[PC] Counter-Strike: Source - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.213 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste Update van CS:S heb ik ook meer last van framedrops/choke. En het is gewoon moelijker geworden om Terror en CT te onderscheiden (zal wel wennen) maar zo erg als dit heb ik nog bij geen enkele model update gehad.

En die Playeranimation is eigenlijk gewoon een beetje triest, terror lijken zich voort te bewegen als een stel krom lopende dwergen op maandag ochtend na een zwaar weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb net een server opgezet (zie post ierboven) maar had gister ook ont-ze-ten-de last van lag. Server staat in RedBus aan een uncapped 100mbit dus verbinding lijkt me ok, er draait ook af en toe een ET server op en daar zijn geen probs mee. Lijkt er dus op dat idd de laatste update enigzins buggy is!

Ook ik vindt het onderscheiden van T en CT moeilijk. Is klote als je FF aan hebt staan zoals ik gisteren al merkte.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-07 13:16
Inderdaad lastig te zien. Vooral als een t in de schaduw staat is het moeilijk te zien. Verder vind ik dat die Terrorists lopen alsof ze heel nodig moeten poepen. Ik vind het maar een vreemde "verbetering". De oude models liepen toch wel veel natuurlijker.
Assault ziet er heel mooi uit, maar in het ene potje dat ik er speelde vond ik hem erg unbalanced. T kan heel makkelijk campen zonder dat het makkelijk afgestraft wordt.

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:00
Dat is assault he, altijd al zo geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milanza schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:52:
Inderdaad lastig te zien. Vooral als een t in de schaduw staat is het moeilijk te zien. Verder vind ik dat die Terrorists lopen alsof ze heel nodig moeten poepen. Ik vind het maar een vreemde "verbetering". De oude models liepen toch wel veel natuurlijker.
Assault ziet er heel mooi uit, maar in het ene potje dat ik er speelde vond ik hem erg unbalanced. T kan heel makkelijk campen zonder dat het makkelijk afgestraft wordt.
- Ja in het donker zie je het helemaal niet goed, vind dat server FF off moeten zetten tot je een beetje aan de models bent gewend.
- Het is idd een hele vreemde verbetering, ik vraag me af of ze de updates daar uberhaupt wel testen.
- Ja Assault, leuke map (speelde ik in 1.5 & 1.6 ook wel veel) maar ja CT is nu wel heel erg in het nadeel. (was het altijd al in die map)
- Valve kaasplankje

Als we nu met z'n allen masaal bij Valve gaan klagen over de nieuwe update, models, choke, playeranimation etc. Dan moeten ze daar toch wel serieus naar kijken?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
offtopic:
Euj Erik :?

Het verschil zie ik nog steeds goed. Maar ff werkt niet op publics. Ik knal zo vaak medespelers neer omdat ze door mijn line of fire lopen. Of dat ze ineens in je granaten lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:05:
offtopic:
Euj Erik :?

Het verschil zie ik nog steeds goed. Maar ff werkt niet op publics. Ik knal zo vaak medespelers neer omdat ze door mijn line of fire lopen. Of dat ze ineens in je granaten lopen
offtopic:
Hey Keyner, alles tjalling?

het zal ook wel even wennen zijn, maar mijn teammates schieten me nu constant om de oren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Op mijn pub heb ik het express aanstaan (FF) ik meot zelf nog flink oefenen (kom uit de ET scene) en als FF uit staat heb ik strax een probleem tjdens warren :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat je ook counterstrike source kan downloaden met je creditcard, in plaats van half life 2 te kopen. Dat laatste wil ik niet, en dat is ook de reden waarom ik hem nog niet heb. Ik heb in het begin hem gespeeld op *aangepaste* servers, maar dat is nu niet meer mogelijk. Ik wil hem graag hebben maar ik ga er geen 40 euro voor neerleggen. Weet iemand waar je hem officieel kan krijgen zonder half life 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Niet, kan ook niet volgens mij. CS is een mod (modificatie) op HL. Je moet dus het origineel hebben om de modificatie te kunnen spelen.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:54:
Sinds de laatste Update van CS:S heb ik ook meer last van framedrops/choke. En het is gewoon moelijker geworden om Terror en CT te onderscheiden (zal wel wennen) maar zo erg als dit heb ik nog bij geen enkele model update gehad.

En die Playeranimation is eigenlijk gewoon een beetje triest, terror lijken zich voort te bewegen als een stel krom lopende dwergen op maandag ochtend na een zwaar weekend.
Kan je ook LAG krijgen door het overklokken van je CPU? (zie specs)

Ik had gisteren me CPU overklokt. (Zeer stabiel, 12 u prime en div tests) Daarna wou ik gaan CS:S-en, en toen ging ie dus updaten.

Na de update had ik erg veel last van LAG op erg veel servers.Voor de update (en overklok) had ik nooit last van LAG. Jammer dat ik nu net moest overklokken vlák voor die update, want nu weet ik dus niet waar het aan ligt. Valve of mijn systeem. 8)7

Of heeft iedereen er nu last van?

