Volgens mij wil Monolith iets totaal anders gaan doen met FEAR MP. Het zijn dan ook de BF en CSS achtige spelers die eraan zullen moeten wennen. In tegenstelling tot andere MP games, krijg ik het idee dat je gewoon minder snel zul zien dat spelers supergoed zijn in FEAR MP. Maar goed, misschien is het allemaal veel te vroeg om te oordelen.
errmm.. nope..
HL2 1600x1200, alles max draait tussen de 80 en 170 FPS op mijn systeem. FEAR draait op 1600x1200, alles max nog geen 8 FPS. Zegt genoeg dacht ik?
Op 1280x960 heb ik ook tussen de 40 en 80 FPS maar valt me dus op dat het detail van de textures nogal tegenvalt.
Ik had het trouwens over de SP demo, niet over MP demo.
HL2 1600x1200, alles max draait tussen de 80 en 170 FPS op mijn systeem. FEAR draait op 1600x1200, alles max nog geen 8 FPS. Zegt genoeg dacht ik?

Ik had het trouwens over de SP demo, niet over MP demo.
djmantri schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:08:
sorry hoor maar of je kijkt door een kapotte bril heen
of je bent gewoon te erg verwend
dit spel loopt goed op vele 3d kaarten en dat vind ik al erg knap (om het er dan zo mooi uit te laten zien)
maarja als je hl2 al megamooi vond (wat volgens mij ook wel redelijk was) maar er was geen sfeer vond ik en dat vind ik hier wel terug
bovendien vind ik de leveldesign veel beter (die dm map is erg goed gedaan en zo horen dm maps ook te zijn imo)
btw hl2 op max heeft veel hogere eisen dat dit spel en aangezien ik hem hier moeiteloos op high kan draaien vind ik het prima
Oeps. Het 'houterige' bleek veroorzaak te worden door mijn 3e reepje RAM van 1GB op mijn socket 754 mobo. Dit is doublesided waardoor de geheugencontroller automatisch terugklokt naar 2x133MHz. In BF2 en D3 merkte ik hier niets van, sterker nog, BF2 profiteert goed van 2 GB RAM. Maar in FEAR leidt dit tot een gemiddelde FPS van 15, ongeacht de grafische settings... Dezelfde lage settings zonder dit Corsair XMS 1GB 400 MHz Cas-2 reepje levert een gemiddelde FPS van 115...
Flink balen. Nu voel ik mij genoodzaakt mijn moederbord en proc iets te vroeg te vervangen door s939 met AGP slot, want 1 GB RAM begint me aardig te irriteren.
Flink balen. Nu voel ik mij genoodzaakt mijn moederbord en proc iets te vroeg te vervangen door s939 met AGP slot, want 1 GB RAM begint me aardig te irriteren.
~
MrJayMan schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 10:37:
Oeps. Het 'houterige' bleek veroorzaak te worden door mijn 3e reepje RAM van 1GB op mijn socket 754 mobo. Dit is doublesided waardoor de geheugencontroller automatisch terugklokt naar 2x133MHz. In BF2 en D3 merkte ik hier niets van, sterker nog, BF2 profiteert goed van 2 GB RAM. Maar in FEAR leidt dit tot een gemiddelde FPS van 15, ongeacht de grafische settings... Dezelfde lage settings zonder dit Corsair XMS 1GB 400 MHz Cas-2 reepje levert een gemiddelde FPS van 115...
offtopic:
Als je nu gewoon je geheugen verkoopt en 2*1gb terugkoopt (je hebt nu 2*512+ 1gb?) heb je volgensmij nergens last van en hoef je ook geen nieuw mobo+cpu te kopen toch?
Als je nu gewoon je geheugen verkoopt en 2*1gb terugkoopt (je hebt nu 2*512+ 1gb?) heb je volgensmij nergens last van en hoef je ook geen nieuw mobo+cpu te kopen toch?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
wat ik me heb later vertellen omdat ik er geen verstand van had is dat 4x 512 mb beter is dan 2 x een gig maar zo te zien is T1 timings veel beter.
schilt dit veel?
schilt dit veel?
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
2x1 is beter (mits goede kwaliteit).... 4x512 betekent dat je zoiezo alleen T2 kunt draaien. Op een AMD platform in ieder geval..
In principe zijn de timings van de 1gb modules nog wat losser dan die van de kleinere reepjes. Maar daar zit al veel verbetering in.
In principe zijn de timings van de 1gb modules nog wat losser dan die van de kleinere reepjes. Maar daar zit al veel verbetering in.
[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 09-10-2005 17:35 ]
FEAR kan ik net draaien op m'n laptop
Wel alles minimaal (behalve resolutie in 1024). Het laden kost alleen ENORM veel tijd. Ik kan in de tussentijd makkelijk koffie gaan drinken. Maarja, dat is het nadeel van 512MB geheugen en een 32MB videokaart (radeon 9600).
Onzin, Venice en SD cores en verder kunnen wel 1T draaienDarth Malak schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:35:
2x1 is beter (mits goede kwaliteit).... 4x512 betekent dat je zoiezo alleen T2 kunt draaien. Op een AMD platform in ieder geval..
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Tis op Xtremesystems nog niemand gelukt anders, iig niet met 4x512MB.FnF schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:48:
[...]
Onzin, Venice en SD cores en verder kunnen wel 1T draaien
Hier draait 4x512 DS ook niet op 1T. Sterker nog, hij wil bij mij niet eens met 2x512 op 1T draaien
Ik wilde voor ik er 2x512 bij propte eens zien of dat zoveel scheelde dat 1T, maar toen liep m'n pc vast met sisoft memory benchmark
FEAR loopt iig wel vlekkeloos nu met 2 GB, waar het in feite om ging. Het geheugen draaid met 4x512 wel op 400 Mhz, al zette het BIOS het automatisch na het bij zetten van die 2x512 het op 333. Handmatig op 400 gezet, en het loopt als een treintje
FEAR loopt iig wel vlekkeloos nu met 2 GB, waar het in feite om ging. Het geheugen draaid met 4x512 wel op 400 Mhz, al zette het BIOS het automatisch na het bij zetten van die 2x512 het op 333. Handmatig op 400 gezet, en het loopt als een treintje
FF over de multiplayer, ik vindt hem persoonlijk erg cool, maar die map is gewoon te klein voor 16 man. Je spawnt en 2 sec achter je spawnt een ander, hij killed je, en jij spawned weer achter hem, om vervolgens hem af te maken
. Het is 1 grote slachtpartij soms waarbij maar weinig skill komt kijken.
