Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.957 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 23:38
PacinoAllstars schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:25:
hey mensen mijn lvl 46 rogue heeft echt een bete dagger nodig, aangezien mijnhuidige nogal zuigt.

Nu zag ik de de gut ripper in de ah staan http://www.thottbot.com/?i=8994

Dit dingetjes kost 100g bid en 150g buyout. Nu heb ik weliswaar dat geld wel, maar is het verstandig deze dagger te kopen? Is het 't waard?

Heb nu een toxic revenger nog, wat niet veel soeps is.
Vraag is of je dit wapen blijft gebruiken, ook later in het spel. Ik ben zelf geen rogue, maar er zijn wel een aantal mooie quest rewards en boss drops die je kan gebruiken. Eerste waar je achter aan kan gaan met jou level zijn Satyr's Lash en Thrash Blade.

Ik zelf zou wachten tot ik 55+ was en als je dan een mooie epic ziet die je wil daar achter aan gaan. Dan ben je namelijk iets zekerder van dat je hem langer blijft gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
ik denk dat je over je daggers niet al te moeilijk moet doen .
Heb zelf een 60 rogue 42 hunter 13 hunter en 17 mage , voor al deze chars koop ik niets .
Tot aan lvl 50-55 vind ik het zonde van men geld aangezien je zoveel moois kan looten in een later stadium.
Ook wat men zegt over de trash blade is waar , ook daar moet je build wel naar zijn .
Ik had zelf een puur melee build char en deze heb ik omgezet toen ik lvl 55 werd naar meer stealthed toe en imp sapping , ambush etc etc .
Toen ben ik ook pas van men swords skill af gegaan .

Toch blijft het moeilijk je advies te geven aangezien ik niet in je port kan kijken en niet weet wat je nog allemaal wilt .
Maar ik kan je vertellen dat er nog zoveeel beterskomt

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

SMulTiE schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:37:
[...]

Ik ben ook niet zo zeer vóór het nerfen van een bepaalde klasse, maar er moet wel een balans zijn in de mogelijkheden van de verscheidene klassen en hun onderlinge krachten.
Waar ik me bij de Shaman vooral aan irriteer zijn de volgende spells:
  • Frostshock: Instantly shocks the target with frost, causing 486 to 514 Frost damage and slowing movement speed to 50% of normal. Lasts 8 sec. 430 mana, instant cast, 6 sec cooldown.
  • Purge: Purges the enemy target, removing 2 beneficial magic effects. 75 mana, instant cast
Het is hierdoor zelfs voor een druid bijna onmogelijk om aan een Shaman te ontsnappen. Als je jezelf een HoT geeft, wordt die gepurged zonder enige problemen voor een Shaman. Als je wegrent in travelform krijg je een frostshock die vaak zat crit voor 1000 damage (we hebben het over een instant cast ja!!) en je komt niet weg.
In melee range van de shaman moet je ook niet komen met Windfury Weapon en zijn mail armor. Mocht de Shaman het te moeilijk krijgen dan heeft hij uiteraard altijd nog de heal-functies!

Al met al denk ik dat er wel 2 of 3 abilities vanaf kunnen zonder de klasse meteen underpowered te maken.
Misschien, maar ja, ik denk dat als je die weg haalt, de de shaman weer zo in elkaar mept .... en dan komt het gezeik weer andersom. Het zijn vervelend skills als je ze tegen te krijgt, maar ja, een rogue in mijn rug vind ik ook niet lekker .... om dan meteen al die skills weer weg te halen.

En als het al bijgewerkt wordt, moeten ze bepaalde skill misschien in PvP minder sterk maken, want anders krijg je weer een waardeloze PvE karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor shamans en hunters .... kun je nu beter leatherworking nemen of armourcrafting? Ik vraag me af, of je niet op een gegeven moment alleen maar Plate armor kunt maken. Ik had het gekozen omdat mijn hunter en shaman mail gingen dragen .... maar ik wist toen nog niet van die "dragonscale-leatherworking".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114026

Weet er iemand het verhaal achter de paladin charger ?? ik heb het verhaal weggeklikt toen het me eindelijk na 5 try's lukte.

volgende dag nog eens probere met andere paladin,uber makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

vraagje aan 55+ mensen hier!

heeft iemand ooit Pattern: Mooncloth bag gehad?
op thotbot zie ik veel drops maar weinig droprate!
en op AH zie ik het for 150g startbid en 200g buyout 8)7

kan iemand ff vertellen waar die goed droppet? heb nodig ^^
(of als iemand hier op sunstrider heeft kan ik het kopen!)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-07 15:52
Die test realm is best wel fun. Alleen echt irritant spelen met die lag maar als je die weg haalt is de BG een goede aanvulling voor WoW. Echt fun om die horde lekker neer ge meppen en hun graveyards in te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

blackraid3r schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:12:
Die test realm is best wel fun. Alleen echt irritant spelen met die lag maar als je die weg haalt is de BG een goede aanvulling voor WoW. Echt fun om die horde lekker neer ge meppen en hun graveyards in te nemen.
Had net disconnect -_- 7000 in que woohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
se7en schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:59:

Het is een world drop van 0.1% op high lvl mobs of een chest :) dus kans is niet zo groot. Ik heb de mijne uit een kist in winterspring paar maandjes terug. Ik heb hem verkocht aan guild member voor 50g maar je kan er idd 100g voor krijgen ongeveer op skull crusher (als je geduld heb that is) gem prij sis ongeveer 70 a 80g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
se7en schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:59:

Lmao ik heb hem in AH gekocht voor 5g :P Niet kopen dus, maar ik heb er geloof ik ook eentje zien droppen in BRD.

Sorry ik was in de war met een ander pattern, ik heb mijn mooncloth bag pattern gevonden in BRD, dat was het :)

@LordHades, wat is je naam op skullcrusher? (en ben je horde of alliance?)

[ Voor 17% gewijzigd door sOid op 16-05-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:36
Kan iemand mij vertellen waar ik een alchemist kan vinden die me skill 225-300 kan leren?

tnx alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

undercity dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 08-07 14:14
Anoniem: 86074 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:47:
Voor shamans en hunters .... kun je nu beter leatherworking nemen of armourcrafting? Ik vraag me af, of je niet op een gegeven moment alleen maar Plate armor kunt maken. Ik had het gekozen omdat mijn hunter en shaman mail gingen dragen .... maar ik wist toen nog niet van die "dragonscale-leatherworking".
Met armourcrafting is het grootste deel van de 40+ items die je maakt plate, en het heeft dus geen zin armourcrafting te nemen als Hunter.

Je kunt trouwens denk ik beter switchen naar Engineering, dragonscale is ook niet veel soeps (+spi items) en bovendien hoef je dan je mining niet te droppen.

Vandaag trouwens best een 'leuke' ervaring. We waren met een groep in Maraudon (warrior, druid, mage, rogue en hunter (ik)). We porten naar de waterfalls, en beginnen aan de Hydra's. Ik vreesde het ergste al toen ik de Warrior met 2 1h wapens zag, en ja hoor, zo'n type die voor 'damage' gaat. Ik vraag 'em dus waarom hij geen shield gebruikt en niet sundered, en toen kreeg ik een hoop gezeik over me heen dat ik een fascist was en hem niet moest vertellen hoe hij moest spelen. Uhuh, die stond dus erg snel op onze blocklist. Later een level 47 Paladin uit onze guild erbij gehaald. Helaas de princess niet doodgekregen (kut wat slaat die hard), maar het was wel erg gezellig.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 16-05-2005 22:22 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
nl1bzw schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:11:
Kan iemand mij vertellen waar ik een alchemist kan vinden die me skill 225-300 kan leren?

tnx alvast.
voor alliance is het iig feathermoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
  • Laatst online: 10-06 20:36
feathermoon tnx :)

nog meer locaties?

aangezien ik pas level 31 ben :P

[ Voor 32% gewijzigd door nl1bzw op 16-05-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

dankje voor de info op de mooncloth bag pattern!

vraagje, ik krijg steeds error in wow over die titan panel!
ik heb de goede gedownload op deze topic!
en nog paar extratjes ervoor, maar dat error kreeg ik ook ZONDER die extra's!

iemand idee hoe ik dit oplos?
zal wel straks even een screenshotje posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144402

Schijnt een hele gave game te zijn, veel mensen die ik ken van een clan waar ik in zit spelen het, alleen ik vind het een beetje belachelijk dat je moet betalen voor dit spel per maand, maargoed als je het ervoor over hebt en het echt een heel gaaf spel vind. Ikzelf ben zowieso geen warcraft fan, hou meer van realitische spellen en echte shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
nl1bzw schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:21:
feathermoon tnx :)

nog meer locaties?

aangezien ik pas level 31 ben :P
Nope, beide factions hebben 1 plaats waar ze dat kunnen doen... Overigens, ik dacht dat je er lvl 38 voor moest zijn om het uberhaubt te kunnen krijgen, of lvl 40... Hmm nee geen lvl 40 want ik heb het een keer samen met een vriend gedaan, hij is alchemist (ik tailor/enchanter) en we hadden beide nog geen mount :P Was wel een grafend lopen trouwens maarja daarna krijg je wel flightroute :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Anoniem: 144402 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:35:
Schijnt een hele gave game te zijn, veel mensen die ik ken van een clan waar ik in zit spelen het, alleen ik vind het een beetje belachelijk dat je moet betalen voor dit spel per maand, maargoed als je het ervoor over hebt en het echt een heel gaaf spel vind. Ikzelf ben zowieso geen warcraft fan, hou meer van realitische spellen en echte shooters.
euhm, ja...

