hmm vooral dat ze een stuk gerichter schieten en ai net ff scherper is(voor mijn gevoel) en dat je meer schade per ontvangen kogel krijgt.
maar meer tegenstanders... nee niet dat ik heb gemerkt!
ik vind het eigenlijk voor me gevoel dat je op bepaalde plekken weinig tegenstanders hebt, maar daardoor heb je wel weer zoiets van gaaf daar zijn er een paar!
in ieder geval ging in net een paar keer eraan en dacht ik van he! en oh ja ik had hem op de moelijkste graad gezet!
trouwens een tip voor iedereen!
Kies gelijk voor "High" of "extreme" difficulty anders loop je te makkelijk er door heen en dat is zonde!
Nog 1 ding: De Slowmotion
Ik vind deze heel gaaf en zeker noodzakenlijk op bepaalde plekken maar toch neemt het wat van het spel weg!
als je een vuurgevecht aangaat en je gebruikt alleen de slowmotion dan mis je de echte actie en het gevoel van dat je ff 100 kogels door alles en iedereen heen jaagt.
en later in het spel vond ik het redelijk makkelijk omdat als je die lasergun hebt die ook in de multiplayer was en je slowmo gebruikt schiet je een hele sqaut weg net voordat je slowmotion is afgelopen.
dus voor mij als het niet moet geen slowmo (al blijft het een prachtig iets)
[
Voor 39% gewijzigd door
darkphoenix op 16-10-2005 11:48
]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver