Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.954 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:06

Wiebbe

<none />

Stealth2000 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:56:
[...]

Eigenlijk nooit getest maar ik dacht dat de resistkans hoger is met een lagere rank spell. Ik ga zo'n macro ook maar eens proberen. Tot nu toe deed ik gewoon een stapje opzij om een spell te cancellen en zo een CS of IAM te gebruiken.

Ik heb ook wasd setup met FN en CoC op q en e. Was in het begin nogal wennen :P Misschien dat wat mages hier es een screenie kunnen posten van hun setup ? Ben wel benieuwd eigenlijk :)

De mijne: http://www.blackwind.nl/upload/WoWScrnShot_051005_004601.jpg
Flexbar, minigroup, titanpanel en heleboel kleine mods. Onder mijn 'f' poppen er 5 knoppen op met mount, trinket, WotF, coldsnap, evo en iceblock
wat ik graag wil weten is hoe jij die seconden bij je buffs hebt geplaatst?
ik zoek al tijden voor zon buff mod maar kan hem nergens vinden.

Btw als je titan panel vaak gebruikt en die XPStatus leuk vind probeer anders de mijne is ;)
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=706

Mist misschien wel de gare tooltips (die hij sowieso heeft gepikt van andere AddOns) maar bied wel iets meer diversiteit :P

zal vanavond wel ff picje posten van mijn UI

[edit]

en jou minigroup ziet er heel anders uit dan de mijne :P
Jij ziet ook hp/mana en class erbij staan iets wat bij de standaard versie niet zit.
Afbeeldingslocatie: http://www.curse-gaming.com/mod_screens/242.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Wiebbe op 13-05-2005 14:17 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-07 22:50
wielhelm schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:12:
ik ben er nu eindelijk achter hoe ik iets kan dechanten (die knop was me gewoon niet opgevallen) maar, ik kom helemaal geen items tegen die ik kan dechanten. Zijn dit hele schaarse items of doe ik iets verkeerd. ik doel dus niet op eigengemaakte tailor items
Die items zijn redelijk schaars idd. Enchanting is een dure hobby :) op hogere lvls komen groene items wel steeds vaker voorbij, vooral in instances e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Stealth2000 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:56:
[...]

Eigenlijk nooit getest maar ik dacht dat de resistkans hoger is met een lagere rank spell. Ik ga zo'n macro ook maar eens proberen. Tot nu toe deed ik gewoon een stapje opzij om een spell te cancellen en zo een CS of IAM te gebruiken.

Ik heb ook wasd setup met FN en CoC op q en e. Was in het begin nogal wennen :P Misschien dat wat mages hier es een screenie kunnen posten van hun setup ? Ben wel benieuwd eigenlijk :)

De mijne: http://www.blackwind.nl/upload/WoWScrnShot_051005_004601.jpg
Flexbar, minigroup, titanpanel en heleboel kleine mods. Onder mijn 'f' poppen er 5 knoppen op met mount, trinket, WotF, coldsnap, evo en iceblock
gebruik er zelf flink wat :), vanmiddag/vanavond screenie
hier alvast lijst :P

- Titanpanel
- Flexbar - uber buttons
- Popbar - handig :)
- Gatherer - super voor mining/herbalism
- lootlink - nodig voor auctioneer
- auctioneer - kan ik zien wat voor welke prof gebruikt wordt
- ct_raid assist - spreekt voro zich denk ik
- myAddons - gui om alle addons mee in te stellen ipv commandlines
- Atlas - instance maps, maar na 3x een instance gedaan te hebben eigenlijk overbodig
- Mapnotes - handig voor key plekken waar ik nog eens terug moet komen
- Mapcoordinates - gewoon handig
- ExpPlayerFrame - expbar onderin beeld weg, en bij me char ingestopt
- Custom Hide Bar - breekt de volledige originele bar op in 4 verplaatsbare en verstopbare bars
- Tacklebox - easy fishing
- Mount Equip - automatisch trinkets/equip wisselen als je moun/unmount
- Tooltip Wrangler - tootlip placer

dat was het wel zo een beetje :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Laatst online: 09-12-2022
Alleen groene, blauwe of epic items kan je disenchanten, en dat zijn meestal alleen armor of weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Cutthroat schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:16:
Alleen groene, blauwe of epic items kan je disenchanten, en dat zijn meestal alleen armor of weapons.
Sterker nog, het zijn alléén equipable items.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:12:
[...]

De resterende tijd van buffs zien onder het icoontje kan je gewoon instellen @ interface options :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:05
kEv4h schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:52:
Wat vinden de warriors hier trouwens van de aangepaste versies van Might en Wrath?
Voor degenen die niet weten wat ermee aan de hand is:
van allebei de sets is alle agility en +%crit afgehaald en is vervangen met oa +def en +%block..
MAW: geen PvP viable epic-sets voor warriors :S
Ja de PVP epic set heeft nog wel +Crit :P (honor system)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

w00t! Check wat een worldmob gisteravond dropte toen ik aan het solo questen was:

Glowing brightwood staff

Staat nu in AH met startbid 500g op Bloodscalp :P

Iemand intresse? :o
zion schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:21:
[...]

Sterker nog, het zijn alléén equipable items.
Niet helemaal, silver ore afkomstig bij het minen van een silver vein is bijvoorbeeld groen, niet equipable noch disenchantbaar :)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 13-05-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:42

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anoniem: 51661 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:39:
w00t! Check wat een worldmob gisteravond dropte toen ik aan het solo questen was:

Glowing brightwood staff

[...]

Niet helemaal, silver ore afkomstig bij het minen van een silver vein is bijvoorbeeld groen, niet equipable noch disenchantbaar :)
Verkoopt aan vendors voor 5 g en jouw startbod is 500g? Gebeurt dat vaker :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56

Glowing brightwood staff

OMG Aap! Aan mij geven! :P Waar dropte het?
HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:42:
[...]
Haha, dit is één van de beste, zoniet de beste staff verkrijgbaar, wat vendors ervoor geven is totaal niet relevant.

[ Voor 30% gewijzigd door QlimaX op 13-05-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

dat "sells to vendor" is helemaal niet intressant voor blauwe / paarse items, voor groene items is het nog wel een handige richtlijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

[...]

Die vendorprijzen zijn niet echt interessant, maar 500g is wel weer het andere uiterste, ik zou er nog zo'n 300g vanaf halen, sorry hoor :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Wiebbe schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:12:
[...]

Btw als je titan panel vaak gebruikt en die XPStatus leuk vind probeer anders de mijne is ;)
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=706

Mist misschien wel de gare tooltips (die hij sowieso heeft gepikt van andere AddOns) maar bied wel iets meer diversiteit :P

zal vanavond wel ff picje posten van mijn UI

[edit]

en jou minigroup ziet er heel anders uit dan de mijne :P
Jij ziet ook hp/mana en class erbij staan iets wat bij de standaard versie niet zit.
[afbeelding]
Voor seconden + keybind laten zien bij je flexbar icons:
/flexbar text button=1 text='%b'
/flexbar text2 button=1 text='%c'

minigroup is de 0.5 alpha versie. Daarom staat er meer bij ;) Niet alle versies zijn even bugvrij maar het wordt steeds beter.