Bedankt voor deze bijzonder nuttige info 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:00

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 29510 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:29:
het verbaast me dat ie nog niet langs is gekomen

"LEEROOOOOOOOOOOOOOOOOY nnnJEEEEENKIIIINNNNNSSS!!"
"Stick to the plan"
"oh jesus"

filmpje: http://hem.bredband.net/b222680/leeroy.wmv

bijbehorend leesvoer van de blizzard forums:

1ste verschijning
Zelfs blizzard rep. Fangtooth is het niet ontgaan
De techno remix

".. at least i have chicken"
OMG, geniaal :D

waar is dit btw??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 19:43
Hmm. Kan iemand mij vertellen wat dit re-rollen van character is en transfer via AH..?

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 01:58
sOid schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:40:
[...]

Lmao ik heb hem in AH gekocht voor 5g :P Niet kopen dus, maar ik heb er geloof ik ook eentje zien droppen in BRD.

Sorry ik was in de war met een ander pattern, ik heb mijn mooncloth bag pattern gevonden in BRD, dat was het :)

Die van mij ook uit BRD.. Een vriend van me heeft hem gekocht voor 200g.

Mooncloth bags is een beetje een tricky iets. Mooncloth verkoopt voor 20-25g op onze server. De mooncloth bags (waar dus 2 mooncloth voor nodig is) voor 30g ofzo :P

De 16 slot traveler bags verzieken de prijs een beetje.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 16-05-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Imodium schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:16:
Hmm. Kan iemand mij vertellen wat dit re-rollen van character is en transfer via AH..?
Met re-rollen wordt bedoeld dat je de talentbuild opnieuw gaat doen (eerste keer is het 1g, 2e keer is het 5g, 3e x is het 10g enz, max van 50g overigens). Wat er met die transfer bedoeld wordt heb ik geen idee van :)
Bosmonster schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:18:
[...]

Die van mij ook uit BRD.. Een vriend van me heeft hem gekocht voor 200g.

Mooncloth bags is een beetje een tricky iets. Mooncloth verkoopt voor 20-25g op onze server. De mooncloth bags (waar dus 2 mooncloth voor nodig is) voor 30g ofzo :P

De 16 slot traveler bags verzieken de prijs een beetje.
Ja klopt, daarom maak ik ook geen mooncloth bags for sale :P Netzo als met Mooncloth robes...

[ Voor 29% gewijzigd door sOid op 16-05-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-07 15:52
Anoniem: 86561 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:57:
[...]

Had net disconnect -_- 7000 in que woohoo!
Ik had eerst 1.5 uur gewacht. Toen kreeg ik disconnect. Toen ging ik er weer in toen moest ik 20 of 30 minuutjes wachten. Je moet morgen proberen dan is het waarschijnlijk rustiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 19:43
Hmm dat dat rerollen staat voor talent points opnieuw kiezen weet ik niet. Character transferren en een priest gerolled..? Wat bedoel je er precies mee? (Kaap.. :) )

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Afbeeldingslocatie: http://www.mohvotit.net/~sacri/ss/ragnaros_dead2.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:05
Op dit moment heeft het spel me 0.62 euro per uur gekost (excelschema :P), terwijl ik pas lvl 33 ben (heb ook een lvl 25 mage), en ik de collectors editie gekocht heb voor 90euro, waarbij recentelijk 35 euro van mijn cc is afgeschreven. Tegen de tijd dat ik dus weer opnieuw moet betalen, zit ik rond de 25ct per uur. Je kunt mij niet wijsmaken dat je opziet tegen het betalen van zo'n bedrag, en ondertussen misschien elk weekend in de kroeg vele euro's per uur er doorheen jaagt (of bioscoop ofzo ;)).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54
haha, ik herken een hoop notoire gankers op dat damage lijstje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
sOid schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:40:
[...]

Korumera en ben Alliance zit in Bad Company guild :). We hebben gister Luciferion vermoord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:56
Imodium schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:16:
Het overnieuw beginnen met een (nieuwe) character.
TepelStreeltje schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:59:
[...]

OMG, geniaal :D

waar is dit btw??
Upper Blackrock Spire, ook wel UBRS.
rhermans schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:51:
Ik had zelf een puur melee build char en deze heb ik omgezet toen ik lvl 55 werd naar meer stealthed toe en imp sapping , ambush etc etc.
Ambush is ook melee hoor ;)
Combatbuild bedoel je, naar horen zeggen goed in PvE. Zelf nooit verder in gespecced dan 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

Vandaar met m'n druid "the great masquerade" gesolod. Nou, gesolo'd.... veel low lvl grut wat meeliep en doodging. M'n lvl24 zusje raakte gek genoeg een van die draken in SW met arcane missiles, en kreeg 1000 exp d'r van. Best wel respect. Char:

http://www.thottbot.com/?profile=Umbrah.Skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Ik zit erover te twijfelen om deze game te kopen, maar nu mijn vraag : hoe weten jullie waar dit monster zit etc ? en die groups die jullie hebben, zegt iemand general van : wie wil er die gast "vermoorden" ;) of is dit van tevoren afgesproken op een forum etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Laatst online: 07-07 23:38
Anoniem: 115890 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 01:29:
[...]

Ik zit erover te twijfelen om deze game te kopen, maar nu mijn vraag : hoe weten jullie waar dit monster zit etc ? en die groups die jullie hebben, zegt iemand general van : wie wil er die gast "vermoorden" ;) of is dit van tevoren afgesproken op een forum etc ?
Waar de monsters zitten staat vaak in quest log en bij dat soort grote kom je er vaak wel achter. Voornamelijk door op forums en zo te lezen. Voor quests heb je ook nog goede sites die je kan raadplegen als het niet zo wil lukken.

Ragnaros die op het plaatje staat is de eind baas in Molten Core. Denk niet dat je daar snel heen zult gaan met een pick-up groep. Wordt voornamelijk in guild verband gedaan geloof ik.
Voor normale instance's wordt er in de grote steden inderdaad gevraagd wie mee wil(of te wel een een pick-up groep) of kan je ook met guild genoten doen.

* AlanSmithee denkt dat een warlock erg blij is met zijn nieuwe broek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

AlanSmithee schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 02:00:
[...]

Waar de monsters zitten staat vaak in quest log en bij dat soort grote kom je er vaak wel achter. Voornamelijk door op forums en zo te lezen. Voor quests heb je ook nog goede sites die je kan raadplegen als het niet zo wil lukken.

Ragnaros die op het plaatje staat is de eind baas in Molten Core. Denk niet dat je daar snel heen zult gaan met een pick-up groep. Wordt voornamelijk in guild verband gedaan geloof ik.
Voor normale instance's wordt er in de grote steden inderdaad gevraagd wie mee wil(of te wel een een pick-up groep) of kan je ook met guild genoten doen.

* AlanSmithee denkt dat een warlock erg blij is met zijn nieuwe broek :)
Bedankt voor de info, toen ik de closed beta speelde merkte ik dat ik nog geen 1 undead poppetje langs was geweest :S is dit normaal dat bijna niemand die kiest ? omdat ze slecht zijn etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:35
Imodium schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:35:
Hmm dat dat rerollen staat voor talent points opnieuw kiezen weet ik niet. Character transferren en een priest gerolled..? Wat bedoel je er precies mee? (Kaap.. :) )
sOid schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:23:
[...]

