te groeperen, in een poging mij daar weg te lokken, maar ik zorgde steeds dat ik of rugdekking had, of een vanish klaarstaan. Dus elke keer als ik mijn kans zag floepte er ineens iemand achteruit de groep tegen de grond, en tegen de tijd dat ze zich omdraaiden om te kijken wie er nu ineens dood neerviel was ik alweer gevanished 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

[...]

mjah dan ga ik liever die mob helpen... als je die alliance helpt is het 9 van de 10x dat je daarna zelf het haasje bent
Mjah dat soort taferelen kom ik ook maar al te vaak tegen, 4-5 alliance die 2 levels minder zijn dan mij zijn vaak toch sterk genoeg om mij een kopje kleiner te maken, ik pak dan vaak maar de meest kwetsbare (hunter of warrior) en probeer die nog wat af te maken
oh en terecht... en gekilled worden... tsja that's life...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

[...]

zo kwam ik gister in sorrowhill een groep van 7-10 lvl 60 alliance tegen die me ook wel ff wouden slopen, ze deden allemaal wat sloom en begonnen niet allemaal me aan te vallen, ik reageerd heel snel en sloeg in een paar seconden een lvl 60 hunter dood met m'n 58 roque XD... wat zal die balen, zit je in zo'n gare gank groep en ga je nog dood door iemand die 2 lvls lager is lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 16:57
Anoniem: 26351 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:22:
het gebeurt aan beide kanten... zo was ik gisteren nog bezig bij die baai vlak naast booty bay, waar die lvl42-44 humanoids rond lopen. Ik was lvl46, mounted en op zoek naar mines. Ik storm door dat kamp, krijg aggro van 3 mobs, stap af, loop hoekje in naast het water, en begin te meppen. Resultaat, 3 dode mobs en nog zo'n 100 life over ofzo. Ik ga zitten om wat te eten en direct achter me unstealthen 2 lvl38/39 ud rogues, kansloos natuurlijk, 2 meppen, weg was ik. Graveyard is gelukkig lekker dichtbij daar :)

Wat is eigenlijk een mooie plek om iron en mithril te vinden?
Iron > badlands
Mithril > tanaris / western plaguelands /

Mitrhil kom ik nu, nu ik thorium nodig heb, OVERAL tegen. Het is geowon niet eerlijk. voor de weapon/armor smith q heb je namelijk ontzettend veel van die rotzooi nodig maar je vind het bijna niet maar nu kom ik er bijna in om. Ben maar gaan minen voor de fun ( ben toch lvl 300 ) en aan het verkopen maar ja echt lekker loopt het niet meer omdat iedereen dat idee heeft.

Wanneer komen er weer nieuwe wows in de winkel >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Webgnome op 18-05-2005 09:39 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Ik probeer STV te mijden. zal wel niet lukken aangezien het daar lvl 30/45 is. maar ik ergerde me groen en geel aan alle lamers daar.

toen ik level 32 daar was. ganked door ontelbaar veel lvl ??
groupganked om de 10 minuten, en continue horde´s die je willen killen.

Echt mijn eerste character had hier minder last van.

Gisteren nog even in de badlands, was een lvl 41 mage die nadat die me zag op me af kwam rennen (ik 36)
Dus ik had al zoiets ah neej he niet weer zo´n lamer.
ik begon al met rennen (omdat ik weinig zin heb in het nutteloze pvp in de begin levels)
naja mage kwijt geraakt, zit ik weer te regennen. komt die weer aanzetten.
Naja, dan maar het gevecht vol in gaan. Was dit keer de winnaar met 40 hp over ofzo. Scheelde ook nog dat hij 4/5 klappen kreeg van een mob die daar tegen het einde van het gevecht kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 13:07
Webgnome schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:35:
Mitrhil kom ik nu, nu ik thorium nodig heb, OVERAL tegen. Het is geowon niet eerlijk. voor de weapon/armor smith q heb je namelijk ontzettend veel van die rotzooi nodig maar je vind het bijna niet maar nu kom ik er bijna in om. Ben maar gaan minen voor de fun ( ben toch lvl 300 ) en aan het verkopen maar ja echt lekker loopt het niet meer omdat iedereen dat idee heeft.
Heb hetzelfde probleem. Toen ik in de 40 was zat ik een tijdje in een cave met Ogres waar een Thorium vein spawnde. Aardig wat Thorium gemined daar. Nu kan ik eindelijk dat Thorium gebruiken voor shells, kom ik nooit meer veins tegen :( Alleen maar Mith, en best veel ook.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
KeeZ schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:29:
[...]

mjah dan ga ik liever die mob helpen... als je die alliance helpt is het 9 van de 10x dat je daarna zelf het haasje bent
precies, en als je de mob helpt hetzelfde, maar dan heb je iig je honour kill
[...]

Mjah dat soort taferelen kom ik ook maar al te vaak tegen, 4-5 alliance die 2 levels minder zijn dan mij zijn vaak toch sterk genoeg om mij een kopje kleiner te maken, ik pak dan vaak maar de meest kwetsbare (hunter of warrior) en probeer die nog wat af te maken
mja inderdaad, ook van het weekend
was wat tijd aan het doden in badlands, greater rock elementals
was ook een NE warrior bezig lvl 46 ofzo, gaan beide rustig onze gang (waarom iemand 12 lvls lager 3 shotten?) komt er een lvl 60 pally aan richting de warrior, en jaar hoor pally komt naar mij toe, shield up en beuke, warrior charged.

ging dood natuurlijk, maar wel even de warrior keihard meegenomen

en daarom ga ik dus voortaan WEL alliance in de buurt afmaken
[...]
oh en terecht... en gekilled worden... tsja that's life...
idd, so get with the program and stop being nice

het is helaas niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

In de badlands zit anders ook een hoop mithril :) . En Searing Gorge ook. Sowieso goed minen in de badlands btw :)

Ik ben 265 Blacksmithing nou, maar ik heb geen recipes meer die mijn skill beter maken. Alleen maar van die té dure blauwe weaponsmith items :/

Ik ga maar de mithril order quests doen :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb besloten binnenkort te stoppen met Skinning, en daarvoor in de plaats maar te beginnen met Enchanting. Lijkt me veel nuttiger, aangezien ik dankzij mijn Guild al genoeg geld heb. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

OkkE schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:19:
Ik heb besloten binnenkort te stoppen met Skinning, en daarvoor in de plaats maar te beginnen met Enchanting. Lijkt me veel nuttiger, aangezien ik dankzij mijn Guild al genoeg geld heb. :)
Ik skin gewoon alles wat ik tegenkom en vul er een grote zak mee. 20 medium leather brengt meestal 22.50 silver op, via AH, en voor 10 heavy leather vaak 35~40 silver.

Als ik een 16slots zak vul met 80 med en 80 heavy leather, reken maar uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Klopt, maar zoals ik zei, voor het geld hoef ik het niet te doen.. Gister weer 5g van een guildie gehad. :) Plus dat ik altijd slots tekort kom, en ik die enchants best handig vind. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:23:
[...]

Ik skin gewoon alles wat ik tegenkom en vul er een grote zak mee. 20 medium leather brengt meestal 22.50 silver op, via AH, en voor 10 heavy leather vaak 35~40 silver.

Als ik een 16slots zak vul met 80 med en 80 heavy leather, reken maar uit :9
Leuk op de lagere levels, maar later is er aan leer geen drol meer te verdienen (want dan is die paar silver de moeite niet eens meer het lopen naar de ah waard :P).

Enchanting is een van de professions waar je veel geld mee kunt verdienen, als je het doorzet tot de 300 skill en dat is een flinke opgave. Ik ben al een paar weken lvl 60 en mn enchanting is nog maar 292 :P

Maar goed.. de betere stat-enchants verkopen over het algemeen voor 5-15g. En de goede wapen enchants kunnen gaan voor 100g+ (crusader, spell damage, etc, al heb ik die nog niet allemaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ik heb op mijn alt ook skinning laten vallen voor enchanting. heb nu enchanting 196 maar ik heb nog geen enchant verkocht :) moet binnenkort maar is gaan zien wat ik voor enchants kan vragen.
Of heeft iemand daar misschien een site voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

OkkE schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:28:
Klopt, maar zoals ik zei, voor het geld hoef ik het niet te doen.. Gister weer 5g van een guildie gehad. :) Plus dat ik altijd slots tekort kom, en ik die enchants best handig vind. :)
Mja, ik heb een eigen guild, en ben het enige lid :')

Ik vind dat hele guild gedoe niet echt nodig, al zal dat misschien in late levels wel anders worden. Op het moment vlieg ik van hot naar her naargelang ik er zin in heb, soms zit ik een uurtje in de zandbak (ratchet) te spelen, dan weer een uurtje astranaar en dan weer grinden/questen in STV. Ik hou geen vast patroon aan, en soms heb ik er ook halverwege een quest geen zin meer in, daar heb je weinig aan als je met mij gaat teamen :P

Plus dat je als rogue schijnbaar toch minder gevraagt word. Het gebeurt wel eens dat ik in IF loop, en dan krijg ik prompt een venster voor mijn neus of ik Guild dit of dat wil joinen. Dan zeg ik sowieso nee, als ze niet eens de moeite nemen zich voor te stellen :{

Ik zou graag een guild hebben met alleen maar rogues, voor surprise attacks op de horde, maar dat zal er wel nog even niet in zitten vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Dat enige member in guild dat is niet helemaal mogelijk. je hebt namelijk 10 mensen nodig om een guild op te zetten. neem aan dat het een grapje was.

