HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)[Deel 7]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.402 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:58
Over de batterijduur ben ik dus totaal niet tevreden.. Ik denk ook dat dit door het gebruik van mort saver komt..

Als ik mijn telefoon rond 1uur 's middags van de adapter afhaal.. dan is deze de volgende ochtend leeg.. (Ok, ik kijk dan misschien een kwartiertje een divx in pocket xvid formaat met betaplayer maar toch.. :? )vind dit echt belachelijk weinig zeker omdat het scherm vaak uitstaat

Tevens word ik er niet goed van dat ik mijn telefoon niet normaal kan uitzetten.. Dat gekloot met die powerknop heb ik weinig zin in (ene keer moet je em lang ingedrukt houden, dan weer 1x indrukken.. dan weer lang indrukken maar dan gaat et scherm weer niet aan..)

Vind het een top telefoon.. Maar er zitten nog best veel ergernissen aan.. in mijn ogen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Dan zou ik mort saver er snel af halen. Ik haal ook veel betere tijden. Het is vrij simpel in mijn ogen dan :P.

Powerknop kort indrukken, hij gaat in soort van standby mode.
Powerknop lang indrukken, backlight gaat uit (heeft niet zo heel veel nut).

Ik denk dat je makkelijk een week kunt halen. Als je weinig belt, s'nachts flightmode aanzet en xscaler gebruikt :D.

Maar wat maakt het uit, om hem s'nachts aan de oplader te hangen?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:58
Hoedje schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:09:
Dan zou ik mort saver er snel af halen. Ik haal ook veel betere tijden. Het is vrij simpel in mijn ogen dan :P.

Powerknop kort indrukken, hij gaat in soort van standby mode.
Powerknop lang indrukken, backlight gaat uit (heeft niet zo heel veel nut).

Ik denk dat je makkelijk een week kunt halen. Als je weinig belt, s'nachts flightmode aanzet en xscaler gebruikt :D.

Maar wat maakt het uit, om hem s'nachts aan de oplader te hangen?
Jah, maar wat is dan een fatsoenlijk buttonlock programma :?

Bij elke telefoon is het een combinatie van 2 verschillende knoppen achter elkaar indrukken.. waarom kan dat hier ook niet gewoon..

Om 10x per dag die powerknop in te drukken, lijkt me ook niet zo'n geslaagd idee.. krijg een beetje het gevoel dat die knop na een aantal maanden zo kapot is (dat ie waarschijnlijk niet meer "klikt", het voelt niet echt zo degelijk aan)

en wat je zegt.. kort indrukken = standby mode... maar de background is nog wel te zien.. en als ik op de groene belknop druk op me tel. dan krijg ik gewoon het bel venster te zien.. lekker als ie in je zak zit en hij belt ineens iemand terwijl je dan nergens op drukt 8)7 .. lang indrukken van de powerknop heeft niet zoveel nut..

Ik heb btw een SPV M500.. het zal wel gewoon wenne zijn.. mijn vorige was een SPV E200.. en daar was ik gewoon super tevreden over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb eenmda compact met de rom van qtek erop staan
maar daarmee komen de sms niet binnen en als ik gebeld word dan krijgen ze
te horen dat het toestel buiten gebruik is.
wil eigenlijk graag weer de tmobile rom erop zetten die had er geen last van.
maar kan nergens vinden of dat gaat ..
of heeft iemand anders er ook last van gehad en de instellingen veranderd.?
groetjes Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je dan een hardreset moet doen. dan krijg je de shit weer terug als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:20
buttonlock is heel makkelijk: stel in bij lock buttons dat alleen de powerknop gebruikt mag worden en stel bij power in dat ie na een minuut uitschakeld. Hiermee krijg je een goede keylock (tenminste: voor mij issie goed genoeg, net zo goed als toetsenblokkering bij t610)

Maar even een ander vraagje: heeft iemand een goede theme creater? Dus waar je ook de Menu-balk en de New-balk van een figuur kan voorzien ipv alleen een kleur-verloop? Want dat zou ik toch wel erg leuk vinden, om nieuwe theme's te maken die er gewoon goed uitzien, ipv. dat stomme windows-theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:27:
[...]

XCPU scalar versie 2.87 is uit: http://forum.xda-develope...topic.php?p=115076#115076 of beter nog: http://www.immiersoft.com/whatsnew.htm

For the record: dit is een programmatje om je CPU mee terug te schalen wanneer hij niet gebruikt wordt zodat je batterijen langer meegaan
Werkt deze wel met de m500? Ik heb als laatste 2.85 geprobeerd maar die laat al het hele device hangen al als je het start.

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:24
Paultje3181 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:43:
buttonlock is heel makkelijk: stel in bij lock buttons dat alleen de powerknop gebruikt mag worden en stel bij backlight in dat ie na een minuut uitschakeld. Hiermee krijg je een goede keylock (tenminste: voor mij issie goed genoeg, net zo goed als toetsenblokkering bij t610)
Probleem is alleen dat als je dan 1 keer gebeld bent, dat je scherm dan weer aanstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen,

ik ben maar een leek en wilde mijn mda compact update nu blijk ik de verkeerde firmware erop te hebben gezet. Nu kan ik mijn mda niet gebruiken en staat er in mijn scherm serial v1.00 een harde en zachte reset werken niet.
Kan iemand mij helpen????????