Met re-rollen wordt bedoeld dat je de talentbuild opnieuw gaat doen (eerste keer is het 1g, 2e keer is het 5g, 3e x is het 10g enz, max van 50g overigens). Wat er met die transfer bedoeld wordt heb ik geen idee van :)
Wat ik gedaan heb is het volgende:

1) vriend van me speelt horde op Burning Legion, ik Alliance. hij heeft een useless item voor xx gold op gadget AH gezet, ik heb dat gekocht met een buyout. zodoende heeft hij mijn geld.
2) ik heb mijn level 60 rogue laten charactertransferen naar die nieuwe server.
3) door puntje 2 kon ik nu een horde char maken op Burning Legion.
4) mijn maat heeft me me gold op horde gegeven.

Ik ben dus gererolled van zijde. 13 priestje nu maar moet effe kijken wat het wordt, priest of warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
vraagje, wat voor talentbuild heb jij?

gisteren tijdens devilsaurs hunten met een guildie een oproep gekregen voor Stratholm ^^

was me eerster kee (lvl 58)

was erg gaaf, was eerst full healer, samen met een lvl 58 priest, andere group had een 60 druid als healer.

8x lvl 60 2x lvl 58
halverwege kon ik met gemak switchen naar extra dmg :)

beviel me erg goed, gaf me een extra motivatie om asap lvl 60 te worden met me shammie ^^

btw, nieuw persoonlijk crit record

wapen: Twig of the world Tree
You gain 2 extra attacks with windfury
You crit Grand Crusader Dathrohan for 785
You crit Grand Crusader Dathrohan for 860
You crit Grand Crusader Dathrohan for 950

:P

wel vaker triple crits gehad op wf, maar nog niet zo hoog :)
nu twijfel ik, eerst sparen voor epic mount, of eerst een arcanite reaper scoren voor pvp }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:18:
[...]

Met armourcrafting is het grootste deel van de 40+ items die je maakt plate, en het heeft dus geen zin armourcrafting te nemen als Hunter.

Je kunt trouwens denk ik beter switchen naar Engineering, dragonscale is ook niet veel soeps (+spi items) en bovendien hoef je dan je mining niet te droppen.
Thnx, ik kan natuurlijk altijd nog voor weapon crafting gaan. Mijn hunter gaat met axes stoeien en mijn shaman met maces.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 17-05-2005 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:00
Ik ben nu de laatste paar dagen aan het sparen gegaan voor de Imperial Plate set:

belt,
boots,
bracers,
chest,
helm,
leggings,
shoulders

Echter vraag ik me af of het wel de moeite waard is op mijn huidige level ( 52 ). De recepten kosten toch erg veel om te krijgne. De complete q-lijst vraagt namelijk 270 thorium bars en daar kan ik ook goed geld mee verdienen als ik dat in de AH dump.

Wie heeft zelf deze set en kan mij zijn ervaringen er mee vertellen ( misschien heeft die iemand wel een screen? :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Webgnome op 17-05-2005 08:47 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Imperial set is wel leuk, maar ik heb het idee dat tegen de tijd dat je alles bij elkaar verzameld hebt (270 Thorium is best wat) je al betere spulletjes hebt qua drops. Het houd je wel van de straat natuurlijk, bezigheids therapie. Ik begon ook begin 50 her en der een imperial set onderdeeltje te krijgen en kopen van mensen, maar het hield het meestal net geen lvl uit voordat ik weer iets beters had gevonden. Denk dus niet dat je het moet doen voor de equipment, maar meer voor de timesink.

Ziet er natuurlijk wel leuk uit als je de hele set hebt :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Yellow|A schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:35:
Imperial set is wel leuk, maar ik heb het idee dat tegen de tijd dat je alles bij elkaar verzameld hebt (270 Thorium is best wat) je al betere spulletjes hebt qua drops. Het houd je wel van de straat natuurlijk, bezigheids therapie. Ik begon ook begin 50 her en der een imperial set onderdeeltje te krijgen en kopen van mensen, maar het hield het meestal net geen lvl uit voordat ik weer iets beters had gevonden. Denk dus niet dat je het moet doen voor de equipment, maar meer voor de timesink.

Ziet er natuurlijk wel leuk uit als je de hele set hebt :)
mwa als je weet waar je moet zoeken dan heb je die amount 'zo' bij elkaar. ?Ik ben het lvlen toch een beetje zat nu en instances heb ik voorlopig geen tijd voor. Vandaar dat ik dan toch maar op die thorium ga storten. gister al de shoulders kunnen kopen ( recept ) en ook al een kleine 15 bars gevonden. Jammer dat het zo moeilijk te vinden is dat thorium Mithril kom ik nu overal tegen. Dat had ik moeten weten toen ik die weaponsmith q ging doen dat er zoveel in kalimdor lag.. had ik die q zo klaar :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:03:
Thnx, ik kan natuurlijk altijd nog voor weapon crafting gaan. Mijn hunter gaat met axes stoeien en mijn shaman met maces.
Je hunter gaat vooral met z'n boog en gun stoeien ;) Voor een Hunter is goeie +agi gear veel belangrijker, en ook dat maak je niet echt met weaponcrafting. Meeste eind spul heeft procs enzo, en dat is niet nuttig aangezien je voornamelijk van afstand schiet.

Ik heb engineering nu op 280, en er absoluut geen spijt van. Hoop leuke recipies, en het is bijzonder handig om je eigen guns en ammo te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Hmm... bekend icoon. :{

Maar anyway; Ik hoor ook heel veel mensen uit mijn omgeving dit zeggen. Toch denk ik dat het meer het idee is, als de daadwerkelijke kosten. Als ik naar mijzelf kijk, ik speel gem. 2 tot 3 uur per dag. Het kost dan inderdaad zo'n 0,25 cent per uur om te spelen. Dat vind ik geen geld, als ik zie dat ik tijdens het uitgaan iets van 10 Euro per uur kwijt ben. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 12:28

CaDje

Framedrops for life

Ja, kameraad van me speeld ook alleen fps'ers. Ik eigenlijk ook, maar RPG's vond ik ook altijd wel leuk. Maar hij is dus een die hard fps'er. Van RPG's moest ie niets weten. Maar hij is nu wel WoW verslaafd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
CaDje schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:59:
Ja, kameraad van me speeld ook alleen fps'ers. Ik eigenlijk ook, maar RPG's vond ik ook altijd wel leuk. Maar hij is dus een die hard fps'er. Van RPG's moest ie niets weten. Maar hij is nu wel WoW verslaafd :P.
Ik denk dat veel mensen het feit dat je character behouden blijft sowieso wel aanspreekt. Daarnaast zijn MMORPGs ook teamgames, maar komt er meer taktiek bij kijken dan bij de meeste FPSers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-07 18:42

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Anoniem: 115890 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 02:07:
[...]

Bedankt voor de info, toen ik de closed beta speelde merkte ik dat ik nog geen 1 undead poppetje langs was geweest :S is dit normaal dat bijna niemand die kiest ? omdat ze slecht zijn etc?
Undead is een van de meest gespeelde rassen (plek 1 of 2 geloof ik). Racial skill is wel leuk (haalt wat irri status dingen weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Koetjeboe schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:08:
[...]

Undead is een van de meest gespeelde rassen (plek 1 of 2 geloof ik). Racial skill is wel leuk (haalt wat irri status dingen weg)
Ik weet niet hoe vaak Will of the Forsaken en Underwater breathing (300% langer onder water) mijn leven al niet gered heeft. Je kunt gewoon wegzwemmen, je kunt uit fear etc. Zeer handig, daarbij hebben ze ook nog cannibalize waarmee je redelijk snel HP erbij kan krijgen en zo snel door kunt grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:35

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Whehehe. Het was weer zover: Raid op Astranaar (zoals elke avond) met een horde lvl 22-40 op de in weinige getale aanwezige lowbies...

Ben er achter gaan staan en telkens als er eentje buiten de groep liep - Ambush - Crit Crit - Dead :P

Na dat geintje zo ongeveer 25 keer uitgehaald te hebben zijn ze er maar vandoor gegaan :P

En ik ben dit weekend ook eens voor de lol naar ratchet gevaren, via booty bay, werd ik daar gelijk aangevallen door een bende lowbies ... Het zijn dan wel geen HK's maar ik heb toch lol gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Wegens aan gebrek aan goede daggers gebruik ik nu 30/21/0.. Ik heb wel barman shanker, heartseeker en bonescraper maar ik vind swords ook wel cool en ik doe nog steeds goede damage.
Verder is riposte wel lachen in pvp en in solo grinden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

WoW Nice :) Op mijn server hebben ze net Magmadar neer :P

Wat dropte er allemaal? En wat is die "Essence of Pure Flame"?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 12:28

CaDje

Framedrops for life

RedruM schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:35:
[...]

