[PC] Counter-Strike: Source - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.211 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Net ff een rondje AWP gedaan, ging lekker >:)

Awped?

Het lekkerste gevoel is als je weet dat ze eraan komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
ook ff CS:S gedaan toen was het 2vs1 (ik 1 terror vs 2ct's) toen dit:
Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/4379/csitaly00002mf.th.jpg
pats pats pats pats zo 4 kogels zag er wel nice uit enzo :P iedereen nice zeggen enzo viel hardstikke mee lolz :P

[ Voor 32% gewijzigd door Rynji op 16-07-2005 18:29 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 19:43:
[...]
Neej want 1.6 houdt niet van mijn muis en keyboard. Slaat wel es over. Ja, tis draadloos maar in source en BF loopt het allemaal wel goed en kan ik normaal aimen.
Dat ligt(denk ik) niet aan CS. CS communiceert namelijk niet direct met de hardware, maar via windows. Werkt de hardware goed in windows, dan zou deze hardware ook goed moeten werken in CS. Doet het dat niet, dan ligt het eerder in windows dan in CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Sak3d schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:47:

Awped?

Netjes hoor. :)

Enkel had je niet dood moeten gaan op het einde. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Wat is een beetje volwassen server?

Ik vind CS echt een GAAR spel geworden. Ik heb sinds 2002 niet meer gespeeld, en heb vorige week Source eens geinstalleerd om te kijken hoe het is. Ik het begin zoog ik echt zwaar, maar zowaar gister weer eens met een goede kill/death ratio gespeeld. Ik vind het zo jammer dat iedereen op zijn score gericht is. Echt, het zijn allemaal statshoeren geworden in CS en teamplay is ver te zoeken.

CS is echt een BrEeZaH game geworden naar mijn mening, en dat terwijl het spelletje zooo cool kan zijn.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Kijk maar in de start-post. Daar staat een heel lijstje.

Ik speel altijd op de XS4All servers.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

xs4all is wel een van de betere pub's, vooral s'avonds / s'nachts :) Wil je meer teamplay zal je clan moeten zoeken of mixjes spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
-dxlevel 70
in je shortcut er bij. Scheelt een hoop performance. Maar voor de meeste dingen is het spel nogal CPU-afhankelijk (explosies e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sak3d schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:47:

Awped?

leuk rondje :)

alleen dom dat je gaat reloaden wanneer je nog 6 kogels hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:51:
[...]

leuk rondje :)

alleen dom dat je gaat reloaden wanneer je nog 6 kogels hebt
Yup, meestal reload ik niet op ammo maar op gevoel }:O Zodra ik naar mijn hud kijk raak ik mijn concentratie op het speelveld kwijt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paradoXical schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:35:

Ik vind CS echt een GAAR spel geworden. Ik heb sinds 2002 niet meer gespeeld, en heb vorige week Source eens geinstalleerd om te kijken hoe het is. Ik het begin zoog ik echt zwaar, maar zowaar gister weer eens met een goede kill/death ratio gespeeld. Ik vind het zo jammer dat iedereen op zijn score gericht is. Echt, het zijn allemaal statshoeren geworden in CS en teamplay is ver te zoeken.

CS is echt een BrEeZaH game geworden naar mijn mening, en dat terwijl het spelletje zooo cool kan zijn.
Mijn beste herinneringen aan CS stammen bij mij ook immers nog uit de begintijd... zeg maar t/m CS 1.1... ik bleef toen nachten lang spelen met clanmates op de clanserver... heb genoten... helaas was dat ook de tijd dat de cheaters massaal doorbroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

418O2 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:58:
-dxlevel 70
in je shortcut er bij. Scheelt een hoop performance. Maar voor de meeste dingen is het spel nogal CPU-afhankelijk (explosies e.d.)
In de stresstest van 65 fps naar 123 fps, met dezelfde settings! Maakt mij weinig uit dat het water er wat minder mooi uitziet :P
Gelijk alles op zn allerhoogst gezet (1024*786, alles op high, zelfs AA en AF) en 83 fps! Met een Geforce 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:18:
[...]

Mijn beste herinneringen aan CS stammen bij mij ook immers nog uit de begintijd... zeg maar t/m CS 1.1... ik bleef toen nachten lang spelen met clanmates op de clanserver... heb genoten... helaas was dat ook de tijd dat de cheaters massaal doorbroken...
Ik heb ook vele DIE hard nights gehad hehe.. van 11:00 tot 06:00 in de ochtend fraggen via dialup en dan eens in de 2 maanden 400 piek aan de kpn betalen.. Wat een tijden :P

Op STRIKERZ.NET speelt niemand meer zo te zien. Ik heb wat op de XS4all server gespeeld nu en die is wel ok. Geen kinds van 14 die irritant lopen te doen, en zowaar wat teamplay gezien op een server :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Valve heeft al gezegd druk bezig te zijn de performance-bug te vinden, dus die zal een dezer dagen/weken wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mag ik wel hopen. Als ik een videokaart van 500 euro heb wil ik geen fps van 20 zien.

