[PC] F.E.A.R.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.552 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 16:36

GG85

.......

Topicstarter
Monolith Presents:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gertvy/logo%20fear.jpg

Intro
In de herfst van dit jaar komt Monolith, bekend van de hoog geprezen No One Lives Forever reeks en Aliens vs Predator 2,met een geheimzinnige FPS shooter, genaamd F.E.A.R. Er is nog maar bitter weinig over bekend, maar 1 ding is zeker: koop jullie maar een verse doos pampers, want je zal ze nodig hebben.

Het lijkt erop dat Monolith opnieuw de weg inslaat in het genre waar ze nog steeds de meester in zijn: de horror shooters. Zo is al eerder Aliens vs Predator vermeld, een spel voor alleen echte mannen, om lekker in het donker te spelen. Dit zal net hetzelfde worden met F.E.A.R, maar dan nog groter, mooier en vooral angstaanjagender.

Ook over het verhaal is nog niet veel geweten, een bewuste keuze van Monolith, zodat de speler alles zelf kunnen ontdekken terwijl ze spelen, en dus niet gespoiled kunnen worden. Alleen is geweten dat jij een lid bent van het F.E.A.R team. F.E.A.R staat voor 'First Encounter Assault Recon', een soort hoger politie force zeg maar. Het verhaal begint wanneer een paramilitary eenheid in een gebouw van een belangrijk en hooggeplaatst bedrijf, binnenstormt en gijzelaars neemt, maar vreemd genoeg geen eissen stelt. De overheid laat dit natuurlijk niet zomaar gebeuren, en stuurt 'special operations teams' , een soort delta force, naar binnen om de situatie naar hun hand te zetten. wanneer er van hen niets meer wordt vernomen, doen ze een beroep op F.E.A.R. Nu is het jouw beurt om te bewijzen dat jij de beste bent. Tijdens je tocht door het gebouw, vind je overal opengereten lichamen, kladders bloed op de muren,... Vroeg er iemand om sfeer, wel sfeer is what you get. Hopelijk zal deze gore zijn tol niet eisen, want waarschijnlijk stevent F.E.A.R dan op een 18+ rating af. En dan heb je natuurlijk nog het mysterieuze kleine meisje, die plots voor jou in een lift staat, die leden van het 'special operations team' gewoon uiteenscheurt,... Veel vragen blijven onopgelost, allemaal om wanneer je de game speelt, steeds weer voor verrassingen te staan

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn/200505/small1115642822_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn/200505/small1115642822_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200411/small1100952821_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200408/small1092823598_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200408/small1092823598_2.jpg

Movies

Zeker het bekijken waard! :
E3 2005 Trailer
F.E.A.R. E3 2004 Demo-Trailer
F.E.A.R. Multiplayer movie
F.E.A.R. Trailer #1

Preview's

Preview's vind je hier:
IGN
Gamespot

Website

Officiele website: http://whatisfear.com/us/

Multiplayer Beta

Sierra Entertainment, Monolith en FilePlanet geven aan gamers wereldwijd de kans om exclusief deel te nemen aan een Beta test voor de dit jaar geplande First Person Horror Shooter F.E.A.R. Het enige dat je hoeft te doen is je in te schrijven via de onderstaande link.

Outro

F.E.A.R. lijkt een erg goede aktie-horror game te worden met veel echt enge horror en veel echt intense actie bijgestaan door superieur geluid en graphics die niet onder doen voor games als Half-Life 2, Far Cry, en Doom 3.
Daarbij komt nog dat Monolith bekent staat op z'n goede games en dus een reputatie heeft hoog te houden.
Een game om naar uit te kijken dus.

Nu mogen jullie....

[ Voor 61% gewijzigd door GG85 op 17-06-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:22
Ja, valt nie zo veel over te praten nog over deze game, we weten niks, behalve dat het eng word en dat t er ubergeil uitziet. Dus bij deze, tziet er geil uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:11
Ik vind vooral die physics heel mooi bij ontploffingen. Die hele omgeving reageert er zo mooi op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Filmpjes al gezien dan, genoeg om over te praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ziet er goed uit!
Is dit niet de HL2 Engine? Lijkt er verdacht veel op...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ziet er zeker erg goed uit, als de gameplay ook maar goed is kan ik nog wel eens een echt toppertje worden :)

volgens mij is het niet de HL2 engine, ik vind het er allemaal toch iets anders uit zien, maar zeker niet minder mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93167

Dit ziet er zeker goed uit ! Ik weet niet of dit de hlf2 engine is. ik denk van niet. Sommige voorwerpen weerkaatsen nog al. Dit was in de hlf2 engine niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 15:11
Denk ook niet dat het de HL2 engine is. Heeft er echter wel iets van weg.
De engine doet me denken aan die van dat spel over hirochima.