Bovendien kan je met veel medkits erg lang overleven. Zet je keybind op je rechter muisknop en spammen die dingen maar als gevechten moeilijk worden
. Wel had ik de slowmotion in mp liever wat beter uitgewerkt gezien, vraag me niet hoe, maar niet zoals het nu is
.
Aangezien ik de sp ook erg leuk vond, denk ik dat ik liever voor F.E.A.R. ga dan voor quake 4.

Bovendien kan je met veel medkits erg lang overleven. Zet je keybind op je rechter muisknop en spammen die dingen maar als gevechten moeilijk worden
Aangezien ik de sp ook erg leuk vond, denk ik dat ik liever voor F.E.A.R. ga dan voor quake 4.
Dus voordat je onzin roept, eerst maar even goed rondkijken! 
FnF schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:48:
[...]
Onzin, Venice en SD cores en verder kunnen wel 1T draaien
Ja, dat klopt. Ik zat gisteren ook in een hele drukke server. Vaak genoeg meegemaakt dat ze je gewoon staan op te wachten op de plekken waar je spawnt. 8 spelers is fijn. Niet teveel, ook niet te weinig.DeepSeven schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:28:
FF over de multiplayer, ik vindt hem persoonlijk erg cool, maar die map is gewoon te klein voor 16 man. Je spawnt en 2 sec achter je spawnt een ander, hij killed je, en jij spawned weer achter hem, om vervolgens hem af te maken. Het is 1 grote slachtpartij soms waarbij maar weinig skill komt kijken.
Dit zal wel leuk zijn in de startpost:
Rooster Teeth, de makers van Red VS Blue, hebben een aantal episodes gemaakt van F.E.A.R. onder de naam van: P.A.N.I.C.S. (People Acting Normal In Crazy-ass Situations) Acteurs van Rooster Teeth gebruiken ingame beelden en hun ingesproken stemmen.
De makers van F.E.A.R. hebben dit zelf aan Rooster Teeth gevraagd om een aantal episodes te maken. Of het nog verder gaat dan een "aantal" is nog niet bekend.
Als je niet weet wat Rooster Teeth doet, check dan de website: http://www.redvsblue.com
Via de bovenstaande link kan je ook naar PANICS gaan.
Rooster Teeth maakt onderandere episodes van: Halo 1+2, Sims 2 en F.E.A.R.
Rooster Teeth, de makers van Red VS Blue, hebben een aantal episodes gemaakt van F.E.A.R. onder de naam van: P.A.N.I.C.S. (People Acting Normal In Crazy-ass Situations) Acteurs van Rooster Teeth gebruiken ingame beelden en hun ingesproken stemmen.
De makers van F.E.A.R. hebben dit zelf aan Rooster Teeth gevraagd om een aantal episodes te maken. Of het nog verder gaat dan een "aantal" is nog niet bekend.
Als je niet weet wat Rooster Teeth doet, check dan de website: http://www.redvsblue.com
Via de bovenstaande link kan je ook naar PANICS gaan.
Rooster Teeth maakt onderandere episodes van: Halo 1+2, Sims 2 en F.E.A.R.
[ Voor 5% gewijzigd door whiteclear op 11-10-2005 21:46 ]
ben ik de enige die dit spel niet bijzonder mooi vind?
ik heb het dan nog wel niet gespeeld maar van wat ik op de screenshots heb gezien zie ik weinig sfeer in de omgevingen, en de textures zijn gewoon ronduit saai
ik heb het dan nog wel niet gespeeld maar van wat ik op de screenshots heb gezien zie ik weinig sfeer in de omgevingen, en de textures zijn gewoon ronduit saai
Anoniem: 29882
Het is dan ook typisch zo'n spel wat je eerst ff moet spelen voordat je over de graphics kan oordelen. Het is op zich niets nieuws, maar het ziet er allemaal wel erg gelikt uit.
Anoniem: 156664
je kan niet uitgaan van screenshots alleen =/bolleh schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:21:
er zit een hele beleving achter. om daarachter te komen moet je em echt spelen.
Hij heeft wel een beetje gelijk, de MP is een stuk minder kwa graphics dan de SP.
Nee, je bent niet de enige.... Als je het enige tijd speelt (de SP demo dan) kom je erachter dat de particles e.d. wel gaaf zijn maar dat texture kwaliteit toch wel matig is... Verder is er geen interactie met objecten e.d.
Maar goed, wie weet hebben ze de textures wat gecompressed om de demo een redelijk download grootte te geven! (600 MB
).
Maar goed, wie weet hebben ze de textures wat gecompressed om de demo een redelijk download grootte te geven! (600 MB
bolleh schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:21:
soft shadows in de demo vind ik best wel meesterlijkDarth Malak schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:08:
Nee, je bent niet de enige.... Als je het enige tijd speelt (de SP demo dan) kom je erachter dat de particles e.d. wel gaaf zijn maar dat texture kwaliteit toch wel matig is... Verder is er geen interactie met objecten e.d.
Maar goed, wie weet hebben ze de textures wat gecompressed om de demo een redelijk download grootte te geven! (600 MB).
[...]
Ik heb tijdje Far Cry gespeeld wat ik een ontzettend mooi spel vindt. Maar nu ik die F.E.A.R. demo heb gespeeld... shittt is far cry 5 jaar oud ofzo? ik vindt fear echt mooi en meeslepend gemaakt. lijkt me echt een goede game.
Waarschijnlijk is het wel mooier ook dan far cry omdat het veel binnen afspeeld. Far cry heeft natuurlijk mega grote en mooie landschappen.
Waarschijnlijk is het wel mooier ook dan far cry omdat het veel binnen afspeeld. Far cry heeft natuurlijk mega grote en mooie landschappen.
Ik vind Far Cry er eigenlijk nog steeds minimaal zo goed uit zien, maar goed, Far Cry heeft ook een aantal behoorlijke grafische updates gehad in patches.KappeNou schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:59:
Ik heb tijdje Far Cry gespeeld wat ik een ontzettend mooi spel vindt. Maar nu ik die F.E.A.R. demo heb gespeeld... shittt is far cry 5 jaar oud ofzo? ik vindt fear echt mooi en meeslepend gemaakt. lijkt me echt een goede game.
Anoniem: 51661
Heb ook de Demo gespeeld, maar eerlijk gezegt vond ik er niet zoveel aan! Het zag er wel geinig uit enzo, maar de overall view vind ik erg chaotisch overkomen, de flashlight super nep en de slow-mo overbodig... Althans, zo ervaar ik de demo.
