HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)[Deel 7]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.400 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:31:
[...]

Ik gebruik mijn MDA ook als Wekker. Ik word dankzij mijn Wavje van een luchtalarm ALTIJD wakker. Ik zet em trouwens ook op de hardste stand.

Als iemand het graag wilt kan ik het bestandje emailen. Het is ook mijn SMS toon. Nu weet ik lekker altijd als ik ge-smst word omdat je geen Luchtalarm ringtone kan vinden ergens
:*)
Hoe moet ik mijn sms toon instellen? want kan alleen maar uit die rare tonen kiezen. zelfde met de wekker, hoe stel ik die in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:38:
[...]

Hoe moet ik mijn sms toon instellen? want kan alleen maar uit die rare tonen kiezen. zelfde met de wekker, hoe stel ik die in??
settings, sounds& notifications, notifications, event: messaging: new text message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ben het zo gauw niet tegengekomen in dit topic dus ik vraag het maar even. Hoe werkt TV remote controller 5.5 op de Tmobile MDA compact? Hoe zit het bijvoorbeeld met het standaard bereik van IR?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbAyzo schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:42:
Ben het zo gauw niet tegengekomen in dit topic dus ik vraag het maar even. Hoe werkt TV remote controller 5.5 op de Tmobile MDA compact? Hoe zit het bijvoorbeeld met het standaard bereik van IR?
Slecht, niet meer dan 2 meter schat ik. Het is niet echt ideaal om dus mee op de bank te zitten en te kunnen zappen. Verder dat de ir sensor aan de zijkant zit is ook niet echt prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook silicon cases zijn die om de SPV M500 passen? Bij die van Proporta staat namelijk alleen de Qtec / MDA aangegeven en de M500 heeft een iets andere vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:39:
Weet iemand of er ook silicon cases zijn die om de SPV M500 passen? Bij die van Proporta staat namelijk alleen de Qtec / MDA aangegeven en de M500 heeft een iets andere vorm.
Ik ben ze nog niet tegen gekomen, en ik heb er hier ook nog niks van gelezen, ik denk het niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Klein kickje

Afbeeldingslocatie: https://shop.orange.nl/img_content/products/groot/24_acces_(g).jpg
Check Microsoft Outlook, inclusief e-mail, agenda,
contactpersonen, taaklijst en notities waar je ook bent.
Bekijk op afstand je bestanden en mappen op je PC thuis vanaf je mobiele telefoon in Nederland, maar ook daarbuiten.
Bekijk vakantie foto’s thuis vanaf je telefoon of PDA.
Bekijk eerder ontvangen en nieuwe e-mails, bijlagen en e-mail deze door naar anderen.
Bekijk Office bestanden, zoals een Microsoft Word document, zonder deze eerst te hoeven downloaden of door te sturen.
Download ringtones.

Weet iemand hoe dit werkt?
Lijkt mij wel kick namelijk! Je telefoon in je zak en je loopt ergens door Nederland
te sjokken terwijl het thuisfront zo je foto's kan zien die op je telefoon staan enzo?!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Even een linkje erbij, ik heb zelf niet echt een idee van wat het is eerlijk gezegd LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 01:10:
Even een linkje erbij, ik heb zelf niet echt een idee van wat het is eerlijk gezegd LINK
Zo'n linkje is idd wel handig mja

Iemand hier ervaring mee!? Zo'n software cd'tje kost nog maar 5 euro dus daar zal het niet aan liggen, maar wat kun je er precies mee? En wat bedoelen ze nou bijvoorbeeld hiermee: Bekijk op afstand je bestanden en mappen op je PC thuis vanaf je mobiele telefoon in Nederland, maar ook daarbuiten. Kan ik dan op mijn MDA als ik in Leiden loop foto's bekijken die op mijn computer staan die in Den Haag staat of is het nu andersom (dus foto's kijken op computer in DH terwijl ik en mijn MDA in Leiden zijn?) Als het die eerste optie is lijkt 't me wel chill, maarja zijn er mensen die dit programma begrijpen/ kennen/ gebruiken?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Kermit_2002 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:32:
Heeft er ondertussen iemand al ervaring met deze actieve houder van digitalsonline.nl?
http://www.digitalsonline...art&sectie=183&itemid=424

Ik ben namelijk op zoek naar een betaalbare actieve houder voor m'n S100; op de foto ziet alles er prima uit, maar ik kan nergens iets vinden over deze houder. |:(

Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de contructie en die RJ11 aansluiting...
&*_$#&_*(@&#$ damn heb net gisteren mijn brodit, ZONDER RJ11 aansluiting binnen gekregen. :/ had ik dit maar eerder geweten, nu zit ik weer met twee snoeren een een hoop gedoe... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
CLB schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 01:31:
[...]

Zo'n linkje is idd wel handig mja

Iemand hier ervaring mee!? Zo'n software cd'tje kost nog maar 5 euro dus daar zal het niet aan liggen, maar wat kun je er precies mee? En wat bedoelen ze nou bijvoorbeeld hiermee: Bekijk op afstand je bestanden en mappen op je PC thuis vanaf je mobiele telefoon in Nederland, maar ook daarbuiten. Kan ik dan op mijn MDA als ik in Leiden loop foto's bekijken die op mijn computer staan die in Den Haag staat of is het nu andersom (dus foto's kijken op computer in DH terwijl ik en mijn MDA in Leiden zijn?) Als het die eerste optie is lijkt 't me wel chill, maarja zijn er mensen die dit programma begrijpen/ kennen/ gebruiken?
Zoals het er staat.. bekijk vanaf je mobiele telefoon bestanden en mappen die thuis op je pc staan.
Dat programma werkt als een soort terminal server. Je maakt via gprs een connect naar je pc thuis (of via orange die weer verbinding maakt met je thuis... heb het programma zelf niet dus weet niet precies hoe dat wordt opgebouwd... weet alleen dat het via gprs gaat).