De characters bewegen echter wel zoals in de source engine (lees: vallen etc).
Als het de source engine zou zijn zou er wel hard aan gesleuteld zij om dit te bekomen.

Het weerkaatsen zit in de source engine ook hoor. In HL2 wordt het echter niet gebruikt. Op E3 werd dit echtel wel getoond in HL2. Zo waren de daken waar je in het begin over moet mat in het spel maar weerkaatsend op E3.

Het slow motion effect is echt wel über !

[ Voor 58% gewijzigd door PeGys op 11-05-2005 19:13 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 00:26

edward2

Schieten op de beesten

Nee dit is een engine van Monolith, die ook verantwoordelijk was voor NOLF1,2 en AVP2.

Niemand die hier de MP beta speelt? Ik heb em en het ziet er zeker aardig uit, nog wat heavy met soft shadows maar veelbelovend al zijn de textures nog wat klein gehouden hier en daar.

[ Voor 14% gewijzigd door edward2 op 11-05-2005 19:36 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wow..nice physics, tis maar goed dat ik binnenkort ga upgraden :P Die rook, inslag van kogels..rook..allemaal heel realistisch. Ben erg benieuwd wat het gaat worden met de final versie (misschien een mooie demo binnenkort?) Omg..die slow mo..en dat meisje. Prachtig _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 11-05-2005 19:49 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:58

FlyEragon

Alien Monkeys

edward2 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:34:

Niemand die hier de MP beta speelt? .....
Is die vrij te downloaden of alleen voor een select aantal gebruikers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 00:26

edward2

Schieten op de beesten

Erkandude schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:51:
[...]

Is die vrij te downloaden of alleen voor een select aantal gebruikers??
Hij was een tijd geleden alleen voor betaalde klanten van fileplanet te downen. Ik weet niet of dat nog steeds zo is. Af en toe neem ik wel eens een maandje een abo als ze iets interessants hebben.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:10
ligt het aan mij of doen die filmpjes het niet?

Hij opent hier een blanco pagina

Trouwens die game ziet er echt super uit....vind een goede omgeving minstens net zo belangrijk als goede graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 15:45

Not Pingu

Dumbass ex machina

Vorig jaar zag ik hiervan in de PC Gameplay al een preview staan, en het zag er veelbelovend uit.

De trailer kun je overigens ook hier vandaan halen, of van talloze andere sites :)

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:26

Aight!

'A toy robot...'

Ik had de MP beta ook gedownload, stress test gedaan, met de laatste patch. Loopt echt voor geen meter op high, moet terug schakelen naar medium dat draait ie wel nog met fatsoenlijke FPS, op high/maximum is toch een 6800 GT/Ultra of X8x0XL/XT/XT PE vereist.

Ziet er wel tof uit. Heb ook maar voor de gein NOLF 2 erbij gepakt, dat water is ziekelijk mooi, voor die tijd dan :P. Super game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-06 23:38
de engine is zo krachtig dat je zelfs met een super 6800 turbo deluxe geen steady 60 fps kan halen op 1240*960. AA en AF kan je helemaal vergeten.

Havok2, wat in HL2 verantwoordelijk is voor het realistisch vallen van poppetjes etc, is hier ook gebruikt. De engine van fear is echter vele duizende malen (hehe, even overdrijven) geavanceerder. Het water in HL2 bijvoorbeeld. Je kan zeggen wat je wil, maar het blijft altijd zo plat als een dubbeltje. Een groot vlak wat reflecteerd, meer niet.
Bij fear zie je het echt golven, op en neer bewegen.

Nu hopen dat het verhaal beter wordt dan het voordurende:

"are you really mister Freeman?"
van HL2.

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:29

Pubbert

random gestoord

Ik heb ook de beta, toch eindelijk maar eens geinstalleerd, maar als ik een server join staat er "Spectating, press " to respawn" maar het heeft geen zin :X Hij blijft spectaten.

Ik zie wel iedereen vrolijk rondrennen, maar zelf meedoen gaat dus helaas niet, het is ook geen key binding of iets dergelijks.