Wegens aan gebrek aan goede daggers gebruik ik nu 30/21/0.. Ik heb wel barman shanker, heartseeker en bonescraper maar ik vind swords ook wel cool en ik doe nog steeds goede damage.
Verder is riposte wel lachen in pvp en in solo grinden natuurlijk :)
euh.... je mag die heartseeker wel aan mij geven anders. Ik weet niet wat jij anders onder een goede dagger verstaat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:32:
Whehehe. Het was weer zover: Raid op Astranaar (zoals elke avond) met een horde lvl 22-40 op de in weinige getale aanwezige lowbies...

Ben er achter gaan staan en telkens als er eentje buiten de groep liep - Ambush - Crit Crit - Dead :P

Na dat geintje zo ongeveer 25 keer uitgehaald te hebben zijn ze er maar vandoor gegaan :P

En ik ben dit weekend ook eens voor de lol naar ratchet gevaren, via booty bay, werd ik daar gelijk aangevallen door een bende lowbies ... Het zijn dan wel geen HK's maar ik heb toch lol gehad :D
mja had ik gisteren ook

was een lvl 24 rogue guildmaat aan het helpen met battle for hillsbrad (zelf 36 mage)

was een beetje peasents, farmers etc aan het AOE'en komt er een lvl 24 warrior op ons af, wj zo van :? leggen hem dus om en gaan verder met skulls verzamelen en questen, komt ie even later weer op mij afgecharged

leg hem dus weer om, echt vaag sommige mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Weet iemand wanneer de Honour ranks worden bijgewerkt? Is dat nu op vrijdag, maandag of woensdag?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:41:
[...]

mja had ik gisteren ook

was een lvl 24 rogue guildmaat aan het helpen met battle for hillsbrad (zelf 36 mage)

was een beetje peasents, farmers etc aan het AOE'en komt er een lvl 24 warrior op ons af, wj zo van :? leggen hem dus om en gaan verder met skulls verzamelen en questen, komt ie even later weer op mij afgecharged

leg hem dus weer om, echt vaag sommige mensen
Vooral in STV is het erg. Nu weet ik wel dat rogue's als gankers gezien worden, aan beide zijden van de 'oorlog' , maar het valt me op dat horde vaker in groepen killt. Elke keer wanneer ik door horde afgemaakt word zijn het er 2 of meer, en dan is winnen een stuk makkelijker natuurlijk.

In STV ben ik dus nu aan het questen omdat er weinig andere gebieden geschikt zijn, en daarom kom ik constant horde tegen. Veel corpsecampers ook.

Ik pak ze wel eens terug, als ik de kans krijg hoor.

En pas ontdekt en nu al geliefd geintje:

In stealth in een bosje gaan zitten, tussen 2 bomen bv, op een plek waar je niet zo gauw zou zoeken iig. En dan met distract een grindende horde pesten. Hij draait 180 graden, vraagt zich af waarom, gaat als een dolle in het rond rennen, op zoek naar mij, kan me vervolgens niet vinden, en gaat weer verder met grinden. 30 sec later: Weer. En zo verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 07:36:
[...]

vraagje, wat voor talentbuild heb jij?

gisteren tijdens devilsaurs hunten met een guildie een oproep gekregen voor Stratholm ^^

was me eerster kee (lvl 58)

was erg gaaf, was eerst full healer, samen met een lvl 58 priest, andere group had een 60 druid als healer.

8x lvl 60 2x lvl 58
halverwege kon ik met gemak switchen naar extra dmg :)

beviel me erg goed, gaf me een extra motivatie om asap lvl 60 te worden met me shammie ^^

btw, nieuw persoonlijk crit record

wapen: Twig of the world Tree
You gain 2 extra attacks with windfury
You crit Grand Crusader Dathrohan for 785
You crit Grand Crusader Dathrohan for 860
You crit Grand Crusader Dathrohan for 950

:P

wel vaker triple crits gehad op wf, maar nog niet zo hoog :)
nu twijfel ik, eerst sparen voor epic mount, of eerst een arcanite reaper scoren voor pvp }>
Gister ook met mijn LvL 55 Druid 3 crits met Starfire gehad op een mob in de Sunken Tempel waarvan mijn record nu op 850 staat :P

En ik zit ook met smart te wachten dat ik LvL 60 ben voor Scholomance, Stratholm, Black Rock Spire, kan ik gaan farmen voor mijn Druid wildheart set waarvan ik de belt en handschoenen al heb gekregen. En natuurlijk de Trindleheaven Staff of de Glowing Brightwood Staff om het zaakje compleet te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
scim schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:25:
[...]

Ik weet niet hoe vaak Will of the Forsaken en Underwater breathing (300% langer onder water) mijn leven al niet gered heeft. Je kunt gewoon wegzwemmen, je kunt uit fear etc. Zeer handig, daarbij hebben ze ook nog cannibalize waarmee je redelijk snel HP erbij kan krijgen en zo snel door kunt grinden.
underwater breathing is leuk, maar geef mij maar de warlock buff :P 10 minuten lang onderwater, hoef je helemaal niet meer boven te komen.

Canibalize is zo goed als nutteloos op hogere levels. 200% regen... Dan ben je nog 2 minuten bezig om je health er weer bij te krijgen :P Maar in de lagere levels wel bruikbaar.

Kun je beter gewoon wat eten.

Maar WotF maakt alles weer goed :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 17-05-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 08-07 18:42

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bosmonster schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:57:
[...]

underwater breathing is leuk, maar geef mij maar de warlock buff :P 10 minuten lang onderwater, hoef je helemaal niet meer boven te komen.

Canibalize is zo goed als nutteloos op hogere levels. 200% regen... Dan ben je nog 2 minuten bezig om je health er weer bij te krijgen :P Maar in de lagere levels wel bruikbaar.

Kun je beter gewoon wat eten.

Maar WotF maakt alles weer goed :+
Ja, underwater breathing rules als je gegank even niet meer leuk vindt :+ Soms ook best mooie locaties te vinden onderwater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 10:52
Gister net 7 uur op de BG rond gehangen met mijn die level 60 char die je daar krijgt, ik had ud priestje gekozen, het is zooooo makkelijk om aan HK's te komen... Gewoon SW:P spammen, en je krijgt of een HK, of een lekker aantal contribution points, erg lachen, en ik doe haast niks, behalve wat rond rennen, ondertussen SW:P spammend. Maar helaas, aan elke pret komt 'n eind, ik werd disconnected, en mocht weer lekker in rij gaan staan, na 4 (!!!!) uur wachten kon ik eindelijk spelen, maar dat was van korte duur, na 30 minuten kreeg ik weer een disconnect, en toen ben ik maar verder gaan spelen op de ' normale' server, en lekker gnomeregan gedaan met level 60 warlockje, erg leuk. En vandaag ga ik lekker plezier hebben, ik ga zo weer lekker naar huis, en weer wat SW:P spammen op wat alliance dudes in BG.

Nu hoop ik wel dat blizzard die wacht tijden heeft gefixed, anders word 't weer spelen op die normale server. Niet dat dat erg is, maar wel vervelend, ik vind level 60 shadow priest spelen VEEL leuker >:], ik had ook een paar mages de dood in gejaagd met silence, zij waren lekker bezig met die Arcane explosion, ik silence - zij dood in heel erg korte tijd :P.
I loooooove Battlegrounds. Very well done job Blizzard, bloody well done.

PS: 't Is nog wel ontiegelijk laggy, maar daar kijk je wel overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:51:
[...]

Gister ook met mijn LvL 55 Druid 3 crits met Starfire gehad op een mob in de Sunken Tempel waarvan mijn record nu op 850 staat :P

En ik zit ook met smart te wachten dat ik LvL 60 ben voor Scholomance, Stratholm, Black Rock Spire, kan ik gaan farmen voor mijn Druid wildheart set waarvan ik de belt en handschoenen al heb gekregen. En natuurlijk de Trindleheaven Staff of de Glowing Brightwood Staff om het zaakje compleet te maken. :)
op lvl 58 kan je al mee naar strat ^^

moet zelf nog steeds een keer BRD afmaken, heb daar nog 6 quests namelijk :/
maar brd duurt zo lang dat ik dat alleen in het weekend kan, dus door de weeks is het grinden grinden en nog eens grinden

alle solo quests in felwood/winterspring/wp al gedaan

de quests in EP red ik niet solo, zijn het niet de mobs, dan is het wel een groep van 2+ alliance die het questen onmogelijk maken.

gelukkig heb ik nog iets van 130K rested exp en zit ik al op de 85% van lvl 58 :) dus deze week lvl 59 moet lukken.

alleen de enige guildie die nog bij me in de buurt zit qua lvl werkt nogal onregelmatig, anders had ik wat meer met hem kunnen questen :)

hoewel solo grinden wel winstgevender is :P hoe je niet te delen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb gnomeregan al een paar keer solo gedaan, dwz, sneaky sneaky overal die artifacts verzamelen. En ik had een paar keer nodig omdat ik telkens weggeroepen werd of het beu was.