Leuke mod trouwens, die xpbar! Alleen hij laat regenrates zien en dat hoeft van mij niet. Ik gebruik nu de xp addon van crowgoblin. (huidige xp, totaal nodig xp en rested xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
My point exactly, er zijn wel andere groene items, maar die zijn niet disenchantbaar, alleen equipable items zijn te disenchanten.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Tr!gger schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:29:
[...]

Ja de PVP epic set heeft nog wel +Crit :P (honor system)
Hmm.. ik hoop dat je beseft dat het voor de meeste mensen niet haalbaar is deze equip te krijgen he, laat staan de equip te behouden (ranks verliezen etc)
Dit is dus mi geen oplossing :)

Ik snap gewoon niet waarom blizzard bv Might niet gewoon wat meer PvP/DD focussed heeft gehouden en van Wrath weer ultimate tank gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
die sets die je kan kopen als je die hoogste rank hebt is volgens mij gevaarlijk, blizzard geeft zelf al aan dat je daar gigantisch veel voor moet killen/raiden en dat ook moet blijven doen om de rank te behouden. Stel je bent zo hoog en hebt die gear, je gaat 2a3 weekjes op vakantie en je word een rank terug gezet, sta je daar in je onderbroek..... zie dan nog maar eens die rank te behalen... is natuurlijk simpel op te lossen door een spare gearset in je bank te houden maarja....

eigenlijk zouden ze dat aan moeten passen.... bijvoorbeeld dat je maar maximaal 1 rank terug gezet kan worden zodat je de items voor die rank niet kan gebruiken maar alle eerdere gewoon wel.... en dat je een final rank kan behalen zodat je niet meer terug gezet kan worden ofzo... op die manier heb je er al hard genoeg voor gewerkt en zou je dus ff kunnen chillen... :)

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 13-05-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:15:
[...]

gebruik er zelf flink wat :), vanmiddag/vanavond screenie
hier alvast lijst :P

- Titanpanel
- Flexbar - uber buttons
- Popbar - handig :)
- Gatherer - super voor mining/herbalism
- lootlink - nodig voor auctioneer
- auctioneer - kan ik zien wat voor welke prof gebruikt wordt
- ct_raid assist - spreekt voro zich denk ik
- myAddons - gui om alle addons mee in te stellen ipv commandlines
- Atlas - instance maps, maar na 3x een instance gedaan te hebben eigenlijk overbodig
- Mapnotes - handig voor key plekken waar ik nog eens terug moet komen
- Mapcoordinates - gewoon handig
- ExpPlayerFrame - expbar onderin beeld weg, en bij me char ingestopt
- Custom Hide Bar - breekt de volledige originele bar op in 4 verplaatsbare en verstopbare bars
- Tacklebox - easy fishing
- Mount Equip - automatisch trinkets/equip wisselen als je moun/unmount
- Tooltip Wrangler - tootlip placer

dat was het wel zo een beetje :)
Dat zijn er een hoop:

Dit is wat ik geinstalleerd heb. Meer heb ik eigenlijk niet nodig. Sterker nog ik kan volgens mij een deel van die cooldown zut weghalen omdat dat voor van die UI packages is.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanthuijl.demon.nl/ui.jpg

Zal binnenkort wel een UI screenshot van in-game maken. Maar ik heb momenteel geen recente beschikbaar. Heb nu overigens mn wand en staff maar omgewisseld. Af en toe is het wel handig die wand.

Zoals gisteren in Uldaman met een 46 Warrior. (zelf nu bijna 49) Zelfs als ik alleen scorch gebruikte kreeg ik nog aggro :| Misschien moeten ze de hate per spell maar eens verlagen, want dat is dus de zwakste spell die ik heb. Straks kan ik net zo goed mijn wand op auto-shot zetten, als we zelfs scorch niet meer in instances kunnen gebruiken. :) (ik overdrijf nu natuurlijk, want ik spam scorch als een gek en mijn talents zitten nu ook in crit-chance, gaat dus zwaar hard met ignite enz.) :D

Ik vind ZF op dit moment trouwens hands-down de vetste instance. Het 'stair' gedeelte was echt gaaf. Gisteren voor het eerst pas meegemaakt. Hoeveel mobs krijg je in 10 minuten op je afgevuurd? Een stuk of 80? Vrij hectisch maar wel fun :)
QlimaX schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:45:
[...]

[...]

Haha, dit is één van de beste, zoniet de beste staff verkrijgbaar, wat vendors ervoor geven is totaal niet relevant.
Op de Alliance AH op Bladefist staan er momenteel 2 met respectievelijk bid 650g buyout 700g en 700g bid 800g buyout.

Ik vind jouw prijs dus in vergelijking wel meevallen. Alhoewel het natuurlijk nog een hoop knaken zijn :) Is toch monopoly geld :D

Daarnaast ben ik blij dat we weer kunnen posten. Bij deze meteen mijn verontschuldigingen aan de mensen die last hebben ondervonden van de mod-break en niets met het 'geflame' te maken hadden. Ik heb daar ook aan bijgedragen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-05-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:01:
die sets die je kan kopen als je die hoogste rank hebt is volgens mij gevaarlijk, blizzard geeft zelf al aan dat je daar gigantisch veel voor moet killen/raiden en dat ook moet blijven doen om de rank te behouden. Stel je bent zo hoog en hebt die gear, je gaat 2a3 weekjes op vakantie en je word een rank terug gezet, sta je daar in je onderbroek..... zie dan nog maar eens die rank te behalen... is natuurlijk simpel op te lossen door een spare gearset in je bank te houden maarja....

eigenlijk zouden ze dat aan moeten passen.... bijvoorbeeld dat je maar maximaal 1 rank terug gezet kan worden zodat je de items voor die rank niet kan gebruiken maar alle eerdere gewoon wel.... en dat je een final rank kan behalen zodat je niet meer terug gezet kan worden ofzo... op die manier heb je er al hard genoeg voor gewerkt en zou je dus ff kunnen chillen... :)
Dat is al min of meer zo, als je 2-3 weken op vakantie gaat val je hoogstens een rank terug, en ja als je een half jaar stopt dan natuurlijk wel meer, maar dat lijkt me ook terecht.

Grootste gevaar is gewoon dat er steeds meer L60's komen, dus dat de concurentie van aantal kills steeds groter word. (in elke nieuwe batch L60ers zit er altijd wel 1 á 2 die net zo fanatiek gaan raiden als jij)
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:06:
Zoals gisteren in Uldaman met een 46 Warrior. Zelfs als ik alleen scorch gebruikte kreeg ik nog aggro :| Misschien moeten ze de hate per spell maar eens verlagen, want dat is dus de zwakste spell die ik heb. Straks kan ik net zo goed mijn wand op auto-shot zetten, als we zelfs scorch niet meer in instances kunnen gebruiken. :) (ik overdrijf nu natuurlijk, want ik spam scorch als een gek en mijn talents zitten nu ook in crit-chance, gaat dus zwaar hard met ignite enz.) :D
Wand op auto-shot? hoe? dat zou ik ideaal vinden....
Ik vind ZF op dit moment trouwens hands-down de vetste instance. Het 'stair' gedeelte was echt gaaf. Gisteren voor het eerst pas meegemaakt. Hoeveel mobs krijg je in 10 minuten op je afgevuurd? Een stuk of 80? Vrij hectisch maar wel fun :)
Eensch

(gister maraudon gedaan en dat vinnik maar een graf instance (mede omdat er niks voor een warlock dropte ;))

[ Voor 28% gewijzigd door zion op 13-05-2005 15:13 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 01:58
--MeAngry-- schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:47:
[...]

Die vendorprijzen zijn niet echt interessant, maar 500g is wel weer het andere uiterste, ik zou er nog zo'n 300g vanaf halen, sorry hoor :P
Er zijn genoeg mensen die daar 500g of meer voor over hebben, waarom zou je er dan 300g vanaf halen? :P

update:
mn dreadsteed summon filmpjes staan in de wacht bij filefront.com.. ff wachten tot ze geaccepteerd worden!

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:47:
[...]

dat zei ik hem gisteren ook al toen ie de hele avodn de guildhcat zat vol te spammen dat ie hem had gevonden :P

zelf zou ik max 250 a 300 voor dat ding geven.
er zijn maar 1 of 2 staves die beter zijn, en die droppen beide in de huidige endgame instances

ik weet dat er op bloodscalp al iets van 4 of 5 brightwood staves zijn, mischien zelfs al meer

heeft er al iemand een arcanite reaper trouwens?

zit te denken om er voor 1 te gaan sparen voor me shammie }>

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 13-05-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-06 16:06

BitByter

Prutst dit forum

items met een extra erop
zoals sta +3 / str +3 enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zion schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:07:
[...]

Wand op auto-shot? hoe? dat zou ik ideaal vinden....

[...]
Volgende patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Damn, bedragen van 500-800g zijn dus normaal op die levels.

Mag ik hard gaan sparen, heb na de aankoop van mijn 6g helm nog maar net weer 6g bij elkaar weten te sparen, en die gaan waarschijnlijk weer voor de helft op aan skills vanavond.

Eerst maar eens 33 worden, moet nog 10k xp ofzo, even snel bij elkaar grinden in gnomeregan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Stealth2000 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:48:
[...]

Voor seconden + keybind laten zien bij je flexbar icons:
/flexbar text button=1 text='%b'
/flexbar text2 button=1 text='%c'

minigroup is de 0.5 alpha versie. Daarom staat er meer bij ;) Niet alle versies zijn even bugvrij maar het wordt steeds beter.

Leuke mod trouwens, die xpbar! Alleen hij laat regenrates zien en dat hoeft van mij niet. Ik gebruik nu de xp addon van crowgoblin. (huidige xp, totaal nodig xp en rested xp)
thx, maar ik bedoelde meer bij de buffs die jij op dit moment hebt ;)
Dus de buffs zoals Gift of the wild die jij van een team genoot hebt gekregen. normaal zie je alleen staan: 15m maar bij jou staat er echt letterlijk: 15:21 ofzo..

En over mijn XPbar, het leuke er van is dat alles te togglen valt. Je kan HP met regen, Mana in % zonder regen en je XP ook in %. En ook al heeft hij al 1200 downloads niemand die er commentaar over geeft :/
Dus wat er in moet komen qua functies enzo is nogal moelijk te doen zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:06:
[...]

Dat zijn er een hoop:

Dit is wat ik geinstalleerd heb. Meer heb ik eigenlijk niet nodig. Sterker nog ik kan volgens mij een deel van die cooldown zut weghalen omdat dat voor van die UI packages is.

[afbeelding]

Zal binnenkort wel een UI screenshot van in-game maken. Maar ik heb momenteel geen recente beschikbaar. Heb nu overigens mn wand en staff maar omgewisseld. Af en toe is het wel handig die wand.
ja al die cooldowncounts voor bar addons die je niet gebruikt kanje dumpen :) heb ik ook gedaan ( heb em niet gelist, maar gebruik em ook :P kun je nagaan, maar er staan er ook nog een zooi in, die ik niet meer gebruik, dus zal ff opschonen vanavond en screenie maken
Zoals gisteren in Uldaman met een 46 Warrior. Zelfs als ik alleen scorch gebruikte kreeg ik nog aggro :| Misschien moeten ze de hate per spell maar eens verlagen, want dat is dus de zwakste spell die ik heb. Straks kan ik net zo goed mijn wand op auto-shot zetten, als we zelfs scorch niet meer in instances kunnen gebruiken. :) (ik overdrijf nu natuurlijk, want ik spam scorch als een gek en mijn talents zitten nu ook in crit-chance, gaat dus zwaar hard met ignite enz.) :D
laat me raden? die warrior stond in beserker stance?
als een warrior defensive staat, en staat te beuken en sunderen, is het onmogelijk om met scorch aggro af te pakken :?

trouwens een tactiek die ik redelijk veel gebruik in pickup instance runs, alleen scorchen voor clearcast en met clearcast over naar am

een goede wand met autoshot heeft na de volgende patch op dit moment echt een snoeiharde dps :P dus dat zou best nog wel eens een goede tactiek te zijn :P

[...]
ZF is bruut, en in vergelijking tot voor de nerf, nu een echte walkover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29
OMG, ben nu een paar XP verwijderd van level 32 met m'n Dwarf Hunter, maar ik heb echt geen geld: minder dan 3 goud op dit moment. Op deze manier ga ik nooit een mount krijgen :P

Ik heb besloten om te kappen met het kopen van armor. Ik moet alleen wel m'n weapons upgraden: ik heb nu deze sinds lvl 18 (schaam, schaam). Wat kan ik beter doen: één twohanded axe of 2 one-handed axes (of combo met swords). Stel ik koop een 20 dps two handed axe, of 2 17-19 dps one handed axes. Waar doe ik over het geheel genomen meer damage mee?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:16:
[...]
als een warrior defensive staat, en staat te beuken en sunderen, is het onmogelijk om met scorch aggro af te pakken :?

trouwens een tactiek die ik redelijk veel gebruik in pickup instance runs, alleen scorchen voor clearcast en met clearcast over naar am

een goede wand met autoshot heeft na de volgende patch op dit moment echt een snoeiharde dps :P dus dat zou best nog wel eens een goede tactiek te zijn :P

Dat clearcasten is een mooie bijkomstigheid maar daarvoor ga ik niet AM spammen. Tegen de tijd dat ik door heb dat ik clearcasting heb op een scorch, is de volgende scorch al bijna geland. Het is misschien iets minder mana efficient, maar spells moeten cancellen voor AM vind ik ook nix. (toch nog steeds een macro voor AM maken dan :) )
Ik heb eerlijk gezegd niet op de warrior zelf gelet. Het was 01:30 gisteren :) Oogjes nauwelijks nog open. :O Ik kende hem echter van al een aantal andere Uldaman bossruns. (waarvan er nog steeds geen gelukt is door gebrek aan tank, gebrek aan lvl van tank, gebrek aan healer, of gebrek aan lvl van healer) En daar deed hij het zeer goed in als tank. Ik voel me langszamerhand wel iets 'te groot' voor uldaman. Iedereen die meegaat is meer dan 5 lvls lager dan ik. :| Toch wil ik nog steeds een keer een succesvolle bossrun doen.
I.R. Butcher schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:18:
OMG, ben nu een paar XP verwijderd van level 32 met m'n Dwarf Hunter, maar ik heb echt geen geld: minder dan 3 goud op dit moment. Op deze manier ga ik nooit een mount krijgen :P