Is vooral een manier om orange zijn kas te spekken.. hiermee ben je binnen de kortste keren door je 2 mb gratis gprs verkeer heen (tenzij ze het natuurlijk via orange world laten lopen, maar dat kan ik me niet voorstellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Laatst online: 03-09 19:38
Zeer informatieve thread dit, bedankt voor alle tips tot nu toe!

Ik zit nog met een vraagje. Als ik een foto of een zelfgemaakt plaatje als wallpaper zet van Today (via file explorer), dan lijkt het alsof de kleuren van het plaatje vager worden. Voor de Photoshop kenners, leg een witte layer boven je echte plaatje en zet die op 50% opacity. Dat effect.

Heeft iemand dit eerder gehad? Of is dit normaal en moet ik een theme progje gebruiken (heb spb plus al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kan te maken hebben met je brightness level van je backlight? Als die laag staat, krijg je minder heldere kleuren.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Laatst online: 03-09 19:38
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:27:
Kan te maken hebben met je brightness level van je backlight? Als die laag staat, krijg je minder heldere kleuren.
Nee, dan wordt het plaatje alleen maar nog lichter :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit eerder gehad? Of is dit normaal en moet ik een theme progje gebruiken
Dit is standaard, enige oplossing hiervoor is denk ik inderdaad een eigen theme maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:43:
[...]
Ik ben ze nog niet tegen gekomen, en ik heb er hier ook nog niks van gelezen, ik denk het niet dus...
Hmmm, zijn er uberhaupt betere cases waar een M500 in past? De standaard versie is toch echt niet handig...

Durf niet zomaar eentje te bestellen waar die niet expliciet bij staat vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Einelijk een vervanger voor de lange Sandisk WiFi kaart (wel zonder geheugen.. maargoed, dan gebruik je de ROM van XDA DEV met meer geheugen ;)) !

Afbeeldingslocatie: http://image.ebuyer.com/UK/P0089714_C0000039_P0000000.jpg

Link: http://www.ebuyer.co.uk/c...XJ2aWV3&product_uid=89714

Ook erg goedkoop... misschien tijd om toch maar aan te schaffen :D

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Hollie schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:35:
Ik heb een probleem mensen. Ik heb Windows 64 bit draaien op mijn pc i.c.m. Activesync 3.8.0. Nu kan ik op de een of andere maniet niet meer via verkenner in mijn MDA komen.
Iemand een oplossing?
Wellicht heb je een firewall die nu op een andere instelling staat? Zorg ervoor dat Active Sync het recht krijgt om internet op te gaan, net als Windows Explorer.

off topic: gisteren een 512 MB kaartje bij BelCompany gehaald voor 25 euro, blijkt er bij thuiskomst TomTom Mobile op te staan. Heb natuurlijk niks aan het progje zelf, want hoewel ie wel draait op de Compact herkent ie de knoppen en touchscreen niet. Kan dus niet omhoog en omlaag scrollen, alleen de action button doet het. Maar wel de kaarten van benelux, Italie, Oostenrijk en Zwitserland. hoop dat die wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm erg jammer dat het mda compact forum nog steeds offline is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Laatst online: 28-07-2022
Ja inderdaad. Tis een beetje een soort van plaatselijke kroeg geworden maar nu is ie weg :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Weet iemand mischien nog een non-0676 inbel accountje om mijn bel minuten weg te internetten, kan het niet vinden

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Josha schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:58:
Ja inderdaad. Tis een beetje een soort van plaatselijke kroeg geworden maar nu is ie weg :( ;)
Haha vergelijk jij het zo! Is idd wel zonde, maar Mex zei dat hij er niks aan kon doen en dat het wel verholpen zou worden toch? Zou idd wel mooi zijn, want morgen of vandaag schaft CLB een SPV M500 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:16:
[...]

Dan komt mijn mda compact dus waarschijnlijk volgende week donderdag nog een week je wachten dan

bedankt voor de info
Hier zijn ze net langsgeweest en was niet thuis.. nou komen ze morgen weer, maar ben ik weer niet thuis en kan ik dus vrijdag pas ophalen :P naja weet iig dat ie in de buurt is :d

edit: En het komt met de TPG

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Mighty_Mike schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:16:
Weet iemand mischien nog een non-0676 inbel accountje om mijn bel minuten weg te internetten, kan het niet vinden

thnx
In deel 6 zoeken op Zonnet:
0367500300
inloggen als guest en wachtwoord guest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Josha schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:58:
Geachte Klant,

Helaas hebben er zich nog wat lastige complicaties voorgedaan met de hardware van de server waar uw account op gezet zou worden, dit alles vertraagt het proces nog meer.

Wij begrijpen dat een dergelijke offline-tijd niet acceptabel is en wij doen er dan ook alles aan om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Het is niet duidelijk hoe lang dit alles nog gaat duren, wij verwachten dat het in het uiterste geval nog enkele dagen kan duren. Uiteraard word u op de hoogte gehouden van ontwikkelingen. Nadat deze situatie is opgelost zal er een passende compensatie gevonden worden voor de gedupeerde klanten. Tot die tijd verzoek ik u vriendelijke geduld te hebben.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat deze situatie is opgelost zal er een passende compensatie gevonden worden voor de gedupeerde klanten. Tot die tijd verzoek ik u vriendelijke geduld te hebben.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:37
Hallo mensen,

Heb dit forum (deel 1 tot 7) en op xda-dev. al flink lopen zoeken, maar kan eigenlijk nergens vinden wat nu precies de voordelen zijn van de 1.11 rom. Zou iemand mij is een mooie opsomming kunnen maken?

Heb ook al gelezen dat sommige na de upgrade moeilijkheden hadden met bellen en zo. Kunnen deze allemaal goed verholpen worden?