-En is Choke hetzelfde als LAG? Dat ie wat "stottert"soms? B)

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 08-07-2005 15:53 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Die choke, zoals jij het noemt, heb ik ook last van. Het ligt aan de waarden van snaps en maxpackets enzo. Toen ik die veranderd had kwam dat opzetten.

Maar je kunt tohc makkelijk je pc terug klokken om te kijken waar het aan ligt:?

edit:

cl_cmdrate
cl_updaterate
rate

die bedoel ik dus.

[ Voor 13% gewijzigd door Hu9o op 08-07-2005 16:26 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaylordFocker schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:47:
[...]

Kan je ook LAG krijgen door het overklokken van je CPU? (zie specs)

Ik had gisteren me CPU overklokt. (Zeer stabiel, 12 u prime en div tests) Daarna wou ik gaan CS:S-en, en toen ging ie dus updaten.

Na de update had ik erg veel last van LAG op erg veel servers.Voor de update (en overklok) had ik nooit last van LAG. Jammer dat ik nu net moest overklokken vlák voor die update, want nu weet ik dus niet waar het aan ligt. Valve of mijn systeem. 8)7

Of heeft iedereen er nu last van?

-En is Choke hetzelfde als LAG? Dat ie wat "stottert"soms? B)
ik hoop dat je engels kan :)

What is choke?

Choke is a measure of how much data is being restricted on your computer. When playing games a lot of information is being sent backwards and forwards containing every detail of the game. During heavy games this information can get very high, with every bullet, movement and chat line being sent to your computer.

The game servers are on very large Internet connections capable of transfering several megabytes per second. Most computers on the other hand are restricted by how much they can receive and send. If you are on a standard 56K modem you can only receive about 5-6 kilobytes per second. This is more than is normally required.

Half-Life / Half-Life 2 has the ability to limit how much information it requests, to save clogging up your connection. If it goes over this then you will get what is known as Choke. Choke is a measure of what is missing. So if the server runs out of bandwidth everybody gets choke, if your computer runs out of bandwidth, you alone will get choke.

You can help improve this by adjusting your Half-Life / Half-Life 2's "rate" setting. This will set the correct maximum limit for your connection. For a quick guide use these settings:

If you are on a 56K modem then you want to set your rate to between 3500 and 4500, experiment with your settings and see what gives you the best results.

If you are on ISDN you want between 6000 and 8000. If you are on anything faster, such as ADSL or Cable then you want to set your rate to 8000.

You can set your rate by typing "rate" followed by the number in your console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

OK, ik begrijp het.

Maar ik heb een 5000/600 breedband abbo van @HOME, dus het zou geen probleem moeten zijn.

Kan ik die rate ook ik de .cfg file opslaan, en weet jij hoe?

Tnx voor de uitleg btw.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:13:
Ik heb gehoord dat je ook counterstrike source kan downloaden met je creditcard, in plaats van half life 2 te kopen. Dat laatste wil ik niet, en dat is ook de reden waarom ik hem nog niet heb. Ik heb in het begin hem gespeeld op *aangepaste* servers, maar dat is nu niet meer mogelijk. Ik wil hem graag hebben maar ik ga er geen 40 euro voor neerleggen. Weet iemand waar je hem officieel kan krijgen zonder half life 2 ?
Ik heb het e.e.a. met me creditcard gekocht via Steam website maar als je CS:S wilt hebben koop je dus via Steam ook HL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

GaylordFocker schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:14:
OK, ik begrijp het.

Maar ik heb een 5000/600 breedband abbo van @HOME, dus het zou geen probleem moeten zijn.

Kan ik die rate ook ik de .cfg file opslaan, en weet jij hoe?

Tnx voor de uitleg btw.
Ik heb het al denk ik?

cl_updaterate "40"
cl_cmdrate "60"
rate "9999"

:)

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 08-07-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik pas het regelmatig aan.. Ik speel meestal met 9999/45/45 en soms met 25000/99/101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hu9o schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:25:
Die choke, zoals jij het noemt, heb ik ook last van. Het ligt aan de waarden van snaps en maxpackets enzo. Toen ik die veranderd had kwam dat opzetten.

Maar je kunt tohc makkelijk je pc terug klokken om te kijken waar het aan ligt:?

edit:

cl_cmdrate
cl_updaterate
rate

die bedoel ik dus.
Ik heb hem net terug geklokt, en gespeeld. Maar hij "stottert" gewoon op een heleboel servers. Er zijn ook servers waar het goed is hoor. Met FRAPS heb ik gewoon overal ongeveer 75FPS constant, en toch stottert het spel.
-Ik heb me PC maar weer omhoog geklokt trouwens.

Alle andere games doen het goed, maar dit zuigt echt heel erg. T is me favoriete spel for crying out loud! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wil iemand nog es een aantal publics server IP's posten? Die in de TS zijn of altijd leeg of gewoon dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

css.elitewarriors.nl

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Kaap schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 11:34:
Wil iemand nog es een aantal publics server IP's posten? Die in de TS zijn of altijd leeg of gewoon dood.
public.onlydutchserver.nl:27017
Klik hier eventjes
(zoals je kan zien zit mijn pub 14 uur per dag vol en staat deze in de startpost, momenteel zelfs populairder dan XS4all3 & 4)

[ Voor 15% gewijzigd door Hollanda op 09-07-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[NL] cs-source.nl | map vote op einde map
82.192.81.11:27015

Deze server is geboost dus goeie hitboxen en lage ping.