Ik ben benieuwd naar de uitwerking van de gold versie, hopelijk klopt alles dan wat beter
Ik ben benieuwd naar de uitwerking van de gold versie, hopelijk klopt alles dan wat beter
wat waren jou graphics instellingen bij het spelen van de demo?Anoniem: 51661 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:15:
Heb ook de Demo gespeeld, maar eerlijk gezegt vond ik er niet zoveel aan! Het zag er wel geinig uit enzo, maar de overall view vind ik erg chaotisch overkomen, de flashlight super nep en de slow-mo overbodig... Althans, zo ervaar ik de demo.
Anoniem: 41820
Ik heb net ff de multiplayer demo gespeeld, en ik moet zeggen dat ik hem niet echt geslaagd vind. Het ene wapen is super overpowered (particle ding) en het andere wapen doet dan op zijn beurt bijna niks.
Verder vind ik de graphics heel erg tegenvallen als je bekijkt welke specs je nodig hebt voor dit game. Met mijn pc vind ik dat ik toch wel alles voluit zou moeten kunnen draaien ( Athlon 64 X2 4400+, 2 Gig DDR op 2 - 2 - 2 - 5 timings, X800 Pro), maar zelfs op medium settings draait het nog niet zoals het moet, en dan ziet het er ook nog eens slecht uit.
Als ik ook even de vergelijking met HL2 mag leggen, daar draait het spel op 1280*1024 (native reso van mijn tft) en met alle instellingen max (ook FSAA enzo) super soepel, en ziet het er ook nog eens veel mooier uit.
De singleplayer demo had ik al eerder gespeeld, en ik heb de indruk dat deze makkelijker draait op een minder sys, en spannend is die zeker.
Conclusie: ik zal het spel wel spelen, maar dan alleen de singleplayer, en zeker niet in multiplayer.
Verder vind ik de graphics heel erg tegenvallen als je bekijkt welke specs je nodig hebt voor dit game. Met mijn pc vind ik dat ik toch wel alles voluit zou moeten kunnen draaien ( Athlon 64 X2 4400+, 2 Gig DDR op 2 - 2 - 2 - 5 timings, X800 Pro), maar zelfs op medium settings draait het nog niet zoals het moet, en dan ziet het er ook nog eens slecht uit.
Als ik ook even de vergelijking met HL2 mag leggen, daar draait het spel op 1280*1024 (native reso van mijn tft) en met alle instellingen max (ook FSAA enzo) super soepel, en ziet het er ook nog eens veel mooier uit.
De singleplayer demo had ik al eerder gespeeld, en ik heb de indruk dat deze makkelijker draait op een minder sys, en spannend is die zeker.
Conclusie: ik zal het spel wel spelen, maar dan alleen de singleplayer, en zeker niet in multiplayer.
vind je dat ook van de singleplayer?Anoniem: 41820 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:44:
... Verder vind ik de graphics heel erg tegenvallen als je bekijkt welke specs je nodig hebt voor dit game. ....
Dat kom je toch in iedere game tegen? Die Type-7 is gewoon super als je snel en precies kunt richten. Maar als je mist bij een vuurgevecht (vrij) dichtbij verlies je het van elke andere gun in het spel. Die repeating canon (meer een super shotgun) is ook geweldigAnoniem: 41820 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:44:
Ik heb net ff de multiplayer demo gespeeld, en ik moet zeggen dat ik hem niet echt geslaagd vind. Het ene wapen is super overpowered (particle ding) en het andere wapen doet dan op zijn beurt bijna niks.
Ik zet alles toch op het laagst in multiplayer. Alleen schaduwen zet ik aan omdat je daar weleens tactisch gebruik van kunt maken. De rest zit alleen maar in de weg. En de gamma schroef ik wat omhoog
Je hebt gelijk en de vergelijking met de kwaliteit van HL2 heb ik een paar pagina's geleden ook al getrokken. FEAR valt zwaar tegen.
Anoniem: 41820 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:44:
Ja... heel erg.... zeker vergeleken met de supervloeiende snelheid van HL2 en de kwaliteit van de textures e.d.
Maar goed, het was pas de demo.
Maar goed, het was pas de demo.
Anoniem: 156664 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:09:
[...]
vind je dat ook van de singleplayer?
Anoniem: 124171
Pff wat een gezeur zeg, Ik heb alles max draaien in F.E.A.R. en het ziet er fantastisch uit, vele male beter dan dat HL2 verhaal.
Maar ja de specs zijn idd zwaar, maar ik hoor er maar weinig over de echte gameplay die goed in elkaar zit, sommige wapens zijn idd overpowered maar dat is aan de andere kant ook gewoon met ieder spel (BF2, GP-30..nuff said
)
Ik haal met F.E.A.R. na de test te hebben gedaan minimaal 50fps en max 150fps (wel groot verschil maar ingame merk je er niet echt veel van).
Al en met al een must have voor de die hard gamer...
Nu nog volledige release even afwachten..waar ongetwijfeld nog een hoop extra's aan meegebracht worden.
Maar ja de specs zijn idd zwaar, maar ik hoor er maar weinig over de echte gameplay die goed in elkaar zit, sommige wapens zijn idd overpowered maar dat is aan de andere kant ook gewoon met ieder spel (BF2, GP-30..nuff said
Ik haal met F.E.A.R. na de test te hebben gedaan minimaal 50fps en max 150fps (wel groot verschil maar ingame merk je er niet echt veel van).
Nu nog volledige release even afwachten..waar ongetwijfeld nog een hoop extra's aan meegebracht worden.
Zet AA e.d. maar eens aan, eens kijken of je de 150 FPS haalt... Op welke resolutie? 800x600?
Trouwens de framerate is erg afhankelijk van de hoeveelheid objecten/enemies, textures die je op een bepaald moment ziet. Als je een hoek inkijkt haal je inderdaad 100+... maar bij wat interactie <50 fps.
HL2 had een verhaal. Fear is een shooter. Wat dat betreft ook een verschil. Dus daarom hoor je misschien weinig omdat de gameplay niet zo goed in elkaar zit?
En ik ben met je eens dat het een must-have is.
Trouwens de framerate is erg afhankelijk van de hoeveelheid objecten/enemies, textures die je op een bepaald moment ziet. Als je een hoek inkijkt haal je inderdaad 100+... maar bij wat interactie <50 fps.
HL2 had een verhaal. Fear is een shooter. Wat dat betreft ook een verschil. Dus daarom hoor je misschien weinig omdat de gameplay niet zo goed in elkaar zit?