Heb ik eindelijk alleen die 24 roboguts verzameld, komen er maar 23 in mijn backpack terecht :(

Mijn quest log zegt dat ik 24/24 heb, en dus ook complete, en de questgiver (shoni the shilent in stormwind) heeft ook een Geel vraagteken.

Maar inleveren ho maar, hij zegt dat ik er 24 nodig heb. Ticket is reeds aangemaakt maar dit is wel behoorlijk zuur zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

HTT-Thalan schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:48:
[...]

Vooral in STV is het erg. Nu weet ik wel dat rogue's als gankers gezien worden, aan beide zijden van de 'oorlog' , maar het valt me op dat horde vaker in groepen killt. Elke keer wanneer ik door horde afgemaakt word zijn het er 2 of meer, en dan is winnen een stuk makkelijker natuurlijk.
Pardon :D

Eergister was ik in ashenville, en had een groep van 30 lvl 60's splintertree post gekaapt. Was echt niet leuk meer omdat ik daar een quest moest returnen ;( Zelfde geld voor rachet enzo.. maarja zal wel server afhankelijk zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 17-05-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:00
Hydra schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:04:
[...]

Ik denk dat veel mensen het feit dat je character behouden blijft sowieso wel aanspreekt. Daarnaast zijn MMORPGs ook teamgames, maar komt er meer taktiek bij kijken dan bij de meeste FPSers.
Ik speelde 4 jaar CS, inmiddels ben ik CS:Source gaan spelen. Onze halve clan ging ineens WoW spelen en ik had er echt geen zin in. Het feit dat het de naam Warcraft droeg en WC eigenlijk een RPG was was voor mij al een reden het niet te gaan spelen, ik was een absolute RPG hater. Ik heb me over laten halen het toch maar eens te proberen, dus deze gek ging dat ook doen. Ik ben geen snelle leveler maar ik heb het gisteren tot lvl40 undead Mage geschopt en gelijk een mountje erbij gekocht. Speel het nu meerdere uren per dag, naast CS:Source. Mag best zeggen dat ik er inmiddels verslaafd aan ben. Ik heb gemerkt dat dit voor heel veel mensen geldt, en ook de mensen die nu nog steeds roepen dat WoW een k*tspel is.

Ik ben het overigens niet eens met je opmerking over het tactische gedeelte. Ik geef toe, op publics spelen met FPS games bevat weinig tactiek maar wanneer je matches gaat spelen (of wars in het jargon) dan komt daar toch echt zeer veel tactiek bij kijken, ik durf te beweren dat het tactische vlak veel groter en belangrijker is dan bij WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
WeAreLegion schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:24:
[...]

Korumera en ben Alliance zit in Bad Company guild :). We hebben gister Luciferion vermoord :D
Lmfao, man ik zit in zelfde guild! :P ben Glynn hahaha, kon niet meedoen met Luciferion omdatk nog geen lvl 60 ben :P (58 atm) lol funny _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41

Rmg

HTT-Thalan schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:05:
Ik heb gnomeregan al een paar keer solo gedaan, dwz, sneaky sneaky overal die artifacts verzamelen. En ik had een paar keer nodig omdat ik telkens weggeroepen werd of het beu was.

Heb ik eindelijk alleen die 24 roboguts verzameld, komen er maar 23 in mijn backpack terecht :(

Mijn quest log zegt dat ik 24/24 heb, en dus ook complete, en de questgiver (shoni the shilent in stormwind) heeft ook een Geel vraagteken.

Maar inleveren ho maar, hij zegt dat ik er 24 nodig heb. Ticket is reeds aangemaakt maar dit is wel behoorlijk zuur zeg.
Je bank gecheckt ? je krijgt dit soort dingen ook als er nog een item in de bank ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Raz- schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:23:
[...]

Je bank gecheckt ? je krijgt dit soort dingen ook als er nog een item in de bank ligt
gheghe had ik ook met me mage in TM
die quest voor turtle biscuit recipe
questlog zei dat ik compleet was, maar bij quest inleveren niets :/ ik balend nog een keer turtles hunten en alliance bevechten voor die turtles, voor die quest

ben ik later op de avond in UC bij de bank, zie ik daar 10x turtle meat staan :x |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 08-07 13:10
Level 48 warrior hier op Bloodscalp.

Gisteren met een level 48 rogue uit m'n guild in Maraudon bezig geweest. (de quests nog voor de instance) kwamen we op een gegeven moment een 50 Rogue en een 52 Shaman tegen die ons aanvielen.. maar wij wonnen toch mooi ;)
Daarna kwamen ze terug met een mage erbij (level 49 dacht ik), en toen gingen we wel neer :P.

Tijdje later met wat andere leden uit de guild (53 Priest, 60 rogue en 60 mage) in 50 minuten 3 bazen geslacht (Gizlock, Princess en Rotgrip).

Heb alleen de mage kwaad gemaakt.. bleek dat we het loot systeem hadden van 'iedereen rolled op Bind on Equipped items, iedereen passed op Bind on Pickup en daarna kijken we wel wie wat nodig heeft'.. maar dat had ik niet helemaal door en rollde op een casters dagger die de princess opboerde omdat de mage en priest 'pass' deden (niet nodig dacht ik) :X

[ Voor 14% gewijzigd door Mior op 17-05-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Phantom schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:33:

Heb alleen de mage kwaad gemaakt.. bleek dat we het loot systeem hadden van 'iedereen rolled op Bind on Equipped items, iedereen passed op Bind on Pickup en daarna kijken we wel wie wat nodig heeft'.. maar dat had ik niet helemaal door en rollde op een casters dagger die de princess opboerde omdat de mage en priest 'pass' deden (niet nodig dacht ik) :X
Dat bedoel je andersom neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online

Gisteren met een level 48 rogue uit m'n guild in Maraudon bezig geweest. (de quests nog voor de instance) kwamen we op een gegeven moment een 50 Rogue en een 52 Shaman tegen die ons aanvielen.. maar wij wonnen toch mooi ;)
Daarna kwamen ze terug met een mage erbij (level 49 dacht ik), en toen gingen we wel neer :P.

Tijdje later met wat andere leden uit de guild (53 Priest, 60 rogue en 60 mage) in 50 minuten 3 bazen geslacht (Gizlock, Princess en Rotgrip).

Pff dat ding is toch bagger, je krijgt veel betere daggers op later lvl :P (en ik ben ook mage dus ik kan t weten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

auw :/ hoop dat het guildies waren? of in ieder geval bekenden
en dat je door het stof bent gekropen, want als het echt zeikerds zijn, zou het je een flinke rep damage kunnen opleveren straks :/

schade is niet zo supergroot, aangezien theadras redelijk makkelijk te 'farmen' is hoewel het natuurlijk zuur blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 27-05 00:37
Woei, gisteren lvl40 geworden en mijn mount kunnen score :9 Is toch wel redelijk snel gegaan allemaal. Ongeveer 7 - 8 dagen aan speeltijd.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 08-07 13:10
Bosmonster schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:37:
[...]

Dat bedoel je andersom neem ik aan :P
Uhm.. nee? BoE items kun je altijd achteraf traden.. BoP items pass je dan op zodat je achteraf kan uitvogelen wie wat nodig heeft/wil hebben.
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:39:
[...]

auw :/ hoop dat het guildies waren? of in ieder geval bekenden
en dat je door het stof bent gekropen, want als het echt zeikerds zijn, zou het je een flinke rep damage kunnen opleveren straks :/

schade is niet zo supergroot, aangezien theadras redelijk makkelijk te 'farmen' is hoewel het natuurlijk zuur blijft
't was een guildie inderdaad, en ik heb ook 'sorry' gezegd.. maar hij was uiteraard niet zo blij met me.
Hij is um ook gesmeerd nadat ik die roll had gewonnen, terwijl de andere rogue in de groep Rotgrip nog wou doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mior op 17-05-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:53:
[...]Je hunter gaat vooral met z'n boog en gun stoeien ;) Voor een Hunter is goeie +agi gear veel belangrijker, en ook dat maak je niet echt met weaponcrafting. Meeste eind spul heeft procs enzo, en dat is niet nuttig aangezien je voornamelijk van afstand schiet.