Op later level is het zeker wel handig om een guild te hebben. zowiezo voor instance´s maar ook voor hulp bij quests enzo.

Als ik jou was Thalan zou ik wel een guild joinen, dan kun je nog steeds solo´en hoor, je bent niks verplicht ten opzichte van je guild ofcourse.
Zowiezo is het makkelijker met bepaalde dingen te verkrijgen voor je proffessions.
Ik ben namelijk alchemist en krijg alle bloemetjes die mijn guild mates looten uit chests/mobs automatisch in mijn mail. zelfde als ik dingen loot zoals gems voor hun proffesions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

HTT-Thalan schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:32:
[...]

Ik vind dat hele guild gedoe niet echt nodig, al zal dat misschien in late levels wel anders worden. Op het moment vlieg ik van hot naar her naargelang ik er zin in heb, soms zit ik een uurtje in de zandbak (ratchet) te spelen, dan weer een uurtje astranaar en dan weer grinden/questen in STV. Ik hou geen vast patroon aan, en soms heb ik er ook halverwege een quest geen zin meer in, daar heb je weinig aan als je met mij gaat teamen :P
Een guild is ook niet (niet alleen iig) voor het teamen. Ja, op hogere levels is het leuk omdat je met je guild dan instances enz. kunt doen. Maar voor mij is een guild gewoon voor voornamelijk de gezelligheid, en om elkaar te helpen als dat nodig is. Guild-members willen over het algemeen veel sneller helpen als een willekeurige vreemde. Plus dat je veel dingen gratis kunt krijgen, mits je in een goede guild zit.
Plus dat je als rogue schijnbaar toch minder gevraagt word. Het gebeurt wel eens dat ik in IF loop, en dan krijg ik prompt een venster voor mijn neus of ik Guild dit of dat wil joinen. Dan zeg ik sowieso nee, als ze niet eens de moeite nemen zich voor te stellen :{
Volgens mij maakt het geen *piep* uit wat je bent voor een guild. Voor party's en raids enz. kan ik het me voorstellen, heb de hele discussie daar over ook gelezen in dit (en vorige) topic. Maar een guild is gewoon een clan, vrienden bij elkaar. :)
Ik zou graag een guild hebben met alleen maar rogues, voor surprise attacks op de horde, maar dat zal er wel nog even niet in zitten vrees ik :)
Daar zou ik party's voor gebruiken, en als guild zou ik gewoon opzoek gaan naar vrienden uit real life, of op de server die je persoonlijk aardig vind. Niet af gaan op hun class. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

KeeZ schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:29:
Lol, meest kwetsbare: Warrior. Ben jij een rogue? Dan zal de toekomst je nog vies tegenvallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
lpus een rogue only guild lukt je juist alleen op low lvls

zoals kaap al als reden gaf waarom hij rerolled is als priest

op high lvls zullen de Rogues meer kans hebben op een plek in een endgame instance binnen hun guild dan via pickups

dus beter inderdaad via rogue only parties.

vraag: zijn er nog mensen hier lvl 55 plus die brd willen doen voor quests komende vrijdag?

het is een ware hell om brd groups te vinden namelijk :/

edit:
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:48:
[...]

Lol, meest kwetsbare: Warrior. Ben jij een rogue? Dan zal de toekomst je nog vies tegenvallen :D
ok geert, vrijdag avond jij -> mee BRD tanken slet :P

[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 18-05-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Even terugkomend op rogue´s in instances.

Eergisteren zat ik in een MC party, daar zaten 5 priests in 7 mages 8 paladins 5 warriors 2 hunters 5 rogue´s 3 warlocks 5 druids

Als je dan verhoudings gewijs gaat kijken welke classes er op de server zijn.
Is het merendeel op de server rogue. Mede daardoor is het voor high level rogue´s moeilijk om in raid´s te komen, omdat er nog tig mensen zijn die ook willen joinen.

Er zitten dus wel degelijk rogue´s in de high level instance´s
vaak worden deze dan gebruikt om zoveel mogelijk damage in korte tijd te doen voordat ze met 2 hits neervallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tpn schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:01:

Eergisteren zat ik in een MC party, daar zaten 5 priests in 7 mages 8 paladins 5 warriors 2 hunters 5 rogue´s 3 warlocks 5 druids

Is het merendeel op de server rogue. Mede daardoor is het voor high level rogue´s moeilijk om in raid´s te komen, omdat er nog tig mensen zijn die ook willen joinen.

vaak worden deze dan gebruikt om zoveel mogelijk damage in korte tijd te doen voordat ze met 2 hits neervallen ;)
zie bold :) daarom is het 'makkelijker' om binnen hun guild uitgenodigd te worden dan 'zomaar' iemand vragen

dat was ook de enige reden dat ik maandag met strat mee mocht als een van de 2 lvl 58 volgens mij

ik was samen met een guildie rogue (lvl 60) en een een andere bekende van die guildie (lvl 60 warrior) devilsaurs aan het hunten toen we via die warrior een invite kregen

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 18-05-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hunter is nog altijd de meest gespeelde class voor zoverik weet trouwens. Rogue zou een tweede kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Tpn schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:01:

Nou, ik crit met een ambush toch al voor 600+ dmg onderhand, dus in zekere zin kan het wel eens handig zijn. Als een cloth wearer aggro trekt omdat hij healt, kan ik als leatherdrager nog altijd net iets meer hebben, dus pak ik de aggro over met een backstab of ambush, tot dat de main tank 'tijd' heeft. De damage is een van de weinige dingen die we op het moment toevoegen, maar volgens blizzard gaan ze er hard aan werken.