En ik ben met je eens dat het een must-have is.
Anoniem: 124171 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:04:
Pff wat een gezeur zeg, Ik heb alles max draaien in F.E.A.R. en het ziet er fantastisch uit, vele male beter dan dat HL2 verhaal.
Maar ja de specs zijn idd zwaar, maar ik hoor er maar weinig over de echte gameplay die goed in elkaar zit, sommige wapens zijn idd overpowered maar dat is aan de andere kant ook gewoon met ieder spel (BF2, GP-30..nuff said)
Anoniem: 51661
1024 x 786, alles op max, 4x FSAA. Op mijn systeem blijkt het zelfs niet soepel te lopen als ik de resolutie opkrik naar 1280 x 1024Anoniem: 156664 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:40:
[...]
wat waren jou graphics instellingen bij het spelen van de demo?
Zo te zien erg uiteenlopende meningen over de demo... Ik hoop eigenlijk niet dat het weer zal verlopen als doom 3. Zo een grote hype ... en wanneer het spel uitkomt valt het super zwaar tegen...
Anoniem: 102844
moah bij mij draait ie vloeiend 50-60 fps 1024*768 alles high en 4x aa, 4x anisotropisch
Vind hem stukken beter dan Doom 3 iig.
Het spel is nu al zeer populair, zoveel servers en spelers al, en dit is nog maar de MP demo(!).. dr is zelfs al een ladder op clanbase van dit spel.
Wordt zeker een hit zowel SP als MP, en geen flop zoals doom 3..
Vind hem stukken beter dan Doom 3 iig.
Het spel is nu al zeer populair, zoveel servers en spelers al, en dit is nog maar de MP demo(!).. dr is zelfs al een ladder op clanbase van dit spel.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 102844 op 13-10-2005 19:32 ]
Anoniem: 122319
Helemaal mee eens, ben afgelopen dagen alleenmaar aan het mp'en, ctf, elemination, super allemaal.SP Demo was al top, MP demo super verslaven..Anoniem: 102844 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:31:
moah bij mij draait ie vloeiend 50-60 fps 1024*768 alles high en 4x aa, 4x anisotropisch
Vind hem stukken beter dan Doom 3 iig.![]()
Het spel is nu al zeer populair, zoveel servers en spelers al, en dit is nog maar de MP demo(!).. dr is zelfs al een ladder op clanbase van dit spel.![]()
Doom3, sp vond ik te eentoning.. mp niet eens gespeeld.
HL2 had naar mijn gevoel geen verhaal, meer een goed uitgewerkte 'setting'. FEAR had in de demo al meer verhaal dan HL2 van begin naar eind imhoDarth Malak schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:19:
[...]
LOLNhaixatael schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:06:
[...]
ja zie idd net de clone op nforce verschijnen... *Nhaixatael haald deze wel binnen want hij heeft hem al gepreordered op bol*
Wat was het wat je kon winnen? Logitech speakerset toch?
Dat is inderdaad offtopic. Vraag het even aan de persoon die het postte zelf via email / ICQ / MSN oid. en als hij die gegevens niet ingevuld heeft, neem dan eens een kijkje in het Far Cry topic.
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 14-10-2005 13:52 ]
Anoniem: 16697
F.E.A.R Single Player erg mooi en indrukwekkend.
F.E.A.R Multi Player helaas net zoals CS:S en andere games... Wel leuk, maar ben meer van het teamply zoals RTCW en ET. Playability is wel erg hoog/makkelijk, pluspunt!! Erg leuk om noobs af te schieten.
HLII werden vele mensen, ik ook, soort van wagenziek van, en dat is hier niet zo.
F.E.A.R Multi Player helaas net zoals CS:S en andere games... Wel leuk, maar ben meer van het teamply zoals RTCW en ET. Playability is wel erg hoog/makkelijk, pluspunt!! Erg leuk om noobs af te schieten.
HLII werden vele mensen, ik ook, soort van wagenziek van, en dat is hier niet zo.
Een 9.1 van gamespot.... Dat zegt wel iets... Valt niet tegen. Ik heb ze nog niet erg vaak kunnen betrappen op foute reviews... Een 9.1 betekent over het algemeen dat het een kick-ass game is...
Anoniem: 107573
Gamespot is brak de laatste tijd. Forum ligt ook al plat daaro. En hoe durven ze zo'n laag cijfer voor SS2 te geven

Je kunt veel zeggen, maar Jason Ocampo blijft echt puike reviews afleveren imho. Hij zit er zelden (ver) naast.Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:46:
Gamespot is brak de laatste tijd. Forum ligt ook al plat daaro. En hoe durven ze zo'n laag cijfer voor SS2 te geven
zo 3 uur gespeeld non stop in het donker en wat een grafisch mooi spel en wat een actie!
die AI is werkelijk soms geniaal! ik schik minder vaak dan ik had gedacht maar af en toe...
ben heel onder de indruk en ga weer verder!
ik zou een testje moeten doen om te kijken hoeveel beter fear beter presteerd op deze final!
komt nog!
die AI is werkelijk soms geniaal! ik schik minder vaak dan ik had gedacht maar af en toe...
ik zou een testje moeten doen om te kijken hoeveel beter fear beter presteerd op deze final!
komt nog!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
ook ff wat screens plzdarkphoenix schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:50:
zo 3 uur gespeeld non stop in het donker en wat een grafish mooi spel en wat een actie!
komt nog!
Anoniem: 77857
Dit spel is echt zo onwijs tof. De demo's waren al vet, maar dit slaat echt alles. Geweldige actie en spanning! Ook best eng af en toe
Dus de final loopt wel degelijk beterdarkphoenix schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:50:
zo 3 uur gespeeld non stop in het donker en wat een grafisch mooi spel en wat een actie!
komt nog!
Hier, voor mn gevoel, wel. Kan het niet garanderen omdat ik nooit mijn FPS gecheckt heb, maar het lijkt wel allemaal wat soepeler te gaan.
Het spel is echt supervet, ben blij als ik m binnen heb! En volgens mij loopt de final inderdaad beter dan de demo, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik m gewoon meteen heb opgestart zonder mijn settings te bekijken
(slecht voor een GoTter eigenlijk
. De effecten zijn erg vet, en de vijanden hebben zelfs intelligentie

Ik heb hem ook even geleend, en ik moet zeggen dat het echt een fantastische game is
. De vijanden zijn ook best slim, soms opereren ze in groepjes van twee, eerst komt er dan eentje veraf lopen en dan knal ik die af en komt er een ander stiekem voor mijn neus staan
.
