Iemand misschien wat lekkere Screenies , ik zit op mijn werk kan pas vanavond de boel uit proberen
Beetje gemengde gevoelens mij de MP, de gevechten zijn erg vet, rondvliegend puin, rook en goed geluid, best een spectakel als je mensen op afstand op merkaar ziet schieten maar toch kon dit mij nog geen 5 minuten boeien, er zit wel sfeer in maar het deeltje wat je pushed om verder te gaan mist voor mij terwijl ik toch jaren Tactical Ops onlinge gespeeld heb kan dit mij totaal niet boeien

had m gister ook vanaf 6 uur gespeeld, ongeloofelijk vet 
heb ook een dedicated servertje draaien, CTF met 16 man, echt tof
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Dit spel is corrupt, start het spel onder xp en hij geeft low computer en low graphics (800x600)
Boot mijn win2k en ik heb spontaan high computer en custom grapics (zo een beetje alles op high en 1024x768)
Dit is echt raar
Op xp was het dan ook een echte slide show....
Win2k loopt compleet soepel
dus iets zegt mij dat er iets mis gaat (win2k en winxp zelfde drivers)
Andere spellen doen het onder xp wel prima
Meer mensen die dit ondervinden ?
Specs P4 2.6@3.12 1gb dualchannel 400mhz 9800pro@xt msi pe875I
Alles draait op zijn max pci en agp bus ook getweaked.
Ik ben de weg kwijt
dan maar effe onder win2k gamen...
Boot mijn win2k en ik heb spontaan high computer en custom grapics (zo een beetje alles op high en 1024x768)
Dit is echt raar
Op xp was het dan ook een echte slide show....
Win2k loopt compleet soepel
Andere spellen doen het onder xp wel prima
Meer mensen die dit ondervinden ?
Specs P4 2.6@3.12 1gb dualchannel 400mhz 9800pro@xt msi pe875I
Alles draait op zijn max pci en agp bus ook getweaked.
Ik ben de weg kwijt
nou bij mijn systeem gaf die ook medium computer aan! terwijl alles maximum super gaat
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Anoniem: 119137
Vraag me af wat voor systeem je dan nodig hebt voor maximum detail lol.darkphoenix schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:21:
nou bij mijn systeem gaf die ook medium computer aan! terwijl alles maximum super gaat

Anoniem: 138411
ik heb slomo DM gespeelt en 1 persoon had een vlag en die kon je afpakken door hem te mollen, ik heb paar keer de vlag gehad en zag toen onder in beeld een balkje volopen maar lukte me niet om hem helemaal vol te krijgen omdat iedereen dan achter mijn ass aanging. maar wat gebeurt er als je dat balkje volkrijgt? neem aan dat het iets met die slomo mode te maken heeft ofnie?
De multiplayer demo draait veel soepeler dan de single player demo vind ik Ik vind het spel er op high settings natuurlijk mooier uitzien, maar tijdens multiplay zet ik liever alles op medium - low of off. Dan zie je gewoon alles veel sneller (geen last van rook, je eigen schaduw..., vuur, reflecties op ramen enzovoort).
Enige nadeel tot nu toe: tijdens het starten van de game loopt de pc vaak vast (beeld naar standby). Moet persé de pc uitzetten en dan weer opstarten.
Bij mij onder XP ging alles wel goed. Resolutie bij eerste keer op 640 natuurlijk, computerspecs High en graphics op custom.
Enige nadeel tot nu toe: tijdens het starten van de game loopt de pc vaak vast (beeld naar standby). Moet persé de pc uitzetten en dan weer opstarten.
Bij mij onder XP ging alles wel goed. Resolutie bij eerste keer op 640 natuurlijk, computerspecs High en graphics op custom.
Weet iemand waarom bij mij de textures niet gefiltered zijn? 
Kheb al geprobeert met allerhande instellingen maar het helpt niet. Het lijkt wel softwaremode
Kheb al geprobeert met allerhande instellingen maar het helpt niet. Het lijkt wel softwaremode
Anoniem: 89184
Vreemd dat deze topic niet storm loopt op GoT want deze MP demo is prachtig
Gisteren meteen geinstalleerd en geprobeerd. Eerst even wennen maar de demo vind ik zeer verslavend.
Pluspunten van dit spel:
Mooie gfx / effecten
verslavende gameplay
wapens voelen goed aan
relatief snelle gameplay
Gisteren kwam ik niet verder dan 1:1 kill death ratio wat soms zeer frustrerend kan zijn. gelukkig is het nu al wat beter als je doorhebt hoe je 1 vs 1 aan moet gaan.
http://picserver.student.utwente.nl/t/54L9WQ96517K/730/w
Gisteren meteen geinstalleerd en geprobeerd. Eerst even wennen maar de demo vind ik zeer verslavend.
Pluspunten van dit spel:
Mooie gfx / effecten
verslavende gameplay
wapens voelen goed aan
relatief snelle gameplay
Gisteren kwam ik niet verder dan 1:1 kill death ratio wat soms zeer frustrerend kan zijn. gelukkig is het nu al wat beter als je doorhebt hoe je 1 vs 1 aan moet gaan.
http://picserver.student.utwente.nl/t/54L9WQ96517K/730/w
IP? Beetje snelle server?D1ON schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:50:
had m gister ook vanaf 6 uur gespeeld, ongeloofelijk vet
ik ben verslaafd aan dit spel! niet normaal.
ik had een plek gevonden in factory waar ik zonder 1 keer dood te gaan 35+ vermoord had en 3 hele guns leeg geschoten en moest toen op zoek naar nieuwe en met bloote handen vechten.... en ik overleefde het ook. echt heel mooi!
en ja valt mij ook op dat de topic zo rustig blijft! Hello!
ik had een plek gevonden in factory waar ik zonder 1 keer dood te gaan 35+ vermoord had en 3 hele guns leeg geschoten en moest toen op zoek naar nieuwe en met bloote handen vechten.... en ik overleefde het ook. echt heel mooi!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
darkphoenix schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:29:
MIsschien is iedereen er zo verslaafd aan dat ze spelen ipv hier te postenAnoniem: 89184 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:22:
Vreemd dat deze topic niet storm loopt op GoT want deze MP demo is prachtig
Goed man ! Zo leer je het spel het bestedarkphoenix schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:29:
ik ben verslaafd aan dit spel! niet normaal.