Morgen ga ik voor 3 weken op vakantie hopelijk hebben ze het gefixed als ik terug kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

zoek/maak een clan en ga in mirc op zoek naar pcws...

doe ik ook je skillz vliegen echt omhoog en geen gescheld.

trouwens heeft iemand niet iets dat ik dat ge'kanker' uit kan roeien? cht niet normaal dat dat een scheldwoord is.... :(

EDIT: de team.instinct server is die down?

[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-07-2005 11:50 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz, sinds de update kan ik ook niet meer snel equipment kopen. Wanneer ik dat wel probeer krijg ik eerst "you are not in a buy zone" Het lijkt wel of word je 2 keer gespawned. Dit is best vervelend omdat sommige servers niet zo'n lange buypause hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het wel met je eens, speelde in het begin ook wel CS (tot 1.1) niet heel erg veel, maar je kon de samenzwering en de lol en de sfeer in servers gewoon proeven. Iedereen was gewoon lekker verslaafd aan CS. Ben sinds 1.5 weer begonnen en speel het nu ook nog wel redelijk vaak liefts snachts of sávonds (als ik tijd heb). Dit omdat er overdag alleen maar van die zeikerds zijn die constant KK roepen, of cheater etc....

De CS scene zit gewoon te vol met irri mannetjes die eigenlijk de boel voor de rest verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vaak last van dat ik geraakt word terwijl ik al om de hoek ben, zeg maar ik duik om een hoek en ik schiet op een paar van die gasten, en als ik terug duik en dus weer buiten schots veld ben ga ik pas dood.
iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Er lopen inderdaad veel eikels rond, maar ik heb inmiddels alweer een paar ouderwets goede potjes mogen spelen. Vooral later op de avond als de bReEzaH kids in bed liggen lijkt het beter te worden.

Sommige servers moet je gewoon mijden. Gister heb ik op 194.109.69.62:27015 echt een zwaar kickass pot office gespeeld. Echt keihard fraggen, met veel teamplay. Alhoewel dat in office niet moeilijk is natuurlijk. Wel een 40 man server, dus niet alle maps zullen leuk zijn om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:34:
ik heb vaak last van dat ik geraakt word terwijl ik al om de hoek ben, zeg maar ik duik om een hoek en ik schiet op een paar van die gasten, en als ik terug duik en dus weer buiten schots veld ben ga ik pas dood.
Misschien het veel besproken hitbox probleem?? Even een stukje terug bladeren in dit topic en je komt het wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paradoXical schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:05:
Er lopen inderdaad veel eikels rond, maar ik heb inmiddels alweer een paar ouderwets goede potjes mogen spelen. Vooral later op de avond als de bReEzaH kids in bed liggen lijkt het beter te worden.

Sommige servers moet je gewoon mijden. Gister heb ik op 194.109.69.62:27015 echt een zwaar kickass pot office gespeeld. Echt keihard fraggen, met veel teamplay. Alhoewel dat in office niet moeilijk is natuurlijk. Wel een 40 man server, dus niet alle maps zullen leuk zijn om te spelen.
Daarom is snachts spelen ook beter, geen gezeik aan je kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:58:
[...]

Misschien het veel besproken hitbox probleem?? Even een stukje terug bladeren in dit topic en je komt het wel tegen.
Ik vindt het een tof spel, maar die hitboxes hangen me echt de keel uit. Gister ontlaad ik een shotgun in iemand's gezicht (kwam een hoek om) > console > geen damage given (hij schoot mij overigens een hs dus ik dood en hij loopt verder). In ET zijn de hitboxes stukken beter, ik hoop dat daar nog wat aan gebeurt.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
ik heb een spray een .TGA als ik hem kiez zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/8347/spraygedoe15mw.th.jpg
ga ik spelen hoor ik wel pfff pffff van dat je sprayt maar kzie niets
als je de .tga wilt mail me dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik zit er nu na 5 jaar cs 1.6 gespeeld te hebben echt aan te denken om op Source over te stappen.
Ik weet het, het is meegaan met de tijd en een kwestie van wennen.

Maar hoe zit het met dat anticheat gedoe? Want ik begin nu erg pissed off te worden van veel mensen die tegenwoordig cheaten en het voor hun lol doen. Is dat Vac2 echt een verbetering ten opzichte van vac 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik krijg deze error veel als ik naar een VAC server wil gaan
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/isjwang/GoT/error_css.jpg

het enige dat ik verandert heb aan css is dat ik een buyscript heb ingevoerd.

iemand een idee wat ik er tegen kan doen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!K?
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-08 09:38
misschien niet totaal on-topic maar ik vroeg me af of er ook een cd-rom versie was van HL2,
zodat ik ook cs:s kan spelen.:)
hoop alleen wel dat er mischien iets minder opgefokte pubertjes rond hangen op de cs:s servers.

i am the toast king whom rules over the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:40:
[...]