[ Voor 31% gewijzigd door Pubbert op 15-05-2005 21:04 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-06 23:14

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

damn, super snel systeem, maar kan de beta nergens vindem, wil ook wel weer eens smullen, tis maar magertjes met de echte mooie games lately :/

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:36

Wildfire

Joy to the world!

Dit plaatje, brrr, ontzettend sfeervol en angstaanjagend. Doet me aan "The Grudge" denken...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

was al n tijdje bezig met een topic hiervoor te maken ... maar ben net terug van vakantie en zie dat er een topic is gestart ... ik heb nog wel een leuke plaat gemaakt voor boven aan de topic ... dus als de TS die maybee wil gebruiken kan ik hem wel sturen ...

Ik kijk zelf best wel uit naar dit spel, als het kan waarmaken wat ze zeggen en laten zien in de megavette movie van iets van 12 minuten .... toen kreeg ik echt zin in deze game .... Maar je weet het tegenwoordig nooit meer gewoon ... eerst zien en voelen ..... dan geloven ...

anyways .. als je die pic wil voor de Topic moet je het maar laten weten ... is gewoon een screenshot bewerkt tot mooiere Topicstart pic ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Lijkt me een goed idee JediUberknaft, m'n email staat in m'n profiel, zodra ik hem binnen heb zet ik hem in de SP, plaatje wat er nu instaat is niet echt wat nee.

Edit: Toch m'n eigen brouwsel er maar ingezet, bedankt voor het aanbod ieg JediUberknaft :)

[ Voor 34% gewijzigd door GG85 op 16-05-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Da Fox schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:59:
de engine is zo krachtig dat je zelfs met een super 6800 turbo deluxe geen steady 60 fps kan halen op 1240*960. AA en AF kan je helemaal vergeten.
Drie keer raden waarom de meesten op GoT zo uitkijken naar de release van de nieuwe generatie videokaarten van ATi en Nvidia O-) ... Ja, ik ook :D Dan pas is AA en AF bruikbaar op een hoge resolutie met alle details, of je moet je X850XT/6800Ultra dik overklokken natuurlijk :*)

Anyway, back ontopic:
Zeker weten van niet dat dit een opgesleutelde versie is van de Source-engine. Daar is het véél te gedetailleerd voor. Ik vind het er überstrak en heel gaaf uitzien! Overigens, die vloeren op de tweede foto in de Topicstart, die doen me denken aan Max Payne 2. Zelfde profiel. Heel gek }:O ...

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 16-05-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Edit: Toch m'n eigen brouwsel er maar ingezet, bedankt voor het aanbod ieg JediUberknaft :)
is goed man ! no offense !! Its still about da game right ! :9

offtopic ////

Pariah is ook eeeeerg vette game mannen ..... hehehe

end of offtopic /////

[ Voor 27% gewijzigd door JediUberknaft op 16-05-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

ben een closed beta tester, zal vanavond wel wat screenshots maken, het is nog beta, maar als er niks veranderd kun je het vergeten op een ati radeon 9800 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144390

Anoniem: 105758 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:28:
ben een closed beta tester, zal vanavond wel wat screenshots maken, het is nog beta, maar als er niks veranderd kun je het vergeten op een ati radeon 9800 pro.
klinkt wreed, maar dus buiten mijn pc's mogelijkheden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Anoniem: 105758 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:28:
daar valt nog aan deel te nemen, of is het af88 geblazen?!
zou hem ook graag willen checken :9

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-06 10:05
Ìk had 1 of andere mp bèta te pakken gekregen, maar kon daar alleen een stress test op doen.
Mijn systeem is:

AMD64 3200+ @ 2700mhz
2x 512MB PC4400 Gskill @ 2.5-3-3-7
Club3D X800XL 256mb
2x 80 gb Maxtor in raid-0

En mijn score was iets van 24-27 fps (alles op zijn hoogst)

En daar baalde ik behoorlijk van... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Met mijn 6600 GT kon ik hem op medium spelen, dan stond er zo van dat die settings goed waren.

Je kan geloof ik wel lannen met de MP beta van Inet.
Fear als naam en password en dan het ip van de andere pc waar dat op staat, zoiets.

Zou eens moeten googlen daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Jilvoos schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:54:
Ìk had 1 of andere mp bèta te pakken gekregen, maar kon daar alleen een stress test op doen.
Mijn systeem is:

AMD64 3200+ @ 2700mhz
Club3D X800XL 256mb

Heb exact jouw systeem behalve een x800xt pe en met 30-35 fps kan je lekker gamen :D
Aight! schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:26:
Met mijn 6600 GT kon ik hem op medium spelen, dan stond er zo van dat die settings goed waren.