groeten,

gucci122

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:33:
hallo ik heb eenmda compact met de rom van qtek erop staan
maar daarmee komen de sms niet binnen en als ik gebeld word dan krijgen ze
te horen dat het toestel buiten gebruik is.
wil eigenlijk graag weer de tmobile rom erop zetten die had er geen last van.
maar kan nergens vinden of dat gaat ..
of heeft iemand anders er ook last van gehad en de instellingen veranderd.?
groetjes Roy
Ik heb ergens in een voorgaand deel ook iets over dit probleem gelezen. Ikzelf had het volgende:
Ik heb een mda compact van tmobile-rom 1.01 naar Qtec-rom 1.11 geflashed en daarna alle progs opnieuw geinstalleerd. (Je moet dus geen backup terugzetten die je onder tmobile-rom 1.01 hebt gemaakt!)
Alles draaide perfect totdat ik na een hardreset een backup gerestored heb. (deze backup was gemaakt onder qtek-rom 1.11) Op een gegeven moment: geen SMS ontvangst meer!! (bellen ging wel)
Heb toen een hardreset gedaan en sms werkte weer perfect! Backup teruggezet en...geen sms!! Nu heb ik alle progs opnieuw erop gezet en alles werkt weer perfect. Het ligt dus niet aan de qtec-rom. (ben op zich hier erg tevreden over) Het probleem lijkt te ontstaan na het terugzetten van een backup. (Ik gebruik Sprite backup) Hieronder twee links, die ook naar soortgelijk probleem verwijzen...
http://www.pocketpc-club....ve/index.php/t-23462.html
http://www.pocketpc-club....forumid=32&threadid=52236

Ik zou zeggen, probeer een hardreset en (helaas) alle progs opnieuw installeren..
Bij mij werkt alles nu weer probleemloos!
Gegroet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:47:
[...]

Werkt deze wel met de m500? Ik heb als laatste 2.85 geprobeerd maar die laat al het hele device hangen al als je het start.

R
Check de 2e link eens: Daar staat dat sinds deze versie de Qtec 100/Magician etc goed wordt ondersteund en dat doet die ook. Alleen het is &@*#& shareware die niet aan autoscale doet en na 15x blokeerd. Dus ik heb het er weer afgegooid.

[ Voor 6% gewijzigd door Jochem op 29-05-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er gaat een gerucht dat dit toestel wordt vervangen door de HTC Wizard, specs schijnen nagenoeg hetzelfde te zijn alleen dan wel met WiFi.

Afbeeldingslocatie: http://www.msmobiles.com/users/1/archives/2005.5.29_144942/htc-wizard.jpg

Meer info: http://www.msmobiles.com/news.php/3869.html

[ Voor 18% gewijzigd door MaZo op 29-05-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

ik vertrouws msmobiles niet zo meer...

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paultje3181 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:43:Maar even een ander vraagje: heeft iemand een goede theme creater? Dus waar je ook de Menu-balk en de New-balk van een figuur kan voorzien ipv alleen een kleur-verloop? Want dat zou ik toch wel erg leuk vinden, om nieuwe theme's te maken die er gewoon goed uitzien, ipv. dat stomme windows-theme.
http://www.mcdeb.com/tmmcdeb/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds opzoek naar een prog. Dat:

Laat zien hoeveel belminuten je hebt verbeld.
Hoeveel smsjes je hebt verzonden.

Weet iemand zoiets..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ben ook nog steeds op zoek naar een programma waarmee je de pc kan besturen via bluetooth.

[ Voor 3% gewijzigd door Radical1980 op 29-05-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Waarschuwing voor mensen met een M500 van Orange en rom 1.06,
CPUScalar 2.87 werkt niet op deze pocketpc versie.
Wat er precies weet ik niet.. maar zogauw hij downscaled (naar bv. 208mhz) loopt
de m500 totaal vast.
Een vriend van me heeft hem ook geprobeerd op zijn m500 en heeft hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monski
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik heb idd precies het zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Radical1980 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:03:
Ben ook nog steeds op zoek naar een programma waarmee je de pc kan besturen via bluetooth.
vnc viewer geprobeerd? Dat doet toch precies wat je wil? Eerst koppel je je telefoon via bluetooth aan het internet en daarna ga je via vnc je pc besturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb nog even een ander vraagje over bluetooth. Ik heb eerst bluetooth even gebruikt, toen kreeg ik op de new balk een bluetooth icoontje. Toen bluetooth uitstond, kreeg ik het bluetooth icoontje met een streep er door. Dat is nu alleen weg, terwijl het juist zo makkelijk was om daarmee bluetooth snel aan te zetten. Mijn vraag is dus hoe krijg ik dat terug? Ik heb gekeken bij meerdere instellingen en het niet kunnen vinden...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:08:
Ik heb nog even een ander vraagje over bluetooth. Ik heb eerst bluetooth even gebruikt, toen kreeg ik op de new balk een bluetooth icoontje. Toen bluetooth uitstond, kreeg ik het bluetooth icoontje met een streep er door. Dat is nu alleen weg, terwijl het juist zo makkelijk was om daarmee bluetooth snel aan te zetten. Mijn vraag is dus hoe krijg ik dat terug? Ik heb gekeken bij meerdere instellingen en het niet kunnen vinden...
Heb ik ook gehad met de ROM vóór 1.11. Dan schakeld heel je BT uit. Als je je pda reset is het weer terug. Als je via start bij settings naar BT gaat en het tracht aan te zetten komt ie waarschijnlijk nu ook met de medling "no bt hardware found" of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:52:
Ik ben nog steeds opzoek naar een prog. Dat:

Laat zien hoeveel belminuten je hebt verbeld.
Hoeveel smsjes je hebt verzonden.

Weet iemand zoiets..?
DKToday

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3994_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of Phone dashboard... ben ik erg tevreden over.

Verder voor problemen met je phone speaker. Een keer blazen in de koptelefoon aansluiting kan wellicht helpen.