Ik heb besloten om te kappen met het kopen van armor. Ik moet alleen wel m'n weapons upgraden: ik heb nu deze sinds lvl 18 (schaam, schaam). Wat kan ik beter doen: één twohanded axe of 2 one-handed axes (of combo met swords). Stel ik koop een 20 dps two handed axe, of 2 17-19 dps one handed axes. Waar doe ik over het geheel genomen meer damage mee?
Tipje: Op dat level had ik hetzelfde probleem. Ik heb toen een paar dagen achter elkaar xp gefarmd van de lashtails in the Wetlands. Ze droppen enorm veel groene items en de raptor teeth zijn best wel wat knaken waard. Als je dat dus even volhoudt (het is wel saai :( ) Heb je zo een goed goud-peil opgebouwd.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-05-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ja, dat is n endgame caster staff, er zijn er maar 2 beter in het spel, en die zijn BoP. Als je zelf gaat zoeken naar de wapens die jij wil voor endgame (lvl 60) in AH, dan zal je ook prijzen van 300g+ tegen komen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:21:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd niet op de warrior zelf gelet. Het was 01:30 gisteren :) Oogjes nauwelijks nog open. :O Ik kende hem echter van al een aantal andere Uldaman bossruns. (waarvan er nog steeds geen gelukt is door gebrek aan tank, gebrek aan lvl van tank, gebrek aan healer, of gebrek aan lvl van healer) En daar deed hij het zeer goed in als tank. Ik voel me langszamerhand wel iets 'te groot' voor uldaman. Iedereen die meegaat is meer dan 5 lvls lager dan ik. :| Toch wil ik nog steeds een keer een succesvolle bossrun doen.
lol dat probleem heb ik ook gehad, ben zelf de tank dan, maar ff up die huge dude rammen en dan die anderen helpen met die kleintjes elke x bij de laatste 4 kleintjes zijn we dood gegaan, heb het voor nu maar opgegeven omdat het nogal frustrerend is ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 13-05-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

QlimaX schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:45:
[...]

[...]

Dropte in Azshara, van n world mob die naast onze outside raid dragon Azuregos rondfladderde (hippogriph) :P

Wil je m kopen? 500g voor GoT-ers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:14:

Mag ik hard gaan sparen, heb na de aankoop van mijn 6g helm nog maar net weer 6g bij elkaar weten te sparen, en die gaan waarschijnlijk weer voor de helft op aan skills vanavond.

Eerst maar eens 33 worden, moet nog 10k xp ofzo, even snel bij elkaar grinden in gnomeregan.
Hmm.. op lvl 33 een 6G helm kopen ^^ Das best zonde van je geld.. en ga je denk ik spijt van krijgen op lvl 40 :P

Dan is het toch wel fijn als je 90G bij elkaar hebt voor je mount!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

pfff,

als ik zo kijk wat jullie als UI hebben valt het nog hardstikke mee ;)

kijk mijn giant size lijst, en dit is nog niet eens cosmos :P
Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/foto/pictures/foto_239.jpg

Nou moet ik zeggen dat ik de Guild ui inelkaar flans en mods erin heb zitten voor bijna elke class. Veel van de mods staan op standaard Disabled en kunnen dan per gebruiker geactiveerd worden.

dit is zoals ik nu speel, veel mods zul je niet actief zien, zoals CT_Raid, Timers (voor MC) All in one inventory, mail addons en nog meer zooi.
Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/foto/thumbs/foto_thumb_240.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:55
HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:14:

Heh Heartseeker is bijvoorbeeld en hele nice gecrafte endgame dagger. Reken maar op 300G en dan heb je hem heeeeeeel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:31:
pfff,

[afbeelding]

Nou moet ik zeggen dat ik de Guild ui inelkaar flans en mods erin heb zitten voor bijna elke class. Veel van de mods staan op standaard Disabled en kunnen dan per gebruiker geactiveerd worden.

dit is zoals ik nu speel, veel mods zul je niet actief zien, zoals CT_Raid, Timers (voor MC) All in one inventory, mail addons en nog meer zooi.
[afbeelding]
Wat een klerezooi op jou scherm zeg! Mooi dat ik alleen auctioneer gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Woensdag trouwens een guildmerge gehad, de Elite Legion Fighters hebben zich bij ons guild (Blackfist Brotherhood - Earthen Ring) aangesloten, dus worden we nu eindelijk bijna een mid-size guild (~65 members, waarvan ongeveer 15-20 L50+)

waar ik sinds gister ook bij hoor (L50) /cheer

[ Voor 11% gewijzigd door zion op 13-05-2005 15:52 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 51661 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:33:
[...]

moet je is zien als ik bezig ben met een 40 man raid ;)
zit gewoon echt zowat je hele beeld vol met alleen die HP bars van de raid mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:33:
[...]

haha inderdaad zeg, dat jij alles terug kunt vinden. 8)7

Hier toch nog een screenie van mijn interface

Dit is trouwens inmiddels bijna 3 levels geleden, dus de verandering van functietoets voor wand is hier nog niet in opgenomen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-05-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Wiebbe schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:31:
pfff,

[afbeelding]

[afbeelding]
die bar bovenin, welke mod is dat ?
lijkt me ideaal namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BitByter schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:41:
[...]

Titan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Wiebbe schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:15:
[...]

thx, maar ik bedoelde meer bij de buffs die jij op dit moment hebt ;)
Dus de buffs zoals Gift of the wild die jij van een team genoot hebt gekregen. normaal zie je alleen staan: 15m maar bij jou staat er echt letterlijk: 15:21 ofzo..
arg :D Op de een of andere manier had ik in mijn hoofd dat je vroeg naar cooldowncounters :P Wat die buffs betreft; dat is gypsybuff modified: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=398
Hij is standalone te gebruiken. Alleen jammer dat je hem standalone niet kan locken zodat je hem niet verschuift (of zit het er stiekem wel in) Ik weet niet of het veel werk is voor iemand met addon ervaring om dit erin te stoppen ? ;)
En over mijn XPbar, het leuke er van is dat alles te togglen valt. Je kan HP met regen, Mana in % zonder regen en je XP ook in %. En ook al heeft hij al 1200 downloads niemand die er commentaar over geeft :/
Dus wat er in moet komen qua functies enzo is nogal moelijk te doen zo :/
Probleem is dat je heftige 'concurrentie' hebt: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:07:
[...]

dat zei ik hem gisteren ook al toen ie de hele avodn de guildhcat zat vol te spammen dat ie hem had gevonden :P

zelf zou ik max 250 a 300 voor dat ding geven.
er zijn maar 1 of 2 staves die beter zijn, en die droppen beide in de huidige endgame instances

ik weet dat er op bloodscalp al iets van 4 of 5 brightwood staves zijn, mischien zelfs al meer

heeft er al iemand een arcanite reaper trouwens?

zit te denken om er voor 1 te gaan sparen voor me shammie }>
Heb reaper sinds 1.5 week oid, duurt wel even om 20 crystals te farmen, maar gelukkig heb ik lieve guildmates :)

En over de Might/Wrath nerfs (zo mag je het noemen imho) ... /cry
Dat ze er nou van 1 tank setmaken, fine, maar laat dan iig 1 pvp epic set over :/

60 dwarf warrior @ bloodscalp btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
BitByter schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:41:
[...]

dat vroeg ik me ook al af... en nog iets anders ook ik zie in die bar een latency van 1900nogwat.... dat is toch niet te spelen met zo'n hoge latency?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Kaap schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:32:
[...]
Heh Heartseeker is bijvoorbeeld en hele nice gecrafte endgame dagger. Reken maar op 300G en dan heb je hem heeeeeeel goedkoop.
Hmmm Barman Shanker en Heartseeker nice combination. :)

Barman Shanker en Felstriker is het Ultieme combo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Stealth2000 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:44:
[...]

arg :D Op de een of andere manier had ik in mijn hoofd dat je vroeg naar cooldowncounters :P Wat die buffs betreft; dat is gypsybuff modified: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=398
Hij is standalone te gebruiken. Alleen jammer dat je hem standalone niet kan locken zodat je hem niet verschuift (of zit het er stiekem wel in) Ik weet niet of het veel werk is voor iemand met addon ervaring om dit erin te stoppen ? ;)

[...]