Ik vindt het een tof spel, maar die hitboxes hangen me echt de keel uit. Gister ontlaad ik een shotgun in iemand's gezicht (kwam een hoek om) > console > geen damage given (hij schoot mij overigens een hs dus ik dood en hij loopt verder). In ET zijn de hitboxes stukken beter, ik hoop dat daar nog wat aan gebeurt.
Duidelijk een geval van onwetendheid.
Een crosshair is niet een punt dat er voor zorgt dat de kogel daar ook komt.
Daarom slaat ET nergens op (muv Goede Teamplay Game) en doet Counter-Strike dat zeer goed _/-\o_
ET is maar volop je muis indrukken en gaan met de banaan.

Waar ik nog steeds een hekel aan heb is dat wallbangen niet meer gaat, dat maakt het zo veel beter _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

R!K? schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:31:
misschien niet totaal on-topic maar ik vroeg me af of er ook een cd-rom versie was van HL2,
zodat ik ook cs:s kan spelen.:)
hoop alleen wel dat er mischien iets minder opgefokte pubertjes rond hangen op de cs:s servers.
Je koop gewoon HL2 bij de Dixons oid, en voila, CS:S krijg je er gratis bij.

Let wel, naar mijn weten zijn alleen DVD's gemaakt, en geen CD's...

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeiend ik heb ook de dvd versie en geen dvdrom
Steam opstarten en zeggen dat je HL2 al heb en dan downloaden maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:22:
[...]

Duidelijk een geval van onwetendheid.
Een crosshair is niet een punt dat er voor zorgt dat de kogel daar ook komt.
Daarom slaat ET nergens op (muv Goede Teamplay Game) en doet Counter-Strike dat zeer goed _/-\o_
ET is maar volop je muis indrukken en gaan met de banaan.

Waar ik nog steeds een hekel aan heb is dat wallbangen niet meer gaat, dat maakt het zo veel beter _/-\o_
Maar hoe kan je dan in hemelsnaam een referentiepunt vinden om je kogels de juiste richting op te krijgen? Dan hadden ze er net zo goed geen enkel croshair in hoeven te zetten, als hij toch de eigenlijke functie niet doet..

Je gebruikt juist een crosshair om je doel gemakkelijker uit te schakelen, in plaats van rond te lopen sproein zoals bij css...

Wat is dan überhaupt de functie van de crosshair in css? luxe? ziet er wel geinig uit...

Lijkt me niet echt zinnig wat je hierboven zegt...
( ja ik speel ook ET en RTCW )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Kijk, van je clanmates moet je het hebben :P

Idd, waar is die dan voor, ik begrijp ook wel dat als je volauto schiet dat ie niet nauwkeurig is, maar als ik 1 meter van je vandaan een 12 gauge in je gezicht blaas, verwacht ik iig wel iets damage en geen misser.

Op sommige servers heb ik er ook geen last van, we tobben gewoon verder.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga is tegen een muur staat met een ak is je handen. (of denk het als je er geen 1 hebt ;))
ALs je op 1 punt richt schieten de kogels je om de oren zonder tegenstand, door de kracht van de kogels.

Cs laat dit ook in de game zien. De crosshair laat alleen zien waar je op richt, niet waar de kogels te recht komen.

Als je in ET op een muur schiet zullen de kogels op 1 punt komen, wat dus nergens opslaat en het veel makkelijker maakt.
(weinig ET ervaring, maar dacht wel dat het zo zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Nu heb ik redelijke ervaring met vuurwapens (beroeps en 13 jaar schietvereniging) dus ik weet wel dat als ik ergens op mik ik zeker in de buurt moet zitten... Nu weet ik dat dit maar een spel is, maar zoals ik zei het _kan_ niet zo zijn dat je met een 12 gauge vanaf 1 meter _alles_ mist (ik zou je nog raken al sta je achter me bij wijze van spreken :P )

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:48:
[...]

trouwens heeft iemand niet iets dat ik dat ge'kanker' uit kan roeien? cht niet normaal dat dat een scheldwoord is.... :(

EDIT: de team.instinct server is die down?
Niet om het een of ander (ben t helemaal met je eens)... maar jouw nick is nou ook niet echt friendly.... :X

Mijn CS-tijd stamt ook van de 1.0 / 1.1 versie. Heerlijk, uren / nachten achter elkaar spelen, lanparties, oefenen met bots omdat ik nog geen i-net aansluiting had 8)7
Van alle spellen die ik heb gespeeld heb ik aan CS toch wel de beste herinneringen, alleen jammer dat op een gegeven moment massaal de cheaters opkwamen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry heb geen schiet ervaring oid :P , maar weet alleen dat zo in cs gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:46:
[...]