Shotgun
In Slowmo van dichtbij zo'n gast neer knallen en dan bloed uit zn hoofd en romp zien spuiten
Zo geniaal
Met dual AT-14 op iemand aflopen in SlowMo en je magazijn helemaal leegschieten is anders ook bepaald niet mals.Anoniem: 77857 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:06:
ShotgunIn Slowmo van dichtbij zo'n gast neer knallen en dan bloed uit zn hoofd en romp zien spuiten
Zo geniaal
screens!!!!!!!!!!!!!!!!! op verzoek van 303983 veel plezier ermee!
ik heb al vierkante ogen! en een hartslag van 160 in rust!

ik heb al vierkante ogen! en een hartslag van 160 in rust!

[ Voor 42% gewijzigd door darkphoenix op 14-10-2005 23:45 ]
Mooie plaatjes. Ik wacht eerst tot mijn nieuwe pc arriveerd. Ik doe het spel geen eer aan, ga ik dit op mijn oude pc draaien.
[ Voor 10% gewijzigd door krouwen op 14-10-2005 23:58 ]
aan je signature te zien.....ben ik benieuwd wat de nieuwe specs van je pc worden dan....krouwen schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:57:
Mooie plaatjes. Ik wacht eerst tot mijn nieuwe pc arriveerd. Ik doe het spel geen eer aan, ga ik dit op mijn oude pc draaien.
Maar goed, heb 't zelf ook gespeeld net op een XP1800+ (non-oc), 512 MB intern, GF 6800GT (non-oc).......en bijna alles op minimum op 1024x768: Was alsof ik voor het eerst Q3 speelde met en verouderde system => dia's kijken zeg maar. Het speelde wel, maar lange laadtijden etc. Ik wacht met spelen totdat het systeem weer up-2-date is (denk ik).
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Anoniem: 115092
Ja vind je het gek, je systeem is ook verouderd. Een XP1800+ is ongeveer antiek. 512MB geheugen is voor F.E.A.R. gewoon te weinig en voor de meeste moderne spellen is dat het geval.toastingnow schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:06:
[...]
aan je signature te zien.....ben ik benieuwd wat de nieuwe specs van je pc worden dan....
Maar goed, heb 't zelf ook gespeeld net op een XP1800+ (non-oc), 512 MB intern, GF 6800GT (non-oc).......en bijna alles op minimum op 1024x768: Was alsof ik voor het eerst Q3 speelde met en verouderde system => dia's kijken zeg maar. Het speelde wel, maar lange laadtijden etc. Ik wacht met spelen totdat het systeem weer up-2-date is (denk ik).
Ik draai de FEAR SP demo met alles op max. en 2xaa. Alleen geen softshadows. Je grafische kaart is puik. Ik heb ook een 6800GT en dat is echt een goede kaart voor FEAR.
Als ik jouw was zou ik eens op de HCC dagen gaan rondsnuffelen. Minimaal een 3,0ghz (3000+) processor is aan te bevelen en ook minimaal 1024mb ram en voor FEAR en BF2 het liefst 1,5 of 2gb.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 15-10-2005 00:23 ]
Ik bedoelde het ook niet als om te klagen! Was meer een uitzetting wat het deed op een dergelijk systeem.Anoniem: 115092 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:20:
[...]
Ja vind je het gek, je systeem is ook verouderd. Een XP1800+ is ongeveer antiek. 512MB geheugen is voor F.E.A.R. gewoon te weinig en voor de meeste moderne spellen is dat het geval.
Ik draai de FEAR SP demo met alles op max. en 2xaa. Alleen geen softshadows. Je grafische kaart is puik. Ik heb ook een 6800GT en dat is echt een goede kaart voor FEAR.
Als ik jouw was zou ik eens op de HCC dagen gaan rondsnuffelen. Minimaal een 3,0ghz (3000+) processor is aan te bevelen en ook minimaal 1024mb ram en voor FEAR en BF2 het liefst 1,5 of 2gb.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
krijg geen geluid tijdens het spelen! Ik heb een SB LIVE 24 bit ... nieuwste drivers. Iemand een idee?
ik speel trouwens 1024x960 was het dacht ik alles op max! alleen 2X FSAA en ^16X AA en softshadows aan. dat loopt heel soepel met heeel soms een hickup maar ook heeel soms!
vvv
[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 15-10-2005 12:19 ]
OMG
Dit spel is echt te zwaar voor mijn systeem .. niet normaal ... de demo liep op zich wel goed ( naar mijn gevoel op medium ) maar de full trekt ie echt niet .. zelfs niet op minimum alles
Toch maar sparen voor een pc upgrade want dit spel wil ik wel alleen maar spelen op medium en hoger

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik zie dat je een FX kaart hebt, dus je hebt wel DX9 shaders uitgezet, mag ik hopen?Timocos schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:51:
OMGDit spel is echt te zwaar voor mijn systeem .. niet normaal ... de demo liep op zich wel goed ( naar mijn gevoel op medium ) maar de full trekt ie echt niet .. zelfs niet op minimum alles
![]()
Toch maar sparen voor een pc upgrade want dit spel wil ik wel alleen maar spelen op medium en hoger
Je bedoeld dus een vinkje gezet bij DX8 in het menu ??Benotti schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:01:
[...]
Ik zie dat je een FX kaart hebt, dus je hebt wel DX9 shaders uitgezet, mag ik hopen?
Heb net de demo gespeeld......opzich tof spel,nice en creepy.
Maar krijg wel het gevoel dat ik nu ineens een pc uit de jaren 80 heb.
Alles op hoogste settings op 1280x960 is hier niet haalbaar,hakkeld en lagt heel erg,terwijl ik toch een redelijk systeem heb.........
AMD athlon 64 3500+ @2580mhz
Epox 9nda3+ mobo
Corsair twinx XMS xxl pro pc 3200 @ 520mhz,cas 2-3-3-6.
x800 pro vivo @ xt platinum 560/600
2x raptor 36gb 10.000 rpm.
Kwa gameplay vind ik het dan wel weer tof spel omdat ik het gevoel heb dat ik echt in de game zit,krijg zo af en toe zelfs kippevel van de spookey sfeer.
Weining first person schooters die me zo kunnen boeien als f.e.a.r,op far cry na dan,die is en blijft ook erg goed.
Maar krijg wel het gevoel dat ik nu ineens een pc uit de jaren 80 heb.