En dan als laatste (voor als ik ook alle voordelen in zie) een linkje naar hoe je nu goed een upgrade kunt uitvoeren.

Al vast bedankt.

(mischien ook ahandig als zo iets bij deel 8 komt te staan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:56
koksie schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:12:
[...]

Wellicht heb je een firewall die nu op een andere instelling staat? Zorg ervoor dat Active Sync het recht krijgt om internet op te gaan, net als Windows Explorer.

off topic: gisteren een 512 MB kaartje bij BelCompany gehaald voor 25 euro, blijkt er bij thuiskomst TomTom Mobile op te staan. Heb natuurlijk niks aan het progje zelf, want hoewel ie wel draait op de Compact herkent ie de knoppen en touchscreen niet. Kan dus niet omhoog en omlaag scrollen, alleen de action button doet het. Maar wel de kaarten van benelux, Italie, Oostenrijk en Zwitserland. hoop dat die wel werken.
Dat komt omdat Tomtom Mobile voor smartphones is gemaakt en die hebben geen touchscreen. De 'gewone' Tomtom Navigator ondersteunt wel touchscreen. Heb em zelf draaien nml :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:08:
[...]

Hier zijn ze net langsgeweest en was niet thuis.. nou komen ze morgen weer, maar ben ik weer niet thuis en kan ik dus vrijdag pas ophalen :P naja weet iig dat ie in de buurt is :d

edit: En het komt met de TPG
Das mooi voor je

kan je me zeggen hoeveel werk dagen het dan geduurt heeft voor ze hem bij jou thuis kwamn brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:12:
[...]

Das mooi voor je

kan je me zeggen hoeveel werk dagen het dan geduurt heeft voor ze hem bij jou thuis kwamn brengen
precies 1 week. vorige week woensdag telefonisch doorgegeven dat ik wilde verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:29:
[...]

precies 1 week. vorige week woensdag telefonisch doorgegeven dat ik wilde verlengen...
das inderdaad snel

heb jij van de week dan toevallig al een brief van t-mobile gehad dat je je contract hebt verlengd?
want tegen mij zijden ze dat ik een brief zou krijgen en die heb ik nog neit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:42:
[...]

das inderdaad snel

heb jij van de week dan toevallig al een brief van t-mobile gehad dat je je contract hebt verlengd?
want tegen mij zijden ze dat ik een brief zou krijgen en die heb ik nog neit gehad.
Nope nog geen brief, maar online is het wel bijgewerkt. Had eerst helemaal geen belminuten en nu weer nieuwe minuten vanuit mijn nieuwe abonnement. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:45:
[...]

Nope nog geen brief, maar online is het wel bijgewerkt. Had eerst helemaal geen belminuten en nu weer nieuwe minuten vanuit mijn nieuwe abonnement. We zullen zien :)
Das mooi,

Bedankt voor de info dan zou het dus kunnen dat ze morgen ook bij mij aan de deur komen en dan ben iker ook niet.
ik heb hem vorgeweek donderdag verlangd dus morgen ook een week geldeden,

laat nog wel hoor en of ze zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex ik heb nog wel een hosting.
Als ik je daarmee kan helpen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:55:
Mex ik heb nog wel een hosting.
Als ik je daarmee kan helpen..?
Nja ik denk dat er hostings genoeg zijn hoor, alleen die database is er geen 2 keer denk ik, tenzij mex doet zoals ik doe op mijn forum : iedere week een database backup maken en op mijn pc thuis plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik heb sinds vandaag en probeer nu te Syncen via BT. Maar ik krijg maar geen contact met Active Sync. Via USB werkt het wel en ze zijn ook gepaired! Nu kan ik dus ook niet internetten via BT :( Iemand nog meer problemen gehad?

BT stick is de Sitecom CN500

Enig idee hoe ik het kan oplossen? Windows XP SP2 is mijn OS

[ Voor 12% gewijzigd door Ebayzo op 01-06-2005 15:24 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:09:
[...]

Nja ik denk dat er hostings genoeg zijn hoor, alleen die database is er geen 2 keer denk ik, tenzij mex doet zoals ik doe op mijn forum : iedere week een database backup maken en op mijn pc thuis plaatsen.
De laatste backup is van de verhuizing van civict.nl naar ppc-phones.nl, lijkt me niet verstandig en handig om die weer in gebruik te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oohw altijd en backup maken.. :P
Heeft je hosting er geen gemaakt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

kun je eigenlijk geluid opnemen met MDA/ SPV zodat je 'm als voicrecorder kan gebruiken?
En zo ja, in wat voor formaat neemt hij het geluid dan op!?

Edit: belkwaliteit is niet echt bijzonder goed lees/hoor ik overal, maar is deze
te vergelijken met een nokia 3310/ SE T610 of SE K700i ofzo? Of is het gewoon slechter dan dat?

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 01-06-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:37
EbAyzo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:11:
Ik heb sinds vandaag en probeer nu te Syncen via BT. Maar ik krijg maar geen contact met Active Sync. Via USB werkt het wel en ze zijn ook gepaired! Nu kan ik dus ook niet internetten via BT :( Iemand nog meer problemen gehad?

BT stick is de Sitecom CN500

Enig idee hoe ik het kan oplossen? Windows XP SP2 is mijn OS
Heb hier op mijn home drive wel een pdf staan (weet zo niet wie hem gemaakt heeft) die is best wel duidelijk al zeg ik het zelf.

http://members.home.nl/b....te_GN-BTD01_WinXP_SP2.pdf

Hoop dat je er wat aan hebt. Bij mij hielp het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

stimpyrulez schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:54:
[...]

