Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.955 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

is er een goede plaats om thorium te minen? ik wil de imperial plate set maken en ik heb 488 thorium bars nodig voor de bs quests+set en daarnaast nog een lading om mijn blacksmithing skills op peil te krijgen. Voor de armorsmith quests (paar honderd mithril bars) heb ik veel in de badlands en in arathi zitten farmen, maar voor thorium kan ik niet echt een goede plaats vinden - in ungoro/blasted lands/burning steppes zitten maar een paar veins en dat schiet niet op... tips zijn welkom

(als er nog andere sets zijn die te krijgen zijn voor een solo'er hoor ik het graag :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 16:06

Wiebbe

<none />

damn, dat is me toch een gevecht voor die dreadsteed :D

ik neem aan dat het 5 level 60 spelers waren?
ff een level 63 elite pakken ^_^ veel succes als je in je eentje bent ;)

Maar ach, gelukkig is het niet zo crap als die elite hunter quest waar je alles MOET soloen :/

btw, mensen wilden statistics, dan krijgen ze statistics ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.curse-gaming.com/mod_screens/2495.jpg

en maar meteen een grafisch opties scherm ingebouwd :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:55
Woei sinds vanochtend level 60. Nu maar gear farmen.

Op Burning Legion is tijdens een strat baron run die epic undead mount gedropt. Bij Alliance rijdt er nu dus iemand rond op een undead epic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
Weet iemand wat precies het verhaal is achter de Scarlet Crusade? Het zijn mensen, maar waarom zijn ze hostile tegen zowel de Horde als de Alliance? Kon het niet terugvinden op de WoW site.
Was het niet zo dat ze alles willen uitroeien wat met de scourge te maken heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 20:44
nee, ze roeien alles uit dat geen scarlet crusade is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Als je alliance speelt krijg je wel wat uitleg, maar over het algemeen is de Lore in WoW een beetje beperkt, overal liggen dezelfde boeken.. Als je de waarheid achter de Scarlet Crusade wilt weten moet je naar Stratholme gaan, daar krijg je iets te zien wat vast een rol zal spelen in de expansion set. [het helpt wel als je Warcraft III TFT hebt gespeeld, maar in eerste instantie dacht ik: die was toch dood ?]

Het zou wel grappig zijn als er bijvoorbeeld in de Scarlet Crusade Library een paar boeken liggen geschreven vanuit het SC oogpunt, helaas heb je overal dezelfde 'the well of eternity', 'troll wars' etc..boeken.

[ Voor 21% gewijzigd door agentorangina op 14-05-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
In scarlet Monestary liggen wel een aantal boeken die geloof ik hier over gaan, maar daar heb je nou niet echt de tijd om rustig boekjes door te gaan spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:00
CU2morO schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:02:
Weet iemand wat precies het verhaal is achter de Scarlet Crusade? Het zijn mensen, maar waarom zijn ze hostile tegen zowel de Horde als de Alliance? Kon het niet terugvinden op de WoW site.
Was het niet zo dat ze alles willen uitroeien wat met de scourge te maken heeft gehad?
scarlet crusade is toch niks anders als een clubje wat eerst undeath bevocht en daarna beetje is doorgeslagen en alles en iedereen wat niet scarlet crusade is uitmoord of was het nou dat ze niet snappen dat er ook forsakenzijn die dus niet dood hoeven waardoor de rest van de alliance / horde denkt dat forsaken wel dood moeten?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 17:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Mijn userinterface ook dan maar... Heerlijk die leegte op mijn scherm en toch alle handige mods e.d. erop :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mbouman.cistron.nl/wow/interface.jpg

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Speel het spel nu 4 dagen en ben nu lvl 20 (orc warrior) Kan iemand trouwens wat links posten naar wat goede all in 1 mods (mapcoordinates, Titanbar etc.)

Weet iemand trouwens hoe je het beste een mage kan aanpakken van mijn level? Het is zo lastig om bij ze in de buurt te komen. Ze freezen je gewoon en doen damage op afstand, en voordat je bij de mage bent ben je dood. Een goede defence is shield bash (spells counteren voor 5 sec) maar dan moet je helaas weer dichtbij de mage staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Webgnome schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:44:
[...]

scarlet crusade is toch niks anders als een clubje wat eerst undeath bevocht en daarna beetje is doorgeslagen en alles en iedereen wat niet scarlet crusade is uitmoord of was het nou dat ze niet snappen dat er ook forsakenzijn die dus niet dood hoeven waardoor de rest van de alliance / horde denkt dat forsaken wel dood moeten?
De undead of de Scourge? groot verschil
geef nog geen antwoord op mijn vraag, het waarom? :)
En interpunctie is je vriend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Anoniem: 93525 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:28:
Weet iemand trouwens hoe je het beste een mage kan aanpakken van mijn level? Het is zo lastig om bij ze in de buurt te komen. Ze freezen je gewoon en doen damage op afstand, en voordat je bij de mage bent ben je dood. Een goede defence is shield bash (spells counteren voor 5 sec) maar dan moet je helaas weer dichtbij de mage staan
Gebruik je PVP trinket als de mage frost nova gebruikt, en naast shield bash helpt hamstring en charge ook op jouw level. Helaas denk ik toch dat gevechten tegen mages altijd lastig zullen blijven als warrior, ik ben zelf een mage en warriors vind ik het makkelijkst van alle classes.

edit:

Als je vast zit in een frost nova is het ook aan te raden altijd een ranged weapon te gebruiken op de mage, vertraagt het casten van spells ook weer iets.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 7379 op 14-05-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Weet iemand of er een (interface) mod bestaat waarbij je de normale chat, partychat en whisper chat in aparte chatvensters kan stoppen? Het wil namelijk nog wel es voorkomen dat ik een /w mis als ik in Orgrimmar rond loop of lekker bezig in een instance.

offtopic:
Zou iemand van Ravenblood het forum kunnen fixen of even contact op willen nemen met me ingame (nick = Shizz), ik wil graag joinen, maar het werkt niet ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Anoniem: 7379 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:39:
[...]
Gebruik je PVP trinket als de mage frost nova gebruikt, en naast shield bash helpt hamstring en charge ook op jouw level. Helaas denk ik toch dat gevechten tegen mages altijd lastig zullen blijven als warrior, ik ben zelf een mage en warriors vind ik het makkelijkst van alle classes.

edit:

Als je vast zit in een frost nova is het ook aan te raden altijd een ranged weapon te gebruiken op de mage, vertraagt het casten van spells ook weer iets.
ze is level 20.. nog maar weinig lvl 20 corporals gezien (meeste lvl 20 quests zijn nog in friendly terrein!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 15:08
ik zit in Emerals Dream, en de laatste tijd.. als er een paar servers plat gaan, dan zit ED er elke x bij.. en het langste.. ERG waardeloos...wie heeft er nog meer last van..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 22:29

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Zit ook op Emerald Dream, heb laatst een keer gehad dat onze server wat langer down was, verder niet. Vind ook dat onze server weinig lag geeft in vergelijking met sommige andere servers (warsong), daar is IF altijd laggie. Al met al een goede server naar mijn idee, zeer weinig slechte ervaringen mee, veel goede :)

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 06-07 01:58
Wiebbe schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:36:
damn, dat is me toch een gevecht voor die dreadsteed :D

ik neem aan dat het 5 level 60 spelers waren?
ff een level 63 elite pakken ^_^ veel succes als je in je eentje bent ;)

Maar ach, gelukkig is het niet zo crap als die elite hunter quest waar je alles MOET soloen :/

btw, mensen wilden statistics, dan krijgen ze statistics ;)

[afbeelding]

en maar meteen een grafisch opties scherm ingebouwd :P
Epic hunter quest waar je alles moet soloen? Die quest bestaat juist voor 99% uit raids...

Of wou je onyxia gaan solo'en? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 15-05-2005 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 18:53
Net even titanbar gedownload en geinstalleerd, wat een fijne addon zeg :D, superveel info komt erbij.

Vandaag 2 lvl's omhoog gegaan met me mage(nu lvl 18), echt veel leuker als een paladin. Net wou ik even met me paladin NA een buildreset wat mobs afslachten, dus ik ram op het 4de knopje, SotC, hmpf, ik dacht dat ik fireball aanklikte :X dat zuigt echt als je een mage gewend bent.

Toch ben ik van mening dat een mage niet zoveel kan hebben, 3 meppen en ben nogsteeds morsdood. polymorphing is echt superhandig, en die frost nova is ook wel nodig, als je mobs achter je reet aan hebt.

Komt het bij jullie mages wel eens voor dat je arcane missles blijven hangen op channeling? en dan als je aanloopt nog een channel komt? Da's wel irritant eigelijk maarja...
Ik ben al flink Sorrowhill movies aan het bestuderen, ik wil ook zo ownen :D, die mage owned echt...

Is het op sorrowhill echt zo erg met dat ganken wat ik zo nu en dan hoor? Lijkt me geen lolletje eigelijk.. Ik kan nu al amper questen..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:24
Weet iemand of er een (interface) mod bestaat waarbij je de normale chat, partychat en whisper chat in aparte chatvensters kan stoppen? Het wil namelijk nog wel es voorkomen dat ik een /w mis als ik in Orgrimmar rond loop of lekker bezig in een instance.
Even een mouseover op je chatwindow, rechterklikken op het label en je kunt zo een nieuwe window aanmaken waar je bepaalde dingen aan of uit kunt zetten.
jarnotjuh schreef op zondag 15 mei 2005 @ 02:21:
Is het op sorrowhill echt zo erg met dat ganken wat ik zo nu en dan hoor? Lijkt me geen lolletje eigelijk.. Ik kan nu al amper questen..
Sorrow Hill is maar een klein gebied in Western Plaguelands, al heb je daar meestal sowieso een grote kans om geganked te worden. (Ik doe daar nu zelf soms ook aan mee, al heb ik toch liever een lv60, die geven meer honor, vooral mages en priests vallen in de smaak als ambush/critrogue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 07-07 16:06

Wiebbe

<none />

Bosmonster schreef op zondag 15 mei 2005 @ 00:48:
[...]

Epic hunter quest waar je alles moet soloen? Die quest bestaat juist voor 99% uit raids...

Of wou je onyxia gaan solo'en? :P
de items misschien ;)

maar deze:

http://www.thottbot.com/?q=19129

staat bij dat het echt ALLEEN moet!

deze quest krijg je door deze item te vinden bij major domo's chest:

http://thottbot.com/?i=37331

En de items voor het wapen zelf krijg je bij de twee raid draken

Azuregos en Onixya. Maar de echt moelijke quest is die eerste,
in je eentje ZONDER PET 4 demons soloen..
succes :/

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Anoniem: 28333 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 23:33:
[...]

ze is level 20.. nog maar weinig lvl 20 corporals gezien (meeste lvl 20 quests zijn nog in friendly terrein!)
PVP trinket moet op lvl 20 toch gewoon mogelijk zijn? Ik was zelf al geruime tijd voor het honor systeem lvl 60, dus ik zou het niet precies weten, maar het lijkt me sterk dat je op lvl 20 niet de 2e honor rank kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07 13:23
Ik zit een beetje op een dood punt met me level 38 paladin. Heeft iemand een idee waar ik heen kan voor leuke quests? Of is dit gewoon een saai level en moet ik er gewoon door heen bijten tot level 40. Ik weet namelijk dat je dan plate kan gaan dragen en een mount >:)

Ik heb gisteren me tweede gamecard gehaald. Er waren er bij dynabyte in Lisse nog genoeg te vinden. Kan denk wel aan nemen dat het te kort aan wow spellen en gamecards wel over is. Misschien dat ik een tweede char ga maken. Een horde char. Hebt ook om wow weer interessant te maken denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Rick Brands schreef op zondag 15 mei 2005 @ 08:50:
Ik zit een beetje op een dood punt met me level 38 paladin. Heeft iemand een idee waar ik heen kan voor leuke quests? Of is dit gewoon een saai level en moet ik er gewoon door heen bijten tot level 40. Ik weet namelijk dat je dan plate kan gaan dragen en een mount >:)

Ik heb gisteren me tweede gamecard gehaald. Er waren er bij dynabyte in Lisse nog genoeg te vinden. Kan denk wel aan nemen dat het te kort aan wow spellen en gamecards wel over is. Misschien dat ik een tweede char ga maken. Een horde char. Hebt ook om wow weer interessant te maken denk.
Euhm scarlet monastery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:28

Rmg

Anoniem: 7379 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 04:08:
[...]
PVP trinket moet op lvl 20 toch gewoon mogelijk zijn? Ik was zelf al geruime tijd voor het honor systeem lvl 60, dus ik zou het niet precies weten, maar het lijkt me sterk dat je op lvl 20 niet de 2e honor rank kunt hebben.
Waar wil jij dan lvl20's gaan mollen ;) die zitten allemaal in friendly en om er te komen moet je zoizo door contested area's wat je atm het het honor systeem bijna niet overleefd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730

jarnotjuh schreef op zondag 15 mei 2005 @ 02:21:
Net even titanbar gedownload en geinstalleerd, wat een fijne addon zeg :D, superveel info komt erbij.