Ze gaan zaken toevoegen die rogues nuttiger moeten maken, en de ambush/backstab build zal krachtiger worden. Ik heb zelf al een beetje gezocht op thottbot, ik zal voor een 29/0/22 build gaan, dat sluit momenteel het beste aan met wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Een guild wil natuurlijk niet zeggen dat je altijd moet teamen of wat dan ook. Het geeft je slechts een basis waaruit je kunt putten voor hulp en vriendschap.

Er hoeft voor je speelstijl niks te veranderen. Behalve dat het een stuk makkelijker zal zijn om groups te vinden als je die nodig hebt.

Ik moet er persoonlijk niet aan denken om niet in een guild te zitten. Daar komt het grootste gedeelte van m'n plezier vandaan namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 18-05-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Nou, ik crit met een ambush toch al voor 600+ dmg onderhand, dus in zekere zin kan het wel eens handig zijn. Als een cloth wearer aggro trekt omdat hij healt, kan ik als leatherdrager nog altijd net iets meer hebben, dus pak ik de aggro over met een backstab of ambush, tot dat de main tank 'tijd' heeft. De damage is een van de weinige dingen die we op het moment toevoegen, maar volgens blizzard gaan ze er hard aan werken.

Ze gaan zaken toevoegen die rogues nuttiger moeten maken, en de ambush/backstab build zal krachtiger worden. Ik heb zelf al een beetje gezocht op thottbot, ik zal voor een 29/0/22 build gaan, dat sluit momenteel het beste aan met wat ik wil.
Erm, rogue´s doen al de meeste damage, als ze nog meer damage gaan doen dan worden ze overpowered. Dus ga ik er niet van uit dat rogue´s nog meer dps gaan krijgen.

Nuttig zijn de rogue´s door middel van hun damage output.
Ik heb ook een filmpje gezien van een boss in Molten Core (Ragnaros) waar ze eerst de rogue´s hem flink lieten damagen.
Maar de kansen om een instance op high level te joinen wordt echt niet groter, ook al geeft blizzard rogue´s healing/ressing/mana conjuring/area attacks.

feit is dat er nog steeds van de 1600 characters 400 rogue zijn, die ook allemaal die instance willen joinen

[ Voor 6% gewijzigd door Tpn op 18-05-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
[...]

enige lid kan toch niet?

je hebt er 10 nodig om hem te maken en er moeten er minimaal 2 in blijven om de guild te laten bestaan... of hebben ze dat aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Thick Armour kits verkopen altijd nog goed (die andere trouwens ook ;)) Elke keer als ik in IF ben dump ik weer een stelletje op het AH en Yellow heeft de volgende keer wanneer hij inlogt weer 10 tot 15 gold erbij. Setje van twee zijn tussen de 1.5 en 2 gold waard momenteel.

Meeste beestjes geven me rugged leather als ik ze afmaak, tenzij ze iets echt leuks waard zijn zoals dragonscales waar je voor een handjevol zo 5 gold krijgt. Paar van die lvl 51/52 elite dragon spawn beestjes afmaken en je bent weer blij. Heb het idee dat ik de enige ben op mijn server die nog een beetje highlevel basis leer items maakt.

Enchanting is wel tof, mijn priest heeft nu bijna 150 enchanting op lvl 23, maar het is echt niet leuk voor je geld. Zit nu met mijn main mijn alt steeds geld te mailen omdat je door enchanting eigenlijk nooit meer wat verkoopt, een shard is een shard is een shard :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 18-05-2005 11:27 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 27-05 00:37
Ik begin zelden een gevecht met horde enzo. Zeker als ze met een mob bezig zijn kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om ze aan te vallen. Meestal is het tijdens een 'versla-dat-en-dat-monster-en-breng-me-x-van-y-items' quest. Dan zie ik iemand van horde die bezig is, en laat ik hem/haar rustige zijn gang gaan, ook al is ie van gelijk/iets lager level. Dan ga ik een eindje verderop die beesten afmaken.

Vaak is het dan wel zo dat als ze klaar zijn, mij gaan opzoeken en me alsnog gaan aanvallen als ik bezig ben. Maar d'r zijn er ook bij die mij niet aanvallen, alhoewel deze in de minderheid zijn.