Probleem is dat je heftige 'concurrentie' hebt: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=690
Ok, nu is de maat vol :(
mensen willen blijkbaar die onnodige dingen van XP informatie, en dan zullen ze het krijgen ook ;)
Ik heb altijd die Xp this session, Xp this level, als die gekke dingen altijd al nutteloos gevonden maar blijkbaar vinden mensen dat toch nog heel erg fijn :P

en bedankt voor die link naar modified gypsy timers :P
dat is iets wat ik al heel lang zocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

titan dus...

http://ui.worldofwar.net/listuis.php?searchtext=titan

welke van de 21 moet ik hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Wiebbe schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:52:
[...]

Ok, nu is de maat vol :(
mensen willen blijkbaar die onnodige dingen van XP informatie, en dan zullen ze het krijgen ook ;)
Ik heb altijd die Xp this session, Xp this level, als die gekke dingen altijd al nutteloos gevonden maar blijkbaar vinden mensen dat toch nog heel erg fijn :P

en bedankt voor die link naar modified gypsy timers :P
dat is iets wat ik al heel lang zocht..
Tja, stats zijn geil blijkbaar :P

En 't liefst willen we ook allemaal mooie grafiekjes en pie's en staafdiagrammen en, en, en...

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Crashman schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:55:
[...]

Tja, stats zijn geil blijkbaar :P

En 't liefst willen we ook allemaal mooie grafiekjes en pie's en staafdiagrammen en, en, en...
nou!!!, dat lijkt me wel wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Op level 60 kun je dat er dan allemaal weer mooi uitslopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:16:

Sorry hoor maar dat heeft niks te maken met in welke "stance" je staat. In beserker stance is je Crit kans alleen hoger maar je neemt wel meer dmg! Maar verder niks te maken met hoeveelheid "threat" die je genereert.

Enige in Defensive is dat je dan Taunt kan gebruiken. Maar dat is ook geen wonder middel. Taunt werkt namelijk maar een paar seconden en als die mage er meteen een Pyro op los laat dan kan je het, Taunt of niet, nog steeds schudden.

In Beserker kan je ook sunder spammen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:23

On_E

Housemusic

Zijn hier uberhaupt nog mensen die geen enkele addon hebben geinstalleerd ?

Ik doe alles gewoon met de standaard WoW interface, en met mijn vertrouwde muis. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:55
On_E schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:05:

Ik doe alles gewoon met de standaard WoW interface, en met mijn vertrouwde muis. :)
Er is sinds kort een mod genaamd Atlas. Die heeft instance maps in een UI die je met /atlas aanroept. De maker heeft tevens op de maps de plekken van interesse gemarkeerd.

Te vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

* OkkE is ook nog clean. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Kaap schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:07:
[...]

Er is sinds kort een mod genaamd Atlas. Die heeft instance maps in een UI die je met /atlas aanroept. De maker heeft tevens op de maps de plekken van interesse gemarkeerd.

Te vet!
KEWL!!! ik heb nu op me laptop een website openstaan met die instance maps erop, maar ingame is natuurlijk veeel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Muppet schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:01:
[...]

Sorry hoor maar dat heeft niks te maken met in welke "stance" je staat. In beserker stance is je Crit kans alleen hoger maar je neemt wel meer dmg! Maar verder niks te maken met hoeveelheid "threat" die je genereert.

Enige in Defensive is dat je dan Taunt kan gebruiken. Maar dat is ook geen wonder middel. Taunt werkt namelijk maar een paar seconden en als die mage er meteen een Pyro op los laat dan kan je het, Taunt of niet, nog steeds schudden.

In Beserker kan je ook sunder spammen.
Nou..
Ik geloof dat jij beter eventjes wat dingen over je class kan opzoeken, want in Defensive generate je wel degelijk meer threat.. 10% standaard geloof ik, dit is nog verder op te voeren met de Defiance-talent en daar komt nog eens bij dat de abilities in defensive veel meer threat genereren.
Taunt geen wondermiddel? Nou ik heb er anders al behoorlijk wat mensen mee gered.. Taunt en een sunder+revenge en je hebt weer genoeg thread om de aggro voor een tijdje op je te houden.

http://forums-en.wow-euro...11832&p=1&tmp=1#post11832 is wel wat voor je denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Heel beperkt, een paar kleine dingetjes. Op m'n shardcount en een klokje na is er in ieder geval niks zichtbaar in de interface.

Dingen die wel heel handig zijn bijvoorbeeld zijn coords. Zo kun je voor een quest nog eens kijken waar je nou precies moet zijn en dit staat bijna altijd aangegeven met coordinaten.

En een warrior die geen defensice stand gebruikt in groups? Die kan net zo goed naar huis gaan.. kunnen we net zo goed een rogue meenemen..

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Ik heb 2 vraagjes: Voor een Pala, is dit http://www.thottbot.com/?i=3958 wapen of dit http://www.thottbot.com/?i=4190 wapen beter? Mij lijkt de eerste, want hij heeft meer DPS, daar gaat het toch om? Het maakt toch niet uit dat hij minder damage doen, aangezien hij sneller slaat?
2de vraag was: Hoeveel Contribution Points heb je nodig om Rank 2 te behalen (op een low populated server als dat uitmaakt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Bosmonster schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:28:
[...]

Hmm.. op lvl 33 een 6G helm kopen ^^ Das best zonde van je geld.. en ga je denk ik spijt van krijgen op lvl 40 :P

Dan is het toch wel fijn als je 90G bij elkaar hebt voor je mount!
Ja, hij begon bij 1.5g, maar je gaat bieden he. Ik had op dat moment een defias headband, 0 armor, 0 stats, maar een o-zo coole look :D

Uiteindelijk heb ik nog 25s van een maat geleend voor het laatste definitieve bod, ik kwam er gelijk achter wie tegen mij op liep te bieden, want die liet met een hartgrondige /Yell ' Who the f* is outbidding me on Tribal Worg helm?? ' in IF horen dat hij wilde weten wie er ***** tegen hem op liep te bieden. Ik had nog geen head armor en het was de enigste helm die er op dat moment te krijgen was, ik moest hem gewoon hebben :P

Ik las iets over lashtails in wetlands die groene items droppen? Waar ongeveer? Dan ga ik daar vanavond eens even flink grinden, ff mijn tassen legen, poison en potions en awaaaaay we go :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

kEv4h schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:13:
[...]