Vandaag 2 lvl's omhoog gegaan met me mage(nu lvl 18), echt veel leuker als een paladin. Net wou ik even met me paladin NA een buildreset wat mobs afslachten, dus ik ram op het 4de knopje, SotC, hmpf, ik dacht dat ik fireball aanklikte :X dat zuigt echt als je een mage gewend bent.

Toch ben ik van mening dat een mage niet zoveel kan hebben, 3 meppen en ben nogsteeds morsdood. polymorphing is echt superhandig, en die frost nova is ook wel nodig, als je mobs achter je reet aan hebt.

Komt het bij jullie mages wel eens voor dat je arcane missles blijven hangen op channeling? en dan als je aanloopt nog een channel komt? Da's wel irritant eigelijk maarja...
Ik ben al flink Sorrowhill movies aan het bestuderen, ik wil ook zo ownen :D, die mage owned echt...

In sorrowhill wordt de pvp egt opgezocht door otherguy. Aangezien die lv 60 is zal questen niet meer zo heel veel aan de orde zijn. Eveneens is het een compilatie van beelden, kan wel over een tijd van bijvoorbeeld een week zijn :) Hij rockt wel keihard btw! lv 29 mage nu en gebruik veel van zn 'tactieken' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 29-06 09:03
Ik haat mages, maar er is één tacktiek als warrior om een mage te kunnen hebben. En dat is niet wachten tot hij aanvalt, maar meteen charge doen als je er een ziet. Dan zijn ze half af voordat ze jouw kunnen raken. Als je als tauren dan ook nog stun kan doen/en/off hamstring dan heb je een goede kans. Zeker als de mage niet oplet, en binnen m'n gun berijk gaat staan. (als ze opletten staan ze te dichtbij). hierna hoef je ze nog maar 1 of 2x te raken om ze af te hebben.

Als ze jouw aanvallen, dan ben je de klos, eerst een aanval, daarna schaap. En daarna zo'n uber aanval. Dan ben je zelf half af, en dat haal je bijna niet meer in.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
@ de warrior:

Als je charged is het een kwestie van blink > polymorph en eventueel bandage en dan is het dag dag warrior... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Rick Brands schreef op zondag 15 mei 2005 @ 08:50:

Yeah, sinds eergister ook level 40.
Qua quests kan je desolace en dustwallow marsh nog proberen. Op de een of andere manier gaat haast niemand naar desolace. Fijn grind plekje dus, bijna geen horde/alliance waar je last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

Met mijn warrior ( lvl 60) kan ik mages meestal wel aan. Als ik de kans krijg om te chargen ( niet erg vaak) dan is het al afgelopen. Je hoeft ze maar 1 keer te critten en ze zijn meteen 1/3e van hun life kwijt. Zorg dat je ze altijd rend en hamstringed, tegen bandages en zodat ze niet te ver weg gaan staan. PvP trinket kan ook helpen tegen polymorph. Maar mages zijn heel moeilijk als warrior als je nog geen Reaper ofzo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:11
Dag mensen

Sinds gisteren heb ik een probleem met de chatchannels in tanaris.
Kan door de gehele wereld alle channels gebruiken behalve daar.
Het gebeurde ineens toen ik mn stone naar gadgetzan gebruikte en een restart of
verwijdering van mn Wtf folder etc mocht niet baten.

Iemand nog zon soort gelijk probleem of een oplossing ?

Bazriel
Aszune - realm

alvast bedankt :P

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Kaap schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:56:

Op Burning Legion is tijdens een strat baron run die epic undead mount gedropt. Bij Alliance rijdt er nu dus iemand rond op een undead epic :D
waar was dat gedroped precies?
ik vind die undead epic het mooiste epic.

trouwens wie wacht ook hier op de Test Realms?
alleen jmmr dat je een lvl60 charc moet kiezen enzo is beetje jmmr!
meteen full gear is beejte ...niet normaal!
maar who cares? we zullen met epic mount en lvl60 charc met BESTE armor en weapons testen ..fine with me :D

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Cutthroat schreef op zondag 15 mei 2005 @ 12:32:
@ de warrior:

Als je charged is het een kwestie van blink > polymorph en eventueel bandage en dan is het dag dag warrior... >:)
maar als "de warrior" intercept heeft ...dag mage!! >:)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

se7en schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:12:
[...]

maar als "de warrior" intercept heeft ...dag mage!! >:)
Ja he. Dan zegt de mage weer Blink, of hij frost nova'ed je en dan dag warrior.
I heb zelf een level 60 warrior, slechte mages kill ik nog wel eens maar de goede is het dag dag ik. Tevens heb ik de blackhand doomsaw als wapen, dus niet al te slecht.
Een mage die geen fouten maakt versla je niet.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 00:24
se7en schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:11:
[...]
waar was dat gedroped precies?
ik vind die undead epic het mooiste epic.
Baron Rivendare. Probeer hem maar niet te farmen, want de droprate is nogal laag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/wow/mods_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/wow/mods_2.jpg
erg fijn zo, eigenlijk mis ik niks :)

[ Voor 4% gewijzigd door Maegrim op 15-05-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

Nou dan ook mijn interface maar even erbij :)
Eerst mijn nieuwe armor:
Afbeeldingslocatie: http://www.tomlebens.demon.nl/me1.jpg

En mijn interface
Afbeeldingslocatie: http://www.tomlebens.demon.nl/me2.jpg

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
Overigens kan je nu de test realm char beginnen, ik heb een LVL 60 Rogue + Mage, beiden alliance.
Even testen die nieuwe dingen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 19:00

Balachmar

The truth is out there

Even een vraag over de betaling:
Ik speel niet echt regelmatig, het kan dus voorkomen dat ik een spel echt weken niet speel en dan weer even intensief. Nu heb ik op Bol.com gelezen dat iemand zei dat die 60 dagen prepay kaarten geldig zijn voor 60 speeldagen. En niet dat hij 1 mei in gaat en 29 juni eindigt, als je niet elke dag speelt, zou hij dus ook tot juli of augustus door kunnen.
Als er dus 1 dag af gaat als je ook daadwerkelijk speelt, dan is dit spel voor mij nog wel een optie. Maar omdat ik dus niet zo veel speel, wil ik niet zoveel geld betalen voor een spel wat ik dan niet speel. Ik kan hierover alleen niet duidelijk iets vinden op de WoW website.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88473

Upke dupke schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:47:
Ik dacht laat ik mijn CTmod/Necrosis interface ook eens posten.