Programma's om je pc via BT te besturen zijn al eens voorbij geweest. Beetje zoeken heeft nog nooit iemand pijn gedaan hoor! Maar omdat een aantal daar toch wel te lui voor zijn. Ik ben zelf erg tevreden over RemotelyAnywhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
CLB schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:08:
[...]

uit de startpost dus:
Op onderstaande wijze wordt het mogelijk sms send notifications automatisch te ontvangen:

Tooltje downloaden: TRE Registry Editor
Opstarten --> HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Inbox/Setting
(zorgen dat die openstaat)
New -> DWORD
naam: SMSDeliveryNotify
waarde: 1

(Mocht je nix zien omdat je keyboard in de weg zit, gewoon blind "SMSDeliveryNotify" typen (zonder aanhalingstekens met hoofd en kleine letters) gevolgd door een enter, de waarde komt daarna wel, klik hem 1x aan (selecteren) en klik dan op edit -> modify -> waarde "1" geven)

@Kassad: ik lees al drie keer achter elkaar 'startpost, startpost, startpost'
Of post dan niks, of kopieer gewoon 't antwoord eventjes. Zo'n moeite is dat toch niet

@Sander-sp: dankje, wilde 't gewoon even weten (heb nog geen mda/ m500 namelijk)
Nog ff een aanvulling: Op XDA Developers is ook een tooltje te vinden waarmee je die SMS delivery aan en uit kunt zetten. Na het aanpassen van het register staat ie nl standaard aan, wil je hem even uitzetten, dan kan je dat met dat tooltje doen. Zoek even op SMS Delivery Notification, dan moet je het kunnen vinden.

edit: Kijk eens ff op Hofo (www.howardforums.com/forumdisplay.php?), daar is al een uitgebreide thread over de nieuwe Wizzard en Galaxy. Beide met meer RAM en ROM, wellicht WM5.0, Wifi, quad band en 2.1 MP camera. Verder heeft de Wizzard een horizontaal slide-out keyboard. Onder WM 5.0 wordt Ram alleen gebruikt om applicaties te runnen ( min of meer zoals op je pc) en ROM als permanent storage, zodat je dus ook bij een hard reset of lege batterij je data niet meer kwijt bent. Lees voor verdere details de threads er over, klinkt erg leuk. 1 minpunt: verwacht december 2005, zal in de praktijk dus wel maart 2006 worden.

[ Voor 22% gewijzigd door koksie op 30-05-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
koksie schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:45:
[...]

Nog ff een aanvulling: Op XDA Developers is ook een tooltje te vinden waarmee je die SMS delivery aan en uit kunt zetten. Na het aanpassen van het register staat ie nl standaard aan, wil je hem even uitzetten, dan kan je dat met dat tooltje doen. Zoek even op SMS Delivery Notification, dan moet je het kunnen vinden.

edit: Kijk eens ff op Hofo (www.howardforums.com/forumdisplay.php?), daar is al een uitgebreide thread over de nieuwe Wizzard en Galaxy. Beide met meer RAM en ROM, wellicht WM5.0, Wifi, quad band en 2.1 MP camera. Verder heeft de Wizzard een horizontaal slide-out keyboard. Onder WM 5.0 wordt Ram alleen gebruikt om applicaties te runnen ( min of meer zoals op je pc) en ROM als permanent storage, zodat je dus ook bij een hard reset of lege batterij je data niet meer kwijt bent. Lees voor verdere details de threads er over, klinkt erg leuk. 1 minpunt: verwacht december 2005, zal in de praktijk dus wel maart 2006 worden.
Ik heb daar niet zo'n moeite mee, dan blijft onze telefoon, iig voorlopig "nieuw".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames,

Ik mag over 1 maand mn abo verlengen en ik zit te denken om weer een PDA te nemen, heb de P800 gehad en dat beviel prima, dus ik ga nu denk ik voor de SPV M500.

Ik vraag me af of er hier iemand is (weet het haast wel zeker) die mij even kan helpen met de keus of ik het wel of niet moet doen, (pro's en contra's)

Verder vraag ik me af of iemand mij kan vertellen of het gevaarlijk is om hem in je broekzak te houden ivm het touchsreen dat miss kapot gaat dan........Ik ben trouwens ook opzoek naar software, gratis wel te verstaan.....ik download fanatiek van news groups....alleen heb daar nog bitter weinig gezien.....kan iemand mij vertellen waar ik deze software kan fixen......bv welke news group....of welke irc groups.....??

Naja overtuig me maar als je de trotste bezitter bent...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t013463
  • Laatst online: 02-06 09:16
Ik heb het vreemde probleem dat heel vaak bekende telefoonnummers uit mijn contacts-list niet worden weergegeven als namen waneer deze mensen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Oja,
Ik heb de laatste ROM 1.11 van www.qtek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

sun.dace schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:28:
Waarschuwing voor mensen met een M500 van Orange en rom 1.06,
CPUScalar 2.87 werkt niet op deze pocketpc versie.
Wat er precies weet ik niet.. maar zogauw hij downscaled (naar bv. 208mhz) loopt
de m500 totaal vast.
Een vriend van me heeft hem ook geprobeerd op zijn m500 en heeft hetzelfde probleem.
Gaan jullie eerst eens lezen!!!!
ik heb ook een M500 - 1.06 en het werkt perfect!

edit:
doe het dan ook niet!

[ Voor 9% gewijzigd door Canaria op 30-05-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
volgens mij zit ik weer gruwelijk te slapen, maar kan iemand me vertellen hoe ik in mn register kom enzo?! want zit nou ook op xda developers te kijken voor camera instellingen enz, maar kan nergens in mn register komen... evenals die delivery notification... die moet daar ook ingesteld worden?!

alvast bedankt! **sorry als ut een heel makkelijk antwoord zou zijn**

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De TS is your friend: maar hier de directe link http://www.phm.lu/Products/PocketPC/RegEdit/

P.S. Als je iets vind, post het hier dan even, of en hoe het werkt (vooral als je iets kan vinden waardoor de camera stopt met die irritante mapjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Gebruik een register editor, zoals phm regedit, te downloaden op www.phm.lu. Het is freeware. Zodra je de regedit opstart zie je je register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ben hem nu aan het proberen, buiten dat er BEN Nl als netwerk staad (wat tmobile moet zijn)

Vraag ik me af of je nog iets kan instellen, De timers gaan iedere maand (de 1ste van de maand)
Naar 0 kan je dit in mijn geval naar de 4de zetten...?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:58:
[...]