Nou..
Ik geloof dat jij beter eventjes wat dingen over je class kan opzoeken, want in Defensive generate je wel degelijk meer threat.. 10% standaard geloof ik, dit is nog verder op te voeren met de Defiance-talent en daar komt nog eens bij dat de abilities in defensive veel meer threat genereren.
Taunt geen wondermiddel? Nou ik heb er anders al behoorlijk wat mensen mee gered.. Taunt en een sunder+revenge en je hebt weer genoeg thread om de aggro voor een tijdje op je te houden.

http://forums-en.wow-euro...11832&p=1&tmp=1#post11832 is wel wat voor je denk ik :)
Met wonder middel bedoel ik dat het niet een "ik red je altijd" skill is. Ook al taunt je moet je team nog steeds "helpen" te zorgen dat jij de aggro weer krijgt. Als jij een taunt doet en meteen begint iemand weer als een gek te dd-en. Dan schiet taunt nog niet op.

Daar bedoel ik mee te zeggen dat aggro houden moeilijker is dan de meeste mensen denken. Maar het eerst wat iedereen altijd loopt te blazen is "Je hebt toch taunt" of iets in die trant.

Over die 10% meer threat wist ik niet en staat ook nergens beschreven als je niet met die klote search op Wow forum aan het klooien bent geweest.
HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:20:
Ik las iets over lashtails in wetlands die groene items droppen? Waar ongeveer? Dan ga ik daar vanavond eens even flink grinden, ff mijn tassen legen, poison en potions en awaaaaay we go :*)
Er zijn geen specifieke mobs die alleen groene items droppen hoor. Alle mobs (vanaf lvl 15 een beetje) kunnen groene items droppen.

[ Voor 16% gewijzigd door Muppet op 13-05-2005 16:36 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Muppet schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:34:
[...]

Met wonder middel bedoel ik dat het niet een "ik red je altijd" skill is. Ook al taunt je moet je team nog steeds "helpen" te zorgen dat jij de aggro weer krijgt. Als jij een taunt doet en meteen begint iemand weer als een gek te dd-en. Dan schiet taunt nog niet op.

Daar bedoel ik mee te zeggen dat aggro houden moeilijker is dan de meeste mensen denken. Maar het eerst wat iedereen altijd loopt te blazen is "Je hebt toch taunt" of iets in die trant.

Over die 10% meer threat wist ik niet en staat ook nergens beschreven als je niet met die klote search op Wow forum aan het klooien bent geweest.

[...]

Er zijn geen specifieke mobs die alleen groene items droppen hoor. Alle mobs (vanaf lvl 15 een beetje) kunnen groene items droppen.
Dan ben ik vast een enorme pechvogel, ik kan me er geen herinneren :P

Ik ga vanavond voor de zoveelste keer Vicious fallout solo'en, ik heb al boots gehad, en een staff (welke sb was :( bracht dus maar 84s op bij een vendor) en een paar keer doodgegaan.

Ik moet en zal die toxic revenger hebben, als het nog langer duurt is het niet eens meer nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:01

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Yup, hiero... Night Elf Druid level 32 ik gebruik alleen de standaard WoW interface.

Ik behoor overigens tot de Guild "Ostarim Tel'Niasa", vraag mij niet hoe je het uitspreekt :D. Het is in iedergeval gebaseerd op de elfen taal uit de Lord of The Ring trilogie en staat voor "Defenders Of The Alliance". Je kunt ons vinden op "the Earthen Ring" de Guild bestaat uit 61 leden waarvan er zeker 10 tot 15 reeds level 60 hebben bereikt als het er ondertussen al niet meer zijn geworden. ;)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik doe ook nog alles schoon, zonder mods, met uitzondering van een hardwarematige mod dan, de Nostromo n52 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

bepaalde addons zijn eigenlijk een must bv coords ofzo moet iedereen hebben. net als mapnotes ik noteer alle npc's die ik tegen kom en hoevaak ik dan niet terug kijk om te kijken waar npcs ook al weer zitten.
Maar ook mn gatherer vind ik wel erg handig.
Healthbar en rage / mana bar met aantallen erin is ook ideaal.
o ja en de mass mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Laatst online: 09-12-2022
@ de meneer met de glowing brigthwood staff:

Damn, als je hem ff een maand of 2 bewaard leg ik er wel 500g voor neer :P
Guildie van mij heeft hem ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Mass mail? link? (kon hem niet vinden met search @ Curse)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:02
hehe, gister Lord kazzak + Azuregos voor de 2e keer afgemaakt, Morgen gaan we weer Molten Core clearen:D

(except ragnaros+major ofcoz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:18
Kaap schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:32:
[...]
Meer. 10 Arcane crystals zijn al 10x40g, en dan heb je ook nog diamonds nodig.
Zit op 5/10 crystals nu, nog 5 te gaan :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140096

Ik heb WoW geinstalleerd en ben net begonnen aan mijn 10 dagen 'guest' trial...

Als de trail erop zit, kan ik dan gewoon een game card kopen en die gebruiken, of moet ik zelf het gehele spel kopen (voor de serial misschien)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:41:
Ik doe ook nog alles schoon, zonder mods, met uitzondering van een hardwarematige mod dan, de Nostromo n52 :P
Ik heb ook geen mods en gebruik ook een N52. Geweldig ding, veel knoppen, zeker in combinatie met shiftfuncties. Het lukt me alleen niet meer om er macro's mee aan te maken :(

====

Ben nu tijdelijk even van mijn 37 rogue afgestapt en weer even verder met mn 19 warrior. Ik moet zeggen dat het me nog aardig tegenvalt. Zeker het houden van aggro is nog best lastig. Sunderarm doet wel wat, maar moet toch aardig mn best doen. Nou ga ik meestal op pad met een palli of druid, dus het maakt niet zoveel uit. Maar straks met hogere lvl-quests gaan er ongetwijfeld ook priests en rogues mee. Dan zal het zeker wel uitmaken.

Moet ik nu toch wat meer gaan oefenen om de aggro te houden? Of is het doodnormaal dat palli's en druids veel aggro krijgen?

Palli en druid zijn de enige klassen die k nog niet heb gespeeld
Anoniem: 140096 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:44:
Ik heb WoW geinstalleerd en ben net begonnen aan mijn 10 dagen 'guest' trial...

Als de trail erop zit, kan ik dan gewoon een game card kopen en die gebruiken, of moet ik zelf het gehele spel kopen (voor de serial misschien)?
Je zult sowieso het spel moeten kopen, daarna kun je volstaan met een gamecard. Je chars kun je ook gewoon houden.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 13-05-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Enige keer dat je als warrior niet in de defensive stance zit is vlak voordat je op je charge knop drukt. Extra rage, first hit, demoshout, defensive stance and los gaan met je sunders. Beserker stance is alleen leuk voor intercept en voor whirlwind. Je slaat er vier mannetjes mee dus je krijgt ook meteen leuke agro op die vier, maar om er langer dan een seconde in te staan is semi-suicidaal.

Taunt is geen wondermiddel. Challenging shout is een wondermiddel, samen met retalitation erbij. Werkt ook helaas alleen maar een paar seconden en het is toch meestal wel je laatste move als de priest niet even oplet, maar het is een wondermiddel eens in de dertig minuten.