Heb hier op mijn home drive wel een pdf staan (weet zo niet wie hem gemaakt heeft) die is best wel duidelijk al zeg ik het zelf.

http://members.home.nl/b....te_GN-BTD01_WinXP_SP2.pdf

Hoop dat je er wat aan hebt. Bij mij hielp het wel
Ow...mijn bluetooth werkte al wel (moest idd via die stappen). Maar heb het via een post in dit topic opgelost
Voor alle mensen die nog met active sync via bluetooth zitten te f*cken kijk hier even heel relaxt progje, ik heb geen idee wat het doet, maar het werkt. Pocket Bluetooth Tools

edit: Gewoon alle stappen volgen die in alle tutorials staan, maar dit progje installeren voordat je gaat pairen met je pc, als je dit dan gedaan hebt zal hij vragen welke profielen je wilt, daar even active sync aanvinken.
Alles werkt nu via BT :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
  • Laatst online: 29-04 17:26
SgtStrider schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:01:
Einelijk een vervanger voor de lange Sandisk WiFi kaart (wel zonder geheugen.. maargoed, dan gebruik je de ROM van XDA DEV met meer geheugen ;)) !

[afbeelding]

Link: http://www.ebuyer.co.uk/c...XJ2aWV3&product_uid=89714

Ook erg goedkoop... misschien tijd om toch maar aan te schaffen :D
Damn, dat ziet er interessant uit voor die prijs,
zeker nog niemand hier die hem heeft en er iets over kan zeggen of wel?
SgtStrider, ga jij hem bestellen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Kneiter Ar schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:10:
[...]

Damn, dat ziet er interessant uit voor die prijs,
zeker nog niemand hier die hem heeft en er iets over kan zeggen of wel?
SgtStrider, ga jij hem bestellen of niet?
Dan wil ik er ook wel 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik heb na een flash gedaan maar nu staan mijn nummers in dit formaat: (062) 123-4567

Enig idee hoe ik dit in normale nederlandse notatie kan krijgen?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

EbAyzo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:25:
Ik heb na een flash gedaan maar nu staan mijn nummers in dit formaat: (062) 123-4567

Enig idee hoe ik dit in normale nederlandse notatie kan krijgen?
Contacts > onderin Tools > Options. Daar denk ik. Even op Netherlands en Area Code 31 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Beekforel schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:51:
[...]

Contacts > onderin Tools > Options. Daar denk ik. Even op Netherlands en Area Code 31 zetten.
Jep :) Zitten wel freakin veel opties op dat ding zeg :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://safecom.cn/code/su....asp?prdid=146&subcatid=2
http://safecom.cn/code/sub/review.asp?subcatid=146&cat=2

hier zijn wat reviews te vinden van hetzelfde wifi chip.
ben ook van plan om het ge gaan bestellen...)

en ja, waarom zou je een pakker van orange nemen, terwijl je makkelijker een ftp server op je pc kan installeren en dan gewoon via resco ftp browser je pc verkennen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubelke
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11-2022
Hallo,

ik heb sinds n maand of wat een SPV M500 ik begin m nu eindelijk n beetje onder de knie te krijgen. maar nu ontdek ik in mn windows map een aantal bestanden die ik niet kan plaatsen

het gaat om:

MsgQueueDataFileMicrosoft WDP SMS Protocol
MsgQueueDataFileMicrosoft WCMP SMS Protocol

en zo nog 5 bestanden met het zelfde formaat (2,71 MB)

en dan zijn er nog een aantal dezelfde bestanden (zelfde naam) maar die zijn dan 262 kB)

kan ik deze bestanden gewoon verwijderen (om wat extra ruimte te creeren)
of zijn het belangrijke bestanden.
ik kan ze niet openen dus ik heb geen flauw idee wat ze inhouden

ik heb al de standaard dingen van orange er nog op staan en de rom versie is 1.06.00

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en trouwens, de logo van orange op m500, is die net zo makkelijk met de suikerklontje te verwijderen als bij compact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:28:
kun je eigenlijk geluid opnemen met MDA/ SPV zodat je 'm als voicrecorder kan gebruiken?
En zo ja, in wat voor formaat neemt hij het geluid dan op!?

Edit: belkwaliteit is niet echt bijzonder goed lees/hoor ik overal, maar is deze
te vergelijken met een nokia 3310/ SE T610 of SE K700i ofzo? Of is het gewoon slechter dan dat?
het knopje onder de volume slider ingedrukt houden(als je geen fonix voice dailing hebt)hebt anders links onderin, new, note en dan op dat bandje tikken, de rest wijst zichzelf.

de opname kwaliteit is best goed, deze kan je instellen bij input options:
settings - personal - input - options - voice recording format
hier kan je je opname kwaliteit instellen. kies altijd mono, er zit maar 1 mic in en het scheeld de helft aan benodigde ruimte op je kaart/mem.

good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus nu het probleem dat het touchscreen er af en toe mee ophoudt. Is heel vreemd, zit ik een teksmessage te schrijven, reageert opeens de hele QTEK niet meer. Ik kan wel gewoon terug naar het Today screen door op het rode telefoontje te rammen, maar ook daar kan ik helemaal niks dan. Na een softreset doet ie het soms weer even, alvorens er na een paar handelingen er weer mee op te houden. Soms gaat het ook zo maar een halve dag goed zonder storingen, en dan krijgt hij opeens weer kuren. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Ik heb de ROM versie 1.11, en daarnaast de programma's SPB pocket plus en AvantGo geinstalleerd. Voor de rest is hij helemaal kaal.

BTW, ik heb een unbranded versie uit de UK die is verspreid als promotie-exemplaar naar relaties toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:28:
BTW, ik heb een unbranded versie uit de UK die is verspreid als promotie-exemplaar naar relaties toe.
Zou het geen -wat minder degelijk- voorproductiemodel zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:33:
en trouwens, de logo van orange op m500, is die net zo makkelijk met de suikerklontje te verwijderen als bij compact?
Dat werkt perfect. Hij is alleen wel groot. En later met een nat doekje even afdoen en hij is helemaal mooi!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Heeft iemand al een progje om Winamp via bluetooth te besturen?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:29
[b][message=23500620,noline]
Ik heb hiervoor een SE T610 gehad en de belkwaliteit van de Qtek is minimaal net zo goed!