Ik heb engineering nu op 280, en er absoluut geen spijt van. Hoop leuke recipies, en het is bijzonder handig om je eigen guns en ammo te kunnen maken.
Ah right, got it! Nee, dat klinkt logisch! Hij gebruikt ook axes, maar het is op zich een gunslinger (althans, ik kies voor die talent tree). Maaruh, dan hou ik mining er wel bij gok ik zo ;). Een leuke Axe vind ik onderweg vast wel ;). Agi gear had ik inderdaad al aan gedacht, en wat er aan stamina bij zit, is altijd mooi meegenomen!

Mijn shaman moet ik nog ff over denken, die gaat dual axes/maces en ook enkelhandig, misschien wel handig dat er bij te hebben Weaponcrafting) .... en anders denk ik misschien potions of enchanting (hoewel ik niet mijn wapens kan enchanten, door de spells die hij op zijn wapens loslaat ;)).

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 17-05-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Phantom schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:46:
[...]

Uhm.. nee? BoE items kun je altijd achteraf traden.. BoP items pass je dan op zodat je achteraf kan uitvogelen wie wat nodig heeft/wil hebben.
Lol je hebt gelijk.. ik las het achterstevoren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ben nu nog steeds met leatherworking bezig (al heb ik er de laatste week niet veel meer mee gedaan) en overweeg zodra ik mijn nightscape gear (ooit) heb ook op engineering over te gaan. Leer verdient nu nog genoeg geld, en, wat ook belangrijk is, tijdens het grinden laat je een hoop sporen na als je niet skint. Het ligt dan vol met lijken, wat als je ergens aan komt lopen natuurlijk een indicatie is dat er iemand bezig is.

Ik skin die lijken, waarop ze verdwijnen. Dan vermoed de vijand minder snel dat er al iemand hard aan het grinden is hier, en zullen ze me minder snel verwachten.

Zie het maar als je sporen opruimen, iets wat elke goede moordenaar moet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:54:
[...]

Ah right, got it! Nee, dat klinkt logisch! Hij gebruikt ook axes, maar het is op zich een gunslinger (althans, ik kies voor die talent tree). Maaruh, dan hou ik mining er wel bij gok ik zo ;). Een leuke Axe vind ik onderweg vast wel ;). Agi gear had ik inderdaad al aan gedacht, en wat er aan stamina bij zit, is altijd mooi meegenomen!

Mijn shaman moet ik nog ff over denken, die gaat dual axes/maces en ook enkelhandig, misschien wel handig dat er bij te hebben Weaponcrafting) .... en anders denk ik misschien potions of enchanting (hoewel ik niet mijn wapens kan enchanten, door de spells die hij op zijn wapens loslaat ;)).
neem aan dat je 2H axe maces bedoeld :) shamans kunnen niet dual wielden :)

Als hunter zou ik puur voor stats gaan op wapens, en een apart wapen voor melee op het moment dat het echt nodig is :)

zelf zou ik denk ik Danws Edge dual wield doen ^^ 2x 1% extra chance to crit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gisteren wel een leuke drop trouwens in DM North:

http://www.thottbot.com/?i=36056

Gewoon uit het kistje van de goblin :P

Kans van 1,1% dat die kist dat dropt (enige plek om hem te krijgen)... aardig dus :)

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 17-05-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 01:50

DinX

Motormuis

CaDje schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:59:
[...]

Zo was ik ook :)
Ik speelde bijna alleen maar bf1942, DesertCombat, CS enzo. Heb toen de beta eens geprobeerd en was na 1 dag volkomen verslaafd :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Gister nog heel eventjes gespeeld, en eindelijk level 20 gehaald met mn Mage. Dus heb nu eindelijk ook Blink. :D Hopelijk vanavond nog wat tijd om het voor het eerst uit te testen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Gisteravond ook maar even MC gedaan ;)

Lucifron 1ste poging: DOWN (onze tweede kill, hadden m nodig voor tranq Shot nummer 2 ;))

Afbeeldingslocatie: http://www.btinternet.com/~keithy.boy/wow/Lucifron.jpg

Magmadar 1ste poging: DOWN

Afbeeldingslocatie: http://www.btinternet.com/~keithy.boy/wow/Magmadar.jpg

Gehennas 1ste poging: DOWN

Afbeeldingslocatie: http://www.btinternet.com/~keithy.boy/wow/Gehennas.jpg

Het is geen Ragnaros dood (feli Redrum :)) maar voor een avondje Molten Core'n vind ik t toch niet slecht :P

In totaal toch even 9 epics weggeplukt (2 random drops van trashmobs, 2 van luci, 3 van magmy, 2 van Gehennas) in 3 uur tijd, plus het recept voor de Core Armor Kit (+5 def). Jammer dat het 80% druid en warlock loot was :( In 3 weken MC en Onyxia nog geen ENKELE maildrop gehad, alleen maar plate, cloth en leather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:34:

[leuke screenys]

In totaal toch even 9 epics weggeplukt (2 random drops van trashmobs, 2 van luci, 3 van magmy, 2 van Gehennas) in 3 uur tijd, plus het recept voor de Core Armor Kit (+5 def). Jammer dat het 80% druid en warlock loot was :( In 3 weken MC en Onyxia nog geen ENKELE maildrop gehad, alleen maar plate, cloth en leather.
mag ik vragen met hoeveel man je dat gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

se7en schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:28:
dankje voor de info op de mooncloth bag pattern!

vraagje, ik krijg steeds error in wow over die titan panel!
ik heb de goede gedownload op deze topic!
en nog paar extratjes ervoor, maar dat error kreeg ik ook ZONDER die extra's!

iemand idee hoe ik dit oplos?
zal wel straks even een screenshotje posten!
kan iemand nog aub mijn vraag beantwoorden?

screen
Afbeeldingslocatie: http://img10.echo.cx/img10/7042/wowerror5la.th.jpg
ik krijg ook andere errors als ik OK click! en gaat steeds door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
se7en schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:54:
[...]

kan iemand nog aub mijn vraag beantwoorden?

screen
[afbeelding]
ik krijg ook andere errors als ik OK click! en gaat steeds door :(
die titan werkt gewoon bij mij, geen errors of wat dan ook..... misschien gelemaal eraf gooien en opnieuw erop zetten? of game opnieuw installen en alleen die titan erop en kijken of je nog die error krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:34:

Lucifron 1ste poging: DOWN (onze tweede kill, hadden m nodig voor tranq Shot nummer 2 ;))

[afbeelding]

Magmadar 1ste poging: DOWN

[afbeelding]

Gehennas 1ste poging: DOWN

[afbeelding]

Het is geen Ragnaros dood (feli Redrum :)) maar voor een avondje Molten Core'n vind ik t toch niet slecht :P

Gratz met deze bosses :)

Hahaha.. ja MC is echt warlord en druid trash :) Niet geheel onverwacht dropte Ragnaros dus ook een druid en een warlock item :o

Drops van ragnaros:

http://www.thottbot.com/?i=38128 - Stormrage Legguards
http://www.thottbot.com/?i=37836 - Nemesis Leggings
http://www.thottbot.com/?i=37835 - Ragnaros Core of the Monkey (voor maintank)
http://www.thottbot.com/?i=37698 - Dragon's Blood Cape
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18815 - Essence of the Pure Flame
CaDje schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:41:
[...]

euh.... je mag die heartseeker wel aan mij geven anders. Ik weet niet wat jij anders onder een goede dagger verstaat :P.
Heartseeker is een slechte dagger voor mainhand.. speed is 1.70 waardoor hij ongeschikt is voor ambushen/backstabs. Barman Shanker is gratis en 2.00 speed en is dus een betere mainhand. Heartseeker gebruik ik nu alleen als offhand bij m'n Krol Blade.. De dagger die ik natuurlijk wel zou willen is Perdition Blade van Ragnaros, maar dat kan nog wel even duren ;) (een rogue uit mn guild heeft Gutgore Ripper uit MC, maar zelfs die doet niet VEEL meer damage dan barman shanker).

Het enige nadeel van barman shanker is de proc, die een debuff slot inneemt op de bosses in MC. En natuurlijk kan het tegen je werken in pvp, omdat de proc blind en gouge breekt :) Maar goed.. ik gebruik nu dus alsnog Krol Blade en een Assassination/Combat build (geen subtelty) en qua damage zit het echt wel goed, want ik was toch 2e in het lijstje van "damage done" op ragnaros..