Ook nog een mooie cleane interface trouwens :)
Ik moet zeggen dat het me nog aardig tegenvalt. Zeker het houden van aggro is nog best lastig. Sunderarm doet wel wat, maar moet toch aardig mn best doen.
First hit telt mee en de vervolg klap is ook altijd leuk. Je kan die druid het best drie seconden ofzoiets laten wachten, dan heb je waarschijnlijk genoeg hate dat hij wel van jou is. Het is gewoon eventjes oefenen, maar het is (en blijft) een boel werk want je moet zorgen dat elke mob liever jou slaat dan een ander.

[ Voor 26% gewijzigd door Yellow|A op 13-05-2005 17:55 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
k hier mijn gui :)

Afbeeldingslocatie: http://www.loslocos.tweakdsl.nl/images/guis.jpg

* bovenin staat Titanbar
* alle buttons zijn flexbar buttons
* main bar en verplaatsen van bags en option bar zijn gedaan met Customhidebar
* Exp bar is weggehaald ein zoals je kan zoen staat die nu in de ruimte waar mijn player naam hoort te staan exp geeft aan hoeveel nog te gaan tot lvl en op hoeveel % ik zit, ik ben nu rested, mouse over geeft dan aan hoeveel restes xp ik nog over heb, als ik niet rested ben geeft mouseover aan hoeveel xp ik heb tov van de hoeveelheid xp ik moet halen, dit is gedaan met ExpPlayerFrame
* Target frame heeft buttons voor wat normaal in het pulldown menu zit

verder heb ik nog wat onderliggende dingen, zoals auctioneer, lootlink, atlas, fastquest en quickmount equip

niet alle buttons hebben hotkeys trouwens, alleen de meest gebruikte en nodige
Yellow|A schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:51:
Enige keer dat je als warrior niet in de defensive stance zit is vlak voordat je op je charge knop drukt. Extra rage, first hit, demoshout, defensive stance and los gaan met je sunders. Beserker stance is alleen leuk voor intercept en voor whirlwind. Je slaat er vier mannetjes mee dus je krijgt ook meteen leuke agro op die vier, maar om er langer dan een seconde in te staan is semi-suicidaal.

Taunt is geen wondermiddel. Challenging shout is een wondermiddel, samen met retalitation erbij. Werkt ook helaas alleen maar een paar seconden en het is toch meestal wel je laatste move als de priest niet even oplet, maar het is een wondermiddel eens in de dertig minuten.

Ook nog een mooie cleane interface trouwens :)

[...]

First hit telt mee en de vervolg klap is ook altijd leuk. Je kan die druid het best drie seconden ofzoiets laten wachten, dan heb je waarschijnlijk genoeg hate dat hij wel van jou is. Het is gewoon eventjes oefenen, maar het is (en blijft) een boel werk want je moet zorgen dat elke mob liever jou slaat dan een ander.
Het is niet alleen aan de tank om aggro te houden, het is ook aan de rest om te zorgen dat ze geen aggro krijgen :)

teamplay is de key, zoals je zegt first hit telt, altijd de tank first hit geven, paar sec geven om goed hate op te bouwen, dan pas de rest erin

[ Voor 44% gewijzigd door Bokkie op 13-05-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:20:
Ik heb 2 vraagjes: Voor een Pala, is dit http://www.thottbot.com/?i=3958 wapen of dit http://www.thottbot.com/?i=4190 wapen beter? Mij lijkt de eerste, want hij heeft meer DPS, daar gaat het toch om? Het maakt toch niet uit dat hij minder damage doen, aangezien hij sneller slaat?
2de vraag was: Hoeveel Contribution Points heb je nodig om Rank 2 te behalen (op een low populated server als dat uitmaakt)?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
verigans fist heeft volgens mij betere stats voor een pally

hangt er ook vanaf wat voor pally je bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

weet iemand toevallig welke mod in cosmos er voor zorgt dat je kan zien hoeveel procent health de tegenstander nog heeft ?

ik wil eigenlijk cosmos deinstalleren, maar dat is een triviaal iets wat ik nodig heb
zonder dat, weet ik niet meer precies wanneer ik op execute kan drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 07-05 13:56
Voor de geïnteresseerde:
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~opper227/ui.jpg
Dit is dus een nurfed opstelling maar dan alleen de bars op deze manier, vind het wel strak zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je deze 2 wapens hebt: 40-75 damage en 30-45 damage. De een slaat sloom en de ander snel waardoor de DPS van de 2de meer is. Is dan de 2de altijd beter (afgezien van extra's)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 22:28

Rmg

Anoniem: 133314 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:43:
Als je deze 2 wapens hebt: 40-75 damage en 30-45 damage. De een slaat sloom en de ander snel waardoor de DPS van de 2de meer is. Is dan de 2de altijd beter (afgezien van extra's)?
opzich wel je doet dan in een bepaalde tijd meer dmg met de 2 dan de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Laatst online: 22:40
weet iemand of er nu al een oplossing is voor die tailor bug waarbij alle dingen die je kunt maken als oranje worden aangegeven maar je er niet van in level omhoog gaat

dit is namelijk zwaaaar irritant.

en laatste vraag.
ik heb die mod titan gedownload hoe krijg ik die nu aan de praat ? m.a.w in welke map moet ik de map genaamd titan gooien.

mijn dank is alvast groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Best een leuk dagje vandaag voor mij. (Level 50 NE Warrior) Ik was een beetje aan het rondwandelen in Searing Gorge, opzoek om wat te minen. Ik kwam een 48 paladin tegen en ja, we konden wel ff naar Burning steppes gaan. Eenmaal daar aangekomen vind ik op mijn eerste Rich Thorium Vein een Arcane Crystal :D. Heb hem geruild tegen een Icy Chill enchant op mijn Trash Blade (had er nog geen enchant op :9)

Ziet er wel bruut uit :D

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ok ik heb de filmpjes online van m'n Dreadsteed summoning:

Deel 1, Defending the summoning circle: (144MB)

http://files.filefront.com/3852998

Deel 2, Defeating the Dreadstead: (27MB)

http://files.filefront.com/3852997

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:00
Mojo schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:40:
Best een leuk dagje vandaag voor mij. (Level 50 NE Warrior) Ik was een beetje aan het rondwandelen in Searing Gorge, opzoek om wat te minen. Ik kwam een 48 paladin tegen en ja, we konden wel ff naar Burning steppes gaan. Eenmaal daar aangekomen vind ik op mijn eerste Rich Thorium Vein een Arcane Crystal :D. Heb hem geruild tegen een Icy Chill enchant op mijn Trash Blade (had er nog geen enchant op :9)

Ziet er wel bruut uit :D
dus je ruilt een crystal tegen een nice looking something? mmmm ik had die crystal of zelf gehouden ( mocht je enginering of blaksmitthing hebben ) of verkochtin de AH .. dan had ik er tenminstenog wat aan . Die enchant is namelijkniet echt dat je zegt WAUW..