Je kan geloof ik wel lannen met de MP beta van Inet.
Fear als naam en password en dan het ip van de andere pc waar dat op staat, zoiets.

Zou eens moeten googlen daarop.
maar nu die %$#&@ mp demo nog, krijg em niet gevonden |:(

[ Voor 86% gewijzigd door SAiN ONeZ op 17-05-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Jilvoos schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:54:
Mijn systeem is:

AMD64 3200+ @ 2700mhz
Club3D X800XL 256mb

klopt die stress test kan iedereen, je moet alleen een geldige key hebben om het online te kunnen spelen.

Ik draai het op een pentium 4 3ghz met XFXgeforce 6800 en dan loopt het wel lekker op 1280x1024 HIGH. Maar een vriend van me heeft een 9800pro op een athlon xp 2800 en dan op medium is het te doen, maar nog steeds redelijk klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Hier vind je wat zelfgemaakte screenshots van de Multiplayer Beta Stress Test.......

Alles gemaakt met alle settings op maximaal en jpeg kwaliteit 100 :P

[ Voor 6% gewijzigd door GG85 op 18-05-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104849

:9~
/veegt z'n kin af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06 23:35
Kun je die soft shadows niet uitzetten? dat scheelde in COR nogal veel frames, terwijl het me grafisch niet zoveel boeide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
En de E3 2005 Trailer is uit!

[ Voor 4% gewijzigd door GG85 op 19-05-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Laatst online: 20-06 11:27
heeft iemand nog een key over voor die multiplayer beta test ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Laatst online: 20-06 11:27
Seek your Darkest F.E.A.R.!
Fileplanet and VU Games are very proud to announce the re-opening of the F.E.A.R. beta, attacking you in the near future. Ranked as one of IGN's most anticipated games from E3 2005, prepare for a first-person shooter unlike anything you have ever played - with incredible graphics and intense gory action. It's good to note however that FilePlanet Subscribers get the first chance to suit up and play; so grab your favorite assault rifle and keep your eyes peeled for the onslaught. Lock and load soldier!

Subscribe to prepare for the F.E.A.R. beta »

Dit staat er vandaag op de site, dus ik denk neem een accountje, en spelen maar. Mja niks er van, ik heb geen key en kan er ook geen krijgen... Iemand die er meer weet van heeft ? Daarom vraag ik ook naar een key als iemand em nog heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Mijn God. Dat meisje doet me veel meer denken aan The Ring.... creepy :/

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 16:36

Wildfire

Joy to the world!

Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:54:
Mijn God. Dat meisje doet me veel meer denken aan The Ring.... creepy :/
Idd. Dat gevoel had ik dus ook. :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:56
Dit spel lijkt me egt zooo wreed .. maar kben bang dat ik het niet ga draaien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Lekkere game als het straks op een 3500+ en x800xt-pe nieteens soepel gaat draaien (50+fps) :/ Ik vind het er grafisch niet veel beter uitzien dan hl2 en dat draait hier met 4x/8x aaf/aaf nogsteeds hartstikke soepel.

Mag hopen dat het in de full wat beter is, want ze zeiden laatst ook nog dat het op een vergelijkbaar systeem als hl2 zou moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 21:27

bAdmuTs

mAzE

Is die stress test nou voor iedereen te downloaden of zit die in de multiplayer beta :?, begin toch wel erg nieuwsgierig te worden hoe het bij mij draait :)

[ Voor 30% gewijzigd door bAdmuTs op 10-06-2005 12:39 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:40

Martinspire

Awesomeness

de open multiplayer beta is nu te downloaden van fileplanet!!
moet je wel lang wachten btw (minimaal 40 minuten !!)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

djmantri schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:52:
de open multiplayer beta is nu te downloaden van fileplanet!!
moet je wel lang wachten btw (minimaal 40 minuten !!)
is er geen mirror?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 10:23
Als het nog enger en creepyer is als Doom III, dan durf ik het spel nog niet eens te spelen. Doom III heb ik ook van mijn systeem afgegooid, echt te intens voor mij. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 15:44
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:21:
Als het nog enger en creepyer is als Doom III, dan durf ik het spel nog niet eens te spelen. Doom III heb ik ook van mijn systeem afgegooid, echt te intens voor mij. :X
Dat is een grapje neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

lol
ach ik vond er met die monsters ook niet veel aan, en mars al helemaal niet
deze heeft tenminste nog een realistische insteek (qua wapens etc)

volgens mij heb je aan een key ook genoeg omdat het spel na installatie ook fear closed mp beta heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 17:22
PhuSioN schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:46:
[...]