En als ik dan toch in gevecht raak, zijn ze nooit alleen. D'r is -altijd- wel iemand in de buurt die komt helpen =/

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Nog even een grappig plaatje van gisteren.

Ik kwam drie alliance tegen, niet veel kans om daar iets tegen te doen. Maar toen ik dus terug liep naar mijn lijk zaten ze daar gewoon op de weg te corpse campen. Ze dachten waarschijnlijk heel goed verstopt te zijn. Maar ze zaten precies tussen het kerkhof en mijn lijk. Ik kon niet anders dan ze zien. Niet echt slim van ze.

Afbeeldingslocatie: http://img102.echo.cx/img102/8222/moroncampers0iy.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:49:

ok geert, vrijdag avond jij -> mee BRD tanken slet :P
Ik zoek idd ook een group voor BRD, kga vnvd met Xanx een group proberen te vinden, want ik moet al die q's ook nog doen :P Vrijdag ben ik minimaal lvl 58,5, dus dan moet ik mn hachje wel kunnen redden in BRD :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:24:
[...]

enige lid kan toch niet?

je hebt er 10 nodig om hem te maken en er moeten er minimaal 2 in blijven om de guild te laten bestaan... of hebben ze dat aangepast?
Ik moet nog 9 handtekeningen hebben, dus het is nog niet officieel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Zo, na onze succesvolle run eergisteravond (Luci, Magmadar en Gehennas) kregen we ook gisteravond Garr op onze eerste poging om. Mooi een Arcanist Crown, Drillborer Disk en Obsidian Edged Blade uit zijn rotsjes getrokken (uiteraard weer geen Shaman, Hunter of Priest loot want die hebben nergens recht op volgens Blizzard zijn loottables).

Toen onze eerste ontmoeting met Baron Geddon, maar we waren de concentratie een beetje kwijt. Eerst gepulled met Hunter naar Garr zijn room, krijgt de pet Living Bomb op zich terwijl die midden tussen de casters terugrent *KABOEM* 15 dooie clothdragers :P

We moeten nog even leren omgaan met die Living Bomb want men was weer veel te dom bezig maar goed na 3 uur geconcentreerd MC kan t wel eens wegvallen. Vanavond pakken we hem gewoon >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 18-05-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 97943 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:28:

Ik kwam drie alliance tegen, niet veel kans om daar iets tegen te doen. Maar toen ik dus terug liep naar mijn lijk zaten ze daar gewoon op de weg te corpse campen. Ze dachten waarschijnlijk heel goed verstopt te zijn. Maar ze zaten precies tussen het kerkhof en mijn lijk. Ik kon niet anders dan ze zien. Niet echt slim van ze.

[afbeelding]
Als dat jouw corpse is daar helemaal aan de andere kant kan ik het niet echt als corpse camping zien eerlijk gezegd.. je kan makkelijk helemaal aan de andere kant resurrecten en weglopen/mounten/hearthstonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:30:
[...]

Ik zoek idd ook een group voor BRD, kga vnvd met Xanx een group proberen te vinden, want ik moet al die q's ook nog doen :P Vrijdag ben ik minimaal lvl 58,5, dus dan moet ik mn hachje wel kunnen redden in BRD :>
vanavond kan ik helaas niet :/ dus daarom of morgen of vrijdag
en xanx moet mij ook nog steeds helpen met een lvl 58 elite chillwind mob in winterspring killen, lukt net niet solo namelijk :/ 2x geprobeerd gisteren

jij alle felwood/winterpsring quests al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:50:
Zo, na onze succesvolle run eergisteravond (Luci, Magmadar en Gehennas) kregen we ook gisteravond Garr op onze eerste poging om. Mooi een Arcanist Crown, Drillborer Disk en Obsidian Edged Blade uit zijn rotsjes getrokken (uiteraard weer geen Shaman, Hunter of Priest loot want die hebben nergens recht op volgens Blizzard zijn loottables).

Toen onze eerste ontmoeting met Baron Geddon, maar we waren de concentratie een beetje kwijt. Eerst gepulled met Hunter naar Garr zijn room, krijgt de pet Living Bomb op zich terwijl die midden tussen de casters terugrent *KABOEM* 15 dooie clothdragers :P

We moeten nog even leren omgaan met die Living Bomb want men was weer veel te dom bezig maar goed na 3 uur geconcentreerd MC kan t wel eens wegvallen. Vanavond pakken we hem gewoon >:)
Hrm, je ziet als hunter dat je pet living bomb krijgt, je ziet dat deze terug komt rennen, waarom geef je dan geen stay command :? Foutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:54:
[...]

vanavond kan ik helaas niet :/ dus daarom of morgen of vrijdag
en xanx moet mij ook nog steeds helpen met een lvl 58 elite chillwind mob in winterspring killen, lukt net niet solo namelijk :/ 2x geprobeerd gisteren

jij alle felwood/winterpsring quests al gedaan?
Die heb ik ALLANG doodgemaakt :D Makkie!