[afbeelding]
Hoe krijg je die xp bar kleiner?...ik heb de CT mod ook compleet geinstalleerd staan maar dat lukt mij nou net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Balachmar schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:32:
Even een vraag over de betaling:
Ik speel niet echt regelmatig, het kan dus voorkomen dat ik een spel echt weken niet speel en dan weer even intensief. Nu heb ik op Bol.com gelezen dat iemand zei dat die 60 dagen prepay kaarten geldig zijn voor 60 speeldagen. En niet dat hij 1 mei in gaat en 29 juni eindigt, als je niet elke dag speelt, zou hij dus ook tot juli of augustus door kunnen.
Als er dus 1 dag af gaat als je ook daadwerkelijk speelt, dan is dit spel voor mij nog wel een optie. Maar omdat ik dus niet zo veel speel, wil ik niet zoveel geld betalen voor een spel wat ik dan niet speel. Ik kan hierover alleen niet duidelijk iets vinden op de WoW website.
Nee, dan betaal je voor 60 achtereenvolgende dagen, jij bepaalt niet welke dagen je betaalt, als je hebt betaald gaat het meteen in.
Soms gewoon een maandje kopen, en dan wellicht een maand overslaan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Hidde schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:26:
Overigens kan je nu de test realm char beginnen, ik heb een LVL 60 Rogue + Mage, beiden alliance.
Even testen die nieuwe dingen. :D
werkt niet hierzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Bah die testrealm server is best brak. Ik kan maar geen char kopieren. Elke keer een 404. :(
/doh niet ge-F5-ed

[ Voor 10% gewijzigd door Crowmeister op 15-05-2005 18:15 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Heb tot nu toe alleen die Rogue kunnen copyen, server is down omdat niks werkte, veel mensen hadde gryphon bug en de battleground waren stuk, en er waren nergens horde enz.

Iedereen heeft trouwens een Epic mount, wat runecloth bandage, heartstone en healing potions en wat andere dingen.
Daarnaast heb je alleen maar rare items, ik had 2 sets van wapens, 2 daggers en 2 1h swords.

Haast elke class heeft een hele set in zn kleding, erg leuk, maar iedereen van iedere class ziet er hetzelfde uit. :D

Oja, daarnaast is het NU AL gigantisch druk, maar geen serverlag, dat heb ik niet gehad. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Hidde op 15-05-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
@Crowmeister: Welke mod gebruik jij? Ziet er erg mooi en functioneel uit, vooral die balk helemaal bovenin met globale informatie.

Trouwens groetjes uit L.A. (Hollywood om precies te zijn) :9 Ga hier de E3 meemaken, en World of Warcraft staat ook op de lijst van spellen die bij VU Games te zien zijn. Misschien als we geluk hebben een uitbreiding. Ik zal hier wel eventjes m'n bevindingen posten ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kaap schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:56:
En tevens vandaag na precies 24 uur mijn rogue geretired. Waarom:

1) Voor elke high end instance group zijn er zeker 15 rogues beschikbaar. Groupen zuigt. In mijn eigen guild alleen al 9 level 60 rogues en nog eens 5 rogues in elke 10 levels. Soms sta je echt een uur te bleren voor een BRD, LBRS, UBRS, Diremaul, Scholo of Strat group. Hoe verder richting de 60 des te erger, want waarom zou een group een 57 rogue nemen voor BRD als ze ook een level 60 kunnen krijgen.

2) Battlegrounds wordt group PVP. Rogues gaan niks te vertellen hebben in battlegrounds. Alleen als de solo ganker in plaguelands en als je voor de punten speelt gaat dat echt wel tegenvallen.

Maar nogmaals, ik heb voornamelijk gererolled omdat je na level 50 echt goed merkt hoeveel rogues er allemaal zijn. Soms sta je echt een uur te bleren voor een UBRS, Scholo of Strat group. Een goede guild maakt echt geen bal uit. Ik wil geen onderdeel zijn van een overpopulatie van een class.

Ik heb dus via gadgetstan AH mbv een vriend aan horde side mijn geld getransfered samen met 4 grote bags, vervolgens mijn char laten transferen en lekker een priest gerolled. 100% group guaranteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Hmm een beetje een dilemma ben een lvl 34 Pala en heb de keuze tussen deze 2 wapens: http://www.thottbot.com/?i=3573 of http://www.thottbot.com/?i=3958. De een doet beduidend meer damage maar dan mis je de strength bonus weer :? , kan iemand mij vertellen welke ik het best kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:42

Upke dupke

Oompa Loompa

Anoniem: 88473 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:36:
[...]

Hoe krijg je die xp bar kleiner?...ik heb de CT mod ook compleet geinstalleerd staan maar dat lukt mij nou net niet.
Je bedoelt de normale XP bar en de knopjes die er bij zitter (onder en op etc) Ik heb die gewoon in de video opties aangepast. Er zit daar een balkje met de naam UI Scale. Ik zou zeggen speel daar eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Snappie88 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:10:
@Crowmeister: Welke mod gebruik jij? Ziet er erg mooi en functioneel uit, vooral die balk helemaal bovenin met globale informatie.

Trouwens groetjes uit L.A. (Hollywood om precies te zijn) :9 Ga hier de E3 meemaken, en World of Warcraft staat ook op de lijst van spellen die bij VU Games te zien zijn. Misschien als we geluk hebben een uitbreiding. Ik zal hier wel eventjes m'n bevindingen posten ;)
Ik gebruik Insomniax. Dat is misschien de grootste compilatie, het mooie uiteraard is vind je het niks gooi je het maar weg.

Die balk bovenin is Titan Panel, maar die zit al in Insomniax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Kaap schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:02:
[...]

1) Voor elke high end instance group zijn er zeker 15 rogues beschikbaar. Groupen zuigt. In mijn eigen guild alleen al 9 level 60 rogues en nog eens 5 rogues in elke 10 levels. Soms sta je echt een uur te bleren voor een BRD, LBRS, UBRS, Diremaul, Scholo of Strat group. Hoe verder richting de 60 des te erger, want waarom zou een group een 57 rogue nemen voor BRD als ze ook een level 60 kunnen krijgen.

2) Battlegrounds wordt group PVP. Rogues gaan niks te vertellen hebben in battlegrounds. Alleen als de solo ganker in plaguelands en als je voor de punten speelt gaat dat echt wel tegenvallen.

Maar nogmaals, ik heb voornamelijk gererolled omdat je na level 50 echt goed merkt hoeveel rogues er allemaal zijn. Soms sta je echt een uur te bleren voor een UBRS, Scholo of Strat group. Een goede guild maakt echt geen bal uit. Ik wil geen onderdeel zijn van een overpopulatie van een class.