Oke ben hem nu aan het proberen, buiten dat er BEN Nl als netwerk staad (wat tmobile moet zijn)

Vraag ik me af of je nog iets kan instellen, De timers gaan iedere maand (de 1ste van de maand)
Naar 0 kan je dit in mijn geval naar de 4de zetten...?
Start --> Settings --> Today --> Items --> DKToday --> Options

Hier kun je alles instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:09:
[...]

Start --> Settings --> Today --> Items --> DKToday --> Options

Hier kun je alles instellen.
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
koksie schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:57:
Gebruik een register editor, zoals phm regedit, te downloaden op www.phm.lu. Het is freeware. Zodra je de regedit opstart zie je je register.
aii zal wel aan mij liggen, maar krijg dat progje nie geinstalleerd op mn qtekje :S bij andere prog's ging ie op de helft van de pc installer door naar mn pda en hier doet ie dat niet?! en gebeurt er verder ook niks behalve dat ie een venster laat zijn waar alleen SPB pocket aangevinkt staat

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

wdebitewari schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:19:
Ik heb het vreemde probleem dat heel vaak bekende telefoonnummers uit mijn contacts-list niet worden weergegeven als namen waneer deze mensen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Oja,
Ik heb de laatste ROM 1.11 van www.qtek.nl
Ik heb dit ook soms. Het duurt dan even en dan komt de naam er wel bij, traagheid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aii zal wel aan mij liggen, maar krijg dat progje nie geinstalleerd op mn qtekje :S bij andere prog's ging ie op de helft van de pc installer door naar mn pda en hier doet ie dat niet?! en gebeurt er verder ook niks behalve dat ie een venster laat zijn waar alleen SPB pocket aangevinkt staat
Bekend probleem,

oplossing:
Niet de installer downloaden, maar de .cab downloaden, deze op je apparaat zetten en daar dubbelklikken (dan installeert 't programma zichzelf en verwijderd vervolgens de .cab file).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
dank u dank u :D

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
Underworld schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:37:
[...]
Gaan jullie eerst eens lezen!!!!
ik heb ook een M500 - 1.06 en het werkt perfect!
Ik heb gelezen.. en na aanleiding daarvan wilde ik het programma gaan gebruiken.
Heb mijn M500 zelfs een hardreset gegeven en kaal gelaten (orange zooi er niet op)
en zelfs dan heb ik hetzelfde probleem.
Heb het nu tijdelijk maar opgegeven.. hij zit toch elke dag 3 uur in de auto-oplader en heb daardoor eigenlijk altijd wel genoeg batterij vermogen voor de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:42
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:47:
Dames,

Ik mag over 1 maand mn abo verlengen en ik zit te denken om weer een PDA te nemen, heb de P800 gehad en dat beviel prima, dus ik ga nu denk ik voor de SPV M500.

Ik vraag me af of er hier iemand is (weet het haast wel zeker) die mij even kan helpen met de keus of ik het wel of niet moet doen, (pro's en contra's)

Verder vraag ik me af of iemand mij kan vertellen of het gevaarlijk is om hem in je broekzak te houden ivm het touchsreen dat miss kapot gaat dan........Ik ben trouwens ook opzoek naar software, gratis wel te verstaan.....ik download fanatiek van news groups....alleen heb daar nog bitter weinig gezien.....kan iemand mij vertellen waar ik deze software kan fixen......bv welke news group....of welke irc groups.....??

Naja overtuig me maar als je de trotste bezitter bent...:P
Kijk nogeens goed in de nieuwsgroepen er is al behoorlijk wat gepost aan ppc-apps. Heb nu zelf zon 2GB aan progjes en games liggen en allemaal van de binaries.

Eerder heb ik al een vraag gesteld over het aansluiten van mijn mp3 speler aan mn Qtek, maar na flink gesurfd te hebben kwam ik op deze site: http://www.phm.lu/PocketPC/Articles/SCSI/

Ziet er toch wel heel grappig uit :) :P

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag over de MDA Compact. De cover aan de achterkant (boven het batterij klepje) zit in de linker bovenhoek een klein beetje los als je erop drukt. Is dit normaal en is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mex ,
LIgt het ppc phones forum plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:27:
Even een korte vraag over de MDA Compact. De cover aan de achterkant (boven het batterij klepje) zit in de linker bovenhoek een klein beetje los als je erop drukt. Is dit normaal en is dit op te lossen?
Volgens mij normaal, ik heb nu mijn 2e mda, en daar zit het ook los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t013463
  • Laatst online: 02-06 09:16
Beekforel schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:00:
[...]

Ik heb dit ook soms. Het duurt dan even en dan komt de naam er wel bij, traagheid dus.
Nou, bij mij blijft ie gewoon staan op het nummer.....dus geen vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb even een vraagje ik heb vorge week donderdag mijn abo verlengt bij T-Mobile en op aanraden van de mnsen hier met T-Mobile zelf gebeld omdat het via hun het goedkoopst zou zijn in combie met een MDA compact.

nou dat was ook zo dus ik heb het contract laten verlengen
mijn vraag is nu of iemand mij kan zeggen hoelang het ongeveer duurt voor ik dan mijn MDA thuis heb?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
sander-sp schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:52:
[...]

Volgens mij normaal, ik heb nu mijn 2e mda, en daar zit het ook los.
Zelfs mijn M500 heeft dit B)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:57:
Hoi,

Ik heb even een vraagje ik heb vorge week donderdag mijn abo verlengt bij T-Mobile en op aanraden van de mnsen hier met T-Mobile zelf gebeld omdat het via hun het goedkoopst zou zijn in combie met een MDA compact.

mijn vraag is nu of iemand mij kan zeggen hoelang het ongeveer duurt voor ik dan mijn MDA thuis heb?