Nog een screenie :)

Afbeeldingslocatie: http://www.piemol.co.uk/raidalakir/screens/ragnaros_omg.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door RedruM op 17-05-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:47:
[...]

mag ik vragen met hoeveel man je dat gedaan hebt?
40 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:57:
[...]

die titan werkt gewoon bij mij, geen errors of wat dan ook..... misschien gelemaal eraf gooien en opnieuw erop zetten? of game opnieuw installen en alleen die titan erop en kijken of je nog die error krijgt?
Die mod simpelweg verwijderen lukt niet. De settings staan opgeslagen in een andere folder die ook voor je standaard settings gebruikt wordt. Dan maar de hele game de-installeren.

@se7en

Hij geeft aan dat een string waarde 0 is. Denk dat de mod in conflict is met een andere mod oid. Of die code is gewoon brak. Post de code anders even hier.
Heartseeker is een slechte dagger voor mainhand.. speed is 1.70 waardoor hij ongeschikt is voor ambushen/backstabs. Barman Shanker is gratis en 2.00 speed en is dus een betere mainhand.
Sorry, ik speel pas een week maar die vat ik niet helemaal. Hoe kan een wapen van 1.70 speed nou slechter zijn voor ambushen of backstabs?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 17-05-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 93525 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:43:
[...]

Die mod simpelweg verwijderen lukt niet. De settings staan opgeslagen in een andere folder die ook voor je standaard settings gebruikt wordt. Dan maar de hele game de-installeren.

@se7en

Hij geeft aan dat een string waarde 0 is. Denk dat de mod in conflict is met een andere mod oid. Of die code is gewoon brak. Post de code anders even hier.

[...]

Sorry, ik speel pas een week maar die vat ik niet helemaal. Hoe kan een wapen van 1.70 speed nou slechter zijn voor ambushen of backstabs?
Over het algemeen gezien kun je de hoogste damage halen op langzame wapens, terwijl snellere wapens per hit minder schade doen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Nu is het zo dat de Sinister Strike, Eviscerate, Ambush, dat zijn allemaal skills waarvoor je een dagger NODIG hebt, (Ik heb het nu over een rogue) maar die zijn allemaal instant en hebben niks met de snelheid van je wapens te maken. Hier is het dus van belang een hoog damage wapen te hebben voor maximaal effect. En omdat de meeste zware wapens lage snelheden hebben roept men automatisch dat je naar tragere wapens moet zoeken.

Ideaal zou dus zijn als de zwaarste dagger in het spel ook nog eens een behoorlijke snelheid zou hebben, dan heb je zonder instant skills ook nog een leuke dps.

Een snelle dagger heeft ook voordelen, want des te vaker kan je steken. En een rogue werkt met gif, dus hoe vaker je kan steken hoe meer kans je hebt om gif aan te brengen op je slachtoffer. Ik geloof dat de snelste daggers 1.30 zijn, en de langzaamste 2.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Laatste paar weken bezig met semi-endgear (geen epics, maar dat komt nog :P) verzamelen, maar soms kan ik gewoon niet kiezen :/ :+
Wie deelt met mij in dit probleem?

Ben momenteel Lightforge aan het verzamelen, maar tijdens het stratholme runnen kwam ik aan [Chitinous Plate Legguards]. En ik twijfel nu eik of ik wel die LF legplates wil :P De set-bonus is natuurlijk wel leuk, maar er zijn gewoon betere items te krijgen (superior) die eik wel makkelijker te krijgen zijn ook. Of zie ik nog iets over het hoofd? :D

Ter vergelijking >
Chitinous Plate Legguards
557 Armor
+20 Stamina
+20 Intellect
Equip: Restores 5 mana every 5 sec.

Lightforge Legplates
557 Armor
+20 Strength
+8 Agility
+14 Stamina
+12 Intellect
+9 Spirit

Nu ligt het er ook een beetje aan hoe je je paladin speelt, maar ik heb NIETS in retri en ik concentreer me alleen op tank-vermogen & backup-healing. Nu helpt strength natuurlijk bij shieldblocks en agility bij AC (nja, miniem, zeker als je boven de 6-7 k zit), maar toch... Ik kan niet zeggen dat ik 1 van de 2 overtuigend beter vind.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Voor Sinister Strike en Eviscerate heb je niet perse een dagger nodig.. anders zouden andere wapens nutteloos zijn. Mijn rogue had eerst Maces, maar ben nu terug op daggers... :) Toch wel leuk...
Stealthen, distracten, pickpocket, backstab, sinister strike, sinister strike, kidney shot, backstab, sinister strike, sinister strike, eviscerate...

Je kan ook beginnen met een ambush natuurlijk, maar mijn rogue is zo gespect dat de crit van een backstab een hoge kans heeft :)
Als me ambush crit dan doe ik 700 damage.. niet verkeerd voor lvl 45... en als me backstab crit, dan doet ongeveer 400-450 damage.. bijna net zoveel als een eviscerate met 5 CP... :S
Wel apart.. die talents... :D

@ Okyah...

Ik zou voor Lightforge Legplates gaan :), mja ligt ook weer aan je talent spec en je wensen.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door ReCreator op 17-05-2005 14:05 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Okyah schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:57:
Ter vergelijking >
557 Armor
+20 Stamina
+20 Intellect

Lightforge Legplates
557 Armor
+20 Strength
+8 Agility
+14 Stamina
+12 Intellect
+9 Spirit
Verschil -8 int, -6 sta, +20 str, +8 agi, +9 spirit

Concreet: als je LF niet neemt heb je 60 meer HP en +8 int maar verlies je 20 str. Duidelijk LF nemen. Besides, als je complete LF set hebt krijg je daarop nog eens bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

RedruM schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:07:
[...]

Gratz met deze bosses :)

Hahaha.. ja MC is echt warlord en druid trash :) Niet geheel onverwacht dropte Ragnaros dus ook een druid en een warlock item :o

Nou dan is het dus voor mij als Druid dus een paradijs wat items betreft. :P

Drops van ragnaros:

http://www.thottbot.com/?i=38128 - Stormrage Legguards
http://www.thottbot.com/?i=37836 - Nemesis Leggings
http://www.thottbot.com/?i=37835 - Ragnaros Core of the Monkey (voor maintank)
http://www.thottbot.com/?i=37698 - Dragon's Blood Cape
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18815 - Essence of the Pure Flame

[...]

Heartseeker is een slechte dagger voor mainhand.. speed is 1.70 waardoor hij ongeschikt is voor ambushen/backstabs. Barman Shanker is gratis en 2.00 speed en is dus een betere mainhand. Heartseeker gebruik ik nu alleen als offhand bij m'n Krol Blade.. De dagger die ik natuurlijk wel zou willen is Perdition Blade van Ragnaros, maar dat kan nog wel even duren ;) (een rogue uit mn guild heeft Gutgore Ripper uit MC, maar zelfs die doet niet VEEL meer damage dan barman shanker).

Het enige nadeel van barman shanker is de proc, die een debuff slot inneemt op de bosses in MC. En natuurlijk kan het tegen je werken in pvp, omdat de proc blind en gouge breekt :) Maar goed.. ik gebruik nu dus alsnog Krol Blade en een Assassination/Combat build (geen subtelty) en qua damage zit het echt wel goed, want ik was toch 2e in het lijstje van "damage done" op ragnaros..

Nog een screenie :)

[afbeelding]
En wacht dacht je dan van combo Shanker + Felstriker. :7

Trouwens hebben jullie Baron Geddon ook nog proberen te slayen of was de party toen al gereduceerd omdat te volbrengen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:53:
[...]

Over het algemeen gezien kun je de hoogste damage halen op langzame wapens, terwijl snellere wapens per hit minder schade doen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Nu is het zo dat de Sinister Strike, Eviscerate, Ambush, dat zijn allemaal skills waarvoor je een dagger NODIG hebt, (Ik heb het nu over een rogue) maar die zijn allemaal instant en hebben niks met de snelheid van je wapens te maken. Hier is het dus van belang een hoog damage wapen te hebben voor maximaal effect. En omdat de meeste zware wapens lage snelheden hebben roept men automatisch dat je naar tragere wapens moet zoeken.
SS en Evisc vereisen geen dagger.

Verder gebruikt een ervaren 58+ rogue Barman Shanker om zijn backstab en ambush mee te doen. Als dit een sword/dagger rogue is zal hij bij die abilities de shanker moeten switchen naar mainhand. Ik had bijvoorbeeld een Barman Shanker in mijn inventory en een 1.3 spd dagger in offhand. Als ik dan wou ambushen of backstabben ging de shanker naar mijn mainhand.