Ik heb dus via gadgetstan AH mbv een vriend aan horde side mijn geld getransfered samen met 4 grote bags, vervolgens mijn char laten transferen en lekker een priest gerolled. 100% group guaranteed.
je kan dus weer vanaf lvl 1 beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
fixxx schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:04:
[...]

je kan dus weer vanaf lvl 1 beginnen?
Yup, maar dan een horde priest op mijn oude server met 16 slot bags en veel gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 18:53
Paladins zijn er ook veel, ik ben nu ook lvl 50 ermee, veel zin eigelijk niet meer...

Ben maar een magebegonnen, die zijn wel altijd handig vanwege de sheep...
Ach, ik zie wel waar het schip strand ofzo :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Heb nu 2 test realm chars
Een undead priest (\0/) en tauren shaman
Ik hoop dat dit wat word :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Waar is deze te krijgen ? ziet er zwaar relax uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
deze wat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat balkje boven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Titan, al een paar keer gevraagd vorige pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was er nog horde vandaag op bloodscalp van dit forum? Als dat zo is bedankt voor de cp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Jeh 1480 wachtende op de EU test realm :P

( ze mogen wel 2 maken :P )

[ Voor 28% gewijzigd door Rmg op 16-05-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Vandaag voor het eerst in de Molten Core geweest. Lucifron en Magmadar gekilled, waarvan de laatste voor het eerst op Stormrage neer ging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:38
Ik heb ook maar even twee characters aangemaakt op de test realm. Een warlock en een rogue. Om te kijken wat gevolgen van veranderingen voor mijn main zijn en kijken of rogue beetje leuk is. Hopelijk kan ik later ook nog een warrior proberen. Zit namelijk een beetje tussen die twee te twijfelen voor een alt.

Niet dat het nu uit maakt, want ik kan de downloader voor de patch niet krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 20:30

Stronkie

Where wind is Trouble

Ben hem ook aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kaap.. dude.. Kom dan naar mijn servertje :P Breng je buddies mee, Merlin reunited ;)

(Als je toch opnieuw begint... :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Ik speel nu een lvl 38 paladin. Nu heb ik een Sorcerer Cloak of Healing aan. http://www.thottbot.com/wow?i=21557

Die geeft dus +18 healing spells. Heb ik daar nu iets aan als paladin? Of wordt hier met healing-spells andere spells bedoeld dan mijn healing lights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil dit spel eigenlijk kopen, maar ben bang dat ik eraan verslaafd raak ;) ik was eerst ook member van de european closed beta, en toen begon het toch al aardig verslavend te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 17:36
Lol handig die test realms kan ik gelijk chars uitproberen waar ik over twijfelde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 09:56

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kaap schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:02:
[...]

Dat is nogal een stap, van scum sucking Alliance rogue naar onze kant, welkom bij The Horde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Een weekje gespeeld nu. Ben een level 20 tauren hunter met als profs leatherworking en skinning (op realm Bloodscalp). Het spelletje bevalt me wel, veel questjes, een grote wereld en een tot nu toe zeer positieve community. Ik merk ook dat er bijzonder hunter's zijn, zeker op PVP servers. Achjah ik hou er wel van om een leuk underdogje te zijn. Als je dan aan level60 zit betekent dat toch meer voor me dan dat ik pakweg als warrior aan level60 geraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Over de battlegrounds. Leuk voegt wat toe forced je eigenlijk om teamplay te doen en is ook nog goed voor je honorkills kzit nu alleen te twijfelen om toch weer terug naar mijn hunter te gaan :] frost traps bij de flag ownen :D echt grappig als je zon UD rogue vast ziet zitten in een blok ijs 2 cm voor de flag ( justice :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51

Rannasha

Does not compute.

Als NE-hunter een frost trap midden op een belangrijke weg planten (bijvoorbeeld in STV), vervolgens naast de weg gaan staan, shadowmelden, wachten tot er een stealth-rogue in je trap loopt, dan "De Pijl" erboven, Aimed Shot, Conc Shot, en unloaden die damage :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Species5618 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 02:35:
Als NE-hunter een frost trap midden op een belangrijke weg planten (bijvoorbeeld in STV), vervolgens naast de weg gaan staan, shadowmelden, wachten tot er een stealth-rogue in je trap loopt, dan "De Pijl" erboven, Aimed Shot, Conc Shot, en unloaden die damage :)
Mag dat alleen als NE-hunter? Ik vind het namelijk als Tauren hunter ook wel bijzonder grappig om traps op de weg in Felwood te leggen en dan te wachten tot er een poor lonesome alliance pupke langs komt rijden en er vervolgens de shit uit te schieten :P Maar dat shadowmeld is wel een tikje overpowered ja.. Kom je rustig op BRD afrennen, sta je nog geen 10 stappen van de ingang af, unstealthen er ineens 5 van die puntoren om je heen... lijers! :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Blistimo schreef op maandag 16 mei 2005 @ 09:20:
[...]

Mag dat alleen als NE-hunter? Ik vind het namelijk als Tauren hunter ook wel bijzonder grappig om traps op de weg in Felwood te leggen en dan te wachten tot er een poor lonesome alliance pupke langs komt rijden en er vervolgens de shit uit te schieten :P Maar dat shadowmeld is wel een tikje overpowered ja.. Kom je rustig op BRD afrennen, sta je nog geen 10 stappen van de ingang af, unstealthen er ineens 5 van die puntoren om je heen... lijers! :P
Ik zou hem zo willen inruilen voor de levensreddende warstomp. Stealthen kan ik al als druid ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gisteren een interessante battle gehad met onze 'overpowered' Shaman vrienden. Ik 48 druid , hij 44. Onder water, waar ik een hekel aan heb ivm met dimensies enzo en het feit dat de animaties zo onduidelijk zijn dat ik niet weet of ik nu aanval of niet.

Maar goed, ik root hem dus en charge een nuke. Zie ik hem een grounding totem casten, dus snel mijn starfire onderbreken en mijn 20 mana rank 1 moonfire casten. Liet hem lekker geroot terwijl ik nog even een moonfire castte en hem lekker uit liet dotten. Vervolgens zag hem weer een grounding casten... hup weer rank 1 moonfire.