Dat is een grapje neem ik aan?
Hoeft niet. Ik wordt ook stinkend nerveus van Doom3, kan altijd helemaal opgaan in dat soort games. Pas als ik Doom3 zonder geluid speel schrik ik mij niet elke 20 seconden helemaal rot...

Ben duidelijk niet de "echte man" waar in de opening om gevraagd werd ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:07

scorpie

Supra Addict

DAMN die screenshots zien er echt badass uit zeg!!!! Na een ti4600 wordt het zo langzamerhand wel weer tijd voor een nieuwe :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 16:12
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:21:
sjonge jonge dan durf je echt weinig games te spelen. wordt der echt niet bang van

[ Voor 6% gewijzigd door jaaoie17 op 17-06-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 14:13
jaaoie17 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:49:
[...]

sjone jonge dan durf je weinig games te spelen. wordt der echt niet bang van
Of je hebt veel inlevingsvermogen. En ik vind 't vaak jammer dat ik 't bij sommige games mis. Ik bedoel, het is toch leuk dat je 't in je broek doet voor zoiets, dan dat je achterovergeleund in je stoel zit en met je shotgun om je heen maait "monstertje hier, monstertje daar, gaaap".

Of mis ik iets?

[ Voor 7% gewijzigd door LiToKi op 17-06-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143164

zow.. die screenie's zijn echt om je vingers bij af te likke.. deze gaak ma ns in te gaten houde :P Ben wel bniewd hoe zwaar je pc meot zijn voor deze game.. hoop dak um kan trekken... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Sierra Entertainment, Monolith en FilePlanet geven aan gamers wereldwijd de kans om exclusief deel te nemen aan een Beta test voor de dit jaar geplande First Person Horror Shooter F.E.A.R. Het enige dat je hoeft te doen is je in te schrijven via de onderstaande link.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Wolf/200506/small1119022219_0.jpg

Experience F.E.A.R.

* Hyper-stylized combat for breathtaking cinematic quality action
*Gripping supernatural storyline for spine-tingling intensity of play
*Enemies with special abilities and A.I. so intuitive it’s like battling living, breathing players
*Advanced graphics and physics for visceral movie-like experience

[ Voor 84% gewijzigd door GG85 op 17-06-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net 2 maps gespeeld (duh! er zijn er maar 2 :P) en ik ben gelijk verslaafd :D. Damn, wat een vet spel. Special effects zijn super en de wapens komen echt goed uit de verf.
Ook een lekkere chaotische sfeer op een server. I love it :).
Eerste keer dat ik speelde en ik stond gelijk bovenaan :P. Ook leuk om te zien dat (bijna) niemand de tijd neemt om z'n controls goed te zetten (of settings). Want je ziet (bijna) iedereen rondrennen met: Player, player0, player1, enz... :P.

* Jerry gaat weer even verder :9

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 17-06-2005 19:05 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Huppa, signed up, ik ga er dan maar even vanuit dat ik voor de tijd dat die beta uitkomt wel een Nvidia 6xxx heb :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tievus.. schijt zowat honderd kleuren hier... Filmpje is net zo wreed.. leuk om te spelen s'nachts op je donkere kamertje/zolder >:)

http://www.gamershell.com/download_7970.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50739

iemand een mirror van de beta download? 87min wachten @ fileplanet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Anoniem: 50739 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:28:
Ik wilde het net vragen... dat wachten kan me op zich niks schelen, maar als hij bij iedere 5 minuten een frame in een frame gaat laden, waardoor ik stééds opnieuw als laatste in die queue terecht kom vind ik dat minder geestig van ze... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Laatst online: 15-04 20:08
Scorperito schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:45:
[...]

Ik wilde het net vragen... dat wachten kan me op zich niks schelen, maar als hij bij iedere 5 minuten een frame in een frame gaat laden, waardoor ik stééds opnieuw als laatste in die queue terecht kom vind ik dat minder geestig van ze... 8)7
Ja dit probleem had ik met firefox... lekker 2 uur zitten wachten, kijk ik op mn beeldscherm zie ik staan 78 minutes remaining ...do you want to join te line.