Niet om het een of ander (ben t helemaal met je eens)... maar jouw nick is nou ook niet echt friendly.... :X

Mijn CS-tijd stamt ook van de 1.0 / 1.1 versie. Heerlijk, uren / nachten achter elkaar spelen, lanparties, oefenen met bots omdat ik nog geen i-net aansluiting had 8)7
Van alle spellen die ik heb gespeeld heb ik aan CS toch wel de beste herinneringen, alleen jammer dat op een gegeven moment massaal de cheaters opkwamen :'(
Echt he, vaak zijn die cheaters nog Nederlands ook.
Bv. in een server is er zo'n ventje met texten als. I own yuuuuuu, en tegen iedereen die hij dood schiet dat ze noobs zijn.
Als je dan zegt dat ze wallhacken krijg je eerst het wel bekende
WHO??!! ME??!!

en dan OMG OP********, ga je moeder pesten en ga zo maar door. en blijkt het weer zo'n nederlander te zijn.

EN ga nu niet zeggen dat ik mensen die wallbangen voor cheaters noem, het verschil weet ik echt wel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!K?
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-08 09:38
Boeiend ik heb ook de dvd versie en geen dvdrom
Steam opstarten en zeggen dat je HL2 al heb en dan downloaden maar.
:) thx dat gaan we snel proberen.

helaas moet ik spare voor laptop...mja wat is 50 euro op 1200... :z

en zeg alsjeblieft niet een 24ste

i am the toast king whom rules over the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lagge jullie ook zo als je spawnd met redelijk wat bots? stresstest draaid allemaal prima op 75fps maar ingame met bots lagg ik echte heel erg. ik heb een 2500+barton 2100mhz kan het daar aan liggen? Videokaart is 6800le dus dat moet opzich goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

omg ex_interp B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Screen van een vaste bezoeker van mijn servers: (hehe)

Afbeeldingslocatie: http://forum.onlydutch.nl/plaatjes/VAC2/banned.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
is toch gelocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Dit komt door de ping vertraging tussen 2 clients en de server. Op jouw client was jij inderdaad om de hoek verdwenen, maar op de client van de tegenstander stond je er nog voor. Maar voordat die informatie naar de server gaat, daar uitgevoerd is en weer doorgestuurd wordt naar jouw client, ben je idd al om de hoek. Het is of dit of target leading zoals veel andere spellen doen omdat er nou eenmaal pingtijden zijn op internet.
Roeligan schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:40:
Dit kan enigsinds hetzelfde zijn, als je tegelijk schiet, maar de tegenstander is net iets eerder , dan kan jij nog een paar keer doorschieten voordat het bericht van de server komt. Al jouw andere schoten worden niet uitgevoerd omdat je al eigenlijk al dood was, alleen wist jouw client het zelf nog niet.

Ik zeg niet dat er geen issues zijn het hit detection, want soms gebeuren er ook wel vreemde dingen (een scout magazijn leegschieten op het hoofd van een stilstaande tegenstander terwijl je ook zelf stilstaat), maar dat zijn m.i. sporadische fouten en geen structurele problemen waar je altijd rekening mee moet houden. In bijna alle gevallen is mikken en schieten ook raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
ik heb een spray een .TGA als ik hem kies zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/8347/spraygedoe15mw.th.jpg
ga ik spelen hoor ik wel pfff pffff van dat je sprayt maar kzie niets
als je de .tga wilt mail me dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dan zijn op die server de sprays geblocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
ja maar als ik apply doe en dan ok en ik klik weer op options is het de spray die bovenaan in het menuutje staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
T!m0n schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:21:
ja maar als ik apply doe en dan ok en ik klik weer op options is het de spray die bovenaan in het menuutje staat :?
Kijk eens hier. Onderaan de pagina.

So long and thanks for all the fish | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
tnx zal zo ff kijken op de css enzo pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58
Hoe zijn de ervaringen met een audigy 2 zs? Ik heb namelijk hier met m'n live! 5.1 dat heel vaak geluid ervoor zorgt dat het beeld regelmatig net effe blijft hangen, en dit gebeurt alleen op plekken als er geschoten wordt of als het heel druk is, dus altijd in een gevecht waardoor ik regelmatig niet terug kan schieten.

Met m'n onboard ac'97 heb ik het niet, maar aangezien die qua geluidskwaliteit niet kan tippen aan de live! 5.1 is dat niet echt een optie.