Plots begon de shaman bolts op me af te vuren. Ik zag dat mana balkje van hem afnemen dus ik dacht, laat maar komen, als zijn mana op is doe ik 1 heal en dan breng ik de genadeklap toe. En inderdaad, zijn mana bijna op en hij zwom maar op me af, sneller dan ik dacht. Ik regrowth+rejuve want was inmiddels onder de 50%. Oeps! foutje. Ik vergat de belachelijk weinig mana kostende Purge. Weg HoTs. Inmiddels was ik geshift naar bear om hem dood te meleeen. Ook foutje. Ten eerste viel ik niet aan (vergat het knipperende attack ikoontje te checken) en bleef kostbare seconden niets doen en klappen incasseren. Uiteraard procte zijn windfury 2x achter elkaar. En toen was ik plots bijna het haasje. Diep in het rood kon ik NS activeren en me weer healen. Weer procte zijn windfury en onder water lukte het me niet goed terug te slaan. Moest ik nog een healing potion ook gebruiken!

Maar goed, eind goed al goed. Hij was inmiddels door zijn mana en in het oranje dus moonfire spam for teh win ;)

En dat voor een tegenstander 4 levels lager. Zo zie je maar weer. Druids kunnen geen fouten maken, want dat is dodelijk. Wij hebben geen dps burst ter beschikking naast de catform ravage opening.

Shamans loop ik voortaan een grote boog omheen. Super melee dps, healing,instant shocks en ze kunnen al mijn buffs en HoT dispellen met goedkope Purge. Echt de anti-druid class.

Hunters en mages daarentegen... meestal eitje. Vooral mages aangezien zij moeten blijven kiten en dat is nu net wat ze niet kunnen tegen een druid omdat ik direct uit elke stun/poly kan komen en de damage weghealen (healing = minder mana dan nukes).

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51

Rannasha

Does not compute.

Blistimo schreef op maandag 16 mei 2005 @ 09:20:
[...]

Kan met ieder ras, maar met NE kun je je het beste verbergen natuurlijk, waardoor je het meeste kans op succes hebt. Een beetje slimme tegenstander zal wel extra voorzichtig gaan rondlopen als ie een hunter langs de weg ziet wachten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
FunkyTrip schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:09:
Gisteren een interessante battle gehad met onze 'overpowered' Shaman vrienden. Ik 48 druid , hij 44. Onder water, waar ik een hekel aan heb ivm met dimensies enzo en het feit dat de animaties zo onduidelijk zijn dat ik niet weet of ik nu aanval of niet.

Shamans loop ik voortaan een grote boog omheen. Super melee dps, healing,instant shocks en ze kunnen al mijn buffs en HoT dispellen met goedkope Purge. .
Kan je dat soort opmerkingen niet gewoon weglaten? Ik kan me namelijk wel enigzins irriteren aan dat soort onnodige uitlatingen en we hebben volgens mij al genoeg van dit soort discussies gehad :)

Enne.. je maakt een paar vette fouten en je wint nog en dan nog klagen ook? grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
nioz schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:49:
[...]

Kan je dat soort opmerkingen niet gewoon weglaten? Ik kan me namelijk wel enigzins irriteren aan dat soort onnodige uitlatingen en we hebben volgens mij al genoeg van dit soort discussies gehad :)

Enne.. je maakt een paar vette fouten en je wint nog en dan nog klagen ook? grappig :)
Speciaal nog een keertje voor jou...

Shamans zijn overpowered!

Neem anders een keer een kijkje op het forum van WoW-europe.com of worldofwarcraft.com. Als één op de drie geopende posts gaat over het nerfen van shamans, dan zal er wel iets aan de hand zijn hè ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ja, en als ze die nerfen dan is er weer een ander aan de beurt. Zo blijven we aan de gang ;). Maar dat zal altijd wel zo blijven. Met Unreal Tournament ook. Dan was dat wapen weer te sterk, werd het generfd en een paar dagen later was de volgende aan de beurt .... en zo bleef het echt een tijd doorgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

nioz schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:49:
[...]

Daarom zette ik het ook tussen quootjes... En ja, tegen iemand 4 levels lager moet je zelfs met een paar foutjes kunnen winnen.

Ik vind Shamans overigens helemaal niet overpowered, hooguit in de midlevels. Purge behoeft wel enige aanpassing qua mana cost. Het is een extreem grof spell en zou een mana of 5-600 moeten kosten. In principe zou Purge variabel moeten zijn en in verschillende ranks beschikbaar. Purge rank 5 haalt bijvoorbeeld voor 500 mana aan buffs weg en kost 500.

Daarentegen mag flametongue wel wat sterk worden aangezien iedereen rockbiter of windfury gebruikt. Ik speel zelf ook een shaman nml (nu lvl 30).

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 86074 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:27:
Ja, en als ze die nerfen dan is er weer een ander aan de beurt. Zo blijven we aan de gang ;). Maar dat zal altijd wel zo blijven. Met Unreal Tournament ook. Dan was dat wapen weer te sterk, werd het generfd en een paar dagen later was de volgende aan de beurt .... en zo bleef het echt een tijd doorgaan!
Ik ben ook niet zo zeer vóór het nerfen van een bepaalde klasse, maar er moet wel een balans zijn in de mogelijkheden van de verscheidene klassen en hun onderlinge krachten.
Waar ik me bij de Shaman vooral aan irriteer zijn de volgende spells:
  • Frostshock: Instantly shocks the target with frost, causing 486 to 514 Frost damage and slowing movement speed to 50% of normal. Lasts 8 sec. 430 mana, instant cast, 6 sec cooldown.
  • Purge: Purges the enemy target, removing 2 beneficial magic effects. 75 mana, instant cast
Het is hierdoor zelfs voor een druid bijna onmogelijk om aan een Shaman te ontsnappen. Als je jezelf een HoT geeft, wordt die gepurged zonder enige problemen voor een Shaman. Als je wegrent in travelform krijg je een frostshock die vaak zat crit voor 1000 damage (we hebben het over een instant cast ja!!) en je komt niet weg.
In melee range van de shaman moet je ook niet komen met Windfury Weapon en zijn mail armor. Mocht de Shaman het te moeilijk krijgen dan heeft hij uiteraard altijd nog de heal-functies!

Al met al denk ik dat er wel 2 of 3 abilities vanaf kunnen zonder de klasse meteen underpowered te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
SMulTiE schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:01:
[...]

Speciaal nog een keertje voor jou...

Shamans zijn overpowered!

Neem anders een keer een kijkje op het forum van WoW-europe.com of worldofwarcraft.com. Als één op de drie geopende posts gaat over het nerfen van shamans, dan zal er wel iets aan de hand zijn hè ?
Zou je aub de volgende keer wat minder kinderachtig willen reageren? dankje.

