Ok heb net de MP demo binnengehaald via de mirror op gamershell (al hier iets eerder gepost). Heb uiteraard even een testje gedraaid en mijn average FPS is 27. Ik draai 1024x768 en alles ongeveer op medium. Zodra ik ongeveer 25 FPS heb hoor je mij niet meer klagen. Graphics is bij mij (gelukkig) echt zwaar onder geschikt aan
gameplay.
Specs
Windows XP Pro +SP2
AMD Athlon 64 XP 3200+
1600 MB DDR
ATI Radeon 9800 Pro (128 MB)
Ik heb tot nu toe Elim, DM, SlowDM en CTF gespeeld. Ik vind elimination tot nu echt het leukste maar dat komt omdat ik vroeger fanatiek Ravenshield gespeeld heb en daar werkt gewoon lekker DM speelstijl niet zo goed

De bedoeling is dus bij Elim. dat je als laatste over blijft en de rest fragged of liever nog laat fraggen

De graphics vind ik echt subliem voor een multiplayer FPS zeker aangezien de gameplay er niet onder lijd. En wat me opviel toen ik voor het eerste een Elim map binnenkwam en wat players volgde was die
eery muziek op de achtergrond. Past er wel goed bij. Alhoewel ik dit later meestal uitmik om wat beter op de SFX te kunnen reageren. Twee minpuntjes dan nog: Vanwege de demo nog wat kleine maps. Alhoewel dit misschien ook een plus is omdat het lekker close-combat is. Wel naar is de spawnplekken. Die zijn ook lekker close

Spawn je, krijg je direct weer de bullet-time death animation te zien omdat je van achter of ergens bent gefragged. Maar misschien wilde ze voor de demo zoveel mogelijk spelers op een map accomoderen.
Conclussie: Gameplay++ en dat is wat voor mij telt. Vuurgevechten echt lekker intens. Daarnaast ook nog eens mooi graphics. Kortom.
8.5 / 10
[
Voor 6% gewijzigd door
seamus21 op 30-09-2005 01:21
]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...