BVD
Ik heb hem vorige week woensdag verlengd maar nog niets ontvangen. Ik zie al wel bij MyTmobile dat mijn abonnement is omgezet naar Relax 100 en dat ik nog wat belminuten hiervan tegoed heb. Ik neem aan dat hij dus vandaag verzonden wordt.. morgen hier is, en dat ik hem woensdag kan ophalen bij het postkantoor ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:51:
Beste Mex ,
LIgt het ppc phones forum plat?
Ja, helaas wel, wordt zsm opgelost, probleem ligt bij de host, kan er dus zelf weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:32:
[...]

Ja, helaas wel, wordt zsm opgelost, probleem ligt bij de host, kan er dus zelf weinig aan doen.
Dat zeggen ze dan :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alweer een paar mensen horen vragen over controle van de pc via BT,

dit kan met puppetmaster

dan mijn vraag, heeft iemand eens een prog gezien om met een muis op de qtek te werken, ik heb een bluetooth muis en ben dus benieuwd of die ook met de qtek te gebruiken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:57:

dit kan met puppetmaster

dan mijn vraag, heeft iemand eens een prog gezien om met een muis op de qtek te werken, ik heb een bluetooth muis en ben dus benieuwd of die ook met de qtek te gebruiken is
Waarom probeer je het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

dit kan met puppetmaster
Kan ook met PCanywhere zeer fijn programmatje.
Eigelijk heeft het niks met je vraag te maken, maar met Pocket Controller kun je vanaf de pc op je mda werken met de muis van je pc. Naar mijn mening één van de beste programmas voor mijn mda zeker in de top 5 . Het programma heeft ook een ingebouwde regeditor, taskmanager en verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Daar ben ik ook wel benieuwd naar en ook drivers voor een bluetooth toetsenbord. Beiden pairen wel, maar ze willen nix doen. Omdat de Qtec geen HID drivers heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

sun.dace schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:34:
[...]

Ik heb gelezen.. en na aanleiding daarvan wilde ik het programma gaan gebruiken.
Heb mijn M500 zelfs een hardreset gegeven en kaal gelaten (orange zooi er niet op)
en zelfs dan heb ik hetzelfde probleem.
Heb het nu tijdelijk maar opgegeven.. hij zit toch elke dag 3 uur in de auto-oplader en heb daardoor eigenlijk altijd wel genoeg batterij vermogen voor de hele dag.
sorry can't help you!
PM maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Voor alle mensen die nog met active sync via bluetooth zitten te f*cken kijk hier even heel relaxt progje, ik heb geen idee wat het doet, maar het werkt. Pocket Bluetooth Tools

edit: Gewoon alle stappen volgen die in alle tutorials staan, maar dit progje installeren voordat je gaat pairen met je pc, als je dit dan gedaan hebt zal hij vragen welke profielen je wilt, daar even active sync aanvinken.

[ Voor 34% gewijzigd door SaN op 30-05-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overmorgen moet ik met het vliegtuig mee, maar hoe zet ik mijn foon uit? Als ik hem op flightmodes heb staan, is dat dan voldoende? Je kan wel zeggen, test het effe uit, maar als ik crash, is het zo lastig navertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:02:
Overmorgen moet ik met het vliegtuig mee, maar hoe zet ik mijn foon uit? Als ik hem op flightmodes heb staan, is dat dan voldoende? Je kan wel zeggen, test het effe uit, maar als ik crash, is het zo lastig navertellen...
Flightmode is gewoon voldoende, het heet niet voor niets flight mode :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht ik dus ook al. Denk, sla de handleiding er op na: u kunt uw foon uitzetten, door twee seconden op de aan/uit knop te drukken. Zit nu al twee minuten met dat ding ingedrukt, maar hij gaat echt niet uit hoor. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:57:
Hoi,

BVD
Is dit goedkoper dan bij de t-mobile winkel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Hadden jullie deze Bluetooth stereo headset van Nokia al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/enhancements/hs12w_398x194.jpg
Sweet... jammer dat hij pas in het derde kwartaal van 2005 uit komt...

[ Voor 85% gewijzigd door SaN op 31-05-2005 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:07:
dacht ik dus ook al. Denk, sla de handleiding er op na: u kunt uw foon uitzetten, door twee seconden op de aan/uit knop te drukken. Zit nu al twee minuten met dat ding ingedrukt, maar hij gaat echt niet uit hoor. :X
volgens mij gaat ie dan ook in flight mode ofzo ik heb het gedaan en toen me vriendin der mobiel gepakt en gebeld en deed nix })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:17:
[...]

Is dit goedkoper dan bij de t-mobile winkel zelf?
Ik weet niet of het goedkoper is als in de winkel zelf maar het is in iedergeval wel goedkooper als bij veel internet winkels.

Voorbeeld ik heb mijn contract nu voor de 5 keer verlegd en de vorge 4 keer heb ik het steeds bij telecom.nu gedaan (altijd goed gegaan)

als je nu bij telecom.nu je abo verlengt voor een jaar en dan een relax 150 kost de mda compct € 234,00

toen ik dus op aanraden van de mensen hier met t-mobile beld kon ik bij hun mijn abo ook voor een jaar verlengen ook een relax 150 aleen de mda compact zou dan € 60,00 kosten.

dit was voor mij rede genoeg om dat dus te doen.

(nu aleen de mda compact mog binnen krijgen)
ff nog een keer mijn vraag dan weet iemand hoelang de levering is na het bestellen bij t-mobile en gaat het gewoon met TPG?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 02:10:
[...]
...

(nu aleen de mda compact mog binnen krijgen)
ff nog een keer mijn vraag dan weet iemand hoelang de levering is na het bestellen bij t-mobile en gaat het gewoon met TPG?

BVD
Onder rembours met de TPG denk ik ja... maar gisteren is ie niet gekomen.. vandaag misschien.. :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:08:
[...]