Maar ja, dan moet je wel een weaponswitch macro/mod voor gebruiken, wat overigens iedere rogue en warrior wel doen ook. We want the best of both worlds! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Laatste paar weken bezig met semi-endgear (geen epics, maar dat komt nog :P) verzamelen, maar soms kan ik gewoon niet kiezen :/ :+

Ben momenteel Lightforge aan het verzamelen, maar tijdens het stratholme runnen kwam ik aan [Chitinous Plate Legguards]. En ik twijfel nu eik of ik wel die LF legplates wil :P De set-bonus is natuurlijk wel leuk, maar er zijn gewoon betere items te krijgen (superior) die eik wel makkelijker te krijgen zijn ook. Of zie ik nog iets over het hoofd? :D

Ter vergelijking >
557 Armor
+20 Stamina
+20 Intellect

Lightforge Legplates
557 Armor
+20 Strength
+8 Agility
+14 Stamina
+12 Intellect
+9 Spirit

Nu ligt het er ook een beetje aan hoe je je paladin speelt, maar ik heb NIETS in retri en ik concentreer me alleen op tank-vermogen & backup-healing. Nu helpt strength natuurlijk bij shieldblocks en agility bij AC (nja, miniem, zeker als je boven de 6-7 k zit), maar toch... Ik kan niet zeggen dat ik 1 van de 2 overtuigend beter vind.
set items draag je niet enkel voor hun individuele stats, maar ook voor de partial set bonusses :)

zelf ga ik bijvoorbeeld alleen voor de Element vest + belt + wolfhead
eventueel meer afhankelijk van hun stats ivm andere losse armor pieces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:09:
[...]
SS en Evisc vereisen geen dagger.

Verder gebruikt een ervaren 58+ rogue Barman Shanker om zijn backstab en ambush mee te doen. Als dit een sword/dagger rogue is zal hij bij die abilities de shanker moeten switchen naar mainhand. Ik had bijvoorbeeld een Barman Shanker in mijn inventory en een 1.3 spd dagger in offhand. Als ik dan wou ambushen of backstabben ging de shanker naar mijn mainhand.

Maar ja, dan moet je wel een weaponswitch macro/mod voor gebruiken, wat overigens iedere rogue en warrior wel doen ook. We want the best of both worlds! _/-\o_
Mijn excuses, ik bedoelde te zeggen dat je een Melee wapen _moet_ hebben. En dan dat hele weaponspeed verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kaap schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:03:
[...]
Verschil -8 int, -6 sta, +20 str, +8 agi, +9 spirit
Concreet: als je LF niet neemt heb je 60 meer HP en +8 int maar verlies je 20 str. Duidelijk LF nemen. Besides, als je complete LF set hebt krijg je daarop nog eens bonussen.
Hehe, I know :) Maar aangezien mijn damage/s toch extreem laag is, maakt die +20 str enkel uit bij blocken. En int is juist weer erg handig aangezien ik meer kan healen met grote mana-reserves :) En de set-bonusen, daar weet ik van. Maarja, het is dus een beetje afwegen en afhankelijk van welke rol je speelt :)

//Hehe, ik weet wel van die set-bonuses hoor :D
Okyah schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:57:...De set-bonus is natuurlijk wel leuk, maar er zijn gewoon betere items te krijgen (superior) die eik wel makkelijker te krijgen zijn ook. Of zie ik nog iets over het hoofd? :D...
Maarja, ik vind de set-bonuses niet extreem geweldig. Wel leuk, hoor :+ Maarja, een complete set is sowieso wel leuk natuurlijk :D

[ Voor 28% gewijzigd door Okyah op 17-05-2005 14:16 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Ter vergelijking >
557 Armor
+20 Stamina
+20 Intellect

Lightforge Legplates
557 Armor
+20 Strength
+8 Agility
+14 Stamina
+12 Intellect
+9 Spirit

Plus, die chitinous dingen zijn oerlelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54
Anoniem: 93525 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:43:
[...]

beetje onnodig, als het echt niet werkt gewoon de Interface, WTF en WTB folders deleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik zit nu al 3 levels achter die vicious fallout aan voor een toxic revenger, en net nu ik zo sterk ben dat ik hem met gemak aankan, issie alweer waardeloos omdat ik betere kan krijgen :{

Heb onderhand al genoeg boots om een schoenenwinkel mee te beginnen :')

[ Voor 17% gewijzigd door HTT-Thalan op 17-05-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Tragere wapens zijn niet alleen beter voor ambush/bs omdat ze een hoge _base_ damage hebben, maar ook simpelweg om het feit DAT ze traag zijn.. Ik kan niet zeggen dat ik 100% nu snap waarom dit zo is, maar het is iig vaak gecalculeerd en bewezen.. Zal ff wat dingen copy/pasten..

Vergelijking Gutgore ripper vs barman shanker (gutgore heeft veel meer base damage en DPS, MAAR is 1.80 speed, terwijl shanker 2.00 speed is)
Backstab/Ambush Comparison:

W/1000 Attack Power, Lethality 5, Opportunity 5:

Gutgore Ripper:

BS: 606
BS Crit: 1394
Ambush: 950
Ambush Crit: 2185

Barman Shanker:

BS: 599
BS Crit: 1378
Ambush: 938
Ambush Crit: 2157

Difference:

BS: 7
BS Crit: 16
Ambush: 12
Ambush Crit: 28
<All in the Gutgore Ripper's favor>

Now, obviously this isn't a huge difference, but let's calculate the DPS of these daggers using BS only, assuming a 20% base crit rate, Imp BS 3/3, 1000 Attack Power, 5/5 Lethality, and 5/5 Opportunity:

Barman Shanker:

Average DPS = 36.5 + Backstab DPS = 36.5 + [(599 + 1378) / 2 = x / 6<6 seconds per BS>] = 36.5 + 164.75 = 201.25 DPS

Gutgore Ripper:

Average DPS = 50.6 + Backstab DPS = 50.6 + [(606 + 1394) / 2 = x / 6<6 seconds per BS>] = 50.6 + 166.666~ <ebiL!!!> = 217.266~ DPS

Total Difference = 16.0166~ DPS

The Gutgore Ripper is a 7.959~% increase in total DPS with 1000 AP <You should have this or more in Raids if you're a BS build; BS builds should get at most 20% crit then focus purely on Attack Power>, 5 Lethality, 5 Opportunity, and 3 Improved Backstab.
Het heeft er iig iets mee te maken dat er meer attack power ge-add wordt op trage wapens of iets dergelijks B)

[ Voor 6% gewijzigd door RedruM op 17-05-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:03:
[...]

En wacht dacht je dan van combo Shanker + Felstriker. :7

Trouwens hebben jullie Baron Geddon ook nog proberen te slayen of was de party toen al gereduceerd omdat te volbrengen :?
Eergister: Trashmobs clearen in MC tot Majordomo Executus.. Majordomo submits -> Ragnaros geprobeerd.. aantal keer gewiped.. hebben em tot 9% gekregen.
Gisteren: Trashmobs clearen in MC tot Majordomo.. Majordomo submits (alleen geen chest deze keer dus :'( ) -> Ragnaros weer geprobeerd en uiteindelijk verslagen..
De andere bosses in Molten Core slopen we allemaal in 2 runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

nja ik weet niet wat er miss is maar ik gebruik gewoon CTmod

nog een screen
Afbeeldingslocatie: http://img210.echo.cx/img210/9236/wowerror9cn.th.jpg

oh ja dit gaat trouwnens over mijn laatste post want Titan Panel werkt gewoon niet :(

[ Voor 18% gewijzigd door se7en op 17-05-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedruM schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:27:
Tragere wapens zijn niet alleen beter voor ambush/bs omdat ze een hoge _base_ damage hebben, maar ook simpelweg om het feit DAT ze traag zijn.. Ik kan niet zeggen dat ik 100% nu snap waarom dit zo is, maar het is iig vaak gecalculeerd en bewezen.. Zal ff wat dingen copy/pasten..

Vergelijking Gutgore ripper vs barman shanker (gutgore heeft veel meer base damage en DPS, MAAR is 1.80 speed, terwijl shanker 2.00 speed is)

[...]

Het heeft er iig iets mee te maken dat er meer attack power ge-add wordt op trage wapens of iets dergelijks B)
Exactum. Hetzelfde geldt dat Warriors het liefst een zo traag mogelijk 2h wapen willen voor bijv. Overpower en MS. Des te trager het wapen, des te meer je Attack Power erop geldt. Barman Shanker is op dit moment de dagger met laagste speed (2.0 sec) en hoogste max damage en verslaat daar dus zelfs epics mee zoals de Gutgore (tenzij je AP boven de 900 oid zit, en dat haal je bijna nooit ;)).
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.