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

De Sonneman schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:10:
[...]

Ik heb hiervoor een SE T610 gehad en de belkwaliteit van de Qtek is minimaal net zo goed!
Ahaa ok dankje! Dan ga ik 'm zeker halen!!
Dat rom updaten enzo lijkt me allemaal maar niks om zelf te doen namelijk
En als ik dan een SPV M500 koop met rom 1.06 enzo en 'm dan gelijk
moet updaten naar 1.11 (voor betere belkwaliteit) zonder dat ik daar veel
van begrijp enzo (ik lees hier veel verhalen van fouten enzo met updaten dus)
Weet iemand toevallig hoe duur de SPV M500 is in de Orange-shop
met een 2 jarige verlenging van 22,50?? Orange-shop is de SPV M500 uitverkocht
en ik heb ook al met de klantenservice contact opgenomen maar die kunnen 'm niet aanbieden

EDIT: geluid dattie op kan nemen (voicerecorder) is dat in .amr formaat?

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 01-06-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

EbAyzo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:59:
Heeft iemand al een progje om Winamp via bluetooth te besturen?
JA! Remote Amp zeer fijn progje, en werkt heel makkelijk link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:28:
Ik heb dus nu het probleem dat het touchscreen er af en toe mee ophoudt. Is heel vreemd, zit ik een teksmessage te schrijven, reageert opeens de hele QTEK niet meer. Ik kan wel gewoon terug naar het Today screen door op het rode telefoontje te rammen, maar ook daar kan ik helemaal niks dan. Na een softreset doet ie het soms weer even, alvorens er na een paar handelingen er weer mee op te houden. Soms gaat het ook zo maar een halve dag goed zonder storingen, en dan krijgt hij opeens weer kuren. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Ik heb de ROM versie 1.11, en daarnaast de programma's SPB pocket plus en AvantGo geinstalleerd. Voor de rest is hij helemaal kaal.

Ik heb dit ook sinds 2 dagen, en ik heb het gevoel dat het aan mijn SD kaart ligt die zichzelf een dag daarvoor spontaan leeg gemaakt had. Ik heb toevallig net alles van de kaart af gehaald, en met pocketmechanic geformatteerd. Straks ga ik alles weer terug zetten, en kijken of het beter is. Zo niet doe ik een hard-reset, en zet ik een oude backup terug.

edit: Ik heb nog maar 2 reacties op de sony headset, als ik er niet binnenkort meer krijg ga ik er 1 bestellen voor mezelf. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door SaN op 01-06-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents,
Zit erover te denken om dit apparaat aan te schaffen via verlenging van T-Mobile en zelf via vriendje de software te regelen, primair voor gebruik in de auto; navigatie en bellen/SMS. Kan iemand me de voor- en (vooral de) nadelen hiervan opnoemen? Ik zit te denken aan de volgende dingen:

1. Is er een carkit voor? Kan je deze instellen alleen voor bellen (ik hoef geen verkeersinfo door m'n muziek heen) dat dat over de speakers van de auto gaat?
2. Is er zo'n houder voor die je aan de voorruit kan klikken en laad deze ook op of wordt er een autolader bijgeleverd?
3. Heb nu een 6230 met 256Mb MMC erin, kan ik deze overzetten? Hoeveel ruimte daarvan ben ik kwijt aan navigatie (Benelux, Duitsland + Frankrijk)? In m'n digicam zit 512Mb SD, lust 'ie dat ook?
4. Past ' ie in de broekzak van een spijkerbroek?
5. Overall; issie aan te raden als vervanger van m'n 6230 als je hem primair wil gebruiken voor SMS, bellen en navigatie?

Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

sander-sp schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:59:
[...]
JA! Remote Amp zeer fijn progje, en werkt heel makkelijk link
_/-\o_ Zeer fijn proggie inderdaad! Nu weet ik waarom ik een MDA heb! * Ebayzo gaat Winamp luisteren op bed :P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Voor diegenen die nog een nice free proggie zoeken om bepaalde telefoonnummers automatisch te blokkeren. Zie http://www.aditusnet.it/crino/crisoft/prodotto.asp?id=9
Misschien iets voor in de SP?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:12:
Gents,
Zit erover te denken om dit apparaat aan te schaffen via verlenging van T-Mobile en zelf via vriendje de software te regelen, primair voor gebruik in de auto; navigatie en bellen/SMS. Kan iemand me de voor- en (vooral de) nadelen hiervan opnoemen? Ik zit te denken aan de volgende dingen:

1. Is er een carkit voor? Kan je deze instellen alleen voor bellen (ik hoef geen verkeersinfo door m'n muziek heen) dat dat over de speakers van de auto gaat?
2. Is er zo'n houder voor die je aan de voorruit kan klikken en laad deze ook op of wordt er een autolader bijgeleverd?
3. Heb nu een 6230 met 256Mb MMC erin, kan ik deze overzetten? Hoeveel ruimte daarvan ben ik kwijt aan navigatie (Benelux, Duitsland + Frankrijk)? In m'n digicam zit 512Mb SD, lust 'ie dat ook?
4. Past ' ie in de broekzak van een spijkerbroek?
5. Overall; issie aan te raden als vervanger van m'n 6230 als je hem primair wil gebruiken voor SMS, bellen en navigatie?