Alles op hoogste settings op 1280x960 is hier niet haalbaar,hakkeld en lagt heel erg,terwijl ik toch een redelijk systeem heb.........
AMD athlon 64 3500+ @2580mhz
Epox 9nda3+ mobo
Corsair twinx XMS xxl pro pc 3200 @ 520mhz,cas 2-3-3-6.
x800 pro vivo @ xt platinum 560/600
2x raptor 36gb 10.000 rpm.
Kwa gameplay vind ik het dan wel weer tof spel omdat ik het gevoel heb dat ik echt in de game zit,krijg zo af en toe zelfs kippevel van de spookey sfeer.
Weining first person schooters die me zo kunnen boeien als f.e.a.r,op far cry na dan,die is en blijft ook erg goed.
heb hem net gekocht!
Spel doet het niet.. pc voorzien van laatste drivers
gpu 2 x 6800 ultra
cpu athlon fx 55
2 gb intern.
audigy 2zs,
Nooit problemen met niets. met fear.
Windows scherrm...... in F.E.A.R. is een fout opgetreden bla blah
Kan nergens iets over vinden, al wat gepield met andere driverns nvidia betas enzo.
iemand idee>
Spel doet het niet.. pc voorzien van laatste drivers
gpu 2 x 6800 ultra
cpu athlon fx 55
2 gb intern.
audigy 2zs,
Nooit problemen met niets. met fear.
Windows scherrm...... in F.E.A.R. is een fout opgetreden bla blah
Kan nergens iets over vinden, al wat gepield met andere driverns nvidia betas enzo.
iemand idee>
[ Voor 185% gewijzigd door Crash op 15-10-2005 14:27 ]
Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
uhm net gekocht.....de release is pas 18 oktober,correct me if i am wrong
uhm.. hij ligt hier toch echt hoor!!!!!!!! de directors edition
http://tweakers.net/ext/i...8528&format=full&ext=.jpg
Doe voortaan eens netjes resizen
(overigens wel bij een vriend uit de muziekwinkel, maar ik weet niet dat ie niet verkocht word nu, boeit ook niet)
(overigens wel bij een vriend uit de muziekwinkel, maar ik weet niet dat ie niet verkocht word nu, boeit ook niet)
[ Voor 42% gewijzigd door Crash op 15-10-2005 14:27 ]
jouw kaart kan waarschijnlijk nog een hogere resolutie aan. ik trek dezelfde instellingen met een 6800ultra.darkphoenix schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:26:
ik speel trouwens 1024x960 was het dacht ik alles op max! alleen 2X FSAA en ^16X AA en softshadows aan. dat loopt heel soepel met heeel soms een hickup maar ook heeel soms!
Anoniem: 111703
Anoniem: 60905 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:19:
[...]
Ik ben wel benieuwd waar het spel is gekocht
offtopic:
In dit land zijn we onschuldig tot het tegendeel bewezen is.. hij hoeft dus echt niets aan niemand te vertellen/bewijzen...
In dit land zijn we onschuldig tot het tegendeel bewezen is.. hij hoeft dus echt niets aan niemand te vertellen/bewijzen...
Zelf ben ik zeer benieuwd hoe deze game op mijn computer zal spelen.. Demo liep al vrij smooth en zag er prima uit
Intelligentie? Als in: niet aanvallen maar hard wegrennen?Rival24 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:24:
Het spel is echt supervet, ben blij als ik m binnen heb! En volgens mij loopt de final inderdaad beter dan de demo, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik m gewoon meteen heb opgestart zonder mijn settings te bekijken(slecht voor een GoTter eigenlijk
. De effecten zijn erg vet, en de vijanden hebben zelfs intelligentie
En weer een aantal nutteloze replies gemoved 
redwood: dit soort vragen horen hier niet thuis, daar hebben we SPV voor

redwood: dit soort vragen horen hier niet thuis, daar hebben we SPV voor
Een tip voor mensen met widescreen displays :
Ik draai hier met een p4-3ghz, 1gig en een 6800GT. Draait prima op 1024x768 met alles op high, maar ik wil natuurlijk graag mijn widescreen gebruiken op 1680x1050. Kan ook wel maar dan wordt het toch bij de druke scenes een beetje een dia show.
Overigens om 1680x1050 te krijgen : edit de settings.cfg in C:\Documents and Settings\All Users\Documents\Monolith Productions\FEAR .
Om nu een echt goede performance te krijgen zet je de "double pixel draw" mode aan in de graphics options van fear en de AA van je grafische kaart op 4. Nu berekend FEAR nog maar elke 2e pixel dus draait hij eigenlijk maar 840x525, met de AA op 4 ziet het er dan toch nog aardig uit en heb je een super frame rate op je widescreen.
Overigens : eerst de opties aan passen in FEAR, dan afsluiten, de settings.cfg editen en weer overniew opstarten.
EDIT : Overigens draait het ook ok met "normaal" 1680x1050 zonder AA...
Ik draai hier met een p4-3ghz, 1gig en een 6800GT. Draait prima op 1024x768 met alles op high, maar ik wil natuurlijk graag mijn widescreen gebruiken op 1680x1050. Kan ook wel maar dan wordt het toch bij de druke scenes een beetje een dia show.
Overigens om 1680x1050 te krijgen : edit de settings.cfg in C:\Documents and Settings\All Users\Documents\Monolith Productions\FEAR .
Om nu een echt goede performance te krijgen zet je de "double pixel draw" mode aan in de graphics options van fear en de AA van je grafische kaart op 4. Nu berekend FEAR nog maar elke 2e pixel dus draait hij eigenlijk maar 840x525, met de AA op 4 ziet het er dan toch nog aardig uit en heb je een super frame rate op je widescreen.
Overigens : eerst de opties aan passen in FEAR, dan afsluiten, de settings.cfg editen en weer overniew opstarten.
EDIT : Overigens draait het ook ok met "normaal" 1680x1050 zonder AA...
[ Voor 7% gewijzigd door HaseMike op 15-10-2005 14:55 ]
Jeuh met de graphics op DX8.0 trekt ie hem wel goed
Meeste kan ik nu wel op medium zetten gelukkig en dan ziet het er nog wel mooi uit 
Die vuurgevechten echt vet gewoon ( vooral met shotgun en dan in slomotion gaan
)
Net ff tijdje zitten spelen en vind eht toch best eng spel .. enger dan Doom 3 eerlijk gezegd
Die vuurgevechten echt vet gewoon ( vooral met shotgun en dan in slomotion gaan
Net ff tijdje zitten spelen en vind eht toch best eng spel .. enger dan Doom 3 eerlijk gezegd
Waarschijnlijk. De FX serie is zeer traag in dx9 shaders, dus wil je je games het liefst op dx8 laten lopen, anders gaat het zo traag als stront dat door een rietje omhoog klimtTimocos schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:02:
[...]