Ik heb nog wat winterspring en felwood q's, net als een paar in WP en EP, moeten binnenkort maar gaan teamen, bok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Anoniem: 97943 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:28:

[afbeelding]
Grappig, ook een keer gehad. Was benieuwd of ik als lvl 33 of zo een lvl 36 priest aankon die zn PVP aan had in SV. Die priest was een eitje, die lvl ?? had ik even over het hoofd gezien. Toen ik weer bij mn corpse was zaten er een paar horde players in een bosje, precies waar ik langs liep en nog een ?? bij mn corpse. Nja, dan maar ff de AH checken met een andere char. Ben benieuwd hoeveel geduld ze hadden.

FF iets anders. Ik heb als één van mn alts een lvl 10 troll priests op Vasjh. Vind er alleen geen hol aan. Word dat later nog veel beter? Mn Tauren Shaman is ook lvl 10, vind ik veel leuker spelen, maar daar zijn er weer zoveel van. Met een priest is de kans om mee te gaan in een instance veel groter.

Nee, heb niet teveel chars, maar 10 of zo. :P Ben trouwens van mening dat als je ook andere chars probeert dat je je tegenstander ook beter leert kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
-Utopist- schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:01:
[...]

thanks.

hoe krijg ik die resolutie hoger? puur afhankelijk van mijn video kaart? ik ben namelijk wel gecharmeerd van die gs6600 videokaart.

zou dat helpen? en 512 mb zat ook al in de planning...
Jep daar heb je betere videokaart voor nodig, maar dan nog houdt het geschok met grote raids en in drukke steden niet over, daarom heb je nog die extra 512 nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
OkkE schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:28:
Als je altijd slots tekort komt zou ik niet voor enchanting gaan, want dan heb je ZEKER altijd slots te kort.... (tig verschillende reagents nodig voor enchants, en ja dan gaat ook je bank heel hard vol zitten)

Ik ben 235 enchanting, en heb bank +3*14 slot & backback + 4x 14 slot en ik krijg met moeite 10-12 slots vrij (tenzij ik het mail naar mijn alt natuurlijk ;))

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sOid schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:59:
[...]

Jep daar heb je betere videokaart voor nodig, maar dan nog houdt het geschok met grote raids en in drukke steden niet over, daarom heb je nog die extra 512 nodig :)
Had net een 6800GT gekocht, 3 mnd later WoW begonnen. Al snel een beetje spijt van mn aankoop, omdat ik opeens een stuk minder andere spellen speelde, maar na de eerste raids meegemaakt te hebben toch wel blij achteraf. Maar met een wat mindere videokaart wil het ook prima. Mn broertje speelt op een laptop (512mb met een 64mb nvidia kaartje (non shared)) totdat zn pc terug is van RMA, dat gaat nog net. Die 512 is wel een aanrader, en defragmenteer je hdd ook, want dat scheelt ook behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 76438 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:14:
[...]
Mn broertje speelt op een laptop (512mb met een 64mb nvidia kaartje (non shared)) totdat zn pc terug is van RMA, dat gaat nog net.
Speelt die toevallig op een Acer Aspire 1700 (ofzo) ?? Want daar speel ik nu ook op, maar dan met 1024mb geheugen. Ik heb alleen het probleem dat mijn videokaart te warm wordt, waardoor ik witte strepen in beeld krijg en het onspeelbaar wordt. Vroeg me af of meer mensen hier problemen mee hebben. :)
zion schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:12:
[...]

Als je altijd slots tekort komt zou ik niet voor enchanting gaan, want dan heb je ZEKER altijd slots te kort.... (tig verschillende reagents nodig voor enchants, en ja dan gaat ook je bank heel hard vol zitten)

Ik ben 235 enchanting, en heb bank +3*14 slot & backback + 4x 14 slot en ik krijg met moeite 10-12 slots vrij (tenzij ik het mail naar mijn alt natuurlijk ;))
Hmmmm... Dan moet ik misschien toch maar eens aan wat guild-members vragen om 14 slots bags. :D Want ik ga sowieso Enchanting doen, aangezien ik Skinning gewoon enorm saai vind.

[ Voor 39% gewijzigd door OkkE op 18-05-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

OkkE schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:19:
[...]