Ten eerste heb ik nooit gezegt dat shamans niet overpowered zijn, ik vroeg alleen even of de poster in kwestie het de volgende keer op een ietswat minder trollerige manier kon verwoorden, dat moet toch kunnen?
Ten tweede zou ik de officiele forums niet als graad meter gebruiken, aangezien daar over het algemeen een bepaald type gamers post (aka whiners), zoals ook bij war3 en andere blizz games het geval is.
Als derde punt wil ik dit nog even kwijt: elke class heeft een specifieke rol, healen, damage, buffs etc. het is lastig om dat zowel voor PvP als PvE te balancen. Ik vind dat blizzard goed zijn best doet en ze zijn nog lang niet klaar. Dat balancen doen ze ook wel zonder dat jij me gelijk flamed. :)
Volgens mij was ik zelf namelijk ook niet onbeleefd en als dat wel zo was, dan was dat zeker niet de bedoeling, het was gewoon een normale vraag.

[ Voor 6% gewijzigd door nioz op 16-05-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Een stealthed rogue traveled niet over de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
SMulTiE schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:37:
[...]

Ik ben ook niet zo zeer vóór het nerfen van een bepaalde klasse, maar er moet wel een balans zijn in de mogelijkheden van de verscheidene klassen en hun onderlinge krachten.
Waar ik me bij de Shaman vooral aan irriteer zijn de volgende spells:
  • Frostshock: Instantly shocks the target with frost, causing 486 to 514 Frost damage and slowing movement speed to 50% of normal. Lasts 8 sec. 430 mana, instant cast, 6 sec cooldown.
  • Purge: Purges the enemy target, removing 2 beneficial magic effects. 75 mana, instant cast
Het is hierdoor zelfs voor een druid bijna onmogelijk om aan een Shaman te ontsnappen. Als je jezelf een HoT geeft, wordt die gepurged zonder enige problemen voor een Shaman. Als je wegrent in travelform krijg je een frostshock die vaak zat crit voor 1000 damage (we hebben het over een instant cast ja!!) en je komt niet weg.
In melee range van de shaman moet je ook niet komen met Windfury Weapon en zijn mail armor. Mocht de Shaman het te moeilijk krijgen dan heeft hij uiteraard altijd nog de heal-functies!

Al met al denk ik dat er wel 2 of 3 abilities vanaf kunnen zonder de klasse meteen underpowered te maken.
Leer de game en speel tot lvl 60. Omdat je zelf fouten maakt ga je ook nog eens klagen over een overpowered class?

Dat is het hele probleem op de fora van blizzard. Kindjes die een topic posten dat iets overpowerd is, omdat ze niet kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SMulTiE schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:37:
Dat bedoel ik dus. 75 mana om 800 mana aan buffs te verwijderen vind ik niet kunnen. Regrowth en reju heb ik nodig om te kunnen blijven staan tegen een shaman die na een 500 damage shock met elke klap een paar 100hp er afgooit, inclusief een paar totems, inclusief een lightning shield dat ook elke paar seconden 150 damage ofzo doet in een flink rapper tempo dan mijn beer klappen terugdeelt en dan laat ik de windfury proc ->taktaktak buiten beschouwing. Als purge ook gewoon 800 mana zou kosten dan moet de shaman een afweging maken. Shock of purge? Nu is die afweging er niet.

[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 16-05-2005 12:24 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

ooit van detect trap gehoord dat heeft een rogue deze heb ik altijd aan staan elke 3 min refresh.
dus zie ik je trap zo als het ff meezit.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Toch wel lachwekkend, dergelijke discussies... Ik denk dat inmiddels elke class wel tot "overpowered" is bestempeld.
Dat blijkt toch maar weer hoe goed het spel in ballans is, kwa classes :P

Maar goed... ik zit nu met een heerlijk stafje te vechten :D
Black Duskwood Staff
Binds when equipped
Two-Hand Staff
75 - 113 Damage Speed 2,80
(33,6 damage per second)
Requires Level 33
Chance on hit: Sends a shadowy bolt at the enemy causing 110 to 140 Shadow damage.
nice stafje ;)

[ Voor 3% gewijzigd door White Dust op 16-05-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:01

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Starchild schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:23:
Toch wel lachwekkend, dergelijke discussies... Ik denk dat inmiddels elke class wel tot "overpowered" is bestempeld.

[...]

nice stafje ;)
Woow, waar heb je die staff opgeduikeld? Deze Night Elf Druid wil graag ook een dergelijk staff-je hebben... ik ben nu level 32 dus ik heb nog een klein balkje XP te gaan, om een dergelijk staff te vinden. Mijn huidige staff is lang zo goed niet ....

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:12

xiD

12345

_Dune_ schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:39:
[...]

Woow, waar heb je die staff opgeduikeld? Deze Night Elf Druid wil graag ook een dergelijk staff-je hebben... ik ben nu level 32 dus ik heb nog een klein balkje XP te gaan, om een dergelijk staff te vinden. Mijn huidige staff is lang zo goed niet ....
http://thottbot.com/?i=11749 heel erg hopen dus, of misschien de auction al had ik dat niet gedaan

[ Voor 8% gewijzigd door xiD op 16-05-2005 12:46 ]

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

FunkyTrip schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:22:
[...]

Dat bedoel ik dus. 75 mana om 800 mana aan buffs te verwijderen vind ik niet kunnen. Regrowth en reju heb ik nodig om te kunnen blijven staan tegen een shaman die na een 500 damage shock met elke klap een paar 100hp er afgooit, inclusief een paar totems, inclusief een lightning shield dat ook elke paar seconden 150 damage ofzo doet in een flink rapper tempo dan mijn beer klappen terugdeelt en dan laat ik de windfury proc ->taktaktak buiten beschouwing. Als purge ook gewoon 800 mana zou kosten dan moet de shaman een afweging maken. Shock of purge? Nu is die afweging er niet.
Denk dat dit een beetje onzinnig gelul is... een shaman heeft ranged eigenlijk niets in te brengen, ik moet wel degelijk behoorlijk in je range zijn om je wat te doen en de meeste spells van druids casten way sneller dan die van de shaman. Tel daarbij op jullie increased healing abbilities en less mana draining per spell en jullie kunnen ons heus wel verslaan (uit eigen ervaring te vertellen)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121963

FunkyTrip schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:22:
[...]