Cheers, SvdW
1. Ja universele
2. ? In ieder geval geen bijgeleverde autolader, ze zijn wel te koop voor een habbekrats.
3. Ja beide kunnen er in
4. Ja zonder hoesje zeker
5. Nooit een 6230 gehad, maar qua belgemak/comfort/kwaliteit lever je over het algemeen iets in, ook het sms'en is even wennen, maar niet meer dan dat. Voor navigatie is hij natuurlijk perfect. edit: ik zie dat je hem vooral wilt gebruiken voor bellen in de auto, als dat gebeurd met een handsfree kit lever je op het gebied van geluidskwaliteit niks in.

[ Voor 13% gewijzigd door SaN op 01-06-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:06
CLB schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:41:
[...]

Ahaa ok dankje! Dan ga ik 'm zeker halen!!
Dat rom updaten enzo lijkt me allemaal maar niks om zelf te doen namelijk
En als ik dan een SPV M500 koop met rom 1.06 enzo en 'm dan gelijk
moet updaten naar 1.11 (voor betere belkwaliteit) zonder dat ik daar veel
van begrijp enzo (ik lees hier veel verhalen van fouten enzo met updaten dus)
Nou er kan niets fout gaan met updaten. Als het fout gaat doe je het gewoon opnieuw en dan lukt het wel. Ik heb tot nu toe geen een verhaal gelezen van iemand die z'n mobieltje had beschadigd. Je hoeft hem niet te updaten voor de belkwaliteit. Die is maar tot 1.06 geupdate. Bij 1.11 zijn geloof ik bepaalde bluetooth dingen gefixt, maar ik gebruik 1.06 en dat gaat helemaal goed hoor. Een vriend heeft een MDA Compact met 1.01 en die heeft ook geen behoefte te updaten.

Weet iemand toevallig hoe duur de SPV M500 is in de Orange-shop
met een 2 jarige verlenging van 22,50?? Orange-shop is de SPV M500 uitverkocht
en ik heb ook al met de klantenservice contact opgenomen maar die kunnen 'm niet aanbieden

Loop gewoon even je locale Orange Shop binnen, die kunnen je waarschijnlijk wel helpen.
EDIT: geluid dattie op kan nemen (voicerecorder) is dat in .amr formaat?
Ik heb geen idee... (maar je kan vast wel een progje vinden waarmee dat kan).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er eigenlijk een speakerstand voor tijdens het bellen?
Ik kon dit nergens terug vinden in de handleiding enzo.
Dus gewoon je telefoon neerleggen, kunnen luisteren en praten (dus niet met oordopjes of BT enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:37:
is er eigenlijk een speakerstand voor tijdens het bellen?
Ik kon dit nergens terug vinden in de handleiding enzo.
Dus gewoon je telefoon neerleggen, kunnen luisteren en praten (dus niet met oordopjes of BT enzo)
Staat in de handleiding hoor, als je belt of aan het bellen bent de groene telefoonknop (hardware) 4 seconden ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
sander-sp schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:03:
[...]
Ik heb dit ook sinds 2 dagen, en ik heb het gevoel dat het aan mijn SD kaart ligt die zichzelf een dag daarvoor spontaan leeg gemaakt had. Ik heb toevallig net alles van de kaart af gehaald, en met pocketmechanic geformatteerd. Straks ga ik alles weer terug zetten, en kijken of het beter is. Zo niet doe ik een hard-reset, en zet ik een oude backup terug.

edit: Ik heb nog maar 2 reacties op de sony headset, als ik er niet binnenkort meer krijg ga ik er 1 bestellen voor mezelf. >:)
Wat gaat die headset kosten? ik ben wel geinterreseerd nml

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Kassad schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:55:
[...]

Wat gaat die headset kosten? ik ben wel geinterreseerd nml
ehm, goed, ok, vergeet al mijn reacties over het niet lezen van dit topic :X
ik zie dat-ie eur 18 kost, ik heb je reeds gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Hoe kan ik een file via bluetooth versturen op mijn MDA Compact???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Kassad schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:58:
[...]

ehm, goed, ok, vergeet al mijn reacties over het niet lezen van dit topic :X
ik zie dat-ie eur 18 kost, ik heb je reeds gemaild.
Bedankt voor het mailtje, ik hoop dat er meer aanmeldingen komen (nog minstens 2) Voor degenen die nog iets willen vragen enz, doe dit over de mail, er is gevraagd om hier geen inkoopacties te houden ed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

mobile schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 01:23:
Hoe kan ik een file via bluetooth versturen op mijn MDA Compact???
In explorer de file aangeklikt houden en dan "beam file". dan even wachten, en dan verschijnt als het goed is je pc in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Hoedje schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:37:
[...]

Nou er kan niets fout gaan met updaten. Als het fout gaat doe je het gewoon opnieuw en dan lukt het wel. Ik heb tot nu toe geen een verhaal gelezen van iemand die z'n mobieltje had beschadigd. Je hoeft hem niet te updaten voor de belkwaliteit. Die is maar tot 1.06 geupdate. Bij 1.11 zijn geloof ik bepaalde bluetooth dingen gefixt, maar ik gebruik 1.06 en dat gaat helemaal goed hoor. Een vriend heeft een MDA Compact met 1.01 en die heeft ook geen behoefte te updaten.
[...]

quote]

Wees gerust het kan fout gaan, ik wist het ook niet maar ik heb reeds vele updates doorgevoerd op verschillende toestellen, ook via msn mensen helpen en één keer liep het echt verkeerd. Gij blijf een error geven bij de 4de installatiestap. Ik heb er in ieder geval gen oplossing voor gevonden en tmobile heeft hem de dag erna een nieuwe gegeven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:03:
[...]

doe mij maar ook zo'n headsetje !
strammerm@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Sander, als je nou ff op inkoopactie.net wat start, dan heeft iedereen er profijt van.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat is er eigenlijk mis met de originele headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
MikeyMan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:20:
Wat is er eigenlijk mis met de originele headset?
dat was bij mijn QTEK pakketje de kwaliteit van een gemiddelde breezah-mp3speler.. jeweetwel.. zoeen die je bij de blokker koopt met zilvergespoten oordopjes enzo :P

-- kheb zelf gister een blokje van 2.5 jack naar 3.5 jack gekocht.. zodat ik mn Sennheiser oordopjes er in kan doen, geluid is perfect, hij sluit alleen niet altijd goed aan, zodat ik soms geluid heb uit 1 dopje..

toch maar voor de sony-ericsson dopjes gaan kijken denk ik!