Je bedoeld dus een vinkje gezet bij DX8 in het menu ??
edit: graag gedaan
[ Voor 4% gewijzigd door Benotti op 15-10-2005 14:49 ]
Heb hem gisteravond een uurtje of 4 gespeeld en het is echt een meesterlijke game
Kan hem op mijn systeem lekker draaien op 1024*768, met 4*AA, 4*AF, en met meeste dingen op medium, sommige dingen zoals world/model detail, effect, casings etc op max.
Die ingebouwde benchmark is echt geniaal, lekker snel wat dingen tweaken en gelijk weer benchen om te kijken hoeveel het scheeld, ben denk ik wel een half uur bezig geweest totdat ik hem helemaal perfect had, ben hem daarna pas echt gaan spelen
De game zelf zit ook goed in elkaar, je bent echt continue naar een verhaal aan het raden omdat je elke x maar flarden te zien krijgt van wat er nou echt gaande is. De graphics zijn gewoon sick, als je bij een stukje komt met veel glas en kleine kantoortjes etc dan begint die muziek ineens en dan weet je gewoon dat er weer een geweldige shootout gaat komen, eerst helemaal niks en dan barst de hel ineens los en vliegen de glas en granaatsplinters je om de oren, HEERLIJK
Het is bij deze game echter wel noodzakelijk om hem laat op de avond te spelen met alle lichten uit, als je hem overdag speelt is gelijk die creepy sfeer weg en blaas je er eigelijk doorheen alsof het puur een shooter is, en dat is gewoon zonde want ze hebben een geweldige sfeer neergezet in die game. Ik heb gisteren tot 1 uur zitten spelen en heb voor de zekerheid maar even de snelkoppeling van m'n scherm gehaald zodat ik nu niet de neiging krijg om hem weer op te starten..
......... we need to wait for the darkness......
Kan hem op mijn systeem lekker draaien op 1024*768, met 4*AA, 4*AF, en met meeste dingen op medium, sommige dingen zoals world/model detail, effect, casings etc op max.
Die ingebouwde benchmark is echt geniaal, lekker snel wat dingen tweaken en gelijk weer benchen om te kijken hoeveel het scheeld, ben denk ik wel een half uur bezig geweest totdat ik hem helemaal perfect had, ben hem daarna pas echt gaan spelen
De game zelf zit ook goed in elkaar, je bent echt continue naar een verhaal aan het raden omdat je elke x maar flarden te zien krijgt van wat er nou echt gaande is. De graphics zijn gewoon sick, als je bij een stukje komt met veel glas en kleine kantoortjes etc dan begint die muziek ineens en dan weet je gewoon dat er weer een geweldige shootout gaat komen, eerst helemaal niks en dan barst de hel ineens los en vliegen de glas en granaatsplinters je om de oren, HEERLIJK
Het is bij deze game echter wel noodzakelijk om hem laat op de avond te spelen met alle lichten uit, als je hem overdag speelt is gelijk die creepy sfeer weg en blaas je er eigelijk doorheen alsof het puur een shooter is, en dat is gewoon zonde want ze hebben een geweldige sfeer neergezet in die game. Ik heb gisteren tot 1 uur zitten spelen en heb voor de zekerheid maar even de snelkoppeling van m'n scherm gehaald zodat ik nu niet de neiging krijg om hem weer op te starten..
......... we need to wait for the darkness......
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Waarom meldt je niet even waar je hem vandaan hebt.redwood schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:10:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Voor mensen met een Creative Labs geluidskaart is het wellicht handig dat ze de readme gelezen hadden:
Ik heb mijn CTHELPER.EXE zojuist uitgeschakeld, vanavond eens kijken of het dan wat lekkerder draait.If you are using a Creative brand sound card and get poor framerates when sound hardware acceleration is enabled, then check for a process called "CtHelper"in the Windows(R) task manager. If it's there, terminate it and try the game again. If this works, please contact Creative to learn how to permanently disable CTHelper. If CTHelper is not present in the list and the problem occurs anyway, then you will need to disable sound hardware acceleration in the Sound section of the game's options menu, or in the Windows control panel, or in DxDiag.
Cool, heb m vandaag al binnen gekregen via bol.com. heb een 23"widescreen monitor die op 1920x1200 draait maar dat kan ik vergeten. Op 1024x768, met 4xAA, 4xAF en verder wel alles op maximum is het goed te spelen, maar hoger echt niet.. jammer.. meeste andere games draaien prima op 1920...
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Anoniem: 99760
Dit ga ik direkt uittesten met de demo, brb!!Wildfire schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:28:
Voor mensen met een Creative Labs geluidskaart is het wellicht handig dat ze de readme gelezen hadden:
Ik heb mijn CTHELPER.EXE zojuist uitgeschakeld, vanavond eens kijken of het dan wat lekkerder draait.
edit: nee helaas blijft ie bij mij hakkelen ondanks dat graphics op medium staat. erg irritant!! (r9700pro, 2x256, P4 2,8@800FSB, P4P800, SB Live! 1024)
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 15-10-2005 17:01 ]
Lees mijn post een paar postings terug over widescreen.dadj schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:44:
Cool, heb m vandaag al binnen gekregen via bol.com. heb een 23"widescreen monitor die op 1920x1200 draait maar dat kan ik vergeten. Op 1024x768, met 4xAA, 4xAF en verder wel alles op maximum is het goed te spelen, maar hoger echt niet.. jammer.. meeste andere games draaien prima op 1920...
Inmiddels diverse zaken geprobeerd, sli uit, ansiotropic op sli of niet.
Game doet het niet.
Op het forum van www.whatisfear.com staan meldingen dat het spel op 13 okt, al in sommige winkels lag.
Overigens worden over het 'F.E.A.R has encountered a problem and needs to close' meer meldingen gemaakt, maar nog geen oplossing bekend!
Heb inmiddels al het mogelijke wel geprobeerd, asus a8n-sli del. is up2date, forceware drivers van oud tot nieuw en beta geprobeerd, nforce drivers zijn up2date,
Geprobeerd met een kale start, zonder virusscanners e.d. probleem blijft hetzelfde!
Hoop dat hier snel een oplossing of patch voor komt!