Ik vraag me dan wel af waarom iedereen alleen klaagt over shamans purge en niet over priest dispel (ik kan voor ong. 100 mana 2 magic buffs van een vijand verwijderen of twee magic debuffs/dots van mezelf afhalen). Toch echt nog een stukje krachtiger dan purge.
Paladin cleanse kan ook erg sterk zijn, aangezien een groot deel van m'n damage als priest uit dots komen (m'n twee dots samen doen zo'n 1800 dmg over 24 seconden in shadowform). Voor een warlock zijn hun debuffs en dots nog belangrijker, dus dat zal nog erger zijn.
De paladin volledige self heal (weet niet zeker hoe die heet, de spreuk die je eens per uur kan casten) vind ik zelf ook behoorlijk overpowered. Was laatst tegen een paladin 4 lvls lager dan me aan het vechten, had al z'n mana gedraind en hij was bijna dood (nog zo'n 10% health over, shield gebruikt) en hij krijgt net voor het eind weer mana en kan die spreuk dus casten. Hij gebruikt er dan ook nog een mana potion achteraan. Gevolg: De paladin had weer volledige health en mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Hoi hoi!

Ik heb mijn Glowing Brightwood Staff van het weekend verkocht, mooi 570,72 goud uit mn mailbox kunnen trekken vanochtend :D

Dus ja, hij is 500+g waard, en niet zoals sommigen hier vermeldden 200 a 300g :P
Starchild schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:23:

[...]

nice stafje ;)
Mijn ex-stafje is toch mooier :P

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 16-05-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

_Dune_ schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:39:
[...]

De AH in de gaten gehouden :P stond een buyout van 4G dus niet al te gek, dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29510

het verbaast me dat ie nog niet langs is gekomen

"LEEROOOOOOOOOOOOOOOOOY nnnJEEEEENKIIIINNNNNSSS!!"
"Stick to the plan"
"oh jesus"

filmpje: http://hem.bredband.net/b222680/leeroy.wmv

bijbehorend leesvoer van de blizzard forums:

1ste verschijning
Zelfs blizzard rep. Fangtooth is het niet ontgaan
De techno remix

".. at least i have chicken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:01

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Anoniem: 29510 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:29:

"Stick to the plan"
"oh jesus"

1ste verschijning
De techno remix

haha dit meen je niet... de tranen staan in mijn ogen van het lachen... "Why talk, when you can fight!!!" Wahahaha...

[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 16-05-2005 13:43 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog meer op de test server?
We waren net refuge pointe aan het raiden maar alliance kwam ons mollen toen gingen we dood waren onze corpsen weg moest ik reloggen zat ik weer in een que van 6500 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Anoniem: 86561 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:56:
Zijn er nog meer op de test server?
We waren net refuge pointe aan het raiden maar alliance kwam ons mollen toen gingen we dood waren onze corpsen weg moest ik reloggen zat ik weer in een que van 6500 :'(
Test server? Hoe? Wat? Waarom? Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:57:
[...]

Test server? Hoe? Wat? Waarom? Waar?
Verwacht niet veel deze dagen sinds de lag verschrikkelijk is en je wel in een que komt van 2 uur
Public Test Realms available in Europe
15/05/2005
We're happy to announce that we have just deployed the first round of public test realms for Europe and Korea! Players who wish to test the upcoming patch content should follow the appropriate instructions in English, in German or in French, depending on the language version of World of Warcraft that they use.
Only World of Warcraft accounts that have been active since April 15 are currently eligible to participate in the public test realm. If your account was not active during this time, you will not be able to log in to the test realms. In addition, accounts created after May 9, are not eligible to participate on the public test realm. Please note that the test realms will be updated each week during this public testing phase, so check back next week to see if your account is eligible to participate in this round of testing.

We're excited to see players from around the world on the test realms, and we look forward to hearing your thoughts on the new PvP Battlegrounds content!

(wow-europe.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 29510 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:29:

"Stick to the plan"
"oh jesus"

1ste verschijning
De techno remix

Het is weliswaar in scene gezet en heeft een nogal lange aanloop, maar hij blijft errug leuk _/-\o_

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 121963 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:48:
[...]

Ik vraag me dan wel af waarom iedereen alleen klaagt over shamans purge en niet over priest dispel (ik kan voor ong. 100 mana 2 magic buffs van een vijand verwijderen of twee magic debuffs/dots van mezelf afhalen). Toch echt nog een stukje krachtiger dan purge. .
Ditto. Ook deze zou veel meer mana moeten kosten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:12:
Ditto. Ook deze zou veel meer mana moeten kosten.
Ja, lijkt me super als ik in een instance na een keer de groep dispellen een halve manabalk kwijt ben! Ik neem aan dat jij voortaan zelf een stack Restorative Elixirs meeneemt?

Daarbij, 'Dispel Magic' is al generfd, effecten van elixirs (bijv. greater intellect) zijn niet meer 'magic', en dus niet meer te dispellen/purgen.

Leer er maar mee omgaan zou ik zeggen. Als ik (als priest) tegen shamans of priests speel, heb ik ook niets aan renew, pw:shield, pw:fortitude en inner fire, die worden allemaal met purge/dispel weggehaald. Als ik tegen paladins of priests (en sommige frost mages) speel heb ik niets aan sw:pain, devouring plague en vampiric embrace, die kunnen ze allemaal van zichzelf cleansen/dispellen. Als jij tegen priests/shamans vecht zul je het dus zonder HoT's en buffs moeten kunnen redden.

Ik bedoel, tegen elke player die ook maar een beetje ge-pvp't heeft, moet ik al minstens 26 seconden zien te overleven, aangezien mijn eerste psychic scream meteen ongedaan wordt gemaakt. Hoeveel seconden denk je dat een beetje melee'r nodig heeft om door cloth heen te hakken?

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
hey mensen mijn lvl 46 rogue heeft echt een bete dagger nodig, aangezien mijnhuidige nogal zuigt.

Nu zag ik de de gut ripper in de ah staan http://www.thottbot.com/?i=8994

Dit dingetjes kost 100g bid en 150g buyout. Nu heb ik weliswaar dat geld wel, maar is het verstandig deze dagger te kopen? Is het 't waard?

Heb nu een toxic revenger nog, wat niet veel soeps is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

_Squatt_ schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:22:
[...]

Ja, lijkt me super als ik in een instance na een keer de groep dispellen een halve manabalk kwijt ben! Ik neem aan dat jij voortaan zelf een stack Restorative Elixirs meeneemt?

Daarbij, 'Dispel Magic' is al generfd, effecten van elixirs (bijv. greater intellect) zijn niet meer 'magic', en dus niet meer te dispellen/purgen.
Da's ook wel een punt. Bovendien outmelee ik priests. Shamans daarentegen outmeleeen mij met 2 vingers in de neus. Ik kan alleen overleven met HoTs.... regrowth is nu al 600 mana en die wordt dus weggehaald met 75 mana purge. Dat vind ik niet echt kloppen.

Dit dus.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.