--edit-- weet niet of die dopjes bij elk pakket zo slecht zijn, een vriend van me heeft een t-mobile pakket gekocht en is er volgens mij tevreden over!!
--

[ Voor 12% gewijzigd door Rosmalen op 02-06-2005 09:38 ]

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook de sony headset... superollie [at] gmail dot com... Heb nu ook de M500 een week.. Alleen nu al een dode pixel :( ... Weet niet of hij dan al in aanmerking komt voor retour. Op zich is het ding alleen zichtbaar wanneer ik de camera functie gebruik, maar vindt het toch storend, heb je zo'n mooi gadget, maar dan is hij het nét niet.. Ik heb ook bewust voor géén verzekering gekozen deze keer, omdat ik die al had op mijn HTC500, en 11 € in de maand d'r bij voor een telefoon vindt ik wel erg veel.. Verder heel fijn apparaatje, ongekende mogelijkheden.. Het is écht een centraal apparaat waar je alles binnen je huis mee kan bedienen... :P Ook lekker krachtig, speel d'r prima GBA spellen meeh.. Heb een mda compact gezien, en vindt eigenlijk de M500 wel wat mooier; wat sleeker design, betere knopjes e.d... De ROM is 1.05.10, zal ik 'm zo laten of kan ik er beter 1.6 op gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is het waar dat er een Rom versie 1.10 bestaat?
Ik had namelijk smartphonestunts.nl gemaild met de vraag
welke Rom erop stond en hij zei dat hij zo uit z'n hoofd dacht dat het 1.10 was!?

@ PiXxel: die Rom die jij erop hebt staan heb je geen problemen mee?
Gewoon goede belkwaliteit en dergelijke? Ik ga 'm vanmiddag halen
en dan heb ik denk wel aardig grote kans dat ik namelijk dezelfde versie heb!?

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 02-06-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik netfront browser,

Nu zoek ik alleen een WebMsn Dus via de browser.
Weet iemand een werkende..?

http://www.e-messenger.net/
http://webmessenger.msn.com/

Werken niet in deze browser, ik zit namelijk vaak achter een firewall / proxy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:46:
Is het waar dat er een Rom versie 1.10 bestaat?
Ik had namelijk smartphonestunts.nl gemaild met de vraag
welke Rom erop stond en hij zei dat hij zo uit z'n hoofd dacht dat het 1.10 was!?

@ PiXxel: die Rom die jij erop hebt staan heb je geen problemen mee?
Gewoon goede belkwaliteit en dergelijke? Ik ga 'm vanmiddag halen
en dan heb ik denk wel aardig grote kans dat ik namelijk dezelfde versie heb!?
Tot nu toe geen problemen met die rom.. En ik heb zo iets van, if it works, don't fix it.. Alles werkt lekker stabiel/snel, en dat zelfs met orange meuk d'r op.. Zal ik er binnenkort ff afmieteren, het is toch fijner om een "naakte" telefoon te hebben.. Enige negatieve; treuren om mijn dode pixel :(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:11:
[...]

Tot nu toe geen problemen met die rom.. En ik heb zo iets van, if it works, don't fix it.. Alles werkt lekker stabiel/snel, en dat zelfs met orange meuk d'r op.. Zal ik er binnenkort ff afmieteren, het is toch fijner om een "naakte" telefoon te hebben.. Enige negatieve; treuren om mijn dode pixel :(..
Ahaa dankje voor je snelle reply! Naja dan maar hopen dat ik die (of 'n betere) heb!!
CLB wacht op z'n moeder om met de voiture naar de Orange-shop te gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rosmalen schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:37:
[...]

dat was bij mijn QTEK pakketje de kwaliteit van een gemiddelde breezah-mp3speler.. jeweetwel.. zoeen die je bij de blokker koopt met zilvergespoten oordopjes enzo :P

-- kheb zelf gister een blokje van 2.5 jack naar 3.5 jack gekocht.. zodat ik mn Sennheiser oordopjes er in kan doen, geluid is perfect, hij sluit alleen niet altijd goed aan, zodat ik soms geluid heb uit 1 dopje..

toch maar voor de sony-ericsson dopjes gaan kijken denk ik!

--edit-- weet niet of die dopjes bij elk pakket zo slecht zijn, een vriend van me heeft een t-mobile pakket gekocht en is er volgens mij tevreden over!!
--
Ah, tis dus alleen voor het luisteren van mp3's?
Voor de rest voldoen de originele dopjes wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 13:36

oZy

Weet iemand nog een 1.11 rom te vinden? Ik heb nog steeds 1.01 er op staan, en heb last van een buggy bluetooth verbinding met mn carkit. Zowel alle links in dit topic als op xda-dev zijn dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZy schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:42:
Weet iemand nog een 1.11 rom te vinden? Ik heb nog steeds 1.01 er op staan, en heb last van een buggy bluetooth verbinding met mn carkit. Zowel alle links in dit topic als op xda-dev zijn dood :'(
Dan heb je niet goed gezocht,
Ik heb ze zelf gehost zie hier mijn post in dit topic:
Ik heb het klaar gekregen. Een Tmobile gelockt toestel voorzien van Versie: 1.11.00 WWE

ik heb het volgende gedaan:

Download eerst:
ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...cian/MaUpgradeUt_noID.exe
http://www.qtek.nl/s100/M..._11100_550_11100_Ship.rar

Download dan de 1.11.00 WWE Firmware:
http://beta.main-hosting...._10600_116_10500_SHIP.zip

MA_DT_WWE_DutchRetail_11100_550_11100_Ship.rar pak je uit in een map.
in diezelfde map plaats je:
MaUpgradeUt_noID.exe
MA_Qtek(BrPt)_10600_116_10500_SHIP.exe (uit de ZIP file.