Vanavond ook "effe" gespeeld, heel erg vet ! Vette shootouts en vette wapens. Vind alleen wel 16 man in die mappen een beetje veel, ik prefereer 8 man in DM ofzo, heb je ook nog wat bewegingsvrijheid. Hoop dat de final version nog betere mappen heeft in MP.
Anoniem: 134162
Dit is gewoon een GE-WEL-DIG spel, het zou me niks verbazen als deze aan de haal gaat met beste game van het jaar.
Ik ben nu echt verslaafd aan dit spel
Err... niet een beetje te voorbarig?... Of is de retail versie al uit?
Ik mag hopen dat er aan de performance nog gigantisch gewerkt is want anders wordt het de grootste domper van dit jaar (wat trouwens al bijna om is) dus we hebben altijd volgend jaar nog!
Bedoel... met mijn systeempje op 1280x1024 blij mogen zijn met 20 fps???!...
Maar goed, de MP demo zal vast goed zijn... eerst maar ff de single player game afwachten...
Ik mag hopen dat er aan de performance nog gigantisch gewerkt is want anders wordt het de grootste domper van dit jaar (wat trouwens al bijna om is) dus we hebben altijd volgend jaar nog!
Bedoel... met mijn systeempje op 1280x1024 blij mogen zijn met 20 fps???!...

Maar goed, de MP demo zal vast goed zijn... eerst maar ff de single player game afwachten...
Anoniem: 134162 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:13:
Dit is gewoon een GE-WEL-DIG spel, het zou me niks verbazen als deze aan de haal gaat met beste game van het jaar.
[ Voor 15% gewijzigd door Darth Malak op 01-10-2005 01:50 ]
Ik kan de MP demo niet starten. Bij het opstarten krijg ik alleen een zwart scherm, niet meer. Al een paar keer opnieuw geinstalleerd, andere installatiefile gedowned. Instellingen aangepast. Troubleshooter gelezen, ik weet het niet meer
k heb 1 gb ram. voor de sp demo was dit echt te weinig met settings beetje high, maar voor de mp demo is dit geen enkel probleem. meevaller dus!
~
Als het om het systeem in je sig gaat, dan doe je echt iets fout als je 't niet goed op 1280x1024 high kunt draaien? Ik kan 't al bijna op high draaien, laat staan 2Gb ram + G7800GFXpulleke schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 01:49:
Err... niet een beetje te voorbarig?... Of is de retail versie al uit?
Ik mag hopen dat er aan de performance nog gigantisch gewerkt is want anders wordt het de grootste domper van dit jaar (wat trouwens al bijna om is) dus we hebben altijd volgend jaar nog!![]()
Bedoel... met mijn systeempje op 1280x1024 blij mogen zijn met 20 fps???!...![]()
[...]
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Vreemd, bij mij loopt het op een bepaalde locatie in de MP demo de ene keer wel soepel de andere keer weer niet 
Ik heb het nu alle maal zowat op het laagst nu loopt het wel lekker
.
Als ik de gamma verander in het menu dan loopt het spel vast, verder is het nog nergens bij vastgelopen, iemand anders ook dat probleem?
X800XT PE
2gig geheugen
AMD Athlon 64 3500+
Cat. 5.9 (omega)
Ik heb het nu alle maal zowat op het laagst nu loopt het wel lekker
Als ik de gamma verander in het menu dan loopt het spel vast, verder is het nog nergens bij vastgelopen, iemand anders ook dat probleem?
X800XT PE
2gig geheugen
AMD Athlon 64 3500+
Cat. 5.9 (omega)
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Dat is een aardige leuke pc die je daar hebt. Ik heb bijna dezelfde opstelling: zie signatureRAZORDUDE schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:04:
Vreemd, bij mij loopt het op een bepaalde locatie in de MP demo de ene keer wel soepel de andere keer weer niet
Ik heb het nu alle maal zowat op het laagst nu loopt het wel lekker.
X800XT PE
2gig geheugen
AMD Athlon 64 3500+
Cat. 5.9 (omega)
Speel deze demo 'slechts' 1024x768 met AF iig van 4x. De meeste effecten en gfx op maximum en een aantal op medium. Heb het ingesteld via de auto detection optie en heel af en toe een beetje lag met veel personen in een kamer.
Zonet 2 uur aan deze demo gespandeerd, enorm verslavend 
Meestal op 1 van de FEAR.de official servers. Kwam aan het einde van de ronde een ene DannyFX tegen, stond iets van 85 kills en 8 deaths. Ja moet toegeven, was wel een beetje een newb server. Liep steeds met pistols te schieten.
De volgende ronde ging het gelukkig wat beter
Meestal op 1 van de FEAR.de official servers. Kwam aan het einde van de ronde een ene DannyFX tegen, stond iets van 85 kills en 8 deaths. Ja moet toegeven, was wel een beetje een newb server. Liep steeds met pistols te schieten.
De volgende ronde ging het gelukkig wat beter
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 01-10-2005 23:40 ]
Bij mij liep het ook niet allemaal lekker. Alles op maximum zonder AA/2x AF. Dat liep dus niet goed, ik heb toen bij computer options de multyplayer physics op medium gezet. En bij graphics het texture detail van max naar med gezet. Hij gaat nu als een trein zonder haperingen op 1280x960.RAZORDUDE schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:04:
Ik heb het nu alle maal zowat op het laagst nu loopt het wel lekker.
X800XT PE
2gig geheugen
AMD Athlon 64 3500+
Cat. 5.9 (omega)
amd 64 3000@2.2
1 gb
6800 ultra (445/1220)
Tja... Mijn ervaringen zijn die zoals wel meer mensen ze hebben met een high-end systeem. Met deze specs zou ik verwachten op 1280x1024 alles max te kunnen draaien maar dan nog zakken de framerates soms behoorlijk in... Geen haperingen e.d., dat is wel verholpen na het vervangen van mijn RAM!
Misschien ligt het aan de dual core en aan de drivers die nog niet geoptimaliseerd zijn daarvoor. En voor de 7800 GTX trouwens.
Misschien ligt het aan de dual core en aan de drivers die nog niet geoptimaliseerd zijn daarvoor. En voor de 7800 GTX trouwens.
Locutus-of-Borg schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 15:24:
[...]
Als het om het systeem in je sig gaat, dan doe je echt iets fout als je 't niet goed op 1280x1024 high kunt draaien? Ik kan 't al bijna op high draaien, laat staan 2Gb ram + G7800GFX
Hmm vreemd ik kan niet editten
Maarja wat ik er nog bij wilde zeggen is dat je dat ook maar ff proberen. Op jouw systeem moet het toch lekkerder draaien dan op de mijne zou je zeggen
Net de MP demo geinstalleerd alleen ik zie geen servers verschijnen waar ik op kan spelen!
(waar zit de console knop btw)
(waar zit de console knop btw)
Linksboven kun je servers vinden, staat "find new servers" ofzo iets
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Thnx, tis nog vroeg voor mij, dacht dat het weer aan mijn firewall lag!Cthulhu schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:20:
Linksboven kun je servers vinden, staat "find new servers" ofzo iets
En nu ff kijken of deze game echt zo geweldig is en draait op mijn PC.
Anoniem: 156412
Ik heb de sp demo geprobeerd te downloaden op verschillende sites met verschillende download managers maar steeds kaptie met downloaden na ongeveer 500 mb en is dus nog niet klaar. Weet iemand waar het aan kan liggen? Ik heb wanadoo lite en geprobeerd op service pack 1 en 2
is je forceware up to date?Anoniem: 156412 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:15:
Ik heb de sp demo geprobeerd te downloaden op verschillende sites met verschillende download managers maar steeds kaptie met downloaden na ongeveer 500 mb en is dus nog niet klaar. Weet iemand waar het aan kan liggen? Ik heb wanadoo lite en geprobeerd op service pack 1 en 2
Anoniem: 51473
Ik kan het zo snel niet vinden in de topic, maar stond de datum van de release niet op de 3e van deze maand ?
Anoniem: 156412
jah waarschijnlijk komt het doordat mijn temp map te klein is
heb m snel groter gemaakt

Anoniem: 51473
LoL, leuke vraag.. Forceware drivers up to date omdat hij een bestand niet kan downen. Maar goed dat jij geen FAQ hoeft te maken
Anoniem: 10456
WhahahahAnoniem: 51473 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:45:
[...]
LoL, leuke vraag.. Forceware drivers up to date omdat hij een bestand niet kan downen. Maar goed dat jij geen FAQ hoeft te maken
Zeer goed spel btw, ik heb de MP demo draaien ga nu de SP maar es downloaden
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 02-10-2005 14:53 ]
firmware bedoelde ikAnoniem: 51473 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:45:
[...]

weinig slaap he
[ Voor 5% gewijzigd door Alsem op 02-10-2005 15:07 ]
Anoniem: 32955
F.E.A.R. Kan gePre-Ordered worden bij FreeRecordShop!!
Waar tevens vandaag ( laatste dag ) via internet 3 games halen 2 betalen actie is..
FYI
Waar tevens vandaag ( laatste dag ) via internet 3 games halen 2 betalen actie is..
FYI
WEET JE DAT ZEKER? ik heb 3 in de besteling geprobeerd maar zie nergens 3de gratis?Anoniem: 32955 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:55:
FYI
ja 3 buget games! niet nieuwe releases
[ Voor 6% gewijzigd door darkphoenix op 03-10-2005 11:22 ]
er staat duidelijk in die folder tot en met 2 oktober. dus gisteren (zondag)Anoniem: 32955 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:55:
FYI
Anoniem: 32955
Aaah *KOTS*
collega van mij had z'n horloge nog op 2 oktober staan
maar het WAS incl. pre order en nieuwe releases, dus echt Alle games.. ! Wachten maar op de volgende keer

Bestel je gewoon via een echte webshop en dan ben je net zo voordelig uit als het dure dixons.
Anoniem: 58485
Ben de MP versie aan het downen.. hoorde er dit weekend pas van dat de mp demo uit is 
Gespeeld
Erg gaaf.. alleen was er het vermoeden dat 2 mensen aan het cheaten waren. Constant headshots...
Gespeeld
Erg gaaf.. alleen was er het vermoeden dat 2 mensen aan het cheaten waren. Constant headshots...

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 58485 op 03-10-2005 17:29 ]
mooie game. heb alles op laag gezet, en kon lekker soepel spelen op 800x600.
heb toen even alles op max gezet en 1024x768. IK SCHROK. Wat een verschil!
De sfeer, de graphics zijn ongelofelijk. Had ik maar een beter systeem,
want het gaat te langzaam wanneer ik de goodies wil zien
Om competetief te zijn moet ik alles op minimum draaien.
Heb een Athlon X2 3800+, 2 GB RAM, Radeon X800GT 128 MB, Maxtor SATA 250GB.
Beetje jammer!
De Factory wordt wel saai op een gegeven moment. Ik heb denk ik 4 uur gespeeld.
BF2 Demo kon ik langer spelen dan F.E.A.R. Ik ben dus benieuwd of het spel me ook
genoeg kan boeien als ik het koop.
Beetje jammer!
BF2 Demo kon ik langer spelen dan F.E.A.R. Ik ben dus benieuwd of het spel me ook
Jij zult de game echt goed moeten kunnen draaien met dat systeemspazmaster schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:14:
mooie game. heb alles op laag gezet, en kon lekker soepel spelen op 800x600.
Beetje jammer!
Bij mij draait het ook zonder al te veel problemen.
Anoniem: 63975
Ik zat zonet die MP demo te spelen en kwam zowaar een bot tegen... best grappig dat ze nu al een bot hebben gemaakt..... cheaten zou ook wel gebeuren, maarja n00bs heb je altijd
Yep helaas, sommige mensen moeten games altijd verpesten. Dat zal wel nooit veranderenAnoniem: 63975 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:49:
Ik zat zonet die MP demo te spelen en kwam zowaar een bot tegen... best grappig dat ze nu al een bot hebben gemaakt..... cheaten zou ook wel gebeuren, maarja n00bs heb je altijd
Ben benieuwd hoe ze in de final de MP gaan aanpakken, met stats etc, Punkbuster.
Als je je 3800 OC'ed naar 2500mhz compenseert dat misschien je iets mindere videokaart. Zou je hem misschien toch met wat meer detail kunnen spelen.
Anoniem: 119137 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:23:
[...]
Jij zult de game echt goed moeten kunnen draaien met dat systeem
Bij mij draait het ook zonder al te veel problemen.
haha grappenmaker.spazmaster schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:14:
Had ik maar een beter systeem,
Beetje jammer!
makkie 2500pulleke schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:34:
Als je je 3800 OC'ed naar 2500mhz compenseert dat misschien je iets mindere videokaart. Zou je hem misschien toch met wat meer detail kunnen spelen.
[...]

tijdens online play sprong een gast en nailde hem teken het plafond!
[ Voor 52% gewijzigd door darkphoenix op 04-10-2005 01:39 ]
Ik ging even bij de MP demo kijken wat het uitmaakt of ik met 1024x768. speel of op 640x480. Het is echt 3 keer zo makkelijk op de lage settings, doordat alles zo licht is. Best wel flauw eigenlijk..maargoed dat is eigenlijk meestal zo, alleen hier viel het me echt op. Wat me eigenlijk vooral stoorde aan de MP was het slechte spawnen. Het spawn killen gaat veels te makkelijk, een spawnprotectie zou helpen...
Khebbun ander probleem. Bij mij start de hele demo niet eens
op een andere pc werkt dezelfde DL wel maar op m'n eigen pc (Asus A7M266D 2x MP2000+, 1,5gb ram, Radeon 9700Pro, SoundBlaster Live! value, zat HD ruimte, laatste drivers) klik ik de snelkoppeling aan... het pijlte verandert in een pijltje met zandloper, dat blijft dan zo 2 tot 3 seconden en daarna is het afgelopen. Proces is dan ook verdwenen in de taskmanager, en ik krijg ook geen webpagina te zien.
Kheb dus al de laatste drivers geprobeerd, een werkende MP demo gekopieerd, nieuwe install, nieuwe download. Maar het mag allemaal niet baten. Kan op het I-Net zo ook niets vinden wat dit specifieke probleem beschrijft
. Heb ook met de config(.exe) al gespeeld met alle mogelijke combinaties van settings, maar ook niets. Wat wel werkte was de SP demo....
Kheb dus al de laatste drivers geprobeerd, een werkende MP demo gekopieerd, nieuwe install, nieuwe download. Maar het mag allemaal niet baten. Kan op het I-Net zo ook niets vinden wat dit specifieke probleem beschrijft
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Heb je een firewall draaien?
Standaard windows firewall, maar de pc waar de demo wel op draait, is beter dichtgetimmerd met virusscanner en firewall dan m'n eigen pc.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Zegt niets... ik zou toch 's ff naar m'n windows firewall instellingen kijken.
Dat is wel jammer ja, dat als je eerlijk wilt spelen dat je dan eigenlijk veel setting op laag moet zetten.spazmaster schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:14:
Beetje jammer!
Ik weet nog niet wat ik ga doen, als je alles op het laagst zet zie je idd veel meer dan op hoogste kwaliteit.
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Anoniem: 134162
misschien een stomme vraag maar hoe kan ik die reso op 1280x1024 zetten.
Verder is het een top spel vooral mp, daar ben ik nu echt verslaafd aan
Ik speel ook alles op laagste, speelt gewoon veel lekkerder. Vindt het ook jammer, het is vooral bij dit spel waarbij dit opvalt, ik heb dit niet bij CoD wat ik al jaren speel.
Anoniem: 102844
in the user directory ga je naar settings.cfg die open je bijv. in kladblok dan screenheight en screenwidth aanpassen..Anoniem: 134162 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:35:
misschien een stomme vraag maar hoe kan ik die reso op 1280x1024 zetten.
Anoniem: 90180
Spel draait bij mij perfect op 1024. Maar ik heb alleen geen geluid ?? Al mijn andere games doen het wel gewoon en ook heb ik geluid in windows. Iemand hetzelfde probleem ?
Heb even de hele firewall uitgezet, MS antispyware ook direct naar de hoek verwezen, fear opnieuw geinstalleerd op een andere HD (10gb free space) en exact hetzelfde
Het is een golf van actie die map met 14/16 man. Met een enkele hakkeling in het begin is het prima te doen op een resolutia van 1024 x 7(nogwat).
Alleen heb ik nu al een enorme pesthekel aan die wapenloze sliding mafkezen, heel lastig om neer te knallen en ze doen een sliding en jij gaat dood
.
Maar hoe doe je zo'n unarmed sliding attack?
Alleen heb ik nu al een enorme pesthekel aan die wapenloze sliding mafkezen, heel lastig om neer te knallen en ze doen een sliding en jij gaat dood

Ter land, ter zee en in de kroeg
ik denk dat hij die slide bedoelt (en niet de kick),Christiano007 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:03:
Het is een golf van actie die map met 14/16 man. Met een enkele hakkeling in het begin is het prima te doen op een resolutia van 1024 x 7(nogwat).
Alleen heb ik nu al een enorme pesthekel aan die wapenloze sliding mafkezen, heel lastig om neer te knallen en ze doen een sliding en jij gaat dood![]()
.
dan moet je eerst bashen en dan bukken.
Volgens mij kun je ook gewoon bij display paar x op resolutie drukken??????Anoniem: 102844 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:45:
[...]
in the user directory ga je naar settings.cfg die open je bijv. in kladblok dan screenheight en screenwidth aanpassen..
Dat is max 1280x960 ipv 1024 dacht ikkoosjebram schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:24:
[...]
Volgens mij kun je ook gewoon bij display paar x op resolutie drukken??????
Kan er eens een keer niet gepraat worden over FPS, resoluties en performance tweaks? Zou het topic wat plezieriger maken om te lezen.
De multiplayer demo is iig echt supertof. Echt geweldig. Weet niet wat er precies zo goed aan is, want op de slowmo na is het niks bijzonders. Maar het verveelt niet.
De multiplayer demo is iig echt supertof. Echt geweldig. Weet niet wat er precies zo goed aan is, want op de slowmo na is het niks bijzonders. Maar het verveelt niet.
iddTMC schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:11:
Kan er eens een keer niet gepraat worden over FPS, resoluties en performance tweaks? Zou het topic wat plezieriger maken om te lezen.
uhhh
beste mensen als ik het niet verkeerd heb dan is hier een nieuwe driver 81.84 met ......dual core support. hij is net vrijgegeven op nzone!
http://www.nzone.com/obje...oads_rel70betadriver.htmlBeta Driver - Windows
XP / 2000
ForceWare Release 80
Version: 81.84
Release Date: October 4, 2005
BETA Driver for Black and White 2
U.S. English
File Size: 17 MB
Release Highlights:
BETA driver to support the availability of the game Black and White 2
Mixed vendor support for NVIDIA SLI
Performance enhancements for Dual-core CPUs
PureVideo high definition de-interlacing support
Usability enhancements when connecting to an HDTV
For a full list of known issues please view the Release Notes
Microsoft® DirectX® 9.0c and OpenGL® 2.0 support
ik wil ff benchen!
morgen wel 7 uur werken.
maar dualcore support!!! geil!! net voordat de nieuwe ati kaart wordt onthult!
en wat heeft dat met deze game te maken?
wel leuk spel trouwens, alhoewel ik de twee mappies al wel beetje zat ben. Ook zie ik het nut van die Slowmo niet echt in, doe maar gewoon TDM of CTF

wel leuk spel trouwens, alhoewel ik de twee mappies al wel beetje zat ben. Ook zie ik het nut van die Slowmo niet echt in, doe maar gewoon TDM of CTF
What's in the case?
uhhh dat er voor dualcore gebruikers een flinke winst in zit!Ron!n schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 01:31:
en wat heeft dat met deze game te maken?![]()
Iemand nog een suggestie voor het probleem wat ik een paar posts terug beschreef ?
Anoniem: 90180
Heb het nog even gespeeld (zonder geluid), en moet zeggen dat het me totaal niet kan boeien. Vind de gameplay 10x niks. Spel ziet er heel mooi uit met die schaduwen etc, maar meer is het niet.
Ik houd het wel bij CSS, BF2 en COD2.
Klinkt leuk maar er is nog geen 8x.xx driver uitgekomen die echte winst leverde en dat dit niet ten koste gaat van de (beeld)kwaliteit.
Voorzover ik nu kan zien is de winst 1% a 2%...
Voorzover ik nu kan zien is de winst 1% a 2%...

darkphoenix schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 01:59:
[...]
uhhh dat er voor dualcore gebruikers een flinke winst in zit!
Tja, kijk ff in je eventlog, draai dxdiag, kijk of er in de FEAR folder een logfile staat die misschien aangeeft wat het probleem is...
C.44 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 02:57:
Iemand nog een suggestie voor het probleem wat ik een paar posts terug beschreef ?
Zijn er mensen die ook last hebben van geluidsproblemen tijdens en na het spelen van FEAR MP demo in Windows. Gaat om een SB Live 5.1, laatste drivers etc, iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Ik moet de pc rebooten om weer normaal geluid te krijgen zonder tikken en haperingen erin ...

Anoniem: 102844
CSS, BF en COD2 boeit ook geen drol als je geluid uitzet.. lekkere vergelijking.. geen geluid..Anoniem: 90180 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 08:09:
Heb het nog even gespeeld (zonder geluid), en moet zeggen dat het me totaal niet kan boeien. Vind de gameplay 10x niks. Spel ziet er heel mooi uit met die schaduwen etc, maar meer is het niet.

FEAR boeit me stukken meer dan CSS iig, das alleen start ronde -> gooi granaten -> knal knal, of camp camp -> einde ronde -> start ronde .. etc.. me iets te veel herhaling.
ik weet het is subjectief, maar vind FEAR toch een fijne actie FPS met gelikte graphics en de SP lijkt me ook zwaar vet.
Kreeg een mailtje van Informatique dat FEAR 18 oktober beschikbaar is voor EUR 40,-
mss oud nieuws maar ik meld het toch maar even....
mss oud nieuws maar ik meld het toch maar even....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik heb demo gedownload en geinstallerd. (te vooren alles geupdate)
Maar helaas blij met onderstande meelding.
A required security module can not be activated. This program can not be executed".
Hoe kan je het oplossen ???
Maar helaas blij met onderstande meelding.
A required security module can not be activated. This program can not be executed".
Hoe kan je het oplossen ???
Ik heb het al gemerkt; fear is echt een singleplayer game.
Heb net ff een uurtje de multiplayer gedaan en vond het maar niets; veel te donker om lekker te fraggen + wapens zijn ongebalanceerd. Iedereen rent als een dolle hond naar de rockterlanchers ergens in het veld en daarmee kan je behoorlijk wat kills maken.
Verder is de penetrator gun veeeeeel te sterk vaak ben je echt kansloos (en dan heb ik het nog niet eens over de super sterke unarmed attack
)
Ik denk wel dat de singleplayer wel wat word.
Lekker in het donker spelen met een headset.
Heb net ff een uurtje de multiplayer gedaan en vond het maar niets; veel te donker om lekker te fraggen + wapens zijn ongebalanceerd. Iedereen rent als een dolle hond naar de rockterlanchers ergens in het veld en daarmee kan je behoorlijk wat kills maken.
Verder is de penetrator gun veeeeeel te sterk vaak ben je echt kansloos (en dan heb ik het nog niet eens over de super sterke unarmed attack

Ik denk wel dat de singleplayer wel wat word.
Al die guns die je op noemt voor de MP vind ik minder dan de G2A2 eigenlijk, en er zijn zat anderen met een andere voorkeur, zijn er ook die zweren bij die gun met 50 kogels in de clip. En weer anderen gebruiken niks anders dan die gun die alleen bursts kan. Guns zijn prima balanced, punt is alleen dat de HV Penetrator ook n00b geschikt is omdat ie geen recoil kent. En de unarmed attacks kun je prima tegen verdedigen, je doet iets fout wanneer iemand in melee range kan komen voordat je hem dood hebt met een vuurwapen.PuDy schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:49:
Ik heb het al gemerkt; fear is echt een singleplayer game.
Verder is de penetrator gun veeeeeel te sterk vaak ben je echt kansloos (en dan heb ik het nog niet eens over de super sterke unarmed attack)
Ik denk wel dat de singleplayer wel wat word.Lekker in het donker spelen met een headset.
Rocket Launchers zijn verder ook niet alles, ammo/reload is sloom en de splash valt nog best mee, zelfde geldt voor de andere 'grote' guns, hebben allemaal behoorlijke nadelen tov gewone wapens. Guns zijn prima balanced.
Anoniem: 147382
voor zover ik weet draait et gewoon op de Doom 3 engine maar met een paar aanpassingen. Ik heb nie alle posts van tevoren geleze (zijn der ook wel erg veel
) mah der leek wat onduidelijkheid over.
Verder is het spel gevoel een mengeling van CS en Quake3, het online aimen lijkt best veel op quake3 en zit weinig lag in, ook hebben guns in de demo heel weinig spreiding ookal lijkt et veel omdat de crosshairs groter worden.. maar dat heeft geen tot heel weinig invloed op de spreiding van kogels.
Der zit geen stravejump etc in maar ik vind de multiplayer best goed spelen eigenlijk
Wat ook opvalt is dat de multiplayer demo heel anders (vele malen beter) aanvoelt dan de singleplayer.
De singleplayer demo was niet vooruit te branden op mijn pc (3200+ 512mb ram (jaja....) + gF 6200)
terwijl de multiplayer demo vet soepel gaat terwijl der vrijwel geen verschil in levels te zien is... of de AI is vet vaag geprogrammeerd wat gewoon de hell is voor je proc... of ze hebben iets aangepast in de levels anyways de multiplayer demo speelt wel goed. Als q4 der niet aankwam had ik prolly fear wel vaak gespeelt
Verder is het spel gevoel een mengeling van CS en Quake3, het online aimen lijkt best veel op quake3 en zit weinig lag in, ook hebben guns in de demo heel weinig spreiding ookal lijkt et veel omdat de crosshairs groter worden.. maar dat heeft geen tot heel weinig invloed op de spreiding van kogels.
Der zit geen stravejump etc in maar ik vind de multiplayer best goed spelen eigenlijk
Wat ook opvalt is dat de multiplayer demo heel anders (vele malen beter) aanvoelt dan de singleplayer.
De singleplayer demo was niet vooruit te branden op mijn pc (3200+ 512mb ram (jaja....) + gF 6200)
terwijl de multiplayer demo vet soepel gaat terwijl der vrijwel geen verschil in levels te zien is... of de AI is vet vaag geprogrammeerd wat gewoon de hell is voor je proc... of ze hebben iets aangepast in de levels anyways de multiplayer demo speelt wel goed. Als q4 der niet aankwam had ik prolly fear wel vaak gespeelt
't is in ieder geval niet een aangepaste doom 3 engine... zoveel weet ik wel zeker.
Monolith maakt al jaren hun eigen engine (en ze noemen 't ding altijd Lithtech, hoeveel er van de oude engines elke keer overblijft weet ik niet)Anoniem: 147382 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:24:
voor zover ik weet draait et gewoon op de Doom 3 engine maar met een paar aanpassingen. Ik heb nie alle posts van tevoren geleze (zijn der ook wel erg veel) mah der leek wat onduidelijkheid over.
Loopt ie echt zoveel beter met 2 gig extra of heeft een X2 3800+ meer nut?
2GB heeft meer nut denk ik. Ik merk nog niet eens dat mijn processor het niet aan kan (XP2600+), maar 1GB meer geheugen merk ik zeker wel. Ben meteen van het swappen af (ik had al 1GB).
FEAR is gewoon signle threaded dus aan een X2 heb je in ieder zeker GEEN meerwaarde.
2gb natuurlijk wel... Er wordt al maanden beweerd dat je 2gb nodig hebt voor FEAR. Als je deze thread gelezen had had je dat geweten!
2gb natuurlijk wel... Er wordt al maanden beweerd dat je 2gb nodig hebt voor FEAR. Als je deze thread gelezen had had je dat geweten!
Aight! schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:22:
Hij loopt met 1536MB ook prima ^^Aight! schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:22:
Weet iemand of er een FPS cap op het FEAR SP demo zit? En zo ja, hoe deze omhoog te schroeven.
Het lijkt erop dat mijn framerates in brokken van 50 gaat... Dus some blijf ik een tijdje steken op precies 50 of precies 100?? Zelfs bij het lopen dus.
Het lijkt erop dat mijn framerates in brokken van 50 gaat... Dus some blijf ik een tijdje steken op precies 50 of precies 100?? Zelfs bij het lopen dus.
Ik hoop dat er een console in de full version komt, zodat ik mijn controls kan tweaken, miniscripts maken etc.
heeft dat niet met je vsync te maken ?Darth Malak schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:40:
Weet iemand of er een FPS cap op het FEAR SP demo zit? En zo ja, hoe deze omhoog te schroeven.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Kan ja... maar dan begrijp ik nog niet waarom hij de ene keer 50 is en de andere keer bij wijze van spreke 100... Maar ik zal er eens naar kijken.
edit>> lijkt inderdaad aan de Vsync te liggen... FPS zijn zonder lager!
edit>> lijkt inderdaad aan de Vsync te liggen... FPS zijn zonder lager!