Speelt die toevallig op een Acer Aspire 1700 (ofzo) ?? Want daar speel ik nu ook op, maar dan met 1024mb geheugen. Ik heb alleen het probleem dat mijn videokaart te warm wordt, waardoor ik witte strepen in beeld krijg en het onspeelbaar wordt. Vroeg me af of meer mensen hier problemen mee hebben. :)
.
Geen problemen, maar het is pittig werd voor je gpu. Ik heb een Geforce 6800 in mijn laptop, en je zou denken dat het wel overhoud (alle instellingen staan op max) omdat het grafisch niet zo denderend is, maar hij word loei en loeiheet aan de onderkant momenteel. Ik heb 1024mb ram, en af en toe (ik defragmenteer sinds ik wow heb bijna elke week) krijg ik toch nog wel een lag van 1 of 2 seconden bij het binnenvliegen van een nieuw gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heeft denk ik niet alleen te maken met je pc, want ik (a64 3000+ @ +/-2400mhz met 6800GT (stock) heb het ook wel, vooral als ik IF binnenkom, soms zelfs een disconnect. Jammer dat er geen autoreconnect in zit. En ik baal er ook van dat als je weer reconnect (poging tot) dat je de melding krijgt "There is already a character with that name on this server" oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rich thorium veins zijn rare's van small thorium volgens mij, toch? Heeft iemand een idee waar deze veel te vinden zijn? Ben er wel eens een in burning steppes en Azshara tegen gekomen, maar toen kon ik ze nog niet minen. Nu wil ik arcane crystals uit die dingen halen, maar ik kan geen vein meer vinden sinds ik genoeg mining skill points heb om dr succesvol met mn hamer op te meppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:51:
Rich thorium veins zijn rare's van small thorium volgens mij, toch? Heeft iemand een idee waar deze veel te vinden zijn? Ben er wel eens een in burning steppes en Azshara tegen gekomen, maar toen kon ik ze nog niet minen. Nu wil ik arcane crystals uit die dingen halen, maar ik kan geen vein meer vinden sinds ik genoeg mining skill points heb om dr succesvol met mn hamer op te meppen :P
winterspring heb ik er een paar gezien, daar waar de elite giants zitten :) (moet ik er ook nog een zooi van mollen voor een quest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:00:
[...]

winterspring heb ik er een paar gezien, daar waar de elite giants zitten :) (moet ik er ook nog een zooi van mollen voor een quest)
Helemaal in het noorden of helemaal in het zuiden? Die beesten zijn verdomde eng man! Ik wil wel mee, op voorwaarde dat ik alle rich thoriums mag minen :P Vind ik nl 20 arcane crystals, dan kan ik een arcanite reaper voor > 50g kopen :D

Welke q is dat trouwens? Dan kan ik die ook ff halen :>

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 18-05-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:02:
[...]

Helemaal in het noorden of helemaal in het zuiden? Die beesten zijn verdomde eng man! Ik wil wel mee, op voorwaarde dat ik alle rich thoriums mag minen :P Vind ik nl 20 arcane crystals, dan kan ik een arcanite reaper voor > 50g kopen :D

Welke q is dat trouwens? Dan kan ik die ook ff halen :>
in het zuiden

quest is shareable, moeten crystals vinden, die droppen die giants en zijn soms ook los op de grond her en der :)

sure, van mij mag je alle thorium minen, maar dan moet je voor mij ook een Arcanite regelen voor die prijs :P

enige minpunt, die giants zijn 60 elite :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 18-05-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:00:
[...]

hhhmmm die moet ik ook nog doen, is nog steeds rood bij mij :( ach nog maar 3,5 lvltjes :)

edit: errmmm... oranje bedoel ik

[ Voor 5% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 18-05-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:49:
lpus een rogue only guild lukt je juist alleen op low lvls

zoals kaap al als reden gaf waarom hij rerolled is als priest

op high lvls zullen de Rogues meer kans hebben op een plek in een endgame instance binnen hun guild dan via pickups

dus beter inderdaad via rogue only parties.

vraag: zijn er nog mensen hier lvl 55 plus die brd willen doen voor quests komende vrijdag?

het is een ware hell om brd groups te vinden namelijk :/
Nou ik verwacht deze week ook nog wel te stijgen naar L56 of 57, dan wil ook wel een rondje BRD doen. :) Het is een keer weer wat nieuws, dan Maraudon of de Sunken Tempel. Zowiezo heb ik het in Mauradon nu wel gezien. Want bij ons in de guild zit steeds een elke dag te vragen of mensen mee willen naar die Instance, omdat ie nog quest's heeft open staan. Ik wil best mee naar Maraudon, maar alleen even snel om een Bossrun te doen.