Vervolgens run je:
MA_Qtek(BrPt)_10600_116_10500_SHIP.exe

Na de language fout melding sluit je deze.

Dan run je:
MaUpgradeUt_noID.exe

eventueel nog een 2de keer, na de foutelding.
Dan moet het werken. meer heb ik niet gedaan.
Met dank aan alle antwoorden op mijn vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:49:
[...]

Dan heb je niet goed gezocht,
Ik heb ze zelf gehost zie hier mijn post in dit topic:

[...]
Je kan je registreren op www.qtek.nl normaal zul je daar de nodige software kunnen verkrijgen denk ik. Enkel lukt het mij niet om te registreren daar... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn m500 zojuist geupgrade met de "big-storage" rom :P

hierbij word het deel extended rom toegevoegd aan je storage als 1 "drive"

linkje

het is wel voor de ervaren tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:59:
[...]

Je kan je registreren op www.qtek.nl normaal zul je daar de nodige software kunnen verkrijgen denk ik. Enkel lukt het mij niet om te registreren daar... :'(
Hiervoor moet je een officieele QTEK Hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:06:
Ik gebruik netfront browser,

Nu zoek ik alleen een WebMsn Dus via de browser.
Weet iemand een werkende..?

http://www.e-messenger.net/
http://webmessenger.msn.com/

Werken niet in deze browser, ik zit namelijk vaak achter een firewall / proxy...
http://mob.e-messenger.net
Deze werkt via pocket internet explorer en Orange World goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Laatst online: 10-09 18:33
Ik heb Tomtom 5 geinstalleerd op mijn Compact.
Echter krijg ik mijn Adapt BT gps niet werkend.
Heeft iemand misschien de instellingen voor mij ?

_/-\o_

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast-server schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:17:
Ik heb Tomtom 5 geinstalleerd op mijn Compact.
Echter krijg ik mijn Adapt BT gps niet werkend.
Heeft iemand misschien de instellingen voor mij ?

_/-\o_
Kan je mij ff mailen waar je die vandaan hebt? tyler.durden "Apie" zonnet.nl
Modbreak:Check je mail O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Canaria op 03-06-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:22:
[...]

Kan je mij ff mailen waar je die vandaan hebt? tyler.durden "Apie" zonnet.nl
ik heb die volgens mij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail plz ff waar je et vandaan hebt

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik vermoed hier vandaan, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken toch? Of bedoel je zijn GPS-ding?

[ Voor 11% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 02-06-2005 13:38 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:45:
[...]

Hiervoor moet je een officieele QTEK Hebben
Die heb ik maar wel in belgie gekocht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Wat gaat er mis bij het registreren dan? Krijg je geen foutmelding oid? Ik heb mij zojuist namelijk geregistreerd. Ik ben nu 1.11.050 aan het binnen halen. Zet hem zo er op.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi

ik heb een mooi programmatje gevonden, PocketAlarm 1.11

te halen op http://www.pocketmax.net

het programma bied profielen en allerlei telefoon gerelateerde informatie

het mooie is dat de profielen te koppelen zijn aan een catagorie uit de agenda
ik heb mijn rooster geprogrammeerd bv en daaraan de cat. "school" gehangen.
hier aan gekoppeld het profiel meeting van pocketalarm, zodat deze automatisch als de les begint op stil gaat,

hier een klik baar screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/uibeltjesnuibeltje/forumpic/pocketalarm_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biposto schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:04:
Wat gaat er mis bij het registreren dan? Krijg je geen foutmelding oid? Ik heb mij zojuist namelijk geregistreerd. Ik ben nu 1.11.050 aan het binnen halen. Zet hem zo er op.
Hij zegt mij dat de IMEI niet klopt ...

Het opgegeven IMEI nummer is onbekend. Controleer uw IMEI nummer en probeer het opnieuw.

Bent u er zeker van dat u uw IMEI nummer juist heeft ingevuld? En staat het Qtek logo op uw
toestel? Dan kan het zijn dat u geen officieel Nederlands Qtek toestel bezit, maar een zgn. 'grijze
import versie'. Neem in dit geval contact op met uw dealer [/quote]
[quote]

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

ik heb problemen met het bekijken van divx en xvid.
Ik heb de BetaPlayer er opstaan
maar krijg de volgende foutmeldingen

MPEG4 DIVX/XVID: Quarter Pixel feature is not supported en GMS feature is not supported!

Wie weet een oplossing voor dit probleem. Hij speelt wel af maar het beeld is wazig en komen telkens vlekken in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Zul je zelf moeten omzetten dan. Q pixel wordt (nog?) niet door Betaplayere ondersteund vermoed ik. Dat is namelijk ook zo met een boel hardware Xvid players.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biposto schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:04:
Als je geen Qtek hebt, maar bijv een mda zoals ik, dan kan je dus niet registreren en niet de rom downloaden. Kan jij 'm ergens neerzetten, of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:51:
[...]

Hij zegt mij dat de IMEI niet klopt ...

Het opgegeven IMEI nummer is onbekend. Controleer uw IMEI nummer en probeer het opnieuw.

Bent u er zeker van dat u uw IMEI nummer juist heeft ingevuld? En staat het Qtek logo op uw
toestel? Dan kan het zijn dat u geen officieel Nederlands Qtek toestel bezit, maar een zgn. 'grijze
import versie'. Neem in dit geval contact op met uw dealer
same problem here,....
toch maar ff bellen naar t4telecom
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.