Maar weer explorer opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 50739 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:28:
niemand een torrent ofzo ? of schend ik dan de voorwaarden van fileplanet :X omdat zij de exclusive hebben.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 22-06 21:27

bAdmuTs

mAzE

Hou het nuttig aub. De mededeling dat je aan het wachten bent is bijna net zo erg als "ik ben hem aan het downloaden!". Niemand heeft er wat aan :)

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-06-2005 21:24 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Mja, moet je betalen kan je zo downen, net als ik :9 Ik heb de closed beta gespeeld maar was niet zo kapot van het spel.. beetje standaard. Maar goed, nou kan de meuk het testen :o

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-06-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:56
lama

[ Voor 148% gewijzigd door warchaser op 17-06-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Nog meer mensen die problemen hebben met de settings/controls die niet opgeslagen worden ?
Elke keer als ik het spel afsluit en opnieuw opstart zijn m'n controls weer op default gezet :(. Erg irritant.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hmm toch maar es mn graphics wat lager zetten want ik heb lag als de neten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Zo net even de multiplayer demo gespeeld, en 1 woord ervoor : GEWELDIG. De effecten/graphics zijn super evenals de geluiden ed. dit zal een belangrijke bijdrage zijn voor de single player ervaring. Wat me wel opviel was dat de game vrij "snel" is. Net als unreal of quake zeg maar, ik had eerder de speed van CS verwacht. (Ik zag ergens een speed instelling van 1.2, misschien heeft dat ermee te maken, maar dat kan alleen de server instellen) Het is dat ik moet werken morgen, want anders was ik de hele nacht doorgegaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84567

Misschien een domme vraag maar hoe (re)spawn je eigenlijk? Er staat press ' ' to respawn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Lukte mij eerst ook niet maar na een paar keer opnieuw connecten ging het weer wel als je op linker muis knop klikt. misschien een bugje oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand hier ongeveer de system specs die je moet hebbe om die mp demo te spelen??

K Zag ergens staan dan je een 2.6 dualcore (!) processor nodig had, en een grafische kaart met minstens 256 mb ddr3 geheugen en 1024/2048 mb ram... lijkt me toch wel heeel erg overdreven?!
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 16:12
met dualcore merk je bijna geen verschil hoor in games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

R-B

Blokkert

Anoniem: 143164 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 10:10:
weet iemand hier ongeveer de system specs die je moet hebbe om die mp demo te spelen??

K Zag ergens staan dan je een 2.6 dualcore (!) processor nodig had, en een grafische kaart met minstens 256 mb ddr3 geheugen en 1024/2048 mb ram... lijkt me toch wel heeel erg overdreven?!
8)7
Hmmz, eind van dit jaar heb ik pas dual core cpu, beste vga dan en 2 gb geheugen :|
Iemand iets van releasedate? :D

[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 18-06-2005 10:43 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaaoie17 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 10:39:
met dualcore merk je bijna geen verschil hoor in games
Dacht ik ook.. maar het stond er wel..k zal ut ff proberen op te zoeke.. kun je ut zelf zien.. spel zou volgens hun ook 14(!) GB harde schijfruimte opsnoepen... Majah.. zulle wel allemaal geruchte zijn... niemand koopt dat spel dan, niemadn heeft zo'n gamekast thuis staan.. ik iig niet 8)7

Om die multiplayer te downloade ist hanidg dat fileplanet download system (wat een naam :9 ) te gebruiken.. werkt bij mij ideaal O-)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 143164 op 18-06-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97470

Lol, ik moet steeds alles weer opnieuw instellen als ik wil gaan spelen. Super irritant.
De mp vind ik toch wel een beetje tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik vind hem snel lag hebben... moet mn settings gvd helemaal op minimum/medium zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

vind de beta tegenvallen eerlijk gezegd.. :/

Afwachten op de volledige release dan maar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:20
Wat vind je tegenvallen, de graphics of the gameplay online?
Ik ga dit spel echt alleen kopen om het SP gedeelte, MP zal me een worst zijn. Daar heb ik wel BF2 voor oid. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
kan iemand een link geven waar ik de demo kan vinden??
heb gekeken op fileplanet maar daar vind ik alleen een formulier wat ik in kan vullen voor een latere beta test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:27
melly schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 23:42:
kan iemand een link geven waar ik de demo kan vinden??
heb gekeken op fileplanet maar daar vind ik alleen een formulier wat ik in kan vullen voor een latere beta test.
Wat je moet doen is inloggen met je Gamespy account en daarna zoeken op fear
klik op de folder en wachten maar...

of klik hier:

http://www.fileplanet.com...-Multiplayer-Closed-Beta-

[ Voor 11% gewijzigd door utbone op 19-06-2005 12:28 ]

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Thund3r schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:04:
Ik heb ook de beta, toch eindelijk maar eens geinstalleerd, maar als ik een server join staat er "Spectating, press " to respawn" maar het heeft geen zin :X Hij blijft spectaten.