vandaag was het voor mij overigens ook een goede dag. Ik denk ga eens kijken in SS of daar nog wat te doen is en natuurlijk daar is het weer lekker vechten.. Dus ik join de raid en binnen no-time had ik 50 hk's. Heb nog even gespeeld met mijn holy wrath in TM ( dus niet buiten maar IN ophet moment dat ze de guardschuur opendoen ) en dat was toch best grappig.. alleen jammer dat je dan meteen op elke shitlist staat die er in TM te vinden is :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Anoniem: 133314 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:43:
Hangt een beetje van je class af. Voor Warrior zijn trage wapens bijvoorbeeld beter (je krijgt namelijk toch extra slagen dankzij Mortal Strike/Whirlwind). Kan me voorstellen dat voor Rogue snelle wapens juist weer beter zijn, maar dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 23:29
I.R. Butcher schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:18:
Ik heb nu deze sinds lvl 18 (schaam, schaam). Wat kan ik beter doen: één twohanded axe of 2 one-handed axes (of combo met swords). Stel ik koop een 20 dps two handed axe, of 2 17-19 dps one handed axes. Waar doe ik over het geheel genomen meer damage mee?
Kan iemand me dat vertellen? Ben nu rustig verder aan het lvl-en, ben nu lvl32. Dit is het eerste spel sinds red alert dat ik zoveel gespeeld heb. Sinds dat het is uitgekomen, heb ik geen ander spel aangeraakt, echt weird :P Is Wow toch goedkoper: vorig jaar heb ik ongeveer 10 spellen gekocht a 40/50 euro, dan is 4x 35 euro toch goedkoper :D

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58
Er is elke Woensdag maintenance, deze duurt in principe van 05:00u tot 11:00u, op patch days is dit van 03:00u tot 11:00u
Is dit nu niet op donderdag? :?
Anders moet dat ff gefixt worden in de TS.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dinsdag spel in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

Ik probeer te koken, ik heb een Flint en wood maar ik kan niet koken. Hij zegt dat ik geen kook vuur heb, maar heb wel de benodigde spullen. Wie weet wat ik fout doet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Laatst online: 14:29

Gem

Weet iemand waarom ik sinds patch 1.4 (dacht ik) m'n wow.exe niet meer van prioriteit kan veranderen in taakbeheer/taskmanager ?. Hij geeft een fout-melding dat ik geen toegang heb ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 20:44
we_are_borg schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:46:
Ik probeer te koken, ik heb een Flint en wood maar ik kan niet koken. Hij zegt dat ik geen kook vuur heb, maar heb wel de benodigde spullen. Wie weet wat ik fout doet.
klik in je spellbook op de "Make Fire" (ofzo :p) skill :)

ding ding ding, lvl 60 \o/

edit:
Rakkerzero schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:35:
[...]

Is dit nu niet op donderdag? :?
Anders moet dat ff gefixt worden in de TS.
nee hoor, woensdag :)

[ Voor 25% gewijzigd door Maegrim op 13-05-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

sedatje schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:39:
weet iemand of er nu al een oplossing is voor die tailor bug waarbij alle dingen die je kunt maken als oranje worden aangegeven maar je er niet van in level omhoog gaat

en laatste vraag.
ik heb die mod titan gedownload hoe krijg ik die nu aan de praat ? m.a.w in welke map moet ik de map genaamd titan gooien.

1.5.0 patch:

Bug Fixes

Fixed bug causing all tailoring recipes to show up as "orange"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
Anoniem: 86561 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 23:22:
[...]

1.5.0 patch:

Bug Fixes

Fixed bug causing all tailoring recipes to show up as "orange"
moet je die patch zelf downloaden of gaat het automagish ?
want ik heb namelijk nog steeds last van die bug ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

sedatje schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 23:27:
[...]

moet je die patch zelf downloaden of gaat het automagish ?
want ik heb namelijk nog steeds last van die bug ...
Die patch is volgens mij net pas in de us test server ingegaan dus bij de eu versie duurt dat nog wel even sinds we moeten wachten op de test server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Webgnome schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:17:
[...]

dus je ruilt een crystal tegen een nice looking something? mmmm ik had die crystal of zelf gehouden ( mocht je enginering of blaksmitthing hebben ) of verkochtin de AH .. dan had ik er tenminstenog wat aan . Die enchant is namelijkniet echt dat je zegt WAUW..
Nice looking something wil ik niet zeggen. Ik bedoel, het is een enchant waar ik als warrior zijnde nog wat aan heb ook :). Bovendien is het voor mij een stukje prioriteiten stellen. Als ik hem in de AH had verkocht had ik er 30G voor gekregen. Deze enchant kost over het algemeen 2x zo veel. Daarnaast is mijn Blacksmithing skill nog dermate laag (262) en het levelen schiet dermate niet op :/ dat ik het maar even zo heb gelaten :) Bovendien verwacht ik mijn Trash Blade nog wel even te houden.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:38
Bosmonster schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:10:
Ok ik heb de filmpjes online van m'n Dreadsteed summoning:

Deel 1, Defending the summoning circle: (144MB)

http://files.filefront.com/3852998

Deel 2, Defeating the Dreadstead: (27MB)

http://files.filefront.com/3852997
Zijn wel mooie filmpjes. Als ik dit zie dan lijkt het mij ideaal om het met twee Warlock's te doen vanwege 2 keer enslave en 2 keer banish. Scheelt ook weer met de kosten.

Ook goed om te weten dat zodra je klaar bent met het eerste deel dat die elite's weg gaan. Het is dus niet alleen het probleem vooruit schuiven, maar gewoon ontwijken :)

Ik heb ooit een keer twee verschillende versie's gezien van de Dreadstead. Een zilvere en een rode. Ik wou zelf gaan voor de zilvere. Bij het inleveren van de quest zag ik niet dat je een keuze moest maken. Moet je die keuze al maken als je de quest begint of bij het afronden van een quest ervoor of zit de zilvere gewoon niet meer in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik denk dat je in de war bent met het epic undead horse, want voor zover ik weet is er maar 1 Dreadsteed :)

Hier een interessant topic trouwens:

http://www.warlocksden.wowmb.net/viewtopic.php?t=4996

Zoals je daar dus ziet, kun je met bijv. ongeveer 300 +shadowdmg, rank 9 shadowbolts schieten met de rank 4 shadowbolt, dit betekend dus een gigantische besparing aan mana, ideaal voor het grinden/pve'en voor mensen die niet affliction build zijn zoals ik :)

Ik zag laatst trouwens een screenshot van iemand die al zijn whispers in een aparte chattab had staan, weet iemand welke addon dat is?

Oh, en weet iemand misschien of er een addon is waarmee je in 1 keer een hele kledingset kunt wisselen?

[ Voor 23% gewijzigd door TangLeFuzZ op 14-05-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 22:28

Rmg

TangLeFuzZ schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 09:34:

Ik zag laatst trouwens een screenshot van iemand die al zijn whispers in een aparte chattab had staan, weet iemand welke addon dat is?
Heb je geen addon voor nodig ;) gewoon een nieuwe chattab aanmaken en alles filteren behalve de whispers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Relaxt! Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:29
Crashman schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:55:
Pie good! :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
sedatje schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:39:

en laatste vraag.

Nog even een kickje zou iemand mij nog kunnen vertellen hoe ik die titan mod aan de praat krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik dacht laat ik mijn CTmod/Necrosis interface ook eens posten.

Afbeeldingslocatie: http://piazza.iae.nl/users/martijng/interface.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sedatje schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:44:
[...]

Nog even een kickje zou iemand mij nog kunnen vertellen hoe ik die titan mod aan de praat krijg ?
C:\Games\world of warcraft\interface\addons

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 14-05-2005 13:06 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.