Nu vraag ik me dus af of er hier mensen zijn met een audigy 2 zs die ook geluidshaperingen hebben in css? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dozzer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09-2023
ik heb nog 120 surf map , los bij elkaar zijn ze 1gb ingepakt 95 mb.
ingepakt dus , linkje : http://www.m000.nl/Surfmaps.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Na heel dat VAC gedoe kom ik bijna op geen 1 server meer :/
hij blijft altijd hangen op "parsing game info..." niet VAC servers kom ik wel zo op 8)7
en nee ik heb nooit gecheat ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
VAC doet soms zomeer mensen bannen da's niet zo leuk eigenlijk moest je een waarschuwing ofzo krijgen in 1× account kwijt is niet echt super

[ Voor 66% gewijzigd door Rynji op 21-07-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:44:
ik krijg deze error veel als ik naar een VAC server wil gaan

het enige dat ik verandert heb aan css is dat ik een buyscript heb ingevoerd.

iemand een idee wat ik er tegen kan doen?
Ik had deze melding laatst ook, starte steam opnieuw op en toen was er niks meer aan de hand. Bleek dat mijn internetverbinding even weggevallen en steam in offline modus draaide zonder dat hij dat aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dozzer schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 08:32:
ik heb nog 120 surf map , los bij elkaar zijn ze 1gb ingepakt 95 mb.
ingepakt dus , linkje : http://www.m000.nl/Surfmaps.rar
wat is eigenlijk de hele lol aan die surfmaps? misschien dat ik het te weinig speel maar vind het persoonlijk niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:58
spokje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:11:
Hoe zijn de ervaringen met een audigy 2 zs? Ik heb namelijk hier met m'n live! 5.1 dat heel vaak geluid ervoor zorgt dat het beeld regelmatig net effe blijft hangen, en dit gebeurt alleen op plekken als er geschoten wordt of als het heel druk is, dus altijd in een gevecht waardoor ik regelmatig niet terug kan schieten.

Met m'n onboard ac'97 heb ik het niet, maar aangezien die qua geluidskwaliteit niet kan tippen aan de live! 5.1 is dat niet echt een optie.

Nu vraag ik me dus af of er hier mensen zijn met een audigy 2 zs die ook geluidshaperingen hebben in css? :)
Ik heb een Audigy 2 ZS en heb hier geen last van. Samen met een P4 3,2Ghz, X800Pro, en 1Gb DDR2 geheugen. Ik heb wel bij anderen gezien dat het geluid haperde met een Audigy 2 kaart maar dat waren mensen met een minder snel systeem. Misschien dat het hier wat mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeBitioN
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-04 14:57
T!m0n schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:29:
VAC = Fuck
er zijn mensen ge-banned die niet eens cheaten
Als je eens wist hoe redelijk vaak deze fout nog voorkomt is echt absurd ikzelf heb het nooit gehad maar een vriend waar ik bij aan het gamen was die kon zomaar VAC-Secured servers niet meer in ik haat dit zo erg sinds de komst van Steam is alles eigenlijk verpest :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeBitioN schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:09:
[...]sinds de komst van Steam is alles eigenlijk verpest :|

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je eens wist hoe redelijk vaak deze fout nog voorkomt is echt absurd ikzelf heb het nooit gehad maar een vriend waar ik bij aan het gamen was die kon zomaar VAC-Secured servers niet meer in ik haat dit zo erg sinds de komst van Steam is alles eigenlijk verpest :|
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik denk niet dat vac je zomaar banned

misschien dta die niet dat moment cheate maar hij zal wellicht wel eens daarvoor dan hebben plaatsgevonden hebben denk ik

want ja welke vriend gaat nou zeggen dat die cheate als je elkaar vertrouwd het niet te doen daar haal je alleen jezelf mee naar beneden dus ik denk dat je het maar met een korrel zout moet nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
vac is wel kut. Er worden echt wel mensen gebanned die niet cheaten, terwijl er lui kunnen spelen die wel cheaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 10-09 20:40
Als er mensen worden gebanned die niet hebben gecheat dan worden die vast wel ge-unbanned als ze dat aanvragen.