Lol, gisteravond had ik de kans om de Krol Blade te looten, het ding viel van zo,n Dinosaurus L54 in Un Goro Crater, ik was even een Shaman aan het helpen met een Quest. Rol ik een 1 :X , daar ging 800 G aan mij voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
gister in hinterlands die spider god neergemept, wat een smerig beest is dat zeg, en dan te bedenken dat ik daar vrolijk in het water heb gezwommen een x aantal lvl's terug, gelukkig moet je hem summonen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:08:
[...]

in het zuiden

quest is shareable, moeten crystals vinden, die droppen die giants en zijn soms ook los op de grond her en der :)

sure, van mij mag je alle thorium minen, maar dan moet je voor mij ook een Arcanite regelen voor die prijs :P
Hehe, ik ga voor onze guild wel arcane crystals farmen zodra ik er genoeg heb voor mn eigen reaper :D Hoewel ze ongeveer 35g per stuk waard zijn moeten we maar een leuk "trade-afspraakje" maken ;)

Is dat geen quest die je krijgt van zon doctor in orgrimmar, hij heet A bit of Luck ofzo... :+

Edit: Ook al mag ik het niet minen van jou, dan heb je alsnog pech, want jij bent geen miner :D

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 18-05-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

op onze server (sunstrider) heeft iemand eindelijk plans for Arcanite Reapoer!
alleen ...20x arcane crystals is beetje ...duur, 21G for EENTJE .. :(
die thoruim bars zijn geen probleem ..10 for 6g!

ik dacht ..eerst arcanite reaper tot ik Rend blackhand sword set heb ,,,!!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

In de Crater op die vulkaan heb ik er ook wel eens 1 gezien.

edit:
refresh noob

[ Voor 19% gewijzigd door Muppet op 18-05-2005 13:17 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:11:
[...]

Nou ik verwacht deze week ook nog wel te stijgen naar L56 of 57, dan wil ook wel een rondje BRD doen. :) Het is een keer weer wat nieuws, dan Maraudon of de Sunken Tempel. Zowiezo heb ik het in Mauradon nu wel gezien. Want bij ons in de guild zit steeds een elke dag te vragen of mensen mee willen naar die Instance, omdat ie nog quest's heeft open staan. Ik wil best mee naar Maraudon, maar alleen even snel om een Bossrun te doen.

Lol, gisteravond had ik de kans om de Krol Blade te looten, het ding viel van zo,n Dinosaurus L54 in Un Goro Crater, ik was even een Shaman aan het helpen met een Quest. Rol ik een 1 :X , daar ging 800 G aan mij voorbij.
BRD kan al vanaf 55 :) hoger is heel mooi meegenomen, zeker als tank

contact je vrijdag wel wel even ingame. jammer van die kroll blade :/

Maraudon quests zijn naar :( bossruns gaan wel, maar dan wel iedereen 50+ want dan kan je langs de meeste trashmobs sneaken.

Ungoro is maar voor 2 dingen goed, devilsaurs en gorillas :)
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:12:
[...]

Hehe, ik ga voor onze guild wel arcane crystals farmen zodra ik er genoeg heb voor mn eigen reaper :D Hoewel ze ongeveer 35g per stuk waard zijn moeten we maar een leuk "trade-afspraakje" maken ;)

Is dat geen quest die je krijgt van zon doctor in orgrimmar, hij heet A bit of Luck ofzo... :+

Edit: Ook al mag ik het niet minen van jou, dan heb je alsnog pech, want jij bent geen miner :D
ach volgens mij ben ik naast jouw de enige die op dit moment nog dat ding kunnen gebruiken :)

zag laatst in orgrimmar een warrior met een arcanite een duel doen tegen een mage :X

damn hoe hard kan een excecute zijn :|

[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 18-05-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

se7en schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:13:
op onze server (sunstrider) heeft iemand eindelijk plans for Arcanite Reapoer!
alleen ...20x arcane crystals is beetje ...duur, 21G for EENTJE .. :(
die thoruim bars zijn geen probleem ..10 for 6g!

ik dacht ..eerst arcanite reaper tot ik Rend blackhand sword set heb ,,,!!
Op bloodscalp zijn die crystals minimaal 35g :X

Enne, Typhoon sword (epic drop van azuregos) ownt de arcanite reaper :D iets van 64 dps, +20 sta +20 str en +30 spi ofzo :) Kan het nu ff niet controleren op thottbot...

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 18-05-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Bosmonster schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:50:
[...]
Als dat jouw corpse is daar helemaal aan de andere kant kan ik het niet echt als corpse camping zien eerlijk gezegd.. je kan makkelijk helemaal aan de andere kant resurrecten en weglopen/mounten/hearthstonen.
Zucht!

Als je goed kijkt, dan kun je zien dat de hunter zijn spel gebruikt voor remote vision en die precies op mijn lijk heeft zitten. Waarom zouden ze dat doen?

Helemaal aan de andere kant resurecten en weglopen? Je weet dan een hunter kan tracken en sneller is? Verder kun je de rogue hier op dit plaatje niet zien, waar zou die zitten denk je?

Mounten? Laat me niet lachen. Op level 25 mounten?

Hearthstonen? Dat zou net kunnen. Maar dan moet je mazzel hebben dat ze je niet meteen kunnen targetten en interrupten.

Deze personen zijn pas vertrokken nadat ze een andere horde voorbij zagen komen. Neem nou maar aan dat het gewoon corpse campende sukkels waren en ga er geen andere dingen in zoeken. Ik heb het gewoon voor de lol gepost.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.