Onder rembours met de TPG denk ik ja... maar gisteren is ie niet gekomen.. vandaag misschien.. :9 :9~
Niet onder rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je heb via TMo besteld hebben, door contractsvernieuwing heb je twee opties: je hebt je abo telefonisch vernieuwd, of je hebt het retourformulier terug gestuurd. Dit laatste duurt logischerwijs langer, want admin van tmo is niet zo snel :)

Na een telefonische vernieuwing krijg je een schriftelijke bevestiging van je vernieuwing, waarin je afspraken opgenomen staan, dus je prijsplan sms bundel en welk toestel. Na deze brief komt altijd nog een orderbrief, van de distribiteur. Als je deze brief ontvangen hebt, staat de postbode binnen een paar dagen voor je deur.

edit: en ja, gewoon rembours...

edit 2: uiteindelijk duurt het ongeveer 10 werkdagen...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:39
Ha mensen,

Heb gister tomtom 4.44 op mijn MDA compact gezet, alleen heb ik nu een probleem. Het loopt allemaal lekker, alleen komt mijn keyboard (of ander input device) niet te voorschijn als ik een naam wil intikken.

Dit is best irri omdat je dan alles moet langs scrollen 8)7 .

Hij geeft tomtom ook fullscreen weer, en dat heb ik bij mijn pa's Ipaq nog niet gezien.

Dus heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:23:

Geen rembours, of heb jij moeten betalen aan de postbode??
Kenmerken rembours:

* Zending wordt alleen aan geadresseerde uitgereikt na betaling van een door de verzender opgegeven bedrag;
* TPG Post maakt geïnde bedrag over aan verzender;
* Verzendbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:23:
Mocht je heb via TMo besteld hebben, door contractsvernieuwing heb je twee opties: je hebt je abo telefonisch vernieuwd, of je hebt het retourformulier terug gestuurd. Dit laatste duurt logischerwijs langer, want admin van tmo is niet zo snel :)

Na een telefonische vernieuwing krijg je een schriftelijke bevestiging van je vernieuwing, waarin je afspraken opgenomen staan, dus je prijsplan sms bundel en welk toestel. Na deze brief komt altijd nog een orderbrief, van de distribiteur. Als je deze brief ontvangen hebt, staat de postbode binnen een paar dagen voor je deur.

Zou kunnen dat het zo is maar dan is het wel raar dat ze daar verder niks over hebben gezegd (vind ik maar die paar euro is dan ook geen ramp)

edit 2: uiteindelijk duurt het ongeveer 10 werkdagen...
Dan komt mijn mda compact dus waarschijnlijk volgende week donderdag nog een week je wachten dan

bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Weet iemand wat dit is?

Afbeeldingslocatie: https://shop.orange.nl/img_content/products/groot/24_acces_(g).jpg
Check Microsoft Outlook, inclusief e-mail, agenda,
contactpersonen, taaklijst en notities waar je ook bent.
Bekijk op afstand je bestanden en mappen op je PC thuis vanaf je mobiele telefoon in Nederland, maar ook daarbuiten.
Bekijk vakantie foto’s thuis vanaf je telefoon of PDA.
Bekijk eerder ontvangen en nieuwe e-mails, bijlagen en e-mail deze door naar anderen.
Bekijk Office bestanden, zoals een Microsoft Word document, zonder deze eerst te hoeven downloaden of door te sturen.
Download ringtones.
Systeemeisen:

IBM Compatible PC.
Pentium I – 75 Mhz of hoger.
Minimaal 10 MB vrije diskruimte.
Windows 95/98*, NT 4.0, 2000, Windows ME (Millennium).
Microsoft Outlook 98/2000.
Microsoft Office 97/2000/XP (Word, Excel, Powerpoint).
ADSL, kabel, of LAN met permanente verbinding naar het Internet.
Standaard Printer of fax (optioneel).

Hoe werkt dit dan precies?

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 31-05-2005 10:40 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ll14m
  • Laatst online: 14-03 08:20
ik heb even een vraagje dat mischien buiten de categorie valt, maar ik zou graag willen weten of er al een linux distro is voor de HTC magician (Qtek S100)

als er iemand een link heeft over meer info, hoor ik dat graag

greets william

[ Voor 4% gewijzigd door w1ll14m op 31-05-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:30:
Ha mensen,

Heb gister tomtom 4.44 op mijn MDA compact gezet, alleen heb ik nu een probleem. Het loopt allemaal lekker, alleen komt mijn keyboard (of ander input device) niet te voorschijn als ik een naam wil intikken.

Dit is best irri omdat je dan alles moet langs scrollen 8)7 .

Hij geeft tomtom ook fullscreen weer, en dat heb ik bij mijn pa's Ipaq nog niet gezien.

Dus heeft iemand hier een oplossing voor?
Je moet een register key wijzigen of toevoegen als die nog niet aanwezig is. HKEY_CURRENT\Software\Microsoft\Shell\HasKeyboard moet naar 1 gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w1ll14m schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:51:
ik heb even een vraagje dat mischien buiten de categorie valt, maar ik zou graag willen weten of er al een linux distro is voor de HTC magician (Qtek S100)

als er iemand een link heeft over meer info, hoor ik dat graag

greets william
Nog niets van gezien, maar dat vint ik ook wel intresant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:03:
[...]
Dan had een full-reset(hard-reset) inderdaad moeten helpen. (= softreset + powerknopje) Dan weeet ik het verder ook niet... heel vreemd. Heb je het programmatje wel op de juiste manier verwijderd? Anders kan je proberen het progje overnieuw te installeren, en dan weer te verwijderen op de goede manier
Domdom, na de hardreset was het wel goed, maar ik heb direct m'n volledige backup teruggezet, en daar zat de fout blijkbaar in meegebakken. Procedure nogmaals uitgevoerd en alleen contaten en berichten gebackupd en teruggezet. Probleem opgelost. In ieder geval bedankt

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ll14m
zeker als het er is ga ik meteen mijn tel flashen :)
ik ben helemaal klaar met dat "windows"
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:14:
[...]