(mijn game heb ik bij de lokale musicstore vandaan, hij ligt daar niet in de schappen, maar al wel vast onde de toonbank)
Game doet het niet.
Op het forum van www.whatisfear.com staan meldingen dat het spel op 13 okt, al in sommige winkels lag.
Overigens worden over het 'F.E.A.R has encountered a problem and needs to close' meer meldingen gemaakt, maar nog geen oplossing bekend!
Heb inmiddels al het mogelijke wel geprobeerd, asus a8n-sli del. is up2date, forceware drivers van oud tot nieuw en beta geprobeerd, nforce drivers zijn up2date,
Geprobeerd met een kale start, zonder virusscanners e.d. probleem blijft hetzelfde!
Hoop dat hier snel een oplossing of patch voor komt!
(mijn game heb ik bij de lokale musicstore vandaan, hij ligt daar niet in de schappen, maar al wel vast onde de toonbank)
Probeer eens om de texture resolutie op medium (of lager) te zetten dit veroorzaakte het "hakkelen" bij mij.Anoniem: 99760 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:52:
[...]
Dit ga ik direkt uittesten met de demo, brb!!
edit: nee helaas blijft ie bij mij hakkelen ondanks dat graphics op medium staat. erg irritant!! (r9700pro, 2x256, P4 2,8@800FSB, P4P800, SB Live! 1024)
[ Voor 17% gewijzigd door Bart1983 op 15-10-2005 17:25 ]
heb m vanochtend van bol in de postbus gehadredwood schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:10:
overgigens is er vanaf de cover niet te zien dat het om de directors edition gaat. als je de dvd erin stopt staat het er wel
[ Voor 13% gewijzigd door Verderf op 15-10-2005 17:59 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Net weer even gespeeld,vind het een erg leuke game. Hoewel het opzich steeds hetzelfde is,blijft het wel leuk.
De ai vind ik bijzonder goed. Als je een squad tegen komt wil het wel eens gebeuren dat er 1 of 2 proberen om te lopen zodat ze opeens achter je staan,is me al een paar keer gebeurd. En ze geven elkaar ook dekking als er een probeerd bij jou te komen.
Het commentaar dat ze soms geven op orders is ook erg grappig. Hoofd van squad: Move in!
squadmember:NO FUCKING WAY.
Vind het ook erg leuk om headshot te maken met dat geweer waar van die lange nagels uitkomen. Dan kan je ze soms met hun hoofd vast pinnen op de muur,leverd leuke plaatjes op.
De ai vind ik bijzonder goed. Als je een squad tegen komt wil het wel eens gebeuren dat er 1 of 2 proberen om te lopen zodat ze opeens achter je staan,is me al een paar keer gebeurd. En ze geven elkaar ook dekking als er een probeerd bij jou te komen.
Het commentaar dat ze soms geven op orders is ook erg grappig. Hoofd van squad: Move in!
Vind het ook erg leuk om headshot te maken met dat geweer waar van die lange nagels uitkomen. Dan kan je ze soms met hun hoofd vast pinnen op de muur,leverd leuke plaatjes op.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Anoniem: 98590
Klopt het dat het spel niet draait op een Geforce 3?
Hij staat iig niet bij de supported chipsets...
De (SP) demo deed het overigens wel.

Dat commentaar van hun is idd best grappigpingkiller schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:15:
Net weer even gespeeld,vind het een erg leuke game. Hoewel het opzich steeds hetzelfde is,blijft het wel leuk.
het is een heel mooi spel en is zeker zijn geld waard!
ik heb hem net uitgespeeld dat vind ik dan weer jammer maar het einde is wel erg vet!
zit mischien wel een kans op een vervolg in
de volgende screens kunnen spoilers zijn!!!! vandaar geen tumbnails!
http://img35.imageshack.u...ar20051015182616049ui.jpg
http://img35.imageshack.u...ar20051015182623651oj.jpg
http://img35.imageshack.u...ar20051015182716735vc.jpg
ik heb hem net uitgespeeld dat vind ik dan weer jammer maar het einde is wel erg vet!
de volgende screens kunnen spoilers zijn!!!! vandaar geen tumbnails!
http://img35.imageshack.u...ar20051015182616049ui.jpg
http://img35.imageshack.u...ar20051015182623651oj.jpg
http://img35.imageshack.u...ar20051015182716735vc.jpg
[ Voor 66% gewijzigd door darkphoenix op 15-10-2005 18:39 ]
uitgespeeld ?
jeetje nu al ? Vind je dat niet een beetje zonde dan ? Ik ga toch echt proberen om er wat langer van te genieten .. En er niet doorheen te raggen. Maar of het echt gaat lukken .. Ik ken het gevoel wel, dat als n game echt supervet is en je erin gezogen wordt dat je blijft doorgaan .. Maar toch ... Misschien ook niet zo goed voor mn rikketik als ik dat zou doen ...
Ben erg benieuwd. Als ik zo de reacties lees, krijg ik er erg veel zin in !!
jeetje nu al ? Vind je dat niet een beetje zonde dan ? Ik ga toch echt proberen om er wat langer van te genieten .. En er niet doorheen te raggen. Maar of het echt gaat lukken .. Ik ken het gevoel wel, dat als n game echt supervet is en je erin gezogen wordt dat je blijft doorgaan .. Maar toch ... Misschien ook niet zo goed voor mn rikketik als ik dat zou doen ...
Ben erg benieuwd. Als ik zo de reacties lees, krijg ik er erg veel zin in !!
Ik heb het al een aantal uurtjes gespeeld, en ben nog niet echt ver. Maar dat komt omdat ik nogal "perfect" wil spelen. Heb zowat volle health en armor en heb 10 med kits over...
.

[ Voor 12% gewijzigd door MarcoC op 15-10-2005 19:14 ]
Heb jij even geluk dat ie ook gewoon draait op de Full versie van F.E.A.R.Anoniem: 98590 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:29:
Klopt het dat het spel niet draait op een Geforce 3?Hij staat iig niet bij de supported chipsets...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Heb je hem gekocht of gedownload? En indien het tweede, was je van plan hem een dezer dagen te kopen? En zoja, ga je dat nog doen? Je hebt hem immers al uitgespeeld, beetje zondedarkphoenix schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:35:
het is een heel mooi spel en is zeker zijn geld waard!
Als ik alles zo lees, dan ga ik hem kopen. Weet alleen nog niet op welke kaart hij beter gaat lopen...
Een modded Asus 6800GE of een X800 Pro....
Een modded Asus 6800GE of een X800 Pro....