Voor mijzelf geld dat ik het eerst zelf wil meemaken voordat ik geloof dat iemand die het spel speelt zoals het uit de doos komt wordt gebanned. En uit de doos betekent hier dat je wel gewoon steam update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Laatst online: 08:43
Ik heb zelf meer vertrouwen in Valve dan in die gasten die zeggen dat ze alleen een buy script hebben draaien. Valve logt al een aantal maanden spelers op VAC servers, en er zijn genoeg mensen die 'om te testen' even wat cheats hebben gedraaid, misschien maar 1 keer, maar ze zijn nu eindelijk de klos _/-\o_. Tot volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14
eRRoR.InSiDe schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:47:
Als er mensen worden gebanned die niet hebben gecheat dan worden die vast wel ge-unbanned als ze dat aanvragen.
Nope...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Heerlijk die nieuwe update. Eindelijk een hogere fps. 8) Nog meer mensen die na de update er aanzienlijk op vooruit zijn gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Welk nieuwe update? Heb tot nu toe niks bij monitor van updaten zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
ik wel en bij update nieuws dit:
July 20, 2005 (current release)

Changes/Additions
--------------------------------------------------------------------------------

Optimized game to lower CPU usage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de update log van css staat dat er op 20 juli een cpu usage update is geweest, maar k kan met idd niet herinnere dat ik die binnegehad heb. Even paar keer steam restarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 13:59

Bever!

3

418O2 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:23:
vac is wel kut. Er worden echt wel mensen gebanned die niet cheaten, terwijl er lui kunnen spelen die wel cheaten
hoe weet jij zo zeker dat ze niet cheaten.

oudste smoes in het boekje. help ik cheat niet en ben wel gebanned. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58
Markjuh schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:44:
[...]

Ik heb een Audigy 2 ZS en heb hier geen last van. Samen met een P4 3,2Ghz, X800Pro, en 1Gb DDR2 geheugen. Ik heb wel bij anderen gezien dat het geluid haperde met een Audigy 2 kaart maar dat waren mensen met een minder snel systeem. Misschien dat het hier wat mee te maken heeft.
Ik heb als systeem AMD64 3000+ / Radeon 9800Pro / 512Ram. Misschien dat de hoeveelheid ram iets aan de krappe kant is. Ik heb er alleen geen last van met m'n brakke on-board sound.

Het is net of de 5.1 kaart problemen heeft met het verwerken van veel geluiden tegelijk, dan hangt alles heel eventjes. Maar aangezien dit eigenlijk altijd in een gevecht gebeurd, of op drukke gebieden is het erg lastig.

De Audigy staat in bestelling dus ik hoop dat ik er geen last van heb :)

\\edit: Na de update van vanmorgen ben ik 5 fps omhoog gegaan, van 107 naar 112 in de video stress test :) toch weer mooi meegenomen!

[ Voor 8% gewijzigd door spokje op 21-07-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik heb dus een weekje terug die -dxlevel 70 aan mijn snelkoppeling toegevoegd, voor een performanceboost van ongeveer 100%, maar steeds als ik het spel start zet ie de setting van het beeld terug naar medium en wat andere naar low.
Wat moet ik doen om hem alles te laten onthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deredding
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-06-2021
ik werk veel op PC's die geen internet explorer hebben en mshtml.dll uitgeschakeld hebben, gevolg hiervan is dat elke keer als ik server join of mapchange krijg ik terug naar windows ga met de melding of ik een aantal html bestanden wil downloaden (die hij wil renderen bij de server info)
is er een manier om dit venster over te slaan? of iig geen pagina te laten renderen?? (vind het sowieso irritant die reclame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeBitioN
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-04 14:57
Bever! schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:35:
[...]

hoe weet jij zo zeker dat ze niet cheaten.

oudste smoes in het boekje. help ik cheat niet en ben wel gebanned. :O
dat mag zijn maar dat is voor de mensen die wel cheaten.. die gozer was erbij toen zijn vriend zomaar ineens niet in "VAC Secured Servers" kon maar als je het aanvraagt unbannen ze vaak wel ( waarom meteen ewet ik niet want meestal moet je een concrete reden hebben en deze gozer had dat niet die legde uit wat de situatie was en hatseflats weg ban ) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de config van mn console kwijt lijkt wel, ik kan m niet meer openen met de knop boven tab.

Wat moet ik in mn config tikken om mn console weer op te kunnen roepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

-dxlevel 70
Is dit soms ook te combineren met mensen die gebruik maken van X-Fire om CS:S te starten, en dus niet via de snelkoppeling op het buroblad werken?

Autoexe script oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:14
ik heb net weer geprobeerd source the spelen, maar toch speelt het online niet fijn. Het kan niet tippen aan de smooth gameplay van het oude vertrouwde 1.6
Mijn systeem kan het makkelijk aan, de fps is goed etc.

Zou iemand met vergelijkbare specs als ik zijn/haar configs voor mij ergens kunnen uploaden?
P4 2,6 Ghz
512 MB ram
Ati Radeon 9700 128 mb
3mbit down/ 0,7 mbit up ADSL

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus al een tijdje gestopt met CS1.6 en ben weer begonnen met CS:S. Vroeger had je op IRC een nederlandse CS1.6 gathering channel waar je je zelf kon toevoegen tot er 10 man waren en dan gingen 10 onbekende gewoon met ze 5e soort PCW spelen. Aangezien ik de channelnaam niet meer weet misschien dat iemand het nog weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:30:
Ik ben dus al een tijdje gestopt met CS1.6 en ben weer begonnen met CS:S. Vroeger had je op IRC een nederlandse CS1.6 gathering channel waar je je zelf kon toevoegen tot er 10 man waren en dan gingen 10 onbekende gewoon met ze 5e soort PCW spelen. Aangezien ik de channelnaam niet meer weet misschien dat iemand het nog weet?
Ja, idd, zoiets wil ik ook, demeeste servers zitten vol irritante spelers die schijbaar niet weten dat CS een teamplay game is...