[ Voor 29% gewijzigd door Witwasser op 09-07-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

bovenstaande servers zijn unscanned in ASE :?

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Roeligan schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:46:
bovenstaande servers zijn unscanned in ASE :?
O.a. de mijn bedoel je? Waar kan dat aan liggen (bepaalde poorten die niet open staan misschien)? (niet dat het wat uitmaakt, zit toch wel vol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik denk dat ze geen response geven als ASE ze pingt of ander request stuurt. Misschien kan je dat instellen? :? In ASE's optiek is de server iig offline. Kom vanavond wel ff in levende lijve kijken of dat echt zo is :)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Toch vreemd, bij mij komt hij meteen in beeld:

Klik

[ Voor 10% gewijzigd door Hollanda op 10-07-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn die update heeft bij mij de performance ook lekker verkloot zeg. Zelfs met mijn x800xt-pe heb ik nu framedrop naar 20fps met 30man @ de_dust. In de_aztec is het nog erger, dan kan ik bijna helemaal niet met een normale fps spelen in het water terwijl eerst alles gewoon lekker liep tot de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:06:
Damn die update heeft bij mij de performance ook lekker verkloot zeg. Zelfs met mijn x800xt-pe heb ik nu framedrop naar 20fps met 30man @ de_dust. In de_aztec is het nog erger, dan kan ik bijna helemaal niet met een normale fps spelen in het water terwijl eerst alles gewoon lekker liep tot de update.
Raar, zojuist gechecked. Gemiddel 126 fps met mijn 6600GT/TD... nette score dacht ik...

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja in een lege map zeker? ik speel wel met alles @ high met 4x/8x aa/aaf. Lijkt me sterk dat jouw 6600 100+ fps haalt met die settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:27:
Ja in een lege map zeker? ik speel wel met alles @ high met 4x/8x aa/aaf. Lijkt me sterk dat jouw 6600 100+ fps haalt met die settings.
Ehh helaas wel. ik heb geen aaf aanstaan, zie daar geen verschil in aan of uit, maar de rest wel , en alles op high.

Office etc, dik 100fps af en toe een dipje naar 80, maar verders stabiel omgeving 120 fps, wil gerust een screentje maken hoor.

Editje: willekeurig screentje @ 149FPS( speel zelf bijna alleen maar office/dust )

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvandesanden/ET/cs_office@149fps_t.jpg

En veel van mijn clan maten met een soortgelijke setup draaien ook vlot over de 100FPS stabiel... dus ja...

[ Voor 32% gewijzigd door Shaggy op 10-07-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Dit zegt natuurlijk helemaal niks. Wat voor resolutie draai je bijvoorbeeld?

Ik draai op 1600x1200 en de meeste setting op high met een 6800LE @GT speeds en haal doorgaans tussen de 60 en 120 fps.

Dus je vergelijking slaat nergens op (je kan alleen gelijkwaardige settings vergelijken, als ik alles op ultralaag en 1024 x 768 zet haal ik ook constant 300fps+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Hollandia schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:50:
Dit zegt natuurlijk helemaal niks. Wat voor resolutie draai je bijvoorbeeld?

Ik draai op 1600x1200 en de meeste setting op high met een 6800LE @GT speeds en haal doorgaans tussen de 60 en 120 fps.

Dus je vergelijking slaat nergens op (je kan alleen gelijkwaardige settings vergelijken, als ik alles op ultralaag en 1024 x 768 zet haal ik ook constant 300fps+).
Ok, ik draai idd 1024x768.

Is wel handig als jij dat erbij zet als je 1600x1200 draait en je problemen ondervindt met je FPS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Hollandia schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:47:
Toch vreemd, bij mij komt hij meteen in beeld:

Klik
Vreemd, bij mij doen alle xs4all servers het wel, dacht eerst aan dynamisch adres (naam ipv ip) maar dat heeft mijn server ook (css.elitewarriors.nl) en die scanned ASE wel. vage shit :P

Hoe "boost" men een server btw. ik las net boosted server dus goede hitboxes...

[ Voor 6% gewijzigd door Roeligan op 11-07-2005 08:57 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hehe, zat gisteravond een poos op een Duitse server..... kwam langzaam aan goed op gang, raak bijna alles.
Na een paar potjes waren er een paar daar zo flauw van dat ze hun namen gaan veranderen (ScrooLoose-NL is mijn ingame nick) namen zoals "Zum WM ohne Holland" en "shade Holland alles ist vorbei" en nog een paar variaties daarop :P

Was wel grappig ;)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:27:
[...]

ik hoop dat je engels kan :)

What is choke?

blaat
dit schijnt een algemeen misverstand te zijn. Choke is niet hoeveel packets 'ontbreken' - dus die de client verwacht van de server maar niet tijdig binnenkrijgt (anders zou je als je je cmdrate en updaterate omhoog zou gooien ook een veel hogere choke krijgen, wat niet het geval is), maar het percentage packets dat in de verkeerde volgorde (of helemaal niet) binnenkomen:

Choke indicates the amount of data packets the client (player) received in a wrong order - by the way, that means Choke monitors the other data direction (server to client), compared to Loss (client to server). While measuring and identifying the packets that are too late requires some time, you´ll never see Choke in realtime, but always delayed by a short time. The delay is actually really low, because data packets are identified through sequential numbers - if data packet 500 is followed by data packet 502, then at least one packet (501) isn´t placed correctly. Now the netcode is going to find out when the still missing data packet is arriving - if that´s done, the Netgraph displayes an increased Choke-value. As well as for Loss, Choke should have a timeout - data packets that require more time to arrive than this timeout allows are automatically counted as "in a wrong order", though they aren´t there, yet. This means that Choke also increases whenever data packets are really lost - but mixed with those data packets in wrong order.

Delayed arrivals of data packets are caused by overloaded hops - a hop is one step a data packet has to go through when being transferred from one IP to another, i.e. from a gameserver to one of its players - or a gameserver whose network component is (temporarily) overloaded. Traffic-based overloads cause network components to buffer data that has to be relayed until there´s enough bandwidth so the buffered data can be sent later. If something like this happens, it´s usually happening in a split of a split of a second - just in case some readers might think this text sounds like it is happening within a long time which is nonsense. The just illustrated fact indicates that you can reduce Choke by reducing the variable "cl_updaterate" in Counter-Strike, because you lower traffic thus lowering possible overloads. In case an overload comes directly from a server´s network component or from a hop that´s nearly at the server (so at least most players have to pass it to get to the server) it makes more sense if all players were reducing their "cl_updaterate" - concerning this, the server-side variable sv_maxupdaterate is quite useful, because it´s able to enforce a limit for all players. If choke was monitoring the other data direction - the one from client to server - you could solve the problem by reducing the variable "cl_cmdrate" which isn´t the case actually - this proves Choke only monitors the one data direction from the server to the client (player).

If your Netgraph displayes Choke 100, that doesn´t mean 100% of all data packets the server is sending to you are completely lost - it´s theoretically possible, but Choke primarily shows how many percent of data packets you received in a wrong order. If you keep receiving those numbered data packets in a wrong order - for example "2, 1, 4, 3, 6, 5, 9, 7, 8, 11, 10, 15, 14, 12, 13, ... " - so not even one of them is where it was supposed to be, your Netgraph is going to display Choke 100. Unfortunately it doesn´t indicate the scale of wrong positions - if that was the case, it would be much easier to find out if it´s really necessary to do something against Choke. At this time that´s only discoverable by game-feeling, but while that´s something very subjective, there always is a psychological component that lets many players think Choke is always really bad even though you could often play quite smooth even with Choke at 100.

bron (erg aan te raden trouwens): http://www.netsettings.net

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 09:50 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:02:
[...]

Ehh helaas wel. ik heb geen aaf aanstaan, zie daar geen verschil in aan of uit, maar de rest wel , en alles op high.

Office etc, dik 100fps af en toe een dipje naar 80, maar verders stabiel omgeving 120 fps, wil gerust een screentje maken hoor.

Editje: willekeurig screentje @ 149FPS( speel zelf bijna alleen maar office/dust )

[afbeelding]

En veel van mijn clan maten met een soortgelijke setup draaien ook vlot over de 100FPS stabiel... dus ja...
Ik draai ook 1024x786 maar ik heb bv totaal geen kartels bij die kist zoals jij dat wel heb. En die screenie is in een ruimte die niet echt zwaar is voor je gpu.

Maar vind het toch wel vreem dat mijn kaart dan zo weinig fps haalt, mijn eerste x800 haalde ookal niet boven de 30fps en toen heb ik deze gekregen. Eerst werkte alles daar goed mee (alleen never nooit 100+ fps ofzo als er mensen in beeld zijn) maar sinds die update is het weer bagger.

edit: net ff aztec gespeeld met 30 man en nu zit ik gewoon soms onder de 20fps! ik word echt schijtziek van dat k*t valve met hun stink updates :r

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:06:
[...]

ik word echt schijtziek van dat k*t valve met hun stink updates :r
true true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb hier 6800GT en haal soms gewoon geen 20 fps

Die gaat ook nooit boven de 50. Ik gok wel dat het aan mijn CPU ligt :p

Binnekort upgraden naar 64bit 3000+ en kijken of het dan beter gaat.
Oh ja, ik draai het op 1200*1600 met alles max (behalve fsaa dan). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:06:
[...]

Ik draai ook 1024x786 maar ik heb bv totaal geen kartels bij die kist zoals jij dat wel heb. En die screenie is in een ruimte die niet echt zwaar is voor je gpu.

Maar vind het toch wel vreem dat mijn kaart dan zo weinig fps haalt, mijn eerste x800 haalde ookal niet boven de 30fps en toen heb ik deze gekregen. Eerst werkte alles daar goed mee (alleen never nooit 100+ fps ofzo als er mensen in beeld zijn) maar sinds die update is het weer bagger.

edit: net ff aztec gespeeld met 30 man en nu zit ik gewoon soms onder de 20fps! ik word echt schijtziek van dat k*t valve met hun stink updates :r
Ik speel 1280*1024 en op Aztec haal ik met 22 man nog steeds dik 70 fps met soms drops naar 40 maar minder niet. En ik heb maar een 9800XT. Lijkt me dus probleempje aan jouw kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mijn vorige x800 liep ook al te kloten met slechte performance. Toen heb ik een nieuwe gehad, en die heeft de hele tijd goed gedraaid. Totdat valve dus met die update kwam en nu is het weer brak. Al is het wel minder dan met mijn andere x800 want met niet teveel mensen in beeld draai ik wel 50 a 70fps oid alleen als er 10 man in beeld is in gevecht dan gaat het echt brak terwijl het normaal dan minimaal 35fps was.

De kans dat ik voor de 2e keer een kaart heb gekregen die na een tijdje zonder arties ofzo opeens traag gaat lopen lijkt mij sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
@Roeligan:

Je hoster lief aankijken en vragen of hij de tickrate omhoog kan gooie (van 33 naar 100).

Dit zal je waarschijnlijk wel geld kosten, want kost meer CPU en data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
ik heb hier last van:
Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/9392/hl2kutfout12bs.th.jpg
specs:
Gforce 4 TI4400
amd nog wat
1024mb RAM
en 1 of andere sounblaster live geluidskaart ofzo
heb alle nieuwe drivers gebropeerd maar werkt niet

[ Voor 9% gewijzigd door Rynji op 11-07-2005 17:05 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Hollandia schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:00:
@Roeligan:

Je hoster lief aankijken en vragen of hij de tickrate omhoog kan gooie (van 33 naar 100).

Dit zal je waarschijnlijk wel geld kosten, want kost meer CPU en data.
mwahhh ik draasi op een dedicated server van mezelf in redbus... cpu trket het wel, moet alleen wel ff reepje ram erbij gooien dan.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem ik heb men css op een te hoge resolutie gezet nu komt er zwart beeld als ik het spel opstart. Ik heb de config file al verwijderd in de hoop dat hij een default config maakt waarin de lage resolutie weer word gebruikt ik heb steam en css ook al opnieuw geinstalleerd maar nog steeds zwart scherm weet iemand een oplossing voor dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Roeligan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 08:57:
[...]

Hoe "boost" men een server btw. ik las net boosted server dus goede hitboxes...
http://forums.steampowere...ee5ea48f5&threadid=293285

Lees dit maar eens door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hmm, misschien een oldie, maar ik wil hem jullie niet onthouden :)

http://www.yourdailymedia.com/media/1120033291

Geniaal!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zie dat er nog steeds heel veel 1.6 gespeeld wordt, ik hoop dat alle clans nou eens overgaan op 1.6 of dat Valve dmv Steam 1.6 er gewoon uitwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ze werken 1.6 er nog lang niet uit. Neem dat maar van mij aan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

PcManiaxx schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:52:
Ze werken 1.6 er nog lang niet uit. Neem dat maar van mij aan :>
Ik kan ook zo snel geen reden bedenken waarom dat zou gebeuren, CSS is immers op veel oudere systemen niet echt lekker speelbaar. Maareh welke inside information heb jij nog meer dat we dat van jou aan kunnen nemen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Brakkie op 13-07-2005 16:43 ]

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Er zijn gewoon nog te weinig pro teams betreft source. Bij 1.6 was dat ongeveer iets van 130 pro teams terwijl het bij CSS maar 30 zijn. Verder zullen ze niet zo snel over willen stappen omdat ze bang zijn hun ''skill'' kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met een COLT of een AWP dan haal ik altijd zeer veer kills,
maar als ik dan eens bij de Terrorists zit (autobalanced) en daar koop ik dan een AK.

Nu heb ik over die AK een vraagje.
Hoe en naar waar kan ik het beste richten met een AK om de vijand het snelst te doden.

Ik ben die recoil niet zo gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:37:
maar als ik dan eens bij de Terrorists zit (autobalanced) en daar koop ik dan een AK.

Hoe en naar waar kan ik het beste richten met een AK om de vijand het snelst te doden.

Hofd zowieso? Ik schiet altijd alleen maar 1-2 kogels per keer alleen op het hoofd gericht. Tenzij van heel dichtbij natuurlijk, dan lekker sprayen. Ik speelde paar dagen op de onlydutch server waar stats worden bijgehouden en ongeoveer 60-70% van mn kills zijn headies :P das de makkelijkste manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij werkt ongeveer hetzelfde als de m4, gewoon korte bursts op het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:29:
Er zijn gewoon nog te weinig pro teams betreft source. Bij 1.6 was dat ongeveer iets van 130 pro teams terwijl het bij CSS maar 30 zijn. Verder zullen ze niet zo snel over willen stappen omdat ze bang zijn hun ''skill'' kwijt te raken.
Maar CSS is dan ook veel korter uit.

En ja die 1.6 ventjes die hun leven aan cs hebben geweid willen idd niks anders spelen want dan hebben ze voor jan met de korte achternaam hun jeugd verkloot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:20:
[...]

Maar CSS is dan ook veel korter uit.

En ja die 1.6 ventjes die hun leven aan cs hebben geweid willen idd niks anders spelen want dan hebben ze voor jan met de korte achternaam hun jeugd verkloot :P
:P

Ik heb een hoop verneukt door dat kutspelletje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:00:
Ik heb gewoon de tut gevolgd en daarna option> import spray gedaan. Is dit wel de juiste manier dan?

[edit]
Is er trouwens een prog dat een "hotpixel" in het midden van je scherm kan plaatsen?
Speel regelmatig met de 550 en het is nogal irri dat je geen crosshair hebt zonder scope. :P

vroegah deed ik nog wel eens eenstickertje op mijn crt... maar om dat nu op een tft te doen ;)
Dit wordt beschouwd als CHEAT en als je een beetje skill zou hebben , dan is het schieten zonder crosshair helemaal niet zo moeilijk, practice makes perfect :)
Suc6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:11:
[...]

hij werkt ongeveer hetzelfde als de m4, gewoon korte bursts op het hoofd
2 a 3 kogels op borst hoogte ( of direct op het hoofd :) )

Recoil controll:
Als je meer kogels schiet moet je proberen om je muis langzaam omlaat te bewegen zo kan je de kogels meer sturen :)
Een slome muis sens zal ook veel helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Geweid?? :P

Maar weer even ontopic
Wat is jullie mening over skins op servers
Ik heb op KILLserver 1 nu 6 skins draaien en hoor gemengde reacties hierover
Het is een behoorlijke download (ondanks dat ik gezipped op een externe locatie aanbied)
Sommige mensen zeggen het is niks en anderen juist weer super
Wat denken de gotters hierover?

PS.. weer een server erbij
[K.I.L.L.] Clan Server 1 213.84.14.9:27015
All Valvemaps in cycle ..custommaps by request / now with custom-skins
[K.I.L.L.] Clan Server 2 213.84.166.197:27015
Fun and Custommaps only
[K.I.L.L.] Clan Server 3 213.84.14.9:27016
This is our themeserver (surf, fy, aim etc.)

[ Voor 33% gewijzigd door mirelia op 13-07-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mik altijd direct op het hoofd, loop met crosshair ook altijd op hoofdhoogte

en met ak altijd 1 à 2 kogels schieten in een burst, 3 is al teveel

verder als je iemand tegenkomt in close-quarters en richten niet echt mogelijk is: mikken op zijn bovenbenen, sprayen en met de muis meebewegen. zo heb ik hem meestal dood met 4 kogels (spray kost me dan ~15 kogels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14
Gewone 'leren' sproeien doet wonderen. Dit is in CS:S een heel stuk lastiger dan bij CS maar ook bij CSS is het te doen. Zodra je onder de knie hebt hoe je je recoil kunt controleren werkt het veel beter op mid/close range dan bursten, simpelweg omdat je meer kogels afschiet.

Je ziet vaak mensen die lopen en vinden dan hun gun te zwaar ofzo, ze mikken dan op teenhoogte... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ook wel eens wil helpen, wanneer je redelijk close bij elkaar bent is om het hoekie gaan zodat het lijkt of je wegloopt en dan omkeren op ze afrennen en 2 a 3 kogels afvuren. Wordt vaak niet verwacht... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf erbij dat een colt met dempertje ownt.
Soms als je met een AK naast de vijant schiet is hij ook dood,
best wel raar. Maarja. 8)7

Hoe gaan jullie binnen bij CS_Assault (CS:S) ?

- Ik ga NOOIT via de 2 deuren aan de rechterkant, daat kunnen ze van 3 kanten op je richten (ja, ook langst boven tegenwoordig) dus ben je altijd dood.
- Meestal ga ik langst de garage, mits ik een colt of een awp bij heb (of een deagle)
- Heb ik deze niet bij dan ga ik via de ducts/vents, daar moet je wel opletten dat er niemand bij het einde staat of zo in dat buisje naar boven zit te campen.

Ik haat absoluut die glitch campers en die hostage office campers. Zeker bij rondes van !!! 5 !!! minuten.

Als terrorist ga ik altijd met een AWP zitten bij die dubbele containers achter zo'n schuine trap.

Ik speel op deze server: Dallax, TX ...... 24/7 cs_assault
IGN: =SEALS=Extremepixel (Maar dan in l33t tekens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

nou ik heb net weer even gespeeld na een maand afwezigheid, echt niet te geloven, ik raakte nix, totaal nix heel apart, vond er meteen geen ruk meer aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
The_Scarabial schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:10:
nou ik heb net weer even gespeeld na een maand afwezigheid, echt niet te geloven, ik raakte nix, totaal nix heel apart, vond er meteen geen ruk meer aan :(
Maja ik heb ook het idee dat de registratie van kogels per server anders is. Soms gaat alles raak, zelfs als ik denk dat het mis gaat en soms raak ik helemaal niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
FragNeck schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:42:
Hmm, misschien een oldie, maar ik wil hem jullie niet onthouden :)

http://www.yourdailymedia.com/media/1120033291

Geniaal!
lol, echt geniaal :D _O_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:37:Hoe gaan jullie binnen bij CS_Assault (CS:S) ?

- Ik ga NOOIT via de 2 deuren aan de rechterkant, daat kunnen ze van 3 kanten op je richten (ja, ook langst boven tegenwoordig) dus ben je altijd dood.
- Meestal ga ik langst de garage, mits ik een colt of een awp bij heb (of een deagle)
- Heb ik deze niet bij dan ga ik via de ducts/vents, daar moet je wel opletten dat er niemand bij het einde staat of zo in dat buisje naar boven zit te campen.
Niet, als assault geladen wordt, dan typ ik /quit in de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
An update to Counter-Strike: Source has been released. The update will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Counter-Strike: Source

* Fixed model scale problem resulting in under-sized players
* Fixed model's feet sliding while running
* Made the new Terrorist model leaner

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah wel fijn dat ze dat undersized hebben gefixed. Had best vaak dat het net leek alsof ik de hele tijd gebukt liep.

edit: typo

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ja, ik vroeg mij al af hoe dat kwam :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 06:48:
[...]
Niet, als assault geladen wordt, dan typ ik /quit in de console.
F10 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien aan iets anders gebind? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
F10 koopt een flashbang bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:37:
Ik blijf erbij dat een colt met dempertje ownt.
Soms als je met een AK naast de vijant schiet is hij ook dood,
best wel raar. Maarja. 8)7
offtopic:
poii... het is toch echt vijand, om het niveau toch maar een beetje up te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:01:
An update to Counter-Strike: Source has been released. The update will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Counter-Strike: Source

* Fixed model scale problem resulting in under-sized players
* Fixed model's feet sliding while running
* Made the new Terrorist model leaner
viel met ook gelijk op dat ze wat rechter op liepen, na de vorige update leken ze wel op klokkenluider van de notre dame

Afbeeldingslocatie: http://www.zilverendolfijn.nl/ser1-htm/filmstri/23-nl-v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehehe, ze liepen idd erg krom :P

Ik vind dat er aan beide skins nog wel aan gewerkt moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Aangezien mn laptop weg is voor reparatie, kan ik helemaal geen CSS meer spelen... :'(
Best wel balen, aangezien in assault graag zou willen spelen.

Nah, dan maar wat meer op XBox Live. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
Over dat gebukt lopen, ik had vaak dat het tijdens het lopen ineens net leek alsof ik gebukt liep, maar dan wel op normale snelheid. Door even bukken in te drukken en weer los te laten was het probleem altijd opgelost, bedoelen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 01:36:
Over dat gebukt lopen, ik had vaak dat het tijdens het lopen ineens net leek alsof ik gebukt liep, maar dan wel op normale snelheid. Door even bukken in te drukken en weer los te laten was het probleem altijd opgelost, bedoelen jullie dit?
Hier had ik ook regelmatig last van echt raar en zeer frustrerent, tevens lijkt het nu ineens dat de mannetje echt klein zijn geworden... of het komt omdat ik ben overgestapt van 19 CRT naar 15 TFT:D :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tevens wil ik jullie op wijze hoe k*t CS:S wel niet is als je kijkt naar FPS.

Mijn specs:

A8N-SLI Deluxe
AMD64 3000+
1024MB Kingston Valueram (2x512)
XFX Geforce 6800 GT 256 GDDR3 @ Ultra (425/1150)

Ik speel op 1024, alles op high en af en aa uit. FPS is in aztec 30 en gemiddeld 50. Met mijn 6600GT van Club3D presteerde ik nog beter qua fps:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58
Ehm, dat ligt toch echt bij jou denk ik. Met mijn radeon 9800 pro haal ik meer fps dan jouw oude kaart, en ik heb dezelfde specs alleen 512 Ram..

\\edit: Das op 1024, textures en nog 1 op medium, rest op high.

[ Voor 19% gewijzigd door spokje op 15-07-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 01:36:
nee bedoelen eigenlijk dat de models er wat gebukt lopend uitzien (tenminste ik bedoel dat) maar wat jij zegt het ik ook weleens last van (minimaal 1 keer per map wel) ja gewoon een vage bug, maar gewoon 1 keer bukken en het is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:34
Jah dat wel. Is snel opgelost, maar het is en blijft wel een vervelende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de nieuwe 5.7 ati drivers ging ik op de stresstest ban 87 fps naar 108.
op 1600/1200 zonder fsaa en asf.
eindelijk eens drivers beter dan de 4,12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik ben op me radeon 9800 pro van 107.51 naar 107.87 gegaan :P die kaart is wel zo'n beetje maxed out denk ik :P

wel op 1024, texture setting op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 01:48:

Mijn specs:

A8N-SLI Deluxe
AMD64 3000+

Ik speel op 1024, alles op high en af en aa uit. FPS is in aztec 30 en gemiddeld 50. Met mijn 6600GT van Club3D presteerde ik nog beter qua fps:(
Yep met mijn x800xt-pe heb ik dat ook. Op de steam forums zijn er ook veel mensen die er last van hebben maar het lijkt wel iets compleet random's te zijn. Iig ligt het probleem eerder bij valve dan bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 01:48:

Mijn specs:

A8N-SLI Deluxe
AMD64 3000+

Ik heb een zelfde config alleen met een 9800XT, ik haal in aztec met 16 man gewoon rond de 75 fps, als het druk is met veel nades etc dropt ie naar 30. Ik speel 1280*960 met opties medium en FF uit. Ik speel voor scores, niet voor eyecandy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je alleen voor scores speelt kan je net zogoed 1.6 gaan spelen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:23:
Waar slaat die opmerking nou weer op dan. Dat wilde ie er vast niet mee zeggen. 8)7

Imo kan je cs1.6 zowiezo niet vergelijken met CSS, het is niet zo dat alleen de graphics verschillen.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:23:
Neej want 1.6 houdt niet van mijn muis en keyboard. Slaat wel es over. Ja, tis draadloos maar in source en BF loopt het allemaal wel goed en kan ik normaal aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS:S is echt klote als je al niet eens een redelijk FPS kan krijgen met een toch wel high end systeem hoe moet het dan! Alleen is het echt geen optie om weer 1.6 te spelen als je CS:S hebt gespeelt:D Dan praat ik vooral op het grafische aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb zojuist weer gespeelt 20 fps in aztec met 20 man in de server. Bij deze kap ik met source want dit is gewoon niet meer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aztec is volgens mij toch al een wat zwardere map dan de andere. Maar 20fps met 20man klopt idd niet. Met 32man is het laagste wat ik haal rond de 18fps in heeel zware firefights op aztec maar normaal rond de 30 a 35. Nou is dat ook veel te weinig voor mijn pc.

Lijkt erop dat er ergens een soort bug is die de nieuwe nvidia/ati kaarten soms gewoon slechte performance geeft. Toen ik nog een 9600xt in mijn pc had kan ik zonder problemen met alles op high spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Ik heb nog steeds nergens last van!
2,8 Ghz, Geforce 4 en 1 gig ram.

Misschien ben ik ook nog wel de enige die op 1024*786 speelt, wel alles op high enzo, ik vind hogere resoluties minder fijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

tjah, hier ook niks dan problemen met een 6800GT, alle andere games lopen soepel, maar CS natuurlijk niet :(

Als ik LAN met een vriend van me, valt het pas op hoe goed zijn framerate is, en die heeft 'maar' een 9800.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:27:
Nou ik heb zojuist weer gespeelt 20 fps in aztec met 20 man in de server. Bij deze kap ik met source want dit is gewoon niet meer leuk.
Zo raar is het toch niet dat een nieuw spel niet met hoge FPS gespeeld kan worden op oudere hardware. :)

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik wou het net zeggen...

Ik draai alles perfect (Asus 6600GT/TD), geen gehakkel, komt nooit onder de 60-70 FPS in zware gevechten ( 1024x768. wel AA geen AAF ) ik vind dat het spel echt prima te spelen is.

Is het mischien zo dat mensen met een ATI hier schijnbaar meer last van hebben dan Geforce gebruikers...?

Het valt me op dat mensen met duurdere kaarten ( 6800 ) dit hebben evenals mensen met topkaarten van de oude generatie ( 9800 pro etc. )
Terwijl de meeste 6600 series etc. er kennelijk geen last van schijnen te hebben?

erg vaag hoor....

[ Voor 4% gewijzigd door Shaggy op 16-07-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

ik draai ongeveer 50 fps op max detail en shit op 1024x786 ( 6xAA en 16XAF) , geen framedrops of nix, ja behalve als er echt veeel smokegrenades gegooid worden. En dat met een ge'ocde x600pro, niet slecht he voor een kaartje van 120 euro :P

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ memphis... ik heb met mijn 9800XT met z'n 256 Mb aan boord ook een zwaar zuigende framerate in CS... zeker met die nieuwe maps als assault, docks etc...

Ik kan de settings zo laag zetten als ik wil... het blijft zwaar bescheten draaien

ik draai overigens de Omega 5.6 drivers.
Ik heb het idee dat het probleem hem zit in de playermodels van CS. als ik goed kijk naar het +showbudget menu (tooltje voor mappers, om het te gebruiken (mag is geen cheaten) bind dan een key aan '+showbudget' en houd deze ingame ingedrukt.) dan gaat erg veel performanceverlies op aan de "Client animations" en "Swap buffers". Ik denk dat ik eens ga uitzoeken of er niet iets vervangen kan worden (models ofzo) die minder eisend zijn...

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:26:
@ memphis... ik heb met mijn 9800XT met z'n 256 Mb aan boord ook een zwaar zuigende framerate in CS... zeker met die nieuwe maps als assault, docks etc...

Ik kan de settings zo laag zetten als ik wil... het blijft zwaar bescheten draaien

ik draai overigens de Omega 5.6 drivers
Raar, misschien is het luck-based :'(
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.