Ik zie wel iedereen vrolijk rondrennen, maar zelf meedoen gaat dus helaas niet, het is ook geen key binding of iets dergelijks.
Hier ook :|

lekker vaag weer

edit: blijkbaar was de schietknop standaard niet ingesteld. Even binden en het werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Azer op 19-06-2005 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
utbone schreef op zondag 19 juni 2005 @ 00:20:
[...]

Wat je moet doen is inloggen met je Gamespy account en daarna zoeken op fear
klik op de folder en wachten maar...
Ok..gedaan...15 min wachten viel best mee :)
Heb de demo nu op mijn schijf staan maar als ik hem wil installeren vraagt hij om een key :(
Waar kan ik die key vinden?
Of heeft iemand een key voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Laatst online: 13-08-2022
Zie frontpage van fileplanet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Je hebt een email adres toch bij gamespy daar krijg je hem toegestuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Erkandude schreef op zondag 19 juni 2005 @ 01:11:
Je hebt een email adres toch bij gamespy daar krijg je hem toegestuurt
Ik zal vast wel iets verkeerd doen,maar ik heb niets toegestuurd gekregen..
Ik heb dat formulier wel ingevuld...
Zal de hele procedure nog 1x doorlopen...;)
Mocht iemand weten waar ik fout ben gegaan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Ok..probleem opgelost :)
Ik had beetje verneukte lay-out op die site waardoor 2 buttons over elkaar lagen..
De Submit button en 1 of andere button kwa uitleg.
Als ik op Submit dacht te drukken drukte ik dus eigenlijk op de ander.

Gameplay:Ik vind het spel lekker "snel"spelen.
Denk dat de MP optie best wat potentie heeft.
Wel gaf het spel me een wat "log" gevoel ondanks een redelijke FPS.
Alsof mijn systeem (die best redelijk is) er toch wat moeite mee had.

Grafics:Ik ben een Grafics freak en ik moet zeggen dat die wel erg goed aanwezig zijn.
Die test demo zag er sweet uit en mijn systeem had er soms best wel moeite mee.
Wel viel me op dat AA het niet deed bij mij en dat 1280x1024 er weer eens niet bij zit :(
Sinds ik een TFT heb valt me op dat deze opties redelijk vaak niet ondersteund worden in spellen.
Al met al voor mij zeker een spel om in de gaten te houden ;)

Specs:Athlon 3500+/ 1Gig MB/ X800XT PE/ Catalyst 5.6

[ Voor 7% gewijzigd door melly op 19-06-2005 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Laatst online: 13-08-2022
Bij mij werkt het wel aardig (XP2400/1024mb RAM/9600XT - 800*600 @ medium), maar ik heb het volgende probleem:

- Een server aanmaken lukt wel (er joinen ook spelers).
- Maar bij het joinen van een server gaat mn pc bij het laadscherm niet eens laden. Echt crashen doet ie niet, maar ik kan er niet meer uit (alt-f4, ctrl-esc, etc.). Numlock werkt echter nog wel, dus is ie niet gecrasht. Ik moet dan de pc handmatig resetten. Verder heb ik geen firewall oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:20

Quakie

quakelen

Man wat een zware game zeg! Had voor de gein maximum settings gedaan op 1280x960.

Nog nooit zo vaak 11fps gezien.........

Vind mp snel aanvoelen waar ik wel van houd.. was eigenlijk verbaasd, omdat ik dat niet verwachte van een special force group....maarja zoals ze zeggen.. als de S.W.A.T. s het niet aankunnen komt F.E.A.R. group :P dus vandaar dat het wat sneller gaat....

hadden jullie ook z'n THE RING gevoel? Dat meisje lijkt er sprekend op..

Dit is zeker een game om in de gaten te houden en een goede reden om je pc weer te upgraden.. :>

oja, sinds ik deze beta geïnstalleerd heb heb ik ruis op me boxen... zeer vaag en vermoed dat ie toch iets van die direct9c geupdate heeft. Zou het anders ook niet weten, niet dat het me boeit als ik er maar afkom.....