Dus ik zou graag ook IRC channels willen weten waar je vrij kan warren zonder clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook iets dat je cs source kunt opstarten zonder steam te starten ? want heb een heel erg irritant probleem dat mijn steam niet meer opstart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:16:
Is er ook iets dat je cs source kunt opstarten zonder steam te starten ? want heb een heel erg irritant probleem dat mijn steam niet meer opstart :(
Waarvoor denk je dat nu alles via steam loopt? ;)
Juist...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:20:
[...]

Waarvoor denk je dat nu alles via steam loopt? ;)
Juist...
Ehm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
T7D_Sneezy schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:03:
ik heb net weer geprobeerd source the spelen, maar toch speelt het online niet fijn. Het kan niet tippen aan de smooth gameplay van het oude vertrouwde 1.6
Mijn systeem kan het makkelijk aan, de fps is goed etc.
Bij mij loopt CS:S prima.. Heel afentoe wat drops tot 25-30 fps door de heavy CPU-load, maar da's alles (speel met een P4 3.2Ghz, 2GB en 6800GT 256MB).. En dat CS 1.6 veel sneller en soepeler draait is nogal logisch, die game draait op een 7 jaar oude engine! Je spreekt jezelf dan ook een beetje tegen, je PC kan het zogenaamd makkelijk aan (niet dus), maar je hebt wel goede fps (ook niet constant dus)..

Moet je eens opletten hoe CS:S draait over 5+ jaar op de hardware die we dan hebben.. Dan klaagt iedereen weer over de dan nieuwe games dat die niet zo soepel draaien als CS:S etc.. :7

[ Voor 9% gewijzigd door Inflatable op 25-07-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inflatable schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:51:
[...]

Bij mij loopt CS:S prima.. Heel afentoe wat drops tot 25-30 fps door de heavy CPU-load, maar da's alles (speel met een P4 3.2Ghz, 2GB en 6800GT 256MB).. En dat CS 1.6 veel sneller en soepeler draait is nogal logisch, die game draait op een 7 jaar oude engine! Je spreekt jezelf dan ook een beetje tegen, je PC kan het zogenaamd makkelijk aan (niet dus), maar je hebt wel goede fps (ook niet constant dus)..

Moet je eens opletten hoe CS:S draait over 5+ jaar op de hardware die we dan hebben.. Dan klaagt iedereen weer over de dan nieuwe games dat die niet zo soepel draaien als CS:S etc.. :7
Nee dit heeft maar deels te maken met de problemen van CS:S... Battlefield 2 loopt wel als het zonnetje, waar CS:S een enorme baggerFPS heeft, zelfs op lage instellingen. En mijn hardware moet Source voortreffelijk kunnen draaien... HL2 draaide immers ook goed. Er sit een enorm storend element in CS:S, maar ik kan niet zeggen wat het nou precies is. Ik vermoed de player models.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:10
Wil iemand misschien zijn Steam account met source games er op, ruilen voor mijn Joint Operations cdkey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Misschien even op DirectXlevel 8/7 proberen te zetten?

Ik loop nu onder DirecX 7, op 1024*786, alles op het allerhoogst! Zelfs AA en AF enzo.

Op een 2.8 Ghz, 1 Gig ram en een GF 4!

FPS gemiddeld 99, als het echt HEEL druk is met HE's en smokes overal, drops naar de 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaakiedederde schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:55:
Wil iemand misschien zijn Steam account met source games er op, ruilen voor mijn Joint Operations cdkey?
Bij mijn weten is het ruilen/verkopen van steam accounts illegaal. Van de zotte, ik weet het, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nou al hoe ik in mn config de knop om mn console op te roepen moet binden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
hmz ik heb hier iets vaags...

ik heb gewoon op een server CS_italy gespeeld, maar nu als ik dan weer op mijn 'vaste' server wil gaan (waar ik het meest speel) krijg ik na het laden:
Your Cs_italy.bsp differs from the server

Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb al in /maps gekeken enzo, maar ik kan daar nergens cs_italy vinden :(

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
de naam van de map is: cs_italy (zonder hoofdletter), waarschijnlijk een foutje van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Hollandia schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:28:
de naam van de map is: cs_italy (zonder hoofdletter), waarschijnlijk een foutje van de server.
hmz, vaag dan, maar hij zegt ook wel cs_italy als error hoor.
Maar dat was dus op jullie (OD) server waar die fout kwam?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:59:
[...]

