Iedereen kent wel de lelijkste kast van Aopen. Dat is dan mijn persoonlijke mening, en ik zag het als een uitdaging om hem mooi te krijgen.
Mijn Systeem:
AMD Athlon(TM)XP 1800+ (1,53 GHz)
786 DDR-ram (333MHz)
GeForce FX5200 (128mb) <<==== is aan vervanging toe maar ga laptop kopen.
maar op me videokaartje zitten wel 2 17Inch monitoren aangesloten.
Aopen DvD-brander, en een Aopen CD brander
Mijn eigen gemaakte BayBus die schakeld tussen 5 en 12 volt, met daarnaast een indicatie ledje.
Ik heb qua audio een Creative Soundblaster 24bits 7.1 kaart, en heb er een logitech X530 (5.1) op aangesloten.
En wat echt alles verslaat is: MX1000 van logitech. Echt de beste muis van de eeuw

.
Veel doe ik niet met me pc dus hoef niet veel hoge eisen te hebben. Ben voornamelijk bezig met het designen van websites.
*****Mijn Project*****
Ik heb wat research gedaan op internet naar vette logo's/cut-outs, en heb zo mijn cutout ook gevonden. Het was van origine van een bedrijf dat deed aan Laser Cut-Outs. heb het vervolgens vergroot en Gespiegeld. Toen in gekerft met een Ijzer pen. Oke daarna nam ik mijn mooie Side Panel en maakte er logo op met de Dremel© door stukje voor stukje het logo eruit te halen.
Ok dan nadat ik alles eruit had gehaald alles lekker opschuren en lekker veilen van dit:
Met dit als resultaat:
Toen ben ik hem maar gaan spuiten met Metallic Blue van Hammerite nadat ik alles had afgenomen met amoniak.
Vervolgens aan de top begonnen, met het logo hetzelfde gedaan. Research, edit en toen dremel-klaar gemaakt.
En final cut-out is dan wel anders geworden dan het idee dat ik had, maar dit vond ik iets meer "EIGEN", heeft wel iets.
En ja natuurlijk moet die ook lekker in de verf staan, het verf process was zeer gemakkelijk ongeveer 5lagen echt heel nice geworden.
Plexiglas erachter geplant, en ff alles weer in elkaar gezet, top weer vast gemaakt met pop-nagels. (reflectie in plexiglas komt door flits ofzow

)
En tot slot heb ik me gehele systeem in elkaar gezet en me voeding gesleeved(blue uv sensetive) , en me connectors vervangen door groen uv sensetive, en hoe kan het ook anders BlackLight CCFL's erin gezet. Ik krijg binnenkort ook 2 Blauwe CCFL's binnen

.
Zoals je ziet is me baybusje wel nice recht, het schakelsysteem is echt vet raar met indicatie lampjes enzo, maarja me vader was electrishien. Dus hij heeft me geholpen(alleen met het denk werk), kan het zelf ook wel
Denk dat ik er wel in geslaagd ben om hem mooi te maken. Maar wil nog in me front een blowhole maken, maar weet niet hoe dat netjes moet
Laat me weten wat jullie ervan vinden.
offtopic: ik heb wel een mooie blowhole gezien tussen de kleine mod topic nr11.