Ik heb al me drivers al opnieuw geinstalleerd.. zelfs voor de zekerheid me boxen opnieuw aangesloten maar helaas.. nog steeds ruis :'(

iemand een idee? ook al hoort het hier eigenlijk niet thuis O-)

[ Voor 29% gewijzigd door Quakie op 19-06-2005 12:59 ]

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71895

Over resoluties boven de 1024x768 in de readme

In order to get the best game play experience, it is not recommended to
run F.E.A.R. at high resolutions. You should avoid resolutions above
1024x768 on any current generation card. Instead, you can use the
full-screen anti-aliasing (FSAA) option under Graphics in the advanced
options menu. This helps improve the visual quality of the final scene
without dramatically increasing the amount of work that must be performed.

amd3000 r9700pro 1gig alles low : 54fps
amd64 3500 6600GT 1gig,1024 helft maximum andere medium Trilinear en FSAA uit, : 45fps (maar voelt soepeler dan 54 van de andere pc )

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 71895 op 19-06-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Anoniem: 143164 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 10:10:

8)7
Typische opmerking van een gamer.nl persoontje oid... slaat nergens op dus.

Dat zware game zal denk ik nog wel meevallen, de doom3 beta liep ook enorm crap op mijn oude pc zelfs met de laagste settings (640x480 alles laag) terwijl de full vrij redelijk op 1024x786 met alles medium/high liep (radeon 9600xt).

Ik neem aan dat het dus nog wel zal meevallen. Ze zullen vast niet zo dom zijn om een game te maken die zelfs op de snelste pc's nog niet goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uhuh... klopt.. heb zelf mp demo.. draai alles op maximum.. als een zonnetje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Anoniem: 143164 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 19:56:
uhuh... klopt.. heb zelf mp demo.. draai alles op maximum.. als een zonnetje O-)
Alles echt op max???
Dus AA op 4x en AF op 16x??
Resolutie 1280x960??
Als ik met deze settings speel kom ik niet hoger dan 25 FPS met drops naar beneden...vind ik niet echt als een zonnetje.
Kan me bijna niet voorstellen dat jij meer FPS haalt met jouw systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 16:19

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

zet de resolutie op 1024*768 en dan loopt het een HEEL stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

melly schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:45:
[...]

Alles echt op max???
Dus AA op 4x en AF op 16x??
Resolutie 1280x960??
Resolutie 1024x786
En verder onder de settings alles op maximum... zal wel ff een screenshot make.. kun je ut zelf zien.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Even over de reso/fps/aa/ enz enz settings. Ik zie hier het zelfde gebeuren zoals met de demo's van HL2. Begin draaide het ook brak en wazige fps drops etc. Ik denk dat dit in de final-versie echt wel afgelopen is en zeker ook wat met wat updates. Wisten we nog dat we riepen dat HL2 niet gespeelt kon worden onder de 3ghz en 1025ram en min 9800pro :? ... kan nu best wel :)
Mja... verder ontiegelijk ubergeil spel dit. Ik schrik me helemaal de pleuris en kan ook eindelijk in leven in een FPS :) HL 1/2 ging dat ook wel maar deze is wat meer waard in mijn ogen :)
mijn cijfer is een 90/100 hopelijk doet de updates een beetje meer op de bult!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71895

ik snap niet waarom jullie hannisen over oww mijn uber kaart draait hem niet. lees de readme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Op de E3 zeiden de producers dat als je half life 2 kon runnen, dat je F.E.A.R ook kan runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

Aight! schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:21:
Op de E3 zeiden de producers dat als je half life 2 kon runnen, dat je F.E.A.R ook kan runnen.
ach ja marketing praatjes moet je daarom ook met een korrel peper nemen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hoezo?? je kunt hem gewoon draaien, dat je alles op zn laagst moet zetten is dan wel een kanttekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Anoniem: 102844 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:45:
[...]

ach ja marketing praatjes moet je daarom ook met een korrel peper nemen :7
Een korrel peper ja...... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Zit nu in de wachtrij om de MP beta te downen, ben toch wel benieuwd :7

Ik vraag me erg af hoe'ie zal lopen op mijn systeempje hier, ik heb toch wel een medium-high end PC hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Heb een gelijkwaardig systeem als de jouwe, draait prima op maximum settings zonder AA & AF.
48 fps in de performance test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Hee, ik heb een of andere CD-key nodig? Sinds wanneer heb je voor een beta een key nodig? :?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!