Nog niets van gezien, maar dat vint ik ook wel intresant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
w1ll14m schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:19:
zeker als het er is ga ik meteen mijn tel flashen :)
ik ben helemaal klaar met dat "windows"
[...]
Waarom heb je dan een Magician gekocht? Mijn vorige GSM (sony P800) had symbian
beter met telefoneren maar slecht compatible met mijn windows pc.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm prijzen bij de Orange-shop zijn omhoog gegaan :r
2 jarig 22,50 SPV M500 99,95 (eerst gratis)
1 jarig 32,50 SPV M500 164,95 (eerst 64,95)
Dan maar bij smartphonestunts.nl bestellen??
Iemand ervaring met die webshop?
Er staan maar een een paar meningen op internet over :/

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 31-05-2005 11:44 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:42
CLB schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:43:
Hmm prijzen bij de Orange-shop zijn omhoog gegaan :r
2 jarig 22,50 SPV M500 99,95 (eerst gratis)
1 jarig 32,50 SPV M500 164,95 (eerst 64,95)
Dan maar bij smartphonestunts.nl bestellen??
Iemand ervaring met die webshop?
Er staan maar een een paar meningen op internet over :/
www.gsm.nl Daar is nu een MDA compact in de aanbieding. Ik heb zelf mijn Qtek daar besteld en nog 2 telefoons voor wat andere bewoners van dit huis. Prima service :)

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:09
Op XDA-dev zijn wel wat ontwikkelingen op Linux-terrein, maar dat is op dit moment nog in een heel erg pril stadium. Daarnaast zouden Movista of Qtopia (van Trolltech) op vrijwel elke PDA moeten draaien... Maar tot op heden nog geen werkende Linux distributie op de Magician :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Blaat.

[ Voor 98% gewijzigd door vacuumcleaner op 31-05-2005 11:54 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
SanderGI
Je moet een register key wijzigen of toevoegen als die nog niet aanwezig is. HKEY_CURRENT\Software\Microsoft\Shell\HasKeyboard moet naar 1 gezet worden.
He SanderGI,

Heb de key toegevoegd onder de shell map zelf. Ik kon deze nog "uitklappen" en daaronder stonden dan de map controls en taskswitch.

Onder de map shell stonden AnalogClock en ClearType. Hier heb ik dus die key toegevoegd en effe een softreset gedaaan. Dit mocht niet baten. Mijn today screen was een beetje f*ucked up, maar als ik dan tomtom starte dan kreeg ik nog steeds geen keyboard.

Doe ik wat fout of moet ik nog wat anders doen.

Bijvoorbaat Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ll14m
Speedster schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:37:
[...]
Waarom heb je dan een Magician gekocht? Mijn vorige GSM (sony P800) had symbian
beter met telefoneren maar slecht compatible met mijn windows pc.
In het begin was het goed te doen "windows" maar ik merk steeds meer kuuren, en ik ben zelf ok steeds meer bezig met unix likes zoals FreeBSD en gentoo linux.

dus vandaar dat ik intresse kreeg voor linux op je pda :)

maar toen was het al te laat, ik had mijn tel al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:34:
SanderGI

[...]

He SanderGI,

Heb de key toegevoegd onder de shell map zelf. Ik kon deze nog "uitklappen" en daaronder stonden dan de map controls en taskswitch.

Onder de map shell stonden AnalogClock en ClearType. Hier heb ik dus die key toegevoegd en effe een softreset gedaaan. Dit mocht niet baten. Mijn today screen was een beetje f*ucked up, maar als ik dan tomtom starte dan kreeg ik nog steeds geen keyboard.

Doe ik wat fout of moet ik nog wat anders doen.

Bijvoorbaat Thx
Eehm, ik had dat bij de MDA van mijn vriendin gedaan, die is er op het moment niet dus kan het niet nagaan. Volgens mij heb ik in de map Shell zelf via Registry Workshop een tekenreeks toegevoegd en deze HasKeyboard genoemd. En ik heb deze waarde 0 of 1 gegeven, ik weet dit echt niet zeker. Probeer anders waarde 0 eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Even een check, ik ben straks waarschijnlijk in de mogelijkheid om een aantal Sony headsets te bemachtigen, aangezien die dingen door sony niet meer worden gemaakt vroeg ik me af of andere mensen er ook interesse in hebben. Ik denk dat het een prijs word van +- 18 euro incl verzending. De headset is volledig comaptible met de mda/m500, en er zit een opname knop op. Het gaat om deze headset
Afbeeldingslocatie: http://www.mamoz.no/mamoz/data/bilder/produkter/250-175/35049.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door SaN op 31-05-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:54:
Even een check, ik ben straks waarschijnlijk in de mogelijkheid om een aantal Sony headsets te bemachtigen, aangezien die dingen door sony niet meer worden gemaakt vroeg ik me af of andere mensen er ook interesse in hebben. Ik denk dat het een prijs word van +- 18 euro incl verzending. De headset is volledig comaptible met de mda/m500, en er zit een opname knop op. Het gaat om deze headset
[afbeelding]
Is dat niet gewoon de standaard headset van de SE K700i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50

nexhil

BAM!

sander-sp schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:54:
[afbeelding]
ik heb zeker intresse.
die grote oordoppen die erbij zitten passen maar net in mijn kleine oortjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Een prima idee, het zijn erg goeie headsets (ik heb hem bij mijn P900)
Modbreak:Maarrrrrr.... InkoopActies in topics, daar doen we dus niet meer aan op GoT. Als jullie interesse hebben, stuur dan de poster een mailtje.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking :)

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 02-06-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Hoe kan ik mijn smsjes op mijn pc krijgen met mijn mda? Nu ben ik ze iedere keer kwijt als ik switch tussen mijn mda en mijn t610...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

zeef schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:30:
Een prima idee, het zijn erg goeie headsets (ik heb hem bij mijn P900)

Maarrrrrr.... InkoopActies in topics, daar doen we dus niet meer aan op GoT. Als jullie interesse hebben, stuur dan de poster een mailtje.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking :)
Oh sorry dat wist ik niet, mail me dan inderdaad maar als je interesse hebt, bij 5 mensen ga ik het proberen. Het zijn inderdaad de standaard headsets van de p900/p910/p800. k700i is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:50:
[...]