Bij mijn weten is het ruilen/verkopen van steam accounts illegaal. Van de zotte, ik weet het, maar het is niet anders.
Echt? Want ik heb ook iemand zijn account overgekocht, waar HL2 en HL+CS opstond, gewoon van marktplaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jostheking schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:08:
[...]

Echt? Want ik heb ook iemand zijn account overgekocht, waar HL2 en HL+CS opstond, gewoon van marktplaats...
Ohooooh, dit soort dingen moet je niet vertellen jongeman... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:15:
[...]

Ohooooh, dit soort dingen moet je niet vertellen jongeman... :P
Hoezo niet dan?? als ik mijn HL2 Coupon had doorverkocht aan iemand, denk je dat valve daar wakker van ligt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
El Snorro schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:10:
[...]

hmz, vaag dan, maar hij zegt ook wel cs_italy als error hoor.
Maar dat was dus op jullie (OD) server waar die fout kwam?
Ik heb nog niks aangepast en zal zo even kijken op beide servers.

Edit:
cs_italy staat nu op met 20 man erin, no problems.

[ Voor 10% gewijzigd door Hollanda op 26-07-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jostheking schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:08:
[...]

Gezien de vele illegale dingen op marktplaats is dit helaas geen garantie.
Ik denk niet dat Valve er wakker van zal liggen, noch dat BREIN achter je aan zal komen, ik meld enkel dat het (volgens mij) zo in de gebruiksovereenkomst staat.

Of je boodschap aan die gebruiksovereenkomst hebt maakt mij niks uit, ik meld het enkel. Vergeet ook niet dat het verhandelen/ruilen/aanbieden van illegale goederen op GoT niet mag(Duh).

Nogmaals, ik vind deze voorwaarde ook van de zotte(en ben zelf ook niet geheel onschuldig op dit feit, ik leen mijn account ook wel eens uit) en als je hem wilt ruilen ben ik de laatste die je tegenhoud, ik meld het enkel.

BTW. Heeft iemand nog leuke tips voor een beginnend sniper? Ik probeer een beetje te sniperen, maar voorlopig lukt het nog niet echt(het gaat natuurlijk wel steeds beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:48:
[...]

BTW. Heeft iemand nog leuke tips voor een beginnend sniper? Ik probeer een beetje te sniperen, maar voorlopig lukt het nog niet echt(het gaat natuurlijk wel steeds beter).
Sta stil als je schiet... anders raak je never nooit...

Je ziet vaak spelers na een schot heel snel wapen wisselen en weer terug naar sniper, dit waarschijnlijk voor een snellere reload en je hoeft dan niet meer te un-zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik mijn console nou binden?

In mn config staat ie zo: bind "`" "toggleconsole"

Is dat goed? want hij werkt gewoon niet ingame... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:14
Inflatable schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:51:
[...]

Hoho, jij trekt iets iets te overhaaste conclusies, Source kan ik prima spelen, ofline met 11 bots geen probleem, online loopt het opzich ook, fps is minimaal 30 in combat, normaal zeker 60-70 (heb een fps config) maar volgens mij is er iets met de netcode, mijn reg is gewoon erg slecht, de hitboxes kloppen niet, dus het killen en schieten gaat niet zo lekker als in 1.6, dat bedoel ik.
Ik denk dat wij allebei een andere definitie van soepel voor ogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:48:
[...]

Ik ben met een clanmaat van me bezig met een sniperlevel. Deze komt op onze pub te draaien [spammode]css.elitewarriors.nl[/spammode] Nu draait de standaard mapcycle en ik moet nog aan een aantal settings sleutelen (damage, mapvote, session, speclock etc) Maar ik wil zeker ons sniperlevel erin zetten, zodra die een beetje af is post ik het hier wel.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:54:
Hoe moet ik mijn console nou binden?

In mn config staat ie zo: bind "`" "toggleconsole"

Is dat goed? want hij werkt gewoon niet ingame... :/
Options > Keyboard > Advanced > Enable Developer Console.

Dat moet je wel aanzetten.

Edit: Dat lijstje doe ik zo ff uit mn hoofd. Dus het kan wat afwijken. Maar dit is al ZO vaak langsgekomen. ff zoeken kan geen kwaad dus.

[ Voor 22% gewijzigd door Vanitas op 26-07-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

keb een clean install van me systeem gedaan. heeft iemand de ip's van de volgende servers voor me? (kan ze nl niet vinden bij de 'gewone' lijst)
- krakelingen
- team instinct
- dikke piemels united
- alle andere btje hogere skilled servers

This is the Way.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.