[ Voor 22% gewijzigd door Darth Malak op 07-10-2005 23:50 ]
Anoniem: 115092
WAS je ookAnoniem: 98590 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:41:
En ik maar denken dat ik hip WAS met 768mb
Tis net waar je van houdt, vind dat je CSS nu iig wel erg afzeikt. Kan fear zo ook wel beschrijven. Tis spawne, schieten ff campen .....Anoniem: 102844 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:09:
[...]
CSS, BF en COD2 boeit ook geen drol als je geluid uitzet.. lekkere vergelijking.. geen geluid..![]()
FEAR boeit me stukken meer dan CSS iig, das alleen start ronde -> gooi granaten -> knal knal, of camp camp -> einde ronde -> start ronde .. etc.. me iets te veel herhaling.
ik weet het is subjectief, maar vind FEAR toch een fijne actie FPS met gelikte graphics en de SP lijkt me ook zwaar vet.
Ik vrees dat de MP een stille dood zal sterven net zoals bij Doom3. De gameplay is te houterig. Zelfs als ik de grafische settings drastisch verlaag blijft dit zo. Vreemd en jammer.
Omdat ik MP gameplay belangrijker vind dan SP, spendeer ik deze maand liever 60 euri aan Quake4.
Omdat ik MP gameplay belangrijker vind dan SP, spendeer ik deze maand liever 60 euri aan Quake4.
~
het is een persoonlijk iets! ik vind fear wel heel gaaf online maar als het me heel lang kan boeien als ik de single player uitgespeeld heb weet ik niet!
zijn dan weer genoeg andere spelen
zijn dan weer genoeg andere spelen
De graphics zijn goed maar als je nu nog eens HL2 zou spelen op een hoge resolutie met alles max kom je er achter dat HL2 toch wel vet heftiger was!
Ik heb de SP demo no zo'n 30x gespeeld. Speel hem iedere keer na het installeren van een nieuwe beta driver en iedere keer valt me op dat het met de details toch wel tegenvalt.
FEAR is niet slecht maar ik heb mijn mening bijgesteld van WOW tot.... nize....
Ik heb de SP demo no zo'n 30x gespeeld. Speel hem iedere keer na het installeren van een nieuwe beta driver en iedere keer valt me op dat het met de details toch wel tegenvalt.
FEAR is niet slecht maar ik heb mijn mening bijgesteld van WOW tot.... nize....
djmantri schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 22:07:
gameplay houterig?
vind ik wel meevallen
het is meer een soort quake alleen dan zonder dat door de lucht heen springen en met beetje realistische wapens
graphics zijn gewoon goed... en die slomo is gewoon erg vet!
sorry hoor maar of je kijkt door een kapotte bril heen
of je bent gewoon te erg verwend
dit spel loopt goed op vele 3d kaarten en dat vind ik al erg knap (om het er dan zo mooi uit te laten zien)
maarja als je hl2 al megamooi vond (wat volgens mij ook wel redelijk was) maar er was geen sfeer vond ik en dat vind ik hier wel terug
bovendien vind ik de leveldesign veel beter (die dm map is erg goed gedaan en zo horen dm maps ook te zijn imo)
btw hl2 op max heeft veel hogere eisen dat dit spel en aangezien ik hem hier moeiteloos op high kan draaien vind ik het prima
of je bent gewoon te erg verwend
dit spel loopt goed op vele 3d kaarten en dat vind ik al erg knap (om het er dan zo mooi uit te laten zien)
maarja als je hl2 al megamooi vond (wat volgens mij ook wel redelijk was) maar er was geen sfeer vond ik en dat vind ik hier wel terug
bovendien vind ik de leveldesign veel beter (die dm map is erg goed gedaan en zo horen dm maps ook te zijn imo)
btw hl2 op max heeft veel hogere eisen dat dit spel en aangezien ik hem hier moeiteloos op high kan draaien vind ik het prima

Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!
Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!