Eehm, ik had dat bij de MDA van mijn vriendin gedaan, die is er op het moment niet dus kan het niet nagaan. Volgens mij heb ik in de map Shell zelf via Registry Workshop een tekenreeks toegevoegd en deze HasKeyboard genoemd. En ik heb deze waarde 0 of 1 gegeven, ik weet dit echt niet zeker. Probeer anders waarde 0 eens.
Nou hij werkt hoor. Het moet dus onder de map shell gewoon een dword aan maken met die naam en de waarde 0.

Nogmaals Thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Long time reader - first time poster in dit topic:

Heb iets vreemds met mijn MDA. Als ik via verschillende programmen (i.e. Mobipocket Reader, SNES Emulator, etc.) een File Open actie uitvoer, dan krijg ik geen mappen van mijn SD kart te zien. Alleen mappen in mijn intern geheugen.

Hoe in gods naam? Ik snap er niks van. Iemand dit al tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:33
Ik heb een probleem mensen. Ik heb Windows 64 bit draaien op mijn pc i.c.m. Activesync 3.8.0. Nu kan ik op de een of andere maniet niet meer via verkenner in mijn MDA komen.
Iemand een oplossing?

Apple en Joppiesaus all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:17:
Long time reader - first time poster in dit topic:

Heb iets vreemds met mijn MDA. Als ik via verschillende programmen (i.e. Mobipocket Reader, SNES Emulator, etc.) een File Open actie uitvoer, dan krijg ik geen mappen van mijn SD kart te zien. Alleen mappen in mijn intern geheugen.

Hoe in gods naam? Ik snap er niks van. Iemand dit al tegen gekomen?
Ik heb dit ook eens gehad. Bij mij kwam het omdat de file ignore_my_docs, met een grootte van 0 bytes, verdwenen was van mijn sd kaartje. Dan zoeken de progs alleen in de telefoon zelf. Als je dat bestandje op je SD kaart gewoon in de root gooit zouden je progs voortaan ook gewoon daar moeten zoeken. Bij Mobireader is het me trouwens nooit gelukt, die krijg ik niet zo ver dat ie op SD wil zoeken. Mijn enige oplossing is daar het ebook naar je main mem te copieren en na het lezen weer terug te gooien op sd. Omslachtig, maar het werkt wel. Het zelfde kun je eventueel doen met je ROMs voor je SNES Emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Net mijn hele SD kaart spontaan leeg |:( . Ik heb dit al een keer gelezen van iemand, weet diegene al waardoor dat kwam? Ik kon de post niet meer terug vinden... De laatste progjes die ik geinstalleerd heb zijn Phone Dashboard (en weer verwijderd) en bluetooth tools.

[ Voor 25% gewijzigd door SaN op 31-05-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollie schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:35:
Ik heb een probleem mensen. Ik heb Windows 64 bit draaien op mijn pc i.c.m. Activesync 3.8.0. Nu kan ik op de een of andere maniet niet meer via verkenner in mijn MDA komen.
Iemand een oplossing?
Nja misschien een probleem tussen de koppeling van 32Bit dat met 64bit data...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
koksie schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:21:
[...]

Ik heb dit ook eens gehad. Bij mij kwam het omdat de file ignore_my_docs, met een grootte van 0 bytes, verdwenen was van mijn sd kaartje. Dan zoeken de progs alleen in de telefoon zelf. Als je dat bestandje op je SD kaart gewoon in de root gooit zouden je progs voortaan ook gewoon daar moeten zoeken. Bij Mobireader is het me trouwens nooit gelukt, die krijg ik niet zo ver dat ie op SD wil zoeken. Mijn enige oplossing is daar het ebook naar je main mem te copieren en na het lezen weer terug te gooien op sd. Omslachtig, maar het werkt wel. Het zelfde kun je eventueel doen met je ROMs voor je SNES Emulator.
Je kunt ook dat bestand verwijderen en een folder "My Documents" aanmaken in de root van de SD card, maar niet allebij. Ga je voor de "My Documents" folder optie dan blijven andere folders die in de root van de SD card staan onzichtbaar als je iets wilt opslaan. Wel zo netjes als je op SD ook programma's installeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kermit_2002
  • Laatst online: 11-09 20:41
Heeft er ondertussen iemand al ervaring met deze actieve houder van digitalsonline.nl?
http://www.digitalsonline...art&sectie=183&itemid=424

Ik ben namelijk op zoek naar een betaalbare actieve houder voor m'n S100; op de foto ziet alles er prima uit, maar ik kan nergens iets vinden over deze houder. |:(

Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de contructie en die RJ11 aansluiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

* Ebayzo gaat morgen ook de T-Mobile MDA Compact halen :)

Ben benieuwd of ik hier beter aan kan wennen dan aan die brakke Orange SPV (De eerste). Maar heb deze al even in mijn handen gehad maar het was op het eerste gezicht een erg cool dingetje :)

* Ebayzo loves gadgets

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een autolader gekocht spv500, maar mijn mda compact laad niet op. :'(
In het begin brand het rode lampje van de oplader en het oranje lampje van de mda Compact.
en na een paar seconde gaan ze uit .. Ik heb hem een uur laten opladen , maar er gebeurde nix..
Alleen de oplader wordt heel warm..

Weet iemand waarom die niet oplaad..........??? _/-\o_

Alvast bedankt
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.